Playoffs 2022 puolivälierät: Ilves (3.) – Kärpät (6.)

  • 216 364
  • 2 518

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
En ala väittämään etteikö oikea joukkue mennyt tästä jatkoon. Kyllä Ilves sen ansaitsi ja oli kokonaisuutena hitusen parempi joukkue. Valtavasti onnea, ja olen täysillä teidän mestaruusjahdin mukana. Siihen ei vaikuta pelkästään tämä hieno sarja mutta on silläkin lopulta osansa.

Samalla olen ylpeä myös tästä Kärppäjengistä. Aivan valtava tasonnosto oikealla hetkellä viimeisen reilun kuukauden aikana. Toivottavasti ensi kaudella ollaan vahvempia vielä.

Kiitos myös kanssakeskustelijoille hienosta sarjasta!
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onneksi olkoon Ilveksen kannattajille välieräpaikasta! Ansaittu lopputulema, kuten aina.

Ihan ei Marjamäellä riittänyt aika laittaa Kärppien hyökkäyspelaamista tarpeeksi kovalle tasolle.

Minä luulen, että Ilves oli Kärpille se kaikkien pahin vastustaja kaikista liigaseuroista tällä kaudella. Lähelle lopulta kuitenkin kaikkien sattumusten kautta päästiin.

Tästä eteenpäin laitan peukut pystyyn Ilveksen mestaruudelle.
 

Frölunda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Boston
aijai. kiitos kaikille. kyllä on mahtavaa... änäri-saku katseli parhailta paikoilta, kun konna laittoi lätyn nuottaan. Tsemppiä Saku ja kaikki takatukat. Tarjositte hyvän vastuksen!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Onnea Ilves
 

Ränse

Jäsen
Parempi meni jatkoon. Ilves oli kuitenkin se aktiivisempi osapuoli läpi sarjan. Järjestäänhän nämä 7. pelit kotijoukkueelle menevätkin. Yllättävän sitkeästi Kärpät oli sarjassa mukana ja olisi voinut jopa viedä sen mutta ihan ansaitusti Ilves välieriin. Nyt sitten päätyyn asti ja Tappara nurin paikallisfinaalissa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös