Jukka Seppänen liigajoukkueen toimitusjohtajana

  • 79 983
  • 656

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Jotenkin tässä kyllä huvittanut nuo Seppäsen ja Viitasen mediassa antamat kommentit tyyliin "Ette te voi tietää mitä tässä päätöksien taustalla on" ja kiukutellaan kun mediassa ja fanien keskuudessa tehdään omia johtopäätöksiä.

Niin kauan, kuin joukkueenjohto on kykenemätön kertomaan oikeasti faktaa pöytään, saa Seppänen & Co jatkossakin pahoittaa mieltänsä niistä kommenteista mitä kuulevat. Meillä faneilla on ihan täysi oikeus kyseenalaistaa, kritisoida ja luoda näitä skenaarioita. Jos halutaan jotain selventää, niin tekisivät sitten sen suoraselkäisesti eikä tuollein salaisuuksien verhoa vain hieman raottamalla.

Jotenkin tuntuu, että itsekin tiedostavat syiden olevan todella pikkumaisia, eikä niiden kanssa kehdata tulla julkisuuteen.

Tuo on just sitä puuhastelua, joka pistää varmasti jokaista fania vihaksi, lisäksi melko ylimielistäkin touhua. Sponsoreista puhumattakaan. Jos kohta voi olla vaikea saada faneja katsomoon, niin mitä sponsorit ajattelee tästä touhusta?
 
Viimeksi muokattu:

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko siellä viisaiden miesoletettujen kokoontumisessa joku kärpäsenä katossa? Joko viinerit on syöty ja nostettu selänpesuharjat pöydälle?
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Jotenkin tässä kyllä huvittanut nuo Seppäsen ja Viitasen mediassa antamat kommentit tyyliin "Ette te voi tietää mitä tässä päätöksien taustalla on" ja kiukutellaan kun mediassa ja fanien keskuudessa tehdään omia johtopäätöksiä.

Niin kauan, kuin joukkueenjohto on kykenemätön kertomaan oikeasti faktaa pöytää, saa Seppänen & Co jatkossakin pahoittaa mieltänsä niistä kommenteista mitä kuulevat. Meillä faneilla on ihan täysi oikeus kyseenalaistaa, kritisoida ja luoda näitä skenaarioita. Jos halutaan jotain selventää, niin tekisivät sitten sen suoraselkäisesti eikä tuollein salaisuuksien verhoa vain hieman raottamalla.

Jotenkin tuntuu, että itsekin tiedostavat syiden olevan todella pikkumaisia, eikä niiden kanssa kehdata tulla julkisuuteen.

Tuo on just sitä puuhastelua, joka pistää varmasti jokaista fania vihaksi, lisäksi melko ylimielistäkin touhua. Sponsoreista puhumattakaan. Jos kohta voi olla vaikea saada faneja katsomoon, niin mitä sponsorit ajattelee tästä touhusta?
Voin sanoa että moni sponsori harkitsee vakavasti ensi vuoden yhteistyötä JYPin kanssa.
Juhlavuonna on tullut ihan liikaa ikäviä asioita esiin, joiden julkisuus antaa ikävän kuvan JYPin johdon toiminnasta.

Se ei ole avointa,vaan päin vastoin, asioista ei puhuta oikeilla nimillä, joka luo epävarman kuvan toiminnasta, sponsoreille on tärkeää mm. johdonmukainen viestintä, kiinnostava joukkue jossa annetaan logon eteen kaikki ja menestyvä pelitapa.

Nämä vain muutamia esimerkkejä, voi vain kysyä mikä tällä 100 vuotiskaudella on toteutunut!
 

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voin sanoa että moni sponsori harkitsee vakavasti ensi vuoden yhteistyötä JYPin kanssa.
Juhlavuonna on tullut ihan liikaa ikäviä asioita esiin, joiden julkisuus antaa ikävän kuvan JYPin johdon toiminnasta.

Se ei ole avointa,vaan päin vastoin, asioista ei puhuta oikeilla nimillä, joka luo epävarman kuvan toiminnasta, sponsoreille on tärkeää mm. johdonmukainen viestintä, kiinnostava joukkue jossa annetaan logon eteen kaikki ja menestyvä pelitapa.

Nämä vain muutamia esimerkkejä, voi vain kysyä mikä tällä 100 vuotiskaudella on toteutunut!
No varmasti harkitsee, ei kukaan tällaista sekoilua halua. Tietysti ei tässä varmaan kukaan ole tahallaan virheitä tehnyt, mutta nyt pitäisi palata takaisin perusasioihin ja kovaan työhön, sieltä se menestys kumpuaa. Vaikka itse olen ollut negatiivinen, niin en halua kuitenkaan seuraa hyljätä, vaan menen katsomaan peliä ja ostan hot dogit ym. vaikka se onkin pelin katsominen onkin yhtä helvettiä.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
No varmasti harkitsee, ei kukaan tällaista sekoilua halua. Tietysti ei tässä varmaan kukaan ole tahallaan virheitä tehnyt, mutta nyt pitäisi palata takaisin perusasioihin ja kovaan työhön, sieltä se menestys kumpuaa. Vaikka itse olen ollut negatiivinen, niin en halua kuitenkaan seuraa hyljätä, vaan menen katsomaan peliä ja ostan hot dogit ym. vaikka se onkin pelin katsominen onkin yhtä helvettiä.

Tätä mä ihmettelen. Keneltäkään johtoportaasta ei ole tullut muuta kun puolustelua ja ylimielistä kiukuttelua. Risto Korpela on pysytellyt taka-alalla eikä ole sanonut mitään. Jonkun tuossa pitäisi ihan oikeasti uskaltaa kohdistaa se suurennuslasi siihen, mitä itse ollaan tehty tai tekemässä. Seppänen ja Viitanen tässä pääarkkitehteinä. Pitäisi olla munaa viheltää peli poikki ja myöntää omat virheet. Mutta kun te ette tiedä kaikkia taustalla olevia asioita ja mediakin esittää ihan paskoja kysymyksiä.
 

pynski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mikähän siinä on niin vaikeaa tajuta, että huonolle viestinnälle ei yksinkertaisesti ole enää sijaa 2020-luvulla. On ylimielistä ja sidosryhmien aliarvioimista vetää tällä salailun linjalla. Tommi Miettistä pidin jostain syystä KalPa-aikoina vähän hupiukkona, mutta mitä vielä - tuon suoraselkäisempää kaveriahan ei ole Liigassa nähty pitkään aikaan valmentamassa.

JYP tarvitsee viestintään(kin) lisäpanostuksia - selkeät toimintatavat siihen, että kuka kommentoi ja mitä kommentoi. Ei voi olla niin, että moni taho kommentoi samaa asiaa toisistaan eroavalla tavalla. Asiat ovat tässä menneet pieleen siinä, että kerrotaan "mukamas"-syitä, jotka eivät ole oikeita syitä. Ei lukijat ja media ole tyhmiä, vaan tuollainen aliarvioiminen johtaa vain tulipalon kasvamiseen, jota on ajan kanssa vaikeampi ja vaikeampi sammuttaa. Nyt tilanne on riistäytynyt käsistä ja mylly vain kasvaa koko ajan.

Kriisiviestinnän perusteet: Rehellisyys, avoimuus, suoraselkäisyys ja selkeät toimintamallit, niin ettei johtoporrasta päästä suolaamaan, vaan kaikki käänteet on arvioitu etukäteen mahdollisimman tarkasti. Se on ammattimaisuutta - tämä on puuhastelua ja sille ei pidä sallia tilaa enää nykypäivänä ollenkaan.
 

Huikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp Jyväskylä, Detroit Red Wings, Tre Kronor
Otin juuri sponssirahavarauksen pois ensi kauden markkinointibudjetista. Sori, mutta firma ei sekaannu tähän potaskaan.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Otin juuri sponssirahavarauksen pois ensi kauden markkinointibudjetista. Sori, mutta firma ei sekaannu tähän potaskaan.

Tämä on myös positiivinen asia jos sitä tarkemmin katsoo, wanna beet tuo toki massia, mutta kyllä niitä oikeitakin kannattajia löytyy lopulta, joille logo on tärkeämpi asia, kun some pelleilyyn hukkuminen.
 

Huikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp Jyväskylä, Detroit Red Wings, Tre Kronor
En tajunnut sanaakaan, eikä ollut eka kerta...mutta jos logoa pitää kumartaa aina ja poikkeuksetta - niin olkaa hyvä vaan. Minun ei todellakaan tarvitse kannattaa tällaista toimintaa.

Tällaisen toiminnan mahdollistaa se, että luotetaan siihen että tehtiin ihan mitä vaan niin aina tietty nippu lampaita ostaa kausarin ja samat höhlät sponssaa.

Meillä on valta lopettaa tämä töhöily! Käytettäisiinkö sitä?
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämä on myös positiivinen asia jos sitä tarkemmin katsoo, wanna beet tuo toki massia, mutta kyllä niitä oikeitakin kannattajia löytyy lopulta, joille logo on tärkeämpi asia, kun some pelleilyyn hukkuminen.
Kovasti toivon, ettei tällainen ylimielisyys minkä tahansa kokoista tukijaa (yritys tai fani) kohtaan vallitse JYPissä.

Vaikka sellainenhan sieltä on paistanut. Ehkäpä siellä hallilla on sitten kivaa, kun paidassa lukee Valtra ja jäässä Harvia sekä katsomossa 50 yritysvierasta.

Ai niin, Valtrallakin vaihtuu toimitusjohtaja. Liekö iso JYPin kamnattaja?
 

Baldrick

Jäsen
Tämä on myös positiivinen asia jos sitä tarkemmin katsoo, wanna beet tuo toki massia, mutta kyllä niitä oikeitakin kannattajia löytyy lopulta, joille logo on tärkeämpi asia, kun some pelleilyyn hukkuminen.
Eli oikea kannattaja on aivoton lammas, joka syö kädestä paskaa sitä tarjottaessa? Voin sanoa, että harvassa on tuo joukko ja saat aika monta makkaraa ostaa (jos niitä edes on), että JYP ei tee konkurssia, kun nämä nimittämäsi wannabeet päättää katsoa muiden aktiviteettien suuntaan.

Ja kuten täällä todettiinkin, kerran kun halli tyhjenee, niin se on ison työn takana saada ihmiset takaisin.

Ukko kyllä on tehnyt itselleen komean norsunluutornin Nisulan monttuun.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Kovasti toivon, ettei tällainen ylimielisyys minkä tahansa kokoista tukijaa (yritys tai fani) kohtaan vallitse JYPissä.

Sääli, jos käsitit sen ylimielisyydeksi. Minä kun olen kulkenut JYPin kanssa pelaajasta kannattajaksi, ei koskaan ole tullut mieleen että laivan jättäisin, _mistään syystä_. Mun taival on kestänyt reilusti yli viisi vuosikymmentä, eli yli puolet näistä sadasta jota nyt vietellään ja monta tuskaista paikkaa on kärsitty ja läpi menty. Siksi mun on mahdoton ymmärtää moista löperyyttä kannattamisen kanssa. Ylimielisyyttä se ei ole.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eli oikea kannattaja on aivoton lammas, joka syö kädestä paskaa sitä tarjottaessa? Voin sanoa, että harvassa on tuo joukko ja saat aika monta makkaraa ostaa (jos niitä edes on), että JYP ei tee konkurssia, kun nämä nimittämäsi wannabeet päättää katsoa muiden aktiviteettien suuntaan.

Ja kuten täällä todettiinkin, kerran kun halli tyhjenee, niin se on ison työn takana saada ihmiset takaisin.

Ukko kyllä on tehnyt itselleen komean norsunluutornin Nisulan monttuun.
Ehkä sen verran vielä tuohon lisäisin yrityskulmalla väitteen, että ei siellä oikeasti tänä päivänä suurin osa tukijoista ajattele, että nytpä laitan kymppitonnin tai kaksi ja saan ihan helvetisti tällä nerokkaalla markkinoinnilla lisää myyntiä omaan kioskiin. Juu ei.

Kyllä nämä tehdään tässä mittakaavassa pääasiassa rakkaudesta seuraan. En usko, että tuo rakkaus on ehdotonta.

Mistäkö nämä ajatukset? Omasta kokemuksesta yrittäjänä. Vaikka vaihtoehtona olisi vaikka tuo sama raha kuitata osinkoina omaan taskuun, niin tuntuipa hienolta antaa seuralle jotain, jolta on itsekin saanut niin paljon. Ja vielä kummipelaaja! Olihan se hiton hienoa, kun oman firman logo oli siellä numeron alla.

Ei sillä mitään tekemistä liiketoiminnan kasvattamisen kanssa ollut. Tasan yksi tuttu huomasi koko asian. Mutta itselle helvetin iso juttu. Joka euron arvoinen silloin.

Tekisinkö nyt saman valinnan? En. En koe saaneeni tuosta organisaatioista kuin... No, mitä ne nyt oli? Ihokkaita revittäväksi?

Tässä on hitonmoinen yhteisö, joka tuntuu nyt suurilta johtajilta unohtuneen kauan sitten. Sen kun menetät, niin voit keskittyä muihin kuvioihin ja yhtä paljon kuin muistellaan mestaruuksia, muistellaan sitä, miten helvetissä asiat saatiin, Eppu Normaalia lainatakseni, päin vittua.
 

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sääli, jos käsitit sen ylimielisyydeksi. Minä kun olen kulkenut JYPin kanssa pelaajasta kannattajaksi, ei koskaan ole tullut mieleen että laivan jättäisin, _mistään syystä_. Mun taival on kestänyt reilusti yli viisi vuosikymmentä, eli yli puolet näistä sadasta jota nyt vietellään ja monta tuskaista paikkaa on kärsitty ja läpi menty. Siksi mun on mahdoton ymmärtää moista löperyyttä kannattamisen kanssa. Ylimielisyyttä se ei ole.
Eli jos jollain on ollut kausikortti 20v ja sitten vituttaa yksi kesä niin ettei halua laittaa satoja euroja siihen puuhasteluun vaan ohjaa sen rahan(omat tai firman) muualle niin sen jälkeen ei ole enää fani? Tai jos on fani niin on sitä väärällä tavalla?
 

Huikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp Jyväskylä, Detroit Red Wings, Tre Kronor
Kyllä yritysmaailman lainalaisuuksia ohjaa asiat, joihin ei voi vaikuttaa vaikka kuinka haluaisi fanina niin tehdä.



Nytkin oltiin yhden teams-kokouksen päässä yhteistyösopimuksesta JYPin kanssa syksyllä. Sitten tuli case Lahtinen ja ei pystynyt enää.



Ei ole hinkua selittää hallitukselle miksi meidän brändi on yhdistetty johonkin tuon kaltaiseen. Sen jälkeen on odoteltu ja rakennettu pakettia ensi kaudelle.



Se oli nyt pakko vetää vessasta alas ja vaihtaa lentoaseman leditauluvaraukseen ensi tilikaudelle.



Voitte uskoa, että vituttaa aivan suunnattomasti! Olen kohta 40 vuotta tässä kannatellut ja kantanut rahaa JYPille. Nyt olisin viimeinkin ollut positiossa, jossa olisin voinut katsoa firman logoa laitamainoksissa ja pelipaidoissa...

...ja sitten kohdeorganisaatio mokaa kaiken ja vie pohjan yhteistyöltä. Ei helvetti!
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Saatiinhan se oikeinkannattaminen keskusteluun mukaan, vamos!

Rehellisesti olen viimeisen reilun viikon aikana pohtinut sitä, kuinka moneen vieraspeliin viitsii tällä kaudella vaivautua paikalle. Organisoidut reissut ehdottomasti kyllä, koska yhteisöllisyys kannattajien kesken, mutta sitten nuo muut. Kotipelit nyt tulee ilman jotain isoja yllätyksiä oltua hallilla kyllä.

Joidenkin mittareissa siis omakin "kannattajatasoni" (mitä ei oikeasti ole olemassa) taitaa näköjään olla lähellä laskusuuntaa. Ei liity ketjuun pätkääkään, mutta tuo jeesustelu siitä miten joku tähän nykyiseen tilanteeseen reagoi. Voi vittu mä sanon.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Saatiinhan se oikeinkannattaminen keskusteluun mukaan, vamos!

Rehellisesti olen viimeisen reilun viikon aikana pohtinut sitä, kuinka moneen vieraspeliin viitsii tällä kaudella vaivautua paikalle. Organisoidut reissut ehdottomasti kyllä, koska yhteisöllisyys kannattajien kesken, mutta sitten nuo muut. Kotipelit nyt tulee ilman jotain isoja yllätyksiä oltua hallilla kyllä.

Joidenkin mittareissa siis omakin "kannattajatasoni" (mitä ei oikeasti ole olemassa) taitaa näköjään olla lähellä laskusuuntaa. Ei liity ketjuun pätkääkään, mutta tuo jeesustelu siitä miten joku tähän nykyiseen tilanteeseen reagoi. Voi vittu mä sanon.
Jos ei mikään muu signaali mene perille, niin se, ettet sinä ole pitämässä punamustavalkoista lippua korkealla, pitäisi herättää.
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos ei mikään muu signaali mene perille, niin se, ettet sinä ole pitämässä punamustavalkoista lippua korkealla, pitäisi herättää.
Tämä loppuviikko ja ensi viikko tulevat ratkaisemaan paljon. Eikä kyse ole todellakaan pelkästään näiden pelien lopputuloksista, mitä nyt tulee. Saa nähdä mitä tapahtuu seuran suunnalta, jos edes tapahtuu.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Eli jos jollain on ollut kausikortti 20v ja sitten vituttaa yksi kesä niin ettei halua laittaa satoja euroja siihen puuhasteluun vaan ohjaa sen rahan(omat tai firman) muualle niin sen jälkeen ei ole enää fani? Tai jos on fani niin on sitä väärällä tavalla?

Minä tekisin eron kannattajan ja fanin välillä, olen tässä ehkä himpun vanhan aikainen. Ihan jokainen miettiköön mitä fanittelee tai on fanittelematta. Minä vaan koitin kertoa oman lähtökohdan kautta, että jotkut asiat pysyy, aina.

Tämä saattaa kuulostaa raflaavalta, mutta jos väijyt edarien pelin tappiosta toiseen -20 pakkasessa ulkona liput aina maksaen ja välillä räntäsateessa, ettet juuri kentälle näe ja sitten saat pukea junnuna seuran paidan päälle ja pääset niissä samoissa keleissä pelaamaan omalle jengille se vaan syöpyy sisään sieluun, en minä sitä toisin osaa laittaa.

Tällä en sitten yritä mitään toista oli ennen sepustusta täräjävällä äänellä, ettei ne nuoret jne. näin vaan on minun kohdalla asia ja sillä pohjalla kiekko maailmaa katselen. On jokaisen valinta ja vapaus mitä valitsee ja arvostaa, mutta JYP kannattajana sitä katsoo, että siitä vaan, tie on leveä ja pitkä.
 

Gorbatjovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Eli kannattajan ei tule osoittaa mieltään ikinä, oli seura kuinka sekaisin hyvänsä? Selvä. Erikoinen ajatusmalli.

Tällä hetkellä valitettavasti näyttää siltä, että myös JYPin korkeimmassa johdossa pidetään kannattajia itsestäänselvyytenä. Ei hyvä.
Niin siellä lupa tehdä ja olla tekemättä. On varmaan niistä kaikista parista sadasta ketkä Tampereelle lähdössä tosi mukavaa lähteä sinne tappioputki niskassa katsomaan jotain 8-0 hengetöntä hiihtelyä. Toki aina kannatetaan mutta kyllä sen tunteen perässä myös tätä fanitusta tehdään. Voittaminen on kivaa ja häviäminen perseestä. Ja jos sitten hävitään niin hyvän taistelun jälkeen sen pystyy jotenkin hyväksymään.

Nyt kun seuran johto sekoilee ihan mitä sattuu, pelaajat ei pelaa 100% logolle ja hommassa ei ole mitään punaista lankaa niin laita siinä satoja euroja ja tunteja tähän sirkukseen. Saattaa olla että kaikille tämmöinen ei sovi vaan haluavat sen hengen ja taistelutahdon takaisin mistä JYP tunnettu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös