PDA

View Full Version : HeKin fanitoiminta ja ensikauden fanimatkat

Seppe
13.07.2006, 10:05
Olenkin jo HeKin omalle keskustelupalstalle kertonut omat mielipiteeni HeKin fanitoiminnasta, mutta tuo keskustelupalsta vaikuttaa hieman hiljaiselta.

Mielestäni kuitenkin näin HeKi fanina toivoisin että HeKille järjestettäisiin jokin faniklubi. Varmasti näitä fanimatkoja lähi-mestis-paikkakunnille olisi helppo järjestää faniklubin kautta.

Sitten, onko suunnitelmissa yleensä fanimatkojen järjestys ensi kaudella? Toivotaan näin, sillä lähtijöitä löytyy varmasti. Muistetaan viime kauden Kotkan pelimatka, joka oli todella onnistunut.

Toivoisin myös että tähän ketjuun voisitte jakaa kuulemianne huhuja jäähallin remontoinnista. Itse olen kuullut huhua että puupenkin vaihdetaan istumapenkkeihin, ja koko kaukalo (laidat sun muut) uusitaan. Kerro omia kokemuksiasi.

Jankka
13.07.2006, 10:53
Tottahan se on, että näitten matkojen järjestäminen tulisi helpommaksi jonkin yhteisön/henkilön kautta. Arveluttaa vaan löytyisikö tuohon toimintaan tarpeeksi henkilöitä ja jäseniä. Kuitenkin ehdottaisin viimekauden Kotkan reissun perusteella tätä samaa henkilöä viemään tätä asiaa eteenpäin ja kehittämään sitä kaikin puolin jos vain aikaa riittää. Reissu oli todella onnistunut ja varmasti olen lähdössä mukaan jos päätetään järjestää uusi reissu!

uljas
13.07.2006, 14:24
Saapa nähdä mitä tuleva kausi tuopi tullessaan... Kuuleman mukaan ainakin Kouvolan ja Mikkelin matkat ovat suunnittelupöydällä.
Jos porukka oikein intoutuu ja villiintyy, niin eipä esimerkiksi Kirkkonummi ja Vantaakaan kaukana olisi.

Ainakin Kouvolan ja Mikkelin matkoille lähtijöitä olisi varovaisestikin arvioiden parisenkymmentä...

Niin ja pitääkös se tosiaan paikkansa, että legendaarisista puupenkeistä oltaisiin luopumassa?! Eipä silti että itse niissä olisin hirveästi takalistoani kuluttanut, mutta puupenkeillä on ollut oma vakiintunut kannattajakuntansa.

Sepedeus
10.05.2007, 20:36
Nostetaanpa tämäkin ketju ylös. Tänne voi tosiaankin sitten pulista näistä faniasioista ja matkoista vieraspeleihin. Toivotaan että toiminta jatkuu vieläkin aktviisempana ja laajempana kuin päättyneellä kaudella.

uljas
06.06.2007, 09:02
On suorastaan vaadittavaa, ellei jopa pakollista saada järjestettyä linjurilliset matkat Kouvolaan, Kotkaan ja Mikkeliin. Tilapirssin kilometrimittari oletettavasti rallattaa tulevana syksyn-talven aikana enemmän kuin edelliskaudella konsanaan. Bussireissuja olisi hyvä saada aikaiseksi viime kautista enemmän.

Pervert
06.06.2007, 11:10
Ainakin suositeltavaa olisi että se hampaat irvessä rumpua päristävä tyyppi laitettaisiin äänieristyskoppiin, että hallissa olisi edes jotensakin mukava olla.

Ei tuollaisessa enää mitään kannustusta luoda, pelkkää häirintäähän se on.

Nimim. Peltorit korvissa koko pelin