PDA

View Full Version : Perse vs Rinnat

Sivut : 1 [2]

tty_01
11.06.2007, 08:38
Muistaakseni en ole tähän ketjuun kirjoitellut... mutta vastaan kuitenkin oheisen kuvan avulla..
http://my.afterdawn.com/flashin/show_image.cfm/2292/full

er_bai_wu
12.06.2007, 11:35
Toinen käsi pakaralla ja toinen tissillä, ainakin täällä päässä toimii.

PeteX
21.07.2007, 11:25
Onpa ollut huono bongauskesä. Mitä on tapahtunut? Suomea on kierretty ja yhtään kympin daisariparia ei ole tullut vastaan.
Vielä tosin on kesää jäljellä.

Dolgor
21.07.2007, 15:36
Mikä niissä tisseissä voisi muka niin kovasti kiehtoa, että kykenisi nousemaan perseen yläpuolelle? Eli siis persettä tänne.

Infamous
21.07.2007, 20:17
Onpa ollut huono bongauskesä. Mitä on tapahtunut? Suomea on kierretty ja yhtään kympin daisariparia ei ole tullut vastaan.
Vielä tosin on kesää jäljellä.

Ainakin heinäkuun kelit ovat kenties vaikuttaneet bongaustuloksiin negatiivisesti.

Mitä itse ketjun aiheeseen tulee, myönnän olevani ehdottomasti tissimiehiä. Perse tulee hyvänä kakkosena.

kimmo
21.07.2007, 21:16
Tähän kysymykseen ainut oikea vastaus on ehdottomasti PerC.

HangoverFairy
21.07.2007, 21:21
Riippuu siitä onko nahkanuija rintojen vai pakaroiden välissä? Eli siellä missä elin on on gallupin "kärjessä".

Nakkikastike
21.07.2007, 22:44
Arvovaltainen ääneni lähti uskomattomalle perseelle.
Hyviä perseitä on aina ilo katsella.

Ted Raikas
21.07.2007, 22:46
Hyviä perseitä on aina ilo katsella.
Ja kosketella!

Nakkikastike
21.07.2007, 22:50
Ja kosketella!

Nimenomaan!
Rintojakin on itseasiassa ihan kiva katsella ja kosketella.
Kyllä heteromiehen elämä on ihanaa.

Fedo
01.09.2008, 23:21
Kummatkin käyvät, kunhan kantaja on nainen. pl Johanna Tukiainen & Mervi Tapola.

fewe0
01.09.2008, 23:22
Pyllymiehiä

Dev
01.09.2008, 23:22
Ehdottomasti uskomaton perse, rintavarustuksella ei niin hirveätä väliä.

thego
02.09.2008, 00:37
Perse ehdottomasti! Liian isot rinnat on rumat ja tiellä. Ellei kyse ole jostain silikoneista tai alle 23v naisesta. Noin niinku suurinpiirtein.

Chambza
02.09.2008, 08:08
Tottakai perse. Kyllä tissitkin on kivoja, mutta selviäisin kyllä vaikka ilmankin, jos perse on kunnossa.
Ja nimenomaan siis mallia leveä ja pyöreä, ulottuva. Sellainen joka hyppää sun kasvoille melkein kuin itsestään. Hmm, käynpä postailemassa jalat alta -ketjuun pari googlen kuvahaun helmeä Kim Kardashianista.

lapa78
02.09.2008, 09:57
Kummatkin käyvät, kunhan kantaja on nainen. pl Johanna Tukiainen & Mervi Tapola.

Eli Anne-Mari Sandell tilaukseen....

tahtookirjoittaa
02.09.2008, 10:50
Ihan ensimmäisenä meikäläisen huomio kiinnittyy naisen naamavärkkiin, mutta kakkosena tulee heti perse. Rinnat ovat aika yhdentekevät. Nainen saa olla vaikka täysi lauta, jos vain perse on timmissä kunnossa (vrt. naiskorkeus- ja seiväshyppääjät). Toki hyvin käteensopivat, kiinteät rinnat ovat aina plussaa, muttei mikään ehdoton vaatimus todellakaan.

Eli siis perse!

alwahla
02.09.2008, 11:20
Yläperse on parhautta, mutta kyllä hyvin muodostuneet istumalihakset ovat mukava katsella. Ääneni annoin ryntäille.

banaaninviljelijä
02.09.2008, 11:23
Tissit on imeväisiä varten. Tosimies jyystää takaapäin.

TQoFE
02.09.2008, 11:38
Yllättävää muuten, miten naisten kommentteja ei ole tässä ketjussa juuri näkynyt. :rolleyes:

Toteutetaan Miguelin toive reilun kuuden vuoden takaa ja vastataan. Vastaukseni perustuu siihen, että niistä puhutaan enemmän, kun ollaan viettämässä tyttöjen iltaa ja esteetikkoina nyitään kavereita hihasta, että katsos tuota, eikö näytäkin hyvältä. Eli vastaukseni on tissit, koska tässä puhuttiin naisten ruumiinosista.

Onkos tällaista äänestystä muuten olemassa JA:n naisille? Jos on, menen heti vastaamaan, että perse, siis jos toisena vaihtoehtona on rinnat / rintalihakset. Tai jos vaihtoehdoissa on, niin "oman miehen kädet, käsivarret, selkä ja parta ja...".

Datsun
18.08.2009, 17:29
Olenkin huomannut aivan yhtäkkiä kääntyneeni tissimiehestä peppumieheksi (no olipa härski sana). Kas kas! Voisinko jotenkin äänestää uudelleen?

Anzta
18.08.2009, 17:33
Taas näitä hemmetin vaikeita kysymyksiä. molemmat on yhtä tärkeitä. Vastasin kuitenkin uskomaton perse, sillä hyvä peppu se olla pitää. Vaikka molempi parempihan tämä vastaus on.

Oakley
18.08.2009, 17:58
Molemmat ovat tärkeitä, mutta kun pitää valita toinen niin ehdottomasti perse ennen tissejä. Mielummin katselen pieniä tissejä kuin muodotonta persettä.. :)

puuha-pete
18.08.2009, 18:01
Hyvä perse on aina etusijalla. Tissit on sitten plussaa, niitä on kiva kattella ja hivellä, mutta perse on aina perse.

tolppa83
18.08.2009, 18:02
Molemmille molemmat! Mutta äänestin uskomatonta persettä!

Pisin Kääpiö 186cm
18.08.2009, 18:39
Arse.

Perseitä on niin monenlaisia. On räystäspersettä, kimmoisaa potkupallopersettä, kunnon viisirivistä, kahvoilla varustettua, hyvinistuttua, takapillua, teinilannetta, pystyä, roikkuvaa, pienempää, isompaa ja ihan helvetin paljon isompaa. Sieltä löytyy jokaiselle useampiakin suosikkeja.

Jokerinho
18.08.2009, 18:53
En täysin ymmärrä kysymystä, mutta vastaan, että uskomaton perse vaikka perse ei terminä olekaan kovin kaunis.

Bbird80
18.08.2009, 18:59
Tissit.

Olin pitkään persemiehiä, kunnes huomasin kauniin kaula-aukon vain kiihottavan niin paljon enemmän kuin hyvän takamuksen. Omalla parisuhteella tuo takapuoli erinomaisessa kunnossa, exällä taas tissit. Miks copy/paste ei auta tähän pulmaan?

Anselm Raato
18.08.2009, 23:33
Tissit esiin!!! Hyvät sellaiset ainakin.

-OO-
19.08.2009, 15:58
Onhan ne molemmat kovasti kivan näköisiä kapistuksia joita on aina mukava tiirailla joten valinta on kyllä erittäin vaikea. Tissit on kyllä kivan näköisiä ihan kaiken muotoisina ja kokoisina mutta perseissä on sitten näitä ei-niin-kivannäköisiäkin vaihtoehtoja, joten lukitaan vastaus Uskomaton perse.

Tuljakov
19.08.2009, 21:39
Tissit.

Olin pitkään persemiehiä, kunnes huomasin kauniin kaula-aukon vain kiihottavan niin paljon enemmän kuin hyvän takamuksen. Omalla parisuhteella tuo takapuoli erinomaisessa kunnossa, exällä taas tissit. Miks copy/paste ei auta tähän pulmaan?

Ruoho on vihreämpää aidan takana?

Itse olen ollut aina persemiehiä, enkä anna Bbird80:n kaltaisen parisuhdekehityksen muuttaa tätä näkemystä. Kaula-aukkojen lämmittävyydestä tosin ei saada erimielisyyttä aikaan.

Asiasta toiseen: Noissa yu:n MM-kisoissa on menestyksestä huolimatta yhä vain Jelenan pylly ollut se koskettavin.

JMA
20.08.2009, 13:33
Eiköhän tässä aika perseilijöitä ite olla joten perse, final answer.

Clocks
20.08.2009, 18:39
Rinnat. Vastaus perustuu empiiriseen tutkimukseen, jota olen esim. yksin autoillessani tehnyt. Kun näen liikennevaloissa oikein hyvän perseen, tokaisen yleensä kutakuinkin "ohhoh" tai vastaavaa. Kun taas vastaan vaikkapa pyöräilee rintavampi tyttö, kuulen itseni mylvivän jotain tyyliin "herrajumala" tai "jumalauta", ja menen suorastaan tolaltani hetkeksi.

On siis selvää, että vaikutun enemmän rinnoista, noista fyysisen naiseuden kulminaatiopisteistä. Isot rinnat ovat piirre, jota arvostan ihmisessä (ja tähän ei tarvitse kaivaa vastaukseksi mitään manboobs-kuvia). Tätä tukee jälkikäteen tarkasteltuna myös oma seurusteluhistoriani, mikä tosin ei yksilömääräisesti muodosta tieteellisesti kattavaa otosta. Joka tapauksessa ajatus A-kuppien kanssa seurustelusta oli jo poikamiesvuosinani vieras - perseen täytyisi olla vähintäänkin eeppinen. Laulun arvoinen.

tiuke
20.08.2009, 19:15
Vaikea on valinta, mutta jos jompikumpi on pakko valita niin perse. Näin sen täytyy mennä.

Snagari
20.08.2009, 19:25
Vastasin uskomattomat rinnat, koska jos naisella on uskomattomat melonit, mutta hieman vähemmän uskomaton perse niin asialle on vielä tehtävissä jotain, jos toisinpäin on asian laita niin ainut vaihtoehto on saada uskomattomat rinnat kirurgisesti josta en taas pidä. Tissiposki olen siis.

Hirvonen
20.08.2009, 21:09
Timmi peppu tiukoissa farkuissa on jotain niin parasta.

ProCoach
21.08.2009, 07:40
Jos perfecto tissit on verhoiltu oikeanlaisen topin sisään, niin kyllä se saa meikäläisen viisarin värähtämään parhaiten.

Tosin Blanca Vlasic näytti eilen kyllä peppumaailman hyviä puolia ja onneksi kameramieskin tajusi sen...

ComPadre
21.08.2009, 16:31
Itse kallistun myös tuonne perseen puolelle. Vaikka rinnatkin voivat joskus pysäyttää ajatusmaailman. Pitkään puntaroin mutta kyllä nuo hyvät perseet vaan voiton vie.

Johannes
01.05.2011, 12:59
On aika palauttaa tämä äänestys kunniaan, kun ei oikeastaan halua äänestää persu- tai neekeri-sanan käytöstä. Muut asiat kiinnostaa liikaa.
Itse kannatan tasapainoista kokonaisuutta, mutta äänestetään nyt perse vs rinnat-äänestyksessä perse-sanaa, vapun kunniaksi.

Noosebleed 68686
01.05.2011, 14:56
Perse. Naisen perse. Kunnon leveä latinolanne ja muhkeat pakarat. Toki rinnatkin ovat ihan kivoja, mutta eivät ne niin päätä käännä.

J.Petke
01.05.2011, 15:01
Mitään kuvottavampaa ei ole naisessa kuin liian leveä perse. Se pilaa täysin koko muun habituksen. Rinnat saavat puolestani olla ihan minkälaiset tahansa kunhan perse ei ole leveä.

Sinner
01.05.2011, 15:16
Ei mitään epäselvyyksiä. Perse. Hyvänkokoinen ja kiinteä. Pojan perse vituttaa naisella, vaikka olisi kuinka treenin tulos.

-OO-
01.05.2011, 19:11
Mitään kuvottavampaa ei ole naisessa kuin liian leveä perse. Se pilaa täysin koko muun habituksen. Rinnat saavat puolestani olla ihan minkälaiset tahansa kunhan perse ei ole leveä.

Mieluummin leveä kuin sellainen luikkuperse ilman mitään muotoja. Nainen saa mieluusti näyttää naiselta eikä teinipojalta.

Pavlovin Koira
01.05.2011, 19:27
Mieluummin leveä kuin sellainen luikkuperse ilman mitään muotoja. Nainen saa mieluusti näyttää naiselta eikä teinipojalta.

Tähän vahva sama! Naisen perseen pitää olla sen mallinen että sen tunnistaa naiseksi.

J.Petke
01.05.2011, 19:31

Mieluummin luikkuperse kuin sellainen mikä väpäjää vielä vartin läpsäsyn jälkeen. Tiukka nou rekyylille.

Lähdenpä tästä Gustavin kanssa iltaoluelle.

Kummeli
01.05.2011, 20:29
Perse säväyttää enemmän.

Oli muuten juuri äsken MTV3:lla Sloggin mainoksessa helvetin hyvä perse. Sen takia tulin tänne jättämään tämän kommentin.

leicester
01.05.2011, 21:38
Pojan perse vituttaa naisella, vaikka olisi kuinka treenin tulos.
Nainen saa mieluusti näyttää naiselta eikä teinipojalta.

Olen aina ihmetellyt, että mistä ylläolevat kommentit kumpuavat. Vai onkohan minussa jotain vikaa, kun en tiedä miltä teinipojan perse näyttää?

Itse kyllä preferoin takamusta verrattuna rintoihin ja muutenkin hoikkaa sekä urheilullista olemusta. Uskoisin sen lähinnä johtuvan siitä että olen itsekin hoikka.

Babu
01.05.2011, 21:46
En pysty valitsemaan tissien ja perseen väliltä. Jos bosat on huikeet, mutta peräsimestä ei löydy ollenkaan muotoa niin eihän se vetele. Sama toimii myös toisinpäin. Tyhjät erikokoiset hernepussit ei vaan toimi vaikka takamus olisi muodokas ja sopivan kiinteä.

Äänestin kuitenkin peräsintä, sillä bongasin eilen sellaisen perseen mikä veti totaalisen hiljaiseksi ja kiihdytti kuolan eritystä. Kyseinen pershikka oli verhoiltu mustiin verkkosukkiin, joista näki läpi mustat tangat. Kivasti keinui, huhheijaa.

-OO-
01.05.2011, 22:04
Olen aina ihmetellyt, että mistä ylläolevat kommentit kumpuavat. Vai onkohan minussa jotain vikaa, kun en tiedä miltä teinipojan perse näyttää?

Minun mielestäni naisella pitäisi olla vähän muotoja, ettei ole ihan sellainen suora pötkylä kuten miehen vartalo tuppaa olemaan. Sen takia mieluummin snadisti liian iso ahteri kuin liian pieni.

lapa78
01.05.2011, 22:33
Minun mielestäni naisella pitäisi olla vähän muotoja, ettei ole ihan sellainen suora pötkylä kuten miehen vartalo tuppaa olemaan. Sen takia mieluummin snadisti liian iso ahteri kuin liian pieni.

Tähän vahva sama. Vaikka nainen olisi kuinka timmissä kunnossa tahansa, mutta persettä ei ole, niin ei kyllä sytytä yhtään.

Kyllä naisella perse pitää olla, jos sitä ei ole, niin se vähän sama kuin hampurilaisessa ei olisi ollenkaan sämpylää.

Pavlovin Koira
02.05.2011, 08:51
Minkä takia muuten joidenkin naisten pitää ylipäänsä treenata itseltään sekä perse että rinnat pois? Siis tieten tahtoen tehdä itsestään tylsemmän näköisiä. Itsensä kondiksessa pitäminen on jees mutta ylitreenattu kroppa on aika pöljän näköinen ilmestys sekä miehellä että naisella.

hemppo
02.05.2011, 09:07
Minkä takia muuten joidenkin naisten pitää ylipäänsä treenata itseltään sekä perse että rinnat pois?

Ehkä siinä on samanlaista pyrkimystä miehen kaltaiseksi kuin naisten pukeutumisella miesten vaatteisiin ja naisten armeijaan hakeutumisella.

Janiz80
02.05.2011, 10:40
Kyllä se on aina perse ollut, mutta nyt emännän ekan raskauden aikana rinnalle ovat kirineet rinnat. Ei voi valittaa, molempi parempi!

Uramawa
02.05.2011, 10:43
Kyllähän kaikkien tissimiesten omat vaimokkeet on niitä läskejä joilla on kannut kainalossa ja näitten mursujen perse on kuin leivinuuni. Persemiesten puolisot sentään ovat urheilullisia ja hoikkia joten peräpää on mahtavassa kunnossa. Myös terve sielu tykkää majailla terveen ja mehevän pyrstön kiinnikkeenä. Pylly rules!

benicio
02.05.2011, 11:20
Itse kyllä preferoin takamusta verrattuna rintoihin ja muutenkin hoikkaa sekä urheilullista olemusta. Uskoisin sen lähinnä johtuvan siitä että olen itsekin hoikka.
Minä taas pidän enemmän rinnoista. Uskon sen johtuvan siitä, että olen itsekin isotissinen läski.

Maastomasto
02.05.2011, 11:26
Perse menee keskimäärin niukasti ohi, mutta on sellaisia tissipäiviäkin.

Sitä mä ihmettelen, että pitää olla niin perkeleen tarkkaa noiden makumieltymisten kanssa. Joku haluaa sellaista kireetä piukkapyllyä ja joku vähän rehevämpää.

Omasta mielestä erilaiset pyllyt vaan piristää. Itse näen eroottisen kauneuden niin kireessä pikkupyllyssä kuin välillä semmosessa suorastaan muhkeassa.

Toki ihan luuviulut ja läskit on erikseen. Ne nyt ei vaan kiihota yhtään. Mut joskus täällä oli joku äänestyskin Kylien perse vs. J.Lo:n. Mun mielestä molemmat ovat aivan mahtavia. Nam.

Itte kun on jonkun verran noita maksullisia maistanut, lähinnä thaimaalaisia ja virolaisia, niin niillä on kyllä yleensä piukat pyllyt. Omin avuin olen sitten saanut yleensä hiukan runsaampaa :)

BOL
02.05.2011, 13:39
Näin "ulkopuolisen" kommenttina sanoisin, että persehän on siinä mielessä jännittävä kapistus, että sen ulkomuotoon pystyy itse vaikuttamaan enemmän kuin esim. rintoihin. Tietysti ruumiinrakenteellisiin asioihin ei ihan hirveästi voi vaikuttaa, mutta kyllä ainakin kiinteyteen voi. Vähän samalla tavalla kuin että jos on lyhyet jalat, et sä niihin saa pituutta lisää, vaikka kuinka treenaisit.

Rintojen kanssa taas on vähän niin, että joko sulle on suotu isommat rinnat tai sitten ei. Rinnat ovat rasvakudosta, mutta näkeehän sen monien lihavienkin ihmisten kanssa, että itse rinnat eivät varsinaisesti ole isot, vaan se koko ruho siinä ympärillä. Jos minä esim. haluaisin isommat/isot rinnat, mulla olisi tasan kolme vaihtoehtoa: olla jatkuvasti raskaana, lihottaa itseäni (ja silloinkaan itse rinnat eivät kasvaisi suhteessa muuhun vartaloon) tai hankkia silikonit. Mielelläni minäkin ottaisin ihan vähän isommat daisarit, mutta koska mikään noista kolmesta mainitsemastani vaihtoehdosta ei houkuttele, näillä mennään!

Ymmärrän kyllä sekä perse- että tissimiehiä :). Jatkakaa!

penkinlämmittäjä
02.05.2011, 13:49
En oikein osaa vastata kysymykseen, koska itsellä katse kiinnittyy ensimmäisenä mahdolliseen hymyyn. Jos nainen ei hymyile, niin se ei ole niin kiinnostava. Siksi kesä on niin hienoa aikaa.

Mutta jos pakko on valita näistä kahdesta, niin perse. Toisaalta tissit ovat lähempänä suupieliä ja jopa samalla puolella kehoa... Ääh, jätän äänestämättä.

Pavlovin Koira
02.05.2011, 14:15
En ole koskaan ymmärtänyt näiden asioiden esittämistä vastakkain. Molemmat hienoja kapistuksia ja useimmilla ne ovat molemmat hyviä. Lisäksi sekä perseissä että rinnoissa on lukemattomasti eri variaatioita jotka miellyttävät silmää. Sanoisin että kaikki mikä sopii kokonaisuuteen ja näyttää luonnolliselta on jees.

benicio
02.05.2011, 14:16
En oikein osaa vastata kysymykseen, koska itsellä katse kiinnittyy ensimmäisenä mahdolliseen hymyyn. Jos nainen ei hymyile, niin se ei ole niin kiinnostava. Siksi kesä on niin hienoa aikaa.

Mutta jos pakko on valita näistä kahdesta, niin perse. Toisaalta tissit ovat lähempänä suupieliä ja jopa samalla puolella kehoa... Ääh, jätän äänestämättä.

Kyllä minullekin sisäinen kauneus on tärkeintä!

-FNM-
02.05.2011, 14:21
Kyllä minullekin sisäinen kauneus on tärkeintä!

Oletko kenties patologi?

Minäkin kesäisin uimarannoilla katselen naisten sisäistä kauneutta.

Ja kysymykseen vastaan, perse.

ufon_kaakao
02.05.2011, 15:19
Kun äänestyksessä on vaihtoehtoina rinnat ja perse täytyy olla aika vilkas mielikuvitus että saa vastaukseksi sisäisen kauneuden..

I dont mind a big ass.

Vaughan
02.05.2011, 16:13
Naisen perseen pitää olla sen mallinen että sen tunnistaa naiseksi.
Tässä ollaan mielestäni asian ytimessä!

Jos tehdään kuvitteellinen vertailutilanne, että näkee ihmisestä vain farkkukankaan verhoamat pakarat (ei muuta vaatetusta, ei kropan muotoa, kasvoja, hiuksia jne.), niin pelkästä takapuolen muodosta pitää pystyä sanomaan 100% varmuudella, että kyseessä on nainen. Jos ei pysty -> väärän mallinen.

Arvaatte varmaan mitä äänestin...

Emiiri
02.05.2011, 16:27
Perse. Kun oikeen kunnolla körnitään, siinä on tissit vaan tiellä.