View Full Version : Suomen vastenmielisin kaupunki 2001 -äänestys
J.Pursey
09.11.2001, 12:37
ÄÄNESTÄ MIKÄ ON SUOMEN VASTENMIELISIN KAUPUNKI 2001
Jotenkin minusta tuntuu, että "voittaja" on Turku.. Eli äänestän Vantaata.
Helsinki on mukava kaupunki mutta liian useat tsadilaiset ovat sisäänpäinkääntyneitä, ylimielisiä, itserakkaita paskiaisia.
Rolf Paski
09.11.2001, 12:52
Kas kas, Hämeenlinna puuttuu listalta kokonaan.
No kuitenkin ääneni menee ehdottomasti naapurikaupunkiin eli Vorsaan! Siinäpä vasta tylsä ja ankea paikka. Neljänä vuotena olen opintojani siellä suorittanut ja se riitti!
Syitä:
-Vorsan kieli
-Mustalaiset
-Viksbergin kaupunginosa
-Työttömyys
-Yöelämä, missä???
-Vorsalaiset "kovat" kundit
-Autoni steroiden pölliminen keskustassa arkena keskellä päiväsaikaa.
-Homeinen koulurakennus
-Keskellä periferiaa, vaikka sijaitseekin Etelä-Suomessa.
Espoo tuleekin sitten yhtä selkeänä kakkosena!
- Rolf Paski -
Castillo
09.11.2001, 12:59
Missä on kokkola???
no annetaan ääni kuitenkin helsingille.
Pelkästään ihmisten takia hesa rulaa tässä skabas.
Minä en sano että kaikki on ihan pellejä, mutta niitäkin löytyy, kuten aamun kolarit sen taas ovat osoittaneet...
Mitä vikaa Äänekoskessa on?
Mahavishnu
09.11.2001, 13:07
Kerava.
Täältä on päästävä pois heti kun on mahdollista!
Blueshit
09.11.2001, 13:07
Missä Hämeenlinna on? :eek: :confused:
hyvinkää on ehdoton kärkinimi tässä skabassa. ihmiset ok, eli tarkotan tässä nyt n i m e n o m a a ko. mestaa kaupunkina. ku ei silloo arkkitehtuurin tai muun suunnittelun puitteissa annettu mitään kaupunkiin viittaavaa ominaisuutta. riihimäki kärkkyy niskassa, mutta on edes kaupungin muotoinen. muuten riksu on sisällöllisesti käpykylä. PUHUN EDELLEEN KAUPUNGEISTA - EN NIIDEN IHMISISTÄ!
En ole koskaan edes käynyt Raumalla, joten mistään naapurikateudesta minua ei voitane syyttää, kun valitsin Porin. Ei itse kaupungissa mitään erikoista vikaa ole, mutta vietin nuoruuteni ankeimman kaksiviikkoisen Porin rautatieaseman liepeillä asuntovaunussa. Niin juuri, asuntovaunussa... Olin tuolloin voimakas kivityömies, ja rakensimme Porin asematunnelin taakse/eteen maan ensimmäisen kevyen liikenteen liikenneympyrän. No, rahaa tuli kivasti, mutta sosiaalitilat eivät olleet ihan viimeisen päälle. Vaunun wc:tä ei voinut käyttää, joten suuret hädät toimitin Citymarketin veskiin ja pienemmät läheiseen pusikkoon. Illalla kävelin joko maauimalaan tai kaupungin uimahallille, koska en halunnut viettää vähäisiä yöuniani hikisenä ja likaisena. Matka itsessään ei ollut kuin pari kilometriä pisimmillään, mutta fyysisesti raskaan 11 tuntisen työpäivän jälkeen se ei ole mitään herkkua. Lisäksi kaasujääkaappi ei toiminut säännöllisesti, ruokaa ei ollut mahdollisuus lämmittää ja lämmöt vaunuun kehiteltiin viimeisenä yönä.
Että näin meillä.
Editointia:
Ei Porilaisissa (minun mielestäni) mitään vikaa ole, eikä kaupungissakaan. Muistot eivät vain ole kovin kultaisia.
Viestin lähetti Blueshit
Missä Hämeenlinna on? :eek: :confused:
No sehän on noin 100 km Manseen päin stadista. Pikkukaupunki, eipä ihme ettet ole huomannut. Kartalla on kyllä sillä kohtaa pieni läntti.
;)
Clark Kent
09.11.2001, 13:16
Turku se ei voi olla, koska siellä on niin kauniita naisia. Eli Turku tippui listalta. Vähän sama syy on Tampereella kun en sitäkään äänestänyt. Asukaslukuun nähden eniten naisia... Ei voi olla vastenmielinen kaupunki, vaikka on hieman "punainen". Näin Tamperekin tippui listaltani. Helsinki on ihan mukava kaupunki, mutta ihmiset vähän kylmiä suhtautumisessaan meihin "maalaisiin". Mutta sieltäkin löytyy paljon kauniita naisia, joten ei sekään niin kovin vastenmielinen kaupunki ole... Helsinkikin tipahti listaltani.
Poriakaan en voi äänestää, koska minähän asun Porissa, ja ei tämä nyt niin vastenmielinen paikka ole miltä ehkä vaikuttaa. Kaikki tarvittava löytyy, paitsi kunnon yöelämä. Menopaikkoja ehlä hieman liian vähän... Mutta kiva pikkukaupunki kuitenkin.
Home Sweet Home ei päässyt finaaliin.
Joten finaaliin päätyivät lähiö/ostarikaupungit Espoo ja Vantaa.
Loppumetreillä Vantaan eduksi luin lentokentän jolta pääsee pois ... ja vielä kauas Vantaalta, joten minun mielestäni Suomen vastenmielisin kaupunki on Espoo City.
PS: Rauma muuten puuttui listalta.
Kullervo
09.11.2001, 13:19
on joskus valittu Suomen rumimmaksi / ankeimmaksi (tai joku muu) kaupungiksi.
Forssa, Riihimäki, Kerava ja Järvenpää puuttuvat listalta, joten ääneni jää käyttämättä.
Tähän kommenttiin ei sitten pidä liian tiukkapipoisesti suhtautua, mutta Espoolle meni ääneni.
Hieman ottaa pattiin se niiden "me ei oteta teidän metroa, mutta teidän täytyy hommata pysäköintitilat meidän autoille" homma. Toinen argumentti on se, että ilmeisesti Westendin takia kaikissa Espoon slummeissakin asuvat tuntuvat pitävän itseään todellisen hienostokaupungin asukkeina.
Yllä oleva teksti ei sisältänyt missään tapauksessa sitten minkäänlaista yleistystä...
Missä on kaikki stadilaiset/hesalaiset jotka aina niin mukavasti on ryssittelemässä lappeenrantalaisia? Miksei Lappeenranta sitten ole tolla listalla? Ettei vaan kaikki kuitenkin kesällä kävisi Lappeenrannassa vetyä syömässä, torin reunalla tai satamassa?
Asiaan, ikävä kyllä karuin kaupunki noista taitaa kuitenkin olla tuo naapuri Kouvola. Sorry vaan kaikki kouvolalaiset!
Tuota tylsempää ja juntimpaa kaupunkia ei muuten taida löytyä koko maasta! Ja nyt puhun vielä kaiken lisäksi totta!
Tähän kommenttiin ei sitten pidä liian tiukkapipoisesti suhtautua, mutta Espoolle meni ääneni.Tämähän on erittäin vakavasti otettava asia. Ääneni meni siten Espoolle. Turkua en voinut äänestää, koska "vastenmielisyysskaala" ei riitä siihen. Lappeenranta on mukava pikku kaupunki, jossa on hauska viettää lomaa. Asuminen on sitten aivan eri juttu :).
Kouvola , Parkano ? Parkano , Kouvola ? Ei osaa päättää ....... jompikumpi näistä ?
ps. TheRef , Kuka ryssittelee lappeenrantalaisia ??!! Ei mene ainakaan helsinkiläisten piikkiin ( lue : keravalaiset eivät ole helsinkiläisiä ) !!??
Eisenhower
09.11.2001, 13:54
Korsossa kulminoituu koko kuva. Vantaa on suttuinen prole-versio Espoosta. Molemmat ovat sitä paitsi vaikeita hahmottaa "kaupungeiksi". Ne ovat pikemminkin hallinnollisia alueita, joiden rajat on päätetty kabineteissa.
Ike
...vaikka kuinka yritän, niin en vaan Espoosta voi pitää. Ääneni meni niukasti Espoolle. Hyvin lähellä tuleekin sitten Turku.
Vähäisellä maankiertäjän kokemuksellani täytyy ikävä kyllä vastata Kouvola. Ainut paikka jossa olen nähnyt teinitytön haastavan riitaa tuntemattoman keski-ikäisen miehen kanssa nakkikioskin jonossa ja lyövän tätä herraa. Ei siinä oikein ollut silmiään uskoa.
Muista kaupungeista en hirveästi osaa sanoa. Tai no, Tampereella joku herrasmies tervehti minua baarissa sanoilla "No mitä Ilveksen miäs?" Kai senkin voisi loukkauksena ottaa.
Helsinkiläiset taas tuntuvat olevan yllättävänkin mukavaa porukkaa, vaikka muuta puhutaankin.
"ps. TheRef , Kuka ryssittelee lappeenrantalaisia ??!! Ei mene ainakaan helsinkiläisten piikkiin ( lue : keravalaiset eivät ole helsinkiläisiä ) !!?? "
No juu, se oli sellanen yleistys. Sitä kuulee tosiaan aina niiltä pk-seudun ihmisiltä, jotka as kehä 1:n tai jopa kehä 3:n ulkopuolella.
Asia kuitenkin varmaan tuli selväksi? =)
- "Pori on Suomen perse ja Turku on Suomen Pori."
- "Lahti; Suomen Chicago, viisikirjaiminen persereikä." (kommpanian varapäälliköllämme oli tapana sanoa)
Oikeastaan en senkummemmin vihaa mitään yksittäistä paikkaa itsessään. Kyllä se vastenmielisyys kumpuaa niistä ihmisistä, jotka paikoissa asuvat.
Esim. Hämeenlinna vituttaa, koska siellä tuli pyörittyä inttivuotena ihan riittävästi ja siellä on näitä pilotti-verkkari-karjalalippis-lenkkari porukkaa ihan riittämiin (sikakatsomo). ;)
Pori - Rauma - Turku akseli vituttaa lähinnä siitä kummallisesta giälestä, jota sielläpäin puhutaan.
Vorsa on taas Turku kakkonen, mitä huumetilastoihin tulee. Aivan sama, jos menet Tampereella Hervantaan; monikansallinen- työttymyyspesäke-narkkarilähiö.
Myös se jonkun mainitsema Vorsan kiäli on perin ärsyttävää.
Ei minulla Turkua vastaan mitään ole, onhan siellä kauniita tyttöjä ja kaupunkikin on ihan hieno, mutta se murre. Sitä ei kuuntele kyllä kukaan.
Turuust määki, turuust sääki....
Vastenmielistä kaupunkia ei ole olemassakaan, kaikkia kaupunkeja tarvitaan ja huom. kaikki stadilaiset eivät ole sisäänpäinkääntyneitä ;)
Jos kirjoitan tähän Espoo, saattaa alkaa sanasota. Siispä kirjoitan tähän Espoo ja äänestän vaikka Heinolaa.
Suomen huonoin kaupunki on Perämeren persereikä Kemi, joka ankeudellaan ohittaa jopa Vorsan ja Riihimäen heikoimmat hetket. Toijala ja Haapajärvi voitaisiin lisätä myös tähän Vastenmielinen kaupunki -listaan.
Vaikka kukaan ei tätä kysynyt niin hienoimmat, ihanimmat ja mahtavimmat kaupungit ovat Helsinki ja Turku tässä järjestyksessä :) ja Turun murre saattaa olla erittäin seksikästä ;)
Viestin lähetti Rocco
Tuota tylsempää ja juntimpaa kaupunkia ei muuten taida löytyä koko maasta! Ja nyt puhun vielä kaiken lisäksi totta!
Täysin samaa mieltä kanssasi! Seinäjoki on Suomen "virallinen junttila"!!!
Kyl hän Nimpal mukavast turku o! :)
En muista missäs ohjelmassa tätä samaista asiaa käsiteltiin ja lopputulos oli: Heinola, Tyly kaupunki...
Äänekoski, ehdottomasti. asunut vuoden ja käynyt töissä 1,5v. 8 h täyteen ja äkkiväkkiä pois tuosta punaniskojen maasta!
Skeletor
09.11.2001, 16:36
Viestin lähetti Brewer
Kouvola , Parkano ? Parkano , Kouvola ? Ei osaa päättää ....... jompikumpi näistä ?
Varmasti Parkano. Paikasta on tullut kaupunki, kun sattuu sijaitsemaan kolmostien varrella. Muutenkin kuolleempaa paikkaa saa etsiä. Parooni siellä, Parooni täällä....
nedomansky
09.11.2001, 17:22
Kiekkoasioissa se on Turku.
Muuten Turussa on ainakin kivoja pimuja ja paras paikka
Naantali.
Jos vaalit olisi olleet Hesarin ei-urheilusivuilla, rastittaisin
Imatran. Ihan luokaton infra, mutta mukaviakin ihmisia on.
..Oulu. Tampereella on hyvännäköisiä beibejä. Toki Oulussakin varmaan niitä on, mutta anyway..:D
Suomi-Salama
09.11.2001, 17:31
Etteko te ole koskaan kayneet Kemissa? Siina vasta ruma kaupunki, eika poliittinen jakaumakaan miellyta henkilokohtaisesti. Taitaa olla Suomen punaisin kaupunki. Kemissa ei ole mitaan nahtavaa, ellei sellaisiksi lueta satamassa kyhjottavaa vanhaa jaanmurtajaa tai talvella lumilinnaa. Kaupungin pohjoisen sijainnin vuoksi seka tuulisen rannikon takia siella ei kasvakaan mikaan vaan puistotkin ovat kuin ydinsodan jaljilta. Kertakaikkisen ruma kaupunki!
Suomen vastenmielisin kaupunki on ehdottomasti Varkaus! Paluumatkalla Joensuusta ei kesäsunnuntaina löytynyt em. kaupungista yhtään pitseriaa - avointa tai suljettua. Sen sijaan kun matkattiin vähän edemmäs Pieksämäelle - joka ainakin minun mielikuvissani oli paljon pienempi kunta - niin sieltä löysimme ainakin 5 pitseriaa ja muutenkin fiilis oli parempi kuin tuossa rikosadverbissä!
hammer lynx
09.11.2001, 17:53
Äänestin Heinolaa. Voisin kuvitella asuvani Turussa, mutta Heinolassa en asuisi vaikka maksettaisiin. Valkeakoski puuttui listasta. Siinä on myös melkosen kurja paikka.
Olisin äänestänyt Espoota, mutta tässähän piti valita KAUPUNKI.:D :D :D
Minä voin allekirjoittaa nuo Suomi-Salaman perustelut melkein sanasta sanaan. Kerran päätin kesäisellä Oulun reissulla tehdä pikaisen junamatkan Kemiin katsoakseni millaista meno siellä näyttää. Oli kyllä tosiaan vastenmielinen ja ankea näky. Ainoa paikka missä siellä on normaalioloista ihmiselämää on Hotelli Merihovi. Mutta kyllä se kaupungin pääkatukin on niin todella ankea että en missään muualla Suomessa ole nähnyt vastaavaa. Ääni täältä siis Kemille.
Viestin lähetti hammer lynx
No voi. Älä takerru muotoseikkoihin. On Espoon nyt joku kisa sentään voitettava. Olisit äänestänyt Espoota, kuten minä.
DanC
Viestin lähetti hammer lynx
Äänestin Heinolaa. Voisin kuvitella asuvani Turussa, mutta Heinolassa en asuisi vaikka maksettaisiin. Valkeakoski puuttui listasta. Siinä on myös melkosen kurja paikka.
Kuka nyt Heinolassa asuisikaan, mutta aivan mahtava kesämökkipaikka se on. Siis siellähän on kaunista järvenrantamaisemaa ja tori täynnä helsinkiläisiä mökkiläisiä kesällä. Tämä kesäkaupunkiaspekti pudottaa minusta Heinolan kauaksi kärjestä vastenmielisintä kaupunkia haettaessa.
Minä äänestän Karkkilaa. Hirveä veroäyri ja punaisia varmaan vähintään yhtä paljon kuin Kemissä. Myös luonnon puolesta mitäänsanomaton mesta. Kaiken lisäksi tällä "kaupungilla" on erittäin typerä nimi. Kai se on kaupunki?
Kyseisestä paikasta taikka siellä asustavista ihmisistä ei vain yksinkertaisesti ole minkäänlaisia positiivisia kokemuksia.
Halpaa seutua kyllä asua, mutta aikamoinen rahapula saisi olla jotta sinne muuttaisin.
Äänekoski, hyi v*ttu se selluloosa haisee!
hyi v*ttu se selluloosa haisee
Ei se selluloosa haise, vaan tietyt rikin yhdisteet joita sellutehdas työntää ilmaan...Ollut miljoonalaaksossa 1,5v töissä joten haju on tullut tutuksi :-0~
No mutta miksi yksikään turkulainen/tps-fani ei ole ottanut kantaa galluppiin?:confused: Turku-->34,9%:eek:
Tuppukylähän se on.. ei oo kahta vaihtoehtokaan.
Paitselo
09.11.2001, 23:46
Enshinnäkin, olen siis olen siis, olen siis ottanut vähän klajaa prejantai kuniaksi. Ja tässä on pilkun paikka, saatannn, ja tuli mpilkku. Taas .
Suomen kyrvin tzadi on ilam välilihoja ehdontzomasti Loimaa.
Selitys: Koska Raamatun mukaan Jumala teki ensin meren ja sitten Loimaan... niin olis voinut sen Länsi-Suomen sikalalta ja lehmän pakslata haisevnan paarmapesäkkeen jättää luomatta!
Ja tämon asploluuttinentotuus... ogrh... kappas vaan, pääsin melkein teinien tekstiviestien tasolle... eix vaan...
Demon Allbran
10.11.2001, 02:56
Argh... Äänestyksen tilanne näyttää lähinnä säälittävältä - kyllä, Turussa on Tepsi sekä murre, mutta tämä on oikeasti hieno kaupunki! Vaikka kestihän se multakin 10 vuotta tajuta... Mutta tärkeintä on kai, että tajuan sen nyt. :)
cosmic_rodeo
10.11.2001, 03:08
Jyväskylä saa minun ääneni. On tämä kamala paikka. Ei täällä ole kuin jotain ihme spurguja, jotka käyvät öisin humalassa Jatkoaika.com:ssa äänestämässä Jyväskylää suomen paskimmaksi kaupungiksi. Eivätkä osaa kirjoittaa edes Suomea isolla S:llä! Häpeä Jyväskylä! Hyi! Ja yök!
Eisenhower
10.11.2001, 10:02
Viestin lähetti Predator
Enshinnäkin, olen siis olen siis, olen siis ottanut vähän klajaa prejantai kuniaksi. Ja tässä on pilkun paikka, saatannn, ja tuli mpilkku. Taas .
Suomen kyrvin tzadi on ilam välilihoja ehdontzomasti Loimaa.
Selitys: Koska Raamatun mukaan Jumala teki ensin meren ja sitten Loimaan... niin olis voinut sen Länsi-Suomen sikalalta ja lehmän pakslata haisevnan paarmapesäkkeen jättää luomatta!
Ja tämon asploluuttinentotuus... ogrh... kappas vaan, pääsin melkein teinien tekstiviestien tasolle... eix vaan...
Predator osoittaa loistavaa myötäelämisen kykyä. Tuli mieleen eräs kirjallinen suurteos kouluajoiltani. Luokkatoverini Kimmo (9v.) kirjoitti silloin vaikuttavan inhorealistisen kirjoitelman aiheesta 'Hiihtokilpailuissa':
"Aurinko pastaa lämästi. Toiset hihtaa kovasti. Minä jään jälelle ko paska."
Ike
Vaikea arvata mitä äänestin, sillä on vain yksi oikea vastaus.
No, okei se on Helsinki.
Smoerrebroed
10.11.2001, 12:27
Vaikka Helsingissä asuukin jonkin verran näitä näkemiään itseänsä täynnä olevia henkilöitä tyyliin: "Meillä on metro ja spora ja dösä ja kaikkee muuta ja kaikki muut paikat on ihan landeja mestoja" niin silti ei edes Helsinki ohita vastenmielisyydessään Turkua. Turku jotenkin vaan on inhottava paikka. Silloin kun minä menen seuraavan kerran Turkuun, se on silloin kun menen laivalle, joudun pakosti ohikulkumatkalle, menen sinne sponsoriareenaan katsomaan kun Tappara pelaa, mutta muuten minua ei sinne saa.
Kuten Radio 957 joskus mainosti: "Turku on tuppukylä"
Ja ei se Hervanta niin kovin paha paikka asua ole. Slummi tietysti, mutta...öö..niin. Kyllä siellä asumaan pystyy. On Hervanta parempi paikka asua kuin hmm...no joku kaupunginosa/paikkakunta.
Hajusta ansioituneena voitaisiin mainita myös Valkeakoski, josta nämä niin mukavat hajut leviävät välillä jopa Hervantaan (tosin sitä ei ole onneksi pitkään aikaan tapahtunut).
Viestin lähetti theref
Missä on kaikki stadilaiset/hesalaiset jotka aina niin mukavasti on ryssittelemässä lappeenrantalaisia? Miksei Lappeenranta sitten ole tolla listalla? Ettei vaan kaikki kuitenkin kesällä kävisi Lappeenrannassa vetyä syömässä, torin reunalla tai satamassa?
Ohoh, taitaa olla herra tuomari hieman puoluellinen. Kukas tässä nyt ryssittelemään on ruvennut? LPR on kaunis kaupunki kesällä ja kyllähän sitä vetyä ja atomeja on käyty siellä syömässä. Miksi herra tuomari tuolla tavalla Helsinkiä vihaa?
Ainiin, sitten se mun vastaus: turku, turku, Suomen p****.
Raahe on valintani. Jos se nyt edes on kaupunki.
Sisäliitin
10.11.2001, 15:52
HELSINKI aina ja ikusesti
TwilightZone
10.11.2001, 16:31
Ääni Valkeakoskelle ... (Koskille, niin kuin paikalliset sanoisivat)
Se haju ... uh-oh .
TwilightZone
10.11.2001, 16:33
Viestin lähetti Snowraven
Ja ei se Hervanta niin kovin paha paikka asua ole. Slummi tietysti, mutta...öö..niin. Kyllä siellä asumaan pystyy. On Hervanta parempi paikka asua kuin hmm...no joku kaupunginosa/paikkakunta.
Aina parempi kuin Tesoma :D
nim. TTKK:ssa opiskeleva, Pohjois-Herwannassa asuva.
Viestin lähetti Eisenhower
Tuli mieleen eräs kirjallinen suurteos kouluajoiltani. Luokkatoverini Kimmo (9v.) kirjoitti silloin vaikuttavan inhorealistisen kirjoitelman aiheesta 'Hiihtokilpailuissa':
"Aurinko pastaa lämästi. Toiset hihtaa kovasti. Minä jään jälelle ko paska."
Ike
toi oli hyvä, vaikka se hieman alkuperäisestä aiheesta poikkeaakin, mutta en voi olla kommentoimatta: kimmolle kaikki sympatia - mä tiedän, miltä tuntuu ton ikäsestä, ku muut suksii ohi ja ite pitää perää. nyt kun muut ei käske - en suksiin koske. ah tätä trauman syvyyttä...muuten mullon menny elämä kai kohtalaisesti. :=)
nedomansky
11.11.2001, 15:44
Helsingin Sanomat/Verkkoliite tänään:
"HELSINKI. Helsingin keskustan postinumeroalue 10:n alueella tehdään kymmenen prosenttia koko maan ravintolamyynnistä. Kolmen neliökilometrin alueella sijaitsee 228 ravintolaa, joissa on 80 000 anniskelupaikkaa.
Vuonna 2000 alueella tehtiin ravintolakauppaa lähes yhtä paljon kuin Turussa ja Tampereella yhteensä.
Tuotevalvontakeskuksen tietohallintopäällikkö Lennart Wahlfors sanoo, että Kympin mittasuhteet ovat Euroopankin oloissa poikkeukselliset.
"Osittain asiaa voidaan selittää sillä, että Suomi on pieni maa. Mutta kyllä Helsingin ydinkeskustalla on uskomaton vetovoima. Sinne tullaan viihtymään ja kuluttamaan koko pääkaupunkiseudun alueelta."
Käsittääkseni myös kaikenmaailman heinähatut tykkää lähteä
samaan suuntaan aika-ajoin tuulettumaan, jos laitoksen tai
virman budjetti sallii.....
Se vastenmielisyydestä.
BigRedBob
11.11.2001, 19:23
1. Turku
2. Lohja
3. Salo
Black Adder
12.11.2001, 08:58
Turkuhan sen kärkisijan nappas tuosta listasta. Loppusuoralla tasatahtiin tulivat myös Forssa ja Hyvinkää. 2 Suomen kuivinta, mitäänsanomattominta ja ruminta kaupunkia. Lisäksi juntteusaste asteikolla 1-100 on molemmissa 99.
Helsingin Kalliossa asuessani autoni sivupeili rikottiin, antenni revittiin katolta, taloyhtiön porraskäytävästä löytyi huumeruiskuja, yläkerran telkkari pöllittiin monta kertaa vuodessa, kadulla ei liikkunut kovin "normaalin" näköistä porukkaa, ihmiset virtsasivat suoraan kadulle tai porraskäytäviin, hierontalaitoksia oli joka kadunkulmassa, naapurini joutui tappeluun varkaan kanssa, joka oli livahtanut porraskäytävään eli siis kaikenkaikkiaan loistava paikka asua. Sen sijaan Espoon Tapiolassa ei koskaan tapahtunut mitään. Äänestin kuitenkin Vantaata :D
Viestin lähetti SaiPa2000
En muista missäs ohjelmassa tätä samaista asiaa käsiteltiin ja lopputulos oli: Heinola, Tyly kaupunki...
No tuohan oli Lapinlahden Lintujen "Maailman kahdeksan ihmettä"-sarjasta...
Näillä kadulla ei ole turvallista liikkua... tämä on valkoisen orjakaupan keskus...
vBulletin v3.8.6, Copyright ©2000-2013, Jelsoft Enterprises Ltd.