View Full Version : Perse vs Rinnat
herttakurko
25.12.2001, 21:44
Niin, yksinkertainen kysymys: Kumpi tärkeämpää naisessa...:confused: :cool: :D
MOLEMMAT! tosin itse luonne pitää olla kans kunnossa :)
Eisenhower
25.12.2001, 21:52
Ääni meni ahteriin.
Tässä yhteydessä voisi lainata suurta ajattelijaa Juhana Viléniä:
- Ei se haittaa, jos rinnat on pienet... kunhan ne on saman kokoiset.
Eli voihan Lopezin äss! :p
herttakurko
25.12.2001, 21:56
tottakai muutkin ominaisuudet vaikuttaa, mutta nyt olisi tarkoitus puntaroida näitä kahta seikkaa...
Germanicus
25.12.2001, 21:59
Kyllä mulle se nuppi on tärkein,eli ajatteleva nainen.Eipä siinä paljoa iloa ole,vaikka olisi mitkä ryntäät,jos/kun muuten olisi pelkkä Barbara(Pumpattava) tunne tasolla.
Mikäli naistasi rakastat,niin katsot häntä kuin jumalatarta,vaikka hänellä ne ryntäät olisivatkin pienen puoleiset.Omaani olen täysin tyytyväinen,sillä hän on minulle samanarvoinen kumppani,jonka kanssa jaan kaikki asiat.(No joo;) )Molemmilla on kiloja tullut lisää,mutta mitä siitä.Romantiikka ja avioelämä yleensä kukoistaa ja se riittää mulle.
Kunhan se nyt vain pian jo nukahtaisi,että pääsisin Viskin kimppuun.Kyllä,olen hiukan tossun alla ja se on kivaa.Mikään ei ole sen jännittävämpää,kun yrittää hiljaa avata baarikaappia.Siellä on niitä Flindojakin jo niin paljon,että hiki nousee pintaan jos/kun kilahdus käy läpi kämpän.
Hörpssssss!!!!!!!
Viestin lähetti reds1897
Kyllä mulle se nuppi on tärkein,eli ajatteleva nainen.Eipä siinä paljoa iloa ole,vaikka olisi mitkä ryntäät,jos/kun muuten olisi pelkkä Barbara(Pumpattava) tunne tasolla.
Mikäli naistasi rakastat,niin katsot häntä kuin jumalatarta,vaikka hänellä ne ryntäät olisivatkin pienen puoleiset.Omaani olen täysin tyytyväinen,sillä hän on minulle samanarvoinen kumppani,jonka kanssa jaan kaikki asiat.(No joo;) )Molemmilla on kiloja tullut lisää,mutta mitä siitä.Romantiikka ja avioelämä yleensä kukoistaa ja se riittää mulle.
Kunhan se nyt vain pian jo nukahtaisi,että pääsisin Viskin kimppuun.Kyllä,olen hiukan tossun alla ja se on kivaa.Mikään ei ole sen jännittävämpää,kun yrittää hiljaa avata baarikaappia.Siellä on niitä Flindojakin jo niin paljon,että hiki nousee pintaan jos/kun kilahdus käy läpi kämpän.
Hörpssssss!!!!!!!
Miten herra reds1897 vastaa tälläisiin lapsellisiin kyselyihin ?
Joo, eli takalisto on se tärkeämpi mielestäni. Itselleni on loppujen lopuksi aivan sama, kuinka paljon sitä tavaraa siinä etupuolella on, pääasia, että naiseksi tunnistaa myös niistä. Ja kireät nahkahousut niin.... :p
Joo, luonne on loppupeleissä tärkein, mutta kaikkihan tietävät, että loppupeleihin pääsee vasta esikarsinnan jälkeen;)
Tähän jätän vastaamatta, koska en osaa päättää. Jos sanon rinnat, niin Jennifer Lopez suuttuu. Jos sanon perse, niin Jessica Alba pahastuu. Johtopäätös? Yksilöllistä eli tapauskohtaista.
Tärkeintä on tietysti mitä siellä pääkopassa on.
Mutta näistä jos pitää valita niin se on ehdottomasti tuo takapuoli.
Pelisilmätön
25.12.2001, 23:37
Vaihtoehtona olisi pitänyt olla molemmat. Tai no kokonaisuushan (luonne ym.) se tärkein on, mutta tällaisessa äänestyksessä on vaikea valita "suosikkia". Rintoja on kaksi, joten niille ääneni menee, ei kun perseelle, ei kun, eiku. Lantilla oli pakko arpoa ja kahdesta hyvästä äänestin rintoja.
Kattoos ny. Kyl se o kuulkaa perse.
SÄLLI 85
26.12.2001, 00:04
...ehdottomasti, mutta kyllä sitä persettä tulee silmät kierossa mulkoiltua.
Germanicus
26.12.2001, 00:08
Viestin lähetti Q
Miten herra reds1897 vastaa tälläisiin lapsellisiin kyselyihin ?
Kuu:
Mikäli tarkoitat Perse,tahi Ryntäät,niin vastaan Viski ja sen jälkeen Perse.Miten herra Q vastaisi tällaisiin lapsellisiin kyselyihin???
Peppu se on. Se vaan jotenkin enemmän luo mielipiteitä, kuin rinnat, ne on mulle ihan sama, kunhan semmoiset on.
Kyllähän se peppuun kääntyy:)
Hmm rinnat on ihan ok pienet paremmat kuin isot.
Tämä oli vain mielipide.
Viestin lähetti JHag
Tähän jätän vastaamatta, koska en osaa päättää. Jos sanon rinnat, niin Jennifer Lopez suuttuu. Jos sanon perse, niin Jessica Alba pahastuu. Johtopäätös? Yksilöllistä eli tapauskohtaista.
Ai miten niin Jessica suuttuu? Kyllähän sillä tuo pyllykin on aika hyvä. Ja kasvotkin sitä paitsi.. niin eksoottisen näköinen tyttö... mmmm...
Mutta itse asiassa kuultuna: vastasin , että takapuoli. Rinnoilla ei niin paljon väliä, itse asiassa suorastaan pidän pienistä maitorauhasista (olenko ainoa täällä?), vaikka eipä isommissakaan mitään vikaa.... Mutta tiukka peppu, ja vielä ne nahkahousut... grrrrr....
Ehdottomasti pylly. Rinnoille riittää etteivät ne ole rumat.
Kyllähän se perse on tärkeämpi.
Just piti laittaa äänestys tästä...:confused:
Ja vastaus oli perse.
Vaikea tähän on vastata,sillä molemmat ovat tärkeät.
Kesäisin,kun nainen tulee vastaan kadulla,niin katse menee ensiksi rintoihin.
Talvella taas kun rinnat eivät ole niin näkyvissä,niin katse menee takapuoleen ensiksi.
Eli en voi äänestää kumpaakaan :confused:
petepeters
26.12.2001, 15:06
Rinnat :)
silmät :D tai ne alemmalla olevat.
Hetkinen, tarkentakaapa joku mulle mitä tarkoittaa "uskomaton perse"?
En muuten äänestänyt kumpaakaan vaihtoehtoa...tunnen liikkuvani jonkun muun reviirillä:)
Viestin lähetti odwaz
Ai miten niin Jessica suuttuu? Kyllähän sillä tuo pyllykin on aika hyvä. Ja kasvotkin sitä paitsi.. niin eksoottisen näköinen tyttö... mmmm...
Juuh, Jessica on todellinen seksipakkaus. Muistan aikoinaan, kun Kolmoselta tuli "Flipper"-niminen TV-sarja ja siinä kiinnitin jo silloin huomiota -samanikäiseen kuin minä- Jessiin. Ja olen huomannut, että muija senkun kaunistuu. Ehkä hänen paljon puhuttu kova treeni "Dark Angel" sarjaa varten on ollut tehtävänsä arvoinen :).
Mutta itse asiassa kuultuna: vastasin , että takapuoli. Rinnoilla ei niin paljon väliä, itse asiassa suorastaan pidän pienistä maitorauhasista (olenko ainoa täällä?), vaikka eipä isommissakaan mitään vikaa.... Mutta tiukka peppu, ja vielä ne nahkahousut... grrrrr....
Ei, et ole ainoa.
The Hawks
26.12.2001, 17:46
Ääneni meni rinnoille, koska kyllähän sitä ensiksi katse kiinnittyy rintoihin kun nainen tulee vastaan. Katse siis siirtyy silmistä alaspäin ja päätyy jonnekin kriittisen alueen seudulle. Jos kaikki nämä alueet täyttävät standardit niin perseen muoto on aika lailla yhdentekevää kunhan se ei ole hehtaareiltaan mun isovanhempien metsän kokoinen, tai edes lähelle sitä. Kun taas katsot ensiksi persettä et näe silmiä ja rintoja, eli katsot "vittu, mikä perse"! Sen jälkeen hoidat asiat niin että näet kasvot eikä niissä ole paljoakaan katsottavaa niin perseen ulkonäkö on aivan sama. Tässä meikäläisen hieman ihmeellinen selitys miksi ääneni meni kannuille. Sillä taas ei ole niin väliä ovatko tissit isot vai pienemmät kunhan ne on "hyvät". Niin joo, onhan sillä pepullakin merkitystä mutta kyllä ne rinnat.... :)
Clark Kent
26.12.2001, 21:23
Silmät :D
Ei ny, kolikko päätti taas, ja vastaus on rinnat. Täytyy varmistaa... nyt se päätti, että perse. Ota nyt sitten tosta selkoa...
punaiset_lasit
26.12.2001, 21:49
Minähän en persettä nuole, joten rinnat :)!
Johnny99
27.12.2001, 02:51
Tuo kysymyksenasettelu huokuttelee vastaamaan rinnat, koska mielikuvaksi muodostuu nainen, jolla on uskomaton takapuoli, sekä jonkinlaiset rinnat sentään.
Kysymyksen olisi pitänyt olla: korvaako uskomaton perse täyden lattarintaisuuden? Eli että kumpi tärkeämpää, uskomaton perse, vai se, että naisella ylipäätään on tisut, joihin tarttua.
Eli itsekin vastaan perse tuohon kysymykseen. Sensijaan mitään sandrabullockia en haluaisi, kyllä naisella jonkinlaista pehmeyttä myös etupuolella täytyy olla.
Nainen voi olla rinnaton, mutta perseetöntä en ole vielä tavannut. :D
Kyllähän persaus on sellainen ilmestys(meinaan naisen persaus..) että kun oikein hyvin reenattu keikkuu edessä niin kyllä pistää paikat jäykäksi......:D
Paitselo
27.12.2001, 08:57
Kallistun tissien puoleen... suorastaan kaadun...
Eisenhower
27.12.2001, 10:25
Viestin lähetti Johnny99
Sinähän onnekas olet ollut. Narraatko? Ettei muka yhtään lahnapersettä tai luuahteria ole kohdalle osunut...?
BigRedBob
27.12.2001, 11:50
Kyllä meikäläinen on ollut enempi aina noiden tissien perään.
Jessica Albasta vielä...joo, ei ole pyllyssäkään moittimista, mutta tämän tytön kasvot + rinnat -yhdistelmä on sellainen tyrmäysisku, että ei oikein riitä enää energiaa alakerran tarkastamiseen...;)
Mimmi omaa lähes täydellisen naisvartalon, vaikka sitä moititaankin liian treenatuksi. Siis en minä, mutta joku muu. Jessica on modernin naisen prototyyppi: tiukkaa lihaa ja lihasta, ei läskiä, mutta kaikki tämä tiukkuus naisellisuudesta tippaakaan tinkimättä.
Ja kyllä minäkin kuulun niihin, jolle myös pienet rinnat kelpaavat, kunhan niissä on oikea muoto ja suunta. Sellaiset tennispallot....Jessican rinnat ovat juuri oikean kokoiset, sellaiset jotka huomaa, mutta ei kuitenkaan sellaiset, joihin kompastuu
herttakurko
28.12.2001, 16:20
perse näyttää vievän voiton, mikäs siinä..:D
jukkavuorio
28.12.2001, 17:29
voi nyt saatana mikä äänestys!
Aataminomenaa ei saa olla.
Eisenhower
28.12.2001, 19:57
Viestin lähetti jukkavuorio
voi nyt saatana mikä äänestys!
Vegaanit hiljaa. Miehet puhuu.
Il Grande Silenzio
30.12.2001, 14:55
Ääneni menee takapuolelle mutta ei kai nyt ole aivan mahdottomuus, että naisella olisi kummatkin puolet kunnossa.
Naisella pitää olla kiinteä äly ja pystyt mielipiteet...
The Hawks
02.01.2002, 17:36
Uuden vuoden aaton jälkeenkin olen vielä sitä mieltä että rinnat on tärkeämpi. Jotakin vaan jäi mieleen yön hämäristä tunneista. Mutta ei siitä sen enempää :D
tombraider
02.01.2002, 18:36
No pakkokai tähän nyt on vastata. Kunhan rinnoista löytyy nännit joita saa pureskella, niin avot. Kyllähän pylly on tärkiämpi, koska kuka nyt takaapäin viitsisi jos olis edessä ruma perse.:p
The Hawks
02.01.2002, 21:31
Tombraiderin kanssa samaa mieltä. Nänneille on mukava tehdä kaikkea esim. pureskella tai hieroa niin että ne tulevat koviksi. Alkaa kohta maine muuttumaan keskustelussa. Saan varmasti nimen The Dirty Hawks muutaman viestin jälkeen :D
Tässä tätä kysymystä olen jo jonkin aikaa, toisin sanoen jo kauan pohtinut, ja olen lopulta päätynyt sellatteeseen lopputulokseen, että molemmat ovat yhtä tärkeitä, mutta, kun sellaista vaihtoehtoa ei tässä äänestyksessä ole, niin jätämpä siis toisin sanoen äänestämättä tähän äänestykseen.
Designer
03.01.2002, 09:15
Viestin lähetti reds1897
Kunhan se nyt vain pian jo nukahtaisi,että pääsisin Viskin kimppuun.Kyllä,olen hiukan tossun alla ja se on kivaa.Mikään ei ole sen jännittävämpää,kun yrittää hiljaa avata baarikaappia.Siellä on niitä Flindojakin jo niin paljon,että hiki nousee pintaan jos/kun kilahdus käy läpi kämpän.Ystävä hyvä, vieläkin tossun alla? Viskiä voi toki maistella myös naisen seurassa. Tarjoat sitä hänellekin. Jos kelpaa, niin sen mukavampi. Jos taas ei, niin saat itse enemmän. Itse saan nautiskella Viskini kokonaan itse.
Tuohon kysymykseen vastasin että perse. Jotenkin katse vain kiinnittyy siihen, ja halaillessa on kämmenet mukava asettaa kiinteille pakaroille. Rinnat ovat toki myös kivat, mutta perse on tärkeämpi. Taidan muuten olla siinä mielessä aika harvinainen mies, että pidän enemmän melko pienistä kuin kookkaista rinnoista.
Germanicus
04.01.2002, 08:51
Viestin lähetti Designer
Ystävä hyvä, vieläkin tossun alla? Viskiä voi toki maistella myös naisen seurassa. Tarjoat sitä hänellekin. Jos kelpaa, niin sen mukavampi. Jos taas ei, niin saat itse enemmän. Itse saan nautiskella Viskini kokonaan itse.
Designer:
Kuoma...Kyllä minä sain aattona vetää ihan rauhassa Pontikkaa,Viskiä,Bizzeä,Siideriä ja ei ollut aamulla edes krapula.
Wanhojen kanssa kirjoitellessani kysäsin muuten rakkaalta vaimoltani,josko sopisi pienet Bourbonit redsin ottaa??Noh,sain luvan ja hain itselleni sellaisen ison Lepakkomies mukin,jonka täytin piripintaan.Olisit nähnyt ämmän ilmeet.Hän nukahtikin melko pian sen jälkeen ja mulla alkoi kissanpäivät...Koko flinda meni.
Pitänee tämä alkuvuosi ottaa taas vähän iisimmin,ei näes maksa kestä tälläista juhlimista.;)
Mielummin hyvä perse, kuin isot tissit, joten ääni meni perseelle..
Hypodermic
05.02.2002, 19:32
Ehdottomasti perse. Kivahan se on katsella hyväperseisiä muijia kireissä farkuissaan tms... jooh ;)
Viestin lähetti bigZ
Mielummin hyvä perse, kuin isot tissit, joten ääni meni perseelle..
Tota jos hieman muuttaa, siten että mieluummin hyvä perse, kuin hyvät tissit. Isot lollot ei mielestäni ole oikein mistään kotoisin. Joten ääni peballe.
mission16W
06.02.2002, 11:19
Paha kysymys.
Kuten olen aiemminkin todennut, tärkeintä on se, mitä päässä liikkuu. Kusipäitä ei kestä kukaan, olivat ne sitten miehiä tai naisia. Toki ulkonäölläkin on väliä (ei mitään suohirviöitä kestä myöskään), mutta ei niin paljon. Kunhan osat ovat oikeilla paikoillaan, se riittää.
Paha kysymys kyllä. Vanha englantilainen sanonta kertoo, että rinnoissa kaikki yli käden menevä on tuhlausta. Tätä 'nyrkkisääntöä' voidaan ehkä pitää hyvänä :) Naisessa pitää kyllä ehdottomasti olla jotain, mistä ottaa kiinni. Ei mitään anorektisia luuviuluja minulle, kiitos.
Buddy Langwitz
07.02.2002, 00:38
"The bigger the cushion, the sweeter the push-on,
that´s what I´ve said
The looser the waistband, the deeper the quicksand
or so I have read
My baby fits me like a flesh tuxedo,
I love to sink her with my pink torpedo
Big bottoms,Big bottoms
Talk about mudclabs,
my girl´s got´em
Big bottoms drive me out of my mind
How could I leave this behind"
(The Spinal Tap)
-Elikä ahterille meni Buddyn ääni
Äänestyshän menee aivan päin persettä! :D
Näistä kahdesta vaihtoehdosta sanon että rinnat. Ja mielellään oikein kunnon melonit, ei tarvii mahtua handuihin. :D
Olisin vastannut "uskomattomat aivot", mutta näistä vaihtoehdoista sanoisin, että peräosasto...
fullkelson
22.05.2002, 14:18
No minähän sanoisin tietenkin että peräpää. Ja nimenomaan naisista puhutaan nyt.
ervatsalo
22.05.2002, 14:29
Niin, mitäpä sitä suotta ollaan niin vaatimattomia, sanon itse niinkuin ennenkin että molemmat on tärkeämpiä.
Jos mammalla on huono rintavarustus mutta hyvä perä, niin voihan sen aina kääntää kontalleen. Ja vastaavasti toisessa tapauksessa toisinpäin. ;)
Eli tämä on kai sitä soveltavaa tiedettä.
Täältä tähän
Molemmat ovat yhtä tärkeitä. Ei voi sanoa voittajaa.
matti&teppo
22.05.2002, 15:33
Vähän riippuu.
Jos polkee edestäpäin on daisarit tärkeet. Koiratyyliin kontillaan ollen on perse taas "framilla". Molempi parempi.
Perse ehdottomasti! Sitäpaitsi rinnat on helpompi laitattaa kuntoon klinikalla jos ne eivät vastaa mieltymyksiä!
Taito-Ojanen
22.05.2002, 16:32
Tissis vastaus.
Vaan kyllä naisella pitää olla jo täällä mainostetun älyn lisäksi sydäntäkin.
Ah, en ollutkaan vastannut tähän ketjuun, vaikka aluksi niin epäilinkin. Siispä toimeen.
Ja oman kokemukseni pohjalta vastaan, että peppu. Mutta ne rinnat eivät kyllä paljoa jää, todettakoon. Todella vaikea päätös, koska oma kokemukseni rajoittuu rakkaaseen vaimooni, ja hänellä nämä kummatkin ovat mieleiselläni tavalla muotoutuneet. Sanotaan nyt, että äänet jakautuivat seuraavasti: P, 51; R, 49.
Kyllä, kyllä. Sydäntä, älyä, luonnetta, käytännöllisyyttä ja muotoa, mitäs vielä...
Arse.. Siitä näkee usein pitääkö tyttö itsestään huolta. Siis vartalostaan.
Alkaa muuten keskustelut muuttumaan täälläkin levottomammiksi. :)
Kalkun rusakko
22.05.2002, 18:10
Tissit ehdottomasti jos ne ovat ylempänä kuin perse.
pelimanne
22.05.2002, 21:58
kylla se perse on tarkeampi. Mikaan ei ole mukavampaa kun kavella tiukkapeppuisen muijan takana. Siina on meikalaisen kesan jokapaivainen ohjelma.
tissien koolla ei niin valia ole kunhan jonkunlaiset ovat, ja mielellaan navan ylapuolella.
Clark Kent
23.05.2002, 00:07
Viestin lähetti matti&teppo
Vähän riippuu.
Jos polkee edestäpäin on daisarit tärkeet. Koiratyyliin kontillaan ollen on perse taas "framilla". Molempi parempi.
Jos 75% kaikista akteista tapahtuu mainitsemalla "koiratyylillä", niin siitä aletaan perimään koiraveroa...
Tänään annan ääneni pepulle. Sen verran hyvän näköisiä peppuja näkyi päivällä... että.
Tärkeintä on se, mitä päässä liikkuu. Mutta suodaan tämä hetki ulkoisten ihanteiden arvioinnille.
Annoin ääneni pienen puntaroinnin jälkeen uskomattomalle perseelle. Mutta jos mietitään kokonaisuutta, niin ennemmin hyvät rinnat ja vähän huonompi perse kuin päinvastoin. Minä kun en anorektikoista tykkää.
Silikoonaus on moraalitonta. Vaikka se voi saada ulkomuodon näyttämään mukavammalta, niin ennemmin jääköön tekemättä. Ja kuten jotkut muutkin ovat jo sanoneet, liian isot rinnat ovat rumat.
Yllättävää muuten, miten naisten kommentteja ei ole tässä ketjussa juuri näkynyt. :rolleyes:
Viestin lähetti Johnny99
Hehheh, irroititpa ainakin minusta hyvät naurut. Tämä sopisi hyvin vaikkapa signatureksi. Pisteet Johnny99:lle.
Jos noista kahdesta on pakko valita niin perse vie voiton. Doggystyle on kuitenkin ainoa asento, ja siinä perseen on oltava hyväksyttävässä kunnossa.
hyvää persettä tapaa mm. aerobiccaajilla, voimistelijoilla ja uimareilla.
Viestin lähetti Miguel
Silikoonaus on moraalitonta. Vaikka se voi saada ulkomuodon näyttämään mukavammalta, niin ennemmin jääköön tekemättä. Ja kuten jotkut muutkin ovat jo sanoneet, liian isot rinnat ovat rumat.
Juu. Onneksi eivät ole tunkeneet silikonia pers-puolikkaisiinsa. Iso perse se vasta ruma onkin.
Kadunvarsimainontaa näyttävät tällä hetkellä hallitsevan H&M ja Loreal. Täytyypä sanoa, että plastisen oloisen Christy Turlingtonin (H&M) rintavarustus ei tällä kertaa kyllä ole mitään verrattuna Lorealin tiukkapyllyiseen naisvartaloon.
Näin tänään. Huomenna kenties toisin.
Jos ei lähdetä spekuloimaan millään kokonaisuudella tms. niin mun äänen saa TISSIT!!!! Parhaat on semmoset isot jotka ei edes kunnolla käteen mahdu. Mahtavaa!!!
girlzilla
23.05.2002, 14:09
Viestin lähetti Miguel
Yllättävää muuten, miten naisten kommentteja ei ole tässä ketjussa juuri näkynyt. :rolleyes:
Miten luulet että nainen vastaa kysymykseen, "Perse vai vs rinnat"?
Ai että kumpia meidän mielestämme on kiva katsella? Harvemmin katselen toisia naisia "sillai".
Itse olen enemmän tyytyväinen etupuoleen kuin takapuoleen, tosin en ole erikoisen pettynyt siihenkään. Äh. Tällasia on vaikea sanoa. Kokonaisuus ratkaisee naiskauneudessa minunmielestäni, peppu voi olla vähän leveäkin, ja tyttö voi silti olla seksikäs, siro ja kaunis.
polvipetteri
23.05.2002, 14:19
Näihin vastaa mielellään: perse it is. Mitenkäs muistelisin tällaiseen aiemminkin vastanneeni ja laittaneeni vielä linkin jonnekin, missä on Merlene Otteyn ao. vartalonosa hollilla.
tombraider
23.05.2002, 14:23
Ekkös sää Girzilla joskus valittanut liian isosta rintavarustuksestasi?
Viestin lähetti Masa
Ehdottomasti pylly. Rinnoille riittää etteivät ne ole rumat.
Näinhän se menee!
Ja A-kupin rinnat ei todellakaan ole rumat.
Tämä oli vain minun mielipide.
Lukkolainen
23.05.2002, 19:35
Viestin lähetti Lint
Näinhän se menee!
Ja A-kupin rinnat ei todellakaan ole rumat.
Tämä oli vain minun mielipide.
täysin samaa mieltä
Viestin lähetti girlzilla15
Miten luulet että nainen vastaa kysymykseen, "Perse vai vs rinnat"?
Ai että kumpia meidän mielestämme on kiva katsella? Harvemmin katselen toisia naisia "sillai".
Varmaan huomasitkin hymiön tuossa lauseeni perässä. Oli mulla siinä toisaalta sellainenkin pointti, että luulisin naisten kommentoivan enemmän täällä esitettyjä miesten mielipiteitä. Yleensä kommentoidessani jonkun ulkonäköä jonkun tytön kuullen (tapahtuu harvemmin) tulee naisten suunnasta jotain kommenttia ja ihmettelyä 'en mä ymmärrä tommosta'. Eräs sanoi kerran, ettei ymmärrä perseiden arvostelua. No, en minäkään aina ymmärrä joidenkin miesten (esim. Eekan) ulkonäön yimmäistä ihanuutta.
Pojat on poikia ja tytöt tyttöjä; meillä on omat ymmärtämättömät ajtusmaailmamme.
ervatsalo
24.05.2002, 14:40
Viestin lähetti tombraider
Niin, näyttää siltä että joku muukin muistaa tämän meidän "pikkusiskomme" joskus maininneen tästä ko. asioiden koosta jotakin.. ;) Että mitenkä se on?
Äläkä nyt pahastu "pikkusisko" vaikka "isoveljet" on vähän uteliaita.
Täältä tähän
Tässä on nyt alku"kesä" kyttäilty 10 pojon daisareita, mutta eipä ole osunut kohdalle. Täytyy sanoa pettymyksen olevan käsin kosketeltavaa. Viime kesänä ne tulivat vastaan aivan puun takaa fillarilenkillä. Isot mutta kiinteät, joita tyttö kantoi ylpeänä. Tänä kesänä ei ole vielä kolahtanut ja kohta on jo juhannus! Tiedän niiden kuitenkin olevan tuolla jossakin, joten palaan asiaan kun kohdalle kolahtaa.
Jaa-a. Paha probleema. No varmaan perse sitten.
repe_joke
14.06.2003, 18:27
Minä äänesti perse, koska olen enemmän perse ihmisiä. Sitä en tiiä miksi näin on, mutta eipä sillä niin väliä.
Ja ite en oo ikinä tykänny ihan älyttömän kokosista rinnoista. Semmoset mukavan kokoset on ihan jees. Pääasia on että ei ole ihan täys lauta rintojen kohdalta.
Luonne tosin ratkaisee eniten naisessa. Etenkin jos sen kanssa ajatteli viihtyä pitempäänkin.
Perse.
Rintojen nyt ei ole niin tarkkaa, pienemmät on söpömmät muttei isommistakaan auta valittaa.
Paljon useammin näkee huonoja perseitä kun huonoja rintoja. Ehkä juuri em. seikan takia.
Perse ehdottomasti.. Aina tulee kadulla tai baarissa tai missä tahansa katottua ensin perse. Siis heti naaman jälkeen.. Rintoihin ei todellakaan kiinnitä sen kummempaa huomiota, ainakaan heti..
aivan sama, tällä naamalla ei saa kumpaakaan...ei edes huonoa persettä tai rinnattomia naisia.
Viestin lähetti leivoja
aivan sama, tällä naamalla ei saa kumpaakaan...ei edes huonoa persettä tai rinnattomia naisia.
Voi helvetti, kohtalontovereita siis löytyy...
samassa veneessä ollaan, eikä tässä veneessä ole lainkaan hauska olla.
vlad#16.
Viestin lähetti leivoja
Haha... nimenomaan.
Kyllä se katse aina kääntyy vähän... alaspäin. Juu, perseitä on olemassa niin erilaisia. Se perseissä on hyvää että pieni perse voi olla mahtava ja muodokas perse voi olla mahtava.
girlzilla
15.06.2003, 19:55
Viestin lähetti tombraider
Joo, joskus sitä on oltu tyhmiä ja ajattelemattomia.
Nykyään toivottavasti vähän kypsempiä, enkä puhu enää noista asioista ;)
ShakesBier
15.06.2003, 19:56
Saahan sitä arvostella ja kommentoida, mutta varmistakaa, ettei asianomainen itse (tai hänen ystävänsä) ole kuuloetäisyydellä. Entinen poikaystäväni teki sen virheen, että kavereineen kommentoi rintojani todella irstaasti kavereidensa kanssa ja paras ystäväni sattui tämän kuulemaan. Joku olisi voinut olla "otettu" kyseisestä kommentista, mua se lähinnä raivostutti ja olin exääni TODELLA PETTYNYT! Eli pikkuisen diplomatiaa juttuihin, jos ääni on liian kantava.
Sitten yksi mun mielestäni erittäin tärkeä pointti rintoja koskien: Ryhti on kaiken a ja o. Rinnat ja koko vartalo näyttää paljon paremmalta, jos kulkee selkä suorana ja pää reteesti pystyssä. Jos on huono ryhti, niin kroppa EI VOI näyttää hyvältä. Ajatellaan vaikka Saku Koivun vaimoa, joka on tosi kaunis ja varmaan kilot on sinänsä "oikeissa kohdissa". Mutta se ryhti... Tekis mieli mennä pamauttaan lapaluitten väliin!
Viestin lähetti ShakesBier
Sitten yksi mun mielestäni erittäin tärkeä pointti rintoja koskien: Ryhti on kaiken a ja o. Rinnat ja koko vartalo näyttää paljon paremmalta, jos kulkee selkä suorana ja pää reteesti pystyssä. Jos on huono ryhti, niin kroppa EI VOI näyttää hyvältä.
Jopa erittäin hyvin sanottu siellä takana. Voin vanhana skemana vakuuttaa, että naisen ryhti, kauneuden kantaminen, on ensiarvoisen tärkeää ensivaikutelmassa. Positiivinen ylpeys itsestään ja ulkonäöstään rulettaa. (Puhumattakaan lyijykynätestistä).
Viestin lähetti ShakesBier
Sitten yksi mun mielestäni erittäin tärkeä pointti rintoja koskien: Ryhti on kaiken a ja o. Rinnat ja koko vartalo näyttää paljon paremmalta, jos kulkee selkä suorana ja pää reteesti pystyssä. Jos on huono ryhti, niin kroppa EI VOI näyttää hyvältä. Ajatellaan vaikka Saku Koivun vaimoa, joka on tosi kaunis ja varmaan kilot on sinänsä "oikeissa kohdissa". Mutta se ryhti... Tekis mieli mennä pamauttaan lapaluitten väliin!
Totta! vaikkei tämä oikeastaan rinta-keskusteluun kuulukaan niin samahan pätee myös miehiin. Eli pienellä ryhtiliikkeellä sitä saa koko olemuksen näyttämään aivan toiselta. Tämä pätee myös minuun, kunpa vain itsekin muistaisin tämän mutta kun ei niin ei, ryhti on mitä on ja sen kyllä olemuksesta huomaa. Joku vois paukutella minuakin oikein urakalla lapaluiden väliin.
vlad#16.
Myöntää täytyy, että ääneni meni päin persettä. Kireän hameen alla semmoinen sopivan pyöreä.....
Aaaarrggg!!
Kyllä se on perse ja tärkeysero tisseihin tulee esiin nimenomaan silloin jos se ei ole _ollenkaan_hyvä.
Kuinka en ole tähän ketjuun vastannut.
Vastaushan on tietysti rinnat. Ehdottomasti. Niitä ei voita mikään, vaikkakin perseitä on mukava katella.
Rinnat siksi, että ne tulee ekana vastaan.
Tähän loppuun sopii tsei_tsein keksimä palindromi. Kuitenkin aihetta liipataan.
TISSIT, TOSI ISOT TISSIT.
Niin perse vs rinta -keskusteluun liittyen, mielestäni ei ole olemassakaan hienoa persettä, on vain levinneitä, löysiä kauheita perseitä. Jos joku sanoo "Voi *** mikä perse", minulle syntyy heti assosisaatio siitä, että kyseessä on kaikkea muuta kuin kaunis, suorastaan upea peffa. Sen sijaan naisella peffa, beba tms. voi olla kaunis. Tämä vain omana mielipiteenä julki tuotuna.
Taisin muuten itse äänestää kaikesta huolimatta rintoja, en peffaa.
vlad#16.
Jindebyne
16.06.2003, 03:42
Kyllä se naama on mihin minä ekana huomioni langetan, sitten vasta toiseksi tärkein eli Peppu. Mistäköhän tuokin juontaa juurensa, että me miehet niitä naisen pakaroita ihaillaan? :)
Kun on ulkoisesti asiat kunnossa niin sitten tutkitaan sisäinen puoli joka on myöskin erittäin tärkeä!
En jostain syystä koskaan ole ollut tisseistä kiinnostunut (sen jälkeen kun sitä itse lakkasin lutkuttamasta), mutta noita perspuolikkaita tulee tiirailtua suurella mielenkiinnolla. Eli ääneni tässä äänestyksessä menee takapuolelle.
Parker27
16.06.2003, 10:55
Peppu!
Ehdottomasti. Rintojen koolla ei ole ikinä ollut mulle suurempaa merkitystä :-) Mutta peppu pitää olla naisella kunnossa..
Minä myönnän olevani melkoisen yllättynyt äänijakaumasta. Ne jätkät, joiden minä olen kuullut puhuvan naisten ulkonäöstä, ovat yleensä nostaneet ensimmäisenä esiin rinnat. Pepusta puhutaan sitten harvemmin, ainakaan näin tyttöjen läsnäollessa, tiedä sitten miksi.
Itse olin ennen (junnuna) aina ensin kiinni tyttöjen kanisteri osastolla. Olihan se jännää kun tytöillä, 14-16 vuotiaina alkoi etuvarustus muhkeutua.Niitähän piti uteliaan kasvavan nuoren toki sitten puristella ja suukotella mahdollisimman paljon ja mahdollisimman useita eri versioita, jotta asiaan tulisi kunnon näkökulma.
Kun PV:llä kyysäsi kylän friiduja niin siitä fiiliksestä kun tiukka mutta uhkeä teinitytön povi hieroi ohuen t-paidan läpi paidatonta selkääni niin, että tytön nännit tuntuivat selvästi läpi ei voita kyllä monikaan asia. Muutama tulee kyllä heti mieleen mutta...
Anyway, ensimmäinen oikea tyttöystävä omasi sitten vaatimattomasti D-kupin tissit. Yläasteemme isoimmat. Minkähän takia sitä tuli muuten iskettyä juuri kyseinen yksilö? Eipä tule enää tällä iällä vastaan niin kiinteitä D-kuppeja kuin ehkä elokuvissa. Kyllä 15-vuotiaana oli mukavaa!
Ai niin se kysymys...huhhuh että tuli eksyttyä muistelmiin. Nykyään kun vaimoni rinnoilla on jo imetetty ei ne rinnat enää niin paljoa innosta kuin ennen. Syy ei ole siinä, että kyseiset meijerit olisivat jotenkin huonot, päinvastoin. Oikein upeat ovat. Mitä ihmettä mä koitan nyt selittää???
Ai niin : Kyllä mä nykyään olen selkeästi enemmän persediggari!
Hitto kun on niin kylmä alkukesä, että ei uimarannoilla/stadikallakaan ole tullut käytyä. Täällä (www.wickedweasel.com) tulee käytyä aina silloin kun tulee mietittyä elämän tarkoitusta.
Julli vaikenee, kiitos
Ted Raikas
16.06.2003, 15:42
Vaikka kallistuinkin hiukan yllättäenkin enemmän ääniä saaneen osaston, eli tuon lantioalueen kannattajaksi, niin korostan että näistä kumpikaan seikka ei ole naisissa se tärkein asia. Totta kai katse helposti kiinnittyy ihan luonnollisistakin syistä näihin kahteen ulkoiseen osastoon. Olen kuitenkin sitä mieltä että päänsisässä tapahtuvat jutut on se seksikkäin asia naisissa. Siitä oikeastaan lähtee kaikki liikkeelle, etenkin kiintymys ja toisen huomioonottaminen. Jos se puoli on sitten kunnossa, niin siinä sivussa pylly ja etuvarustus menee kaikenmuotoisina ja kokoisina aivan mainiosti.
Siinäpä se ongelma sitten onkin. Hyväpyllyisiä ja hyvärintaisia tyttöihmisiä kyllä näkee ja tapaa, mutta ei niitä hyvämielisiä. Siksi sitä tässä ollaankin ikuisia sinkkumiehiä...
Jätkät hei! Persoonallisuus sikseen. Ei kai tässä otsikossa kysytä, että mikä on naisessa tärkeintä/seksikkäitä, vaan nyt kai puhutaan perseistä ja tisseistä. Vähän niinkuin kysyttäisiin, että Koff vai Lapin Kulta ja sitten alettaisiin saarnaamaan, että ei kyllä maito on pitemmän päälle kuitenkin terveellisempää.
V: Perse
Yrittääköhän herra Ted Raikas tuossa yläpuolella iskeä itselleen naista vuodatuksellaan? Hei ihan tosi. "Mä ajattelen vain ja ainoastaan naisen sisintä." Kuullostaa teksti-tv:n chat osastolta. Ainoa vaan, että tämä ei onneksi maksa mitään. Toki osumistarkkuuskin voi täällä olla huonompi? Tiedä häntä. Kuinka moni naispuolinen jatkislainen tunnustaa katselevansa viestejä "sillä" silmällä? Tuskin kovinkaan moni. Ei kovin kummoinen yritys, mutta yrittänyttähän ei laiteta. Tsemppiä etsintään!
Perse on pop!
Julli
Ted Raikas
17.06.2003, 12:07
Viestin lähetti Jullien Julli
Yrittääköhän herra Ted Raikas tuossa yläpuolella iskeä itselleen naista vuodatuksellaan?
Oliko se niin läpinäkyvää? Ah ja voi, salainen suunnitelmani paljastui... ;)
Viestin lähetti Ted Raikas
Siinäpä se ongelma sitten onkin. Hyväpyllyisiä ja hyvärintaisia tyttöihmisiä kyllä näkee ja tapaa, mutta ei niitä hyvämielisiä. Siksi sitä tässä ollaankin ikuisia sinkkumiehiä...
Ja missä ovat fiksut ja minun silmääni hyvännäköiset miehet, jotka eivät ole varattuja? Miehessä katson noista kahdesta otsikon vaihtoehdosta ensin peppua, miehen rintalihaksetkin kyllä pistän merkille mutten ensimmäisenä.
Ted Raikas
17.06.2003, 12:15
Viestin lähetti Chip
Ja missä ovat fiksut ja minun silmääni hyvännäköiset miehet
Valitettavasti vaikuttaa siltä että nuo kaksi asiaa eivät voi koskaan täysin kohdata samassa kehossa. Oli siis kyseessä mies tahi nainen... Sen tosiasian kanssa täytyy vain oppia elämään, noin yksinkertaisesti sanottuna.
Kyllä sitä tuli valittua tuo monenmuotoiset takapuolet.
Tissilöitä on mukava hypistellä, mutta nykyään peräpää vangitsee katseen, välillä aika vaarallisesti. Eilenkin pyöräilin marketin piharaput alas kun huomioni kiinnittyi liikaa ohi pyöriviin poskiin. Räminän ja kolinan jälkeen tyttö kiinnitti huomion minuun nauraen.
Snakster
17.06.2003, 13:08
Kyllähän peppuja tulee tosiaan väkisinkin tuijoteltua, vaikkei millään haluiskaan. Kumma ilmiö on toisaalta se, että usein hyvä perse ja hyvät rinnat viihtyvät samassa kehossa ja näin kokonaisuus nousee vielä kumpaakin yksittäistä osa-aluetta hienommaksi. Hienoja asioita. Naiset.
Täytyy myöntää, että hyvä perse kiinnittää oman huomioni ja niitä on kiva myös arvostella (http://mobileasses.com) työpäivän lomassa.
Viestin lähetti RaLu
Täytyy myöntää, että hyvä perse kiinnittää oman huomioni ja niitä on kiva myös arvostella (http://mobileasses.com) työpäivän lomassa.
Onhan noita kiva katsoa, mutta harmi vaan kuvien epätasainen taso. No, kaikkea se mobiiliaika teettää.
Meikäläisen katse kyllä useimmiten harhautuu tuonne rintojen alueelle, välillä jopa riesaksi asti. Avovaimokin usein kehoittaa katsomaan silmiin eikä rintoihin kun jutellaan. Eikä tuo ilmiö tapahdu pelkästään kotioloissa. Anteeksi...
Aina Pata
08.07.2003, 12:15
Eipä täällä töissä paljon arvosteltavaa ole, mutta näin kesäisin sentään muutama kesätyttö.
Rumpujen pärinää... kiitos, niin tissejähän sitä tulee tuijoteltua. Toivottavasti en ole kovin montaa kertaa kiinni jäänyt. Näihin kuviin ja rintoihin, täältä tähän.
Paitselo
08.07.2003, 15:34
Viestin lähetti TaoTao
Eilenkin pyöräilin marketin piharaput alas kun huomioni kiinnittyi liikaa ohi pyöriviin poskiin. Räminän ja kolinan jälkeen tyttö kiinnitti huomion minuun nauraen.
Tuota, sattuisitko tietämään että oliko siinä marketissa niitä piharappuja kuvaava, nauhoittava videovalvonta? Jos oli, niin tänne yksi kopio nauhasta kiitos. Nauru kun pidentää ikää.
Viestin lähetti Predator
Tuota, sattuisitko tietämään että oliko siinä marketissa niitä piharappuja kuvaava, nauhoittava videovalvonta? Jos oli, niin tänne yksi kopio nauhasta kiitos. Nauru kun pidentää ikää.
Siinä kulmassa ei sentään tainnut olla mekaanista valvovaa silmää. Sähläämiseni jäi sillä kertaa vain harvojen huviksi.
Paitselo
08.07.2003, 16:37
Viestin lähetti TaoTao
Siinä kulmassa ei sentään tainnut olla mekaanista valvovaa silmää. Sähläämiseni jäi sillä kertaa vain harvojen huviksi.
Damn. Siinä meni taas eräs orastava Hollivuud ura. Jackass ja kumppanit tarvitsisivat moisia elämän sankareita kipeesti.
Kallistuu kyllä pepun puolelle.
Tiukkana, kiitos.
Maple Leaf
09.07.2003, 02:01
Lantio. Käsittää myös ns. perseen.
Viestin lähetti Linda
Hetkinen, tarkentakaapa joku mulle mitä tarkoittaa "uskomaton perse"?
Tuo äänestysvaihtoehdoissa käytetty "uskomaton perse" olisi voitu muotoilla hieman toisin...ehem. Siis tarkoitan, että vaihtoehto olisi voinut simppelisti olla "perse" tai "peppu". Mielestäni meillä jokaisella ole oma käsityksemme ja mielipiteemme "uskomattomasta perseestä", joten joku muu antakoon lisätarkennusta.
Kallistun ehdottomasti pepun puoleen, ja oikeastaan koko lantion seutuun. Shakirallani on juuri minun mieleiseni lantio + peppu, josta en valittamista löydä (toisin kuin hän). Sellainen sopivasti pyöreä, sopivassa suhteessa muun kropan kanssa...sellainen. Sitten tuo lantio + perse "verhoiltuna" stringeihin, jees!
Helteet alkavat väkisinkin vetämään finaaleita ja edelleen uupuvat ne 10 pojon daisarit. 9 1/2 on bongattu, mutta jääkö todellakin tämä kesä ilman 10 pojoa? En usko ja tänään tuli kuitattua nuo 9 1/2 handelissa. Joka tapauksessa kello tikittää ja kypä puuttuu. Missä te olette!!!???
Viestin lähetti Chip
Minä myönnän olevani melkoisen yllättynyt äänijakaumasta. Ne jätkät, joiden minä olen kuullut puhuvan naisten ulkonäöstä, ovat yleensä nostaneet ensimmäisenä esiin rinnat. Pepusta puhutaan sitten harvemmin, ainakaan näin tyttöjen läsnäollessa, tiedä sitten miksi.
Hmm... Jos rinnat ovat vähänkin isot, ne huomaa helposti ja kommentointia tulee perään. Persettä sen sijaan on vaikeampi arvioida kovin kaukaa, ja todelliset helmet ovat harvassa runsasrintaisiin naisiin verrattuna.
Makujahan on monia. Kun niitä takapuolia 'tosissaan' lähdetään arvioimaan, olen huomannut olevani hieman joitakin kavereitani kriittisempi. Tämä ei todellakaan tarkoita sitä, etteikö huonompikin kelpaisi minulle (eihän tällä naamalla hyvää saisikaan:) ).
Riippuu vähän fiiliksistä, että kumpaan suuntaan kallistun. Tapasin eilen tytön, jolla on tosi ihanat rinnat. Perseitä tulee kyllä katseltua paljon, mutta tissit vievät tällä kertaa voiton..
kannan korteni kekoon äänestämällä, en ota kantaa ketjun aiempiin viesteihin, koska en niitä lukenut, mutta ehdoton kantani on Beba, eli peppu, eli perse.
Peppu, tiätty.
Se kertoo naisesta lähes kaiken!
Loppusuoraa vedetään ja näin se kävi; viime kesän daisarit 10 , tämä kesä 9+. Pettymys on suuri ja odotellaan ensi kesää........
Tää on jo vanha, mutta kesä lähenee:
http://milked.free.fr/animated/malaxage1.swf>
Edit: niin, liikuta hiirtä
Kummankin osa-alueen tulee olla kunnossa. Pääasia kuitenkin on se ettei naisella ole isoa persettä ja pieniä rintoja...
Kuten edellinen kirjoittaja jo mainitsi niin molempien osa-alueiden tulee olla kunnossa.Samaan tapaan kuin eräällä cheerleaderillä jäähallissa.
Kuitenkin äänestykseen vastasin rinnat.
Mutta omalla kohdalla molemmat osat ovat kohdallaan ja jopa päästäkin löytyy jotain.
Niinkun kaikki tiedämme niin naisillahan rasva kerääntyy eri paikkoihin kuin miehillä siis ylimääräiset kilot kerääntyvät juuri takapuolen kohdalle. Eli kaitpa sitä perse on se tärkeämpi osa alue, ideaali tapaus kuitenkin on että molemmat ovat sopusoinnussa keskenään. Tosin ei noista em. aspekteistakaan paljon ole iloa jos henkinen taso vastaa lähinnä sahapukkia.
Mistähän noita olentoja, joilla olisi ulkoiset muodot kunnossa ja samalla pään sisälläkin olisi muutakin kuin sahanpurua, mahtaisi löytyä. Yleensähän fiksuus ja hyvät "varusteet" eivät kulje käsi kädessä.
flintstone
23.01.2004, 13:57
Viestin lähetti Flamez
Mistähän noita olentoja, joilla olisi ulkoiset muodot kunnossa ja samalla pään sisälläkin olisi muutakin kuin sahanpurua, mahtaisi löytyä. Yleensähän fiksuus ja hyvät "varusteet" eivät kulje käsi kädessä.
Tää on kyllä aikamoinen yleistys. Ja mä ainakin olen tavannut monia kauniita JA fiksuja naisia. Enemmän ne piirit missä liikut vaikuttavat siihen millaisia ihmisiä tapaat.
Viestin lähetti Johto
Kummankin osa-alueen tulee olla kunnossa. Pääasia kuitenkin on se ettei naisella ole isoa persettä ja pieniä rintoja...
Hyvin pitkälle näin.
Prioriteettina voin sanoa että on hyvä jos ne rinnat löytyy. Hyvän perseen voi lähes kuka tahansa treenata. (ei vaan saa reenata liian rankasti ettei lähde rasva rinnoistakin)
Ääni meni siis munkeille.
Naisen pään sisällöstä en jaksa käydä tarinoimaan, koska sitä ei tässä kysytty. :)
Rintoja tulin äänestäneeksi.
Vaikka tätä ei kukaan uskokaan totean silti, että minulle on ihan oikeasti tärkeämpää se mitä on naisen pään, kuin puseron sisällä.
Pikku Myy
23.01.2004, 22:27
Pakko oli näköjään äänestää "uskomatonta persettä", miehillä kun nuo rinnat eivät kovin kiihottavilta näytä.
Niin uskomattomalta kuin tämä kuulostaa, arvostan enemmän sitä, että mieheltä löytyy aivot kuin perse. Tiedän, vaikean tien olen valinnut.. *huokaus*
BigRedBob
23.01.2004, 22:34
Tits 'n' ass... it's all good. Varmaan olen aiemminkin vastannut, mutta olen ehkä enemmän tissimiehiä, tissit on kauniita, pienet ja suuret. :-P...
Woman In Red
24.01.2004, 00:52
Viestin lähetti Miguel
Tärkeintä on se, mitä päässä liikkuu. Mutta suodaan tämä hetki ulkoisten ihanteiden arvioinnille.
Voi Miguel (ja muut nuoret ja vanhat gentlemannit),
ei tässä ehdi alvariinsa äänestelemään, kun ne rinnat ovat koko ajan täydessä käytössä.
Rinnat, aivan ehdottomasti rinnat. Annan kaksi ääntä imeväisikäisten poikasteni puolesta. Voi äiti, miten hölmö kysymys, sanoisivat, jos osaisivat puhua. Ei sekään, mitä siellä pääkopassa liikkuu, ole niin tärkeää.
Kaikella lämmöllä
WIR
Vertical
24.01.2004, 17:25
Siis ilman muuta peppu,niitä jaksaa katella päivästä toiseen.
Hazardipakki
24.01.2004, 17:49
I'm an Assman!
Näin tänään kevään silmissäni, auringon, rannan, bisset, kuumuuden. Näin loman, ai kuinka ihanan, rakastettavan, lämpimän, kutsuvan. Näin naiset, lapset, veden. Lasieni takaa mietin, mitä sen on merkitystä jos voitin tai hävisin. Nyt on lämmin.
What's wrong with you people! Homojako olette!?
RINNAT Ehdottomasti!!! Ja mielellään isot sellaiset.
Edit: Voisin vielä lainata isoisäni vuonna 1969 lanseeraamaa sananlaskua: "Perse on seksikäs oli se sitten iso tai pieni -ei kuitenkaan jättimäinen, mutta rinnat ovat seksikkäät vain silloin kun ne ovat isot -vähintään C-kupit."
Black Adder
09.03.2004, 09:39
Djoo... eihän perseessä kaikki kaikessa ole koko vaan pyöreys. Lättä- ja ja riippaperseet sucks ass!
Ted Raikas
09.03.2004, 10:51
Oon muuten tainnut nykyisellään kallistua enemmän sittenkin noiden tissien puoleen. Omalla tyttöystävälläni on niin kivan pyöreät, kiinteät ja käteensopivat että... No jooh. Jätetään kertomatta, täällä liikuskelee lapsiakin. Tai ainakin lapsenmielisiä.
BigRedBob
09.03.2004, 20:18
Viestin lähetti Alfred
What's wrong with you people! Homojako olette!?Homotko ne on naisten perseiden perään?! ;D
Viestin lähetti BigRedBob
Homotko ne on naisten perseiden perään?! ;D No eivätpä taida olla :)
Pointtini onkin se, että tutkimuksissakin on osoitettu sellainen tosiasia, että miehiä kiinnostaa/miehet pitävät seksikkäänä sellaisia ruumiinosia joita heiltä itseltään ei löydy. Tällaisia ovat leveä lantio, RINNAT ja -yllätys yllätys, pimpsa. Näillä kaikilla on myös yhteys lisääntymiseen, joka osaltaan selittää miesten kiinnostusta kyseisiin ruumiinosiin, ja johtaa juurensa jo ihmisen alkuajoista. Isot rinnat ja leveän lantion omaavaa naarasta pidettiin hedelmällisyyden perikuvana.
Miksi siis perse!? Eihän siihen ole mitään järkevää selitystä. Kaiken lisäksi perseestä tulee ulostetta, rinnoista maitoa. Kumpaa söisitte mielummin! Häh!? ;D
Ei siinä mitään, kyllähän minäkin tykkään perseitä (naisten)katsella ja kähmiä..Mutta eihän se nyt helvetti ole mitään RINTOJEN kourimiseen/puristeluun/imemiseen/heilutteluun verrattuna!
Pikku Myy
11.03.2004, 07:59
Viestin lähetti Alfred
Miksi siis perse!? Eihän siihen ole mitään järkevää selitystä. Ihan näin aamulla en muista tarkkaan kaikkea mistä olen mitäkin kuullut, mutta muistelisin jostain lukeneeni että rinnat olisivat kehittyneet jotenkin markkeeraamaan takapuolta sinä vaiheessa kun ihminen nuosi jaloilleen. Ennen sitä (ja miksei vielä nykyäänkin) ihmiset lisääntyivät nainen kontillaan-asennossa, joten takapuoli ja sen näkeminen liittyi olennaisena osana tähän toimitukseen. Silloin suuret rinnat olisivat olleet tiellä ja haitanneet kulkemista ja mitä ikinä ihmiset silloin tekivätkään. Joten kait nämä peppu-fanit ovat löytäneet sen pienen sisäisen apinansa :) Ja jos ruvetaan käyttämään välimerkkiä hyväksi, niin mikä merkitys rinnoillakaan on varsinaisessa lisääntymisessä? "Onnistuneen" toimituksen jälkeisissä tapahtumissa kyllä, mutta miten ne biologisesti ovat osana yhdynnässä tai hedelmöittymisessä?
Samassa yhteidessä muistelisin lukeneeni, että naisten huulipunan/kiillon käyttö kuvastaa häpyhuulia ym. Saatan tietenkin muistaa täysin väärin.
Viestin lähetti Pikku Myy
..mikä merkitys rinnoillakaan on varsinaisessa lisääntymisessä? "Onnistuneen" toimituksen jälkeisissä tapahtumissa kyllä, mutta miten ne biologisesti ovat osana yhdynnässä tai hedelmöittymisessä?Oikeastaan tarkoitin juuri tätä "onnistuneen" toimituksen jälkeistä aikaa.
Itse yhdynnän aikana rinnoilla ei liene koskaan ollut mitään virallista virkaa. Tosin esileikeissä niiden osuus on merkittävä..
Perustelusi oli hyvä, ja vihdoin ymmärrän myös niitä jotka pitävät persettä rintoja parempana :)
Perse, ehdottomasti. Ei mulla tapahdu oikeestaan mitään reaktioita, vaikka kuin näkis tissejä, mutta ku ihana perse rikastuttaa maisemaa niin johan alkaa hiukkasen kuumottaa, vaikka talvi olisikin. Kohta se ihana ja hyvä persekesä taas alkaa! Kyllä tissitkin on kivat ei siinä mitään. Niillä on kieltämättä kiva leikkiä, vaikka enmää tiiä onko ne siihen tarkotukseen. :)
girlzilla
25.03.2004, 15:08
En muista olenko kirjottanut tähän aiemmin, jos olen, sorry.
Perse on tärkeämpi noin naisen näkökulmasta, kenellä tahansa voi olla isot ja hyvät tissit mutta hyvään peppuun tarvitaankin jo tiettyä timmiä olemusta.
Viestin lähetti girlzilla
Perse on tärkeämpi noin naisen näkökulmasta, kenellä tahansa voi olla isot ja hyvät tissit mutta hyvään peppuun tarvitaankin jo tiettyä timmiä olemusta.
Harvinaisen hyvin sanottu. Itse olen tällä hetkellä perseen kannalla, huomenna päivällä kenties taas kannujen ja sitten komean pyrstön nähdessäni mieli taas saattaa muuttua. Mutta timmi peppu herättää enemmän kunnioitusta. Siksi sellaisen edessä onkin aina pakko kumartaa.
dee_snyder
26.03.2004, 16:48
Perse ehdottomasti.
En tiedä olenko tänne kirjoitellut, mutta kyllä sitä ensimmäiseksi persettä katsoo (siis naisen), ei sillä etteivätkö hyvät tissit päätä kääntäisi...
Viestin lähetti Alfred
Miksi siis perse!? Eihän siihen ole mitään järkevää selitystä. Kaiken lisäksi perseestä tulee ulostetta, rinnoista maitoa. Kumpaa söisitte mielummin!
Hyi helvetti.
Sä siis syöt samalla kun... tai siis juot. Morjens.
Eino_Mies
01.04.2004, 17:58
Absolutely boobs (.)(.)
BigRedBob
01.04.2004, 19:59
Viestin lähetti Eino_Mies
Absolutely boobs (.)(.) Mmm (http://cdn-channels.netscape.com/gallery/i/a/ashe1/lg2.jpg), mmm (http://cdn-channels.netscape.com/gallery/i/s/silvsted/lg10.jpg).
Viestin lähetti Alfred
RINNAT Ehdottomasti!!! Ja mielellään isot sellaiset. [/I]
I'm with you, my man! Perse minulta nyt löytyy ihan omasta takaa..
No ei, enhän minä mitenkään anti-perse ole. Perse on jees, ja uskomaton perse voi myös paikata rintojen puutteen. Loppupeleissä ei kuitenkaan ole isojen rintojen voittanutta. Ei tosiaankaan.
Tässä muuten aihetta lievästi sivuava artikkeli (http://www.uwasa.fi/yolehti/6-96/sexy.html):
Lainataan oleellisin kohta:
"Tutkimuksissa on todettu, että isorintaisista naisista pitävät miehet ovat ulospäinsuuntautuneita, seurallista tyyppiä, jotka viihtyvät hyvin naisten seurassa. He ovat itsenäisiä ja lukevat mielellään miestenlehtiä. Pienistä rinnoista pitävät ovat puolestaan sisäänpäinkääntyneitä, hiljaisia, joskus epäitsenäisiä ja lievästi masentuneita. "
;)
Nännimäinen
11.04.2004, 12:54
Täällä (http://www.keskiyo.com/site_2004/farkkupeppu/poll/aanestys.php) voi jokainen käydä äänestämässä omaa suosikkiberberiään. Äkkiä katsottuna Joensuu on aika vahvoilla...
Viestin lähetti Nännimäinen
Äkkiä katsottuna Joensuu on aika vahvoilla...
Lappeenranta.
Eino_Mies
11.04.2004, 19:28
On tämä vähän noloa, mutta tämä (http://irc-galleria.net/view.php?nick=Elovena&image_id=1911663&navi=true) kuva oli aivan pakko linkittää tännekin. Kuva kertoo todellakin enemmän kuin tuhat sanaa. Olen mykistynyt.
Yhden kuvan perusteella noita peppuja on hyvin vaikea arvioida. On huomattavasti helpompi antaa tuomionsa, jos on nähnyt tapauksen liikkeessä ja useammalta kantilta. Kuvat saattavat vääristää yllättävänkin paljon.
Noilla näytöillä farkkupeppukilpailun ääneni Varkauteen.
Viestin lähetti Miguel
Yhden kuvan perusteella noita peppuja on hyvin vaikea arvioida.
Kuullostaa amatööripuuhastelulta. Kyllä arviointi voi tapahtua sekunnin murto-osassa ilman liikettäkin. Puhutaan mielikuvista ja ensivaikutelmista. Ei tässä missään missikisoissa olla.
Turku. Ehdottomasti, tässä tapauksessa. "Koska se on juuri sopivan kokoinen ja koska se tanssii hyvin!"
Viestin lähetti Senior
Turku. Ehdottomasti, tässä tapauksessa. "Koska se on juuri sopivan kokoinen ja koska se tanssii hyvin!"
Turku pisti tässä asiassa minunkin silmääni heti eniten. Sitä siis myös äänestin.
Kaksi edellistä vastaajaa on selkeitä asiantuntijoita. Turkupeppu oli ehdottoman paras.
Rinnat sais olla kiinteät. Koosta ei ole varsinaista haittaa, kunhan ei oo löysät ja roiku.
Takamus sais olla vielä kiinteämpi. Kurveista ei haittaa, kunhan ei ihan selluliitix mee. Jos menee, niin mitäs siinä, jos muuten on hyvä tuntuma.
Jos muu ei auta, sammuta valot...
Viestin lähetti dude
Lappeenranta.
Eipäs kuin Ähtäri! On aika vaikea arvioida yhden kuvan perusteella, mutta noiden kuvien periusteella Ähtäri on paras.
Realcowboy
27.04.2004, 16:21
Kun muistelin naispuolisteb koulu- ja opiskelukavereiden muotoja, niin perseet olivat jääneet paremmin mieleen..
Takapuolta on myös helpompi tuijottaa, kun asianosainen ei näe kyyläämistä! ;)
Eli sitä kautta voisi sanoa, että kyllä perseet ovat jääneet paremmin mieleen. Siis jos puhutaan esim. kaupungilla tai baarissa nähtävästä silmänilosta.
Haapajärvi sai ääneni. Enää pitää tietää missä on Haapajärvi...
Viestin lähetti Lint
Haapajärvi sai ääneni. Enää pitää tietää missä on Haapajärvi...
"Jossain hevon perseessä", eli varsin sopivasti teemaa liipaten.
Viestin lähetti Lint
Enää pitää tietää missä on Haapajärvi... No voi herranjumala! Taas yksi hyvä esimerkki siitä kuinka tsadilaisen kotimaan tietämys rajoittuu Kehä III:n sisäpuolelle.
Haapajärvi on tietysti Suomessa!!!
Miksi muotia nämä farkut, jotka vievät perseen alaspäin?
Ei vieläkään kunnon daisareita, jos ei lasketa eestiläisiä tyttojä Senaatintorilla. Heikko tarjonta suomitytöillä, mutta eiköhän se siitä, kunhan ilmat lämpenee.
Viestin lähetti xps
Vaikea tähän on vastata,sillä molemmat ovat tärkeät.
Kesäisin,kun nainen tulee vastaan kadulla,niin katse menee ensiksi rintoihin.
Talvella taas kun rinnat eivät ole niin näkyvissä,niin katse menee takapuoleen ensiksi.
Eli en voi äänestää kumpaakaan :confused:
Persettä olisikin vaikea katsella ensin, ellei vastaantulija kävele takaperin! Perse on tärkeämpi, mutta ei kauniista rinnoista haittaakaan ole.
Sieltä ne tulivat vastaan ja aivan puun takaa eli tämän kesän 10 pojon rinnat Senaatintorilla. Tunnusmerkit: isot, kiinteät ja nainen kantaa niitä ylväästi. Varsinkin tämä viimeinen uupuu liian useasti ja viime kesänä en voinut tämän takia antaa 10 pojoa kenellekkään.
Hyvän kesän tunnusmerkit ovat 10 pojon rinnat ja keittohauki virvelillä. Molemmat ovat nyt täyttyneet.
Perse. Ehdottomasti.
Olin ennen rintojen suuri ystävä, enkä nyt edelleenkään vihaa niitä, mutta kyllä hyvä perse vie nykyään voiton.
Karamahti
22.07.2004, 13:10
Ei oo perseen voittanutta. Lihasmassan määrä lähti välittömään laskuun kun rupesin käymään Motivuksen salilla pintaliitäjä-tiukkapersemuijien seassa vääntämässä. Sen sijaan paisuvainen on nimensä mukaisesti poikkeuksetta joka treenin aikana paisunu maksimiin.
Kuvernööri
02.08.2004, 12:12
Aiemmin olisin äänestänyt perse, mutta viimeaikaisiin elämänkokemuksiini perustuen vastasin rinnat. Hyväkin perse menettää merkityksensä, jos ei ole riittävänkokoisia ja hyvänmuotoisia rintoja. Sen sijaan ei-niin-atleettinen/naisellinen takapuoli on paremmin hyväksyttävissä, jos rinnat ovat hyvät.
Eino_Mies
09.08.2004, 20:47
Tänään alkuillasta silmieni verkkokalvoille lankesi näkymä, joka ei ihan heti pyyhkiydykään pois tajunnasta. Helteisen iltapäivän kunniaksi menin käymään kaupungissa vierailevaan Sariolan Tivoliin. Viiden minuutin oleilun jälkeen huomasin alueelle saapuneen kolmen nuoren naisen porukan, joista yhdellä oli.. sanoisinko että jestas sentään, ja vielä vähän enemmän! Olipas nimittäin ryntäissä sen verran kokoa ja näköä että oksat pois. Eihän tässä sanat riitä tämän enempään. Mykistävä näkymä kertakaikkiaan.
GameOver
09.08.2004, 20:49
Perse vie niukasti voiton...
Ted Raikas
10.08.2004, 03:03
Oon muuten tainnut nykyisellään kallistua enemmän sittenkin noiden tissien puoleen.
Korjaus: Se on sittenkin se perse!
Kumma miten se mieli vaihtelee...
BigRedBob
10.08.2004, 12:12
Molempia pitää kouria.
Rinnat! Ehdottomasti, mutta ei se mikään lättyperse saa olla. Käteen sopivat rinnat ja edes hiukan moudostunut perse ja kaunis naamasta olisi mun mieleen.
Parempi hyvä perse ja huonot tissit, kuin hyvät tissit ja huono perse.
Olen havainnut, että hyvä perseisellä naisella on lähes automaattisesti kaikki muutkin hyvää.
Viestin lähetti Eino_Mies
Tänään alkuillasta silmieni verkkokalvoille lankesi näkymä, joka ei ihan heti pyyhkiydykään pois tajunnasta. Helteisen iltapäivän kunniaksi menin käymään kaupungissa vierailevaan Sariolan Tivoliin. Viiden minuutin oleilun jälkeen huomasin alueelle saapuneen kolmen nuoren naisen porukan, joista yhdellä oli.. sanoisinko että jestas sentään, ja vielä vähän enemmän! Olipas nimittäin ryntäissä sen verran kokoa ja näköä että oksat pois. Eihän tässä sanat riitä tämän enempään. Mykistävä näkymä kertakaikkiaan.
Nämähän ovat niitä eräänlaisia kesän kohokohtia. Valitettavasti vielä ei tänä kesänä ole tullut 10 pojon daisareita vastaan, mutta onhan tässä vielä aikaa.
En edelleenkään ymmärrä tätä nykyjan farkkumuotia, jossa napa näkyy, mutta perse häviää "lituskaksi". Toista se oli ennen, kun tytöillä oli 501:set päällä ja pakaroiden muodotkin näkyivät selvästi.
Edelleen rinnat.
Pylly ehdottomasti.
Ihanat kirsikkapyllyt <3
Eiköhän se tärkein "ominaisuus" ole se minkälainen nainen on luonteeltaan, eli omasta mielestäni se "sisin" on tärkein. Ei tietenkään haittaa jos peppu on pyöreä ja bumbberssit ovat sopivan kokoiset.
Nyt on vaikea.
Kumpikin pitää olla tietenkin kunnossa, kiinteitä ja niin että ne huomataan. Erinomaiset rinnat ovat kaliiberia 75C tai jopa mahdollisesti D:n puolelle kallistuvia. Kiinteys on välttämättömyys. Pylly pitää olla niinkuin voimistelijan takapuoli, sopivasti pieni ja pystyssä. Nimenomaan niin, että pylly istuu housujen kuin housujen päälle kuin unelma, jota haluaisi kokoajan puristella. Ei mikään lautaperse...
Valitaan nyt kuitenkin pylly - tiukan harkinnan jälkeen - koska se pitää olla ehdottomasti naisella kunnossa.
Metalwarrior
17.06.2005, 19:16
Perse ehdottomasti ja sellainen missä on jotain puristeltavaa. Ei mikään mini-lautaperse ainakaan minulle, kiitos. Monilla tummaihoisilla naisilla on paljon parempi takamus kuin valkoihoisilla, johtuen vissiin jostain lantion luustosta tms.
puuha-pete
17.06.2005, 22:14
Perse melkein on enemmän karsiva tekijä, nyt kun asiaa ajattelee oikein tosissaan. Ei kyllä minkään laudan kanssakaan viitsisi elää..En enää muuten muista kumpaa äänestin. Vittu..Molemmat on näköjään tärkeitä.
Kaikkeen avain on sopivasti lihava!
Edit: Lisäys
Ted Raikas
17.06.2005, 23:19
Huomaa kyllä taas, miten pornokeskeistä miesväkeä täälläkin pyörii. Joskus kannattaisi siirtää ne tappisilmät pois niistä pornottarien silikoonirinnoista, täytetyistä huulista ja kirurgisesti muovailluista perseistä ja tarkastella ihan normaalia luonnollista kauneutta.
Ihan ettei todellisuudenkuva naisista ihan täysin katoa.
Huomaa kyllä taas, miten pornokeskeistä miesväkeä täälläkin pyörii. Joskus kannattaisi siirtää ne tappisilmät pois niistä pornottarien silikoonirinnoista, täytetyistä huulista ja kirurgisesti muovailluista perseistä ja tarkastella ihan normaalia luonnollista kauneutta.
Ihan ettei todellisuudenkuva naisista ihan täysin katoa. Voisin vastata omasta puolestani omaa kirjoitusta.
Ehkäpä pornokeskeistä - täytyy myöntää - mutta kyllähän tämmöisiäkin naisia Suomesta löytyy, ihan allekirjoittaneen kainalosta asti, löytynyt jo vuoden verran. Realiteetti on mukana, aivan varmasti.
Nyt on löytynyt vihdoin se oikea...
Kolmas Johannes
19.06.2005, 11:58
Perse ei ole ikinä itseäni sytyttänyt. Yleensä aloitan naamasta.
Kesän tavoitteena on saada oma takapuoli upeaan kuntoon. Sitten ehkä voin vastata tähänkin keskusteluun että kumpi on itselläni paremmassa kunnossa sitten.
Fakta on se että pepusta näkee todella paljon naisen elämäntavoista ja ylipäänsä siitä kuinka paljon nainen pitää huolta itsestään. Siksi peppu on aina tärkeämpi.
Toisaalta jokainen nainen voi jumpata itselleen hyvän perseen, mutta hyvät tissit on vain niillä joille on semmoiset siunaantuneet.
edit: BigRed Bobilta viikon kommentti =)
Tissit... perse... tissit... perse... aaaarrghhtt!!!!!
Perse.
Alamummo
18.12.2005, 00:43
Ja missä ovat fiksut ja minun silmääni hyvännäköiset miehet, jotka eivät ole varattuja? Miehessä katson noista kahdesta otsikon vaihtoehdosta ensin peppua, miehen rintalihaksetkin kyllä pistän merkille mutten ensimmäisenä.
Komppaan Chipiä.
Mielikuvitushahmo
18.12.2005, 02:22
Perseen perseen perse!
Ruutuässä
18.12.2005, 09:37
Määritelmä täydellisistä rinnoista on hiukan vaihteleva. Joidenkin mielestä niiden pitää olla isot, mutta mielestäni kokoa tärkeämpää on muoto. Monet erilaiset rinnat voivat olla mielestäni täydellisiä, mutta perse harvoin voi. Lisäksi persettä voi treenata niin, että se näyttää hyvältä, kun taas rinnoille ei luonnonmukaisesti voi tehdä mitään. Tästä syystä vastaan perse.
Pantse67
18.12.2005, 09:45
Toisaalta jokainen nainen voi jumpata itselleen hyvän perseen, mutta hyvät tissit on vain niillä joille on semmoiset siunaantuneet.
Itse vastaan perse, mutta olen kyllä sitä mieltä, että jumppaamalla voi saada ainoastaan kohtalaisen perseen, kun taas hyvä perse on luonnonlahja. Sitä paitsi olen vain kerran elämässäni kohdannut naisen, jolla oli erittäin hyvä perse mutta huonot rinnat. Eli harvemmin hyvän perseen kantajalla on huonot rinnat, kun taas hyvien tissien kantajalla perseen laatu ei ole mikään taattu asia.
Miten te voitte puhua naisen kohdalla hyvästä perseestä? Perse on mielestäni todella huono sana kuvaamaan naisen takamusta. Perseeseen liitän ainakin itse kaiken ulostukseen liittyvän ja naisten ulostaminen tuskin meitä miehiä kauheasti kiihottaa. Kaikkihan tietävät että peppu se oikeasti on.
Miten te voitte puhua naisen kohdalla hyvästä perseestä? Perse on mielestäni todella huono sana kuvaamaan naisen takamusta. Perseeseen liitän ainakin itse kaiken ulostukseen liittyvän ja naisten ulostaminen tuskin meitä miehiä kauheasti kiihottaa. Kaikkihan tietävät että peppu se oikeasti on.
Niin ja kaikki eivät ajattele samalla tavalla kuin sinä.
Perse on se tärkeämpi, muita peesaten; kertoo elämäntavoista aika paljon.
Vaatteet päällä perse, alastomana rinnat.
Gerodzia lainaten: hyvä perseisellä naisella on lähes automaattisesti kaikki muutkin hyvää.
Jack Ace
18.12.2005, 13:53
Gerodzia lainaten: hyvä perseisellä naisella on lähes automaattisesti kaikki muutkin hyvää.
Hyväperseiset naiset ovat mukavia.
Komppaan Chipiä.
Olen otettu siitä, että mulla on ollut oivallisia, lainattavia kommentteja silloin, kun tänne aktiivisemmin kirjoittelin.
Tähän keskusteluun voisin todeta, että peppua sitä tulee kriittisemmin tarkkailtua, siitä näkee ainakin omalla kohdalla välittömästi (miten ne muut ei voi nähdä sitä yhtä nopeasti kuin minä itse?!) liian höntsäilyn ja samoin tarpeellisen liikkumisen tulokset. Mutta fakta se on takuulla sekin, ettei lattapyllystä takuulla saa treenaamallakaan pyöreää, eikä pyöreästä pepusta litteää.
Paha kysymys mutta...
Tissit tissit.
puuha-pete
20.12.2005, 18:22
Nyt on jotenkin muuttunut mieli ja se takapää alkaa jotenkin enemmän olla ns. määräävä tunne. Jos on todella hyvä perse, se on jotain tosi hienoa! Todella hyvät tissit on kanssa tosi hienoa, muttei yhtä uskomatonta.
Tissit löystyy aikaisemmin.
Eli perse on parasta.
Tämän äänestyksen tulos on käsittämätön ja sen takia vielä kerran (liikuta hiirtä kuvan päällä): http://milked.free.fr/animated/malaxage1.swf
http://milked.free.fr/animated/malaxage1.swf
Tajuttomat riipputissit, ei kiitos.
er_bai_wu
29.08.2006, 10:22
Päivitetään: Perse edelleen.
Kyl mä oon tissimiehiä mut kyl sen peppukkeenki pitää olla timmi ja urheilullinen uh.
fat of the land
29.08.2006, 11:58
Isot tissit kiitos.
Perse on toissijainen, kumpaakin kyllä kelpaa katsella.
Antropologina totean että täällä pohjoisessa elävä rotu panostaa tissien suureuteen ja etelässä satsataan perseen muhkeuteen.
Antropologina kuitenkin vaivaa perinteinen suomalainen päärynäperse ja jenkkakahvat, mistä ne ilmestyy tänne napapiirille?
Tämä on niitä antropologian vaikeita kysymyksiä, mihin ei toisaalta edes haluta vastausta koska aihe on arka ja nais-antropologeille jopa tabu.
Sosiologina ja feministinä olen huolissani tissien suureuden aiheuttamasta ilmiöstä jonka nimi on "tisseille puhuminen".
Autokoulunopettajana olen huolissani tissien ja perseiden aiheuttamista liikenneonnettomuuksista.
Muotikriitikkona olen tyytyväinen muuttuneesta asennemaailmasta suomessa koska suomessa jotkut jopa uskaltavat käyttää paljastavia vaatteita, toisaalta olen huolissani siitä ettei joissain elä itsekriitikkoa joka kertoo että ettei kannata kaikkia muotoja paljastaa.
Äidinkielenopettajani olisi hyvin pettynyt tekstini kirjoitusasuun,
vaimoni ei toivottavasti lue tätä tekstiä.
Yllättävää muuten että persemiehiä löytyy jatkiksesta enemmän kuin tissimiehiä, tämä siis tilastotieteilijän näkökulmasta.
Palaan antropologiseen etelä-pohjoinen kysymykseen, onko näin että täällä kuolataan perseiden perään koska tissejä on jo nähty täysin rinnoin?
Tyttölapsen isänä olen huolissani siitä että väistämättä hänellekkin kasvaa tissit ja perse päätyy jonkun corollakuskin puristeltavaksi.
Humpauttaja
29.08.2006, 12:24
Vastasin Perse.
Kyllä hyvät tissitkin on tosi kivat, mutta upea peppu on silti mulle se tärkeempi näistä kahdesta. Onneks omalla naisellani ovat molemmat omaan makuuni erittäinkin hyvin kuosissa.
Ehdottomasti perse ja yleensäkin treenattu nainen on aina silmiä hivelevä näky. Pienet rinnat yleensäkin ovat paremmat, koska pitävät ryhtinsä paremmin eikä siis tule tättä olan yli heitettävien kauppakassien efektiä. Eli kaikki tytöt salille vaan sitä pakaralihasta muokkaamaan.
mikko6000
29.08.2006, 12:48
Lainatakseni kauniimman sukupuolen edustajaa muutama viikko takaperin: "taidat olla siis tissimiehiä?", minä: " tooodellakin".
Eli tissejä äänestin.
Eli kaikki tytöt salille vaan sitä pakaralihasta muokkaamaan.
Mitäs me miehet sillä aikaa tehtäis? Aika täydellisiä ollaan, mutta ehkä jotain voisi keksiä.
Mitäs me miehet sillä aikaa tehtäis? Aika täydellisiä ollaan, mutta ehkä jotain voisi keksiä.
Niin, en teistä tiedä, mutta itselläni on tapana harrastaa punttisalilla käyntiä juurikin sen vuoksi, että jos on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia. Jos siitä hyvästä, että on itse kunnossa voi realistisesti pyrkiä jäntevien typyköiden pöksyihin ihrakasojen sijaan, ei se treenaaminen niin kovin vastenmielistä ole :)
Ted Raikas
29.08.2006, 13:26
Minä ainakin bodaan munaa.
Edit. Ja rannetta samalla. Molempia, ettei tule toispuoleinen ranne.
Perse ehdottomasti. Onko mitään mukavampaa kuin iso kiinteä peppu?
Tisseillä ei ole sitten kauheasti väliä, kunhan jonkunlaiset on.
Uskomaton äänestys. Niin on.
Tisseillä ei ole mitään väliä, kunhan eivät ole liian isot (lue: rumat). Hyvä perse on syy mennä naimisiin.
Jos naisella ei ole tissejä hän ei ole nainen..(tai ainakaan kaunis sellainen) Jos naisella ei ole persettä hän on nainen. Siispä valintani on tissit. Lauta nainen on pahempi kuin perseetön nainen. Perseetön siis tarkoittaa huonoperseistä naista näin selkokielellä. Tajusikohan kukaan
Perseetön siis tarkoittaa huonoperseistä naista näin selkokielellä. Ei tarkoita. Kun puhutaan perseettömästä naisesta, puhutaan ns. miehen perseestä. Miehen persehän on jäänyt evoluution muovaamana sellaiseksi lattanaksi kuin on suurimmalla osalla meistä jannuista on. Ei ole ollut käyttöä, joten on säästelty. Pienellä prosentilla naisista perse jää ns. miesmalliin. Läskiperseet, ja neekerinperseet (esim. J.LO) ovat sitten asia erikseen, rumia nekin.
Eli on siis olemassa:
a.) Läskiperseitä
b.) Neekerinperseitä
c.) Miehen perseitä
d.) Hyviä perseitä
Iltasanomissa on tänäänkin jotain paskanjauhantaa siitä kuinka varusmiehet painavat keskimäärin viisi kiloa enemmän kuin joskus, mutta itse olen paljon huolestuneempi naisten tilanteesta. Hyvästä perseestä on helppo tämän päivän Suomessa lipsahtaa läskiperse-kategoriaan. Usein tämä lipsahtaminen tapahtuu siinä 20 ikävuoden nurkilla. Yli 20 vuotias hyväperseinen nainen on jo jonkun sortin harvinaisuus, eikä siinä tissejä edes vilkaista, jos tällaiseen sauma on.
Ei tarkoita. Kun puhutaan perseettömästä naisesta, puhutaan ns. miehen perseestä. Miehen persehän on jäänyt evoluution muovaamana sellaiseksi lattanaksi kuin on suurimmalla osalla meistä jannuista on. Ei ole ollut käyttöä, joten on säästelty. Pienellä prosentilla naisista perse jää ns. miesmalliin. Läskiperseet, ja neekerinperseet (esim. J.LO) ovat sitten asia erikseen, rumia nekin.
Eli on siis olemassa:
a.) Läskiperseitä
b.) Neekerinperseitä
c.) Miehen perseitä
d.) Hyviä perseitä
Iltasanomissa on tänäänkin jotain paskanjauhantaa siitä kuinka varusmiehet painavat keskimäärin viisi kiloa enemmän kuin joskus, mutta itse olen paljon huolestuneempi naisten tilanteesta. Hyvästä perseestä on helppo tämän päivän Suomessa lipsahtaa läskiperse-kategoriaan. Usein tämä lipsahtaminen tapahtuu siinä 20 ikävuoden nurkilla. Yli 20 vuotias hyväperseinen nainen on jo jonkun sortin harvinaisuus, eikä siinä tissejä edes vilkaista, jos tällaiseen sauma on.
Niin no tuo miehenperseisyyskin on hieman suhteellinen käsite.. Nainen jolla on lihaksikkaat pakarat näyttää helposti miesperseiseltä. Mutta en koe tätä hirveän pahana asiana. Tottakai muodokas ja samalla timmi peppu on se paras mutta jos valita pitää niin mielummin lihaksikas perse kuin 100 kiloa läskiä. J. Lo:n perse menee mielestäni jo yli, sanotaan näin että taitoluistelijoiden perseet ovat aika optimaalisia. Sopivasti treenattuja, mutta ei kuitenkaan liikaa ;)
fat of the land
30.08.2006, 18:41
Tuli hassu juttu mieleen perseistä puhuttaessa:
Aikoinaan nuorina poikina ajelimme autolla kaveriporukalla, osa porukasta iloisesti olutta nauttineena...
Suhatessa keväällä Näimme pyörätiellä pyöräilevän uskomattoman hyväperseisen emännän, kuskia lukuunottamatta kaikki työntää päänsä ulos ikkunoista ja lancerin kattoluukusta ja aloittavat vihellys ja huutokonsertin kyseiselle PARRAKKAALLEmiehelle joka tietysti kääntyi katsomaan tööttäilevää autoa missä n. 7 nuorta jantteria kiljuu ja viheltää.
Jokatapauksessa hyvä perse, ei siinä mitään... en panis.
Kompataan Men behaving badly:ä:
Saako yhden kumpaakin...?
Salama44
01.09.2006, 23:34
Jos naisella ei ole tissejä hän ei ole nainen..(tai ainakaan kaunis sellainen) Jos naisella ei ole persettä hän on nainen.
Riitta Väisänen sanoi Ajankohtaisessa kakkosessa kesärengille , että hevosen kunnon näkee perseestä. Tiiätsä, että se ei saa olla sellainen liian löysä ja naurua päälle. Siitä voisi päätellä jotain.
"Tissit. TISSIT!" - Tommi Korpela, Studio Julmahuvi
Tarpeeksi nännipihaa, nöpöttävää nänniä ja tietenkin kokoa sen verran, että käsillä pystyy täyteläisesti leipomaan - AVOT, maja visitka!
PS. Helkutti, mikä otsikko. Rinnat. Ne on TISSIT.
Eino_Mies
02.09.2006, 04:42
Tissit. Boobs forever. Isot tai pienet mutta kuitenkin.
Nostetaampa ylös nyt kun löytyi niin osuva kuva:
http://m0n5t3r.info/stuff/pictures/fun-stuff/Tits%20or%20ass.jpg
Playerofthegame
13.10.2006, 23:00
En antanut ääntä kummallekkaan, koska hyvä perse kontraa huonot rinnat ja päinvastoin. Sitävastoin minkääntason naama ei korvaa huonoa persettä tai onnettomia rintoja(Kait tämä kysely oli lähinnä naisista?).
No kyllähän se on pakko sanoa, että naisen peppu se on johon oma katse muotoja katsoessa ensimmäisenä menee. Rinnoille ei ole niin suurta väliä, tietty kiinteät niidenkin pitäisi olla.
Jos peppu on kunnossa, niin melkein 100% myös muu kroppakin on hyvässä kuosissa. Timmi peppu, onko ihanampaa näkyä :)
Taidan henkilökohtaisesti olla enemmän tissien perään. Ilmeisen karrikoidusti: Rinnat jo itsessään ovat naisellinen ilmiö, ja naisessa kaikki naisellinen on keskimäärin hyvästä. Tämä ei toki (tiettyyn rajaan saakka) ole niinkään kuppikoko- vaan muoto- ja tunnustelukysymys. Mikään ei kuitenkaan korvaa luonnollisuutta; ilmapallot leikkausarpineen on pahin mahdollinen yhdistelmä.
Takapuolessa olennaisinta on pyöreys. "Sopiva" leveys ei haittaa siis sinällään, kunhan senkin osalta "tolkku seistä muljottaa".
Silti sanomattakin on selvää (vaikka se nyt sanottua taisi tullakin), että kaulasta ylöspäin heikko varustus ja mitään ei ole tehtävissä, siis pitkän päälle ja niin edelleen.
Ranger
wild wild west
13.10.2006, 23:44
Ilman vaatteita Tissit, farkut päällä perse. Eli sanotaan tissit. Mielellään Isot. Eli, nainen farkut jalassa, ilman paitaa on paras kombinaatio.
Tissit edelleen ja nyt pesemään mattoja ja bongaamaan märkiä t-puseroita.
Olen joskus pohtinut syvällisemminkin tätä kysymystä ja tulos on aina sama: Olen 100% peppumiehiä. Kyllä kiinteä takamus kertoo naisesta paljon enemmän kuin rinnat ikinä. Fysiologisestikkin tämä mieltymykseni on paljon parempi. Naisen takamusta voi tirkistellä niin paljon kuin sielu sietää, ilman pelkoa että nainen närkästyisi. Selällä ei ole onneksi silmiä =)
Anselm Raato
09.06.2007, 12:49
Toinen katsoo silmiintoista kiehtoo perä pää.
Silmien alla on jotain mikä minua miellyttää.
Siellä on daisarit (daisarit) daisarit (daisarit) daisarit ja ne rauhasta muistuttaa.
Tissit voittaa. 2-1. Toki persekin on kiva. Mittana hyvään perseeseen on se matka mikä on kun laittaa peukaloiden päät yhteen ja levittää pikkurillit niin pitkälle kuin saa. Eli siis pikkurillistä pikkurilliin. Tietokoneen näppiksen verran apaut...
olkikuukkeli
09.06.2007, 14:00
Molempi hyvä, mutta vastasin perse, koska sellaisen omistajalla luultavasti on hyvä kroppa ihan kokonaisvaltaisesti.
Ja turhahan tässä on alkaa brassailemaan puhumalla sisimmästä. Kun puhutaan miellyttävästä ulkonäöstä, puhutaan sitten siitä, eikä mistään ihannekumppanin ominaisuuksista.
mukava valkku
09.06.2007, 14:23
Kyllähän kissassa parasta on järkyttävät tykit. Jos niitä ei satu olemaan, niin hyvällä perseellä voi asian paikata.
Jos neidoilla on kutakuinkin sama ja silmää miellyttävä painoindeksi (noin niin kuin kuvainnollisesti), niin rinnat ehdottomasti.
Itse en vaan saa mitään erityistä hekumaa siitä, jos mammalla on A-kupin nännit ja loistava perä.
EDIT: Kaikkein tärkein on kuitenkin kasvot. Kaamealla pärställä varustettu neito ei sytytä yhtään, vaikka olisi Frostellin Janinan runko.
Molempi hyvä, mutta vastasin perse, koska sellaisen omistajalla luultavasti on hyvä kroppa ihan kokonaisvaltaisesti.
Aika diplomaattinen vastaus, koska perse lienee kaikilla.
---
Itse kallistun peban puolelle, vaikka ei täydellinen peffakaan rintojen puutetta paikkaa. Tai toisinpäin. Molempi parempi.
Wrighter
09.06.2007, 16:21
.
Minä olin ihan saletti, että sinä olet tissi-miehiä! Kuinka muistinkin noin väärin?
Tissit on maailman suola! Kaiken kokoiset ja näköiset! Tissit jyrää!
Siis.. Ihan mahdoton kysymys. Molemmat kiinnostaa, ja sikäli silloin ammoisina poikamiesaikoina löysin itseni aamulla naisen vierestä, jolla eivät molemmat osat ruumiista olleet kunnossa, niin oli helppoa todeta olleensa ilmeisesti aika kovassa humalassa edellisenä iltana.
Tietty jos otetaan lukuun sellainen, että herrasmiehenä en ikinä kehtaa kieltäytyä, kun naiset tarjoavat, niin vastaanpa että kakkonen on ykkönen.
Mikäli valita pitää, niin rinnat, molempiparempi tietty ihannetilanne.
wild wild west
09.06.2007, 23:02
Kuten jo olen tainnut aikaisemmin ketjussa mainitakin. Minulle kysymys on siitä onko nainen alasti vai vaatteet päällä. Alastomat paljaat rinnat ovat jäätävän kauniit vekottimet. Perse taasen on mielestäni enemmän edukseen verhoiltuna jollain vaatekappaleella. Naisen rinnat taas eivät säväytä peitettynä.
Kysymyksen voisi asetella myös näin: Kumpi on pahempi, huonot tissit, vai huono perse. Oletetaan että huonoilla tisseillä tarkoitetaan pieniä/roikkuvia isoja rintoja, ja huonolla perseellä tarkoitetaan leveää ja roikkuvaa persettä, niin kokonaisuuteen=ulkonäköön perse vaikuttaa huomattavasti enemmän. Rinnat ovat kuitenkin jotenkin konkreettisemmin ja kouriintuntuvammin käsiteltävissä, ja ovat tarkemmin yksilöitävissä. Perse on huomattavasti isompi kokonaisuus kuin tissit ja eivät näin ollen ole täysin vertailukelpoisia keskenään. Perse on enemmän abstraktitaidetta joten vastaan edelleen tissit.
FlamesFan
09.06.2007, 23:12
Vaikea aihe. Jos katsotaan esim. Lene Alexandraa niin rinnat. Mutta jos kyse on esim. Jessica Albasta nii PersE!
Itsellä tulee ekana yleensä katsottua seuraavassa järjestyksessä:
-> Naama -> Perse&Rinnat -> Pukeutumis tyyli & Hiukset :)
olkikuukkeli
09.06.2007, 23:51
Aika diplomaattinen vastaus, koska perse lienee kaikilla.
Tarkoitin toki hyvää persettä ;)
Noh, en nyt muista olenko tähän ketjuun jo kirjoittanut, varmaankin olen, koska aihe on lähellä sydäntäni. Mutta siis kuitenkin, nainen pienillä tai sitten isoilla rinnoilla on ihan jees, mutta sitten taas jos naisella ei ole persettä ollenkaan, niin voi herranjestas. Joten, Perse.
puuha-pete
10.06.2007, 12:19
Tissit ovat nousseet taas muotiin, mutta kyllä se hyvä perse on edelleen tärkeämpi.
Pienen timmin perseen ja pienien käteen sopivien tissien kannalla.
vBulletin v3.8.6, Copyright ©2000-2013, Jelsoft Enterprises Ltd.