Otteluseurantaketju SM-Liiga Ti 10.11.2009

  • 102 231
  • 316

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Bluesin laukaisukartta on kyllä uskomaton. Ilmeisesti Berg-Eronen on ollut jossain muualla kuin omaa maalia vartioimassa.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivottavasti IFK onnistuu vielä tänään tekemään tarvittavat maalit. Ei voi joukkueen hyökkäyspeli perustua 17-vuotiaan teinipojan suorituksiin.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYP voisi alkaa pelaamaan...hyvä että Sinkku vaihdettiin pois maalinsuulta.
 

tapparammies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vaikka Tapparafani olenkin niin on myönnettävä että ärsyttää kuunnella tuota merisäälähetystä kun Tapparan pelin selostuksessa ei puhuta muusta kuin Ojasesta. "Numero 8 Ojanen istuu nyt vaihtoaitiossa. Ojanen pyyhki hikeä otsalta." jne. Vaikka toivon Jannelle sitä pistettä niin kiinnostaisi kuulla myös mitä siellä pelissä oikeasti tapahtuu. Sainpahan tietää että Janne on kerännyt urallaan 656 jäähyminuuttia!

Sama juttu. Sama nauta ilmeisesti haastatteli Jutilaa. Hirveä vouhotus pisteistä ja pisteistä. Jutila sanoi, että Ojasella menee joukkue aina edelle omaa menestystä, puhu johtajuudesta, esimerkistä ja mestaruuksista. Nauta ei vissiin ymmärrä, että peleissä tavoitteena on voitto, ja voitoilla tähdätään mestaruuteen. Tehopisteet ovat sitten kuitenkin sivuasia, vähän niinkuin "ihan kiva" juttu.

Merisään sijaan suosittelen tuota:
http://www.radiopori.fi/nettiselostus.php
 

VirG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Vaasan Sport, Arizona Coyotes
HIFK reilu minsa 5v3 YV:tä nyt sen maalin on pakko tulla!
 

Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Arsenal FC
Hienoa on Lukon peli. Nyt ollaan jopa aloituksissa oltu tilastojen valossa hyvin mukana.

edit

Pystyisköhän toi Tamminen enempää kehumaan enään Sportin vanhoja pelaajia?
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Toivottavasti IFK onnistuu vielä tänään tekemään tarvittavat maalit. Ei voi joukkueen hyökkäyspeli perustua 17-vuotiaan teinipojan suorituksiin.

Tasakentällisin, aika pitkälti kyllä. Tänään ei ole ylivoima maistunut pelaajille, joten ei ole mikään ihme, että maalisarake näyttää edelleen yhtä.
 

-Mercury-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Nyt siellä puolestaan lakkas Kärppien pelaajilla pää kestämästä, kun jäähyihin sortuivat. Eniten lämmittää se, että Mäenpää on saanut tehoja ja Liigabörsässä se on hjuva.

Joopa joo. Paikallinen tuomarikaksikko "paikkailee" antamalla Kärpille aivan naurettavia hyökkäyspään jäähyjä. Taas kaipailen niitä samoja sääntöja molemmille joukkueille. Tällä kaksikolla jokin poikkeuksellinen tarve korostaa etteivät ainakaan ole kotituomareita (jo harjoituspeleistä alkaen).
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Jos Tami saisi sporttiin ilmaiseksi kaksi pelaajaa, niin juttujen perusteella valinnat olisi ehdottomasti Nabb ja Kivimäki. Lisäksi muistaa aina näiden Lukon kahden ylivoimasesti parhaan pelaajan kohdalla huomauttaa, että ovat "mun pelaajia" ja "sportin pelaajia".

Jahas, nyt sai myös kuuluisa ylen naistoimittaja myös kuittia.

On toi kyllä huipputyyppi. En näitä taukoja jaksaisi muuten katsoa, mutta Tamia viitsii aina kuunnella.
 

Phåål

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Nurmijärven Kurra, HC Boners
Juhani Tamminen : "Sanon vielä kerran, Kim Nabb, vaasan sport joka yllättäen pelaa samalla lailla kuin lukko..menee suoraan kiekkoon, huomatkaa..." HUOH. Toi äijä on niin syvältä kyl. Tekis mieli kuunella mielummin merisäätä.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Saas nähdä pystyykö SaiPa pitämään johtoaseman ottelun loppuun asti. Toivottavasti ei mee homma turhan passiiviseksi, siitä ei seuraa kuin ongelmia. Kanukit olleet hyvin esillä tänään.
 

J.Petke

Jäsen
Juhani Tamminen : "Sanon vielä kerran, Kim Nabb, vaasan sport joka yllättäen pelaa samalla lailla kuin lukko..menee suoraan kiekkoon, huomatkaa..." HUOH. Toi äijä on niin syvältä kyl. Tekis mieli kuunella mielummin merisäätä.

Jep, minä en ainakaan enää pysty katselemaan noita studio-osuuksia kun siellä on tämä narsisti puhumassa itsestään. Kun "MINÄ", niinkuin "MINÄ", MINÄ MINÄ.
 

-backley-

Jäsen
Suosikkijoukkue
L U K K O
Onneks ei oo Kurho-tv:tä niin ei tarvi Tamia katsella ja kuunnella. Hyi saakeli se sen itseriittoisuus on ällöttävää. Mulla ei riitä huumortintajukaan enää niin pitkälle että pystyis sille nauramaan.

Ja joku olis voinut ihan oikeasti sanoa tuolle merisään tamperkeleen hallin toimittajattarelle että ei kukaan halua tietää missä Janne istuu ja montako sekuntia se on missäkin vaihdossa pelannut ja onko sillä oranssit vai valkoset kalsarit vai niitä lainkaan.

Lukko sai vaihteeksi vahvemman toisen erän matsiin, noissa on hiukan ollut ongelmaa. Saas nähdä miten käy kolmannen kanssa joka alkukaudesta oli varsin vahvaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös