View Full Version : Onko Bednar jo koneessa...
slapshot
24.11.2001, 09:04
Bednarin saldo farmista on masentavaa luettavaa , eli 9 peliä ja 0+4 !!!! Ainoa mikä voi estää tai viivyttää Bednarin tuloa on se että kun Losi "hukkasi" 2:n kierroksen varauksen vanhempaan pelaajaan ja tulosta ei tule ! Riittääkö kärsivällisyys vielä Losin johdolta , en haluaisi olla sen kaverin housuissa joka Bednaria on suositellut varattavan jo toisella kierroksella , eikö muuten Losi ottanut muutaman vuosi sitten myös Liljan toisella kierroksella ja kaveri on pelannut pääasiassa farmissa, millä kierroksella ne muuten varasivat Vlasakin joka kanssa tuli takaisin.
Viestin lähetti slapshot
Bednarin saldo farmista on masentavaa luettavaa , eli 9 peliä ja 0+4 !!!! Ainoa mikä voi estää tai viivyttää Bednarin tuloa on se että kun Losi "hukkasi" 2:n kierroksen varauksen vanhempaan pelaajaan ja tulosta ei tule ! Riittääkö kärsivällisyys vielä Losin johdolta , en haluaisi olla sen kaverin housuissa joka Bednaria on suositellut varattavan jo toisella kierroksella , eikö muuten Losi ottanut muutaman vuosi sitten myös Liljan toisella kierroksella ja kaveri on pelannut pääasiassa farmissa, millä kierroksella ne muuten varasivat Vlasakin joka kanssa tuli takaisin.
Jaroslav Bednar ei pääse/halua tulla ennen joulukuun 15. tai 31. päivä. Hän menettäisi allekirjoitusbonuksensa, joka on ollut huomattava summa rahaa, mutta sen jälkeen, toivottavasti:)
Olen aivan varma että näin Bednarin tänään Jaffa-areenalla!
Siis voisiko joku vahvistaa etten nähnyt näkyjä (eli onko mies pelannut LA:ssa tai farmissa viime päivinä)? Eli jos ja kun näin Bednarin tänään hallilla niin se voisi tarkoittaa kenties sitä että mies olisi palaamassa kotoiseen liigaan!? Näkikö kukaan muu Jardaa tänään? vai olenko ainoa sieniä syönyt?
Itse olen tätä ihmettä rukoillut jo pitkään! Tuleppas Jarda HIFK:n takaisin, kiitos!
Ps. Onko kellään oikeata tietoa Jardan tilanteesta???
Meillekin tuttu Bednar pelasi Manchester Monarchsien joukkueessa ainakin vielä lauantaina joulukuun 23. pelatussa pelissä St. John Flamesia vastaan, jossa kaveri teki ottelun ainoan maalin.
Jarda oli pelannut Monarcsin riveissä vielä 26. päiväkin 3-3-tasurissa Lowellia vastaan. Jardan tehot 0+1.
BigRedBob
28.12.2001, 00:48
Ei kai tässä enää Jardaa tarvita surffailemaan IFK-hyökkäykseen?
Viestin lähetti Bob77
Siis voisiko joku vahvistaa etten nähnyt näkyjä (eli onko mies pelannut LA:ssa tai farmissa viime päivinä)? Eli jos ja kun näin Bednarin tänään hallilla niin se voisi tarkoittaa kenties sitä että mies olisi palaamassa kotoiseen liigaan!? Näkikö kukaan muu Jardaa tänään? vai olenko ainoa sieniä syönyt?
Mistä samaa sienilaatua saa, mulle kanssa!!
Viestin lähetti Bob77
Nopeasti on mies jenkeistä tänne lentänyt, kun pelasi vielä aamuyöstä Suomen aikaan Monarchseissa. Mutta ennen Ässät ottelua, anna minullekin tuollaisia sieniä pizzan päälle, niin kyllä se peli tästä paranee;)
vBulletin v3.8.6, Copyright ©2000-2013, Jelsoft Enterprises Ltd.