Teemu Selänne lopettaa maajoukkueuransa

  • 73 885
  • 271
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Minä taas en anna mr. hockeylle koskaan anteeksi sitä, että veti MM-94 -finaalin rankkarikisassa huti maalin. Taisi missien bikinit olla jo silloin mielessä, ja Tiina vain omien lasten kasvattiäiti. RAIMOOO, TULE OJENTAMAAN!!!!!!

Kurri onnistui omassa rankkarissaan

Nieminen -
Robitaille +
Koivu -
Sakic +
Keskinen -
Sanderson -
Kurri +
Kariya -
Mäkelä +
Verbeek -
-
Robitaille +
Nieminen -
 
Suosikkijoukkue
Ilves, Edmonton
Muutama kommentti vielä.

Itse en ainakaan kuulu siihen porukkaan, joka tietoisesti vahtaa ja odottaa, mitä Selänne tekee. Faktaa on vain se, että jos päivittäin kahlaa eri lehtien nettiversiot sekä YLE:n teksti-tv:n urheilusivut läpi, ei voi välttyä näkemästä näitä Seiskan tasolla olevia juttuja miehen jatkosuunnitelmista. Tähän paskan jauhamiseen syypäitä ovat niin toimittajat, jotka jatkuvasti inttävät samaa jargonia sekä itse Teemu, joka tykkää olla kameran edessä.

Tämän vetkuttelun perusteleminen pekästään palkkakatolla ei kyllä mene täysin läpi. Juurihan Anaheimiin hankittiin esim. Morrison tuomaan hyökkäyspäähän voimaa.
MM-kisojen aikainen toiminta jätti monelle Selänteestä kunnon diivan kuvan. Mikä sitten oli totuus näiden ilmoitettujen ja toteutuneiden päivämäärien osalta. Sitä tuskin kukaan tällä palstalla tietää. Ei se kuitenkaan ihan nappiin mennyt Teemulta, eikä kaikkien aikojen kiakkoilijaltamme, nykyään täysin väärässä roolissa olevalta Kurriltakaan.
 
Muutama kommentti vielä.

Itse en ainakaan kuulu siihen porukkaan, joka tietoisesti vahtaa ja odottaa, mitä Selänne tekee. Faktaa on vain se, että jos päivittäin kahlaa eri lehtien nettiversiot sekä YLE:n teksti-tv:n urheilusivut läpi, ei voi välttyä näkemästä näitä Seiskan tasolla olevia juttuja miehen jatkosuunnitelmista. Tähän paskan jauhamiseen syypäitä ovat niin toimittajat, jotka jatkuvasti inttävät samaa jargonia sekä itse Teemu, joka tykkää olla kameran edessä.

Tämän vetkuttelun perusteleminen pekästään palkkakatolla ei kyllä mene täysin läpi. Juurihan Anaheimiin hankittiin esim. Morrison tuomaan hyökkäyspäähän voimaa.
MM-kisojen aikainen toiminta jätti monelle Selänteestä kunnon diivan kuvan. Mikä sitten oli totuus näiden ilmoitettujen ja toteutuneiden päivämäärien osalta. Sitä tuskin kukaan tällä palstalla tietää. Ei se kuitenkaan ihan nappiin mennyt Teemulta, eikä kaikkien aikojen kiakkoilijaltamme, nykyään täysin väärässä roolissa olevalta Kurriltakaan.

Aivan samaa mieltä. Teme olisi voinut hoitaa uransa tyylikkäästi päätökseen, eikä edes aloittaa tälläistä julkisuus pelleilyä. Kyseessä on kuitenkin yksi suomalaisen jääkiekkoilun legendoista ja idoleista.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Tähän paskan jauhamiseen syypäitä ovat niin toimittajat, jotka jatkuvasti inttävät samaa jargonia sekä itse Teemu, joka tykkää olla kameran edessä.

Hiukan eri mieltä => jos tsekkaatte nuo lukemattomat "kesäkuussa => heinäkuussa => joulukuussa pätetään"-jutut niin liki kaikissa on äänessä Teemun asiainhoitaja Ari Lehto... Täytyyhän tämänkin kaverin jotain tehdä palkkansa eteen ;-)
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Tämä alkaa olla jo huvittavaa, kun joka viikko näitä pulpahtaa lehtiin.
Kyllähän nuo ip-lehdet jaksavat asiasta kirjoittaa niin kauan kuin jutut myyvät. Kuten tuostakin jutusta ilmenee, Selänteen kannalta asiaan ei ole tullut mitään muutosta sitten kevään MM-kisojen.
Hiukan eri mieltä => jos tsekkaatte nuo lukemattomat "kesäkuussa => heinäkuussa => joulukuussa pätetään"-jutut niin liki kaikissa on äänessä Teemun asiainhoitaja Ari Lehto... Täytyyhän tämänkin kaverin jotain tehdä palkkansa eteen ;-)
Niin, Teemuhan ei ole asiasta lausunut mitään, siksipä nuo sopulit asianhoitajaa asian suhteen koko ajan lähestyvätkin, koska Teemu ei asiaa kommentoi.
 

Fanduli

Jäsen
Suosikkijoukkue
pohojoosen poijjaat
Niin, Teemuhan ei ole asiasta lausunut mitään, siksipä nuo sopulit asianhoitajaa asian suhteen koko ajan lähestyvätkin, koska Teemu ei asiaa kommentoi.

Noh, tänään voidaan taas omin silmin ja korvin todistaa, kun Teemu asiaa ihan itse Tulosruudussa kommentoi..
 
Viimeksi muokattu:

Carlos

Jäsen
Eikö se Teemu nyt ole vieläkään lopettanut. Kohta 2 vuotta kaveri on ollut viikko toisensa perään lopettamassa, ja ei vieläkään. Aina vaan "päätös" venyy ja venyy. Sanoisivat nyt jo helvetti Analheimissäkin sille että meillä ei just nyt ole käyttöä sun päätöksille.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Eikö se Teemu nyt ole vieläkään lopettanut. Kohta 2 vuotta kaveri on ollut viikko toisensa perään lopettamassa, ja ei vieläkään. Aina vaan "päätös" venyy ja venyy. Sanoisivat nyt jo helvetti Analheimissäkin sille että meillä ei just nyt ole käyttöä sun päätöksille.

Eikös ne Anaheimissä sanoneetkin Teemulle etteivät he säästä salary capiin tilaa hänen sopimustaan varten. Selänne itsekin sanoi, että se riski hänen on otettava, mikäli haluaa vielä Duckseissa tulevalla kaudella pelata.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Kohta 2 vuotta kaveri on ollut viikko toisensa perään lopettamassa, ja ei vieläkään.

No vuoden kaveri on vasta pähkäillyt jatkoaan, mutta älä anna sen faktan häiritä fiilistelyjäsi.

Kumman tarkkaan nämä Teemun viivyttelyn vihaajat tuntuvat lukevan uutiset Teemu jatkosta. Taitaa jopa näitä tyyppejä kiinnostaa Teemun jatko enemmän, kuin Teemua itseään.

Mutta jatkakaa toki ihan rauhassa. Minä jatkan naureskelua jokaisella, joka jaksaa tulla ilmoittamaan, kuinka tuohtunut hän on Teemu päätöksen teon kestämisestä.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Olisi kai tuon voinut tyylikkäämminkin hoitaa. Sormus sormeen ja eläkkeelle juhlittuna sankarina.

Jotenkin tuntuu, että Teemu laskelmoi kaikenlaisia mahdollisuuksia mestaruuksien voittamisesta liikaa. Miettii siltä kantilta voiko Ducks tällä rosterilla voittaa SC:n tai miten olisi vielä yhdet olympialaiset.

Tunteella se päätetään ja vedetään täyttä, jos ei kiinnosta 100% niin sitten kannattaa jäädä eläkkeelle NHL hommista.

Vähän mietityttää Ankkojenkin kannalta homma, yhdellä miehellä motivaatio vaikeuksia ja jos tuleekin niin siinä menee paikka joltain prospectilta joka on ollut 150% mukana koko reenikauden, joka ei tosin vielä ole alkanut. Viime kaudella ainakin kävi juuri noin.

Parit seuraavat päätökset on nyt tärkeitä ihan imagon kannalta, homma nyt asiasi kunnolla ja jämerästi kun ei näitä tähtiä meillä hirveästi ole.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Olisi kai tuon voinut tyylikkäämminkin hoitaa. Sormus sormeen ja eläkkeelle juhlittuna sankarina.

Jos se homma olisi yhtä helppoa, kuin maitopurkin hakeminen kaupasta, niin Selänne kait olisi hoitanut homman tuolla tavalla. Se kait jopa oli se alkuperäinen suunnitelmakin.
Mutta kerta se lopettaminen on vähän vaikeampaa, niin homma on mennyt toisenlaista polkua.
Lopettaminen olisi voinut olla helpompaa, jos tietäisi ettei pysty enää suorittamaan huipputasolla. Selänteen kohdalla tästä ei kuitenkaan ole kyse, ja se taitaakin näytellä aika isoa roolia siinä, minkä takia päätöksen tekeminen venyy.

Aika usein elämä vain ei mene niinkuin elokuvissa.
 
Suosikkijoukkue
Ilves, Edmonton
Selännehän vääntää parhaillaan himassa änäriä pleikkarilla ja katsoo, miten Anaheimin nyky rosterilla pärjää. Jos ankat eivät ole heittämällä välierissä, ilmoittaa Teemu (ehkä) parin viikon sisään, ettei "motivaatiota vain enää löytynyt".
Ajoitus on nyt vain sitä kiinni, kuinka paljon Sirpa antaa Teemun räpeltää ohjain kädessä päivittäin.
 
Selännehän vääntää parhaillaan himassa änäriä pleikkarilla ja katsoo, miten Anaheimin nyky rosterilla pärjää. Jos ankat eivät ole heittämällä välierissä, ilmoittaa Teemu (ehkä) parin viikon sisään, ettei "motivaatiota vain enää löytynyt".
Ajoitus on nyt vain sitä kiinni, kuinka paljon Sirpa antaa Teemun räpeltää ohjain kädessä päivittäin.

En olisi uskonut, että joku voi mennä näin pitkälle. Että ihan kotiovelle saakka piti mennä vahtimaan Teemun tekemisiä. Oikeesti hyvä mies, anna Teemun päättää rauhassa.

Raportoi sitten taas tähän ketjuun kun kuulet jotain uutta ja mielenkiintoista.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Jos Teemu on sanansa mittainen mies, niin tänään sitten päätöksen pitäisi syntyä. Näin varmasti tapahtuu, mutta eri asia tietenkin on milloin hän sitten julkisuuteen sen ilmoittaa… ;)
 

Carlos

Jäsen
Jos se homma olisi yhtä helppoa, kuin maitopurkin hakeminen kaupasta, niin Selänne kait olisi hoitanut homman tuolla tavalla. Se kait jopa oli se alkuperäinen suunnitelmakin.
Mutta kerta se lopettaminen on vähän vaikeampaa, niin homma on mennyt toisenlaista polkua.
Lopettaminen olisi voinut olla helpompaa, jos tietäisi ettei pysty enää suorittamaan huipputasolla. Selänteen kohdalla tästä ei kuitenkaan ole kyse, ja se taitaakin näytellä aika isoa roolia siinä, minkä takia päätöksen tekeminen venyy.

Aika usein elämä vain ei mene niinkuin elokuvissa.

Jos päätöksen tekeminen on NOIN vaikeaa, niin kyllä se kertoo siitä että ei ole enää halua/kykyä pelata, siis ihan oikeasti. Ainakaan tarpeeksi. Viime kaudellakin Selänne lähinnä vain seisoskeli kentällä, ja pisti kiekon maaliin kun joku toimitti lätkän siihen maalin läheisyyteen.

Mestaruuteen olisi ollut komea lopettaa, nyt äijä on tehnyt itsestään pellen.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Jos päätöksen tekeminen on NOIN vaikeaa, niin kyllä se kertoo siitä että ei ole enää halua/kykyä pelata, siis ihan oikeasti. Ainakaan tarpeeksi. Viime kaudellakin Selänne lähinnä vain seisoskeli kentällä, ja pisti kiekon maaliin kun joku toimitti lätkän siihen maalin läheisyyteen.

Mestaruuteen olisi ollut komea lopettaa, nyt äijä on tehnyt itsestään pellen.


Ja jonkun vitun uteliaan Carloksen vuoksi hänen pitäisi tehdä päätös nopeammin?
 

tutzba

Jäsen
Ja jonkun vitun uteliaan Carloksen vuoksi hänen pitäisi tehdä päätös nopeammin?

Ei Carloksen, vaan itsensä! Saatana, kaveri nolaa itsensä niin totaalisesti tässä!

Juupas eipäs joopas, en muuten tiedäkään. No nyt on mestaruus, no hitto, mitä mä teen? Ehkä mä vielä hetken, eipäs kun, no hei, oonhän me sentään Teme, kyl mulle aina seura löytyy. Detroit, Anaheim, Washington, mihinköhän mä menisin? Jos mä vielä vähän vitkuttelisin niin mulle alettais soitteleen, yeaaah.

Oikeasti. Tekisi nyt sen päätöksensä, oli se sitten mikä tahansa. Tiedän, ettei tuossa tilanteessa ole helppoa tehdä ratkaisua. Jossakin vaiheessa sitä kuitenkin tulee kyseenalaistamaan, päätti sitten mitä tahansa. Olisi kuitenkin aivan totaalisesti kaikkien osapuolien kannalta parasta, että Selänne pystyisi sanomaan selkeästi "kyllä, minä jatkan" tai "ei, minä en jatka". Jos vielä pystyy pysymään siinä valinnassaan, niin sittenhän kaikki on hyvin.
 
Kun päätös ei elokuun alkuun mennessä tule ulos.
Näinhän siinä yllättäen kävi. Vai löytyiskö vielä jostain maankolkka, jossa vuorokausi ei olis vaihtunu? Vai onko Teukalla jokin muu ajanlaskutapa käytössä? Vai onko päätös tehty, mutta suurena show-miehenä pitää ihmisiä vielä jännityksessä? Vai onko sittenkin kyseessä nahjus, joka ei vaan osaa päättää tai pitää kiinni sanomisistaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös