View Full Version : Oletko ostanut seksipalveluja prostituoidulta?
wild wild west
17.12.2006, 13:18
Ja tällaista äänestystä tällä kertaa. Eli suomeksi, oletko käynyt huorissa? Itse vastaan "en ole".
45shelley
17.12.2006, 13:20
En minä mutta kaverit.
Vastasin en ole. Ei tulisi edes mieleenkään.
Olen. Yhden kerran nuorena ja tyhmänä. Toista kertaa ei tule.
Enpä ole, mutta vosihan tuota joskus kokeilla..
Realcowboy
17.12.2006, 13:59
http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=25429
Ja en ole.
Wrighter
17.12.2006, 14:04
Eipä ole tarvinnut siitä ilosta maksaa. Ihan on ilmaiseksi aina saanut, kun on ollut tarvis.
Vaimolle tuossa taannoin sanoin, että sitten jos joskus eläkkeelle pääsen TERVEENÄ, niin alan saman tien polttamaan tupakkaa, juomaan viinaa (enemmän)ja käymään huorissa. Vaimo totesi siihen että "ja otat varmaan avioeron" Tämmöistä tällä kertaa.
En ole ikinä ostanut seksiä prostituoidulta. Huorissa on tullut muutaman kerran käytyä.
Tähän asti piparia on saatu omiksi tarpeiksi ilmaiseksikin. Joten en ole.
En ole ikinä ostanut seksiä prostituoidulta. Huorissa on tullut muutaman kerran käytyä.
Loistava letkautus.
En minä mutta kaverit.
Aina jos joku kirjoittaa näin, niin se tarkoittaa sitä, että juuri itse on tehnyt sitä. Ns. puolitotuus. :)
Mats Bedö
17.12.2006, 21:55
En ole, vaikka huorakaduilla on pyoritty monessakin kaupungissa ympari maailmaa. Eraanlaista paikallistuntemusta keraamassa ;-)
Jos joskus sattuis tulemaan ero, niin sitten vois kayda kuittaamassa tallasen kombinaation: neekeria perseeseen. Ihan vaan kokemuksen takia. Elamahan on kokemuksien kerailemista, eiko?
Jos joskus sattuis tulemaan ero, niin sitten vois kayda kuittaamassa tallasen kombinaation: neekeria perseeseen. Ihan vaan kokemuksen takia. Elamahan on kokemuksien kerailemista, eiko?
Rasisti! Hyi sua! Ja silti himoitset mustaa peffaa!
En ole, pari kertaa on käyny mielessä mutta ei ole rahat riittäny. Neljä euroa ei vissiin riitä suihinotosta Teneriffalla.
edit: Se huora kyllä hieroi silleen housujen läpi mutta raha ei siirtynyt. Tuntu hyvältä, kyllä ne hommansa osaa.
Mats Bedö
17.12.2006, 23:01
Rasisti! Hyi sua! Ja silti himoitset mustaa peffaa!
Juu kylla, olen rasisti kun ei kerran valkonen kelpaa! ;-)
En. Mikäli pipari tai b-rappu ei ilmaiseksi irtoa niin sitten laitetaan silmät kiinni ja annetaan mielikuvituksen ja käden tehdä töitä.
Olen. Kerran nuorena ja kännissä syntisessä Amsterdamissa. Eihän siitä siinä kunnossa mitään tullut, mutta se parikymppinen nainen oli kyllä aivan uskomattoman hyvän näköinen.
Olen - nuorena ja kenties tyhmänä. Enää ei yläkerta antaisi moiseen myöten - mielummin ilman ja omaan käteen turvautuen kuin maksullisissa käyden.
vlad.
Mats Bedö
18.12.2006, 02:24
En tieda kun en oo tehnyt kattavaa tutkimusta asiasta, mutta eikohan se ole niin, etta nuorena kaydaan huorissa kokeilun halusta ja vanhempana sitten pillun tarpeesta. Tai etta haluaa panna hyvannakoista naista vaihteeksi...
Puscutractori
18.12.2006, 20:00
En ole.
"En oo käynyt ilotalon lähelläkään. Siitäkö se johtuu, että oon niin surullinen?"
- Juice Leskinen
vBulletin v3.8.6, Copyright ©2000-2013, Jelsoft Enterprises Ltd.