Johan Motin, HIFK

  • 131 202
  • 803

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
OLIPA YLLÄTYS, mut hei, henkinen liideri
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Sen kerran kun kaveri ei tee pitkää kiekkoa, on tuloksena tasoitusmaali omiin. Ja kenen mies se siellä maalin edessäkin lopulta ratkaisi.

Näinkin kokeneen pakin pelin on vain päätylankkiin roiskimista ja selviytymistä.
Mua oikeasti pelottaa joka helvetin kerta, kun hyökkääjä palauttaa kiekkoa viivalle Motinille.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kai Motinilta on jo sopimus myös ensi kaudesta?
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Kirjoittelin jo joku viikko sitten, tälle miehelle ei IFK:n menestys merkitse yhtään mitään.
Ei yhtään mitään!
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Eipä ottanu yhtään kontaktia Savinaiseen tossa voittomaalissa, ja pelataan pudotuspelejä? Kevyesti sai Savinainen tehä ratkaisunsa.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Pihallahan se oli kuin lumiukko, mutta kaikkein eniten vituttaa ettei sieltä työkalupakista löydy minkäänlaista kiekollista osaamista. Ei tällaisia puolustajia voi olla enää vuonna 2023 mestaruutta tavoittelevassa joukkueessa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Motin on ollut tällä kaudella jälkimmäisen pelikiellon jälkeen vain varjo entisestään. Voisiko olla, että mies varoo otteitaan, koska tietää, että uusijalisän kanssa seuraava pelikielto on jo yli kymmenen matsia? Kun ei uskalla mennä täysillä tilanteisiin, peli ei tule selkärangasta ja jälki on tätä.
 

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Motin on ollut tällä kaudella jälkimmäisen pelikiellon jälkeen vain varjo entisestään. Voisiko olla, että mies varoo otteitaan, koska tietää, että uusijalisän kanssa seuraava pelikielto on jo yli kymmenen matsia? Kun ei uskalla mennä täysillä tilanteisiin, peli ei tule selkärangasta ja jälki on tätä.
Tässä tapauksessa olisi todella epäreilua ja itsekästä joukkuetta kohtaan pelata. Jos asia olisi todella noin, niin lapa pystyyn ja suu auki, ettei pysty antamaan kaikkeaan. Ei muuta kun uutta kundia sisään ja rokki jatkuu. On tällä hetkellä joukkueen heikoin, eikä edes kannateltavissa.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Motin voisi ottaa loppu ja koko ensi kauden kattavan pelikiellon. Hänen bravuurinsa on ollut pitkät kiekot, nyt ei suju enää nekään.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin. Huomenna aamulla pienet verryttelyt hallilla haluamallaan tavalla kaikilla muilla paitsi Motin laittaa kaikki varusteet päälle ja kypärän remmin tiukasti kiinni. Motin klo 10.30 jäälle kuvitteelliseen oman pään kulmaukseen ja viereen kaksi 100 litran saavia täyteen kiekkoja, niitä mahtuu siihen 869 kappaletta per saavi. Siitä sitten saavista kiekko kerrallaan ja täydellä keskittymisellä jokaiseen suoritukseen ampumaan kiekkoja pleksin kautta tai ilman keskialueelle määrämittaisena tai sitten täysillä suoraan toisessa päässä odottavaan tyhjään maaliin. Kiekkojen loppuessa harjoitus ohi tai viimeistään klo 15, kun muut tulevat taas hallille valmistautumaan sarjan toiseen näytökseen.

Motin seuratkoon ottelun F7stä käsin yhteistyökumppanin tarjoamalla kausarilla. Itse tarjoan vielä popparit limpparilla siihen päälle. Joku hinta tollasesta perseilystä ja nolosta hätäilystä täytyy jengille maksaa.. myös sakkokassaan voi laittaa muutaman satkun. Saatana!
 

Harald73

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897
TeTtiläinen sorvaa ilman muuta jatkoa yhtä monta vuotta, kun Motin eilen lahjoitti maaleja kaverille ja ai sitä auvoa, kun katsellaan ainakin vielä se kaksi vuotta tätä räpellystä. Jossain kohtaa runkkaria mä jo luulin, että tämähän on parantanut, mutta kyllä se johtui siitä, että kaikki muut konttasivat ja tämä yritti horjuvasti seisoa.

Eikö HIFK:ssa voida purkaa sopimuksia "yhteisymmärryksessä", kun hommasta nyt ei vaan tule mitään, häh?? Kyllä meiltä löytyy vaikka omista junnuista kaveri, joka on 1. vähintään yhtä pätevä ja 2. ei edes halua juurikaan liksaa, kun vaan pääsee kirkkaisiin valoihin.
 

Kara

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Harmitttaa, miten nopeasti taso on laskenut. Syksyllä kun vapautui ensimmäisedtä pelikiellosta, niin puolustukseen tuli heti jämmäkkyyttä lisää. Nyt ei pysty tekemään enää niitä peruspakin perusjuttuja. Voiko puolessa vuodessa pelaajan taso tippua näin dramattisesti? Vai onko playoffvastustajat skoutanneet hänen heikkoudet, mihin on nyt isketty. Tämä ei ole se Motin jonka muistan.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Harmitttaa, miten nopeasti taso on laskenut. Syksyllä kun vapautui ensimmäisedtä pelikiellosta, niin puolustukseen tuli heti jämmäkkyyttä lisää. Nyt ei pysty tekemään enää niitä peruspakin perusjuttuja. Voiko puolessa vuodessa pelaajan taso tippua näin dramattisesti? Vai onko playoffvastustajat skoutanneet hänen heikkoudet, mihin on nyt isketty. Tämä ei ole se Motin jonka muistan.
Olen tätä miettinyt ja tulin siihen tulokseen, että Motin ei uskalla pelata omilla vahvuuksillaan, koska seuraava pelikielto on about sata peliä.

Motinhan taklasi paljon ja kovaa. Hän myös tulee parhaimmillaan hyvin viivasta vastaan, kun vastustajan laitahyökkääjä saa omalla alueella laidassa kiekon. Nyt näistä ei näy jälkeäkään. Ei taklauksia, ei vastaantuloja. Jotenkin… sanoisinko, että arkaa.

Voi olla, että olen ihan hakoteillä, mutta näin minä sen näkisin.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Olen tätä miettinyt ja tulin siihen tulokseen, että Motin ei uskalla pelata omilla vahvuuksillaan, koska seuraava pelikielto on about sata peliä.

Motinhan taklasi paljon ja kovaa. Hän myös tulee parhaimmillaan hyvin viivasta vastaan, kun vastustajan laitahyökkääjä saa omalla alueella laidassa kiekon. Nyt näistä ei näy jälkeäkään. Ei taklauksia, ei vastaantuloja. Jotenkin… sanoisinko, että arkaa.

Voi olla, että olen ihan hakoteillä, mutta näin minä sen näkisin.
Tässä ollaan varmasti hyvin lähellä totuutta. Liigan kurinpidossa ei ole mitään linjaa, kun puhtaistakin taklauksista voi paukkua useampi matsi pelikieltoa ja toi uusijalisähän on myös aivan täysi vitsi. Motinhan on Liigan toimesta tehty ns. aseettomaksi, koska ei uskalla käyttää vahvuuksiaan.
 

Vilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen tätä miettinyt ja tulin siihen tulokseen, että Motin ei uskalla pelata omilla vahvuuksillaan, koska seuraava pelikielto on about sata peliä.

Motinhan taklasi paljon ja kovaa. Hän myös tulee parhaimmillaan hyvin viivasta vastaan, kun vastustajan laitahyökkääjä saa omalla alueella laidassa kiekon. Nyt näistä ei näy jälkeäkään. Ei taklauksia, ei vastaantuloja. Jotenkin… sanoisinko, että arkaa.

Voi olla, että olen ihan hakoteillä, mutta näin minä sen näkisin.
Monia asioita voi aina laittaa ”muiden piikkiin” ja hakea salaliittoteorioita. Mutta se, että räkii toistuvasti kiekkoa mihin sattuu vaikkei olisi painettakaan, sählää vastustajan yksin läpi hyökkäyssinisellä, ja että hukkaa kriittisillä hetkillä miehensä oman maalin edustalla, ei kuulu niihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös