View Full Version : Korvikset....
Ajattelin jo aiemmin tänään, että voisi kysyä tällaista, ja, kun vielä nimimerkki "mixu" otti tämän vähän niin kuin puheeksi tuossa pipoa käsittelevässä viestiketjussa, niin kysytäämpäs nyt sitten tätä....
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että korvikset ovat ainoastaan naisia varten.... Ja minulla ei ole yhtäkään korvista.... :)
Minä olen mies ja on 3 korvista eikä yhtään miehisyyttä vähennä.
Toisillehan runojen kirjoittaminen on tyttöjen hommaa yms
No jos on noin ahdas mielinen ja pelkää miehisyytensä puolesta niin antaa mennä vaan. Eipä ole tarvinnut miehisyyttä todistella, joten se aiheesta.
Jääkiekkoa pelaan, salilla käyn, Karate, ja KUng-fu taittuu...
Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, jopa väärään;)
Meiän perheessä on ollut tapana että jos korviksen pistät niin pistetään pelaamaan ringetteä kiekon sijasta.
Jokaisen oma asia. Itsellä ei koruja ole eikä kyllä tulekkaan...
Paitselo
27.12.2001, 09:51
Minun puolestani työntäkööt vaikka sorkkaraudan nenäänsä ja parsinneulat korviinsa. Saapahan ainakin puheenaihetta aikaiseksi...
Ramchester
27.12.2001, 14:31
Viestin lähetti Tatzka
Eipä ole tarvinnut miehisyyttä todistella, joten se aiheesta.
:D eipä...:D
Viestin lähetti t4
:D eipä...:D
Niinpä...se on sitä s.....?
Ja laitetaan vielä tämä :D noin....ehkä nyt on parempi ?
;)
Prosessori
27.12.2001, 15:30
Viestin lähetti Tatzka
Eipä ole tarvinnut miehisyyttä todistella, joten se aiheesta.
Mitä tuo sitten on? :)
Itselläni ei ole lävistyksiä eikä tule olemaankaan. Jos olisin nainen, asia voisi olla toisin. Mun mielestä korut eivät ainakaan _korosta_ miehisyyttä.
Kuten todettua, kukin taplaa tyylillään. Mää kirjoittelen runoja.
Niinpä kukin tallaa tavallaan. Hauskaa kinkun sulattelua vaan kaikille. Elämä jatkuu kaikesta huolimatta;) Hyvää jatkoa kaikille.
Minä olen korvisveteraani, 1 kpl vasemmassa korvassa, jo pian 15 vuotta. En ole huomannut ketään häiritsevän. Kun pelasin lätkää, otin tietenkin aina korviksen pois.
Olen 182/87, musta vyö ju-jutsussa ja salilla käyn edelleen 5 kertaa vko. Jos jotain häiritsee mun korvis, niin tulkoon sanomaan ihan itse.
Kele.
Ja mullekin on ihan sama, mistä kukin kicksinsä tai yleisen viihtyvyytensä saa. Kunhan ei tyrkytä sitä keinoa minullekin. En minäkään tyrkytä oppejani muille. Jos jollekin on kova juttu käyttää kierrätysvaatteita ja kirppiskamaa yleensäkin, niin fine. Itse inhoan ko. outlookia yhtä paljon kuin joku muu ehkä korvista miehellä.
finnishninja
27.12.2001, 17:00
...eikä ole rengas vasemmassa korvassa suuremmin häirinnyt ketään. Kovin kritiikki tuli "miehekkäältä" patulta jolla oli suussa märäntyneet hampaat ja lemusi kuin rankkitynnyri.
Minä olen JHagin kanssa veteraaneja tässä asiassa myöskin. Kaksi rivoa rengasta on ollut vasemmassa korvassa iät ja ajat. Kenties liittyvät siihen, että olen jollakin lailla aina pyrkinyt muutenkin tekemään juuri kuten itse lystään ja karsastan kaikkia sterotypioita. Esim. miten pitäisi olla ja miltä näyttää.
Tatuoinnit, lävistykset ja kaikki muukin sykähdyttävät jutut ovat ok - kuvastavat mielestäni omaa itseäni ja pidän niistä - toki kohtuus kaikessa. Olemus pitää kuitenkin olla Rock.
Tulkoot joku haukkumaan puppeliksi jos siltä tuntuu - mä vedän daijuun ;)
Itse en myöskään JHagin tavoin ymmärrä näitä UFF -laatikosta vaatteensa hakevia kettutyttöjä/poikia, kuten en myöskään 6-numeroa liian isot housut - jotka vieläpä rokkuvat perseen alapuolella - kulkevia 'hoppareita'. Rivoa mun silmään, mutta ajat muuttuvat Eskoseni.
Itselleni ei ole koskaan tullut edes mieleen laitatuttaa rengasta tms. korvaan killumaan, eikä kaveripiirissänikään juuri kukaan korvista/korviksia käytä kauniimman sukupuolen edustajia lukuunottamatta. Mutta eipä minua toisaalta haittaa vaikka joku muu haluaa korvaansa "ehostaa", enkä moisia millään tavoin miehisyyttä heikentävinä esineinä pidä.
Kyllä se perkele on niin, notta joutaisi ne piitlesitkin ampumaan kun sillä lailla pitkissä rasvaleteissään kulkee kummat teryleenit päällänsä. Ja jalat poikki niiltä ämmiltä jotka housuihin änkeytyy. Perkele.
...se oli mielestäni tosi hieno homma kun laittoi reiän korvaan. Joskus 20-vuotiaana luovuin sitten korviksesta, kun työelämään astuin. Jotenkin tuntui vain siltä, että ei oikein sopinut meikäläisen imagoon enään. Tänä päivänä 27-vuotiaana en voisi kuvitellakaan käyttäväni enää korvista. Mitäköhän ne asiakkaatkin ajattelisi, jos menisin puku päällä tapaamisiin upea korvakoru korvassa. Ei siis minulle enää, mutta en tuomitse niitä jotka haluavat niitä käyttää.
Tiki...Minä olen usein asiakastapaamisissa puku päällä ja nappi korvassa. Ovatkohan asiakkaani perverssejä? Useimpien asiakkaideni titteli on toimitusjohtaja, markkinointijohtaja tai markkinointipäällikkö. Vai onko mainos/media/musiikkiala sitten muuten vaan olevinaan niin vapaamielistä...?
No, ymmärrän hyvin, että esimerkiksi pankkipiireissä korvis ei ole kovin rock. Mutta tänä päivänä korvis miehellä on jo niin yleinen juttu, että en oikein ymmärrä että siitä ylipäätään on keskustelunaiheeksi..
Katsaus ihmiskunnan historiaan muuten osoittaa, että miehillä on ollut korviksia, tatuointeja ja pitkiä hiuksia selkeästi pitempään kuin lyhyttä tukkaa ilman koruja. Ne ovat 1900-luvun peruja.
Jopa kenraali A. Ehrnrooth totesi, että hänen puolestaan armeijassa voisi hyvinkin olla korujen ja pitkien hiuksien kanssa, sillä sellaisiahan sotilaat ovat kautta aikojen olleet..
Mutta ihan vaan tiedoksi, että en itse korviksestani huolimatta ole pitkätukkainen rehjake...ei minulla ole mitään vastaan siisti-lookiakaan ja itsekin olen lyhyttukkainen.
Piitlesit pilasi nuorison! Mitä seuraavaksi? Hameita pojille? Kele!!!
Viestin lähetti JHag
Mitä seuraavaksi? Hameita pojille? Kele!!!
Skotlannissahan näin jo on... Voi olla, että Joulupukki toi skotlantilaisille pojille kilttejä, jos he ovat olleet kilttejä.... :D
Hehe, kylläpä tuli taas huonoa juttua minulta.... :o
BigRedBob
28.12.2001, 12:38
Vitut minä korviksista mitään tiedä, mutta mikään ei ole niin rumaa, kuin pitkä tukka miehellä! :D
Viestin lähetti BigRedBob
Vitut minä korviksista mitään tiedä, mutta mikään ei ole niin rumaa, kuin pitkä tukka miehellä! :D
...ja lyhyt tukka naisella, mallia Suvianne Siimes, Annie Lennox. Aargh!!
Viestin lähetti JHag
Tuo on kyllä totta. Lyhyt tukka ei sovi naiselle/naisille ollenkaan....
jukkavuorio
28.12.2001, 12:51
joo, renkaita on muutama. ja nimenomaan lävistyskorvarenkaita, eikä mitään näpertelyä. lävistys on se oikea tapa ottaa korvarenkaat.
otan varmaan muutaman lisää tuossa myöhemmin, tosin olen ajatellut, että mitä järkeä siinäkin mahtaa olla, kun on tuo tukka sen verran pitkä, ettei niitä renkaita edes näy sieltä alta....
Jaahas, tällä hetkellä näyttäisi olevan 27 Futisfoorumilaista palstoilla elikkäs 27 korvis miehelle-ääntä...
No vakavasti ottaen: MItä se mulle kuuluu mitä jonkun korvassa roikkuu.
Viestin lähetti JHag
Tiki...Minä olen usein asiakastapaamisissa puku päällä ja nappi korvassa. Ovatkohan asiakkaani perverssejä? Useimpien asiakkaideni titteli on toimitusjohtaja, markkinointijohtaja tai markkinointipäällikkö. Vai onko mainos/media/musiikkiala sitten muuten vaan olevinaan niin vapaamielistä...?
No, ymmärrän hyvin, että esimerkiksi pankkipiireissä korvis ei ole kovin rock. Mutta tänä päivänä korvis miehellä on jo niin yleinen juttu, että en oikein ymmärrä että siitä ylipäätään on keskustelunaiheeksi..
Minä liikun samanlaisissa piireissä kuin sinä. Toimialani vain on kansainväliset kuljetukset Eurooppa - Kauko-Itä. Minä en voisi pitää korvarengasta, vaikka haluaisinkin. Ja jos voisin, niin todennäköisesti pitäisin. Kyllä sitä konservatismia löytyy, valitettavasti. Kun ei voi edes mieliasussa, perholiiveissä heilua työasioissa. Tai tietenkin voi, mutta....
Niin, en tiedä haluanko olla miehekäs mies, mutta korviksia minulla ei ole ja tuskin niitä tuleekaan. En ymmärrä miksi niitä on kenelläkään, eivät ne minusta tee sen enempää miehiä kuin naisiakaan millään tavalla paremman näköisiksi, mutta eipä noilla yleensä ole kyllä päinvastaistakaan vaikutusta.
Sen sijaan pitkä tukka todella näyttää miehillä huonolta, lyhyet hiukset eivät missään tapauksessa sovi naisille ja perseen alapuolella roikkuvat housut näyttävät oksettavilta. Lisäksi tyylittömältä näyttää vaaleaksi värjätty ja geelillä sotkettu tukka, joka ilmeisesti on jonkinlaista muotia nykyään.
Naisten asia mun mielestä tollasseet korvikset. Että näin... Toki jos jotkut äijät haluaa pitää niin pitäkööt. Ihan sama.
Viestin lähetti JHag
Joo, pitää paikkaansa. Pitää sitä karvaa olla päässä. Vähintään sen verran, että naiseksi tunnistaa jo kaukaa. Ja aina mitä enemmän, sen parempi, sanon ma.
Pistetään tuohon naislistaan vielä esimerkiksi tämä kirjailija Johanna Sinisalo, mikä lie..
Joillekin saattaa sopia ja mitäpä väliä sillä on, pitääköt ne ketkä haluaa. Itse en.
Korviksen ja pitkät hiukset teilaavilta voisi kysyä, että sopiiko se Karjala-lippis ja pilottitakki yleensä kenellekään ihmiselle? :D
Clark Kent
30.12.2001, 13:29
Äänestin vaihtoehtoa: Ei sovi, se on naisten juttu!....
No oikeastaan on ihan sama, mutta kun näen korviksen miehen korvassa niin se näyttää naurettavalta. Ei voi mitään.
Designer
31.12.2001, 10:14
Meidän perheessä vain toisella on korvakoruja, nimittäin minulla. Se kauniimpi ja fiksumpi ei niitä käytä. En ole huomannut, että olisi ollut minkäänlaista haittaa työelämässä, ja henkilökohtaisesti en pidä sitä tappiona, jos joku saa korvarenkaistani homofobiakohtauksen. :cool:
D2 heitti aika pahan kysymyksen. En ole vielä nähnyt ketään, jolle ne sopisivat. Olen nähnyt yhden henkilön jolle pilottitakki sopi. Tosin värikin taisi olla joku muu kuin vihreä tai musta, olisiko ollut violetti, joka ei kuitenkaan ollut räikeä. Mutta vihreä/musta pilotti ja karjala-lippis tuskin voivat olla tyylikäs yhdistelmä kenenkään päällä, varsinkaan jos asuun kuuluvat vielä mustat farkut ja lenkkarit. Sanokaa ihmeessä, jos joskus satutte näkemään joka näyttää tyylikkäältä tuollaisessa asussa.
Hyvin harvoillehan ne korviksetkin sopivat ja pitkät hiukset vielä harvemmille.
Chips 71
31.12.2001, 19:19
Viestin lähetti Arnold
Joo, pitää paikkaansa. Pitää sitä karvaa olla päässä. Vähintään sen verran, että naiseksi tunnistaa jo kaukaa. Ja aina mitä enemmän, sen parempi, sanon ma.
Voi Vi**u :( tottakai korvikset sopii miehille itselläni on yksi kummassakin korvassa :cool: Ja mitä lyhyt hiuksisiin naisiin tulee hyvännäköisiä löytyy :) esim. Annie Lennox,Dolores O´Riordan!!!!
Ei ole minulla, eikä ole tytöllänikään.
Minua ei haittaa, jos jollain miehellä on korvis. Sen (niiden) on oltava kuitenkin tyyliin sopivia, koska korviksellakin voi pilata muuten hyvän kokonaisuuden. Sama pätee muihinkin koruihin.
Niin, tyylittömistä asuista puhuen...ei ole salihousujen voittanutta. Vaikka siis itsekin salilla vakituisesti käyn, niin enpä ole koskaan sortunut moisiin.
Pahin yhdistelmä: lenkkarit, tennissukat, salihousut, pilottipusakka tai farkkutakki/liivi ja lippis. Kaikki keskenään erivärisiä. Tällaisella hemmolla on usein myös korvassa noin pölykapselin kokoinen rengas.
Korvikset salilla käyvillä kundeilla ovat muuten todella yleisiä, samoin tatuoinnit. Siis ihan siisteilläkin kundeilla....alakulttuuria?
Annie Lennox hyvän näköinen...no, makuja on monia ja ehkä hyvä niin. Ainoa lyhyttukkainen hyvännäköinen nainen, jonka lonkalta muistan on/oli se Villi Pohjola -sarjassa lentäjää näytellyt misu, Janine Turner muistaakseni. Muuten on ollut hyvin hiljaista lyhyttukkaisten kauniiden naisten rintamalla. Siis minun mielestäni.
Vaihdoin muuten uudenvuoden kunniaksi oman kultanappini kivelliseen siistiin nappiin, jonka sain rouvalta joululahjaksi.
Designer
03.01.2002, 08:52
Viestin lähetti JHag
Pahin yhdistelmä: lenkkarit, tennissukat, salihousut, pilottipusakka tai farkkutakki/liivi ja lippis. Kaikki keskenään erivärisiä. Tällaisella hemmolla on usein myös korvassa noin pölykapselin kokoinen rengas.
Aika osuva kuvaus. Tuosta voi tosin olla variaatioita: verkkarit salihousujen tilalle, lenkkareiden tilalle purjehduskengät ja pusakan tilalle vyötäröpituinen ruskea nahkatakki, jossa luonnollisesti leveä vyötäröresori. Kädet syvällä verkkareiden taskussa (nostaa tyylikkäästi takin helmaa) ja suupielessä itsekääritty sätkä.
Onneksi itse olen tavattoman tyylikäs :cool:
Sanotaan tähän nyt vielä sen verran, että nenäkorvis ja/tai nenärengas, tai mikä tahansa nenäkoru, puhumattakaan, jos kielessä on joku koru, eivät sovi mielestäni edes naisille.
Ja miehissä on tietysti oma lukunsa sellaiset, jotka kokevat ns. neljänkympin, tai viidenkympin villityksen, ja päättävät siinä iässä laittaa ittellensä nimenomaan korvaKORUN. Se on mielestäni todella noloa. :o
verkkarit salihousujen tilalle, lenkkareiden tilalle purjehduskengät ja pusakan tilalle vyötäröpituinen ruskea nahkatakki, jossa luonnollisesti leveä vyötäröresori. Kädet syvällä verkkareiden taskussa (nostaa tyylikkäästi takin helmaa) ja suupielessä itsekääritty sätkä.
Housuvaihtoehtoja: nappiverkkarit mallia mustamäki, Toyotan rassailusta väriä vaihtaneet Levi's 501 farkut, tai se kaikkein kauhein eli liian lyhyet suorat housut.
No. Nyt meinaa tulla paha mieli, kun tällä tavalla ihmisiä lajittelen. Häpeä poika! Ah pukeutuos niin kuin halajat, sa kansalainen köyhän Suomen maan! ...mutta silti on ihan hauska, että itsellään on edes jonkinlainen tyylitaju...
Sellanen muistui ja tuli tässä miäleen, että JYP:in molarithan ovat olleet varsin tunnettuja korvismiähiä, sillä Jyväskylässä pelanneista molareista ainakin A-P Siekkisellä, Marko Leinosella, ja Marko Hätisellä on, tai on ainakin ollut korvis. Tero Leinosesta en ole ihan varma. Sen sijaan toisella Terolla, Tero Lehterällähän oli aikoinaan korvis, mutta ei taida olla enää.
Tottakai sopii! itselläni 2 rengasta vasemmassa korvassa.
BigRedBob
17.01.2005, 18:54
Mä olen nyt "kolmenkympin kriisissä" :D suunnitellut ihan vittumaisuuttani laittavani lävistyskorut korviin, mutta nimenomaan pitäisi olla molemmissa, muuten pää näyttää jotenkin... epätasapainoiselta.
Ei sillä, etteikö kyllä ilmankin näyttäisi.
Siitä vaan, kuka nyt haluaa ehdoin tahdoin laittaa killuttimet korviinsa/nenäänsä/silmäkulmaansa.
Minä en laita - saatte viedä heti saunan taakse, jos sellaisia minulle ilmestyy.
Tähän on helppo vastaus:
- korvikset naisella molemmissa korvissa = normaalia
- korvis naisella vain toisessa korvassa = omituista
- korviksia miehillä = homojen pahennusta aiheuttavaa vittuilua valtaväestöä kohtaan
BigRedBob
17.01.2005, 19:39
Viestin lähetti scholl
Tähän on helppo vastaus:
- korvikset naisella molemmissa korvissa = normaalia
- korvis naisella vain toisessa korvassa = omituista
- korviksia miehillä = homojen pahennusta aiheuttavaa vittuilua valtaväestöä kohtaan On se, normaalius nimittäin, aika tiukoissa raameissa vielä 2000-luvulla. :D
Aika herkästi on "kuti puntissa" kokoomus-, keskusta- ja kristillisväellä.
Virginialainen
17.01.2005, 19:59
Mun mielestä ainaki korvis on aika Rock! Itsekin haaveillut pitkään ottavani ja voi olla, että haaveeksi jääkin piikkikammon takia. Toisaalta taas sen takia voisi hieman kärsiäkin, sillä niin pitkään siitä olen haaveillut. Ei kai pieni piikki niin suurta haittaa tee, ettei korvakorun ja ulkonäön takia hieman kärsisi? Saa nähdä...
Markus91
17.01.2005, 20:33
Samapa tuo minulle. Itse en omista ja tuskin tulen koskaan omistamaankaan.
On se, normaalius nimittäin, aika tiukoissa raameissa vielä 2000-luvulla.
:D
Aika herkästi on "kuti puntissa" kokoomus-, keskusta- ja kristillisväellä.
On se. Kokoomuslaisuuden lisäksi varmasti muista ketjuista löydät mihin muuhun ryhmään minäkin kuulun.
On se niin kivaa, tuo yleistäminen. Kaikki te ootte demareita.
mysteeri
17.01.2005, 21:00
Mielestäni korvikset sopivat miehelle erinomaisesti.
Ja kun asiaa tarkemmin ajattelen, ei minulla ole koskaan miestä ollutkaan jolla ei olisi korviksia ollut.
Tasa-arvoa.
mysteeri
17.01.2005, 21:04
Mitämitämitä, pitkät hiuksethan on miehellä aivan ihanat.
mysteeri
17.01.2005, 21:08
Viestin lähetti Virginialainen
haaveeksi jääkin piikkikammon takia.
Laitata kultasepänliikkeessä ampumalla niin ei tarvitse miettiä piikkiä.
Itse piikkikammoisena voin sanoa että lävistykset nenässä ja kielessä piikityksineen eivät tehneet pahaa vaikka kipeitä olivatkin laiton jälkeen.
Ja laitettakoon tähän vielä että useimmilla naisilla on korvikset, minulla vain reikiä korvissa, mutta ei koskaan koruja niissä, eikä oikeastaan ole ollutkaan.
10-vuotislahjaksi sain reiät ja siitä asti ovat olleet, mutta en ole liiemmin korviksista itselläni innostunut enää.
BigRedBob
17.01.2005, 21:36
Viestin lähetti mysteeri
Mitämitämitä, pitkät hiuksethan on miehellä aivan ihanat. No, enpä osaa sanoa. Tuo mun vanha heittohan on itseasiassa sellainen inside-juttu, jonka minulle sanoi eräs pitkätukkainen parrakas herrasmies. :D
BigRedBob
17.01.2005, 21:42
Viestin lähetti vetti
On se. Kokoomuslaisuuden lisäksi varmasti muista ketjuista löydät mihin muuhun ryhmään minäkin kuulun.
On se niin kivaa, tuo yleistäminen. Kaikki te ootte demareita. Juu, toki tiedän sen ryhmän, ei siinä mitään. Mä en arvioi tuollaisten ryhmien perusteella mitään, mutta noiden aiemmin mainitsemieni poliittisten ryhmien tölviminen on hauskaa, ne kun vetävät herneen nenään herkästi noista normaalia/ei normaalia-asioista.
mysteeri
17.01.2005, 21:42
No, enpä osaa sanoa. Tuo mun vanha heittohan on itseasiassa sellainen inside-juttu, jonka minulle sanoi eräs pitkätukkainen parrakas herrasmies. :D
Ahaa, okei :D.
FourForty
17.01.2005, 22:17
Korvissa ei ole mitään, mutta silmäkulmassa on tappimallinen koru ollut jonkin aikaa. Naisella lävistys kulmassa, alahuulessa tai kielessä on kyllä ehdoton plussa.
Korviksia ei ole mutta en kiellä etteikö joku päivä sellainen saattaisi löytyä minunkin korvasta.
Korvikset kuin myös lävistykset sopivat niin miehille kuin naisille.
vlad.
En omista enkä myöskään koskaan tule niitä laittamaan. Jos joku mies haluaa itselleen korvikset laittaa niin laittakoon, ei haittaa minua, mutta itse en todellakaan ole moisia ikipäivänä hankkimassa.
Jos miehekkyys kärsii korvakorusta niin onpahan aika hataralla pohjalla koko touhu :)
Itselläni oli korvakoru 11-vuotiaasta 15-vuotiaaksi suunnilleen. Jossain vaiheessa se lähti irti ja sitten korva meni umpeen enkä oo jaksanu ottaa uutta. Pitäisi kyllä ottaa.
ps. pitkät hiukset löytyy myös
Mats Bedö
18.01.2005, 05:13
Tulihan noita nuorempana pidettya jopa kolmea yhta aikaa. Enaa ei ole kun yksi reika niista jaljella. Vastasin "jokaisen oma asia", niin kun se tasan tarkkaan onkin.
En ole koskaan korvista käyttänyt, enkä käytäkkään. Mutta minulta löytyy kyllä läväri alahuulesta. Ja olen päättänyt että joku pvä kielikin vielä lävistyy.
Wewe
1980-luvun puolivälissä tuli parin-kolmen vuoden ajan käytettyä 1-2 korvista, mutta sitten ne jäivät hiljaleen pois. En viitsinyt ottaa aina yöksi pois ja laittaa aamulla takaisin enkä nukkunut hyvin korvis/korvikset korvassa.
Monille naisille sopii lyhyet hiukset, se vaan vaatii oikeanlaisen kallonmuodon. Aivan kuin kalju sopii vain parhaiten pyöreähkön pään omaaville miehille.
Redalert
18.01.2005, 13:30
Jep,kyllä mun mielestä korvikset sopii myös miehille,miksei.Ite ku eniten vielä tykkäänkin ns.rock/heavyhemmoista.Tosin pitkä tukka taas ei mun mielestä sovi kaikille miehille.Ei mitään Juice-meininkiä. ;-)
Designer
19.01.2005, 12:44
Viestin lähetti Designer
Meidän perheessä vain toisella on korvakoruja, nimittäin minulla. Vaan eipä ole enää. Ensimmäinen rengas poistui korvasta kihlajaisten yhteydessä, ja toinen lensi parvekkeelta puistikkoon häiden jälkeen. Eikä se parempi puoliskokaan niitä käytä.
Korvarenkaat tai -napit ovat miehillä nykyään niin yleinen juttu, etten ymmärrä, miten ne vielä jotakuta jaksavat häiritä. Tai no, ihmiset häiriintyvät nykyään mitä oudoimmista asioista. Ja tavallisimmista.
mysteeri
19.01.2005, 13:31
Viestin lähetti Wewe
En ole koskaan korvista käyttänyt, enkä käytäkkään. Mutta minulta löytyy kyllä läväri alahuulesta. Ja olen päättänyt että joku pvä kielikin vielä lävistyy.
Wewe
Wautsi, lävärit ovat jees :).
Itselläni oli joskus alahuulessa,
nyt on siis enää nenässä ja kielessä.
Kieliläväri on kyllä jo toistamiseen kun ensimmäisen jouduin ottamaan pois taannoin.
Voin kertoa että ensimmäinen ei ollut kipeä kuin muutaman päivän ja syöminenkin onnistui heti muutaman tunnin kuluttua lävärin laittamisesta, mutta tämän toisen parantuminen sitten ottikin enemmän aikaa (4 viikkoa) ja vaati lääkekuurin parantumisen avustamiseen.
Tämä on kivasti piilossa, tuskin häiritsee ketään, eikä tästä kovin moni tiedä.
Viestin lähetti Redalert
Tosin pitkä tukka taas ei mun mielestä sovi kaikille miehille.Ei mitään Juice-meininkiä. ;-)
Juice Leskinen, maailman pitkätukkaisin kalju.
Itse aiheesta sen verran, että minun mielestäni jokainen voi lävistää päänsä vaikka sukkapuikolla jos siltä tuntuu.
Teininä oli pitkä tukka ja korvakoru. Ei ole enää. Mulle on ihan sama pitääkö vaiko ei.
En kyllä itse ole ottanut, enkä ole ottamassakaan. Kuitenkin se on jokaisen oma asia haluaako korviksia vai ei.
Ted Raikas
20.01.2005, 21:41
Jokainen, oli sitten mies tai nainen, päättäkööt itse pitääkö korua korvassaan tai ties missä. Mitäs kukaan muu siinä on tuota henkilöä arvostelemaan.
Sitä kyllä ihmettelen miksi joidenkin mielestä korvakorut ei kuulu miehille, kun kautta aikojen niitä on miehetkin pitäneet. Toki on ollut aikoja jolloin ei ja kenties ei ihan kaikissa kulttuureissa ollut ominaista. Ei se kuitenkaan mitenkään epätavallinen ilmiö ole ollut ihmiskunnan historiassa. Käyttihän muinaisen Egyptin faaraotkin silmämeikkiä ja huulipunaa.
Mitä itseeni tulee, niin korvakorua ei löydy eikä ole koskaan löytynyt. Se että tuleeko löytymään, on mahdoton tietää, mutta en usko. Ei vaan ole minun juttuni nuo korut.
Ei ole korviksia, eikä tule, mistään lävistyksistä tai tatuoinneista puhumattakaan. En kaipaa mitään tuollaisia modifikaatioita tähän kroppaan, hankaloittavatkin vain elämää. Tämä on tosin jokaisen oma asia, ja mikäs siinä, jos tykkää.
Wautsi, lävärit ovat jees :).
Itselläni oli joskus alahuulessa,
nyt on siis enää nenässä ja kielessä.
Kieliläväri on kyllä jo toistamiseen kun ensimmäisen jouduin ottamaan pois taannoin.
Voin kertoa että ensimmäinen ei ollut kipeä kuin muutaman päivän ja syöminenkin onnistui heti muutaman tunnin kuluttua lävärin laittamisesta, mutta tämän toisen parantuminen sitten ottikin enemmän aikaa (4 viikkoa) ja vaati lääkekuurin parantumisen avustamiseen.
Tämä on kivasti piilossa, tuskin häiritsee ketään, eikä tästä kovin moni tiedä. Mulla ollut tämä kieli lävistettynä jo kohta vuoden pvät, kun se lävistettiin niin sattui, mutta kieleni ei turvonnut yhtään. Pidin pitkää tappia 9pvää ja kävin vaihtaa pienen tilalle, kun kieli ei turvonnutkaan niin oli ihan älytön määrä metallia suussa.
Onko teillä muilla tilanteet muuttuneet??
Wewe
Alamummo
17.11.2005, 13:39
Korvikset on miehillä ihan jees ja silmäkulmaläväritkin sekä miehillä että naisilla. Sen sijaan nenärenkaat, kieli- ja alahuulilävärit eivät meikäläiseen uppoa ollenkaan nänni- ja genitaalijutskista puhumattakaan. Napalävärit ovat teinixien puuhaa ja ihan muutenkin out.
Mutta kukin tyylillään, annetaan kaikkien kukkien kukkia!
Ted Raikas
17.11.2005, 13:47
Sen sijaan nenärenkaat, kieli- ja alahuulilävärit eivät meikäläiseen uppoa ollenkaan nänni- ja genitaalijutskista puhumattakaan.
Itse olen saanut kielisuudelmia naisilta, joilla on koru kielessään ja täytyy myöntää, että se antaa aika positiiviset sävärit. Mikään ehto se ei tietenkään ole, mutta ihan jännä silti. Noin vaihteluna.
Nänni- ja etenkin genitaaliläväreitä en minäkään ymmärrä sitten yhtään. Todennäköisesti en erityisemmin kiihtyisi siitä (hyvässä mielessä), jos jollain tytöllä olisi koru pimpsassaan. Ehkä turhan extremeä minun makuuni. Enkä nänneissä olevista koruistakaan pahemmin saa kiksejä.
Mutta kukin tyylillään, annetaan kaikkien kukkien kukkia!
Luin, että "annetaan kaikille tytöille kukkia", mistähän moinen suuri lukihärö putkahti...
Alamummo
17.11.2005, 14:04
Luin, että "annetaan kaikille tytöille kukkia", mistähän moinen suuri lukihärö putkahti...
Joku mielesi freudilainen lipsahdus kenties?
EDIT: Enkä panis pahakseni niitä kukkiakaan :)
Ei ole minulla, eikä ole tytöllänikään.
Joo, ei ole tullut korviksia hommattua muutaman vuoden aikana. Tosin vasemmassa nimettömässä on kultainen rengas ja oikeassa peukalossa hopeinen, hiukan paksumpi rengas.
Jindebyne
17.11.2005, 15:05
Sopii kunhan ei ole liikaa. Itselläni kummassakin yksi ja niihin olen tyytyväinen, ei lisää.
Jääkoneenkuljettaja
17.11.2005, 15:10
Nuorempana oli 2 rengasta. Liekö tuohon toiseen reikään edelleen menisi rengas? Tiedä häntä, mutta nyt muutamiin vuosiin ei ole tullut korua pidettyä.
Muita "läväreitä" ei ole, eikä ole tulossakaan.
banaaninviljelijä
17.11.2005, 15:12
Itellä ollut parhaillaan kuusi korvista yhtä aikaa, nyt ei ole ollut yhtään noin pariin vuoteen (piti poistaa, kun tenava räpläs niitä). Pitkä tukkakin on ollut useaan eri otteeseen, nyt menossa kasvatusprosessi. Muut lävärit eikä tatskat oo mun juttu.
Mies/nainen-asetteluun en viitsi edes vastata, mutta sellaiset lävärit ja korvikset, jotka huomaa yli metrin päästä, harvoin sopivat kenellekään - erityismaininnan saa tässä nenärengas, joka on maailman tyhmin keksintö.
JimmyMac
17.11.2005, 15:46
Naisella lävistys kulmassa, alahuulessa tai kielessä on kyllä ehdoton plussa.
Tästä kyllä aivan eri mieltä. Näyttää epäsiistiltä, jos naisella on naamassaan jotain ylimääräisiä renkaita/nappeja. Itseään etsiviltä teineiltä tuon vielä ymmärtää, mutta ei oikeilta - kauniilta ja tyylikkäiltä - naisilta. Hyvä esimerkki on se Lista-ohjelman juontaja (oliko nimi Meri-Tuuli?), joka on/olisi kaunis nainen, jos ottaisi sen ruman napin pois leuastaan.
Itse ketjun aiheesta. Itselläni ei mitään lävistyksiä ole, eikä tule.
Golden AWe
17.11.2005, 16:20
Rintaani komistaa sheriffin tähti.
BigRedBob
17.11.2005, 16:27
Naisella lävistys kulmassa, alahuulessa tai kielessä on kyllä ehdoton plussa.
Kyllä, ehdottomasti.
Samoin myös lävistykset "ei-näkyvissä" paikoissa.
vBulletin v3.8.6, Copyright ©2000-2013, Jelsoft Enterprises Ltd.