Vaasan Sport kaudella 2023–2024

  • 252 209
  • 1 075

Nebelwerfer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Eiköhän tässä oli joku "twiitti" jo monta vikkoja sitten, oli tyyliin "Sportin pelaaja oli jo jatkosoppari taskussa, mutta nyt ei ole enää niin varma asia...". Jotain tällaista.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Ristolle tehty kulisseissa jatko, uusi johto todennut, että ei helvetissä ja nyt pohditaan miten päästäisiin vähimmillä vaurioilla eroon? Vai Risto ylittänyt vaihteeksi omat valtuutensa ja vähe sorvannut omille luottomiehille jatkoja?
Ensimmäinen vaihtoehto ei todellakaan voi olla skenaario tässä tapauksessa (Eihän?). Jos tuo toinen vaihtohto olisi mistä on kyse, niin en hämmästyisi pätkääkään.
 

Backster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Flyers, Chelsea
Eiköhän tässä oli joku "twiitti" jo monta vikkoja sitten, oli tyyliin "Sportin pelaaja oli jo jatkosoppari taskussa, mutta nyt ei ole enää niin varma asia...". Jotain tällaista.

Tähän liittyen kuulin myös tarinaa. Sopisi muuten raameihin, mutta kyseessä ei olisi ollut jatkosoppari. Sitä en tiedä onko yksi ja sama keissi vai onko tullut/ollut kahdet oharit.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Asplund tuskin kuitenkaan kyseessä, koska Risto on itsekin todennut tiedostaneensa, että päättynyt kausi on todennäköisesti miehen viimeinen ainakin liigassa.

Tuosta Sasha Huttusen twiitistä voisi myös päätellä, että kyse on ns. uudesta sopimuspelaajasta.
 

Backster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Flyers, Chelsea
Asplund tuskin kuitenkaan kyseessä, koska Risto on itsekin todennut tiedostaneensa, että päättynyt kausi on todennäköisesti miehen viimeinen ainakin liigassa.

Tuosta Sasha Huttusen twiitistä voisi myös päätellä, että kyse on ns. uudesta sopimuspelaajasta.

Mun ymmärtääkseni tossa Sashan jutussa oli kyse Viljami Haaralasta eikä suoranaisesti liity tähän omaan ulostuloon.
 

Kalalokki62

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Turbulenssia horisontissa. Siellä on taas hallilla mennyt officet sekaisin ja päätöksiä tehty sinne ja tänne. Jatkoja on tosiaan tehty ja kaikki ei ihan yhteisessä ymmärryksessä. Herkkollakin kädet jo kyynärpäitä mullassa vaikka satokausi ei ole edes alkanut.

Herran haltuun mitä tästä vielä tulee
Kerrohan nyt oikeasti lisää, kun asian otit kerran esillekin…
 

Backster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Flyers, Chelsea
Kerrohan nyt oikeasti lisää, kun asian otit kerran esillekin…

Juttu aukeaa aika hyvin näistä viesteistä.
Ristolle tehty kulisseissa jatko, uusi johto todennut, että ei helvetissä ja nyt pohditaan miten päästäisiin vähimmillä vaurioilla eroon? Vai Risto ylittänyt vaihteeksi omat valtuutensa ja vähe sorvannut omille luottomiehille jatkoja?
En kyllä ihmettelisi yhtään jos Dufva on jollekkin Asplundille & Tommilalle salassa onnistunut jatkot tekemään, vaikka ei valmentajan ominaisuudessa pitäisi pystyä tätä tekemään. Jos näin on uskon että Ristosetä ei joulua näe Vaasassa.

Tuolla se horrori on.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Sitä en tiedä onko potkut vieläkään ajankohtaiset, mutta irtisanomisperusteet on olemassa.

Nyt mitataan Hiltusen johtajuus ja toleranssi, jos näin on päässyt käymään. Kertoo mielenkiintoisia asioita ihmisestä (Dufva), jos tekee saman emämunauksen toistamiseen eikä kykene ottamaan opikseen. Luulisi nyt jokaisen valmentajan ymmärtävän, ettei pelaajien sopimusasiat kuulu valmentajalle ellei oikeasti ole jotain tuplaroolia sovittu.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Hyvä haastis jossa Osala avaa vähän ajatuksiaan ja omaa sekä Mamban roolia nykysportissa. Isommin tuloksia odotettavissa 5 vuoden päästä.

Muutakin tapahtuu, pohjalaisen mukaan myyntipuolelle palkattu mm. JoMan toimitusjohtajana toiminut Jonne Kemppainen. Pitäisi olla tekijämies



Tää oli mun mielestä hyvä. Mä oon miettinyt, että mikä Mamban ja Osalan osuus tässä uudessa hommassa on ja pelännyt, että ovat antaneet nimensä käyttöön, mutta todellisuudessa panos on pieni. Tää haastattelu osoitti nuo epäilyt vääriksi.

Mä jaksan odottaa, että uuden strategian jäljet näkyvät vasta vuosien päästä. Toivottavasti muutkin.
 

muuttohaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Wasa Royals
Tää oli mun mielestä hyvä. Mä oon miettinyt, että mikä Mamban ja Osalan osuus tässä uudessa hommassa on ja pelännyt, että ovat antaneet nimensä käyttöön, mutta todellisuudessa panos on pieni. Tää haastattelu osoitti nuo epäilyt vääriksi.

Mä jaksan odottaa, että uuden strategian jäljet näkyvät vasta vuosien päästä. Toivottavasti muutkin.
Hyviä, oikeansuuntaisia ajatuksia Osalalla kyllä. Lupaa hyvää jos tämä ajattelutapa saadaan iskostettua koko organisaatioon. Uuden strategian jäljet tulisi näkyä toiminnassa välittömästi, tuloksia voi sitten joutua odottaamaan pitempään. Täällä myös kärsivälliyyttä riittää niin kauan kuin toiminta on ryhdikästä ja strategian mukaista. Toki strategiaa täytyy myös pystyä tarkastelemaan kriittisesti niin vuoden, kolmen vuoden kuin 5-10 vuoden säteellä. Odotan että tästä prosessista käydään avointa keskustelua keskeisten sidosryhmien kanssa.
 

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitospaidat
Hyvä haastis jossa Osala avaa vähän ajatuksiaan ja omaa sekä Mamban roolia nykysportissa. Isommin tuloksia odotettavissa 5 vuoden päästä.

Muutakin tapahtuu, pohjalaisen mukaan myyntipuolelle palkattu mm. JoMan toimitusjohtajana toiminut Jonne Kemppainen. Pitäisi olla tekijämies



Aika paljon turhaa lässytystä Osalalta asian välissä. Muuten ihan ok vaikka vähän väkisin piti katsoa läpi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös