Kauden 2010-2011 JYP, hankinnat

  • 210 138
  • 556
Tila
Viestiketju on suljettu.

Museoesine

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja muut keskisuomalaiset
Jyväskylässä kellään tietoa Mikko Hakkaraisen jatkosuunnitelmista? Jossain huhutaan Hakkia Jukureihin, onkohan niissä edes minkäänlaista totuuspohjaa?
Hakki tuskin jatkaa täällä ja pitkin kautta veikkaukset/huhut ovat vieneet miestä eläkkeelle. Maaliskuussa Keskisuomalaisessa oli haastateltu muutamia JYP-rouvia ja en muista oliko Hakin vain Pihdin rouva, joka mainitsi, että hänelle löytyisi Mikkelistä työpaikka toisin kuin Jyväskylästä. Jos kyseessä oli rva Hakkarainen, saattaisi paluu Mikkelin suuntaan olla jossain vaiheessa ihan ajankohtainen.
 

sean

Jäsen
-mitään Sopaselta pois ottamatta täytyy todeta miehen saaneen Pelicanseissa aika paljon vastuutakin. mm. kolme kautta sitten Jantusen ja Pojanlopin kanssa samassa ketjussa. Mitä tapahtuu kun peliaika vähenee? .


Sopasessa on se ero Tuppuraiseen ja Pesoseen, että näkee myös missä omat pelaajat menee, eikä vain sitä vastustajan maalia.. Ykkös - kakkos ketjun ukoilta itse ainakin odotan, että pystyy myös muille tarjoamaan syötöillä loistavia maali paikkoja.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Koskisen Kalle teki siis jatkosopparin ja tämän myötä puolustus näyttää täyteläiseltä ja sinne tuskin vahvistuksia enää tulee. Eli samalla muotilla mennään kuin tälläkin kaudella:

Koskinen-Vatanen
Välivaara-Malmivaara
Viitanen-Kaijomaa
Jaatinen


Erittäin kova seitsikko liigaan ja RD voi tällä osastolla harrastaa minkälaista peluuttamista haluaa.

Hyökkäys on myös hirmuisen kova. Laajuutta löytyy kolmeen kenttään ja kirsikkana kakun päällä kaksi loistavaa sentteriä. Itse näkisin näin:

Louhivaara-JP-Pihlström
Sopanen-Makkonen-A.Virtanen
Tuppurainen-Riska-Pesonen
Sipiläinen-Lahti-Jääskeläinen


Tarvittaessa J.Virtanen, Asplund, Laukkanen, Jormakka ja Ikonen. Periaatteessa johto voisi jotain kolmossentteriä kalastella, mutta silti organisaation sisältä sinne vaihtoehtoja löytyy.

Maalissa Peki ja onko sitten kakkonen toinen D-kaksikosta vai haetaanko sinne Tuokkolalle aisaparia?

En olisi kovin yllättynyt tai pettynyt jos tällä lähdetään ensi kauteen, sen verran valmis on joukkue jo tässä vaiheessa.

Jos jotain on tulossa niin:

- 2 maalivahti
- Hakkarainen/Vänttinen vol2
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Hyökkäys on myös hirmuisen kova. Laajuutta löytyy kolmeen kenttään ja kirsikkana kakun päällä kaksi loistavaa sentteriä. Itse näkisin näin:

Louhivaara-JP-Pihlström
Sopanen-Makkonen-A.Virtanen
Tuppurainen-Riska-Pesonen
Sipiläinen-Lahti-Jääskeläinen

Eli onko teille tulossa vielä yksi loistava sentteri jostakin?
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Eli onko teille tulossa vielä yksi loistava sentteri jostakin?

Oottelinkin, että joku tarttuu, mutta kova luotto on valmennusjohtoon, että Makkonen saadaan palautettua "Kerho-tasolleen".
 

kuivanaama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Koskisen Kalle teki siis jatkosopparin ja tämän myötä puolustus näyttää täyteläiseltä ja sinne tuskin vahvistuksia enää tulee. Eli samalla muotilla mennään kuin tälläkin kaudella:

Koskinen-Vatanen
Välivaara-Malmivaara
Viitanen-Kaijomaa
Jaatinen


Erittäin kova seitsikko liigaan ja RD voi tällä osastolla harrastaa minkälaista peluuttamista haluaa.

Itse uskon että D:n kaksikosta toisella tai miksei molemmilla O.Ikonen/Taipalus on kaikki saumat vallata kolmosparista paikka. Varsinkin tuo Ikonen mielenkiintoinen tapaus, jos pojalla fysiikka kestää niin toisi liikettä ja kiekonkäsittelyä rutkasti rosteriin lisää. No, puolustus on joka tapauksessa kova.

Hyökkäys on myös hirmuisen kova. Laajuutta löytyy kolmeen kenttään ja kirsikkana kakun päällä kaksi loistavaa sentteriä. Itse näkisin näin:

Louhivaara-JP-Pihlström
Sopanen-Makkonen-A.Virtanen
Tuppurainen-Riska-Pesonen
Sipiläinen-Lahti-Jääskeläinen


Tarvittaessa J.Virtanen, Asplund, Laukkanen, Jormakka ja Ikonen. Periaatteessa johto voisi jotain kolmossentteriä kalastella, mutta silti organisaation sisältä sinne vaihtoehtoja löytyy.

Naulatkaa jos oon väärässä, mutta oon melkoisen varma että Pesonen ei pelaa Jypissä ensi kaudella. Menee kilpailu kovaksi hyökkääjäpaikoista, Ikosella varmasti saumoja nousta vakirosteriin. Varmasti myös Poukkula ja Jormakka(?) yrittää änkeä itteään pelaamaan. Jos senttereistä Makkonen löytää pelinsä, niin se osasto on kunnossa, Asplund ja Laukkanen hyvää reserviä.

Maalissa Peki ja onko sitten kakkonen toinen D-kaksikosta vai haetaanko sinne Tuokkolalle aisaparia?

En olisi kovin yllättynyt tai pettynyt jos tällä lähdetään ensi kauteen, sen verran valmis on joukkue jo tässä vaiheessa.

Jos toinen D:n kavereista nousee kakkosveskaks, niin Jypissä siirrytään selkeään ykkösvahti-kakkosvahti-asetelmaan, koska kaverit eivät aivan vielä liigatasolla ole. Mielenkiintoista nähdä mitä seurajohto tekee, kakkonen pelannee kuitenkin 10-20 peliä kauden aikana...
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Itse uskon että D:n kaksikosta toisella tai miksei molemmilla O.Ikonen/Taipalus on kaikki saumat vallata kolmosparista paikka. Varsinkin tuo Ikonen mielenkiintoinen tapaus, jos pojalla fysiikka kestää niin toisi liikettä ja kiekonkäsittelyä rutkasti rosteriin lisää. No, puolustus on joka tapauksessa kova.

Kyllä tuo puolustus on niin kova, että ilman loukkaantumissumaa kyseinen kaksikko ei tule vierailemaan JYPissä kovinkaan paljon. - Jos ollenkaan.

Naulatkaa jos oon väärässä, mutta oon melkoisen varma että Pesonen ei pelaa Jypissä ensi kaudella. Menee kilpailu kovaksi hyökkääjäpaikoista, Ikosella varmasti saumoja nousta vakirosteriin. Varmasti myös Poukkula ja Jormakka(?) yrittää änkeä itteään pelaamaan.

Eikös tuo Pesosen optio jo lunastettu? Paikka olisi nyt pikku-Pessille tuossa kolmosen laidassa Tuppuraisen aisapariksi. Se on D:ssä pelaavien harmi, että JYPissä pelaa hyvät jarrumiehet Sipiläisen, Lahden, Riskan ja Jääskeläisen muodossa. Vaikea sieltä on murtautua ohi näiden kavereiden.

Jos toinen D:n kavereista nousee kakkosveskaks, niin Jypissä siirrytään selkeään ykkösvahti-kakkosvahti-asetelmaan, koska kaverit eivät aivan vielä liigatasolla ole. Mielenkiintoista nähdä mitä seurajohto tekee, kakkonen pelannee kuitenkin 10-20 peliä kauden aikana...

Enpä usko, että kumpikaan edes noin paljoa pelaa. 5-10 on lähempänä realistista lukua jos toinen noista kakkonen on.
 

kuivanaama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Kyllä tuo puolustus on niin kova, että ilman loukkaantumissumaa kyseinen kaksikko ei tule vierailemaan JYPissä kovinkaan paljon. - Jos ollenkaan.
On se kova, ei käy kiistäminen, mutta Jaatinen/Viitanen kyllä mahdollista haastaa. Pelaavat varmasti jonkin verran runkosarjassa. Mielestäni sisäänajo olisi hyvä aloittaa tulevaisuuden kannalta, Koskinen pelaa vielä ensi kauden, Vatanen lähtenee ensi kauden jälkeen, Välivaaralla sopimuksessa ulkomaaoptio..

Eikös tuo Pesosen optio jo lunastettu? Paikka olisi nyt pikku-Pessille tuossa kolmosen laidassa Tuppuraisen aisapariksi. Se on D:ssä pelaavien harmi, että JYPissä pelaa hyvät jarrumiehet Sipiläisen, Lahden, Riskan ja Jääskeläisen muodossa. Vaikea sieltä on murtautua ohi näiden kavereiden.
Ai, en ole itse ainakaan kuullut? Jos näin on, en Pessiä itse kolmoseen laittaisi tämän kauden näytöillä, tosin kesä ja syksyhän sen näyttää kuka sen paikan nappaa. Totta kyllä puhut että vaikee tuonne on ilman loukkaantumisia nousta.


Enpä usko, että kumpikaan edes noin paljoa pelaa. 5-10 on lähempänä realistista lukua jos toinen noista kakkonen on.
Niin, no ei pelillisen tason vuoksi, vaan sen että ensi kaudella pelataan 60 matsin runkosarja ja voisi kuvitella, että Peki ainakin yhden EHT-turnauksen pelaa vähintään. Tulisi aika kova kuormitus 50-55 runkosarjamatsia, maaotteluja, sitten pleijarit päälle.. Varalla täysin kylmä ja kokematon kakkonen jos esim. loukkaantuminen tulee. Luulen että kakkosveska ois tulossa ulkoa.

Peki itse Veikkaajan haastattelussa kehui, että on tärkeää kun on pystynyt myös reenaamaan laadukkaasti kun Sinkun kanssa vuorotellut pelivastuun.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ai, en ole itse ainakaan kuullut? Jos näin on, en Pessiä itse kolmoseen laittaisi tämän kauden näytöillä, tosin kesä ja syksyhän sen näyttää kuka sen paikan nappaa. Totta kyllä puhut että vaikee tuonne on ilman loukkaantumisia nousta.
Kun ilmoitettiin pessin pelaavan loppukauden Deessä, niin RD kommentoi siihen, että pessille on ensi kauden joukkueessa jo rooli suunniteltuna.. Tuskin olisi moista kommentoinut, ellei olisi sopimusta jo tehtynä.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kun ilmoitettiin pessin pelaavan loppukauden Deessä, niin RD kommentoi siihen, että pessille on ensi kauden joukkueessa jo rooli suunniteltuna.. Tuskin olisi moista kommentoinut, ellei olisi sopimusta jo tehtynä.

Virallisesti missään kuitenkaan ei ole optiosta ilmoitettu
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Kun ilmoitettiin pessin pelaavan loppukauden Deessä, niin RD kommentoi siihen, että pessille on ensi kauden joukkueessa jo rooli suunniteltuna.. Tuskin olisi moista kommentoinut, ellei olisi sopimusta jo tehtynä.

Toisaalta tiedä sitten mitä Pesosen tulevaisuuteen vaikuttivat nämä älyttömän tyhmät möläytykset televisiossa pian tämän jälkeen. Dufva ei todellakaan siedä turhaa suunpieksemistä, etenkään julkisuudessa, joten saa nähdä mikä Harrin tulevaisuus nyt lopulta on.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toisaalta tiedä sitten mitä Pesosen tulevaisuuteen vaikuttivat nämä älyttömän tyhmät möläytykset televisiossa pian tämän jälkeen. Dufva ei todellakaan siedä turhaa suunpieksemistä, etenkään julkisuudessa, joten saa nähdä mikä Harrin tulevaisuus nyt lopulta.

Mitä Pesonen sitten sanoi? Tämä on kolmas kerta kun törmään tähän niin nyt alkoi sen verran jo kiinnostamaan että on pakko kysyä.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
On se kova, ei käy kiistäminen, mutta Jaatinen/Viitanen kyllä mahdollista haastaa. Pelaavat varmasti jonkin verran runkosarjassa. Mielestäni sisäänajo olisi hyvä aloittaa tulevaisuuden kannalta, Koskinen pelaa vielä ensi kauden, Vatanen lähtenee ensi kauden jälkeen, Välivaaralla sopimuksessa ulkomaaoptio..

Aluksi puhuit paikan valtaamisesta, mutta muutit sen nyt satunnaisiin peleihin? Samaa mieltä siitä, että voi ihan hyvin parit matsit käydä kokeilemassa, mutta tuskin enempää.

Niin, no ei pelillisen tason vuoksi, vaan sen että ensi kaudella pelataan 60 matsin runkosarja ja voisi kuvitella, että Peki ainakin yhden EHT-turnauksen pelaa vähintään. Tulisi aika kova kuormitus 50-55 runkosarjamatsia, maaotteluja, sitten pleijarit päälle.. Varalla täysin kylmä ja kokematon kakkonen jos esim. loukkaantuminen tulee. Luulen että kakkosveska ois tulossa ulkoa.

Toki toki, mutta Tuokkolasta on pakko kasvaa tuo paljon pelaava maalivahti jos ulkopuolelta ei toista maalivahtia hankita. Itse en usko, että RD rupeaa ensimmäisellä liigakaudella antamaan Kaulio/Laitinen parille paljoakaan pelejä alle. Toki se olisi ihannetilanne, että 3 ottelun viikossa yhden voisi antaa kyseiselle kaksikolle, mutta siitä tilanteesta ollaan aika kaukana. Toki olen enemmän kuin mielelläni väärässä ja ainakin toinen noista ottaisi huimia askeleita kesällä sekä harjoituspeleissä.

Harri Pesosesta vielä sen verran, että jos ja kun kokoonpanossa on, niin ei tuota nyt kolmosta "alemmaksi" pysty laittamaan. Toivoisi reilua mahdollisuutta ja jos ei vaan nappaa niin taitaapi tapahtua "virpiöt".
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitä Pesonen sitten sanoi? Tämä on kolmas kerta kun törmään tähän niin nyt alkoi sen verran jo kiinnostamaan että on pakko kysyä.

Tästä ottelusta on melkein kaksi ja puoli kuukautta niin seuraava tulee melko huojuvasta muististani.
Eli Pesosta haastateltiin Urholle ottelun aikana pelikatkolla. Kyseltiin tilanteestaan ja fiiliksistä yms. Kovin katkeralta kaveri vaikutti. Käytös kyllä melkoisen ala-arvoista suorassa lähetyksessä. Itsestään ei kummempaa vikaa löytänyt(asenne Harri?). Pohjanoteerauksena vielä mainitsi yhdeksi syyksi Mestiksessä pelaamiseensa sen, että "joukkueeseen, kun hankittiin noita isompi palkkaisia kavereita"(viitaten mitä ilmeisimmin Pihlströmiin).

Näin minä tämän episodin muistan ja koko juttu laski kyllä Pesosen arvostusta silmissäni. Tästäkin huolimatta olen vielä Harrille valmis antamaan mahdollisuuden ensi kaudella. Potentiaalia on ja toivotaan, että se tulee esiin. Kaikki on kuitenkin mielestäni kiinni Harrista itsestään.
 

kuivanaama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Aluksi puhuit paikan valtaamisesta, mutta muutit sen nyt satunnaisiin peleihin? Samaa mieltä siitä, että voi ihan hyvin parit matsit käydä kokeilemassa, mutta tuskin enempää.

No, joo. Sanoin että on kaikki saumat vallata pelipaikka. Sehän lähtee siitä, että harjoituksesta 1 lähtien näyttää olevansa riittävän hyvä ja kun näytönpaikka tulee, näyttää olevansa riittävän hyvä pelaamaan liigassa, onnistuu ja ottaa pelipaikan, jos ei, niin D:n takaisin. Kova haastehan se on, Jaatinen/Viitanen on hyviä liigatason puolustajia, mutta en näe mahdottomana haasteena edetä ohi ja ottaa pelipaikka.

Voi olla, että oon täysin hakoteillä, mutta näen kavereilla kovan potentiaalin.
 

Ponto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tästäkin huolimatta olen vielä Harrille valmis antamaan mahdollisuuden ensi kaudella. Potentiaalia on ja toivotaan, että se tulee esiin. Kaikki on kuitenkin mielestäni kiinni Harrista itsestään.

Ilman muuta Pesoselle vielä uusi näyttöpaikka. Tällä kaudella ainakin allekirjoittanut uskoi Harrin ottavan JYPistä pelipaikan kakkosketjun laidalta, pelaavan säännöllisesti ylivoimaa ja kaiken onnistuessa tekevän yli 15 maalia runkosarjassa. Hurjissa päiväunissani näin Pesosen jopa pukevan Leijona-paidan Euro Hockey turnauksessa kaudella 09-10.

Mutta Harrihan pelasi äärimmäisen paskan kauden, ei oikeastaan huonommin olisi pelit voineet mennä mieheltä. Joku antoi tuolla "Pelaaja-arviot 09-10 -ketjussa" Harrille arvosanaksi 7, itse antaisin puhtaan 4. Eli viime kesäharjoittelu on aika varmasti mennyt mieheltä täysin reisille, luulisi miehen nyt ottavan oppia virheistään.

Harrilla on umpisurkeasta kaudesta huolimatta sellaista lahjakkuutta, jota harvoin näkee JYPin junnuilta näkee - maalinteon taitoa. Tämän taidon ja miehen "hyvänä päivänä" näkyvän hurjan taistelun takia on Pesoselle annettava vielä yksi mahdollisuus liigapaikan lunastamiseen kasvattajajoukkueessaan. Jos tämän kauden asenneongelmat jatkuvat vielä ensi syksynä, niin sitten Harrille voidaan hyvällä omalla tunnolla näyttää ovea.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä itse näkisin melkein että kolmossenteri pitäisi joukkueseen viellä saada, toki Lahti tai Riska alkaa olemaan sitä tasoa, että pystyisivät jo tuota tonttia ehkä tavoittelemaan, mutta kummankin vahvuus on edelleen enemmänkin sitä nelosketjun rouhijana olemista. Kuitenkin jos esimerkiksi Makkonen floppaa(tätä ei toivota tai odoteta, mutta näinkin voi käydä) tai jos makkonen tai hytönen loukkaantuu niin onko Lahti/riska viellä sitä tasoa että esimerkiksi ylivoimaa voisi pelata?

Myöskin laiturien taso alkaa olemaan sitäluokkaa että myös kolmosketjussa löytyy sen verran osaamista, että jonkinverran pitää myös peliälyä löytyä sentteriltä ,vaikkakin riska ja lahti mennyt hyökkäyspäässäkin etenpäin.
 

Hele

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä itse näkisin melkein että kolmossenteri pitäisi joukkueseen viellä saada

Minun mielestäni pitäisi saada vielä se kiekollisesti pätevä ykkös- tai kakkossentteri, joka pystyy antamaan tukensa Hytöselle hyökkäyspäässä. Hytönen on ehkä maan monipuolisin sentteri, joka on samalla etu ja haitta. Hytönen pelaa runsaasti tasakentällisin, alivoimalla ja ylivoimalla. Kuten näissä pudotuspeleissä nähtiin, Dufva joutui peluuttamaan Hytösen puhki, eikä sitä viimeistä terävyyttä enää hyökkäyspäähän löytynyt.

Valitettavasti Makkonen osoittautui juuri niin heikoksi, kuten ennen hänen tuloaan ennakoin. Olkoonkin, että hänellä oli rikkonainen kausi takanaan, mutta itse en uskalla laskea hänen varaansa juuri mitään, varsinkaan hyökkäyspäässä. Harmi, että kaveri ei ole mikään halpa pelaaja.

Kaiken lisäksi laitureista on ylitarjontaa, joten en tosiaankaan ymmärrä, mitä Sopasen hankinnalla haetaan takaa. Kun kyseessä on kuitenkin jossain määrin ailahteleva mielialapelaaja. Mielenkiintoista nähdä kuinka hän pystyy sopeutumaan JYPin vaativaan pelitapaan. Joku sisäinen perverssi minussa ajattelee, että Sopasta kannattaisi kokeilla sentterin tontilla, jos sitä kiekollista sentteriä ei ole tulossa... Jos en ihan väärin muista, Sopanen pelasi nuorempana keskushyökkääjänä.
 

Aito Taisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minun mielestäni pitäisi saada vielä se kiekollisesti pätevä ykkös- tai kakkossentteri.
Juuri näin!
Lähdössä lienee Vänttinen, Hakkarainen ja Kariya, joten heiveröinen sentteriosasto heikkenee entisestään. Onko Rambosta sitten jo 3. ketjun keskelle? Ikonen voisi nousta paikkaamaan Hakkaraisen paikan.
 

Hans Geering

Jäsen
Suosikkijoukkue
Doncaster Spinners
Philström- Hytönen- Louhivaara

?? - Makkonen- A. Virtanen

Riska- Lahti- Tuppurainen

Jääskeläinen-Ikonen- Sipiläinen

Pesonen, J. Virtanen.... yms. D:n paikaajat.

Tuohon ?? paikalle vaikka se Sopanen tai Pesonen jos ko. huhu ei pidä paikkaansa...

Yhtään ketään muuta ei nyt tarvita ja jos nämä kaverit "sössii" niin sitten joku täsmähankinta.
 

Hele

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minun mielestäni pitäisi saada vielä se kiekollisesti pätevä ykkös- tai kakkossentteri, joka pystyy antamaan tukensa Hytöselle hyökkäyspäässä.

Ketjukoostumukset, joista lähtisin liikkeelle.

Pihlström - Hytönen - Louhivaara
Tuppurainen - XXX - Sopanen
Jääskeläinen - Makkonen - Virtanen
Riska - Lahti - Sipiläinen
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Lienee ihan turhaa haaveilua ja spekulaatiota odottaa ykkös - tai kakkoskenttään sentterihankintaa, kun joukkueessa on jo Hytönen sekä Makkonen. Ainakaan heti kauden alkuun, eiköhän Makkosellekin anneta vielä kunnon mahdollisuus pudottaa niskastaan yhden kauden tähdenlento-status.

Sen sijaan sentterihankintaa pidän mahdollisena alempiin ketjuihin Vänttisen ja Hakkaraisen lähtöjen(?) myötä, joka tulee kasvattamaan Hytösen kuormaa entisestään, etenkin alivoimissa.

Todennäköisempi ratkaisu on kyllä lähteä näillä senttereillä kauteen ja täydennyksiä tehdään sitten, jos turkulainen tiskirätti ei pääse Kerho-kauden tasolleen.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Makkonen tulee varmasti saamaan reilun mahdollisuuden RD:ltä alkukaudesta ja mieheen luottoa vielä löytyy. Toivottavasti RD-Aho kaksikko tekee ihmeitä kesän aikana Jussin suhteen.

Kuten sanottua jengi on tässä vaiheessa kautta hyvässä mallissa ja periaatteessa "tyhjille paikoille" voi tehdä tarvittavia hankintoja myös kesken kauden, koska akuuttia tarvetta millekkään pelipaikalle ei ole tällä hetkellä.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Itse näkisin että joukkue on hyvin pitkälti tässä, tuli Sopanen tai ei. Ja kuten todettu, JYPillä on valmiuksia vahvistaa joukkuetta vielä ennen kauden alkua ja sen aikanakin.

D:ssä pelanneelle Vesa Kulmalalle olisin kaivannut näyttöpaikkaa jossain välissä. Toivottavasti väsäävät JYP-sopimuksen hänelle, nimittäin potentiaalia löytyy kiekolliseksi liigapelaajaksi.
 

kuivanaama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Makkonen tulee varmasti saamaan reilun mahdollisuuden RD:ltä alkukaudesta ja mieheen luottoa vielä löytyy. Toivottavasti RD-Aho kaksikko tekee ihmeitä kesän aikana Jussin suhteen.

Kyllä näin, lähtökohtaisesti selkeä hyökkäävän ketjun ja yv:n sentteri. Toivottavasti saa alkukaudesta postitiivisen kierteen päälle tehojen muodossa. Tärkeintä Makkoselle saada terve kesä alle. Eikös sillä viime kesänä/alkusyksynä ollu polvivamma? Heijastuiko se kuluvaan kauteen kuinka, en tiedä, mutta pleijareissa näytti luistelu välillä että ei ainakaan täydessä terveydessä ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös