View Full Version : Väärin kuultuja biisejä tai biisin osia...
Paitselo
25.10.2001, 19:40
Tästä aiheesta oli aikoinaan joku muistaakseni oikein tehnyt jonkinlaisen kirjankin, mutta mitenkäs palstalaisten korvissa vääntyvät biisien sanat? Oletteko joskus huvittuneena huomanneet että "no voi saamari, noinko se kertosäe menikin, minä kun olen aina kuullut sen näin..."
Minäpä aloitan muutamalla esimerkillä:
- Junan alta juu nääs päivää
- Enkelit lentää mun muniin ja tekee sinusta kauriin
- Linjuriauto maantielässä
- Käsi kädessä kuljemme haloo tauti oon
... mitenkähän nuo oikeasti kuuluisivat?
Pitkään kuulin Poliisi Pamputta Taas stygessä laulettavan "poliisi itkee ja pampulla lyö" vaikka on tietenkin " poliisi hippejä pampulla lyö"
Lisäksi ihan nasuna (siis todellakin sellaisena metrin mittaisena) kuvittelin että Matchbox laulaa " mennään mennään täältä mous" vaikka tietenkin biisi menee " we are the midnight dynamos":D
Tämän mainitsinkin sivumennen jossain lyriikkavisassa
Suurlähettiläät - Elokuun 11.
"Hei Mika, poimi maasta se saasta, kuka onkaan kun sinut vei..."
oikeasti
"Neilikan poimin maasta, se saasta, kuka onkaan..."
Pitkään olin tietämätön miten se menee, kunnes Nyt-liitteessä oli sama juttu joitain vuosia sitten. Vähän kummastelin, että onko se joku homolaulu...
------
Manic Street Preachers - Motorcycle Emptiness
"Cut your socks downwards"
oikeasti
"Culture sucks down words"
Tästä en voi ottaa kunniaa itselleni, mutta sen jälkeen, kun luin tuon väärin kuulemisen jostain, en ole onnistunut sitä enää muulla lailla kuulemaan :D
-----
Kuin myös Manics - So Why So Sad
"Searching for daddy's clothes"
oikeasti
"Searching for Dead Sea scrolls"
Tämä on ihan oma moka, joskaan en missään vaiheessa luullut, että siinä oikeasti laulettaisiin iskän kuteiden etsimisestä...
Lisää on ja paljon, muttei nyt tule mieleen.
Dick Slasher
26.10.2001, 01:11
Nää ei nyt oo omia vaan kavereiden kuulo virheitä (omia en tunnusta)
Varpaat kulkurin (Yö: Varkaat kulkurit)
Oopen doora (Badding: Oo Glendora)
Edit: Badding
Bon Jovi: You give love a bad name
oikein -> "Shot through the heart ..."
kuultua -> "Satula haat ..."
Olin noin polven korkuinen, enkä ymmärtänyt sanaakaan englantia.
finnjewel
26.10.2001, 08:24
"..perkeleet kun puissa soi!" - Ajetaan me tandemilla.
Kymmenen vuoden jälkeen kävi ilmi, että sanat menevät ..."perkeleet kun kuiskas moi!"
- Ja virhe toisin päin: Äidinkielenään ilmeisesti ruotsia puhuva Riki Sorsa laulaa iskelmässä Haaveissa vainko oot mun: "...kun saavut paikkaan odotetuun". Pitää tietysti olla "odotettuun". Monta vuotta piti sitäkin kuunnella ennenkuin selvisi miksi ko. laulussa on jotain outoa.
finnjewel:
Sama virhe, kiitos selvennyksestä.
Tajusin juicen kaksimielisyyden "pyromaani palaa aina rikospaikalle" vasta vuosi sitten vaikka olin kyllä tiennyt levyn nimen koko sen olemassa olon ajan.
Myös hauska levyn nimi on "lahti kaupungin rulla luistelijat" eli bay city rollers.
Näytä väärin kuulemisia on lukuisia. mutta muistan muutaman
- Sinä ja minä kummitaloissa..? siis slummitaloissa(tosin olin kovin nuori)
- you get a whisky drink. you get a vodka drink. you get a lager drink. you get a side a drink..? siis sider drink.
Hurriganes biisi " Moon is raising " Remu laulaa " The Moon is raising " ja backing vocalsit laulavat " down , down , down ".... Siis onhan tossa hieman erisuuntiin vetoa ?.............
Tää oli aika vaikee tää uus kappale
Ne ei tahdo mua ne tahtoo Ingalsin Lauran...
siis meikä laittoi radion täysille ja yritti kuunnella mut en keksinyt mitä siinä laulettiin, onneks sit mua viisaammat valaisi että se tulee jostain sarjast jossa oli tyttö nimeltä Laura Ingals
aika paha on myös tää:
jokainen joka apua saa sitä joskus tajuu myös antaa, tajuu myös antaa
niin Mestarit areenalla
Viestin lähetti turre
siis meikä laittoi radion täysille ja yritti kuunnella mut en keksinyt mitä siinä laulettiin, onneks sit mua viisaammat valaisi että se tulee jostain sarjast jossa oli tyttö nimeltä Laura Ingals
aika paha on myös tää:
jokainen joka apua saa sitä joskus tajuu myös antaa, tajuu myös antaa
niin Mestarit areenalla
Tässä samassa Pave Maijasen " Pidä huolta " biisissä lauletaan myös , että " vanhukset ei kuulu vanhainkotiin " . Kysynkin mihin ne sitten kuuluvat ? Lumihankeen vai ?
Ranttali
26.10.2001, 11:03
Eräs ruotsalaisbändi lauloi biisiä Shalom Alechem (samaista biisiä on laulanut myös mm. Helmut Lotti). Itse monien muiden tavoin kuulin kertosäkeen menevän: "Ne vei mun sanomalehen..."
Eros Ramazotti aloittaa jossain laulussa säkeen sanoilla: "sä mörötät siinä".
Ensimmäisiä kertoja kuullesani Scorpionsin Still loving You kuulin sen "Sting loving you".
Niin ja tää italo biisi " Senza una donna " , jsossa lauletaan aivan selvästi " seitsemän donaa .......... "
"...Köyriessä silmät kiinni..."
Radio Suomesta tuli joskus kiekkokierroksen jälkeen jonkun meijusuvaksen esittämä biisi, jonka kertosäkeistö kuulu menevän noin. Esittäjästä, nimestä tai siitä miten se oikeesti meni, ei ole tietoa. Jotenkin vaan tuntuu siltä, että noin se ei ollut...
matti&teppo
26.10.2001, 12:01
Viestin lähetti mikkoz
Tajusin juicen kaksimielisyyden "pyromaani palaa aina rikospaikalle" vasta vuosi sitten vaikka olin kyllä tiennyt levyn nimen koko sen olemassa olon ajan. Samaisen Juicen biisi "Musta aurinko nousee".
Ja eikös se muka ole "...perkeleet kun puissa soi"
Näitähän riittää. Laitan lisää sitten kun muistan.
CCR - Bad moon rising
Näin kuulin: "There's a bathroom on the right"
Näin se oli: "There's a bad moon on the rise"
( enkä muuten ollut ainoa, kun John Fogerty itse Sinun Tähtesi - ohjelmassa soitti pätkän ja naureskeli sille. Kylläpä nolotti. )
Ultra Bra - Jäätelöauto
"Mutta silmäripsissäsi katsoit minuun..."
"Lunta silmäripsissäsi katsoit minuun..."
Ultra Bra - Moskova
"Onko Helsinki tunnin edellä voi voi jos on"
"Onko Helsinki tunnin edellä vai jäljessä"
finnjewel
26.10.2001, 13:51
Viestin lähetti matti&teppo
Ja eikös se muka ole "...perkeleet kun puissa soi"
Niinhän minäkin aina luulin kunnes näin sen kirjoitettuna - ei se kyllä mikään virallinen Toivelaulut-kirja ollut missä sen näin, jotta voihan kyseessä ollakin sen virhe joka tekstin oli lehdessä julkaissut.
FourForty
26.10.2001, 14:11
"Ja yksin jäin, keskelle kaiken ai jai"
Yö - Niin paljon me teihin luotettiin
Vasta booklettia tutkittuani huomasin, että se onkin oikeasti "keskelle kaikkea jäin". Vaikka tiedänkin nyt miten Lindholm laulaa kohdassa, kuulostaa se silti enemmän tuolta ensimmäiseltä vaihtoehdolta.
Patarouva
26.10.2001, 14:43
Viestin lähetti turre
Laura Ingals on tyttö Pieni talo preerialla- sarjassa. Tuon tyyppisten sanojen ja nimien väärin kuulemisessa ei sinänsä ole mitään ihmeellistä. Useimmiten on aika mahdoton tajuta, mitä laulussa lauletaan, jos ei ole ikinä kuullutkaan koko asiasta. Erityisesti nimien kohdalla käy näin, esim. Dorian Gray (Eput: Kalkkiviivoilla) ja Montague&Capulet (se laulu, missä renkutetaan Romeosta ja Juliasta).
Villejä rubiineja taitaa olla sen kirjan nimi, jossa on noita väärinkuultuja laulunpätkiä. Olen lehdistä lukenut otteita kirjasta ja osa on kyllä niin yliampuvia, että pistää vähän miettimään. Ei sillä etteikö jotain voisi kuulla niin päin prinkkalaa kuin osa näköjään on kuullut, mutta ei kai kukaan tosissaan voi kuvitella, että älyttömimmät niistä säkeistä ihan oikeasti voisivat mennä niin kuin ne on erehtynyt kuulemaan. Eipä silti voiko laulujen lyriikalta oikeastaan edes odottaa mitään tasoa ja järkeä...
matti&teppo
26.10.2001, 16:16
Taisi joku turkulainen aikanaan lauleskella seuraavasti:
Kadut kaupungin ovat pitkiä ja suoria,
niin moni tarjoaa vain pelkkiä huoria...
Ainakin niin se haluttiin kuulla.
ps. en vieläkään usko tota freemania, en vaan voi, zori vaa
fiftyeight
26.10.2001, 16:22
Silloin kun kevareilla ajeltiin, kaveri hoilas aina:
"Ullalta palo mankka, äin tästö nou vätis gäng, nouvan kantei mairiiton ävei"
O la Paloma Blanca, ain´t that the way it´s going, no one can take my freedom away.
Tai jotain.
punaiset_lasit
26.10.2001, 16:27
CCR : Sweet hitchiker
Näin kuulin (ja kauan): Swedish the hiker!
No, ehkä se liftaaja olikin ruotsalainen, you´ll newer know.
Demon Allbran
26.10.2001, 16:28
Olen listannut noita niin paljon, etten kaikkia viitsi laittaa, mutta tässä muutama:
Manic Street Preachers - The Everlasting
It was said in a different life (oikea)
It was sex in a different life (väärä)
The Crash - Times
Funky aphrodites
Fuck the aphrodites
Lemonator - California
California, fairyland
California, you can't look bad
California, very late
California, you can't look back
Demon Allbran
26.10.2001, 16:36
Viestin lähetti Tj
Ultra Bra - Jäätelöauto
"Mutta silmäripsissäsi katsoit minuun..."
"Lunta silmäripsissäsi katsoit minuun..."
Ultra Bra - Moskova
"Onko Helsinki tunnin edellä voi voi jos on"
"Onko Helsinki tunnin edellä vai jäljessä"
Hei, lähetäpä nuo tänne: http://www.hauki.org/ultrabra/
Espoon Siniset
26.10.2001, 17:21
Täällä on hauska sivu (http://www.amiright.com/)
starshaped
26.10.2001, 19:55
Eppujen biisi "Jee jee" menee jossain kohdin näin:
"Meillä on asiat hyvässä jamassa ja punk-kuvioita pyjamassa"
Meikäläisen korvissa se on aina kuulostanut seuraavalta: "Meillä on asiat hyvässä jamassa ja pupu-kuvioita pyjamassa"
Aikaisemmin mainittu Pave Maijasen biisin, "Pidä huolta", kertosäe ei auennut ensimäisellä kerralla minulle..
Oikein: "jokainen, joka apua saa, sitä joskus tajuu myös antaa, tajuu myös antaa"
Minä: "jokainen, joka apua saa, sitä joskus tajunnan santaa, tajunnan santaa"
Jotain järkeä tuli siihen RAY-mainokseenkin kun kuulin sanat oikein.
Joskus vuosia sitten, kun seurasin ohjelmaa nimeltä Lista..siellä pyöri jonkin aikaa video, jossa jotain jätkää vietiin putkaan.. Olisko räppiä ollut tai jotain.. No enivei, biisi oli "Informer" ja kertosäe kuulosti minun (ja kavereitten mielestä) sanovan "I'm a farmer" Varmaan aika yleinen kuuloharha.
Nämä, ja monet muut biisit väärin kuuli, teidän
-starshaped-
Ps. Väärin kuultuja biisejä on kirjoissa Villejä rubiineja (mainittiin aiemmin) sekä Suojelen sinua taiteelta.
Clark Kent
26.10.2001, 22:27
Tämä ei ole väärin kuultu, mutta väärään aikaan kuultu.
Kun olimme menossa erään poismenneen sukulaisen hautajaisiin, niin ajattelin avata auton radion, jos vaikka tulisi hyvää musiikkia. No tulihan sieltä musiikkia, nimittäin Eläkeläisten Humppaa tai Kuole. Yllättäen Isä kuskin paikalla laittoi radion kiinni...
Eppujen Nyt reppu jupiset.....
" Voi mua väsynyttä rellestäjää, osaanko kotiini tulla, maailmalle mitä mustaa pellestäjää....."
Mietittiin pitkään että mikä helvetti tuo "musta pellestäjä" oikein on....Se kun selvis niin kylläpäs tuli taas selvemmäksi tuo biisin kokonaisuus. :p
Tämä on kohtuullisen legendaarinen juttu...
Nuoruusvuosieni kaveri vietti joskus silloin ja aikoinaan iltaa erään toisen kaverinsa kanssa musiikkia kuunnellen. Stereoissa soi silloin AC/DC:n Who Made Who, ja erityisesti samanniminen levyn nimikkobiisi. Kumpikaan sankareista ei ollut - eikä taida tänäkään päivänä olla - mikään erityinen kielimies, joten englanninkielistä sanoitusta hoilattiin mukana reilun suomalaisesti murtaen. Maistelkaahan nyt tuota Who Made Who'ta oikein suomalaisittain. Nimittäin jossain vaiheessa kaverini kaverin, kuulemma hyvin vahtivainen ja aina kaikkein pahinta kuvitteleva äitimuori paukkasi huoneeseen hieman hysteerisenä. "Mitä huumeita täällä käytetään ja sekopäisinä huhuillaan?" Siinä vaiheessa oli aivan turhaa selitellä jostain AC/DC:n kappaleesta. En tiedä kutsuttiinko ihan poliisiakin selvittelemään asiaa, mutta karua arestia tuli joka tapauksessa.
Huumeit'huu!
Kissin Heaven's on firessä kertosäkeessä Gene vetää ihan selvästi: "Ei koskaan, viihtyisaa, ei mutta, heaven's on fire!".
Tosin joku väitti että se sanoo: "Paint the sky with desire, angel fly, Heaven's on fire".
Lisäksi Nylon Beat lauloi oikeasti "Seksi vie ja Taksi tuo". Oltiin katsomassa TPS-IFK finaaleja -99 turussa, ja kun taksilla tultiin takaisin kuunneltiin kun Naikkarit lauloi että Tepsi vie ja Taksi tuo. IFK:n tappiosta huolimatta tunnelma ei ollut lattea. ;)
IHAN skidinä kuuntelin Mikko Alatalon lastenlauluja. Yhdessä biisissä joku poika kyseli että "mistä minä oon tullu". No Mikko laulussaan, jonkinkaisena Isänä varmaan valaisee, että "siihen tarvitaan isä, äiti, ja rakas Telemista". Kyllä mä mietin että kuka tämä isälle ja äidille niin kovin rakas Telemista-niminen tyyppi on. Onneksi isojen poikien juttujen myötä myöhemmin selvisi että panemisestahan siinä oli kyse! :p
Sen verran kyllä väitän luottavani kuuloaistiini, että se Ajetaan me tandemilla menee "perkeleet kun puissa soi". Eihän siinä muuten ole mitään järkeä. No eipä monessa muussakaan laulussa ole, mutta jos tämä menee jotenkin muuten, niin pitää kyllä mennä korvalääkärille. Eihän se edes kuulosta epäselvältä.
Starshaped:
Mä luulin oikeesti tähän hetkeen saakka että se menee: "pupu-kuvioita pyjamassa". Mä olen järkyttynyt..:D
Tulipa mieleen yksi lisää.
Jamiroquai: Canned heat (o/v)
"There's canned heat in my heels tonight, baby"
"There's candy in my heels tonight, baby"
Ja minäkin olen kuullut muuten nuo Perkeleet kun puissa soi ja Pupu-kuvioita pyjamassa. Oletteko ihan varmoja että ne on oikeasti eri tavalla?
Viestin lähetti Tj
Pupu-kuvioita pyjamassa. Oletteko ihan varmoja että ne on oikeasti eri tavalla?
Eikös se nyt kuitenkin ole "pop-kuvioita"? Muistelisin siinä Saarelan Minun Suomeni -kirjassa noin olleen. Tämä muistikuva on kyllä kovin hutera, aikaa kirjan lukemisesta on jo vuosia.
Niin, minäkin luulin alunperin että pupukuvioita.
J.Pursey
27.10.2001, 16:53
Kyllä se oikeasti menee perkeleet kun puissa soi!
Ainakin parin vuoden takaisessa Maximum Jee & Jee:n juhlapainoksen kansilehdellä lukee nimenomaan "pupukuvioita pyjamassa..."
Bomfunkin MC's:n "Other Emcee's" -biisi alkaa jotenkin "Other Emcee's can't pimppirasmus...":eek:
Hevosmies
27.10.2001, 19:16
Minä olen kanssa sitä mieltä, että perkeleet ne puissa soi ja pupu-kuvioita pyjamasta löytyy. Mutta luulinhan mä tähän asti Suurlähettiläiden laulavan "Hei Mika, poimi maasta se jne."
Tuttuja väärin kuultuja, mutta on yksi "omakin": kesä -98 oli hel.tin sateinen ja minä kuvittelin, huonolla englannin taidollani, jonkun tehneen ajankohtaisen biisin "It's rainy day". Punasävyt seurasivat toistaan kasvoillani, kun kuulin kyseessä olevan hieman vanhemman "It's raining men". Hallelujaa, juu.
starshaped
27.10.2001, 19:46
Jostain lyriikoista ne punk-kuviot on jääneet mieleen. Oli se sen verran järkyttävä hetki.. muka rokkijätkät ei käytä pupu-pyjamia! Haloo! :D
Joskus, kun kuuntelin Juliet Jonesin Sydämen kappaletta Albania, niin pikkusiskoni kysyi, että onko tää se biisi, jonka kertosäkeessä lauletaan 'Halpaa viinaa!':D
Olisikohan sittenkin ollut niin että kuulin aluksi "pop-kuvioita", mutta Saarelan kirjassa luki "pupukuvioita". Hemmetti, nyt alkaa fysiikan haurastumisen lisäksi iskeä tämä... tämä... dimensio... eikun...
Yritän tässä juuri saada tolkkua cd-levyä kuuntelemalla, ja jos herra Syrjä todella sanoo "pupukuvioita", hän onnistuu erittäin lahjakkaasti nielaisemaan tuon toisen u:n. Itse asiassa melkein kuulostaa niiltä punk-kuvioilta.
Ja tämä keskustelunaihe muuten ON mielenkiintoinen, väittävät pahat kielet mitä tahansa.
Joku tanssibiisi tuli radiosta ja siinä laulettiin että "heitä pumpat".
Hyi.....
Klassinen on tuo Hendrixin "so excuse me while I kiss the sky" jonka monet aikanaan väittivät menevän "...while I kiss this guy".
Informer-biisistä sen verran että
Klamydia taisi esittää biisin joskus sanoilla
"farmer, and his cow and his motherfuckin' bää bää,
a mega bum bum bää"
FourForty
28.10.2001, 15:43
Viestin lähetti Clark Kent
Tämä ei ole väärin kuultu, mutta väärään aikaan kuultu.
Kun olimme menossa erään poismenneen sukulaisen hautajaisiin, niin ajattelin avata auton radion, jos vaikka tulisi hyvää musiikkia. No tulihan sieltä musiikkia, nimittäin Eläkeläisten Humppaa tai Kuole. Yllättäen Isä kuskin paikalla laittoi radion kiinni...
Vastaavanlainen sattumus kävi myös minulle tässä muutama kuukausi sitten. Kävi nimittäin niin ikävästi, että luokkatoverini oli tehnyt itsemurhan viikonloppuna ja me sitten maanantaina saimme tästä kuulla, kriisipalaverien ja muiden jälkeen saimme loppupäivän vapaata ja päätimme mennä paikalliseen baariin juomaan yhdet toverimme muistolle. No, arvaatte varmaan, mikä kappale alkoi soida radiossa baariin tultuamme:
"Eläköön elämä ja yö, eläköön tumma taivas ja tähtien vyö" (sattui vielä yöaikaan tekemään ratkaisunsa tämä henkilö...)
Viestin lähetti Ghost
Sen verran kyllä väitän luottavani kuuloaistiini, että se Ajetaan me tandemilla menee "perkeleet kun puissa soi". Eihän siinä muuten ole mitään järkeä. No eipä monessa muussakaan laulussa ole, mutta jos tämä menee jotenkin muuten, niin pitää kyllä mennä korvalääkärille. Eihän se edes kuulosta epäselvältä.
Perkeleet kun puissa soi on oikein, ainakin erään nuottikirjan mukaan.
Matti ja Teppo
"kaapin takana on nainen..."
Clark Kent
28.10.2001, 20:08
Viestin lähetti Linda
Matti ja Teppo
"kaapin takana on nainen..."
Ja kaapissa on se Seppo...
kaverini luuli pikkutyttönä, että "maa on niin kaunis, kirkas luojan taivas...jne" -virren sanat on: "mää oon niin kaunis...jne..
onhan se hyvä että tytöllä oli ainakin itsetunto kohallaan jo pienenä!
Yksi tuli ainakin mieleen. Mr. Bean-sarjan alku- ja loppumusiikki. Minusta kuulostaa siltä, että se kirkkokuoro laulaisi "hallelujaa Iines Ankka..." ja lopuksi "Ii-ii-ii-nes Ankkaaa"
Ei mitään hajua kuinka se menee oikeasti...
ELÄKELÄINEN
29.10.2001, 12:16
Vieläkään en tiedä mitä Maukka laulaa kappaleessa ´Ennen kolmatta maiilmansotaa`.Jotenkin näin menee: `Vielä tulee aika jolloin myppakokoaaoaaa´.
Edesmennyt M.Hirsma teki muuten Albertin kanssa Flasbacksilders-nimellä levyllisen Ganesia,jotta ihmiset saisivat selvää mitä biiseissä suurinpiirtein sanotaan.
www.kissthisguy.com
Täältä löytyy satoja ja taas satoja väärinkuultuja biisejä.
Nimikin juontaa tuohon aikaisemmin mainittuun Jimi Hendrixin "Excuse me while I kiss the sky"
Pahin minkä olen kuullut on Arto Tammisen "Neljän ruuhka"
OIKEIN: "...kun neljän ruuhkaa.... katselen..."
VÄÄRIN: "...kun Nelli runkkaa...katselen"
Demon Allbran
29.10.2001, 20:16
Viestin lähetti Moto
Yksi tuli ainakin mieleen. Mr. Bean-sarjan alku- ja loppumusiikki. Minusta kuulostaa siltä, että se kirkkokuoro laulaisi "hallelujaa Iines Ankka..." ja lopuksi "Ii-ii-ii-nes Ankkaaa"
Ei mitään hajua kuinka se menee oikeasti...
Serkkuni mukaan "Nyyyt se aaalkaa". :)
Up up and away..
Nämähän ovat erinomaisen mukavia tapahtumia. Tämä ei ole omakohtainen, vaan bongasin irc-galleriasta (kyllä) erään tyttösen kuvan vieressä olevasta laatikosta Siiri Nordinin laulaman biisin sanoja.. Ei täysin nappiin:
"Sydämmeni osuman sain,nuoli on aamorin
verestä kai.Syvälle se upposi se
niin,aivain kuin jäädekseen
iäksikin.Iskusta sen,mä vavahtelen.Vaikka
se sattuu mä vaikeroi en.
Elin maailmassain,luulin että sen rauhaa
en järkkyy mä mokoma sain.Mutta oota...."
Onkos nämä niitä "aina ei voi voittaa" -tilanteita..? :)
Oikeat sanathan menevät:
"Sydämeeni osuman sain,
nuoli on Amorin viinistä kai.
Syvälle se upposi niin,
aivan kuin jäädäkseen iäksi kii.
Iskusta sen mä vavahtelen,
vaikka se sattuu mä vaikeroi en.
Elin maailmassain,
luulin, että sen rauhaa ei järkkymään mokoma sais."
Jollen itse nyt sitten täysin väärin ole kuullut..
Poikani tuossa eräänä iltana kysyi mitä tarkoittaa "Final downtown"...
Old TJ
Mä luulin joskus että Eput laulaa taaloista paperilla.
Se ois ollu niin loogista "Vain taaloja paperilla, älä siis suutu,
ei niistä asiat miksikään muutu..."
Ei rahalla rakkautta saa.
Tuossa taannoin eräs tuttu lapsukainen lauleskeli takavuosien Jonnan Syksyn Sävel voittobiisiä tähän tyyliin: "Kappas vaan, minttu läpä lelle". Oikeanhan osaavat kaikki.
Tarkoitus oli nostaa ketju ylös, koska tämä se vasta hauskaa onkin. Nyt kaikki kuulemaan väärin!
Viestin lähetti Rocco
[url]
OIKEIN: "...kun neljän ruuhkaa.... katselen..."
VÄÄRIN: "...kun Nelli runkkaa...katselen"
Broidi onnistu kuulemaan ton kohdan: "kuljen ja runkkaan...katselen"
Meikäläisen supertarkalla kuulolla on monet lyriikat kuultu lahjakkaasti väärin.
Muutama vuosi sitten ihmettelin, että ei kai kiltin bändin TikTakin pitäisi laulaa niinkin rumasti kuin: "Satuprinsessa ei oo lutka." Oikeastihan biisissä lauletaan "Satuprinsessaa ei ollutkaan", mutta tolkuttomat sanojen venyttämiset saavat sen kuulostamaan ensin mainitulta. Monille kavereillenikin sanoin totuuden selvittyä minulle, että kuunnelkaa nyt, kuinka törkeitä tytöt laulavat. Ei kai oikeasti kukaan uskonut, mutta moni kyllä joutui kysymään, että mitä siinä sanotaan. Äitini mies sen sijaan kuuli heti ensi kuulemalla oikein ja totesi minulle ja veljelleni: "Kyllähän noita keksii, kun on mieli-ku-vitusta." Niinpä.
Myös Irinan levyä (ei omani) kuunnellessani jouduin kaivamaan levyn sisäkannet esiin. Jossain biisissä kerrottiin, kuinka joku "pieree verta". "Nielee verta" oli oikea muoto. Tähän hätään en muista laulun sanoja paremmin.
Dingon Autiotalossa itse aikanaan ensin kuulin:
On silmissä Santa Lucian yöt
ja oikeasti
"On silmissäs Andalucian yöt" ja biisin kummasti lisää järkeä.
Kerran automatkalla tuli peräjälkeen Lemon tree ja Bourbon Street. Jälkimmäistä ei ollut pitkään aikaan tullut kuunneltua ja aikani hain sitä kappaeleen nimellä Lemon tree. Homma tietysti helpotti, kun radio kuuluttaja totesi biisin jälkeen, että siinä oli Lemon tree ja....
No onhan se härskiä, kun Katri Helena laulaa, että "missä vittuni ilon kyynelin pisaroi" tjsp.
Ja kyllähän mä tiesin, ettei se sillä tavalla voi laulaa, mutta aika monta kertaa piti korviaan höristää, ennenkuin erotin sanan olevan "itkuni".
Soitin eilen autossa Marvinia ja kyydissä ollut mimmi lauloi mukana jotta "sexual feeling.." En tiedä kumpi oli urpo; hän joka lauloi legendaarista soul-hittiä väärin, vai minä joka en ymmärtänyt vihjettä..
"Kun neljän ruuhkaa mä katselen..."
Minä puolestani luulin pitkään, että Arto Tammisen laulun nimi on "Connellin Ruuhka". Voisihan sen niminen tähtisumu tai ties mikä avaruusmuodostelma olla, jota yöllä romanttisesti katsellaan.
Vintsukka
16.07.2004, 22:51
Depeche Moden hienossa kappaleessa lauletaan seuraavaa "Like a moth on love's bright light, I will get burned each and every night..." Ah, kuinka runollista. Mutta pitkään mietin, että miten niin muslimit rakastaa kirkasta valoa? Siis "A muslim loves bright light"...
Ei varsinaisesti väärin kuultuja sanoja, mutta joskus aikoja sitten kysyin kaveriltani että pistetäänkö jotain musiikkia. Vastaukseksi sain "Joo, pistä Kemsi." Siis hä? "No Bomfan Kemsi!"
pavenro8
16.07.2004, 23:02
Minullahan on toki absoluuttisen sävelkorvan lisäksi absoluuttinen sanoituskorva, mutta postataan nyt erään työkaverin erhe, kun töissä kuunteli minun levyjäni.
Eli kyseessä oli Tehosekoittimen (kohta RIP) biisi Fiksu ja Kypsä, jossa yllättäen lauletaan useampaankin otteeseen Fiksu ja kypsä. Työkaverini sitten kuuli ensin, että Vittuuko ne kyttää ja tämän perään Vittu ja kyrpä. Kyseli minulta, että voikos tätä nyt täällä firmassa ollenkaan soittaa, kun tuollaisia törkeyksiä laulelevat velikullat.
Dingon AINO kappeleen kertosäkeen kuulin aina I now I now..
Ja kun luin Ismo Alangon kirjan missä käsitellään tekstejä niin huomasin miten väärin oon noita kappeleita kuullut..en jaksa edes eritellä.
Näitä olisi varmaan vaikka kuinka paljon, mutta tässä muutamia..
Fiven - Keep on movingin oikea versio lienee "..keep on moving, don't stop rockin'.." parempi versio taasen "..keep on moving, don't stop fuckin'.."
Aerosmithin Crazyn kertosäe taas muotoutuu joka kerran muotoon "..crazy, crazy, fuck you baby.."
Vähän aikaa sitten radiossa pyöri mainos - varmaan pyörii vieläkin - jossa mainostettiin Suomen kesää turvalliseksi. En muista tarkemmin sanoja, mutta se meni suunnilleen näin "on vielä paikka, jossa mies raiskaa auringossa.." Loogista päättelyä käyttäen se taisi olla kuitenkin "mies laiska auringossa".
Viestin lähetti Kolnik
Vähän aikaa sitten radiossa pyöri mainos - varmaan pyörii vieläkin - jossa mainostettiin Suomen kesää turvalliseksi. En muista tarkemmin sanoja, mutta se meni suunnilleen näin "on vielä paikka, jossa mies raiskaa auringossa.." Loogista päättelyä käyttäen se taisi olla kuitenkin "mies laiska auringossa". :D
Aiheutti väsymysrepeämisen. Onhan tuokin mainos tullut kuultua, mutta en puolestani saanut mitään selvää ko. lauseen kohdasta.
Viestin lähetti RV16
:D
Aiheutti väsymysrepeämisen. Onhan tuokin mainos tullut kuultua, mutta en puolestani saanut mitään selvää ko. lauseen kohdasta.
Niin oikeastihan se menee "on vielä paikka jossa, viis laiskaa auringossa...".
Kaveri lauloi aikoinaan:
"Lakana varpaankynnet..."
Eli lakatut varpaankynnet
Nyt ei ole oma, mutta ihan hauskan kuulin:
"Haaveet kaatuu, sitä nousemaan en saa..."
Pikkusisko lauleli pienenä itsekseen: "Kotkan poikii ilman viiksii..."
Näitähän löytyisi vaikka kuinka paljon.
Ensimmäinen mikä tulee mieleen on oma versioni Queenin klassikosta: "We will fuck you". Luulin vielä melko pitkään, että sanat todella menevät noin.
Ennen luulin Iron Maidenin Aces High:n ensimmäisessä säkeistössä laulettavan: "constanding fuck", vaikka oikeasti kyseinen kohta kuuluu "guns sending flak". Olisihan näitä muitakin, mutta tuo nyt tuli päällimmäisenä mieleen.
Radiossa pyörivä Smakin Myrsky-kappale herätti työkaverissani hieman ihmetystä. Kertosäkeessähän lauletaan jotakuinkin: "...ei kauniimpaa kuin myrskyn jälkeinen säääääää... täänäääään..." Kaveri kummasteli, mitä ihmeen tolkkua on laulaa myrskyn jälkeisestä saatanasta.
Mun mielestä se kuulostaa ihan siltä kun siinä laulettaisiin "sää ja mää". Asiaan tosin vaikuttaa Studio Julmanhuvin meteorologi, joka väsymättä veisteli puujalkavitsejä sanasta sää.
On muuten harvinaisen onneton biisi. Ja bändikin vaikuttaa toivottomalta tapaukselta, jo nimestään alkaen.
Everton, jommankumman meistä on syytä pestä korvansa. Pysyn kannassani edelleen, kun kuulin biisin uudemman kerran.
Vaikka todennäköisesti yrität parhaasi mukaan vältellä tuota tekelettä, kehotan kuitenkin kuuntelemaan tarkemmin ja tulemaan kertomaan mielipiteesi. Käykö niin, että on melkein elokuu, ja sinä olet hiljaa?
Niin, ymmärsin kyllä jo ennen Miguelin viestiä mitä kyseisessä kappaleessa oikeasti lauletaan. Se vain (useimmiten huonon) huumorin täyttämissä aivoissani _kuulostaa_ muulta. Yhtyeen laulaja voisikin mennä fonetiikan tukiopetukseen.
Eikä Miguelin kaverille saa ilkeillä, sillä viestini tarkoituksena oli vain osoittaa kuinka epäselvästi kyseinen kohta on laulettu. Sitä paitsi tuo väärin kuultu versio olisi paljon oikeaa parempi. Suosittele kaverillesi siis sanoittajan uraa.
Ihan oikeitakin väärinkuulloksia meikäläiseltä löytyy runsain mitoin. Mutta ei ne ole oikeastaan kovinkaan hauskoja tai kiinnostavia, joten jätetään niiden penkominen ainakin tällä haavaa.
Ja tosiaan: on melkein elokuu, ja minusta näkee sen. Vaikkei mun enää tarttekaan olla hiljaa, minkä luulisi olevan helpotus. Viljana oleminen lienee kuitenkin loppupeleissä vaikeampaa...
Anssi artikuloi todella epäselvästi uudella sinkullaan Jennifer Aniston. Olen antanut itseni ymmärtää, että siinä kertsin lopussa hoilataan kutakuinkin "poljen vettä seisovaa". Vaan tuskin olen ainoa, joka on ehtinyt kummastella Kelan akan pojan erektio-ongelmia: "...vehjettä seisomaan".
Lopuksi vielä yksi klassikkoni, joka juolahti mieleen kun kuulin biisin pikästä aikaa viikolla radiosta kuulin. Stone Rosesin "I Wanna Be Adored" aiheutti ammoin hämmennystä, kirjoitinhan kasetinkansiin äänittäneeni kappaleen nimeltä "I Wanna Be a Door". Oishan se aika psykedeelistä ollutkin.
Alamummo
29.10.2005, 22:09
Olin aikoinani satavarma, että turkkuulaiset pörrötukat Bogart & co lauloivat "All the best girls, all the best girls are boys." Vieläkään ei itse asiassa ole selvinnyt, mitä ne parhaat tytöt oikeasti oli...
Olin aikoinani satavarma, että turkkuulaiset pörrötukat Bogart & co lauloivat "All the best girls, all the best girls are boys." Vieläkään ei itse asiassa ole selvinnyt, mitä ne parhaat tytöt oikeasti oli...
HAH! Pakko nyt tässä tunnustaa, että ihan samaa luulin vielä varmaan lukio-aikoinani..
Tämä ehkä hieman sivuaa ketjun aihetta, mutta luulin pitkään että jenkkibändi Poison The Well oli nimeltään Boyz on the well
Europoli
29.10.2005, 22:33
Duunikaverin kuulemaa:
"ne ei tahdo mua, ne tahtoo innokkaasti laulaa"
oikeasti tietenkin
"ne ei tahdo mua, ne tahtoo Ingalsin Lauran"
Ted Raikas
29.10.2005, 22:37
Haha, itse olen oikea mestari kuulemaan lyriikat väärin. En edes muista tai tiedä kaikkia niitä kappaleita, jotka olen kuullut, tai kuulen edelleenkin väärin.
Aloitetaanpas:
Aki Sirkesalon "Seksuaalista häirintää" kappaleen tuon kohdan kuulin pitkään näin: "Seksibaarissa häirintää..." heh, no miksei noinkin voisi olla. Isoveljeni nauroi tuolle, koska hänen mielestään se olisi ollut biisissä jopa parempi noin.
Sitten on tämä Anssi Kelan "Milla", jonka kohdassa: "sä tartut aina tikkuun lyhyimpään" kuulin menevän näin: "sä tartut aina pikkulyriikkaan" =D
CMX:n biisejäkin olen kuullut monta kertaa väärin, eräs niistä on "Siivekäs", missä Yrjänä laulaa: "ja sen oikea siipi on valkee ja se vasen musta on on..." MInä taas kuulin sen menevän näin: "ja sen oikea siipi on valkee ja se masennusta on..."
Haha, itse olen oikea mestari kuulemaan lyriikat väärin.
CMX:n biisejäkin olen kuullut monta kertaa väärin, eräs niistä on "Siivekäs", missä Yrjänä laulaa: "ja sen oikea siipi on valkee ja se vasen musta on on..." MInä taas kuulin sen menevän näin: "ja sen oikea siipi on valkee ja se masennusta on..."
Muuten samalla tavalla kuuli allekirjoittanutkin lukuun ottamatta sitä että se oikea siipi on halkee... Siinä oli sitten miettimistä että mitähän tuokin tarkottaa...
Ja toinen loistava on popedan Tahdotko mut tosiaan sun luokses makaamaan...toisin kuulutuna Tahdotko mut tosiaansun wc:sesi makaamaan.
Ja toinen loistava on popedan Tahdotko mut tosiaan sun luokses makaamaan...toisin kuulutuna Tahdotko mut tosiaansun wc:sesi makaamaan.
Heh, kuulitko tuon "oikeankin" version ihan itse? Siinä tapauksessa otit tästä tuplat. Miten olisi: "Tahdotko mut tosiaan suhteeseen vakavaan..."
girlzilla
30.10.2005, 00:06
MM-kisojen Fintelligensien tunnusbiisi Kaikki peliin.
"Laitan kaiken peliin, kaiken mitä se vaatii, on matka finaaliin, haluun sen pokaalin", kuultiin "Laitan kaiken peliin, kaiken mitä se vaatii, on matka finaaliin, haluuks Seppo kaalii".
Heh, kuulitko tuon "oikeankin" version ihan itse? Siinä tapauksessa otit tästä tuplat. Miten olisi: "Tahdotko mut tosiaan suhteeseen vakavaan..."
Joo valitettavasti tuo menee nyt kirjotus virheen piikkiin... Kyllä se tupla jäi nyt saavuttamatta...
"Laitan kaiken peliin, kaiken mitä se vaatii, on matka finaaliin, haluun sen pokaalin", kuultiin "Laitan kaiken peliin, kaiken mitä se vaatii, on matka finaaliin, haluuks Seppo kaalii".
Näin meni itelläkin homma aluksi. Liian nopeatempoista tuo räppikin kai.
Lukkoseppä
30.10.2005, 16:20
Bruce Springsteenin "Call me" onkin "Cover me". Tämä selvisi radiojuontajan avustuksella, muuten olisi varmaan jäänyt ikuseksi väärinkäsitykseksi, sen verran vähän herran musiikista diggailen.
Minä kuulin saman kappaleen sanoilla "pahuksen pokaalin".
Turbonegron Drenched In Blood (D.I.B.):n toisessa säkeistössä kuulin selvästi:
Blood in your see, blood on your legs on your Mercedes benz.
Kun oikea versio on:
Blood in your see, blood on your legs so your nerve cells bend.
Uleåborgir
05.11.2005, 16:52
Sonata Arctican Shamandalien kohta
"Love means nothing to me without blinking an eye"
kuultiin Uleåborgirin korvin seuraavanlaisella tavalla:
"Life means nothing to me, without drinking and wine"
Kuvittelin: ...gin in a bottle...
Oikeasti: ...genie in a bottle...
Kuvittelin: ...niin moni tarjoaa vain pelkkiä huoria...
Oikeasti: ...niin moni tarjoaa vain pelkkiä kuoria...
Tämä Indican uusi Vuorien taa, kuulostaa ihan jotta huorien taa..
Vasta viime kesänä karaokessa minulle selvisi, mitä Koivuniemi laulaa biisissään Kuuntelen Tomppaa.
Oikeat lyriikat - katson tiikeriin raavaaseen.
Väärin kuultuna - tartun tiikerin varpaaseen.
Taitaa olla aika "vanhoja", mutta kyllä silloin aikoinaan piti tasan hetken miettiä, että mitä ne lapset oikein hinaavat kohmeisin sormin salkoihin Rafaelin enkelissä. Ja lähes 3 vuosikymmentä sitten en oikein ymmärtänyt, kun jouluna laulettiin "kaks' vain valveill' on puol-isoa, lapsen herttaisen nukkuessa..."
Minä kuulin saman kappaleen sanoilla "pahuksen pokaalin".
.. ja minä taas "Oon matkal finaaliin, haussa pokaali"!
Panzerfaust
06.11.2005, 21:57
Mulla on erittäin hyvä kuulo, mutta muistan joskus ysärillä silti kuulleeni Samuli Edelmannin radiohitin Ihana Valo(?), minkä kertosäkeessä naiset lauloivat ihan selvästi ihanan valon sijasta "lihapakara".
Dingon Autiotalossa itse aikanaan ensin kuulin:
On silmissä Santa Lucian yöt
ja oikeasti
"On silmissäs Andalucian yöt" ja biisin kummasti lisää järkeä.
Jaaha. Näitä lukemalla valaistuin itsekin. Eikö se toden totta ollutkaan Santa Lucia... =)
En jaksa selata koko ketjua läpi mutta tämä "god was a woman"-biisin (esiintyjä ei nyt tule jostain syystä päähän, vaikka sen tiedän) kuulin aikoinaan "I wish I was a woman too" ja mietin hetken että huh huh.
"The night is gay..." meneekin jonkun tylsimyksen mukaan "Tonight we escape..."
Huonot sanat.
Joskus Halmeen nyrkkeilyuran aikana joku väitti kuuleensa Halme kaatuu biisin muodossa haaveet kaatuu, vaikka tuo kieliopillisesti onkin tietysti mahdotonta.
Seuraavaksi jos tehdään Ase laukee biisi niin se varmaan kuullaan vasen oikee tai jotain muuta vastaavaa.
Andy_McCoy
22.04.2006, 19:55
En jaksanut lukea kaikkia, mutta joskus nappulana luulin, kun radiosta tuli kuningas Aaronin "Burning Love", että se biisi oli tehty karhuherra Paddingtonin kunniaksi.
Luulin, että Elvis revitti "Haga, haga, Paddington!", vaikka se oikeasti meni "Just a hunk, a hunk of burning love". Oma versioni on parempi.
EDIT : Tämä on muuten hyvä saitti väärinkuuluille biiseille : http://www.kissthisguy.com/
Alamummo
22.04.2006, 19:56
Mulla on erittäin hyvä kuulo, mutta muistan joskus ysärillä silti kuulleeni Samuli Edelmannin radiohitin Ihana Valo(?), minkä kertosäkeessä naiset lauloivat ihan selvästi ihanan valon sijasta "lihapakara".
Muistan, että ihan ensimmäisen kerran kun kuulin biisin radiosta, niin luulin Samulin laulavan "ihana pano"...
Toi Madonnan (?) kappale, joka soi äsken coverina top-5 maaleissa. Kuulen joka kerta näin "Ladislav for nikita". Ei mitään hajua miten se oikeasti menee enkä sitä jaksa tarkistaa, joku varmasti täällä kertoo oikean vastauksen.
Toi Madonnan (?) kappale, joka soi äsken coverina top-5 maaleissa. Kuulen joka kerta näin "Ladislav for nikita". Ei mitään hajua miten se oikeasti menee enkä sitä jaksa tarkistaa, joku varmasti täällä kertoo oikean vastauksen.
La isla bonita
Koirapoika
12.06.2006, 18:39
YleX:llä soi normaaliin tahtiin Juanesin(?) kappale minkä nimen kuulen laulussa joka kerta menevän "adios libido". Eihän se niin mene, mutta tuntuu hupaisalta jos latinorokkari laulaisi moista.
La isla bonita
Kuulin juuri, että kappaleen alku ei olekaan oikeasti "Last night I went to San Pedro" vaan "Last night I dreamt of San Pedro". Ei iso erehdys mutta yllätys kuitenkin.
Todella pitkään luulin että "pitää olla autos tarra" vaikka todellisuudessa "kiitää alla autostrada"
Hauskaa miten tuollainen jää päähän kun kerran kuulee väärin. Nyt jos biisin kuulee niin eihän siitä tuollaista saa millään. Hullun hommaa tuo aivojen toiminta.
YleX:llä soi normaaliin tahtiin Juanesin(?) kappale minkä nimen kuulen laulussa joka kerta menevän "adios libido". Eihän se niin mene, mutta tuntuu hupaisalta jos latinorokkari laulaisi moista.
Sama vika Rahikaisella.
Sama vika Rahikaisella.
Ja ihan sama täälläkin. Oikeasti kaveri yrittää sanoa kai "Adios le Pido", mutta vedetään libidona.
Siinä yhdessä t.A.T.u:n biisissä toistetaankin "Olen paras, olen paras, olen paaras" vaikka luulin niiden laulavan "All about us, all about us, aaall about us"
Martti vainaa ja sallitut aineet: Pelimies
Oikein: "Muut väsähtää, venyy aamuyölle tunnit nää"
Minä kuulin: "Kuuttasataa, venyy aamuyölle tunnit nää"
Eric Prydz - Call on me
Luulin että tämä trikoopukuinen mies laulaisi Follow me, mutta ei. Call on me se sitten olikin
Sash!:n With My Own Eyes kääntyi silloin 9-vuotiaan Thoke-pojan olemattomilla englannin kielen taidoilla With Mayonnaise, kuten varmasti monella muullakin :)
Eric Prydz - Call on me
Luulin että tämä trikoopukuinen mies laulaisi Follow me, mutta ei. Call on me se sitten olikin
Siis toki sen tiesin, että biisin nimi on Call on me, mutta itsekin monesti aina kuvittelin kuulevani tuon Follow me. En kyllä tiä miks.
Muuten ihan uskomattomia juttuja mitä jengi on kuullut väärin. Joutuu ihan tosissaan repeileen. Siis en nyt hauku ketään idiootiksi tai mitään, kun ei siihen ole edes varaa, mutta saa täällä hymähdyksiä itselleen ainakin ja myötähäpeää tunnustuksista, kun monesti itselle monet näistä ovat olleet ihan itsestäänselvyyksiä. Ei muuta, jatkakaa :)
Vintsukka
24.08.2006, 00:50
Depeche Moden The Bottom Line-biisissä Goren poika laulaa
Like a moth on love's bright light
I will get burnt each and every night
Tuon ekan rivin onnistuin joskus kuulemaan "A Muslim loves bright light" enkä oikein ymmärtänyt ajatusta.
Eini laulaa: "Yes sir, alkaa polttaa, lähemmäksi HIVit vaan.."
Skidinä olin ihan varma että Metallican "Fade To Black":in yksi kohta menee
"Can't stand this Hetfield" ja kun kyseessä on aika musta kappale itsemurha-ajatuksineen niin vaikka se kuulosti kummalliselta niin silti uskoin sen.
Oikeastihan se menee "Can't stand this hell I feel"
Kuulin juuri, että kappaleen alku ei olekaan oikeasti "Last night I went to San Pedro" vaan "Last night I dreamt of San Pedro". Ei iso erehdys mutta yllätys kuitenkin.
No perkeles, ja minä kun taas olen aina kuullut, että Madonna laulaa "Last night I dreamt of some Pedro...", eli luulin akan näkevän unta jostain meksikaanista nimeltä Pedro (Hietasesta tuskin oli kysymys). Noh, sattuuhan näitä.
Kuulostaako tutulta, tai edes melkein ?
Ricky Martin, olikohan biisin nimi "Maria" ?
; "Un...Dos...Tres...Lupasi kuvan kanteen Mariiaaa...Un...Dos...Tres...Lupasi tupakkaa...
Noin mä oon sen kuullut ensimmäisestä kerrasta lähtien eikä sitä enää muuksi saa.
Toinen on, kun kaveri joskus kysäisi töissä "niska"Timo Rautiaisen soidessa radiosta;
Laulaakse tosiaan "Eikä C-duuri naurata..." ?
(Menee siis oikeasti "Eikä se juuri naurata...")
Hartiapankki
25.08.2006, 21:07
Kuulostaako tutulta, tai edes melkein ?
Ricky Martin, olikohan biisin nimi "Maria" ?
; "Un...Dos...Tres...Lupasi kuvan kanteen Mariiaaa...Un...Dos...Tres...Lupasi tupakkaa...
Noin mä oon sen kuullut ensimmäisestä kerrasta lähtien eikä sitä enää muuksi saa.
Hä, eikö se muka noin menekään? Tuo oli kyllä tähänastisista paras..
Mikähän mahtoi olla tuo yksi ehkä 80-luvun englanninkielinen (luulisin) piisi, joka pojanklopin korvalla kuunneltuna meni näin: KAMO SAJA PAJA, WOO-O-O-O-OOH jne. Tuo siis yksi mieleen painunut kohta, joka n. 25v myöhemminkin soi päässä nimenomaan noin, muuta en kipaleesta muista.
Martti vainaa ja sallitut aineet: Pelimies
tänä iltana ei tuu pakkeja
"tänä iltana ei tupakkeja"
Neljä ruusua - Popmuseo
Saa nauttia On lupa tanssia
"Saa nauttia olutta tanssia"
Kotiteollisuus - Minä olen
Mutta minä olen ja elän ja hengitän yhtä suurta jumalaa
"Kuka minä olen...."
Aika jäätävää.
Romppanen
25.08.2006, 22:05
Mikähän mahtoi olla tuo yksi ehkä 80-luvun englanninkielinen (luulisin) piisi, joka pojanklopin korvalla kuunneltuna meni näin: KAMO SAJA PAJA, WOO-O-O-O-OOH jne.
Vamos ala Playa, o-o-o-o-ooooo....
Parikymmentä vuotta tuli kuultua Dingon Levoton tuhkimo alkavan:
Joku katselee vieraisiin pöytiin...
vasta tänä kesänä se paljastui menevän:
Juot ja katselet vieraisiin pöytiin...
Noh, väliäkös hällä. Paska bändi. Se on vaan käsittämätöntä, että kerran väärin kuultua et oikein kuule millään.
Jack in the Box
26.08.2006, 09:37
Parikymmentä vuotta tuli kuultua Dingon Levoton tuhkimo alkavan:
Joku katselee vieraisiin pöytiin...
vasta tänä kesänä se paljastui menevän:
Juot ja katselet vieraisiin pöytiin...
Noh, väliäkös hällä. Paska bändi. Se on vaan käsittämätöntä, että kerran väärin kuultua et oikein kuule millään.
Ei saatana voi olla totta... Tuon täytyy mennä,että joku katselee, se on mentävä...
Noh, 20 vuotta ja aika prkl monta toistoa on sitten itsekin kuullut tuon väärin.
Hartiapankki
26.08.2006, 09:55
Vamos ala Playa, o-o-o-o-ooooo....
Kiitoksia! Näin ne lapsuuden myytit murtuu rytisten..
Kiitoksia! Näin ne lapsuuden myytit murtuu rytisten..Näin se maailma murenee silmien edessä. Lisää fiilistelykamaa: http://www.youtube.com/watch?v=qCVQpcY1au4
http://www.youtube.com/watch?v=gg5_mlQOsUQ&mode=related&search=
Niin sanaton. Niin sanaton.
Jollain näemmä on tylsää ja löytyy ylimääräistä aikaa.
Kaiken kaikkiaan jäätävä pätkä.
http://www.youtube.com/watch?v=gg5_mlQOsUQ&mode=related&search=
Niin sanaton. Niin sanaton.
Jollain näemmä on tylsää ja löytyy ylimääräistä aikaa.
Kaiken kaikkiaan jäätävä pätkä.
Kaiken kaikkaan jäätävä postaus joka löytyy jatkoajastakin varmaan kuudesta eri paikasta. Kiitos ja anteeksi.
Chicane feat. Tom Jones - Stoned In Love
ı am stoned in love but now we do...good love
"i am Stoned in love, but not with you...good love "
Hetken kerkesin hoilottamaan autossa, kunnes takapenkiltä tuli korjaus.
Rolling Stones: Paint it black
Näin se menee:
"I see a red door and I want it painted black "
Näin B1 kuulee sen useimmiten:
"I see a rectum and I want to paint it black"
Kaivanto
19.07.2007, 19:30
Keskon mainosten lopuksi on varmaan 90-luvun lopulta lähtien laulettu kuullakseni "kossu per market", joskin mainostajan tarkoittama muoto lienee "koo supermarket"
Ehdoton suosikki tähän ketjuun on tietysti (ehkä jo mainittukin) Apulannan Anna mulle piiskaa:
Näinhän se menee: "Anna mulle piiskaa, hei beibi, teethän mulle niin..."
Näin se on joskus kuultu: "Anna mulle piiskaa, hei beibi, ethän ole mies"
ShitBreak
20.07.2007, 19:34
Yks kaveri oli kuullut Mokoman Vainottu-biisistä hieman väärin sanoja.
Oikea menee: "saat puolustaa minua...."
ja se oli kuullut: "saat punamustaa pillua..."
ainakin radiosta kuullessani antti tuisku - Sekaisin kertosäkeessä luulin että se sanoo piristä sekaisin. Sanookin biitistä. Paskaa silti.
Onkait niitä muitakin, muttei tule vaan mieleen.
shineman
21.07.2007, 23:15
Kymmenen vuoden jälkeen kävi ilmi, että sanat menevät ..."perkeleet kun kuiskas moi!"
- Ja virhe toisin päin: Äidinkielenään ilmeisesti ruotsia puhuva Riki Sorsa laulaa iskelmässä Haaveissa vainko oot mun: "...kun saavut paikkaan odotetuun". Pitää tietysti olla "odotettuun". Monta vuotta piti sitäkin kuunnella ennenkuin selvisi miksi ko. laulussa on jotain outoa.
Voi vittu! Ekaa kertaa eksyin tähän ketjuun ja ^viestiin. Tätä nimenomaista biisiä on coveroitu bändin kanssa vuosikaudet ja juurikin tuolla väärällä riimillä aina! Nyt hävettää :(
Emännän siskon mies lauleskelee kännipäissään usein mm. Irwiniä, ja siinä kun oikeassa kappaleessa lauletaan "Sven Tuuvaa siellä ei näy", äijä hoilaa "Sen kuvaa siellä ei näy". Pariin kertaan yrittänyt oikaista erhettä, vaan eipä tunnu menevän ns. läpi.
Niksuli_
22.07.2007, 17:37
Biisinähän on siis Kotiteollisuus - Helvetistä itään
Minä olen luullut Hynysen laulavan näin : Puhut vaatteiden hinnoista, haaveilet tulisista rinnoista
Todellisuudessa sanat menevät näin : Puhut vaatteiden hinnoista, haaveilet uusista rinnoista
Että on tässäkin KT-fani. :)
Uleåborgir
04.09.2007, 21:33
Nirvanan Smells Like Teen Spirit -kappaleen lopussa Cobain laulaa ihan selvästi: Rafael Nadal, Rafael Nadal, Rafael Nadal, Rafael Nadal, Rafael Nadal.
Kuunnelkaa vaikka itse. Klik. (http://www.youtube.com/watch?v=kPQR-OsH0RQ)
Vintsukka
04.09.2007, 22:46
Fall Out Boyn biisiä This Ain't a Scene en kuullut ihan kohdalleen.
Kertosäe "This ain't a scene, it's a goddamn arms race" loppui mielestäni sanoihin "goddamn arse face".
Lisäksi olin kuulevinani seuraavanlaista lyriikkaa: "I'm a little man, and I'm also evil, also insecure" vaikka todellisuudessa sanat näyttävät menevän jotakuinkin näin: "I'm a leading man, and the lies I weave are oh so intricate".
Ihmettelin hieman, kun Metallican biisin "Free Speech" alkusanat menivät kutakuinkin:
"Freeze bitch! Freeze Bitch! Freeze fucking bitch!" Sitten tulikin katsottua kappaleen nimi ja kyllä nolotti.
Ihmettelin hieman, kun Metallican biisin "Free Speech" alkusanat menivät kutakuinkin:
Ilmeisesti tässä tarkoitetaan Free Speech For The Dumbia, joka on Dischargen biisi. Metallica toki coveroi sen Garage incillä.
Itse ihmettelen edelleen Ramonesin I don't wanna go down to the basement -biisiä tai sitten "basementin" englanninkielinen ääntäminen on hakusessa. Onko basement = kellari -sanalla joku lyhennys, joka kuuluu suunnilleen [bai] tai [bei]? Siltä se minusta tuossa biisissä kuulostaa. Ässää en pysty tuossa kuulemaan, eli se ei voi olla edes "base".
Kaivanto
20.10.2007, 11:00
Manilla Road, Necropolis, kertosäe: lost in the krapulaaaaaaaaaaaas
rinkeli22
20.10.2007, 14:03
Fall Out Boyn biisiä This Ain't a Scene en kuullut ihan kohdalleen.
Kertosäe "This ain't a scene, it's a goddamn arms race" loppui mielestäni sanoihin "goddamn arse face".
Lisäksi olin kuulevinani seuraavanlaista lyriikkaa: "I'm a little man, and I'm also evil, also insecure" vaikka todellisuudessa sanat näyttävät menevän jotakuinkin näin: "I'm a leading man, and the lies I weave are oh so intricate".
Parhautta..
http://www.youtube.com/watch?v=LucfKdukf10
Clutchin Subtle Hustlen kertosäkeen alussa lauletaan selvästi: "Marcel Hossa's moving for his brother". Täältä oikeat sanoitukset ja biisi: http://www.tsrocks.com/c/clutch_texts/subtle_hustle.html
Hyvä kappale hyvältä bändiltä muuten.
Kommentaattori
03.12.2007, 20:58
Soungardenin Kickstand
...kuultu...
"Kickstand, you loose and I threw up.
Kickstand, you got the juice to feel my cum..."
..kansiteksti väittää...
"Kickstand, you loose and I threw up.
Kickstand, you got the juice to fill my cup..."
Päättäkää itse http://www.youtube.com/watch?v=u6orrliBudg
Vuosia, vuosia sitten kun olin pieni poika vielä niin Giletten mainoksessa soiva Venus biisi kuullosti hemmetin paljon hauskemmalta sen jälkeen kun ekana kertana kuulin sen väärin.
Im your penis, im on fire, you desire.
Randy Marsh
04.12.2007, 11:56
http://youtube.com/watch?v=FcsBWKD2brA
"Kun sulla on vapaat kädet, myöskin hevonpaskamäet..."
Pakko myöntää että edes tarkasti kuuntelemalla en saa selvää mitä siinä oikeasti lauletaan :)
http://youtube.com/watch?v=FcsBWKD2brA
"Kun sulla on vapaat kädet, myöskin hevonpaskamäet..."
Pakko myöntää että edes tarkasti kuuntelemalla en saa selvää mitä siinä oikeasti lauletaan :)
Veikkaan, että: "Kun sulla on vapaat kädet, myöskin elon vastamäet helpompi on ohittaa..."
finnjewel
04.12.2007, 13:48
Michael Stipe (R.E.M.) nyt ei koskaan ole ollut erityisen selväsanainen, mutta muutaman vuoden kuuntelun jälkeen alkoi kiinnostaa mitä kappaleen "The Sidewinder Sleeps Tonite" kertosäkeessä oikein lauletaan.
Ihmetys oli suuri kun selvisi että sanat kuulemma menevät:
"Call me when you try to wake her up"
En kehtaa edes sanoa mitä itse kuvittelin kuulevani.
Viikatemies
04.12.2007, 14:16
Jotenkin saan Nightwishin Master Passion Greed kappaleen väännettyä aivan persiilleen, arvaatte varmaan miten. Se häiritsee jo kuunteluakin..
Mastööpeissön kreed..
Megadeth ja 1000 Times Goodbye.
Kuulin:
That this would be my last goodbye
Let me put penis on your eyes
Ja oikeasti:
That this would be my last goodbye
Let me put pennies on your eyes
Avatui kyllä aika äkkiä oikeat sanat ihan kuuntelemalla...
morningstar
10.12.2007, 00:51
Wired were the eyes of a horse on a jet pilot
One that smiled when he flew over the bay
..laulaa System of a Down kappaleessa Jet Pilot. En nyt tiedä onko se varsinaisesti väärin kuulemista, jos ei osaa erottaa, lauletaanko siinä pilotista ja hevosesta vai pilotista ja huorista.
Sitten tämä oudompi tapaus. Muistaako joku vielä Rednexin ysärirenkutuksen Cotton Eye Joe (http://www.youtube.com/watch?v=ddgyg_5FF_0)? Kertosäkeen kuuluisi mennä näin:
If it hadn't been for Cotton-Eye Joe
I'd been married long time ago
Where did you come from where did you go
Where did you come from Cotton-Eye Joe
Tuon lihavoidun tekstin paikalla hurrisolisti laulaa täyttä dadaa. Joskus vuonna ysiviis kuuntelin sitä jopa hidastettuna ja se ei perkele vieköön laula noin. Ei edes lähelle.
Vertical
10.12.2007, 01:02
Niin, olin tässä jokunen aika sitten tulossa kysymään "Mikä sen biisin nimi olikaan" ketjussa, että hausssa olisi biisi, jonka solisti kuulostaa ihan kuin Billy Idolilta, ja kertsissä hoetaan jotain "lesbo fantasy". Kun ei googlettaminenkaan auttanut pikaisesti (Miksiköhän?), niin päätin katsoa Billy idolin kaikki levyt läpi, ja kas...
Flesh for fantasy.
Pari sekuntia tunsin itseni hivenen yksinkertaiseksi, lopussa jopa valaistuneeksi.
Eppu Normaali - Tahroja paperilla
Kuulin joskus:
"Kuljen ulkona, valssaan, kasvoillani voin tuntea tuulen"
Vaikka oikeasti kuljetaan ulkona valossa.
Sitten on tietysti Dingo ja "Slummitaaloissa"
Ramones - Rock n Roll High School
Minä kuulin joskus:
"I just wanna have some chicks,
I just wanna kiss some cheeks"
Oikeasti menee näin:
"I just wanna have some kicks,
I just wanna get some chicks"
Ja sitten tietysti Europen Countdownissa Venuksen sijaan suunnataan kohti pähkinöitä.
"We're heading for peanuts"
Ja sitten tietysti Europen Countdownissa Venuksen sijaan suunnataan kohti pähkinöitä.
"We're heading for peanuts"
Siis eikö se laulakaan pähkinöistä??
**
Opethilla on laulu nimeltä The Baying of the Hounds, jonka sanat yhdessä kohtaa menevät;
I hear the baying of the hounds
In the distance, I hear them devouring
Pest-ridden jackals of the earth
Diabolical beasts and roaming the forests
..mutta kuulen sen aina
I hear the baying of the hounds
In the distance, I hear them devouring
Best damn taco`s on the earth!
Diabolical beasts and roaming the forests
cottonmouth
16.03.2009, 22:18
Pätkä tuosta Kotiteollisuuden uudesta Mahtisanat-renkutuksesta tulee lähinnä ajatustasolla sotkettua, vaikka sen kai periaatteessa oikein kuulisikin:
himoitse sitä mikä on toisen omaa
vaihda vaimosi naapurin rouvaan
himoitse sitä mikä on toisen omaa
vaihda vaimosi naapurin koiraan
Enpä nyt sinällään olisi tuota jälkimmäistäkään sanoitusvaihtoehtoa Hynyseltä ihmetellyt. Vai kertooko tuo sittenkin enemmän minusta..
t. nimimerkki "Sisälsikö lapsuuteni suosikkikirja "Poliisikoira-Roi" eroottisen elementin?"
Pätkä tuosta Kotiteollisuuden uudesta Mahtisanat-renkutuksesta tulee lähinnä ajatustasolla sotkettua, vaikka sen kai periaatteessa oikein kuulisikin:
Tulipa kuultua täysin samoin ja hetken ihmettelin, että mikä hiton järki tuossa nyt mahtaa olla. Toisellakin kuulemalla kuulin samoin, mutta kolmannella vasta avautui asian oikea laita. Jotenkin sanoissa lopulta on enemmän järkeä vaihtaa rouvaan kuin koiraan.
Anastacian sinänsä hienossa kappaleessa 'Sick and Tired' (http://www.youtube.com/watch?v=kuNonfqK1oA) kuullaan tasaisin väliajoin jonkun pimeäpigmenttisen kaiffan jollotusta. Kyseinen hokema kuulostaisi olevan vanha tuttu "Piippolan vaarilla oli talo, Piippolan vaarilla oli talo...". Satavarma en ole.
Pakkipari
16.03.2009, 22:55
Muistan aikanaan kuunnelleeni Sashin Hoopstar (http://www.youtube.com/watch?v=h6G-8-KOJ9c) biisiä jotenkin näin:
There's a way to the medal
You got to get the bronze
Don't go over boy
to get to the top
Oikeasti se menee toki näin:
There’s a way to the meadow
You gotta get to the run
Don't go overboard
to get to the top
Anastacian sinänsä hienossa kappaleessa 'Sick and Tired' (http://www.youtube.com/watch?v=kuNonfqK1oA) kuullaan tasaisin väliajoin jonkun pimeäpigmenttisen kaiffan jollotusta. Kyseinen hokema kuulostaisi olevan vanha tuttu "Piippolan vaarilla oli talo, Piippolan vaarilla oli talo...". Satavarma en ole.
Joo, ei se kyllä noin mene. Ihan selkeesti laulaa että: "Vaarilla, piippolan vaarilla oli, vaarilla, piippolan vaarilla oli".
Sori nyt jätkät, mutta käykäähän tutkituttamassa korvanne... Biisihän menee: "Lallia Piippolan vaari löi, Lallia Piippolan vaari löi".
3Oh3!:n Don't Trust me (http://www.youtube.com/watch?v=YFpT2QSDWM0), jonka lyriikat täältä (http://www.lyricsmania.com/lyrics/3oh3_lyrics_45475/want_lyrics_81270/dont_trust_me_lyrics_803958.html).
Shush girl shut your lips,
Do the Hellen Keller and talk with your hips.
I said, Shush girl shut your lips,
I said, Shush girl shut your lips,
Mää kuulen tuon Hellen Kellerin aina Ryan Kellerina..
3Oh3!:n Don't Trust me (http://www.youtube.com/watch?v=YFpT2QSDWM0), jonka lyriikat täältä (http://www.lyricsmania.com/lyrics/3oh3_lyrics_45475/want_lyrics_81270/dont_trust_me_lyrics_803958.html).
Mää kuulen tuon Hellen Kellerin aina Ryan Kellerina..
Mulla taas tuli eilen Pelsu-Bleg pelissä aina mieleen Helen Keller kun kuuli Ryan Kellerin nimen. Ja Uri Gellerkin ilmestyi jostain päähän.
Jää muuten ikävästi päähän soimaan toi "donttrusaho".
Jää muuten ikävästi päähän soimaan toi "donttrusaho".
On muuten muutenkin erittäin ikävä biisi joka aiheuttaa lähinnä myötähäpeää faneja ja itse orkesteria kohtaan.
Egotrippi - Unihiekkaa (http://www.youtube.com/watch?v=jXody2QVFOk) ajassa 1.10-> "hukutan mulkkuni hiekkaan..."
Saatanan Zen Cafen Piha ilman sadettajan epäselvät ilmaisut. "Vaiti on pillun multa", "Pilluista loppuu aika". Pelto ja kello, yeah sure!
MACK
Drömhus ja Vill ha dig
http://www.youtube.com/watch?v=3ChK2Sj4d0M&feature=related
Sitä ihmettelen vaan, miksi sinänsä ihan hehkeä laulajatar vaihtaa noin puolen minuutin kohdalla suomeksi ja loilottaa jostain riivatun myyrästä...
Don Johnson Big Bandin uusi L.L.H. (http://www.youtube.com/watch?v=qjxfRXkH-h0) -viisu, jossa jotenkin korviini kaikuu LL Cool J...
Enter Sandman, ainakin Pat Boonen versio:
"Somethings wrong, shut the light
Heavy farts tonight
And they arent of snow white"
Joskus oli kavereiden kanssa kovaa vääntöä Zen Cafen biisin Mies jonka ympäriltä tuolit viedään eräästä kohdasta. Biisin kertosäkeessä lauletaan: "..mies, jonka kasvot ovat raastinrautaa hioneet..". Minä itse jonkun toisen onnettoman idiootin kanssa väitin, että siinä lauletaan: mies, jonka kasvot ovat raa'asti rautaa hioneet. Että silleen..
korvahiiri
18.04.2009, 21:23
Aina kun tulee puhe näistä niin korvahiiri mainitsee tämän:
"Ei enää siihen vankilaan, syyttömään sydänkahvilaan.."
- Nylon Beatin syytön ja oikein sanoin: syyttömän sydän kahlitaan.
Mut älkää antako tän häiritä:D
InTheYear2000
18.04.2009, 23:45
Aina kun tulee puhe näistä niin korvahiiri mainitsee tämän:
"Ei enää siihen vankilaan, syyttömään sydänkahvilaan.."
- Nylon Beatin syytön ja oikein sanoin: syyttömän sydän kahlitaan.
Mut älkää antako tän häiritä:D
Eikö se olekkaan sydänkahvilaan? :D
Itse luulin pitkään, että Mikko Kuustosen biisissä Enkelit lentää sun uniin lauletaan "Enkelit lentää sun luihin"
Eino_Mies
21.04.2009, 21:12
Anna Eriksson: Seurataan johtajaa (http://www.youtube.com/watch?v=s4w0N7CZnEs).
Kohdassa 1.22: "Alkon keskustassa huomasin" ?
Vai onko se auton vai aukon..?
Rademoottori
22.04.2009, 22:17
. . .
Itse luulin pitkään, että Mikko Kuustosen biisissä Enkelit lentää sun uniin lauletaan "Enkelit lentää sun luihin"
Äläs nyt!
Minulla oli pokassa pitelemistä kun naispuolinen työkaverini alkoi radiosta kuultuaan pohtimaan tätä sanoitusta ja totesi sen olevan oudon:
-"Miksi Kuustonen laulaa että Enkelit lentää sun muniin?"
Noh, sain oikaistua hänen vuosia väärin kuulemansa sanoituksen. -Teinköhän oikein?
fiftyeight
22.04.2009, 22:22
Äläs nyt!
Minulla oli pokassa pitelemistä kun naispuolinen työkaverini alkoi radiosta kuultuaan pohtimaan tätä sanoitusta ja totesi sen olevan oudon:
-"Miksi Kuustonen laulaa että Enkelit lentää sun muniin?"
Noh, sain oikaistua hänen vuosia väärin kuulemansa sanoituksen. -Teinköhän oikein?
Tuohan jatkuu, että .. ja tekee sinusta nauriin.. , vaikka siis oikeasti kauniin.
Pave Maijasen Jano-kappaleen kertosäkeen olen usein kuullut väärin.
Oikeastihan se menee:
Mullon jano lähteesi vettä
Mullon jano kukkasi mettä
Minun huuleni rohtuneet etsii vettä virtaavaa
Olen kuullut:
Mul on jano, an lasi vettä.
choose_life
23.04.2009, 15:59
Pave Maijasen Jano-kappaleen kertosäkeen olen usein kuullut väärin.
Olen kuullut:
Tästä löytyy myös hölmön joukkuekaverin versio vuodelta miekka ja kilpi:
Mul on jano, juon kraanasta vettä...
Eikös se mennytkään niin, että "viekää minut sinne missä Hanlon".
Vaan oikea versio meneekin, että "viekää minut sinne missä hän on"
Pleksi(t)
03.08.2010, 20:45
Viime aikoina radiossa on soinut jonkun verran Robynia.
Kuulin että laulussa (http://www.youtube.com/watch?v=fA3j3VTAsTk) sanotaan "I've got some news for you,
vombats have feelings too". Ajattelin vaan että selvä, voihan tuostakin
laulun tehdä. Oikea sana vompatin tilalle oli kumminkin fembot mikä hiljattain selvisi.
Ben Marco
03.08.2010, 21:50
She´s got gold pants and a bucket
"She´s got both hands in her pocket"
Buahaha.
Pariin kertaan olen kuullut biisin, jossa lauletaan jotain "I gotta moose my jacket". Mietityttikin, että mitä tuo takin hirvettäminen oikein tarkoittaa, mutta biisin nimi onkin "Move like Jagger". Kuulostaa järkevämmältä... ehkä.
Freddie Freeloader
14.09.2011, 22:15
Pariin kertaan olen kuullut biisin, jossa lauletaan jotain "I gotta moose my jacket". Mietityttikin, että mitä tuo takin hirvettäminen oikein tarkoittaa, mutta biisin nimi onkin "Move like Jagger". Kuulostaa järkevämmältä... ehkä.
Tämänhän täytyy olla jotenkin kytköksissä siihen takavuosien Keltaisen Pörssin ilmoitukseen, jossa luki: "Myydään nahkatakki. Hirveä."
Tällä hetkellä radiossa tiheään soiva Lord EST:n kappale Vapaana kaupunkiin on herättänyt paljon ihmetystä, kun kertosäkeessä on laulettu, että "oon kyllästynyt seksiin". Ei hän seksiin voi kyllästyä! Eikä kertosäkeessä ole muutenkaan mitään järkeä.
Mutta mutta, eilen kuulin totuuden... Lause meneekin, että oon kyllästynyt FLEKSIIN...
No voe moronyhei! Kaikkee sitä oppii.
Laulan biisiä jatkossakin sanalla seksi. Paljon hauskempi niin.
Johnny Cash - Hurt:
"What have I become
My Swedish friend"
Eppu Normaali - Afrikka, sarvikuonojen maa
Kuulen aina siinä loppupuolella:
"Sitten sarvi kaunalossa, aito kissa ammutaan."
Mutta se meneekin
"Sitten sarvi kainalossaan, Nairobissa sammutaan."
VonRetee
13.03.2012, 14:49
The Offsrping - Pretty Fly For a White Guy
Kertosäe "Give it to me baby"
Kuulin sen aina pienenä laspena "kimitsumibaby aha aha"
vBulletin v3.8.6, Copyright ©2000-2013, Jelsoft Enterprises Ltd.