View Full Version : Mitä joukkuelajia pelaat/harrastat itse?
Black Adder
21.11.2001, 14:43
Jos pelaat useampia seuraavassa listassa luetelluista valitse mieluisin.
Itse pelaan lätkää, futista (silloin kun kentät ovat sulia), sählyä ja lentopalloa.
Ps. joku "iso" laji varmaan unohtui ja marginaalilaji vei paikan...
No salibandyssa nyt on tullut merkittävimmät suoritukset(pari mitskua), mutta Lätkä se kuningaslaji on ihan ylivoimaisesti. Eli lätkää sitä meikäläinen mieluiten pelaa.
Lätkän ja salibändyn jälkeen tulee sitten koris ja futis.
Salibandylle nyt meni ääni, koska sitä nyt on tullut pelattua ihan junioreissa.
St. James
21.11.2001, 14:59
Kyllä se joukkuelajeista on se kuningas jalkapallo! Kesälllä ulkona ja talvella futsalia! Aikanaan tuli lätkääkin pelattua junnuissa ja sittemmin kaukalopalloa, mut talvella 2000 jouduttiin luopumaan sarjapaikasta porukan vähyyden vuoksi. On tämäkin turha viesti, no jotain aikansa kuluksi, kun duunis ollaan....;)
Salibandya/Sählyä sitä ehdottomasti mieluiten pelaa. Harmi vaan, kun sitä pääsee nykyisin niin harvoin pelaamaan (Varsinkin talvella), kun en pelaa joukkueessa.... :(
1. Salibandy/Sähly
2. Jalkapallo
3. Jääkiekko (Kun olen niin huono luistimilla).... :(
1. Beach volley
2. Kaikki mahdolliset urheilulajit..
Designer
22.11.2001, 10:58
Joku toinenkin täällä joskus kertoi pelaavansa uppopalloa, kuka se oli?
Lätkä, säbä ja futis sekä kaukalopallo kuuluvat merkittävämpään repertuaariin...
kamraterna
22.11.2001, 13:49
Jääpalloa pääsarjatasolla
Golf. Aivan järjetön laji, mutta sitä tulee silti pelattua..
Koripalloa tulee pelailtua 4 divarissa. Käsipallon lopetin tuossa kaksi vuotta sitten.
"vain" salibandyä, onpa päässyt tuo luistelu vähän nääs ruostumaan kun ei tullut muutamaan vuoteen oltua jäällä. Jääkiekkoa tulis kyllä pelattua mutta ei oikein löydy sellaista omatasoista porukkaa näiltä main. Tosin kai tuohon Jyppiin tai Diseen mahtus :D
tsei_tsei
24.11.2001, 04:26
Montaa vaihtoehtoa kun ei saanut valittua, niin valitsin sen mitä tällä hetkellä tulee eniten pelattua. Eli salibandy. Sitten kesäisin myös jalkapalloa. Sitten on tullut jonkin verran pelattua myös koripalloa ja lentopalloa. Jälkimmäiset sinänsä mukavia, että sopivat sekä ulkona että sisällä pelattaviksi.
En löytänyt mitään sopivampaa ketjua niin kirjottelen tänne.
Olisiko siis halukkaita joukkueita lähtemään pelaamaan yöturnausta Poriin joku perjantai-lauantai välinen yö?
Päivää ei ole vielä lyöty lukkoon, mutta tod näköisesti huhtikuun aikana jos joukkueita saadaan mukaan tarpeeksi.
Maksu noin 20-50e/joukkue. Jotain palkintojakin hankitaan ja tutkaan voi vedellä palloa.
Peliaika about 2x10min tai jotain. Tuomari on.
Tarkoitus ei ole ryyppääminen, sen voi tehdä sitten seuraavana päivänä. Eli ihan limpparilinja.
Jos kiinnostaa niin ota yhteyttä johannes9@luukku.com
edit. Niin ja lajina siis homokyykkä (KAUKALOPALLO)
Koripalloa B-poikien SM-sarjassa. Ensi kesänä olisi tarkoitus siirtyä miesten 1. divari rinkiin.
Mats Bedö
03.04.2006, 08:26
Golf. Aivan järjetön laji, mutta sitä tulee silti pelattua..
Ja joukkuelajina ihan ehdoton!
Shakkia on joskus tullut lätkittyä. Viime aikoina vähemmän.
Tulihan sitä jalkapalloa junnuna potkittua, onnekseni tajusin lopettaa. En ollut kovin tehokas hyökkäyspäässä.
Jääkiekkoa miesten harrastesarjassa. Muita lajeja en harrasta joukkueissa, mutta toki kesäisin kavereiden kanssa tulee myös potkittua futista ja läpsittyä lenttistä biitsillä.
Mielikuvitushahmo
03.04.2006, 14:21
No sabaa vittu!
Ja pelaan sitä koska ei ole parempaakaan tekemistä ja lenkkeilemään en ala.
Shakkia on joskus tullut lätkittyä. Viime aikoina vähemmän.
Shakki on pelien aatelia, vaikkei joukkulaji olekaan. Täytyy tunnustaa, että missään muussa lajissa häviäminen ei tunnu yhtä pahalta.
Joukkulajeista sählyä tulee pelailtua. Jalkapalloa tekisi mieli pelata enemmän, mutta kun kaverit eivät ole yhtä innostuneita kuin itse, niin vähälle on päässyt jäämään.
Joukkuelajeista harrastan punttisaleilua, yksilölajeista venyttelyä. Lisäksi aion käydä tänään parturissa.
Jokeriarska
03.04.2006, 16:27
Juniorina pelasin 10 vuotta jalkapalloa joukkueessa maalivahtina. Nykyisin aina silloin tällöin kesäisin. Toki salibandya myös höntsäilin futiksen ohella, mutta futis on aina ollut mulle ylivoimainen ykkönen.
Jääkiekko. Ensi vuonna miesten kolmosdivaria.
"Harrastan" salibandyä. Harrastaminen on sitä, että olen käynyt kuluneena talvena ehkä neljä kertaa kavereiden kanssa pelailemassa vuorollamme, jolla aktiivikäyttäjiä ei tuppaa olemaan ollenkaan. Työpaikan vuorollakaan ei ole tullut käytyä. Ehkä taas joskus...
Golden AWe
04.04.2006, 14:21
Lätkää, TFC:tä ja Designerin hakkausta.
TFC on se tekniikkapallolla paljain jaloin pelattava fyysinen takapihafutis ja kyllä, Designerin hakkaaminen on ehdottomasti joukkuelaji.
Arttu#29
04.04.2006, 14:28
Salibandya eli "Köyhän miehen" jääkiekkoa. ;)
Salibandya eli "Köyhän miehen" jääkiekkoa. ;)
Hahaa. Sähly on hinttien ja heikkojen laji. Jotkut epäonnistuneet lätkänpelaajat ovat siirtyneet sählykentille, jäätyään liian hitaina ja heikkoina nyyhkyttämään kaukalon laidalle.
Kaukiskin on paljon miehekkäämpää. Se kertoo jo aika paljon.
Itsehän olen siis mies ja pelaan jääkiekkoa. A:ssa ja armaan jotain divaria.
Arttu#29
04.04.2006, 22:54
Hahaa. Sähly on hinttien ja heikkojen laji. Jotkut epäonnistuneet lätkänpelaajat ovat siirtyneet sählykentille, jäätyään liian hitaina ja heikkoina nyyhkyttämään kaukalon laidalle.
Kaukiskin on paljon miehekkäämpää. Se kertoo jo aika paljon.
Itsehän olen siis mies ja pelaan jääkiekkoa. A:ssa ja armaan jotain divaria.
Hahhah, todella vakuuttavaa miehekkyyden todistamista...
Tarkoitin juuri sitä että salibandy on se "kevyempi ja heikompi" versio jääkiekosta, tottakai lätkää tulee pelattua mutta ehkä ei yhtä paljon kun salibandya. Enkä tosin tuota kaukkis juttua allekirjoita.
Hahhah, todella vakuuttavaa miehekkyyden todistamista...
Tarkoitin juuri sitä että salibandy on se "kevyempi ja heikompi" versio jääkiekosta, tottakai lätkää tulee pelattua mutta ehkä ei yhtä paljon kun salibandya. Enkä tosin tuota kaukkis juttua allekirjoita.
No se riippuu mielipiteestä, mutta niin kauan kun nuo täällä Espoossa pelaavat hihattomissa pelipaidoissa mä en vaan voi ottaa lajia vakavasti.
Ei siinä mitään, säbää on ihan hauska höntsätä vankilasäännöillä kaveriporukassa.
Fudistakin pelasin joskus, mutta jotenkin olen ihan avuton ilman mitään mailaa.
Kolme kautta tahkosin vasempana laitalinkkinä ja oli se aika hirveennäköstä rävellystä se.
vBulletin v3.8.6, Copyright ©2000-2013, Jelsoft Enterprises Ltd.