Euroviisut 2023 ja UMK 2023

  • 366 946
  • 3 678

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Itse seuraan yle areenasta englanninkielistä lähetystä. Ei vaan enää kestä tuota Mikko Silvennoista. Ole hyvä ja tule takaisin Jaana Pelkonen juontamaan Euroviisuja.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuo Lxandran hiustyyli on kyllä outo, ei toimi omaan makuun ollenkaan. Oli todella paljon paremman näköinen aiemmalla hiustyylillä.

Toisaalta myöskään balladit ei ole mun juttu, mutta esitys taitaa olla melko tyylikäs, niin katsellaan sitä.
 

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siellä on selkeästi haettu saminikumaista takatukkaa
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Itse seuraan yle areenasta englanninkielistä lähetystä. Ei vaan enää kestä tuota Mikko Silvennoista. Ole hyvä ja tule takaisin Jaana Pelkonen juontamaan Euroviisuja.

Ja Paasonen huutamaan Pelkoselle "nyt hiljaa" kun Lordi keräili ääniä.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Ei tämäkään biisi mikään timantti ole, mutta laulaja vaikuttaa toistaiseksi jopa parhaimmalta. Silti mietityttää, onko kaikkien nykyään pakko laulaa tuskaisesti kuin olisi halko perseessä?
 

Pulle Nah

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palevan Kallo
Lxandran biisi on musiikillisesti hieno ja nyt osuu nuotit. Tällä ei vain pärjää näissä skaboissa.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ei oikein nouse siivilleen tämäkään, mutta tykkään silti...
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Lxandran laulu olisi kaivannut korkean nuotin. Jää vähän tylsäksi, kun biisi on tuommoista tasapaksua laulamista.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Balladiksi ihan jees ja kyllä Lxandra laulaa osaa. Ei vain uppoa omaan musiikkimakuun, enkä myöskään usko, että tällä voisi viisuissa menestyä, kun siellä on aina useita hienoja balladeja mukana, eikä tämä ehkä siinä taistossa kuitenkaan kovin hyvin pärjää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös