Otteluseurantaketju 03.10.2009

  • 70 113
  • 276
Pulkkinen näköjään yv:llä tehnyt uransa ensimmäisen. Miten minulla on sellainen fiilis ettei poika ole pahemmin ylivoimaa päässyt pelaamaan aiemmissa otteluissa. Olenkohan ihan väärässä vai olisiko Ara kerrankin tehnyt hyvän ratkaisun?
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Jos Sport saa täydet kolme pistettä tuolla paskapelillä ja jäähyilyllä, niin se on kyllä jonkunlainen oikeusmurha.
 

basswood

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pulkkinen näköjään yv:llä tehnyt uransa ensimmäisen. Miten minulla on sellainen fiilis ettei poika ole pahemmin ylivoimaa päässyt pelaamaan aiemmissa otteluissa. Olenkohan ihan väärässä vai olisiko Ara kerrankin tehnyt hyvän ratkaisun?

Ennen loukkaantumistaan ehti vetää parissa pelissä vakio-yv:tä, muuten vain jämäsekunteja..

UrhoTV:lliset, millainen maali oli Pulkkisen esikoinen?
 

Jarzki

Jäsen
Olisinko saanut kommentoida JYPin hyökkäyspelin ongelmia jos en olisi lainannut kyseistä kirjoittajaa? Vai onko koko aiheesta puhuminen hys hys?

Jahas siellä jo pelit jatkuu, niin voidaan keskittyä olennaisuuksiin.

Ei ole hys hys, mutta kun JYP ei edes pelaa niin turha niitä ongelmia on täällä ruotia. Mutta mielestäni turhaa heti verrata kirjoittajan suosikkijoukkueeseen, kun kritisoidaan ihan muuta joukkuetta. Ei mulla muuta. Tervetuloa kuitenkin JYPin puolelle keskustelemaan asiasta :)

Jälkimmäiseen sama. Toivottavasti vielä Kärpät heittää pelin tasoihin. Vaikka Ylönen yrittääkin urakkaa vaikeuttaa.

e. No, ei sitten :D Taisi olla peli siinä.
 

adidasler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vauhdikas ja hyökkäysvoittoinen taitokiekko.
Lekin Leimu jäähylle. Nyt vois Roki laittaa niittiä arkkuun!
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Pulkkinen näköjään yv:llä tehnyt uransa ensimmäisen. Miten minulla on sellainen fiilis ettei poika ole pahemmin ylivoimaa päässyt pelaamaan aiemmissa otteluissa. Olenkohan ihan väärässä vai olisiko Ara kerrankin tehnyt hyvän ratkaisun?

Ihan oikeassa olet. Ensimmäisiä kunnon yv-minuutteja pelaa jätkä parhaillaan Lahdessa. Vääryyshän se olisi jos tuo laukaus jätettäisiin YV-pelistä pois. Pelannut vain hajavaihtoja yv:llä ennen tätä peliä.
 

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
55.04 SaiPa tasoittaa!!!! 1-1.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Ei helvetti tätä Sportin jäähyilyä. On se vitun kumma, jos Jukurit ei saa kolmea pistettä.

EDIT: Mitä, Jukureille... jäähy? Nyt en usko.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
55.04 SaiPa tasoittaa!!!! 1-1.

Kolmannen erän loput ovat taas olleet saatanan vaikeita Ässille tällä kaudella!! Monet pisteet on menetetty viimeisen 5min aikana. Milloin opitaan pelaamaan loppuun asti??
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
SaiPalle jäähy...
 

IkuinenPata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Williams, Mogilny, Afinogenov.
Jos Assat sossii viela taman pelin tanaan, niin voin kertoa etta Ismo Saation "Vittu ku Vituttaa" -biisi lahtee soittoon, ja kohtuun kovalla..
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
UrhoTV:lliset, millainen maali oli Pulkkisen esikoinen?

Mälkiä laukoi pakkia päin ja Teemu pisti pomppukiekon tyhjiin. Taisi itseluottamus kasvaa, kun seuraavassa vaihdossa tuli kärkikynällä kahden pakin ohi. Ajautui kuitenkin pieneen kulmaan eikä päässyt pistämään rystyltä sisään.

Ihan hyvää peliä Jokereilta nopeiden takaiskujen jälkeen.
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tietenkin saa arvostella ja pitääkin, kun siihen aihetta on. En minä sitä tässä hae.

Vaan se, että kun kritisoidaan Kärppien kokoonpanoa, niin miksi heti pitää vetää JYP-kortti esiin? Paskoja me ollaan, tiedetään.

Njuu periaatteessa olen kyllä samaa mieltä. Minua on Jatkoajassa ärsyttänyt tuo, kun kommentoijan suosikkijoukkueen mukaan vedetään aina täysin epäolennainen joukkue mukaan keskusteluun. Mutta tässä kohtaan minusta siihen oli tilaus, kyseessä on kuitenkin hallitseva mestari ja siten sopiva vertailukohta toiselle viime vuosien huippujoukkueelle kun konttauksesta puhutaan.
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Rinkelissä 0-0 ja jatkoajalle mennään. Noh piste ainakin tulee, eilen kuitenki kotipeli niin varmasti jaloissa painaa.
 

Unchained

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt jos Ässät tekee ylivoimalla maalin, niin en halua nähdä Mielosta pariin kuukauteen SaiPan paidassa. Ainakaan jos pakkiparina on herra Nyrhinen. Tsemppiä jätkät!

Ei tehnyt, hyvä SaiPa!
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Corso -> Saarenheimo
Koivisto -> Rosa
Andersson -> Koskenkorva
Boumedienne -> Aalto

Ei minusta mitenkään raju muutos suuntaan tai toiseen.

Corso -> Saarenheimo -30 pinnaa
Koivisto -> Rosa -20 pinnaa
Andersson -> Koskenkorva -30
Bume = Aalto

No on tossa tommonen 70-80 pinnan ero kärkipelaajissa + Viuhkolan jatkuvalla telakalla olo.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Taitaa mennä Porissa jatkoille, vittu noita pelin loppuhetkiä ei vaan osata pelata oikein.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös