MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 581 727
  • 18 217

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Veikkaan Eurooppa-Eurooppa finaalia.
Itse oon vahvasti sitä mieltä että tämän pelin voittaja menee finaaleihin. Kallistuisin hieman enemmän Argentiina kannalle, Kroatia on nyt pelannut kaksi pilkuille venynyttä ja raastavaa pudotuspeliä. Toki kun kyseessä on Kroatia niin mikä vaan on mahdollista. En yllättyisi Argentiina - Ranska finaalista.
 

redpecka

Jäsen
Muistatteko kun nämä maat kohtasivat 1978 finaalissa? Sitä finaalia edelsi joku skandaalinkäryinen Argentiina-Peru 6-0 tulos. Harmi kun mulla oli silloin 5-vuotiaana olevinaan jotain tärkeämpää tekemistä ja meni noi kisat kokonaan ohi. Jälkeenpäin olen niitäkin matseja katsellut.
Mahtava tietopankki olet kyllä menneestä maailmasta. On varmaan veehooässällä kaikki maikkarin hokinaitit ja jallut ja busterit muovikuorissa ullakolla.

E: En muista peliä enkä ole myöhemmin katsonut /lukenut. Ekat kisat oli -82 kun jotain tajusin, se oli aika vähän silti silloin.
 
Suosikkijoukkue
Jukurit, TML
Ja tuttu ja turvallinen anti-futis mainittu. Aina kun Brasilia putoaa. Rankkarit olivat kuitenkin ihan samat molemmille.

Anti-futis maistuu. Nam nam.
Antifudis mainitaan silloin kun sitä harrastetaan ja parempi häviää sen seurauksena. Ei sitä pariin kisoihin ole mainittu, joten älä liioittele.

Kroatia oli onnekas ja tuo tasoitus oli naurettavaa säkää. Kommentaattoreilla kyllä otti eteen.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Onko teillä kaiuttimissa jotain vikaa? Mulla kuuluu ihan samankuuloinen Virkkunen kun aina ennenkin.
En itsekään keksi mistä tämä Virkkusen kritisoiminen tulee. Suomen parhaita selostajia, lajitietämystä riittää vaikka muille jaettavaksi ja selostaa rauhallisesti ja selvästi.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Antifudis mainitaan silloin kun sitä harrastetaan ja parempi häviää sen seurauksena. Ei sitä pariin kisoihin ole mainittu, joten älä liioittele.

Kroatia oli onnekas ja tuo tasoitus oli naurettavaa säkää. Kommentaattoreilla kyllä otti eteen.
Jalkapallo on yksinkertainen peli. Ensin pelataan 120 minuuttia ja lopussa Kroatia voittaa.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jännää, että paikan päällä olijoista joku +80% näyttää olevan argien puolella. Toki tiedostavat hollantilaisethan eivät ole skaboihin lähteneet.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Patrice Bergeron vetää näköjään sivuprojektinaan Argentiinan valmentajana.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Kaikista vain on tullut asiantuntijoita. Mertarantaakin haukkumalla voi todistaa ettei ole karjalalippis vaan aito kaiken ymmärtävä fani.

Jep. Toinen erikoinen väite täällä on sanoa Erkka V. Lehtolan olevan kykenemätön kommentoimaan Argentiinan pelejä faniutensa vuoksi.

Päinvastoin kyseessä on ihan ykkösasiantuntija, joka kykenee puolueettomasti arvioimaan joka joukkuetta.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Pulushakkia. Ei siinä, mi likes.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös