Joulu 2022 – live!

  • 5 827
  • 97

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Onneksi olen introvertti ja sopeutuvainen luonne.
Tämän joulun suunnitelmat kun menivät moneen kertaan pieleen.
Alunperin piti mennä biitsille jouluksi, mutta vuokraisäntä kävi ahneeksi, joten jouduin etsimään uuden asunnon.
Muutto oli tänään aamulla, jonka jälkeen oli tarkoitus käydä ostamassa kinkku. No, kinkut olivat luonnollisesti jo loppuunmyyty, paitsi ananaksen makuiset. En pidä ananaksesta, joten en syönyt kinkkua tänä jouluna.
Alkuillasta lähdin kävelylle baarialueelle, jossa tarjosin muutamat ladydrinkit joulun kunniaksi tutuille hutsuille.
Naapuribaarissa pari norjalaista miestä sikaili. Meillä oli silti hauskaa.
Kotimatkalla poikkesin taloyhtiön parkkihallissa olevaan kiinalaiseen salaravintolaan ja otin safkat mukaan.
Tarjoilija kyllä varoitti tilatessa, että tämä ruokalaji on todella tulinen.
Minulla oli itseluottamus kohdillaan ja vastasin: Thaimaalainenkaan ruoka ei saanut minua itkemään, joten "bring it on"!
Nyt kävi ylpeys lankeemuksen edellä.
Muutama pieni lusikallinen kastiketta lautasellisella riisiä sai ison miehen korvat lukkoon, nenän ja silmät vuotamaan 45 minuutin ajaksi.
Yhteenvetona: olen ollut yksin lähes koko jouluaaton, enkä ole tehnyt mitään jouluista. Paras jouluaatto sitten lapsuusvuosien.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Tämä joulupukki on ihan täynnä jo alkupalojen jälkeen. No onpahan joulupukille sopiva iso maha kunhan pääruuatkin nautittu. Kovasti tuo pikkuväki pukkia odottaa mutta joutuvat odottamaan siihen asti kun enolta loppuu tupakat ja lähden ostamaan lisää.

Sä olet kuin Tuonelan tienviitta, en usko tuohon maha juttuun pätkääkään.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Vuoroviikkoiskä joutuu tänä vuonna olemaan ilman lasta jouluna, tosin vain pari päivää, kun tapaninpäivänä tulee sitten taas minulle. Ja näin kyllä poikaa kun heitin autolla hänet ja ex-vaimon jouluristeilylle.. onhan sentään joulu, ja toki halusin lasta nähdä myös näin aattona. Oli ainakin tykännyt lahjoistaan, kun oli heti aamulla ne avannut jo ennen reissuun lähtöä

Ja sitten tällä sinkkuiskällä oli joulutreffit :) jouluaaton kunniaksi kävimme daamin kanssa syömässä meksikolaista, oli mukavaa vaikkei meistä paria tulekaan, tiesin sen oikeastaan jo ennakkoon (olimme tavanneet muualla jo aiemmin ennen tätä). Hän toi minulle joulukukan, koska hänestä on kuulemma mukava antaa ihmisille lahjoja, mutta olin silti jotenkin häkeltynyt. Minä nimittäin en vienyt hänelle joulukukkaa..

Kotimatkalla vein kynttilät muistolehtoon, ja nyt sitten kotona kohta joulusaunaan ja sitten myöhemmin illalla ihan oikeaa jouluruokaa, sekä olutta ja viiniä juustojen kera. Ja glögin sekaan vähän tiukkaa, kun kerran saan olla ihan rauhassa itseni seurassa seuraavat noin 1,5 vuorokautta, ja ai että miten nautin..

Hyvää joulumieltä kaikille!
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Sä olet kuin Tuonelan tienviitta, en usko tuohon maha juttuun pätkääkään.
Juu, joutui tyynyä käyttämään kuitenkin täytteenä. Mutta lapset selitti kyllä innoissaan että pukki kävi kun eno palasi kauppareissulta. Kerroin tavanneeni pukin ulkona.

Edit: saat kyllä Gennadi kuvan myöhemmin kunhan meno rauhoittuu ja sisko pystyy minulle moisen lähettämään.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Puusauna päällä. Jouluruokakattaus valmisteilla. Ruuan jälkeen lahjat.

Toinen olut menossa.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Puusauna päällä. Jouluruokakattaus valmisteilla. Ruuan jälkeen lahjat.

Toinen olut menossa.
Eikös kaikki saunat ole puisia tai ainakin sisältä?

P.S. Mihin voi valittaa kun konvehtirasiassa yksi kolo on tyhjä?

Kamu neuvoi JA:n
 

ADX_03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Tampa Bay Lightning
Hyvää joulua kaikille. Kinkut syöty ja muutamat lahjat avattu. Päivä meinasi mennä pilalle, kun ennen aamuseitsemää avasi töllön ja olikohan Maria Veitolan ohjelman mainosta tuli ja siinä oli vieraana Sanna Marin. Oli melkein joulu pilalla heti aamusta, mutta tästä selvittiin kuitenkin.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Nyt on muuten hiljainen hetki kun kaikki muut ovat yläkerrassa. Serkku lapsineen lähti, äiti ja sisko saunassa ja lankomies nukuttamassa tyttöjä (heiďän pikkumies nukahti jo ajat sitten).
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Katsottiin porukalla karatekid 1. Pojan lähes 20v juteltiin, ettei tiedä mitään Rocky balboasta, saatikka terminaattorista. Jotain mennyt kieroon kasvatuksessa. Pitkä yö vielä edessä, kun näitä katsellaan seuraavaksi.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Onneksi olen introvertti ja sopeutuvainen luonne.
Tämän joulun suunnitelmat kun menivät moneen kertaan pieleen.
Alunperin piti mennä biitsille jouluksi, mutta vuokraisäntä kävi ahneeksi, joten jouduin etsimään uuden asunnon.
Muutto oli tänään aamulla, jonka jälkeen oli tarkoitus käydä ostamassa kinkku. No, kinkut olivat luonnollisesti jo loppuunmyyty, paitsi ananaksen makuiset. En pidä ananaksesta, joten en syönyt kinkkua tänä jouluna.
Alkuillasta lähdin kävelylle baarialueelle, jossa tarjosin muutamat ladydrinkit joulun kunniaksi tutuille hutsuille.
Naapuribaarissa pari norjalaista miestä sikaili. Meillä oli silti hauskaa.
Kotimatkalla poikkesin taloyhtiön parkkihallissa olevaan kiinalaiseen salaravintolaan ja otin safkat mukaan.
Tarjoilija kyllä varoitti tilatessa, että tämä ruokalaji on todella tulinen.
Minulla oli itseluottamus kohdillaan ja vastasin: Thaimaalainenkaan ruoka ei saanut minua itkemään, joten "bring it on"!
Nyt kävi ylpeys lankeemuksen edellä.
Muutama pieni lusikallinen kastiketta lautasellisella riisiä sai ison miehen korvat lukkoon, nenän ja silmät vuotamaan 45 minuutin ajaksi.
Yhteenvetona: olen ollut yksin lähes koko jouluaaton, enkä ole tehnyt mitään jouluista. Paras jouluaatto sitten lapsuusvuosien.
Päivitystä.
Tissuttelin koko illan/alkuyön olutta kotona ja katselin elokuvia, kunnes eräs Tinderistä tuttu yhden yön juttu soittaa klo 3.02, että hän on läheisellä poliisiasemalla tekemässä rikosilmoitusta varastetusta puhelimesta ja tarvitsee yösijan viimeisen yöbussin jo mentyä.
Minähän olen tunnetusti hyväsydäminen herrasmies, joten päästin tämän 22-vuotiaan neidon kämpille.
Nyt on kello 4.53. Tyttö nukkuu, minä juon edelleen kaljaa ja katselen elokuvia.
Meniköhän tässä nyt jotain pieleen?
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Juma skede, että tämä terminator 1 on tylsä elokuva. Pojalle yritän kokoajan kertoa että2.. Osassa on rytinää ja räimettä. Ja paras Rokki biisi ikiaikona tunnus sävelmänä.
 

MegaForce

Jäsen
Nyt on siirrytty jo tovi sitten jatkamaan joulun viettoa kavereiden kesken.
 

Liitteet

  • Screenshot_20221225-000331_Gallery.jpg
    Screenshot_20221225-000331_Gallery.jpg
    827 KB · kertaa luettu: 105
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös