View Full Version : Yllätyksiä HIFK:ssa
Lähtijät : Cipruss, Junkka, Kortelainen
Palaajat : Doyle, Linna, Hyvönen
Doyle? Siis Trevor?? Eikai sentään...ja mikä Linna? Mistäs nämä nimet nyt on taas revitty. Enpä taida uskoa. Tis mast pii humor.
Niin ja tuskinpa Kortelaista potkittaisi pois sen vuoksi että mies on kipeä ja ei pysty pelaamaan kunnolla.
Kun kuitenkin pitivät kokoonpanossa pitkään sairasta miestä.
Taisi olla toivomuslista.
Ilmeisesti toivomuslista, joo. Kaj Linnan urahan on loppu, Trevor Doylea ei taida kukaan takaisin halutakkaan, Hannes kelpaa.
...rakentaa nykyään taloja Ottawassa, lopetti kiekkoilun siis.
Tässä ikivanhat Doyle-sivuni jos jotakuta kiinnostaa... (ainakin tappelukuvia jos ei muuta):
Trevor Doyle - To Protect And To Serve (http://members.nbci.com/theroos/)
Germanicus
21.10.2001, 02:23
Olipa taas vi##n hyvä syy avata uusi viestiketju.MIETTIKÄÄ VÄHÄN MITÄ KIRJOITATTE TÄNNE!!!!!!!
sniper2001
21.10.2001, 13:44
Eräs saipaviltsu sai kuulemma perättömien huhujen levittämisen jälkeen pelikieltoa..
Viestin lähetti sniper2001
Eräs saipaviltsu sai kuulemma perättömien huhujen levittämisen jälkeen pelikieltoa..
...ja viltsun palaamisesta eri nimimerkillä pitäisi myös rankaista rankalla kädellä...
...oli iso juttu JK-lehdessä ja mies kertoi selkeästi uran olevan ohi siviilikiireiden takia (mm. opiskelu + työ), vaikka lääkäri onkin teoriassa antanut luvan taas pelata. Että semmosia.
Palaajien luettelosta puuttuivat myös M.Hagman, T.Arima ja A.Melametsä.
Paananen
21.10.2001, 14:37
"Palaajien luettelosta puuttuivat myös M.Hagman, T.Arima ja A.Melametsä."
Älä unohda Matikaisen vanhaa luottomiestä Pekka Tuomistoa.
Yllätyksiä HIFK:ssa; Aigars Cipruss voittaa pistepörssin 54 ottelua, 60 maalia + 72 syöttöä, siinä olisi yllätystä kerrakseen:D
Viestin lähetti Paananen
"Palaajien luettelosta puuttuivat myös M.Hagman, T.Arima ja A.Melametsä."
Älä unohda Matikaisen vanhaa luottomiestä Pekka Tuomistoa.
Taitaa Pekka olla edelleen jenkeissä töissä. Lähettelee kaverilleni vaappuja (Amerikanihmeitä) kalareissuja varten;)
Viestin lähetti Korak
Yllätyksiä HIFK:ssa; Aigars Cipruss voittaa pistepörssin 54 ottelua, 60 maalia + 72 syöttöä, siinä olisi yllätystä kerrakseen:D
-Lisää: Aki Tuominen valitaan maajoukkueeseen Moskovan turnaukseen, jossa hän raivaa tiensä SLC:n olympiajoukkueeseen. SLC:ssa Tuominen pelaa Aki Bergin parina muodostaen fyysisen pelotteen kaikille vastustajille. Pentti Matikainen ottaa Hannu Aravirran ja Jari Kurrin paikan joukkueen johdossa hyvien ja tuoreiden näyttöjensä (-88) perusteella. Keväällä 02 Matikaisen hyvä kausi kruunataan HIFK:n mestaruusjuhlien merkeissä.
Jhag...mä olin jo niin yllättynyt mitä itse päästin suustani, mutta sähän näät märkiä unia samaan aikaan kun kirjoitat;) , kyllä tuon kauden jälkeen kehtaisi taas *naurua*. Ja kauden jälkeen HIFK joutuu luopumaan Akista, kun se lähtee Washington Capitalsiin ja antavat meille vaihdossa jonkun Jagrin.:)
Viestin lähetti Korak
Jhag...mä olin jo niin yllättynyt mitä itse päästin suustani, mutta sähän näät märkiä unia samaan aikaan kun kirjoitat;) , kyllä tuon kauden jälkeen kehtaisi taas *naurua*. Ja kauden jälkeen HIFK joutuu luopumaan Akista, kun se lähtee Washington Capitalsiin ja antavat meille vaihdossa jonkun Jagrin.:)
-Ja fanit itkee, että ei me mitään eläkeikäistä Jagria haluta ja turha tarjota Lindroosiakaan (paitsi Jari Lindroosia), me halutaan Aki takas!! Jatkoaikaan avataan monta ketjua, joissa naristaan lähtijöiden hyvyyttä (Aki, Washington, Rajala, LA Kings, Vauhkonen, NJ Devils) ja paikkaajien surkeutta: joku helvetin Rafalskin paluu ei paljon lohduta! Lopulta Alpo Suhonen ottaa valmennusvastuun HIFKissä ja hänen yltiöpositiivinen asenteensa tarttuu koko joukkueeseen ja faneihin. Alpo sanoo, että jääkiekko ei ole tärkeää, ei haittaa että jäämme liigassa sijalle 12, koska olemme kuitenkin kasvaneet ihmisinä. Olemme myös oppineet koskettelemaan toisiamme ja puhumaan murheistamme keskenämme. Niin joukkueessa kuin kannattajien keskuudessa. Maailmanrauha palautuu myöskin......ehkä vois alkaa kohta tsiigaa Hokinaittia ettei mene liian levottomaks.
nedomansky
21.10.2001, 18:48
kaukaloon pelaamaan:
S.Kapanen
Seppo
Puusilma
Lundell
Tom Tom
Vakituomariksi: Simo Saarinen
Toimistolle: Upi, Rindell ja Frank
vBulletin v3.8.6, Copyright ©2000-2013, Jelsoft Enterprises Ltd.