MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 581 245
  • 18 217

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En usko että Argentiina kävelee Hollannin yli ihan noin vaan. Joo Messi ollut ihan ok, mutta niin pelaa Hollannin Gakpokin hyviä kisoja. Siellä tulee Argentiinan puolustuksella kiirettä ihan varmasti hänenkin kanssa. Tosipelit on erikseen ja takki auki Argentiinan on kyllä ihan turha lähteä peliin.
Ranska menee selkeästi jatkoon. Jotenkin sellanen tunne, että kun peliä ratkotaan, niin eräs Maguire astuu kuvioihin, ja pallo löytyy Englannin verkosta :D
Englannilla pitäisi periaatteessa olla ihan realistinen sauma jopa mennä jatkoon. Eilinen Maguire esitys oli kyllä lädien kannalta vaan erittäin huolestuttava. Täytyy ihmetellä, miten tänäänkin olen nähnyt brittimediassa ylistyssanoja miehen eilisestä esityksestä. Minulla ei ole mitään Maguire -agendaa, sillä mies oli ennen eilistä suorittanut ihan mukiinmenevästi. Jos hän kuitenkin pelaa Ranskaa vastaan, kuten pelasi eilen ensimmäisen puoliajan Senegalia vastaan, niin Englanti on isosti kusessa.
 

Aapee79

Jäsen
Argentiinalla näkyi paineottelut takana päin ja vähäinen 2 päivän lepo. Aussit jaksoi taistella omaa peliään huonolla levolla, mutta Argoilla ei jalat ja pää ihan riittänyt, vaikka toki voitto tulikin. Nyt on tulossa hyvä lepotauko. Videoilta katsotaan Hollannin laitapelaaminen kuntoon, niin vaikea on nähdä Oranjen oikeesti haastavan Argoja. 2,3-0,1.


Päivän peleistä: Toivottavasti Japani saisi pelin aikaan ja edes yhden maalin. Brasilian odotan murskaavan 3,4-0 Korean pojat.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tänään voittaa Japani 2-1 ja Brasilia 2-0 let's go
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Hyvä, heikosti pelannut Sosa korvattu Barisicilla. Lisäksi hyökkäyksessä ei kaikkein vahvimpia otteita ole nähty, joten hyvä saada seuraava kokeilija - varsinkin Japania vastaan pitkä pääpelaaja on hyvä ratkaisu.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Valitettavasti taitaa olla niin, että entisten kisaisäntien taival näissä kisoissa tulee päättymään tänä iltana. Kroatia osoittautunee liian kovaksi palaksi urheasti taisteleville japanilaisille, vaikka kovin mielelläni soisin heidän jatkavan hamaan loppuun asti näissä kinkereissä.

Brassit ovat päässeet sellaiseen vireeseen, että korealaisilla ei ole mitään jakoa heitä vastaan, ei edes Kimeillä. Tämä ottelupari on vähemmän mielenkiintoinen, joten sen missaaminen ei minua haittaa. Veikkaan suurimaalista voittoa brasseille.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sinänsä mielenkiintoinen matsi, että kummankaan jatkoon meno ei "haittaa". Kroatia ja Japani molemmat henk. koht. suosikkimaiden joukossa.
 

Silppuri

Jäsen
HYVÄ JAPANI
 

Liitteet

  • e40924b1c2b1199a.jpg
    e40924b1c2b1199a.jpg
    115 KB · kertaa luettu: 41
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ihan hyvä kuvio Japanilta kulmapotkusta
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
Miksi ihmeessä ei vihelletä?

Selkeästi työnnettiin japanilaista selästä ja melkein maali siitä. Muutenkin kortit liian tiukassa ja repiä on saanut.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Olen käynyt tänä vuonna Kroatiassa. Olen siis kosmopoliitti maailmankansalainen. Voin siis hyvällä omatunnolla kannattaa Kroatiaa.

Huom: En ainoastaan turistina Splitissä. Itse asiassa olen käynyt kiertämässä Kroatiaa sekä maitse että meritse kahteen eri otteeseen. Olen melkein kroatialainen.
 

Silppuri

Jäsen
Olen käynyt tänä vuonna Kroatiassa. Olen siis kosmopoliitti maailmankansalainen. Voin siis hyvällä omatunnolla kannattaa Kroatiaa.

Huom: En ainoastaan turistina Splitissä. Itse asiassa olen käynyt kiertämässä Kroatiaa sekä maitse että meritse kahteen eri otteeseen. Olen melkein kroatialainen.
Et nyt aloita, siinä yhdessä on jo tarpeeksi kestämistä.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
Jos Japani menee jatkoon tästä, voitte kaikki kiittää vanhaa saatanan legendaa, kuka on keisarin pallilta laittanut tuon ohjauspelin kuontoon.

Br-lion-76
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Olen käynyt tänä vuonna Kroatiassa. Olen siis kosmopoliitti maailmankansalainen. Voin siis hyvällä omatunnolla kannattaa Kroatiaa.

Huom: En ainoastaan turistina Splitissä. Itse asiassa olen käynyt kiertämässä Kroatiaa sekä maitse että meritse kahteen eri otteeseen. Olen melkein kroatialainen.
Minä olin kesällä Dubrovnikin lähellä viikon, hieno maa! Kunnon kosmopoliittina vietin päivän myös Montenegrossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös