Huhuketju

  • 3 459 049
  • 11 281

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Komarov olisi tullessaan meidän Savinainen. Sata kertaa sadasta kyllä, mutta silti olen vieläkin skeptinen, että mitään sopimuksia ylipäätään olisi kirjoitettu kenenkään kanssa.

Onko @Haima taikka @X-Stiff mitään tietoa kantautunut?
Niin onhan sekin mahdollisuus olemassa, että pikkuveljen kannattaja joka tämän huhun laski liikkeelle halusi trollata meitä
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Niin onhan sekin mahdollisuus olemassa, että pikkuveljen kannattaja joka tämän huhun laski liikkeelle halusi trollata meitä

En oikein usko, että tässä on mistään trollauksesta kyse ja miksi pitäisi olla. Kyllä jonkinlaisen Pori-kytköksen omaavasta pelaajasta on ollut huhua Rauman suuntaan. Eilen esimerkiksi kirjoitti yleiseen huhuketjuun tällaisen viestin Juomari, jolla on hyvät tiedot näistä siirtomarkkinoiden kulisseista.

Ok. Itse kuulin myös kotimaisesta pelaajasta jolla ainakin ollut keskusteluyhteys Kallen kanssa ja tällä kaverilla on Pori kytkös.

Jäädään odottelemaan.

Ja tosiaan, en mä ala nyt nimillä spekuloimaan täällä sen enempää koska onhan noita muitakin pelaajia varmasti jotka Kallen kanssa soitellut.

Itsekään en ole ihan varma, että onko kyseessä Komarov.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En oikein usko, että tässä on mistään trollauksesta kyse ja miksi pitäisi olla. Kyllä jonkinlaisen Pori-kytköksen omaavasta pelaajasta on ollut huhua Rauman suuntaan. Eilen esimerkiksi kirjoitti yleiseen huhuketjuun tällaisen viestin Juomari, jolla on hyvät tiedot näistä siirtomarkkinoiden kulisseista.



Itsekään en ole ihan varma, että onko kyseessä Komarov.
Komarov ja Ruuttu ovat vapaina ainakin. En sitten suorilta muista että onko muita ja jälkimmäinen ei kyllä nappaa yhtään.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Komarov ja Ruuttu ovat vapaina ainakin. En sitten suorilta muista että onko muita ja jälkimmäinen ei kyllä nappaa yhtään.


Kun nyt tuossa ihan mielenkiinnosta tutkailin kotimaisia Pori-kytköksen omaavia pelaajia, niin vapaiden pelaajien lista oli aika lyhyt. Ja siinä on Komarov se keskeinen hahmo. Jopa Jarno Kärki on jo saanut sopimuksen Sveitsiin.

Komarovin aikeista tai motiiveista on aika vaikea saada selkoa. Mitä nyt on kuulunut, niin SHL voi olla yhä se ykkösvaihtoehto. Kotimaassa ehkä vaihtoehtoina HIFK, Pelicans, Jukurit ja Lukko.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät

Rivien välistä voisi lukea, ettei Komarov ainakaan ole tulossa.

Taisi olla tämäkin tieto ankka.

Vähän kyllä mietiskelin tuota koodinimeä kotimainen hyökkääjä, jolla kytköksiä Poriin. Kun näitä nyt ei ole ilman sopimusta kuin lähinnä Komarov ja Eero Elo, jota Sahlstedt ei varmastikaan ota Lukkoon, vaikka olisi kuinka kuivat markkinat.

Ulkomaisista vaihtoehdoista tulee mieleen lähinnä entinen maalikuningas Sebastian Wännström, joka ei pelaa ainakaan Ruotsissa, vaikka Brynäs häntä lähestyi. Wännström jatkaa ulkomailla eli Suomi voi olla yksi hyvä vaihtoehto.

Tietysti voi olla, että keskusteluja on käyty, mutta tällä hetkellä voi olla, että Lukkoon ei ole tulossa juuri nyt ketään pelaajaa. Toisaalta yksi vaihtoehto voisi Lukolle olla jonkun seuran sopimuksenalainen pelaaja.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tietysti voi olla, että keskusteluja on käyty, mutta tällä hetkellä voi olla, että Lukkoon ei ole tulossa juuri nyt ketään pelaajaa.
Huhun mukaan sopimus oli allekirjoitettu kotimaisen kanssa ja @Juomari Turmio taisi itse kysellä jotain porilaisuudesta taikka siihen liittyvää.

Itse kallistun siihen, että mitään sopimusta ei ole ja ei Lukko kukka tul.
 
Suosikkijoukkue
Lukko, Lämsän kaljaveikot
Juu on kyllä lyhyt tuo lista jos on joku kytkös poriin. Enkä haluaisi pelotella, mutta on siellä sellainenkin ukko ilman sopimusta kuin Jasse Ikonen
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sakari Salminen lienee sopimusta vailla...
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Sakari Salminen lienee sopimusta vailla...

Kyllä, Salmisella ei ole vielä sopimusta mihinkään. Satakunnan Kansassa mies totesi kesäkuussa, että jääkiekkoilijan ura voisi jatkua joko ulkomailla tai kotimaan liigassa. Toisaalta kun ikää on 35, niin yksi vaihtoehto on hänen mielestään myös lopettaminen.

En nyt lähtökohtaisesti ihan usko, että Sahlstedt pestaa Salmisen. Meressä on vielä paljon enemmän arvokalaa verrattuna siihen, mitä Salminen pystyy tarjoamaan uransa ehtoopuolella.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Huhun mukaan sopimus oli allekirjoitettu kotimaisen kanssa ja @Juomari Turmio taisi itse kysellä jotain porilaisuudesta taikka siihen liittyvää.

Itse kallistun siihen, että mitään sopimusta ei ole ja ei Lukko kukka tul.

Juu, näin itse täältä että olisi suomalaisen hyökkääjän kanssa Lukko päässyt sopimukseen.

Itellä vain tieto että ainakin yksi Pori-kytkösen omaava pelaaja on keskustellut Kallen kanssa. Tarkempaa en tiedä onko sopimusta edes tarjottu vai onko vain kyselty kuulumisia, ja tämän takia en viitsi nimeä kertoa koska mitään varmaa ei asiasta ainakaan itselläni ole.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Juu, näin itse täältä että olisi suomalaisen hyökkääjän kanssa Lukko päässyt sopimukseen.

Itellä vain tieto että ainakin yksi Pori-kytkösen omaava pelaaja on keskustellut Kallen kanssa. Tarkempaa en tiedä onko sopimusta edes tarjottu vai onko vain kyselty kuulumisia, ja tämän takia en viitsi nimeä kertoa koska mitään varmaa ei asiasta ainakaan itselläni ole.

Jos nyt ajatellaan pelkästään vapaina olevia kotimaisia hyökkääjiä, niin ihan ulkomuistista heitettynä tulee mieleen seuraavat.

Heponiemi
Luoto
Ylönen
Komarov
Haapala
Kontiola (?)
Hännikäinen

Tuosta sitten vain valitsemaan....
 

Crüe 13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Chicago Blackhawks, P-iirot, ManU.
Saadaan olla tyytyväisiä jos arpa osuu akselille Komarov-Haapala-Hännikäinen.
Itse ottaisin tuossa järjestyksessä. Huhujen perusteella 1 ja 3 todennäköisimmät.
Kellään ei pienintäkään kytköstä Raumaan joten jäädään odottelemaan..

1 ja 3 tulee ruotsista niin kai ne julkastaan sitten 1.8- pitsiottelun erätauolla.
Jos on jotain julkaistavaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös