PDA

View Full Version : Kesän 2010 NHL Fantasy Draft: Stanley Cup Finals

Kaner
27.06.2010, 00:39
Florida Panthers (http://keskustelu.jatkoaika.com/showpost.php?p=3197526&postcount=4):

Jonathan Cheechoo - Sidney Crosby (A) - Alexei Kovalev
Evander Kane - Jeff Carter - Justin Williams
Jeff Tambellini - Dave Bolland - Drew Stafford
Ben Eager - Rod BrindŽAmour (C) - Ryan Vesce

Dion Phaneuf - Brian Campbell (A)
Scott Hannan - Dmitri Kulikov
Ruslan Salei - Dan Girardi

Antti Niemi
Dan Ellis

vs.

Chicago Blackhawks (http://keskustelu.jatkoaika.com/showpost.php?p=3198421&postcount=29):

David Booth - Eric Staal (C) - Nathan Horton
Jamie Benn - David Krejci - Eric Fehr
Dustin Penner - Frans Nielsen - Arron Asham
Eric Nystrom - Darren Helm - Adam Burish

Denis Grebeshkov - Drew Doughty (A)
Barret Jackman (A) - Ian White
Andreas Lilja - Roman Polak

Ray Emery
Manny Legace

*

Laitetaan äänestysajaksi kaksi viikkoa, jotta saadaan lopullinen tulos joskus selville.

Johnnie
27.06.2010, 15:38
Florida

Kummeli
27.06.2010, 15:42
Floridalle ääni myös täältä.

Okei, laitetaan myös pientä selostusta. Molemmat joukkueet ovat erittäin hyvin rakennettu, mutta Floridan sentteriosasto on ihan omaa luokkaansa, vaikkei se Chicagollakaan mikään surkea ole. Mielestäni Florida pesee laitureillaan Chicagon mennen tullen, eli hyökkäys kokonaisuudessaan on kivenkova. Puolustajat olivat todella tasaväkiset, mutta niistäkin menee niukka voitto Floridalle, varsinkin kovan ykkösparin turvin. Molempien joukkueiden maalivahdeissa nään puutteita, mutta kun Floridalla on Stanley Cupin voittanut maalivahti, niin voitto myös siitä osiosta Floridalle.

Vaikka nuo osiot menivätkin 4-0 Floridalle, niin ei pidä luulla, että tämä olisi ollut läpihuutojuttu. Kyllä Chicago antoi todella kovan vastuksen ja jouduin tosissaan miettimään päätöstäni. Otteluvoitot voisivat hyvinkin olla 4-3.

lake79
27.06.2010, 15:46
Hei pliis. Mielellään edes jonkunnäköinen selostus päätöksestä nyt tähän finaaliin, eikä vaan kaupungin- tai joukkueen nimeä ruutuun.

Vaikea päätös oli, molemilla joukkueilla on omat osansa ja oma heikkoutensa. Floridan heikkous on ehkä laitureissa verrattuna Hawksiin. Evander Kane finaalijoukkueen kakkosen laidassa ei ihan vielä vakuuta, ehkä tulevaisuudessa. Lisäksi ykkösen "Tsiitsuu" ja Kovalev ovat enemmän kakkoskentän materiaalia ja lisänä vielä Cheechoon heikot esitykset viime aikoina laskevat pisteitä. Tosin Crosby nyt on tehnyt jopa Dupuisista pelimiehen, niin....

Pakisto molemmilla on hyvä, ellei jopa loistava. Ykkösmokke riittävä, kuten mennyt kausi sen todisti. Kauden alun draftissa tuskin saisi niin paljoa pisteitä ja siitä syystä Hawks häviääkin mokketaiston Panthersille. Lisänä myös kakkosvahti Floridalla vakuuttaa paremmin. Laituriero on tosin aikas selvä, koska Hawksilta löytyy kolmosesta Penner. Lisänä kakkosessa loistavan kauden pelannut Fehr, joka todennäköisesti vain parantaa otteitaa ensi kaudelle. Senttereissä voiton vie Florida selvästi, kuten myös puolustuksessa ehkä lievästi.

Voittajaksi sain Florida Panthersin, mutta kyllä Hawks tulee loistavana kakkosena, melkein samalla viivalla.

Marwin
27.06.2010, 16:34
Annetaan lopulta Floridalle ääni. Vaikeaksi tämä kyllä meni.

Kummallakin on kolme maalintekoon kykenevää kolmikkoa. Floridalla on loistavat sentterit, joskin laiturit eivät ole ihan samaa kastia. Chicagolla on selkeästi paremmat laiturit eikä sentteritkään jää ratkaisevasti. Chicagolla on kuitenkin todella kokematon ja nuori joukkue.. Asham, Legace, Lilja taitavat olla ainoat yli 30-vuotiaat. Puolustus menee mielestäni myös Floridan eduksi. Maalivahtiosasto on mielestäni aika tasan. Emerylla on takana huonoja ja vaikeampia vuosia, mutta on pelannut urallaan SC-finaaleissa asti. Niemeä en nyt vielä minään jumalana pitäisi, vaikka torjuikin SC:n Chicagoon.

pancor
27.06.2010, 19:43
Voittajaksi nousi minun kirjoissani Chicago. Floridalla on kyllä paremmat sentterit mutta laitureissa ja pakistossa on mielestäni Chicago edellä. Maalivahdit menevät mielestäni tasoihin. Varsinkin Floridan Phaneuf-Campbell pari on mielestäni liian epävarma omaan päähän ja olisinkin itse vaihtanut Hannanin ja Phaneufin paikat. Cheechoo on edelleen täysin väärässä paikassa ja Kovalevkin on alkanut näyttää jo vanhenemisen merkkejä. Chicagolle siis lähtee ääneni.

Snagari
27.06.2010, 19:55
Sentterikalusto vie Floridaa pitkälle. Laiturit eivät vakuuta tosiaan, Cheechoo ei kuuluisi edes kokoonpanoon. Hyökkäyksestä silti ääni Floridalle.

Pakisto on mielestäni tasavahva, ehkä aavistuksen Chicagolle kääntyy.

Maalivahtitilanne helvetisti parempi Floridalla. Ellis on Floridalla 2.vahtina ja on silti parempi kuin Chicagon ykköskassari Emery. Pisteet tästä Floridalle.

Elikkä oma ääneni Draftin voittajaksi menee Florida Panthersille.

HockeyNator
27.06.2010, 22:22
Florida on ratsastanut tähän asti sentteriensä turvin, mutta nyt vastaan tullutta vastustajaa vastaan laitahyökkääjien ja pakiston taso ei enää riitä. Molempien maalivahtiosastot ovat keskinkertaiset eli juuri sellaiset joilla pystyy menestymään, kun säästää rahat vahvan pakiston muodostamiseen. Drew Doughtyn mitalla Chicago vie alakerran mittelön ja koko draftin ajan ihastusta herättänyt hyökkäysosasto tuo Chicagolle toisen Stanley Cupin putkeen selvällä erolla.

Lynx canadensis
27.06.2010, 22:27
Chicago on mielestäni selvästi parempi kokonaisuus. Laiturit on aivan eri tasoa, eikä sentteritkään nyt kuitenkaan niin paljoa kalpene Floridan kollegoilleen. Antti Niemi ei pelasta, vaikka toisessa päässä onkin Ray Emery. Chicagolle pytty.

Sandersson
27.06.2010, 22:31
CHI

Mustakotka
28.06.2010, 14:09
Panthers:

- Aivan loistava sentterinelikko.
- Tasavahva puolustus. Varsinkin ensimmäinen pari kova.
- Maalivahdit tasoissa, mutta Niemen näytöt ovat tuoreempia.

Chicago:

- Laiturit ovat parempia kuin vastustajalla, muttei kuitenkaan mitään häikäisevää. Todelliset tähtipelaajat puuttuvat.
- Puolustuksessa ensimmäinen pari on kova, mutta sen jälkeen taso laskee liikaa.
- Maalivahdit tasoissa, mutta Niemen näytöt ovat tuoreempia.

Oma ääneni siis Floridalle.

Hextall
03.07.2010, 20:42
Aika hiljaista!

Infamous
04.07.2010, 12:16
Meikäläisen lapuissa tämä tasainen kamppailu kääntyy niukasti Floridalle.

Streider
04.07.2010, 12:22
Tsori, oon ollut vähän ulkomailla ja mökillä niin tää vähän viivästyi. Floridalle on ääni annettava, suurimpana syynä kärkiosaamisen hippusen kovempi taso sekä maalivahdit. Puolustuksen osalta tasaisempaa mutta pienet asiat kääntävät tämän homman Panthersille.

Lampinen
04.07.2010, 14:09
Panthers vie täpärästi meikäläisen äänen. Streider tuossa niputti jo omankin päällimäisen syyn, eli kärkipelaajien paremmuus mistä ääni sitten Floridalle. Maalivahdit tämän kauden näytöillä menee myös selvästi sinne suuntaan.

Golden Ari
04.07.2010, 14:19
Florida.

Jokerinho
04.07.2010, 14:21
Kovia nippuja molemmat. Chicagolla parempi ykköspakki, mutta Floridalla liigan paras pelaaja. Muutenkin sentteriosasto liigan kovin. Eikä Phaneuf kovin paljon Doughtylle kalpene, pakistot menee suhteellisen tasan. Niemi tuore Stanley Cup-voittaja. Laituriosasto Chicagolla parempi.

Mutta annan ääneni niukalla erolla Panthersille.

Gendron
04.07.2010, 21:38
Todella tasainen pari on kyllä kyseessä. Puolustus ja maalivahdit menevät kokonaisuudessaan aika lailla tasan, Pantherseilla on paremmat sentterit ja Blackhawkseilla on paremmat laiturit. Chicago kuitenkin vaikuttaa mielestäni hieman paremmalta kokonaisuudelta, joten ääneni menee Chicagolle.

anatsu
04.07.2010, 22:25
Florida.

Ihan kivoja joukkeita molemmat, mutta Panthers jotenkin sytyttää enemmän Crosbyneen ja Carterineen. Hyvää työtä molemmilta herroilta.

Lynx canadensis
04.07.2010, 22:36
Floridalla 12 ääntä, ja viikon (?) äänestysaika umpeutuu tänään, joten melko varmasti on voittaja jo selvinnytkin.

Tässä vaiheessa kai voi sanoa kiitos draftista, ja mun puolesta toinen vaikka heti perään :) Jos ei niin ei haittaa, kesä pelastaa.

lake79
05.07.2010, 19:15
Itse olen sitä mieltä, että pidettäisiin seuraava drafti tuossa about samoihin aikoihin kun mietin pistää uutta EHM-haastetta kehiin, eli lokakuun alkupuolilla ennen NHL-kauden alkua/syyskuussa kun sm-liiga alkaa ja toki ensi kauden pelaajilla. Mutta päättäjät toki päättää sitten.

Snagari
05.07.2010, 19:41
Mun puolestakin vaan toista perään jos kiinnostuneita löytyy. Ehdottomasti mukana. Syksyllä on taas paljon enemmän aktiviteettia jolloin täytyy harkita omaa osallistumista uudestaan.

Navy
05.07.2010, 20:28
Mun puolestakin vaan toista perään jos kiinnostuneita löytyy. Ehdottomasti mukana.

Tähän sama. Mukana ollaan vaikka heti.

lake79
05.07.2010, 20:42
Kyllä määkin mukaan lähden jos uudestaan vedetään. Huolettaa vaan mitä se kertoo mun elämästäni. :)

Streider
05.07.2010, 20:51
Mulle voi tehdä melkein mitä vaan, tai siis ihan mitä vaan. Eli siis olen mukana aina kun uutta draftia pistetään pystyyn. Vähän tuo elämä yrittää aina rajoittaa koneella olemista, mutta kyllä se drafti on aina drafti :)

Snagari
05.07.2010, 21:09
Kai tää jatkiskin nyt elämää on? Kertokaa että on!

anatsu
05.07.2010, 21:51
Ootta te poijat sekasin, mutta mulle ihan sama, mutta tämän viikonlopun olen ainakin Turussa telttailemassa, joten jos sitten ensi viikolla, jos meinaatte pistää uuden draftin pystyyn?

Snagari
05.07.2010, 21:52
Ootta te poijat sekasin, mutta mulle ihan sama, mutta tämän viikonlopun olen ainakin Turussa telttailemassa, joten jos sitten ensi viikolla, jos meinaatte pistää uuden draftin pystyyn?

Joo mä oon puolestani Yyterissä viikonlopun, että ensi viikko ois kyllä jees.

Lampinen
05.07.2010, 21:54
Joo mä oon puolestani Yyterissä viikonlopun, että ensi viikko ois kyllä jees.

Tälle sama, viikonloppu menee biitsiä pelatessa. Silti mukana jos uutta kieppiä pistetään pystyyn!
e. Jos on meikäläisiä paljon tulossa, niin meikän pongaa pinkistä #26:sta.

pancor
06.07.2010, 15:41
Ei helvetti. Oletteko te nyt ihan kyltymättömiä?! Itse nyt vielä mietin, että jaksaako sitä nyt suoraan perään lähteä toiseen draftiin... Tosin vaikka tässä nyt purnaisin iltaan asti niin silti veri vetää varaamaan, mutta katsellaan sitä sitten lähempänä.

Kummeli
07.07.2010, 09:45
Mitä täällä nyt sekoillaan? :) Ette kai meinannut heti perään jaksaa vetää toista draftia? Itse tuskin jaksan lähteä mukaan näin pian, mutta katsellaan. Syksymmällä voisi onnistuakin.

lake79
07.07.2010, 10:11
Joo kyllä se on niin että katsellaan syksyllä sitten uuden draftin kanssa meikän osalta, mutta onnea tulevaan kesädraftiin jos sellaisen vedätte.

Hextall
07.07.2010, 10:24
Hallitsevan mestarin mestaruusjuhlat venyivät niin pahasti, että syksyllä jaksaa vetää vasta seuraavan kerran. Hyvää kesää!

Infamous
07.07.2010, 11:19
Itsekin vetäydyn kesätauolle tässä vaiheessa. Yleensä on yksi drafti riittänyt vuodelle, mutta katsellaan nyt syksyllä uudestaan mikä olisi fiilis silloin. (sikäli mikäli draftin aloitus sinne venyy)

Onnea voittajalle!

Lynx canadensis
07.07.2010, 16:06
Mun mielestä voisi hyvin pistää toisen draftin perään ennen syksyäkin. Löyhemmällä aikataululla tosin kenties.

Onko halukkaita järjestäjiä?
Pistäkää vaan vaikka uusi (ilmoittautumis)triidi jo pystyyn niin näkee kunnolla onko halukkaita (?)