PDA

View Full Version : Xbox 360: NHL 10 Divari™ (Season 2)

Niksi
15.06.2010, 19:18
Hyvin yksinkertaisesti:

- Kausi vedetään normaalisti änärijengeillä, mutta ei samoilla kuin mitä liigajengit käyttää
- Yksinkertainen sarja ja varmuudella ainakin divarin voittaja suoraan liigaan. Karsintasarjan muodosta ei olla vielä ns. päätetty.
- Tradet on runkosarjassa sallittua, mutta pitää muistaa, ettei vaihtopelaajat ole tietenkään mukana, jos pääsee karsintasarjaan.

NIMI: DIVARI S2
LYHENNE: divs2

Tämän hetkinen varausjärjestys:

NY VALITAAN, NY RILLATAAN!

17/19
1. Daywalker -75, GT: Uudenkujan king*, Detroit Red Wings
2. Nakki, GT: aisakujan king*, New York Rangers
3. Roadstar, GT: IlkkaV*, Boston Bruins
4. tiong, GT: tiong fi*, Calgary Flames
5. Pelisilmä, GT: Siniverinen*, Carolina Hurricanes
6. Jargon, GT: jargonizer*, Tampa Bay Lightning
7. Decimal, GT: decireko*, Los Angeles Kings
8. Mikke11, GT: Massz0*, Minnesota Wild
9. Niksi, GT: iNiksi*, Ottawa Senators
10. Navy62, GT: Viltzup*, Buffalo Sabres
11. anatsu, GT: etisman*, Columbus Blue Jackets
12 Jääkaappi, GT: Jkaappi*, Edmonton Oilers
13. Kimifan, GT: Kimifan44*, Montreal Canadiens
14. Rosa 55, Taalasmaa55*, Colorado Avalanche
15. janbo, GT: janbonator*, Atlanta Trashers
16. TurtleDef, GT: lutsero*, Florida Panthers
17. Bliz, GT: MaholaJJ*, Toronto Maple Leafs

ENEMPÄÄ EI ENÄÄ OTETA!
(Mahdollisia virheitä VOI olla)
* = vahvistetut ilmot

Joukkueet:

New York Islanders
St. Louis Blues

Jääkaappi
15.06.2010, 19:24
+ Uudet käyttäjät voivat jo nyt ilmoittautua, jos joku päättää jättää seuraavan kauden väliin tai laajennetaan divaria

Täältä ainakin löytyy kiinnostusta ja aktiivisuutta!

Daywalker-75
15.06.2010, 19:24
Kinkkinen kysymys. Voisikohan ne jotenkin arpoa tuonne väliin? Eli laittas johonkin koriin numeroita ja nostettais. Mikä numero tulee, niin siihen välikköön vois laittaa.. Tai jotain..

Niksi
15.06.2010, 19:25
Meikäläinen olisi ainakin innokas liittymään mukaan, jos päätätte laajentaa.
Itse olisin laajennuksen puolella (Toki se tarkoittaa aika nopeasti yksinkertaista sarjaa, mikä on kyllä hyvä asia) ja en usko, että moni alkaa tätä vastustamaan, jos vain pelimäärä pysyy kohtuullisena. :)

Niksi
15.06.2010, 19:26
Voisikohan ne jotenkin arpoa tuonne väliin? Eli laittas johonkin koriin numeroita ja nostettais. Mikä numero tulee, niin siihen välikköön vois laittaa.. Tai jotain..
Ai uudet käyttäjät? Sinne vaan perälle. Niiden kesken voisi arpoa kuka valitsee ensimmäisenä.

Daywalker-75
15.06.2010, 19:44
Ai uudet käyttäjät? Sinne vaan perälle. Niiden kesken voisi arpoa kuka valitsee ensimmäisenä.

Eikun liigasta tippuneet...

Niksi
15.06.2010, 19:47
Eikun liigasta tippuneet...
Jaaaaaa.

Itse en uskalla sanoa mitään, kun olen itse liigasta tippunut. :)

Jargon
15.06.2010, 19:49
Ilmoittaudutaan, jos ei osallistu seuraavaan kauteen!

Pitäisikö kuitenkin tehdä niin päin että myös viime kierroksella mukana olleet vahvistavat osallistumisensa? Saattaa olla sellaisiakin jotka eivät nyt kesällä pahemmin Jatkista lueskele eikä muutenkaan nappaa niin turha tällaisia pelaajia odotella.

- Onko täysin oikein, että viime kauden huonoin liigajengi (Navy62) valitsee viimeisenä (Jos ei uusia tule) jenginsä vai pitäisikö hänet siirtää karsintasarjajengien yläpuolelle?

Itse laittaisin Navyn karsintasarjalaisten yläpuolelle.

Muuten olen itse laajennetun divarin kannalla eli max18 pelaajaa sekä ehdottomasti 1 kertainen sarja niin on joka peliin kivasti panosta ja saadaan tämä turnaus jossain aikataulussa pelattuakin.

Mielestäni uudet pelaajat valkkaisivat vikana ja heidän järjestyksensä voi vaikka arpoa.

Sellainen pointti vielä että porukka voisi etukäteen ilmoitella kun on pidempiä taukoja tiedossa esim.lomareissujen ansiosta niin ei turhaan huudella täällä.

Mikke11
15.06.2010, 19:56
Pitäisikö kuitenkin tehdä niin päin että myös viime kierroksella mukana olleet vahvistavat osallistumisensa?

Mikäli näin; Massz0 on mukana.

Niksi
15.06.2010, 19:57
Pitäisikö kuitenkin tehdä niin päin että myös viime kierroksella mukana olleet vahvistavat osallistumisensa? Saattaa olla sellaisiakin jotka eivät nyt kesällä pahemmin Jatkista lueskele eikä muutenkaan nappaa niin turha tällaisia pelaajia odotella.
Voisin käydä vuorokauden sisällä jokaisen yksitellen läpi privoitse, jos ei täällä ilmoittaudu. Toki saa sillä aikaa ilmoittautua täällä, niin saadaan varmistus paljon nopeammin. :)

Daywalker-75
15.06.2010, 20:16
Uuhenkujan king ja aisakujan king ovat mukana...

TurtleDef
15.06.2010, 20:39
Mukana ollaan.
Eikö ole kohtuutonta, että ne jotka ovat MELKEIN päässeet viimekierroksella liigaan, joutuvat valitsemaan viimeisenä? (itseni mukaan lukien :) )

Divarin järjestyksen voisi melkeinpä taas arpoa? Tai sitten valita juuri päinvastaisessa järjestyksessä, se toisi lisää taistelua divariinkin, varsinkin jos top-4 porukka alkaa olemaan selvillä ajoissa niin voisi kamppailla ensikierroksen paremmista valitsemisnumeroista? Ajattelin vain kun osallistujia alkaa olemaan niin reilusti, että into katoaa keskikastin/loppupään porukoilla kun ei ole enää mitään panosta. Liigassa taas eri asia kun siellä pääsee jatkoon (eli playoffeihin) paljon enemmän joukkueita kun divarista nousee yksi ja kolme vain karsintoihin.

En tiedä lämpeneekö kukaan, ihan sama, olen mukana kuitenkin.

Daywalker-75
15.06.2010, 20:50
Mukana ollaan.
Eikö ole kohtuutonta, että ne jotka ovat MELKEIN päässeet viimekierroksella liigaan, joutuvat valitsemaan viimeisenä? (itseni mukaan lukien :) )

Noh noh, eipäs nyt siellä. kerrankin saan valita hiukan paremman joukkueen. Eipähän pääse valittamaan, että on Scheiße joukkue...

anatsu
15.06.2010, 20:51
Joo mukana ollaan, jos vain mahdutaan. GT on etisman.

Blasph
15.06.2010, 21:13
Kyllä se minusta ainakin tasoittaa pakkaa mukavasti, että varaaminen lähtee edelliskaudella viimeisiksi jääneistä ja etenee kohti edelliskauden kärkeä. Uudet tulijat voisivat varata nyt viimeisenä, kunnes sitten seuraavalla kaudellahan kaikki onkin selvempää.

Navy
15.06.2010, 21:22
Mukana ollaan. Voin aivan hyvin varata viimeisenäkin.

Niksi
15.06.2010, 22:26
Nyt on jokaiselle pistetty viestiä, jotka eivät ole vielä vahvistaneet ilmoittautumista.

Decimal
16.06.2010, 03:08
Mukana toki. Toivottavasti tällä kertaa saadaan pelit loppuun asti pelattua.

16.06.2010, 07:06
Jos divarissa on vielä tilaa, niin hyppään mukaan.

Daywalker-75
16.06.2010, 07:22
Jos divarissa on vielä tilaa, niin hyppään mukaan.

Etkös sie ollut liigan miehiä?

16.06.2010, 07:42
Etkös sie ollut liigan miehiä?

Olin juu, mutta jäin hermolomalle sieltä (paloi eilen niin hihat koko pelin suhteen kun otin dunkkuun varmaan 10 kertaa putkeen, enemmän tai vähemmän mielenkiintoisella tavalla) ja ajattelin tulla divariin, jos se vain sopii. Ymmärrän kyllä jos ei sovi.

Daywalker-75
16.06.2010, 08:03
Olin juu, mutta jäin hermolomalle sieltä (paloi eilen niin hihat koko pelin suhteen kun otin dunkkuun varmaan 10 kertaa putkeen, enemmän tai vähemmän mielenkiintoisella tavalla) ja ajattelin tulla divariin, jos se vain sopii. Ymmärrän kyllä jos ei sovi.

Heh heh! Eihän näissä peleissä VOI mennä hermot.
Itsekkin olen hävinnyt tuolla kaljaliigas varmaan puolet peleistä yhdellä maalilla ja suurin osa niistä vielä tyyliin "varmistelen lopussa, että päästään ainakin jatkoajalle". Tietäähän sen miten siinä käy lopulta...

Sori, offari....

Roadstar
16.06.2010, 20:53
Vahvistan osallistumisen.

tiong
16.06.2010, 21:51
Juu, mukana ollaan edelleen.

Pelisilmä
16.06.2010, 22:08
Ohhoh, meinasi mennä osallistuminen täysin ohi! Ehdottomasti mukana ollaan vaikka Kaljaliiga onkin jäänyt nyt kisojen aikana täysin taustalle. Divariin ehdottomasti mukaan! :)

janbo
18.06.2010, 17:04
Osallistun myös ehdottomasti!

GT: janbonator

anatsu
18.06.2010, 17:06
Nyt kun liigaa ilmeisesti pelataan "ensi kaudella" 11 joukkueella, niin vetästäänkö me divari 19 joukkueella? Vai pitääkö edes kaikki 30 joukkuetta olla mukana?

nim. ensikertalainen

18.06.2010, 18:46
Nyt kun liigaa ilmeisesti pelataan "ensi kaudella" 11 joukkueella, niin vetästäänkö me divari 19 joukkueella? Vai pitääkö edes kaikki 30 joukkuetta olla mukana?

nim. ensikertalainen

No siis käsittääkseni idea on ollut se, että liigassa on 12 joukkuetta, ja divarissa määrällä ei ole niin väliä.

Ja nyt tosiaan kun päätin hakea vauhtia divarista, niin liiga vedetään yhdellätoista joukkueella, ja divarissa sitten kaikki halukkaat pääsevät hakemaan nousua. Luultavimmin liigan joukkuemäärä kasvaa ensi kaudella, joten paikkoja on entistä enemmän vapaana. Varmaankin liigan 9-11 sijoitusten joukkueet, ja divarin esim. TOP -5 isketään karsintasarjaan, jossa liigapaikat ratkaistaan.

Itse toivon, että liigan joukkuemäärää ei nosteta kuin max. kahdella joukkueella, koska suht tiiviin ja tasokkaan porukan etuja ovat nopeat aikataulut ja todella tasainen sarja. Eikä jatkiksesta hirveästi kolmeakymmentä useampaa boxin änäri-pelaajaa löydy, joten 14+16 olisi mielestäni ideaalitilanne. Tämän lisäksi jatkossa (vaikka @ nhl11) voitaisiin järjestään yksi ikäänkuin Jatkoaika Cup / pelikausi, jossa idea olisi vähän sama kuin jalkapallon suomen cupissa (sarjatasosta huolimatta messiin). Tosin sillä erotuksella, että pelattaisiin yksinkertainen runkosarja ja paras yhdestä / kolmesta pleijarit (EA ei anna mahdollisuutta pelata pareittain alusta lähtien). Ja sitten höntsäturnauksia.

Eli utopia ala Kimifan:
-12-14 joukkueen pääliiga
-10-16 pelaajan divari
-Yksi cup -muotoinen turnaus
-Höntsäturnauksia, sm-liigaa jne.

Blasph
18.06.2010, 19:01
Eli utopia ala Kimifan:
-12-14 joukkueen pääliiga
-10-16 pelaajan divari
-Yksi cup -muotoinen turnaus
-Höntsäturnauksia, sm-liigaa jne.

Count me in, erinomainen hahmotelma. Liigaa ei tosiaan kannata laajentaa kuin korkeintaan tuohon "SM-liigakokoon", jotta taso pysyy kovana. Divariin jää silloin aivan varmasti hyviä pelaajia, jotka pystyvät haastamaan karsinnoissa liigan viimeiset. Lisäksi yllättäjiä varmasti löytyy jos divari pidetään yksinkertaisena 10-18 joukkueen sarjana. Höntsäturnauksiin löytyy varmasti sijaa niillekin, joilla ei riitä mielenkiinto pidempikestoiseen liiga/divari -systeemiin.

Tälle ääni.

Roadstar
19.06.2010, 21:58
Vahvistan osallistumisen.

Tulikos tämä huomioitua? Ei vielä näy vahvistettuna. GT siis IlkkaV.

20.06.2010, 15:53
Divarissa joukkueet voitaisiin oikeasti varata vaikka "nopeat syövät hitaat" -periaatteella?

Mikke11
20.06.2010, 15:55
Divarissa joukkueet voitaisiin oikeasti varata vaikka "nopeat syövät hitaat" -periaatteella?

Joo, muuten ei divari taida olla alkamassa vielä pariin viikkoon viimeisille joukkueille...

20.06.2010, 16:05
Joo, muuten ei divari taida olla alkamassa vielä pariin viikkoon viimeisille joukkueille...

Sitä juuri ajattelin, eikä noissa jengeissä nyt kovin ihmeellisiä eroja ole.

thego
20.06.2010, 16:15
Sitä juuri ajattelin, eikä noissa jengeissä nyt kovin ihmeellisiä eroja ole.

On siel nyt kuitenki muutama jotka selkeästi erottuu niistä huonommista. Mm. LA, Detroit, Minnesota, Calgary, Carolina..

Toinen vaihtoehto mikä nopeuttaa draftia on listan laatiminen. Esim. nyt jos viis ensimmäistä draftaajaa laittais TOP6- toivelistat niin menis hetkessä viisi ensimmäistä huutoa. Tai vaihtoehtoisesti tiukat aikarajat jokaisella huudolle.

Liigan puolelta ei kuitenkaan ole kellään mitään sanottavaa näihin ja saatte toimia divarissa ihan niinku tykkäätte.

Daywalker-75
20.06.2010, 17:04
Älkäähän nyt. Kaksi ekaa valitsee heti, kun tuo liigan puoli on ookoo.

Uuhenkujan king valkkaa järjestyksessään: Detroit, Calgary, Boston.

aisankujan king: New York(Rangers), Calgary, Boston

Niksi
20.06.2010, 18:32
Tarkennuksena vielä, että divarissa ON 19. paikka vapaana. Tämä myös tarkoittaa sitä, että divari pelataan ainakin 18 joukkueen voimin. Lafleur voisi spämmätä GT:n tänne, niin lisäilen sen avausviestiin.

Jotta tässä valintahommassa päästäisiin nopeammin, niin jokainen voi spämmätä joko tänne vai pistää mulle privaa oma TOP5/TOP10/TOP15/TOP20 joukkueista, niin jospa juhannuksen jälkeen päästäisiin hommiin.

PS. Uusien käyttäjien valintajärjestys arvotaan jossain vaiheessa. Uudet käyttäjät + Kimifan valitsevat joukkueensa kuitenkin vasta vanhojen käyttäjien jälkeen.

20.06.2010, 18:38
Jos ei siis vielä ollut selvää, niin messissä ollaan. GT: Kimifan44.

Pelisilmä
20.06.2010, 19:10
Kirjoitan joukkuetoiveeni tänne. Eli mikäli en ihan väärin katsonut niin nämä olisi vapaana:
1. Detroit
2. Calgary
3. Carolina
4. Montreal
5. Los Angeles
6. Boston
7. St.Loius

E: Koska olenkin valitsemisvuorossa vasta 7. niin lisätään pari joukkuetta listaan.

Schadowan
20.06.2010, 20:01
Moro,

Mä jättäydyn season 2:sta poies, ei taida kesällä riittää moti tähän.

Eli GT: darkmanki

Niksi
20.06.2010, 20:12
Loppupään valintajärjestys on saatu arvottua. Onnea voittajille.

PS. Jos ei Brettiä ei ala kohta kuulumaan, niin tippuu joukon hännille siinä vaiheessa, kun tulee hänen valintahetkensä.

tiong
20.06.2010, 22:17
Omat valintatoiveeni:

1. Detroit
2. Boston
3. Calgary
4. Rangers
5. Buffalo

Rosa 55
20.06.2010, 23:05
Mukana, jos mahtuu. GT: Taalasmaa55

Roadstar
20.06.2010, 23:33
Eli valinta menee listojen perusteella? Siinä tapauksessa omat vaihtoehdot järjestyksessä

1. Boston
2. Minnesota
3. Anaheim
4. Ottawa

21.06.2010, 10:27
Liigan puolella Jokke otti Ducksin, eli:
Uudenkujan king -Detroit Red Wings
aisakujan king - New York Rangers
IlkkaV - Boston Bruins
GoldnGlow - ?

edit. Niksi siirsikin GoldnGlow:n alimmaiseki, joten häntä ei tarvitse venailla. Hyvä. : )
edit2. Perhana kun jännittää tuon Wildin puolesta... Hei c`mon, se on ihan paska, ei kannata ottaa! :D Nooh, tuskinpa jää 16. vuorolle asti. Hyvin nopeuttaa tätä varailua tuo systeemi, että jokainen laittaa oman top -listan.

Niksi
21.06.2010, 10:28
Tämänhetkinen tilanne:

4. -
5. tiong, GT: tiong fi*, Calgary Flames
Bret tippui joukon hännille, joten janbon vuoro varata.

Jargon
21.06.2010, 10:32
Meitsi varaa kolmanneksi seuraavana joten otan jengin järjestyksessä:

1.Tampa Bay
2.Montreal
3.Carolina

EDIT: Tampa Bay lisätty ja Minnesota pois

Niksi
21.06.2010, 11:51
Pientä viilausta:

Jos esimerkiksi janbo ei valitse joukkuettaan viimeistään 22:00, niin tipahtaa varauslistalla alaspäin niin kauan, kunnes valitsee joukkueensa eli ei tipahda suoraan joukon hännille. Vain kerran odotetaan.

Daywalker-75
21.06.2010, 12:18
Laitatteko jo tänään pystyyn sarjan ja tuleeko salasana privana? Ihan täpinöissään...

Niksi
21.06.2010, 12:22
Laitatteko jo tänään pystyyn sarjan ja tuleeko salasana privana? Ihan täpinöissään...
Valitkaa nopeammin, että minä pääsisin valitsemaan. :)

Mikke11
21.06.2010, 14:22
Carolina Hurricanes
Los Angeles Kings
Tampa Bay Lightning
Minnesota Wild
Montreal Canadiens

Decimal
21.06.2010, 17:40
Kolme varausta ennen mua, joten joku näistä minulle, tässä järjestyksessä:

1. LA Kings
2. Ottawa Senators
3. Carolina Hurricanes
4. Tampa Bay Lightning

anatsu
21.06.2010, 18:02
No että te kukaan muu ole Atlantaa ottamassa :).

Minun toivelistallani ovat:

1. Atlanta
2. NY Islanders
3. Columbus

Tässähän täytyy ihan ihmeitä tapahtua, ettei tuolta listalta joku tule.

21.06.2010, 19:19
Eipä taida janbo ilmaantua... Laitetaas nyt varmuudeksi oma lista:

1. Minnesota Wild
2. Carolina Hurricanes
3. Tampa Bay Lightning
4. Los Angeles Kings
5 Ottawa Senators
6. Buffalo Sabres
7. Colorado Avalanche ...

Pelisilmä
21.06.2010, 21:56
Pitäisiköhän sittenkin vaihtaa Kimifanin mieliksi Minnesota tuohon toivelistan kärkeen. :) Aikataulusta sen verran, että ei varmaan saada divaria alkamaan ennen juhannusta? Itse lähden reissuun jo torstaina ja palaan vasta sunnuntaina..

Niksi
21.06.2010, 21:56
Aikataulusta sen verran, että ei varmaan saada divaria alkamaan ennen juhannusta? Itse lähden reissuun jo torstaina ja palaan vasta sunnuntaina..
Divari alkaa näillä näkymin noin kymmenen minuutin sisällä.

Niksi
21.06.2010, 22:01
4. tiong, GT: tiong fi*, Calgary Flames
5. Pelisilmä, GT: Siniverinen*, Carolina Hurricanes
6. Jargon, GT: jargonizer*, Tampa Bay Lightning
7. Decimal, GT: decireko*, Los Angeles Kings
8. Mikke11, GT: Massz0*, Minnesota Wild
9. Niksi, GT: iNiksi*, Ottawa Senators

Janbo valitsee silloin, kun ehtii. Nyt valintavuorossa Turtledef. Aikaa huomiseen mennessä klo 18:00.

Pelisilmä
21.06.2010, 22:06
Carolina on online heti Espanjan pelin jälkeen. Tulkaa ihmeessä haastamaan. Saadaan divari käyntiin.

Niksi
21.06.2010, 22:08
Avausviestiin lisätty tarvittavat tiedot. Ylimääräiset potkitaan pihalle, jos sellaisia ilmestyy.

Navy
21.06.2010, 22:40
Minulle 1. Buffalo Sabres tai 2. Montreal Canadiens.

Niksi
21.06.2010, 22:47
Hyvin alkoi, Anvia haistatti vitut. Tamba Baylle jo ekassa erässä discon johdosta 0-3 voitto.

Jargon
21.06.2010, 22:53
TB 4 - 3 CAL
Tiukka peli jossa johtoasema vaihteli molemmille mutta onneksi sain lopun kärvisteltyä ilman takaiskua. Pahoittelen että pari maaleista oli perus takatolppia mutta pakkohan se on tehdä jos tilaisuus tulee. Kiitos pelistä!

TB 3 - 0 OTT
Peli katkesi ekassa erässä 1-0 tilanteessa ja voitto merkattiin mulle. Hirveätä lagia oli paikotellen kunnes sitten jumahti totaalisesti.

Roadstar
21.06.2010, 23:33
Divarikausi avattu, mutta ei aivan niinkuin pitäisi. Aika jäätävät lagit (en ole aiemmin törmännyt tällaisiin totaalistoppeihin), ja tasatilanteesta Ottawan pudotessa linjoilta Bostonille ei-ansaittu voitto. Harmi kun ei ole rematch-vaihtoehtoa.

Niksi
21.06.2010, 23:34
Vitun vitun vittu. Haista Live paska.

Roadstar
22.06.2010, 00:02
BOS - CAR 1-2 OT. Olihan vääntö, Bostonilla useampi paikka tehdä ratkaisu jo varsinaisella, mutta kun ei mene sisään niin ei mene. Ratkaisu jatkoajalla Carolinan 2-1:stä, jota Rask ei enää napannut. Noh, piste sentään tuli. Kiitokset Pelisilmälle hyvästä matsista.

Pelisilmä
22.06.2010, 00:05
Kiitokset vaan vastuksesta. Olihan VÄÄNTÖ. Nyt alkoi todellakin kaduttamaan, että valitsin Carolinan. Sellasta tervaa on kyllä poikien jaloissa että! Nyt jos nopeaa laituria on tarjolla niin treidejä otetaan vastaan.

Mikke11
22.06.2010, 01:42
Nyt alkoi todellakin kaduttamaan, että valitsin Carolinan. Sellasta tervaa on kyllä poikien jaloissa että! Nyt jos nopeaa laituria on tarjolla niin treidejä otetaan vastaan.

Laitoin ehdotuksia:

Rod Brind'Amour <=> Pierre-Marc Bouchard (tarvin kokemusta, tarvit nopeutta!)
Rod Brind'Amour <=> James Sheppard (hyvä voimasentteri)

Lisäksi:

Jussi Jokinen <=> Guillaume Latendresse
Jussi Jokinen <=> James Sheppard

Laitoin myös muutaman treidiehdotuksen joillekin joukkueille.

22.06.2010, 10:15
Laitoin myös muutaman treidiehdotuksen joillekin joukkueille.

Vaikkei minulla ole vielä edes jengiä, niin olen varmasti kiinnostunut seuraavista pelaajista:

Martin Havlat
Pierre-Marc Bouchard
Cal Clutterbuck
Kyle Brodziak
Cam Barker
Marek Zidlicky
James Sheppard
Guillaume Latendresse
Nick Shultz
Andrew Ebbet
Chuck Kobasew
Brent Burns

Eli illalla rupeaa trade -ehdotuksia satamaan. ; )

anatsu
22.06.2010, 10:30
Minäpä vaihdan tuota omaa shortlistiä, vielä kun on mahdollista. Se johtuu siitä, että en ole oikeasti oikein ollenkaan pelannut Atlantalla tätä NHL:ää. Eli pistetään tämän hetkinen shortlist:

1. Columbus Blue Jackets
2. Toronto Maple Leafs
3. NY Islanders

E. Paskat, pitää se ottaa Toronto, jos sattuu olemaan vielä vapaana. Burkeksi Burken paikalle.

E. Unohtkaapa tuo edellinen editti :).. Pelasin pari peliä testiksi Torontolla. Huh huh.

Mikke11
22.06.2010, 12:48
Olen linjoilla, joten haasteita toivoisin toki.

Jääkaappi
22.06.2010, 12:54
Oma toivelista:

1. Edmonton Oilers
2. Colorado Avalanche

Decimal
22.06.2010, 15:20
"Your dnf% is too high to join the league"

Nyt pitää siis käännellä jotain liigan asetusnappuloita uusiksi.

Puolustuksekseni sanottakoon, että noita 1vs1 pelejä tuppaa jäädä kesken lagin ja yht'äkkisten online team play-pelien aikaan saaminen.

Daywalker-75
22.06.2010, 15:22
"Your dnf% is too high to join the league"

Nyt pitää siis käännellä jotain liigan asetusnappuloita uusiksi.

Puolustuksekseni sanottakoon, että noita 1vs1 pelejä tuppaa jäädä kesken lagin ja yht'äkkisten online team play-pelien aikaan saaminen.

HEH!

Seli seli.... :)

EDIT: Minulla on 3 peliä... Siinäkin 3 liikaa.

Decimal
22.06.2010, 15:23
HEH!

Seli seli.... :)

No vähän on selityksen makua kieltämättä :) 15% näyttää olevan dnf%

Mikke11
22.06.2010, 15:27
Montako peliä porukalla on enimmillään pelattuna? Varmaan voi liigan aloittaa vielä alusta, mikäli asetuksia ei voi kesken liigan säätää. Voi nimittäin olla muitakin kuin Decimal, joilla on yli 5% DNF.

Edit: kun liigan perustaa uudelleen, niin kannattaa myös varmistaa, että "alle viiden tähden pelaajatkin" pääsevät mukaan.

anatsu
22.06.2010, 15:27
No vähän on selityksen makua kieltämättä :) 15% näyttää olevan dnf%

No onhan tuo aika helkkarin korkea. Tarkoittaa sitä, että divarin 36 pelistä(19 joukkueen divari) keskeytät 5,4. Se on jo aika paljon, vaikka kuinka "lagittaisi". :)

Decimal
22.06.2010, 15:33
No onhan tuo aika helkkarin korkea. Tarkoittaa sitä, että divarin 36 pelistä(19 joukkueen divari) keskeytät 5,4. Se on jo aika paljon, vaikka kuinka "lagittaisi". :)

Korkeahan tuo on. Tarkennan mun lagiselittelyitä vielä, mulla oli siis ongelmia yhteyden kanssa koko syksyn. HC Jatkoaika / Sudden Death toverit varmaan muistaakin. Sitten tajusin, että kytkimen reititykset oli viturallaan. Sen jälkeen ylimääräinen lagailu ja peleistä tippuminen on rauhottunut. DNF% laskenut hitaasti mutta varmasti 24 -> 15

Jargon
22.06.2010, 15:35
^ No tuskin Decin kohdalla tarvitsee pelätä että jättäisi divaripelejä kesken. Itse en ainakaan muista että mies olisi koskaan quittaillut näissä "oikeissa" peleissä vaan varmaan toi dnf johtuu paljon siitä että esim.on EAHSL peliä odotellessaan aikaa tappaakseen pelannut 1vs1 peliä ja on sitten jättänyt pelin kesken kun on käsky käynyt :)

Turnauksen voi toki mun puolesta aloittaa uusiksi. Se olisi Niksin kannaltakin hyvä koska on suolesta että hänellä on vissiin kaikki pelit katkennut joten vähän huono on palkkio turnauksen vetämisestä. Toki jotain vikaahan Niksin yhteyksissä taitaa väkisin olla kun tuollaista tapahtuu.

Niksi
22.06.2010, 16:12
Toki jotain vikaahan Niksin yhteyksissä taitaa väkisin olla kun tuollaista tapahtuu.
Mikään muu ohjelma/peli ei ole pätkinyt, paitsi änäri.

Joinikaas uusiksi. Muuten samat tiedot, paitsi liigan lyhenteessä yksi kirjain enemmän.

22.06.2010, 17:37
1.Montreal Canadiens 2. Florida Panthers.

edit. TurtleDef:n varausaika umpeutui, joten:
10. TurtleDef, GT: lutsero* -
11. Navy62, GT: Viltzup* - Buffalo Sabres
12. anatsu, GT: etisman* - Columbus Blue Jackets
13. Jääkaappi, GT: Jkaappi* - Edmonton Oilers
14. Kimifan, GT: Kimifan44* - Montreal Canadiens

Rosa 55
22.06.2010, 18:34
Colorado

anatsu
22.06.2010, 19:29
Jahas, Sinitakit sitten jopa saatiin. :).. Columbus on erittäin kiinnostunut hankkimaan top-4 puolustajan. Mielellään rightin puolen. Kaikki pelaajat ovat tällä hetkellä vapaana oikeaan hintaan.

22.06.2010, 19:39
Kausi alkoi äsken Los Angeles Kingsiä vastaan 3-2 -voitolla. Suht tasainen peli, oma peli parani loppua kohden, ja 3. erän alun 0-1 -tappioasema muuttui 3-2 -voitoksi n. 30 sec ennen loppua, kun Bergeron tekaisi maalin edestä voittomaalin. Tärkeä voitto heti alkuun, on viime aikoina paljon kokemusta katastrofi -aluista... Carey Price (85 ovr.) on saatavilla, ehdotuksia tulemaan. : )

Linjoilla ollaan koko ilta, joten haasteita tulemaan, ei mitään potkista.

anatsu
22.06.2010, 20:06
Vittu ko sitä on niin paska noissa rankkareissa. Jos saatte pelin vietyä rankkareille minua vastaan, niin se on varma voitto. Olen nyt varmaan n. 10 rankkarit online-peleissä laukonut ja eikä vielä ole yhtään voittoa. Eikä sitä siis tullut nytkään Tampaa vastaan. Uskaltaisin jopa hivenen väittää Columbuksen jo ansainneen voiton, mutta ei. Tampa voitti ja sillä selvä, mutta vittu nuiden rankkareiden kanssa. Saatana.

Pelisilmä
22.06.2010, 21:33
Siis hetkinen. Vietiinkö multa yksi voitto? Käynnistettiinkö sarja alusta? Noh, eipä tuo taida haitata. Messin pelin jälkeen voisin tulla onlineen.

anatsu
22.06.2010, 21:43
Kuka ikinä onkaan Kings GM, niin nyt on sellainen "once in the lifetime" tarjous tuloillaan, että mietihän päästäänkö me jonkinlaiseen kauppaan.

Eli:

CBJ: Nash+Hejda/Klesla <-> LA: Doughty+Simmonds

Myös Oilersin Coglianosta olisin kiinnostunut. Mahtaako Oilers GM haluta ketään minun rosterista?

Jääkaappi
22.06.2010, 21:49
Myös Oilersin Coglianosta olisin kiinnostunut. Mahtaako Oilers GM haluta ketään minun rosterista?

On siellä pari potentiaalista.. Pitää huomenna kattoa paremmin kun pääsen jauhamaan.

22.06.2010, 21:59
Joo, ei vittu voi olla totta taas... Kolmesti pataan ja se on hyvää yötä. Kun ei osaa voittaa, niin ei osaa, ihan sama mikä sarjataso. Että osaa vituttaa yks peli...

Jargon
22.06.2010, 22:07
Ihan hyvin on pelit alkaneet Tampalla 3-1-1.

TB 3-2 CBJ rl

Tiukka peli jossa eka erä 1-1. Toisessa erässä sain 5min YV:n mutta heti sen aluksi Columbuksen hyökkääjä luikerteli puolustuksen läpi tekemään alivoimamaalin. Onneksi sain tuon heti kuitattua ja 2-2 tilanteessa mentiin rankkareihin asti joista sattui sitten tulemaan voitto.

TB 3-2 MON rl

Yllättäen tiukkaa oli tässäkin matsissa. Pitkään mentiin 1-1 tilanteessa ja 3.erässä sain pakilla tintattua johtomaalin. Montreal sai kuitenkin tasoitettua vähän ihmeellisellä rysty supaisulla sinne päin ja Niittymäki ei ollut ihan hereillä. Jatkoajalla oli Kimillä paremmat paikat mutta rankkareihin mentiin jossa taisi eka maali tulla 5.parissa ja voitto.

TB 2-3 BUF rl

Buffalo vei peliä enemmän tai vähemmän 59 minuuttia ja peli oli 2-0 Buffalolle. Ajassa 19.22 onnistui Downie kaventamaan yläriman, tolpan ja veskan polvisuojan kautta. Tästä seuraava hyökkäys ja sen verran jäi Purcell vapaaksi takatolpalle että sai sohittua tasoituksen ajassa 19.46. Heti perään vielä Buffalolle jäähy ja jatkoajan alkuun YV. Ylivoima olikin sitten jotain paskan ja säälittävän välimaastosta ja rankkareihin mentiin. Buffalolle riitti 1 maali ja ansaittu voitto Viltzupille.

TB 1 - 2 MIN

Oli tässäkin saumat päästä jatkoajalle mutta 3 erässä ei tasoitusyritykset päätyneet tolppaa lähemmäs. Pirun hyvin Massz0 kyllä puolusti että ihan ansaittu voitto Minnesotalle.

TB 3 - 1 CAL

Tampan pienoisessa hallinnassa mentiin pari erää mutta tiong sai kuitattua niukan 1-0 johdon tasoihin tokan erän lopulla. Kolmannen erän alussa Öhlund vei Tampan taas johtoon ja vähän tämän jälkeen tuli 3.maali joka onneksi riitti vaikka Calgaryllakin omat paikkansa oli.

Kaikki pelit olisivat oikeastaan voineet kääntyä kummalle tahansa joten tasaväkiseltä tuntuu tämä tämänkertaisen divarin porukka. Kiitos kaikille peleistä!

Navy
22.06.2010, 22:18
TB 2-3 BUF rl

Buffalo vei peliä enemmän tai vähemmän 59 minuuttia ja peli oli 2-0 Buffalolle. Ajassa 19.22 onnistui Downie kaventamaan yläriman, tolpan ja veskan polvisuojan kautta. Tästä seuraava hyökkäys ja sen verran jäi Purcell vapaaksi takatolpalle että sai sohittua tasoituksen ajassa 19.46. Heti perään vielä Buffalolle jäähy ja jatkoajan alkuun YV. Ylivoima olikin sitten jotain paskan ja säälittävän välimaastosta ja rankkareihin mentiin. Buffalolle riitti 1 maali ja ansaittu voitto Viltzupille.

Hyvä peli oli, siis 59 min + jatkoaika. Meinasi kyllä ohjain lentää seinään kun teit 2-2 tasoituksen ja jouduin vielä heti perään alivoimalle. Oli kyllä varmasti surkein viimeinen minuutti ikinä. Ennen jatkoaikaa piti hetki rauhoittua. Onneksi sain sitten jäähyn tapettua melko helpostikin ja selvisin rankkareille.

Roadstar
22.06.2010, 22:43
BOS - TB 1-2 SO

Tiukka vääntö oli Jargonia vastaan, ja rankuistahan se ratkaisu haettiin. Raskille meni eka veto helposti (ei bitti-Tuukka voi mitään huonolle ohjastajalle), mutta sitten tarttuikin loput. Valitettavasti hyökkääjät eivät hoitaneet tonttiaan, vaikka Krejcin veto pomppi jo maaliviivalle asti. Avauspiste kuitenkin, tästä on hyvä jatkaa.

Jargon
22.06.2010, 22:44
TB 2 - 1 BOS rl

Vähmaalinen ottelu vaikka paikkoja oli kyllä varsinkin itsellä kuten ryssitty rankkari ja parit tolpat. Ilkka veivasi Bostonin nätisti johtoon tokassa erässä mutta onneksi sain tasoitettua kolmannessa ja jatkoille+rankkareille mentiin jossa riitti 1 maali voittoon.

Kuudes peli ja neljäs joka menee rankkareille joten tasaista on. Kiitos pelistä.

Roadstar
23.06.2010, 00:00
BOS - COL 1-0

Olihan taas matsi, ainut maali tuli alivoimalla Krejcin ohjurin myötä. Colorado painoi päälle, mutta Rask kesti. Maalien vähyyteen vaikuttaa tietenkin sekin, että lopussa Boston ei useasta yrityksestä huolimatta osunut edes tyhjiin. Vaan avausvoitto on nyt plakkarissa ja näillä eteenpäin. Kiitokset vastustajalle.

Navy
23.06.2010, 11:21
Buffalon pelaajista olisi tarjolla Henrik Tallinder, Drew Stafford ja Raffi Torres. Jos joku on kiinnostunut laittakaa tarjouksia.

Jääkaappi
23.06.2010, 11:36
Seuraavat pelaajat ovat myynnissä:

Comrie (83), Cogliano (82), Gagner (82), Nilsson (79), sekä joku leftiltä ampuvista puolustajista suattaapi lähteä. Hakusessa on aloituksia joskus voittava sentteri, rightin laitahyökkääjä sekä rightin pakki kertaa kaks.

Buffalolle heitinkin jo ehdotuksen Staffordista!

Pahlsson, Filatov <-> Gagner, Cogliano ?

anatsu
23.06.2010, 12:46
Pahlsson, Filatov <-> Gagner, Cogliano ?

Kelpasiko vaikkapa Brassard ja Clark/Huselius? En haluaisi Filatovista luopua, jos ei sitten tehdä seuraavaa:

Brassard+Filatov <-> Hemsky+Cogliano?

Jääkaappi
23.06.2010, 13:04
Brassard+Filatov <-> Hemsky+Cogliano?

Pahlsson <-> Cogliano ?

anatsu
23.06.2010, 13:58
Pahlsson <-> Cogliano ?

Et haluaisi vielä sitä Gagneria ujuuttaa tuohon jotenkin? :)

Påhlsson+Brassard <-> Cogliano+Gagner?

Tai Påhlsson+Huselius+Hejda <-> Cogliano+Gagner+joku paska pakki(Strudwick?)?

janbo
23.06.2010, 16:26
Pahoittelen, olin siis pitkän viikonlopun ystävän muutossa.

Joukkueeni on Atlanta Thrashers

anatsu
23.06.2010, 16:50
Pahoittelen, olin siis pitkän viikonlopun ystävän muutossa.

Joukkueeni on Atlanta Thrashers

Onnittelut hienosta valinnasta!

Heti kärkeen kysellään ovatko herrat M.Afinogenov ja B.Little vapaina? Tai Rich "Raptor Jesuz" Peverley?

23.06.2010, 19:15
Ja loistavat otteet jatkuu...

Canadiens-Red Wings 2-3
-Koko pelin ajan olin jyrän alla, lukemat mairittelevat kyllä minua. Onnekseni Halak & Price pelasi mahtavan pelin, eikä lukemat venähtäneet pahemmiksi. Täytyy kyllä olla ylpeä tästä 2-3-1 saldosta, niin paljon paskempi olen ollut joka pelissä. Eikä minua mikään nouseminen edes kiinnosta, kunhan nyt olen kahdenkymmenen parhaan joukossa tässä sarjassa.

TurtleDef
23.06.2010, 20:27
Valintani on Florida Panthers

anatsu
23.06.2010, 21:25
Ei olis kellään halua vaihtaa joku kolmossentteri joko Chris Clarkiin tai Kristian Huseliukseen. Siis sellainen sentteri, joka osaa myös aloittaa. Sen jälkeen saisin vähän pelivaraa nuihin muihin neuvotteluihin. :) Pistäkää tarjouksia tulemaan!

janbo
23.06.2010, 21:26
Onnittelut hienosta valinnasta!

Heti kärkeen kysellään ovatko herrat M.Afinogenov ja B.Little vapaina? Tai Rich "Raptor Jesuz" Peverley?

Kiitos. Katsastan hetken kuluttua joukkueen ja pelaajat, mutta tässä vaiheessa ainakin kaikki on kaupan, jos hinta on kohdillaan.

Jargon
23.06.2010, 21:40
TB 0-2 CAR

Hemmetti kun tiukkaa vääntöä oli tämäkin. Hirveästi ei maalipaikkoja ollut kummallakaan mutta harmittavasti pääsi Carolinan hyökkääjä, kuka olikin, luikertelemaan parin pakin välistä ja tekemään johtomaalin. Kolmannessa oli pari hyvää paikkaa tasoittaa mutta ei ja muutama sekunti ennen loppua 2-0 tyhjiin. Jouduin avaamaan oven siinä ekassa erässä ja pelikatko ei riittänyt joten kiitoksia kun et tehnyt maalia sinä aikana kun olin poissa boxilta!

TB 4-1 DET

Vajaa pari erää oli todella tasaista mutta toisen erän lopun 3-1 maalin jälkeen helpotti eikä Detroit päässyt enää iholle. Ei ollut Detroitin maalivahdilla (en nyt huomannut kumpi oli) ihan paras päivä kun 3 maaleista taisi tulla rannareilla tai snapshoteilla suht kaukaa. Tai lähinnä sijoittumisessa oli sen verran feelua että jäi tilaa ylänurkkiin kun yleensä veskat aika hyvin tuollaiset napsii. Kiitos pelistä Daywalker75!

EDIT:

TB 0-1 NYR

Ei vittu mikä peli. Itsellä muutama tolppa ja noin 10 "varmaa" paikkaa mutta kun ei uppoa niin ei. Onnittelut voitosta, sitkeää puolustusta Rangersilta.

Pelisilmä
23.06.2010, 22:32
Tampa Bayta vastaan oli uskomatonta vääntöä. Kovasti olin helisemässä välillä. Lopussa pari paikkaa missasit ja pääsin laittamaan 0-2 tyhjiin. Aika tukkosta oli. Huomasin tosiaan, että poistuit paikalta hetkeksi joten annoin pelin olla paikoillaan. Reilua sanoisin. :)

Daywalker-75
23.06.2010, 22:37
Ja loistavat otteet jatkuu...

Canadiens-Red Wings 2-3
-Koko pelin ajan olin jyrän alla, lukemat mairittelevat kyllä minua. Onnekseni Halak & Price pelasi mahtavan pelin, eikä lukemat venähtäneet pahemmiksi. Täytyy kyllä olla ylpeä tästä 2-3-1 saldosta, niin paljon paskempi olen ollut joka pelissä. Eikä minua mikään nouseminen edes kiinnosta, kunhan nyt olen kahdenkymmenen parhaan joukossa tässä sarjassa.

Älähän nyt. Kolmas erä oli suurta tuskaa..
1-3 tilanteessa ajattelin, että tämä peli on taputeltu minulle, mutta Canadiens pääsi alivoimalla, ei edes vaarallisen näköiseen, 2-1 hyökkäykseen ja tuikkasi häkin. Peli kääntyi siinä vaiheessa vastustajalle ja lähes koko kolmas erä kyllä oltiin minun päässä. Viimeiset minuutit oli sitten täyttä trilleriä ja sain kuin ihmeen kaupalla säilytettyä voiton..
Kiva peli, kiitos!

Sitten, kaivattaisiin vasenta laitahyökkääjää. Kätisyys right ja nopeat jalat. Ei tarvitse olla mitenkään tekninen kaveri, kunhan vaan jaksaa polkea niin helvetin kovaa. Vaihdossa olisi tarjolla: Johan Franzén ja Drew Miller. Muitakin hurreja voitte havitella.

Daywalker-75
23.06.2010, 22:44
TB 0-2 CAR
TB 4-1 DET

Vajaa pari erää oli todella tasaista mutta toisen erän lopun 3-1 maalin jälkeen helpotti eikä Detroit päässyt enää iholle. Ei ollut Detroitin maalivahdilla (en nyt huomannut kumpi oli) ihan paras päivä kun 3 maaleista taisi tulla rannareilla tai snapshoteilla suht kaukaa. Tai lähinnä sijoittumisessa oli sen verran feelua että jäi tilaa ylänurkkiin kun yleensä veskat aika hyvin tuollaiset napsii. Kiitos pelistä Daywalker75!

Joo, löpsähti peli jotenkin ihan totaalisesti. Yleensä tämä minun taktiikka, kilpparipuolustus, pettää siinä, että se antaa tulla älyttömän lähelle maalia. Pakit vetäytyy niin lähelle maalia, että hyväkätinen vetäjä kyllä tekee niistä maalin. Sitten kun lennossa rupeaa nostamaan puolustusta ja karvausta niin vituksihan se menee. Ei mitään, oli viihdyttävä peli, kun sinä et ole niitä "kulmanyhjääjiä".. Kiitti myös sinne!

Roadstar
23.06.2010, 22:54
MIN 5 - 2 BOS

Aluksi tiukka vääntö, joka sitten kolmannessa kääntyi lopulta Minnesotalle. Yksi maali puhtaasti Bostonin puolustusnukahduksen piikkiin, mutta eipä tuolla erolla jäänyt mitään jossiteltavaa. Bostonin päähän nähtiin myös yksi kenttämestarin erikoinen, jonka vastustaja reilun pelin hengessä hyvitti ottamalla molarin pois yhden osuman ajaksi. Kiitokset pelistä!

BOS 0 - 1 MON

Tiukka matsi Kimifania vastaan, joka ratkesi sitten yhteen maaliin, jossa pitkälti omista koostuneen maskin takaa ammuttu veto yllätti Raskin. Bostonin maalinteko ei vaan toiminut, johon yhtenä isona vaikuttajana poikittaissyöttöjä kovalla prosentilla katkonut Montreal-puolustus. Jännitys säilyi loppuun asti, kiitokset vastustajalle!

Näiden tappioiden myötä Boston vetäytyy juhannustauolle rillaamaan ja ottamaan hiivaa, jäille paluu näillä näkymin sunnuntai-iltana.

Jargon
23.06.2010, 23:01
TB 1 - 2 FLO ja

Pahasti näytti että Walkerin oma maali (huitaisi kiekon maaliin veskan edessä) jäisi Floridan voittomaaliksi mutta lopussa sain jotenkin pidettyä kiekon hyökkäysalueella ja Ryan Malone tälläsi tasoihin ajassa 19.29. Jatkoajalla ATK-pelaaja huitoi jäähyn ja Florida pääsi ylivoimalle. McCabe sitten tälläsi voittomaalin viivalta ja kokonaisuudessaan ihan ansaittu voitto TurtleDefille. Kiitoksia vaan hyvästä pelistä!

Niksi
24.06.2010, 06:23
Floridalle pistetty treidipakettia. Toivottavasti paketti kelpaa sellaisenaan. Yksi korkea-arvoisempi tänne ja kolme korkea-arvoista pelaajaa sinne.

24.06.2010, 07:44
4-3-2 - Kurssin kääntämiseksi olin Trashersin kanssa kaupoilla, ja jengistä ulostettiin pahimmat edarit veke.

Andrei Kostitsyn <-> Maxim Afinogenov
Jaroslav Halak <-> Ondrej Pavelec
Dominic Moore <-> Rich Peverley
Andrei Markov <-> Pavel Kubina

Voittoputki haussa.

edit. Niin kuinka isolla porukalla noita liigakarsintoja sit pelataan? Top -3/5/8?

Mahola
24.06.2010, 09:19
Jos oikein tulkitsin niin tuolla olisi pari jengiä vielä vapaana. Änärin pelaamisesta on jo sen verran taukoa, että maistuisi joku jatkoaika-sarja taas. Höntsäilin pari liigaa + olympiaturnauksen, joten kuviot on aika tuttuja. Sopivan lyhyt yksinkertainen sarja kuulostaa sopivalta, ja tuo treidimahdollisuus on itselle mukava uusi tuttavuus. Jos vielä hieman jälkijunassa sopii ilmottautua niin voisin lähteä mukaan kinkereihin joukkueella Toronto Maple Leafs.
Juhannuksena en istu boksin ääressä mutta muuten olen kyllä linjoilla usein ja pelaan varmasti pelini loppuun.

GT: MaholaJJ

anatsu
24.06.2010, 10:39
4-3-2 - Kurssin kääntämiseksi olin Trashersin kanssa kaupoilla, ja jengistä ulostettiin pahimmat edarit veke.

Andrei Kostitsyn <-> Maxim Afinogenov
Jaroslav Halak <-> Ondrej Pavelec
Dominic Moore <-> Rich Peverley
Andrei Markov <-> Pavel Kubina

Voittoputki haussa.

edit. Niin kuinka isolla porukalla noita liigakarsintoja sit pelataan? Top -3/5/8?

Heitäppä Peverley samantien tänne. Kristian Huselius ja Chris Clark nyt ainakin ovat saatavilla. Voimme neuvotella muistakin.

24.06.2010, 10:50
^Jooh kattellaan tossa illemmalla noita treidejä kun pääsen duunista, t. Konttorirotta

Jääkaappi
24.06.2010, 13:07
Tai Påhlsson+Huselius+Hejda <-> Cogliano+Gagner+joku paska pakki(Strudwick?)?

Laitoin ehdotuksen..

Edmonton etsii edelleen rightin laitahyökkääjää, sekä puolustajaa! Vaihdossa on tarjota Comrie (83) ja Moreau (80), sekä puolustajista lähes kuka vain.

EDIT: Comrie vaihdettu Hejdukiin! Vielä se rightin puolustaja jostain!

Mahola
24.06.2010, 13:39
Huhuillaanpa nyt uudestaan. Mikä tilanne on, eli pääseekö vielä jälkijunassa mukaan peleihin?

Blasph
24.06.2010, 13:44
Huhuillaanpa nyt uudestaan. Mikä tilanne on, eli pääseekö vielä jälkijunassa mukaan peleihin?

Huutelen tässä liigan puolelta, mutta ainakin näyttäisi olevan tilaa parin joukkueen verran. Ahkeralla tahdilla varmasti saa muut kiinni. Miten lie divarissa pelit alkaneet, montako ahkerimmilla on tähän mennessä alla?

anatsu
24.06.2010, 13:54
Laitoin ehdotuksen..

Joo hyväksyn tuon kun ehdin.

24.06.2010, 13:54

Kyllä pääsee, sen kuin liityt messiin.

TurtleDef
24.06.2010, 15:25
Floridalle pistetty treidipakettia. Toivottavasti paketti kelpaa sellaisenaan. Yksi korkea-arvoisempi tänne ja kolme korkea-arvoista pelaajaa sinne.

Vokounia en anna, tai jotain Spezzaa vastaan EHKÄ. Olesz - Kovalevin voisin hyväksyä ainoastaan.

Niksi
24.06.2010, 16:56
Kokeillaan uudestaan:

Coloradolle pistetty treidipaketti, LA:lle Kovalev <-> Frolov.

anatsu
24.06.2010, 17:16
Hyvän aloituksen omaava sentteri olisi vielä hakusessa, mutten joukkue on valmis. Jos jollain on sentteriosastolla liikaa miehiä, niin ehdotelkaahan jotain.

Navy
24.06.2010, 17:17
onko ketään pelaamassa 19.30 eteenpäin?

24.06.2010, 17:41
onko ketään pelaamassa 19.30 eteenpäin?

Joo tulen tuossa 19.30 maissa, niin voitaisiin pelata keskinäinen pois...

24.06.2010, 20:18
Sabres @ Canadiens 0-3
-Pientä lagia oli kahdessa ensimmäisessä erässä, mutta onneksi parani kolmanteen, eikä muutenkaan nyt ihan diashowta ollut. Kolmatta erää ehdittiin pelata vain 10sek, kun Cammaleri lämäs lähietäisyydeltä Canadiensin johtoon. Tämän jälkeen jouduin aikamoisiin ongelmiin jäähyjen kanssa, mutta onneksi tästä selvittiin, ja vikalla minuutilla sain veilä kaunisteltua numeroita.

Kolmas pakkovoitto putkeen. Perkele kun olisi edes yhden noista katsatrofi -tappioista hoitanut himaan, mutta ei...

Navy
24.06.2010, 20:52
Milloin tulee päätös siitä, että montako joukkuetta pääsee karsintasarjaan?

Mahola
24.06.2010, 21:30
Kaljanhuuruiset avauspelit on nyt pelailtu. Ensimmäinen peli alkoi ihmeen hyvin ja tuntui vähän kaikki uppoavan. Buffalo pääsi kuitenkin kahdella one-timerilla mukaan peliin ja veikin lopulta jatkoajan one-timerilla pelin 4-3.
Toisessa pelissä vastassa oli ennakkosuosikki Minnesota. Maaleja tehtiin tasatahtiin ja taas päädyttiin jatkoajalle. Tällä kertaa peli päättyi 4-3 Toronton hyväksi.
Kolmannessa pelissä oli vastassa Kimifanin Montreal. Pelkäsin jo, että nyt on kaljoittelu mennyt överiksi kun tuntui kuva nykivän mutta onneksi kyse olikin vain lagista. Lagin aikana Kimifan onnistui tekemään yhden varsin erikoisen maalin. Onneksi loppupeli saatiin pelattua ilman lagia ja hävisin kahdella maalilla niin ei jäänyt lagimaalikaan kaivelemaan.
Mukavaa taas pelata jatkoajan sarjaa vaikka välillä tuleekin fiilis, että samanlaisia maaleja on tullut tehtyä ja nähtyä tarpeeksi. Parhaimmillaan nämä ovat kuitenkin huikeita vääntöjä.
Kiitokset peleistä kaikille vastustajille!

EDIT: Tosiaan 4-1 päättyi tuo viimeinen. Unohdin viimeisen niistä säbäranteista ;)

24.06.2010, 21:32
Maple Leafs @ Canadiens 1-4
-Jälleen tasainen peli. Onneksi onnistuin kerrankin maalinteossa, ja neljäs pakkovoitto on tosiasia. Ekassa erässä lagasi jonkun verran, ja huomasinkin että toisella koneella oli ns. imutukset jollain käynnissä... Revin toisen nettijohon irti ja johan parani.

Niksi
24.06.2010, 21:59
Tässä käy todennäköisesti niin, että pelit siirtyvät jonnekin ensi viikolle... Katsellaan uudestaan, kun on uusi modeemiboksi alla.

Jargon
24.06.2010, 22:36
TB 1 - 3 EDM

Yllätys muhi jo ilmassa kun Tampa meni ekassa erässä johtoon ja johto pitikin Edmontonin lukuisista paikoista huolimatta 3.erän puoliväliin asti kunnes Edmonton sai ansaitun tasoituksensa. Viimeisellä minuutilla kieltämättä nätti voittomaali ohjurilla ja toinen maali vielä perään. Jotain herkempää olisi saattanut jopa vituttaa mutta onneksi sitä on aika rauhallinen ihminen ja ohjain sai jatkoaikaa :) Kiitokset hyvästä pelistä Jkaapille!

Niksi
25.06.2010, 01:11
Rupeshan tää paska toimimaan vihdoin ja viimein... ainakin toistaiseksi. Heti paukahti sellainen munkkivoitto Montrealista, että huhhuh. Kiitos tolpat.

janbo
25.06.2010, 14:59
Edmonton Oilers - Atlanta Thrashers 3-2 RL

Atlanta oli kaksi erää hieman niskan päällä ja menikin 2-0 johtoon, mutta JKaapin Oilers kiipesi tasoihin kahdella AV-maalilla ennen kolmatta erää. Viimeinen erä olikin enemmän Oilersin hallintaa, mutta jatkoille mentiin. Jatkoajalla ei tapahtunut oikein mitään. Oilers sai yhden jäähyn, mutta piti alivoimalla kiekkoa koko kaksiminuuttisen. Rankkareissa Oilers onnistui kaikissa kolmessa, joista kaksi jälkimmäistä lirui nipinnapin sisään. Atlanta teki kahdesta ensimmäisestä, mutta kolmannessa tuli epähuomiossa liikutettua punaviivalla pelaajaa muutama sentti taaksepäin ja pisteet Edmontoniin.

janbo
25.06.2010, 16:33
Mitä tahansa treiditarjouksia kuunnellaan.

Etsitään pelaajaa, joka pystyy kerran kolmesta iskemään takatolpalta tyhjiin. Vaihdossa saa pelaajia, jotka eivät siinä onnistu.

Brian Little on ainut, joka kuuluu ns. vaikeasti saataviin.

Kykenevästä sniperista maksetaan melkein mitä vain. Tällä hetkellä parhaimmistoa edustavat Bergfors (79) ja Kane (77), eli kovin kummoisia ukkoja ei tarvitse tarjota, jotta hyppäävät jo Atlantan ykköskenttään.

Niksi
25.06.2010, 20:44
Mitä tahansa treiditarjouksia kuunnellaan.
En nyt välttämättä tarjonnut mitään maalintekijöitä, mutta pari ehdotusta kuitenkin.

tiong
27.06.2010, 11:22
Calgarystä olisi tarjolla vaihtoon:

C. Higgins (VL, 80)
C. Conroy (KH, 80)
E. Nystrom (OL, 78)
D. Moss (OL, 78)
C. Sarich (P, 81)

anatsu
27.06.2010, 13:51
Calgarystä olisi tarjolla vaihtoon:

C. Higgins (VL, 80)
C. Conroy (KH, 80)
E. Nystrom (OL, 78)
D. Moss (OL, 78)
C. Sarich (P, 81)

Conroy <-> Clark?

E. Jos yllä oleva kauppa hyväksytään, niin olisin halukas kauppaan, jossa liikkuisivat Gagner/Brassard+Paetsch/Tyutin toiseen suuntaan ja toiseen suuntaan top-4 leftin pakki ja kolmoskentän mies.

Ehdottaisin janbolle seuraavaa:

Brassard+Gagner+Paetsch/Strudwick/Methot+Tyutin<-> Slater+Armstong+Enström+Bogosian

Mitäpä olet mieltä?

27.06.2010, 21:03
Rupeshan tää paska toimimaan vihdoin ja viimein... ainakin toistaiseksi. Heti paukahti sellainen munkkivoitto Montrealista, että huhhuh. Kiitos tolpat.

Jooh, oli taas niin tuttua että... Vittu. Tänään joskus 23 jälkeen linjoilla, helppoja pisteitä luvassa.

Roadstar
27.06.2010, 21:38
Turnee jatkui kolmella matsilla:

BOS 3 - 4 TOR

Tiukka ja loppuun asti jännittävä ottelu, joka oli viihdyttävä pelata vaikka itse lopulta hävisin sen. Boston haki loppuun asti tasoitusta, mutta edes ilman mokkea ei tullut sitä tarvittavaa tasoitusta.

LAK 0 - 3 BOS

Vierasmatsista tuli tämän rupeaman ainut voitto. Ensimmäinen maali oli hämärä, pomppiko se moken suojista vaiko omasta pakista? Onneksi ei jäänyt ratkaisevaksi maaliksi. Harmi kun en kontrollisekoilun takia saanut kuitattua myllyjä, Y:tä kyllä hakkasin urakalla, mutta ilmeisesti se oli siinä tilanteessa jossain toisessa käytössä.

BOS 1 - 3 FLA

Takki taisi olla vielä Kings-matsista auki, sillä tässä oli Boston-puolustus kujalla alkumatsin ajan. Florida karkasi kahden maalin johtoon ensimmäisessä erässä, ja lopun rutistus katkesi tyhjiin tehtyyn Floridan kolmanteen maaliin.

Näin tällä erää, tänään vielä mahdollisesti myöhemmin linjoilla jos virta/kasetti riittää (saattaa toki olla myös RDR ohjelmassa). Kiitokset vastustajille peleistä!

TurtleDef
27.06.2010, 22:12
Bostonille pistetty kaksi treidi ehdotusta, voit hyväksyä toisenkin vain, ei siis tarvitse molempia.

Roadstar
27.06.2010, 22:43
Bostonille pistetty kaksi treidi ehdotusta, voit hyväksyä toisenkin vain, ei siis tarvitse molempia.

Hyväksyin Reinprecht <> Recchin. Krejci on toistaiseksi keeper-osastoa.

TurtleDef
27.06.2010, 22:49
Hyväksyin Reinprecht <> Recchin. Krejci on toistaiseksi keeper-osastoa.

No lähtiskö joku muu sentteri??
Ehdotelkaa muutkin SENTTEREITÄ minulle!

Pelisilmä
28.06.2010, 20:03
Nyt mä muistan minkä takia NHL10 oli hyllyssä pari päivää. Kirvelevä 1-0 tappio Kimifanin Montrealille oman munattomuuden takia. 15 vetoa ja 10.30 hyökkäysalueaika. Ei jumankavita näin. Onnittelut silti voittajalle. Parempi olit.

28.06.2010, 20:07
Nyt mä muistan minkä takia NHL10 oli hyllyssä pari päivää. Kirvelevä 1-0 tappio Kimifanin Montrealille oman munattomuuden takia. 15 vetoa ja 10.30 hyökkäysalueaika. Ei jumankavita näin. Onnittelut silti voittajalle. Parempi olit.

Jooh, nyt olen ottanut pari 1-0 -voittoa puolustavammalla taktiikalla, kun 3-2 & kaikki peliin -taktiikalla ei tule kuin vittumaisia oikeusmurhilta tuntuvia tappioita. Hyvä peli, olisi voinut kääntyä kummalle vain, näin tällä kertaa. Kiitos.

Navy
28.06.2010, 20:12
Minulla on vielä Boston, Carolina, Columbus, Detroit, Los Angeles ja Ottawa kohtaamatta.
Onko joku näistä vielä tänään pelaamassa?

Niksi
28.06.2010, 20:19
Minulla on vielä Boston, Carolina, Columbus, Detroit, Los Angeles ja Ottawa kohtaamatta.
Onko joku näistä vielä tänään pelaamassa?
Yritän tulla nyt liveen, jos vain homma toimii. Tämä työviikko menee yövuoroissa, joten voisi ennen töitä pelata aina pari matsia pois alta.

Mutta kuten todettua, niin suuri kysymysmerkki, että miten Live jaksaa toimia... Välillä toimii, välillä ei.

Pelisilmä
28.06.2010, 20:48
Voisin pyörähtää Brassien pelin jälkeen Livessä. Jos on pelaajia? Keskiviikkona ehtisinkin päivällä enemmän, kun näyttäisi vapaapäivä olevan.

Niksi
28.06.2010, 20:53
Buffalo hoidettu pois alta. Kumpikaan ei ottanut suuremmin riskejä ja taululla pysyikin pitkään 0-0, kunnes salama kirkkaalta taivaalta Andersson imaisi kolmannessa erässä. Onneksi taululle jäi vielä reilut 2,9 sekuntia, kun Ottawa pisti pelin tasoihin. Jatkoaika oli samanlaista puolustamista, joten pilkkuihin ja pisteet talteen.

Navy
28.06.2010, 20:54
Voisin pyörähtää Brassien pelin jälkeen Livessä. Jos on pelaajia? Keskiviikkona ehtisinkin päivällä enemmän, kun näyttäisi vapaapäivä olevan.

Voin tulla heti pelin jälkeen liveen.

anatsu
28.06.2010, 21:06
Voin tulla heti pelin jälkeen liveen.

Kuin myös.

TurtleDef
28.06.2010, 22:35
Tulkaas pelaileen joilla on Floridaa vastaan ottamatta!!

Roadstar
28.06.2010, 22:53
BOS 2 - 4 EDM

Perkule että riipoo tämä tappio, ratkesi karkeaan puolustusmokaan jossa Edmontonin pelaaja paineli kahden Boston-pakin välistä ongelmitta läpi. Yritin taklata, mutta eipä kumpikaan osunut. Sitten vielä lopussa tasoituksen hakeminen kaatui tyhjiin tehtyyn. Vaan eipä siinä, kiitokset ja onnittelut vastustajalle.

Roadstar
28.06.2010, 23:13
BUF 3 - 0 BOS

No ei perkele, ensin 57 minuuttia 0-0:aa, sitten menee helpohko Raskille ja siitä repes. Vielä tyhjiin tehdyn jälkeen tulee yks. Taas näitä pelejä. Vaan eipä siinä, parempi voitti ja kiitokset pelistä.

Worrell
29.06.2010, 00:04
Jos päätätte laajentaa tätä divaria, niin voisin ehkä tulla ensi kaudella mukaan. Tiimiksi voisin ottaa Toronton, jos kellään ei ole mitään sitä vastaan. Ilmoitan tuosta liittymisestä sitten varmemmin, jos/kun laajennatte tätä.

29.06.2010, 00:20
Jos päätätte laajentaa tätä divaria, niin voisin ehkä tulla ensi kaudella mukaan. Tiimiksi voisin ottaa Toronton, jos kellään ei ole mitään sitä vastaan. Ilmoitan tuosta liittymisestä sitten varmemmin, jos/kun laajennatte tätä.

Kyllähän tuossa on nytkin tilaa vielä parille pelaajalle, joten hyppää ineen _jos olet aktiivinen_!

Daywalker-75
29.06.2010, 07:21
EDM 3- 0 BOS
....

BOS 2 - 4 EDM
.....

Eiks tämä ollut yksinkertainen sarja?

Joo, Itselläni oli mukiin menevä peli Edmontonia vastaan, jonka taisin hävitä 3-1. Peli oli tiukka ja ratkesi taas perinteiseen, yksin läpi ja "ylileveällä" sivulta-sivulle harhautuksella. Vituttaa oikeasti! Toivottavasti saavat tuon harhautuksen poistettua, koska minusta se lähentelee glitch goalia...

Niksi
29.06.2010, 07:56
Päivitin listan kuntoon eli tosiaankin kaksi paikkaa edelleen vapaana. Eikä sarja ole vielä niin pitkällä, joten rohkeasti mukaan joko NYI:lla tai Bluesilla.

Navy
29.06.2010, 09:57
EDM 3 - 0 BOS

Eiks tämä ollut yksinkertainen sarja?

Pelaan tosiaan Buffalolla, enkä Edmontonilla.

anatsu
29.06.2010, 12:31
Olisiko Navy, Vanek mitenkään vapaana? Voisin tehdä tarjouksen, joka pyörisi lähinnä Filatovin ja Tyutinin ympärillä.

Oli muuten aika ihme peli eilen Buffaloa vastaan. Ilmeisesti kävi kuin Suomelle siinä kuuluisassa pelissä Ruotsia vastaan, että luultiin pelin jo olleen ohi ja varmisteltiin voittoa. Niinhän sitä lopulta joutui jatkoajalla saakka. Sieltä sentää irtosi voitto. Pelkäsin jo että peli menisi rankkareille, sillä siellä häviän varmasti.

Mahola
29.06.2010, 12:41
Toronto voisi myös aktivoitua treidiosiolla, mutta käypää kauppatavaraa on varmaan vain ne joista en suostu luopumaan. Liikumattomia pelaajia ovat Kessel, Grabovski, Phaneuf ja Kaberle. Vaikeasti liikuteltavia ovat Schenn, Beauchemin ja Giguere.
Ykkösketjuun olisi tarvetta vasemmalle laiturille. Tällä hetkellä siellä viipottaa menemään Kulemin 79 overallilla. Yli 80 overall pelaajia ei koko joukkueesta löydy kuin muutama. Yksi tälläinen joka voisi liikahtaa vaihdossa vasempaan laitaan voisi olla Mike Komisarek.

Jääkaappi
29.06.2010, 12:41
Peli oli tiukka ja ratkesi taas perinteiseen, yksin läpi ja "ylileveällä" sivulta-sivulle harhautuksella. Vituttaa oikeasti! Toivottavasti saavat tuon harhautuksen poistettua, koska minusta se lähentelee glitch goalia...

Yhtälailla se toinen yleinen läpiajoissa käytetty "kikka" on glitch goal. En nyt jaksa selittää tarkemmin, mutta ymmärtänet mitä tarkoitan. Eipä läpiajoissa sitten oikein muita mahdollisuuksia olekaan tehdä maalia.

Ja ei, en vetänyt herneitä nenään. Oli vain pakko kirjoittaa vastapalloon jotain. :)

anatsu
29.06.2010, 12:51
Yksi tälläinen joka voisi liikahtaa vaihdossa vasempaan laitaan voisi olla Mike Komisarek.

Derrick Brassard nyt on sentteri, mutta itselläni pelaa vasemmassa laidassa. Kävisikö hän?

Daywalker-75
29.06.2010, 12:58
Yhtälailla se toinen yleinen läpiajoissa käytetty "kikka" on glitch goal. En nyt jaksa selittää tarkemmin, mutta ymmärtänet mitä tarkoitan. Eipä läpiajoissa sitten oikein muita mahdollisuuksia olekaan tehdä maalia.

Ja ei, en vetänyt herneitä nenään. Oli vain pakko kirjoittaa vastapalloon jotain. :)

:)

Joo, häviäjäähän yleensä kyrpii eniten. Jos olisin voittanut, niin en täällä valittelis, vaan paukuttelisin henkseleitä...

Navy
29.06.2010, 13:00
Olisiko Navy, Vanek mitenkään vapaana? Voisin tehdä tarjouksen, joka pyörisi lähinnä Filatovin ja Tyutinin ympärillä.

En tee enää vaihtoja. Olen tyytyväinen tähän kokoonpanoon ja saan jo tänään kaikki pelit pelatuksi, jos vain Detroit ja Los Angeles ovat paikalla.

Mahola
29.06.2010, 13:12
Derrick Brassard nyt on sentteri, mutta itselläni pelaa vasemmassa laidassa. Kävisikö hän?

Ei suoralta kädeltä aiheuta hurraa-huutoja, mutta tarkastelen lähemmin sitten kun pääsen boksin ääreen täältä toimistosta.

Daywalker-75
29.06.2010, 13:17
En tee enää vaihtoja. Olen tyytyväinen tähän kokoonpanoon ja saan jo tänään kaikki pelit pelatuksi, jos vain Detroit ja Los Angeles ovat paikalla.

Detroit verkossa noin kello 21.00 ->

Nii, tai jos fudispeli on mielenkiintoinen, niin en ollenkaan...

Roadstar
29.06.2010, 14:57
Pelaan tosiaan Buffalolla, enkä Edmontonilla.

Joo, minun moka. Korjattu.

Jääkaappi
29.06.2010, 15:35
Rightin pakki jostain! Ihan sama minkä tasoinen, vaihdossa tulee Smid (78) ja vaikka Pisani (79). Muuten joukkue on lähes täydellinen.

Ja tulkaahan joku pelaamaan! (Montreal, Minnesota, Carolina, Los Angeles ja Calgary kohtaamatta!) Muutenhan voin itse pelata lähes koska vain, kesälomalla on kivaa shillee.

Toronto voisi myös aktivoitua treidiosiolla..

Pisani (79), Smid (78) <-> Finger, Orr ?

Decimal
29.06.2010, 15:41
Kesä ja jalkapallon MM-kisat rajoittanut jonkin verran LA Kingsin pelaajavalmentajan aikaa, joten melko vähiin jäänyt pelit. Kesälomaan aikaa puolitoista viikkoa, silloin viimeistään ehtii pelailla. Ja tietty viikonloppuisin.

Mutta tosiaan, nyt viikolla voi olla vähän hiljaisempaa.

Navy
29.06.2010, 15:44
Onko karsintasarjan muodosta tullut jotain päätöstä?

anatsu
29.06.2010, 16:04
Rightin pakki jostain! Ihan sama minkä tasoinen, vaihdossa tulee Smid (78) ja vaikka Pisani (79). Muuten joukkue on lähes täydellinen.

Jos Toronton GM on halukas vaihtamaan tuon Komisarekin, niin saat jo aikaisemmin haluamasi Strålmanin Smidiin?

Mahola
29.06.2010, 17:11
Jos Toronton GM on halukas vaihtamaan tuon Komisarekin, niin saat jo aikaisemmin haluamasi Strålmanin Smidiin?

Komisarek <-> Brassard treidiehdotus on pistetty jo menemään. Brassardin statsit yllätti mukavasti. Jotenkin jäänyt koko heppu huomaamatta aiemmin.

Pisani ja Smid ei kyllä tuo mitään lisää Torontoon, joten voisin Virmasmaisesti todeta, että näillä mennään.

anatsu
29.06.2010, 17:56
Komisarek <-> Brassard treidiehdotus on pistetty jo menemään. Brassardin statsit yllätti mukavasti. Jotenkin jäänyt koko heppu huomaamatta aiemmin.

Kiitoksia tästä. Nyt alkaakin olemaan puolustus sellaisella mallilla, että siinä voi mennä vastustajan hyökkääjillä ns. sormi suuhun. :). Kun kentällä ovat vuorotellen Doughty, Commodore ja Komisarek, niin kannattaa pitää pää pystyssä. :D

29.06.2010, 18:48
Pari suht hauskaa peliä tuli äsken pelattua, ja runkosarja on paketissa.

Canadiens @ Oilers 4-5rl.
-Avauserässä siirryin 2-0 -johtoon suht nopeasti, jonka jälkeen kilppari toimi kolmannen erän puoliväliin asti... Sitten peli oliki jo 4-2 Oilersille, ja lähdin huvikseen ultrafyysisellä pelillä vain ajelemaan kaikkea mikä liikkuu. No, alivoimaa tuli tapettua runsaasti, ja yhdessä vaihdossa Kubinan järkyttävän niitin jälkeen Bergeron pääsi läpi ja kavensi. Joku 20 sekuntia ennen loppua täysin sama kuvio toistui, ja Cammaleri tasoitti läpiajon päätteeksi.

Rankuissa turpaan, totta kai.

Canadiens @ Blue Jackets 3-1
-Alussa johtoon, toisessä erässä sain hyvän vaiheen päätteeksi 2 minuuttia 5-3yv:tä, ja ajattelin tappaa pelin siihen... Ylihyökkäävä sekoilu päättyi kaverin tasoitukseen kahden miehen alivoimalla, terrve. Viisi minuuttia ennen loppua Gomez teki voittomaalin ylivoimalla, ja Gionta kaunisteli numerot pari sekuntia ennen loppua.

9-3-4 ja runkosarja paketissa. Muuten "ihan jees", mutta jompikumpi "kingi" -peleistä olisi pitänyt hoitaa... Mutta ei.

anatsu
29.06.2010, 18:56
Canadiens @ Blue Jackets 3-1
-Alussa johtoon, toisessä erässä sain hyvän vaiheen päätteeksi 2 minuuttia 5-3yv:tä, ja ajattelin tappaa pelin siihen... Ylihyökkäävä sekoilu päättyi kaverin tasoitukseen kahden miehen alivoimalla, terrve. Viisi minuuttia ennen loppua Gomez teki voittomaalin ylivoimalla, ja Gionta kaunisteli numerot pari sekuntia ennen loppua.

Tuon tasoituksen jälkeen kyllä sain aika pirun hyvän otteen ja sitten tämä Gomez tulee ja riipaisee pointilta jonku "lerpun" ranteen sisään. ;) Hiukkasen otti päähän. Muuten kyllä ihan mukava peli. Teikäläisen maalivahditikin olivat kauheassa vireessä. 25 vetoa ja 1 maali. Muttei kumminkan yhtä kovassa kuin eilisiltaisessa tappiossa Floridalle. Vokounilla taisi olla yli 30 torjuntaa nollapelissä, kun Mason päästi 2 sisään n.15 vedosta.

Roadstar
29.06.2010, 23:05
DET 2 - 1 BOS OT

Ei helvetti mikä peli. Boston hallitsi peliä pitkään ja oli Satanin ensimmäisen erän osumalla johdossa pelin loppusekunneille asti. Tolpat kolisivat, mutta niin vaan lisämaalit jäivät saamatta. Detroit sitten tasoittaa 7,1 sekuntia ennen loppua, jonka myötä jatkoille. Boston pelaa koko ajan alivoimaa Sturmin vitosen ansiosta, ja sieltähän se voittomaalikin sitten löysi tiensä verkon perille. Piste sentään, vaikka täys potti oli enemmän kuin tarjolla. Vaan kiitokset vastustajalle huikeasta pelistä.

Daywalker-75
30.06.2010, 07:07
DET 2 - 1 BOS OT

Ei helvetti mikä peli. Boston hallitsi peliä pitkään ja oli Satanin ensimmäisen erän osumalla johdossa pelin loppusekunneille asti. Tolpat kolisivat, mutta niin vaan lisämaalit jäivät saamatta. Detroit sitten tasoittaa 7,1 sekuntia ennen loppua, jonka myötä jatkoille. Boston pelaa koko ajan alivoimaa Sturmin vitosen ansiosta, ja sieltähän se voittomaalikin sitten löysi tiensä verkon perille. Piste sentään, vaikka täys potti oli enemmän kuin tarjolla. Vaan kiitokset vastustajalle huikeasta pelistä.
Joop, mahti peli. Kolmannen erän lopussa vedin maalivahdin pois kentältä ja se tuotti tulosta...
Tuohon vitoseenhan se sinulla kaatui, kun taisi jäädä jotain 4:45 sitä jäähyä jatkoajalle. Pääsin kyllä myllyttämään ihan tosissaan...

Pelisilmä
30.06.2010, 17:05
Pelaajia? Nyt ehtisi parit gamet ottaa. Suuntaan liveen. :)

TurtleDef
30.06.2010, 17:13
Vaihto ehdotuksia pistetty muutamalle! tarkistakaa

tiong
30.06.2010, 20:41
Tulkaahan joku linjoille. Nyt kun ei jalkapalloakaan ole tänä iltana niin ehtii pelaamaan.

Roadstar
30.06.2010, 21:05
BOS 2 - 4 CGY

Nyt ei meinaa tulla mitään tästä, tappioputki jatkuu vaan. Onneksi ei sentään ratkennut siihen Raskin yltiörohkeasta avauksesta tulleeseen takaiskuun. Noh, nyt kävi näin, kiitokset vastustajalle.

Niksi
30.06.2010, 21:30
Voi nyt hitto, kun ei ehdi pelata. Yövuoro ja sen jälkeen nukuttaa niin perkeleesti, että herää vasta illalla. Yritetään tulla huomenna uudestaan kahden aikaan Liveen...

Mahola
30.06.2010, 21:51
Torontoa vastaan jos mielii pelata ennen sunnuntaita niin todennäköisesti tänään on viimeinen mahdollisuus siihen.
Roikun linjoilla jonkun aikaa jos vaikka vastustelijoita näkyisi. Calgary, Ottawa, Tampa Bay ja Los Angeles vielä kohtaamatta.
Calgary tosin katosi juuri linjoilta ja Niksi ei ehdi, joten väkisinkin jää jokunen peli vielä odottelemaan.

Jargon
30.06.2010, 22:42
Mulla on varmaan pari päivää netti poikki mutta koitan pelata pe/la niin paljon kuin pystyy (oisko 5-6 peliä pelaamatta). Sunnuntaina lähden sitten reiluksi viikoksi maailmalle.

Jargon
01.07.2010, 17:37
Netti toimiikin jo tänään ja täten Tampa Bay pelivalmiudessa. Olisiko tänään Ottawalla, Coloradolla, Los Angelesilla, Atlantalla tai Torontolla mahdollisuutta pelata?

En päivystä boxin äärellä koko iltaa mutta laittakaa liven kautta viestiä tai yksäriä.

Niksi
01.07.2010, 21:23
Josko huomenna sitten... Onneksi alkaa viikonloppu.

Jargon
01.07.2010, 22:13
TB 1 - 0 COL

Aikamoista nyhjäystä oli ja ainakin oma peli oli ihan hakusessa. Jatkoaika häämötti kunnes viimeisellä minuutilla Lecavallier onnistui vaarattoman oloisella rystysupaisulla tekemään maalin jolla voitto kotiin. Kiitos pelistä.

Niksi
02.07.2010, 16:09
Noniin. Nyt kaikki ennen matsia Liveen hoitamaan Ottawan matsin pois alta.

Niksi
02.07.2010, 17:26
Jaha. Luulin jo, että puolustus olisi pysynyt kasassa, mutta paskat. Ei näillä näytöillä mitään asiaa liigakarsintoihin.

Mikke11
02.07.2010, 17:42
Jaha. Luulin jo, että puolustus olisi pysynyt kasassa, mutta paskat. Ei näillä näytöillä mitään asiaa liigakarsintoihin.

Olipahan järkyttävä peli. Lagasi täydet 60 minuuttia (kyllä, sen verran tuo peli ainakin kesti...) Helvetisti jäähyjä ja kummankin joukkueen maalivahti pääsi vaihtoon, kun ei rantapallokaan tarttunut kiinni.

Niksi
02.07.2010, 17:43
Helvetisti jäähyjä ja kummankin joukkueen maalivahti pääsi boksiin, kun ei rantapallokaan tarttunut kiinni.
Osa jäähyistä veti AI itse ja 1vs1 tilanteissa lähdettiin vielä tylysti vaihtoon, läpiajo ja pilkku. Aivan järkyttävä peli.

Pistin Elliotin toisen erän lopussa maalille, mutta arvaa imuroiko heti ensimmäisen sisään. Andersson vielä kerran maalille ja sai pysyä siellä.

Mikke11
02.07.2010, 17:45
Osa jäähyistä veti AI itse ja 1vs1 tilanteissa lähdettiin vielä tylysti vaihtoon, läpiajo ja pilkku. Aivan järkyttävä peli.

Niinpä, nuo AI-jäähyt vituttaa kyllä kaikista eniten tässä pelissä. Monesti AI kahvaa rankkarin, kun ei pelaaja suostu vaihtumaan vaikka kuinka rämpyttää.

Jargon
04.07.2010, 10:35
Olen reissussa ti 13.7 asti eli 4 jäljellä olevaa peliä joutuu jättämään tuon ajankohdan jälkeen. Itsellä ei ole mitään intressejä (ja tuskin saumojakaan) nousta liigaan joten mut voi huoletta kenkiä pois tai jättää pois karsintasarjasta jos tällä välin pääsette siihen pisteeseen.

Roadstar
05.07.2010, 23:48
BOS 1 - 3 NYR

Joo-o. Tiukka peli oli, mutta Boston kaatui liikoihin jäähyihin ja heikkoon viimeistelyyn. Tämä alkaa käymään turhan tutuksi. Vaan eipä siinä, kiitokset vastustajalle.

Pelisilmä
05.07.2010, 23:59
Vieläkö joku jaksaa pelailla? Siirtyilen tästä samantien Liveen. Carolina ottaa haasteita vastaan.

TurtleDef
06.07.2010, 20:06
Tulisko joku ottamaan Floridaa vastaan?

Mahola
06.07.2010, 20:34
Tamba Bayn GM on reissussa mutta koska Ottawa tai Los Angeles ehtisi pelaamaan? Itseltäni puuttuu enää nuo kolme peliä.

Niksi
07.07.2010, 14:40
Tamba Bayn GM on reissussa mutta koska Ottawa tai Los Angeles ehtisi pelaamaan?
Otetaan nyt?

Decimal
07.07.2010, 15:53
Tamba Bayn GM on reissussa mutta koska Ottawa tai Los Angeles ehtisi pelaamaan? Itseltäni puuttuu enää nuo kolme peliä.

Los Angelesin GM:llä alkaa loma 2 päivän päästä. Sitten olisi tarkotus ihan urakalla hakata noita pelejä. Pahoittelen epäaktiivisuutta. Olen käynyt muutaman kerran kyttäilemässä, mutta harvemmin on näkynyt ketään online. Ilmottelen tähän ketjuun heti kun on aikaa istua konsolin ääressä enemmän kuin 1 peli.

Niksi
07.07.2010, 16:02
Oma epäaktiivisuus johtuu kahdesta asiasta, 1) työt ja 2) modeemi. Joten jos haluatte pelata Ottawa-matsin pois alta, niin lähestykää mieluummin privoitse, niin saadaan paremmin hoidettua asia pois päiväjärjestyksestä. Joutuu ottamaan koneesta netin pois käytöstä sillä aikaa, jos pelailee Liven puolella.

tiong
08.07.2010, 20:06
Calgary on nyt linjoilla ainakin kymmeneen saakka.

Roadstar
08.07.2010, 20:39
Ottawa, Atlanta, Carolina tai Columbus linjoilla tänään?

Roadstar
08.07.2010, 20:51
Ottawa, Atlanta, Carolina tai Columbus linjoilla tänään?

Jos yllämainittujen joukkueiden pelaajat on linjoilla tänään, niin laittakaa viestiä livessä. Pelailen varmaan muita pelejä tässä ajan kuluksi.

Roadstar
08.07.2010, 23:09
BOS 2 - 3 CAR

Boston painosti taas, mutta maalinteko ontuu pahasti. Turhan monta hutia suoraan luukulle tulleisiin syöttöihin. Loppukiri ei sitten piisannut, vaan taas jäi pisteet saamatta. Kiitokset vastustajalle.

Pelisilmä
09.07.2010, 00:35
Oli aika erikoiset pelit. Calgary vei laukaukset varmaan 30-10, mutta peli taisi päättyä mulle 0-4? Erikoinen peli. Mites se Higginsiin osunu taklaus? :D

Bostonia vastaan oli vääntöä ja pisteet tuli vaikeuksien kautta 3-2. Paljon taas paikkoja tuhlailtiin. Kumpikin.

JKaappia/Edmontonia vastaan peli oli aika tasainen ja kääntyi loppujen lopuksi yhden maalin erolla kaverin voittoon. Pakko sanoa ettet turhaan sarjan kärjessä ole. Loistavaa kärsivällisyyttä ja rauhallisuutta kiekon kanssa. Hyvä matsi!

Kiitokset vastustajille! Hyviä pelejä kaikki! :)

anatsu
13.07.2010, 11:17
Olisiko ketään tänään linjoilla? Voisi pelata pelejä alta pois.

Daywalker-75
13.07.2010, 12:39
Olisiko ketään tänään linjoilla? Voisi pelata pelejä alta pois.

En muista onko meidän välinen ottelu pelaamatta, mutta Detroit on linjoilla aina pitkin päivää...

Roadstar
13.07.2010, 21:54
Boston on linjoilla, jos peli on pelaamatta niin pistäkää viestiä liven kautta. Pelailen GTA:ta tässä, mutta voin vaihtaa tehtävän tilanteesta riippuen heti tai muutaman minuutin viiveellä NHL:ään.

Niksi
14.07.2010, 03:12
Koska kukaan ei näytä ottavan yhteyttä, niin:

Jos joku on huomenna linjoilla (Mieluummin kahden jälkeen), niin ilmoittelee. En rupea odottelemaan monta tuntia turhaan, joten jos on Ottawa-matsi jäljellä, niin olisi aika huudella täällä jos ehtii huomenna pelata.

tiong
14.07.2010, 07:24
Koska kukaan ei näytä ottavan yhteyttä, niin:

Jos joku on huomenna linjoilla (Mieluummin kahden jälkeen), niin ilmoittelee. En rupea odottelemaan monta tuntia turhaan, joten jos on Ottawa-matsi jäljellä, niin olisi aika huudella täällä jos ehtii huomenna pelata.

Mulle sopii viiden jälkeen, sovitaanko vaikka 18:00 ?

Daywalker-75
14.07.2010, 10:38
Kyllä tuolla EA:n serverillä on jotain häikkää... Eilen koko päivä meni vituiks kun ei laskenut pelaamaan verkkoon, vaikka veli pelasi ihan normaalisti samaan aikaan. Liveen kyllä pääsee normaalisti, mutta eipä lätkää pelaamaan.

En ole tänään edes uskaltanut kokeilla toimiiko yhteys.

anatsu
14.07.2010, 11:24

Pelatkaa te 18.00, minä tulen sen jälkeen nöyryyttämään molemat.. höhöhöö.

E. Eikö anteeksi, saatan olla lyömässä kolopalloa.

Mahola
14.07.2010, 12:07
Kyllä tuolla EA:n serverillä on jotain häikkää... Eilen koko päivä meni vituiks kun ei laskenut pelaamaan verkkoon, vaikka veli pelasi ihan normaalisti samaan aikaan. Liveen kyllä pääsee normaalisti, mutta eipä lätkää pelaamaan.

Itsellä ollut pari kertaa tämä sama juttu. Kannattaa koittaa seuraavaa:
-Sign out
-Vaihdat XBOXin asetuksista kellonajan ja/tai vuoden väärin
-Käynnistät änärin ja menet livepelien puolelle. Jossain vaiheessa pitää kirjautua livetunnuksella sisään, jolloin automaattisesti aika ja vuosi muuttuvat oikeiksi. En tiedä miksi tämä auttaa mutta kaksi kertaa olen joutunut jo tuon tempun tekemään, kun en ole päässyt EA servereille.

Niksi
14.07.2010, 12:23
Arvotaan peli noihin aikoihin.

Daywalker-75
14.07.2010, 14:54
Itsellä ollut pari kertaa tämä sama juttu. Kannattaa koittaa seuraavaa:
-Sign out
-Vaihdat XBOXin asetuksista kellonajan ja/tai vuoden väärin
-Käynnistät änärin ja menet livepelien puolelle. Jossain vaiheessa pitää kirjautua livetunnuksella sisään, jolloin automaattisesti aika ja vuosi muuttuvat oikeiksi. En tiedä miksi tämä auttaa mutta kaksi kertaa olen joutunut jo tuon tempun tekemään, kun en ole päässyt EA servereille.
Tuon vihjeen kaivoin eilen jostain saitilta, mutta en sitten jaksanut käydä testailemaan. No, yhtä kanssa, tänään näköjään toimii, että ei se ollut kuin väliaikaista.

E: kirotus virhe.

tiong
14.07.2010, 18:01
Arvotaan peli noihin aikoihin.

Jahas, sepäs jäi sitten lyhyeksi matsiksi. Sulla taisi pätkästä netti?

Niksi
14.07.2010, 18:49
Jahas, sepäs jäi sitten lyhyeksi matsiksi. Sulla taisi pätkästä netti?
Zyxel se tuossa vittuilee.

Jargon
14.07.2010, 21:00
Tamba Bay olisi ainakin parin tunnin ajan pelivalmiudessa. Jos pelailen Assassin´s Greediä niin laittakaa viestiä niin tulen muutaman minuutin varoajalla lätkän pariin.

Jääkaappi
15.07.2010, 17:52
Koskahan Los Angelesiä vastaan olis mahdollista pelata?

Tuo onkin ainut jäljellä oleva matsi.

Navy
15.07.2010, 17:54
Koskahan Los Angelesiä vastaan olis mahdollista pelata?

Tuo onkin ainut jäljellä oleva matsi.

Minulla sama tilanne.

Niksi
15.07.2010, 20:32
Tuota noin, yritän taas huomenna pelata matseja pois alta jos vain joku suostuu tulemaan johonkin aikaan linjoille. Mieluummin joskus kahden jälkeen.

Jos sitä ensi viikolla katsoisi uutta boksia tohon, eihän tätä pätkimistä jaksa erkkikään.

Navy
16.07.2010, 13:20
Kuinka moni pääsee karsintasarjaan?

Decimal
19.07.2010, 17:07
Eipä tästä taida mitään tulla. Kiinnostus xboxin ja varsinkin Nhl:n pariin täysin olematon. Arvelutti heti kun divari vol 2 alkoi, mutta ajattelin että tahdon pitää paikkani liigassa, kun NHL11 ilmestyy.

Joten potkikaa LA Kings huishelvettiin. Positiivisena puolena mainittakoon, että en ehtinyt pelata kuin muutaman pelin. Pahoittelut tästä niille, joihin se vaikuttaa.

Hypodermic
22.07.2010, 09:04
Missäs vaiheessa divari on, paljonkin pelejä pelaamatta? Että koska pääsee karsintasarjaa pelailemaan... :S

anatsu
22.07.2010, 09:21
Mulla on vielä 6(?) peliä pelattavana. Tällä hetkellä on vittuko kiinnostaa-meininki päällä, mutta jos joku näistä 6:sta kaverista on linjoilla, niin ilmoitelkaa tähän.

TurtleDef
22.07.2010, 18:24
Tänään kans ilmotelkaa kellä Floridan kans pelaamatta!

Niksi
23.07.2010, 00:18
Tänään kans ilmotelkaa kellä Floridan kans pelaamatta!
Oliko meillä? Eiku niin, pupelsin sen matsin.

Olisi kyllä halu hoitaa matsit pois alta, mutta taitaa suurin osa jengistä olla kesälomalla.

23.07.2010, 02:47
Olisi myös hyvä saada nyt lähipäivinä päätös siitä, monellako jengillä tuo karsintasarja toteutetaan.

Mikke11
23.07.2010, 02:50
Olisi myös hyvä saada nyt lähipäivinä päätös siitä, monellako jengillä tuo karsintasarja toteutetaan.

Eikös se jo päätetty, että liigan 9. - 11. ja divarin 4 parasta ovat vastakkain. Näistä seuraavan kauden liigaan pääsee neljä, jolloin ensi kauden liigassa (NHL11?) olisi 12 joukkuetta.

23.07.2010, 02:53
Eikös se jo päätetty, että liigan 9. - 11. ja divarin 4 parasta ovat vastakkain. Näistä seuraavan kauden liigaan pääsee neljä, jolloin ensi kauden liigassa (NHL11?) olisi 12 joukkuetta.

Ai, mennyt multa ihan ohi. Kiitos: :)

Pitääkin ruveta kyyläämään tuota sarjataulukkoa vähän tarkemmin, vaikka tuskin kuitenkaan Canadiens neljän joukosta löytyy.

Mikke11
23.07.2010, 02:54
Ai, mennyt multa ihan ohi. Kiitos: :)

Niin, en itse asiassa ole varma, tuliko siitä lopullinen päätös, mutta ennen näiden liigojen alkua oli tästä aiheesta keskustelu ja muistaakseni yhteisymmärrykseen tuosta mallista päästiin silloin.

thego
23.07.2010, 05:56
Niin, en itse asiassa ole varma, tuliko siitä lopullinen päätös, mutta ennen näiden liigojen alkua oli tästä aiheesta keskustelu ja muistaakseni yhteisymmärrykseen tuosta mallista päästiin silloin.

On se lopullinen päätös. Ainoa kysymys lienee haluaako nämä liigan luovarit edes pelata karsintasarjaa vai nostetaanko heidän tilalleen suoraan divarin parhaat?

Liiga on siis päättynyt ja karsintasarjaan päätyivät Coyotes sekä Blackhawks. Pittsburghilla jäi pelit kesken ja Kimifan jätti paikkansa jo ennen liigaa. Karsintasarjassa pelaa liigan puolelta: Phoenix, Chicago ja Pittsburgh? Divarista vain neljä parasta kunhan saatte ne selvitettyä. Ei tartte ihan syksyyn asti väkisin vääntää jos nyt jää muutamia pelejä pelaamatta vaan otatte sieltä sarjataulukon mukaan.

Seuraava liiga pelataan varmasti vasta uuden version parissa joten ei sinänsä mitään kiirettä ole.

Roadstar
25.07.2010, 18:43
Jos Boston-peli on rästissä, niin päivitystelen linjoilla tässä pitkin iltaa. Todennäköisesti pelailen GTA:ta, mutta aina voi pistää viestiä Livessä tai täällä yksärinä.

Jargon
25.07.2010, 19:54
TB 3 - 2 OTT RL

Tiukka peli jota johdin kahteen otteeseen maalilla mutta niin vain Ottawa onnistui tasoittamaan pelin n.15 sek ennen varsinaisen loppua ja jatkoille mentiin. Heti jatkoajan alussa oli hyvä paikka tehdä johtomaali mutta snapshotti taisi kimmota kahden tolpan kautta ulos. Rankkareissa onnistuin kaksi kertaa ja Ottawa kerran joten ihan tyytyväinen lopputulokseen varsinkin kun koko matsi huomioiden Ottawalla oli paremmat paikat.

Kiitoksen iNiksille pelistä!

Toronto, Kings ja Atlanta vielä kohtaamatta joten linjoille vaan jos mahdollista.

thego
29.07.2010, 14:45
Vieläkö pelaatte vai joko aloitetaan karsintasarja? Seuraava liiga tuleekin vasta uuden version myötä joten ei sinänsä mitään kiirettä oo asian kanssa.

Mahola
29.07.2010, 14:49
Decirekon pudottua pois, minulla taitaa olla enää yksi peli jäljellä Jargonia vastaan. Pääsen kyllä viikolla linjoille aika hyvin koska vaan, ja kai tuo peli täytyisi pelata pois. Sano vaan Jargon joku aika niin se melko varmasti sopii.

Jargon
29.07.2010, 15:51
Sano vaan Jargon joku aika niin se melko varmasti sopii.

No mitenkäs esim. tänään? Mulle käy koko ilta kun ei tuolla ulkona voi olla. Koitan olla boxin äärellä tai laita yksäriä.

Niksi
30.07.2010, 10:23
Noniin! Nyt kun on uusi toimiva modeemi alla ja foorumibännit lähtenyt karkuteille, niin olisi suurta kiinnostusta saada matsit pois alta. Muutama oli vielä jäljellä, joten nyt vaan huutoa kehiin jos saataisiin pelattua.

Daywalker-75
02.08.2010, 15:02
Detroit olisi kello 21.00 etiäpäin kohdattavissa...

masa-66
10.08.2010, 08:38
Jokohan karsintasarjan voisi aloittaa? Vai onko vielä miten kesken divari

anatsu
10.08.2010, 08:42
Pääsenkö minä 11 divarikauteen mukaan, jos nyt keskeytän? Sillä ei ole kyllä yhtään tällä hetkellä mielenkiintoa pelata. Joten sikälimikäli näin on, niin minut saa poistaa divarista.

Hypodermic
10.08.2010, 18:53
Niin, koskahan niitä karsintoja tosiaan päästäisiin pelaamaan... Kohta (kuukauden päästä?) on jo tämä peli vaihtunut uuteen versioon joten karsinnat pitäis pikkuhiljaa pelailla alta pois.

Mikke11
10.08.2010, 19:21
Divarin sarjataulukko tällä hetkellä.

pelatut ottelut, pisteet, voitot, häviöt, jatkoaikahäviöt, maaliero

1. Jkaappi (Jääkaappi) EDM - 15, 28, 14, 1, 0, 53-22
2. lutsero (TurtleDef) FLO - 14, 21, 10, 3, 1, 33-20
3. Massz0 (Mikke11) MIN - 14, 20, 9, 3, 2, 45-32
4. Viltzup (Navy62) BUF - 15, 20, 8, 3, 4, 35-29
5. Kimifan44 (Kimifan) MON - 15, 20, 8, 3, 4, 30-25

Karsintoihin siis menevät Jääkaappi, TurtleDef, Mikke11 ja Navy62. Teoriassakaan en kai NHL10-sääntöjen takia voi tipahtaa enää viidenneksi, sillä tehdyt maalit ovat muistaakseni maalieron edellä...

Pääsenkö minä 11 divarikauteen mukaan, jos nyt keskeytän? Sillä ei ole kyllä yhtään tällä hetkellä mielenkiintoa pelata. Joten sikälimikäli näin on, niin minut saa poistaa divarista.

Minun puolestani: miksipäs ei, kun sijoitukset ovat ratkenneet jo aikapäiviä sitten.

11.08.2010, 03:51
Ei voi olla totta, maalierolla ulos karsinnoista. Kyllä jäi harmittamaan pari peliä, jossa voittohaaveet kariutui omaa tyhmyyttä. Noh, eipä voi mitään. Onnea karsintoihin!