NHL 2K8

  • 28 405
  • 92

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Tuskin julkaistaan, Xbox on virallisestikin aika kuopattu kone nykyään. Microsoft ajaa aggressiivisesti X360:sta.
 

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.
Tämäkin peli kuuluu sarjaan pakko-ostos. Kyllähän tässä sitten joku JA:laisten turnee on pakko pistää pystyyn vai mitä Master? ;)
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres

Ainakaan taklauksista ei kaadu, ja olipa karmea tuo toinen maali tuossa lopussa! Kiekko osui etutolppaan ja ihan kuin maalissa olisi ollut jokin magneetti, joka kiekon imaisi sisään. No pieniä virheitä aina.
Pakit sen sijaan näytti pitävän paikkansa vastustajan sinisellä kun hyökkäys oli kaäynnissä. Siitä plussat.
Toivottavasti nyt uudessa pelissä olisi maalivahditkin hyviä, eikä niitä siniviiva rannareita saisi enää vedettyä yläkulmiin. Rasittavia maaleja.
Täytyy varmaan ostaa tuo xbox360, että saa enemmän irti näistä peleistä. Tuskin ps2- versiot enää kauheasti pystyy kehittymään nykyisestä.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres

Varmasti juu, mutta kun vaikeimmallakin tasolla maalivahdit ovat ihan pelkkiä sukkia. Laukaustarkkuudet on nollilla ja maalivahtien arvot parhaita. Laukausten blokkaus on täysillä ja silti menee 7 minuutin erillä aivan liikaa maaleja. Kaverin kanssa pelatessa siis. Ja ei auta vaikka kuinka puolustaa. Eihän niille löpsyköille, joita siniseltä vetää voi oikeastaan mitään. Ainoa on jos pakki ehtii väliin.

Eli toivottavasti uudessa 2k8-pelissä olisi maalivahditkin hyviä.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Varmasti juu, mutta kun vaikeimmallakin tasolla maalivahdit ovat ihan pelkkiä sukkia. Laukaustarkkuudet on nollilla ja maalivahtien arvot parhaita. Laukausten blokkaus on täysillä ja silti menee 7 minuutin erillä aivan liikaa maaleja. Kaverin kanssa pelatessa siis. Ja ei auta vaikka kuinka puolustaa. Eihän niille löpsyköille, joita siniseltä vetää voi oikeastaan mitään. Ainoa on jos pakki ehtii väliin.

Eli toivottavasti uudessa 2k8-pelissä olisi maalivahditkin hyviä.

Sun täytyy pelata jollain hakkeroidulla versiolla, mulla ei uppoo siniseltä juuri millään. Live peleissä olen nähnyt vain yhden onnistuneen lämärin, sen tosin tein itse (Beauchemin yv:llä yhtä tuttua vastaa). Franchisea pelaan All-star tasolla 6 minuutin erillä ja maaleja tulee suunnilleen neljän keskiarvolla, one timerit ovat olleet aika vähissä (difficulty hardilla), goalie skill nollilla. Goalie dekeä en oikein osaa, muuten tekisin varmaan enemmänkin (liigapelissä eräs vastustaja teki mua vastan useamman maalin sillä). Ei sulla sattumoisin ole aiming auto? Mulla on manual ja alhaisella laukaisutarkkudeella yhdistettynä vetoja menee enemmän ohi kuin Petteri Nummelinilla.
 

kristian

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK - Muita ei oo
PC:lle lienee koskaan turha odottaa tätä peliä, vai kuinka on?

Itse en omista konsolia, enkä yhden pelin takia viitsi edes moista harkita. EA:n NHL-sarja on täyttä arcaderoskaa, se ei kiinnosta pätkääkään.

NHL 2001 sopivilla säädöillä (joita jotkut friikit tuolla Thunderpuck-foorumeilla aikoinaan väsäsivät) oli itse asiassa paras, mitä olen PC:llä pelannut. 2004 oli välttävä, mutta nämä uusimmat ovat olleet todella ala-arvoisia.
 

Kenu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kiekko-Vantaa
PC-versiota tosiaan turha odottaa.

EA panostaa uusilla konsoleilla (PS3 ja Xbox 360) jääkiekon simulointiin ja sanoisinkin heidän ottaneet taas johdon näiden kahden lätkäsarjan taistossa.

Molemmat pelit tulee kuitenkin todennäköisesti ostettua, täytyy vaan toivoa, että 2K Sports olisi saanut ne pelin kaatumiset kuriin. Itsellä franchise jäätyy 2K7:ssa kun yrittää joko pelata tai simuloida tähdistöottelua ja siihenhän sen pelin pelaaminen sitten jäikin, kun ei pääse eteenpäin.

Suosittelen lämpimästi uuteen konsoliin tutustumista, mikäli haluat pelata hyvää lätkää ja muita hyviä pelejä.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Sun täytyy pelata jollain hakkeroidulla versiolla, mulla ei uppoo siniseltä juuri millään. Live peleissä olen nähnyt vain yhden onnistuneen lämärin, sen tosin tein itse.

Ei sulla sattumoisin ole aiming auto? Mulla on manual ja alhaisella laukaisutarkkudeella yhdistettynä vetoja menee enemmän ohi kuin Petteri Nummelinilla.

Ihan normaali versio tuo peli on. Heti ekana päivänä kävin hakemassa, kun Poriin tuo peli saapui.

Ja manuaali tähtäys on ja laukaisutarkkuus nollilla. Mutta kun siitä b-pisteen sisäkaaren ja sinisen välistä vetää RANTEELLA takayläkulmaan, niin aika usein reppu heiluu. Lämäreitä saa kanssa sinne yläkulmaan kun aloittaa b-pisteeltä laidan vieressä olevalle pakille, jolla sitten lämää sinne takayläkulmaan. Ainakin San Josen McLaren on siinä pirun hyvä ja Scott Niedermayer kanssa.
No nyt alkaa sitten uudet kujeet, kun vaihtuu pelikone tuohon xbox360.een ja peliksi tulee 2k8.
EA.n pelejä en enää edes harkitse.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Ja manuaali tähtäys on ja laukaisutarkkuus nollilla. Mutta kun siitä b-pisteen sisäkaaren ja sinisen välistä vetää RANTEELLA takayläkulmaan, niin aika usein reppu heiluu. Lämäreitä saa kanssa sinne yläkulmaan kun aloittaa b-pisteeltä laidan vieressä olevalle pakille, jolla sitten lämää sinne takayläkulmaan. Ainakin San Josen McLaren on siinä pirun hyvä ja Scott Niedermayer kanssa.
No nyt alkaa sitten uudet kujeet, kun vaihtuu pelikone tuohon xbox360.een ja peliksi tulee 2k8.
EA.n pelejä en enää edes harkitse.

Oisit heti sanonut ettet pelaa 360:llä. Siinä ei tuollaiset oikein uppoa.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Täytyy varmaan ostaa tuo xbox360, että saa enemmän irti näistä peleistä. Tuskin ps2- versiot enää kauheasti pystyy kehittymään nykyisestä.

Oisit heti sanonut ettet pelaa 360:llä. Siinä ei tuollaiset oikein uppoa.

Tässäpä ne sitten onkin. Eli luultavasti ps2.sen kapasiteetti on tullut vastaan jo tässä vaiheessa. Mitä ollaan kaverin kanssa epäiltykin. No uutta peliä odotellessa ja siihen asti pitää nykyisen kanssa pelata. Ei sekään hullumpaa ajanvietettä ole.
 

kristian

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK - Muita ei oo
Mikähän lienee syynä, että NHL2K-sarjaa ei ole PC:lle? Luulisi, että Xbox-versio olisi suht. helppo kääntää melko suoraan?

Suurin ärsyttävyys EA:n uusissa on ollut juuri pelien "konsolimaisuus". Ei box-scoreja, kunnon tilastoja, kalentereita eikä juuri mitään muutakaan. Kaikki nämä löytyivät aikanaan jo NHL 2001:sta.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Mikähän lienee syynä, että NHL2K-sarjaa ei ole PC:lle? Luulisi, että Xbox-versio olisi suht. helppo kääntää melko suoraan?

Veikkaisin että resurssipula. 2K Sportsilla ei ole ihan niin paljon väkeä kuin EA:lla ja kun pelit on aina tehty konsoleille niin pitäisi kai palkata lisää väkeä tjsp. Tai sitten siellä ei uskota että se olisi taloudellisesti kannattavaa, siellähän on ollut talousongelmia viime aikoina.
 

Fiiu

Jäsen

Suhtaudun tuohon varauksella, ei sitä tiedä vaikka sattuisi tuonne maaliskuulle venymään julkaisu. Toivottavasti kuitenkin 2K:lla ymmärtävät että Pentti Peruspelaaja ostaa sen lätkäpelin joka ensin on markkinoilla, harva odottaa _jos_ tuo julkaisupäivä tuosta venyy.

Itse kyllä odotan mielenkiinnolla ja jännään että josko vaikka vähän aiemminkin vielä tulisi. Onkohan tuo region free-peli?
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jaahas, en hirveästi ole noita 2K8 uutisia seurannut, mutta nyt tuli luettua. Kontrollit menee näemmä totaalisesti uusiksi ProStick -toiminnon myötä. Tähän mennessä 2K sarjan pelit, puhun monipeleistä, ovat hakanneet realistisuudessa EA:n lentokenttä surffailut 6 muna, mutta tuo ProStick kuulostaa aika riskaabelilta. Toimiessaan se voisi olla mitä parhain uudistus, mutta huonoimmillaan se on tyypillinen EA kikka joka kiinnostaa muutaman pelin ja sittenmmin on lähinnä rasite.

Realismista luvataan pitää kiinni, ja toivottavasti tuo myös pitää. Toivittavasti peli julkaistaan heti aluekoodi vapaana, ettei eurojulkaisua joudu odottamaan ikuisuuden. 360:stä kun en viitsisi lähteä modaamaan yhden pelin takia, semminkin jos Liven käyttö vaaraantuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös