PDA

View Full Version : Ps3: NHL11-Liiga, lohko 1

Sivut : 1 [2]

NiksuP
18.01.2011, 16:05
Niin olen.
Dementia iskee. :D

Lynx canadensis
18.01.2011, 16:11
Sä oot kyllä kokoajan kitisemässä jostain.
Kokoajan? Kunhan nyt vaan sanoin tuosta treidistä jossa Lombardi meni selvästi markkina-arvoaan alemmalla hinnalla. TehoTon sen hyväksyi, mutta nyt kun hän häipyi liigasta niin homma ois ihan kiva käsitellä uusiksi muutenkin kuin siten että mustaseiska sanoo "joo". Ihan sama se periaatteessa on mutta oma näkökantani on että Nääsville käytännössä lahjoitti Lombardin, vissiinkin ainoan selvästi kiekollisen sentterinsä, sinulle.

Filatovi
18.01.2011, 16:16
Ja kyntäminen jatkuu. Varmaan kuudes perättäinen tappio ja 3-9-1. Playoff-paikka alkaa tuntumaan jo utopistiselta,Thomas ei ota ensimmäistäkään gamesaveria, jokainen onetimeri uppoaa kuin lämmin veitsi voihin. Vastapuolen veskat taas ottaa kaikki, helpot vaikeat ja mahdottomat. Huhhuh, jestas että voi joku peli aiheuttaa näin suuren raivostumisen tunteen.

Ehkä se parin kuukauden tiivis pelkän EASHL pelaaminen on saanut sen aikaan, etten enää osaa vaan pelata tätä peliä näin.

se7en
18.01.2011, 16:18
Seiska voisi tulla vaikka laittamaan tämän tapauksen lukkoon. Vai vieläkö tässä pohditaan miten toimitaan Lombardin ja Svatosin kanssa?

Eiköhän se jo lyönyt.

Ylläolevissa viesteissä on spekuloitu yhdellä pelaajakaupalla, mietittyäni pelaajien ovr-arvoja, olen tullut lopputulokseen, että treidissä ei ole tapahtunut laittomuuksia. Näinollen kauppa jää voimaan.

Itse en enää tuosta kaupasta valita mitään, mutta ymmärrän niitä jotka valittaa. Tapaus on kuitenkin loppuunkäsitelty, koska tj-mustaseiska on näin päättänyt. Ja sillä hyvä.

Älä nyt Calcichew ota noin raskaasti, jos joku sinun treidejäsi tai mitä ikinä kommentoi. Kaikki tietävät, että oot liigan ennakkosuosikki ja sun haastaminen on suurimmalle osalle pääjuttu. Oot tän liigan JYP, halusit tai et :)

Calcichew
18.01.2011, 16:22
Kokoajan? Kunhan nyt vaan sanoin tuosta treidistä jossa Lombardi meni selvästi markkina-arvoaan alemmalla hinnalla. TehoTon sen hyväksyi, mutta nyt kun hän häipyi liigasta niin homma ois ihan kiva käsitellä uusiksi muutenkin kuin siten että mustaseiska sanoo "joo". Ihan sama se periaatteessa on mutta oma näkökantani on että Nääsville käytännössä lahjoitti Lombardin, vissiinkin ainoan selvästi kiekollisen sentterinsä, sinulle.

No anteeksi. Kahdesti olet jo minun treideistä kitissyt. Marttyyrinomaisesti julistit jo minut koko paskan voittajaksi, kun juha96 lahjoitti minulle raymondin ja burrowsin. Oon mä aika mulkku.

Mun puolesta tän voi nyt haudata koko jutun ellei jollain ole vielä jotain omaa mielipidettänsä asialle.

Älä nyt Calcichew ota noin raskaasti, jos joku sinun treidejäsi tai mitä ikinä kommentoi. Kaikki tietävät, että oot liigan ennakkosuosikki ja sun haastaminen on suurimmalle osalle pääjuttu. Oot tän liigan JYP, halusit tai et :)

Juu en mä raskaasti ota. Vituttaa vaan, kun tehdään noin iso juttu melko pienestä treidistä kuitenkin. Ennakkosuosikin viittaa en suostu ottamaan harteilleni sillä liigassa on monta parempaa pelaajaa. Fakta.

EDIT: 3-2 voitto Rangersista. Arvatkaa kuka oli ykköstähti?

Bouwmeester
18.01.2011, 17:15
Montreal voisi aloittaa kauden tänään. Haastetta vain ja ainoastaan yvllä, tuun sit pelaamaan ja kerralla molemmat pelit pois per joukkue mielellään :). Pelivalmiudessa olen nyt tunnin.

Kuubextra
18.01.2011, 19:02
Boston nyt linjoilla, saa haastaa!

Mäntylä #18
18.01.2011, 19:08
Detroit jälleen pelaajakaupoilla. Detroitiin saapuu Doan ja Lepistö ja New Jerseyyn matkaa Ehrhoff ja Cleary. Kiitokset kaupoista!

mustaseiska
18.01.2011, 19:15
...mustaseiska sanoo "joo".

Olen perustellut jokaisen päätökseni. TJEU. Itseltäni ei muutenkaan löydy yhtään perusteetonta liigan keskeyttämistä, tai liigasta eroamista. Jos haluat asian uusintakäsittelyyn, ole hyvä ja ehdota miten se tapahtuu. Tällä hetkellä Lombardi on, ja pysyy Ducksin pelaavassa kokoonpanossa.

Kuubextra
18.01.2011, 19:50
Näissä peleissä peruuttelukiekko viety aika pitkälle parin joukkueen toimesta. Todella mukava pelata kun vastustaja pyörittelee kiekkoa omalla siniviivalla odottaen reikiä puolustuksesta. Joutuu sitten itsekkin pelata samalla lailla kerta voitosta pelataan.

Sitten vielä kolmannessa erässä painetaan starttia perätysten(2x 30s) ja siis melkosella varmuudella ilman todellista syytä.

Tietty kaikki pelin suomat mahdollisuudet saa käyttää hyväkseen, ei kait siinä.

mustaseiska
18.01.2011, 19:57
Sitten vielä kolmannessa erässä painetaan starttia perätysten(2x 30s) ja siis melkosella varmuudella ilman todellista syytä.

Tietty kaikki pelin suomat mahdollisuudet saa käyttää hyväkseen, ei kait siinä.

Nimiä esiin, niin aletaan seuraamaan, onko jatkuvaa.

Herkku
18.01.2011, 20:07
Näissä peleissä peruuttelukiekko viety aika pitkälle parin joukkueen toimesta. Todella mukava pelata kun vastustaja pyörittelee kiekkoa omalla siniviivalla odottaen reikiä puolustuksesta. Joutuu sitten itsekkin pelata samalla lailla kerta voitosta pelataan.

Jos minua tarkoitat niin aloitin sen tasan sen jälkeen kun itse lanseerasit moisen peruuttelun. Ensin alivoimalla, tämän jälkeen kolmannessä erässä kun johdit pitkään. Karman lain ansiosta sitten syötit itse hyökkääjäni yksin läpi tekemään tasoituksen.

Täytyy sanoa ettei koskaan NHL:n parissa ole vituttanut yhtä paljon kuin ensimmäisessä Boston pelissä.

Kuubextra
18.01.2011, 20:09
Jos minua tarkoitat niin aloitin sen tasan sen jälkeen kun itse lanseerasit moisen peruuttelun. Ensin alivoimalla, tämän jälkeen kolmannessä erässä kun johdit pitkään. Karman lain ansiosta sitten syötit itse hyökkääjäni yksin läpi tekemään tasoituksen.

Täytyy sanoa ettei koskaan NHL:n parissa ole vituttanut yhtä paljon kuin ensimmäisessä Boston pelissä.

En tarkoittanut sinua.

e. En ollu tuossa vaiheessa vielä edes kuullut 11-versiossa peruuttelukiekosta. Se, että alivoimalla pidetään kiekkoa on ihan toinen juttu. Se on riskipeliä av:lla olevalta kuten ilmeisesti nähtiin. Lisäksi sait kaksi kotipeliä pelattua ;)

e. Myös Phoenixia vastaan "peruuttelukiekko" tehtiin "ylhäältä 2-1-2", "aggressive", "kiekon perään" ja "porrastus". Tämä taktiikka muuttui pari peliä sitten. Jokainen voi sarjataulukosta kattoa Bostonin peruuttelukiekkoa. Eniten päästettyjä maaleja, joka toki selittyy myös ihan pelaajan huonoudellakin. Mutta taisi ottaa Herkkua koville kun hävisi huonommalle ja kun on nyt sarjataulukossa muutakin kuin pelkkiä voittoja?

Cover
18.01.2011, 21:11
Tuun tossa tunnin päästä linjoille, Vaihtokauppoja voisin tehdä kun on pelit menneet vähän niin ja näin, Mikko Koivu ei lähde, eikä Nikke Bäckström, mutta muuten lähtee jos vastapari on sopiva.

Herkku
18.01.2011, 21:15
Lisäksi sait kaksi kotipeliä pelattua ;)

Mielestäni haastoit ensimmäisessä? Ainakin sellainen muistikuva oli heti matsinkin jälkeen, selviteltiin asiaa jo silloin.

En ollu tuossa vaiheessa vielä edes kuullut 11-versiossa peruuttelukiekosta. Se, että alivoimalla pidetään kiekkoa on ihan toinen juttu. Se on riskipeliä av:lla olevalta kuten ilmeisesti nähtiin.

Riskipeliä...totta. Mutta myös aiemmista turnauksista tuttua kuskaamista ja omassa päässä ajankuluttamista. Voisitko määritellä miten tämä sitten eroaa mainitsemastasi esimerkistä? Vaikket minuun viitannutkaan pelityylianalyysillä.

Mutta taisi ottaa Herkkua koville kun hävisi huonommalle ja kun on nyt sarjataulukossa muutakin kuin pelkkiä voittoja?

Ehei, onhan näitä ennenkin sattunut. En anna videopelin, jota pelaan aina pelailen kun ehdin koululta/työltä/urheilulta/dokaamiselta, vaikuttaa elämääni niin paljoa.

Mikset vain rakas Kuub pidä julkista lynkkausta täällä. Ei olisi ensimmäinen kerta tällä palstalla. Niin kauan kuin NHL-turnauksia on Jatkiksessa pelattu niin pelaajista on valitettu ihan omilla nimillään.

Ja se joka peruuttelee peleissä kaivakoon päänsä pois perseestä ja miettiköön mitä herramiessäännöt tarkoittavat.
Mustaseiskalle kiitokset loppuun molempien sarjojen perustamisesta. Kukaan ei varmaan käsitä kuinka työlästä on pyörittää liigaa, puhumattakaan kahdesta sarjasta. Moni ei mollauksen kohteeksi ja GM:si suostu.

NiksuP
18.01.2011, 21:18
Seuraavan kerran olen kyllä valppaana, kun tälläinen liiga tulee, koska eihän tällä joukkueella saa tehtyä vaihtojakaan, suurin overall taitaa olla 84, eikä sillä ainakaan saa pelaajia, joita Atlanta tarvitsisi.

Kuubextra
18.01.2011, 21:39
Mulla ei Herkkua vastaan mitään ole, hyvä pelaaja jne. Sen enempää jaksa ees lainailla tekstejä ja kaikkea kommentoida. Hyväksyin kaksi kotipeliä ja se siitä ja sillä laitoinkin smailin loppuun. Kaikki lähti vaan siitä että osu yhteen(ei Herkkua vastaan) ja samaan peliin vittumainen pelitapa ja pelin viivyttämiset katkoilla, kyseinen henkilö mainittu ylläpidolle.

Siis eihän alivoimalla kiekon pitäminen omassa päässä ole mitenkään herrasmiessääntöjen vastaista? Senhän karvaa kyllä helposti pois ilman suurempaa riskiä. Parit syötöt voi saada, jonka jälkeen kyllä menettää jos vastassa vähänkään parempi pelaaja.

On muuten vaikea vetää raja tuohon "peruuttelukiekkoon" tai "viivyttelykiekkoon", onko hidastetut hyökkäyksiinlähdöt sama asia? Entä jos aina sulkee mokella kiekon?

En anna videopelin, jota pelaan aina pelailen kun ehdin koululta/työltä/urheilulta/dokaamiselta, vaikuttaa elämääni niin paljoa.

...tähän pitäis itekki pyrkiä.

Herkku
18.01.2011, 21:46
Peace.

Phoenix on varmaankin parin tunnin ajan linjoilla. Laittakaa haastetta tulemaan.

Filatovi
18.01.2011, 22:03
Perkele näitä yhteysongelmia. Toimii, ei toimi.

Vaihtoja voisi taas miettiä, voisin vaihtaa Stamkosin ehkä samantasoiseen leftipuolen sentteriin? Jos jollain on haluja tehdä tarjouksia, privaa tulemaan. Saa ehdotella kyllä käytännössä mitä vaan!

Bouwmeester
19.01.2011, 07:23
Onko ketään aamuvirkkua valmiina pelaamaan pari peliä Montrealia vastaan? Oon tässä pleikan lähellä ainakin tunnin verran. Haastetta tulemaan yvllä, niin tulen linjoille jos vastustaja löytyy.

Kuubextra
19.01.2011, 14:42
Mulla lähti toimimaan, kun poistin "pelitiedon työkalut" asetuksista NHL11 asetukset ja tommoset. Sen jälkeen kun käynnistät NHL11 pelin niin pitäisi kysyä, että asennetaanko uusin päivitys. Asennat sen ja toimii.

Mulla oli toista kuukautta sama ongelma, enkä pelannut peliäkään. Nyt toiminut täydellisesti.

PS. älkää kuitenkaan poistako NHL11 profiilia. Silloin EASHL tiedot ilmeisesti katoavat.

Miten sitte? Ei hyväksy koodia, PRKL.

e.

Sehän olikin vitun hyvä idea. Nyt ei ole enää verkkolupaa. Otin ton koneen tarjoaman 7 päivän ilmaisen koeajan, joten nyt on viikko aikaa paukuttaa liiga läpi ja sitten en varmaan pelaa enää ikinä. Voisin melkein lainata tähän Repomiestä sen verran että "Jumalauta!"

Saitko selvitettyä?

E. Seittemän päivän koeajan valitsin. Miten Calcichew sait ratkaistua koodiongelman?

Filatovi
19.01.2011, 14:55

Juuri tuon takia en itse alkanut poistelemaan mitään. Joku aikaisemmin kirjoitti jotain tyyliin "pikkubroidin kaveri fiksaili jotain ja sen jälkeen ei ole enää ollut ongelmia", itseasiassa taisi olla tuolla 2.lohkon puolella.

Tämä ongelma on ollut olemassa jo monta kuukautta, eikö tähän oikeasti ole mitään quickfix-tyyppistä ratkaisua?

Kuubextra
19.01.2011, 15:00
Juuri tuon takia en itse alkanut poistelemaan mitään. Joku aikaisemmin kirjoitti jotain tyyliin "pikkubroidin kaveri fiksaili jotain ja sen jälkeen ei ole enää ollut ongelmia", itseasiassa taisi olla tuolla 2.lohkon puolella.

Tämä ongelma on ollut olemassa jo monta kuukautta, eikö tähän oikeasti ole mitään quickfix-tyyppistä ratkaisua?

Jätin Calchicewin ohjeen mukaan pelitiedon työkaluista profiilin ja asetukset rauhaan ja poistin vaan tiedon tallennustyökalusta nhl:n. Ei näköjään tällä toimi. Nyt poistan kaikki ja katotaan mitä tapahtuu...

e. Minkäslainen peli tuo NHL 12 on...

Cover
19.01.2011, 15:44
Tuleeko nyt joku peleille Wildia vastaan?

Ps. Ehdotelkaas vaihtoja M. Koivu ja N. Bäckström ei lähde, Havlat hankalasti, mutta muut lähtee jos on vähääkää järkevä vaihto, mielellään pari pelaajaa kerralla vaihtelisin.

Calcichew
19.01.2011, 15:44

Saitko selvitettyä?

E. Seittemän päivän koeajan valitsin. Miten Calcichew sait ratkaistua koodiongelman?

Minä syötin ihan tuon saman koodin mikä tuli pelin mukana. Monta kertaakin itseasiassa toiminut, kun olen silloin tällöin tehnyt tuon, jotta pelit toimisivat.

Olen pahoillani, mutta näin se minulla wörkki. Ottakaa yhteyttä EA:n asiakaspalveluun.

Filatovi
19.01.2011, 15:59
Että pistää raivostuttamaan toi veskalla maalintakana liikkuminen. Siis niin huonosti toteutettu kuin voi olla. Vähän liikutat ja laukomisnappia painat nii Thomaskin pyörii kuin ballerina ja kiekko on katsomossa. Sanomattakin selvää että paraikaa Takomakone on tehnyt ylivoimalla 4 maalia heittämällä kiekkoa siniviivalta maalille ja joka kerta ohjaus sisään. Itse saa heittää kiekkoa maalille 100 kertaa ennen kuin ohjaus uppoaa.

Ja sitten STAMKOSIA JA KREJCIÄ VAIHDOSSA SAMANTASOISIIN LEFTIN SENTTEREIHIN, ANYONE?

Kuubextra
19.01.2011, 16:07
Minä syötin ihan tuon saman koodin mikä tuli pelin mukana. Monta kertaakin itseasiassa toiminut, kun olen silloin tällöin tehnyt tuon, jotta pelit toimisivat.

Olen pahoillani, mutta näin se minulla wörkki. Ottakaa yhteyttä EA:n asiakaspalveluun.

Eipä mitään, EA:n vika.

Pelasin 7pv:n koeaikakortilla parit pelit..

Vancouver kaatui puhtaasti 7-0. Numerot vähä repes, mutta mukava että nyt oli reilua peliä puolin ja toisin. Philadelphialle hävisin jatkoajalla 4-3 kun jäljellä oli 9s. Tässä pelissä kumminkin mukava nousu kahden maalin takaa tasoihin, kiitokset ykkösketjulle ja laiturina toimineelle Lecavalierille! :)

Kiitokset elmeri10:lle ja juha96:lle peleistä!

e: EA:lle lähti kysely tuosta koodihommasta, sivuillaan lupaavat vastata 24h:n sisällä.

NiksuP
19.01.2011, 17:06
On muuten vaikea vetää raja tuohon "peruuttelukiekkoon" tai "viivyttelykiekkoon", onko hidastetut hyökkäyksiinlähdöt sama asia? Entä jos aina sulkee mokella kiekon?

Samaa asiaa mietin. Itse lähden rakentelemaan hyökkäyksiä yleensä suhteellisen hitaasti, ja saatan myös pyörittää alueella kauan, jos sopivaa veto -tai syöttöpaikkaa ei löydy. Alivoimalla on mielestäni sallittua(?) pitää kiekkoa omassa päässä, siinähän vaan kuluttaa sekuntteja, jonka jälkeen voi sitten tällätä kiekon päätyyn.

Enkä koe olevani Kuubextran mainitsema pelaaja.

Calcichew
19.01.2011, 17:33
3 peliä tuli taas tahkottua. sterrgen Detroitista 5-3 voitto ja unelmaselqun Minnesotasta 7-0 ja 4-3 jatkoaikavoitto.

Minnesotaa vastaan eka peli oli ekan erän täysin Ducks hallintaa, ja 2-0 komeili jo taululla. Jotain kummallista kuitenkin tapahtui erätauolla kopissa. Wilds luisteli kankean ankkapakiston täysin nurin. Hiller päästi kahdesta vedosta kaksi maalia ja Minnesota pääsi liian helposti peliin mukaan. Hiller vaihtoon ja maailman paras kakkosveskari McElhinney häkkiin. Pitkälti McElhinneyn ansiosta pysyinkin mukana pelissä, kunnes kolmannessa erässä Antti Miettinen lämää one timerin b-pisteen reunalta yläkulmaan. Uskomatonta.

Rankkarilla pääsin sitten tasoihin vajaa 8 minuuttia ennen loppusummeria. Jatkoajalla molemmilla oli paikkansa, mutta sitten erän lopussa Raymond yllätti Bäckströmin ehkä hieman helpon oloisesti puolittaisesta läpiajosta. Voittoputki siis jatkuu. Hyvä matsi!

Toinen matsi oli aikamoista Ducks pyöritystä alusta alkaen. 6-0 komeili taulussa jo toisen erän puolessa välissä, muutaman salamamaalin ansiosta. Tästä ei Minnesota enään toipunut vaan pisteet matkasivat jälleen Ankkojen matkaan. McElhinneylle kauden ensimmäinen nollapeli. Taitaa Hiller olla luukulla tästä lähtien, niin uskomaton paskakasa se kyllä on.

Haluaako joku Hillerin? 84 kok. :)

Jaasin
19.01.2011, 18:16
Hilleriä tänne päin vaan. Saat sekä leclairen että elliottin. Molemmat kasikakkosia..

Kuubextra
19.01.2011, 18:26
Boston - Philadelphia 7-4

Oli kyllä erikoinen peli. Laukaukset meni Flyersille about 30-10. Maalit suunnilleen näin:

Phila 0-1
Phila 0-2
Bost 1-2
Bost 2-2
Bost 3-2
Phila 3-3
3. erä:
Phila 3-4
Bost 4-4
Bost 5-4
Bost 6-4
Bost 7-4

...ihan kiwa :- )... Philadelphia tulee kyllä hyppäämään reilusti sarjataulukossa.

e: näitä pelejä ei jäähyaitiosta yleensä voiteta, tämä nyt oli poikkeus.

Kuubextra
19.01.2011, 18:33
Tamba Bay halus leftin äijää takaisin....

Bergeron(L) <-> Krecji(R)

Jaasin
19.01.2011, 18:49
Tamba Bay halus leftin äijää takaisin....

Bergeron(L) <-> Krecji(R)

Patrice bergeron? On kyllä right kuten krejcikin.

Itse tarjoan krejcistä 83 overallin rene bourqueta, en ole ihan satavarma onko laituri, mutta anyways. Bourque ainakin on lefti.

Filatovi
19.01.2011, 18:53
Tarvitsen sentteriä vaihdossa, en tee mitään laitureilla, jos sentterit on paskoja.

Ps. Vittu että alan kyllästyä tähän peliin. Ihan sama kuka mulla on veskassa, tulee jatkuvasti näitä tälläsiä tilanteita, että veska on päin vittua sijoittunut ja kaveri voi vaan kiertää sen. Toisekseen, mua ajetaan kokoajan selästä. Ei yhtään boksia kaverille. Mitä vittua oikeasti? Itse ajoin nyt pitkästä aikaa vähän selästä, JA HETI TULI.

Vaihdoin heti liigan alettua Lecavalierin Kuubextralle, kun en muistanut kätisyyksiä, ja nyt kaipailisin leftiä vaihdossa Stamkosiin. Hienoa pelata peliä, joka aiheuttaa 10-kertaisesti enemmän vitutusta, kuin ilon tunnetta :)

Edit. Olen laskenut, paraikaa pelaamassani pelissä Miksa80 on ajanut mua selästä 5 kertaa, eikä saanut yhden yhtä jäähyä. Mä olen ajanut yhden kerran selästä, saanut yhden jäähyn. HIENO PELI!

Pspsps. EHDOTTAKAA VAIHTOJA STAMKOSIIN JA KREJCIIN! SENTTERIÄ KAIPAILEN, SAMANTASOISIA! Vai eikö Stamkos maistu kellekkään? Ja pistäkää niitä tarjouksia privassa..

Bouwmeester
19.01.2011, 19:06
Montreal linjoilla hetken. Voisin pelata pari peliä nyt. Haastetta tulemaan, olen pleikalla ja nopein syö hitaat:).

se7en
19.01.2011, 19:22
Edit. Olen laskenut, paraikaa pelaamassani pelissä Miksa80 on ajanut mua selästä 5 kertaa, eikä saanut yhden yhtä jäähyä. Mä olen ajanut yhden kerran selästä, saanut yhden jäähyn. HIENO PELI!

Täytyy sanoa, että ihmettelen itsekin miksei selkään ajoista tule enää jäähyjä, kuten pelin aiemmissa päivityksissä. Meinaan, että nyt saa tosiaan välillä aika surutta ajaa selkään. Tosin pyrin tekemään sen aina kuitenkin vähän sivusta, mutta kyllä noista ennen häkki heilahti. Sikäli ymmärrän JussiK:n avautumisen yllä.

Ensimmäinen peli JussiK:ta katkesi kolmannessa erässä sähkökatkoon. Voisko nykyaikana kuitenkin sähköt pysyä, vaikka onkin hieman huonompi keli? No, nyt kävi näin. Johdin ottelua 4-3 tuossa vaiheessa ja tappio tuosta tietysti tuli. No ei se mitään. Toisen pelin JussiK:n Tampaa vastaan sitten voitin jatkoajalla.

Brad Boyes <-> David Krejci?

Tiukkoja pelejä oli, kiitos JussiK:lle niistä. Minä en ole syyllinen siihen, jos dumarit on puusilmiä :)

Filatovi
19.01.2011, 19:30
Brad Boyes <-> David Krejci?

Tiukkoja pelejä oli, kiitos JussiK:lle niistä. Minä en ole syyllinen siihen, jos dumarit on puusilmiä :)

Ei tietenkään ole sun vika, mutta vituttaahan sen kun mua saa surutta ajella selästä, mutta boksi ei heilu. Sitten itse yhden kerran ajaa ja heti tulee.

Pitää harkita tuota kauppaa, katsella josko joku muu tekee myös tarjouksia.

Näkeekö pelaajien attribuutteja jostain tässä liigassa? Haluaisin ne katsoa ennenkuin vaihdan mitään, mielummin kuin katsoa ok joku on 83, näkemättä että nopeus 50 lämäri 100 jne..

Jaasin
19.01.2011, 20:06
Myös brad boyes on rightin pelaajia.

Kuubextra
19.01.2011, 20:09
Hienoa. Päätti sitte Atlanta ottaa pelikatkon aikana moken pois maaliltaan kahden maalin tappioasemassa. Lisäks vielä odotteli luupissa että lähden pois :D

e. laitoin vielä yyveetä että ikuinen luuppi ja eiköhän ollut jääny odottelemaan.
eli 5-3 voitto nyt tämän takia merkattiin 0-3 tappioks.

mustaseiska
19.01.2011, 20:34
Hienoa. Päätti sitte Atlanta ottaa pelikatkon aikana moken pois maaliltaan kahden maalin tappioasemassa. Lisäks vielä odotteli luupissa että lähden pois :D

e. laitoin vielä yyveetä että ikuinen luuppi ja eiköhän ollut jääny odottelemaan.

Mitä siis tarkalleen ottaen tapahtui? Sama maalaiseksi siis, pliis.

Filatovi
19.01.2011, 20:37
Mitä siis tarkalleen ottaen tapahtui? Sama maalaiseksi siis, pliis.

Taitaa tarkoittaa tätä glitchiä, että vikassa erässä tappioasemassa ottaa veskan pois ja jää odottamaan, että pauseaika kuluu loppuun. Sitten molemmilla tilttaa ja odotellaan, että kaveri lopettaa ensin jolloin itse saa voiton. Been there, itselle tehty näin myös.

mustaseiska
19.01.2011, 20:40
Taitaa tarkoittaa tätä glitchiä, että vikassa erässä tappioasemassa ottaa veskan pois ja jää odottamaan, että pauseaika kuluu loppuun. Sitten molemmilla tilttaa ja odotellaan, että kaveri lopettaa ensin jolloin itse saa voiton. Been there, itselle tehty näin myös.

Haluaisin varmistuksen asialle ko. ottelua pelanneilta.

Tapahtuiko JussiK ym. tässä sarjassa?

Filatovi
19.01.2011, 20:42
Haluaisin varmistuksen asialle ko. ottelua pelanneilta.

Tapahtuiko JussiK ym. tässä sarjassa?

Ei tapahtunut tässä sarjassa, olisin muuten kyllä siitä maininnut. :) Jossain pelissä alkoi kyllä hirveä lagi kolmannen erän puolivälin jälkeen, kun johdin maalilla.. En kyllä kiinnittänyt siihen sen enempää huomiota, saattoi olla tahallistakin.

mustaseiska
19.01.2011, 20:46
Ei tapahtunut tässä sarjassa, olisin muuten kyllä siitä maininnut. :) Jossain pelissä alkoi kyllä hirveä lagi kolmannen erän puolivälin jälkeen, kun johdin maalilla.. En kyllä kiinnittänyt siihen sen enempää huomiota, saattoi olla tahallistakin.

Mulla on alkanut lähes joka liigassa kiiWehliä vastaan lagaamaan, tilanteesta riippumatta. Mitäköhän mies puuhaa? Käynnistääkö Jatkoajan läppäristään, ja näinollen jakaa kaistaansa, esim, raportoidessaan ottelustaan, tai etsiessään uutta peliseuraa? Eilen pelatussa toisessa ottelussamme tätä ei esiintynyt, mutta kaveri vaihtoikin heti pelin jälkeen GT5:seen. KiiWehlin joukkueena tässä sarjassa on Toronto.

Babu
19.01.2011, 20:54
Mulla on alkanut lähes joka liigassa kiiWehliä vastaan lagaamaan, tilanteesta riippumatta.

Sama huomio. Oikeastaan kenenkään muun kanssa ei lagaa, varsinkaan niin paljon, kuin kiiwehlin kanssa. Ja kyseessä on ihan pelaamista pahasti häiritsevän iso viive/nykiminen.

Herkku
19.01.2011, 21:17
Mullakin on tökkinyt muutaman kerran tässä sarjassa. Eilen pelatessani Kerubin Pensiä vastaan koko peli oli yhtä diasarjaa. Puolissa välin katkaisi yhteyden sitten kokonaan. Tappiota ei kummallekaan merkattu joten taisi olla EA:n vika katkeaminen. Sitten vaan pelattiin kolmas matsi.

koohoo
19.01.2011, 21:20

e.

Saitko selvitettyä?

Mää sain eilen toimiin sen. Huoli lopulta sen koodin, kun kokeilin vaan pienillä kirjaimilla kaikki. Kopsasin ensin suoraan takakannesta isot kirjaimet isoina ym. ja se ei kelvannu. Nyt siis kaikki hyvin, eikä tarvinu ruveta rähjään EA:lle mitään. Omaa kaupunkilaistyhmyyttä siis kaikki. Toivottavasti toimii sullakin!

CGY vois ottaa nyt pari peliä, mikäli vastustaja löytyy.

Sinkel
19.01.2011, 21:27
Todennäköisesti johtuu minun netistä (1 megan netti) tämä lagi. Ja minulla ei ole mitään langatonta nettiä! :) Ei tarvitse kuin toisen olla tietokoneella ja minun pleikkarilla niin varmasti saattaa alkaa peli pätkimään.

Koitan pelailla aina silloin kun kukaan ei ole koneella, mutta aina se ei ole mahdollista.

Herkku
19.01.2011, 21:41
Todennäköisesti johtuu minun neitistä (1 megan netti) tämä lagi. Ja minulla ei ole mitään langatonta nettiä! :) Ei tarvitse kuin toisen olla tietokoneella ja minun pleikkarilla niin varmasti saattaa alkaa peli pätkimään.

Mistä nykyään saa enää megan nettejä muuta kuin mobiililaajakaistoina. Suosittelen että marssit heti huomenna operaattorillesi ja pyydät nostamaan nopeutta. Kaikella todennäköisyydellä nopeus nousee ja hinta laskee huomattavasti. Ellei kyseessä ole eräs S...

EinoKeisari
19.01.2011, 22:12

Joo mulla kävi sama homma 2-1 johdossa Philadelphiaa vastaan ihan vikan erän lopussa. Laitto vielä postia, että on jo poistunu pelistä, mut ihmettelin, ku ei peli loppunu sit siihen. Eikös sillee pitäs käyä ku toinen poistuu? No ite sitten sammutin koneen ja luulin et jostai syystä oli vaan jääny se kuva pyörimään siihen kentän päälle, vaikka toinen oli jo lähteny. Häviöhän siitä napasahti. En nyt haluaisi syyttää suotta, mutta veikkaan että jäi langalle ihan tarkotuksella ja sano että lopetti. Likanen temppu! :D

Wod
19.01.2011, 22:30
Pelejä takana jälleen. Kooteeta vastaan taisi olla pari. Toisen vein ja toisessa pelissä iski hyvän olon tunne ja kaveri latoi neljä häkkiä ekaan kymmeneen minuuttiin.

Jaasinia vastaan molemmista voitto. Eka oli tiukka ja tokassa tuskahiki alkoi jo valua, kun kaveri ei millään meinannut jäädä kyydistä vaan päinvastoin roikkui minkä kerkesi. Lopulta vein pelin 5-3.

Calcia vastaan ekassa pelissä pääsin jo johtoon. Calci tasoittaa ja iskee kaukaa lirun sisää. Siinä vaiheessa kuului naksahdus selkärangassa ja lopulta tappio. Toisessa pelissä Calci latoikin rumemmat lukemat. Mitään mahdollisuuksia ollut. Lopussa kaunistelin maalieroa kahdella osumalla :)

Kiitos peleistä!

Calcichew
19.01.2011, 23:04
Verkkoyhteytesi on katkaistu. Ai saatana, kun voi vituttaa. Kuivalin Buffaloa vastaan kolmannessa erässä 3-2 johtotilanteessa katkesi. 0-3 voitto siis Kuivalille. Oli vielä niin hyvä pelikin..

Ei voi ymmärtää, peli meni paussille ja verkkoyhteys katkesi. Ihanaa. :)

Kiitos kuitenkin Kuivalille.

Kuival
19.01.2011, 23:06
Verkkoyhteytesi on katkaistu. Ai saatana, kun voi vituttaa. Kuivalin Buffaloa vastaan kolmannessa erässä 3-2 johtotilanteessa katkesi. 0-3 voitto siis Kuivalille. Oli vielä niin hyvä pelikin..

Ei voi ymmärtää, peli meni paussille ja verkkoyhteys katkesi. Ihanaa. :)

Kiitos kuitenkin Kuivalille.

Joo, kiitoksia tästä. Oli hauska peli niin kauan kuin kesti. Molemmat ajeli porukkata surutta ja yleisesti ottaen oli ihan nasta matsi.

Ennen Anaheim-ottelua otin käkeen jatkoajalla Mustiksen Floridalta. Että tää liiga ei oo ihan niin hyvin lähteny käyntiin kuin edellinen, saas nähdä kuinka käy.

E: Pelkään vain että kun Calci tulee toiseen peliin sisuuntuneena, meikäläisellä on edessä kylmä kyyti ja noin 10 omiin.

NiksuP
19.01.2011, 23:17

Mun näkemys tästä pelistä ja itse tilanteesta oli se, että aikaa oli noin. 50 sekunttia, olin MUISTAAKSENI maalin tappiolla ja painoin sitten starttia, otin maalivahdin pois, mutta kun painoin ympyrää palatakseni peliin, ruutu jäi paikalleen, enkä saanut avattua esim. sitä kohtaa, josta näkee palkit TV, Internet, Ystävät jne. Tämä ei todellakaan ollut tarkoitus, joten pahoitteluni siitä sinnepäin, olen ottanut pahemminkin turpaan tässä pelissä, mutta pelaan kyllä aina loppuun asti. Kun tuo oli ollut paikallaan jonkun 20 sekunttia, ajattelin, että se jäi sitten siihen, meinasin sammuttaa konsolin, mutta jätin sen kuitenkin päälle, ja kun palasin, taululla näkyi meikän 0-3 voitto, joka ei ollut tarkoitus, en ole tuota missään vaiheessa tehnyt normaaleissa online-peleissäkään. Silkka vahinko siis.

Laitoin sittemmin yv:tä, muistaakseni, että "yhteys katkes?", koska en todellakaan itsekkään tiennyt, miksi olin saanut voiton. En todellakaan yrittänyt pelata voittoa itselleni.

Pahoitteluni tilanteesta, pelaan kyllä kaikki ottelut loppuun, tämä oli silkka vahinko ja otan vastuun tästä kontolleni.

Mustaseiska päättäkööt tuleeko tästä mitään lisäsanktioita.

EinoKeisari
20.01.2011, 00:27
Dallas (on pulla, heh) ja Tampa Bay vaihtoivat seuraavasti: Brad Richards (87) <-----> Stamkos (88).

mustaseiska
20.01.2011, 00:29
Florida Panthers ja Los Angeles Kings kaupoilla.

Frolik <-> Sturm

Löytyykö vielä tähän aikaan illasta peliseuraa?

mustaseiska
20.01.2011, 00:32
Verkkoyhteytesi on katkaistu.

DNF-Calci :)

No ei, hoidatko TJ:n hommia 25.1.-2.2.? Joudun lähtemään emännän ja poitsun kanssa Egyptiin.

Calcichew
20.01.2011, 00:34

No ei, hoidatko TJ:n hommia 25.1.-2.2.? Joudun lähtemään emännän ja poitsun kanssa Egyptiin.

Mitä vittua. Niin mäkin lähden, vielä samaan aikaan. :D

Tiedossa on siis TJ-matka. Vieläkö Luomuteurastajien virkistysrahoja on jäljellä?

Cover
20.01.2011, 01:35
Jaahas, Liiga alkanut kyllä päin sitä itseään, Calcia vastaan ekan pelin taistelin, tokassa huolella pataan. Nyt sitten koira söi ohjaimen lataus johdon ja ohjain tyhjä, pyrin ostamaan huomenna uuden johdon että pääsisi tahkoamaan pelejä. :)

Calcille vielä sen verran että vittu että vitutti kun joka tilanteeseen tulin ihan äijjänä että ei varmasti mene ohi, ja sitte kädet käy, läpiajo ja kiekko reppuun.

mustaseiska
20.01.2011, 01:57
Jaahas, Liiga alkanut kyllä päin sitä itseään, Calcia vastaan ekan pelin taistelin, tokassa huolella pataan. Nyt sitten koira söi ohjaimen lataus johdon ja ohjain tyhjä, pyrin ostamaan huomenna uuden johdon että pääsisi tahkoamaan pelejä. :)

Calcille vielä sen verran että vittu että vitutti kun joka tilanteeseen tulin ihan äijjänä että ei varmasti mene ohi, ja sitte kädet käy, läpiajo ja kiekko reppuun.

Kalki"mr.+800pts."Tsyy on kova kaveri kynäilee.

Eikö sulla oo mitään vanhaa usb-johtoa, kaikki soveltuu lataamiseen, jotka sopii paikoilleen.

Jaasin
20.01.2011, 08:08
P
Jaasinia vastaan molemmista voitto. Eka oli tiukka ja tokassa tuskahiki alkoi jo valua, kun kaveri ei millään meinannut jäädä kyydistä vaan päinvastoin roikkui minkä kerkesi. Lopulta vein pelin 5-3.

Taisin tosiaan hävitä 3-4 ja 4-5. Vitutti taas ihan pirusti, olin näennäisesti hallitsevampi, mutta käytit vastahyökkäykset tosi hyvin hyödyksi.

Anderson oli myös hyvä, harmittaa ihan helvetisti nuo omat molarit.

mustaseiska
20.01.2011, 09:33

Mitä vittua. Niin mäkin lähden, vielä samaan aikaan. :D

Tiedossa on siis TJ-matka. Vieläkö Luomuteurastajien virkistysrahoja on jäljellä?

Laitetaan tähän ketjuun sen verran, että yksityisviestittelyissä ja mesettelyissä selvisi, että hotellimme sijaitsevat alle 20km välimatkan päässä toisistaan, ja kumpikaan ei ennen tätä tiennyt toisen matkustavan. Lentomme on tasan sama, kuten myös matkojemme kesto. Melko huikea sattumus.

Sillävälin, kun liigan toimitusjohtajat ovat hiomassa lauantaipelien alkamisaikaa, hoitaa jäsen Herkku(PSN: JulmaHerQ) TJ:n tehtäviä yksinvaltiaan tavoin, kaikilla oikeuksilla.

Calcichew
20.01.2011, 14:49
Anaheim olisi linjoilla jos joku haluaa peleille.

Gr8-8
20.01.2011, 16:02

Ei prkl, totaalihajoominen tälle!
Hoitaako Calci reissullasi tuota emännän vai "poitsun" roolia? :)

Haska sattuma kylläkin. Pleikkarit mukaan vaan, niin vaimokkeet pysyy tyytyväisinä lomallakin.

mustaseiska
20.01.2011, 16:49
Ei prkl, totaalihajoominen tälle!
Hoitaako Calci reissullasi tuota emännän vai "poitsun" roolia? :)

Haska sattuma kylläkin. Pleikkarit mukaan vaan, niin vaimokkeet pysyy tyytyväisinä lomallakin.

Päivisin Calci kokkaa, takaa avonainen essu päällä, jonka alla hän on kommandona. Iltaisin hän siirtyy poitsun rooliin. Se, jos mikä, on Egyptiläinen täysihoito.

Saatanpa jättää ton Ps:n kotiin, niin se on suuremmalla todennäköisyydellä tallessa vielä, kun palaamme Suomeen.

Lohko kakkosen ketjuun höpöttelin seuraavaa, ja näin aiheelliseksi pistää sen tähänkin ketjuun:

Mites muuten se mahdollisen kevään Parhaat 16 -liiga, otetaanko siihen mukaan jengejä lohkoista runkkarin vai poffien perusteella?

Aion laittaa kyseistä turneeta koskevan luonnoksen näytille, kunhan vaan saan sen aikaiseksi. Olen suunnitellut asian niin, että osallistujat ratkotaan lopullisen sijoituksen, eli playoffien perusteella.

Joukkuevalinnan suunnittelisin niin, että kaikki lähtevät haluamallaan joukkueella mukaan, ei siis olisi pakko, tuskin mahdollistakaan pelata samalla jengillä, kuin tätä liigaa. Joukkuevalinnan saisi aloittaa lohko 2:sen runkosarjassa parhaiten sijoittunut, jonka jälkeen vuoroon astuisi lohko 1:sen parhaiten sijoittunut, ja niin edelleen. Näin saataisiin mukavasti panosta kaikille myös viimeisiin runkosarjamatseihin, vaikka playoff-paikat olisivat jo ratkenneet.

Kevään huipennus voidaan muotoilla enemmän demokratialla, kuin mitä nämä liigat, siksi kaipailisinkin hyviä ideoita koskien ko. turnausta.

Edellämainittua ei siis ole lyöty lukkoon, vaan kyseessä on oma ehdotukseni.

mustaseiska
20.01.2011, 17:46
Loytyisko Floridalle vastustajaa? Yhden voisin pelata ennen illan liigakierrosta.

Herkku
20.01.2011, 18:47
Coyotes tunnin päästä linjoilla.

Päivisin Calci kokkaa, takaa avonainen essu päällä, jonka alla hän on kommandona. Iltaisin hän siirtyy poitsun rooliin. Se, jos mikä, on Egyptiläinen täysihoito.

Iisisti sitten. Muutaman viinilasillisen jälkeen Calci kuitenkin yrittää vaihtaa Paras7 muutamaan kameliin, ennenkin suunnitellut tämänlaisia kauppoja. Joskus huhun mukaan kamelitkin unohtunut välistä. Se olisi isku josta LT ei toipuisi.
Muistakaa pojat sitten varoa höyrysaunoja. Ne on ansoja.

Kempula
20.01.2011, 18:48
Columbus linjoilla, joten haasteita vaan tulemaan.

se7en
20.01.2011, 22:30
Ei sit.

Filatovi
20.01.2011, 23:10
Porukkaa linjoilla? Jos on, niin haastetta Tampalle ja odotelkaa hetki, että hyväksyn.. en kokoajan tuijota ruutua kuitenkaan!

mustaseiska
21.01.2011, 02:39
Onkos näin aamutuimaan vielä porukkaa peleillä?

Kuubextra
21.01.2011, 10:10
Mun näkemys tästä pelistä ja itse tilanteesta oli se, että aikaa oli noin. 50 sekunttia, olin MUISTAAKSENI maalin tappiolla ja painoin sitten starttia, otin maalivahdin pois, mutta kun painoin ympyrää palatakseni peliin, ruutu jäi paikalleen, enkä saanut avattua esim. sitä kohtaa, josta näkee palkit TV, Internet, Ystävät jne. Tämä ei todellakaan ollut tarkoitus, joten pahoitteluni siitä sinnepäin, olen ottanut pahemminkin turpaan tässä pelissä, mutta pelaan kyllä aina loppuun asti. Kun tuo oli ollut paikallaan jonkun 20 sekunttia, ajattelin, että se jäi sitten siihen, meinasin sammuttaa konsolin, mutta jätin sen kuitenkin päälle, ja kun palasin, taululla näkyi meikän 0-3 voitto, joka ei ollut tarkoitus, en ole tuota missään vaiheessa tehnyt normaaleissa online-peleissäkään. Silkka vahinko siis.

Laitoin sittemmin yv:tä, muistaakseni, että "yhteys katkes?", koska en todellakaan itsekkään tiennyt, miksi olin saanut voiton. En todellakaan yrittänyt pelata voittoa itselleni.

Pahoitteluni tilanteesta, pelaan kyllä kaikki ottelut loppuun, tämä oli silkka vahinko ja otan vastuun tästä kontolleni.

Mustaseiska päättäkööt tuleeko tästä mitään lisäsanktioita.

1. tilanne oli 5-3. 2. Sun pelihistoria näyttää viimeisestä kymmenestä online-pelistä kaksi poistumista. 3. Satavarma että jokainen vähänkään enemmän pelannut tietää sen, että jos poistut ensin pelistä niin myöskin häviät pelin.

Jos sitten enstaina pelataan loppuun asti. Onnea vaan tuleviin peleihin!

Kuubextra
21.01.2011, 10:40
Mitäs antaisitte Tyler Seguinista vaihdossa?

e. onlinella olen, että jos pelit kiinnostaa...

hellcop
21.01.2011, 11:58
Islanderilla kaupan perussentteri, vanha jyrä Doug Weight (80?). Eiköhän toi johonkin jengiin mahdu kolmos/neloskenttään. Nyt Islandersissa ykkös/kakkoskentässä, eikä oikein tulla toimeen.

Vaihdossa haluttais +80 snaipperi.

Filatovi
21.01.2011, 22:28
Missä ihmiset? Perjantai-ilta.. eikai vaan ryyppäämässä.

Nojoo, haastetta Tampalle, jos ja kun sellaisia ihmisiä ilmestyy linjoille, keitä vs. en ole pelannut.

Itseasiassa taidan sammuttaa tuon pleikan nyt, ja laitatte sitten täällä ilmoitusta, kun olette onlinessa niin laitan tuon rakkineen myös päälle!

NiksuP
21.01.2011, 23:40
Nojoo, haastetta Tampalle, jos ja kun sellaisia ihmisiä ilmestyy linjoille, keitä vs. en ole pelannut.
Meikä voi tulla linjoille!

E: Tai sitten en, "EA:n palvelimet eivät ole tällä hetkellä käytettävissä, yritä myöhemmin uudelleen."

Kempula
22.01.2011, 00:05
Columbus ottaa haasteita vastaan parin tunnin ajan.

mustaseiska
22.01.2011, 00:24
Columbus ottaa haasteita vastaan parin tunnin ajan.

Pelattaisko joskus 10 minuutin päästä meidän pelit pois alta?

se7en
22.01.2011, 11:01
Oisko aamupeleille ketään. Haastetta tuleen, jos on. Pyörin tässä edestakas, joten ei kannata heti hermostua jos en liity.

mustaseiska
22.01.2011, 21:39
Entäs iltapeleille? Työpäivä ja liigakierros hoidettu pois alta, ja nyt Panthers kaipailee illan avausvastustajaa. Siirryn pleikalle, mikäli sellainen löytyy.

Filatovi
22.01.2011, 22:18
Keskustelua perinteisistä ongelmista (http://www.konsolifin.net/bbs/ps3-verkkoasiat/89505-nhl-11-verkkopeliongelma-thomson-tg784-modeemi-nat3.html)

Eli tuolla on tuoretta keskustelua näistä ongelmista, joita koemme tämän rakkaan pelimme kanssa. Itelläni on juurikin tuollainen Soneran KotiTV-Thompsoni käytössä. Sikälimikäli oikein tuota lukiessa ymmärsin, ei noilla kirjoittajilla toimi lainkaan verkkopelit, tai todella huonosti, kun taas itsellä esimerkiksi tässä liigassa olen suurinta osaa vastaan saanut pelit toimimaan. Toisia vastaan kun tulee taas aina tuo "Yhteys vastustajaan katkennut".

Ei olisi minulle mikään ongelma vaihtaa modeemia, kun toinenkin tästä taloudesta löytyy, mutta en sitä ainakaan tänään pysty tekemään. Sitten, kun haluan kattoa KotiTV:tä, niin joudun taas vaihtamaan jne jne.. VMP.

Voisin noita porttien avaamisia kokeilla, jos joku asioista tietävä selostaisi esim livenä, kun tuolla vain kysellään tyyliin "Avasitko tähtiportin NAT26693059 kolmannen ulottuvuuden". Itse en edes tiedä mistä portteja yms natteja operoidaan.

Edit. Linkki vie konsolifinin keskustelupalstalle, keskusteluun NHL11-yhteysongelmista.

mustaseiska
22.01.2011, 23:08
Sori JussiK, huomasin vasta yksityisviestisi, siirryn koneelle puolen tunnin sisään, ja siitä eteenpäin Florida on pelivalmiudessa.

PELL
23.01.2011, 00:06
Pisteautomaatti Penguins ois nyt hetken linjoilla. Kaikki vaan, ketkä on onlinessa, oon pelannu niitä vastaan molemmat pelit.

edit. Niin ja jos jotain kiinnostaa, niin kaupattavana on ainakin Malkin, Fleury, Staal, Letang. Tarviin laituria, kiekollista pakkia ja veskaria. Ehdotelkaa.

salonen
23.01.2011, 01:55
Olisko joku vielä pelailemassa? Phillyltä ilmaiset kännipisteet pois...

mustaseiska
23.01.2011, 21:14
Onko jengiä peleillä? Florida kaipaa vastustajia.

NiksuP
24.01.2011, 15:04
Alkaa kyllä pikkuhiljaa ottamaan päähän, kun se on ihan sama millälailla painaa vastustajan päädyssä, kun molke ottaa kaikki kiinni. "peukku ylös"

Bouwmeester
24.01.2011, 15:30
Montrealille peliseuraa hetken päästä?
Oon tässä pelivalmiudessa seuraavat pari tuntia, haastetta yvllä niin tuun linjoille.

Filatovi
24.01.2011, 16:25
Vaihdoin modeemia, ja nyt ainakin Fuparin Coloradoa vastaan toimii heittämällä!

Koputetaan puuta, ja toivotaan, että muutkin toimii ;-) Pitää sitten pelipäivinä vaihtaa aina tuota modeemia, että näkee KotiTV:n..

Edit. Vittu mitkä pelit Fuparia vs. kahdessa pelissä 1 oma maali, 4 tolppaa ja 6 läpiajoa, jotka katkaistiin heittäytymällä. Näistä seurasi 1 rankkari. Huoh. No voitot meni 1-1, kun toisessa pelissä nousin vikalla minuutilla tasoihin ja rankkareissa voitin. Toinen peli päättyi Fuparille 1-4, vaikka olisin ihan hyvin voinut voittaa tuon pelin. Hyvät ja suhteellisen tasaiset pelit kuitenkin!

se7en
24.01.2011, 19:23
Carolinaa vastaan pari matsia ja molemmista turpaan. Sen verran tarvii vastustajasta sanoa, että kovalla prosentilla mies viimeistelee. Sitten Cam Ward venähtelee Hurricansein maalinsuulla toisinaan melko käsittämättömiin seiveihin. Toisessa pelissä mulla tais olla jokunen tolppakin ja peli päättyi lopulta 8-5. Suoraan sanottuna pisti oikein tosissaan ketuttaan, kun toinen käy vaan heittämässä kiekon reppuun tosta noin. En nyt sano, että olisin voittojakaan ansainnut, kyllä pelit oli kuitenkin melko tasaisia, mutta että kahdeksan maalia painaa niin ei jeesus. Kyllä syö miestä.

No, tavoitteena on vaatimattomasti playoff-paikka ja sitten katotaan mihin siellä rahkeet riittää. Carolina tuntui kyllä aika hankalalta vastukselta.

Keba
24.01.2011, 19:25
Löytyiskö Oilersille peliseuraa. Pitkästä aikaa ennättäisi pari matsia vääntämään..

mustaseiska
24.01.2011, 20:00
Jäsen Herkku toimii liigan TJ:nä tästä hetkestä alkaen 2.2.2011. asti. Tällävälin liigan varsinaiset toiminnanjohtajat matkustavat Egyptin konferenssiin keskustelemaan mm. lauantaipelien alkamisajasta, sekä muista liigan kehittämisideoista.

NiksuP
24.01.2011, 21:17
Löytyiskö Oilersille peliseuraa. Pitkästä aikaa ennättäisi pari matsia vääntämään..
Meikä voisi pelata. Vastaa täällä, jos huvittaa pelata, niin raahaan itteni tohon pleikan ääreen.

E: Netti pätkii tällä hetkellä sen verran pahasti, että ei enää.

Filatovi
24.01.2011, 21:23
Jaahas, kolmannen erän lopussa pelin ollessa HELLLCOP:n NYI:tä vastaan 2-2, peli tilttaa. Minulle tuomittiin häviö. Ehdotin kyllä HELLCOPille, josko pelattaisiin seuraava peli, siten, että minä voitan.

Mielestäni tälläinen olisi jokseenkin oikeudenmukainen ratkaisu, että tasataan pisteet.

Mitä mieltä muut tälläisestä ehdotuksesta?

hellcop
24.01.2011, 21:25
Jaahas, kolmannen erän lopussa pelin ollessa HELLLCOP:n NYI:tä vastaan 2-2, peli tilttaa. Minulle tuomittiin häviö. Ehdotin kyllä HELLCOPille, josko pelattaisiin seuraava peli, siten, että minä voitan.

Mielestäni tälläinen olisi jokseenkin oikeudenmukainen ratkaisu, että tasataan pisteet.

Mitä mieltä muut tälläisestä ehdotuksesta?

Multa meni pata jumiin, kone kiinni ja aloin vitutukseen tiskaamaan. Mun mielestä on ok, että saat voiton seuraavasta pelistä samoin lukemin. Mä otin aikalisää viime minuuteilla ja siihen se kaatu.

Onko muilla ongelmia kaatumisen suhteen? Mun muistakseni jo toinen kerta tässä liigassa kun käy jotain tommosta..

Filatovi
24.01.2011, 21:29
Multa meni pata jumiin, kone kiinni ja aloin vitutukseen tiskaamaan. Mun mielestä on ok, että saat voiton seuraavasta pelistä samoin lukemin. Mä otin aikalisää viime minuuteilla ja siihen se kaatu.

Onko muilla ongelmia kaatumisen suhteen? Mun muistakseni jo toinen kerta tässä liigassa kun käy jotain tommosta..

Kiitos, hieno ele. Vituttaa nousta taistellen tasoihin ja tilttiin koko roska. Toi taitaa olla melko myrkkyä tässä pelissä, joko ottaa kolmannen erän lopussa mv pois tai aikalisä. Ehkä nämä jutut on parempi jättää tästä lähtien tekemättä :-D

Jos jaksat, niin tuleppa onlineen kun oot tiskaillu, voidaan sitten höntsäillä toi peli alta pois. Mitenköhän se kannattais toteuttaa, ohjaimet vaan pöydälle ja odottelee, että peli menee kolmanteen erään, ja sitten otat mv pois tjsp? Ei kuitenkaan oikeastaan jaksaisi pelaamalla pelata peliä, joka tulee jokatapauksessa päättymään ennalta sovitulla tavalla.

Edit. Hellcop, pistä privaa jos/kun tulet pleikkarille tänään vielä, niin tulen itse myös. Muut kanssa, ketä vastaan on pelejä pelaamatta, pistäkää privaviestiä niin tulen pelaamaan!

hellcop
24.01.2011, 21:43
^ Mä ehdin aloittaa jo kaverin kanssa paras kolmesta ja sit koittaa unet. Mut katotaan huomenna tota vikaa peliä, kyllä sä saat pistees.

Babu
25.01.2011, 15:20
Nyt olisi New York Rangers linjoilla. Jos sinulla siis on meikäläistä vastaan pelit pelaamatta, niin ei muuta kuin pleikkarille sieltä. Parit pelit voisin pelailla.

Filatovi
25.01.2011, 19:10
Tampa tulee linjoille liigakierroksen jälkeen, joten ne, keitä vastaan en ole vielä pelannut, linjoille!

Hirveät halut pelata, vaikka voiton jälkeen on aina sellainen "jees"-fiilis, mutta tappion jälkeen vituttaa aivan järkyttävästi!

Edit. On tää vaan paska peli, saa kyllä nämä tappiot peli-ilon katoamaan aivan täysin. Teen aivan jumalattoman duunin aina yhden maalin eteen, kun kaverin veskalla käsi käy kobrana ja liu'utaan onetimerin eteen jo valmiiksi. Sitten oma seula imee kuin mikä. Riittää, kun heittää rannetta maalille tai lämää ilman maskia viivalta onetimerin. Aina menee!

Kertokaas joku tietäjä, millaiset asetukset teillä on, kun joka onetimeri ollaan tukkimassa maalin edessä, ja itse en saa niitä perille koskaan. Mullehan ne uppoaa. Myös kiinnostaisi se, että miten pitää pelaajat laittaa pelaamaan, että tulisi niitä ohjausmaaleja? Vaikka laitan kaikki napit sarjaa "maalin edusta", ei niitä mun kavereita siellä vaan ole.

Mähän alan kuulostaa ihan SM-liigan valmentajalta. Aina itkemässä :-D

Edit.2 Elmerin Phillyä vastaan sairas peli taas, johdin varmaan 4 kertaa mutta 6-5 tappio. Kuvottavaa. En vaan osaa voittaa. Mun veskat ei voita kaksintaisteluissa edes Phillyn räkäsiä 77ovr veskoja.Taitaa jäädä tällä jengillä playoffsit haaveeksi.

Cover
26.01.2011, 00:38
Mulla siis edelleen latausjohto rikki, koitan mahd. nopeasti ostaa uuden, toivottavasti jo huomenna, ja pelailen sitten rästi pelejä pois, pahoitteluni.

Musta_Kyy
26.01.2011, 09:53
Olisin innokas pelaamaan muutaman matsin päiväsaikaan, jos kiinnostusta niin laittakaahan yksityisviestiä..

PELL
26.01.2011, 14:10
Pittsburgh ja Toronto vaihtokaupoilla

Torontoon matkaa Malkin, Letang ja Conner ja Pens vahvistuu pelaajilla Kessel, Phaneuf ja Versteeg.

Kiitos kaupoista.

edit. Nyt alkaa pingviineilläkin peli kulkea! Alkukauden tilasto oli muistaakseni 4-25-0, nyt 9 viime pelistä tullut 8 voittoa! Kauppojen jälkeen pelasin neljä peliä joista kaikista tuli voitto. Joukkue tuntuu nyt todella hyvältä! Fleurykin palasi pelaajavaihtojen jälkeen omalle tasolleen, enkä tällä hetkellä häntä olekkaan kauppaamassa :)

Kiitos sinkelille ja Musta_Kyylle peleistä.

Babu
26.01.2011, 16:20
New York Rangers haluaisi ottaa parit pelit. Löytyiskö peliseuraa?

Kuubextra
26.01.2011, 16:30
New York Rangers haluaisi ottaa parit pelit. Löytyiskö peliseuraa?

Joko EA:n serverit pelittää? Hetki sitten en päässyt kirjautumaan sisälle.

Babu
26.01.2011, 16:38
Joko EA:n serverit pelittää? Hetki sitten en päässyt kirjautumaan sisälle.

Hyvin mulla toiminut tämän päivän ajan.

se7en
26.01.2011, 18:28
Blues online, haastetta tuleen. Tunnin verran aikaa pelailla.

NiksuP
26.01.2011, 19:46
Meikä on linjoilla kahdeksasta yhdeksään, mikäli vain EA:n palvelimet toimii.

Filatovi
26.01.2011, 23:39
Huh, pelasin tänään kyllä kolme helvetin hyvää peliä. Voitto Atlantasta 5-1 (Laukaukset 30-6) ja sitten voitot EinoKeisarin Dallasista, 5-3 ja 4-2. Dallasin oma koira Richards puri tekemällä 2+0, kun taas Stamkos tyytyi surffailuun..

Tosiaan, tuossa Dallasia vastaan pelaillessa tuntui, että kaikki onnistuu. Kaikenlainen kireys ja pelko tappiosta loisti poissaolollaan ja sain onnistumisiakin. Tein myös yhden henkilökohtaisesti hienoimmista maaleista kun syöttelin 3vs2 ylivoimahyökkäysessä Dallasin pakit jojoon neljällä syötöllä. Sitten kun lähdin omasta päästä pakilla, ei ollut kiire avata peliä, vaan ihan rohkeasti nousin, ei tietoakaan edellispelien paniikista. Olisipa tämä pelaaminen aina yhtä mukavaa!

Kun saa pari voittoa alle, pystyy paljon paremmin keskittymään peliin, ja hakemaan parempia kuvioita, kun taas tappioiden aikaan sitä vaan yrittää pusertaa samasta paikasta läpi harmaan kiven ja hakkaa päätä seinään. Hassua, mutta näin se näyttää tässäkin pelissä olevan, aivan kuten oikeassa elämässä. Onnistumiset tuo itsevarmuutta ja niin edelleen.

Tuli myös mietittyä, että tämä peli on kyllä joka pennin väärti. Ajatellaan, että olen kavereiden kanssa, liigoissa ja HUT:ssa pelannut ehkä noin 170 peliä, ja EASHL:lää tullut tahkottua joku 260 peliä, eli yhteensä noin 430 peliä. Yksi peli kestää keskimäärin ehkä 23 minuuttia, joten tällä hetkellä pelitunteja on vajaat 165. Aika paljon huvia (ja raivon tunnetta) 60eurolla saa, jos vertaa moneen muuhun asiaan elämässä. Tietty vähintään sama, ellei suurempi määrä pelejä on vielä edessäpäin!

salonen
27.01.2011, 17:09
Phillyn poijjaat pelailemassa parin tunnin ajan, haasteita otetaan vastaan...otetaan vastaan

NiksuP
27.01.2011, 17:18
Phillyn poijjaat pelailemassa parin tunnin ajan, haasteita otetaan vastaan...otetaan vastaan
Jossei olla pelattu vielä, niin eiköhän se ole sitten sen aika.. ;)

Sinkel
27.01.2011, 17:26
Ehdotelkaa vaihtoja!

Malkinia vaihdetaan johonkin!!!

salonen
27.01.2011, 20:32
Phillyllä myynnissä kaikki muut, paitsi Pronger ja Richards. Hakusessa veskari ja leftin sentteri

Sinkel
27.01.2011, 21:26
Joskus 15min päästä peliä.

Kuubextra
27.01.2011, 21:44
Ottawa linjoilla seuraavan tunnin, olis pelejä jäljellä seuraavia vastaan:

2x Tamba Bay
2x Colorado
2x Calgary
2x Washington
2x Montreal
2x Buffalo
1x St.louis
1x Dallas

Joku edellä mainituista nyt pelaamaan mua vastaan?

e. edelleen odottelen vastustajaa linjoilla..

e. tämän päivän pelit on meikäläisen osalta pelattu. Onnistuin antamaan lämpimät löylyt Tamballe, kiitos pelistä!

PELL
27.01.2011, 22:40
Jos joku tarvii keskiverto sentteriä, niin mä tarvin keskiverto laituria. Talbot(80) ja Kennedy(79) ois kaupan. Myös Fleuryn(89) voin vaihtaa johonkin about 85 veskariin jos saadaan jompikumpi noista senttereistä mukaan kauppaan.

se7en
28.01.2011, 08:50
St. Louisilla on kaupan Jaroslav Halak (85) ja Andy McDonald (83). Voi siellä muitakin olla kaupan, jos joku keksii jonkin hyvän diilin. Haussa maalivahti (overall ~85) ja jotain taskuraketteja hyökkäykseen.

Jaasin
28.01.2011, 12:37
Reissut on reissattu ja ottawa voisi tässä pelata pari päivämatsia. Ketään linjoilla?

salonen
28.01.2011, 13:22
Philadelphia ja Pittsburgh kaupoilla. Scott Hartnell ja Mike Comrie vaihtoivat seuroja.

Kuubextra
28.01.2011, 14:18
Taas kun haastaa toisen tulee "Käytetään aiempaa kokoonpanoa..plaaplaa...". Mitä nyt siis pitää tehdä että taas toimisi?

Filatovi
28.01.2011, 14:31
Taas kun haastaa toisen tulee "Käytetään aiempaa kokoonpanoa..plaaplaa...". Mitä nyt siis pitää tehdä että taas toimisi?

Haastaa uudestaan.

Hohhoijakkaa, alkaa jo turruttamaan tämä häviäminen. Te, jotka pelaatte mua vastaan vielä, annan tipsin: Lämätkää etuylänurkkaan, uppoaa helposti. Vastapuolella tähtiveskari Elliot torjuu kaiken muun paitsi rankkarit tai tyhjiin.

Varmasti olen ollut huonompi monessa pelissä ja niin edelleen, mutta ei sieltä veskalta kyllä tule yhtään, ei jumalauta yhtään apuja. Se on sama ketä vastaan itse pelaan, onko siellä vaikka itse Puurula maalissa, ei vaan mene.

Pelit jatku siihen mihin eilen Kuubextraa vastaan jäi, "hienoon" maalivahtipeliin ja motivaation loppumiseen. Kaksi erää taas tuli tuhlattua elämää odotellessa pelin loppumista. Harmi ettei tolppia tilastoida, voittaisin ainakin jotain tässä pelissä.

NiksuP
28.01.2011, 14:44
Jossei olla pelattu vielä, niin eiköhän se ole sitten sen aika.. ;)
Jäi nämäkin pelit pelattua, kun alkoi pleikka asentamaan päivityksiä..

Hetken päästä olisin varmaan linjoilla, anyone else?

Jaasin
28.01.2011, 15:11
Vaikuttaa taas helvetin hyvältä. Tämänpäiväisten oireiden perusteella löisin rahat likoon sen puolesta, että tämäkin liiga jää kesken teknisten ongelmien takia.

Chicagon kanssa sain lopulta kuitenkin matsin väännettyä, 1-2-tappio, ja voittomaalin teki mun oma bottipelaaja omiin ihan vaarattomassa tilanteessa noin 2 minuuttia ennen loppua. Vikalle minuutille sain toki pakolliset kaksi tolppaa aikaiseksi. Mukavaa hommaa.

JussiK: laita treidiehdotus tulemaan Thomas <-> Elliott. Hyväksyn heti kun oon pleikalla..

EinoKeisari
28.01.2011, 15:20
Semmosta kysyisin, että tippuuko pelaajien overalit, kun pelaa tappio asemassa tai muutenkin, kun toinen on saanut taottua parin maalin kaulan. Sillä tuntuu että pelaajat luistelevat kuin tervassa ja syötöt eivät mene enää omille samalla lailla kuin jos olisi peli tasan tai johdossa. Sama toisin päin, kun on johtoasemassa ja saanut parin maalin kaulan vastustajaan, niin tuntuu että kaikki syötöt menee omille ja pelaajatkin liikkuvat ihan erilailla.

Jotenkin vain tuntuu, että yht äkkiä pelaaminen tuntuu niin helvetin paljon vaikeammalta aina tappio tilanteessa ja sen takia välillä tulee semmosia murskatappioita. Ei jotenkin vain uskoisi, että kaikki menee oman motivaation tippumisen piikkiin. Vai onko tuo vain harhaa, että omat pelaajat alkavat pelata huonommin.

Jos se noin menee, että pelin tilanne vaikuttaa pelaajiin, niin ei siinä mitään. Ihan ymmärrettävää että pelaajien ominaisuudet tippuvat. Niinhän se on yleensä oikeassakin lätkässä, että kun pelissä alkaa selkäranka napsumaan, niin harvoin siellä enää samalla lailla pelataan kuin mihin olisi rahkeita.

Babu
28.01.2011, 15:55
New York Rangers voisi pelata parit pelit, haastetta tulemaan!

se7en
28.01.2011, 18:39
Game over.

Yritettiin äsken Raisingerin kanssa saada pelejä aikaan, mutta eihän se onnistunut. Ladataan kokoonpanoja, talletetaan kokoonpanoja, ladataan kokoonpanoja, vastustaja on lähtenyt. Tämmöstä. Kiitos EA.

Durable
28.01.2011, 18:44
Game over.

Yritettiin äsken Raisingerin kanssa saada pelejä aikaan, mutta eihän se onnistunut. Ladataan kokoonpanoja, talletetaan kokoonpanoja, ladataan kokoonpanoja, vastustaja on lähtenyt. Tämmöstä. Kiitos EA.

Mulla latasi kanssa päivällä kokoonpanoja eikä päästänyt peliin, mutta kun uudelleen yritin niin toimi.

Filatovi
28.01.2011, 19:25
Mulla latasi kanssa päivällä kokoonpanoja eikä päästänyt peliin, mutta kun uudelleen yritin niin toimi.

Joo, samaa ongelmaa oli aiemmin myös, mutta haastaa kerran, pari uudestaan niin ainakin mulla alkoi toimimaan!

hellcop
28.01.2011, 20:02
Jos ja kun tämäkin liiga menee rosteripäivitysten yms EAn takia vituiksi, niin en TODELLAKAAN suostu ottamaan enää kolmatta kertaa New York Islandersia joukkueeksi. Ihan mikä vaan muu joukkue.

Jaasin
28.01.2011, 22:25
Ottawa on linjoilla.

Jaasin
28.01.2011, 22:54
Vaikeeta on. Dallasin kanssa kohta 10 kertaa koitettu saada peliä käyntiin. jeejee

Kuubextra
28.01.2011, 22:59
Dallasin ja Tamban kanssa koetettu useita kertoja.

Voisko auttaa jos latais jonkun tuolta: Online -> Oma Online NHL 11 -> Lataa kokoonpanoja -> ?????

"..aiempaa kokoonpanoa"... eli jos aiempi joku??

e. Mitä jos ennen peliä molemmat latais käyttöön tuon 2011.01.12 -kokoonpanon, myös siis se joka haastaa.

Latasin tuon. Voiko joku tulla kokeileen?

Sinkel
28.01.2011, 23:02
Kaikki pelaajat myytävänä! Pistäkää tarjouksia tulemaan niin katsotaan tuleeko kauppoja.

Ja saa haastaa.

Kuubextra
28.01.2011, 23:15
e. Mitä jos ennen peliä molemmat latais käyttöön tuon 2011.01.12 -kokoonpanon, myös siis se joka haastaa.

Latasin tuon. Voiko joku tulla kokeileen?

TOIMII!!

EinoKeisari
28.01.2011, 23:15
En tiiä mitä tapahtu, mut päästiin peliin...

Kuubextra
28.01.2011, 23:46
En tiiä mitä tapahtu, mut päästiin peliin...

Pääasia että tietää jatkossa ku tulee päikkäreitä.

Takkiin tuli huolella 8-4, jossa parit tyhjät maalit. Yllätti se että annoit tietokoneen puolustaa usein(?). En ole edes tiennyt että se on mahdollista, siis että kiekon voi käytännössä konekkin ottaa pois suhteellisen tehokkaasti.

Bostonilla jatkuu huomenna pelit. Kiitoksia EinoKeisarille pelistä!

Jaasin
29.01.2011, 00:15
Kröhöm, kuubextraseni: millä jengillä sä pelaat?

Vai arvasitko muuten vaan, että ottawa pelaa huomenna?

EinoKeisari
29.01.2011, 00:16
Pääasia että tietää jatkossa ku tulee päikkäreitä.

Takkiin tuli huolella 8-4, jossa parit tyhjät maalit. Yllätti se että annoit tietokoneen puolustaa usein(?). En ole edes tiennyt että se on mahdollista, siis että kiekon voi käytännössä konekkin ottaa pois suhteellisen tehokkaasti.

Ottawalla jatkuu huomenna pelit. Kiitoksia EinoKeisarille pelistä!

Joo annan pakkien hoidella puolustuksen ja painenlen sitte ite hyökkääjäl avuks. Toi toimii ihan ok, paitsi ihan übereimpiä mailavirtuooseja vastaan.

se7en
29.01.2011, 00:19
Tässä sinkelin kanssa yritetty päästä peliin, mutta ei onnistu. Latasimme molemmat kokoonpano 7:n ja kokeilimme sitten mennä peliin, mutta aina valittaa jostain. Sellaisen havainnon olen tässä kuitenkin tehnyt, että jos on kokoonpano 7 käytössä, niin liigaan mentäessä ei kone halua automaattisesti hakea "uusia" kokoonpanoja. Jos on kokoonpano 8 ladattuna, niin sitten toi paska haluaa väkisin tunkea jotkin uusimmat kokoonpanot liigaan mentäessä. Tästä voisi päätellä, että seiska kokoonpanot on ok, mutta silti emme pääse pelaamaan, kun taas halutaan latailla ties mitä. Ei tuo peli nyt oikein taas skulaa.

Bouwmeester
29.01.2011, 03:39
Ketään aamuyön peleille? Montreal voisi pelata pelin tai kaksi.

Kuubextra
29.01.2011, 09:44
Kröhöm, kuubextraseni: millä jengillä sä pelaat?

Vai arvasitko muuten vaan, että ottawa pelaa huomenna?

:D sori, joo Bostonilla mennään näissä karkeloissa. Dementia.

Joo annan pakkien hoidella puolustuksen ja painenlen sitte ite hyökkääjäl avuks. Toi toimii ihan ok, paitsi ihan übereimpiä mailavirtuooseja vastaan.

Tajusin pelin puolessa välissä että prkl kone on aina keskialueella ja sinisellä vastassa. Sitä ennen varmaan kerran pääsin maalille. No sitte piti lopettaa turha syöttely ja veivailla niitten ohi, mutta oli kyllä liian myöhäistä.

Cover
30.01.2011, 03:17
Ohjaimen latausjohdot oli loppu paikallisesta kaupasta, joten laitoin netistä tilaukseen. En tiedä kuinka kauan kestää túlla, ja saa heittää pois jos koette tarpeelliseksi, mutta yritän kyllä pelata kaikki pelit tiuhaan tahtiin kunhan johto kolahtaa luukusta.

se7en
30.01.2011, 11:55
Ohjaimen latausjohdot oli loppu paikallisesta kaupasta, joten laitoin netistä tilaukseen. En tiedä kuinka kauan kestää túlla, ja saa heittää pois jos koette tarpeelliseksi, mutta yritän kyllä pelata kaikki pelit tiuhaan tahtiin kunhan johto kolahtaa luukusta.

Tuohan on ihan tavallinen mikro-USB -johto, joita saa suurinpiirtein jokaisesta liikkeestä, jotka myy minkäänlaisia johtoja. Saattaapa jopa paikallisesta citymarketista tai Tokmannilta löytyä. Tietämättä missä asut ja mitä liikkeitä ympärilläsi on.

Sen verran hiljaista on tässä ketjussa nyt, että taitaa olla liiga jäissä kokoonpanoshow:n vuoksi. Paska EA.

hellcop
30.01.2011, 12:34
Jep, noita piuhoja nyt on joka paikassa nykyään. Kännykät, digikamerat, mp3-soittimet, yms.

Kuival
30.01.2011, 15:22
En tiedä muista, mutta meikäläisellä on uusimman kokoonpanon latauksen jälkeen ollut pelit ihan jäässä. Että näin taas, vittu. Jäikö tämä taas tähän?

E: Tänäänkin on kolme eri jannua yrittänyt haastaa ja joka kerta on valittanut vääristä rostereista. Hienoa.

Jaasin
31.01.2011, 12:56
Joo, hyvältä vaikuttaa, taas.

Joku Pleikkaniilo voisi kertoa, että miten EA on kommentoinut näitä ongelmia (maailmalla/suomessa tai ihan missä vaan)? Miksi tämä kusee yrityksestä toiseen?
Voiko asialle oikeasti tehdä jotain? jne.

Kiitos.

Herkku
01.02.2011, 21:52
Onko kukaan saanut otteluita pelatuksi? Ei onnistunut tänäänkään.

Kuubextra
02.02.2011, 12:17
Onko kukaan saanut otteluita pelatuksi? Ei onnistunut tänäänkään.

Latasiko molemmat osapuolet Kokoonpano 6:n(/7) ? Tällä toimi ainakin heti viimeksi kun muuten ei toiminut millään.

se7en
02.02.2011, 12:20
Latasiko molemmat osapuolet Kokoonpano 6:n(/7) ? Tällä toimi ainakin heti viimeksi kun muuten ei toiminut millään.

Herkun kokeiluista en tiedä, mutta itse olen kokeillut kaikin keinoin, myös noin. Ei toimi. Selvitykseni kokeiluista voit lukea tästä ketjusta muutama postaus ylempää.

Olen myös lähestynyt EA:ta asian tiimoilta, enkä ole saanut vastausta. Juuri äsken laitoin uutta viestiä, koska he lupaavat vastata 24 tunnin kuluessa, eikä vastausta kuulunut. Suosittelen myös pommittamaan support@ea.com.

Saube
02.02.2011, 16:18
Herkun kokeiluista en tiedä, mutta itse olen kokeillut kaikin keinoin, myös noin. Ei toimi. Selvitykseni kokeiluista voit lukea tästä ketjusta muutama postaus ylempää.

Olen myös lähestynyt EA:ta asian tiimoilta, enkä ole saanut vastausta. Juuri äsken laitoin uutta viestiä, koska he lupaavat vastata 24 tunnin kuluessa, eikä vastausta kuulunut. Suosittelen myös pommittamaan support@ea.com.

Juu mäkin pistin EA:n technical supporttiin ticketin meneen pari päivää sitten eikä mitään vastausta oo kuulunut... Ovat tainneet sulkea koko supportin on sen verran kauan tuntuu yli tuosta luvatusta 24 tunnista menevän.

Kuubextra
02.02.2011, 17:11

Laittakaa ennemmin tuota kautta: Tukikotisivu (http://eafi.custhelp.com/)

Itselleni he ovat vastanneet vuorokauden sisällä. Tosin asia on koskenut online-passia.

mustaseiska
02.02.2011, 17:49
Otan tuon kokoonpano-ongelman hoitaakseni loppuviikosta, kun palailen reissulta kotiin. Lupaan hankkia asiaan selvyyden.

se7en
02.02.2011, 19:24
Laittakaa ennemmin tuota kautta: Tukikotisivu (http://eafi.custhelp.com/)

Itselleni he ovat vastanneet vuorokauden sisällä. Tosin asia on koskenut online-passia.

Samaan paikkaan ne tiketit menee lähettää sitten mailia tai laittaako tuonne. Itsellni tuli "received"-maili ja siinä oli linkki tikettiin, joka oli siirretty juuri tuonne laittamallesi sivulle. Tosin in English, koska kukaan Suomen aspasta ei varmasti osaa sanoa tähän asiaan mitään. Eipä osaa kyllä englanninkielisestäkään, joten sikäli sama lopputulos. En tiedä koskeeko tämä ongelma lähinnä suomalaisia käyttäjiä, koska muutoin luulisi EA:n reagoivan. Onnea vaan mustaseiskalle asian selvittämisessä :)

Saube
03.02.2011, 01:15
Samaan paikkaan ne tiketit menee lähettää sitten mailia tai laittaako tuonne. Itsellni tuli "received"-maili ja siinä oli linkki tikettiin, joka oli siirretty juuri tuonne laittamallesi sivulle. Tosin in English, koska kukaan Suomen aspasta ei varmasti osaa sanoa tähän asiaan mitään. Eipä osaa kyllä englanninkielisestäkään, joten sikäli sama lopputulos. En tiedä koskeeko tämä ongelma lähinnä suomalaisia käyttäjiä, koska muutoin luulisi EA:n reagoivan. Onnea vaan mustaseiskalle asian selvittämisessä :)

Sain vastauksen EA:lta, joka on melkosta diipa daapaa... Tuo tuntuu olevan yleinen vastaus kaikkiin online ongelmiin, kun tuossa ensin kerrotaan ongelmasta yleensäkin ladata kokoonpano. :D

No vastaus kuuluu seuraavasti:

"Thank you for contacting Electronic Arts.

We apologize for the inconvenience caused to you due to delayed response. If you are not able to play the game NHL 11 with new roster, I would request you to please delete the old roster and upload a new roster. To upload a new roster you will need to play the game online.

This could be an issue involving corrupt game save files. You will need to remove game related save data. I'll advise you to transfer your game save files to a memory card and once you have copied the files on the memory card, delete the game save files from the console hard disk by following the below given steps.

1. Press the PS button on the controller to enter the PLAYSTATION 3 XBM (XrossMediaBar).
2. Select the Game tab.
3. Select the Save Data Utility and press the X button.
4. Delete the file related to the game.:

Confirm that you have updated the Playstation 3 computer entertainment system with the most recent system software. You can check the version you have installed on your Playstation 3 by selecting:

- Settings.
- Then System Settings.
- Then System Information.

Confirm that you are not using any game modification devices. Unlicensed devices such as game modification devices can interfere with the proper function of the software. We do not recommend the use of any game modification devices or unlicensed products.

I would also suggest you to please clear cache of your console.

To clear the Cookies and the Cache, please follow these steps;
1. From the XMB menu, select Network.
2. Select Internet Browser.
3. After the Internet Browser appears press the Triangle button.
4. Select Tools on the Options menu.
5. Select Delete Cookies or Delete Cache then select Yes to confirm.

I hope that resolves the situation. If you have any other questions, then by all means feel free to let us know.

Thank you,

Scott
EA Online Support. "

se7en
03.02.2011, 08:56
EA Forumilta (http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/4759890.page) voi nyt löytää melko toivottoman viestin forumin moderaattorilta (oletan, että he ovat asioista jotenkin perillä):
"There will be no more patches for NHL 11 "

Eli EA:ta ei kiinnosta paskan vertaa enää NHL11 tai sen pelaajat. Pitäisiköhän tästä valittaa johonkin kuluttajavirastoon, koska tuote on viallinen, eikä se täytä lupauksiaan.

Saube
03.02.2011, 16:24
Tuohon vastaukseen on tullut kyllä päivitystä eli se ei tarkoittanut etteikö tuohon tulisi päivitystä, mutta siihen ei ole olemassa päivitystä...

http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/4759890.page

NiksuP
03.02.2011, 23:04
Tämän EA:n sössimisen ja liigan mahdollisen jatkumisen jälkeen pitää sitten vissii pelata aikamoisella tahdilla nuo loput pelit, jossei sitten runkosarjan loppumista viivytetä?

mustaseiska
04.02.2011, 01:12
Mulla venähti lomamatka yhdellä päivällä, ja kotiudun vasta tuossa puolen päivän aikoihin, joten en ole ehtinyt alkaa vielä selvittämään noita verkkoliigaongelmia. Toki tuonne EA:n forumille pistin asiallista tiedustelua aiheesta, saas nähdä saadaanko sitäkään kautta mitään vastausta asiaan. Tuosta Sauben postaamasta linkistä voi seurailla, jos sinne jotain ratkaisuja ilmestyy.

Vielä tuota liigan takarajaa ei aleta rukkaamaan, mutta jos sama tilanne jatkuu vielä ensi viikkoon, otetaan asia uudelleen esille.

Pistää vihaksi tällainen jatkuva tahiminen näiden liigojen kokoonpano-ongelmien kanssa.

Saube
04.02.2011, 10:55
Toiveita ehkä on liiga korjaamisesta, kun pistin tuohon edelliseen kyselyyn pientä selvennystä asiaan sain seuraavanlaisen vastauksen:

"Thanks for writing to Electronic Arts customer support.

I can understand your concern and I do apologies for the difficulties that you are experiencing with the game. However, due to the nature of your issue, more time is required for investigation. I apologize for any prolonged delays this might cause, but please rest assured that we are trying to handle your issue in a timely manner. During this time, you may still update your incident with additional information that might help us resolve your issue without causing any additional delay. To update your incident click the link above that says, “To view or update your question from our support site, click here.”

We appreciate the opportunity to assist you and look forward to getting you back in the game!

Thank you,

Scott
EA Online Support. "

se7en
04.02.2011, 12:15
Toki tuonne EA:n forumille pistin asiallista tiedustelua aiheesta, saas nähdä saadaanko sitäkään kautta mitään vastausta asiaan. Tuosta Sauben postaamasta linkistä voi seurailla, jos sinne jotain ratkaisuja ilmestyy.

Niin minähän sen linkin alunperin postasin. Olen myös aloittanut samalla foorumilla uuden ketjun (http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/4753550.page) ennen tuota kyseistä ketjua. Siinä selitän asiallisesti ongelman ja mitä se aiheuttaa. Olen myös laittanut saman viestin EA:n supporttiin.

mustaseiska
04.02.2011, 16:45
Se7enin linkki on alkuperäinen, ja näinollen virallinen seurantaketju asian tiimoilta. Hänen tiedustelunsa ko. asiasta on myös virallisempi, kuin allekirjoittaneen. Olen suunnattoman pahoillani mielipahasta, joka aiheutui, kun menin kirjoittamaan väärään ketjuun EA:n foorumeille.

Palasin juuri lomamatkalta ja yritän täst`edes toimia oikein. Toivottavasti saadaan homma pelittämään.

se7en
05.02.2011, 11:38
Se7enin linkki on alkuperäinen, ja näinollen virallinen seurantaketju asian tiimoilta. Hänen tiedustelunsa ko. asiasta on myös virallisempi, kuin allekirjoittaneen. Olen suunnattoman pahoillani mielipahasta, joka aiheutui, kun menin kirjoittamaan väärään ketjuun EA:n foorumeille.

Palasin juuri lomamatkalta ja yritän täst`edes toimia oikein. Toivottavasti saadaan homma pelittämään.

Älä nyt ala saivartelemaan. Laitoin vain esille, että olen myös asiasta tuonne raportoinut.

mustaseiska
05.02.2011, 14:10
Älä nyt ala saivartelemaan. Laitoin vain esille, että olen myös asiasta tuonne raportoinut.

Vitsit vitseinä, ymmärsin pointin.

Ei ole vielä kuulunut EA:lta tuon yllämainitun lisäksi mitään vastausta. Toisaalta en ymmärrä, minkälaista lisätietoa he kaipaavat, kun ei toimi, niin ei toimi.

Saube
06.02.2011, 23:48
Kirjotin tonne toiseen ketjuun seuraavaa:

http://keskustelu.jatkoaika.com/showpost.php?p=3511176&postcount=242

Pitäs ehkä joidenkin ottaa työkseen koittaa tota vai onko joku tääl koittanu?

mustaseiska
07.02.2011, 00:05
Jäsen herkku varmaankin suostuu allekirjoittaneen kanssa tuota kokeilemaan, meillä kun on nuo keskinäiset pelit vielä pelaamatta?

Herkku
07.02.2011, 01:06
Jäsen herkku varmaankin suostuu allekirjoittaneen kanssa tuota kokeilemaan, meillä kun on nuo keskinäiset pelit vielä pelaamatta?

Sun kanssas teen mitä tahansa ehdotatkin. Huomenna kykenis? Vaikka valvotkin tän yön niin mun aika on varattu Super Bowlille.

mustaseiska
07.02.2011, 22:44
Sun kanssas teen mitä tahansa ehdotatkin. Huomenna kykenis? Vaikka valvotkin tän yön niin mun aika on varattu Super Bowlille.

Kanssasi kahleisiin.

Nyt on sellainen tilanne, että meikäläinen on hetken pois kuvioista, vielä ei ole tiedossa, kuinka pysyvä nykyinen tilanne on, mutta mr. Chew on lupautunut selvittämään tämän liigassa vallitsevan tilanteen.

Saube
10.02.2011, 03:18
Tässä viimeisin tieto:

http://keskustelu.jatkoaika.com/showpost.php?p=3514272&postcount=243
(http://keskustelu.jatkoaika.com/showpost.php?p=3514272&postcount=243)

Juzsi
10.02.2011, 22:48
Sais kyl alkaa pikkuhiljaa pelittään. Pelihalut taas korkeella, vaikka vitutusta näiden liigojen kanssa on tässä nhl11 saanut kokea ja paljon.

se7en
16.02.2011, 14:12
Sais kyl alkaa pikkuhiljaa pelittään. Pelihalut taas korkeella, vaikka vitutusta näiden liigojen kanssa on tässä nhl11 saanut kokea ja paljon.

Jos jollekin on nyt vielä epäselvää, niin kerrottakoon vielä: EA ei aio korjata tätä ongelmaa. Lupaavat, että samaa ongelmaa ei ole enää NHL12. Ei kuulemma ole resursseja korjaamiseen. Lisäksi informoivat, että ongelma korjaantuu itsestään, kun uusia rosteripäivityksiä ei enää tule. Milloin se sitten lieneekään.

Mulla oli jossain vaiheessa ajatus, että lähden vaatimaan rahojani takaisin, koska peli ei täytä luvattuja toiminnallisuuksia. Ts. olen ostanut auton, jossa ei ole moottoria. Voihan siinä istua ja päristellä, mutta oikeasti ei ajamaan pääse.

Tietäis vaan mihin tämmösistäkin asioista pitäs valittaa. Kuluttajavirastoon? Kuluttaja-asiamiehelle vai mihin? Kyllähän tämä ongelma koskee kaikkia, jotka tätä peliä pelaavat ja haluavat online-liigaan osallistua.

mustaseiska
16.02.2011, 14:24
Jos jollekin on nyt vielä epäselvää, niin kerrottakoon vielä: EA ei aio korjata tätä ongelmaa. Lupaavat, että samaa ongelmaa ei ole enää NHL12. Ei kuulemma ole resursseja korjaamiseen. Lisäksi informoivat, että ongelma korjaantuu itsestään, kun uusia rosteripäivityksiä ei enää tule. Milloin se sitten lieneekään.

Mulla oli jossain vaiheessa ajatus, että lähden vaatimaan rahojani takaisin, koska peli ei täytä luvattuja toiminnallisuuksia. Ts. olen ostanut auton, jossa ei ole moottoria. Voihan siinä istua ja päristellä, mutta oikeasti ei ajamaan pääse.

Tietäis vaan mihin tämmösistäkin asioista pitäs valittaa. Kuluttajavirastoon? Kuluttaja-asiamiehelle vai mihin? Kyllähän tämä ongelma koskee kaikkia, jotka tätä peliä pelaavat ja haluavat online-liigaan osallistua.

On kyllä mielenkiintoista, miten tuo HUT-muoto toimii yksinkertaisesti niin, että se palauttaa oletuskokoonpanot aina, kun sen käynnistää. Vituttaa, ettei tämä kausimuoto voi toimia samoin. Kaippa se on uskottava, että tällainen pelimuoto, joka ei tuota EA:lle rahaa, vrt. HUT-pakat, EASHL-boostailu, on heille eräänlainen evvk-tyylinen asia.

Tällä hetkellä vituttaa koko NHL niin paljon, että jos jonkinlainen joukkovaatimus/valitus toteutetaan, olen mukana. Etulinjassa.

Kuubextra
16.02.2011, 22:07
On kyllä mielenkiintoista, miten tuo HUT-muoto toimii yksinkertaisesti niin, että se palauttaa oletuskokoonpanot aina, kun sen käynnistää. Vituttaa, ettei tämä kausimuoto voi toimia samoin. Kaippa se on uskottava, että tällainen pelimuoto, joka ei tuota EA:lle rahaa, vrt. HUT-pakat, EASHL-boostailu, on heille eräänlainen evvk-tyylinen asia.

Tällä hetkellä vituttaa koko NHL niin paljon, että jos jonkinlainen joukkovaatimus/valitus toteutetaan, olen mukana. Etulinjassa.

Kyllähän tämä vaatii kissaa isommin pöydälle. Aivan käsittämätöntä että kehdataan vielä sanoa ettei ole resursseja korjata bugeja!

Iltalehteen: "Electronic Arts huijaa kuluttajia ostamaan viallisia ja keskeneräisiä pelejä!"