PDA

View Full Version : Mikä on tuoksunne?

wild wild west
05.02.2002, 18:16
Enpä tiedä onko täällä ennen moisesta äänestetty, mutta kerta se olisi ensimmäinenkin.

Uskon, että valtaosa jatkoajan käyttäjistä on hygienistä ja siistiä porukkaa, jotka käyttävät päivittäin deodoranttia ym. hygieniatuotteita. Mutta mitä merkkiä...? Pieni otos äänestyksessä, mutta eikös tuossa noita yleisimpiä...

Itse olen mieltynyt Bossin tuotteisiin, Axeakin hyllystä on joskus löytynyt.

Hyvät naiset, älkää pahastuko sillä kyse on tällä kertaa miesten tuotteista. (äänestäkää toki)

TwilightZone
05.02.2002, 18:22
Tällä hetkellä lavuaarin reunalta löytyy Chevignonin edt:ta ja Axe Phoenix dödöä. Jean-Paul Gaultier:n Eau de Toilettet saa kuulemma naiset hulluiksi...

Paitselo
05.02.2002, 18:24
... eikä muuta tarvita. Tietenkään tämän Kouroksen kanssa EI pidä liioitella... muuten siinä voi lähietäisyydelle puristetut daamit pyörtyä...

Crick
05.02.2002, 18:47
Calvin Kleinin be, vaikka arkisin käytänkin Rexonaa. Calvin Klein on todella hieno tuoksu ja tarpeellinen viikonloppusin. Sekä stickinä, että suihkeena.

Hese
05.02.2002, 19:23
Kaapista löytyy pari tyhjää axea ja Chrome Azzaro, jota käytän tällä hetkellä...

mauri
05.02.2002, 19:51
a) Kainaloihin Crystal-deodoranttia.
b) Hajusteeksi Heritagea.

Näillä pärjäilee hyvin.

Monte-Cristo
05.02.2002, 20:19
Montecristo, tietenkin.

Hapa kupaana.

kaakko
05.02.2002, 20:31
Ihan päivittäisessä käytössä on Axea. Tällä hetkellä taitaa olla Dimension?? En nyt ole ihan varma nimestä. Axe Phoenix ja Gravity on myös ollut tässä viime kuukausina käytössä.
Sitten viikonloppuisin kun johonkin lähtee niin on Hugo Bossia. Mutta se on vähän turhan kallista päivittäiseen käyttöön.

Rattlehead
05.02.2002, 20:47
Viestin lähetti Crick
Calvin Klein on todella hieno tuoksu ja tarpeellinen viikonloppusin.

CK on tosiaan hyvää dödöä, mutta se merkki jota itse ostin oli helekutib kallista. Tosin osasyy saattaa olla siinäkin, että ostin sen laivalta.

Sitten näitä tuoksuja, joita yleensä käytän ovat ainakin Axen Phoenix ja tällä hetkellä on käytössä Adidaksen Classic.

Germanicus
05.02.2002, 20:55
Tuoksuni on Eau de Hörpss!!!-Villi ja poikamaisen antelias döfis.Oikeastaan minulle käypi kyllä kaikenlaiset tuoksut,mikäli ne vaan pystyy kurkusta alas kaatamaan.;)

Ps:Toisinaan käytän Axea.Helvetti,suosikkini unohtui,nimittäin "Tommy"hilfiger.

Tatzka
05.02.2002, 21:05
Kainaloon menee, bossia ja axe, sekä rexonaa.

Hajusteina tabac ja kun tarvitaan todellista huipputuoksua niin boss aqua, tähän ovat hullaantuneet kauniimman sukupuolen edustajat.

werther
05.02.2002, 21:11
Molemmat Tabacin sarjat ovat käytössä. Muuten olen hajuaistimusten puolella havainnut parhaaksi piipputupakan(=Red Amfora). Ainakin naisten suhteen. Samoin lievästi vaniljalle tuoksahtavat pikkusikarinikin(=Wings Tropical) ovat herättäneet vastakkaisessa sukupuolessa positiivisia tuntemuksia. Kummallista, mutta näin se vaan on.

theref
05.02.2002, 21:17
Calvin Klein, Boss ja Kenzo, siinähän ne vaihtoehdot. Eli en vastaa äänestykseen.

n0lla
05.02.2002, 21:21
Bossia ja Hilfigeriä on tullu käytettyä.

Jouni
05.02.2002, 21:21
Polo by Ralph Lauren

Why do women use make-up and perfume?

Because they´re ugly and they stink!

huono vitsi..

SÄLLI 85
05.02.2002, 22:41
Se on mun merkki, mutta kyllä Hilfigerkin käy.

Tommy
05.02.2002, 22:45
Kainaloon menee Adidasta, ja perkele ku kainalot palaa puoleenpäivään asti.

Muualle Hugo Bossia tai Hilfigeriä.

Diamond
05.02.2002, 23:18
Mä muistaisin joskus nähneeni deodorantin jonka nimi ois ollu lynx. Tietääkö kukaan et onko sellanen olemassa? Nimi ainakin muistuttais vähän liikaa paikallisvastustajasta joten sitä en vois käyttää.

Mun mielestä Tabacissa on paras tuoksu joten sitä tulee käytettyä. Eipä kukaan ainakaan oo toistaiseksi valittanu joten se pysyy edelleen omana tuoksunani.

Demon Allbran
05.02.2002, 23:31
Tällä hetkellä LV:n hajuton tuoksu, kun ei ole rahaa, millä hankkia varsinaisia hajuja. Enköhän päädy Calvin Kleiniin, kun seuraavan kerran menen dödöostoksille.

Rebel
05.02.2002, 23:33
Partavesi: Burberry: Touch for men.

Dödö: Rexonan mainoksen uhri.

Bigredtomppa
06.02.2002, 03:06
Viestin lähetti Diamond
Mä muistaisin joskus nähneeni deodorantin jonka nimi ois ollu lynx. Tietääkö kukaan et onko sellanen olemassa? Nimi ainakin muistuttais vähän liikaa paikallisvastustajasta joten sitä en vois käyttää.

Mun mielestä Tabacissa on paras tuoksu joten sitä tulee käytettyä. Eipä kukaan ainakaan oo toistaiseksi valittanu joten se pysyy edelleen omana tuoksunani.

Lynxin nimellä myydään ainakin Englannissa Axea.

Itse luota naistenhurmaajana ja pahanhajun poistajana Hugon dark blue:en

punaiset_lasit
06.02.2002, 03:57
Issey Miyake.
Ainakin kaikki naiset ovat tähän mennessä olleet ihastuneet kyseiseen tuoksuun, ja sehän on tärkeintä :).
Kyseistä tuoksua ei saanut ainakaan viimeksi laivalta, mikä on ihan hyvä, ettei sitä ihan kaikki saa käsiinsä...
On jo ollut pari kertaa FHM:n valitsema paras miesten tuoksu.

Tuamas
06.02.2002, 04:38
Polo Sporttia kaikki tuaksut ja hajuntappajat.

BBT
06.02.2002, 08:17
Viikonloppuisin Calvin Kleinin One tai Tommy Hilfigerin Tommy, viikolla jos ei oo mitään kummempaa mennään Axen Gravitylla.

Oloneuvos
06.02.2002, 08:48
Cartierin kanssa on pärjäilty. Kokemukset rajoittuvat ainoastaan ulkoiseen käyttöön. :)

Il Grande Silenzio
06.02.2002, 09:34
Romance by Ralph Lauren

Sam#9
06.02.2002, 09:44
Armaani tahi Calvin Klein nykyään. Aikaisemmin Hugon aqua.

parkhurst
06.02.2002, 11:22
MEXX on mun merkkini

BigRedBob
06.02.2002, 11:26
Kainaloon Ralph Laurenin "Polo Sport" ja yleisruiskittavaksi Issey Miyake.

Patarouva
06.02.2002, 11:43
Höh. Ja joku vielä yrittää väittää, ettei suomalainen mies ymmärrä tällaisten asioitten päälle. Kukkua sanon minä. Tämäkin kysely todistaa sen, minkä voi hyvin omin aisteinkin todeta.

Sitäpaitsi. Vaikka ei noitten fiinimpien aineitten päälle ymmärtäisikään ja niitä malttaisi ostaa, voi aina luottaa suihkuun ja Rexonaan.

Voittaja
06.02.2002, 11:50
Voittaja käyttää Polo Sportia niin kainaloihin kuin muuallekin...

Iceman
06.02.2002, 12:05
Sergio Tachini ja Dolce&Gabbana melkein aina, kesäisin Issey Miyake. Joskus (harvoin) Bulgari Black. Jotkut naaraat vaan pitävät hyväntuoksuisista kundeista :D

M@rko77
29.12.2010, 12:36
Pitäisi löytää se oma tuoksu. Mielipidetiedustelun mukaan Hugo Boss Dark Blue olisi naisten ehdoton suosikkituoksu (mitä siis haluavat miehensä tuoksuvan). Paikallinen Sokos tarjosi ainoastaan jean paul gaultier kakkosta. No, eiköhän Stockmannilla viimeistään ole Hugoakin..

Leon
29.12.2010, 13:13
Paikallinen Sokos tarjosi ainoastaan jean paul gaultier kakkosta.
En todellakaan, korostan, todellakaan halua haista Gaultierin kakkoselle.

RäpyläRepe
29.12.2010, 15:04
Tällä hetkellä Ferrari, mutta yleensä se on ollut kaksikosta Hugo Boss ja Lacoste. Sitten on noita sivullisia eli Gucceja sun muita, joita joskus on yksi purnukka ollut. Tai Gucci on vieläki, kun haisee pahalle.

Anne73
29.12.2010, 15:28
Dolce & Gabbana: Rose The One

Alvajärven Urho
29.12.2010, 16:49
Arkena kelpaa Adidas, taitaa olla parikin erilaista kaapissa.

Juhlaan ja viikonloppuun Hugo Bossin Elements of Aqua.

Mutta... Tietääkö joku mistä tätä vielä saa? Viimeisen purkkini onnistuin ostamaan arviolta vuosi sitten paikallisesta hajusteliikkeestä, mutta on vissiin poistumassa/poistunut kokonaan Suomen markkinoilta. Tahtoo lisää. On semmonen huomaamattoman hyvä tuoksu, joka kuulemma miellyttää myös naisväkeä.

-OO-
29.12.2010, 17:05
Vihreä Mennen

Wrighter
29.12.2010, 17:10
Axe tai sitten Nivea. Mun herkät kainalot ei siedä muita. Olis sitä kiva ostaa välillä jotain laadukkaampaakin, mutta jokainen jota olen kokeillut on ollut myrkkyä mun hipiälle.

Jostain Hugo Bossin deostickistä mulle tuli kainaloihin oikein kunnon haavat tms. Oli kesäkuumalla aika miellyttävät.

M10
29.12.2010, 17:15
Se mitä anoppi milloinkin ostaa.

Polo Sport on kyllä hyvä haju.

Trenchtown
29.12.2010, 17:28
Issey Miyaken Leau Bleue ja Dolce & Gabbanan pour homme. Le Male oli aikoinaan käytössä, ennen kuin joka toinen vastaantuleva mies tuoksui siltä. Vaihdoin merkkiä, koska en todellakaan halua tuoksua samalta kuin muut. Tai kai noita nykyisiä tuoksujakin joku käyttää, mutta vähän harvemmassa ovat kuitenkin, kuin Le Male -massat. Hyvä tuoksu se on, yksi parhaista, mutta kerta kaikkiaan liian yleinen, että itse sitä enää käyttäisin.

Polo Sport oli valintani teininä, joten siihen ehdin kyllästymään jo reilu parikymppisenä. Hyvä tuoksu sekin ja naiset tykkäävät. Tai sitten olin kerta kaikkiaan vastustamaton, Polo Sportilla tai ilman.

*edit*

Lacosten Red oli tautisen hyvä tuoksu ja naiset tykkäsivät poikkeuksetta, mutta tuota ei enää taideta valmistaa, tai ei ainakaan missään ole näkynyt. Sääli.

mikse
29.12.2010, 17:39
Lacosten Red oli tautisen hyvä tuoksu ja naiset tykkäsivät poikkeuksetta, mutta tuota ei enää taideta valmistaa, tai ei ainakaan missään ole näkynyt. Sääli.

Eiköhän nettikaupoista mahda vielä saada.
http://www.platinumperfumes.co.uk/index.php?main_page=product_info&products_id=2433

En tiedä onko tuo linkin parfyymipulju miten luotettava tms mutta tuli ekana vastaan. Vastaan vielä, että käytössä Aqua di Gio ja Paul Smithin rouhea London.

Trenchtown
29.12.2010, 18:03
Eiköhän nettikaupoista mahda vielä saada.
http://www.platinumperfumes.co.uk/index.php?main_page=product_info&products_id=2433

Kiitos linkistä, mutta en jaksa alkaa tilailemaan. Nykyiset tuoksut kun hommaan erästä kautta 1/3:lla oikeasta hinnasta.

Egonomic
29.12.2010, 18:58
Itsellä deodorantteina löytyy tällä hetkellä Calvin Kleinen free, Kenzolta taas löytyy pour homme ja kenzopower(valkoinen stickki). Hajuvesinä löytyy Kenzon pour homme ja CK one summer. Tuoksuna tuo Kenzon pour homme on ainakin omaan mieleeni mutta esimerkiksi dödön käyttö on jäänyt sen osalta suhtkoht minimiin, sillä ainakin omalla kohdalla tuntuu siltä, että se "vetistyisi" kainaloihin. Tällä tarkoitan siis sitä, että kainalot ja joskus paitakin ovat märät kuin olisi pahemmin hikoillut mutta kuitenkaan se ei johdu hikoilusta. Tuo tekeekin sen käytöstä melko tuskallista.

alwahla
29.12.2010, 19:11
Lidlin merkkejä toisinaan, muutoin toiseksi halvinta litkua ns. normaaleista kaupoista.

Oakley
29.12.2010, 19:25
MEXX ja Boss ovat olleet meikäläisen suosikit viime aikoina.

1900
29.12.2010, 19:37
Saatana.

Tosimiehet ei käyttele mitään akkamaisia hienohelma dödöjä. Marketin hyllyltä saa kelvata se, mikä käteen osuu. Samaten kaikki vitun geelit ja naamarasvat on totaalista homojen hommaa.

Rommeli
29.12.2010, 20:01
Jokin muu: Escada. CK:lla on myös useita hyviä, mutta pidän enemmän Escadasta.

-FNM-
29.12.2010, 20:25
En ole varsinaisesti mikään manolo. Hieman siis tuoksut hakusessa. Dermosililta deodorantit, niillä olen pärjännyt ja hyviksi todennut.

Kourujärven Ponnistus
29.12.2010, 20:54
Deodarantin ei mun mielestä kuulu tuoksua, eli perus Rexona menee oikein hyvin.
Parfyymejä on Le male, Ralph Lauren Polo Sport, Gant Indigo, Laura Biagotti Aqua di Roma uomo ja jotain Oriflamen postikuvasto settiä: Halvan haistaa.

-OO-
29.12.2010, 20:58
Vihreä Mennen

Jos nyt ihan vakavissaan puhutaan niin minä pyrin ennen kaikkea siihen että en tuoksuisi millekään, eli pyrin neutralisoimaan luontaiset miehiset tuoksut jollakin sellaisella tökötillä mikä tuoksuu mahdollisimman vähän ja mahdollisimman neutraalille. Ensinnäkään kun en tykkää siitä että mies (tai nainen) tuoksuu kilometrien päähän jollekin ruusunkukille ja toiseksi minulla on niin herkkä iho että esim. deodoranteissa tämä rajoittaa hyvin paljon vaihtoehtoja. Käytännössä mitään stickejä en pysty käyttämään enkä oikein suihkutettaviakaan versioita, ainoa vaihtoehto on siis roll-on.

Kuten edellinen kirjoittaja niin minäkin olen havainnut nuo Dermosilin tuotteet ihan hyviksi ja minulle sopiviksi. On sopivan neutraalin hajuisia ja ihokin tykkää noista.

kamik
29.12.2010, 21:09
Ominaistuoksuni on sen verran ruusuinen, että käytän hajustetta hyvin harvoin. Silloin kun käytän, niin Axe ajaa asiansa. Purkki kestää useamman vuoden.

Käyttäjänimetön
29.12.2010, 21:21
Olin 24-vuotias, kun laitoin ensi kertaa suihketta kainaloihini. Olin siinä kohtaa seurustellut 1,5 vuotta erään naisen kanssa ja noin puoli vuotta tuosta asuimmekin saman katon alla. Se sitten kerran kysyi, että missä säilytän dödöjäni, kun ei ollut niitä missään nähnyt. Eihän minulla sellaisia ollut ja hän siitä kauhistui, vaikka myönsikin, etten koskaan ollut pahalle haissut mutta eihän sitä voi, kun etiketti sanoo toista ja me ollaan muka niin hienoja ihmisiä. Hän varsinkin.

Urheilin tuohon aikaan sen verta runsaasti, että yleensä kävin 2-3 kertaa päivässä suihkussa, joten peseytymispuoli oli kunnossa.

Kuulemma se dödöjen alumiini ja mahdollisesti monet muutkin mömmöt aiheuttavat kaikenmoisia syöpiä. Naisille mm. rintasyöpää ja mitä imusolmukkeita sitä miehillä tuolla kainalon seudulla onkaan.

Mutta onhan se hienoa, kun haudasta ei nouse kalma vaan alumiinisen kukkainen tuoksu. Passaa sitä kuolla ennen aikojaan, kun kuoleman hetkellä suolen tyhjentyessä paskakin haisee ruusuille.

Pisin Kääpiö 186cm
29.12.2010, 21:39
Deodarantin ei mun mielestä kuulu tuoksua, eli perus Rexona menee oikein hyvin.
Parfyymejä on Le male, Ralph Lauren Polo Sport, Gant Indigo, Laura Biagotti Aqua di Roma uomo ja jotain Oriflamen postikuvasto settiä: Halvan haistaa.Samoilla linjoilla. Deodoranttina suosimani tuote on Nivea Dry For Men. Tuoksuton, neutraali, ei ärsytä nahkaa, ja sitä saa jokseenkin kaikista marketeista Suomessa. On halpakin. Saan helposti ihottumaa monista hajustetuista deodoranteista, joten harmiton Nivea on senkin vuoksi helppo valinta.

Pullosta suihkautettavia ja partavesiä on kerrallaan kaapissa kymmenisen pulloa. Nyt taitaa löytyvät näemmä ainakin Armani Code, Jaguar Performance, Ralph Lauren Polo, Escada, useampia Hugo Bossin tuotteita, Dior Higher Energy, Dior Fahrenheit, Tommy Hilfiger ja YSL L'Homme.

Vaikea nimetä mitään suosikkia. Käyttöön ei ole muodostunut mitään vakiotuotetta, jota pitäisi aina olla jemmassa. Sitä laitetaan mikä tuntuu kulloinkin sopivalta.

penkinlämmittäjä
29.12.2010, 21:58
Pitäisi löytää se oma tuoksu. Mielipidetiedustelun mukaan Hugo Boss Dark Blue olisi naisten ehdoton suosikkituoksu (mitä siis haluavat miehensä tuoksuvan). Paikallinen Sokos tarjosi ainoastaan jean paul gaultier kakkosta. No, eiköhän Stockmannilla viimeistään ole Hugoakin..

Itse käytän Versace Man Eau Fraichea. Sain veljen tyttökaverilta taannoin Sokoksen testerin. Nyt se rupee olemaan loppu ja pitäisi käydä ostamassa uusi. Tähän mennessä joka ainoa nainen, johon olen tuttavuutta tehnyt tuoksua käyttäessäni, on kehunut tuoksuvani hyvältä. Jos sattuu olemaan mukana, kun käyn kaverini luona, on hänen pakko pakko aina varastaa sitä. Muijansa on nimittäin totaalisen rakastunut siihen. Hämmästyin, kun huomasin sen olevan edullista. Tässä linkki Sokoksen tuote-esittelyyn. (http://sokos.s-verkkokauppa.fi/webapp/wcs/stores/servlet/BrandiTuote/versace-man-eau-fraiche-edttuoksu/152341/19990?BrandId=19990)

Noitarumpu
29.12.2010, 22:34
Miesvaltaistahan nää vastaukset näyttävät olevan, mutta naisena pidän kukkaistuoksuista, kunhan ei laita liikaa. Aavistus ruusua tms. ja tunnen itseni miellyttäväksi ja kaikinpuolin mukiinmeneväksi. Kovin halvoissa tuoksuissa tuntuu saippuanhaju pohjalla, enkä pidä niistä.

TQoFE
30.12.2010, 00:52
Kesäisin Armanin Code ja talvisin sama tai Angel Schlesser. Molemmista naisten versio, jälkimmäistä ei saa Suomesta. Deodoranttina puhdas ja neutraali Rexonan Crystal spray.

Olen superkranttu tuoksujen suhteen, enkä siksi juuri käy edes haistelemassa mitään uutta. Kaikki makeat ja kukkaiset ja imelät ovat ehdoton ei, samaten voimakkaan mausteiset. Liian raikkaat sitrus- ja vihreän omenan tuoksut ovat salilla kävijän valinta, eli ei kiitos. Mutta tunkkainen tai runsaan myskinenkään ei saa olla. Koska en ole teini-ikäinen, en halua mitään Jennifer Lopez -tuoksuja. Halpishajuvesistä saan päänsäryn. Calvinkleinit sun muut ovat tylsiä ja persoonattomia. Chanelvitoset ovat keski-ikäisten tuoksuja.

Tuoksun pitää olla tyylikäs ja seksikäs. Siitä pitää tulla mieleen mustat silkkilakanat. Ja sitä ei saa laittaa liikaa.

vstk
30.12.2010, 02:50
Olen superkranttu tuoksujen suhteen, enkä siksi juuri käy edes haistelemassa mitään uutta.

Naiseni aivan taysin samanlainen, siksi yleensa mina joudun hanelle tuoksut ostamaan. Jotenkin olen aina osannut tuoksun josta han tykkaa, viimeksi Viktor&Rolfin Flowerbomb seka Lolita Lempicka. Molemmat aika voimakkaita parfyymeja, mutta hemmetti etta tuoksuvat hyvalle. Vietteleva tuoksu kerrassaan.

Itsellani Armanin Code, D&G The One seka Dieselin Only The Brave.

Vanha Len
30.12.2010, 08:39
Eritän rauhasistani myskiä, jonka tuoksu valloittaa ympärillä olevat ihmiset mutta silloin kun nämä rauhaset eivät skulaa niin Armanin Code on tuoksu. Joskus fiilistelen tietyssä seurueessa Old Spicella. Siinä on vaan sitä jotain.

JZZ
30.12.2010, 08:44
Bvlgari Aqua Marine on tällä hetkellä oma suosikkituoksu. Duuniin laitetaan yksi suihkaus ja radalle 3. Deodoranttina olisi Doven hajuton stick (se naisten black dress friendly -malli), mutta tätä ei taida enää löytyä mistään (?) joten mennään jollain Nivean Roll-onilla.

mendieta
30.12.2010, 09:18
Tällä hetkellä käytössä Armanin Code.

Harald73
30.12.2010, 09:27
On se hienoa, kun äijä haisee kun turkkilainen sutenööri, eiks je?

Totta puhuen, mahdollisimman neutraali homma toimii, tosin täytyy myöntää, että prätkäkamppeet ja sitä mukaa koko mies haisee paikoittain kesäkuumalla melkoisesti, mutta sehän kuuluu elämäntapaan.

P.S. Vihreä Mennen leukaperiin ja saanti on turvattu, hmm... tai jotain.

Juicey
30.12.2010, 09:33
Nivean alkoholittomat, mahdollisimman vähän millekään haisevat deodorantit ovat valintani. Hajusteita en käytä.

Turder
30.12.2010, 11:22
Samoilla linjoilla. Deodoranttina suosimani tuote on Nivea Dry For Men. Tuoksuton, neutraali, ei ärsytä nahkaa.

Itsekin käytän tuota ja Old Spicea. Tuo Nivea on just hyvä "arkidödö". Pitää hien hajun poissa ja on muutenkin huomaamaton. Jostain tietyistä tuoksuista saan aika kovan migreenin, joten siltäkin osin on turvallista pysyä noissa tutuissa. Ostin aiemmin tänä vuonna jotain Axea ja ihmettelin kun alkoi töissä koskemaan päähän joka päivä. Lopulta kokeilin eri dödöä ja migreenit lähti pois.

Old Spice on myös miellyttävä ja kestää hyvin koko päivän.

Partavesiosastolla on jotain Calvin Kleinia, Hugo Bossia tms. mutta harvemmin käyttelen.

Snakster
30.12.2010, 13:29
Itse käytän Versace Man Eau Fraichea.

Sama. Tosin koska tuo on melko voimakas tuoksu, käytän joskus arkisin myös Giorgio Armanin Aqua di Gioa, joka on vähän huomaamattomampi. Mutta noilla on hyvin pärjätty eikä ole kukaan isommin nokkaansa nyrpistänyt.

Puster
30.12.2010, 14:23
Tesco finest.

thego
30.12.2010, 14:31
Jotain Rexonaa tms. kainaloihin arkikäytössä ja hienompiin tilaisuuksiin riittää painallus Björn Borgia. Emäntä ainakin tykkää tuosta ku hullu puurosta.

Pavlikovsky
30.12.2010, 15:34
Mexxiä kainaloihin ja muualle ruiskitaan sitten Calvin Kleinia, Armani Attitudea tai Dolce&Gabbanan The Onea.

Jääkoneenkuljettaja
30.12.2010, 22:54
Huono hygienia ja ilmavaivat tietysti. Tai.

Arkena menee jotain Rexonaa tai Niveaa tai jotain, jotain silverbullet tms. antiperspiranttia kainaloon. Tätä ei ole kehuttu eikä haukuttu, mutta hoitaa hommansa.

Onhan noita kaikenmoisia oikeitakin hajusteita tuolla, mutta onneksi ne eivät ole niin muodikkaita, että täältä niitä löytäisi mainittavan. Hyvin ovat toimineet tähänkin mennessä, joten suotta jakaisin noista tietämystä. Erinomaisia valintoja on tullut tehtyä, sillä itsekin viihdyn näissä satunnaisesti tavattavien naisväen edustajien kehumissa hajusteissa.