View Full Version : Merkkipaaluviestit
200 tuli täyteen..Eipä ole järin usein tullut tännekään kirjoiteltua..
Ja sen kunniaksi avasit oikein oman ketjun.
500. viestin merkkipaalu itsellä edessä muutamien päivien sisällä.
Demon Allbran
15.10.2001, 16:47
Vau. Minullakin kohta täyttyy tuo totaalisen maaginen 200 viestin raja. 90 % viesteistäni taitaa lyötyä Vapaasta keskustelusta? :o
luistimet
15.10.2001, 19:31
100 viestiä tuli täyteen muutama päivä sitten. Viestit löytävät kyllä minullakin suurimmaksi osaksi täältä vapaan keskustelun puolelta, mutta onpa joukkoon eksynyt myös muutama SM-liigaa ja NHL:ää käsittelevä viesti. Tästä on hyvä jatkaa kohti 200 viestiä. :)
Tämä taitaa olla jo kuudes viestini, joten puoli tusinaa tuli täyteen!
Luku on siitä merkittävä, että kun luvun kaksi ensimmäistä numeroa kerrotaan saadaan luvun kolmas numero!
165 viestiä täynnä eli 150 merkkipaalu peräti saavutettu ja 200 viestiä häämöttää. Ilveksen palstalla viestejä onkin 1100, enemmän tai vähemmän aiheesta...
Tämä on 83. viestini. Seuraava tulee olemaan merkittävä paalutus viestille numero 84! Uskon jopa siihen että jonain päivänä vielä kirjoitan 85:n viestin. Sitäpä kelpaa juhlistaa ja kokkoja poltella! Pitäisiköhän moinen merkkipaalu kirjoittaa vaikkapa Mestis-palstan puolelle?:eek:
Ja loppuun vielä klausuulimerkkejä: :D :) ;) :p
Tämä viesti on 313! Eli 300 sadan merkkipaalu on mennyt komeasti yli!
En tedä monesko on, mutta jälleen yksi jossa ei mitään järkeä. :D
Viestin lähetti mikaw
En tedä monesko on, mutta jälleen yksi jossa ei mitään järkeä. :D
Eli vähän niinkuin 95 % meikäläisen viesteistä.
Clark Kent
16.10.2001, 16:06
Viestin lähetti Jii
Eli vähän niinkuin 95 % meikäläisen viesteistä.
Jep ;)
Eipä tässäkään kauheesti järkeä ollu...
Demon Allbran
16.10.2001, 16:56
200. Jippii.
Tämähän ei ole muuttumassa spämmiketjuksi? :)
Smoerrebroed
18.10.2001, 00:01
Tämä on siis 100. viestini *fanfaari*. Ja suurin osa taitaa mullakin olla tänne vapaaseen keskusteluun kirjoitettua. Kai sitä täytyis joskus asiaakin keksiä? Ja turhahan näitä viestimääriä on laskeskella ;)
Shit... Tämä on numero 806. Olisin voinut laittaa kahdeksannensadannen viestin tähän ketjuun ja tulla kentälle punainen pelipaita #800 päälläni. Vähän tuota historiaani kun katson, niin 800. viesti oli ensimmäinen vastaukseni "Monennellako yrityksellä ajokortti"-ketjuun.
No, eikun lisää *skaa suoltamaan, niin tuhat tulee täyteen. :D
Germanicus
18.10.2001, 08:31
Tämä oli öööööö,no mitä väliä sillä oikeastaan on.Kahvitarjoilu tänään hallilla kirjoitettujen viestieni kunniaksi.(Jokainen maksaa omansa)
200 meni jo aikapäiviä sitten ohi (eilen)
Nimittäin sata viestiä täynnä.
Miljoonas viesti lähestyy tasaiseen tahtiin..:eek:
FourForty
19.10.2001, 16:38
Viestin lähetti Moto
Shit... Tämä on numero 806. Olisin voinut laittaa kahdeksannensadannen viestin tähän ketjuun ja tulla kentälle punainen pelipaita #800 päälläni.
Jatkoaikahan voisi palkita aktiivikirjoittajansa täyteen tulevista sataluvuista viestien määrässä, kuten SM-liigakin pelaajat pelimäärissä, jollakin asiaankuuluvalla palkinnolla - esimerkiksi muistolautanen, Jatkoaika-viiri tai kukkalähetys kotiovelle. Tuhannen viestin rajan rikkoutuessa voitaisiin kirjoittajalle lahjoittaa Jatkoaika-pelipaita, jossa selässä kirjoittajan nimimerkki ja numero 1000.
:D
Demon Allbran
19.10.2001, 16:41
Useimmat sivustot panostavat spämmäyksen kitkemiseen, eivät sen rohkaisemiseen. :)
No, kun tälle kerran on oma topic. Tämä on mun 400. viesti Jatkoaikaan. Mää olen kyllä ollut hyvin säästeliäs viestien kanssa. Ihan hyvä linja jatkossakin.
Tonni lähestyy. Tosin ekaksi pitää saada toi 900 rikki.
Mitähän järkeä tässäkin viestissä oli? No, aikas lailla turhaa jaaritusta tulee tänne laitettua minun osalta :D.
hammer lynx
11.11.2001, 00:22
Tämä viesti on joku 97-99. Eli kohta sata rikki.
Pelisilmätön
11.11.2001, 22:47
Kun tämä ketju oli lähellä niin nostetaan tätä ylös päin. Tämä on siis minun 200. viesti. Varmasti suurin osa on kirjoitettu tänne vapaan keskustelun puolelle. Ilveksen palstalla viestejä on tullut vähän enemmän, olikohan niitä nyt 1800 ja risat.
126 viestiä :D
:rolleyes:
Tein kolmannensadannen eilen, joten hieman myöhässä tämä.
kangaroo
12.11.2001, 00:03
Tähdellinen viesti #160, jossa lienee saman verran asiaa kuin useimmissa edellisissäkin.:p
J.Pursey
12.11.2001, 06:40
Eilen meni 100 rikki! En tiedä onko se saavutus vai kertooko se harrastusteni vähyydestä.
..100tonnia täynnä?:confused:
Huh huh... Tämä on nyt sitten tasan 200. viesti..
Oli pakko saada sama luku kuin Tonin pelinumero, 87 täynnä:D
..viestiä täynnä. Tästä on hyvä jatkaa..:o
vielä 1 niin on 200 täynnä...
363. viesti. Tässä yhtäpaljon asiaa kuin 362:ssa edellisessä;)
Viesti numero 660 ja toinen tässä ketjussa. Määrä tuppaa korvaamaan laadun, joten yritän vähentää jatkossa.
se o tasa kuuskyt nyte!!! perkele et o vanha olo....
Tästä seuraava viesti tekee minusta kuudennen kirjoittajan, joka ylittää tuhannen viestin rajan. Täytyykin huolella katsoa, mihin sen lykkää, jottei siitä tule yhtä turhaa kuin tästä...
Mielenkiintoista. Kun rupesin olemaan täysipäiväisesti töissä, alkoi kirjoitustahtini tänne kasvaa räjähdysmäisesti... No, ehkäpä se laantuu, kun opiskelut kutsuvat taas vuodenvaihteen jälkeen. Miten niitä kotitehtäviä enää jaksaa?
BigRedBob
10.12.2001, 21:01
Tämä viesti on #666. Siitä on hyvä jatkaa. http://www.plauder-smilies.de/devil/sasmokin.gif
Boogeyman
11.12.2001, 12:03
...neljäskymmeneskuudes viesti
Clark Kent
17.12.2001, 13:48
Huh huh!
Tää on mun 800:s viesti, empä olisi koskaan uskonut, että näin paljon tulísi tänne kirjoiteltua...
No 800 viestiä ja kuinka paljon asiaa??? Ei varmaan paljoakaan, mutta mitään en ottais pois.
Tässä oli puheeni. Kiitos aploodeista... :p
Tämä on viestinumero #338, joten saisikohan Jatkoajalta jonkun kultaisen näppiksen tai edes hiiren kun tuo tuhat (1000) lähestyy kovaa vauhtia. Noin 3 viestiä päivässä, olen siis tehokkaampi kuin Greztky, vaikka rookie-kausi menossa:D
Tkachuk7
17.12.2001, 15:29
#101 :cool:
Espoon Siniset
26.12.2001, 12:57
Äsken omaa viestimäärää katsoessani huomasin sen olevan 599.
Tässä sitten viesti numero 600.
1. viestini.
tästä on hyvä jatkaa:)
Hmm olisko nyt 52 ja samalla turhin viesti nähnyt päivänvalon?
No kun kerran tällainen ketjukin on avattu, niin pitänee minunkin sitten kirjoitaa, 800. viesti on tässä. Itsekin yllätyin tästä määrästä, luulin noin 500 tulevan juuri täyteen, mutta ei.
Tämä on 600:s kirjoittamani viesti, ja se on jämpti!....
J.Pursey
30.12.2001, 19:10
Eilen tuli 200 täyteen eli pikkaisen alle yhden kirjoituksen päivävauhtia olen tänne raapustellut.
Tonni täyteen tällä viestillä! On muutama viesti tullut kirjoitettua...
Paitselo
07.01.2002, 15:39
Aikoinaan päätin että en tähän elvistelyketjuun koskaan kirjoita mitään, mutta vannomatta paras... näköjään. Tämä on siis nyt viestini nro 1000, joten suht paljon on tullut turpaansa räävityksi tällä palstalla.
Välillä on ollut oikein hauskaakin, mutta jokaiseen "suhteeseen" kuuluu myös jonkinasteisia alamäkiä. Toivottavasti en kuitenkaan ole tänä aikana ketään pahemmin loukannut näillä kirjoituksillani. Pitäkää aina mielessänne, että olen vähän hullu mutta täysin vaaraton...
Onks tää ny sit 1001. tai 1002.....
No joka tapauksessa tonni on täynnä ja hieman yli. En nyt tiedä sitten, mutta ei tämä miltään ihmeelliseltä tunnu. Ajattelin, että tässä olisi ihan samanlainen olo kuin olisi voittanut vähintään jääkiekon SM:n, mutta päin vastoin. Ihan normaali. Elämä jatkuu. :D
Hmm. Miksiköhän kirjoitan tähän ketjuun. No joka tapauksessa viesti numero 900 on tämä tässä. Tuhat lähenee uhkaavaa vauhtia.
Fireblade
08.01.2002, 19:30
1oo meni eilen rikki... :)
700 viestiä on ns. "plakkarissa", ja se, jos mikä=Jämpti!
Smoerrebroed
16.02.2002, 15:56
300. viestini Jatkoajan keskustelupalstalle. Tässä ja nyt. Sitä voisikin vaikka juhlistaa käymällä ostamassa liigasipsipussin (tarjouksessa vielä tänään - hinta vain 1 €, ehm).
nedomansky
17.02.2002, 13:30
Kaverini väsäsi taannoin puheterapeutille laitteen, jossa
r:n harjoittelussa oleellista tietoa siitä, kuinka suuren taajuuden
kielenpää saa, oli mahdollista seurata mittarin näytöltä.
Kersat tietenkin aivan vauhkona harkoittelemaan ja
tuloksia parantamaan.
Samaan vipuun tulee itekkin mentyä esim. Rally trophyn kanssa.
Eli tuloksia on vaan parannettava jatkuvasti.
JAn käyttäjät voi sortata tolla viestien lukumäärällä ja tietty
voisi olla tavoitteena olla vaikkapa Top 50:ssä, jos oikeasti
olisi paljon sanottavaa.
No katellaan: JA ilmoittaa reggauspäiväksi 20.3.2001?
Oisko 500 täynnä ennen 20.3.2002
Itse odotan merkkipaaluviestin olevan sen kun puutarhuri
ilmoittaa keskittyvänsä debet/kredit osastoon. Macho Krisu
tulee pelaajascouttausta hoitamaan ja Bednar, Jakke Ruutu
ja OJ pukevat petopaidan ylleen ja Liigapalstan HIFK 2002-2003
ketju täyttyy 1500:lla kiitosviestillä.
No löytyihän tämä ketju. Viestien lukumäärä 101, pahoittelut siitä :D Palstaa on toki seurattu jo runsaasti pitempään mutta kirjoittamisen kynnys oli alussa suuri. Tuntui, että turpaan tulee joka asiasta jota kommentoi. Sittemmin olen huomannut, että se kuuluu tyyliin. :D
Utelias kun olen, mieleeni pälkähti ajatus: onko moderaattoreilla keinoa seurata myönnettujen tunnuksien aktiivisuutta?
Tällä tarkoitan sitä, olisi mielenkiintoista tietää kuinka moni käyttää tunnuksiaan vain cookiedein avulla viestien seuraamiseen ja kuinka moni kirjoittajista on aktiivisia tietyllä aikajaksolla esim. kuukausi?
Tuollaisella perstuntumalla sanoisin, että reilut 200 nimimerkkiä kirjoittaa melko aktiivisesti. Saatan tosin olla karkeastikin väärässä....? Modet?
Kaksi kärpästä yhdellä iskulla:
400. viesti
ja sitten omiakin mietintöjä tuohon Icemanin kommenttiin.
Itsekin uskoisin että täällä kirjoittaa aktiivisesti alle 500 kirjoittajaa, aktiivisella tarkoitan väh. kerran viikossa kirjoittavia, näissä tosin on paljon hajontaa. Jatkoajassa on monia kirjoittajia jotka kirjoittavat pääosin SM-liigan puolella ja pistäytyvät välillä Vapaassa. Toisaalta sitten taas on tämä edustamani NHL&Vapaa-porukka jolla taas ei ole mitään aavistustakaan siitä kuka on esim. Sm-liigan kingi tms.
Pitää sanoa että ei heti tule mieleen montaakaan jotka osallistuisivat aktiivisesti kaikkiin, tuskin yhtään, tai lähes kaikkiin alueisiin (siis lähinnä SM, NHL ja Vapaa, Maajoukkueeseen kirjoittelevat lähes kaikki mutta vain kisojen aikana).
Ainakin perstuntumalta sanottuna HIFK-fanit ovat vallitseva ryhmä koko jatkoajassa koska heitä löytyy sekä NHL:stä että Vapaasta runsaasti, sm-liigasta puhumattakaan. Muista joukkueista en osaa sanoa.
Pöh nyt kyllä ajatus harhailee->nukkumaan->heti->miksen ole jo->jalkaa toisen eteen->Zzzzzzz
kangaroo
10.03.2002, 09:46
# 300
Palstan käyttäjälistastahan näkyy jokaisen viestien määrä, joten siinä olisi viitseliäälle tilastonikkarille tutkimuksen paikka.
liverpool
10.03.2002, 10:09
Tämä on viidessadaskuudeskymmenesensimmäinen viestini jatkoaikaan!
Tässä juuri tuli 100. viestini. Niistäkin varmaan yli puolet löytyy vapaalta puolelta.
400 livahti ohi, joten tämä on 401 viesti tällä foorumilla.
200 tulee täyteen tämän viestin myötä. Taidan tänään polttaa sen kunniaksi sikarin ja maistella Laphroaigia.
taas tulee tasaset täyteen eli jämpti 400.... olkaa hyvä:D
Hellurei! Aprillipäivän kunniaksi tämä on nyt sitten 1000:s kirjoittamani viesti tänne Jatkoaikaan. Ja tämä ei ole aprillia.... :D
hurjat 400 viestiä rikki NYT!
Taisi mennä tässä muutama yö sitten sata minullakin rikki. Jopa. 200 häämöttää..
..pitäisiköhän ihan oikeasti hankkia elämä tai jotain?:rolleyes:
Designer
01.04.2002, 18:14
Viestin lähetti jyp17
..pitäisiköhän ihan oikeasti hankkia elämä tai jotain?:rolleyes: Mitämitä? Jaa että paljon kirjoittavilla ei ole elämää?
Tämä on tuhanneskahdessadas kahdeksaskymmenesyhdeksäs viestini tänne
200 tuli viikko sitten täyteen.
Monta sataa pitää saada et jatkoaikalaiset tulee siniviivoille ja saa plakaatin? vai oliko sittenkin sm-liiga... :confused: :D
Juha Salminen
01.04.2002, 19:18
Tämä on 275. viesti oli 300 häämöttää. 1.67 päivää kohden on tullut kirjoiteltua.
tämä on 254. viesti ja päivää kohden mä ole kirjotellut niitä n. 2.5 tai jotain. Ja suuri osa niistä täällä Vapaan keskustelun puolella. SM-liigaankin olen laittanut, mutta täällä tää keskustelu on jotenkin herkullisempaa kun ei aina tarvii tapella siitä mikä on paras joukkue. :)
Johannes
02.04.2002, 08:29
.... 1056 ja siinä mielessä merkkipaaluviesti, että sain oikeudet tasan päivälleen 1-v. sitten. Piti vähän kirjoitella. Toisin kävi. No nyt minut on jo siirretty hoitoonkin, sinne suljetulle....
vilpertti
03.04.2002, 15:19
Tämä on merkkipaaluviesti - ensimmäinen viesti sitten huoltokatkon :)
tällä hetkellä ilmoitan olevani 450. viestin haltija... ei oo kivaa
600 tuli vähän aikaa sitten täyteen ja 650 häämöttää jo.
Ääh, pakollinen täyteviesti, mutta kun tämä on allekirjoittaneen 1500. viesti, niin pitää sitä nyt hieman juhlia. Eli pitänee pyytää kaverit tänne oikein juomatarjoilulle ja lähteä ravintolan puolelle juhlistamaan! No eipäs sittenkään.
No joo, joka tapauksessa tasalukuja rikottiin taas. Palataan 500 viestin päästä asiaan taas :cool:
Smoerrebroed
11.05.2002, 13:01
Turha tsättiviesti tämäkin on, mutta tätä neljättäsadatta viestiäni Jatkoaikaan voisi juhlistaa juomalla lasin Pepsiä (hyi!). Koskahan minäkin opin, umh?
pernaveikko
12.05.2002, 03:44
Joku aika sitten oli ketju, jossa kyseltiin viestikeskiarvoa per päivä. Tai jotain vastaavaa. Se tuomittiin turhaksi ketjuksi ja se katosikin nopeasti.
Mitenhän tämä sitten eroaa siitä?
Ei. En tiedä monesko viestini tämä on, sen kai näkee jostain noista painikkeista?
Näin syntyy viesti nro. 500. Oikein yllätyin, kun katsoin paljonko olen tänne kirjoitellut.
Ja se on nyt viesti # 900, kait.
Tämä taitaa olla viesti numero 300,
kuinkahan paljo töitä olisi kerenny tekeen jos ei olisi noita viestejä kirjoitellut...
Tässä viesti numero 800.
Kai tämänkin ajan olisi voinut käyttää paremmin. Noh, joka tapauksessa joukkoon mahtuu niin oikeita kirjoituksia kuin myös vastauksia kaiken maailman kyselyihin tyyliin "Pidätkö maksalaatikosta". Ja matka jatkuu...
vilpertti
13.06.2002, 13:54
Ärrh, unohdin viestin 2000 kokonaan ja menin kahdella yli! pers... No, nyt on vuosilukuviesti, loppuvuonna en varmaan kirjoita kuin yhden viestin? :)
Niin ja onhan tämä turha ketju, mutta jotenkin mystisesti kiehtova.
Ja tässä ensimmäinen merkkipaaluviesti. Numero 10! Bileet pystyyn!!;)
Tämä on 69 viestini:cool:
sixty-nine :D
Huomenna kovat juhlat pystyyn, tämä on nimittäin mun SADAS viesti! Legendaarista, mutta totta.
Sanotaan että about kahden viikon päästä päästään täällä juhlimaan 200. viestiä! Niin se aika ja viestit vaan rientää. :)
..nimittäin tämä on Jatkoajassa viestini numero 1000...
100 viestiä on tullut täyteen! Jee!
Tämä viesti on viestini numero:
1000!!!!
Tämä on 20. viestini!
Huimalla 0,15 viestiä/päivä vauhdilla!
SÄLLI 85
06.07.2002, 19:29
Noniin, tämä viesti olisi sitten järjestyksessän semmosta laatuu ku: 400:s viesti...!!! jihuu nyt on juhlan paikka... onnittelusähkeitä ja shekkejä ja kaikkee muuta kivaa otetaan vastaa kellon ympäri...
200.
tahdilla viestiä joka toinen päivä..
jaa, tämäpä on merkkipaalu, sillä olen aina halunnut saada numeropalvelun numeron viestien määräksi:rolleyes: .
No kuukauden päästä tästä päivästä kirjoitan samaan ketjuun 200. viestini, vapiskaa.
No niin, tämä on sitten viesti numero 30! :)
Noin puol viestiä päivässä. (0.51)
J.Pursey
01.08.2002, 16:41
Tämä on mun 500 viesti Jatkoaikaan !
900 viestiä on täynnä ja 1000 odotetaan.
803
Samalla juhlistan Jatkoajan vuosipäivääni.
Juha Salminen
03.08.2002, 00:03
500 viestin raja tuli täyteen jokin aika sitten ja 1.88 viestiä päivässä kirjoittelen. Tämä on 542. viesti.
Doh, näköjään 2000 oli rikkoontunut jo kauan sitten...vasta nyt huomasin...
Tässä se tulee! Nimittäin 300. viesti!!!
kangaroo
14.09.2002, 20:35
Eilen meni 400 ohi.
En kyllä keväällä uskonut kirjoittavani näinkään montaa viestiä Jatkoaikaan - en ainakaan näin pikaiseen tahtiin. Tämän viestin myötä tulee täyteen 600 viestiä. Ihan kelvollinen saavutus, vaikka itse sanonkin.
Ei kun jatketaan kirjoittamista...
vlad#16.
Sanotaan nyt tämäkin kun ihan sattumalta huomasin. Tämä on siis 400. viesti tänne, ei siis paljon, joku 0,8 päivässä.
Jooh, 2000 tuli eilen täyteen. Pitäs kai juhlia. Jee!!! No niin siinä oli nämä juhlat ja myöhemmin viikonlopun aikana baariin kaatamaan kuppia sen kunniaksi. Hörpss, viikonloppu!
Tämä on minun 100. viesti tähän foorumiin.
Luultavasti vähemmän asiaa kuitenkin sisältänyt jokainen niistä!
:-)
edit: typo
Huomasin juuri äsken, että tämä tulee olemaan 200. viesti, jonka Jatkoaikaan laitan. :)
Keskiarvoni on jotain hieman päälle yksi viesti per päivä, joten kovin hirveästi en kuitenkaan ole tänne kirjoitellut.
-Matkoilla, ei vastaanottoa.
mission16W
08.10.2002, 11:00
1900 viestiä kasassa. Tai siis tämän myötä 1901. Olen Jatkoaika-ikoni :)
Haluan kiittää Auriaa, jonka surkeasti toimivat yhteydet eivät mahdollista välillä muuta käyttöä kuin keskustelupalstat. Samaten haluan kiittää pomoani, jonka antamien potkujen jälkeen on ollut aikaa kirjoitella. Haluan kiittää myös työkkäriä, joka ei ole antanut töitä tai koulutuspaikkaa, eikä näin haittaa aktiivista kirjoitteluani. Kiitokset myös TV-yhtiöille niin umpipaskasta ohjelmasta, että mielummin naputtelee konetta kuin katselee TV:tä.
Peace out!
mikkojii
08.10.2002, 12:37
Heh. Meikkis on ihan rookie. Mutta kun ei ole ollut asiaa. Eikä sitä ole kyllä nytkään. Kohta saatan avata oman ketjunkin. Mitenhän sitten suu pannaan.
Unohdin mainita että olen lähettänyt suht kovaan tahtiin viestejä Jatkoaikaan, nimittäin 1.63/päivä
Se on sitten taas eriasia että onko viesteissä ollut mitään asiaa... =)
Hummummuuuuuuhuuu.
Juhlistan täten myöhästyneesti tuhannetta (1000.) viestiäni palstalle, jossa olen alusta saakka mukana ollut. Tosin matkaa näihin palstan legendoihin on, mutta tuskin mitään JHagin ja vastaavien sarjatulella ampuvien kirjoittajien kaltaista kynämiestä täältä löytyykään.
Kirjoittaja on viekkaudella, vääryydellä ynnä lahjonnalla vienyt Jatkoaikalainen 2002 -tittelin.
1000
Lopulta tämäkin virstakivi on saatu täyteen tällä foorumilla, pienestä se alkoi, mutta kasvoi suureksi mutapuroksi.
200 tuli täyteen jokunen viesti takaperin. Palstan alkuajoista asti olen sopivilla hetkillä sekaantunut keskusteluun mukaan ja näin tulen tekemään jatkossakin! Viittäsataa lähdetään seuraavaksi metsästämään..
300 tuli täyteen.
Tämä on 301.
Kirjoitan tähän ensimmäisen ja viimeisen kerran elikäs eilen tuli täyteen 1600 viestiä. Yllättävän paljon niitä on huomaamatta tullut. Ei taida itsekritiikki kestää niiden syvempää selaamista, mutta varmasti jossain vaiheessa on asiaakin tullut, ehkä...
punaiset_lasit
24.10.2002, 18:30
Tämä on 500. viestini. Yhtään sisältöä ei ole yhdessäkään kirjoittamassani viestissä koskaan ollut ja meinaan jatkaa hyväksi havaitsemallani tavalla. Merkkipaaluviestiäni juhlin istumalla töissä lähes puoleen yöhön asti...
Itselläni tuli juuri maaginen 500 täyteen ja tämä on 501:s viestini.
Niin turhaa, aivan turhaa...
Tämä on 500. viestini Jatkoaikaan ja tahdoin ekäänkuin kirjoittaa kiitoksen tämän viestin muodossa kaikille niille kenen kanssa olen täällä näitä keskusteluja käynyt. Välillä on pistänyt niin vihaksi, välillä olen nauranut vedet silmissä Jatkoajan jutuille ja kaiken kaikkiaan täällä on tullut melkoisesti aikaa vietettyä.
1000. viestiä odotellessa...
Ranttali
28.10.2002, 10:17
Ketjun HIFK 2002-2003 viestien luettu määrä ylittää kohta miljoonan (1.000.000). Tällä hetkellä tarkka määrä on 970716. On siis joku/jotkut olleet enemmän kuin kiinnostuneita asiasta.
Minkähän verran näillä sivuilla on kävijöitä päivittäin?
Smoerrebroed
05.11.2002, 19:08
Jaaha. Soon sitten viisi saturaista täynnä. Kylläpä olen tässä reilun vuoden aikana, mitä olen tänne kirjoittanut noin muuten, aika tylsää ja mielenkiinnotonta tekstiä. Asiantuntemusta ei hirveästi löydy, mutta ketäpä kiinnostaa. Jos vapaata keskustelua ei olisi, viestimääräni lienisi huomattavasti alhaisempi (hymiö)
500 täynnä, nyt.
Hah. Järjetöntä. Sontaa olen suoltanut siis hieman yli viestin päivätahtia.
Loistavaa, indeed.
Kyllä se aika ja viestit vierivät! Tämä on se 500. viesti!
On tää kyl aika huikee tunne juu.
Joskus keväällä haaveissani rohkenin kuvitella kirjoittavani Jatkoaikaan jopa tuhat viestiä, asetin sen erääksi tavoitteekseni, mutta en kyllä villeimmissä unelmissakaan kuvitellut saavuttavani rajapyykkiä näin nopeasti.
Nyt se on jo jäänyt taakse, tämä tulee olemaan 1002 viestini - mitä tämän jälkeen? Asetanko uuden tavoitteen seuraavalle tuhannelle? Tiedähäntä mitä tehdä, vai tehdäkö mitään...
Eihän täältä osaa poissakaan olla joten enköhän tule piinaamaan teitä viesteilläni jatkossakin.
vlad#16.
Viestin lähetti TBK
300 tuli täyteen.
Tämä on 301.
Tämä kirjoitettu 20.10.2002
Ja tänään 3.12.2002 tulee 600 täyteen!!
Olen viettänyt aikaa enemmän ja:n kanssa kuin vaimon kanssa viime kuussa näköjään!
Tonnit täynnä eli paljon on tullut tännekin höpistyä (lähinnä vapaa keskustelu -osioon). Yritän tulevana vuonna enemmän kirjoittaa SM-liiga -osioon, joka on itseltäni jäänyt vähän paitsioon VK:n kustannuksella.
Stonecold
13.12.2002, 14:52
No johan...yli 600 on näemmä tännekkin tullut postattua. Aika yllättävä lukema ja huomaamatta on tuokin kertynyt...
Tämän sadas viestini jatkoaikaan!
300 viestiä täyttä paskaa on tännekin tullut kirjoiteltua.
600. viesti meni vähän aikaa sitten, tämä taitaa olla 607. tai 608. how ever, paljon on tullut paskaa jauhettua.
Sisäliitin
02.01.2003, 18:15
Tämä on 346. viesti,ihmeen paljon on tullut kirjoiteltua juuri tällaisiin ahh niin ihanan hyödyllisiin ketjuihin...
Footless
02.01.2003, 23:57
359. viesti. Kuukauden päästä varmaan tulee neljäsataa täyteen.
En tiedä missä vaiheessa nää tänne on tullut. Varmaan olis ilmankin pärjätty...
Tämä on viestini numero 1000 !!!
Viestin lähetti Derby Country
600 täynnä.
Kuin myös. Jatkoaikaan rekisteröitymisestäni tulee tänään kuluneeksi tasan yksi vuosi. Juhlan paikka ehdottomasti.
Enpäs huomannutkaan keskiviikon merkkipäivää viettää eli silloin tuli vuosi täyteen rekisteröityneenä käyttäjänä. Ja viestejä tuli jossain vaiheessa täyteen 1900. Tosin suurimman osan olisi vaikka voinut jättää väliin. Sen verta turhaa jorinaa tästä lävestä lähtee.
Viesti numero 300.
Hyvin harvakseen on tullut kommentoitua vaikka melkein kaikki ketjut luenkin. Taidan kommentoida vain silloin kun aihe on osuu tarpeeksi lähelle itseäni / kiinnostaa muuten.
Noniin.. Tämän pitäisi olla 100. viesti.
Tämä on sivullekirjoittaneen tuhannes eli 1000. viesti Jatkoaikaan. Vastahan tässä onkin reilut kaksi vuotta kirjoiteltu, ja joka viesti silkkaa asiaa! Kiitoksia kaikille mielenkiintoisten viestiketjujen avaajille.
Footless
25.01.2003, 18:51
Tämä viesti on 600. , pyydän anteeksi kaikilta. Vajaassa vuodessa kertyivät, tuhat menee todennäköisesti rikki kesään mennessä.
Monipuolisenhuono
30.01.2003, 21:37
Sataset paukku. Tämä on 101 viestini.
Tämä on 500. viesti! *helvetinmoiset fanfaarit*
edittiä: ai perkule.. tää olikin viesti numero 501..
Mahtiankka
05.02.2003, 14:44
200 turhaa ja sisällötöntä viestiä kasassa.
Ramchester
05.02.2003, 21:26
1000 viestiä, joille alkuvoimansa on antanut merkkipäivän juhlittu ja rakastettu kansallisankarimmme Johan Ludvik Runeberg.
Taidan hilpasta tästä nukkumaan.
kangaroo
07.02.2003, 11:41
# 600. Tsät. Turhaahan tämä on, mutta kun ei ketjua ole suljettukaan...
Eino_Mies
14.02.2003, 17:30
Sataset paukkuu nyt, pum-pum! Ja viestiä pukkaa jatkossakin, keskustelu jatkuu.. Eino-Mies raportoi aina kun on aihetta, joskus muulloinkin...
Edellinen viestini oli numero 100!
Jippikaiou matöfakö! Tai jotain.
Paitselo
15.02.2003, 00:18
Viestin lähetti Iker
Edellinen viestini oli numero 100!
Jippikaiou matöfakö! Tai jotain.
Hifkejä ei ole koskaan liikaa! Ja se on muuten suomeksi jippijaijei ja Hifki kun panee tuulemaan, muiden verkot heiluu vaan...
Nyt on käynyt niin hassusti että tämä on minun 3003. viesti eli merkittävä virstanpylväs on ohitettu.
Kiitos sille tarkkasilmäiselle joka tämänkin huomasi ja kertoi.
Espoon Siniset
26.02.2003, 21:34
Kirjoitin äsken Blues-alueen 900. viestin. Taisi 800. mennä myös minulle aiemmin.
200 viestiä täynnä. Näillä mennään.
Nyt on syytä juhlaan, on nimittäin tasan 421 kynttilää kakussa. Miten tänne voi saada tuhansia viestejä riipustettua? Elättekö te koneet persuuksissa päivät?
Noutaja#9
22.03.2003, 16:58
200 viestin klubiin kuulutaan tämän jälkeen.
Jaa, kattos vaan. Sielä ompi näemmä mennyt 1000 rikki, nyt mennään jossain 1060 nurkilla. Kiitoksia ystävälliselle kanssa kirjoittajalle, joka informoi minua tästä virtsapylväästä.
Piti ihan käydä tarkistamassa, ja 555 oli plakkarissa.
Nyt eiku hommiin että saa sen 666 tauluun!
900 oli mennyt rikki pari päivää sitten. Tämä on viesti nro 904.
mikkojii
25.04.2003, 11:15
Tämän viestin järjestysnumero on 100!
Stonecold
25.04.2003, 11:35
Teillä monitonnikerholaisilla taitaa olla suora yhteys ajatuksen voimalla Jatkiksen serverille, ei tarvitse näppäimiä ollenkaan ja saatte sormet hyöydyllisempäänkin käyttöön...
Nimim. 793 kynttilää kakussa.
Castillo
18.05.2003, 23:12
Tuhannes viesti tuli tänään täyteen. Ajatelkaa jatkoaikalaiset. Tuhat toistaan tyhjempää ja täysin tarkoitusta vailla olevaa viestiä!
Satellite
18.05.2003, 23:20
Kohta tulee 400 viestiä täyteen...Turha luku kait :)
Tosin olisi kivaa saada joskus se 1000 rikki ;)
100 täyteen 0.28 keskiarvolla.Melkein vuosi meni.
Lakaisija
24.05.2003, 16:02
Eilen tuli 500 täyteen...
Lähes 3 viestiä päivässä keskiarvolla.
On ehkä tullut vähän liikaa kirjoiteltua, mutta minkäs teet kun on pakko puuttua joka asiaan ja vastata joka ketjuun, kuten nyt tähän =)
Paitselo
24.05.2003, 16:14
Ohitin näköjään tänään veli Seniorin pykälän. Olen tällä hetkellä Jatkoajassa toiseksi eniten "viestejä" suoltanut hoitoon joutava tapaus (3481 kpl). Tästä "saavutuksesta" suurin kunnia lankeaa työnantajalleni, jonka tietokoneella työaikana on paljon paskaa naputeltu. Tosin kotikoneellakin viikonloppuisin hiiri ja tangentit ovat olleet helisemässä.
Senior, tee jotakin! Minua hävettää olla kakkonen... onneksi ykköspaikkaa ei kukaan JHagilta pysty tällä pelisysteemillä riistämään... parhaat tekstin suoltajathan viedään nykyään jo hyvissä ajoin NHL-kaukaloihin tai FutisForumiin....
Pistetään nyt tähän, kun kerta huomasin. Viesti numero 2000 näkee päivänvalon nyt.
Tuhat tuli näemmä tässä joku päivä täyteen. Nyt jo 1013.
Designer
28.05.2003, 08:57
Tämä on viesti numero 2185. Milloinhan se ensimmäinen fiksu viestini näkee päivänvalon? Onneksi määrä korvaa laadun.
SE luku tulee nyt täyteen eli 666. Tunnen olevani kirottu.
On 600 tullut näköjään täyteen. Kirjoituksia huimat 0.84 päivässä.
Viimeisen vuoden aikana olette kuitenkin saaneet kestää minua miltei 2 viestiä päivässä. Milloinkohan opin kirjoittamaan kunnolla? Milloinkohan tulen järkiini ja lopetan viattomien rääkkäämisen?
Tämä onkin sitten jo 700. viestini Jatkoaikaan. Tahti on edelleenkin huima (0.94/päivä). On se omituista.
31.07.2002 kirjoitin tähän ketjuun 118. viestini.
28.05.2003 kirjoitin tähän ketjuun 600. vietsini
15.06.2003 kirjoitin tähän ketjuun 700. viestini
Joskus, vielä tänä vuonna kirjoitan 1000. viestini tähän ketjuun.
Ps. Niin, kaksivuotispäiväni täällä jatkoajassa oli puolitoista viikkoa sitten...
Tein muuten pientä tutkimusta jatkoaikalaisista:
93 henkilöä on kirjoittanut yli 1000 viestiä (pari on saanut kirjoittelukiellon).
Olen kirjoittanut 154. eniten viestejä tälle palstalle.
Olen surkein tänne koskaan kirjoittanut henkilö.
Ouraiit!!!
Edellinen oli 200. viesti.
Designer
18.06.2003, 09:07
Viestin lähetti lintu
Olen surkein tänne koskaan kirjoittanut henkilö. Etpäs ole.
Satellite
18.06.2003, 12:41
Ja tämä onkin minun 400:s viesti. Paskaa on tullut kirjoitettua, mutta minkäs sille voi?
Tämä näkyy olevan 500. viestini. Päiväkohtainen lukema 0,6 tuntuu jopa yllättävän paljolta, sillä rekisteröitymisen jälkeen nimimerkkini oli täällä pitkään lähestulkoon tyhjän panttina.
Aktiivisuus riippuu kohdallani täysin ajanjaksosta. Joskus käyn täällä vain kerran viikossa, mutta jostain syystä esimerkiksi viime päivinä olen ollut täällä tiheään.
Ja tämä viesti on jo 800. tänne kirjoittamani viesti! Keskiarvo on jo 1.04 päivää kohti.
Kiitos Designer, hauska vitsi ;-).
Tämä on viestini numero
2000
edit: 1000 raja paukahti lähes vuosi sitten, 6.7.2002. Eli kirjoitan lähes 1000 viestiä vuodessa tänne... 3000 paukkunee ensi vuoden heinäkuussa, jos hyvin käy.
Viestin lähetti Sistis
Tämä on viestini numero
2000
edit: 1000 raja paukahti lähes vuosi sitten, 6.7.2002. Eli kirjoitan lähes 1000 viestiä vuodessa tänne... 3000 paukkunee ensi vuoden heinäkuussa, jos hyvin käy.
Onneksi olkoon!
Itselläni tämä viesti on se viesti jolloin olen kirjoittanut yhtä monesti kuin Moderaattorit ;-). Kohta paukahtaa 900 ja heti perään 1000. Sitten lupaan vetää kännit.
nyt lentää
mälli
koska kyseessä on viesti numero 453
Nyt lähtee viesti nro. 1018 tahdilla 1.38/päivä. Reilut kaksi vuotta on täällä näköjään tullut pyörittyä. Olisi tänne tuhlatun ajan voinut käyttää varmaan tyhmemminkin. Vaikka baareissa.
Olen näköjään noussut oikein top 100:aan asti. Sijoitus on siis 92.
Viestejä olen jo kirjoittanut 900!!!! Whuptidou! Ja tahti on huima 1.14/päivä. IFK kiittää, IFK tackar!
1250
Noin puolitoista viestiä päivässä.
Runsas vuosi sitten olin top 20:ssä, mutta nyt on tahti hieman hiljentynyt. No, edelleen 75 ahkerimman joukossa.
Nyt se on saavutettu! 1000! viestiä Jatkoajassa on kirjoitettu. Tahti on ollut 1.26 viestiä päivässä. Nyt olen Jatkoajan rankingissa sijalla 97. Eli 100 "parhaan" joukkoon on jo ehditty. Olen muuten varmaan viimeisen kahden viikon aikana kirjoitellut eniten viestejä jätkoaikaan. Nyt pitää vetää ne lupaamani kännit. Jess!
Minulla tuli juuri vähän aikaa sitten 500 täyteen. Tämä taitaa olla viesti numero 506. Suht' tasaista vauhtia olen kirjoitellut, keskiarvo on 1viesti/päivä. Jossain vaiheessa oli kyllä kausi, jolloin en kirjoitellut juuri yhtään, mutta nyt itse kiekkokauden lähestyessä alan taas hieman heräilemään.
Ja niin, viestieni sisältö? Tässä ei ollut juuri pointtia, eikä ole ollut monissa muissakaan. Voinen kuitenkin sanoa, että heinäsuovasta löytyy myös neuloja, kun huolella etsii.
200 viesti tähän ketjuun...
Ja henkilökohtaisena tulee myös 200 täyteen tänään tai huomenna, jeejee...
Viestejä kirjoitettuna 2500.
Mitäköhän työnantaja tuumisi, jos tietäisi kuinka paljon aikaa Jatkoaika syö päivittäin?
mainittakoon, että 600 tuli täyteen pari viestiä sitten.
Ja tämä kuuluu niihin sisällöltään järkevimpiin viesteihini. :)
1400
1,68 päivässä ja vauhti sen kun kiihtyy. Ensi vuoden elokussa paukkuu siis seuraavat tuhannet. Yippika-yee.
Uuh. 400 täynnä.
Tahtoisin kiittää vanhempiani, tyttöystävääni, sekä kaikkia muita ihmisiä jotka ovat minua tukeneet. Lisäksi tahtoisin kiittää kaikkia muita Jatkoajan kirjoittajia. Ilman teitä en olisi nyt tässä. Nyyh.
Viestin lähetti ifota
vitutusketjuun tuli jo vähän aikaa sitten täyteen 2000 viestiä. Kovaa materiaalia.
Suurelta osin voinet kiittää minua. Voisitkin oikeastaan tästä hyvästä tarjota kupin teetä joku päivä? Eikös niin?
Seuraavan kerran kun allekirjoittanutta vituttaa, se on vitutus numero 100. Pistäkäähän paremmaksi!
Minulla näyttää menneen tuo 1100 rikki vähän aikaa sitten.
Ja Sistis: Kiittäkää onneanne etten ole alkanut kunnolla avautumaan, muuten ketjussa olisi 3000 viestiä ja minulla olisi 2100... -;)
Viestin lähetti Sistis
Seuraavan kerran kun allekirjoittanutta vituttaa, se on vitutus numero 100. Pistäkäähän paremmaksi!
Perässä tullaan, viestejä kasassa 71 - tiedä onko tämä sitten mikään ylpeilyn aihe. Tokkopa!
Kilpailuun en kuitenkaan aio ryhtyä.
vlad#16.
Bluesbrother
11.09.2003, 23:52
Tulin sattumalta katsoneeksi omia tietojani ja huomasin, jotta seuraava viesti - eli tämä on se oikea tasaluku ja kuuluu ehdottomasti tänne. Numero ei sinänsä varmasti vielä herätä juurikaan kunnioitusta mutta sanotaanko, että se lopettaa alokaskauteni. Ja se numero on ... 100.
Ted Raikas
12.09.2003, 01:50
Minulla meni 1000 viestiä täyteen tuossa taannoin. Taisipa olla vielä aika osuvasti tuo "merkkipyykki" tuossa 'lappeen Ranta' keskustelussa... Eiköhän tuohon pari vuotta mene ennen kuin 2000 on täys. Ellen intoudu kirjoittelemaan oikein urakalla.
JA Tinde täytti näköjään 2v. tossa keskiviikkona!
Onneksi olkoon minä:)
Designer
12.09.2003, 11:03
Onneksi olkoon, Tinde! ;)
Tämä taisi olla minun 2405. viestini.
200 täynnä eli hitaasti mutta varmasti.
Parker27
18.09.2003, 15:08
No niin. 1000 viesti lähtee ilmoille. Kauanhan sitä joutuikin odottamaan tätä merkkipaalua :-)
Fiilikset on loistavat tietenkin ja nyt lähtään tavoittelemaan sitten sitä 2000 viestin rajapyykkiä...YES
Näköjään hetki sitten tuli täyteen 4444 rekisteröitynyttä käyttäjää... Onnea kaikki me yli 4444!!!!
Onneksi olkoon Jatkoaika (perhana kun kuulostikin Dressmanilta - seuraavat sanat lausuttava hi-taas-ti ja möreällä äänellä...)! 500.000 asiapitoista viestiä tuli juuri täyteen tämän taulun CV:n. Juuri nyt niitä on 500.136 kappaletta. Seuraava tähtäin onkin 1.000.000 viestiä. Kauankohan siihen menee...paljon onnea vaan meille kaikille, jotka ovat tänne tuotoksiaan naputelleet.
Viestin lähetti Rocco
Näköjään hetki sitten tuli täyteen 4444 rekisteröitynyttä käyttäjää... Onnea kaikki me yli 4444!!!!
Muistuttaa erehdyttävästi meikäläisen peruskoulun päästötodistusta, eli juhlinnan paikka ;)
Jippii, vuosi tuli tänään täyteen. Ja tuhannes viestikin näyttää lähestyvän, on se elämä niin ihmeellistä. :)
Legendaarinen kuusisataa meni rikki, tämä lienee #602.
3000 tuossa naksahti äsken. Elämä jatkuu, ei kasvanut ego isommaksi.
tää on mun 200. viesti.Mihinköhä se kaikki p****n jauhaminen on saatu säilöttyä..
Designer
17.10.2003, 09:41
#2502. Kewl.
Minulla on näköjään tullut 1300 viestiä tänne kirjoitettua. Kuinkakohan monta minuuttia näiden viestien kirjoittamiseen on mennyt? Olisinkohan voinut käyttää ajan "hieman" paremmin?
900. viesti.
Satuin huomaamaan ja pitihän tämä nyt tänne ilmoittaa.
Ei hirveän kova tahti... Eli toitotetaan nyt kaikelle kansalle, että on täällä teidän kanssanne pyörinyt tällänenkin nimimerkki, jos ette ole sattuneet huomaamaan (ai niin, mainostushan oli kiellettyä...). ;-)
Hep, 1300 viestiä tuli täyteen ennen tätä. Aika säästeliäästi olen edelleen kirjoitellut.
Tää on 500. viesti. On vähän nykysellään hiipunut tahti.
900. viesti lähti tuossa aiemmin illalla Kuuntelussa juuri nyt- ketjuun, onhan sitä tullut suhteellisen paljon jo tännekin rääpystettyä näköjään.
Karvan verran yli tonniviissataa nyt täynnä. Välillä tahti on nopeampi ja joskus taas hitaampi...
Rauhallisesti edetään. 0.49 viestiä päivä on johtanut sivullekirjoittaneen neljäänsataan - melko turhaan - viestiin.
Seuraillen vierestä keskustelua ja puutun ainoastaan jos on jotain sanottavaa mitä muut eivät ole ehtineet tokaista. Eli harvemmin. Mukavaa on ollut vaikka en olekaan suunapäänä :)
edellinen viestini oli viesti nro.300.
Spede#17
08.12.2003, 18:56
Meikäläisen 50 viesti tänne.Pitäs ehkä vähä tahtia kohentaa, mutta vähä on ernäiset syyt hidastanu tätä touhua.
Kas, kas....sattuipa sopiva ketju, koska äsken tuli allekirjoittaneen 200. viesti.
100 tuli täyteen. Aikaa meni puolitoista vuotta. Kovasti olen yrittänyt puhua vain silloin, kun on asiaa. Viestejä lukiessani huomaan, että yritykseni on pahasti epäonnistunut.
mendieta
10.12.2003, 18:08
1200 ja kuin vahingossa. Olen kai ollut mukana aika alusta asti.
Tänään on kertynyt Jatkoaikapäiviä 365 eli vuosi täyteen.
Samalla tämä on minun viestini nro 365. Sehän tekee äkkipäiten laskien, hmmm... suunnilleen yksi per päivä?
Asiasisällön perusteella viestejä ei voi luokitella eli ovat kovasti luokattomia ja sisällyksettömiä.
Ai, mitenkö luon niitä - talikolla!
Länsimaisen sadun paikka, eli kolmensadan ja yhden viestin tarinoita. Onneksi Jatkoajan profiilissa ei näy palstalla vietettyä aikaa, saattaisi hätäisempi pian luulla että minulla ei ole elämää ollenkaan. Olen omalta osaltani ollut tukkimassa tämän foorumin palvelinta aikamoisella tavalla. Kiitos kaikille jotka ovat jaksaneet nauttia keittämääni bittipuuroa.
Rima pysy jatkossakin yhtä korkealla, eli ei mennä sieltä missä rima on matalin, vaan sieltä missä sitä ei ole ollenkaan!
Olipahan vain pakko mainita. Näyttää niin hienolta, hih..
Jep Jep. Lähes joka kolmas päivä tullut kirjoiteltua tänne Jatkoaikaan ja kahden sadan viestin rajapyykki lähestyy huimaa vauhtia. Kirjoittelut jättänyt siis aika pitkälti muille ja varmaankin ihan hyvä niin, hih. Oikein jänskättää että saa sen 200 viestiä täyteen..
3000 viestiä sontaa..
..mitähän seuraavaksi?
isä vlad.
Kiekkopesästä asti foorumia seuraillut, Jatkoaikaan 2001 rekisteröitynyt, mutta nyt vasta 200. viesti tuli täyteen.
Taka-alalla, mutta aktiivisesti tästäkin eteenpäin varmasti foorumilla liikun..
No ohhoh.
Tuhat (1000) viestiä tuli juuri täyteen, joten ei muuta kuin joululahjat uudestaan pakettiin ja saman tien auki tämän saavutuksen kunniaksi.
No, onneksi kaikki viestini ovat olleet taiteellisella* tasolla, ei katsokaas kärsi minun takiani Jatkoajan maine...
*Muistakaa, että Kiasmassa paska, sperma, sekä veri olivat taidetta jokunen vuosi sitten.
Viestin lähetti vlad
3000 viestiä sontaa..
..mitähän seuraavaksi?
isä vlad.
4000 viestiä sontaa?
3000 viestiä sontaa ja 1000 hyvää viestiä?
Vaihtoehtoja on paljon vlad hyvä.
Mulla on vasta jotain 1500+
Olen ns. hidas spämmääjä. Mut hei, olenkin Hämeestä.
Äskettäistä viestiäni, numero 2727 voi pitää tietyssä määrin merkittävänä.
Siirryin nimittäin Jatkoajan top-20:n viestien määrässä.
Tästä kannattaa olla ylpeä. 2727 viestiä vailla sisältöä. ;)
Olisiko joku 1300 täynnä. 1.88 viestiä/päivä. Tahti on hiipunut, vielä jokin aika sitten samainen luku oli 2.5. Mutta kuka sitä paskaa jaksaa kaiket päivät kirjoittaakkaan?
Noniin, nyt tämä on sitten 200. viestini Jatkoajan Keskustelupalstalle. Huima tahti.. mutta mukavalta kuitenkin tuntuu.
Jaaha, olisi sitten 500 viestiä kasassa, 0.49 päivässä, mulle sopiva tahti. Samanlainen tahti kun jatkuu niin vuonna 2007 on 1000 täynnä.
Noutaja#9
06.01.2004, 10:44
400:n viestin rajapyykki meni rikki. Viestejä on tullut kirjoitettua n. 0,5 per päivä tänne, missä on lisäystä melkein 25% vielä muutaman kuukauden takaiseen vauhtiin.
Mahtiankka
08.01.2004, 11:59
Tämä on jäsen Mahtiankan 500 viesti Jatkoaikaan.
Parker27
12.01.2004, 22:14
1200 viestiä takana!
Ja matka jatkuu toivottavasti..
Viestin lähetti #77
edellinen viestini oli viesti nro.300.
300 täyteen 8.12 ja 14.1 tulee 400 täyteen.Eli aika paljon potaskaa on tullu jauhettua.
vBulletin v3.8.6, Copyright ©2000-2013, Jelsoft Enterprises Ltd.