Pelicans kaudella 2022–2023

  • 442 213
  • 2 387

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vähän kyllä ihmetyttää, miten aseettomia oltiin Kärppiä vastaan, joka on hävinnyt viidestä viimeisestä pelistään neljä. Niin, se ainoa voitto Lahesta ja jäätiin nollille.

Nää on kalliita pistemenetyksiä.

Kärpät ei siinä pelissä ollut heikko kun YV:llä.

Kamppaili helvetin vahvasti. Jotain käynyt senkin jälkeen.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Myllärikin ilmeisesti rikki kun on merkattu tänään seiskapakiksi.
 

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Mistä jengi näkee näitä kokoonpanoja ennakkoon? Mulla Veikkauksen sivut näyttää että julkaistaan myöhemmin ja välillä koko kohdekin on piilossa.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mistä jengi näkee näitä kokoonpanoja ennakkoon? Mulla Veikkauksen sivut näyttää että julkaistaan myöhemmin ja välillä koko kohdekin on piilossa.

Kyllä mulle ainakin kirjautuneena tuolla aukeaa kokoonpanot. Kohtahan ne tulee jo Liigan sivuillekin.
 

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans

Kyllä mulle ainakin kirjautuneena tuolla aukeaa kokoonpanot. Kohtahan ne tulee jo Liigan sivuillekin.
Mäkin oon kirjautunut. Lukee vaan teksti ”kokoonpanot eivät ole vielä saatavilla”. Välillä näkyy kokoonpanot tänään jostain syystä ei.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ai että ku mukavasti kutkuttelee jo illan peli vatsanpohjassa. Mökki on (taas) lähes täysi, voitto kotiin!
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Sikälimikäli tämä tulos pitää ja IFK häviää kanssa, niin KalPahan sieltä vastaan tulee...
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Sikälimikäli tämä tulos pitää ja IFK häviää kanssa, niin KalPahan sieltä vastaan tulee...
Eipä KalPalle ole tänään palakaan ollut, vakuttaavampi joukkue on Pelicans näistä kahdesta.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Täh? Pelicans on ollu aivan vastaantulija kunnes saatiin eka maali. Puolustivat toki tiiviisti pitkästä aikaa tänään.
KalPalla aikalailla nolla 1sektorin paikkaa koko ottelussa. Pelicans on paljon edellä ykkössektorin puolustuksessa. Samassa hetkessä 4-0.
 

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Ei ne Lukko ja IFK loppupeleissä yhtään sen helpompia olisi. Kaikki on voitettava, mulle KalPa käy oikein hyvin. Ihan jo siksi että ne olisi helvetin kaunista voittaa.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Pelicansin kotirecordi tältä kaudelta (ellen nyt sitten pahimman kerran jinxaa) 20 voittoa, yhdeksän tappiota ja yksi jatkoaikatappio. Aika ikävä paikka Lahti on vierailijoille tällä kaudella, joten se kotietu puolivälieriin on kyllä todella tärkeä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös