View Full Version : NHL Fantasy Draft 2011: Talviedition
Mustakotka
28.01.2011, 21:26
SÄÄNNÖT
Ideana on varata oma fantasiajoukkue NHL-pelaajista. Tämän jälkeen managerit äänestävät ensin runkosarjan järjestyksen, ja myöhemmin pudotuspelit, kunnes jäljellä on vain voittaja.
Varauskelpoisia ovat kaikki kaudesta 2010-2011 NHL-sopimuksen omaavat pelaajat.
Treidit ovat sallittu, kunhan niissä liikkuu sama määrä pelimerkkejä kumpaankin suuntaan. Treidit ilmoitetaan erilliseen, niille tarkoitettuun ketjuun.
Drafti koostuu 20 kierroksesta. Palkkakattoa ei ole.
Arkisin varaamme aikavälillä 17-23, ja jokaisella on 10 minuuttia edellisestä vuorosta varata pelaaja ennen kuin vuoro siirtyy seuraavalle. Viikonloppuisin varausaikaväli on 14-24, 15 minuutin vuoroilla.
Varausjärjestys arvotaan.
Osa säännöistä on törkeästi kopioitu edellisestä avauksesta. ;)
JOUKKUEET
Anaheim Ducks - Calgaryman
Atlanta Thrashers - Babu
Boston Bruins - Baloun
Buffalo Sabres - GaDa
Calgary Flames - Mikkis
Carolina Hurricanes - Johnnie
Chicago Blackhawks - Speed
Colorado Avalanche - Ilmaveivi
Columbus Blue Jackets - TylerDG
Dallas Stars - Lynx canadensis
Detroit Red Wings - Lecavalier4
Edmonton Oilers - Mustakotka
Florida Panthers - Gendron
Los Angeles Kings - Navy62
Minnesota Wild - Samsonov
Montreal Canadiens - Sandersson
Nashville Predators - J.Shelley#45
New Jersey Devils - Hextall
New York Islanders - Weissflog
New York Rangers - DANSKU
Ottawa Senators - Streider
Philadelphia Flyers - Decimal
Phoenix Coyotes - Mäntylä #18
Pittsburgh Penguins - Fernando
San Jose Sharks - Rapala
St. Louis Blues - anatsu
Tampa Bay Lightning - Kilyn Gonzalesit
Toronto Maple Leafs - TehoTon
Vancouver Canucks - Snagari
Washington Capitals - Pääylöstimppa
Ilmoittautuminen, sääntöehdotukset ja kaikki yleinen löpinä tähän ketjuun.
Itse olen mukana ja otan Edmontonin.
Mukana taas, tällä kertaa Colorado on hylätty. Päätän tulla mukaan.. Buffalo Sabresilla.
Muuten tulisi taas oltuakin mukana, mutta systeemiä pitäisi uudistaa. Ei jengiä kiinnosta äänestellä eikä varsinkaan perustella miksi mikäkin joukkue on toista parempi. Varsinkaan jos oma joukkue ei pääse jatkoon. Viimeksikin oli viikon äänestysaikoja jokaisella kierroksella ja puolet äänestäjistä "unohti" äänestää.
No mutta se niistä marinoista, en tule mukaan.
Lynx canadensis
28.01.2011, 22:00
Dallas Stars.
Weissflog
28.01.2011, 23:09
No tullaan nyt kirkastamaan viime kerran finaalitappio. Eli Islanders tänne.
Tosiaan tota äänestystä pitää miettiä, kummasti katoaa draftin mittaan äänestyshalut porukalta. Tais viimeeks päättyä finaali 5-4 tms. Myös hyvin pärjänneiden joukkueiden haukkuminen tuntui olevan muodissa. Joka tapauksessa tää on kivaa, eli ei tätä voi missata.
Mukana ollaan. Los Angeles Kings tänne.
Ekaa kertaa mukana, hauskojahan tälläiset on. Philadelphia Flyers joukkueeksi.
No mie voisin tulla Calgary Flamesilla mukaan.
Pääylöstimppa
30.01.2011, 03:57
Mukana ollaan! Washington Capitals tällä kertaa joltain muulta pois ja tänne suuntaan.
Mukana ollaan! Otetaas vaikka Toronto Maple Leafs.
Fernando
30.01.2011, 15:20
Apua, koitan vielä selvittää miten "pelataan," mutta Penguins tänne!
Oon vähän ulapalla sääntöjen kanssa mutta kokeillaan nyt silti! New York Rangers!
Sandersson
30.01.2011, 19:07
Viime draftin kiistattomasti paras manageri saapuu leikkiin mukaan.
Montreal Canadiens
Kai sitä pitää jälleen osallistua.. Joukkueeksi Florida Panthers.
Samsonov
30.01.2011, 21:11
Kyl mää taas lähen mukaan. Minnesota Wild!
Voishan sitä sitten osallistua. Boston Bruins minulle
Calgaryman
31.01.2011, 16:37
Pakkohan tähän on ilmoittautua, vaikka vapaa-aika tässä menee, sen verran mukavaa puuhaa nääs. Joukkueeksi Anaheim Ducks.
Sandersson
01.02.2011, 21:48
Onko tästä draftista ilmoitettu esim. kaikille edellisen draftin osallistujille? Itse löysin tämän topicin melko sattumalta. Voi olla että monikin haluaisi osallistua, mutta ei ole yhtään tietoa koko draftista.
Onko tästä draftista ilmoitettu esim. kaikille edellisen draftin osallistujille? Itse löysin tämän topicin melko sattumalta. Voi olla että monikin haluaisi osallistua, mutta ei ole yhtään tietoa koko draftista.
Mustakotka huuteli tuolla edellisen draftin ketjussa halukkuutaan aloittaa tämä drafti. Sieltä bongasin asian ja liityin. Voipi olla että useat draftiin koukuttuneet eivät asiasta vielä tiedä, joten mene sinä Sandersson ilmoittelemaan heille.
Jahas, draftia pukkaa. Tosiaan voisi joku vanhoille körmyille ilmoitella, itsekin löysin tosiaan ihan sattumalta.
Otan Vancouver Canucksin.
Tullaan sitten mukaan New Jersey Devils. Jos jollain olisi jotain mukavia sääntöuudistuksia hihassa niin olisi hienoa, mutta jos ei niin mennään vanhalla.
Ilmaveivi
02.02.2011, 11:27
Lähdetään nyt sitten mukaan, kun tuo Avalanchekin on vielä vapaana eli Colorado tänne.
Mustakotka
02.02.2011, 11:42
11 paikkaa vielä vapaana. Ilmoittelen tämän päivän aikana yksityisviestein muutamalle käyttäjälle, jos kukaan ei ole vielä sitä tehnyt.
punasydän
02.02.2011, 12:21
No mää voin ottaa sitten tuon Atlantan
Kilyn Gonzalesit
02.02.2011, 13:19
Voishan sitä kokeilla. Met otamma Tampan.
Nostellaas taas vähän. Vielä on yhdeksälle paikka tarjolla.
Lecavalier4
05.02.2011, 15:11
Detroit tänne, kiitos. Jospa sitä nyt muistaisi tulla draftaamaan :)
No mää voin ottaa sitten tuon Atlantan
lol
Otan St.Louis Bluesin. Kiitos.
YO-kirjotusten ja tämän sovittaminen ehkä tuo haastetta. Mutta so not. Kyllä meikä tietää jo asioista tarpeeksi. "'Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it." Harvoin on ollu näin varmuutta omasta osaamisesti kirjoituksiin, joten tämän voi vetästä noilla varausajoilla ihan kivasti.
Mustakotka
05.02.2011, 19:51
Seitsemän joukkuetta vielä vailla manageria. Mun mielestä viimeistään maanantaina aloitetaan varaaminen, eli nyt loputkin mukaan.
Sandersson
05.02.2011, 21:33
Mun mielestä tällä ei mitään hirveää kiirettä ole, mielellään näkisi täydet 30 joukkuetta manageroitavana. Kunhan vain jostain saataisiin kaivettua niitä osallistujia.
Lecavalier4
06.02.2011, 10:47
Mun mielestä tällä ei mitään hirveää kiirettä ole, mielellään näkisi täydet 30 joukkuetta manageroitavana. Kunhan vain jostain saataisiin kaivettua niitä osallistujia.
Olen samaa mieltä. Moni halukas draftaaja ei ole välttämättä vielä nähnyt tätä ketjua, joten ollaan kärsivällisiä.
Samaa mieltä edellisten kanssa. Kun on 30 varaajaa, saadaan aidon tasoiset joukkueet. 20 draftaajalla joukkueista tulee väkisin "liian hyviä", sillä se joka 30:n varaajan draftissa lähtee esim. kierroksella 4, menee 20:n varaajan draftissa kierroksella 6 jne.
Noh.. Ollaan ny sitten taas mukana ja vaikka Columbus Blue Jackets tänne.
Olen valmis treidaamaan joukkueeni.
Noh, pitäisiköhän se sitten lähteä koettamaan että olisiko sitä nyt taas nälkää toiseksi viimeisimmän draftin murskaavan voittoni jälkeen :) 'Canes saa kunnian olla joukkueeni tällä kertaa.
Otetaan Chicago Blackhawks.
Nostetaas ylös. Vielä on 4 paikkaa jäljellä, rohkesti mukaan manageroimaan!
El los Sharks de San Jose... Useemman päivänhän sitä osallistumista joutuikin harkitsemaan.
Streider
09.02.2011, 20:01
Njaa pitäiskö sitä nyt sitten kuitenkin.. Njooh. Yritetään nyt taas.
Ottawa Senators tänne. Leikitään senaattoria.
J.Shelley#45
09.02.2011, 20:11
Nääsville Predators meikälle!
Lynx canadensis
09.02.2011, 20:25
Arvontalaulun aika kiitos niin päästään nyt jo varaileen mahdollisesti! Jos vaikka perjantaina laitetaan aika tikittämään, huomaa kaikki että on tämäkin alkanut sitten.
Weissflog
09.02.2011, 21:21
Pirun hienoa, että on saatu hyvä määrä mänitsereitä mukaan.
Toivotaan, että kaikki jaksavat aktiivisesti olla hommassa mukana loppuun asti.
Niin ja jos joku sattuisi keksimään ehdotuksia äänestyskäytäntöön, niin pistäkäähän ihmeessä tänne.
Joko on arvottu, joko mennään? :)
Eikös Phoenix ole vielä vapaana?
Mäntylä #18
09.02.2011, 22:02
Eikös Phoenix ole vielä vapaana?
Jos Phoenix on vielä vapaana niin voisin lähteä ekaa kertaa kokeilemaan.
Weissflog
09.02.2011, 22:07
Kyllähän tuo näytti vielä vapaana olevan.
Eli nyt on kaikki paikat täytetty.
punasydän
09.02.2011, 23:36
Nyt kun tämä venyi näinkin pitkälle tämä aloitus, joudun valitettavasti jättämään draftin väliin, eli Atlanta on vapaana.
Mustakotka
10.02.2011, 00:19
Huomenna päivällä tulee varausjärjestys. Atlanta vielä nyt siis vapaana.
Mustakotka
10.02.2011, 10:25
Varausjärjestys:
1. Toronto Maple Leafs - TehoTon
2. Ottawa Senators - Streider
3. Los Angeles Kings - Navy62
4. Philadelphia Flyers - Decimal
5. New Jersey Devils - Hextall
6. New York Rangers - DANSKU
7. Colorado Avalanche - Ilmaveivi
8. Tampa Bay Lightning - Kilyn Gonzalesit
9. St. Louis Blues - anatsu
10. Florida Panthers - Gendron
11. Dallas Stars - Lynx canadensis
12. Carolina Hurricanes - Johnnie
13. Chicago Blackhawks - Speed
14. Washington Capitals - Pääylöstimppa
15. Columbus Blue Jackets - TylerDG
16. New York Islanders - Weissflog
17. Boston Bruins - Baloun
18. Phoenix Coyotes - Mäntylä #18
19. Anaheim Ducks - Calgaryman
20. Nashville Predators - J.Shelley#45
21. San Jose Sharks - Rapala
22. Detroit Red Wings - Lecavalier4
23. Atlanta Thrashers -
24. Minnesota Wild - Samsonov
25. Edmonton Oilers - Mustakotka
26. Montreal Canadiens - Sandersson
27. Vancouver Canucks - Snagari
28. Calgary Flames - Mikkis
29. Buffalo Sabres - GaDa
30. Pittsburgh Penguins - Fernando
Pitäskö mun nyt kuitenkin ottaa tuo Atlanta tuolta, vaikka jo ehdinkin sanoa etten osallistu. Ihan vaan siksi että draftissa olisi kerrankin täydet 30 jäsentä. Jelpataan sen verran, Thrashers tänne.
PS. Masokistina nautin Atlantan draftivuorosta.
St.Louisin GM ilmoittaa, että staff-puolelle ollaan kalastelemassa Assistant GM/Special Advisoria. Verkot on vesillä, katsotaan mitä tapahtuu.
Kaikki Bluesin varausvuorot on avoinna neuvotteluille tällä hetkellä.
Myös Chicago etsii apulaismanageria. Paikasta kiinnostuneet laittakaa YV:tä.
Mustakotka
10.02.2011, 14:51
Samoin kuin Edmonton Oilers. ApulaisGM:n roolina olisi pelaajien scouttaus, strategian luominen ja varausten suorittaminen yhdessä HeadGM:n kanssa.
Vielä yksi kysymys; riittääkö 10 minuutin varausvuorot kaikille?
Lynx canadensis
10.02.2011, 15:17
11. vuoro voisi olla kaupan loppupään vuoroa vastaan, tarjotkaa!
Bluesin Staff-osaston vahvistaminen etenee hyvää vauhtia. Viellä neuvotellaan parin henkilön kanssa. Tiedoitustilaisuus on sitten, kun jotain tiedotettavaa on.
Varauksista otetaan edelleen tarjouksia vastaan.
Voisin toimia apulaismanagerinä. Täysipäiväiseksi GM:ksi en ajan puutteen vuoksi voinut ruveta, mutta apulaisena ehdin varmasti toimimaan. Kiinnostuneet sporttiset miehet saa laittaa viestiä!
Kilyn Gonzalesit
10.02.2011, 17:50
Vielä yksi kysymys; riittääkö 10 minuutin varausvuorot kaikille?
Hyvin riittää. Yks kysymys varauksiin liittyen että kääntyykö varausjärjestys joka kierroksella? Eli esim. Toronto varaa ekalla kiekalla ykkösenä toisella viimisenä kolmannella taas ekana jne. vai ymmärsinkö oikein.
Aika pitkälti mobiililla mennään ainaki alkuvaiheessa tämä drafti ku reissua pukkaa päälle mutta parhaamma yritetään ajallaan varailla..
Parhaani mukaan yritän kyttäillä tätä draftia ja toivottavasti en unohda varailla. Eli jos en ehdi minun vuorolla 10minuutissa varaamaan niin vuoro siirtyy seuraavalle vai häh?
Oon aika ulapalla viellä noista säännöistä mutta ymmärsinkö ton varaus systeemin oikein?
Mustakotka
10.02.2011, 18:03
Eli jos en ehdi minun vuorolla 10minuutissa varaamaan niin vuoro siirtyy seuraavalle vai häh?
Siirtyy kyllä, mutta varaat sitten heti kun ennätät. Jos on ongelmia aikataulun kanssa, niin kannattaa pyytää jotain muuta hoitamaan varauksesi puolestasi.
Fernando
10.02.2011, 21:27
Mulla on vielä pelin idea vähän pimennossa, draft lista kiertää siis yksityisviestein drafti järjestyksessä aina ekasta viimeiselle? Saattaa olla ongelmia aktiivisuuden suhteen kun atm ole kuin pleikkari "tietokoneena". Muita vinkkeä? Tänks!
E: Selkis! Mutta tuota noin, kai lista kääntyy tokalla kierroksella?!
E2: No selkis tuokin...
Mulla on vielä pelin idea vähän pimennossa, draft lista kiertää siis yksityisviestein drafti järjestyksessä aina ekasta viimeiselle? Saattaa olla ongelmia aktiivisuuden suhteen kun atm ole kuin pleikkari "tietokoneena". Muita vinkkeä? Tänks!
E: Selkis! Mutta tuota noin, kai lista kääntyy tokalla kierroksella?!
E2: No selkis tuokin...
Asiat selvät, mutta sanon kuitenkin; sinä kun olet nro: 30, varaat parittomilla kierroksilla vikana ja parillisina ekana. Eli varaat aina kaksi putkeen. Näin sinun on helppo varata. Kun minä olen varannut, varaat kaksi samassa viestissä ja sitten olen taas vuorossa. Ongelma meillä on se että joudumme olla varaamatta jotain 60 vuoroa. Pitkä tauko mutta meille se suotiin.
Tervetuloa kaikille paikalle saapuneille henkilöille!
Minulla on ilo ja kunnia julkistaa kaksi tuoretta jäsentä organisaatiomme johtopuolelle. Hankin managerina kaksi miestä, jotka tietävät mitä tekevät. He tuntevat NHL:n kuin omat taskunsa ja heistä tulee varmasti olemaan iloa kauden ajan. Olen todella kiitollinen, että he suostuivat nöyrästi tarjomaani tarjoukseen. Meikku ja McJokke tervetuloa St.Lousiin! Kävimme myös neuvotteluja erään amerikkalaisen henkilön kanssa, mutta neuvotteluissa ei päästy yksimielisyyteen. Managerina olen erittäin tyytäväinen pakettiin, joka saatiin kasaan.
Lyhyt haastattelu miehistä, että pääsettä tutustumaan heihin:
1. Mikä on St.Louis Bluesin tavoite alkavassa draftissa?
Meikku: Mestaruus
McJokke: Mestaruus
2. Mitä olet valmis tekemään joukkueen eteen?
Meikku: Kaikkeni
McJokke: Soittamaan bluesia pelkkä kitara varustuksena Scottrade Centerin edessä.
3. Kenet ottaisit draftin 1st overallina?
Meikku: Pavel Datsyuk
McJokke: Lidas johtamaan pakistoa
4. Mitä olet valmis tekemään joukkueen eteen?
Meikku: olotilansa vuoksi emme kyenneet saamaan vastausta tähän kysymykseen
McJokke: Antaisin toisen munuaiseni
5. Mikä on tittelisi?
Meikku: "antakaa määkin huudan määkin olen kännissä"-kuuluu Meikun huoneesta
McJokke: Assistant GM
6. Kuka keittää nakit cupissa?
Meikku: Minä keitän
McJokke: Me keitämme nykyisin rapuja. Olemmehan rikkaita
Sitten 5 nopeaa vielä kummallekin:
Pamela vai Jenna?
Meikku: Jenna
McJokke: Jenna
Olut vai viini?
Meikku: Olut
McJokke: Olut
Blues vai rock?
Meikku: Rock
McJokke: Rock
Etu- vai takapuoli?
Meikku: Taka
McJokke: Etu
Cup vai kannu?
Meikku: Kannu
McJokke: Cup
Mustakotka
10.02.2011, 22:23
Edmontonilla olisi kiinnostusta seuraavaan pakettiin.
Meille:
2nd
3rd
14th
Jollekkin:
1st
5th
12th
Lynx canadensis
11.02.2011, 13:10
Dallasilta irtoaisi 11 overall pick. Jotain tämmöistä hakisin: 1st (11th) + 4th/5th <> 1st/2nd + 3rd
9.vuoro on kaupan, jos joku haluaa tarjota.
Anteeksi draftin viivästyminen hiukkasen omalta kohdalta, mutta olin kirjoittelemassa hassun hauskoja tekstitaidon vastauksia.
Mustakotka
11.02.2011, 17:03
Edmontonin 1. edelleen kaupan.
Rästit huolestuttaa. Miksi lähteä mukaan jos ei pysty täysillä osallistumaan? Tyhmyyttä tuo on. Ne joilla leikki jää tuolla tavalla kesken, tulisi heidän saada pelikielto seuraavaan draftiin.
Fernando
11.02.2011, 19:44
Apua pidetäänkö missä välissä tauko? Vai putkeenko koko helahoito vedetään? Käviskö kaikille että pidettäis 2. kierroksen jälkeen tauko, ehtisin käydä lenkillä ja poimiis broidin kylästä.
Calgaryman
11.02.2011, 19:46
Apua pidetäänkö missä välissä tauko? Vai putkeenko koko helahoito vedetään? Käviskö kaikille että pidettäis 2. kierroksen jälkeen tauko, ehtisin käydä lenkillä ja poimiis broidin kylästä.
Ei tässä ainakaan ennen mitään pausseja olla pidetty. Vauhti on sitä paitsi muutenkin aika verkkaista tällä hetkellä.
Rästit huolestuttaa. Miksi lähteä mukaan jos ei pysty täysillä osallistumaan? Tyhmyyttä tuo on. Ne joilla leikki jää tuolla tavalla kesken, tulisi heidän saada pelikielto seuraavaan draftiin.
Varsinkin kuin muutama on toista draftia putkeen pelkkänä välikappaleena mukana.
Sulla sattuu olemaan aina aika iso tauko varauksien välissä, niin kerkeät varmasti käymään pihalla ja muualla. Voi olla että pääset varaamaan vasta tänään yhdeksän jälkeen.
Fernando
11.02.2011, 19:52
Ei tässä ainakaan ennen mitään pausseja olla pidetty. Vauhti on sitä paitsi muutenkin aika verkkaista tällä hetkellä.
No sehän kiva, mutta kun vaan ihmisellä voi olla menoja. Jos tsäkällä kerkeen varaileen niin kiva, mutta en jaksa ihan ku kuuta nousevaa odotella.
No sehän kiva, mutta kun vaan ihmisellä voi olla menoja. Jos tsäkällä kerkeen varaileen niin kiva, mutta en jaksa ihan ku kuuta nousevaa odotella.
Pistä vaikka mulle listaa ja lähde ulos hyvillä mielin.
Fernando
11.02.2011, 20:03
Pistä vaikka mulle listaa ja lähde ulos hyvillä mielin.
Ok, olen nyt kolmisen varttia ainakin poissa koneelta, joten tarkkaile senttereitä ja maalivahteja. Esim: OJ, J Staal, Stastny Duchene, Pavelski... (kaikki ykkössentteriksi kelpaavat) Maalivahtipuolella yleinen ohje että suosi suomalaista: Rinne, Niemi, Lehtonen... mutta jos kaverit varattu niin saat aika pitkälti valita mielestäsi parhaan saatavilla olevan moken. Jos musta ei kuulu siis 20-20.45 aikavälillä niin saat varata. Kiitos vaan muuten avusta!
Ok, olen nyt kolmisen varttia ainakin poissa koneelta, joten tarkkaile senttereitä ja maalivahteja. Esim: OJ, J Staal, Stastny Duchene, Pavelski... (kaikki ykkössentteriksi kelpaavat) Maalivahtipuolella yleinen ohje että suosi suomalaista: Rinne, Niemi, Lehtonen... mutta jos kaverit varattu niin saat aika pitkälti valita mielestäsi parhaan saatavilla olevan moken. Jos musta ei kuulu siis 20-20.45 aikavälillä niin saat varata. Kiitos vaan muuten avusta!
YV:llä kannattaa nämä hoidella, mutta muuten hyvin toimittu. Saa porukka liikaa vinkkejä. ;)
Ilmaveivi
11.02.2011, 20:41
Joudun poistumaan koneen ääreltä joten haluaako joku ottaa listaa vastaan?
Fernando
11.02.2011, 23:19
Sitä samaa tässä mä vielä, koska pistetään peli poikki ja pelaajat poikittain?
Weissflog
11.02.2011, 23:21
Peli on menny jo virallisesti poikki, mutta varataan niin kauan kuin vuorossa olevia riittää paikalla.
No pistetään tämä nyt tännekin, ettei ihan niin pahasti huku kuin varausketjussa. Eli tietääkö kukaan millä näppäimillä saa Macilla haettua vaikkapa tuolta varausketjusta yksittäistä pelaajaa sellaisella "hakukoneella"... Toivottavasti joku nyt ymmärsi tarpeeni :)
No pistetään tämä nyt tännekin, ettei ihan niin pahasti huku kuin varausketjussa. Eli tietääkö kukaan millä näppäimillä saa Macilla haettua vaikkapa tuolta varausketjusta yksittäistä pelaajaa sellaisella "hakukoneella"... Toivottavasti joku nyt ymmärsi tarpeeni :)
Laitat cmd+f.
Lähteeni kertovat että Dany Heatleyn ja Shane Doanin huhuttu riita olisikin ollut vain kieron managerin mediapeliä, jolla pyrittiin hankkimaan Chris Pronger joukkueen takalinjoille. Kokeneiden hyökkääjien keskenäiset välit ovat kunnossa, ja molemmat ovat innoissaan päästessään avaamaan tulevan kauden San Josen ykköskentällisessä Brad Richardsin kanssa. Vapiskaa vastustajat!
Mustakotka
13.02.2011, 15:44
Tyrmistyneenä uutisista ilmoitan, että Chris Pronger lähetti juuri minulle faksin, jossa vaatii siirtoa johonkin mukavempaan kaupunkiin. Ei ilmeisesti tule yhtään toimeen pakkiparinsa Campbellin kanssa. Toisen on siis lähdettävä.
Weissflog
13.02.2011, 15:45
Eli ei tarvii kovin paljon pähkäillä keksiäkseen, että pian Pronger ja Heatley vaihtavat seuroja päikseen? :P
Tyrmistyneenä uutisista ilmoitan, että Chris Pronger lähetti juuri minulle faksin, jossa vaatii siirtoa johonkin mukavempaan kaupunkiin. Ei ilmeisesti tule yhtään toimeen pakkiparinsa Campbellin kanssa. Toisen on siis lähdettävä.
Miten enteilinkin tätä varaamalla Joffrey Lupulin just hetki sitten
Täällä ois kaipuuta 11 kiekan varaukselle.
Löytyykö vapaaehtoista treidille ;
CBJ 12th & 13th
<->
Jonkun muun 11th & 14th
Pääylöstimppa
13.02.2011, 16:27
Täältä voisi myös puolustaja irrota hyökkääjää vastaan. Ehdotuksia vaan liikkeelle.
Carolinasta voisi irrota kuka tahansa pelaaja sopivaa korvausta vastaan.
Lynx canadensis
13.02.2011, 16:33
Wisniewskiä edelleen kaupittelen paria pickiä vastaan.
Juu tänne vaan kanssa yv:llä pelaajatreidiehdotuksia. Kaikki otetaan vastaan.
Määki haluun treidailla, jos löytyy mielenkiintoisia ehdotuksia.
Francois Beauchemin vaihdetaan TOP-6 hyökkääjään tai maalivahtiin.
Mäntylä #18
13.02.2011, 18:03
Cory Stillman myös kaupan varauksiin.
Esim.
Stillman + 15th ---> 12th + 13th
Streider
13.02.2011, 18:10
Ottawa ottaa tarjouksia vastaan. Kaikki paitsi Ovie ja Rinne kauppatavaraa. Tai no, kaikki neuvoteltavissa tietysti.. Never say never.
Mäntylä #18
13.02.2011, 18:32
Sittenki lähtis Stillman + 14th ---> 12th + 13th
Minäkin haluan tiedottaa jotain..
Jason Pominville on valittu Buffalo Sabresin kapteeniksi. Varakapteeneina hänelle toimivat Marc Staal ja joku myöhemmin varattava yksilö.
Minäkin haluan tiedottaa jotain..
Jason Pominville on valittu Buffalo Sabresin kapteeniksi. Varakapteeneina hänelle toimivat Marc Staal ja joku myöhemmin varattava yksilö.
Kiitos tästä tiedosta.
Sandersson
13.02.2011, 18:36
Olisin valmis nostamaan ylöspäin.
To MTL:
12th + 15th
To You:
13th + 14th
Mäntylä #18
13.02.2011, 18:42
Laitetaan ny kolmas viesti viel
Eli Stillmanista valmis luopumaan näihin:
Stillman + 14th ---> 12th + 13th
Stillman + 16th ----> 13th + 14th
Tervehdys Columbuksesta.
Treidilistalle lisätään kakkos-kolmos ketjujen jyrät Steve Sullivan ja Joffrey Lupul.
Sullivan on erinomainen luistelija, omaa hyvät kädet ja pelisilmän, pystyy pelaamaan laidassa tai keskellä ja on loistava alivoimapelaaja. 36-vuotias Sullivan tunnetaan myös kovasta työmoraalista ja loistavasta asenteesta. Loistava kahden suunnan hyökkääjä cup-contender joukkueeseen. Lisättäköön vielä, että Sullivan on rikkonut 50 pistettä viimeisestä 10 pelaamastaan kaudesta peräti seitsemän kertaa.
Joffrey Lupulilla on hieman loukkaantumishistoriaa viime kausilta, mutta terveenä pysyessään luova ja alati vaarallinen Lupul on varma 20-30 maalin mies. Hän on myös loistavaa treiditavaraa missä tahansa kaupassa, johon Chris Pronger kuuluu. (Paitsi jos asiaa kysyy Edmontonin managerilta MustaKotkalta).
Vaihdossa tähän suuntaan kovan pelin hallitseva puolustava puolustaja.
Tiedusteluja saa suorittaa myös muista pelaajista, ainoastaan Lidas on koskematon.
Edelleen on hakusessa TOP-6 laituri, sentteri ja maalivahtiakin saa vaihdossa ehdottaa. Ja kukaan pelaajistani ei ole tällä hetkellä koskematon.
Samsonov
13.02.2011, 19:23
Minnesota Wild kauppaa eteenpäin seuraavia pelaajia; Tim Connolly ja Peter Forsberg. Mieti Foppan mediasexikkyyttä, uuh. Connolly, juuri sinun ykkössentteri joka unohdit semmoisen varata aikaisilla kierroksilla?
Järkeviä tarjouksia kuunnellaan, anna yksi. Puolustajat kiinnostaa eniten.
Mäntylä #18
13.02.2011, 19:26
Vielä alennetaan hintoja!
Stillman + 15th ---> 13th + 14th
Edit. Myös Legwand lähtee samaan hintaan
Samsonov
13.02.2011, 21:31
To CAR: Tim Connolly
To MIN: Toni Lydman
Ei oo mikään Eklund rumour, vaan confirmed. Johnnie kuittaa.
To CAR: Tim Connolly
To MIN: Toni Lydman
Ei oo mikään Eklund rumour, vaan confirmed. Johnnie kuittaa.
Kuittaanhan minä, mutta eikö tämä olisi kuulunut tuonne treidiketjuun? :)
Samsonov
13.02.2011, 21:38
Kuittaanhan minä, mutta eikö tämä olisi kuulunut tuonne treidiketjuun? :)
No piru vie ku oon tänään sokea, kirjottelen ihan mitä sattuu minne sattuu :D no, tuli nyt tänne.
Semmonen huomautus, kun katselin noita kokoonpanoja, niin siellä oli Rozsival sekä Gendronilla, että Calgarymanilla. Gendron ilmeisesti varannut Rozsivalin aikaisemmin, joten sen kuuluisi olla pelkästään hänellä.
Mäntylä #18
13.02.2011, 22:26
viel yritetään Stillmanii joko:
Stillman + 17th --> 14th & 15th
tai
Stillman +18th --> 15th & 16th
Marleau myynnissä laadukasta ykköskentän laituria vastaan, kauppaan voi sisältyä muutakin sälää.
Sandersson
13.02.2011, 22:39
Ted Purcell (11+24) lähtee sentteriä vastaan!
Lynx canadensis
14.02.2011, 00:02
Peter Mueller kaupan. Vaihdossa saa ehdottaa mitä tahansa, katsellaan sitten yksityiskohtia kuntoon :)
Mustakotka
14.02.2011, 14:04
Muutama kaupanpoikanen.
Pronger <-> 1.sentteri
Pronger, Kulemin <-> 1. sentteri, top-6 laituri
Pronger, pick/Stempniak/Ponikarovsky <-> top-6 sentteri, top-6 laituri
Kulemin, Stempniak/Ponikarovsky <-> top-6 sentteri, ehkä pick
Saa ehdottaa muutakin, eipä siinä mitään menetä.
Calgaryman
14.02.2011, 16:03
Michal Handzus ja Eric Belanger lähtee vaihdossa laituriin.
Jeps, Columbuksesta löytyy hyviä laitureita vaikka muille jakaa.
Alexei Kovalev on huipputaitava venäläinen, joka saadessaan pelinsä kulkemaan on lähes pysäyttämätön.
Steve Sullivan on monipuolinen taistelija, jolla on tapana paukuttaa 50 pistettä rikki. Pelaa alivoimaa, ylivoimaa, laituria, sentteriä tai vaikkapa maalivahtia. Kokenut pukukoppipelaaja.
Tyler Kennedy tietää mitä Cupin voittaminen vaatii. Pelaa hyvin kahteen suuntaan ja siinä sivussa syntyy ihan mukavasti tehojakin.
Tilalle halutaan pakkeja, jotka osaa varjella omaa maalia. Ja muuteski pelata lätkää.
Myös huikea ykkössentteri Patrice Bergeron saattaa olla kaupan jos tarjous on oikeasti laadukas (toisin kuin useimmat mun tarjoukset).
Weissflog
14.02.2011, 19:20
Daniel Sedin ilmoitti, että Chris Stewart on polkenut hänen vaimoaan. Niinpä Stewart tuli laittaa siirtolistalle, tai muuten Daniela jättää tulematta training campille.
Eli maaliahne ja nyrkkihipoillekin valmis Chris Stewart tarjolla,
tänne sais tarjota sentteriä tai muuta top3-hyökkääjää
Daniel Sedin ilmoitti, että Chris Stewart on polkenut hänen vaimoaan. Niinpä Stewart tuli laittaa siirtolistalle, tai muuten Daniela jättää tulematta training campille.
Eli maaliahne ja nyrkkihipoillekin valmis Chris Stewart tarjolla,
tänne sais tarjota sentteriä tai muuta top3-hyökkääjää
Eli lupaatko että mikäli kukaan ei osta Stewartia, sinun on lähetettävä Sedin menemään ilmaiseksi?
Sovitaan niin, että kukaan ei halua Stewartia, joten:
To BUF:
Daniel Sedin
To NYI:
BUF-20th
Vahvistatko?
Weissflog
14.02.2011, 19:34
Eli lupaatko että mikäli kukaan ei osta Stewartia, sinun on lähetettävä Sedin menemään ilmaiseksi?
Sovitaan niin, että kukaan ei halua Stewartia, joten:
To BUF:
Daniel Sedin
To NYI:
BUF-20th
Vahvistatko?
Ihan ei nyt riitä, jos sais vielä kassillisen kiekkoja?
Pääylöstimppa
14.02.2011, 19:37
Mikäli pakki tai sentteriosasto kaipaa vahvistusta, voisin kuunnella tarjouksia.
Ihan ei nyt riitä, jos sais vielä kassillisen kiekkoja?
Valitan, ei tule kauppoja. Kiekkojani en vaihtaisi edes Crosbyyn. Hanki omat kiekkos kunnolla perkele äläkä ehdota tollasia hulluuksia!
EDIT: Buffalo Sabres tiedottaa; Jason Pominvillen ja Marc Staalin ohella kapteenistoon on valittu Mike Ribeiro. Ribeiro tittelistään: "EVVK."
Calgaryman
14.02.2011, 19:51
Saakos muuten Samsonov ylimääräisen varauksen, kun Foppa lopetti uransa vai miten menetellään?
Ilmoitetaanpas nyt sellainen keissi, että Chris Pronger voisi liikahtaa Carolinasta sopivaa korvausta vastaan.
Kerkesihän tyyppi minulla ollakin noin huimat kaksi minuuttia :)
Brad Boyes olisi kaupan. Tilalle haetaan laitahyökkääjää vasemmalle.
edit. Myös Jarret Stoll on kaupan.
Sandersson
14.02.2011, 20:58
Montréal Canadiens tarjoaa nyt mielenkiintoista pakettia kaupiteltavaksi: Gonchar & Hejduk.
Kaikista saa kyllä tarjota, mutta esim. Shea Weberistä tai Joe Thorntonista en helpolla luovu. Pitää kuitenkin huomauttaa, että never say never.
Mustakotka
14.02.2011, 20:58
Chris Pronger voisi liikahtaa Carolinasta sopivaa korvausta vastaan.
Giordano+Campbell <-> Pronger+20th
;)
Giordano+Campbell <-> Pronger+20th
;)
Ehdottomasti! Lyödäänkö kaupat heti lukkoon?
No ehkei kuitenkaan...
Mustakotka
14.02.2011, 21:02
Ehdottomasti! Lyödäänkö kaupat heti lukkoon?
Tuon tapaisella shitillä ne muutkin (mm. sinä) aloitti Prongerin tavoittelun..
Toivottavasti tästä blockbuster dealista alkoi nyt dominoefekti ja näemme hienon trade deadlinen.
Samsonov
14.02.2011, 21:04
Saakos muuten Samsonov ylimääräisen varauksen, kun Foppa lopetti uransa vai miten menetellään?
No niinpä teki. Saan kai sitten Jaromir Jagrin tai Radulovin siihen tilalle? Radulov olis kiva.
Tuon tapaisella shitillä ne muutkin (mm. sinä) aloitti Prongerin tavoittelun..
Toivottavasti tästä blockbuster dealista alkoi nyt dominoefekti ja näemme hienon trade deadlinen.
Perkele ku menin jo Lupulin treidaamaan..
Calgaryman
14.02.2011, 21:11
Juuri hetki sitten saapuneiden tietojen mukaan Peter Regin on tyytymätön rooliinsa Anaheimissa ja hän vaatii siirtoa toiseen organisaatioon. Syynä tähän huhutaan olevan aiemmin illalla Anaheimiin Coburn kaupassa saapunut Aleksei Kovalev.
Ducks GM Calgaryman on valmis kauppaamaan Reginin työtä tekevää laituria tai puolustavaa puolustajaa vastaan.
Samsonov
14.02.2011, 21:14
Ray Whitney on tyytymätön organisaatioon. Erityisesti managerin pelaajahankintoihin Wizard ei ole lainkaan tyytyväinen ja haluaakin jättää uppoavan laivan ja täten on pyytänyt treidiä johonkin cup contenderiin.
Eli siis Ray Whitney <-> "kakosketjun sentteri"
Peter Forsbergin saa myös. Ehkä se vielä tekee comebackin ennen runkosarjaäänestystä.
Tiedoksi niille jotka ovat unohtaneet varata takuuvarman ykköskassarin :
Khabibulinin hinta on top6 hyökkääjä tai jompikumpi parista Colin White / Shawn Thornton.
Weissflog
14.02.2011, 21:33
Tiedoksi niille jotka ovat unohtaneet varata takuuvarman ykköskassarin :
Khabibulinin hinta on top6 hyökkääjä tai jompikumpi parista Colin White / Shawn Thornton.
Tarkoitit kai juoppokuskin?
Tarkoitit kai juoppokuskin?
Kannun nostajaisissa käytännöllinen myös. Monipuolinen kaveri !
Streider
14.02.2011, 22:03
Kolmoskentän perusvarmaa vasenta laitaa saa tarjota. Samaan pakettiin voi tunkea kakkosveskaa. Ja sen vikan tarvittavan pakinkin saa yrittää mulle kaupata kolmospariin. Katotaan ny, oon nihkeän vaativa mutta kaikille tarjouksille avoin. Kaikki hurjat 3 viimeistä pickiä kauppatavaraa, ja rosteria voi vakoilla jos miellyttäviä kohteita löytyy. Hyvän setin osuessa kohdalle kaikki mahdollista.
Weissflog
14.02.2011, 22:52
Edelleen on Chris Stewart vapaana. Myös Andrei Markov ja Marek Svatos ovat lähtökuopissa. Tilalle saa tarjota sentteriä ja kunnon kusipäätä. Jopa D. Sedin on tarjolla, jos osuu tarjous kohdalle.
Alkaa vähitellen tuntua siltä, että Buffalo on ainoa jossa on joukkuehenki kohdallan.. Vaikka siellä onkin Perryt ja kumppanit.
Samsonov
14.02.2011, 23:00
Alkaa vähitellen tuntua siltä, että Buffalo on ainoa jossa on joukkuehenki kohdallan.. Vaikka siellä onkin Perryt ja kumppanit.
Jos siellä rupee joukkuehenki laskemaan niin toki voit Perryn kaupata tännepäin vaihdossa levolliseen Forsbergiin.
Fernando
14.02.2011, 23:06
Ompas jätkät tyytymättömiä valintoihinsa. Erittäin kehnosta varausvuorosta huolimatta sain kyllä kovan jengin kasaan. Tuplavuorossa oli kyllä hyvätkin puolensa kun sai valita kaksi ilman suurempia pelkoja että joku muu vie nenän alta.
Okei drafti saadaan huomenna varmaankin päätökseen joten miten homma jatkuu?
Jos siellä rupee joukkuehenki laskemaan niin toki voit Perryn kaupata tännepäin vaihdossa levolliseen Forsbergiin.
Vielä on joukkuehenki kondiksessa.. Saas nähdä mitä kaunisnaamaiset ruotsalaiset Eriksson ja Ericsson keksivät.
Ykköskentän laituri haussa. Lecavalieria lukuunottamatta kaikki pelaajani ovat mahdollista kauppatavaraa.
Lynx canadensis
15.02.2011, 18:51
Maxim Lapierre vaihdetaan nelosen laituriin / kakkosmaalivahtiin.
Atlanta Thrashersin joukkue on valmis, eikä tiimiä kasatessa käytetty yhtäkään treidiä. Joukkueen General Managerina voinkin todeta olevani oikein tyytyväinen työni tulokseen. Kiitoksia kanssadraftaajille jo tässä vaiheessa!
PS. Lyhyen esittelyn voi lukaista kokoonpano-ketjusta.
Fernando
15.02.2011, 21:41
Aika jännästi viimeinen, mutta silti ensimmäinen. Mulla myös joukkueesta esittelyä kokoonpanosivulla.
Pöh, treidaaminen on kivaa.
Eli täällä on kauppa auki 24/7! Tosin huomenna paremmin aikaa niitä pohtia.
Weissflog
15.02.2011, 23:16
En ole joukkueeseeni tyytymätön, en ollenkaan.
Mutta..Treidaaminen on myös kivaa.
Eli laitetaan nyt vielä viimeinen mainostus:
Kaupan:
Chris Stewart - maalintekijä, nyrkkisankari ja kova panemaan (kysykää Danielilta)
Andrei Markov - Hyytävä pakki, pisteitä syntyy, polvet korvattu proteeseilla
Marek Svatos - Potentiaalia kärkikenttiin, taitava slaavi
No okei, kyllä sieltä mun tiimistä muitakin voi tavoitella. Paljon on tarjouksia jo tullut, mutta pitää kartoittaa kaikki mahdollisuudet ensin.
Niin ja mitä mä haluan?
No sentteri ois kiva saada, mutta niin varmaan kaikki haluavat.
Sitten yks kusipää vielä lisää tiimiin (lue: Downie, Ott, Cooke, Lucic tms)
Lynx canadensis
15.02.2011, 23:27
Itse olisin halukas upgreidaamaan Muellerin johonkin astetta parempaan laituriin. Ainakin Nödl, Tedenby ja/tai Schultz voisi lähteä samaan suuntaan.
Treidejä saa ehdottaa kaikista, mutta ainakaan Crosby ei kovin helpolla lähde.
San Josella myynnissä kuka tahansa puolustaja. Vaihdossa ois kiva saaha takasin hyökkääjä.
Sandersson
15.02.2011, 23:36
Ajankohtainen kysymys: kuka ottaa vastuun ketjujen teosta runkosarjaan ja playoffeihin?
Sanotaan nyt vielä edelleen että kaikista saa tarjota, mutta näistä en luovu todellakaan helpolla: Weber, Thornton, Hejduk. Ei, en ole tyytymätön joukkueeseeni.
Samat tylsät sanat kuin muillakin, kaikista saa tarjota, Gabby ja Koivu ei lähde helposti. Eikä Subban ;)
Samsonov
16.02.2011, 00:13
Minnesota käy Manny Malhotrasta kauppaa. Hyvin kahteen suuntaan pelaava isokokoinen kolmossentteri (tai kakkos?). Aloitusprosentti tällä kaudella 62% (nhl:n toiseksi paras) Laiturin haluan vaihdossa. Semmonen joskus maalintekoon kykenevä, koheltava, innokas karvaaja, av-ajokoira tyyppinen laituri
Columbuksella on hallussaan käsittämättömän kova puolustus ja treidaaminen on edelleen kivaa, jotenka :
haussa on joko ykkösketjun laituri + kutospakki, vaihdossa Edler + Niedermayer kaksikkoon. (Kuten varmaan moni on huomannut yv-boksistaan)
tai
20-25 maalin top6 laituri vaihdossa Coburniin.
Sandersson
20.02.2011, 16:29
Cooke ykkösketjun laidalla on melko arveluttavaa
Pittsburgh-ketjusta muistaakseni joskus luin, että Cooke pelasi oliko '03-'04 loppukauden Canucksin ykkösketjussa jotain piste per peli -tahtia, ja tehopörssiin pamahti +10.
Pitää sen verran mainita, että Cooke menee samaan kastiin Downien kanssa ykkösketjun hämmentäjänä. Kiitos. :)
Omat äänet illemmalla.
Mäntylä #18
21.02.2011, 20:00
Yrittäkäähän ny saada arvosteluja tehtyyn myös läntisessä konferinssissa.
Weissflog
21.02.2011, 20:07
Älähän sie hättäile, kyllä täältä pian pesee :)
Mäntylä #18
21.02.2011, 20:10
Älähän sie hättäile, kyllä täältä pian pesee :)
Enhän mie hättäile, pikkusen yritän vaa potkia porukkaa persuksille :)
Fernando
22.02.2011, 21:32
Vai on Kovalchuk neppailija? Ehkä alkusiisön meni siihen malliin mutta tällä hetkellä Iljan viime 7 peliä ovat tuoneet tehot 6+3!
Käykäähän rankkaamassa nuo tiimit, ei voi olla noin vaikeaa. Ei tarvisi osallistua koko draftiin jos mennään tyylillä "ensin huvi, sitten työ".
Ja meikäläinen ei voi ymmärtää miten jotkut antavat pelaajien vanhojen meriittien vaikuttaa niin paljon joukkueen sijoituksiin. Esim. itäisen konferenssin Islanders on rankattu lähes jokaisen listalle ykköseksi, mutta en ole huomannut kenenkään huomauttavan vaikkapa siitä että joukkueella on tiimissään yksi AHL-pakki, joka ei ole pelannut tällä kaudella peliäkään änärissä. Sinänsä muuten kova joukkue ja varmasti on ansainnut nuo ykkössijansa, mutta ei tosiaan ole mikään "vailla huomautettavaa-joukkue".
Weissflog
22.02.2011, 22:51
Ja meikäläinen ei voi ymmärtää miten jotkut antavat pelaajien vanhojen meriittien vaikuttaa niin paljon joukkueen sijoituksiin. Esim. itäisen konferenssin Islanders on rankattu lähes jokaisen listalle ykköseksi, mutta en ole huomannut kenenkään huomauttavan vaikkapa siitä että joukkueella on tiimissään yksi AHL-pakki, joka ei ole pelannut tällä kaudella peliäkään änärissä. Sinänsä muuten kova joukkue ja varmasti on ansainnut nuo ykkössijansa, mutta ei tosiaan ole mikään "vailla huomautettavaa-joukkue".
Tota noin. Mitäpäs luulet, eiköhän tuo Redden mahtuisi aika monen NHL-joukkueen kolmospariin jos miehen palkkakuitti ei olis niin valtava? Tää on fantasydraft ilman palkkakattoa, niinpä mies mahtui vallan kivasti mun joukkueeseen.
Kyllä sä saat vielä vuoros arvostella mun tiimin, älä huoli. Sinällään jännää, että jo tässä vaiheessa alotat noin lujasti ton lobbauksen :) Viimeeks päästiin sentään pudotuspeleihin asti ennen kuin alettiin mun tiimin menestystä ihmettelemään. Mut onneks tää on leikkiä vaan.
PS. ennemmin mä pidän Reddenin siellä kolmosparissa kuin Suttonin
Sandersson
22.02.2011, 22:52
No eikös se niin mene, että useimmat pistää nimet näyttöjen edelle? :)
Tämä menestyvien joukkueiden kritisointi vaikuttaa jonkinlaiselta taktikoinnilta. Toivottavasti jokaisella on omat mielipiteet.
Tota noin. Mitäpäs luulet, eiköhän tuo Redden mahtuisi aika monen NHL-joukkueen kolmospariin jos miehen palkkakuitti ei olis niin valtava? Tää on fantasydraft ilman palkkakattoa, niinpä mies mahtui vallan kivasti mun joukkueeseen.
Kyllä sä saat vielä vuoros arvostella mun tiimin, älä huoli. Sinällään jännää, että jo tässä vaiheessa alotat noin lujasti ton lobbauksen :) Viimeeks päästiin sentään pudotuspeleihin asti ennen kuin alettiin mun tiimin menestystä ihmettelemään. Mut onneks tää on leikkiä vaan.
PS. ennemmin mä pidän Reddenin siellä kolmosparissa kuin Suttonin
Luitko viestini kokonaan? Sanoin että sinulla on kova joukkue, ja varmasti ykkössijojensa arvoinen, (itseasiassa en edes muista pelaajiasi Reddeniä lukuunottamatta) tuskinpa noin moni jääkiekosta huomattavasti keskivertoa enemmän sijoittaisi noin ylhäälle huonoa joukkuetta, mutta kritisoin tuota vanhojen meriittien painoa jollain managereilla. Eikä suinkaan sinun joukkueesi ole ainoa, vaan tällaisia tapauksia löytyy muitakin, Islanders oli vain ensimmäinen joka tuli mieleen. Ja minulla ainakaan tämä ei ole mitään "taktikointia", voin avoimin mielin myöntää että minunkin ykkössentterini Lecavalier on alisuorittanut tällä kaudella pahasti, ja ei lukeudu tällä hetkellä NHL:n kirkkaimpaan kärkeen keskushyökkääjien osalta.
Niin, ja minä en ottaisi Reddeniä kolmospariini ennen Suttonia :)
vBulletin v3.8.6, Copyright ©2000-2013, Jelsoft Enterprises Ltd.