Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 276 598
  • 66 539
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Nytpäs ei enää tarvita miljoonaa eri ketjua jokaiselle eri pikku asialle, kun pistän tämmöisen ketjun pystyyn.
Asiaakin mulla oli, mutta meni hukkaan tästä alkuinnostuksesta johtuen. :)
Niin ja tässä ketjussa saa käyttää vaikka hymiötäkin.
 
Viimeksi muokattu:

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Vihdoinkin ketju mihin voin kirjoittaa tämän:

Olen aina halunnut "Moi olen lomalla"-lippiksen. Ilmeisesti niitä ei enää myydä. :(
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Sain eilen ihan ok palkankorotuksen. Aion sen kunniaksi ryypätä koko vitun viikonlopun. (Olisin mä muutenkin dokannut, kun on niin komia keli).
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

tutzba

Jäsen
Olen pitkään miettinyt, että milloin tällainen perustetaan. Noussee varmaan ihan ykkössuosikiksi jatkoaikalaisten keskuudessa.

Ei minulla mitään asiaa ole. Istun töissä ja odottelen, että pääsisin kotiin. Nämä päivät ovat kyllä sellaisia, jolloin olen onnellinen siististä sisätyöstä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Luulin saavani helposti uuteen puhelimeeni kivan aidon soittoäänen, mutta joka paikassa onkin rekisteröinnit ja kuukausimaksut. Antaa olla, Nokia tune toimii aina.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Jaah, kalsarit jalassa ekaa "lomapäivää" vietellään. Pitäisi postiin lähteä käymään. Mikäs tässä.

Loistava ketju!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

eleven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montréal Canadiens
Joo on kyllä hyvä että saatiin vihdoin tällainen ketju, johon saa tsätätä (toivottavasti) ihan luvan kanssa. Ei mulla sen kummempaa. Paitsi että Guitar Pro olis erittäin lähellä täydellistä ohjelmaa jos se ei olisi niin epävakaa ja kaatuilisi koko ajan...
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Söin just mansikkajogurttia. Vettä sataa, pitäis keksiä jotakin jännää tekemistä, kun ei jaksa yksin uloskaan lähteä pyörimään.. Teetä ja tupakkia parvekkeelle ottamaan nyt sitten, kahvinkeitintä kun ei taas ole.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Päätin pitää vanhemman tytön kotona tarhaan viemisen sijaan. Katsoin kyllä ulos ikkunasta ja havaitsin sään olevan perseestä. Ilmeisesti aivot eivät sitten rekisteröineetkään asiaa. Meidän piti mennä ulos ja puistoruokailuun, mutta koska vettä tulee kuin Esterin perseestä, jäimme kotiin. Luonnollisesti tajusin vasta lasten valitellessa nälkää, ettei mulla varsinaisesti ole tarjota vielä mitään, kun toisen piti olla tarhassa ja toisen syödä puistossa. Iltapäivällä piti sitten tehdä safkaa. Onneksi pakastimesta löytyi Saarioisten lihaperunasoselaatikko, joka onneksi on lasten herkkua ja harvoin tarjolla. Oma kuuppa on ihan juntturassa, joten tyydyn ihmettelemään kaikenlaista ja olemaan täysin saamaton ja aloitekyvytön. Tällainen päivä vaihteeksi, edellisestä onkin jo aikaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Häätyy tästä lähteä ostamaan kruununprinssiä.

Igorista saa, prinssi Albertin siis.

Jatkan darrailua vielä. Ehkä illan päälle helpottuu tämäkin olo.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Eilen tekemäni lihakeitto maistui hyvältä, mutta oli hieman liian suolaista. Kollegani söi tortilloita. Olin kateellinen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

zaluun

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tanska
Haluaisin poistua tästä ketjusta, mutta tänne on näköjään pakko kirjoittaa. Toisella kädellä juon kahvia. Taitavaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jussi Markkanen
Pakkohan ei ole muuta kuin kuolla. Ja sitäkään ei tarvitse tehdä kuin kerran. Siitä tulikin mieleeni, että söin juuri lounaaksi hernekeittoa ja ruisleipää. Avokonttorissa hiljaiset hiihtäjät herättävät hassuja ilmeitä ihmisillä, kun he vetävät työilmapiiriä nenän kautta sisäänsä. Huomenna on perjantai!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Arsenal FC
Pakkohan se on kun käsketään.
Oli erittäin hyvää Ceasarin -salaattia työpaikan ruokalassa ja vielä pannukakku siihen päälle, kyllä nyt kelpaa lueskella Jatkoaikaa loppupäivä.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On se nyt helvetti, kun on pakko kirjoittaa. No ei auta. Mukavaa kesäsäätä, seitsemän astetta lämmintä ja vettä sataa. Ja seitsemän on muuten aivan saatanan vaikeaa kirjoittaa oikein.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Luulin saavani helposti uuteen puhelimeeni kivan aidon soittoäänen, mutta joka paikassa onkin rekisteröinnit ja kuukausimaksut. Antaa olla, Nokia tune toimii aina.

Metsoloita katsoessa olen haaveillut uudesta soittoäänestä. Vanha kunnon lankapuhelin soi tuvassa ja vanha Metsola siihen kärttyisällä äänellä "No, kuka siellä nyt taas soittaa". Tuon tahtoisin, vähänkö ois hieno!

Ulkona sataa ja on niin kylmäkin. Töihin pitäsi lähteä. Viikonloppukin töitä. Ei pääse baariin. Erä naikkonen kummittelee mielessä. Vaikka olen kavereille julistanut pontevasti "tunnepaskan" olevan homojen ja herkkien hommaa. Ota nyt näistä ajatuksista selvää.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

iGooni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ehh, pitäisi käydä koira ulkoiluttamassa tuolla sateessa. Ei kyllä paljon nappais.. Missä olet kesäinen sää?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

ditrim

Jäsen
Viive?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Tämän ketjun lukeminen on melkein yhtä hypnoottista kuin laavalampun katseleminen.
Ei mulla mitään varsinaista asiaa ollut, mutta pakko oli kirjoittaa. Jos ei ole asiaa ja tällaisessa ketjussa siitä kirjoittaa, niin tuleeko siitä asia? Asiallista pohdintaa asiattomuudesta?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Mitäs mitäs? Että tällaista. Mua pyydettiin pelaamaan pesäpalloa tänään. Sekä pyyntö, että itse peli tapahtu(i)vat tänään.
Kannattaako mennä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös