View Full Version : Mitä musiikkia kuuntelette?
finnishninja
03.12.2001, 13:28
Paljon musiikkia täällä, mutta mikä laji hallitsee?
nedomansky
03.12.2001, 13:38
Mihin kategoriaan kuuluu Juicen kappale Marilyn
- rock
- suomirock
vaiko
- iskelmä
Lasketaanko lopuksi rock, heavy ja Suomirock yhteen?
Mihin kategoriaan kuuluu esim. Rasmus?
Viestin lähetti Allu
Missä hiphop/rap???
Öööh.. Kyse taisi olla musiikista ;)
Vastaan Rock! Tätä on muuten kysytty jo täällä! (http://www.jatkoaika.com/keskustelu/showthread.php?threadid=6053&highlight=Rock)
Viestin lähetti Pihvi
Öööh.. Kyse taisi olla musiikista ;)
Hehheh.. :D
Tällä hetkellä taitaa olla blues, joka meikäläisen ämyreistä pauhaa. Mutta ehkä joskus tulevaisuudessa se menee heavy, hard rock, rock osastolle.
Demon Allbran
03.12.2001, 14:00
Tosta puuttuu sellainen pieni genre nimeltään pop. :) Vastaan rock.
vilpertti
03.12.2001, 14:03
entäpäs trip hop? trance?
hc? oi? punk? :confused:
no, vastataan sitten iskelmä.
Timo T A Mikkosen Joululevy
BigRedBob
03.12.2001, 14:27
...Hyvää musiikkia. Vitut kategorioista. Kaikki, paitsi kansanmusiikki käy.
Paitselo
03.12.2001, 14:30
Meni rockin puolelle ääni. Mutta rockiahan on niin monenlaista?
Viestin lähetti Brewer
Timo T A Mikkosen Joululevy
Kuuluu hardcore osastoon ? :D
Viestin lähetti BigRedBob
...Hyvää musiikkia. Vitut kategorioista. Kaikki, paitsi kansanmusiikki käy.
Oletkos Iso Punainen Popi koskaan kuunnellut kamarimusiikkia ? Jos olet , oletko yhä sitä mieltä ,että kaikki käy ? Entäs Operetteja ?
Huono äänestys.
Kysytäänkö seuraavaksi minkä väriseen paitaan pukeudut?
-Kantor-
03.12.2001, 16:39
Missä proge?
Vastaan proge.
Heavy mä vastasin, mutta tällaiset äänestykset voisi lopettaa, joissa ei ole jokin muu mikä? vaihtoehtoa.
sniper2001
03.12.2001, 16:53
Rock, Heavy ja Rap. Tyyliin Limp Bizkit, Slipknot, Rammstein jne.
Eisenhower
03.12.2001, 18:04
AOR. Ja kun ei sitä vaihtoehtona ollut, ääni meni Jaskalle.
Ike
Rock, rock, rock!....
1. Suomirock
2. Rock
3. Pop
Aika laaja skene on, suomalaisista melkeinpä kaikki, eli Irwin-Juice, Apulanta-Bomfunk. Ja tottakai vanhat kunnon Pelle Miljoonat, Leevit ym.
Ulkomaalaisista 80-luvun rock ja reggae on parhaimmasta päästä. Tottakai pari muunkin lajin edustajaa on. Esimerkiksi ulkomaalaisista voisi mainita Queen, Inner Circle, Survivor...
vilpertti
03.12.2001, 18:37
Jos musiikki on hyvää, sitä voi kuunnella. Tyylisuunnalla ei ole väliä, paitsi että nuo poikaorkestereiden lemmenluritukset ja pikkutuhmat sanoitukset eivät mua jostain syystä saa lämpenemään. Myös ns. "pätkämusiikki", jota myös r'n'b:ksi on tituleerattu on suurimmaksi osaksi etovaa. En tykkää kun ne kuulostaa kaikki aivan samanlaisilta ja oma musiikillinen innovaatio on nollilla.
Kotimaiset:
Ismo Alangon koko tuotanto Koneesta Säätiöön
Pohjannaula
CMX
Don Huonot
Eppu Normaali
Yö
Sir Elwoodin hiljaiset värit
Juliet Jonesin sydän
Neljä Ruusua
Ulkomaalaiset:
Queen
Beatles
Santana
Red hot chili peppers
finnishninja
03.12.2001, 19:01
Tais jäädä muutama laji pois. Olen hirveästi pahoillani!
En ole ollut niin kauaa jatkoajan sivuilla joten on jäänyt myös väliin aikaisempi äänestys joka oli huomattavasti laatimaami parempi.
Syy että halusin tietää mitä kuuntelette on se että meillä täällä nuuskahuulien maassa alkaa mennä homma hieman poskelleen. Hallissa soi Spice Girls ja sillee... Joskus kun pääsee katsomaan meininkiä härmäläisissä halleissa niin ei voi kuin todeta että siellä on homma paremmin hallussa - ja sen näkee myös äänestyksestä.
Battleaxe
06.12.2001, 17:09
1:Rockabilly.
2:Hard rock/Heavy.
3:Blues(rokahtavampi).
JokeriJätkä
06.12.2001, 20:28
Kunnon heavymusaa sen olla pitää! Suomirokkiakin tulee aika paljon kuunneltua. Harmi, että nykyään tuleen niin vähän hyvää musaa. 80-luku jyrää!
Heavya tulee kuunneltua monilta bändeiltä, tässä listaa parhaista:
Ulkomaalaiset
Yksi ylitse muiden: IRON MAIDEN!
Kiss
Scorpions
Ozzy Osbourne
Black Sabbath
Alice Cooper
Bruce Dickinson
Kotimaiset:
Stratovarius
Ismo Alanko, soolo+molemmat bändit
Eppu normaali
Eniten kuunetelen Hip-hoppia ja gangsterrappiä. myös vähän heviä.
Pistetääs vähän bändejä:
Ezkimo
Flegmaatikot
KRS-One
Avain
Nelly
Eminem
D12
Cypress Hill
Mudvayne
En varmasti yllätä ketään ilmoittamalla, että lempigenreni on ehdottomasti iskelmä, joskus suomirokkikin iskee. Janos Valmunen, Rainer Friman, Jamppa Tuominen, Georg Ots, Anna Hanski jne...
Mutta olen toki sopeutuvainen muihinkin lajityyppeihin, ja toisinaan niitä syrjähyppyjäkin tapahtuu esim. rockiin tai poppiin.
Mm. seuraavia yhtyeitä:
Absoluuttinen nollapiste, Arcturus, System of a Down, Symphony X, Dream Theater, Shadow Gallery, Borknagar, Bad Religion, King Crimson, Yes, In the Woods..., Tristania, Cradle of Filth, Frank Zappa, Gary Moore, YUP, CMX, Ismo Alanko (kaikki yhtyeensä), Joy Division, Nick Cave, Covenant (nyk. Kovenant), Ataraxia, Dead Can Dance, Kotiteollisuus, Maj Karman Kauniit kuvat, Viikate, Burzum, Type o Negative, Sleepytime Gorilla Museum, Mr. Bungle, Fantomas, Faith No More, Idiot Flesh, John Zorn, Within Temptation, After Forever, ELP, After Crying, Camel, Circle, Ozric Tentacles, Strokes, Hives, Hellacopters, Beatles, Ved Buens Ende, The 69 Eyes, Peccatum, Diabolical Maquerade, Green Carnation, Pink Floyd, Testament, Nick Drake, Anathema, Opeth, Moonspell, Electric Wizard, Mortiis, Katatonia, Tomahawk, Berzerker, Twisted Sister, Black Sabbath, Rammstein, Kingston Wall, My Dying Bride, Paradise Lost, Soundgarden, Rancid, NOFX, No Fun At All, Sex Pistols, Dead Kennedys, Gentle Giant, Miles Davis, Charlie Parker, Louis Armstrong, Tasavallan Presidentti, Wigwam, Carl Orff, Igor Stravinsky, Pjotr Shtaikovsky, Eppu Normaali, Leevi and the Leavings, Juice Leskinen, Zero Nine, Monk, Dizzie Gillespie, UMO, Trio Töykeät, Timo Ratiainen & Trio Niskalaukaus, Keinuva Lahna, Sigur Ros, Jethro Tull, Rauli "Badding" Somerjoki, Rush, Tuomari Nurmio, Doors, Marillion, Queensr˙che, Ugly Kid Joe, Bob Marley, Soul Captain Band, Kapteeni -ni, Theatre of Tragedy, Therion, Genesis, Slipknot, Neil Young, Led Zeppelin, AC/DC, Musta Paraati, Zen Cafe, Ruotomieli, Red Hot Chili Peppers, Kula Shaker, REM, Blue Öyster Cult, Jimi Hendrix, Edward Grieg, Paul Dukas, Cranberries, Extreme, Kiss, Tom Petty, Tori Amos jne..
Nämä eivät sitten olleet missään järjestyksessä.
Pop, trance, eurodance, suomirock, suomiheavy, 80-luvun pop, rap, suomirap, nu-metal ja Waltarin tyylinen musiikki, joka ottaa vaikutetteita kaikista tyyleistä.
hannes_ko
16.06.2002, 17:54
Viestin lähetti CMX
Mm. seuraavia yhtyeitä:
Absoluuttinen nollapiste, Dream Theater, King Crimson, Yes, Frank Zappa, YUP, CMX, Ismo Alanko, Joy Division, Nick Cave, Kotiteollisuus, Maj Karman Kauniit kuvat, Viikate, Faith No More, ELP, Strokes, Beatles, The 69 Eyes, Black Sabbath, Rammstein, Kingston Wall, Soundgarden, Sex Pistols, Miles Davis, Tasavallan Presidentti, Wigwam, Carl Orff, Igor Stravinsky, Pjotr Shtaikovsky, Eppu Normaali, Leevi and the Leavings, Juice Leskinen, Zero Nine, Timo Ratiainen & Trio Niskalaukaus, Jethro Tull, Rauli "Badding" Somerjoki, Rush, Tuomari Nurmio, Doors, Soul Captain Band, Kapteeni -ni, Genesis, Neil Young, Led Zeppelin, AC/DC, Zen Cafe, REM, Blue Öyster Cult, Jimi Hendrix, Edward Grieg, Tom Petty, Tori Amos jne..
Nämä eivät sitten olleet missään järjestyksessä.
Bravo! Oman listani löytyy lähinnä Kuuntelussa juuri nyt-ketjusta..
Viestin lähetti hannes_ko
Bravo! Oman listani löytyy lähinnä Kuuntelussa juuri nyt-ketjusta..
Niin, mitä tarkoitat?
BigRedBob
16.06.2002, 19:17
Metallica, Slayer, Rage Against The Machine, KoRn, Machine Head, Rammstein, Type O Negative, Black Sabbath, Biohazard, Sepultura, Sick Of It All, Madball, Soulfly, Fear Factory, Pantera, Coal Chamber, System Of A Down, Johnny Cash, Kiss, Soundgarden, White Zombie, Rob Zombie, Helmet, Slipknot, Deftones, The Haunted, Tomahawk., Dead Kennedys, Black Flag, The Doors, Jimi Hendrix, Bob Marley, Led Zeppelin, Rollins Band, Hellacopters, Red Hot Chili Peppers, Faith No More, Garbage, Fun Lovin' Criminals, Beastie Boys, N.W.A., Cypress Hill, Public Enemy, Ice T, Ice Cube, Money Mark, Geto Boys, Massive Attack, Portishead, Tricky, Goldie, Roni Size, Asian Dub Foundation, Prodigy, Chemical Brothers, Apezone, SubUrban Tribe, CMX, Don Huonot, YUP, Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus, Lyijykomppania, Kotiteollisuus, Kyyria, Kingston Wall, Xysma, Hybrid Children, Tuomari Nurmio, Itä-Saksa, D-Ray, Eternal Erection, Stone, Airdash, Sielun Veljet, Ismo Alanko, Martti "Huuhaa" Innanen, Hassisen Kone, Eläkeläiset, Nylon Beat, LAB, Kemopetrol, Giant Robot, Pepe Deluxe, Don Johnson Big Band, jne...
hannes_ko
16.06.2002, 21:17
Viestin lähetti CMX
Niin, mitä tarkoitat?
En mitään sen kummempaa, kuin että paljon oli samoja suosikkibändejä meillä. Ja etten omaa listaani alkanut kirjata uudestaan ylös...
Okei. Hyvä musiikkimaku sinulla :)
Tämä kyselyhän on selkeästi vanhemman sukupolven edustajien masinoima propagandatorvi, jossa ei ole sisälletettynä r'n'b:tä, rappia, puhumattakaan täysin erilaisista elektronisen musiikin alalajeista. Siksi jouduin äänestämään kohtaa "tekno", joka täydellisen epätarktasti ei kuvaa kuuntelemaani musiikkia. Johon tosin sisältyy myös rockkia.
Soulreaper
17.06.2002, 12:31
1. Göteborg -tyylin melodinen death metal
2. Sentenced - Katatonia akseli
3. No jaa.. meneehän se bläkkiskin siinä sivussa.
4. Ja tekno ja humppa sammuneena:)
TheAnimal
17.06.2002, 15:13
Esitän haisevan vastalauseeni koko äänestykselle! Klassinen musiikki puuttuu kokonaan. Tosin sellaiset puuhastelijat kuin Beethoven, Mozart, Bach, Schumann, Brahms, Schubert, Chopin, Wagner, Strauss, Vivaldi, Sibelius ja kumppanit ovat päiväperhoja, jotka eivät koskaan saavuta niin pitkäikäistä suosiota kuin tämän päivän listahitit. ;)
Mikään ei rentouta samalla tavalla kuin hyvä klassinen musiikki esimerkiksi pitkällä automatkalla.
Hyvä musiikki on hyvää musiikkia. Tilanteen mukaan sanoi tykkimies kun kärpästä tykillä ampui. Status Quo, Deep Purple ja vastaava on loistavaa lätkämusiikkia. Siksi IFK on tässäkin asiassa ylitse muiden. Ei soi kovin usein nämä paikallisradioiden tusinahitit kuten monen muun seuran otteluissa.
Etupäässä metallia. Tuomiopäivän meininkiä sen olla pitää.
Aina vähän kulloisestakin mielialasta kiinni tuo genre.
Heitetään nyt vaikka niin, että silloin kun tekee mieli vähän hakea agrea tai hyvää menomeininkiä niin bändit kuten Machine Head, Slayer, Pantera, The Haunted, Rammstein ja vanha Metallica mm. ovat sopivia siihen tarkoitukseen.
Täytyy muuten vähän mainostaa tulevaa Tuska -festaria. Perjantain pääesiintyjä Machine Head - vaikka uusilla levyillä vähän agrestaan on tinkinytkin - on livenä sellainen akti, että tunnet sen energian voimasta palliesi siirtyvän takaraivoon. 1,5 tuntia puhdasta ja kursailematonta raivoa - suosittelen lämpimästi.
Melodioihin ja ja kauniiseen fiilistelyyn voi upottautua vaikkapa esimerkiksi Sentencedillä, Deftonesilla, Type O Negativella, Rautiaisen Timpalla kera Niskalaukauksen, Nirvanalla, Soundgardenilla ja tottakai, aina niin kauniilla ja mahtipontisella Nightwishillä.
Itseasiassa yksittäisien bändien luettelu on aivan liian vaikeaa, niitä kun on miljoona. Tuon BigRedBobin listan raskaampi osasto lukeutuu lähes poikkeuksetta omiinkin suosikkeihini.
Joskus joku on sanonut, että ikä muuttaa musiikkimakua pliisumpaan suuntaan..
Ei muuten pidä ainakaan omalla kohdallani ollenkaan paikkaansa. Siinä missä Sabbathien, Kissien ja Motörheadien ohella vielä 80-luvulla tuli kuunneltua bändejä kuten Meteors, Melrose, Stray Cats, Hurriganes, Yö etc. niin nyt noiden tilalla pauhaa noin miljoona kertaa raskaampi tavara.
Mitä edesspäin? Soiko aikanaan 80-vuotis -synttäreillä Cradle of Filth, Emperor ym. kirkonpoltto meininki??
Eipä tuon väliä. Yksi motto pitää kuitenkin olla mielessä. Kun soitat musiikkia, niin soita aivan helvetin lujalla ! :)
No mutta, mutta Finnishninja!! Missä on vaihtoehto "kantri"? Olenko koskaan tullut maininneeksi, että sydämeni palaa kantrille? Heh.
Klassista musiikkia nykyään. Myös elektroninen musiikki tyyliin Vangelis kiinnostaa. Kuunteleeko kukaan muu klassista musiikkia?
Mats Bedö
04.04.2006, 01:05
Vaitetaan, etta Romaniassa olis yks, joka kuuntelee...
Punkia kuuntelen eniten. Vastasin rock
Kaikenlaista tulee kuunneltua. Mieluiten sellaista mikä kuulostaa omalta itseltään, eli hieman kokeellisemman musiikin puoleen olen kallellani. Jos kaavamaista musiikkia tekee puolestaan mieli kuunnella, niin se saakin sitten olla raskaalla kädellä soitettua. Perusrokki on puolestaan kamalinta paskaa mitä on. No, ehkei ihan kamalinta, mutta kamalaa kuitenkin.
Parker27
04.04.2006, 02:11
1. Heavy
2. Rock
Ne on siinä. Muut menee vain väkisin syötettynä.
RÄP!
-Eminem
-Cypress Hill
-Method Man
-G-unit
-X-zibit
-Avain
-Kapasiteettiyksikkö
Perusrokki on puolestaan kamalinta paskaa mitä on. No, ehkei ihan kamalinta, mutta kamalaa kuitenkin.
Mitä on perusrokki? Voisitko antaa jotain esimerkkibändejä?
Oma musiikkilajini on pääsääntöiseesti heavy/hardrock, mutta kyllä esim. jotain Weezerin Pinkertonia on tullut aika paljon luukutettua tuolta poppis-puolelta.
Metalwarrior
04.04.2006, 09:43
Pääasiassa 80-luvun heavya kuuntelen. Tyyliin Maiden, Priest, Accept, Dio jne. Suomihevi menee myös. Jos joskus jotain kevyempää kuuntelen, niin sitten eksyy esim. Springsteen tai suomirokki (Popeda, Eput jne.) soittimeen.
Klassista musiikkia nykyään. Myös elektroninen musiikki tyyliin Vangelis kiinnostaa. Kuunteleeko kukaan muu klassista musiikkia?
Kyllä. Klassista musiikkia tulee kuunneltua. Erityisesti Chopinia. Tuli tuossa viime kesänä reilireissulla käytyä Varsovassa Chopin Akatemiassa fiilistelemässä.
Vangelista tuli kuunneltua nuorempana.
Jääkuutio
04.04.2006, 12:00
HC:ta ja punkkia lähinnä.
Jätin vastaamatta, koska en halua samaan kategoriaan kasarihevareiden enkä myöskään kaiken maailman kukkorockareidenkaan kanssa.
HC:ta ja punkkia lähinnä.
Jätin vastaamatta, koska en halua samaan kategoriaan kasarihevareiden enkä myöskään kaiken maailman kukkorockareidenkaan kanssa.
Taidat kuulua jengiin, joka ottaa musiikin liian vakavasti ja haistattaa paskat esim. jollekin Darknessille, kun ne on liian itseironisia. Vakavaa hommaa perkele!
Itse en halua, että mua sekoitetaan näiden "mun maku on ainoa maku"-juntteihin. Tarkoitan siis sellaisia, jotka kuuntelevat HC:ta ja punkia, mutta ainoastaan mainstream-bändit on tiedossa.
Mielikuvitushahmo
04.04.2006, 12:08
Olen sekakäyttäjä, enimmäkseen soitossa on biisejä seuraavilta bändeiltä ja artisteilta: Toto, Boston, Bruce Springsteen, Dimmu Borgir, Europe, Alice Cooper, Avril Lavigne, Hillary Duff, Kelly Clarkson, Mike Oldfield...
Ja sitten on Eläkeläiset!
Äänestän rokkia, jee!
Mitä on perusrokki? Voisitko antaa jotain esimerkkibändejä?
Ne on sitä Radio City -kamaa.
Tosin huomasin juuri, että yöllinen kommenttini oli jokseenkin virheellinen. Perushevi on huomattavasti perusrokkiakin kamalampaa.
Jääkuutio
04.04.2006, 12:19
Taidat kuulua jengiin, joka ottaa musiikin liian vakavasti ja haistattaa paskat esim. jollekin Darknessille, kun ne on liian itseironisia. Vakavaa hommaa perkele!
Itse en halua, että mua sekoitetaan näiden "mun maku on ainoa maku"-juntteihin. Tarkoitan siis sellaisia, jotka kuuntelevat HC:ta ja punkia, mutta ainoastaan mainstream-bändit on tiedossa.
Taidat kuulua jengiin, joka ottaa muiden kirjoitukset liian vakavasti ja haistattaa paskat esim. jollekin semisarkastisille kirjoituksille, kun ne on liian itseironisia. Vakavaa hommaa perkele!
Ei kai mun helvetti ole pakko kaikesta musiikista pitää? Itse en esimerkiksi voi sietää kasariheviä. The Darknessia en vihaa, mutta en heidän menoaan juuri arvostakaan. En minä silti edellämainituista pitäviä mitenkään "vääräuskoisina" pidä. Jokaisella on oma musiikkimakunsa. Ei se kuulu mulle, jos sä tykkäät kikkelihevistä...
Ja kyllä, musiikki on toisinaan helvetin vakavaa!
Ne on sitä Radio City -kamaa.
Tosin huomasin juuri, että yöllinen kommenttini oli jokseenkin virheellinen. Perushevi on huomattavasti perusrokkiakin kamalampaa.
Perusrokkibändeistä ensimmäisenä tulee mieleen AC/DC. Kaikki biisit noudattelee käytännössä samaa kaavaa, variaatioita turha odottaa. Muutama ko. bändin levy löytyy kyllä, mutta lopen kyllästynyt olen biisien yksitoikkoisuuteen. Perusheavysta tulee Iron Maidenin ja Helloweenin kaltaiset bändit mieleen.
Ei kai mun helvetti ole pakko kaikesta musiikista pitää? Itse en esimerkiksi voi sietää kasariheviä.
No on meillä sitten jotain yhteistä. Itse kuuntelen muutamia kovia kasarihevibändejä, mutta 95% niistä on täyttä roskaa. Levy-yhtiöt haistoi silloin rahan ja signasivat/tekivät bändejä. Näiden hiuspehkojen musiikillinen lahjakkuus oli ihan nollatasoa, mutta eipä niitä ns. "muusikoita" voi syyttää, jos sellainen paska menee läpi. Jotain Twisted Sisteriä en oikeasti kuuntele edes kovin vakavasti, vaan lähinnä kännissä huumorimielessä. W.A.S.P. taasen on paljon muutakin kuin kasarihevibändi tai kikkeliheviä.
Kyllä 70-luvulla osattiin tehdä sentään musiikkia.
PS. Jääkuutio: Sellainen suomalainen punk-bändi kuin Dirty Deeds Indeed tuttu?
Jääkuutio
04.04.2006, 12:52
PS. Jääkuutio: Sellainen suomalainen punk-bändi kuin Dirty Deeds Indeed tuttu?
Pakko myöntää, että nimi on tuttu, itse orkesteri ei.
Enemmän suomalaisista on tullut tutustuttua noihin Combat Rock Industryn hässäköihin. Oikeastaan enemmän lämpeän tuolle HC-menolle kuin peruspunkille. En olekaan mikään punkin asiantuntija.
Jos ihan tarkkoja ollaan niin viime aikoina (viimeisen vuoden aikana) lähimpänä sydäntäni ovat olleet nämä "post-hardcore"-yhtyeet, joita varsinkin Ruotsista puskee todella laadukkaina versioina aika tiuhaan. Lolita Stasi, Cult of luna, From now on...
Öh, nyt täytyy myöntää, että mokasin. Punk-bändi, jota tarkoitin on siis nimeltään Sad Days Indeed. Tuo Dirty Deeds Indeed on muistaakseni AC/DC:n cover-bändi.
Listalla mainituista rockia ja heavyä, tosin lista nyt on melkoisen puutteellinen kun siitä puuttuu esim. klassinen musiikki tyystin.
Kolmen kärki minulla on siis:
-rock.
-heavy.
-klassinen musiikki.
Kaikista mieluiten kuuntelen kuitenkin hiljaisuutta, se inspiroi eniten ja juuri hiljaisuutensa tähden ajaa ajatukset liikkee maisemiin jotka ovat kaukana tästä maailmasta.
vlad.
Jääkuutio
04.04.2006, 13:00
Öh, nyt täytyy myöntää, että mokasin. Punk-bändi, jota tarkoitin on siis nimeltään Sad Days Indeed. Tuo Dirty Deeds Indeed on muistaakseni AC/DC:n cover-bändi.
Niinpä onkin. :)
Mietinkin, että mistä tuo kuulostaa niin saatanan tutulta ja oudolta. Mutta tosiaan, tarkoitimme samaa bändiä joka tapauksessa; Sad Days Indeed on nimenä tuttu, muuten ei...
Lunatico
04.04.2006, 16:18
Jälleen vajaat vaihtoehdot, mutta aivan sama. Rap/Gangsta rap on se mitä allekirjoittaja fiilaa.
Rock, suomirock/pop, dance ja ehkä jopa tecno, joskus.
Kovin on vajavaiset vaihtoehdot, mutta rock on parasta, yleensä kuitenkin hard rock/heavy tai AOR. Sekä iso liuta 80-luvun (syntikka)poppia yms. "Perusrokkikin" on paikoitellen ihan jees. Itseironiset bändit ovat loistavia, mutta haudanvakavakin musiikki on joskus paikallaan.
Battleaxe
04.04.2006, 19:29
Jotain Twisted Sisteriä en oikeasti kuuntele edes kovin vakavasti, vaan lähinnä kännissä huumorimielessä. W.A.S.P. taasen on paljon muutakin kuin kasarihevibändi tai kikkeliheviä.
Eli Twisted Sisteriä huumorimielessä kännissä, mutta W.A.S.P.ia tosimielessä?
Ristiriitainen lausunto:)
Mulle TS on kaikki kaikessa, enkä hyväksy moisia kirjoituksia!
Feikki edit: Hymiö puuttui lopusta.
Nahkaparturi
04.04.2006, 19:56
Rock, Punk, Reggae, Proge, Jazz, Klassinen. Näitä pääasiassa. Kuluneena talvena enimmäkseen progea ja jazzia.
Eli Twisted Sisteriä huumorimielessä kännissä, mutta W.A.S.P.ia tosimielessä?
Ristiriitainen lausunto:)
Mulle TS on kaikki kaikessa, enkä hyväksy moisia kirjoituksia!
Heh, kyllähän Twistarit hakkaa suurimman osan kasarihevibändeistä. W.A.S.P.:illa sattuu vaan olemaan sellaisia vakavampiakin levyjä, joista on huumori kaukana. Crimson Idol ja Headless Children muun muassa.
Battleaxe
05.04.2006, 09:45
Mä taas pidän siitä huumorista musiikissa, ja onhan Twistareilla vakavampiakin aiheita biiseissään(mm.The Price, Street Justice jne), mutta ennen kaikkea he toivat huumorin kautta kapinallisuutta esiin kappaleissaan.
Hehän laittoivat H-kirjaimen levyjen kansiin, joka tarkoitti huumoria ja sanoivat "jos sitä ei ole, älkää kuunnelko levyä".
P.S. Pidän myös Waspista ja on vitun hienoa, että ne esiintyy samana päivänä Twistareiden kanssa Saunassa. Sinnehää siekii tuut?
P.S. Pidän myös Waspista ja on vitun hienoa, että ne esiintyy samana päivänä Twistareiden kanssa Saunassa. Sinnehää siekii tuut?
Kai sitä joutuu tulemaan. Kiva nähdä Dee ja Blackie samana päivänä. Harmi, että Sryper perui, sille olisi saanut nauraa ihan oikeesti.
Kirjoitetaan vähän aiheesta. Nukutun yön jälkeen heavy/hardrock rulettaa edelleen.
Legwand#11
05.04.2006, 17:30
Kyllä se on se rokki joka kolahtaa kovimmin.Radiocityn rokkikama rokkaa ;)
vBulletin v3.8.6, Copyright ©2000-2013, Jelsoft Enterprises Ltd.