View Full Version : Nykyinen tilanne vs. kauden alku; fanien suhtautuminen
Todella turha ketjun avaus, mutta pakko päästä kuittaamaan kaikille pessimisteille. Kertokaa minulle selvityksenne faniudesta ja omista tuntemuksistanne tämän hetken JYPistä. Ollaan kovaa vauhtia menossa suoriin pudotuspeleihin materiaalilla, jolla teidän mukaan ei pitänyt olla mitään jakoja edes kymmenen joukkoon. Kertokaa negatiivisia kommentteja tämän kauden JYPistä. Parannettavaa löytyy aina ja rakentavaa palautetta pitää tulla. Onko jotakin joka kaivelee? Riittääkö usko siihen, että JYP on vähintään kahdeksan joukossa?
Tämä ketju on puhtaasti tunteiden purkamiseen ja pessimistien ja tosifanien väliseen vääntöön hyvässä hengessä.
kummitus
26.11.2005, 00:25
Kiekko-Keskisuomalaisen barometri kertoo yleisestä mielipiteestä näin:
MIELIPIDE
Uskotko, että JYP selviää tällä kaudella pudotuspeleihin?
Totta kai. 709/21%
En usko, korkeintaa säälipleijareihin. 90/3%
En usko. 2593/76%
Groove Armada
26.11.2005, 00:28
Kiekko-Keskisuomalaisen barometri kertoo yleisestä mielipiteestä näin:
Tuo ei kerro mitään, kiekko-keskisuomalainen toimii Kalevan sivuilla, missä murto-osa kävijöistä on JYPin faneja tai yleensäkään keskisestä suomesta.
Jallu, oma kommenttisi kesältä: "Ai niin. Ensimmäistä kertaa vuosiin minulla on pelko siitä, että pleijarit voi jäädä haaveeksi, jos vahvistuksia ei saada"
Kyseinen lainaus ihan sen vuoksi, että avauksen hieman ylimielisen "minä olin oikeassa" -mantran jälkeen palattaisiin sylttytehtaalle.
kummitus
26.11.2005, 04:20
Tuo ei kerro mitään, kiekko-keskisuomalainen toimii Kalevan sivuilla, missä murto-osa kävijöistä on JYPin faneja tai yleensäkään keskisestä suomesta.
No eikö se silloin ole juuri paremminkin yleinen mielipide. Tiesin kyllä tuon, en viitsinyt avata tuolle uutiselleni uutta ketjua, minusta se kävi tähän. Olen odotellut että ne palkit siinä lähtisivät liikkeelle, mutta eipä näytä siltä vieläkään. Tämä on kyllä turha ketju ja joutaa puolestani roskiin.
"Ai niin. Ensimmäistä kertaa vuosiin minulla on pelko siitä, että pleijarit voi jäädä haaveeksi, jos vahvistuksia ei saada"
Kiitos, että muistutit ja näpäytit myös minua. ;) Itse olen aina uskonut JYPin mahdollisuuksiin niin kauan kun teoriassa on mahdollisuuksia. Pelko on kuitenkin eri asia kuin usko. Aina voi pelätä pahinta ja toivoa parasta. Joidenkin mielestä tuo usko on kuitenkin tätäkin kautta ajatellen ollut silkka vitsi.
edit. Niinkin säälittävää kun se onkin, kaipaan mm. jukiapian ja kimmon kommentteja tähän ketjuun.
Pakkipari
26.11.2005, 12:10
Uskoa on löytynyt kauden alussa ja uskoa löytyy edelleen, mutta mielestäni se ei ole missään nimessä sokeaa uskoa. Eli ei nuolaista vielä vaan odotetaan kiltisti ainakin runkosarja loppuun. Kuitenkin on mainittava että täällä päässä on jo vähän leijuttu, pidemmän aikaa. Periaatteena se että tämä on ollut aikaisempiin vuosiin verrattuna harvinaista herkkua ja siitä pitää ottaa kaikki mahdollinen irti. Ei siksi että odottaisin joukkueen tippuvan alemmas tulevaisuudessa vaan siksi ettei tälläistä menestystä ole vuosiin JYPin kannattajalle suotu.
vBulletin v3.8.6, Copyright ©2000-2013, Jelsoft Enterprises Ltd.