Sekalaisten kysymysten ketju II

  • 6 989 102
  • 47 171

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pitäisi ostaa mahdollisimman edullisesti viisi mustaa ja viisi valkoista (siis yksivärisiä ilman mitään painatuksia) t-paitaa Helsingistä. Vihjatkaapa mistä haen.

op777

Stadiumeista kannattaa myös tsekata. Niissä usein on valkoisia ja mustia, kylläkin surkeaa laatua olevia, t-paitoja tarjouksessa. Muistaakseni 3kpl 10€ tai sinne päin
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Kauanko kestää canal+ -katselukortin aktivointi, jos tekisin sen nyt netin kautta. Siis löisin sinne jo olemassaolevan kortin numeron. Näkyykö kanavat jo tänään vai laittavatko ne siellä tilauksen päälle manuaalisesti joskus huomenna kun pääsevät töihin?
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kauanko kestää canal+ -katselukortin aktivointi, jos tekisin sen nyt netin kautta. Siis löisin sinne jo olemassaolevan kortin numeron. Näkyykö kanavat jo tänään vai laittavatko ne siellä tilauksen päälle manuaalisesti joskus huomenna kun pääsevät töihin?

Luulen että tänään et pääse katsomaaan Canalia. Toki voin olla väärässäkin, kokeile näkyykö vaiko ei.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kauanko kestää canal+ -katselukortin aktivointi, jos tekisin sen nyt netin kautta. Siis löisin sinne jo olemassaolevan kortin numeron. Näkyykö kanavat jo tänään vai laittavatko ne siellä tilauksen päälle manuaalisesti joskus huomenna kun pääsevät töihin?

Jos kaapelissa asut niin soita ja tilaa kaapelioperaattorilta. Saat varmaan puhelimitse ainakin tiedon aukeaako vai ei. Itsellä ainakin aikoinaan aukesi lauantaina noin tunnissa, kun oli vastaava tilanne.
 

J.Petke

Jäsen
Kauanko kestää canal+ -katselukortin aktivointi, jos tekisin sen nyt netin kautta. Siis löisin sinne jo olemassaolevan kortin numeron. Näkyykö kanavat jo tänään vai laittavatko ne siellä tilauksen päälle manuaalisesti joskus huomenna kun pääsevät töihin?

Oma antenniverkon kortti aukesi n. 45 minuutissa. Kaapelissa ilmeisesti vielä nopeammin.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Monelta on miesten 100m finaali?
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Luulen että tänään et pääse katsomaaan Canalia. Toki voin olla väärässäkin, kokeile näkyykö vaiko ei.

4 tuntia mennyt ja ei toimi. Eli kuten pelkäsinkin niin ne laittaa niitä siellä manuaalisesti ja sunnuntaisin ei asiakaspalvelukaan ole töissä. No, matsi piti sitten katsoa striiminä, mutta omaa tyhmyyttähän tämä on kun ei aikaisemmin ole saanut aikaiseksi.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
4 tuntia mennyt ja ei toimi. Eli kuten pelkäsinkin niin ne laittaa niitä siellä manuaalisesti ja sunnuntaisin ei asiakaspalvelukaan ole töissä.

En usko, että tuota tehdään manuaalisesti. Tarkistapa vielä kerran se numero, jonka netissä syötit. Itse onnistuin tuon kättelemään ja sen takia ei auennut.
 

Rocco

Jäsen
Miksi ihmeessä noilla lähes 100kg naiskuulantyöntäjillä ja moukarinheittäjillä on kisa-asuna kireät trikoot? Sen ymmärtää jossakin pikajuoksussa yms. että saadaan mahdollisimman ilmanvastusystävällinen tulos aikaan, mutta mitä ihmettä siitä hyötyy joku kuulantyöntäjä? Heittäisi siihen päälle vaikka tavalliset sortsit.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Millon tulee miesten 200m finaali?
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko rakennusalalla yleisesti käytössä nykyään laser mittalaitteet. ts. onko laser korvannut rullamitan?

Itsellä oli tämmöinen käsitys, mutta kun etsin bilteman kuvastosta laser mittaa, niin eipä olekaan tarjolla.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vatupassin ja luotinarut on korvannut, mutta eiköhän jokaisella timpurilla vielä tavallinen rullamitta ole taskussaan. Ehkä nuo laserilla pelittävät etäisyysmittarit ovat hyötykäytössä, mutta laser-rullamitat eivät ole kovin käyttökelpoisia.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Ulko-oven yläpuolella olevan lampun ajattelin vaihtaa kun on himmentynyt. Mutta nyt olen vain hämmentynyt. Itse lampussa ei ole kierrekantaa, vaan semmonen työnnettävä palikka vai mikä helvetti lie. Nopea Googletus, minä en löydä vastausta, tietääkö joku kertoa mikä juttu toi on? Saako niitä "normaali" liikkeistä?
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Miten määritellään pikaruoka? Siis Heset ja Mäkit sun muut.

Jos ajaa ainoana autona drive-iniin, odottaa pari minuuttia tytön ääntä kaiuttimesta, tilaa, ja saa kaksi "kampanja-purilaista" yhteensä 12 minuutin luukulla odottelun jälkeen, niin onko se silloin pikaruokaa?

Kysyn vaan.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ulko-oven yläpuolella olevan lampun ajattelin vaihtaa kun on himmentynyt. Mutta nyt olen vain hämmentynyt. Itse lampussa ei ole kierrekantaa, vaan semmonen työnnettävä palikka vai mikä helvetti lie. Nopea Googletus, minä en löydä vastausta, tietääkö joku kertoa mikä juttu toi on? Saako niitä "normaali" liikkeistä?

Tällainen kanta lampussa? Halogeenilamppu siis kyseessä ja noita saa ihan tavallisista kaupoista.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös