View Full Version : Xbox360: NHL10 Talviliiga
Ensimmäinen kerta itselläni kun liigaa pystytän, mutta kerta se on ensimmäinenkin. Jos jotain neuvoja on heittää, niin mielellään otan niitä vaikka yksityisviesteitse vastaan.
Koitetaan pitää liiga aktiivisena, joten jos et usko että pystyt pelata kovin usein, älä liity.
- NHL-joukkueet
- Kaksinkertainen liiga ja paras seitsemästä playoffit
- 5 min erät
Liigan nimi: JA talvi
Lyhenne: JAT
Salasana: yksityisviestillä
Anaheim Ducks: LUIGIRISSOTTO - mannnyyy
Atlanta Thrashers: Tommy - MustardTommy
Boston Bruins: make-88- - LongMake
Buffalo Sabres: Decimal - decireko
Calgary Flames: Pordinard - Jurgu
Carolina Hurricanes: Jääkaappi - Jkaappi
Chicago Blackhawks: Clowe29 - kendosport
Colorado Avalanche: Peteliuz - Peteliuz
Columbus Blue Jackets: Tuamas - Tuamas83
Dallas Stars: maurizio - latesin
Detroit Red Wings: Schadowan - darkmanki
Edmonton Oilers: OskariB - OskariB
Florida Panthers: shutout - Frost FI
Los Angeles Kings: MunkADunk - Munkki90
Minnesota Wild: masa-66 - massa66
Montreal Canadiens: Jargon - jargonizer
Nashville Predators: Sammy - HemmoPA
New Jersey Devils: Speed - Lacku
New York Islanders: Mikke11 - Massz0
New York Rangers: Hypodermic - john penaali
Ottawa Senators: Mige - pumzor
Philadelphia Flyers: Vili#16 - Lihasade
Phoenix Coyotes: J.Shelley#45 - Kozlov X
Pittsburgh Penguins: Bliz - MaholaJJ
San Jose Sharks: McJokke - McJokke
St. Louis Blues: rey - KimiK22
Tampa Bay Lightning: Roark - Vimpeli
Toronto Maple Leafs: Fiiu - Fiiu
Vancouver Canucks: JiVe - Ernst Kranke
Washington Capitals: Vauhtipukki - AAnusUrakka
Otan itselleni vaikka saarelaiset. Liittykää ihmeessä ja kertokaa GT samalla.
Viime kausi meni itseltäni penkin alle töiden takia. Mutta edellisissä liigoissa olen ollut aktiivisimpien joukossa, joten jos vain liigaan kelpuutetaan niin mukana ollaan.
And I take one and only. San Jose Sharks!
LUIGIRISSOTTO
31.12.2009, 23:06
otan Anaheimin GT:mannnyyy
JOs vaan pääsee mukaan niin otan Minnesota wildin gamertag: massa66
Mustakotka
01.01.2010, 00:28
Chicago Blackhawks
gt: kendosport
Linjoilla vaikka heti jos vastusta löytyy.
J.Shelley#45
01.01.2010, 00:31
Otan Phoenix Coyotesin.
GT: Kozlov X
Itsekin voisin nyt pelailla muutaman matsin.
Voisin tulla mukaan Washingtonilla ja voisin myös pelailla tässä yön aikana mikäli vastustajia löytyy.
Edit. GT on AAnusUrakka
Mustakotka
01.01.2010, 01:20
Liiga on nyt sitten avattu 'Hawksien osalta niukalla voitolla Arizonan aavikkorotista. Kiitos J.Shelley#45'lle hyvästä pelistä.
Chicago Blackhawks 3
Phoenix Coyotes 2
@ Soldout United Center in Chicago, Illinois
Laukaukset: 20-20
Taklaukset: 14-13
Aloitukset: 11-10
Jäähyt: 4-8(min)
Boxscore
1-0 24:38 Dustin Byfuglien (Kris Versteeg, Troy Brouwer) PP
2-0 33:22 Jonathan Toews (Patrick Kane, Duncan Keith)
2-1 46:03 Scottie Upshall (Lauri Korpikoski, Adrian Aucoin)
3-1 52:29 Ben Eager (Colin Fraser)
3-2 55:38 Petr Prucha (Martin Hanzal, Shane Doan)
J.Shelley#45
01.01.2010, 01:38
Jeps, kiitos Clowe29:lle pelistä, puolustus oli välillä vähän ulapalla (minun johtamana tietenkin), eikä viimeistelykään ollut mitään mahtavaa, mutta täytyy silti olla tyytyväinen lopputulokseen.
2 peliä tuli pelattua Phoenixia vastaan ja molemmat pelit päättyivät Washingtonin voittoon. Ensimmäisessä pelissä menin 1-0 johtoon 4 minuuttia ennen loppua, mutta heti perään Phoenix iski hienon tasoituksen, rankkareissa onnistuin sitten voittamaan 2-1.
Toinen peli päättyi 3-0 minulle, sain heti alussa rankkarin kun Ovechkinilta vedettiin jalat alta yksinläpi tilanteessa, Ove laittoi kiekon reppuun ja 2 jälkimmäistä maalia taisi tulla vikassa erässä kun Phoenix panosti enemmän hyökkäykseen.
Molempien pelien laukaukset menivät minulle, ekassa aika selvästi ja toisessa oli laukaukset jo vähän pienemmällä erolla minulle. Aloituksissa tuli kyllä pahasti pataan. Langit ja Lombardit veivät sata nolla Bäckströmia ja Laichia.
Kiitokset peleistä vastustajalle.
Pari kertaa muuten katkesi peli heti alussa kun yritettiin pelata ja mulla ainakin lagitteli välillä aika pahasti siinä ekassa pelissä. Mitään ohjelmia ei kyllä itselläni ollut tietokoneella päällä mitkä ois vaikuttanut yhteyteen.
Minnesotan kausi alkoi 5-3 voitolla Islanderssista, vaikka olikiin jo 3-0 tappiolla. Toisessa pelissä oli tilanne 2-1 minnesodalle, kunnes iski xboxin erikoinen ja heivas minut
dashboardii. Ottelu merkattiin 3-0 päättyneeksi Chicagon hyväksi.
Pordinard
01.01.2010, 09:02
Syysliigassa taisin olla aktiivisimpien joukossa, pääsenkö mukaan?
Calgary Flames olisi joukkue, gamertag Jurgu.
Atlanta itselleni, GT: MustardTommy
Hypodermic
01.01.2010, 11:00
Otetaas tällä kertaa vaikka NY Rangers.
GT: john penaali
Game on!
make-88-
01.01.2010, 14:56
En kerennyt ensimmäiseen liigaan mukaan mutta jos tähän pääsisi joukkueena Boston ja mun GT: LongMake
New Jersey Devils
GT: Lacku
Peteliuz
01.01.2010, 15:55
Colorado Avalanche
GT: Peteliuz
Meikulle Vancouver.
GT: Ernst Kranke
Tulen mukaan Philadelphia Flyersilla.
GT: Lihasade
Schadowan
01.01.2010, 18:01
Detroitilla mukaan. GT: darkmanki
Montreal taisi olla vielä vapaana joten jos sen saisi. GT jargonizer.
Hypätääs mukaan. Syysliigassa näkyi enää pääasiassa linjoilla ne joita vastaan olin jo 2 peliä pelannut.
Pittsburgh Penguins!
GT: MaholaJJ
Peteliuz
01.01.2010, 22:09
Tuli aloiteltua pelit tänään kahdella ottelulla Islandersia vastaan ja molemmissa peleissä tuli taottua aika tylyt lukemat taululle:
Islanders - Avalanche 2-7
Avalanche - Islanders 7-0
Olen tänään linjoilla n. 22.30-01, jos joku haluaa vielä pelailla.
Islanders - Avalanche 2-7
Avalanche - Islanders 7-0
Otin vielä kolmessa pelissä putkeen tylyillä lukemilla turpaan, huomaa ettei ole tullut pelailtua tasokkaita pelaajia vastaan aiemmin. Ankat voitti Islandersin kahdesti, ja Detroit kerran. Onnistuin pienehköllä tuurilla nousemaan toisessa pelissä Detroitia vastaan 1-3 asemasta lopulta rankkarivoittoon.
Kiitokset maan pinnalle palauttamisesta :)
Hypodermic
02.01.2010, 01:39
Noniin, Rangers avasi myös omalta osaltaan liigan muutamalla pelillä. Peteliuzin Coloradoa vastaan eka peli ratkesi joku 7s ennen loppua 1-0, kun sain hyökkäyspäähän vielä aloituksen - edellisessä tilanteessa taisi kiekko mennä ylärimaan mutta pakinko kautta sitten, kun aloitus siihen päähän jäi? Toinen peli meni sitten Coloradolle ihan ansaitusti, mutta harmittamaan jäi kyllä se kolmas maali, kaukoiho "Lunne" sen omaan maaliin...?
Bostonia vastaan taisin toiset kaksi matsia pelata ja niissäkin meni voitot 1-1.
Tulipa sitten pelattua vielä Chicagoakin vastaan molemmat pelit ja hyviä oli nämäkin. Ekassa tuli puhtaasti 0-2 kuokkaan ja toisen vein sitten itse puhtaasti 3-0. Tuossa toisessa koitoksessa laukaukset menivät Rangersille 39-6 ja Niemi Chicagon maalilla teki useita haamukoppeja. :) Meinasi jo melkein usko mennä ja pelin ollessa vielä 0-0 oli Chicagollakin pari hyvää paikkaa, onneksi ei mennyt sisään.
Turnaus tuli aloiteltua eilen myös Montrealin osalta. Ensin 7-0 pataan MaholaJJ:ltä: eka erä meni aika tasaisissa merkeissä mutta sitten alkoi Price show ja tuntui että jokainen veto upposi ja yhtäkkiä tilanne oli 6-0.
Lisäksi pari tiukkaa peliä Bostonia vastaan jotka molemmat menivät jatkoajalle. Ekasta voitto 3-2 ja toisesta tappio 1-2.
Kiitokset molemmille vastustajille.
Olen tässä aamupäivällä online joten jos löytyy pelihaluja niin pistäkää viestiä liven kautta niin törkkään änärin sisään.
Peteliuz
02.01.2010, 12:17
Noniin, Rangers avasi myös omalta osaltaan liigan muutamalla pelillä. Peteliuzin Coloradoa vastaan eka peli ratkesi joku 7s ennen loppua 1-0, kun sain hyökkäyspäähän vielä aloituksen - edellisessä tilanteessa taisi kiekko mennä ylärimaan mutta pakinko kautta sitten, kun aloitus siihen päähän jäi? Toinen peli meni sitten Coloradolle ihan ansaitusti, mutta harmittamaan jäi kyllä se kolmas maali, kaukoiho "Lunne" sen omaan maaliin...?
Jumaliste että kaiveli tuo ekan pelin 1-0 voittomaalis. Ajattelin että kyllähän O'Reilly vie alotuksen, mutta paskan marjat. Siirto sivulle ja läikkä yläpeltiin, jälkiviisaana olisin laittanut Stastnyn viemään pelin jatkoajalle. Toka peli oli oikeastaan yhtä tasainen vaikka sen kahdella maalilla veinkin, Lunqvist tosissaan lakaisi tyylillä kolmannen maalin, maalintekijän verta ;)
Olipahan 2 hyvää ja tasaista matsia Montrealia vastaan. Ensimmäisen pelin voitin 2-1 jatkoajalla, Montreal siirtyi ensimmäisessä erässä 1-0 johtoon ja 3 erässä ylivoimalla Fleischmann tasoitti pelin. Jatkoajalla Laich iski sitten voittomaalin yv:llä.
Toinen peli olikin sitten aikamoinen trilleri.
6.43 1-0 Cammalleri (Plekanec - A. Kostitsyn) YV
33.13 2-0 A Kostitsyn (Cammalleri - Plekanec) YV
59.35 2-1 Laich (Clark) AV
59.51 2-2 Bäckström (Ovechkin - Morrisonn) AV IM
64.15 2-3 Laich (Green - Semin)
Huhhuh, olipahan peli, Montreal kyllä puolusti hyvin ja oli tosi vaikeaa päästä maalinteko paikoille. Lopussa tuli sitten puskista kavennus alivoimalla ja ajattelin että otetaanpa molari pois ja koitetaan vielä saada tasoihin. Olihan siinä 25 sekunttia aikaa vielä. Montreal vei aloituksen, mutta nopealla kiekonriistolla kiekko Ovechkinilla joka polkaisee vasemmalta pakin ohi, kiekko Bäckströmille takatolpalle ja peli tasoihin. Jatkoajalla sitten Laich ratkaisi toisen ottelun putkeen.
....Toinen peli olikin sitten aikamoinen trilleri.....
Aikamoista puolustustaisteluahan tuo oli meikän puolelta. Hyvin kesti puolustus ja Halak maalissa kunnes sitten viimeisellä minuutilla pari identtistä onetimer maalia ja aaarghhhh!!! :) Ei pitäis tuolleen kyllä sössiä mutta sinäänsä oon tyytyväinen kyllä että pisteitä tuli molemmista peleistä.
Pari peliä tuli pelattua myös Lackun NJ:tä vastaan. Tiukkaa oli mutta sain kammettua 2 voittoa 3-2 ja 4-3 lukemin.
Jos vielä pystyy ilmoittautumaan, niin ottaisin Columbuksen, jos ei saa Columbusta, niin Dallas.
playertag Tuamas83
Pordinard
02.01.2010, 14:20
Galgaryn kausi avattu seminöyryyttävällä 5-0 -tappiolla Capseja vastaan. Ovechkinia koitin horjuttaa alussa kovilla pommeilla mutta ei se. Lopussa hain vielä turhautuneella Kurpitsapäällä sitä myllyyn mutta ei vissiin ehtinyt lähteä ennen summeria.
Galgaryn kausi avattu seminöyryyttävällä 5-0 -tappiolla Capseja vastaan. Ovechkinia koitin horjuttaa alussa kovilla pommeilla mutta ei se. Lopussa hain vielä turhautuneella Kurpitsapäällä sitä myllyyn mutta ei vissiin ehtinyt lähteä ennen summeria.
Rämpytin kyllä yy:tä, mut ei näköjään kukaan kentällä olevista suostunu tiputtaan hanskoja. Aika mikkihiiri osastoa siellä olikin kyllä sillä hetkellä.
Edmonton Oilers
Gt: OskariB
Ovatko muuten treidit sallittuja?
Mustakotka
02.01.2010, 14:47
Eilen yöllä tuli pelattua kolme matsia New Yorkereita vastaan saldolla 2-1-0. Täytyy ollan ihan tyytyväinen voittoihin, kun jostain syystä oma hyökkäyspeli ei toiminut ollenkaan, mutta puolustus pelasi ja Niemi hoiteli sitten loput (2 nollapeliä, 97.8%, GAA 1.00). Huonommalla maalivahtipelillä (lue: Huet) olisi kyllä tullut kuokkaan, mutta hyvä näin että kerrankin oma maalivahtivalinta osui kohdilleen, vaikka Niemen ei taitojensa perusteella pitäisi mikään maaginen olla.
Dhearted
02.01.2010, 14:53
Eilen yöllä tuli pelattua kolme matsia New Yorkereita vastaan saldolla 2-1-0. Täytyy ollan ihan tyytyväinen voittoihin, kun jostain syystä oma hyökkäyspeli ei toiminut ollenkaan, mutta puolustus pelasi ja Niemi hoiteli sitten loput (2 nollapeliä, 97.8%, GAA 1.00). Huonommalla maalivahtipelillä (lue: Huet) olisi kyllä tullut kuokkaan, mutta hyvä näin että kerrankin oma maalivahtivalinta osui kohdilleen, vaikka Niemen ei taitojensa perusteella pitäisi mikään maaginen olla.
Pelaan itse tuolla PS3-puolella ja täytyy sanoa, että Niemi on huomattavasti parempi kuin Huet, torjuu nuo tärkeät poikittaissyötöstä lähtevät vedot paljon paremmalla prosentilla. Alun jälkeen minulla on tuolla Niemi ollut koko ajan maalissa.
Hypodermic
02.01.2010, 15:19
Olipas harvinaisen turhauttavat (tosin silti ihan hyvät) pelit Pingviinejä vastaan... Ekassa koitoksessa laukaukset meikän Rangersille 36-9, mutta niin vain tuli 1-2 kuokkaan. Menee selittelyksi, mutta ihan aikuisten oikeesti tuo Fleury on ollut mulle kunnon mörkö jo 09:n ajoilta - tuntuu että aina kun pelaa onlinessa Pittsburghia vastaan, tulee kuokkaan kun ei saa maaleja. Hei! Ehkä mulla onkin henkinen lukko päällä, johtuu varmaan siitä. Osasyy kyllä omaan piikkiin kun ei osaa läpiajoista viimeistellä.
Toinen peli meni sitten ansaitusti Maholan pingviineille 3-2 (vedot 15-18). 2-1 tilanteessa pelasin riskillä omalla alueella ja omissa soi. Siinä vaihdeessa vaihdoin vielä maalivahtia ja onnistuinkin pääsemään hyvällä yksilösuorituksella maalin päähän. Lopussa oli vielä yksi hyvä paikka tasoittaa mutta ei uponnut - ja myös vastustajalla paikkoja ratkaista lopullisesti.
Hypodermic
02.01.2010, 15:20
Niemi oli kyllä maaginen! Mutta ei siinä mitään, hyviä pelejä olivat. Pikku huomio piti tähän laittaa, että eikai me sentään kolmea peliä pelattu vastakkain, kun eikös tässä pelata kaksi peliä per vastustaja. ;)
Olipas harvinaisen turhauttavat (tosin silti ihan hyvät) pelit Pingviinejä vastaan...
Eka peli tosiaan oli täysin teikäläisen hallintaa. Suurimmassa osassa otteluita häviän vedot mutta en kyllä ihan tommosella erolla. Jälkimmäinen oli tasaisempi vääntö ja pakko myöntää, että lopun tappeluvoiton ja kavennusmaalin jälkeen mietin, että nyt olisi kyllä hieno nousu jos tulisit ohi. Ei olisi tappio kyllä edes jaksanut harmittaa. Toki tein silti kaikkeni, että näin ei käynyt.
Omat pelit jatkuivat Flamesia vastaan, jossa hävisin taas vedot selkeästi mutta 5-2 voitto napsahti silti. Suurin kiitos tästä kuuluu Kiprusoffin mustalle hetkelle, jolloin livahti kaksi maalia hetkessä.
Kiitoksia kummallekkin vastustajalle.
EDIT: Toinen peli Calgarya vastaan meni vähän hulinaksi. Havajikiekon lopputulos oli 8-4 Pittsburghille.
Mustakotka
02.01.2010, 15:49
Niemi oli kyllä maaginen! Mutta ei siinä mitään, hyviä pelejä olivat. Pikku huomio piti tähän laittaa, että eikai me sentään kolmea peliä pelattu vastakkain, kun eikös tässä pelata kaksi peliä per vastustaja. ;)
Islandersia vastaan pelasin yhden ottelun (0-1 vierasvoitto) ja sen takia tuo ilmaisu.
J.Shelley#45
02.01.2010, 16:00
NJD-PHO 1-2.
Kauden ensimmäinen voitto saatiin, kun Pirut saapuivat Kojoottien vieraaksi. Ottelun ensimmäinen erä muistutti enemmän suomi-sarjan ottelua, kuin NHL matsia. Ja sama kaava jatkui lähes koko ottelun. Ottelun ratkaisi lopulta Hanzalin lämäri ylämummoon b-pisteiden välistä.
PHO-NJD 2-5.
Eipä paljoa jäänyt lapsenlapsille kerrottavaa, ottelu oli tasainen viimeiseen 10 minuttiseen asti, jolloin Devils iski 3-2 johtomaalin, ja heti tämän jälkeen 4-2, niin loppui meikäläisen puolustusvelvoitteet siihen paikkaan :D. Loppuajan mietin lähinnä että syönkö lettujen kanssa omena- vai mansikkahilloa.
Kiitos Lackulle hyvistä peleistä, otetaan joskus lisää epävirallisesti :).
Pordinard
02.01.2010, 16:24
Kiitokset Penguinsillekin peleistä, jonkun verran voisin tuota puolustusta petrata. 18 maalia omiin kolmessa ottelussa. Kipperikin tosiaan voisi mennä itseensä. Ihailtavan vaivattomasti Bliz käytti tuota mailannostoa, jotenkin en ite opi tuota koskaan oikein kunnolla.
Minut on muuten ainakin toistaiseksi haastettava itse jos peliä haluaa. Olenkohan sössinyt jotain kun en voi haastaa muita jengejä?
Täällä olis linjoilla San Jose odottelemassa kauden avaukseen vastustajaa, joten jos vaan joku boksin ääreen raahautuu niin eikun haastetta vain eteen.
Edit.
Liiga korkattu kahdella matsia Schadowanin Detroittia vastaan.
Ensimmäisestä matsista 2-1 voitto varsinaisella peliajalla ja toisesta sitten 3-2 voitto jatkoajalla.
Hyvät matsit ja pienet asiat ratkaisi nämä matsit. Ensimmäisessä tein molemmat maalit ylivoimalla. Toisessa Heatley rankaisi kahdesti ensin tasoitti ottelun kolmannen erän alkuun ja jatkoajalla sitten voittomaali.
Pyrin pelaamaan aikalailla vastahyökkäyksillä ja tarkalla puolustuksella molemmat pelit ja tällä kertaa taktiikka toimi ainakin suht moitteettomasti.
Kiitos matseista!! Tiukkaa oli jälleen kerran.
Edit2. Lisätään vielä jatkoaika ja normaalipeliaika tappio JiVen vancouverille. Perin ärsyttävät matsit. Mä saan sut viel!!!! ;)
Tuli korkattua liiga eilen neljällä matsilla. Saaliina kaksi voittoa ja kaksi tappiota. Jälkimmäinen tappioista tuli NJD:tä vastaan ja voi hemmetti millä pelillä: 4-2 johdosta sössin matsin 4-7 tappioksi!?!
Nyt boksi tulille. Saa haastaa.
Itselläni on boxi vähän aikaa huollossa. Ensi viikolla olen taas mukana täydellä tohinalla
Schadowan
02.01.2010, 20:25
Pelejä tuli otettua Bostonia, Penguinsia ja Sharkseja vastaan. Pari jatkoaikatappiota tais tulla, yksi puhdas tappio ja vissiin pari voittoakin. Tiukkoja pelejä kaiken kaikkiaan. Joka pelissä tulee vielä itselle aivokuolemia puolustuspelissä, joista vastustajat ovat rankaisseet kovalla prosentilla. Hyökkäys on sitä perustehotonta puskemista niinkuin aina. Säälittävää sikäli, koska tällä kertaa otin pelin parhaan jengin itselleni. Varsinkin ylivoima on ollut aivan käsittämättömän jäistä. Bostonia vastaan pelasin about 20minuuttia YV:tä yhden ottelun aikana, tuloksena nolla maalia. Nyt siis record on 3-1-4. Hohhoijaa.
make-88-
02.01.2010, 21:57
Bostonia vastaan pelasin about 20minuuttia YV:tä yhden ottelun aikana, tuloksena nolla maalia. Nyt siis record on 3-1-4. Hohhoijaa. Se oli aika mielenkintonen ottelu tuomari rankaisi meikäläistä aika surutta jokaisesta tökkäsystä boksiin ja mailaahan ei uskaltanut nostaa enään kahden ensimmäisen yrityksen jälkeen, jossain kohdissa ehkä aiheesta
Ottawa Senators, gt pumzor.
Illan peleissä oli tällä kertaa huomattavasti tasaisempi vääntö Montrealin kanssa, joka päättyi ylivoimalla muistaakseni Guerinin komeaan yksilösuoritukseen.
Ernst Kranken Vancouveria vastaan olin melko pulassa mutta ekasta pelistä irtosi silti jotenkin voitto. Toinen peli päättyikin sitten Vancouverin ansaittuun 5-0 voittoon.
Illan viimeisestä "pelistä" jäi hieman huono maku kun pääsin Peteliuzin Coloradoa vastaan 4-0 johtoon ensimmäisessä erässä mutta tässä vaiheessa Peteliuz quittasi "ota voitto" messagen saattelemana. Tulos ei kuitenkaan päätynyt tilastoihin, joten toi peli täytyy ottaa uusiksi joskus. Rohkenen epäillä, että en saa yhtä vahvaa alkua.
Kiitokset kuitenkin peleistä taas!
Peteliuz
03.01.2010, 01:59
Illan viimeisestä "pelistä" jäi hieman huono maku kun pääsin Peteliuzin Coloradoa vastaan 4-0 johtoon ensimmäisessä erässä mutta tässä vaiheessa Peteliuz quittasi "ota voitto" messagen saattelemana. Tulos ei kuitenkaan päätynyt tilastoihin, joten toi peli täytyy ottaa uusiksi joskus. Rohkenen epäillä, että en saa yhtä vahvaa alkua.
Kiitokset kuitenkin peleistä taas!
En quitannut, vaan peli veti alotusbugit jonka seurauksena olin valmis lähtemään ja luovuttamaan voiton sulle mutta ehdit ennen mua lähteä. Ehkä onni onnettomuudessa, että peli ei laskenut tuosta mulle luovaria.. :)
Miksi tässä liigassa ei ole treidejä mukana? Tarvitsen jostain vähemmän imuroivan suppilon maalille kiekkoja väistelemään.. Krankea vastaan illan toisessa pelissä paloi hermot toisen erän jälkeen ja viimeisessä keskityin ainoastaan hakkaamaan kaikkea mikä liikkui, tuloksena 53 minuuttia jäähyjä, muutama game misconduct ja pari vastustajan loukkaantumista päälle.
En quitannut, vaan peli veti alotusbugit jonka seurauksena olin valmis lähtemään ja luovuttamaan voiton sulle mutta ehdit ennen mua lähteä. Ehkä onni onnettomuudessa, että peli ei laskenut tuosta mulle luovaria.. :)
Ahaa, okei. Pahoittelen siis vääristä syytöksistä. En ole paljoa pelannut netissä ja en ole ikinä törmännyt tuommoiseen bugiin. Pelistä en mielestäni lähtenyt ennen kun tuli ilmoitus että "you have lost connection to your opponent" tai jotain. Eipä siinä, ei nää niin vakavia pelejä ole että tuolla olisi väliä. Siinä vaiheessa nakersi kun luulin, että lähdit vaan kylmästi menemään pelistä.
Miksi tässä liigassa ei ole treidejä mukana? Tarvitsen jostain vähemmän imuroivan suppilon maalille kiekkoja väistelemään.. Krankea vastaan illan toisessa pelissä paloi hermot toisen erän jälkeen ja viimeisessä keskityin ainoastaan hakkaamaan kaikkea mikä liikkui, tuloksena 53 minuuttia jäähyjä, muutama game misconduct ja pari vastustajan loukkaantumista päälle.
Ihan hyvä ettei ole treidejä mukana. Näitäkin nähty, että palaa pinna pelin tai kahden jälkeen ja sitten "treidataan" koko ykkösketju yhteen jämäpelaajaan eikä itse jatketa liigassa sen jälkeen...
Jotenkin oli havaittavissa, että kasetti meni hiukan sekaisin tuossa vikassa matsissa... 6 min 5vs3 yvtä ja boksin ovet kävi jatkuvasti. Ilmeisesti jossain vaiheessa tulee sielläkin rajat vastaan kun tuomarit lakkas antamasta jäähyjä vaikka kuinka huidoit.
LUIGIRISSOTTO
03.01.2010, 13:33
Miksi tässä liigassa ei ole treidejä mukana? Tarvitsen jostain vähemmän imuroivan suppilon maalille kiekkoja väistelemään..
Anaheim voisi tässä asiassa auttaa, sillä Giguere tai Hiller olisi kaupan, mielellään jokin leftin kätinen hyökkääjä vaihdossa tilalle.
Jos joku haluaa nyt päivällä tulla pelaamaan, niin liven kautta viestiä niin laitan nhl:n sisään ja tulen pelaamaan.
Pelit Pittsburghia vastaan pelattu:
1-2 ja 5-4 tappiot Phillylle. Molemmista olisin pisteitä ansainnut, mutta ei voi mitään kun vastustaja tekee melkein jokaisen maalin samasta kohdasta ranteella ylänurkkaan. Bugiran... Huh huh. Onnea kuitenkin.
Edit:
Myös Montrealia vastaan ottelut saatiin pelattua:
3-0 ja 3-2 ot voitot Phillylle. Ensimmäinen oli selvää kauraa, mutta toisessa olin kaksi ekaa erää ihan kusessa. Jatkoajalla maalivahti lahjoitti mulle voiton pistämällä kiekon omiin. Kiitokset jargonille!
Pelit Pittsburghia vastaan pelattu:
1-2 ja 5-4 tappiot. Molemmista olisin pisteitä ansainnut, mutta ei voi mitään kun vastustaja tekee melkin jokaisen maalin samasta kohdasta ranteella ylänurkkaan. Bugiran... Huh huh. Onnea kuitenkin.
Jaa, enpä tiennyt, että tuo on bugimaali. Ilmeisesti muut pelaajat ovat olleet sen verran fair play hengellä mukana, että mua vastaan noita ei juurikaan ole näkynyt. Syysliigassa oli "herrasmiessääntö" että pitää hakea jotain muutakin kun one timeria takatolpalta, joka on kieltämättä aika varma tapa tehdä maali. Rannelaukauksista ei silloin ollut puhetta. Kuten jo aikaisemmin sanoin, en ole livepelejä juurikaan pelannut, joten en ihan näitä kaikkia hommia tiedä. Pahoitteluni siis mahdollisesta bugin hyväksikäytöstä.
Siitä olen samaa mieltä, että pisteitä olisit ansainnut, etenkin jälkimmäisestä pelistä. Ärsyttävän hyvin osaat suojata kiekkoa ja varmasti moni puolustus tulee olemaan yhtä ihmeissään kuin minä miten se sama jantteri pyörii kiekon kanssa vaikka kuinka pitkään. Kiitokset peleistä!
Schadowan
03.01.2010, 16:06
Jaa, enpä tiennyt, että tuo on bugimaali. Ilmeisesti muut pelaajat ovat olleet sen verran fair play hengellä mukana, että mua vastaan noita ei juurikaan ole näkynyt. Syysliigassa oli "herrasmiessääntö" että pitää hakea jotain muutakin kun one timeria takatolpalta, joka on kieltämättä aika varma tapa tehdä maali. Rannelaukauksista ei silloin ollut puhetta. Kuten jo aikaisemmin sanoin, en ole livepelejä juurikaan pelannut, joten en ihan näitä kaikkia hommia tiedä. Pahoitteluni siis mahdollisesta bugin hyväksikäytöstä.
Siitä olen samaa mieltä, että pisteitä olisit ansainnut, etenkin jälkimmäisestä pelistä. Ärsyttävän hyvin osaat suojata kiekkoa ja varmasti moni puolustus tulee olemaan yhtä ihmeissään kuin minä miten se sama jantteri pyörii kiekon kanssa vaikka kuinka pitkään. Kiitokset peleistä!
Joo, noi säbäranteet voisi munkin puolesta unohtaa koko pelistä, aika helposti ne uppoo sisään ja siis... ne on säbäkiertoranteita. Niitä näkee tarpeeksi tuolla livepeleissä, joten mielellään nämä liigat pelaisi ilman niitä jos mahdollista. Ja tietty muitakin bugeja (eli siis reboundmaalit, joissa siis vedetään löysä kiekko veskarin patjoihin ja siitä rebound sisään, toimii hemmetin hyvin, veskari jäätyy aika totaalisesti...ei ribareissa muuten mitään vikaa ole) saa olla tekemättä.
"varmasti moni puolustus tulee olemaan yhtä ihmeissään kuin minä miten se sama jantteri pyörii kiekon kanssa vaikka kuinka pitkään" Hyvä piikki tuo:) Nuo yhden kaverin kiertelyt ja kaartelut on kohtuu raivostuttavia. Laittakaa se kiekko liikkeelle.
Lackua vastaan pari loistopeliä, joista voitto ja tappio. Huikea oli tuo Odyuan veto, jonka heitit tokassa pelissä. Itsellä jokunen paikka tuossa tokassa matsissa, mutta kädet jääty joka kerta.
Pahoitteluni siis mahdollisesta bugin hyväksikäytöstä.
No ei siinä mitään, en tiedä itsekään, onko tuo nyt niin varma bugimaali, mutta hyvin tuntui uppoavan ainakin meidän matseissa :)
Itse myönnän sen, että välillä kaartelen sillä yhdellä pelaajalla ihan liikaa, kun en vaan osaa päättä mitä tekisi. Etenkin jargon peitti syöttöpaikat niin hyvin, että oli vaikeaa löytää avoimia syöttöpaikkoja hyökkäysalueella.
Beagle Boy
03.01.2010, 16:46
No ei siinä mitään, en tiedä itsekään, onko tuo nyt niin varma bugimaali, mutta hyvin tuntui uppoavan ainakin meidän matseissa :)
Pleikkarin puolelta työnnän nenäni tähän, antakaa anteeksi.
Musta toi bugirannari, ei näissä liigapeleissä ole läheskään niin tappavan tehokas, kuin EASHL, jossa sen osaavat laittavat tietokonepakkeja vastaan vedot noin 70 prosentin varmuudella yläpeltiin. Johtuuko sitten siitä, että liigapeleissä pakkina huseeraa yleensä siinä vaiheessa ihminen.
Itselleni on enemmänkin aiheuttanut vitutusta etukulmasurvaisut, jotka nekin menevät aika suurella prosentilla sisään.
Musta toi bugirannari, ei näissä liigapeleissä ole läheskään niin tappavan tehokas, kuin EASHL, jossa sen osaavat laittavat tietokonepakkeja vastaan vedot noin 70 prosentin varmuudella yläpeltiin. Johtuuko sitten siitä, että liigapeleissä pakkina huseeraa yleensä siinä vaiheessa ihminen.
Samaa mieltä, en oo hirveesti näissä 1vs1 peleissä nähnyt että ne olisi mennyt sisään, pelaa sitten liigaa tai live pelejä. Reboundeistakaan ei paljoa haittaa ole ollut kun yleensä yrittää sillä pakilla ajaa sen lähimmän hyökkääjän pois ja varsinkin näissä 1vs1 tuntuu et siinä maalin edessä saa antaa aika rauhassa sitä poikkaria.
Jotenkin toi rannelaukaus on vähän kinkkinen homma, sillä jos miettii tilanetta, että joku NHL:n huippusnaippperi pääsee lataamaan vapaasti ranteella parhaasta sektorista niin kyllähän siinä helposti verkko heiluu. Sama tilanne toki takatolppaonetimerien yms. suhteen. Se, että meneekö noi liian helposti on sitten tietysti makuasia. Erikoiselta vaan tuntuu kielto jolla estetään rannelaukaus parhaasta vetopaikasta. Laukaus toki näyttää tyhmältä kun toi viritys näyttää nimenomaan salibandylaukaukselta. Jos taas tökkää tatin suoraan eteenpäin niin veto on semmonen ripuliranne, että sillä ei maalia tehdä.
Beagle Boy
03.01.2010, 17:05
Erikoiselta vaan tuntuu kielto jolla estetään rannelaukaus parhaasta vetopaikasta. Laukaus toki näyttää tyhmältä kun toi viritys näyttää nimenomaan salibandylaukaukselta. Jos taas tökkää tatin suoraan eteenpäin niin veto on semmonen ripuliranne, että sillä ei maalia tehdä.
Siis tää bugirannarihan on -ainakin oman näkemyksen mukaan- sellainen, että sitä aletaan virittelemään jo siniviivalta ja liu'utaan maalia kohti. Tietokonepakit peruuttelevat hämmästyneinä tämän taidon näytteen edessä, eikä osaa mitään tehdä, paitsi tehdä kamalan maskin maalivahdille. Voisi kuvitella, että siinä vaiheessa puolustaja osaisi joko tökätä kiekon pois tai lanata tämän Janne Tähkän.
Itse en ole huomannut, että "normaali" rannari olisi mitenkään liian altis menemään sisään, vaan nimenomaan nämä todella pitkällä virityksellä varustetut.
Jääkaappi
03.01.2010, 17:17
Joukkue: Carolina Hurricanes
GT: Jkaappi
Pistinpä tätä ennen yv:lläkin jo jonkun ilmoittautumisen, no ei väliä. Luetaan se avausviesti kunnolla.
Schadowan
03.01.2010, 17:19
Siis tää bugirannarihan on -ainakin oman näkemyksen mukaan- sellainen, että sitä aletaan virittelemään jo siniviivalta ja liu'utaan maalia kohti. Tietokonepakit peruuttelevat hämmästyneinä tämän taidon näytteen edessä, eikä osaa mitään tehdä, paitsi tehdä kamalan maskin maalivahdille. Voisi kuvitella, että siinä vaiheessa puolustaja osaisi joko tökätä kiekon pois tai lanata tämän Janne Tähkän.
Itse en ole huomannut, että "normaali" rannari olisi mitenkään liian altis menemään sisään, vaan nimenomaan nämä todella pitkällä virityksellä varustetut.
Jep, about tollanenhan se on. Itse olen ottanut nollatoleranssin koko kiertorannarin suhteen. Ne on nyt pyörineet 07:sta asti eri muodoissa näissä peleissä. Aika nähty juttu, eikä tuollainen ranne liity mitenkään lätkään. Mielummin vetelen noita ripuliranteita sitten mielummin, vaika kyllähän se vituttaa, ettei niissä saa juuri minkäänlaista voimaa vedon taakse. Ihka oikeassa elämässä jengihän paukuttelee aivan poskettomia svenssoneita joka pelissä, varsin pienellä liikkeellä. Mutta tässä pelissä sellaiset vedot eivät ole oikein mahdollisia.
Anaheimia vastaan otin pari matsia. Ensiksi pitää sanoa, että harmittava lagi oli molempien pelien aikana, joka tietysti verotti varmaan molempien peliä jonkun verran. Kaveri laitto kuitenkin hemmetin hyvin kiekkoja reppuun, itse jäädyin vastaavissa tilanteissa. Tokan matsin voittomaali oli sellainen d-junnun lämäri siniviivalta, jonka laitoin pikku paniikissa, kun meinasin vaihteeksi jäätyä alimpana pelaajana. Puhdas vahinkomaali siis. Ekan hävisin jatkojalla, kai..en muista. Mutta voitto ja häviö siis näistä peleistä. Kiitokset ankkalammelle pelistä.
Pordinard
03.01.2010, 17:22
Aavistuksen liian kovaan sarjaan tuli ilmottauduttua. Noh.
Calgarya vastaan molemmat matsit:
Phi - Cal 6-0
Cal - Phi 0-3
Kiitti matseista. Olisit säkin muutaman maalin ansainnut, mutta nyt oli tuurikin mun puolella.
Nyt joku päätös olisi mukava, että saako rannelaukausta virittää vai ei. Oli hieman outo pelata kun oli hyvä vetopaikka mutta ei tiennyt onko tuota rannelaukauksen virittämistä hyväksyttävää käyttää.
Jos tässä nyt jotain sääntöjä tai rajoituksia aletaan sopimaan, niin ne pitäisi sitten kerätä listaksi vaikka tuohon avausviestiin.
Lisäksi mielestäni esim. tuo "bugirannari" on 1 vs 1 -pelissä ihan hyväksyttävä tapa tehdä maali, koska se on niin helppo pelata pois. Aivan eri asia kuin esim. tietokonetta vastaan pelattaessa.
Nyt joku päätös olisi mukava, että saako rannelaukausta virittää vai ei. Oli hieman outo pelata kun oli hyvä vetopaikka mutta ei tiennyt onko tuota rannelaukauksen virittämistä hyväksyttävää käyttää.
Antaa paukkua vaan. Turha tässä mitään rajoituksia on alkaa tekemään. Sitten se menee taas turhaksi vääntämiseksi oliko sallittua vai ei jne. Omantunnon mukaan sitten tekee maalit miten tekee. Vai?
NHL:n huippusnaippperi pääsee lataamaan vapaasti ranteella parhaasta sektorista niin kyllähän siinä helposti verkko heiluu. Sama tilanne toki takatolppaonetimerien yms. suhteen.
Mun mielestä tuossa on se asia jota itsekin olen näiden kanssa ajatellut. En tosin itse osaa niin hyvin tuota käyttää/päästä tuollaiseen tekopaikkaan ainakaan tähän asti näissä peleissä.
Mutta mitä muissa olen noita maaleja nähnyt niin kyllä siellä aina on ollut hyvä laukoja ampumassa. Heatley/Ovechkin/Carter etc etc.... Yritäpä ampua se jollain kolmos-/nelosketjun pörrääjällä ei uppoakaan enää niin tiheään.
Joten itse sanon myös et antaa paukkua jos paikan saatte mua vastaan.
Voisin lähteä Tampa Bayllä mukaan. GT: Vimpeli
MunkADunk
04.01.2010, 17:40
Mukaan jos mahtuu niin LA Kings ja Gamertag: Munkki90
E: Minusta saa helpot pisteet, viimeiset 5 peliä pelattu 2 kuukauden tauon jälkeen livessä ja maaleja olen tehnyt 3. (vastustaja maalannut 11)
maurizio
04.01.2010, 18:47
Mä voisin tulla Starsilla mukaan. GT: latesin
Eilen yhden ottelun sain pelattua:
Philadelphia - Vancouver 3-2
Sellainen peli. Istuin boxissa varmaan puolet ottelusta, mutta onneksi Kranken ruuti oli märkää. Ei uponnut vanhanaikaiset, ei ;) Kiitokset matsista.
Muutamat matsit tullut pelattua lisää.
Lackusta 4-1 voitto muistaakseen. tasainen oli mutta kolmannessa erässä sain sitten pari maalia ja näin ollen ratkaistua voiton itselleni.
Sitten kaksi peliä sarjakärki Blizin Pittsburghia vastaan joista molemmista ehkä hieman yllättäen sain raavittua voitot. Ensimmäinen ottelu päättyi runsasmaalisesti vasta jatkoajalla Sharksien 1-0 voittoon kun Heatley iski ylivoimalla ratkaisun.
Toinen peli oli vähintäänkin yhtä tasainen joka ratkasi vasta rankkareilla 4 tai 5:ssä parissa kun Thornton sai kiepaitettua spinaramalla Fleuryn längistä kiekon sisään.
Bliz meni ensin 1-0 johtoon ylivoimalla Thorntonin istuessa 5min rangaistustaan korkeasta mailasta. Marleau kuitenkin tasoitti ottelun vielä samassa erässä 1-1 joten jatkoaika oli edessä.
Mukavat pelit kyllä oli Bliziä vastaan ja näiden takia näitä pelataankin. Reilua, tasaista vääntöä ja molemmilla mahdollisuudet voittoon.
Kiitos paljon vastustajalle.
Bliz meni ensin 1-0 johtoon ylivoimalla Thorntonin istuessa 5min rangaistustaan korkeasta mailasta. Marleau kuitenkin tasoitti ottelun vielä samassa erässä 1-1 joten jatkoaika oli edessä.
Mukavat pelit kyllä oli Bliziä vastaan ja näiden takia näitä pelataankin. Reilua, tasaista vääntöä ja molemmilla mahdollisuudet voittoon.
Kiitos paljon vastustajalle.
Oli kyllä mukavat pelit tosiaan. Luvut ei sinänsä kerro ihan totuutta peleistä. Tasaisia ne toki olivat mutta pari maalia enemmän molemmilla olisi ollut ihan oikeutettuja. Jälkimmäisessä toivoin että ratkeisi edes johonkin suuntaan jatkoajalla. Vihaan noita rankkareita missä pitää olla itse maalissa. Ehkä paistoi läpi että ei ollut ihan hirveen tuttua puuhaa se. Kaikki kunnia toki hyville harhautuksille myös. Kiitoksia peleistä!
Dallas - Philadelphia 0-5
Philadelphia - Dallas 5-0
Philadelphia - Edmonton 2-1
Latesinin Dallas kaatui siis kaksi kertaa 5-0. Lukemat eivät kyllä kerro totutta. Ensimmäisessä ottelussa tein kaikki maalit viimeisellä minuutilla, eli ihan tasaisia pelejä olivat. Toisessa kaveri veti ainakin 3 kertaa tyhjästä tolppaan...
OskariB:n Edmontonia vastaan helvetin tiukka peli, joka kääntyi yhden maalin voitoksi kolmannen erän lopun yv-maalilla. Kiitokset otteluista!
maurizio
05.01.2010, 18:38
Dallas - Philadelphia 0-5
Philadelphia - Dallas 5-0
Philadelphia - Edmonton 2-1
Latesinin Dallas kaatui siis kaksi kertaa 5-0. Lukemat eivät kyllä kerro totutta. Ensimmäisessä ottelussa tein kaikki maalit viimeisellä minuutilla, eli ihan tasaisia pelejä olivat. Toisessa kaveri veti ainakin 3 kertaa tyhjästä tolppaan...
OskariB:n Edmontonia vastaan helvetin tiukka peli, joka kääntyi yhden maalin voitoksi kolmannen erän lopun yv-maalilla. Kiitokset otteluista!
Ensimmäistä peliä veit kyllä miten tahdoit. En tahtonut päästä edes hyökkäysalueelle. Tuurilla sain pidettyä tilanteen nollilla niinkin pitkään. Toinen peli oli sitten ehkä hiukan tasaisempi, mutta enpä tosiaan saanut normaalisti mistään kiekkoa sisään.
Eilen kirosin nämä 1 vs 1 matsit manalaan asti, koska en osaa oikein tehdä maaleja. Mutta mielummin mä Jatkoaikalaisia vastaan pelaisin, kun random jenkkejä vastaan. Eli kun tilaa vielä on, niin voisin tulla Buffalolla mukaan.
Mikke11: Laitoin YV:tä
gamertag: decireko
Perhana, tyhmä veto, mutta liitytään mukaan. Heittopussina olen ja realismin takia joukkueeksi Toronto.
Ja gamertag on: Fiiu
Philly - San Jose 1-5
Jokke löylytti. Mun kasetti petti täysin viimeistään 1-4 maalissa. Sorry vaan Jocce. Neekeri saanu mitään kiinni. Revanssi sitten joskus myöhemmin, nyt ei ole momentum kohdillaan.
Massz0: Multa lähti yhteys EA:n palvelimiin kesken tokan erän ja tipuin. Tuloksena 0-3 tappio mulle, mikä kyllä vituttaa hieman, koska olin hyvin pelissä mukana ja vain 1 maalin tappiolla oikeasti.
EA sports, it's in the game. Or not. Sometimes.
Massz0: Multa lähti yhteys EA:n palvelimiin kesken tokan erän ja tipuin. Tuloksena 0-3 tappio mulle, mikä kyllä vituttaa hieman, koska olin hyvin pelissä mukana ja vain 1 maalin tappiolla oikeasti.
Jep, valitettavaa. Itsenikin kannalta, koska pitkästä aikaa näytti että voisi tasaväkinen ottelu (muutenkin kuin maalien mukaan) olla tulossa. Harmillista.
Otin sitten Vancouverilta pataan kahdesti, 3-0 ja 4-2 lukemin. Molemmissa kanukit hallitsivat, mutta pystyin pitämään lukemat tasaisina. Toinen peli näytti jo menevän jatkoajalle, mutta tuli sitten loppuhetken maalilla ensin 3-2, ja sitten tyhjiin viimeinen. Vielä puuttuu kovemmasta vastustajasta jatkoajallekin pääseminen.
Philly - San Jose 1-5
Jokke löylytti. Mun kasetti petti täysin viimeistään 1-4 maalissa. Sorry vaan Jocce. Neekeri saanu mitään kiinni. Revanssi sitten joskus myöhemmin, nyt ei ole momentum kohdillaan.
Heh ei se mitään. Sattuuhan noita. Meni kyllä mustalle miehellä aika helposti. Tekis miel sanoo et siihen asti oli tasasta, mut se kuulostas hivenen kornilta, koska täl kertaa olit yllättäen aivan vastaan tulija.
Otetaan tosiaan joku toinen kerta seuraava matsi jos siitä tulis perinteinen asemansota jota on vedetty viimeiset kaksi vuotta.
---
Toinenkin matsi tuli pelattua vastassa oli Pordinardin Calgary. Tuloksena 3-1 voitto Sharksille. Hyvä matsi, josta tappeluitakaan ei puuttunut.
Kiitosta vastustajille. Illemmalla lisää.
Jep, valitettavaa. Itsenikin kannalta, koska pitkästä aikaa näytti että voisi tasaväkinen ottelu (muutenkin kuin maalien mukaan) olla tulossa. Harmillista.
Jees, eipä näille kai voi muuta tehdä ku kirota kurjaa kohtaloa. Otetaan se toinen matsi joku toinen kerta sitten.
Kausi kuitenkin avattu kahdella matsilla Torontoa vastaan:
Buffalo - Toronto 4-1
Toronto - Buffalo 0-2
Tappelut Fiiulle 5-1 :) Kiitos peleistä.
Huhhuh... mä tiesin että se oli virhe liittyä liigaan, ei noi 1vs1:t ole edelleenkään mun juttu. Siitä huolimatta liiga pelataan loppuun asti. 4 peliä pelattu, maalisuhde 1-22. Myllyistä sitte enemmänki voittoja, vähän valoa tunnelin päässä. Sekin on tosin aika himmeä... :)
Pordinard
06.01.2010, 17:08
jöö vittu
On tää vituttava peli silloin kun ei pärjää. Ainoot voitot tainnu tulla silloin kun vastustaja on jäänyt nollille tai saanut vain yhen tehtyä, isomaaliset ottelut häviän järjestään.
jöö vittu
On tää vituttava peli silloin kun ei pärjää. Ainoot voitot tainnu tulla silloin kun vastustaja on jäänyt nollille tai saanut vain yhen tehtyä, isomaaliset ottelut häviän järjestään.
Olihan se liki kun pelatiin. 3 minuuttia jäljellä tilanne 1-1 ja Calgarylle pilkku. Ei maalia ja seuraavasta hyökkäyksestä 2-1 maali canucksille.
Itse olen eniten kusessa niiden joukkuedien kanssa jotka makaavat oman maalivahdin edessä pitkällään koko ajan. Ei vaan aukea paikkoja.
Mikäköhän tuossa on kun ei pääse pelaamaan pelejä? Ihan sama haastanko jonkun vai haastetaanko mut niin siinä pelivalikossa ei pääse painamaan ''ready'' ja sitten peliä ei ole enää saatavilla yms. Vielä eilen pääsin kyllä pelaamaan normaalisti, mutta eipä onnaa enää tänään. Tosin nuo random livepelit kyllä pelittää.
Mikäköhän tuossa on kun ei pääse pelaamaan pelejä? Ihan sama haastanko jonkun vai haastetaanko mut niin siinä pelivalikossa ei pääse painamaan ''ready'' ja sitten peliä ei ole enää saatavilla yms. Vielä eilen pääsin kyllä pelaamaan normaalisti, mutta eipä onnaa enää tänään. Tosin nuo random livepelit kyllä pelittää.
Täysin sama ongelma täälläkin päin. Ehkä 70% vastustajista vastaan pystyy pelata, mutta välillä juuttuu latausruutuun. Ei siihen boottaminen ja muukaan auta. Pitää vain myöhemmin koittaa uudestaan ja katsella jos toimisi.
San Jose - Philly 0-2
Jokkea vastaan herkullinen revanssi, ja siitä pisteet himaan.
Philly - Ottawa 1-2
Ottawa - Philly 2-1
Sitten Ottawaa vastaan kaksi kertaa kuokkaan 2-1. Hallitsin molempia otteluja miten tahdoin, mutta ei mennyt mistään sisään. Ja kyllähän ton pumzorin tuurin tietää... ;)
Philly - Ottawa 1-2
Ottawa - Philly 2-1
Sitten Ottawaa vastaan kaksi kertaa kuokkaan 2-1. Hallitsin molempia otteluja miten tahdoin, mutta ei mennyt mistään sisään. Ja kyllähän ton pumzorin tuurin tietää... ;)
Mitä jäbä mussuttaa? ;) Vähän yllätyksenä tuli noi sun bugiyritykses mut onneks ne ei kympissä mee mitenkään hirveen hyvin sisään. Mut tiukat pelit oli, on nää 1vs1-pelit vaan semmosta paskaa verrattuna EASHL:ään, omat äijät luistelee väärään suuntaan ku Seppänen konsanaan. ;)
Mitä jäbä mussuttaa? ;) Vähän yllätyksenä tuli noi sun bugiyritykses mut onneks ne ei kympissä mee mitenkään hirveen hyvin sisään. Mut tiukat pelit oli, on nää 1vs1-pelit vaan semmosta paskaa verrattuna EASHL:ään, omat äijät luistelee väärään suuntaan ku Seppänen konsanaan. ;)
Haha, bugipumzori huutelee. Vaikee oli kyllä tehdä maaleja kun jätkä pötköttää koko ajan veskan edessä. Mut tappeluissa onneksi vein. Taisit kilpparitkin vetästä?
Muutamia voittoja tuli tältä päivältä samaten tappioita myös. En sen enempää jaksa eritellä.
Vili sai tosiaan mehevän revanssin, onnittelut siitä. Kilpparipuolustus toimi ja pari onnenkantamoista meni sisään ;)
---
Ainoat ottelut joita voisi enemmän kommentoida on matsit Jkaappia vastaan.
Tuloksena 6-2 voitto ja 4-3 jatkoaika tappio. Ok tuloksissa ei sen kummenpaa, mutta jos 6:sta maalista tekee 4 vai peräti 5 maalia vanhanaikaisella rystypuolella niin onko siinä enää mitään järkeä? Hyökkäys peli perustui pääasiassa tähän että jos ei takatolpalla ollut miestä vapaana niin sitten kiepautettiin vanhanaikainen.
Ei tää hei niin vakavaa ole, että pitää yhtä hyökkäystapaa aina vain käyttää.
Melkein tekisi mieli sanoa, että näköjään joka liigaan täytyy tällainen yksi hyökkäyspelin virtuoosi saada.
Eli Carolinaa vastaan kun pelaa niin pitäkäähän vanhanaikaiset kurissa.
Haha, bugipumzori huutelee. Vaikee oli kyllä tehdä maaleja kun jätkä pötköttää koko ajan veskan edessä. Mut tappeluissa onneksi vein. Taisit kilpparitkin vetästä?
Haha, vein kaikki myllyt ja sä ne kilpparit vedit ku alle jäit. Allahan sä vissiin tykkäätkin olla? ;)
Teillä on siis jotain muutakin 1vs1 toimintaa ollut? :o
Peteliuz
06.01.2010, 23:00
Välimuisti tyhjennetty? Kokeiltu pelata suoraan cd:ltä? Itsellä oli joskus sama ongelma, mutta lähti ekalla kerralla toimimaan kun tyhjensin välimuistin ja toisella kerralla auttoi kun poisti pelin asennuksen kovolta ja veti suoraan levyltä pelit.
Kolme peliä tänä iltana ja kolme voittoa. Ensin Jargonin Montreal kaatui tiukan väännön jälkeen 2-1 ja Tommyn Atlanta ensin 4-2 ja sitten 2-1.
Jääkaappi
07.01.2010, 10:31
Ok tuloksissa ei sen kummenpaa, mutta jos 6:sta maalista tekee 4 vai peräti 5 maalia vanhanaikaisella rystypuolella niin onko siinä enää mitään järkeä?
Kyynel. Joo, en ehkä pelannut kauneinta kiekkoa ikinä, kun vitutta muutenkin, mutta en myöskään aina pelaa noin. Että sori vaan.
Luetteletko vielä ne neljä tekemääni vanhanaikaista?
Vanhanaikaiset kyllä vituttaa, etenkin jos niitä viljelee jatkuvasti. No ei ole vielä onneksi kuin yksi vastustaja sattunut, kuka sitä teki, vaikkakaan ei yhtään maalia niistä saanut aikaan (ei ollut Jkaappi). Mutta jos vanhanaikaisen paikka tulee ilman, että sitä pakottavalla tarpeella hakee, niin saahan sitä toki käyttää.
Kyynel. Joo, en ehkä pelannut kauneinta kiekkoa ikinä, kun vitutta muutenkin, mutta en myöskään aina pelaa noin. Että sori vaan.
Luetteletko vielä ne neljä tekemääni vanhanaikaista?
Joo ei ollu tarkotus ihan noin suoraan hyökätä mitä viestistä voi päätellä. Pahoittelut täältä.
Joskus on päiviä jolloin peli ei kulje ja vituttaa kokoajan, mutta sillon kannattaa heittää ohjain nurkkaan ja tehdä jotain muuta. Noi vaan vie peli-ilon molemmilta.
Nyt kun muistelen niin hienoinen värikynä oli itsellä. Eli eihän niistä maaleista ollutkaan vanhanaikaisella kuin 4/6 eli vain reilu puolet, se on jo ihan hyvä luku.
Ekassa matsissa sun ensimmäinen maali, toisessa ensimmäinen, toinen ja voittomaali. Kolmas maali oli hieno lämäri ruuhkan jälkeen ylsään.
No hard feelings.
Aloitusviestiä muokattu viimeksi eilen. Kaksi joukkuetta näyttää olevan vapaana, joten mieleeni heräsi kysymys, että vieläkö mahdollinen vapaa paikka irtoaa yhdelle nopealle ja rehdille pelaajalle? Liigassa näyttää olevan luotettava Sudden Death runko, joten halu olisi kova. Päivitelkää tilannetta.
Kolme paikkaa tosiaan on vielä vapaana, eli innokkaat liittykää ihmeessä ettette jää hirveästi jälkeen.
Florida Panthers, shutout, Frost FI
Jos joku haluaa välttämättä käyttää samaa joukkuetta niin ilmoittaa sitten pian. Rekisteröidyn nimittäin jo illalla liigaan.
Ei, kyllä se menee niin että first call - first take. Florida on sun. Ja "luotettava"? Mulle samoja sieniä. :D
Tänään ysin jälkeen pystyis varmaan pari kertaa ottamaan pataan liigassa, eli silloin voinee haastaa ku oon online ja menuissa. Ja pyydän, ennen kuin lähetätte haasteen niin katsokaa gamer cardista että onko peli kesken. Jos on niin puolustuspäässä voi olla kiva lätkä kiekon edessä hetken jos kutsua pukkaa. :)
Itse harrastan tuota eli tarkistan aina että pelaileeko joku etten missään tapauksessa häiritse käynnissä olevaa peliä. Kiitos! :)
Fiiu. Tuohon ongelmaan on yksinkertainen ratkaisu. Ota tärkeän pelin ajaksi pois ilmoitukset, niin ei pääse pahaa tilannetta syntymään oman maalin takana. Tosin ei ole mukavaa jos jatkuvasti vastaanottaa pelipyyntöjä vaikka on muuta meneillään.
Schadowan
07.01.2010, 16:59
Omat pelit menneet putkeen kyllä. Viimesestä viidestä pelistä vissiin kaksi maalia tehtynä, about 10 omiin. Latesinia vastaan pelasin eilen ottelut ja oli sellasta puurtamista, että ei helvetti sentään. Kaverit luistelee kävelyvauhtia, minkäänlaista momentumia ei missään vaiheessa, harvoista maalintekopaikoista vedän tolppaan jne. Tosin osansa oli myös vastustajan passiivisella puolustupelillä, hyvin toimii mua vastaan, olin täysin aseeton. Sitten vielä decirekolta pataan vieläkin surullisemmassa ottelussa, taisi päättyä 0-1 vissiin? Kaverilla vajaa 40 vetoa, mulla vajaa 10. Surullista.
Vieläkö pääsee mukaan? Voisin ottaa Bluesin.
En ole aikaisemmin pelannut livessä saa nähdä kuinka kuokkaan tulee...
Ja joku vois kertoo mitä on ns. bugimaalit, jottei tule itse moista harrastettua? Onko muka vanhanaikainen bugimaali? Senhän saa helposti puolustettua pois ainakin kaveria vastaan pelatessa.
MunkADunk
07.01.2010, 19:06
Pannaanhan liigan ensimmäinen highlight-video kehiin. http://www.easports.com/media/play/video/15463549 Tuossa siis Dustin Brownin hieno yksilösuoritus jatkoajalla. Olipahan loistava peli Sharksia vastaan, kiitos siitä Jokelle!
Vanhanaikaiset kyllä vituttaa, etenkin jos niitä viljelee jatkuvasti. No ei ole vielä onneksi kuin yksi vastustaja sattunut, kuka sitä teki, vaikkakaan ei yhtään maalia niistä saanut aikaan (ei ollut Jkaappi). Mutta jos vanhanaikaisen paikka tulee ilman, että sitä pakottavalla tarpeella hakee, niin saahan sitä toki käyttää.
Tossa varmaan viitataan meidän matsiin. Eipä siinä mitään, päätin hakea niitä kun toisessa päässä kiekko pysyy yhden pelaajan lavassa koko ajan ja koko ajan haettiin samaa maalille nousua. Toisessa päässä oli sitten vissiin bumbberit jumissa, kun maalin edessä oli makuupaikkoja jaossa, joskin ainoastaan puolustajille...
Eilen tuli ihme maaleja: Capitalsia vastaan ensiksi caps johtoon puskumaalilla. Itse tein kavennuksen Kesslerin ohjatessa kiekon perseellä maaliin. Kingsiä vastaan Kesler makasi maassa ja pakki lämäsi kaveri pohkeeseen, josta hidas roikku yli veskarin.
Heip,
Jos se Nashville vielä se pahnan pohjimmaisena odottaa pelaajaa, niin voisin tulla kokeilemaan sillä mukaan liigaan.
Nim. Sammy
GT: HemmoPA
Vieläkö pääsee mukaan? Voisin ottaa Bluesin.
En ole aikaisemmin pelannut livessä saa nähdä kuinka kuokkaan tulee...
Ja joku vois kertoo mitä on ns. bugimaalit, jottei tule itse moista harrastettua? Onko muka vanhanaikainen bugimaali? Senhän saa helposti puolustettua pois ainakin kaveria vastaan pelatessa.
Sanotaan näin että tähän liigaan on kait otettu käytäntö että "kaikki käy" mutta sitä ei katsota hyvällä (moraalisesti) jos maalintekoon on vain 1 tapa, tyyliin haetaan koko ajan vanhanaikaista, takatolppaa jne. Tietysti paikoista pitää rokottaa eli eihän se ole kiellettyä syöttää takatolpalle josta vapaa kaveri kiekon sutii sisään mutta senkin saa toki helposti puolustettua pois.
Eli kunhan variaatiota kuvioihin löytyy niin eikun maaleja vaan tekemään! Yksi semivarma on tietysti löysä ranne viivalta veskalle ja ribarit sisään, silloinkin pitää tosin olla skarppina ottamassa kiekko reboundista pois itselle. Pyrin itse tuota kyllä välttämään enkä ainakaan tietoisesti hae sitä. Oma sorminäppäryys on tosin sitä tasoa että vaikka kuinka yrittäisi lämäriä niin rautakankipeukalo jostain syystä veivaa löysän rannarin vastoin aivojen tahtoa. Komentoketjussani on siis vikaa. :)
Gamertag siis KimiK22 ja joukkueena siis Blues.
Kohta online...
Aloitin pelit illalla. McJokkea vastaan haettin kavennusmaalia 6:lla kenttäpelaajalla, mutta lopputulos taisi olla 4-2 vierastappio. Toinen kohtaaminen oli pelillisesti samaa tasoa, nyt loppunumerot minulle vl 5-4. Rankkareihin asti pitäisi varmaan jatkossakin peliä viivytellä oman maalin takana, sillä rankkarit tuntuvat useimmiten itseltäni sujuvan.
Seuraavassa sarjassa vastaan asettui MaholaJJ. Ansaitusti turpaan 2-1, sillä en hakenut mitään muuta kuin väkisin maalin takatolpalle syöttöä ainakin 15 kertaa ja on se selvää, että kun ei muuta yritä niin vastustaja hoksaa ja siihen lopahtaa. Monta läheltä piti tilannetta, mutta joka tapauksessa ansaittu voitto vastustajalle, joka veti kun paikka tuli. Revansissa vastustajalla taisi mennä hermot, sillä toisessa erässä tuli äkkilähtö 0-0 tilanteesta. No ei kai! Jokatapauksessa olen iloinen, että voiton sain, sillä ensimmäisen pelin ruma esitykseni vitutti huolella, vaikka huvin vuoksi tätä lähdin pelaamaan.
Pitäisi vain laukoa hanakammin niin pelit voisi joskus päättyä muhkeampiin lukemiin. Ensi kerralla sitten lauotaan eikä mietitä, vaikka veskari heittäytyisi vattallensa ihan sattumalta.
Kiitos Elisan, ilmoitan jo valmiiksi että en poistu pelistä ennen loppua ellei sitten nettiyhteys pätkäise. Satunnaisesti tapahtuu mutta sitä vittumaisempaa. Varsinkin jos johtaa peliä. Toivotaan että yhteys toimii saumattomasti kun liigaa pelataan, kerran jo tosin katkennut, tahtomattani.
Pordinard
07.01.2010, 23:35
Koko pitkän kauden olen yrittänyt sitä lämärimaalia suorasta luistelusta Iginlalla ja eilen se, jumalauta, upposi. Ihana fiilis, taisi olla Munkkia vastaan.
Tänään muistan pelanneeni vain yhden pelin ja siinä Jääkaapilta kuokkaan jatkoajalla, vähän oli onnea matkassa että sain sen yhdenkin pisteen. Vedot taisi olla 32-16 'Kaapille. Mutta hyvä peli oli ja kivaa lätkää.
MunkADunk
07.01.2010, 23:58
Koko pitkän kauden olen yrittänyt sitä lämärimaalia suorasta luistelusta Iginlalla ja eilen se, jumalauta, upposi. Ihana fiilis, taisi olla Munkkia vastaan.
Nooh, peli nyt muutenkin päättyi 9-1, että onko tuo ihmekkään jos iginla teki yhden läissymaalin siinä sivussa. Taisi joonatan nopealla olla huono pelipäivä!
Tiukkaa vääntöä Blue Jacketsin kanssa, ensimmäisen vein 6-4 ja toista oltiin pelattu puolitoista erää CBJ:n johtaessa 0-3 kunnes yhteys katkesi, tällä kertaa yllättäen ei minulta. Voitto merkattiin mulle, harmillista. Olisin siis halunnut ihan pelaamalla yrittää voittaa. :)
Tää on kyllä jo toinen vastaava tänään, Devilsiä vastaan tosiaan johdin 3-2 ja sitten nettiyhteys katkesi ja tilastoihin merkattiin 0-3 tappio.
Näin siinä käy kun liigaa pelataan pelin omaa kaavaa noudattaen. Itse lähtisin pelaamaan aina katkenneet pelit uusiksi, mutta nyt mennään näillä eväin. Turhat pelin keskeytykset pois niin ei tule kiistoja jatkossa! Itse keskeyttelen peliä vain ottelun alussa kun tulee pakollinen 'prefer up' kamerakulman vaihtaminen vastaan.
Näin siinä käy kun liigaa pelataan pelin omaa kaavaa noudattaen. Itse lähtisin pelaamaan aina katkenneet pelit uusiksi, mutta nyt mennään näillä eväin. Turhat pelin keskeytykset pois niin ei tule kiistoja jatkossa! Itse keskeyttelen peliä vain ottelun alussa kun tulee pakollinen 'prefer up' kamerakulman vaihtaminen vastaan.
Joo, minäkin pelaisin ne mielelläni uusiksi. Tuon prefer up-ongelman voi korjata asettamalla jo päävalikossa sen käyttöön. Ei tarvitse jokaisen vierasmatsin alussa käydä valikossa säätämässä. :)
Ja nyt tuon oman yhteyteni vika on operaattorin toimestakin paikallistettu, asun toistaiseksi "vikaherkällä" alueella ja korjausaikataulusta ei vielä tietoa. Edelleenkään en siis omasta tahdostani poistu kesken pelin.
Erikoisia otteluita kyllä ollu tässä viime päivinä. Eilen vai toissapäivänä Fiiun kanssa pelattiin yksi peli jonka voitin 12-0, tänään olikin sitten jo tosi tiukkaa ja nihkee 3-1 voitto.
Pittsburghin kanssa myös tuli pelattua 2 peliä ja ensimmäisen voitin tiukasti 2-1 ja toinen sitten päättyikin jo meikäläisen 7-1 voittoon, jälkimmäisessä pelissä kyllä tuntui onnistuvan kaikki, eikä Fleuryllä kyllä ollut paras päivä maalissa.
Jaahas.. 2-1 ja 7-1 käkättimeen Vauhtipukin Washingtonilta joka porskuttaa edelleen 18 ottelun jälkeen voittamattomana. Eka peli oli ainakin tilastojen ja myös perstuntuman mukaan melko tasainen mutta jälkimmäisestä ei sitten tarvi hirveesti puhuakkaan. Oli mullakin paikkoja jotka Varlamov napsi varmasti kiinni. Näissä peleissä oli kuitenkin mukavaa se, että maalit syntyivät melko erilaisista tilanteista eli mitään yhtä ja samaa kuvioo ei hinkattu. Kova on pelaaja, ei voi muuta sanoa.
Joitakin pelejä on jo pelattu mm. San Josea, New Jerseytä ja joitakin muita vastaan ja yksi voitto on tähän asti tarttunut plakkariin.
Toki osansa tuohon tekee sekin, että tuo perkeleen wlan on temppuillut oikeastaan joka päivä kun olen pelannut ja sitä kautta on sitten mennyt parit pisteet sen siliän tien.
Nooh, uusilla virityksillä tähän iltaan hakemaan täysiä pistepotteja.
Pordinard
08.01.2010, 17:29
Jees, hyi vittu. Fiiua vastaan pelattu. Voisiko sitä maillalla tökkimistä ja runkkaamista rajoittaa edes auttavasti? Ei paljon vituttavammaksi voi peli mennä. Vielä kun en osaa viimeistellä vitunkaan vertaa niin noi YV:t menee ihan harakoille vaikka se on toki ihan oma vikani. Äsken 1-0 kuokkaan ja vedot 42-9, ripuliranteesta seuranneesta riparista toki maali kaverille. 14 kakkosta ja kaikki yhtä lukuun ottamatta kampituksia tai huitomisia. Vitun makeeta. Nolo avautuminen mutta antaa olla.
Useempi matsi tuliki väännettyä, Caps-peli päättyi 1-4, ei kaunistella niitä lukemia mun miellyttämiseks! :D
Jkaappia vastaan tuli käkättimeen, Pordinandin Calgarya vastaan oli mukavan tiukkoja matseja kaksi. Jälkimmäinen päättyi mun 1-0 -voittoon laukauksin 9-42!
Anteeksi Pordinand siitä räkämaalista, harmittaa kyllä itseänikin että tuollainen ratkaisee pelin. En vaan käsitä että millä helvetillä ykskään niistä sun tilanteista ei johtanu maaliin. Aika paljon mulla nimittäin oli tuuria omassa päässä. Ja kiitos myllyistä! Kukapa olis uskonu että Ponikarovsky pudottaa Phaneufin... :)
Vastaan tuohon puolustuspeliin vielä: pelaan vain niillä avuilla joilla osaan. Kuten varmaan huomasitkin niin eihän mistään viimeistelystä saati hyökkäyksistä oikein voi puhua mun kohdalla. Pyrin suojelemaan omaa maalia tehokkaasti jotta ei tulisi vastaavia perseraiskauksia kuin Washingtonia vastaan se yksi mainittu 0-12. Enkä kyllä tämän jälkeen osallistu 1vs1-liigoihin muutenkaan, V-käyrä on aina korkealla kun ei vain omat taidot riitä. Kiitos ja anteeksi.
P.S. Nämä kaikki pelit toki pelaan jotka tässä liigassa on ja yritän kyllä kaikkeni että saisin niitä maaleja itsekin tehtyä. Ja kaiken lisäksi yritän varioida maalintekotapoja tai niiden yrityksiä. Tuntuu vaan että nuo tekoälypelaajat vain aina menevät siihen saatanan samaan muodostelmaan niin että takatolpalla kaveri odottelee. En lähde niitä silti liukuhihnalta tekemään. Voi kun joskus vielä läpiajossakin onnistuisi, niitäkin kun on parit tullu. Vai onnistuinkohan kertaalleen SJ:tä vastaan...
Pordinard
08.01.2010, 17:36
Anteeksi Pordinand siitä räkämaalista, harmittaa kyllä itseänikin että tuollainen ratkaisee pelin. En vaan käsitä että millä helvetillä ykskään niistä sun tilanteista ei johtanu maaliin. Aika paljon mulla nimittäin oli tuuria omassa päässä. Ja kiitos myllyistä! Kukapa olis uskonu että Ponikarovsky pudottaa Phaneufin... :)
Ihan pelin kuvaan sopiva maali se oli, ei siinä mitään. Se älytön tökkiminen vaan jonkun verran ärsytti. Yritin vastata siihen myllyillä mutta ne meni aika kiville.Tuuria et hirveästi edes tarvinnut, minun omaa paskaa viimeistelyä se vain oli.
Ihan pelin kuvaan sopiva maali se oli, ei siinä mitään. Se älytön tökkiminen vaan jonkun verran ärsytti. Yritin vastata siihen myllyillä mutta ne meni aika kiville.Tuuria et hirveästi edes tarvinnut, minun omaa paskaa viimeistelyä se vain oli.
Oli muuten vaihteeksi ihan mukavaa että joku muukin on aloitteellinen myllyissä, mulla kun on paha tapa hakea niitä. Maalista oon eri mieltä, haluaisin edelleen että se olis ollu "oikea" maali eikä tollanen paska lääppäisy. Etkä voi väittää etteikö tuuria ois ollu, olikohan kolme kertaa pelastettu maaliviivalta pakin toimesta se kiekko. :)
Mun mieltä lämmitti kuitenki se ettet ollu niin ylivoimainen kuin muutamat pelaajat joita oon kohdannu, ne menee ohi vasemmalta ja oikeelta, vetää piruetit ja sataviissataa häkkiä perään.
Nyt tuli aika karvas tappio. Edellisen kerran Peteliuzin kanssa peli päättyi johonkin bugiin ekassa erässä mun 4-0 johdossa. Tuosta pelistä ei tullut voittoa kummallekkaan. Nyt sitten mulla tilttasi kone tilanteessa 0-0, ja tuttu 0-3 tappio näkyy tilastoissa. Noh, eipä tää ny niin vakavaa ole.
Jos Fiiun 'tökkiminen' oli liikaa niin odota meidän välistä kohtaamista. Minulla varmaan 1-2 taklausta/peli + 20min kampitusjäähyjä. Näin olen aina puolustanut, joten ei muuta kuin ribareita metsästämään.
Philly - Washington 2-3
Washington - Philly 1-3
Hyvät pelit surakkaa vastaan. Taisin napata ekan voiton tässä liigassa anuksesta.
Philly - St.Louis 4-0
Aika selvä voitto napsahti tästä.
Philly - Edmonton 2-3 ot.
2-0 johdin jo, mutta päästinpä 3 kertaa vastustajan läpi, ja aina soi samalla tavalla, niin tappiohan sieltä tuli jatkoajalla. Hyvä matsi.
Philly - Edmonton 2-3 ot.
2-0 johdin jo, mutta päästinpä 3 kertaa vastustajan läpi, ja aina soi samalla tavalla, niin tappiohan sieltä tuli jatkoajalla. Hyvä matsi.
Neljästi päästit läpi. Kahdesti Hemskyllä sama harhautus, kerran rankkarista Coglianolla ja kerran patjoihin. Jouduin perustamaan pelini pelkkiin vastaiskuihin, kun jo ensimmäisen syötön saaminen omille tuotti ongelmia.
Neljästi päästit läpi. Kahdesti Hemskyllä sama harhautus, kerran rankkarista Coglianolla ja kerran patjoihin. Jouduin perustamaan pelini pelkkiin vastaiskuihin, kun jo ensimmäisen syötön saaminen omille tuotti ongelmia.
Sua vastaan tietää aina kun tulee läpiajo, niin siellä soi. Oot helvetin hyvä niissä, ollut jo aiemmissa änäreissä. Rankkarissa piti olla ite maalissa, jäkitin sitten vaan paikallani, kun en tiennyt mitä olisi pitänyt tehdä...
MunkADunk
09.01.2010, 16:02
Tulkaahan joku pelille!
Pitkästä aikaa ihan kunnon vitutuksen nostattaja pelit. Paskaa peliä molemmin puolin.
Masa-66 siis vastassa molemmista tuli tappiot mulle oikeutetusti lukemin 5-3 ja 2-1.
Tuollaisessa lagi meressä ei vaan pysty pelaamaan. Olisi pitänyt älytä lopettaa ekan matsin jälkeen, mutta pakkohan se oli toinen heti alta pois saada. Välillä itsellä katosi kokonaan kiekko ja kaverit pysähtyi omia aikojaan.
Koko toisen matsin ajan toivoi vain, että toivottavasti jommallakummalla katkeais netti ja loppuis ottelut seinään.
Noh tällästä tällä kertaa.
Pitkästä aikaa ihan kunnon vitutuksen nostattaja pelit. Paskaa peliä molemmin puolin.
Masa-66 siis vastassa molemmista tuli tappiot mulle oikeutetusti lukemin 5-3 ja 2-1.
Tuollaisessa lagi meressä ei vaan pysty pelaamaan. Olisi pitänyt älytä lopettaa ekan matsin jälkeen, mutta pakkohan se oli toinen heti alta pois saada. Välillä itsellä katosi kokonaan kiekko ja kaverit pysähtyi omia aikojaan.
Koko toisen matsin ajan toivoi vain, että toivottavasti jommallakummalla katkeais netti ja loppuis ottelut seinään.
Noh tällästä tällä kertaa.
Itse ajattelin ekan pelin jälkeen etten varmasti pelaa. Välillä mentiin kuin hidastetussa filmissä, ja välillä pikakelauksella.
Joo ei jumalauta!! Poistin cachen ja kokeilin myös pelaamista suoraan levyltä, mutta ei - hän ei toimi. Tuntuu, että vika on pelissä, eikä boxissa. Yritän nyt kuitenkin viedä tämän liigan omalta osalta loppuun. EA Sports - It's not in the game. Saatana.
Joo ei jumalauta!! Poistin cachen ja kokeilin myös pelaamista suoraan levyltä, mutta ei - hän ei toimi. Tuntuu, että vika on pelissä, eikä boxissa. Yritän nyt kuitenkin viedä tämän liigan omalta osalta loppuun. EA Sports - It's not in the game. Saatana.
Minullakaan ei toimi säätämisen jälkeenkään kunnolla. Voisiko sitten olla nettiyhteydessä ongelma? Itselläni on langaton verkkoyhteys koneessa, ja boxi kytketty kaapelilla koneeseen.
Minullakaan ei toimi säätämisen jälkeenkään kunnolla. Voisiko sitten olla nettiyhteydessä ongelma? Itselläni on langaton verkkoyhteys koneessa, ja boxi kytketty kaapelilla koneeseen.
Ite pelailen kylläkin ihan langattomasti, joten en usko, että siitä on kiinni.
Päivitetään nyt tuloksia tänne, vaikka ei kovin moni muu niitä tänne näytä pistävän..
Philly - Atlanta 3-2 Ot.
Atlanta-Philly 5-1
Tommyn Atlantaa vastaan matsit, joista ekasta jatkoaikavoitto, ja toisesta rökäletappio. Tappiopelissä tuli "mustahetki", ja Atlanta iski reilussa minuutissa 3 maalia. Loppupelin odottelinkin 60 minuutin täyttymistä. Kiitos matseista.
Päivitetään nyt tuloksia tänne, vaikka ei kovin moni muu niitä tänne näytä pistävän..
Joo pitäis kyllä muistaa laitella tuloksia ja kommentteja peleistä ahkerammin niin pysyy mielenkiinto turnaukseen paremmin tallella.
No eilen tuli 3 matsia Montrealille:
Montreal 4 - 3 LA Kings
Montreal 2 - 1 LA Kings
Montreal 2 - 5 Florida Panthers
Eka pari peliä Munkki90:n Kingsejä vastaan joista voitot. Ensimmäisessä pääsin jo 4-1 johtoon mutta sitten kolmannessa erässä Munkki sai kirittyä jo maalin päähän. No onneksi lopussa sain hyvin purettua kiekkoa ja pisteet jäi Montrealille.
Toinen peli olikin tasaista vääntöä ihan loppuun asti. Pitkään mentiin 1-1 tilanteessa ja sain vielä hankittua pari minuuttia 5-3 AV:tä vikaan erään. Munkki pyöritti ja haki maalia mutta tolppaa lähemmäs ei päässyt ja Price hoiti loput. Sitten muutama minuutti ennen loppua sain voittomaalin tehtyä ja pisteet tästäkin pelistä. Tasaisia ja hyviä pelejä molemmat joista olisi voinut ainakin toinen päättyä myös LA:n voittoon.
Frostin kanssa mentiin tasaisissa merkeissä pari erää jonka jälkeen tilanne oli 2-2. Vikassa sitten Florida teki pari alivoimamaalia erän alkuun enkä sitten enää kavennusta ja kunnon kiriä saanut aikaiseksi. Hyvä peli kuitenkin kokonaisuudessaan joten eikun kiiokset.
Itsellä taitaa olla nyt joku vajaa 30 peliä pelattuna ja voisi sanoa että ihan mukava turnaus on ollut tähän asti kokonaisuudessaan vaikka tuloksellisesti olisi voinut mennä paremminkin. Mua vastaan osuneista vastustajista ovat oikeastaan kaikki pelanneet enemmän tai vähemmän reilua peliä eikä siinä suhteessa mitään valittamista.
Itselle kyllä EASHL on se pelimuoto mistä suurimmat kiksit saa mutta on tämä 1vs1 ihan mukavaa vaihtelua ja kiva kun tällaisessa liigassa joka pelissä on sinäänsä panosta. Tuskin on mitään asiaa kärkisijoille joten olkoon tavoitteena playoff paikka jos sinne asti päästään.
Oliko sitä muuten päätetty että onko pleijarit 8 vai 16 parasta?
Jargon kanssa oltaisiin saatu ehkä parempi peli aikaan ilman, että oma ohjaimeni olisi sekoillut ja valitettavasti tälläkin kertaa oli aina ajoittain pientä lagia itselläni. Tuskin se jargon peliin paljon vaikutti, mutta itse ainakin sähläsin sen verran paljon läpi pelin, että ei se mikään viihdyttävin matsi kyllä ollut. Tuurilla 5 maalia ja se yleensä riittää. Uutta ehkä jo tänään.
3-2-0.
Tulkaahan joku pelaileen helpot pisteet tiedossa...
Tulkaahan joku pelaileen helpot pisteet tiedossa...
Valheellista mainontaa, kele! Helppoja pisteitä lähdin hakemaan mutta kädet verillä sai pelata. Oli tällä kertaa mullakin tuuria, pari aika hyvää paikkaa missasit huonolla tuurilla. Erittäin tasainen matsi.
TOR-STL päättyi siis 3-2 rankkareilla.
Hypodermic
11.01.2010, 21:06
Edmontonia vastaan voitot tasattiin 1-1, tulosten ollessa 3-2 Edmontonille ja toisessa maalirikkaassa koitoksessa 7-5 Rangersille. Eka tappio vähän korpesi kun AI:n ohjaamana Drury otti pelirangaistuksen kolmannen erän lopussa ja siitä sitten voittomaali vastustajalle, onneks toisesta sitten sain voiton väännettyä. Ihan jees pelit kokonaisuudessaan, lissää vaan!
Latesinin Dallasilta pari kertaa pataan. Ensin 3-2 RL ja toinen oli selvempi 4-2 tappio. Saumoja olisi ollut enempäänkin mutta maalinteko taas tökki ja liikaa tuli istuttua boxissa. Kiitos peleistä!
Peteliuz
12.01.2010, 01:12
Parit pelit illan mittaan:
HemmoPAn Nashville kukistui kaksi kertaa, ensin selkeämmin 4-0 ja toisessa 2-1. Jälkimmäisessä tein voittomaalin n. minuutti ennen loppua.
Seuraavaksi vastaan asettui Tuamas83n Columbus, josta sain myös lopulta väännettyä kaksi 4-1 voittoa. Molempia vastustajia vastaan Andersson oli huikea tolppien välissä, mahtavia gamesavereita mahtui joukkoon puolen tusinaa.
Seuraavaksi vastaan asettui Tuamas83n Columbus, josta sain myös lopulta väännettyä kaksi 4-1 voittoa. Molempia vastustajia vastaan Andersson oli huikea tolppien välissä, mahtavia gamesavereita mahtui joukkoon puolen tusinaa.
Juu, oli kyllä liian hyvässä vireessä. Meni ihan tervanjuonniksi koko peli, kun tuntui ettei vahingossakaan saa kiekkoa maaliin.
Eniten vitutti toisessa pelissä kun meikäläisen Torres ei saanut kiekkoa takakulmalta maaliviivalta sisään ja liki seuraavasta hyökkäyksestä äijä ranko.
Parit pelit illan mittaan:
HemmoPAn Nashville kukistui kaksi kertaa, ensin selkeämmin 4-0 ja toisessa 2-1. Jälkimmäisessä tein voittomaalin n. minuutti ennen loppua.
Juu, hyvin pelasit ja kun itse sen verran amatööri vielä tässä olen niin ekassa matsissa oli tosi orpo olo. Toisessa matsissa tuudittauduin jo siihen että nyt saan päänahkasi mutta paskan marjat, lopussa menit ohi niin että heilahti :)
No, nyt pitää mennä treenaamaan, kun käy liian usein niin, että teko paikoissa menee nappulat sekaisin ja sitten sohii kiekkoa omaan päähän maalin edestä tai vastaavasti rupee virittämään lämäriä metrin päästä maalista kun pitäis vaan sohaista kiekko maaliin.
-S
Hypodermic
12.01.2010, 10:38
Anaheim voisi tässä asiassa auttaa, sillä Giguere tai Hiller olisi kaupan, mielellään jokin leftin kätinen hyökkääjä vaihdossa tilalle.
Meikä vois Lundqvistiin (typo?) vaikka vaihtaakin toiseen, ollut aika pettymys. ;)
Eilen tuli vielä viimeisenä pelinä pelattua Munkki09:n kanssa ja siitä pelistä irtosi 4-1 voitto.
Taas olisi helppoja pisteitä tarjolla.
Olkaahan vähän kärsivällisempiä kun kutsutte pelaamaan. Monta kertaa on tullut pelikutsu jonka olen hyväksynyt, mutta kutsuja on jo kerinnyt poistumaan kun pääsee lobbyyn...
Ristus miten oksettava loppu tokassa pelissä Bluesia vastaan. Pelasin kyllä ite paskasti koko pelin ja ansaitsin tappion, ei siinä mitään. Sain kavennettua 3-2 tilanteeseen kun peliä oli about minuutti jäljellä. Viimeinen minuutti menikin sitten Bluesin pakin pyöriessä kiekon kanssa omalla alueella. Kerran se tosin eksyi munkin alueelle mutta äkkä u-käännös ja takasin omiin. Hyi saatana.
Tuolla tavalla voisi käytännössä varmistaa voiton jos saa tehtyä pelin ensimmäisen maalin. Koneen äijät ei tajua tulla karvaamaan ja yhdellä äijällä on käytännössä mahdotonta saada kiekkoa pois.
Onnea voitosta.
Koneen äijät ei tajua tulla karvaamaan ja yhdellä äijällä on käytännössä mahdotonta saada kiekkoa pois.
Onnea voitosta.
Toi on muuten niin totta. Sen on joutunut jo hyväksymään, että kaikki kiekolliset ratkaisut sun on tehtävä yksin, tekoälystä ei juuri apua ole. Mutta on se nyt jumalauta kumma, kun peliin ei saada edes "pressure" nappulaa mukaan. Helpottaisi huomattavasti ku napista voisi lähettää AI-pelaajan kiekollisen kimppuun ja voisi ite jäädä kyttäilemään syötönkatkoa.
JA-talviliiga on lähtenyt hieman yskähdellen omalta osaltani (Buffalo Sabres) käyntiin. Suurin ongelmani on tietenkin maalinteko, mikä ei edelleenkään yllätä. Mutta eiköhän se tästä.. uskoisin että playoffeihin on vielä hyvät saumat. Yksi peli jäi kesken kun yhteys EA:n palvelimiin katkesi. Toinen peli lagasi aivan älyttömästi, mutta ilmeisesti niin vastustajallakin kun 1-0 säilyi loppuun asti, joten siitä ei jääny pahoja kaunoja. Muuten on pelit tekniseltä kannalta toiminut moitteettomasti.
Viimeinen minuutti menikin sitten Bluesin pakin pyöriessä kiekon kanssa omalla alueella. Kerran se tosin eksyi munkin alueelle mutta äkkä u-käännös ja takasin omiin. Hyi saatana.
Tuolla tavalla voisi käytännössä varmistaa voiton jos saa tehtyä pelin ensimmäisen maalin.
Tämä juttu on ehkä ainoa, mikä pitäisi selvästi kieltää. Kuka tahansa pystyisi alivoimilla ja johtoasemassa syöttelemään omalla alueella, sillä yksi karvaaja ei tuota varsinkaan helpoilla syötöillä mitään ongelmia. Senpä takia kenenkään ei pitäisi sitä tapaa käyttää, koska olen varma, että tyyppiä itseäänkin vituttaisi jos toinen käyttäisi sitä.
Nashvillen on tarkoitus mennä hallille treenailemaan ja pelaamaan paikalla olevia vastaan.
Eli varmaan about 22.00 jälkeen linjoilla nashville.
t. Sammy / GT: HemmoPA
Hypodermic
14.01.2010, 20:20
Onko tuo muuten vaan joku puhdas virhe/puute/harkittu ominaisuus pelissä, ettei näistä liigojen peleistä tule mitään tilastotietoja sähköpostiin? Eli onkohan sama homma vaikka rapakon toisella puolen pelaavillakin... Sieltä olis mukavan helppoa copy-pasteta pelien tilastoja ja tapahtumia tänne ketjuun. Noista random 1vs1 online-peleistä kun statsit sähköpostiin aina paukahtaa, mutta niillä nyt ei tee hittoakaan.
Tuollaisesta taaksepäin peruuttelusta / ajan kulutuksesta pitäis kyllä ainakin toisesta kerrasta napsahtaa monoa liigasta. Se menee juurikin noin että periaatteessa, jos saa pelin avausmaalin, voi tuolla tyylillä hoitaakin loppuottelun. Sekin on kohtuu vittumaista tuo että samalla pelaajalla voi kierrellä ja kaarrella monet kerrat ees taas ennen hyökkäyssinistä kunnes sieltä jostain joku rako löytyy, kun puolustavat pelaajat höntyilee miten sattuu. Muttei tuo kyllä läheskään niin paha ominaisuus ole.
Nashvillen on tarkoitus mennä hallille treenailemaan ja pelaamaan paikalla olevia vastaan.
Eli varmaan about 22.00 jälkeen linjoilla nashville.
t. Sammy / GT: HemmoPA
Hyvä matsi (Buffalo - Nashville) oli meneillään, kunnes yhteys EA:n servereihin taas katkesi. Johdin 1-0, mutta ilmeisesti voitto merkittiin Nashvillelle 3-0.
Vituttaa.
Hypodermic
15.01.2010, 14:19
Jos joku pääsee nyt pelaileen, niin Rangers onlinessa valmiina.
Ja jos jotakuta kiinnostaa treidit, niin voisin heittää A. Kotalikin kauppatavaraksi. Any suggestions?
make-88-
15.01.2010, 14:48
Niin saako tässä nyt sitten tredailla ukkoja?
Hyvä matsi (Buffalo - Nashville) oli meneillään, kunnes yhteys EA:n servereihin taas katkesi. Johdin 1-0, mutta ilmeisesti voitto merkittiin Nashvillelle 3-0.
Vituttaa.
Jep, en noita harvoja voittojani haluaisi noin saada. Mielellään olisi hyvän matsin loppuun pelannut. Pitäisi olla joku aikaraja, että jos yhteys katkeaa esim. kahden ekan erän aikana niin ottelu pitää pelata uudelleen. Toki tuo jättäisi mahdollisuuden vääryydellekin mutta silti...
-S
Vimpeliä (Tampa) vastaan pelit ei jostain syystä onnistu. Jämähtää aina siihen ekaan valikkoon ja tulee "Connection Lost..." yms... Muita vastaan onnistuu ihan hienosti.
Tulkaahan sellaiset immeiset pellaamaan, ketkä ei oo viäl san josee vastaan pelanna.
Vastustajaa odotellessa.
Hypodermic
15.01.2010, 18:16
Vimpeliä (Tampa) vastaan pelit ei jostain syystä onnistu. Jämähtää aina siihen ekaan valikkoon ja tulee "Connection Lost..." yms... Muita vastaan onnistuu ihan hienosti.
Mulla oli sama homma Vimpeliä vastaan.
Meikäläinen vois kanssa olla tässä alkuillasta hajanaisesti online, samalla kaljottelua alotellen. Kimin Bluesia vastaan pelasin tiukan 2-1 voiton tuossa äsken, ihan ok matsi - maalinteko meinas tuottaa tuskaa taas kerran.
MunkADunk
15.01.2010, 19:13
Pariin viime päivään ei ole linjoilla maistunut olla ollenkaan, kun kaikkia muita sisällä olevia vastaan olen pelannut, ja osa ei vastaa viesteihin eikä haasteisiin. Yritetään taas lauantai-sunnuntai pelata tiuhasti ja saada viikon kiintiö täyteen. Eli jos on Kings vielä voittamatta niin huomenna linjoille!
Peteliuz
15.01.2010, 19:42
Tulkaahan sellaiset immeiset pellaamaan, ketkä ei oo viäl san josee vastaan pelanna.
Vastustajaa odotellessa.
Olipahan väännöt(taas kerran) Jokkea vastaan. Eka ratkesi 4-3 mulle, kun Nabokov koomaili urakalla purkukiekon kanssa ja Stewart kävi iskemässä limpun verkkoon. Mainittavaa oli Joken todella upea fairplayhenki, kun teki ilmeisesti vahingossa "bugimaalin" ranteella ja otti heti perään veskarin pois ja teki oman maalin. En tätä olisi missään nimessä vaatinut, mutta olipahan hieno ele ja hyvä ettei tippa ollu linssissä.
Toinen peli ratkesi rankkareilla Jokelle 4-3, itellä meni rankkarit ja muutama läpiajo päin helvettiä johtuen siitä, että ohjaimen oikea tikku on todella heikossa jamassa. Kiitokset Jokelle tiukasta vastuksesta!
Edmonton Oilers - Carolina Hurricanes 6-4
JKaapilla taisi palaa hermot ajassa 56:50, kun quittasi ottelusta kuudennen maalini kohdalla. Kuten alla olevasta yhteenvedosta käy ilmi, ei kaksi maalia kolmeen minuuttiin olisi ollut kovin yllättävää. Kiitos vastustajalle, vaikka olisihan tuon voinut loppuun asti pelata.
09:24 0-1 Eric Staal
13:00 1-1 Ales Hemsky (Robert Nilsson, Shawn Horcoff)
16:20 1-2 Ray Whitney (Joseph Corvo, Eric Staal)
17:16 2-2 Ales Hemsky
39:51 2-3 Ray Whitney (Tim Gleason, Tuomo Ruutu)
40:26 3-3 Gilbert Brule (Robert Nilsson, Denis Grebeshkov)
50:28 4-3 Lubomir Visnovsky (Denis Grebeshkov, Ales Hemsky)
55:08 4-4 Ray Whitney
55:44 5-4 Marc-Antoine Pouliot (Lubomir Visnovsky, Sam Gagner)
56:50 6-4 Dustin Penner (Patrick O'Sullivan, Lubomir Visnovsky)
Schadowan
16.01.2010, 18:55
Oskaria vastaan yksi peli, joka nyt oli kohtuullisen naurettava. Kolme läpiajoa kaverilla (periaatteessa luisteli vain mun "puolustuksen" läpi) joista nolla maalia (vai oliko se yksi maali läpäristä, en muista). Tasoitukseni tuli Lidströmin hillotuksesta, voittomaali 5 sekuntia ennen loppua, kun pääsin 2-0 hyökkäykeen. Ei mennyt numerot siis tällä kertaa IHAN pelin tapahtumien mukaan. No, vahinkoja sattuu.
Oskaria vastaan yksi peli, joka nyt oli kohtuullisen naurettava. Kolme läpiajoa kaverilla (periaatteessa luisteli vain mun "puolustuksen" läpi) joista nolla maalia (vai oliko se yksi maali läpäristä, en muista). Tasoitukseni tuli Lidströmin hillotuksesta, voittomaali 5 sekuntia ennen loppua, kun pääsin 2-0 hyökkäykeen. Ei mennyt numerot siis tällä kertaa IHAN pelin tapahtumien mukaan. No, vahinkoja sattuu.
Se ainut maali tuli puolittaisesta läpiajosta, kahdesti tuli sössittyä ihan puhtaat läpiajot. Voittomaali tosiaan kolme sekuntia ennen loppua, tilanteesta jossa ajoin pakit täysin ulos pelistä. Jos muuten treidit ovat sallittuja, niin Edmontonistä siirtyy kohtuullista korvausta vastaan Mike Comrie, Patrick O'Sullivan ja Dustin Penner.
Hypodermic
16.01.2010, 23:39
Sos muuten treidit ovat sallittuja, niin Edmontonistä siirtyy kohtuullista korvausta vastaan Mike Comrie, Patrick O'Sullivan ja Dustin Penner.
A. Kotalik vois Rangerista olla lähtölinjalla, joten heitä vaan ehdotusta tulemaan vaikka pelin sisällä. ;)
Peteliuz
17.01.2010, 11:20
Niin, siis liigassahan ei ole treidejä päällä. En ole varma voiko Mikke11 niitä laittaa gm:n asetuksista, mutta jos voi niin ainakaan minulla ei ole mitään sitä vastaan jos treidit otetaan käyttöön. Itse voisin olla linjoilla noin klo 13, jos joku haluaa pelailla.
Hypodermic
17.01.2010, 16:32
Pari peliä tuli pelattua... Eka tais päättyä Carolinalle jotain tyyliin 12-2. Meinaa mennä hermo kun tuntuu että meikäläisen maalivahtikaksikko on ihan umpikohmeessa lähes joka matsissa. Peli oli hyvin nopeasti 3-1, enkä erän loppuun saanut avopaikoista kavennusta. Toisessa erässä sitten taas pari omiin ja peli oli selvä. Liigan pistepörssiin saattoi kyllä vaikuttaa "kivalla" tavalla...
Toisesta pelistä tuli Vancouveria vastaan 3-0 voitto, hyvää ja rehtiä peliä kaikin puolin. Pyrin pelaamaan aika aggressiivista peliä ja taklaamaan paljon, jossa on tietysti riskinsä mutta nyt toimi aika hyvin. Revanssia odotellessa. :)
Philadelphia - Rangers 1-0
Tiukka peli, jossa sain yhden maalin tehtyä kahden miehen yv:llä.
Philadelphia - Buffalo 3-0
Buffalo kulutti jäähypenkkiä ahkerasti, ja sitä kautta helpohko voitto.
Niin, siis liigassahan ei ole treidejä päällä. En ole varma voiko Mikke11 niitä laittaa gm:n asetuksista, mutta jos voi niin ainakaan minulla ei ole mitään sitä vastaan jos treidit otetaan käyttöön.
Ei pysty vaihtaa kesken kauden treidejä päälle.
Pari peliä tänään tullut pelattua.
Nashville - San Jose 1-7
Aika helpolla tuli pisteet. Rinteellä ei mikään paras päivä ja toisaalla Nabokov otti hyvät kopit.
HemmoPA:lle sen verran, että valitettavasti livessä ei voi ottaa kuin sen 3matsia per peli, joten en voinut vastata kolmannen erän lopun haasteisiin vaikka mieli olisi tehnyt.
Sitten kärkihevosta eli Make -88- vastaan yksi matsi joka oli jäljellä.
San Jose - Boston 4-5 ja
Kaksi ensimmäistä erää ei kummankaan maalvahdit saanut yhtään mitään kiinni. Laukaukset taisi olla kahden erän jälkeen 6-7 ja peli minulle 4-3... Kolmannessa sitten Boston sai survottua tasoituksen ansaitusti. Ja jatkoajalla tottakai sitten ottelu ratkesi Nabokovin varmoihin otteisiin eli kaverin veto viivalta ja Nabokov pomputtelee muikeat reboundit ja siitä pääsi Ryder? iskemään voitto-osuman.
Hauskaa ottelussa oli myös se, että Patrice Bergeron loukkaantui 3 kertaa :D On se näköjään pelissäkin aikamoinen lasinilkka.
Kiitokset peleistä molemmille.
----
Vielä olisi muutamia pelejä pelaamatta. 16 nähtävästi yhteensä.
Decimalia vastaan onnistuu varmasti aika helposti kuten myös HemmoPA:ta, mutta sitten nämä muut joita on jäljellä niin en ole nähnyt linjoilla kovinkaan paljoa. Anteeks. Paitsi Vimpelin kanssa ollaan yritetty se miljoona kertaa päästä pelaamaan, mutta ei ole vielä onnistunut, joten sieltä kyl saada pelit alta pois heti kun vain ea suostuu tähän.
Eli eikun vaan miehiä linjalla jotka ei ole San Josea vastaan pelannut.
Meinaa kyllä mennä hermot sen kanssa, että läheskään kaikkia vastaan ei lähde peli käyntiin. Siihen ruutuun, missä pitäisi "ready" painaa, jämähtää... Jottain tarttis tehä.
make-88-
18.01.2010, 18:59
Hauskaa ottelussa oli myös se, että Patrice Bergeron loukkaantui 3 kertaa :D On se näköjään pelissäkin aikamoinen lasinilkka.
Joo tuo meidän kohtaaminen oli kyllä koominen ensiksi vedot kahteen erään 6-7 tosin se voi kertoa siitä että molemmilla oli jäätviä viimeisteliöitä ja tosiaan toi Bergeronin loukkaantuminen toisen kerran sai nauramaan ja kolmannella kerralla tipuin sohvalta
Hypodermic
18.01.2010, 19:28
Philadelphia - Rangers 1-0
Tiukka peli, jossa sain yhden maalin tehtyä kahden miehen yv:llä.
Harmittavan helposti pääsit osuman tuikkaamaan kun mulla oli vain toinen pakki maalin edessä, jäi kismittämään. Mutta tais olla ihan ansaittu voitto sinne suuntaan.
Columbusta vastaan tuli yksi peli pelattua ja siitä Higginsin kypärätempun myötä 8-2 voitto. Välillä tulee noitakin pelejä kun tuntuu että itsellä uppoaa jokaisesta vähänkin paremmasta paikasta ja riparit pomppii suoraa lapaan.
Äsken tuli väännettyä Jääkaapin Carolinaa vastaan sen sarjan toinen koitos, ja 1-3 tuli tukkaan. Tää oli taas niitä pelejä jossa rupes vituttamaan ihan maan perkeleesti, mut ehkäpä tää änäri sen takia onkin niin jees peli; ensin riemua, sitten ankaraa vitutusta. Tasoitus perus takatolppa-onetimerilla kun mun ukko ei sitten millään voinu taklata - eikä edes vaikka pikkurillillä tökätä - sitä Carolinan hyökkääjää. Ja voittomaali yllättäen myös takatolppamaali, puuh. Kunhan tässä häviön karvasta kalkkia puran ja itken, mutta ei vaan oo tuollaset pelit omaan makuun kun kuitenkin lähinnä noita samoja maaleja yritetään. Ekassa erässä oli vetojakin jopa 1, I wonder why... Toki lopulta vedot(kin) voitit sitten. Itestä on vaan mukavempi pelata "aidompaa" kiekkoa jossa lauotaan enemmän ja pelataan monipuolisesti.
Mutjoo, gg ja parempi olit - hienosti toit esim. kiekon alueelle. Ite voi vaan laulaa "mikä on kun ei taidot rriiiitä...".
Jatketaan huomenna, Rangers ready to play.
Pordinard
18.01.2010, 21:30
Ihan kivat pelit tuli pelattua HemmoPA:n Nashvillea vastaan. Ensimmäisen vein 1-0, molemmat ryssivät yhdet rankkarinsa varsinaisella peliajalla.
Toisessa matsissa olin 1-0 tappiolla kunnes viimeisellä minuutilla Legwand sössi kiekon omaan rysään. Rankkareilla sitten lopulta voitto Calgarylle.
Kyllä huomasi että oli liigan häntäpään jengit vastakkain, hienoja ulkoa opeteltuja veivejä ja kuvioita ei nähty, mutta molemmilla kivasti vetoja ja taklauksia. Viisi kertaa myllytettiin, näki heti ekan pelin alusta että tänään mennään. Kiitokset peleistä.
Ihan kivat pelit tuli pelattua HemmoPA:n Nashvillea vastaan. Ensimmäisen vein 1-0, molemmat ryssivät yhdet rankkarinsa varsinaisella peliajalla.
Toisessa matsissa olin 1-0 tappiolla kunnes viimeisellä minuutilla Legwand sössi kiekon omaan rysään. Rankkareilla sitten lopulta voitto Calgarylle.
Kyllä huomasi että oli liigan häntäpään jengit vastakkain, hienoja ulkoa opeteltuja veivejä ja kuvioita ei nähty, mutta molemmilla kivasti vetoja ja taklauksia. Viisi kertaa myllytettiin, näki heti ekan pelin alusta että tänään mennään. Kiitokset peleistä.
Kiitos myös sinulle hyvistä peleistä. Ja pakko olla samaa mieltä tuosta, että ei paljon pelissä näkynyt opeteltuja/opittuja asioita :). Pelattiin aikamoista päädystä päätyyn peliä, taklauksilla ja laukauksilla. Mutta oli tosiaan kiva pelata "oman" tasoista vastustajaa vastaan kun en vieläkään hallitse kunnolla harhautuksia ym. Ja vastustajakaan ei rankaissut jokaisesta paikasta.
Aina kun itse yrittää kokeilla jotain niin kiekko on ties missä, ja ne kerrat kun pääsee kunnon maalipaikaan yksinläpi tilanteessa niin sutaisee väärää nappulaa tai jotain :)
Nahsvillellä tää projekti on tälläinen useamman vuoden kehitysprojekti, tavoitteena playoffit kaudella 2014-15...
-S
Philadelphia - Columbus 7-1
Numerot vähän pääsi repsahtamaan, oli Columbuksellakin paikkansa.
Philadelphia - Boston 0-1 SO.
Rankkareilla tappio Bostonille. Aika huikea peli. Molemmilla pari tuhannen taalan paikkaa, mutta ei mennyt millään. Yksi parhaista matseista tässä liigassa. Kiitoksia molemmille matseista!
Schadowan
21.01.2010, 15:24
Kuinkas moni jengi pääsee pleijareihin? Sijoitus ei ole Detroitilla vielä kovin kaksinen, joten pitää alkaa pelaamaan ihan tosissaan;)
Eli tässä illan aikana roikun tuolla linjoilla jos vastustajia löytyis.
-S
Kirjoitellaanpa ajan kuluksi hieman San Josen kuluneesta "kaudesta".
Pelattuja matseja on 44 joista voittoja on 29 ja tappioita 10. Jatkoajalla/rankkareilla vastustaja on ollut parempi 5 kertaa. Maaliero näyttää suht mukavaa 139-94.
Liigassa ollaan toisena pisteen päässä samanverran pelanneesta LongMaken Bostonista.
Eli ihan hyvin on mennyt matsit. Sanoisin, että jokainen matsi on ollut voitettavissa, mutta ainahan ei voi voittaa. Hyvin on mennyt ja mukavasti on saanut jo melkein kaikki pelit runkosarjasta pelattua. Jäljellä enää 14 peliä eli 7 pelaajaa vastaan pitäisi vielä onnistua pelaamaan.
Laitetaan vielä muutamien kategorioiden top5 tilastoja. Tottakai hieman vääristää kun toisilla enemmän pelattuja pelejä kuin toisilla, mutta vaikka tylsää on en jaksa pistekeskiarvoja laskeskelemaan kuitenkaan.
Top10: ottelut/maalit/syötöt/pisteet
1. Patrick Marleau 44 - 35g - 20a - 55p
2. Joe Thornton 44 - 15g - 28a - 43p
3. Dany Heatley 44 - 23g - 18a - 41p
4. Ilya Kovalchuk 38 - 33g - 7a - 40p
5. Jamie Langenbrunner 46 - 23g - 17a - 40p
Top5 maalit
1. Marleau 35
2. Kovalchuk 33
3. Kesler 27
4. Crosby 25
5. Heatley/Langenbrunner 23
Top5 syötöt
1. Thornton 28
2. Boyle 27
3. Zajac 26
4. B. Richards 25
5. Morrow 21
Top5 torjunta% (yli 10peliä pelattuna)
1. Varlamov 92.1%
2. Lehtonen 90.4%
3. Miller 90.3%
4. Osgood 90.2%
5. Fleury 90.0%
Top5 GAA (yli 10peliä pelattuna)
1. Varlamov 1,09
2. Emery 1,52
3. Lehtonen 1,56
4. Osgood 1,61
5. Luongo 1,74
Siinäpäs noita joitain on.
Tänään voisin koittaa taas saada liigamatseja pelattua, päivällä jo mahdollista. Pitää haahuilla Livessä ja kahtella josko olis porukkaa.
make-88-
22.01.2010, 18:15
Mistähän johtuu tuo että kaikkia vastaan ei pääse pelaamaan, itse en ole voinut pelata ainakaan Islandersia enkä Tambaa vastaan vaan peli jumittuu ensimmäiseen ruutuun ja hetkenpäästä ilmoittaa että istunto on päättynyt?
Huh, olipa hyvä matsi Bostonia vastaan ja paremmalla tuurilla olisi saattanut useampikin häkki tulla. Parempi kuitenkin voitti. Näitä lisää! :) 1-3 oli siis lopputulos.
Peteliuz
23.01.2010, 14:43
Tänään voisin koittaa taas saada liigamatseja pelattua, päivällä jo mahdollista. Pitää haahuilla Livessä ja kahtella josko olis porukkaa.
Avalanchen krapulainen GM olisi linjoilla hetken päästä. Wanna go? ;)
Hypodermic
23.01.2010, 14:55
Myös Rangers linjoilla n. puolen tunnin päästä. Ainakaan Fiiua vastaan en muista kertaakaan pelanneeni, eli ei muuta kuin Game On!
Eilen (vai toissapäivänä) tuli Anaheimista kammettua 5-3 voitto varsin onnistuneen pelin jälkeen. Edelleen täytyy harmitella sitä ettei noita pelien tilastoja saa sähköpostiin näistä liigapeleistä, olis mukava lisä.
Pordinard
23.01.2010, 15:35
Calgary linjoilla nyt. John Penaali kysynyt äsken peliä livessä, mutta satuin olemaan paskalla. Mutta jos vielä pääset linjoille niin olen valmiina. Muutkin vastustajat käy tietty.
Hypodermic
23.01.2010, 17:04
Ny Jerseytä vastaan kaksi peliä tuli tahkottua, joista ensimmäinen vaan sekosi toisen erän lopussa tilanteen ollessa meikäläisen Rangersille 2-1. Ensimmäisessä erässä olis ollut paikkoja tehdä vaikka 5 maalia mutta eipä maistunut, hyviä paikkoja tosin vastustajallakin. Toinen peli päättyi Rangersille 5-3 (muistaakseni) vaikka meinasi välillä hermo mennä Brodeuriin. :-) Älyttömiä gamesavereita poikittaissyötöistä... Tosin oli onneks omakin koppari ihan vireessä.
Calgarysta tuli napattua varsin onnistuneen pelin jälkeen 6-2 voitto.
Rangersin pistepörssiä johtaa C. Higgins tehoin 15+10. S. Averylla oli pitkään statsit 10+0, mutta nykyään on jopa syöttöjäkin tullut tilille. :) Ales Kotalik edelleen melkoinen pettymys, tehoja 5+5. Ja kiviäkin kiinnostaa!
Nyt linjoilla vastustajia odotellen, onko tähän primetime-aikaan ketään paikalla? Hiljaiselta näyttää... :)
Ja yllätysvoitto Floridasta, rankkareissa 2-1. Ensimmäisen erän ensimmäinen kymmenminuuttinen yritettiin kuluttaa Toronton puolustusalueen jäätä puhki mutta kyllähän siitä sitten muutamia hyökkäyksiäkin sain aikaan ja jatkoajalle sekä rankkareille mentiin tasatilanteessa 1-1. Hyvä tuuri kyllä pelasti Toronton tällä kertaa, sen verran Floridalla oli hyviä paikkoja pelissä. Hyvä että uskoo todeksi... :)
Peteliuz
23.01.2010, 20:05
Kaksi peliä Decirekon Buffaloa vastaan ja kaksi voittoa lukemin 3-0 ja 5-1. Andersson oli jälleen huikeassa vireessä pitäen Buffalon viisi erää nollilla. Kiitokset peleistä vastustajalle.
Kaksi peliä Decirekon Buffaloa vastaan ja kaksi voittoa lukemin 3-0 ja 5-1. Andersson oli jälleen huikeassa vireessä pitäen Buffalon viisi erää nollilla. Kiitokset peleistä vastustajalle.
Jep, kiitokset peleistä. Huomasitkin varmaan, ettei meikäläisellä kasetti kestänyt ihan loppuun asti. Maalinteko on lähiaikoina (aina) ollut todella tuskallisen, turhauttavan, vaikeaa.
Ja yllätysvoitto Floridasta, rankkareissa 2-1. Ensimmäisen erän ensimmäinen kymmenminuuttinen yritettiin kuluttaa Toronton puolustusalueen jäätä puhki mutta kyllähän siitä sitten muutamia hyökkäyksiäkin sain aikaan ja jatkoajalle sekä rankkareille mentiin tasatilanteessa 1-1. Hyvä tuuri kyllä pelasti Toronton tällä kertaa, sen verran Floridalla oli hyviä paikkoja pelissä. Hyvä että uskoo todeksi... :)
Tähän otteluun tosiaan Florida lähti sillä mielillä, että alle 6-0 lukuisia loppunumeroita ei hyväksytä. Kavereilla meni kentällä sooloilu aivan yli rajojen ja viikon miinaa haettiin koko pelin läpi. Yksi normaali onnistunut kuvio riitti 1-0 johtoon. Muutama minuutti myöhemmin Toronton ainokainen meni vastahyökkäyksestä sisään Vokounin käsittämättömän karvaus yrityksen johdosta. Vokoun ulos - Clemensen tilalle. Vaikka hyökkäysaikaa oli yli 10 minuuttia, ei se riittänyt, kun viimeistely oli luokatonta. Toronton pakit saatiin ohitettua, mutta Monster oli tänään ohittamaton maalinalueella. Viimeiset jatkoajan sekunnit oli armotonta lämimistä, mistä ei maalia irronut. Peli meinasi ratketa jo jatkoajalla, sillä Toronto onnistui saamaan yllättävän matalan laukauksen maalin tolppaan. Rankkareissa Fiiu näytti, keneltä lyötyy vakaata maalivahtitaitoa ja ratkaisijan roolia.
Pienenä lohdutuksena tämän viikon kierroksen maali(koska muita ei ole ilmoittautunut mukaan): http://www.easports.com/media/play/video/16119049
(huom! Toronton jäähyboxi)
Florida Panthers: 3-3-2
Lisättävää: John penaali, ymmärräthän, jos minulla on ottelu kesken ja lähetän sinulle viestin, että en pysty pelaamaan, niin et lähettäisi toistuvia pelikutsuja uudelleen. Pelaan kyllä, kun yhteys varmasti toimii ja itsellä on aikaa sekä motivaatiota siihen. Viestieni tyly ulkoasu johtui siitä, että lähetin viestit sinulle kesken pelin, kun seisoin itse hyökkäysalueella paitsiossa ja muut odottivat, että luistelen sieltä pois. Kiitos!
Hypodermic
24.01.2010, 12:11
Lisättävää: John penaali, ymmärräthän, jos minulla on ottelu kesken ja lähetän sinulle viestin, että en pysty pelaamaan, niin et lähettäisi toistuvia pelikutsuja uudelleen. Pelaan kyllä, kun yhteys varmasti toimii ja itsellä on aikaa sekä motivaatiota siihen. Viestieni tyly ulkoasu johtui siitä, että lähetin viestit sinulle kesken pelin, kun seisoin itse hyökkäysalueella paitsiossa ja muut odottivat, että luistelen sieltä pois. Kiitos!
Ymmärrän toki, ja tällä kertaa vika oli kyllä itse pelissä. Katson nimittäin AINA gamer cardin (tjsp) ennen kuin laittelen mitään viestiä / invitejä, ja sun gamer card näytti mulle että olet "navigating menus".
Ymmärrän toki, ja tällä kertaa vika oli kyllä itse pelissä. Katson nimittäin AINA gamer cardin (tjsp) ennen kuin laittelen mitään viestiä / invitejä, ja sun gamer card näytti mulle että olet "navigating menus".
Totta. Sille ei sitten mahda mitään. Ekaa erää oli pelattu alle minuutti.
Florida Panthers - St. Louis Blues, olisiko päättynyt 6-5 tai jotain? Erittäin reilu ja maalirikas peli. Tällä kertaa onnistui viimeistelykin, niin ei jäänyt ylivoimainen hyökkäysaika taas harmittamaan. Jatkossa pelaan hieman aktiivisemmin, joten esim. Jkaappi, OskariB, John penaali ja loput haasteita tiuhaan tahtiin lähettäneet saavat hyvän vastuksen.
4-3-2
Florida Panthers - St. Louis Blues, olisiko päättynyt 6-5 tai jotain? Erittäin reilu ja maalirikas peli. Tällä kertaa onnistui viimeistelykin, niin ei jäänyt ylivoimainen hyökkäysaika taas harmittamaan.
4-3-2
5-3 päättyi. Yksi hienoimmista peleistä tässä liigassa, vaikka häviö tulikin Johdin vielä 3-2 vikan erän loppupuolella, mutta tasoihin ja ohitse kuin niin monta kertaa aiemmin... Kiitos.
Hypodermic
25.01.2010, 16:19
Jatkossa pelaan hieman aktiivisemmin, joten esim. Jkaappi, OskariB, John penaali ja loput haasteita tiuhaan tahtiin lähettäneet saavat hyvän vastuksen.
Jees. Tänään vois meikäläinen (penaali) olla kasista eteenpäin iltasella linjoilla, eli haasteita vaan tulemaan! Saadaan playoffitkin ehkä joskus käyntiin sit... (jos sinne asti ite ees pääsee.)
Jees. Tänään vois meikäläinen (penaali) olla kasista eteenpäin iltasella linjoilla, eli haasteita vaan tulemaan! Saadaan playoffitkin ehkä joskus käyntiin sit... (jos sinne asti ite ees pääsee.)
Yritän haastella tuossa ysin jälkeen jos olet vielä linjoilla etkä pelissä (luotamme EA:n tietoihin), saadaan matseja alta pois. :)
Philadelphia - Nashville 6-0
Philadelphia - Boston 2-1 ot.
Nashville kaatui aika helposti. Bostonia vastaan jälleen hyvä matsi, jossa maalivahdit taas päärooleissa. Kiitoksia moelmmille!
Hypodermic
25.01.2010, 21:26
Yritän haastella tuossa ysin jälkeen jos olet vielä linjoilla etkä pelissä (luotamme EA:n tietoihin), saadaan matseja alta pois. :)
Jäi sua vastaan pelit pelaamatta kun nyt on vuorossa sauna + unet, ehkäpä sit huomenna.
Nashvillestä puhdas 7-0 voitto ja vedot 56-7. Oli siinä kyllä vastustajallakin paikka ainakin yhteen maaliin.
Floridaa vastaan peli taisi lopussa olla tilanteessa 8-3 (?), kunnes 0,1s ennen peliajan päättymistä tuli että yhteys EA:n palvelimiin on katkennut blabla. Huoh. En muistanut edes katsoa että miten tuo peli nyt sitten merkattiin, eikös se aina 3-0 jommalle kummalle mene? Toivottavasti ei ainakaan maalieron takia jää nyt playoffit haaveeksi. ;) Ihan jees peli ja lukemat ei ihan totuutta kyllä kertoneet, paikkoja riitti Floridallakin tosin aika monesti sain juuri viime tingassa taklattua laukovan pelaajan.
edit: Oli onneks mennyt 8-3 merkintä...
Huhhuh, olipa aikamoinen matsi Carolinaa vastaan. Ensin muutama huikea seivi Gustavssonilta, ripaus tuuria ja 2-0 johtoon. 3. erään mentiin lukemissa 2-1 ja 56:21 oli se kohtalon hetki jolloin peli oli tasan. Uskomattoman suorituksen jälkeen (en tiedä kuka mun ohjaimella pelas, tuntu että olin vaan katsojana) ajassa 57:01 Toronto otti jälleen johdon joka piti loppuun asti, vaivoin tosin.
Kiitos Jkaappi peliseurasta, aikamoista vääntöä oli molemmissa päädyissä laukaisupaikoista. Pelkäsin hurjia lukuja mutta jollain ilveellä sain tästä käännettyä voiton. Ainaki omasta mielestäni mentiin täysin fair play-hengessä, jos jotain moittimista on niin saa antaa palautetta. :)
EDIT: Coloradoa vastaan 1-4 pataan ja kiitos myllyistä, nehän lähti niinku vanhalta tekijältä! (haasteet siis, sentään jotain siinäki pelissä vein ;).
Vancouveria vastaan tuli myös pelattua vähämaalinen mutta runsasjäähyinen taisto. Ilman 8 kpl 2min jäähyjä olisi saattanut EHKÄ lopputulos olla toinen. Nyt kuitenkin karvas 1-2 tappio.
Philadelphia - Nashville 6-0
Philadelphia - Boston 2-1 ot.
Nashville kaatui aika helposti. Bostonia vastaan jälleen hyvä matsi, jossa maalivahdit taas päärooleissa. Kiitoksia moelmmille!
Jeps, kiitos pelistä. Tässä, kuten seuraavassa pelissä Rangersiä, John Penaali) tuli erittäin hyvin selville mikä ero on osaavalla pelaajalla ja sitten tällaisella amatöörillä. Kun itsellä kikkavalikoima on käytännössä olematon niin hyvä vastustaja hyvällä puolustuksella kyllä pitää meikäläistä pilkkanaan :)
Ainakin näissä em. kahdessa pelissä oli kiva katsoa vastustajan peliä siihen asti kun rupesi oma huonous ottamaan pattiin.
Mutta kiitokset kovasta vastuksesta kuitenkin.
-S / HemmoPA
Vieläkö löytyisi linjoilta joku jolla on Pittsburghia vastaan pelaamatta pelejä? Jälleen kerran modern warfare 2 päällä, enkä jaksaisi turhan takia alkaa vaihtamaan.
Vieläkö löytyisi linjoilta joku jolla on Pittsburghia vastaan pelaamatta pelejä? Jälleen kerran modern warfare 2 päällä, enkä jaksaisi turhan takia alkaa vaihtamaan.
Vielä OTP:t menossa mutta katsotaan riittääkö tämän matsin jälkeen jengiä. Voin laittaa viestiä, mikä oli GT:si?
Tänään voisi illemmalla taas kokeilla matseja ottaa, taas ysin jälkeen linjoilla mutta saatan olla aiemminkin. Katsotaan löytyykö silloin peliseuraa.
Hypodermic
26.01.2010, 17:55
Tänään voisi illemmalla taas kokeilla matseja ottaa, taas ysin jälkeen linjoilla mutta saatan olla aiemminkin. Katsotaan löytyykö silloin peliseuraa.
Koitas tulla seittemän-kaheksan välillä pelaileen, niin sais suakin vastaan pelin/pelit pelattua - en enää illemmalla tänää pääse. :I GT john penaali, haasteita tulemaan.
make-88-
26.01.2010, 18:30
Tänään kaikki jotka eivät vielä ole pelanneet niin joukolla Bostonin kimppuun niin saisi kaikki pelit pelailtua alta pois ja voisi jäädä odottelemaan playoffeja
Hypodermic
26.01.2010, 20:20
Jeps, kiitos pelistä. Tässä, kuten seuraavassa pelissä Rangersiä, John Penaali) tuli erittäin hyvin selville mikä ero on osaavalla pelaajalla ja sitten tällaisella amatöörillä. Kun itsellä kikkavalikoima on käytännössä olematon niin hyvä vastustaja hyvällä puolustuksella kyllä pitää meikäläistä pilkkanaan :)
No toinen peli oli ainakin jo paljon tasaisempi. Taisin lähteä vähän turhan takki auki -asenteella ja heti meinasi kostautua. Ekassa erässä monta jäähyä ja siinä oli sulla kyllä pari ihan maukasta paikkaa tehdä avausmaali. Toisessa erässä peli alkoi sitten vähän kääntyä ja sain maalin aikaiseksi. Kaiken kaikkiaan ei kuitenkaan voitto tosiaankaan helpolla irronnut ja olisit vähintään sen yhden maalin ansainnut kyllä.
NY Rangers - Nashville osa kaksi siis 3-0.
Pääsiskö huomenna kukaan meikäläisen Rangersia vastaan vielä pelaamatta oleva ottamaan matsia joskus aamupäivästä / päivällä ennen klo 15? Laittakaa vaikka yv jos jotain kiinnostaa tuollaseen aikaan pelata.
Pittsburgh olis taas ainakin pari tuntia linjoilla. Pistäkää livessä gamertagille MaholaJJ viestiä jos haluatte pelata.
Hypodermic
27.01.2010, 21:46
Huh, olihan peli Montrealia vastaan. Todella tiukka vääntö alusta loppuun, jossa molemmilla oli suht pitkiä pyöritysjaksoja hyökkäyspäässä. Ainakin meikäläisen mielestä tuollainen jatkuva paineen saaminen vastustajan päätyyn tuo peliin (ja itselle) aimo annoksen lisää fiilistä, kun päätykiekot voitetaan jatkuvasti ja vetoja satelee eikä vastustaja pääse vaihtamaan. Kun taas vastaava myllytys on omassa päässä, täytyy yrittää vaan pitää hermot kylmänä ja vastustaja poissa parhaalta maalintekosektorilta, hätäilyllä kun pelaa väsyneet pelaajansa samantien ulos tilanteista.
Ratkaisu tuli jatkoajalla, kun lämäsin oman maalin takaa kiekon ränniin josta Gaborik (muistaakseni?) sai kiekon punaviivan tuntumassa ja spurttasi vastustamattomasti pakilta karkuun ja kiekko etuyläkulmaan: Rangers - Canadiens 3-2 ot.
Ratkaisu tuli jatkoajalla, kun lämäsin oman maalin takaa kiekon ränniin josta Gaborik (muistaakseni?) sai kiekon punaviivan tuntumassa ja spurttasi vastustamattomasti pakilta karkuun ja kiekko etuyläkulmaan: Rangers - Canadiens 3-2 ot.
Oli kyllä hyvä matsi. Vähän jäi kyllä kaivelemaan tuo voittomaali, tää on just tätä 1vs1 autuutta että oma pakki lähtee luistelemaan ihan päin helvettiä ennen kuin saan siihen kontrollin ja siinä vaiheessa oltiinkin sitten auttamattomasti myöhässä. Pelimiehen maali kuitenkin.
Lisäksi tuli pelattua pari peliä Nashvilleä vastaan. Ekasta pataan 3-1 ja toisesta voitto 4-1. Tokassa pelissä jo oppi että kun sitoo sen laitahyökkääjän laitaan ennenkuin se pääsee heittämään kiekkoa maalille niin ollaan jo vahvoilla ;) Pari maalia sain alkuun aika nopeasti ja sitten tuli pelattua loppupeli vähän puolustusvoittoisammin. Kiitokset myös Tuomas83:lle peleistä!
Peteliuz
29.01.2010, 18:40
Onkos tässä illan mittaan sellasia pelaajia linjoilla jotka eivät ole vielä Coloradoa vastaan pelanneet? Voisin tulla pelailemaan pelejä pois jos vastustajia riittää.
Sainpa ilmeisesti korjattua sen pelin käynnistymisongelman, joten Kärppien pelin jälkeen otan haasteita vastaan pelaajilta joita vastaan en ole vielä pelannut.
Edit: Onneksi jätin tulkinnalle varaa "ilmeisesti" -sanamuodolla. Näköjään sain korjattua sen ongelman, että random-onlinepelissä tulee pelkkä vierasjoukkue. Vittuisempaa, eli sitä että peli ei lähde ollenkaan käyntiin, en kuitenkaan saanut ratkaistua. Huoh.
Philadelphia - Toronto 4-1
Peli oli 4-1 kun Fiiulta petti yhteys tai kasetti.
Philadelphia - New Jersey 1-0
New Jersey - Philadelphia 2-6
Tasaisia matseja, joissa viimeistelin paremmin, ja voitot kotiin. Kiitoksi Lackulle!
Tänään about klo 21.00 jälkeen.
-S / GT:HemmoPA
Philadelphia - Anaheim 2-3
Hyvä peli, joka kaatui kamaliin jäähyihin. Kaksi ulosajoa mailannostosta. Kovasti yritin kiriä 0-3 tappioasemasta, mutta ei ihan riittänyt. Kiitoksia!
Philadelphia - Columbus 3-2
Tiukka matsi, jossa tein ihan lopussa voittomaalin. Muistaakseni ekassa pelissämme aikoja sitten löylytin Columbuksen kunnolla. Oli kyllä "pelikirjaa" päivitetty aika urakalla parempaan suuntaan. Kiitos!
make-88-
03.02.2010, 18:25
Löytyisikö illalla vastustajia Bostonille?
Peteliuz
14.02.2010, 12:44
Vieläkö tätäkään liigaa kukaan pelaa? Oisko väliin paikka vaikka pikaiselle Olympiaturnaukselle maajoukkueiden merkeissä?
MunkADunk
14.02.2010, 14:09
Olympiaturnaus ei kuulostaisi yhtään hullummalle, siinä joukkueita ja otteluitakin olisi sen verran vähän että luulisi saavan vajaassa kuukaudessa pelattua.
Kyllähän tätä pelaisi, mutta kun ei oo enää oikeestaan vastustajia. Melkein kaikki ottelut siis pelattuna ainoana muutama matsi häntäpään parin pelin ihmeitä vastaan joita ei koskaan näin linjoilla.
Eli pitäsikö sitä melkein pleijareita ajatella aloiteltavan?
Peteliuz
14.02.2010, 15:24
Olympiaturnaus ei kuulostaisi yhtään hullummalle, siinä joukkueita ja otteluitakin olisi sen verran vähän että luulisi saavan vajaassa kuukaudessa pelattua.
Pikemminkin parissa viikossa.. :)
Ja kuten Jokke mainitsi, niin pleijarit voisi laittaa käyntiin. Tai sitten jonkinlainen deadline runkosarjan peleille, itsellä myös suurimmaksi osaksi häntäpään porukoita vastaan pelejä jäljellä. Pystyykö liigan gm laittamaan pleijarit alulle vai pitääkö luoda erikseen uusi "liiga" niitä varten? Mazzo voisi tarkistaa asian ja ilmoitella tänne :)
Jepjep, itelläkin ollut hieman vaikeuksia saada noita loppuja pelejä pelattua. Ei oikein jaksa roikkua linjoilla odottamassa jos joku vaikka tulis pelaamaan.
Itse taas olen useanakin iltana roikkunut ja odotellut josko saisi pelattua pelejä poies, mutta ei löydy vastustajia tai peliaikaa. Itselläni vielä muistaakseni ainakin kymmentä joukkuetta vastaan pelit pelaamatta.
Tosin nyt talviloma vienee viikon aktiivisesta peliajasta pois.
t. HemmoPA / Nahsville
Jääkaappi
14.02.2010, 20:02
Itsekin heilun melko usein linjoilla, mutta harvemmin on sellaisia pelaajia linjoilla, joita vastaan en olisi pelannut.. Ja jos on sopivia, niin sitten eivät kerkeä pelaamaan.
MunkADunk
14.02.2010, 20:29
Saanpahan melkein unohtaa pleijarit sitten, sija 18 tällä hetkellä ja ei peliseuraa linjoilta löydy vaikka joka päivä kävisi tunnin verran kahtelemassa. tai jos linjoilla on porukkaa niin sitten pelataan kerhopeliä ja ei "keretä" liigaa pelaamaan.
Joo, on jäänyt pelit vähän vähemmälle nyt. Syynä siihen oli se et hetken oli NHL kaverilla lainassa ja nyt kyllä MW2 vie kaiken ajan mitä konsolilla jaksaa heilua. On se vaan liian koukuttava peli.
Pordinard
14.02.2010, 20:43
En ole hetkeen pelannut televisio-ongelmien takia mutta nyt kykin linjoilla mikroskooppisen näytön kera. Näyttää Calgarynkin playoff-paikka kaukaiselta haaveelta, ikävää.
MW2 vie kaiken ajan mitä konsolilla jaksaa heilua. On se vaan liian koukuttava peli.
Tähän sama. Jonkin aikaa tosin kävin kurkkimassa olisko NHL-puolella joku linjoilla, jota vastaan en ole pelannut mutta aina siellä oli ne samat nimet online. Tässä vaiheessa kun pelejä on enää vähän jäljellä, voisi olla kätevää sopia ajat koska puuttuvia pelejä pelataan.
Peteliuz
15.02.2010, 14:40
Laitelkaapa viestiä ketkä haluavat otella Avsia vastaan vaikka tänään. Mulle sopii oikeastaan mihin kellonaikaan tahansa. Yhteydenotot täällä tai gamertagille Peteliuz.
Hypodermic
16.02.2010, 10:23
Jepjep, niin on tämäkin liiga näköjään kuihtunut kuten kaikki(?) aiemmatkin. Playoffeista lienee turha haaveilla... :P Eilenkin oli jokunen jengi linjoilla joita vastaan en ole vielä pelannut peliäkään, mutta he tuntuvat jauhavan aina vain eashl:ää (kirjoitetaankohan noin)... "Navigating menus" ja vastaukseksi kutsuun tulee aina "eashl kohta" - argh! :) Ainakin osa näistä varmaan pelannut tässä liigassakin ihan aktiivisesti, mutta minusta liigaan voisi ottaa lähinnä sellaisia pelaajia jotka sitten keskittyisivät siihen, että saatais nimenomaan se liiga joskus playoff-vaiheeseenkin asti. Kun monilla tuo eashl tuntuu kuitenkin tärkeämmältä, ja sitten jää perus liigapelit taka-alalle. Tosin roikkuuhan tuolla muutenkin muutama sellainen pelaaja, joilla pelejä oli muistaakseni alla joku max 10 - ei näin.
Sori, itse kyllä myönnän että on tullut pari pelikutsua skipattua viime päivinä kun on ollut EASHL peli alkamassa tai ollaan kasattu jengiä. Ei näin.
Pitäisikö nyt sopia monta jengiä pääsee pleijareihin ja mikä on DL runkkaripeleille. Turnauksen perustaja voisi tämän mielestäni päättää.
Itse en ole parin päivään päässy linjoille kun boksi päätti ruveta vilkuttelemaan taas 3 punaista. Hieman harmittaa!
Hypodermic
18.02.2010, 19:08
Pitkästä aikaa tuli tässä liigassa edes yksi peli saatua aikaiseksi. Flyersistä tuli napattua puhdas 5-0 (vai 6-0...) voitto. Toisen erän maaleihin peli ratkesi. Tuli lauottua aika paljon ja 2-0 maali menikin säälittävänä näpyvetona viivan tuntumasta sisään, muut oli ihan kunnon maaleja. Muistaakseni ensimmäinen peli samaista vastustajaa vastaan oli tiukka ja hävisin sen(?), nyt meni viimeistään 5-0 tilanteessa loppu peli lähinnä pelleilyksi.
Rangers on onlinessä pitkin viikonloppua, eli haasteita vaan tulemaan! Pelatkaas välillä tätä liigaagin eikä eashl:ää... ;)
Pitkästä aikaa tuli tässä liigassa edes yksi peli saatua aikaiseksi. Flyersistä tuli napattua puhdas 5-0 (vai 6-0...) voitto. Toisen erän maaleihin peli ratkesi. Tuli lauottua aika paljon ja 2-0 maali menikin säälittävänä näpyvetona viivan tuntumasta sisään, muut oli ihan kunnon maaleja. Muistaakseni ensimmäinen peli samaista vastustajaa vastaan oli tiukka ja hävisin sen(?), nyt meni viimeistään 5-0 tilanteessa loppu peli lähinnä pelleilyksi.
Rangers on onlinessä pitkin viikonloppua, eli haasteita vaan tulemaan! Pelatkaas välillä tätä liigaagin eikä eashl:ää... ;)
Olen pahoillani tästä ottelusta. Puolet pelistä olin puhelimessa, ja sitä myöten peli olikin ohi, ja loppu menikin molemmilla pelleilyksi. Ihan hauskaa sekin oli kyllä :)
Hypodermic
18.02.2010, 19:25
Olen pahoillani tästä ottelusta. Puolet pelistä olin puhelimessa, ja sitä myöten peli olikin ohi, ja loppu menikin molemmilla pelleilyksi. Ihan hauskaa sekin oli kyllä :)
Heh, olisit laittanut mutual quittia. Tuota pelleilyä toisaalta näkee random online-peleissä jo ihan tarpeeks, mutta ihan sama kun olihan peli periaatteessa ratkennut. Harvoin sitä itsekään jaksaa kovin tosissaan tuollaisessa tilanteessa (tappiolla siis) pelata kunnolla loppuun saakka.
Heh, olisit laittanut mutual quittia.
Ottelu oli jo 1-0 siinä vaiheessa, niin en enää viitsinyt ehdotella mutual quittia.
Hypodermic
23.02.2010, 18:41
Tää on kyllä niin kuollutta kun voi olla... Muutamalla jampalla ollut jo ikuisuuden pelattuja pelejä vain muutama, jotkut vääntää eashl:ää niin ettei ikinä ehdi tätä pelaamaan, ainakaan kun minä kutsuja laittelen. Lisäksi ainakaan Massz0 ja Vimpelin kanssa ei pääse pelaamaan, kun siitä joukkueiden valintaruudusta ei pääse eteenpäin. Eikö tuohon ole mitään "fixausta" olemassa?
Melkein vois joku aikaansaava heebo laittaa liigan pystyyn, johon edellytyksenä se että ns. varmasti ehtii ja haluaa pelit pelata loppuun asti suht tiukassakin aikataulussa. Eri asia sitten miten sen pystyy varmistamaan mutta luulis jokaisen sen verran fiksuja olevan että tietää lähteä vaikka liigasta kytkemään jos ei pelaaminen kiinnostakaan. Joukkueita vois ottaa mukaan vaikka puolet vähemmän eli esim. 16, luulis että sen verran aktiivisia pelaajia löytyisi. Vai pitääkö tuo itse rueta tutkailemaan liigan pystytystä...
Miten yksittäisestä liigasta muuten erotaan? Tuo syysliiga nyt on ainakin ihan turha enää. :)
Miten yksittäisestä liigasta muuten erotaan? Tuo syysliiga nyt on ainakin ihan turha enää. :)
Menet katsomaan liigan pistetilannetta ja painat A:ta oman nimesi kohdalla. Esiin ponnahtavasti valikosta pitäisi löytyä jotain tyyliin "Eroa liigasta".
Joudun ikävä kyllä eroamaan tästä liigasta sillä boxi kyrvähti siihen malliin että sillä ei hetkeen pelata.
Pahoitteluni.
Jääkaappi
27.02.2010, 11:59
Niin, pitäiskö niitä pleijareita alkaa jotenkin pelailemaan, vai unohdetaanko suosiolla tämä ja aloitetaan uusi?
Oma ehdotukseni on, että vedetään max. 16 jengillä, vaikka tästä liigasta niitä aktiivisempia. Ei näitä muuten saada ikinä pelattua loppuun.
Hypodermic
27.02.2010, 12:05
Niin, pitäiskö niitä pleijareita alkaa jotenkin pelailemaan, vai unohdetaanko suosiolla tämä ja aloitetaan uusi?
Oma ehdotukseni on, että vedetään max. 16 jengillä, vaikka tästä liigasta niitä aktiivisempia. Ei näitä muuten saada ikinä pelattua loppuun.
Itsekin tuossa ylempänä ehdottelin 16 pelaajan (joukkueen) liigaa. Itseasiassa tässä parhaillaan tutkailen tuota liigan luomista kun en ole aiemmin moista tehnyt. Ajattelin siis laittaa moisen pystyyn, ketju ilmestynee tänne kierrätyskeskukseen kohtapuoliin.
siispä: http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=46413
vBulletin v3.8.6, Copyright ©2000-2013, Jelsoft Enterprises Ltd.