Salmelainen ota jumppatrikoosi ja lähe menee – tässä ketjussa odotamme uutta UTJ:ta!

  • 113 418
  • 870

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uskomaton teksti. Huttunen vuotaa tietojaan/huhujaan, mutta tehdessään näin hänen pitäisikin puhua Peltosesta koska Peltonen vastaa suorituksesta kentällä. Miten se Peltosen suoritus liittyy huhuun, jota Huttunen vuotaa? Niin. Ei mitenkään.

Jos lehmät lentäisivät, niin sitten ne lentäisivät, mutta tuskin olisivat lehmiä sitten enää. Jos IFK olisi tehnyt enemmän maaleja, IFK olisi voittanut enemmän. Mikä neronleimaus!

Mutta miksi ylivoimalla ja myöskään 5vs5 pelissä ei ole tullut enemmän osumia? Voisiko kenties johtua siitä, että joukkueesta poistui Broadhurst, Turunen ja Innala. Voit aivan hyvin iskeä kiinni siihen ettei Turunen ollut keväällä iso vahvistus, tai ettei hän pelannut koko kautta. Puhutaan sitten vain Broadhurstista ja Innalasta. Kaksi hyökkäyksen ja koko joukkueen isoimmista palasista, ehkä kaksi isointa, eikä kumpaakaan korvattu. Nättinen on maalintekijä, eikä korvaa Innalasta puoliakaan. Kahteen ketjuun jäi todella suuri pelinteon vaje, eikä Hirvosen kehittyminen olisi voinut villeimmissä unissakaan korvata kuin sen lopun Innalasta, ja silloinkin hänen oma paikkansa olisi jäänyt korvaamatta, eli yksi Broadhurst ja yksi Hirvonen. Nämä puuttuvat yhä, ja nämä ovat syynä sille, ettei IFK tee maaleja 5vs5 eikä etenkään ylivoimalla.

Peltonen on varmasti antanut hyväksyntänsä hankituille pelaajille, mutta tuskin hankkimatta jätetyille. Eli tuskin on sanonut Salmelaiselle että näillä pärjätään, en halua lisää pelaajia, en tarvitse nopeita pelaajia, en tarvitse pelintekijöitä. Salmelaisen vastuulla on etenkin hankkimatta jätetyt, mutta on niitä huonoja hankintojakin sen verran paljon, että kyllä Salmelaisen näytöt on annettu ja hänet täysin riittämättömäksi urheilujohtajaksi todettu.

Miksi hyökkäät mua vastaan noin aggressiivisesti? Minä ihmettelin, miksi Huttunen lähestyy Salmelaisen asiaa tuosta kulmasta ja minullakin on oikeus mielipiteeseeni.

Ei mulle tarvitse kertoa joukkueen vajaavaisuuksia, näen ne omin silmin. Voimme kaikki olla vittuuntuneita joukkueen puutteista ja hankkimatta jätetyistä pelaajista, mutta niin kauan, kun emme faktisesti tiedä, mikä tilanteeseen on johtanut, eli esimerkiksi keitä pelaajia on edes lähtökohtaisesti pidetty nykyisten pelaajien korvaajina, pidän kyseenalaisena Huttusen tyyliä hyökätä vain Salmelaisen kimppuun noinkin suoraan. Varsinkin, kun ongelmia on seurassa vähän joka tasolla.

Broadhurstin ja Innalan poistumiset näkyvät ilman muuta joukkueessa, mutta eivät nekään selitä kaikkea. Turusesta en viitsi edes mainita, koska ei tehnyt meille viime kaudella maalin maalia. Häntä ei siis HIFK:n viime kauden joukkueesta tarvinnut edes korvata. Nättinen ei myöskään ole ihan niin yksipuolinen pelaaja kuin esität, mutta voidaan sopia, että hän on puhdas maalintekijä. Tämän kauden jengissä on mennyt niin moni asia päin helvettiä, että mun mielestäni on kohtuutonta laittaa kaikkea yhden tai edes kahden miehen piikkiin. Tiimityötä, joku sanoisi. Pelaajat kantavat vastuun kentällä ja jos ratkaisut ovat maalintekopaikoissa niinkin väsyneitä kuin monesti on tällä kaudella ollut, eli ammutaan kovaa ja ihan helvetisti ohi maalin, eikä vastustajan veskarin edes tarvitse torjua niitä, niistä on vaikea syyttää urheilujohtajaa tai valmennusta. Mun puolestani joukkueen pelaajat voisivat jatkossa todeta haastatteluissa, että koska näitä kolmea pelaajaa ei korvattu, ollaan nyt tässä tilanteessa.

Jännä nähdä lähteekö Salmelainen vai ei ja jos lähtee, milloin lähtee. Ja jos lähtee, voi olla, ettemme saa koskaan tietää totuutta edes siitä, tuliko potkut vai lähtikö itse. Varmaa lienee vain se, että ellei Salmelainen itse julkisesti ilmoita, että kenkää tuli ja isosti, moni tulee puhumaan potkuista hamaan loppuun asti. Mutta puhettahan tähän maailmaan mahtuu. Mutta miettikää, jos Salmelainen olisikin ollut liipasimella, mutta näiden twiittien takia, HIFK:ssa olisikin nyt vedetty herne nenään ja päätetty jatkaa Salmelaisella myös ainakin ensi kausi. Koska HIFK:n tuntien sekin voisi olla ihan mahdollista. Nauraisin kuollakseni.
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Miksi hyökkäät mua vastaan noin aggressiivisesti? Minä ihmettelin, miksi Huttunen lähestyy Salmelaisen asiaa tuosta kulmasta ja minullakin on oikeus mielipiteeseeni.

Jos Huttusen tieto/huhu on se, että IFK:ssa suunnitellaan Salmelaisen vaihtoa, niin miksi Huttusen pitäisi tarkastella asiaa miltään muulta kulmalta? Nythän hän on vain käytännössä tuonut tuon tiedon ulos, ja siinä sivussa maininnut ettei Tobiaksella ole hommat menneet ihan lapaan.

Jos ongelma onkin Ville, niin mitä jos Tobias onkin halunnut tehdä hänelle tuon suoran kolmivuotisen eikä hallitus? Silloinhan Tobias on suoraan vastuullinen tuosta umpikujasta jossa IFK on sekä pelaajiston, että valmennuksen osalta.
 

Psykopaimen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viipurin Pauke
Mennäänpä hetkeksi salaliittoihin:

- Turha Huttusta on haukkua huomionhakuisuudesta. Se on hänen työnsä. Eikä hän mitään julkaise ilman lähteitä. Hänen lähteensä ovat oikeassa tai väärässä. Hänen lähteensä myös tietävät puhuvansa toimittajalla, ei (kaikella kunnioituksella) frendille tai hyvänpäivän tutulle. Lähteellä on siis tieto, että varmasti julkaistaan. Miksi se on lähteellä tärkeää onkin sitten toinen kysymys. Elämme jänniä aikoja.

- Uusi tj yleensä rakentaa oman organisaationsa, jolloin vaihtuvuus johdossa on rajua. Näin saadaan vanhat haamut pois tai sitten kyseessä vaan heikko johtaja. Olisi tosi kummaa, jos mitään muutoksia ei tulisi.

- Mieleen on jäänyt Salmelaisen kommentti mediaan 3M budjetista ”minä en ole sitä ilmoittanut”. Oliko viime kevään mahalasku stressitesti Salmelaiselle, jonka jälkeen tj Mykkä- Makke on päättänyt hiillostaa Tobben ulos ja vetänyt budun kiinni? Sitten jäi joukkue vajaaksi ja tästä hyvä syy tarjota tennarin kuva hanuriin.

- Voiko Toivolan lähtö ja Bäckströmin ulostulot tässä saumassa olla sattuma?

- Mikä on oikeasti Ville Peltosen ja hänen laajan kontakti- ja tukiverkoston rooli kokonaisuudessa?

Enpä tiedä… ehkä tämä kausi tuo sittenkin jotain muutakin puhuttavaa kuin Bulin.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos Huttusen tieto/huhu on se, että IFK:ssa suunnitellaan Salmelaisen vaihtoa, niin miksi Huttusen pitäisi tarkastella asiaa miltään muulta kulmalta? Nythän hän on vain käytännössä tuonut tuon tiedon ulos, ja siinä sivussa maininnut ettei Tobiaksella ole hommat menneet ihan lapaan.

Jos ongelma onkin Ville, niin mitä jos Tobias onkin halunnut tehdä hänelle tuon suoran kolmivuotisen eikä hallitus? Silloinhan Tobias on suoraan vastuullinen tuosta umpikujasta jossa IFK on sekä pelaajiston, että valmennuksen osalta.

Huttunen saa toki tehdä omissa someissaan ihan mitä haluaa. Ja niinhän hän on tehnytkin. Mua hänen tyylinsä ja yleisesti "ajan henki" tökkii, mutta kuten todettua, taidan olla liian vanha.

Jos Tobias on palkannut Villen omatoimisesti suoraan kolmen vuoden sopimuksella, se on asia, jonka kanssa hänenkin pitää vain elää. Kuten meidän kaikkien muidenkin. Itse en tähän kuitenkaan sattuneista syistä usko, vaan uskon, että päätös Villen palkkaamisesta on tehty Salmelaisen yläpuolelta ja sitä päätöstä ovat sanelleet jotkut muut kuin puhtaasti urheilulliset perusteet.

Mutta ehkä tämä tästä aiheesta osaltani, kunnes jotain uutta ja mielenkiintoista käy ilmi. Olen oman kantani tähän saagaan ilmaissut.
 
J

Just-Ice-Hockey

Salmelainen on hankkinut kuitenkin joukkueeseen aiemmin vähintäänkin kelvollisesti pelanneita pelaajia ja tulos kentällä on tuo.

Lainaan tämän yksittäisen lauseen viestistäsi, koska siihen minusta kiteytyy Salmelaisen puolustajien argumentaation suurin ongelma.

Täällä tykätään puhua niistä yksilöistä, joita Salmelainen on hankkinut, mutta samaan aikaan ummistetaan silmät siltä kokonaisuudelta, jonka mies on rakentanut. Aikanaan kuulin sanottavan, että sinappi on hyvää ja mansikkahillo on hyvää, mutta niitä yhdistämällä syntyy jotain kamalaa. Tämä lausahdus on usein tullut itselleni mieleen, kun olen katsonut Salmelaisen tälle(kin) kaudelle rakentamaa joukkuetta. Erinomaisia puurtajalaitureita on useita, hyviä vielä enemmän. Samaan aikaan kuitenkin senttereitä on lukumääräisesti liian vähän ja pelintekotaitoa ei ole edes nimeksi. Puolustuskin oli kauteen lähdettäessä korkeintaan keskinkertainen, ja alakerran kiekollinen johtaja oli jätetty taas kerran hankkimatta. Maalivahtikaksikosta kaiken tarpeellisen voi katsoa oikeastaan mistä tahansa maalivahtiapeliä mittaavasta tilastosta.

Mistään mitään ymmärtämättä minusta on tätä taustaa vasten täysin perusteltua, että julkisuudessa syyttävä sormi osoittaa joukkueenrakentamisesta vastaavaan tahoon. Jos sillä saralla onkin yhteistyötä valmennuksen ja UJ:n välillä, on sanomattakin selvää, että (i) UJ kantaa tältä osin vastuun ja (ii) UJ:lla on omaa tehtävää täyttäessään käytössään laajempi pelaajapooli kuin valmentajalla. Käytännössä siis pääsääntöisesti pelaajatasolla valmentaja reagoi UJ:n tekemiseen.

Lisähuomiona ja edellisestä eeillisenä pointtina haluan lisäksi korostaa, että julkisuudessa Salmelaista on suoraan tai vähintään implisiittisesti julkisuudessa arvostelleet ainakin Huttunen, Touru, Sihvonen, Summanen ja Lehkonen. Lisäksi Bäckström käytti puheenvuoron nimenomaan urheilupuolen pukukaartin vahvistamisesta ja mainitsi samassa yhteydessä Peltosen jatkosopimuksen, vaikkakaan ei tuota jatkosopimusta edellytyänyt. Ei tätä kaikkea voida vain populismina kuitata. Kyllä siellä on ihan aidosti Salmelainen useiden laji-ihmisten silmissä epäonnistunut raskaasti tämän kauden joukkuetta rakentaessaan. Siksi tuntuu erikoiselta, että Huttusen tehdessään työtään häntä arvostellaan siitä ja vaaditaan raportoimaan myös asioita, joita tämä ei ole lähteiltään kuullut. Ja mistäkö tiedän, että Huttunen ei ole kuullut puhuttavan Peltosen potkuista? Siitä, että hän ei ole skuupannut näitä tietojaan.

Viimeisenä pointtina haluan nostaa esille Salmelaisen taannoisessa haastattelussaan esiin nostaman seikan. Mies totesi, että pelaajalta ei voida heti päivästä yksi lukien odottaa logolle pelaamista (kirjoittajan vapaa mukaelma Salmelaisen sanomasta). Tätä viestiä kummeksui moni, maajoukkueen päävalmentajaa myöden. Vaikka vöitän ymmärtäväni mitä Salmelainen pyrki viestimään, en vain kykene ymmärtänään miten minkään joukkueen urheilujohtaja voi moisen lausunnon antaa. Vielä käsittämättömämmäksi tämä muuttuu siinä kohtaa, kun näin lajista ja elämästä ajatteleva urheilujohtaja jättää joukkueen vuosi toisensa jälkeen pahasti vajaaksi kauteen lähdettäessä ja vahvistaa sitä kauden mittaan aivan siirtorajalle saakka. Miten tällä yhtälöllä on mahdollista rakentaa sitoutunut joukkue?

Mitä enemmän mietin Tobias Salmelaisen aikakautta IFK:n urheilujohtajana, sitä vakuuttuneemmaksi tulen, että Salmelainen tulee korvata asiansa paremmin osaavalla tekijällä.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Täällä tykätään puhua niistä yksilöistä, joita Salmelainen on hankkinut, mutta samaan aikaan ummistetaan silmät siltä kokonaisuudelta, jonka mies on rakentanut.
Näinpä. Hankkihan se Penakin välillä hyviä pelaajia, mutta kokonaisuus tuppasi jäämään hieman vajaaksi...
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Miksi hyökkäät mua vastaan noin aggressiivisesti? Minä ihmettelin, miksi Huttunen lähestyy Salmelaisen asiaa tuosta kulmasta ja minullakin on oikeus mielipiteeseeni.

Ei mulle tarvitse kertoa joukkueen vajaavaisuuksia, näen ne omin silmin. Voimme kaikki olla vittuuntuneita joukkueen puutteista ja hankkimatta jätetyistä pelaajista, mutta niin kauan, kun emme faktisesti tiedä, mikä tilanteeseen on johtanut, eli esimerkiksi keitä pelaajia on edes lähtökohtaisesti pidetty nykyisten pelaajien korvaajina, pidän kyseenalaisena Huttusen tyyliä hyökätä vain Salmelaisen kimppuun noinkin suoraan. Varsinkin, kun ongelmia on seurassa vähän joka tasolla.

Broadhurstin ja Innalan poistumiset näkyvät ilman muuta joukkueessa, mutta eivät nekään selitä kaikkea. Turusesta en viitsi edes mainita, koska ei tehnyt meille viime kaudella maalin maalia. Häntä ei siis HIFK:n viime kauden joukkueesta tarvinnut edes korvata. Nättinen ei myöskään ole ihan niin yksipuolinen pelaaja kuin esität, mutta voidaan sopia, että hän on puhdas maalintekijä. Tämän kauden jengissä on mennyt niin moni asia päin helvettiä, että mun mielestäni on kohtuutonta laittaa kaikkea yhden tai edes kahden miehen piikkiin. Tiimityötä, joku sanoisi. Pelaajat kantavat vastuun kentällä ja jos ratkaisut ovat maalintekopaikoissa niinkin väsyneitä kuin monesti on tällä kaudella ollut, eli ammutaan kovaa ja ihan helvetisti ohi maalin, eikä vastustajan veskarin edes tarvitse torjua niitä, niistä on vaikea syyttää urheilujohtajaa tai valmennusta. Mun puolestani joukkueen pelaajat voisivat jatkossa todeta haastatteluissa, että koska näitä kolmea pelaajaa ei korvattu, ollaan nyt tässä tilanteessa.

Jännä nähdä lähteekö Salmelainen vai ei ja jos lähtee, milloin lähtee. Ja jos lähtee, voi olla, ettemme saa koskaan tietää totuutta edes siitä, tuliko potkut vai lähtikö itse. Varmaa lienee vain se, että ellei Salmelainen itse julkisesti ilmoita, että kenkää tuli ja isosti, moni tulee puhumaan potkuista hamaan loppuun asti. Mutta puhettahan tähän maailmaan mahtuu. Mutta miettikää, jos Salmelainen olisikin ollut liipasimella, mutta näiden twiittien takia, HIFK:ssa olisikin nyt vedetty herne nenään ja päätetty jatkaa Salmelaisella myös ainakin ensi kausi. Koska HIFK:n tuntien sekin voisi olla ihan mahdollista. Nauraisin kuollakseni.
Siis, et voi tarkoittaa, että nauraisit, vaikka olet "henkeen ja vereen" HIFK-henkinen. Eikö silloin pitäisi iloita muutoksista, jotka edes saattavat parantaa tilannetta eikä päinvastoin?
Ei millään pahalla, mutta tuo "särähti" silmissäni.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Jos lopputulos on kauden lopussa tämä mikä nyt, niin se on äärimmäisen iso pettymys, mistä tietysti kannan vastuun, koska olen joukkueen rakentanut”, hän sanoo.
Yo. Hesarin artikkelista. Mikä olisi tämä vastuunkanto? Lisää korulauseita surullisella ilmeellä ja 23-24 taas vaillinaisesti koottu joukkue.
 

Dimas_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, #87, ManU, CR7, Seattle Seahawks
Syyskausi on ollut pettymys kommentoi Tobbari Hesarissa.
Olipas pitkästä aikaa laadukas ja pitkä artikkeli Hesarilta HIFK:ta koskien! Hieman eri tasoa, kuin Heikki Miettisen useasta eri lähteestä koostamat lyhyet otteluraportit
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Olipas pitkästä aikaa laadukas ja pitkä artikkeli Hesarilta HIFK:ta koskien! Hieman eri tasoa, kuin Heikki Miettisen useasta eri lähteestä koostamat lyhyet otteluraportit
Hyvä artikkeli muuten, en tosin tiedä missä välissä Joonas Nättinen on IFKhon tullut.

"Myös IFK:n kiri käynnistyi hyvästä päätypelistä. Joonas Nättinen ja Eetu Koivistoinen tekivät esityön, kun Roni Hirvonen kavensi maalin kulmalta 1–2:een"
 

EL88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL
No, vaikka siksi, että Ville vastaa pelillisestä suorituksesta kentällä. Salmelainen on hankkinut kuitenkin joukkueeseen aiemmin vähintäänkin kelvollisesti pelanneita pelaajia ja tulos kentällä on tuo. Esim. ylivoima on ihan täyttä paskaa ja vaikka Ville ei siitä vastaisikaan, joku hänen valmennusryhmästään vastaan. Mikäli ylivoima toimisi paremmin, joukkueen tulos kentällä olisi erilainen ja koko tätä keskustelua tuskin edes käytäisiin, jos HIFK olisi vaikka sijalla viisi. Ainakaan tällä volyymilla. Mun mielestäni on kuitenkin eri asia, että joukkueen fanit käyvät keskustelua kuin että median edustajat repivät otsikoita, kun niistä jutuista melkein aina puuttuu olennaisia asioita.

Myös se, että Huttunen arvostelee Salmelaisen palkatun lähestulkoon yksinomaan isänsä ja HIFK-taustan vuoksi, on siinä mielessä hassua, että Peltosesta voisi sanoa samaa, tosin Villen kohdalla voisi lisätä upean pelaajauran ja hänen merkityksensä vuoden 2011 mestaruusjengille.

Voit toki uskoa, mitä haluat, mutta tuntuisi uskomattomalta, että juuri HIFK:ssa hankituilla pelaajilla ei olisi valmennuksen hyväksyntää. Että Peltonen olisi jättänyt uransa ja maineensa Salmelaisen käsiin? Toisaalta, valmennuksen tehtävä on repiä maksimit irti käytettävissä olevista pelaajista ja sovellettava esim. pelitapaosaamistaan siten, että nykyjoukkueesta saada paras mahdollinen tulos irti. Onko näin tapahtunut?

Mun tarkoitus ei ole tässä nyt varsinaisesti haukkua Peltosta tai puolustaa Salmelaista, vaan ainoastaan tuoda tapahtuneita asioita esille ja haastaa näkemyksesi, että "Villellä ei olisi sormensa pelissä joukkueen kasaamisessa niin paljon kuin luullaan". Kaikki ovat toki vain enemmän tai vähemmän valistuneita arvioita, mutta ennen kuin jaetaan julkisia tuomioita, pitäisi olla ihan oikeaa faktaa kehissä. Ja varmaan ainoan rehellisen vastauksen kustakin pelaajavalintatilanteesta saisi vain Salmelaiselta ja Peltoselta. Ja sitähän meillä ei ole. Joten siksi joudumme varmaankin luottamaan yleisiin käytäntöihin, joka tässä tapauksessa on siis se, että joukkue on kasattu yhdessä valmennuksen kanssa.

Mä olen varmaan niin vanha kalkkis, että en ylipäätään arvosta kenenkään potkujen vaatimisia median edustajien osalta. Koskee myös muita vastaavia tilanteita (rikokset ja sopimattomat käytökset sitten eri tilanteita). Ja jos tällaisia juttuja "vuodetaan", niiden pitää olla silloin 100% faktaa, koska muuten menee helposti kiusaamisen tai ajojahdin puolelle. Itse arvostan muutenkin sitä, että seurojen annetaan itse tiedottaa asioistaan, kun ajankohta on heille sopiva. Seuratoimijoilla on kuitenkin myös perhettä ja läheisiä ja tällaisilla huhuilla voi olla vaikutuksia myös heihin.
Menee puurot ja vellit nyt aika pahasti sekaisin.. Voin toki uskoa mitä haluan mutta kuten Helsingforce mainitsi niin sinullahan tuo mutuilu on aika hyvin hanskassa. Minä siis mainitsin että en usko että Villellä on niin paljon sananvaltaa kuin monesti luullaan. Uskon myös että valmennus on halunnut sen sentterin ja pakistoon korjauksia mutta mitään ei ole tapahtunut, paitsi nyt tietysti saatiin yksi paska ja yksi tekijämies pakistoon.

Yleensä kun "suurseura" konttaa ja meidän tapauksessa monia vuosia, niin myös medialla pitää olla sen verran pokkaa ja munaa että pitää myös sieltä vaatia muutoksia. Monesti median edustajat myös kannattavat ns. piilossa jotain seuraa, ja mikä olisi sen parempi väylä tuoda painetta päättäjille paljastamatta kuitenkaan omaa fanitusta? Minusta tätä on tapahtunut aina joten ei tässä mistään kalkkiutumisesta ole kyse vaan sokeudesta.

Siellä on kaikilla perhettä ja läheisiä joten ei kannata menettää yöuniaan jos ammattiurheilu bisneksessä tulee rapaa niskaan tai vaikka potkut joskus perseelle. Sitä vaan tapahtuu ihan kokojajan.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
A5n tiennoilla oli aikoinaan legendaarinen hahmo, joka monotonisella äänellään aina kommentoi ”Henkilö X, tyhmä”. Tätä herrasmiestä tarvittaisiin nyt Salmelaiselle kertomaan faktaa työsuorituksesta kaudella 22-23.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
A5n tiennoilla oli aikoinaan legendaarinen hahmo, joka monotonisella äänellään aina kommentoi ”Henkilö X, tyhmä”. Tätä herrasmiestä tarvittaisiin nyt Salmelaiselle kertomaan faktaa työsuorituksesta kaudella 22-23.
Viiden pelin jälkeen turha vetää johtopäätöksiä sinä tyhmä fani, katso ensiksi 20 peliä. Kun vaivaudut sen katsoa jutellaan sitten. Katsoitko sen 20 peliä? Ai tässä piti jotain sanoa..No koko aika mennään eteenpäin. Tiedän itsekin horisevani jonninjoutavia, mutta ei se mun vastuulla ole miten sä ymmärrät mun puheeni. Moro tobias
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Grönborg sai fudut Zurichista. Nyt olisi hyvä aika tehdä keikaus.

Grönborg ottaa Tapparan päävalmentajuuden etukäteen.

Tapola vapautuu ennenaikaisesti HIFK:n urheilutoimenjohtajaksi.

Toki jos vielä saadaan Peltonen ujutettua Zurichin päävalmentajaksi, niin en pistä pahakseni.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Mä en ymmärrä miksi jengi haikailee yhden jääkiekkomaailman vastenmielisemmän hahmon perään, ei ikinä Tapolaa mun IFK:hon!

Jos edellinen oli osaamaton arrogantti kusipää ja nykyinen on ammattitaidoton kiiltokuvapoika, niin mulle kyllä kelpaa erittäin hyvin äärettömän pätevä kaveri, vaikka olisikin mustaamakkaraa syövä herra Grinch Tampereelta.

Haavemaailmassa sitten Penan habituksella luonteella oleva Suomen pätevin UTJ, mutta niitä valitettavasti ei ole olemassa kuin palstalaisten päiväunissa.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Mä en ymmärrä miksi jengi haikailee yhden jääkiekkomaailman vastenmielisemmän hahmon perään, ei ikinä Tapolaa mun IFK:hon!
Toivon ettei office jaa sun näkemystä.
Vaan koittavat menestyä, huolimatta staffin taustoista.
Ja palkkaavat jatkossa pätevimmät, eikä sopivimpia.
 

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
No tuskin tarvitsee pelätä et Tapola tulisi mikä on vain ja ainoastaan hyvä.

Muistaako joku miten pitkä sopimus Salmelaisella on?

Jos Salmelainen saa jatkaa niin pitäiskö kehittää pelaajatarkkailu osastoa, vaikka hommata oikea käsi Tobiakselle, samanlailla ku Salhstedilla oli Boumedienne ekalla kaudella.?
 

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Toblerone voisi unohtaa itsensä Sveitsiin, sieltä sitten Euroopan valloitukseen uusin eväin ja uudessa organisaatiossa
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Toblerone voisi unohtaa itsensä Sveitsiin, sieltä sitten Euroopan valloitukseen uusin eväin ja uudessa organisaatiossa

Lentokoneen penkkii se suklaapatukka kököttää, kukaan ei huomaa muutosta. Edes kotimaassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös