Pohjoismaiset hiihtolajit – liveseuranta

  • 185 256
  • 5 117

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olisi Perttu saattanut olla hyvillä sijoilla, jos ja jos... Mutta ei varmaan sentään Pekingin sijaa menettänyt pannuillaan.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Jos jotain hyvää tästä kisasta voi sanoa, niin Klääböö ei (ehkä) voita ja porukka saatiin sittenkin kunnolla hajalle.

Sitä en ymmärrä, että miksi nuo kierroksella varvatut pitää liputta pois, kun baanalla onleveyttä vaikka kuinka ja paljon. Tuon voisi jakaa ihan helposti kahtia ja ohjata nämä hitaammat toiselle puolelle. Jossainhan näin toimittiin, oliko Oberstdorf 2005?

Ja "Lapaluu" katkesi.

@Hagi se olin minä. Lähinnä tarkoitin sillä sitä, että jos rankat ladut, niin ei hurjastella 30 km:n tuntiin ja kymmeneen minuuttiin.

Edit. Kohta on muuten jo reilu kolmasosa hiihtäjistä otettu kierroksella kiinni. Onko näin lyhyissä lenkeissä järkee vai ei?
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tuo on kyllä kauneinta hiihdossa yhdessä Iivon ylämäen vuorohiihdon kanssa. Toki wassu on vielä tyylikkäämpää. Tuota voi käydä iltalenkillä kokeilemassa :D
Juu, ei aivan itsellä onnistu :).

Viime talvena oli Petikossa joku hiihtokoulu, kyselin aikoja, mutta niitä ei enää ollut. Hiihdin hiihtokoulun ohi hetken kuluttua wassua hyvin loivaan nousuun. Silloin hiihto-ope huikkasi mulle, että "ihan hyvältähän toi sun wassu näyttää!"

Se oli ehkä kauneinta mitä kukaan on koskaan minulle sanonut.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Klabo on kyllä huikean taitava hiihtäjä tuon kunnon lisäksi. Ei uskoisi että taidollisesti voi olla myös noin selvästi parempi.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
4 Norjalaista viivalla ja sijat 1-4.

Siellä olisi ollut Norjalaisia vielä odotuksella ainakin 10 kovaa miestä. Nostaisi minusta MM-kisojen tasoa, kun Norskeja otettaisiin enemmän viivalle. Miehissä voisi olla esim 10 sopiva luku.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Nyt voi jo kyllä todeta, ettei tule miesten hiihdosta mitalia Suomeen näistä kisoista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös