View Full Version : Raipe lokakuun pelaaja
Niin valittiin Raimo sitten lokakuun kuukauden pelaajaksi... jos ei sitä vielä joku tiennyt. Kaikkee hyvää vaan Raipelle. Ansaitsi tulla palkituksi.
Näyttää siltä että kyllä se raipe sinne kuudensiin olympialaisiin nousee ihan väkisin. Huikea pappa.
Vaikka Raimon taidot heikkenisivät olympialaisia kohti mentäessä, mihin en usko, niin Aravirta valitsee miehen kisoihin, jotta tehdään historiaa. Ei siinä mitään.. niin minäkin tekisin, jos olisin Aravirran tilalla. :)
Skeletor
02.11.2001, 14:25
Taisi muuten olla Raipelle uran ensimmäinen kuukauden pelaaja-palkinto. Mies pelaa uran parasta kauttaan? :)
Mikähän olisi Ilveksen sijoitus sarjataulukossa sen jälkeen, jos Raipe sattuisi loukkaantumaan? Itse en ainakaan muista, koska Helminen viimeksi on ollut loukkaantuneena(eikä minun tarvitsekaan)....
ex-jokipoika
02.11.2001, 14:33
Loukkaantuneena on vähän suhteellinen asia. Se, että Raipe pelaa ei ole sama asia kuin että hän ei ole loukkaantunut.
Mitä olen kuullut, niin Raipella on yksi korkeimpia kipukynnyksiä.
Vaikkeivät Raipen jalat enää käykään ihan junnuvuosien tahtiin näyttävät kädet ja pää paikkaavan puutteet ihan mainiosti.
Toivottavasti kisoihin löytyvät vielä sopivat kaverit rinnalle niin että ajatukset kulkevat samanlaisia latuja. Jälki tulee olemaan nimittäin komeaa katsottavaa.
Suomi-Salama
02.11.2001, 15:15
Suon yhdelle suomalaisen jaakiekkoilun ikonille ilomielin nimityksen kuukauden pelaajaksi, mutta kyllahan se nahtiin jo viime MM-kisoissa, etta Raipe on niissa ympyroissa siirtynyt kayttamaan dieselin sijasta jo polttooljya... Ei nyt sentaan olympialaisiin enaa. Korkeintaan henkiseksi tueksi. Kun ne jalat ovat auttamattomasti wanhan miehen jalat vaikka pelialy ja kadet viela kayvatkin.
Hyvä valinta! Kirjoittelin jo viime keväänä, että Helminen on varma SLC:hen lähtijä. Ja nyt ainoastaan loukkaantuminen voi estää Raipen kisamatkan. SM-liigan paras pelaaja tällä hetkellä on Ville Peltonen, mutta sitten tulee Raipe ja hänen jälkeensä Pulla-Janne.
liverpool
02.11.2001, 15:57
Raipen paikka kisakoneessa on toivottavasti varmaa!
Siis minkä kuukauden? Lokakuun -85?
Ei kun oikeesti onnea ja menestystä, on se kone vaikka diesel onkin:D
spoonful
02.11.2001, 19:20
Raipehan todellakin pelaa parasta kauttaan moneen, moneen, moneen, moneen vuoteen. Ei mies kylläkään joka pelissä loista, mutta eihän kukaan muukaan. Olen todella yllättynyt Raipen otteista, olympialaiset ehkä houkuttimena?
vBulletin v3.8.6, Copyright ©2000-2013, Jelsoft Enterprises Ltd.