View Full Version : PS3:n NHL 11 Divari
Demokratia lienee toimivin vaihtoehto, joten tulen kuuntelemaan kaikkien mielipiteitä. Mutta tässä lyhyesti miten olen suunnitellut.
-NHL-joukkueet.
-30 joukkuetta.
-5 min erät
-Vaihdot eivät sallittuja. Muuten sarja kutistuu 10 joukkueeseen.
-16 joukkuetta Play-offeissa. Sarjat paras seitsemästä.
-Kaksinkertainen runkosarja
-Pelitahti täytyy pitää yllä. Kaverin pakkiin ei saa kusta. Ottelut tulee myös pelata loppuun vaikka tilanne olisi hyvinkin epämiellyttävä. Tosin odotettavissa on jälleen muutamia EA-sportsin aiheuttamia katkoksia kesken otteluiden.
-Sarja ainoastaan Jatkoajan jäsenille
Seuraava lista on poimittu Jatkoajan keskusteluista ja saattaa sisältää virheitä. Toivon kuitenkin että Fairplay-hengessä saataisiin tilanteet hoidettua eikä valitettaisi vaikka varausjärjestys olisi hieman väärä.
Koitetaan nyt saada vietyä divari loppuun uudella sarjalla. Siis sarja on yksinkertainen jne. Vaihdot olisi pystynyt ottamaan mukaan, mutta tähän niitä en ottanut sen takia, että saataisiin tämä vietyä mahdollisimman nopeasti läpi.
Toivotaan, että pelit toimii kaikilla!
Tunnus: Jatkoaika Divari1
Lyhenne: JATDI
TJ:nä toimivat Herkku ja Sinkel
1 Rommeli / Rommeli_fin / Pittsburgh Penguins
2 Sinkel / kiiWehl / Vancouver Canucks
3 JussiK / Fresh247 / Washington Capitals
4 ditrim / ditrim2008 / San Jose Sharks
5 Babu / Raisinger / New York Rangers
6 Mäntylä #18 / sterrge / Floroda Panters
7 Lynx Canadiensis / lio94_ / Tampa Bay Lightning
8 Sinom / anantti / Carolina Hurricanes
9 Lättfil / kertsi86 / Chicago Blachawks
10 salonen /elmeri10 / Philadelphia Flyers
11 mustaseiska / Detroit Red Wings
12 JuhaHT / Hopkukkuu / Calgary Flames
13 Crueman / xswest / Los Angeles Kings
14 Kuubextra / Kuubextra / Ottawa Senators
15 Paha_Kurki/ Buffalo Sabres
16 Mentos / Anaa92 / Dallas Stars
17 kuhanpoika / Kuhanpoika / Toronto Maple Leafs
18 Tappara Seinäjoelta / juha96 / Anaheim Ducks
19 Kempula / Kempula_80 / Nashville Predators
20 NemanjaVidicious / NemanjaVidicious / Montreal Canadiens
Ilmoittakaa jos ette kerkeä pelaamaan!
Joo oon mukana. En jaksa tilailla mistään mutta aattelin heti perjantaiaamulla käydä kurkkimassa josko ton sais jostain mukaan. Perjantainahan toi julkaistaan?
Peli julkaistaan torstaina jos nyt en ole aivan väärässä. :D
En ole varma onko tuo lista oikea ketkä pelasivat divarissa, mutta korjatkoon joku muu listan jos on virheitä. Lista on kopioitu toisesta keskustelusta.
Ja alempana on järjestyksessä uudet pelaajat ketkä olivat ilmoittautuneet divariin ja nämä on poimittu tuolta PS3:n NHL11 Liiga/Divari puolelta. Ensimmäisenä on Jatkoajan nick ja toisen PSN-nick. Vihreitä varmasti löytyy.
Divari
1 Musta_Kyy
2 Beagle Boy
3 Keba
4 JZZ (siirtyi liigaan?)
5 Durable
6 HLE
7 RDivis
8 Rey
9 Narmo
10 PääylösTimppa
12 Keba / Esuman
13 Koivistoinen / yeahbuddy_
14 Pezel / Villan-88
15 Kuubextra / Kuubextra
16 mustaseiska / mustaseiska
17 Paha_Kurki / Paha_Kurki
18 Rommeli / Rommeli_fin
19 player#26 / perskeles87
20 JiiTee / TiCimon
21 Mentos / Anaa92
22 Jonttu12 / jontsu
23 Visnovsky / Visnovsky
24 Duffman / jasba7
Uudet pelaajat!
1. Sinkel / kiiWehl
2. JussiK / resh_247
3. ditrim / ditrim2008
4. Fernando / Henekh
5. Patasydän / Finneri
6. TaoTao / JohnnyBlock
Tänään tuli vpd:ltä tekstari, että paketti on postissa, joten silloin olen siis valmis aloittamaan. Jatkoajan syysliigassa kävin jo harjoittelemassa, joten divaripelejä innolla odottelen.
Nousu liigaan kariutui ratkaisevan ottelun jatkoajalla, joten innolla taas mukaan. Joku vois tuon varausjärjestyksen pistää kohdilleen. Tuon toisen topicin listassa oli meikäläinen kahteen kertaan.
Calcichew
14.09.2010, 21:34
Joo oon mukana. En jaksa tilailla mistään mutta aattelin heti perjantaiaamulla käydä kurkkimassa josko ton sais jostain mukaan. Perjantainahan toi julkaistaan?
Snagari ei tule pääliigaan mukaan eli yksi paikka on vapaana. Kyselin Beaglelta halukkuuttaan osallistua liigaan, koska oli ensimmäisellä varapaikalla pääsarjaan. Ei ehdi kuulemma vielä tähän liigaan mukaan eli sulle JZZ avautui juuri paikka pääsarjaan? Haluatko tulla?
Snagari ei tule pääliigaan mukaan eli yksi paikka on vapaana. Kyselin Beaglelta halukkuuttaan osallistua liigaan, koska oli ensimmäisellä varapaikalla pääsarjaan. Ei ehdi kuulemma vielä tähän liigaan mukaan eli sulle JZZ avautui juuri paikka pääsarjaan? Haluatko tulla?
Niin no, kyllähän sitä vois tulla taas ottamaan kaikilta kuokkaan. Hissijoukkue ilmoittautuu mukaan mestaruussarjaan siis!
Ehdottomasti mukana! Pelin hommaan vasta viikonpäästä perjantaina, ettei pääse kiusaus yllättämään kesken kirjoitusten lukemisten. Mutta siis, jos huolitaan, niin Mentos ilmottautuu.
Lynx canadensis
14.09.2010, 21:59
Johonkin divariin olisi hinkua, viikonloppuna ehdin viimeistään kunnolla aloittamaan! PSN: lio94_
Mäntylä #18
14.09.2010, 22:01
Vieläkö mahtuu mukaan? en oo aikasemmi ollu näis liiga hommeleis mukana niin en oikee tiiä miten tapahtuu. Pelin käyn torstaina metsästään jostain. psn on sterrge
Toivon, että joku vanha pelaaja laittaisi homman alulle. Itse voin auttaa tarpeen mukaan, koska iteselläni ei ole mitää aikaisempaa kokemusta tästä hommasta.
Calcichew
14.09.2010, 22:13
Divari
Musta_Kyy
Beagle Boy
JZZ
Durable
HLE
RDivis
Rey
Narmo
PääylösTimppa
Tässä hieman pävitystä listaasi divari miehistä. Loput pitikin paikkansa muistaakseni. Uusiakin mahtunee noiden kuuden lisäksi viel siis pari.
Vanhat divarimiehet voisivat myös ilmoitella tulevatko mukaan tähän liigaan! Takarajan ilmoittautumiselle saa teidän TJ päättää.
Uudet pelaajat!
1. Sinkel / kiiWehl
2. JussiK / resh_247
3. ditrim / ditrim2008
4. Fernando / Henekh
5. Patasydän / Finneri
6. TaoTao / JohnnyBlock
Musta_Kyy (tippui liigasta divariin)
Beagle Boy (tippui liigasta divariin)
JZZ (siirtyi liigaan)
Durable (tippui liigasta divariin)
HLE (tippui liigasta divariin)
RDivis (tippui liigasta divariin, mutta ilmeisesti ei tule divariin nyt mukaan)
Rey (poistettiin viimeksi liigasta kun ei saanut lähellekkään kaikkia pelejä pelattua, toimikaa miten tahdotte.)
Narmo (ei voi tulla divariin, koska ei ole enään tunnuksia jatkoaikaan.)
PääylösTimppa (huikea pelimies, mutta ei saanut pelattua kaikkia pelejä liigassa, joten poistettiin.)
Tässä hieman pävitystä listaasi divari miehistä. Loput pitikin paikkansa muistaakseni. Uusiakin mahtunee noiden kuuden lisäksi viel siis pari.
Vanhat divarimiehet voisivat myös ilmoitella tulevatko mukaan tähän liigaan! Takarajan ilmoittautumiselle saa teidän TJ päättää.
Mä oon mukana. PSN antlaa83
1 Musta_Kyy /
2 HLE /
3 Rey /
4 PääylösTimppa /
5 Keba / Esuman *
6 Koivistoinen / yeahbuddy_
7 Pezel / Villan-88
8 Kuubextra / Kuubextra
9 mustaseiska / mustaseiska *
10 Paha_Kurki / Paha_Kurki
11 Rommeli / Rommeli_fin *
12 player#26 / perskeles87
13 JiiTee / TiCimon
14 Mentos / Anaa92 *
15 Jonttu12 / jontsu
16 Visnovsky / Visnovsky
17 Duffman / jasba7
Uudet
18 Sinkel / kiiWehl *
19 JussiK / resh_247 *
20 ditrim / ditrim2008 *
21 Fernando / Henekh *
22 Patasydän / Finneri *
23 TaoTao / JohnnyBlock *
24 Mäntylä #18 / sterrge *
25 Lynx canadensis / *
26 Herkku / *
27 Sinom / anantti *
28
29
30
* Mukana
Tässä päivitystä. Edelleen etsitään sarjaan TJ:tä. Itse voin olla tässä apuna..
JZZ kiitokset huomautuksesta!
^^ Keba näyttäisi olevan listalla kahteen kertaan, kohdissa 3 ja 8.
Tonne NHL 11-ketjuun postasinkin aiemmin. Eli pleikkari tulee huomen aamulla talouteen niin tulisin mielelläni mukaan divariin. PSN tulee olemaan JulmaHerkku.
Kokemusta on liigan peluusta.
Filatovi
15.09.2010, 00:24
En ole koskaan pelannut vastaavaa liigaa, eikä näköjään ole kaikki muutkaan tässä divarissa olevat, niin voisiko joku kirjoittaa ns. pähkinänkuoressa miten homma tässä toimii?
Ei se varmasti monimutkaista ole, mutta saisipahan vähän taustoja tietoon ennen kuin päästään aloittamaan!
Ainiin, jos tuohon listaan voisi korjata PSN nimimerkkini on Fresh_247, ei resh_247!
Joo, eli sama kun ylempänä ja laitoinkin tohon Liiga/divarit keskusteluun jo, mutta laitetaan tännekin eli mukana ja nick on kertsi86.
RDivis (tippui liigasta divariin, mutta ilmeisesti ei tule divariin nyt mukaan)
Näin on, ei ole peliä näköpiirissä. Näköjään innokkuutta ja uusia pelaajia riittää. Ei tässä muuta, kuin onnea kaikille divariin! Osallistun pienempiin liigoihin sitten muöhemmin.
mustaseiska
15.09.2010, 09:06
Kuten jo tonne toiseen ketjuun kirjoitinkin, niin mielelläni olisin taas mukana, pääsen kuitenkin PS:lle vasta alkuviikosta, joten liittyisin vasta silloin.
Aktiivisuutta löytyy, joten saisin varmasti pelattua muut kiinni, kuten vanhat divarijyrät toki tietävätkin.
TJ:t päättäkööt, onnistuuko ym.
Eli mä pääsin varasijalta pääsarjaan niin en siis osallistu divariin.
Tähän mennessä kaikki uudet on lisätty listaan ketkä on sanonut halukuutensa pelata. Jos huomisiltaan/perjantai iltapäivään mennessä ei löydy TJ:tä niin itse koitan alkaa pyörittämään divaria. Itse en ole aikaisemmin pyörittännyt mitään liiga niin siksi toivon, että joku kuka on ollut ennen näissä hommissa niin pistäisi hommat alulle. Mutta jos itse joudun niin toivottavasti ymmärrystä tulee virheistä. Kukaanhan ei ole seppä syntyessään ja Calcichew on luvannut opastaa minua jos itse pistän divarin pystyyn ja kiitokset hänelle jo nyt.
Ps. Vanhatkin pelurit voisi alkaa ilmoitautua pikkuhiljaa, että saataisiin divari käyntiin mahdollisimman pian.
Tähän mennessä kaikki uudet on lisätty listaan ketkä on sanonut halukuutensa pelata. Jos huomisiltaan/perjantai iltapäivään mennessä ei löydy TJ:tä niin itse koitan alkaa pyörittämään divaria. Itse en ole aikaisemmin pyörittännyt mitään liiga niin siksi toivon, että joku kuka on ollut ennen näissä hommissa niin pistäisi hommat alulle. Mutta jos itse joudun niin toivottavasti ymmärrystä tulee virheistä. Kukaanhan ei ole seppä syntyessään ja Calcichew on luvannut opastaa minua jos itse pistän divarin pystyyn ja kiitokset hänelle jo nyt.
Ps. Vanhatkin pelurit voisi alkaa ilmoitautua pikkuhiljaa, että saataisiin divari käyntiin mahdollisimman pian.
Meikäläisen nimi puuttuu vielä listasta. Ilmoittauduin tossa muutama viesti ylempänä, joten jos pystyisit vielä paikan varaamaan ennen kuin loppuu.
Mulla on sama juttu kuin mustaseiskalla. Eli innolla ollaan mukana, jos sopii että ensi viikon alussa liityn mukaan.
Edit. Mustaseiska on muuten kahteen kertaan listalla.
Meikäläisen nimi puuttuu vielä listasta. Ilmoittauduin tossa muutama viesti ylempänä, joten jos pystyisit vielä paikan varaamaan ennen kuin loppuu.
Kiitos huomautuksesta! Rommeli ja Herkku lisätty listaa.
Beagle Boy
15.09.2010, 11:48
Mä en tosiaan tule ainakaan kauden ekaan liigaan mukaan. Tiedossa häämatkaa ja muuta hoppua. Beagle Boyn paikka siis vapaa.
Jos huomiseen mennessä ei ilmesty TJ:tä niin Herkku ja minä alamme pyörittämään divaria. Eli mahdollisesti perjantaina alkaa joukkueiden varaus jos kaikki menee suunitelmien mukaan.
Mukana ollaan jos vapaata paikkaa vielä on. PSN anantti
Ja vanhat pelaajat ilmoittakaa mahdollisimman nopeasti osallistutteko divariin, niin saadaan uusille pelaajille paikkoja vapaaksi jos ette jatka vielä tässä divarissa.
mustaseiska
15.09.2010, 13:11
Edit. Mustaseiska on muuten kahteen kertaan listalla.
Enkä kumpaankaan saanut tähteä. ;)
Tänään tuli puhelinyhtiöltä viesti, että 24/2m:n kaista olisi tiistaina auki, joten silloin pääsisin liittymään. Tämä tarkoittanee myös sitä, että viimekaudella joissakin otteluissa esiintynyt lagi on nyt poissa päiväjärjestyksestä.
Paha_Kurki
15.09.2010, 14:23
Huomenna tai ylihuomenna on peli saatu himaan saakka. Sit pääsee treenaamaan. Viimenen en aio olla! :D
Tunnukset eivät ole muuttuneet mihinkään.
Paha_Kurki/Paha_Kurki
jos tilaa löytyy, niin salonen/ elmeri10
Calcichew
15.09.2010, 19:00
http://keskustelu.jatkoaika.com/showpost.php?p=3304212&postcount=57
Linkissä taulukko yhdeksästä viimekauden divaripelaajasta jotka ovat seuraavana nousemassa liigaan, tuossa järjestyksessä toki.
20:00 päättyy varaus itse liigassa ja vielä 7 joukkuetta on ilmottautumatta. Eli mahdollisuudet liigaan on jos olette kytiksellä. Olkaa tarkkana.
Onko tilaa vielä? Säännöistä mitään tietoa; monta jengiä mukaan jne?
Teukka Teräs
15.09.2010, 22:51
Mukana ollaan jos vain joukkoon vielä mahtuu. TeroK / EikkaKo
Nonniin. Eli huomenna koittaa se päivä jolloin 90% Jatkoajan kirjoittajista saa oman kopionsa NHL 11:sta. Kun halukkaita Divarin pyörittäjiä ei ole löytynyt, ryhdymme Sinkelin kanssa toimeen. Kopioin listan ilmoittautuneista pelaajista tänne, juurikin siinä järjestyksessä kun ilmoittautumiset ovat tulleet esiin.
Demokratia lienee toimivin vaihtoehto, joten tulen kuuntelemaan kaikkien mielipiteitä. Mutta tässä lyhyesti miten olen suunnitellut.
-NHL-joukkueet.
-30 joukkuetta.
-5 min erät
-Vaihdot eivät sallittuja. Muuten sarja kutistuu 10 joukkueeseen.
-16 joukkuetta Play-offeissa. Sarjat paras seitsemästä.
-Kaksinkertainen runkosarja
-Pelitahti täytyy pitää yllä. Kaverin pakkiin ei saa kusta. Ottelut tulee myös pelata loppuun vaikka tilanne olisi hyvinkin epämiellyttävä. Tosin odotettavissa on jälleen muutamia EA-sportsin aiheuttamia katkoksia kesken otteluiden.
-Sarja ainoastaan Jatkoajan jäsenille
Seuraava lista on poimittu Jatkoajan keskusteluista ja saattaa sisältää virheitä. Toivon kuitenkin että Fairplay-hengessä saataisiin tilanteet hoidettua eikä valitettaisi vaikka varausjärjestys olisi hieman väärä.
Sarjan nimi:Jatkoaika Divari1
Lyhenne: Jkd
Salasana: lähetän yv:llä sitä mukaa kun ilmoittautumisia tulee.
Sarjan luonti oli melko epäselvä ja laitoin maksimimäärän pelejä per joukkue. Eli jokainen liigan jäsen pelaa vain 10 ottelua sarjan aikana ennen playoffeja, enempää ei saanut.
Divarin draftijärjestys
1 Rey /
2 PääylösTimppa /
3 Pezel / Villan-88
4 Rommeli / Rommeli_fin /Pittsburgh Penguins
5 player#26 / perskeles87
6 JiiTee / TiCimon
7 Visnovsky / Visnovsky
8 Duffman / jasba7
9 Sinkel / kiiWehl / Vancouver Canucks
10 JussiK / Fresh247 / Washington Capitals
11 ditrim / ditrim2008 / San Jose Sharks
12 Fernando / Henekh / New York Rangers
13 Patasydän / Finneri / Boston Bruins
14 TaoTao / JohnnyBlock / New Jersey Devils
15 Herkku / JulmaHerQ / Phoenix Coyotes
16 Mäntylä #18 / sterrge / Florida Panthers
17 Lynx Canadiensis / lio94_ / Tampa Bay Lightning
18 Sinom / anantti / Carolina Hurricanes
19 Lättfil / kertsi86 / Chicago Blackhawks
20 salonen /elmeri10 / Philadelphia Flyers
21 TeroK / EikkaKo / Minnesota Wild
22 mustaseiska / mustaseiska / Detroit Red Wings
23 JuhaHT / Hopkukkuu / Calgary Flames
24 Kuubextra / Kuubextra / Ottawa Senators
25 Crueman / xswest / Los Angeles Kings
26 kalitsu / kalitsu / Atlanta Thrashers
27 Bourque#77 / MuDKoRn / Colorado Avalanche
28 Paha_Kurki / Paha_Kurki / Buffalo Sabres
29
30
Täydennän puuttuvat kohdat kun tulee lisää sitovia ilmoittautumisia.
Itseltäni päättyy koulupäivä huomenna yhden maissa, joten kimppa on olemassa noin klo 14:00. Tulen lähettämään jokaiselle kimpan osallistujalle salasanan jolla pääsee kirjautumaan sarjaan. TJ:n oikeudet tulee omistamaan itseni lisäksi nimimerkki Sinkel. Joukkueen varaus alkaa torstaina 16.9.2010 klo 09:00. Tiukka aikataulu johtuu siitä ettei ketään muuta ryhtynyt puuhamieheksi tälle sarjalle.
Luonnollisesti joukkueen varaaminen tapahtuu tässä ketjussa.
16.9.2010
09:00-12:00
1 Rey
2 PääylösTimppa
3 Pezel
4 Rommeli
5 player#26
12:01-15:00
6 JiiTee
7 Visnovsky
8 Duffman
9 Sinkel
10 JussiK
11 ditrim
15:01-
12 Fernando
13 Patasydän
14 TaoTao
15 Herkku
16 Mäntylä #18
17 Lynx Canadiensis
18 Sinom
19 Lättfil
20 salonen
21 TeroK
22 JuhaHT
Mikäli odottelisimme jokaista kirjoittajaa varailemaan omaa joukkuettansa tilanne eskaloituisi pahasti. Joten muutan draftijärjestyksen varausryhmiksi; kuka tahansa varausryhmän jäsen voi huutaa itselleen joukkueen sallittuna ajankohtana. Eli nopein huuto voittaa.
Eiköhän näillä päästä alkuun. Draftionnea!
Parannusehdotuksia otetaan vastaan. Mitään radikaalia tuskin voidaan muuttaa sillä liigan olisi tarkoitus starta 14 tunnin kuluttua.
Peace.
Calcichew
16.09.2010, 00:05
....
Eli tosta kun kattelee niin seuraavina nousemassa liigaan:
1. Esuman/Keba
2. Koivistoinen/yeahbuddy_
3. JZZ/jussisoro
4. MustaKyy/MustaKyy13
5. Hle/Hleht
Nuo pelaajat ovat nousseet divarista liigaan takaportin kautta. Tuo lainaamasi lista oli seuraavaksi nousemassa jos ilmottautuvat. 2 niistä tosiaan vain ilmottautui.
Eli varausjärjestykset menevät uusiksi ilmeisesti täällä.
EDIT: ja tuo Jonttu 12 tai mikälie niin ei osallistu liigaan , kun ei omista tunnuksia tänne jatkoaikaan.
Näyttää tuolla liigassa varausvuorot jo menneen ohi, eikä muutenkaan ole järin suurta kiinnostusta mennä sinne kevään divariesitysten perusteella. Eli mielummin yrittäisin nousua divarista omin avuin ja pelaisin siis nyt syksyn täällä.
mustaseiska
16.09.2010, 10:31
Näyttää tuolla liigassa varausvuorot jo menneen ohi, eikä muutenkaan ole järin suurta kiinnostusta mennä sinne kevään divariesitysten perusteella. Eli mielummin yrittäisin nousua divarista omin avuin ja pelaisin siis nyt syksyn täällä.
Mun vuoro kompata Rommelia, eli itsekin pelaisin mielummin divarissa, ja hakisin karsintojen kautta paikkaa liigaan. Jos esitykset ylipäätään karsintoihin oikeuttavat.
Ennakkotiedoista poiketen pääsen linjoille jo huomenna, joten ei tule niin paljon kirittävääkään.
Milloin joukkueiden varaus on tarkoitus alkaa? Mielestäni Calcichewn lanseeraama systeemi voisi olla hyvä.
Varaukset ovat alkaneet ja tuolla ylhäällä on lista kuka varaa milloinkin. Ketkä ei ole listassa niin varaavat viimeisessä vuorossa.
Varauksissa ei näemmä ole isompaa ryntäystä, joten avaan pelin ennen seuraavan ryhmän vuoroa.
Rommeli/Rommeli_fin - Pittsburgh Penguins
Filatovi
16.09.2010, 12:01
Onpas täällä varausketjussa ollut hiljaista! No, sehän ei meikäläistä haittaa ainakaan yhtään ja olenkin heti kukkona tunkiolla..
Otan itselleni WASHINGTON CAPITALSIN! Ove voittaa matseja mulle yksinään :-)
JussiK/Fresh_247 - Washington Capitals
ditrim/ditrim2008 - San Jose Sharks
Sinkel/kiiwhel - Vancouver Canucks
Prkl! Ditrim vei mun joukkueen 1min ennen mua!!! :D
mustaseiska
16.09.2010, 12:16
Hieman kyllä kritisoisin tuota meikäläisen pudottamista varauslistan hännille, ilmottauduin kuitenkin viimekauden pelaajista ensimmäisten joukossa.
Noh, näillä mennään.
Hieman kyllä kritisoisin tuota meikäläisen pudottamista varauslistan hännille, ilmottauduin kuitenkin viimekauden pelaajista ensimmäisten joukossa.
Noh, näillä mennään.
Kärjessä olit vielä eilen. Mutta sain listan liigaan nousseista pelaajista joten poistin nimesi listalta. Valitettava tapahtuma.
Päivitän listan nyt.
mustaseiska
16.09.2010, 12:33
Kärjessä olit vielä eilen. Mutta sain listan liigaan nousseista pelaajista joten poistin nimesi listalta. Valitettava tapahtuma.
Päivitän listan nyt.
Joo, niin ymmärsinkin. Lähinnä itekseni manailin. :)
Sen verran vois sääntöihin lisätä, että viimeistään toisesta itseaiheutetusta keskeytyksestä lentää pihalle.
Sen verran vois sääntöihin lisätä, että viimeistään toisesta itseaiheutetusta keskeytyksestä lentää pihalle.
Tämä huomioitu. Voin myös pitää listaa niistä keskeyttävistä pelaajista tulevia sarjoja varten.
Mitäs jos netti pätkii jotenkin niin katkaseeko se yhteyden peliin ja huomaako pelaaja sen jotenkin, että hänen netti katkaisi pelin? Ai niin ja peli on lapasessa.
Pääseekös tähän vielä mukaan? Tarkoitus olisi käydä poistamassa NHL 11 kaupasta heti kun se sieltä löytyy.
Pääseekös tähän vielä mukaan? Tarkoitus olisi käydä poistamassa NHL 11 kaupasta heti kun se sieltä löytyy.
Kyllä pääsee. Menet viimeiseen varausryhmään eli tänään saat vielä joukkueenkin päättää. Laita PSN:si mukaan kun varaat joukkueen.
Taitaa sarjan avaaminen mennä perjantain puolelle, sillä posti ei ole saapunut vielä. Taisi olla kerrankin ns. laskuton päivä.
EDIT. Posti tulikin hieman myöhässä. Mutta perustan juuri Divaria. Erona viime vuotiseen on että sarjan perustaja joutuu valitsemaan ensimmäisenä joukkueen. Ilman tätä ei pelissä pääse eteenpäin. Joten varaan Phoenix Coyotesin.
EDIT. Posti tulikin hieman myöhässä. Mutta perustan juuri Divaria. Erona viime vuotiseen on että sarjan perustaja joutuu valitsemaan ensimmäisenä joukkueen. Ilman tätä ei pelissä pääse eteenpäin. Joten varaan Phoenix Coyotesin.
Salasanaa sitten vaan yksityisviestinä kaikille.
TaoTao / JohnnyBlock varaa New Jersey Devilsin
Fernando
16.09.2010, 15:01
Valitsen sinut New York Rangers (Onko Kovalchuck Devilsissä?)
PSN: Henekh
mustaseiska
16.09.2010, 15:01
Ilmeisesti kaikki saavat nyt varata, joten olisin kiinnostunut pelaamaan Detroit Red Wingsillä.
Eli mustaseiska/DET.
Enkä odottanut sormi "lähetä"-napilla, kuin 3 minuuttia.
Patasydän
16.09.2010, 15:03
Patasydän / Finneri valitsee jostain syystä Boston Bruinsin.
mustaseiska
16.09.2010, 15:04
Salosella huono osumatarkkuus :)
Kuubextra
16.09.2010, 15:06
Washington
e.tuo oliki valittu..
*Kuubextra/PSN: Kuubextra - Ottawa
Salosella huono osumatarkkuus :)
Tai siis paska netti, kestää toi viestin lähetys....huoh
Ai hitto, olisin ottanut Flyersin.
No, otan sitten Calgaryn.
PSN-tunnari on "Hopkukkuu".
mustaseiska
16.09.2010, 15:10
Tai siis paska netti, kestää toi viestin lähetys....huoh
Ok, ite kans kikkailin mokkulalla aikani, onneks kerran onnistuin jättämään koneen pöydän reunalle, ja poika väänsi tikun poikki/vinoon. Sain emännän ylipuhuttua 24/2 megaseen, ja pakko sanoo, että ei oo vituttanu yhtään..
Sitte ku vielä Urhoplay pyöris tällä ookoo.
Mäntylä #18
16.09.2010, 15:11
Sterrge / Panthers
Jos vielä näin jälkiheränneenä pääsee mukaan niin nimi listaan.
Crueman/xswest ja L.A.Kings
Mahtuuko vielä mukaan?
kalitsu / kalitsu / Atlanta Thrashers
EDIT: NHL 11 on ensimmäinen NG-änäri meikäläisellä eli taso on oletettavasti mitä on. Mutta kauden tavoitteetkin ovat maltilliset, sillä tavoite on vain jumbopaikan välttäminen!
Lynx canadensis
16.09.2010, 15:25
Tampa mulle. PSN: lio94_
Peli ei ole vielä tullut, odottelen josko huomiseksi tulisi postiin.
Valitsen Carolinan Hurrikaanit
1 Rey /
2 PääylösTimppa /
3 Pezel / Villan-88
4 Rommeli / Rommeli_fin /Pittsburgh Penguins
5 player#26 / perskeles87
6 JiiTee / TiCimon
7 Visnovsky / Visnovsky
8 Duffman / jasba7
9 Sinkel / kiiWehl / Vancouver Canucks
10 JussiK / Fresh247 / Washington Capitals
11 ditrim / ditrim2008 / San Jose Sharks
12 Fernando / Henekh / New York Rangers
13 Patasydän / Finneri / Boston Bruinsin
14 TaoTao / JohnnyBlock / New Jersey Devilsin
15 Herkku / JulmaHerQ / Phoenix Coyotes
16 Mäntylä #18 / sterrge / Floroda Panters
17 Lynx Canadiensis / lio94_ / Tampa Bay Lightning
18 Sinom / anantti / Carolina Hurricanes
19 Lättfil / kertsi86 / Chicago Blachawks
20 salonen /elmeri10 / Philadelphia Flyers
21 TeroK / EikkaKo / Minnesota Wild
22 mustaseiska / Detroit Red Wings
23 JuhaHT / Hopkukkuu / Calgary Flames
24 Crueman / xswest / Los Angeles Kings
25 kalitsu / kalitsu / Atlanta Thrashers
26 Kuubextra / Kuubextra / Ottawa Senators
27 Paha_Kurki/ Buffalo Sabres
28 Bourque#77 / MuDKoRn / Colorado Avalanche
29 Ltk / Latukka123 / Anaheim Ducks
30
Jos virheitä on niin sanokaa!
mustaseiska
16.09.2010, 16:09
"Suositeltavaa-listalle" voisin lisätä, että, kun kyse on kaksinkertaisesta sarjasta, niin pelattaisiin ns. tuplaottelut, eli molemmat keskinäiset pelit peräkkäin, jos vain on mahdollista.
Tuolloin on helpompaa muistaa esim. kumman vuoro on pelata kotona, jne..
mustaseiska
16.09.2010, 16:10
Ainakin salonen/PHI puuttuu.
Äkkiä katsoen puuttui:
Kuubextra/PSN: Kuubextra - Ottawa
mustaseiska
16.09.2010, 17:10
Sarjan luonti oli melko epäselvä ja laitoin maksimimäärän pelejä per joukkue. Eli jokainen liigan jäsen pelaa vain 10 ottelua sarjan aikana ennen playoffeja, enempää ei saanut.
Onko se nyt niin, ettei tuo varmasti tarkoita kierroksia, vaan nimenomaan otteluiden määrää?
Saattaisi 290 ottelun runkosarja alkaa maistumaan puulta jossain vaiheessa.
Lynx canadensis
16.09.2010, 17:14
Kyllähän yksikin kierros olisi varmaan tarpeeksi, kun veikkaisin kuitenkin että osa porukasta pelaa ohella UHT:a myös. Kaksi peliä per vastustaja on kyllä jo ehdoton yläraja, sitä enempää tuskin jaksaa yhdessä liigassa pelailla.
Tosiaan vaikuttaa siltä että se 10 oli kierroksien määrä, ei "pelien" määrä. Eihän siinä olisi mitään järkeä.
Calcichew
16.09.2010, 17:15
Onko se nyt niin, ettei tuo varmasti tarkoita kierroksia, vaan nimenomaan otteluiden määrää?
Saattaisi 290 ottelun runkosarja alkaa maistumaan puulta jossain vaiheessa.
Tuo tarkoittaa juurikin jokaista joukkuetta vastaan pelattavia otteluita. Eli nyt tulee 10 kappaletta jokaista vastaan. Eli täyden liigan ollessa n. 300 ottelua :D
Tuo tarkoittaa juurikin jokaista joukkuetta vastaan pelattavia otteluita. Eli nyt tulee 10 kappaletta jokaista vastaan. Eli täyden liigan ollessa n. 300 ottelua :D
Aivan. Joten paskojen suomennosten takia (jollette usko niin käykää katsomassa) liiga starttaa vasta illalla. Eli salasanan jo saaneet voivat unohtaa kyseisen. Päivitän joukkueluettelon ja takaan että Divari alkaa vielä tänään. Pahoitteluni.
Ja loppuun vielä FU EA-sports.
Filatovi
16.09.2010, 17:25
Aivan. Joten paskojen suomennosten takia (jollette usko niin käykää katsomassa) liiga starttaa vasta illalla. Eli salasanan jo saaneet voivat unohtaa kyseisen. Päivitän joukkueluettelon ja takaan että Divari alkaa vielä tänään. Pahoitteluni.
Ja loppuun vielä FU EA-sports.
Kerkesin jo joinata tuohon aiempaan tekemääsi liigaan, eli pitääkö minun nyt lähteä siitä pois ja liittyä uuteen vai miten tuo käytännössä toimii?
2 kierrosta on mielestäni oivallinen määrä, tulee sopivasti pelejä ja saa jokaista vastaan revanssin.. tai saa antaa vastustajalle revanssin ;)
mustaseiska
16.09.2010, 17:32
Eipä tässä mitään hätää, illalla vaan uutta divaria pystyyn, ja salasanaa jakoon.
Sovitaanko joku, esim. marraskuun loppuun mennessä runkosarja pelattuna - takaraja, vai mitä muut ovat mieltä?
Eipä tässä mitään hätää, illalla vaan uutta divaria pystyyn, ja salasanaa jakoon.
Sovitaanko joku, esim. marraskuun loppuun mennessä runkosarja pelattuna - takaraja, vai mitä muut ovat mieltä?
Käy erittäin hyvin...kunhan nyt vaan sais sen pelin...
Teukka Teräs
16.09.2010, 17:54
Minnesota Wild / EikkaKo
Paha_Kurki
16.09.2010, 17:54
Onko toi Sinkelin -lista, mikä on postattu tänään kello 16.04 viimeisin. Eli joukkueet, mitkä eivät ole listassa, ovat valittavissa vielä?
EDIT: Jos on, niin mulle sit Buffalo.
Paha_Kurki/ Buffalo Sabres
Bourque#77
16.09.2010, 18:18
Jos vielä tilaa on niin ilmoittautuisin mukaan!
Bourque#77 / MuDKoRn / Colorado Avalanche.
Onko toi Sinkelin -lista, mikä on postattu tänään kello 16.04 viimeisin. Eli joukkueet, mitkä eivät ole listassa, ovat valittavissa vielä?
EDIT: Jos on, niin mulle sit Buffalo.
Paha_Kurki/ Buffalo Sabres
Juuri näin! Vielä mahtuu porukkaa. Ja ketkä eivät ole antaneet PSN-nick nii voisivat laittaa tänne niitä. Kiitos!
Ps. Vielä kaksi paikkaa vapaana jos ei vanhat divaari pelaajat peru paikkaansa!!
Päivitin myös kaikki joukkueet ketjun pääviestiin eli viestiin nro 36. Modet voisivat tehdä siitä ketjunavausviestin, mikäli sattuvat näkemään.
Tällä hetkellä sarjassa on tilaa kolmelle uudelle pelaajalle. Varmoja ilmoittautuneita on kaksikymmentä, joten hyvin saa jo sarjan käyntiin.
Nimimerkki Sinkel on ilmeisesti jo kysellyt kaikkia listassa esiintyneitä nimiä mukaan joten piakkoin odottelisin vastauksi.
Kerkesin jo joinata tuohon aiempaan tekemääsi liigaan, eli pitääkö minun nyt lähteä siitä pois ja liittyä uuteen vai miten tuo käytännössä toimii?
Kyllä vain. Mene ja eroa. Saat uuden salasanan illalla kunhan kotiin kerkeän.
Nyt nauttikaa lätkäkierroksesta!
EDIT. divari on perustettu. Lähetin kaikille yv:llä kutsun sarjaan, mikäli et ole saanut viestiä jostain syystä ota yhteys meikäläiseen.
Joo eli meikäläinen ei pysty osallistumaan, kun on liian suuri keskeytysprosentti. Prosentti on 33 ja sen takia, että olin pelannut ennen liittymisyritystäni kolme peliä, joista yksi loppui ennen aikojaan. Peli meni paussille ja tuli teksti, että yhteys vastustajaan katkennut. Luulin, että se oli vastustajan syy eikä minun. Onko vielä mahdollista liittyä?
Joo eli meikäläinen ei pysty osallistumaan, kun on liian suuri keskeytysprosentti. Prosentti on 33 ja sen takia, että olin pelannut ennen liittymisyritystäni kolme peliä, joista yksi loppui ennen aikojaan. Peli meni paussille ja tuli teksti, että yhteys vastustajaan katkennut. Luulin, että se oli vastustajan syy eikä minun. Onko vielä mahdollista liittyä?
Asetusta ei voi muuttaa, mutta jos kerta olet vain kolme matsia pelannut niin saat keskeytysprosentin suht vaivattomasti vaadittavaan rajaan. Eli pelaappa viisi online-matsia niin takaan että pystyt taasen pelaamaan divaria!
Mikäli mukaan vielä mahtuu niin voisin toki osallistua. Joukkueeksi vaikkapa Anaheim.
Psn nick: Latukka123
mustaseiska
17.09.2010, 11:17
Mikäli mukaan vielä mahtuu niin voisin toki osallistua. Joukkueeksi vaikkapa Anaheim.
Psn nick: Latukka123
Mukaan vaan, vielä on kaksi uuden pelaajan paikkaa vapaana.
Sori tyhmä kysymys, mutta miten tämä pelaaminen käytännössä hoituu: pelataanko matsit siis aina kun joku sattuu olemaan linjoilla vai miten? Itselläni on esimerkiksi lauantaina päivällä aikaa tutustua peliin kunnolla, mutta tänään ei mitään toivoa, kiitos Blegin pelin.
mustaseiska
17.09.2010, 11:24
Päivitin myös kaikki joukkueet ketjun pääviestiin eli viestiin nro 36. Modet voisivat tehdä siitä ketjunavausviestin, mikäli sattuvat näkemään.
Mahtaako modet hirveästi tätä puolta seurata..
Sinkel voisi copy/pasteta muokkauksella tuon viesti nro 36 avausviestiinsä, ja korostaa, että se on ajankohtainen, ja sitä seurataan.
Jos jaksaa alkaa ruveta värkkäämään, vai tuleeko siitä penalttia?
mustaseiska
17.09.2010, 11:26
Sori tyhmä kysymys, mutta miten tämä pelaaminen käytännössä hoituu: pelataanko matsit siis aina kun joku sattuu olemaan linjoilla vai miten? Itselläni on esimerkiksi lauantaina päivällä aikaa tutustua peliin kunnolla, mutta tänään ei mitään toivoa, kiitos Blegin pelin.
Juuri näin, itse olen suosinut tuplaotteluita, eli molemmat pelit heti alta pois, niin ei jää yksittäisiä pelejä roikkumaan takarajan lähestyessä.
Haastaja on aina kotijoukkue, eli molemmat haastaa kerran.
Nyt on ensimmäisessä viestissä, pelaajat / joukkueet, säännöt jne.
Ps. Pelaajat jotka ovat listassa ilman joukkuetta niin valitkaa mahdollisimaan nopeasti tai uusia pelaajia tulee teidän tilalle. Herkun kanssa on vielä sopimatta milloin divari sulkeutuu.
Filatovi
17.09.2010, 12:47
Olisin nyt online puolentoistatunnin verran, eli voitais pelata! Siellä näyttää aika monikin olevan online, mutta mun haasteisiin ei kuulu vastausta.. Eli jos joku haluaa pelata niin Washingtonille haastetta!
Bourque#77
17.09.2010, 12:56
Kyllä on vaihteeks taas vaikeeta noiden EA:n serverien kanssa.Millään ei meinaa linjoilla kestää ja sitte kun saa yhteyden ja haasteen vetämään tai itse vastattua niin viimeistään siinä kohtaa katkeaa yhteys uudestaan.Huoh.Ja iltavuorokin pukkaa päälle elikkäs taitaa tämän päivän pelit olla vähitellen mun osalta taputeltu.Illalla 23.00 jälkeen vois sitten uudestaan yrittää paremmalla onnella.
Olisin nyt online puolentoistatunnin verran, eli voitais pelata! Siellä näyttää aika monikin olevan online, mutta mun haasteisiin ei kuulu vastausta.. Eli jos joku haluaa pelata niin Washingtonille haastetta!
Hyvä otetaanko pari matsia nyt heti? PSN-kiiWehl
Filatovi
17.09.2010, 13:07
Hyvä otetaanko pari matsia nyt heti? PSN-kiiWehl
Otetaan kohta, haastan sut sitten! Nyt just kesken yksi HUT-peli, eli kohta pistän haastetta..
Ensimmäinen peli meni jännittämiseen ja 4-1 turpaan. Ei ollu oikeastaan missään vaiheessa mahdollisuuksia. JussiK:lla kädet tärisi ja lukemat olisi voineet olla vielä rumemmat.
Filatovi
17.09.2010, 13:56
Ensimmäinen peli meni jännittämiseen ja 4-1 turpaan. Ei ollu oikeastaan missään vaiheessa mahdollisuuksia. JussiK:lla kädet tärisi ja lukemat olisi voineet olla vielä rumemmat.
Yllättävän hyvin pelasin klassisilla asetuksilla ;) Nojoo, mahdollisuuksia olisi ollut ehkä pariin-kolmeen lisämaaliin, mutta olihan luongo taas pelipäällä! Välillä ihan käsittämättömiä venymisiä! Ei mitään, nyt on ainakin apinat selästä pois ja uutta putkeen vaan, pistä haastetta tulemaan?
Edit. Ratkaisijat eivät löytyneet ykkösketjusta, vaan yllätyksellisesti J.Carlson 2+0 ja E.Fehr 1+1 :)
Kerkeetkös ottamaan matsia? Laitoin jo haasteen tulemaan. On muuten Phoenix hieman pudottanut tasoaan viime Änäristä.
Filatovi
17.09.2010, 14:02
Kerkeetkös ottamaan matsia? Laitoin jo haasteen tulemaan. On muuten Phoenix hieman pudottanut tasoaan viime Änäristä.
Meikäläinen vois ottaa, pitää tossa tunnin kuluttua lähteä töihin, eli hyväksytkö mun haasteen/haasta Washington :)
Filatovi
17.09.2010, 14:41
Liiga alkoi mainiosti kahdella voitolla, edellisessä pelissä mustaseiskaa vastaan luulin olevani pahasti altavastaajana alun jälkeen, kun mustaseiska sai heti maalin aikaiseksi, mutta niin vaan punnersin 4-2 voittoon.
Ratkaisijana ei taaskaan ollut ykköskenttä, vaan jälleen grinderi ERIC FEHR! Kaveri nakutti hattutempun. Vertailun vuoksi kahden pelin jälkeen Ovechkin 0+0, Eric Fehr 4+1.
4 ottelua 4 tappiota ja maali eroa en edes halua tietää. Hiton hyvin menee -.-
Ja vielä on kaksi vapaata divari paikkaa jäljellä!
Oliko se niin, että jokainen joukkue kohtaa jokaisen kahteen kertaan. Kerran kotona ja kerran vieraskentällä?
Ps. Jos pelaajia löytyy niin haastetta vaa tulemaan. PSN-kiiWehl
Joo bingo, mun piti ilmoittautua kanssa liigaan. Onhan se ok, että aloitan pelaamisen vasta ensi viikon perjantaina, notta noihin kirjoituksiin lukeminen ei mene sekaisin? Tunnetusti olen aktiivinen pelaaja, joten jälkeenjäädyistä peleistä ei tulisi ongelmia.
Jos onnistuu niin tunnukset ovat seuraavat : Mentos/Anaa92 ja joukkue on Dallas Stars
Mahtuuko vielä mukaan? Ilmottaudutaanko liigaan vaan tuolta hausta, vai miten, kun en ole aiemmin näissä JA:n liigoissa ollut mukana..? :)
E: ahaa.. unelmaselluliitti / unelmaselq / Montreal canadiens
Joo bingo, mun piti ilmoittautua kanssa liigaan. Onhan se ok, että aloitan pelaamisen vasta ensi viikon perjantaina, notta noihin kirjoituksiin lukeminen ei mene sekaisin? Tunnetusti olen aktiivinen pelaaja, joten jälkeenjäädyistä peleistä ei tulisi ongelmia.
Jos onnistuu niin tunnukset ovat seuraavat : Mentos/Anaa92 ja joukkue on Dallas Stars
Jos saat vaan pelit pelattua niin eihän siinä mitään. Lisään sinut listaan.
Divari on tällä hetkellä täynnä! Mutta kannattaa kärkkyä paikkoja jos tulee peruuntumisia vielä.
Mäntylä #18
17.09.2010, 16:56
Jos joku haluu pelata parit pelit niin eikun sterrgeä haastamaan!
Hyvin menee mutta menkööt. 6 ottelua 6 häviötä, tehdyt ja päästetyt maalit 4-23. Pakkasen puolella ollaan kivasti :D
Tuleeko salasana JA:ssa yv:nä vai pleikkari tunnukselle? voisin tulla pelaamaan parit ennen Bleg-IFK ottelua, jos pääsis liittymään :)
Jos saat vaan pelit pelattua niin eihän siinä mitään. Lisään sinut listaan.
Pelit tulee pelattua varmasti!
Penguins olisi linjoilla tämän illan. Ilmoitelkaa tähän ketjuun tai yv:llä, jos haluatte pelailla.
PSN-kiiWehl on linjoilla.
Komeasti nekkuun ekassa pelissä 0-2. Laukaukset voitin 25-12, mutta kun ei osu tyhjäänkään maaliin sitten millään...
Fernando
17.09.2010, 21:33
Pyh, ei taida olla minun juttuni tämä liigailu. Menny hermot jo useammin kerran tänään, yksikin peli päätty kaverille 9-1 kun lopetin pelaamisen 4-1 jälkeen, kaveri teki joka toisen maalin samalla #!"#n kikalla. Sitku mun pelit pelattu ni se on soronoo.
liigan passu YV:nä sitku kerkee, pääsis mätkii parit pelit : )
Phoenix on linjoilla. Eikun haastetta tulemaan joko tänne tai pleikkarin kautta.
Siis miten kaikki tekee maaleja, mutta minä en. Siis vit**** iha hitosti! Mikä siinä on niin vaikeeta en ymmärrä. Tossa äsken treenasin maalinteko pelkkää maalivahtia vastaa niin 22 maalia ja maalivahti torjoi ~90 kertaa!!! Viittiikö joku heittää tänne jotai linkkiä mistä löytää jalkakikkaa, pyörähdystä jne.
Ps. Yksi paikka nyt vapaana ja mahdollisesti huomenna klo 12 tulee vielä pari paikkaa lisää! Halukkaat olkaa paikalla silloin!
Penguins olisi vailla vastustajaa tällä hetkellä. Haastakaa ihmeessä.
On muuten harvinaisen perseestä tuo liigasysteemi, kunnei näe mistään onko käyttäjät pelaamassa vaiko idlaamassa. Haasteisiin vastaaminen on hankalampaa kuin 10:ssä vai enkö vain osaa?
Itse olen takaisin 15min sisällä ja nick oli Kiiwehl.
Atlanta vois myös pelailla, haasteita vaan. Joku olikin kerennyt jo haastelemaan muutamaan otteeseen, mutta nyt näkyi vaan "istunto on päättynyt" -viestejä.
Filatovi
17.09.2010, 23:24
Phoenix on linjoilla. Eikun haastetta tulemaan joko tänne tai pleikkarin kautta.
Olipas pelit Herkun Phoenixia vs. Ekassa pelissä olin ihan vastaantulija, mutta Varlamovin ansiosta ensimmäiset erät mentiin 0-0. Kolmannessa sain aivan käsittämättömän maalin kun Bryzkalovi jäi maalin taakse pyörimään. Kyllä sen saattoi arvatakkin, mutta kun Herkku on pyörittänyt peliä niin hän sai väsättyä tasoitus ja voittomaalitkin vielä erän loppuun.
Tokassa pelissä olinkin jo mukana paljon paremmin, en jäähyillyt, etkä päässyt pyörittämään niin paljoa.. pelasin paljon suoraviivaisemmin, ja tasoitinkin pelin sitten kolmannen erän loppuun. Rankkareissa ykkösketjun kaverit oli rautaa!
Täytyy kyllä sanoa että olis kohtuullisen mielenkiintoisia maaleja näissä meidän peleissä!
Filatovi
17.09.2010, 23:37
Pistäkäähän poijjjaaat washingtonille haastetta! Todella ärsyttävää kyllä, ettei pysty näkemään ketkä idlaavat ja ketkä ovat pelissä.
Myös pistepörssi, mistä näkisi kaikki pelaajat, olisi erittäin nasta. Itse olen pitänyt omien pelaajien pisteet ylhäällä, ihan omaksi huvikseni! Tuon koko liigan pistepörssinhän näkee, mutta olisi mukava nähdä juurikin maalit jne.
Montreal Canadiens paikalla, haasteita tulemaan.
Mäntylä #18
17.09.2010, 23:58
Nyt ois aikaa ottaa parit matsit, eli sterrgelle vaan haastetta kehiin!
edit. taas otetaa haasteita vastaan!
Täytyy kyllä sanoa että olis kohtuullisen mielenkiintoisia maaleja näissä meidän peleissä!
Täytyy kompata. Muutenkin oli hyvin oudot pelit, sillä jotenkin tuntui että vein ekaa peliä miten halusin ja toisessa olin täysi vastaantulija! Täytyy sanoa että on tää uusi Änäri hyvin mielenkiitoinen peli. Maalivahdin taso korostuu todella paljon.
Jotenkin jäi kaivelemaan eräs M-A Fleury eilisestä matsista..
ENSIMMÄINEN VOITTO!!! 2-1 vierasvoitto Motrealista!!!! Voihoin onnistumisia kukaa haluaa nyt ottaa selkää? :D
0-1 johtoon YV:llä,
1-1 kaventaa AV:lla
1-2 voittoon YV:llä
Onpas kyllä vänkä peli...vielä en osaa päättää onko tämä lintu vai kala....
ENSIMMÄINEN VOITTO!!! 2-1 vierasvoitto Motrealista!!!! Voihoin onnistumisia kukaa haluaa nyt ottaa selkää? :D
0-1 johtoon YV:llä,
1-1 kaventaa AV:lla
1-2 voittoon YV:llä
Joo, eipä mennyt sisään tänään :(
Filatovi
18.09.2010, 00:54
Haasteita haasteita! Washington janoaa lisää pelejä..
Tää liiga on kyl pelattu varmaa viikossa ainakin mun osalta! Eipä paljoa tule varmaankaan muuta nyt tehtyä kuin käytyä töissä ja kotona sitten rakas ps-ohjain käteen!
Joo, eipä mennyt sisään tänään :(
Ja toisessa pelissä tuli turpaan niin, että tukka lähti.
Heh... Tänään tuli tehtyä kenties ennätys tolppalaukauksissa yhdessä ottelussa ja nähtyä jälleen kerran rannelaukausten voima... Loput koppasi sitten Vokoun. Olisin halunnut mielummin sen HIFK-Lukko -sarjassa aikoinaan torjuneen paskan vastaan. =D
Herkku: Jaa Fleury muka hyvä? Ammu ranteella, niin kaikki uppoaa. ;D
Noin yleisesti ottaen maalivahtipelin taso on tässä pelissä kyllä noussut selvästi edelliseen osaan verrattuna.
Mäntylä #18
18.09.2010, 01:25
Heh... Tänään tuli tehtyä kenties ennätys tolppalaukauksissa yhdessä ottelussa ja nähtyä jälleen kerran rannelaukausten voima... Loput koppasi sitten Vokoun. Olisin halunnut mielummin sen HIFK-Lukko -sarjassa aikoinaan torjuneen paskan vastaan. =D
Herkku: Jaa Fleury muka hyvä? Ammu ranteella, niin kaikki uppoaa. ;D
Noin yleisesti ottaen maalivahtipelin taso on tässä pelissä kyllä noussut selvästi edelliseen osaan verrattuna.
Jep pakko myöntää, maalivahti pelissä oli hieman eroa ;) Yllättävän hyvin Vokoun kyllä nappas noita Malkinin ja Crosbyn vetoja kun taas mun supertähdet Grabner ja Weiss tykitti melko helpohkosti kiekkoja reppuun.
Edit. haasteita otetaan vielä vastaan!
mustaseiska
18.09.2010, 11:55
On muuten harvinaisen perseestä tuo liigasysteemi, kunnei näe mistään onko käyttäjät pelaamassa vaiko idlaamassa.
Yksi vaihtoehto olisi lisätä (ainakin) liigan ajaksi osallistujat kavereiksi, niin näkisi onko tilana pelissä, vai joutilas, tms.
Eilen sitten napsahti varaston viimeinen puumaila poikki, ja pistin komposiitit tilaukseen, liikaa joutuu antamaan tasoitusta esim. syöttämisessä, puolustamisessa, sekä ketjujen vaihdossa (vaihtamattomuudessa), kun puumailalla höntsäilee.
Eli tänään alan pelaamaan oletusnäppäinasetuksilla, joten älkää turhautuko, jos tulee pari ylimääräistä tappelukutsua, kun napit sekoaa. Klassisilla asetuksilla kolmio on näet taklausnappi.
Tuun linjoille tossa kahden aikaan, tulkaahan hakemaan pisteet pois.
Fernando
18.09.2010, 11:59
Yksi vaihtoehto olisi lisätä (ainakin) liigan ajaksi osallistujat kavereiksi, niin näkisi onko tilana pelissä, vai joutilas, tms.
Eilen sitten napsahti varaston viimeinen puumaila poikki, ja pistin komposiitit tilaukseen, liikaa joutuu antamaan tasoitusta esim. syöttämisessä, puolustamisessa, sekä ketjujen vaihdossa (vaihtamattomuudessa), kun puumailalla höntsäilee.
Eli tänään alan pelaamaan oletusnäppäinasetuksilla, joten älkää turhautuko, jos tulee pari ylimääräistä tappelukutsua, kun napit sekoaa. Klassisilla asetuksilla kolmio on näet taklausnappi.
Tuun linjoille tossa kahden aikaan, tulkaahan hakemaan pisteet pois.
Ny pelaa sit heti!
Nyt on viisi paikkaa vapaana ja divari sulkeutuu sunnuntaina kello 21.30! Jonka jälkeen emme ota uusia pelaajia. Eli halukkaat nyt valitesemaan joukkueista mitä siellä on jäljellä!!
Onnea kaikille divariin!
Katkes äsken yhteys sterrgeä vastaan. Oli vissiin mun moka. Mikä tossa voi olla kun ei lagi ees yhtään ja sitte yhtäkkiä vaan peli katkee. Oli sen verran selvä peli että voidaan ottaa uusiks ja pelailla siihen 4-0 niin saat pisteet.
Nyt olisi hyvin aikaa pelata muutama peli jos joku haluaa. Olen onlinena tällä hetkellä...
Mäntylä #18
18.09.2010, 13:56
Katkes äsken yhteys sterrgeä vastaan. Oli vissiin mun moka. Mikä tossa voi olla kun ei lagi ees yhtään ja sitte yhtäkkiä vaan peli katkee. Oli sen verran selvä peli että voidaan ottaa uusiks ja pelailla siihen 4-0 niin saat pisteet.
Toi EA saattaa joskus sekoilla itekseen, mä sain siitä sen 4-0 voiton nii ei haitannu mitään. Meijän täytyy ottaa se toinen matsi sit joskus toiste.
Haastetta tulemaan! kiiwehl on linjoilla.
Nyt vasta huomasin, että nuo saamani haasteethan näkyvät vain tuossa päävalikossa. Tää liigasysteemi on kyllä käytettävyydeltään todella heikko, eikö missään ole edes mitään chattia tms?
No, enivei, jos joku haluaa haastaa niin vapaasti saa. Olen online edelleen tässä jonkun aikaa!
Penguins olisi linjoilla.
Bourque#77
18.09.2010, 15:51
Täällä kans Avs linjoilla et haastetta vaan tulemaan!
Kohta varmaan lähtee tukka päästä noiden säbäranteiden takia. Ei niiden nyt saatana sentään rystyltä pitäisi melkein siniviivalta mennä. =D
Nyt pelataan kunnolla puoliseitsemään asti! Rommeli otetaanko toinen peli pois alta nyt heti?
Rommeli, en ehdi pelata toista peliä nyt. Pitää ottaa joskus myöhemmin.
On kyllä hemmetin vaikea tämä NHL 11 aiempaan verrattuna. Syötöt eivät mene mitenkään kohdalleen, vaikka kuinka yrittäisi...
Voisiko joku laittaa PS3 niin yleisimmät kikat, pyörähdykset, säbäranteet jne mitä ohjekirjassa ei ole. Näppäin yhdistelmät + mitä niistä tekee.
mustaseiska
18.09.2010, 17:10
Voisiko joku laittaa PS3 niin yleisimmät kikat, pyörähdykset, säbäranteet jne mitä ohjekirjassa ei ole. Näppäin yhdistelmät + mitä niistä tekee.
Saako olla myös Datsyuk ja Zetterberg? ;)
Eikai, seuraava linkki vie gaming drunkin sivuille, jossa ainakin jotain komentoja, noin googlettamalla, ku en jaksanu kirjottaa.
http://gamingdrunk.com/articles/nhl-11-controls-dekes-and-celebrations
Canadiens linjoilla, haastetta
Löytyyköhän jostain suomeksi noita komentoja?
Canadiens voitti Penguinsin 4-1, Penguins oli parempi mutta kaverilla kävi paska tuuri : )
E: toinen peli 3-0 Canadiensille, oli kesken 1-0 Canadiensin johdossa kunnes vastustaja poistui pelistä..´? tämäkin täysin Penguinsin peli.. :D
Canadiens voitti Penguinsin 4-1, Penguins oli parempi mutta kaverilla kävi paska tuuri : )
E: toinen peli 3-0 Canadiensille, oli kesken 1-0 Canadiensin johdossa kunnes vastustaja poistui pelistä..´? tämäkin täysin Penguinsin peli.. :D
Kaivattais kertsi86:lle vastusta.
Kiitos EA:lle tästä. Yhteys poikki palvelimeen, mutta kyllä täällä netti ihan hyvin toimii kuitenkin. Vitutuksen määrää ei voi sanoin mitata, kun vastustajan ensimmäinen laukaus ensimmäisen erän lopulla menee vieläpä erittäin halvalla tavalla Fleuryn längistä "vanhanaikaisella" sisään.
Ekassa matsissa toki numerot oli minun puolellani, mutta maalinteko oli vastustajalla sata kertaa parempaa. Ei jäänyt mitään seliteltävää kyllä tuosta. Onneksi sentään kuparinen meni rikki viimeisillä sekunneilla.
Bourque#77
18.09.2010, 18:45
Järjetöntä kuraa kyllä tossa liigassa kun ei näe onko pelaajilla joita haastat peli kesken vai ei.Turhia haasteita tulee tehtyä.
Ja pieni pyyntö olisi että yritettäisiin pitää siitä kiinni että pelattaisiin 2 peliä putkeen jos vaan mahdollista niin ei tarvitsisi ihmetellä aina uudestaan että kenet pystyy haastamaan.
edit: Ja niin siis haasteita otetaan vastaan!
Kiitos EA:lle tästä. Yhteys poikki palvelimeen, mutta kyllä täällä netti ihan hyvin toimii kuitenkin. Vitutuksen määrää ei voi sanoin mitata, kun vastustajan ensimmäinen laukaus ensimmäisen erän lopulla menee vieläpä erittäin halvalla tavalla Fleuryn längistä "vanhanaikaisella" sisään.
Ekassa matsissa toki numerot oli minun puolellani, mutta maalinteko oli vastustajalla sata kertaa parempaa. Ei jäänyt mitään seliteltävää kyllä tuosta. Onneksi sentään kuparinen meni rikki viimeisillä sekunneilla.
Mjoo mutta kaikki kunnia vastustajalle, tuurilla voitin, viimeistely mulla vähän parempaa mutta kyllä mä pesukoneessa olin. Ja tokassa pelissä sitten EA ratkas :D no, näitä sattuu..
Filatovi
18.09.2010, 18:59
Washington olisi taas linjoilla, joten haastetta tulemaan vaan!
Huhhuh, koko työpäivän sitä on odottanut että pääsee taas pelaamaan!
Edit. Mitähän tuo peli lagaa? Sen mukaan minä, siis minä omalla nimelläni, olen tehnyt 10 pistettä pelaajana ja olen pelaajien pistepörssin sijalla 8. :-D
Bourque#77
18.09.2010, 19:21
Toimiiko muilla tällä hetkellä onlinepelit?Itsellä tulee koko ajan "yhteys vastustajaan katkesi" kun yrittää haastaa/vastata haasteeseen.
Filatovi
18.09.2010, 19:56
Johan siinä kestikin kauan, ennen kuin alkoi v*tuttamaan tämäkin peli ensimmäistä kertaa. Paraikaa pelaan anantin Carolinaa vastaan ja Semyon imee ropellin siniviivalta jne. Cam Ward taasen ei kyllä imase yhtäkään. Nyt alkoi myös ärsyttää se, että mailannosto piti vaihtaa R3 -> L1+neliö. Semivaikeampi tuo "uudempi" yhdistelmä! Ja sitten aika ajoin tulee näitä tappeluunhaastamisia vahingossa.
Myös puolustaminen on jotenkin todella paljon vaikeampaa klassisella ohjauksella, kuin kympissä.. Mutta näillä mennään, en kuitenkaan halua alkaa kesken liigan opettelemaan mitään uusia asetuksia prkl.
Edit. Toisessa osaottelussa pääsin jopa ns peliin mukaan, mutta J.Jokisen rannari on paha, siniviivalta.
Edit2. Toisessa osaottelussa oli mahikset voittaa, mutta jatkoajalla kaverille 1 potentiaalinen paikka, 1 maali. Nyt ei ole kaukana ettei ohjain lennä seinään.
mustaseiska
18.09.2010, 21:11
Myös puolustaminen on jotenkin todella paljon vaikeampaa klassisella ohjauksella, kuin kympissä.. Mutta näillä mennään, en kuitenkaan halua alkaa kesken liigan opettelemaan mitään uusia asetuksia prkl.
Edit2. Toisessa osaottelussa oli mahikset voittaa, mutta jatkoajalla kaverille 1 potentiaalinen paikka, 1 maali. Nyt ei ole kaukana ettei ohjain lennä seinään.
Juurikin näiden tuntemuksien takia ajattelin säästää, ja vaihtaa oletusasetuksiin, lisäksi pitkät siivut ilman katkoja ovat pahoja, kun ei pysty ketjuja vaihtamaan.
Löytyyköhän jostain suomeksi noita komentoja?
L1 + R ylös -> Hyppy
L1 + R alas -> "Bure"
L1 + R oikea/vasen -> kiekonmenetys
L2 + R pyöräytys -> pyörähdys
Puolittainen lämäri R:llä -> säbäranne
Tatin veivaus -> kynäilyä :)
Tuossahan noita, pääset alkuun...
Raymondille: Olen samaa mieltä tuosta, että tuplaottelut olisivat järkevin tapa viedä liigaa eteenpäin, samalla varmistuisi koti- ja vierasotteluiden määrien tasaisuus.
Mitä tuohon haastamiseen tulee, niin pelin aikana on kyllä melko nopeaa kirjoittaa käynnistysvalikosta viesti, esim. 6min, jos jonkun näkee haastelevan. Tällöin haastaja tietää odottaa tuon aikaa, ja taas saadaan pari peliä pelattua.
Jos taas vastausta ei kuulu, niin haastaja tietää, että tällä kertaa on turha jäädä odottelemaan.
L1 + R ylös -> Hyppy
L1 + R alas -> "Bure"
L1 + R oikea/vasen -> kiekonmenetys
L2 + R pyöräytys -> pyörähdys
Puolittainen lämäri R:llä -> säbäranne
Tatin veivaus -> kynäilyä :)
Tuossahan noita, pääset alkuun...
Kiitän! Ja jos joku laittaa lisää niin kiitos hänelle!
Ps. Jos joku ei ole pelannut mua vastaan nii haastetta tulemaan!
pelit Vancouveria vastaan takana, voitot 2-0 ja 5-1 Phillylle...ei tuo peli siltikään vielä ole oikein auennut mulle,,prkle...mutta philly linjoilla edelleen!
mustaseiska
19.09.2010, 00:58
Detroit linjoilla, laittakaa haastetta tulemaan, ja hakekaa pisteet pois.
pelit Vancouveria vastaan takana, voitot 2-0 ja 5-1 Phillylle...ei tuo peli siltikään vielä ole oikein auennut mulle,,prkle...mutta philly linjoilla edelleen!
Mua vastaan kun pelaa niin se on vastustajille 95% varmuudella voitto. Joskus saatta tapahtua ihme, että minä voitan siis miten voi olla tuo maalinteko kauheeta tervenjuontia minulla. Omissa soi enemmän kuin lakisallii ja jos olisi vähän paskempi veska niin turpaan tulisi tyyliin 10-0.
Olipas tiukat pelit philadelphiaa vastaan, ensimmäisen vei philly jatkoajalla ja toisen voitti allekirjoittanut rankkareilla. Tässä toisessa pelissä jouduttii tarkastelemaan myös videolta maaleja ja molemmat maalit tuomari hyväksyi, vaikka philadelphian maalissa phillyn pelaajalla oli vahvasti korkea maila, mutta tuomari hyväksyi sen.
Olipas tiukat pelit philadelphiaa vastaan, ensimmäisen vei philly jatkoajalla ja toisen voitti allekirjoittanut rankkareilla. Tässä toisessa pelissä jouduttii tarkastelemaan myös videolta maaleja ja molemmat maalit tuomari hyväksyi, vaikka philadelphian maalissa phillyn pelaajalla oli vahvasti korkea maila, mutta tuomari hyväksyi sen.
Joo se mun maali oli kyllä korkea maila...mutta olipas hyvät pelit!
Äsken sitten pelasin crosbyä yms vastaan ja ekan voitin, toisessa huomas sen että tässä pelissä maalivahti on kyllä todellakin puoli joukkuetta, fleury piti pingviinejä pystyssä ja niinhän siinä sitten 2-0 tappio tuli, tosin se toinen maali oli jo aika kosmetiikkaa.. mutta oma moka, 1-0 tilanteessa ja noin puoli minuuttia ennen loppua sain rankkarin, jäädyin ihan täysin ja veto suoraan logoon...
Mutta vielä vois pari peliä pelata jos joku on linjoilla...
Penguins tahkosi kaksi peliä Phillyä vastaan ja voitot menivät tasan 1-1. Taisi olla ensimmäinen kerta tässä sarjassa, kun Penguins oli molemmat pelit täysin jyrän alla. Ensimmäinen menikin ihan oikeutetusti Phillylle, mutta toiseen saatiin sitten puolustukseen sen verran ryhtiä, ettei noita tuhannen taalan paikkoja vastustajalle suinaantunut enää kuin hädin tuskin kymmenen.
Edit. Unohdin sitten mainita tuon lopun rankkarin. Joka tapauksessa Fleury oli toisessa kohtaamisessa aivan liekeissä ja hyökkääjät tekivät sen tarvittavan maalin. Toinen oli tosiaan pelkkää kosmetiikkaa. Tilastot puhuivat kyllä molempien otteluiden osalta karua kieltään siitä missä päässä peliä pelattiin.
Filatovi
19.09.2010, 14:09
Nonii, nyt hereillä! Divarissahan on vapaana vielä vaikka kuinka monta paikkaa ja halukkaitakin luulis löytyvän, joten liittykää. Mukavampi pelata, kun saa täyden liigan, eikä ainoastaan reilu 20 joukkuetta!
Washington on linjoilla varmaan tossa 18 jälkeen, eli silloin voisi taas pelata.
VIISI PAIKKAA VAPAAN DIVARIIN!! ILMOITTAUTUKAA TÄNÄÄN JOS HALUATTE PELATA DIVARISSA, DIVARI SULKEUTUU NOIN KELLO 22.00!!!!
Philly linjoilla, haasteita otetaan vastaan...otetaan vastaan
Philly linjoilla, haasteita otetaan vastaan...otetaan vastaan
Katselen ManU-Liverpool matsia, mutta onnistuisiko pelit puoliajalla? Eli noin puolen tunnin kuluttua?
Katselen ManU-Liverpool matsia, mutta onnistuisiko pelit puoliajalla? Eli noin puolen tunnin kuluttua?
Lähdin jo, mutta onnistuisko illalla? 22-23...
Mäntylä #18
19.09.2010, 16:38
Pantterit linjoilla, haasteita kehiin!
Taas tuli todistettua, että jääkiekko on maalintekopeli. Penguins ja Senators kohtasivat kahdesti molempien mennessä Senatorsille Penguinsin hallitessa laukaustilastoja. Jos tällä(kin) kertaa jäi jotain hampaankoloon, niin ehdoton ykkönen oli kyllä Ruudun säbärysty, joka ilman minkäänlaista harhautusta upposi etunurkkaan. Maalivahtien täydelliset purkukiekot ketuttavat myös vähäsen, kuten myös kiekon järkyttävä pomppiminen ajoittain. Viimeiseen on kyllä suurin syy omassa turoilussa.
Kuubextra
19.09.2010, 19:03
^ Hyvät väännöt oli. Onnistuin varsinkin toisessa pelissä puolustamaan hyvin, vaikka lopussa saitkin kavennuksen ja tasotuskaan kovin kaukana ollut.
Ottawa olisi haastettavissa!
Canadiens linjoilla, haastetta tulemaan =)
Filatovi
19.09.2010, 23:23
Arvon TJ:t, onko divari nyt suljettu vai otetaanko remmiin vielä joukkueita? 21 tällä hetkellä liittyneenä liigaan, mikä on mielestäni harmillisen vähän.
Tämä vapaiden paikkojen täyttämättömyys johtuu varmaankin siitä, että ne ketkä eivät paikkaa saaneet aluksi, eivät enää ole seuranneet tätä ketjua. Olisi mukavaa saada edes lähes 30 joukkuetta!
Ukkomauseri
20.09.2010, 00:07
Arvon TJ:t, onko divari nyt suljettu vai otetaanko remmiin vielä joukkueita? 21 tällä hetkellä liittyneenä liigaan, mikä on mielestäni harmillisen vähän.
Tämä vapaiden paikkojen täyttämättömyys johtuu varmaankin siitä, että ne ketkä eivät paikkaa saaneet aluksi, eivät enää ole seuranneet tätä ketjua. Olisi mukavaa saada edes lähes 30 joukkuetta!
Haen pelin tuossa muutaman päivän sisään ja liittyisin kyllä mielelläni divariin:) PSN: Kuhanpoika
Lynx canadensis
20.09.2010, 00:08
Flyers 3 - Tampa 2
Flyersia oli kyllä niskani päällä, mutta kun elmerin maaleista yksi tuli Ellisin suosiollisella avustuksella ja toinen oli hinttireboundi jonka Leino iski sisään, niin että sitten sapettaakin. Itsellä kiekko luonnollisesti kahteen kertaan aivan maaliviivalla, mutta ei vaan onnistu. 10s jäljellä niin punnersin edes kavennuksen, mutta vitutti vaan vielä enemmän.
PS. EA Sports Kendo 2011
Flyers 3 - Tampa 2
Flyersia oli kyllä niskani päällä, mutta kun elmerin maaleista yksi tuli Ellisin suosiollisella avustuksella ja toinen oli hinttireboundi jonka Leino iski sisään, niin että sitten sapettaakin. Itsellä kiekko luonnollisesti kahteen kertaan aivan maaliviivalla, mutta ei vaan onnistu. 10s jäljellä niin punnersin edes kavennuksen, mutta vitutti vaan vielä enemmän.
PS. EA Sports Kendo 2011
Oli kyllä flyers aivan jäässä koko pelin, onneks tosiaan tuli se leinon maali...nuo on kyllä perseestä, tuntuu että reboundit pomppaa välillä kovampaa ulos kuin itse veto on..Kiitos matsista, hävisit linjoilta, pelataan toinen sitte joku toinen kerta.
Vaihdettiin Sinkelin kanssa melkoinen määrä viestejä, jotka koski tätä aihetta, aiemmin viikolla. Kaikkille aluksi listalle olleille on infottu asiasta, mutta ilmoittautumisia ei ole tullut. Aktiivisimmat pelaajat ovat tahkoneet nyt parisenkymmentä peliä liigassa eli tahti on ollut melko hyvä. Syy miksi liiga on suljettu on juuri pelitahdissa; useiden kuukausien odottelu tuntuisi melko turhauttavalta kun 28 joukkueella olisi yksi/kaksi peliä jäljellä juuri yhtä ainoaa pelaajaa vastaan.
Mutta jo ensimmäisessä viestissä mainitsin etten ryhdy diktaattoriksi, joten kertokaa muut pelaajat pitäisikö Divari avata uudelleen ja kuinka pitkäksi aikaa.
Ajatuksena olisi tahkota Divaria yhtä pitkään kuin Liigaa pelaavat, tällä tavalla saataisiin nousukarsintamatsit nopeasti alkamaan eikä pelituntuma katoaisi karsivilta joukkueilta.
Joten ajatus on vapaa, tehdään juuri niin kuin parhaalta tuntuu.
Filatovi
20.09.2010, 00:54
Aktiivisimmat pelaajat ovat tahkoneet nyt parisenkymmentä peliä liigassa eli tahti on ollut melko hyvä. Syy miksi liiga on suljettu on juuri pelitahdissa; useiden kuukausien odottelu tuntuisi melko turhauttavalta kun 28 joukkueella olisi yksi/kaksi peliä jäljellä juuri yhtä ainoaa pelaajaa vastaan.
Ajatuksena olisi tahkota Divaria yhtä pitkään kuin Liigaa pelaavat, tällä tavalla saataisiin nousukarsintamatsit nopeasti alkamaan eikä pelituntuma katoaisi karsivilta joukkueilta.
Mielestäni voisi ottaa deadlinen vaikka keskiviikkoon asti, yllä näköjään joku ilmoittautuikin halukkaaksi tulemaan mukaan! Jos keskiviikkona suljetaan ilmoittautumiset, kerkeää helposti pelaamaan, jos ilmoittautujalla vaan riittää halua. Onhan tuolla monta joukkuetta, jota vastaan en ole pelannut vielä otteluakaan, ja jotka ovat pelanneet vain muutaman.
Sitä tuntee itsensä hieman nörtiksi tässä, kun on tahkonnut liigaa 20+ peliä ja HUT:tiakin jonkinverran, yhden viikonlopun aikana. Töissäkin on välissä pitänyt käydä :-D
Ihan vapaasti voi ottaa lisää jengiä mukaan, jos kiinnostusta löytyy. Mitään parin tappion jälkeen homman läskiksi lyöviä ei kuitenkaan tarvita. Täytyy vaan pitää mielessä, että pelitahti on kohtuullisen kova.
Itsellä nuo viimeiset pelit menevät sitten vähän hitaammin, koska vapaa-aikaa on taas jatkossa hieman vähemmän.
Juu.. Sopii hyvin, että otetaan porukkaa lisää ja keskiviikkona sitten divari sulkeutuu, tottaki kai muitakin kuunnellaan.
Itselläni menee tosi hyvin, taitaa olla ~15 tappiota, 3 voittoa ja 1 jatkoaikatappio!! Päätä ei pistetä puskaan vaan lähdetään kohti uusia tappioita! Kokemusta tästä otetaan itselleni, mutta tuo maalinteko on vaan niin helkatin vaikeeta!
Ps. Kuhanpoika valitse vielä joukkue.
Ukkomauseri
20.09.2010, 10:00
Ps. Kuhanpoika valitse vielä joukkue.
Otetaan Toronto, vaikka taidot huutaisivat parempaa. Näillä mennään!
mustaseiska
20.09.2010, 11:26
Jees, jengiä mukaan vaan, niin kauan, kun halukkaita/paikkoja riittää.
Pienehkö pyyntö olisi, että jos olette kirjautuneena EA:n palvelimelle, mutta ette pelaa liigaa juuri sillä hetkellä, vaa HUT:ia, tai muuta sellaista, niin kävisitte tuolla liigan puolella tekemässä seuraavan.
Liigan pistetilanne-> start-näppäin-> valikosta "poistu liigasta"-> ok.
Tällöin poistutte vain liigan päämajasta, ettekä näy turhaan onlinessä, niin kukaan ei haastele, eikä odota teitä pelaamaan.
Liigan pistetilanne-> start-näppäin-> valikosta "poistu liigasta"-> ok.
Tällöin poistutte vain liigan päämajasta, ettekä näy turhaan onlinessä, niin kukaan ei haastele, eikä odota teitä pelaamaan.
Tuo on kyllä hyvä tieto, on aika turhauttavaa hakea vastustajaa kun ei kuulu mitään. Tai kun on HUT:ssa niin postilaatikko on täynnä haasteita.
Kojootit linjoilla. Vastustajia?
Pirut tulisi ainakin ysin jälkeen
Pirut tulisi ainakin ysin jälkeen
Otetaan ysin jälkeen ottelut pois.
Saisiko liigan salasanan joltain yv:llä niin voisi aloitella pelit.
Jaahas. Eipä kovin vahvalta nykyvire näytä. Taaskin pataan kahdesti jatkoajalla New Jerseylta. Kun kunnon maalipaikoille ei pääse niin ei voi kuin yrittää ratsastaa kaukolaukauksilla. TaoTao on muuten melkoinen veivailija, aina voi nähtävästi pelata tyhjästä maalista takaisin seinäsyötöllä! Oli meinaan 120 minuuttia sellaista pesukonetta ettei Wolski & co. meinannut löytää vaihtoon.
Filatovi
20.09.2010, 22:30
Siis voi v#t**, minkä ihmeen takia se mailannosto piti vaihtaa pois R3-nappulasta klassisista asetuksista?
Että ärsyttää kun toi L1+neliö ei todellakaan ole mikään yksinkertaisin yhdistelmä tehdä jatkuvasti, mutta tiettyjä vastustajia vastaan jos sulla on kiekko niin se on millisekunnissa maila nostettu ns. hiuksista sinne.
Kiva saada taas illaksi hyvät lämmöt tästä pelistä niin ei ainakaan nukkua tartte.
TaoTao on muuten melkoinen veivailija, aina voi nähtävästi pelata tyhjästä maalista takaisin seinäsyötöllä!
Hailaitteja, hailaitteja. Kyllä se ehkä kerran kaudessa onnistuu. Ja kun vähän namuttelee, niin sopiva rentous säilyy pelaamisessa.
Oli kyllä aika väännöt Phoenixin kanssa. Jos laukauksia katsotaan, niin ehkä oikea jengi ei voittanut mutta... Vähän turhaan yritin hakata päätäni molemmissa peleissä seinään Jerseyn konservatiivisella hyökkäykseenlähdöllä. Heti kun jossain kolmansien erien paikoilla vaihdoin taktiikkaa niin sai kiekonkin kaksi kertaa hyökkäysalueelle.
KiiWehlin Canucksia vastaan tiukka Kojootti-matsi näkyi todella jäykkänä pelaamisena. Vancouver puolusti hyvin ja Luongo oli vahvana. Sitten iski Hordichuk. Rentous katosi ja hommasta tuli puskemista. Ekan pelin rankkarikisa oli helmi. Taisi Ehrhoff olla joku 13 laukaisija kun teki maalin, siihen se sitten jo ratkesikin.
Toisesta matsista ei ole rankkivoitosta huolimatta muuta kerrottavaa kuin kaksi syöttöpistettä, mitkä sain Brodeurilla heitettyäni kiekon ekan jannun lapaan. Taisin 58 minuutille vielä johtaa 2-0. Apina oppisi kerrasta, TaoTao ei.
KiiWehlin Canucksia vastaan tiukka Kojootti-matsi näkyi todella jäykkänä pelaamisena. Vancouver puolusti hyvin ja Luongo oli vahvana. Sitten iski Hordichuk. Rentous katosi ja hommasta tuli puskemista. Ekan pelin rankkarikisa oli helmi. Taisi Ehrhoff olla joku 13 laukaisija kun teki maalin, siihen se sitten jo ratkesikin.
Toisesta matsista ei ole rankkivoitosta huolimatta muuta kerrottavaa kuin kaksi syöttöpistettä, mitkä sain Brodeurilla heitettyäni kiekon ekan jannun lapaan. Taisin 58 minuutille vielä johtaa 2-0. Apina oppisi kerrasta, TaoTao ei.
Siis pakko sanoa, että sinua vastaan ekaa kerran nautin pelaamisesta! Ensimmäisessä pelissä suoraan sanottuna vit**ti, kun luganolle menee sellanen löysä ranne sisää ja peli oli, sitten tasoissa. Mutta hieno rankkari voitto tuli! Ja toisessa pelissä sen voin sanon suoraan, että 2-0 maalin annoin ilmaiseksi sinulle kun otti pattii niin perkeleesti, mutta viimeisellä minuutilla 2 maalia niin se on paljon minulle! HUT:ssa olen oppinut, että puolustus on paras hyökkäys ja tulosta on alkanut heti tulemaan! Jos sopii niin otetaan joita yksittäisi pelejä joskus? :D
mustaseiska
21.09.2010, 13:06
Pelattiin ilmeisesti sama peli 2 kertaa Kuubextran kanssa? :)
Detroit linjoilla, haasteita tulemaan.
Kuubextra
21.09.2010, 15:10
Pelattiin ilmeisesti sama peli 2 kertaa Kuubextran kanssa? :)
Jep! :D
Molemmat päättyi rankkareilla Ottawan hyväksi ja kummassakin pelissä missasin rankkarit pelin viimisellä minuutilla.
Ottawaa linjoilla tarjolla!
mustaseiska
21.09.2010, 15:55
Olipas hyvä peli Rangersia vastaan. 3-0 tilanteessa vastustaja ottaa maalivahdin pois, ja toistaa tämän 4-0 tilanteessa. 5-0 tilanteessa neiti Torres* päättää poistua pelistä.
Eipä uskoisi ässäfaniksi.
Noh, Detroit vielä hetken linjoilla.
*nimi muutettu
Edit..
Herkku, luetko lainkaan yv:jä? :)
Olipas hyvä peli Rangersia vastaan. 3-0 tilanteessa vastustaja ottaa maalivahdin pois, ja toistaa tämän 4-0 tilanteessa. 5-0 tilanteessa neiti Torres* päättää poistua pelistä.
Eipä uskoisi ässäfaniksi.
Noh, Detroit vielä hetken linjoilla.
*nimi muutettu
Edit..
Herkku, luetko lainkaan yv:jä? :)
Ja annan varoituksen Fernandolle. Jatkoajan NHL-liigoissa on aina ollut kyse loppuunasti pelaamisesta eikä tällaista käytöstä voida hyväksyä.
Eli kirjoituspalstalta pelikiellon saanut Fernando sai täten julkisen varoituksen.
Ja mustaseiskalle tiedoksi että tosiaan luen yksityisviestejä, niitä on vajaan viikon aikana tullut vajaa seitsemänkymmentä koskien Divaria. Otan lisää TJ:ia mikäli tunnen niitä tarvitsevani, tällä hetkellä olemme niin hyvin samalla aaltopituudella Sinkelin kanssa ettei useampaa kokkia ole tarvinnut. Mutta jos koen tarvitsevani lisää apua käännyn mustaseiskan puoleen.
mustaseiska
21.09.2010, 17:06
Jep! :D
Molemmat päättyi rankkareilla Ottawan hyväksi ja kummassakin pelissä missasin rankkarit pelin viimisellä minuutilla.
Ottawaa linjoilla tarjolla!
Lisäksi molemmissa peleissä vähäinen määrä laukauksia, varsinainen peliaika 1-1 ja Senatorsilla jäähy jatkoajalla.
VIELÄ MAAHTUU DIVARIIN, ELI JOS JOKU HALUAA TULLA NIIN PSN-NICK TÄNNE, VALITSE JOUKKUE JA EIKUN PELAAMAAN!
Edit. Vois kattoo vähän mitä kirjoittaa. Divarissa sitä vielä ollaan eikä liigassa :D
ShefkiUgi
21.09.2010, 21:02
Elikkäs kun kerran mukaan mahtuu...
PSN: lucciukki
Joukkue: St. Louis Blues
Filatovi
21.09.2010, 23:26
Noniin, onlineen vaan, jos vain pystyy valvomaan! Washingtoni odottelee haasteita..
PSN toimii tällä hetkellä, vaikka huoltokatkon piti kestää 04 asti!
Terkut liigan puolelta.
Hyvä kaveri haluais liittyä mukaan Jatkoajan NHL11-karkeloihin ja divariin, mutta ei omaa vielä JA-tunnusta. Tunnuksen haku on ollut vetämässä noin viikon, eli varmaan tämän viikon aikana pitäis JA-tunnuksen saapua.
Divari kuitenkin kiinnostaa ja GamerTagilla NemanjaVidicious olis kiinnostusta ottaa Columbus Bluejackets joukkueeksi. Jatkoaikanikki tulee olemaan Nemanja, kunhan vain tunnus tässä lähipäivinä avataan.
Sopiiko tämä järjestely arvon divarin GMlle?
Tottakai sopii! Niin oliko hänen PSN-nick NemanjaVidicious? Ja lisään hänet listaa.
Tottakai sopii! Niin oliko hänen PSN-nick NemanjaVidicious?
Juuri näin.
Odottelen peliä tulevaksi. Tilasin viimeviikon perjantaiehtoolla, joten luultavasti kolahtaa huomenna laatikkoon. Sitten nappaan perässä olevat pelit kiinni. Joten ei hätiä.
Atlanta linjoilla!
btw. Herkku onko sulla jotku vanhat kokoonpanot, kun en voinut liittyä peli-istuntoon? Herjas jotain vanhoista kokoonpanoista. Ite latasin äskettäin juuri uusimmat(?).
Sinkel / kiiWehl haastaa mua pelaan, mutta sitten kun hyväksyn matsin, niin tulee teksti jossa sanotaan, että haaste on tehty vanhoilla rostereilla ja siksi ei päästä pelaamaan.
Sama ongelma mullakin, koitin ditrim sunkin peliin liittyä, niin heitti samaa virheilmotusta. Myös kaverin kanssa tuli samaa ilmotusta, vaikka molemmat latas nuo uudet rosterit ja uudet asetukset. Nyt olen ymmälläni!
Kerrankin olisi napannut ottaa taas muutama ottelu turpaan, mutta ei sitten! Treenataan lisää.
Samaa täälläkin. Latasin ne kokoonpanot ja koitin tulla uudestaan ditrim sinun peliin niin piti ladata ne kokoonpanot uudestaan. Auttaisikohan jos konsolin käynnistää uudelleen, kun on ladannut ne kokoonpanot?
Sama virheilmoitus tulee muihinkin verkkoliigoihin. Ei taida auttaa kuin odotella että EA korjaa fiban.
Joo, voisin lähteä messiin. Ei aikaisempaa liigakokemusta, mutta pelikokemusta senkin edestä. PSN nummine ja joukkueeksi Nashville Predators.
Teukka Teräs
22.09.2010, 20:58
EikkaKo joutuu heittämään hanskat tiskiin, että sarja ei turhaan veny kun ei nyt millään aika riitä pelaamiseen. Kiitos ja anteeksi!
Paha_Kurki
22.09.2010, 22:03
Täältä tullaan! Nyt on päästy liigaan liittymään ja täs pari tuntia kerkee olla linjoilla. Pistäkää haasteita tulemaan niin laitetaan ralli päälle!
Filatovi
22.09.2010, 22:42
Onko kukaan päässyt pelaamaan? Itsellä herjaa noista kokoonpanoista, vaikka olen ne nyt noin kolme kertaa ladannut.
Yksi ainoa vapaapäivä viikossa, ja silloin ei voi tämä peli toimia! Alkaa pännimään pikkuhiljaa oikein kunnolla..
Paha_Kurki
23.09.2010, 00:39
Onko kukaan päässyt pelaamaan? Itsellä herjaa noista kokoonpanoista, vaikka olen ne nyt noin kolme kertaa ladannut.
Sama ralli täällä. Yhden pelin pääsin pelaamaan, mut muuten kyl herjaa noista. Tietääkö joku oikeesti mitä täs pitää tehä, et ongelma poistuu?
Sama ralli täällä. Yhden pelin pääsin pelaamaan, mut muuten kyl herjaa noista. Tietääkö joku oikeesti mitä täs pitää tehä, et ongelma poistuu?
Samaa valittaa. Piti tulla pelaamaan sua vastaan niin alkoi valittamaan juurikin noista kokoonpanoista.
Ukkomauseri
23.09.2010, 10:55
Eilen tuli peli napattua Gigantista, 49,95e. Aika passeli hinta.
4 harjotusmatsia saldolla 2-0-2, 5 tehtyä maalia, joten eiköhän sitä olla valmiina divariin! :D
Illalla duunisählyjen jälkeen linjoille eli Kuhanpojalle voi laittaa haastetta!
Voisin vaihtaa joukkueen Nashville Predatorsista Minnesota Wildiin, kun EikkaKo luovutti. Tänään illalla nummine todennäköisesti linjoilla, eli silloin haasteita vain kehiin.
Filatovi
23.09.2010, 14:04
Eipä näköjään ole EA vieläkään saanut näitä verkkoliigoja toimimaan. Olis ollut vapaapäivänä ihan kiva pelata, mutta ei niin ei. Mistähän kiikastaa, onko kukaan sattunut löytämään mistään englanninkielisiltä saiteilta mitään ilmoitusta aiheesta?
Noi "uudet kokoonpanot" olen ladannut varmaan viisi kertaa mutta aina vaan tulee sama herja. Hohhoijakkaa, divariin voi ottaa näköjää niin paljon jengiä vielä kun lystää, eihän tässä kukaan vielä mitään pääse pelaamaan!
Edit. Onko kukaan pystynyt pelaamaan näitä liigojen pelejä viimeisen 36h sisään?
Voisin vaihtaa joukkueen Nashville Predatorsista Minnesota Wildiin, kun EikkaKo luovutti. Tänään illalla nummine todennäköisesti linjoilla, eli silloin haasteita vain kehiin.
Jos et ole vielä pelejä kerennyt pelaamaan niin vaihdetaan vaan.
PS. VIELÄ PERJANTAIHIN ASTI AIKAA ILMOITTAUTUA DIVARIIN JA SITTEN EMME ENÄÄN OTA UUSIA PELAAJIA VASTAAN! ENÄÄN KOLME PAIKKAA VAPAANA ELI TOIMI NOPEASTI JA VARMISTA PAIKKASIA DIVARISSA!
Jos et ole vielä pelejä kerennyt pelaamaan niin vaihdetaan vaan.
Juu, en ole. Koeviikko käynnissä niin vähän verottaa pelailua.
E. Ja miten muuten tällaisissa liigoissa suhtaudutaan kahdella ohjaimella pelailuun eli siis voinko pelata otteluita kaksinpelinä veljen kanssa? Onko sallittua vai ei?
mustaseiska
23.09.2010, 20:57
E. Ja miten muuten tällaisissa liigoissa suhtaudutaan kahdella ohjaimella pelailuun eli siis voinko pelata otteluita kaksinpelinä veljen kanssa? Onko sallittua vai ei?
Tälle ehdoton ei.
Jokohan kokoonpanosekoilut on saatu EA:n toimesta selvitettyä?
Tappara Seinäjoelta
23.09.2010, 21:20
MUKAAN! Otan Ottawan.
MUKAAN! Otan Ottawan.
Tappara Seinäjoelta voisitko antaa PSN-nickin ja Ottava on jo varattu katso ensimmäisestä viestistä mitkä ovat varattuja ja mitkä ei. Ja kiiwehl on linjoilla et haastetta tulemaan jos pystyy pelamaan. Ite pelasin yksittäisen pelin netissä jotain randomia vastaan Vancouverilla ja 4-0 voitto tuli!!
Tappara Seinäjoelta
23.09.2010, 21:45
Oilers sitten, ja PSN on juha96. Passu äkkiä please.
Ukkomauseri
23.09.2010, 21:50
Linjoilla ollaan ja kutsuja lähetellään puolin ja toisin, mutta eipä onnistu. tuo roster error vaan kummittelee.. Muuten kyllä onlinepelit onnistuu muttei tää divari pelitä...:/
Paha_Kurki
23.09.2010, 21:59
Joo, ei tässä nyt hermot mee, mutta... Ei me vissiin olla ainoa sarja mikä tökkii tällai? Ainakin toi Liigan puoli on kans jumissa.. Eikai täs auta ku ootella, että toi alkaa toimii? Reeniä, reeniä...
Toivottavasti ne sais sen toimimaan vkl edes!!!
Ukkomauseri
24.09.2010, 23:14
Toivottavasti ne sais sen toimimaan vkl edes!!!
Eipä ainakaan itellä oo pelittänyt tänäänkään :/
Vaikuttaisi siltä ettei Divaria voida jatkaa ennen kuin seuraava päivitys astuu voimaan. Resetoimalla liigan saataisiin pelit luultavasti jälleen rullaamaan.
Mitä mieltä olette pitäisikö Divari aloittaa kokonaan alusta?
Calcichew
25.09.2010, 16:46
Vaikuttaisi siltä ettei Divaria voida jatkaa ennen kuin seuraava päivitys astuu voimaan. Resetoimalla liigan saataisiin pelit luultavasti jälleen rullaamaan.
Mitä mieltä olette pitäisikö Divari aloittaa kokonaan alusta?
Resetoinnista en tiedä, koska tein eilen tuon SM-Liigan myös, eikä siellä saada pelejä pelattua! Eli jotain korjausta EA:n puolelta olisi odotettavissa jossain välissä..
Fernando
25.09.2010, 20:56
New York Rangers - ehkä v-mäisin joukkue pelata vastaan? Hyvänä päivänä mulle teen sen 4-0 voiton ja elämä hymyilee, mutta 0-4 tilanteessa hermot menevät totaalisesti, ainakin jos vedoista 3/4 uppoaa ja vielä huomioiden sen että niistäkin maaleista kaksi on identtisiä, silloin mokke lentää luukulle ja peli päättyy ajassa 15.00 0-6.
Jotenkin en pidä Rangerssin kokoonpanoista, en saa Gaborikista mitään irti ja Drury on jumissa kolmosessa ja yv:llä sentteri SEKÄ pakki, hohhoijaa että on kovat kokoonpanot. Asiaa vielä mukavoittaa upea kokoonpano muokkain ja vielä se 30 sekunnin aikaraja.
Lupaan käyttäytyä paremmin seuraavassa divarissa(, jos sinne asti päästään, kiitos EA!), mutta pakko sanoo never täst lähin Ison Omenan Rankereille.
Toimiiko vieläkään? Itse en ole tänään kerennyt pahemmin pleikkarilla pyörimään, mutta huomenna olisi tarkoitus alkaa mättämään matseja jos vain toimii.
Etusivun listan mukaan kaksi paikkaa olisi ilmeisesti vielä vapaana, joten voisin liittyä mukaan. Joukkueista näyttäisi Nashville Predators olevan vielä vapaana, joten otetaan se. PSN: Kempula_80
Odotellaan nyt tässä rauhassa saako tuo EA mitään tehdyksi. Joku on sentään pistänyt viestiä EA:lle
Lainattu PS3: NHL11 Liigan puolelta
Jotenkin sellainen fiilis, että tätä ongelmaa ei olla korjaamassa ihan heti. Kumminkin ilmeisesti joillain toimii tämä verkkoliigojen pelaaminen, eli onko EA:lle tullut edes kovin paljoa palautetta asiasta? No en tiedä, mutta semmonen kutina on perseessä, että tää liiga jymähti tähän.
EDIT: taidankin laittaa heti palautetta EA:lle.
EDIT: vastauskin tuli:
Moi!
Ongelmasi on nostettu ylemmälle tasolle käsiteltäväksi.
Kiitoksia yhteydenotostasi!
EA Customer Support
PS. YKSI PAIKKA VIELÄ VAPAANA PS3 DIVARIIN!
Noniin eli peli saatu pitkän odotuksen jälkeen. Olen haastettavissa koko illan jos vain homma toimii! Mentos/Anaa92/Dallas
Fernando
28.09.2010, 21:59
Nyt perkule toimii!!
Filatovi
28.09.2010, 22:12
Nyt perkule toimii!!
Does you gidings me?? T: Jussi K
Ne keille vitsi ei ole tuttu, suosittelen Sakolut:n uskomattomia paint-sarjakuvia. (http://naurunappula.com/638273/dr-phil-sarja-kuva-2.png?group_id=8669)
Huhhuh jos toimii! Hirveä kiima päästä pelaamaan, eli nyt vaan haastetta washingtonille, jos ja kun ihmiset havahtuu tähän ja toimiii oikeasti!
Edit. Ei näköjään toimi. Vittu.
Edit2. Toimii! Ainakin SM-liigan verkkoliiga, jouduin lataamaan uudet kokoonpanot kyllä ennen ottelua. Divarissa kun koitin haastaa, tuli perinteinen "vastustajasi poistui pelistä".
Nyt perkule toimii!!
Hienosti toimii kyllä juu! Ei perkule kauhee halu päästä pelamaan kun on nyt tullu reenattua et saako vielä minä selkää vai annanko minä muille selkää.
Calcichew
28.09.2010, 22:21
Hienosti toimii kyllä juu! Ei perkule kauhee halu päästä pelamaan kun on nyt tullu reenattua et saako vielä minä selkää vai annanko minä muille selkää.
Siis mitä! Toimiiko verkkoliigojen pelaaminen nyt??
Eipä näytä toimivan. Itelläkin kova halu ensimmäistä kertaa päästä pelaamaan verkkoliigaa, mutta tais jäädä haaveeksi.
Fernando
28.09.2010, 22:25
No mitäs mitäs?!
Rangers palasi juuri työsulkulomilta voitokkaasti kohdaten Anaa92:n manageroiman Dallas Starssin, peli venyi jatkoajalle hienon klipklap-kuvion päätteeksi, mutta kuinkas ollakaan Rangerssin blondi-Prospal pisti kiekon ylämummoon Gaborikin kadottamasta kiekosta.
Eipä taas toiminut kun Anaa92:ta äsken haastoin, wtf EA?
Edit: en tajuu ei toiminu ko haastoin, toimi ko anaa92 haasto, ei toimi, toimi... Tais vaan tähet ollat kohillaan :/..
Toimiiko tuo liiga tällä hetkellä? Porukkaa näyttäisi notkuvan linjoilla runsaasti, muttei kukaan reagoi haasteisiin millään tavalla.
Toimiiko tuo liiga tällä hetkellä? Porukkaa näyttäisi notkuvan linjoilla runsaasti, muttei kukaan reagoi haasteisiin millään tavalla.
Tähän olisi hyvä saada vastaus. Tänään olisi puoleen yöhön asti aikaa pelailla, jos vaan toimii.
Jokohan mahtavat nettipelit toimia, niin pääsisi henkilökohtaisestikkin jo alottelemaan ihan kunnolla.
Tappara Seinäjoelta
04.10.2010, 17:37
Jokohan mahtavat nettipelit toimia, niin pääsisi henkilökohtaisestikkin jo alottelemaan ihan kunnolla.
Ei toimi tää divari.
Kuubextra
04.10.2010, 19:41
Uutta pystyyn vaan, turha odotella NHL 12 asti.
vBulletin v3.8.6, Copyright ©2000-2013, Jelsoft Enterprises Ltd.