PDA

View Full Version : Mille naurat juuri nyt?

Sivut : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 [105] 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134

Designer
19.05.2012, 23:13
Ei noin hienon joukon jatkoksi vailla ansioita pääse, eli olen tehnyt sentään edes jotain oikein. Otankin sen kunniaksi muutaman tuossa illemmalla!

Pullamössö
19.05.2012, 23:42
Hei ! Minäkin olen saanut yksityisviestiä nimettömältä käyttäjältä, otsikkona : "Perse".

Vuosien terapian jälkeen siitä eheydyin. Nyt nauruttaa etten ollutkaan ainoa.

Jotain vertaistukiryhmää pystyyn?

Käyttäjänimetön
19.05.2012, 23:46
Hei ! Minäkin olen saanut yksityisviestiä nimettömältä käyttäjältä, otsikkona : "Perse".
Kerro tuo viesti, minun luvalla! En muista edes vihjeesi perusteella.

avjk
20.05.2012, 01:02
Tässä nyt olis aika tiukka parisuhdeongelma. Varmaan provo, mutta nauroin silti!
Naiseni ei osaa käydä paskalla ! - Parisuhde - Suomi24 (http://keskustelu.suomi24.fi/node/631519)

sampio
20.05.2012, 01:19
Heh, Käyttis näköjään lähestyy kaikkia vääntöjään jälkeenpäin yv:llä. Mullekin on pari tullut eri aiheista. Sisällöistä ei sen enempää, en halua enempää viestejä.

douppi
20.05.2012, 01:31
Heh.

Nauroin kun tsekkasin sun ja TQoFE:n vääntöä lapsia vai ei -ketjussa.

Miksi nauroin? No siksi että yrititte lähestulkoon väkisin saada omaa mielipidettä läpi niin monessa viestissä, että harva jaksaa tuollaista edes täällä JA:ssa, mutta tehän jaksatte. Kiitos siitä, jatkakaa toki, niin saadaan huumoria jatkossakin :)

sampio
20.05.2012, 01:39
Nauroin kun tsekkasin sun ja TQoFE:n vääntöä lapsia vai ei -ketjussa.

Miksi nauroin? No siksi että yrititte lähestulkoon väkisin saada omaa mielipidettä läpi niin monessa viestissä, että harva jaksaa tuollaista edes täällä JA:ssa, mutta tehän jaksatte. Kiitos siitä, jatkakaa toki, niin saadaan huumoria jatkossakin :)

Mitäs se nyt tähän liittyy? Vai pitikö vain päästä pätemään?

Edit. Mulla on siinä koko väännössä ollut samat pointit mukana koko ajan, joita olen yrittänyt selventää. Jos se hupia tarjoaa, niin ole hyvä. Mistään mielipiteen syöttämisestä ei ole kyse.

douppi
20.05.2012, 01:58
Mitäs se nyt tähän liittyy? Vai pitikö vain päästä pätemään?

Edit. Mulla on siinä koko väännössä ollut samat pointit mukana koko ajan, joita olen yrittänyt selventää. Jos se hupia tarjoaa, niin ole hyvä. Mistään mielipiteen syöttämisestä ei ole kyse.

Joo-o, mähän nimenomaan yritän päteä kaikin voimin. Siksi tulin tänne Jatkoajan Mille naurat juuri nyt? -osastolle, koska ajattelin että täällä se olis parasta suorittaa. Täällä näkyvyys on parasta, ja täällä myös keltaiset lehdet pyörii säännöllisesti :D

Todellakin oli hupia ne. Jatkakaa siis vaan. En häiritse "väittelyänne" sen enempää!

sampio
20.05.2012, 02:10
Käsittääkseni siinä ketjussa ei ole viime aikoina ollut sen enempää mun kuin TQoFE:nkään viestejä, joten en nyt ihan tasan tarkkaan ymmärrä, mitä haet. Mutta ihan jees, että tulit tänne siitä mainitsemaan.

douppi
20.05.2012, 02:34
Käsittääkseni siinä ketjussa ei ole viime aikoina ollut sen enempää mun kuin TQoFE:nkään viestejä, joten en nyt ihan tasan tarkkaan ymmärrä, mitä haet. Mutta ihan jees, että tulit tänne siitä mainitsemaan.

Noh, jos ei viime aikoina, niin pistäpä siellä pari sivua taaksepäin sitten... ja enjoy. Varmaan tiedät kun olet itse skrivannut niitä.
Eli löytyy viesti jos toinenkin! Aikamoista viihdettä kyllä :) Anna palaa vaan!

odwaz
20.05.2012, 04:20
Mille naurat juuri nyt? -ketju ei varmaan koskaan ole ollut näin "väärällä tavalla" hauska. Miten te pystytte? Epäilen, että ainakin joku teistä on vieläpä tosissaan. Enää se yksi herkkähipiäinen nimimerkki pitäisi ilmestyä älähtämään, se on kuitenkin mainittu. On mulla aikaa.

Jättikukko
20.05.2012, 04:41
Jep! Silloin kun nimimerkki Käyttäjänimetön ei valehtele, hän yrittää puhua totta. BTW eräs nimimerkki on lähetellyt mullekin useita yksityisviestejä aluksi kannustaen modeilmoitusten tekoon (!) ja sittemmin muuten vain raivopäissään homoksi haukkuen. Olen vain kertonut hänelle, että hän ei saa pillua, niin aivan silmitön raivo...

Balrog
20.05.2012, 04:48
Sanya Richards-Ross Twitterissä Mestarien liigan finaalista:

- "Chelsea FC vs Bayern Munich..... Aaaaaaaahhhhhhhh!!!!"

-"So.... I like Robben because he's Dutch and so is my physio, but I really like Drogba and I'm in the UK so Chelsea it is ;-)))"

-"DROGBA!!!!!!!!! CHELSEA....the blue teams are dominating... Good omen for Team USA ;-)... Ok a little stretch but it's working for me!"

Käyttäjänimetön
20.05.2012, 11:42
Jep! Silloin kun nimimerkki Käyttäjänimetön ei valehtele, hän yrittää puhua totta. BTW eräs nimimerkki on lähetellyt mullekin useita yksityisviestejä aluksi kannustaen modeilmoitusten tekoon (!) ja sittemmin muuten vain raivopäissään homoksi haukkuen. Olen vain kertonut hänelle, että hän ei saa pillua, niin aivan silmitön raivo...
Tälle kyllä nauran. Sangen sairasta settiä. Ei niin yhtään mitään tolkkua tuossa viestissä.

Sieltä ne perskärpäset ryömivät, kuten tiedossa oli. Pitäkää palstan vittupäät kuosissa. Ette kuitenkaan pidä.

Täältä tähän.

TQoFE
20.05.2012, 12:00
Todellakin oli hupia ne. Jatkakaa siis vaan. En häiritse "väittelyänne" sen enempää!

Omalta osaltani voin todeta, että onhan tuo hupaisaa ollut. Kovasti vaan harmittaa, etten saanut enää viimeiseen viestiini vastausta, vaikka siinä oli ihan selkeä suora kysymyslause kysymysmerkkeineen ja kaikkineen.

sampio
20.05.2012, 13:24
Omalta osaltani voin todeta, että onhan tuo hupaisaa ollut. Kovasti vaan harmittaa, etten saanut enää viimeiseen viestiini vastausta, vaikka siinä oli ihan selkeä suora kysymyslause kysymysmerkkeineen ja kaikkineen.
En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että jonkin väännön ulkopuoliset tyypit alkavat vinkua muissa ketjuissa siitä ja tästä väittelystä, kun sitä vartenhan nuo ketjut ovat. Lähinnä huvittaa se päteminen, mikä tuollaiseen naureskeluun sisältyy.

Mutta joo, enpä huomannut viestiäsi, vaikka olen ketjussa vieraillut sen jälkeen. Korjataan asia tässä.

-OO-
20.05.2012, 14:08
Scholl vetää taas tuttuun tyyliinsä mutkia suoraksi:

Tänään on ihan hillittömästi autoja liikenteessä, joissa on ne vanhat ei-eu-rekkarit. Ne on ihan mulkkuja kuskeja.

charger
21.05.2012, 01:19
Nauran sille että kun Kimi Räikkönen kaivaa kassejaan Ibizalla, niin siitä tulee Ilta-Sanomiin uutinen! :D

Designer
21.05.2012, 07:30
Olen vain kertonut hänelle, että hän ei saa pillua, niin aivan silmitön raivo...

No onhan tuollainen irvailu aika ikävää. Puutos kun on muutenkin ihan helvetin turhauttavaa, niin ei siinä enää tarvittaisi kenenkään irvailuja asiasta. Etenkin, kun kaikki me käydään se tilanne läpi aina välillä. Kannusta mielummin jatkossa, että ei huolta vaikka just nyt et saa, kyllä sä sitten ehkä taas ensi vuonna tai seuraavana. Sellainen veljellinen hartialle läpsäisy virtuaalisesti.

Kulttimörkö
21.05.2012, 10:05
Nauran sille että kun Kimi Räikkönen kaivaa kassejaan Ibizalla, niin siitä tulee Ilta-Sanomiin uutinen! :D
Maailman nopeimmat kulkuset. Jos niitä täytyy helistellä käsivoimin, niin onhan se nyt jumalauta heti uutisoitava!

Paastainen
21.05.2012, 10:31
Muutaman viimeisen päivän väännöt Tomas Zaborsky Ässiin (http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=45182)ketjussa ovat huikeudessaan ja WTC-salajuonien tasoilla.
Törkeä ihminen joka kehtasi tehdä maaleja ja treenata, että pääsisi pois Porista. Kaiken huippuna "halusi pelireissuilla ensimäisenä pukukoppiin bussista"

cottonmouth
21.05.2012, 12:10
Kaiken huippuna "halusi pelireissuilla ensimäisenä pukukoppiin bussista"

Tämän tarinan paikka olisi kyllä tuolla parhaat läpät-ketjussa, mutta laitetaan nyt tänne:

Zaborskylla oli tapana mennä istumaan bussin etuosaan fysioterapeutti Hero Malin viereen aina viisi tai kymmenen minuuttia ennen kuin tultiin hallille, jotta pääsi siitä sitten ensimmäisenä koppiin.

Sama jätkä, joka kävi vaihtoaitiossa joukkuekaverinsa kimppuun. Ja tämä siis on hieno mies?

Mitäs vikaa siinä on, jos haluaa mennä ensimmäisenä pukukoppiin valmistautumaan peliin?

En minä vioista puhu. Tuollainen toiminta antaa vain kuvan harvinaisen itsekeskeisestä minä-minä-ihmisestä. Ei mielestäni mikään hieno mies.

Vaikea kuvitella kenenkään ottaneen itseensä siitä että Zabo halusi ensimmäisenä koppiin.

En minä niin väitäkään. Tuollainen toiminta vaan kertoo tekijästään jotain. Näiden detaljien pohjalta muodostuu jonkinlainen kuva Zaborskysta ihmisenä ja niiden perusteella minun on helppo uskoa todeksi se, että Zabo lopetti kauden kesken, vaikka oli pelikykyinen.

Ihan huikeaa!

Toisaalta liikkuuhan kaverin mahdollisesta homoseksuaalisuudestakin huhuja. Tunnettu fakta Porin ulkopuolellakin on se, että kaveri laittoi aina ensimmäisenä vasemman luistimen jalkaansa ja se, että jannun on nähty nousevan bussiin takaovesta(!!!) oli ihan julkinen salaisuus, josta vain vaiettiin kauden aikana. En siis todellakaan väitä Zabon olevan hinttari, mutta tuollainen toiminta vaan kertoo tekijästään jotain. Näiden detaljien pohjalta muodostuu jonkinlainen kuva Zaborskysta ihmisenä ja niiden perusteella minun on helppo uskoa todeksi nämä homopuheet.

Kilvenkantaja
21.05.2012, 12:20
Nauran tuolle cottonmouthin postaukselle, kiitos!

Tähän ketjuun tulin kuitenkin kirjoittamaan siksi, että nauran nimille, joita ihmiset olisivat halunneet antaa lapsilleen. Osasta näistä on vieläpä valitettu kielteisen päätöksen jälkeen:

Barpapapa, Aina Ilta Ilona, Naima Muisto. Nimiä oli enemmänkin mutta nuo nyt jäivät mieleen. Ei hitto. Täytyy kiittää omia vanhempia, että eivät tuollaisia edes yrittäneet.

TosiFani
21.05.2012, 12:42
...Ihan huikeaa!...

Ihmetyttää, että porukka lähtee Toejoen Veikon vedätykseen noin sokeasti mukaan.

Worrell
21.05.2012, 13:45
Barpapapa, Aina Ilta Ilona, Naima Muisto. Nimiä oli enemmänkin mutta nuo nyt jäivät mieleen. Ei hitto. Täytyy kiittää omia vanhempia, että eivät tuollaisia edes yrittäneet.

Noille on tullut itsekkin naureskeltua. Ei taida olla kovin toivottu lapsi, jos nimeksi haluaa Naima Muiston tai muuta hassun hauskaa. Vähän sama kuin minun vanhemmat, Vesa minusta piti tulla, mutta tulikin jotain ihan muuta. Hyvä niin.

Kun nyt nauruketjussa ollaan, niin naureskelen tässä tämän päivän Fingerporille. Kolahti ihan hyvin.

scholl
21.05.2012, 14:03

Iltapäivälehtien sivuilla on joka päivä linkki, jossa lukee: tähti vilautti liikaa tai nyt vilahti jennifer/rihanna/joku. Kertaakaan noissa ei ole vilahtanut mitään, vaan joku telkkarista tuttu tyyppi on ollut ihan normaalisti rannalla tai kaupungilla. Toimittajat oikein keksimällä keksivät bullshittia, jotta ihmiset klikkaisivat linkkejä tai sitten minä en tiedä mitä on alastomuus. Ehkä se on nykypäivänä sitä, että vaatteet on päällä.

Deko
21.05.2012, 14:41
Joillekin HPK-kannattajille ei kelpaisi Tommi Santala ykkössentteriksi.

Leon
21.05.2012, 14:50
Joillekin HPK-kannattajille ei kelpaisi Tommi Santala ykkössentteriksi.
Kelpaisi ykkössentteriksi, mutten halua nähdä häntä enää ikinä Kerhossa. Siinä on vissi ero.

Deko
21.05.2012, 14:53
Kelpaisi ykkössentteriksi, mutten halua nähdä häntä enää ikinä Kerhossa. Siinä on vissi ero.

Ai koska hän teki oharit HIFK:lle? Tai siis siksi että Matikainen oli niin tyhmä että meni tiedottamaan asiasta ennen kuin Santalan pelaaminen HIFK:ssa oli varmaa.

Leon
21.05.2012, 14:58
Ai koska hän teki oharit HIFK:lle? Tai siis siksi että Matikainen oli niin tyhmä että meni tiedottamaan asiasta ennen kuin Santalan pelaaminen HIFK:ssa oli varmaa.
Ei, vaan hän on hyvin vastenmielisen oloinen tyyppi. Eikä tuo HIFK-ohari paranna yhtään imagoa.

Trenchtown
21.05.2012, 17:58
Seuraava uutinen viikonlopulta laittoi hymyilemään. Ja koska jutun perusteella vammat loukkaantuneilla ovat olleet lieviä, saa tälle nauraa ilman omantunnotuskia. En tosin haluaisi olla tuon kuvassa olevan Hondan omistaja.

Mopoautot kokivat kovia Varsinais-Suomen yössä - Ilta-Sanomat (http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/mopoautot-kokivat-kovia-varsinais-suomen-yossa/art-1288470489288.html)

Helmut Balderis #19
21.05.2012, 18:44
Seuraava uutinen viikonlopulta laittoi hymyilemään.

Mopoautot kokivat kovia Varsinais-Suomen yössä - Ilta-Sanomat (http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/mopoautot-kokivat-kovia-varsinais-suomen-yossa/art-1288470489288.html)
Mahtaa Modeja vituttaa.

Designer
21.05.2012, 20:39
Vihreiden kannanotto eutanasiasta on saanut erään näkymättömiä vihollisia taistelevan soturin melkolailla sekaisin. Tuon kun saisi käsikirjoitettua johonkin leffaan, siinä olisi takuuvarma kassamagneetti.

Dee Snider
21.05.2012, 22:15
Vihreiden kannanotto eutanasiasta on saanut erään näkymättömiä vihollisia taistelevan soturin melkolailla sekaisin. Tuon kun saisi käsikirjoitettua johonkin leffaan, siinä olisi takuuvarma kassamagneetti.

Nimeä rohkeasti meikäläinen vaan, vai eikö pallit riitä muuhun kuin lapselliseen vihjailuun? Minulla on hyvinkin varovainen suhtautuminen koko asiaan, mutta puolustaudun kyllä letkut irti-komppaniaa vastaan.

Designer
21.05.2012, 23:29
Nimeä rohkeasti meikäläinen vaan, vai eikö pallit riitä muuhun kuin lapselliseen vihjailuun? Minulla on hyvinkin varovainen suhtautuminen koko asiaan, mutta puolustaudun kyllä letkut irti-komppaniaa vastaan.

Kyllä, tarkoitan juuri sinua. Pahoittelut, jos vihjailu tuntui sinusta lapselliselta. Olen kyllä ennenkin kirjoittanut sinusta näkymättömiä vihollisia vastaan taistelevana soturina, ihan siis nimimerkkisi mainiten, ja vieläpä arvostavaan sävyyn. Eihän noin sitkeää toimintaa voi kuin arvostaa. Eikä vauhti edes hidastu kun omat ja idolin linjat menee ristiin, päinvastoin kiihtyy. Tsemppiä, ihan aidosti!

Pidetään pallit kuitenkin tästä keskustelusta erossa, ihan riippumatta siitä, kenestä ne riippuu. Itse en ainakaan ole kiinnostunut kuin omistani.

Balrog
22.05.2012, 13:07
TSH: Kuninkaan paluu- trailer.... legoilla..

http://www.youtube.com/watch?v=BrttIsltM4w

Kalalokki
22.05.2012, 13:41
LUETUIMMAT NYT ILTALEHTI.FI:SSÄ
1. IL seuraa: Estelle kastettiin - näin hän reagoi veteen

Urheiluministeri
22.05.2012, 13:52
http://static.iltalehti.fi/mmjaakiekko2012/aitioetu2105op_j0.jpg

Nauran tälle kuvalle, jossa valtakunnan jehut ja silmäätekevät näyttävät reagoivan johonkin jääkiekko-ottelun tapahtumaan hyvinkin primitiivisesti. Ilmeistä päätellen tapahtuma on ollut iloinen, ehkä maali. Mutta mitä tekevätkään samaan aikaan kolme entistä JÄÄKIEKKOILIJAA, nuo kolme lätkäjätkää aition alarivillä? Juti lataa nuuskatykkiään, Kurri meinaa nukahtaa ja Lehtinen pidättelee pierua.

2silmäinen kyklooppi
22.05.2012, 15:23
LUETUIMMAT NYT ILTALEHTI.FI:SSÄ
1. IL seuraa: Estelle kastettiin - näin hän reagoi veteen

Estelle päästi suustaan ööögh-äänen, kun arkkipiispa kastoi hänet. IL
Upeaa uutisointia...

Aunt Wang
22.05.2012, 15:30
Juti lataa nuuskatykkiään, Kurri meinaa nukahtaa ja Lehtinen pidättelee pierua.

Ja nainen oikealla... No, hänellä on mielikuvitus muna suussa.

Naisista puheenollen: kysyin tänään yhdeltä tälläiseltä olennolta, kuka on hänen "tosi paljon kannattaman HIFKin" maalivahti. Vastaus kuului "se joku kimmo".

Murmeli
22.05.2012, 15:30
Mutta mitä tekevätkään samaan aikaan kolme entistä JÄÄKIEKKOILIJAA, nuo kolme lätkäjätkää aition alarivillä? Juti lataa nuuskatykkiään, Kurri meinaa nukahtaa ja Lehtinen pidättelee pierua.He tietävät missä mennään ja ilakoivat vasta kun siihen on oikeasti jotain syytä.

Juti kyllä sentäs iskee käsiään yhteen, vaikka sinun versiosi oli kyllä hauskempi.

Footless
22.05.2012, 15:43
Estelle päästi suustaan ööögh-äänen, kun arkkipiispa kastoi hänet. IL
Upeaa uutisointia...

Ihan timanttista materiaalia.

"13.05 Wejryd taputtaa Estellen päätä, Estelle pulautta hieman kuolaa."

Isaskar
22.05.2012, 15:46
Unten maillahan Jutila näyttäisi olevan.

Mutta nyt on nimi hukassa eli kukas tuo Kalen tuuletuksellaan blokkaava herrasmies olikaan?

M10
22.05.2012, 16:12
Mutta nyt on nimi hukassa eli kukas tuo Kalen tuuletuksellaan blokkaava herrasmies olikaan?

Olisiko Kai Hietarinta, vai mikä se on.

Tuo Sambovaisin mielikuvitusmunasuussa-havainto oli hyvä.

Urheiluministeri
22.05.2012, 16:13
Mutta nyt on nimi hukassa eli kukas tuo Kalen tuuletuksellaan blokkaava herrasmies olikaan?Tämä tuotti allekirjoittaneellekin vaikeuksia kun käteltiin ennen peliä. Ainakaan hän ei ollut Paleface. Sen verran voin sanoa että Kale ei tykännyt näkökenttänsä pimentämisestä, kuten ei minustakaan jota hän ei pidä minään.

kesätyttö69
22.05.2012, 16:31
Eksyin lukemaan Suoli24:n Kotimaiset julkkisjuorut -keskustelua. Tämän hetken kuumin nimi siellä tuntuu olevan Martina Aitolehti, hänen elämäänsä ruoditaan pienintäkin nyanssia myöten. Aivan loistavaa settiä, ja sille siis nauran juuri nyt.

Myöskin saman palstan vankila/vankeinhoito -alue on hienoa luettavaa, siellä toisiaan "venkuloiksi" nimittävät ex- tai nyx-konnat höpöttelevät mitä sattuu ja suuttuvat kun provoilijat puhuvat vankiloiden homoiluista, peppurasvauksista ja reiän venyttelyharjoituksista :D

Dishier
22.05.2012, 16:33
Heh, varmast ollut joku jatkoaikalainen...

tyhmä juntti (http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=97850#amedia)

(linkki vie riemurasian ihmeelliseen maailmaan)

kesätyttö69
22.05.2012, 18:18
Lainaus ilves.comista Helmisen haastattelusta:

"Ylivoima oli heikkoa, harjoiteltiinko sitä ollenkaan kesällä ja kuinka kuvailisit mielestäsi toimivaa ylivoimapeliä?
- Emme harjoitelleet ylivoimaa juurikaan kesällä, kuten emme ole aiempina vuosinakaan harjoitelleet. Mielestäni ylivoimapeli kulkee muun pelin mukana eli jos muuten peli toimii, toimii ylivoimakin ja sama kääntäen."

Mazaa
22.05.2012, 19:22
Lainaus ilves.comista Helmisen haastattelusta:

"Ylivoima oli heikkoa, harjoiteltiinko sitä ollenkaan kesällä ja kuinka kuvailisit mielestäsi toimivaa ylivoimapeliä?
- Emme harjoitelleet ylivoimaa juurikaan kesällä, kuten emme ole aiempina vuosinakaan harjoitelleet. Mielestäni ylivoimapeli kulkee muun pelin mukana eli jos muuten peli toimii, toimii ylivoimakin ja sama kääntäen."
- "Emme harjoitelleet muuta peliä juurikaan kesällä, kuten emme ole aiempina vuosinakaan harjoitelleet. Mielestäni muu peli kulkee ylivoiman mukana eli jos ylivoimapeli toimii, toimii muu pelikin ja sama kääntäen."

Ei enää ole mikään ihme miksi Ilves on joka vuosi karsinnoissa, kun kesällä ei harjoitella mitään ja sama kääntäen, eli mitään harjoitella ei kesällä.

Deko
22.05.2012, 19:37
Kielipoliisi huihai sivalsi jälleen!

Kilvenkantaja
22.05.2012, 20:14
JIMillä alkaa syksyllä uusi iloinen PII PAA Poliisi- ohjelma! Siis lastenohjelma, jossa esiintyy ne samat poliisit kun Poliisit-sarjassa. Kuopiolaiset Siniset ritarit siellä ainakin mainoksessa hoilaili.

Huisia.

cottonmouth
23.05.2012, 17:41
Ei helvetti, tosi elämä tarjoaa kyllä sitä parasta huumoria. Kyseessä on tämän viestin koiranampujamulkku, josta kirjoitin tämän luonnehdinnan aikanaan vitutus-ketjuun:

Muutoinkin kaveri menee kuin suoraan tuonne junttiketjuun. FB-tilapäivykset (, jotka olen tosin piilottanut, mutta kävinpä nyt vitutuksessani lukemassa) käsittelevät mm. rotuoppia, sitä kuinka paljon homot&lesbot vituttavat (postaa tätä seinällesi), Jani Toivolaa kiintiöneekerinä ja -homona, persujen ylistystä, sitä miten naisia ei pitäisi ottaa armeijaan ja kuinka USA:ssa on paljon parempi metsästyslainsäädäntö. Suomen vastaava "hirvittää homojakin".

Näiden ohella testejä kuten "Kuinka hetero olet" (oli 99%) ja "Mikä toisen maailmansodan saksalaistankki olisit". Parasta on silti, että ukon tekstejä kommentoi aina ensimmäisenä yksi umpihomo jannu (ensinmainittu taitaa olla ainoa, joka ei tätä homoutta tiedä) viitaten tähän sukulaiseen yleensä veli, laumanjohtaja, alfa, komea kaljupää tai prinssi termeillä. Arjalaisprinssi oli ehkä paras. Lisäksi paljon sydämiä ja Air:n Sexy Boy (http://www.youtube.com/watch?v=lC6vZOgYduk):n kaltaisia youtube-linkkejä. Noh, hyvää huumori, mutta tuo koiran ampuminen vituttaa silti.

Noh, sattuipa niin, että tulee kesällä osallistuttua eräisiin häihin, joissa tämä yliheteromachoskinari ja sterotyyppihintti ovat mukana parina. Siis sellaisena me-pannaan-toisiamme-parina. Homoudessa ei ole mitään pahaa, mutta ei tuollaista ylikompensointia vain voi olla olemassa. Mutta silti näemmä voi.

Alkaa myös naurattaa, kun miettii JA:n muutamien aiheita sivuavien ketjujen pahimpia vaahtoajia.

Kaukosäädin
23.05.2012, 17:48
- "Emme harjoitelleet muuta peliä juurikaan kesällä, kuten emme ole aiempina vuosinakaan harjoitelleet. Mielestäni muu peli kulkee ylivoiman mukana eli jos ylivoimapeli toimii, toimii muu pelikin ja sama kääntäen."

Ei enää ole mikään ihme miksi Ilves on joka vuosi karsinnoissa, kun kesällä ei harjoitella mitään ja sama kääntäen, eli mitään harjoitella ei kesällä.

Äläs nyt. Kyllä sielä kesällä on harjoiteltu. Vaan ei tiedetä mihin kyseiset harjoitteet ovat johtaneet.

Menikö viime kauden kesäharjoittelu yli kuten toiset lähteet kertovat vai harjoiteltiinko liian löysästi kuten toisaalla väitetään?
- "Toivottavasti reenautettiin ylikuntoon, jos näistä kahdesta pitää valita."

Onneksi valmennustiimiin tulee pelikirjanero ja ylivertainen fysiikkavalmentaja Vesa Viitakoski. Eiku. Vittu.

ukkometso
23.05.2012, 18:49
Noh, sattuipa niin, että tulee kesällä osallistuttua eräisiin häihin, joissa tämä yliheteromachoskinari ja sterotyyppihintti ovat mukana parina. Siis sellaisena me-pannaan-toisiamme-parina. Homoudessa ei ole mitään pahaa, mutta ei tuollaista ylikompensointia vain voi olla olemassa. Mutta silti näemmä voi.

Niin, se on juuri se Kouvola. Ja sille voi nauraa ihan kuntatasollakin. Vaan oletko nyt ihan saletti tästä? Erikoista.

cottonmouth
23.05.2012, 19:34
Niin, se on juuri se Kouvola. Ja sille voi nauraa ihan kuntatasollakin. Vaan oletko nyt ihan saletti tästä? Erikoista.

No itseasiassa ko. jannu ei ole aitokouvolalainen, vaan rautanyrkin alle alistetusta Valkealasta alunperin. Ja joo, kyllä olen. Ihan uskomaton keissi, mutta elämä, näemmä, on.

choose_life
23.05.2012, 20:11
Ei helvetti, tosi elämä tarjoaa kyllä sitä parasta huumoria.

Noh, sattuipa niin, että tulee kesällä osallistuttua eräisiin häihin, joissa tämä yliheteromachoskinari ja sterotyyppihintti ovat mukana parina. Siis sellaisena me-pannaan-toisiamme -parina. Homoudessa ei ole mitään pahaa, mutta ei tuollaista ylikompensointia vain voi olla olemassa. Mutta silti näemmä voi.

Alkaa myös naurattaa, kun miettii JA:n muutamien aiheita sivuavien ketjujen pahimpia vaahtoajia.

Jep, mikä yllätys (not). Ehkä ei jokaisessa, mutta about joka toisessa tapauksessa homofobia ja -hysteria kumpuaa... aivan:).

Uleåborgir
24.05.2012, 01:38
Kielipoliisi huihai sivalsi jälleen!

22.5.2012: *pystyy treenata

Hohhoijaa: po. pystyy treenaamaan. Yritetään opetella suomen kieltä, eikä nukuta äidinkielen tunneilla.

1.5.2012: *tulioita

Vaikka olenkin näin myöhässä, niin kehotan pysymään hereillä niillä äidinkielen tunneilla. Itse en tunne muita "tulioita" kuin elokuvaohjaaja Teuvo Tulion.
Tekijät ovat tekijöitä ja sanat sisältävät j-kirjaimen. Satuolennot ovat sitten eri asia: vrt. haltia. :o)

;o)

IMATION
24.05.2012, 10:28
Leijonien kännijuhlat: Missi-Sara vonkasi - Mikke iski blondin! - Viihdeuutiset - 7 päivää (http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a391700/leijonien+kannijuhlat+missisara+vonkasi++mikke+isk i+blondin/) (Linkki vie seiskan sivulle.) Sieppi yrittää selittää kuinka hän on vaan kaikkien Kanadalaisten pelaajien kaveri ja Mikke soittaa 3 promillen humalassa blondille.

Tadu
24.05.2012, 11:23
Leijonien kännijuhlat: Missi-Sara vonkasi - Mikke iski blondin! - Viihdeuutiset - 7 päivää (http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a391700/leijonien+kannijuhlat+missisara+vonkasi++mikke+isk i+blondin/) (Linkki vie seiskan sivulle.) Sieppi yrittää selittää kuinka hän on vaan kaikkien Kanadalaisten pelaajien kaveri ja Mikke soittaa 3 promillen humalassa blondille.
Ei yleensä nämä jaksa kiinnostaa, mutta nyt kyllä hörähdin.

Delter
24.05.2012, 14:06
Ihan loistava kuvakollaasi! Tuohan suorastaan kerjää puhekuplia selventämään tilannetta. Esimerkiksi kohta 00:19 meni varmaan kutakuinkin näin:

Sara: Mutku Mikke heiii, saaxmä tulla yöks? Miksä juokset karkuun hei Mikke?
Mikke: Eiks kanukeilta herunu yöseuraa? Olisko mun taas pitäny heittää ilmaveivi heti ekassa pelishä nii et olis sen ketslaffin kanssa kaulaillu?!
Sara: Enhän mä mitään, me vaan hengailtiin ja oltiin sillee pitämäs hauskaa.
Mikke: Älä puhu paskaa Shara kuule tiiäks mä oon shäätänä Granlundi ja mä päätän ketä kutun yöks. Ja voin kuule shanoo et tulijoita oish!
Sara: Mikke heei...
Mikke: Just soitti yks blondi ja varmaan se tulee meille yöks. Mut hei kylsä voit mut taluttaa tohon kivetykselle istumaan ku mulla pyörii päässä niin vitusti. Join ainaki kuus bishee ku Salmela tarjos. Mut vittu nyt se puhelin soi taas..

Kourujärven Ponnistus
24.05.2012, 17:37
Jeesusta odoteltiin, tuli Moses.

Aahahahaha...hassunhauskaa. Toivottavasti saan sanoa tuon vielä kauden loputtua.

Murmeli
24.05.2012, 19:17
Vanhalle Dilbert -stripille (http://dilbert.com/dyn/str_strip/000000000/00000000/0000000/000000/40000/0000/100/40126/40126.strip.gif).

mjr
25.05.2012, 07:03
Tämä uutinen sai huvittumaan, Suomi johtaa EU:ssa organisaationuudistusten määrässä:

Sivu 107/1 | YLE Teksti-TV | yle.fi (http://www.yle.fi/tekstitv/html/P107_01.html)

Organisaationuudistus on keskijohdon tapa tuntea itsensä hyödylliseksi, useimmiten koettu vaiva ja sekaannus ei vastaa saavutettua hyötyä, muotitrendit tulevat ja menevät ja konsultit eikun rikastuvat. Ja kahden vuoden päästä otetaan uusi kierros.

edit: en löytänyt tähän hätään pysyvämpää linkkiä, oletettavasti tuo vaihtaa sivua jossain vaiheessa.

Evil
25.05.2012, 08:42
Tämä uutinen sai huvittumaan, Suomi johtaa EU:ssa organisaationuudistusten määrässä:

Ylen radiouutisista kuulin saman. Tuonhan olisi voinut jo arvata. Koko ajan tehdään muutoksia ja uudistuksia ihan uudistusten vuoksi, ilman järkevää syytä. Korjataan asioita jotka eivät ole rikki. Täysin hukkaan heitettyä aikaa, rahaa ja energiaa. Vaan antaa konsulttien puuhastella, pitäähän niilläkin tekemistä olla.

TosiFani
25.05.2012, 08:49
Ylen radiouutisista kuulin saman. Tuonhan olisi voinut jo arvata. Koko ajan tehdään muutoksia ja uudistuksia ihan uudistusten vuoksi, ilman järkevää syytä. Korjataan asioita jotka eivät ole rikki. Täysin hukkaan heitettyä aikaa, rahaa ja energiaa. Vaan antaa konsulttien puuhastella, pitäähän niilläkin tekemistä olla.

Tässä kohtaa voitaisiin varmaan ottaa esiin perusopetuksen opetussuunnitelmauudistukset... Jatkuvasti käynnissä ja silti mennään sillä perinteisellä, ikiliikkuja.

Jääkoneenkuljettaja
25.05.2012, 08:53
Tuossahan tuo pysyvämmässä muodossa: Suomi organisaatiouudistusten ykkönen EU:ssa | Yle Uutiset | yle.fi (http://yle.fi/uutiset/suomi_organisaatiouudistusten_ykkonen_eussa/6107306)

Kovin kovin tutulta tuntuu. Aikoinaan tuntui, että konsultit möivät johdolle jotain organisaatiokaavion loton tai bingon toimintaperiaatteella täyttäviä ohjelmia, joita sitten jokainen isossa organisaatiossa vuorollaan ylennyt kuulapää sitten käytteli. "Kyllä tässä ollaan nyt suurta johtajaa, kun kädenjälki näkyy, organisaatiokaaviohan on ihan erilainen kuin edeltäjän jäljiltä!"

... ja kahden vuoden päästä seuraava turha muutos. Tai muutoksista aiheutuneista turhista kuluista johtuen joutuukin firma käynnistämään YT-neuvottelut. Kallista.

Powerplay
25.05.2012, 10:47
Tuossahan tuo pysyvämmässä muodossa: Suomi organisaatiouudistusten ykkönen EU:ssa | Yle Uutiset | yle.fi (http://yle.fi/uutiset/suomi_organisaatiouudistusten_ykkonen_eussa/6107306)

Kovin kovin tutulta tuntuu. Aikoinaan tuntui, että konsultit möivät johdolle jotain organisaatiokaavion loton tai bingon toimintaperiaatteella täyttäviä ohjelmia, joita sitten jokainen isossa organisaatiossa vuorollaan ylennyt kuulapää sitten käytteli. "Kyllä tässä ollaan nyt suurta johtajaa, kun kädenjälki näkyy, organisaatiokaaviohan on ihan erilainen kuin edeltäjän jäljiltä!"

... ja kahden vuoden päästä seuraava turha muutos. Tai muutoksista aiheutuneista turhista kuluista johtuen joutuukin firma käynnistämään YT-neuvottelut. Kallista.

Kuin omasta näppiksestä. Joku käsittämätön tarve muuttaa organisaatiota joka kerta, kun päästään uudelle pallille ja parin vuoden päästä ihmetellään kun meni vituiksi ja taas seuraavan jannun vuoro koittaa. Seuraavaksi mogannut pamppu saa samantien duunia naapurifirmasta missä käy vetäsemässä saman veisun.

PeteX
25.05.2012, 11:09
Brittivalmentaja osaa englantia ja pelaajat hurmaantuvat tästä? Hodgson hurmasi maajoukkueen puhumalla hyvää englantia - Jalkapallon EM-kisat - Urheilu - HS.fi (http://www.hs.fi/urheilu/Hodgson+hurmasi+maajoukkueen+puhumalla+hyv%C3%A4%C 3%A4+englantia/a1305571087169)

Sinänsä hyvä, että sinne yleensä löytyi valmentaja. Onko kapteeni jo löytynyt?

Balrog
25.05.2012, 13:24
Jenkkinainen kertoo amerikan voitto kotiin ohjelmassa mitä laitetaan suuhun muttei niellä..

http://www.youtube.com/watch?v=YHnhbEzJAS8

shineman
25.05.2012, 15:14
Naarajärven vankilassa on tänään avoimien ovien päivä. Koomista.

Evil
25.05.2012, 17:03
Onko kapteeni jo löytynyt?
Jospa siellä katsellaan kuka on kisojen aikaan häkissä ja kuka ehdonalaisessa ennen lopullisia valintoja.

Espoon Siniset
25.05.2012, 18:31
Hollannin TV oli tehnyt "ideaalikenttämiehityksen" EM-kisoihin. Yksi mielenkiintoinen asia tuossa pistää silmään. Linkki kuvakaappaukseen siitä.

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/s320x320/75931_408693239164235_130858670281028_1225495_6963 52454_n.jpg

Ralph
25.05.2012, 18:33
Hollannin TV oli tehnyt "ideaalikenttämiehityksen" EM-kisoihin. Yksi mielenkiintoinen asia tuossa pistää silmään. Linkki kuvakaappaukseen siitä.

Tuo van Persie voi olla vahingossa tuolla, sillä ei ole tuo mikään normaali pelipaikka van Persielle. Toki Robben on väärässä laidassa, vai?

penzwei
25.05.2012, 18:40

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/s320x320/75931_408693239164235_130858670281028_1225495_6963 52454_n.jpg
Oho! Onpas saatu ylivoimainen koostumus kentälle kasaan...

Footless
25.05.2012, 19:13
Tuo van Persie voi olla vahingossa tuolla, sillä ei ole tuo mikään normaali pelipaikka van Persielle. Toki Robben on väärässä laidassa, vai?

Pointti oli varmaan tuo 4-4-3 miehitys joka on vähän harvinaisempi. Toki ne jonkun tommosen tarvis mestaruuteen...

-Kantor-
25.05.2012, 19:21
Pointti oli varmaan tuo 4-4-3 miehitys joka on vähän harvinaisempi. Toki ne jonkun tommosen tarvis mestaruuteen...

Höpö höpö. Varma mestaruus.

Ralph
25.05.2012, 19:23

Sitä minäkin, van Persie on tuolla vahingossa. Ilman häntä siellä olisi 4-3-3 -taktiikka.

turo-urpo
25.05.2012, 23:53
Mulan - Be a Man (Finnislated) (http://www.youtube.com/watch?v=DPeGSU7TN-M)

Jari Salko saa haastajan ellei mies ole itse äänessä

Uleåborgir
26.05.2012, 00:45
Naurunappulasta löytyi tällainen hauska kuvasarja, jossa Jeesus sanoo monesti lol.

Naurunappula: hauskat kuvat - Jesse.. (http://naurunappula.com/920223/jesse.jpg)

flintstone
26.05.2012, 00:52
Ei sille mitään voi että blondit (http://www.youtube.com/watch?v=Cey35bBWXls&feature=related) on vain parhaimpia, eikö totta? No on tuo tyttö ainakin ihan söpö jos ei nyt ihan ensimmäisenä olekaan ollut jonossa kun aivoja on jaettu. En sano että tuohon kysymykseen nyt välttämättä pitäisi tietää vastaus mutta ne muut kommentit ennemminkin saa nauramaan.

Linkki vie youtubeen, jossa vaalea typy ei osaa vastata "Are You Smarter Than A 5th Grader"-visailuohjelman kysymykseen.

Jääkoneenkuljettaja
26.05.2012, 00:56
Ei sille mitään voi että blondit (http://www.youtube.com/watch?v=Cey35bBWXls&feature=related) on vain parhaimpia, eikö totta?
Kertoo yht'aikaa paljon jo todettua blondeista ja lainatusta, sekä lainatun mausta blondien suhteen. Noidankehä.

Nauran. Kadikin nauraa.

Lawless
26.05.2012, 00:58
Linkki vie youtubeen, jossa vaalea typy ei osaa vastata "Are You Smarter Than A 5th Grader"-visailuohjelman kysymykseen.Eikä ole mikä tahansa typy vaan Kellie Pickler, amerikkalainen countrymuusikko.

BLEGI
26.05.2012, 03:24
Ei voi mitään. Nauratti.

http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/2012052315614458_hu.shtml

Linkin takaa paljastuu rattijuoppo, mutta eläimiinsä erittäin kiintynyt mies.

Aunt Wang
28.05.2012, 02:41
Kaveri linkkasi kuvan jossa korealainen nainen nuolee kissan persettä

Evil
28.05.2012, 06:14
On teillä harrastukset. No, terveempäähän se kuitenkin on katsella korealaista naista nuolemassa kissan persettä kuin vaikkapa ammuskella katoilta, eli jatkakaa vaan kaikessa rauhassa.

cosmic_rodeo
28.05.2012, 10:55

En tunne kyseistä kuvaa, mutta jotkut tekevät noita hommia (http://www.stara.fi/2012/05/02/mies-nuolee-tyokseen-apinan-takapuolta/) ihan leivän pöytään saadakseen.

Mietin vaan, että minkähänlaisen päättelyketjun tuloksena eläintenhoitajaukko on keksinyt kieltään yleensä tuossa hommassa kokeilla.

Linkki vie uutistekstiin, jossa kerrotaan kiinalaismiehen hienosta työnkuvasta.

Keltainen Jaffa
28.05.2012, 23:54
Petteri Sihvosen ketju tällä hetkellä. On se vain hauskaa, kun äärimmäisen yksinkertainen rautalankakaan ei riitä eräille.

passenger
29.05.2012, 00:06
Petteri Sihvosen ketju tällä hetkellä. On se vain hauskaa, kun äärimmäisen yksinkertainen rautalankakaan ei riitä eräille.

Aika hupaisaa tuo on ollut sitä seurailla taas viime aikoina. Kävipä itse Johtavakin selittämässä tärkeitä prosentinosuuksia. Näitä joille ei rautalanka riitä, löytyy muuten mukavasti molemmista "leireistä".

DrMultihunter
29.05.2012, 00:17
Näinkin huonolle videolle kuin tämä... (http://www.youtube.com/watch?v=KP5sqC5Djxg&feature=youtu.be)

taitaa olla nukkumis aika käsillä, kun tuo on hauska^^

Johannes
29.05.2012, 00:41
Aika hupaisaa tuo on ollut sitä seurailla taas viime aikoina. Kävipä itse Johtavakin selittämässä tärkeitä prosentinosuuksia. Näitä joille ei rautalanka riitä, löytyy muuten mukavasti molemmista "leireistä".

Totta, tajusin oman typeryyteni äsken Sihvonen-ketjussa ja vanha sananlasku; hullu hullun kanssa riitelee, on taas kerran totta. : )

Luovutan lopullisesti ja tunnustan, että saa nauraa. Parasta terapiaa kahelien kanssa jankuttamisen jälkeen on se, että myöntää kuuluneensa osana porukkaan ja nauraa, myös omille kirjoituksille, eikä vain muiden.

passenger
29.05.2012, 00:46
Totta, tajusin oman typeryyteni äsken Sihvonen-ketjussa ja vanha sananlasku; hullu hullun kanssa riitelee, on taas kerran totta. : )

Luovutan lopullisesti ja tunnustan, että saa nauraa. Parasta terapiaa kahelien kanssa jankuttamisen jälkeen on se, että myöntää kuuluneensa osana porukkaan ja nauraa, myös omille kirjoituksille, eikä vain muiden.

Mainiota että täällä joku pystyy nauramaan itselleenkin, muiden lisäksi, ja tunnustamaan "hölmöilyjään". Kiitos viihteestä kuitenkin. :D

Keltainen Jaffa
29.05.2012, 00:56
Aika uskomatonta shittiä veditte, mutta hyvä, että edes toinen osapuoli ymmärtää tilanteen, vaikka "lopullisen" luovuttamisen jälkeen kävitkin vielä kerran kirjoittamassa.

Edit. siis ei helvetti... Ihan uskomatonta.

passenger
29.05.2012, 06:13
Lapsentekoväittelyn tiimoilta onkin ollut taas kovin tylsää hetken aikaa, mutta onneksi on se aika vuodesta, että vanha kunnon juupaseipäsvänköö suvivirren osalta viihdyttää lukijoita, Sihvosten ketjun ohella.

TosiFani
29.05.2012, 08:24
Lapsentekoväittelyn tiimoilta onkin ollut taas kovin tylsää hetken aikaa, mutta onneksi on se aika vuodesta, että vanha kunnon juupaseipäsvänköö suvivirren osalta viihdyttää lukijoita, Sihvosten ketjun ohella.

Ensi jouluna taas tätä viihdettä, toimii kuin junan vessa.

Leon
29.05.2012, 09:20
Minäkin tykkään tilastoista ja numeroiden pyörittelystä, mutta en minä sentään ihan idiootti ole. Hyvä renki, huono isäntä.

Aunt Wang
29.05.2012, 11:30
Tuuli 13v meikkipelle - Salaisuudet (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=dRPDHdzPobQ)

Miksi näitä noteerataan julkisesti? Pikku G, Puhuva Kone, Robin ja nyt tämä Tuuli. Onko musiikkibisnes oikeasti niin törkeän helppoa että tälläisillä tehdään rahaa? Jos on, niin minäkin laitan veljenpojan laulamaan kappaletta nuorison puhuva frontside salaisuus, ellei sitten veli ehdi ensin.

Ei sillä, aina löytyy joku jonnevittumarkohokitero joka noitakin kuuntelee. Keep up the good work.

benicio
29.05.2012, 11:50
Tuuli 13v meikkipelle - Salaisuudet (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=dRPDHdzPobQ)

Miksi näitä noteerataan julkisesti?
Jospa vaikka siksi että joku jakaa linkkiä, vaikka ei biisistä tykkäisikään?

palle fontän
29.05.2012, 12:34
Vain puupää käyttää ts-ohjelmaa jääkiekon analyyseihin. Jos käytät, et osaa laskea. Tässä on pari slogania, jotka kuvaavat ohjelman nykytasoa hyvin. Laskenta ja laskeminen ovat sellainen osa-alue, jolle on helppo naureskella, mutta vielä huvittavampaa on se, kun ei hallitse edes alkeellista laskentoa, kuten prosenttilasku ja koomisuuden huippu tulee vastaan, että nettpalstan kautta pyydetään apua virheiden metsästykseen. Nyt saa nauraa.

Tämähän liittyy tähän Sihvos-keskusteluun ja hymyilyttää minua kirjoittajan viestihistoriaa vasten. Viestin kirjoittanut henkilö on muutamaan eri otteeseen ihmetellyt, että miksi JA:n monivalintaäänestyksissä yhteenlaskettu prosenttimäärä on yli 100. Selittäminen ei ole auttanut.

Kaukosäädin
29.05.2012, 16:42

Ei naurata edes vähää alusta. Lasten törkeästä hyväksikäytöstä tulisi antaa ankarampia rangaistuksia.

Plair
29.05.2012, 21:32
Pikku G:n kappaleiden sanoituksissa on sentään jotain sanomaa, että ei hänen tuotoksia voi noihin verrata.

Aunt Wang
29.05.2012, 21:43
Pikku G:n kappaleiden sanoituksissa on sentään jotain sanomaa, että ei hänen tuotoksia voi noihin verrata.

Pikku G:n kappaleet sanoittivat hänen äitinsä ja levy-yhtiö. Ote Me Ollaan -kappaleesta:

Me ollaan nuoriso, me ollaan tulevaisuus
Kaikki kasvaa, lapset varttuu virheist oppii
Ja kokemust karttuu

Henri "poltan röökii 12 vuotiaana ja käytän huumeita 15 vuotiaana vittu mä olen kova jätkä" Vähäkainulle ei ole tainnut kokemusta karttua, vaikka virheistä oppii, lapset varttuu, kaikki kasvaa ja he olivat tulevaisuus.

Sennin Wakizashi
29.05.2012, 21:45
-tuotoksen tuoreimmalle kommentille:
"KILL IT BEFORE IT LAYS EGGS". (© Hopeanuoli1)

Heh, ei vittu, vatsalihakset kipeytyvät nauramisesta. Harvinaista ja huikeeta!

Tässä kävi jälleen kuin usein Youtube-videoiden kanssa käy: kommenttien huumoriarvo ylittää teratonnilla itse videon vastaavan. Varsinkin silloin, kun videota ei katso eikä kuuntele.

Henri "poltan röökii 12 vuotiaana ja käytän huumeita 15 vuotiaana vittu mä olen kova jätkä" Vähäkainulle ei ole tainnut kokemusta karttua, vaikka virheistä oppii, lapset varttuu, kaikki kasvaa ja he olivat tulevaisuus.
Pääsi se niillä meriiteillä kuitenkin kepun kansanedustajaehdokkaaksi ja kaverikuvaan Ikea-Matin kanssa. Jari Tervon sanoin, ex-pääministeri esittelee nykyään itsensä karkkihyllyjen edessä seuraavasti: "Matti Vanhanen, PYL:listä." (Ja siteeratakseni palstan proosa-apostolia, Uleåborgiria, tässä vitsissä pitää tietää Koljatti-teos sekä se, että Vanhanen toimii nykyään Perheyritysten liiton puheenjohtajana.)

Jabbbe
29.05.2012, 23:42
Ei helvetti... Aivan totaalinen repeäminen tälle Tuulille! Eihän nyt herramunjee tämä typykkä ole mitenkään edes vertailukelpoinen vaikkapa Robiniin nähden. Ollie-pojulla on oikeasti musiikillista lahjakkuutta ja ennenkaikkea ääntä, tällä Tuulilla ei ole yhtään mitään. Toki tuotakin saattaa joku digata, mutta ne taitavat olla lähinnä niitä kavereita, jotka kuuntelevat vaikka palosireeniä kyrpä tanassa kun sille piirretään hymynaamaa ja vedetään pakkelia päälle.

macnevis
30.05.2012, 11:27
Jalosen ja Dufvan juhlimiset on löytänyt ulkomaiselle huumorisivustollekin... Jukka ja Risto juhlistaa maalia (http://uberhumor.com/when-white-people-try-to-act-like-black-guys).

Kulttimörkö
30.05.2012, 11:29
Jalosen ja Dufvan juhlimiset on löytänyt ulkomaiselle huumorisivustollekin... Jukka ja Risto juhlistaa maalia (http://uberhumor.com/when-white-people-try-to-act-like-black-guys).
Eipä vaan ole Dufva tuo toinen jannu. Eli kai minä nyt nauran sitten sille ettei Dufvaa hänen vittumaisesta virnistyksestä huolimatta tunnisteta.

Mack
30.05.2012, 11:41
Vaikka ihminen on kehittänyt vaikka mitä lääkkeitä, tieteellisiä saavutuksia ja lentänyt kuuhunkin, niin jonottaminen on ylivoimaisen vaikeaa. Jonotusnumerot ovat hyvin lähellä ihmiskunnan nerokkainta ja tarpeellisinta keksintöä.

macnevis
30.05.2012, 11:43
Eipä vaan ole Dufva tuo toinen jannu. Eli kai minä nyt nauran sitten sille ettei Dufvaa hänen vittumaisesta virnistyksestä huolimatta tunnisteta.

Kappas ei olekaan. Onko tuo kaveri sitten se Janne Lahti tms?

1stApril
30.05.2012, 11:58
Kappas ei olekaan. Onko tuo kaveri sitten se Janne Lahti tms?

Kai Rautio

macnevis
30.05.2012, 12:00
Kai Rautio

Siis tämä mysteerinen Kai Rautio jonka olemassa oloa IFK:n aikana suuresti epäiltiin?

axe
30.05.2012, 12:18
Oma haarukka soppaan: fistpumppingissa mukana on lääkäri Harri Hakkarainen.

charger
30.05.2012, 13:21
iPhone iBelt (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=I3MCoQwTLKU)

Paastainen
30.05.2012, 14:51
Oma haarukka soppaan: fistpumppingissa mukana on lääkäri Harri Hakkarainen.

Kärppien ja Hifkin entinen (?) fysiikkavalmentaja eli nykyinen Jokeri ikoni (http://www.jokerit.com/?id=4&nid=1342) siis.

Hassu ettei pääkaupunkiseudun plösöt tunnista ketään omiaan

Pekkis
30.05.2012, 16:04
Parille tyypille tuolla salilla. Kumpaakaan en ollut vähään aikaan nähnyt, mutta kovasti olivat pienempiä viimeksi tavatessa...

Onko tällaiset ihmistyypit sellaisia jotka menevät joka asiassa siitä mistä aita on matalin? Toiselle oli kasvanut otsakin sen verran korkeaksi, että on taatusti mennyt pipokoko uusiksi.

ukkometso
30.05.2012, 17:02
Ainahan Kai Raution, vai pitäisikö oikeasti käyttää termiä "KaiRautio", mainitseminen saa aikaan joko hauskuuden, hämmennyksen tai syvän epätietoisuuden. Maaginen tajunnanvirta kohtaa harrastajat tällä kohdin. Vähän niin kuin 60-luvun lopun ufohavaintojen huumassa.

Johannes
30.05.2012, 17:06
Fordel-nimimerkille, joka viisastelee syvällä rintaäänellä tällä kertaa Sara Sieppi-ketjussa.

JHag
30.05.2012, 17:08
Onko tällaiset ihmistyypit sellaisia jotka menevät joka asiassa siitä mistä aita on matalin?

Sen verran puolustan näitä rännittäjiä, että pelkkä mömmöjen nappaaminenhan ei riitä. Pitää sen lisäksi treenata aivan perkeleesti, että kasvaa oikeista paikoista. Joten dorkiahan he harrastajabodareina ovat, mutta eivät treenillisesti ole mennneet siitä, missä aita on matalin. Suomalainen dopingkeskustelu oli parhaimmillaan Lahden MM-sähellysten aikaan. Peruskaduntallaaja oli sitä mieltä, että kuka tahansa kamppailee hiihdon MM-mitaleista, jos ottaa epoa. Tai kuka tahansa vetää satasen alle 10 sekunnin, jos on oikeat lääkkeet. Ei ikävä kyllä pidä paikkaansa. Huipuilla mömmöt tuovat viimeisen silauksen ja ovat käytännössä välttämättömyys. Rännittämisessä ei ole mitään järkeä, jos on vain harrastaja.

polvipetteri
30.05.2012, 17:41
Iltapäivälehtiä selaillessa vastaan tuli kuva uudesta Big Brother -juontajasta. Takuuvarmaa homostelua tiedossa seuraavallekin kaudelle. Mahtaako tuossa ohjelmassa olla seta taustalla?

Eipä sillä, katsomattahan tuo jää täällä kuitenkin, mutta keksisivät jotakin uutta välillä. Eikö tuo homoteema ole ollut mukana jo ties kuinka monta vuotta? Vai onko kohderyhmä sitten yksinomaan tuota porukkaa?

Ja nämä ihan retorisia kysymyksiä. Mutta otsikkoon liittyen, nauratti tuo meikki-ilmestys.

Evil
30.05.2012, 17:46
Eikö tuo homoteema ole ollut mukana jo ties kuinka monta vuotta? Vai onko kohderyhmä sitten yksinomaan tuota porukkaa?

Idioottimainen camp-huumorihan on homojen heiniä. Näkeehän tuon nyt vaikka Euroviisuistakin.

Aunt Wang
30.05.2012, 17:49
Joten dorkiahan he harrastajabodareina ovat, mutta eivät treenillisesti ole mennneet siitä, missä aita on matalin.

Harrastajabodarit ovat dorkia, monesti tulee bongattua noita röökiltä salin ulkopuolella. Mikä idea kasvattaa kuntoa ja pilata se samantien, vitun dorkat.

Iltapäivälehtiä selaillessa vastaan tuli kuva uudesta Big Brother -juontajasta. Takuuvarmaa homostelua tiedossa seuraavallekin kaudelle. Mahtaako tuossa ohjelmassa olla seta taustalla?

Homot myy, ei ne janitoivolat, saulikoskiset ja eliashämäläiset muuten niin kuuluisia olisi.

vsmo
30.05.2012, 20:45
Nuoremman pojan kevätjuhlassa tuli naureskeltua, kun rehtori kuulutti suvivirren alkavaksi, muutama vihaisen näköinen kotimainen pitkätukka lähti kumartelemaan Mekkaa kohti.

Nopeasti jotkut omaksuvat mamujen kultuurin.

JHag
30.05.2012, 20:58
Harrastajabodarit ovat dorkia, monesti tulee bongattua noita röökiltä salin ulkopuolella.

Mäkin olen harrastajabodari, enkä ollenkaan dorka! Sen huomaa lukemalla minkä tahansa kirjoitukseni : D.

Erityisen kornia on se, että saleilla myytävä kama on yleisesti ottaen Viro/Venäjä -osastoa ja kukaan ei tiedä, mitä siellä on seassa. Siltikin kauppa käy. Ajat on vähän rauhoittuneet 90-luvulta. Stadissa kun kävi joskus Golds Gymillä Mikonkadulla, niin pukkarissa piti oikeasti varoa ettei kävele ruiskujen päälle. Golds oli helvetin hyvin auki ja joskus tuli käytyä sen takia. Tein kerran penkillä lämmittelyjä 80 kilolla ja yksi muija tuli kysymään pääseekö mukaan tekemään. Pyyntö esitettiin Pena Matikaisen bassosoundilla. Hieno meininki.

choose_life
30.05.2012, 22:30
Erityisen kornia on se, että saleilla myytävä kama on yleisesti ottaen Viro/Venäjä -osastoa ja kukaan ei tiedä, mitä siellä on seassa. Siltikin kauppa käy. Ajat on vähän rauhoittuneet 90-luvulta. Stadissa kun kävi joskus Golds Gymillä Mikonkadulla, niin pukkarissa piti oikeasti varoa ettei kävele ruiskujen päälle. Golds oli helvetin hyvin auki ja joskus tuli käytyä sen takia. Tein kerran penkillä lämmittelyjä 80 kilolla ja yksi muija tuli kysymään pääseekö mukaan tekemään. Pyyntö esitettiin Pena Matikaisen bassosoundilla. Hieno meininki.

No älä ja kuulostaapa tutulta. Tampereella vastaavantapainen 90-luvun paikka oli nimeltään Power Gym. Mitätätä-tä-tä?:)
Mutta silti: muutamat näistä olivat mukavia ja jopa fiksuja tyyppejä, silloin kun kuuri ei ollut ns. päällä... ja hyvissä töissä jne. Ja se ei voisi olla enempää totta, että pelkillä mömmöillä ei kukaan saa lihaksia tai saavuta yhtään mitään muutakaan.
Vatipäät olivat sitten yleensä vatipäitä jo valmiiksi, eikä roina takuulla ainakaan parantanut tilannetta. Ja sen mukaista oli usein jälkikin.

Pekkis
30.05.2012, 23:27
Huipuilla mömmöt tuovat viimeisen silauksen ja ovat käytännössä välttämättömyys. Rännittämisessä ei ole mitään järkeä, jos on vain harrastaja.

En tiedä miten laajalti olet eri lajeja seuraillut/mukana pyörinyt, mutta voin kertoa ton ensimmäisen lauseen olevan täyttä paskaa. Tohon yleiseen "vittu kaikki ne käyttää"-jargoniin on vaan niin helppo mennä mukaan.

Paljonhan huipulla vilunkia tehdään, mutta on ihan vitun väärin lähteä kaikkia menestyneitä urheilijoita leimaamaan. Keväällä 2001 juttelin erään toisen lajin maailmanmestarin kanssa pitkän tovin juuri näistä Hemohessotkuista. Lähinnä kiinnosti miten hän koki omalle maineelleen käyneen. "Kai tämä paska fiilis vähän aikaa kestää, mutta pakkohan tässä on jatkaa". Ja hyvin jatkoi kans.

Tosta "mennä siitä mistä aita on matalin" meiningistä ovat erinomaisia esimerkkejä juuri sinun kaltaiset urheilun seuraajat, jotka ovat niin laiskoja/pihalla, etteivät viitsi ottaa asioista riittävästi selvää ennenkuin tulevat tänne yleistämään.

Wicci
31.05.2012, 08:19
Dorkat on päässy videolle näyttään mistä se kana kusee: Dorka (http://www.iltalehti.fi/iltvurheilu/2012053007437270_v9.shtml)

linkki Iltalehden videoon dorkasta joka pumppaa rautaa.

Miksu00
31.05.2012, 08:22
Dorkat on päässy videolle näyttään mistä se kana kusee: Dorka (http://www.iltalehti.fi/iltvurheilu/2012053007437270_v9.shtml)

linkki Iltalehden videoon dorkasta joka pumppaa rautaa.

Dorka piikitelly vähän syntholia.

Ck
31.05.2012, 17:58
Sen verran puolustan näitä rännittäjiä, että pelkkä mömmöjen nappaaminenhan ei riitä. Pitää sen lisäksi treenata aivan perkeleesti, että kasvaa oikeista paikoista. Joten dorkiahan he harrastajabodareina ovat, mutta eivät treenillisesti ole mennneet siitä, missä aita on matalin. Suomalainen dopingkeskustelu oli parhaimmillaan Lahden MM-sähellysten aikaan. Peruskaduntallaaja oli sitä mieltä, että kuka tahansa kamppailee hiihdon MM-mitaleista, jos ottaa epoa. Tai kuka tahansa vetää satasen alle 10 sekunnin, jos on oikeat lääkkeet. Ei ikävä kyllä pidä paikkaansa. Huipuilla mömmöt tuovat viimeisen silauksen ja ovat käytännössä välttämättömyys. Rännittämisessä ei ole mitään järkeä, jos on vain harrastaja.

Juurikin näin. En kannata mömmöttämistä, mutta oikeinkäytettynä lääkärinavustuksella se ei ole edes sen vaarallisempaa kuin paskalla käyminen. Monet lyhyet ihmiset nuorena vetävät näitä lääkärin määräyksestä. Sen lisäksi, että se antaa viimeisen silauksen, se auttaa palautumisessa sekä toistossa yms. Vaarallisuutena on se, että harva tietää miten niitä oikeasti voi käyttää sekä se, että vedetään yli, eli lihakset kasvaa yli ja muu järjestelmä, kuten sydän ei pysy mukana ja pumppu sanoo kaput.

Harrastajabodarit ovat dorkia, monesti tulee bongattua noita röökiltä salin ulkopuolella. Mikä idea kasvattaa kuntoa ja pilata se samantien, vitun dorkat.

Myös ammattivoimannostajat tekee tätä. Venäjällä ja varmaan muuallakin, eli käydään vetämässä se tiukka 1-3 ja röökille 5 minuutiksi.

JHag
31.05.2012, 20:03
En tiedä miten laajalti olet eri lajeja seuraillut/mukana pyörinyt, mutta voin kertoa ton ensimmäisen lauseen olevan täyttä paskaa. Tohon yleiseen "vittu kaikki ne käyttää"-jargoniin on vaan niin helppo mennä mukaan.

Olen absoluuttisen varma, että olen sinua paremmin sisällä huippu-urheilussa sanan varsinaisessa merkityksessä. Monella eri tavalla. Moni mut siviilissä tunteva tietääkin tämän. Sinänsä mulle on aivan yhdentekevää, mitä tällä tiedolla teet tai välitätkö siitä / uskotko sen. Kunhan korjasin virheesi.

Maailman huipulla ilman mömmöjä oikeasti isossa lajissa? Se on paskapuhetta. Suomen mestaruuksia ja suunnistuksen MM-kultamitaleja saa tottakai puhtain keinoin, samoin pesäpallon Suomen mestaruuden. Tässä kiinnittyykin huomio siihen, että Suomessa on aniharvoja maailmanhuippuja. Niinpä Suomessa ei tosiaankaan enää pahemmin mömmötellä. Voin vahvistaa, että esimerkiksi nykyiset keihäsmiehet ovat putipuhtaita - ja katsokaa kuinka hienosti he heittäväkin.

Johannes
31.05.2012, 20:49
Kampin uusi "Hiljaisuuden kappeli". Varsinainen "munansaannos".

Pekkis
31.05.2012, 21:21
Olen absoluuttisen varma, että olen sinua paremmin sisällä huippu-urheilussa sanan varsinaisessa merkityksessä. Monella eri tavalla. Moni mut siviilissä tunteva tietääkin tämän. Sinänsä mulle on aivan yhdentekevää, mitä tällä tiedolla teet tai välitätkö siitä / uskotko sen. Kunhan korjasin virheesi.

Mulla on käynyt iso kenkä siinä suhteessa, että olen tutustunut moniin eri lajien sisäpiirissä toimiviin tyyppeihin. Oma "urheilu-ura" ei ainakaan hirveästi heikennä käsitystä urheilusta kokonaisuutena.

Minulla on todella selkeä käsitys siitä, mitä eri lajien harrastajat joutuvat menestyksensä eteen tekemään. Ihan mielenkiinnosta kysynkin, onko sinun mielestäsi esim. jääkiekko iso laji? Keihäänheitto nyt ei varmaan edes sinun mielestä voi sitä olla...? Entä onko jääkiekko sinun mielestä ns. kielletyistä keinoista täysin vapaata toimintaa. Media antoi kisojen aikana sellaisen kuvan, että melko lailla puhtailla mennään.

Kerro nyt hyvä mies kaikki mitä tiedät, koska niin vitun hyvin tunnut asioista perillä olevan.

JHag
31.05.2012, 21:56
Kerro nyt hyvä mies kaikki mitä tiedät, koska niin vitun hyvin tunnut asioista perillä olevan.

No katsos, oma ura on mullakin. Kilpaillaanko jostain muusta vielä? Ja sinähän tässä olet mielestäsi perillä siitä, että puhtailla mennään. Tunnen henkilökohtaisesti esimerkiksi kaverin, joka diilasi mömmöjä monille suomalaisille 90-luvulla. Isoille nimille, joista osa jäi kiinnikin, mm. Tiisanoja ja Koistinen. En tiedä missä asut, mutta kommentoin stadilaisia & virolaisia nappikalleja. Meidän salilla kävi aikamoinen handeli ja siihen piti jo puuttua, kun se häiritsi normiasiakkaita. Pari-kolme 90-luvun uimaritähteäkin haki kasvua tältä oivalta kaverilta, joka tokikin jäi kiinni hommistaan. Oliko jääkiekkoa koskeva kysymys vitsi? NHL:ssä ei todellakaan vedetä pelkällä kaurapuurolla. Yleisurheilu on iso laji, keihäs pieni laji yu:n sisällä. Suomalaisilla keihäsmiehillä on nykyään hyvä syy olla puhtaita. Heidän sponsorisopimuksissaan on doping-pykälä, jonka mukaan kiinni jäänyt paitsi menettää tukensa, joutuu myös maksamaan tukiaan taannehtivasti takaisin. Siksi nämä meidän keihäsmiehet ovat nykyään niin lapasia ja kavereita vituttaa, kun kilpailijoilla ei ole tällaisia ongelmia. Suomalainen kuulantyöntö oli 90-luvulla/2000-luvun alussa jakautunut kahteen leiriin: puhtaat ja rännittäjät - ja näiden välillä oli todella viileät välit. Uskon tässä asiassa täysin hyvää ystävääni. Manageria, jolla on tallissaan paljon nimiä eri lajeista.

Kivahan näistä olisi jutella, mutta mulla ei ole mitään sitä vastaan, että on myös erilaisia näkemyksiä. Sanon edelleen, että isoissa lajeissa ei saavuteta maailmanhuippua puhtain keinoin. Ja uskon, että Suomessa voimalajit poislukien suurin osa urheilijoista on puhtaita. Tämä näkyy suomalaisurheilun kansainvälisessä tasossa. Kuten CK fiksusti toteaa, lääketieteellisesti valvottu ja laadukkailla aineilla suoritettava douppaus ei ole vaarallista. Koististen ja kumppanien käyttämä venäläinen istukkahormoni on aika tragikoomista harrastelijoiden puuhastelua verrattuna kustomoituihin lääkekuureihin. Mua ei haittaa paskaakaan, että maailman huiput douppaavat. Katson mieluummin satasen juoksua, jossa vedetään 9,5 sekuntia kuin 10:llä alkavia aikoja. Huippu-urheilu on viihdebisnestä ja siihen liittyvä kaksinaismoralismi on kuvottavaa. Suomalainen jeesustelu tappoi esimerkiksi upean urheilijan ja poikkeuksellisen lahjakkuuden Mika Myllylän. Vittu - inistään siitä, että kaveri käytti samoja aineita kuin kilpailijat.

Pekkis
31.05.2012, 23:21
Mua ei haittaa paskaakaan, että maailman huiput douppaavat. Katson mieluummin satasen juoksua, jossa vedetään 9,5 sekuntia kuin 10:llä alkavia aikoja. Huippu-urheilu on viihdebisnestä ja siihen liittyvä kaksinaismoralismi on kuvottavaa.

Ei tullut yllätyksenä tämä ei. Tällaisen toiminnan hyväksyminen on mielestäni todella kuvottavaa!

Ja jos sinä luulet, että kaikki viestissäsi kertomat asiat tulivat minulle isona uutisena, niin olet kyllä siinä tapauksessa aliarvioinut minut. Mulla lipsahtaa välillä toi kieli tohon posken kylkeen turhan helposti. Sori!

Eräs suurimmista voimainponnistuksista kohti puhdasta urheilua Suomessa oli juuri Ville Tiisanojan saama 50 000 euron sopimussakko. Tämä on tasan tarkkaan ainoa keino saada tämä ongelma kuriin. Rahan takia kamaa vedetään ja sillä käryt täytyy myös kuitata.

Ja vielä tähän lopuksi. Käyn paskalla huomattavasti turvallisemmalla fiiliksellä ilman mömmöjä, ja toisekseen, jääkiekko on ajoittain todella hyvää viihdettä, mutta todellista huippu-urheilua se ei ole!

Andi
31.05.2012, 23:41
...Katson mieluummin satasen juoksua, jossa vedetään 9,5 sekuntia kuin 10:llä alkavia aikoja...Asiasta kolmanteen... Mömmöihin en ota kantaa mutta tuli mieleen että huomaisiko kukaan eroa 9,5-10 sekunnin juoksulla ilman ruudussa näkyvää kelloa? Jos tulokset näytettäisiin vaikkapa minuutti jälkeenpäin niin olisi luultavasti ihan sama kiinnostavuuden kannalta olisiko voittoaika 9,5 vai 10,05.

Omille ajatuksilleni siis nauran...

pettter
01.06.2012, 01:40
Siis. Sohvan ja muidenkin kodin tekstiilisten huonekalujen puhdistusainetta/-vaahtoa ostin. Nyt toi pieni tahra on muuttunut järkyttävän isoksi läntiksi. Voi voi. Olisi pitänyt ostaa Ikeasta se punainen nahkainen Klippan.

palle fontän
01.06.2012, 06:08
Kuten CK fiksusti toteaa, lääketieteellisesti valvottu ja laadukkailla aineilla suoritettava douppaus ei ole vaarallista.

...mutta ani harva urheilun puolella toimii/voi toimia tällä tavalla. Maailman huipuilla voi vieläkin olla design-hormonejä käytössään, mutta näistä ei tavallinen pulliainen tiedä mitään. Näillä voi varmaankin doupata ns. järkevällä tavalla. Kuitenkin testeissä näkyvällä aineella kun pelataan, niin ihan käytännön syistä käyttö on kausiluontoista ja vähemmän järkevää.

JHag
01.06.2012, 10:38
Asiasta kolmanteen... Mömmöihin en ota kantaa mutta tuli mieleen että huomaisiko kukaan eroa 9,5-10 sekunnin juoksulla ilman ruudussa näkyvää kelloa?

Ei kyllä huomaisi. Tämän todistaa esimerkiksi se, että naisten satanen on kiehtova kilpailu, vaikka ajat ovat yli sekunnin miehiä perässä. Mutta kun yhdistät isojen kisojen fiiliksen ja sen, että tässä voidaan mahdollisesti tehdä uusi maailmanennätys, niin onhan se melkoinen läsähdys kisan jälkeen, jos voittaja on juossut 10,32. Ei tämä tästä mihinkään muutu. Jos nyt jotenkin haluttaisiin mömmöt pois, niin pitäisi aloittaa siitä, että kaikki vanhat ennätykset deletoidaan.

Pekkis: En oikein ymmärtänyt. Kieli poskessa kirjoittelit ekassa viestissäsi (Raumalta asti?), että on paskapuhetta väittää maailmanhuippujen käyttävän dopingia. Väitän vastaan ja annan esimerkkejä Suomestakin. Pk-seudulta, missä kaikki merkittävä diilaus tapahtuu. Edelleenkin kieli poskessa tulet kertomaan, että kyllä sinä itse asiassa tuon tiesitkin, ei ollut yllätys - ja samalla pyyhkäiset ihan itse oman eka viestisi pöydältä. Eikös sinun agendasi pitänyt olla se, että ei kamaa käytetä? Tämähän on aivan kuin se poika, joka huutaa "apua, susi!" ja sanoo sitten "ei se ollutkaan". Loppuun toteat, että jääkiekko NHL-tasolla ei ole huippu-urheilua. Kyllä tästä hienosti paljastuu oma kaikenkattava urheiluasiantuntemuksesi. Katso NHL-kiekkoilijoiden palkat ja mieti pitääkö olla huippukunnossa tienatakseen ne. Katso kuulantyöntäjiä. Kumpi on enemmän urheilija, monipuolinen aerobisessa kunnossa oleva lihaksikas kiekkoilija vai 3 sekuntia/kerta täsmälleen samaa suoritusta äheltävä kuulavalas? Jäin miettimään, että mikä sitten on huippu-urheilua? Hiihto? Paini? Oma kontribuutiosi tälle keskustelulle ei ole sisältänyt muuta kuin yleispätevää jubinaa ilman minkäänlaisia konkreettisia esimerkkejä. Sen ymmärsin, että et hyväksy dopingia. Minä hyväksyn. Tämä ei ole sen kummempi asia kuin mielipide-ero.

Toejoen Veikko
01.06.2012, 10:52
Ei tullut yllätyksenä tämä ei. Tällaisen toiminnan hyväksyminen on mielestäni todella kuvottavaa!
Oliko roinan käyttö mielestäsi kuvottavaa myös silloin, kun se ei ollut kiellettyä?

Mielestäni asia on aika yksinkertainen. Haluaako nähdä suomalaisten urheilijoden nousevan palkintopallille vai jäävän karsintoihin? Ainakaan meikäläistä ei hetkauta mitkään pistesijat saati huonommat tulokset. Mitalia pitää ropista.

Harrastetaso ja hömppälajit on ihan ok, mutta ei niitä jaksa katsoa kuin hyvin pieni poppoo.

Jottei täysin livetä otsikosta, niin muotoillaan siten, että nauran roinaamisesta sormeaan heristäville, jotka kuitenkin odottavat urheilijoiden menestyvän kv-tasolla.

Yleisurheilun EM-kisojen kaikkien aikojen mitalitaulukko on aika mielenkiintoinen. Ykkösenä ja kakkosena on valtiot, joita ei ole ollut yli kahteenkymmeneen vuoteen olemassa.

JHag
01.06.2012, 12:15
Jottei täysin livetä otsikosta, niin muotoillaan siten, että nauran roinaamisesta sormeaan heristäville, jotka kuitenkin odottavat urheilijoiden menestyvän kv-tasolla.

Tämä on ollut omakin pääpointtini. Vuoden -01 Lahden sekoilujen jälkeen suomalainen urheilu muuttui lähes kertaheitolla puhtaaksi ja kuinkas on mennyt sen jälkeen yleisurheilussa ja varsinkin uinnissa, joka oli DDR-valmentajataustan omaavan Kari Ormon aikaan Suomen ykköslajeja? Ja mitenkäs pitää suhtautua vanhojen keihäsmiesten uhoon siitä, että ennen oltiin kovempia jätkiä? Nevala ja Kinnunen ovat itse kertoneet legendaarisista hormonikuureistaan. Pitkämäki ja Mannio heittäisivät 105 metriä Nevalan ja Kinnusen lääkkeillä, Thorkildsen heittäisi stadikalta ulos. Lasse Viren puhdas urheilija? Ei herranjumala sentään :). Kuulaa ei työnnetä yli 21 metrin ja satasta ei juosta alle 10 sekunnin ilman mömmöjä - tämähän on selvitetty inhimillisen suorituskyvyn rajoja mittaavissa tutkimuksissa niin idässä kuin lännessäkin.

Ja se, että itsellä on hyvä omatunto kun käy paskalla - se on kiehtova asia, mutta mitä ihmettä sillä on tekemistä sen kanssa käyttävätkö maailman huiput dopingia vai ei? Itsekin sanoin, että harrastajabodarien nappitouhut ovat ihan naurettavaa puuhaa. Mutta kukapa meistä voi pokkana tuomita oikean huippu-urheilijan, jonka pääelinkeino on urheilu? Pysyn myös topicissa sen verran, että mua naurattaa yksisilmäinen tapa todeta esimerkiksi jääkiekosta, että se "ei ole oikeaa urheilua". Hohhoijaa. Siitä vaan tekemään perässä ja hakemaan hyvät liksat NHL:ssä / KHL:ssä.

douppi
01.06.2012, 12:35
...lääketieteellisesti valvottu ja laadukkailla aineilla suoritettava douppaus ei ole vaarallista.

Jo pelkästään nimimerkkini velvoittaa ottamaan kantaa tähän. Eli sanon että näin on :)

Vähän hymyilytti tämä taskuparkki-video:taskupysäköinnin maailmanennätys (http://www.iltasanomat.fi/autot/taskupysakoinnin-uskomaton-maailmanennatys--katso-video/art-1288473694420.html)
Kyllähän sen auton käsijarrulla siihen näköjään saa, mutta mites se poistuminen (kuten joku kommentoikin siinä alhaalla), jos pitää välistä lähteä :)

Pekkis
01.06.2012, 15:03
Loppuun toteat, että jääkiekko NHL-tasolla ei ole huippu-urheilua. Kyllä tästä hienosti paljastuu oma kaikenkattava urheiluasiantuntemuksesi. Katso NHL-kiekkoilijoiden palkat ja mieti pitääkö olla huippukunnossa tienatakseen ne.

Eiköhän nämä sinun ylistämäsi NHL-starbat taas käyneet Helsingin yössä näyttämässä, miten rautaisia ammattilaisia tässä ollaan...

Sinun tietämyksesi rajoittuu viestiesi perusteella sinne saliosastolle. Ei siinä mitään, onhan sekin jotain. Ja nämä Nevalat ja Kinnuset on jo niin kuluneita juttuja. Oletko ihan hiljan niistä kuullut, kun niin innoissasi täällä keuhkoat?

Toi viimeinen lause on jo niin lapsellinen, ettei pysty edes kommentoimaan.

Taisit kysyä jossain viestissäsi minun mielipidettäni huippu-urheilusta? Mikä on huippu-urheilua?

Otetaan urheilijan vuosi tarkasteluväliksi. Kilpailukauden päätyttyä urheilija pitää 2-4 viikon kevyemmän jakson. Tämä ei tarkoita sitä, että vedetään tämä aika kaksin käsin kaljaa. Sitten palataan taas sorvin ääreen. Aletaan kehittämään niitä osa-alueita mitä kyseinen lajii vaatii. Ajoittain helvetin tylsää ja raskasta puurtamista. Harjoittelun määrät ihan eri tasolla kuin kilpailukaudella. Pääpaino peruskestävyydessä sekä voimatreeneissä, tekniikkatreenejä toki unohtamatta.
Kilpailukauden lähestyessä aletaan määriä laskemaan ja tehoja nostamaan. Jos kilpailukausi on pitkä, täytyy jossain välissä vetää kunnon treenijakso, jotta ollaan iskussa vielä silloinkin kun Isoja Mitaleja jaetaan.

Jos urheilija on kansainvälisellä huipulla täysin tästä toimintamallista poikkeavalla harjoittelulla, niin silloin se laji ei ole huippu-urheilua. Minun mielestäni.

On todettu, että huipulle pääseminen vaatii 10 000 tuntia harjoittelua. Pitää monessa lajissa paikkansa.

Kuten alussa sanoin, kaikki huippu-urheilijat eivät käytä aineita. Kova ja oikein toteutettu harjoittelu yhdistettynä urheilijan elämäntapoihin tuo yleensä hyviä tuloksia. Pohjalla pitää toki olla iso lusikallinen lahjakkuutta.

Ai millekkö nauran nyt? Vaikka tolle sun kolmannelle lauseelle...;)

Trenchtown
01.06.2012, 15:24
Äsken kotimatkalla bussissa oli näitä ulkonäöstä päätellen yläasteensa valmiiksi saaneita lapsosia. Eräällä pirkolla oli niin lyhyt hamonen, että vanhemmat onnelapissiksetkin olisivat kateellisia. Ja varmaankin tästä tytöstä on kasvamassa kunnon onnelapissis, koska sen lisäksi, että minulla oli suora näköyhteys hänen jalkoväliinsä, olivat sukkahousut rikki samasta paikasta. Eikä siinä, mutta luulisi, että ei istuisi tuuletellen lettuaan kaiken kansan, tai ainakin minun nähden. Oli siitä pakko napata valokuvakin, mutta sitä ei voi laittaa esille, koska syyte lapsipornosta tai jostain sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan materiaalin jakamisesta napsahtaisi varmasti.

Mutta nauratti kovasti. Ja poistin sen kuvankin jo, kunhan hetken paheksuvasti olin sitä katsellut.

JHag
01.06.2012, 15:26
Pekkis: Rauman Lukko? Omituinen joukkuevalinta urheilun asiantuntijalle ja jääkiekon aliarvioijalle. Rauma. Ja Lukko. Jepjep. Täällä stadissa asuu keskellä kaikkea ja siksi törmääkin enemmän käytäntöön kuin teoriaan. 90-luvun suomalainen uinti on mulle paljon läheisempi asia kuin vanhat keihäsjuntit. Pakkohan noita jormakinnusia ja paulinevaloita on kommentoida, koska ne heinäkengät tunkevat edelleen jokaiseen lehteen kertomaan, miten keihästä pitäisi heittää. Siis vuonna 2012. Mitä ne keuhkoavat? Mä tiedän paljon salihommista, tosi paljon lätkästä ja yllättävän paljon yleisurheilusta ja uinnista. Tunnen paljon näiden alojen ammattilaisia. Sun oma asiantuntemuksesi pääalue on jäänyt mulle ainakin täysin epäselväksi. Höliset yleisellä tasolla perusjargonia harjoittelusta ja koet jotain alemmuuskompleksia kiekkoilijoita kohtaan. Milloin paljastat sen huikean ja kaikkein suurimman lajin - sen mistä tiedät niin paljon? Se, missä voi olla puhtaana maailman huipulla? Veikkaan suunnistusta. Hei, mullakin on puhdas omatunto kun käyn paskalla, siitä on hyvä jatkaa. Mua hymyilyttää juuri nyt suomalaiset pikkukaupungit.

Tadu
01.06.2012, 15:30
Nimimerkki Tifosille voitaisiin antaa palstan virallinen myötäloukkaantujapalkinto. Mainiota viihdettä seurata kaverin hiiltymisiä tällä kertaa Euro2012-jalkapalloketjussa.

Tifosi
01.06.2012, 15:36
Nimimerkki Tifosille voitaisiin antaa palstan virallinen myötäloukkaantujapalkinto. Mainiota viihdettä seurata kaverin hiiltymisiä tällä kertaa Euro2012-jalkapalloketjussa.

No en loukkaantunut edes tälle. En ota vastaan. Palkinto roskiin ja mahdoliset lahjoitukset kodittomille kissoille.

palle fontän
01.06.2012, 15:37
Joukkueurheilussa kieltämättä huipulle voi päästä pienemmällä duunilla kuin yksilölajeissa, joissa pelkällä lahjakkuudella harvemmin päästään yhtään mihinkään.

Itse miellän huippu-urheilun enemmänkin henkiseksi asiaksi, eli miten suhtaudutaan harjoitteluun ja kilpailutilanteisiin. Huippu-urheilijalla elämäntavat tähtäävät siihen, että seuraava harjoite tai kilpailutilanne on mahdollisimman laadukas. Joukkuelajeissa, jos pelataan vaikkapa 100 peliä vuodessa, suuren osan tästä muodostaa jo se, että millä tavalla saadaan 100% keskittyminen jokaiseen peliin. Huippu-urheilijan elämää voi elää, vaikka lahjakkuus huipulle ei riittäisikään.

Ilolla on tullut luettua esim. Olli Jokisen lausuntoja siitä, että mitä kaveri tekee tällä hetkellä uransa eteen. Mukana säännöllistä henkistä harjoittelua ammattilaisten kanssa sekä lihashuolto erittäin tunnollista. Kuulostaa huippu-urheilijalta.

Balrog
01.06.2012, 15:46
Nauran muutamille demotivional-kuville:

Sovinisti kannattaa bissensä vaimollaan

http://4chanmemeandmotivational.files.wordpress.com/2010/12/a_wife_-_because_beer_is_heavy.jpg

"Ruokataidetta"

http://4chanmemeandmotivational.files.wordpress.com/2011/02/clown_meat_-_it_tastes_funny.jpg

Jean-Luc Picard käyttää älypuhelinta

http://3.bp.blogspot.com/_zYQEgS6UqUw/TK-OVUv_JMI/AAAAAAAAKLU/kwSQEqhAhSU/s1600/demotivational+posters+-+SMARTPHONES.jpg

JHag
01.06.2012, 16:05
Nyt lopetan dopingista puhumisen tässä ketjussa, ehkä sille kandeisi avata oma ketjunsa?

Tämä naurattaa: Nelonen uudistaa uutisiaan ja on valinnut kyllä ihan timantinkovan ja uskottavan ruutukasvon uutisankkuriksi:

Nelosen uusi uutisankkuri (http://yle.fi/uutiset/marco_bjurstrom_uutisankkuriksi_neloselle/6145640?origin=rss)

Vanha Len
01.06.2012, 16:09
Tämä naurattaa: Nelonen uudistaa uutisiaan ja on valinnut kyllä ihan timantinkovan ja uskottavan ruutukasvon uutisankkuriksi:

Nelosen uusi uutisankkuri (http://yle.fi/uutiset/marco_bjurstrom_uutisankkuriksi_neloselle/6145640?origin=rss)

Aivan loistava valinta. Osaa esiintyä ja suuri kansa tykkää. Kyllä mä puollan kaverin lukemaan uutisia.

J.Hotti
01.06.2012, 16:12
Aivan loistava valinta. Osaa esiintyä ja suuri kansa tykkää. Kyllä mä puollan kaverin lukemaan uutisia.

Veikkauksia miten kauan menee ennen kuin pääsee suusta vahingossa nami nami? "Irakissa on räjähtänyt tuhoisa autopommi. Se vaati 60 ihmisen hengen... NAMI NAMI".

JHag
01.06.2012, 16:20

Mä oon niin tylsä, että näen tässä uskottavuusongelman. Mies ei ole profiloitunut tuohon formaattiin ja tämä ei ole mitään homofobiaa.

Vanha Len
01.06.2012, 16:24
Mä oon niin tylsä, että näen tässä uskottavuusongelman. Mies ei ole profiloitunut tuohon formaattiin ja tämä ei ole mitään homofobiaa.

Mitä väliä on sillä kuka ne valmiit uutistekstit sieltä ruudulta lukee? Marco ei ole kuitenkaan mikää kivikasvo, joka mielestäni on hyvä asia tämän päivän uutiskasvossa. Uskottavuus...mitä tarkoitat? Ei me eletä enää Kekkosen 70-lukua (mainitsit itsesikin tylsäksi). Tuomitaan Marco sitten kun ollaan kaveri ensin nähty tositoimessa.

Murmeli
01.06.2012, 16:25
Mä oon niin tylsä, että näen tässä uskottavuusongelman. Mies ei ole profiloitunut tuohon formaattiin ja tämä ei ole mitään homofobiaa.Kysyn koska en tiedä. Mitä mieltä olit huumoriohjelmasta tutun Peter Nymanin siirtymisestä MTV3:n uutisankkuriksi?

Aunt Wang
01.06.2012, 16:32
Kysyn koska en tiedä. Mitä mieltä olit huumoriohjelmasta tutun Peter Nymanin siirtymisestä MTV3:n uutisankkuriksi?

Nyman sentään ei ollut homppeli virnuilija. Ei sillä että olisi jotain Marcoa vastaan, mutta ei tunnu luontevalta että hän lukisi pokerinaamalla uutisia Egyptin mielenosoituksista ja niin edelleen.

Vanha Len
01.06.2012, 16:35
Ei sillä että olisi jotain Marcoa vastaan, mutta ei tunnu luontevalta että hän lukisi pokerinaamalla uutisia Egyptin mielenosoituksista ja niin edelleen.

Hah...ethän sä edes katso mitään uutisia telkkarista. Kunhan luet päivän tärkeimmät facebook sivuiltasi kun frendisi linkittää iltapaskasta jonkin "Matti vapautui vankilasta"-uutisen. Älä nyt vaan väitä, että katsot tv-uutiset päivittäin.

:D

Aunt Wang
01.06.2012, 16:38
Älä nyt vaan väitä, että katsot tv-uutiset päivittäin.

En ole sivistyneemmästä päästä :D Mutta onhan se tosiasia, että telkkarissa pyörivät homot ovat juuri niitä helvetin ärsyttäviä stereotyyppejä. Katsokaa nyt vaikka jotain Axl Smithiä, Sauli Koskista tai Jorma Uotista.

palle fontän
01.06.2012, 16:48
Nyt lopetan dopingista puhumisen tässä ketjussa, ehkä sille kandeisi avata oma ketjunsa?

Olen varma, että Marco douppaa jotain prozacia tai vastaavaa ja huolella.

Leon
01.06.2012, 17:02
Nauran muutamille demotivional-kuville:

Sovinisti kannattaa bissensä vaimollaan

http://4chanmemeandmotivational.files.wordpress.com/2010/12/a_wife_-_because_beer_is_heavy.jpg

Tuskin on vaimo. Tuo on Turun yliopiston välittömässä läheisyydessä, matka käy kohti erään osakunnan kerhotilan tms. ulko-ovea. Tiedän paikan, olen jopa nähnyt mm. Pääkköset ja Paskan esiintymässä em. putiikissa. Muut ovet johtavat opiskelija-asuntoloiden tiloihin. Muistaakseni sisäänkäynti on kuitenkin toisella nurkalla. Pitää tsekata, kun käy seuraavan kerran Proffassa, jonka sisäänkäynti näkyy kaljakorien takana.

Laitapuolen Hyökkääjä
01.06.2012, 18:02
Tuskin on vaimo. Tuo on Turun yliopiston välittömässä läheisyydessä, matka käy kohti erään osakunnan kerhotilan tms. ulko-ovea.

Katsos perkele, näinhän tuo onkin. S-Osis on tosin valitettavasti lopettanut toimintansa kevään aikana.

msg
01.06.2012, 18:14
Mahtaako kukaan edes tietää milloin Neloselta tulee uutiset ja katsooko joku niitä?

tant gredulin
01.06.2012, 19:24
Mahtaako kukaan edes tietää milloin Neloselta tulee uutiset ja katsooko joku niitä?

No nyt tietää :)

Kaulasuoja
01.06.2012, 20:44

Ennen Frasieria tulee. Minä katson.

-FNM-
01.06.2012, 20:50
Ennen Frasieria tulee. Minä katson.

Minäkin sammutan television ennen kuin Frasier alkaa.

Evil
01.06.2012, 21:59
Ei sillä että olisi jotain Marcoa vastaan, mutta ei tunnu luontevalta että hän lukisi pokerinaamalla uutisia Egyptin mielenosoituksista ja niin edelleen.
"Japanissa on sattunut maanjäristys, ja varovaisten arvioiden mukaan 50 000 ihmistä on menettänyt henkensä ja lähes puoli miljoonaa kotinsa. Mutta hei, ei silti saa vetää naamaa ruttuun eikä murjottaa! Naminami! Otetaan vähän lantionliikettä nyt tähän niin saadaan hymy korviin hei! Pusipusi!"

Helmut Balderis #19
01.06.2012, 22:55
Dee Snider & Perussuomalaiset - ketjulle.

Balrog
02.06.2012, 05:51
Hajosin tälle jefu valmentajan haastattelulle, ajatelkaa jos suomalaisvalmentajat olisivat yhtä äänekkäitä haastateltavia..

http://www.youtube.com/watch?v=tkNT28g6YBU

stairox
02.06.2012, 09:58
Risteilyketjulle. Harvoin tulee naurettua ääneen kun lukee Jatkoaikaa, mutta tuo ketju aiheuttaa sen verran paljon mielikuvia että naurattaa aivan helvetisiti. Esim. tämä on aivan huikea, varsinkin tuo viimeinen boldattu osuus:
Vittu että "Onnellisuushytti" kuulostaisi jännältä!

Lisäksi voisi olla näitä "avautumishyttejä" (mitä helvettiä käytännössä tarkoittaakaan). Vitsihytti taas olisi lähemmäs outo; Timo T.A. olisi luultavasti kidnapattu risteilylle mukaan, ja siellä JHag ja Uleåborgir vuoron perään kiduttaisivat raukkaa jutuillaan. Sara Sieppi-hytti...voi vittu.

Menkää ihmeessä. Itse en ole tulossa. En tahdo nähdä schollia pallomeressä speedoillaan. En kyllä tiedä syytä siihen, miksi olisin pallomeressä...?Pakko lähteä mukaan jos risteily toteutetaan.

choose_life
02.06.2012, 12:40
Yksi vaihtis on tietysti, että Mestisfaneille varataan laivan alimmista kerroksista hytit, joista voivat koittaa nousta ylempiin kerroksiin, mutta edessä on joukko Ilveksen, SaiPan ja HPK:n faneja vittuilemassa kuinka tänne ei ole asiaa.

Niin ja pitäisikö vaasalaisille varata varmuuden vuoksi kymmenen laivaa?

Kieltämättä risteilyketju (feat. ilmeisen pakolliset Vanha Len -viritykset:) aiheutti parikin kahvit näppikselle -reaktiota... mutta jotenkin tuntuu, että mm. ikäjakauman puolesta mukaan lähteminen voisi olla turhan rasittava rasti;). Kaikki raportit mahdolliselta laivareissulta luetaan kyllä mieluusti.

Johannes
02.06.2012, 12:45
Nimimerkin Target huumorintajun puuttumiselle, HIFK:n ikuisuusprojektiketjussa, jossa rakennetaan muka Koff-hallia.

Mack
02.06.2012, 12:51

Nelosen kannattaisi iskeä nyt kunnolla. Ankkuripariksi Marko Björs.

Onhan tuo vuoroin Halosta ja Niinistöä fanittanut viihdemies erikoinen valinta uutisiin. Toisaalta ottihan Nelonen jo vuosia sitten Viivin urheilun puolelle, vaikka lajit ja nimet nyt ei niin tarkasti ollutkaan hallussa.

msg
02.06.2012, 12:53
Toisaalta ottihan Nelonen jo vuosia sitten Viivin urheilun puolelle, vaikka lajit ja nimet nyt ei niin tarkasti ollutkaan hallussa.

Juu ei tainnut Viivi juurikaan juttuja tehdä vaan tisseineen vain luki mitä toiset olivat propterille kirjoittaneet.

Mack
02.06.2012, 12:57
Juu ei tainnut Viivi juurikaan juttuja tehdä vaan tisseineen vain luki mitä toiset olivat propterille kirjoittaneet.

Niinpä. Ulkomaalaisten nimien lausumiseen jäi se viimeinenkin vaatimus, mutta ohi meni sekin.

_Kuusyks
03.06.2012, 11:09
Nauroin vedet silmssä jatkoajan risteilyketjulle. 3 ekaa sivua aivan huikeeta läppää. Vetää vertoja jatkojan deittipalsta -ketjullekin.

Samalla tuli huomattua että jatkista on tullut luettua aivan liikaa, kaikki "inside" -läpät menivät nimittäin perille.

Suosittelen!

Jaws
03.06.2012, 17:12
Etelä-Afrikka ja Etiopia pelaavat tällä hetkellä MM-karsintaa, Etiopian 1-0 johdossa mennään. Mutta tuomareiden nimet aiheuttivat hilpeyttä:

Officials
Referee: NAMPIANDRAZA Hamada
Assistant Referee 1: RAZAFITSITAMY Alberto
Assistant Referee 2: ANDRIVOAVONJY Pierre
Fourth official: RAJAOBELINAVALONA Rado

Hehheh.

Buddha
03.06.2012, 17:22
... Koirahoiva Simbotti.

Onhan tassuterapiaa käytetty jo ties kuinka kauan, joten mitä ihmeellistä tuossa nyt on?

punasydän
03.06.2012, 17:23
Nauroin vedet silmssä jatkoajan risteilyketjulle. 3 ekaa sivua aivan huikeeta läppää. Vetää vertoja jatkojan deittipalsta -ketjullekin.

Samalla tuli huomattua että jatkista on tullut luettua aivan liikaa, kaikki "inside" -läpät menivät nimittäin perille.

Suosittelen!

Samaa olin tulossa postailemaan, kunhan sain ensin päätettyä, että kuuluuko viesti juuri tuon sinun viestisi loppuosan perusteella tänne vai "pitäisikö itkeä vai nauraa" -ketjuun.

Espoon Siniset
03.06.2012, 20:45
Suomelle komea pikaviestivoitto. Viisi maata mukana ja kaikki muut hylättiin:

Suomi voitti pikaviestin ukkosmyrskyssä | Yleisurheilu.fi (http://www.yleisurheilu.fi/uutiset/uutispalvelu/suomi-voitti-pikaviestin-ukkosmyrskyss%C3%A4)

-FNM-
03.06.2012, 20:52
Suomelle komea pikaviestivoitto. Viisi maata mukana ja kaikki muut hylättiin:

Suomi voitti pikaviestin ukkosmyrskyssä | Yleisurheilu.fi (http://www.yleisurheilu.fi/uutiset/uutispalvelu/suomi-voitti-pikaviestin-ukkosmyrskyss%C3%A4)

Ja ilmeisesti Ruostekivi ei edes juossut nivusvaivojen takia vaan Suomea ankkuroi sveitsiläinen juoksija.

Sennin Wakizashi
03.06.2012, 21:15
Iltalehden turhan julkkiskuvakollaasin (http://www.iltalehti.fi/viihde/2012060315662432_vi.shtml) viimeiselle kuvalle (http://static.iltalehti.fi/viihde/pari3_0306JID_vi.jpg) ex-mäkihyppääjästä ja tämän vaimosta(?). (Ensimmäinen linkki ohjaa IL:n juttuun, toinen kuvaan Pave Maijasesta zombiena.)

forrest
03.06.2012, 22:22
tassuterapiaa

Jaa kappas vaan, tuollainenkin on olemassa. Ei sitten mitään. Tuli vaan nimestä mieleen joku eläinhoitola.

PataJaska
03.06.2012, 22:46
Tiesittekö, että uransa mahdollista lopettamista pohdiskeleva alppihiihtäjä Kalle Palander on pyytänyt että saisi olla medialta rauhassa. Minä tiedän tämän, koska urheiluohjelma Tulosruutu hetki sitten uutisoi asiasta :D voi tätä elämän vinhaa absurditeettia..

Mieleeni muistuu takavuosilta myös toinen ko. ohjelmankuvatuksen legendaarinen uutisointi: "keihäänheiton tuore maailmanmestari Aki Parviainen ei ole viime päivinä tehnyt mitään, ollut vain kotona lapsensa kanssa.."

Isaa
04.06.2012, 03:43
Tälle (http://www.youtube.com/watch?v=AQcQn4D_998) YouTubessa olevalle videolle, jossa pari alaikäistä juhlijaa osoittaa Nelosen uutislähetyksessä tyytymättömyytensä kyttiin, jotka "ottaa iha kaikki joka tulee".

Berrie
04.06.2012, 07:25
Tämän päivän Fingerpori (http://www.hs.fi/fingerpori/1329104256028) osuu ja uppoaa. Melkein voisi kuvitella MTV3-konsernin viihdeuutisten pyörivän taustalla...

Johannes
04.06.2012, 11:03
Fordel viisastelee taas tietäväisellä tyylillään ja pakko nauraa tahattomalle komedialle. Nyt ketjuna on "Tämän olen aina halunnut tietää Jatkoajan keskustelupalstasta" ja aiheena alkoholi.

benicio
04.06.2012, 11:06
Fordel viisastelee taas tietäväisellä tyylillään ja pakko nauraa tahattomalle komedialle. Nyt ketjuna on "Tämän olen aina halunnut tietää Jatkoajan keskustelupalstasta" ja aiheena alkoholi.
Onneksi olet itse onnistunut pitämään paketin hienosti kasassa.

Johannes
04.06.2012, 11:22
Onneksi olet itse onnistunut pitämään paketin hienosti kasassa.

Estääkö se nauramisen muille, kun on syytä, ei todellakaan. Kannattaa aina nauraa, kun on syytä.

Nauran välillä itsekin itselleni jälkikäteen, ei siinä mitään. Kun painaa isolla vaihteella ja suurilla tunteilla , niin välillä rytisee metsän puolelle, tiedän.

Fordél
04.06.2012, 11:22

Hienoa, että siitä on irronut sullekin naurua ja iloa elämään.

Jos kuitenkin jokin asia siinä risoo (esimerkiksi tämä "viisastelu") niin osallistu ihmeessä keskusteluun ja tuo oma panoksesi siihen. Mieluusti kuulen sinunkin näkemyksiä siihen, miten aivot reagoivat alkoholiin erilailla 20-v. kuin 30-v.

Johannes
04.06.2012, 11:25
Hienoa, että siitä on irronut sullekin naurua ja iloa elämään.

Jos kuitenkin jokin asia siinä risoo (esimerkiksi tämä "viisastelu") niin osallistu ihmeessä keskusteluun ja tuo oma panoksesi siihen. Mieluusti kuulen sinunkin näkemyksiä siihen, miten aivot reagoivat alkoholiin erilailla 20-v. kuin 30-v.

Ei kiinnosta. Jatka sinä tyylilläsi ja minä kirjoittelen edelleen ketjuun: "Mille naurat juuri nyt". Tämä on ketju: "Mille naurat juuri nyt" ja kirjoitan tänne aina mille nauran "juuri nyt", en muuta asiaa.

macnevis
04.06.2012, 11:27

Sä oot kyllä yksi tämän palstan koomisimmista tapauksista. Aina vänkäät jossain ketjussa jotain täysin turhaa asiaa ja sitten, kun kyllästyt niin ilmestyt tänne "nauramaan" kanssa vänkääjillesi.

Fordél
04.06.2012, 11:31
Ei kiinnosta. Jatka sinä tyylilläsi ja minä kirjoittelen edelleen ketjuun: "Mille naurat juuri nyt". Tämä on ketju: "Mille naurat juuri nyt" ja kirjoitan tänne aina mille nauran "juuri nyt", en muuta asiaa.

Ok, tehdään näin!

Johannes
04.06.2012, 11:34
Sä oot kyllä yksi tämän palstan koomisimmista tapauksista. Aina vänkäät jossain ketjussa jotain täysin turhaa asiaa ja sitten, kun kyllästyt niin ilmestyt tänne "nauramaan" kanssa vänkääjillesi.

Ok, niin varmaan. Uskon, että viestini ärsyttävät välillä, mutta so what.
Silti nauran edelleen niille asioille ja henkilöille, jotka minua naurattavat ja teen sen tässä ketjussa.

Johannes
04.06.2012, 11:35
Ok, tehdään näin!

Jep. Tulen mukaan varsinaiseen keskusteluun, jos on jotain sanottavaa ja tässä ketjussa kirjoitan "Mille nauran juuri nyt?", jatkossakin.

-Kantor-
04.06.2012, 11:40
Nauran teille. Eikö teillä ole parempaa tekemistä?

Väärin pädetty ja väärin naurettu - hei c'mon!

Johannes
04.06.2012, 11:43
Nauran teille. Eikö teillä ole parempaa tekemistä?

Ilmeisesti ei. Minäkin nauran meille ja siihen porukkaan kuulun itsekin.

Balrog
04.06.2012, 15:48
Etelä-Afrikka ja Etiopia pelaavat tällä hetkellä MM-karsintaa, Etiopian 1-0 johdossa mennään. Mutta tuomareiden nimet aiheuttivat hilpeyttä:

Officials
Referee: NAMPIANDRAZA Hamada
Assistant Referee 1: RAZAFITSITAMY Alberto
Assistant Referee 2: ANDRIVOAVONJY Pierre
Fourth official: RAJAOBELINAVALONA Rado

Hehheh.

Soulin olympialaisissa vuoden 1988 USA:n miesten lentopallojoukkueessa pelasi mies nimeltään Robert Ctvrtlik, oli varmaan yksi lentopalloselostajien suosikkipelaajista.

Beneway
04.06.2012, 21:20
Soulin olympialaisissa vuoden 1988 USA:n miesten lentopallojoukkueessa pelasi mies nimeltään Robert Ctvrtlik, oli varmaan yksi lentopalloselostajien suosikkipelaajista.

Olikohan se joku noista (http://www.youtube.com/watch?v=9DQvjr7IdTg).

Linkki Youtubeen.

Individual
05.06.2012, 22:57
Tasavallan Presidentti Sauli Niinistön sangen epäonniset seikkailut häntä esittävien teosten maailmassa jatkuvat. Juuri kun olimme päässeet yli muotokuvasta, niin repäisee Visulahden Vahakabinetti laittamalle näytille tämän Sauli-vahanuken:

http://is13.snstatic.fi/img/978/1288474678922.jpeg

..ja tässä aiheesta lisää:
Nyt ei ole siloteltu - t - Ilta-Sanomat (http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288474676975.html)

Koko presidenttikaarti tuo lähinnä mieleen jonkun b-luokan kauhuelokuvan.

..ehkä tuon kauempaa katsottuna juuri ja juuri tunnistaa Saleksi

sampio
05.06.2012, 23:16
En naura enää, mutta nauroin uutisten aikaan Ylen toimittajan puheenparrelle. Ilmeisesti joku saamelaistonttu, mutta joka tapauksessa aivan hillitöntä menoa.

Tuosta noin, kuuden minsan jälkeen starttaa: Yle Uutiset 21.50: Yle Uutiset | Tv | Areena | yle.fi (http://areena.yle.fi/tv/1541950)

lapa78
07.06.2012, 08:15
Kyllä mä ihan vähän nauran tolle Graingerin kk:n pelikiellolle. Sitä en osaa sanoa menikö oikeaan osoitteeseen, mutta voi sitä kiukkua varsinkin, jos Espanja voittaa kisat. Toisaalta taas olisi ollut kiva lukea kaikki ne itkupotkut, jos Espanja ei pärjääkään. Eli en sittenkään taida nauraa.

Tifosi
07.06.2012, 08:20
Kyllä mä ihan vähän nauran tolle Graingerin kk:n pelikiellolle. Sitä en osaa sanoa menikö oikeaan osoitteeseen, mutta voi sitä kiukkua varsinkin, jos Espanja voittaa kisat. Toisaalta taas olisi ollut kiva lukea kaikki ne itkupotkut, jos Espanja ei pärjääkään. Eli en sittenkään taida nauraa.

Tälle minäkin nauroin. Nyt jäi "hyvät" väännöt vääntämättä sunnuntaina.

Pisin Kääpiö 186cm
07.06.2012, 08:35
Kyllä mä ihan vähän nauran tolle Graingerin kk:n pelikiellolle. Sitä en osaa sanoa menikö oikeaan osoitteeseen, mutta voi sitä kiukkua varsinkin, jos Espanja voittaa kisat. Toisaalta taas olisi ollut kiva lukea kaikki ne itkupotkut, jos Espanja ei pärjääkään. Eli en sittenkään taida nauraa.Varsinainen täsmänouto. Olisinko väärässä jos epäilen ettei pelikiellon ajoitus ollut sattumaa ja puhtaasti ajankohtaisiin kirjoituksiin perustuvaa. Ettei vaan muutamien tahojen keskuudessa olisi päätetty hyvissä ajoin että kisojen aattona napsahtaa. Ei sillä että moittisin, osoittaa pelisilmää suorittaa hyvin ajoitettu poisto.

Evil
07.06.2012, 08:42
Varsinainen täsmänouto. Olisinko väärässä jos epäilen ettei pelikiellon ajoitus ollut sattumaa ja puhtaasti ajankohtaisiin kirjoituksiin perustuvaa. Ettei vaan muutamien tahojen keskuudessa olisi päätetty hyvissä ajoin että kisojen aattona napsahtaa. Ei sillä että moittisin, osoittaa pelisilmää suorittaa hyvin ajoitettu poisto.
Tästä tulee mieleen vanhan kotikauppalani kylähullu, Arttu. Sellainen jälkeenjäänyt kaveri, kova mölyämään ja uhoamaan mutta suhteellisen vaaraton. Se keräsi aina sakkoja julkijuopottelusta sun muusta häiriön tuottamisesta, ja kun ei sillä rahaa koskaan ollut niin joutui lusimaan ne. Aina se toivoi että saisi istua sakkonsa talvisaikaan, mutta yleensä se vietiin juuri ennen paikkakunnan vetonaulaa, viikon kestävää kesätapahtumaa, jota se oli odottanut että pääsee möykkäämään ulkopaikkakuntalaisille. Hitto, tyyppi oli aina kiukkuinen kun syksyllä pääsi häkistä. Taas veivät häneltä kesän kohokohdan, sattana.

Surukuku
07.06.2012, 11:10
Tästä tulee mieleen vanhan kotikauppalani kylähullu, Arttu. Sellainen jälkeenjäänyt kaveri, ...

Kivenpyörittäjän kylä Pohjois-Karjalassa...

...tai sitten yks Arttu sydän-Hämeestä: Puukon Veljekset (http://www.youtube.com/watch?v=6YQswREPXsg) Linkki: Youtube/Kummeli

Balrog
07.06.2012, 15:51
Niko Kivelä kertoo lennostaan Air Chinalla.

http://www.youtube.com/watch?v=drp5qX8pgn4

kämmäri
07.06.2012, 18:05
Tällä hetkellä naurattaa Henry Laasasen vanhahko blogikirjoitus Uudessa Suomessa. Hän on koonnut kirjoitukseensa parhaita paloja eräästä Taideteollisen korkeakoulun väitöskirjasta. Jotenkin tuosta lainatusta tekstistä tulee mieleen eräs palstan kirjoittaja.

Linkki edellämainittuun blogikirjoitukseen
(http://henrylaasanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/56378-diripimpperipompperipededum)

choose_life
07.06.2012, 18:24
Horon nimeä en tiedä, eikä tosin kiinnostakaan. Sen sijaan haluaisin mielelläni kuulla lisää, jos jollakin on esittää vertailukohtia eri hokiterojen sänkykamaritaidoista. Mielestäni Saran kannattaisi kertoa nyt kaikki. Hänellä on varmasti riittävästi dataa, jotta voitaisi miettiä esim, onko pelipaikalla merkitystä? Miten suuri merkitys on, onko vasen vai oikea pakki? Laitahyökkääjä vs. sentteri ja siitä sitten eteenpäin. Onko maalivahdit ilman suuria housujaan ja isoa mailaansa lopulta tavallisia pienimunaisia miehiä? Haluaisin myös kuulla Osmo Kontulan näkemyksen asiasta.
...

Mikä olisikaan jännittävämpää kuin vahinkovauva, jonka isästä ei ole tietoa. Kasvattaisi maajoukkueessakin vähän stressinsietokykyä.

Erityispinnat etenkin O. Kontulasta. Muutakin voisi kommentoida, mutta ei kehtaa;) jatkakaa.

Freddie Freeloader
07.06.2012, 18:36
Erityispinnat etenkin O. Kontulasta. Muutakin voisi kommentoida, mutta ei kehtaa;) jatkakaa.

Mistäs tuo löytyy? Muusta en tiedä suunnilleen mitään, mutta tuohon maalivahtikysymykseen voin vastata, että kyllä.

choose_life
07.06.2012, 18:39
Mistäs tuo löytyy? Muusta en tiedä suunnilleen mitään, mutta tuohon maalivahtikysymykseen voin vastata, että kyllä.

Sarasieppi-ketju (puolustukseksi mainittakoon, että klikkasin sitä vahingossa: piti mennä seuraavaan eli Miellyttävät sanonnat -ketjuun).

Enkä edelleenkään kommentoi, vaikka kiusaus onkin suuri:).

Designer
07.06.2012, 20:30
SM-Liigan keskustelussa herätellään pientä vääntöä akselilla Kerho-Jokerit, ihan vaan kesäkuun alun kunniaksi. Kivaata!

Pisin Kääpiö 186cm
07.06.2012, 20:47
Tästä tulee mieleen vanhan kotikauppalani kylähullu, Arttu. Sellainen jälkeenjäänyt kaveri, kova mölyämään ja uhoamaan mutta suhteellisen vaaraton. Se keräsi aina sakkoja julkijuopottelusta sun muusta häiriön tuottamisesta, ja kun ei sillä rahaa koskaan ollut niin joutui lusimaan ne. Aina se toivoi että saisi istua sakkonsa talvisaikaan, mutta yleensä se vietiin juuri ennen paikkakunnan vetonaulaa, viikon kestävää kesätapahtumaa, jota se oli odottanut että pääsee möykkäämään ulkopaikkakuntalaisille. Hitto, tyyppi oli aina kiukkuinen kun syksyllä pääsi häkistä. Taas veivät häneltä kesän kohokohdan, sattana.Liian pitkä signatureksi, mutta jokin tuollainen Grainger-allegoria pitäisi saada jonkin futisketjun huoneentauluksi.

TQoFE
07.06.2012, 21:21

Siis mitä!!???? Ihanko turhaan otin rintoihini Janne will you marry me? -tatuoinnin?

choose_life
07.06.2012, 21:24
Siis mitä!!???? Ihanko turhaan otin rintoihini Janne will you marry me? -tatuoinnin?

Todennäköisesti, koska asia on suoraan verrannollinen ykkösvahdin asemaan, torjuntaprosenttiin ja muuhun yleiseen egotrippail... no niin;).

Freddie Freeloader
07.06.2012, 21:24

Lundell on asia erikseen, ei sitä vakavasti otettavana maalivahtina ole kukaan pitänytkään enää pitkiin aikoihin. Paitsi ehkä Sakke.

Pisin Kääpiö 186cm
07.06.2012, 21:58
Siis mitä!!???? Ihanko turhaan otin rintoihini Janne will you marry me? -tatuoinnin?On tuo parempi kuin jokin Längistä sisään -tyyppinen neulontakuvio.

Sennin Wakizashi
07.06.2012, 22:05
AKT:lle. Herranjestas sentään, mikä tyrkkyjen friikkisirkus noiden kolmen kirjaimen takana pitää majaa; Timo Räty, Hilkka Ahde, Nesrin Can ja, sokerina pohjalla, Jape Lovén - 'nuff said. Meininki on kuin jostain todella paskasta poliittisesta satiirista tai Game of Thrones -parodiasta, joka ei naurata. Antti Kaikkonen vain puuttuu.

J.Petke
07.06.2012, 22:08

Juu ja eiköhän tuo olisi tullut seväksi vaikka sen olisi tatuoinut vaan toiseen tissiin.

Evil
07.06.2012, 22:22
AKT:lle. Herranjestas sentään, mikä tyrkkyjen friikkisirkus noiden kolmen kirjaimen takana pitää majaa; Timo Räty, Hilkka Ahde, Nesrin Can ja, sokerina pohjalla, Jape Lovén - 'nuff said. Meininki on kuin jostain todella paskasta poliittisesta satiirista tai Game of Thrones -parodiasta, joka ei naurata. Antti Kaikkonen vain puuttuu.
Odotahan vaan, kun AKT:n tunkiota pöyhitään oikein tiheäpiikkisellä talikolla. Sieltä löytyy taatusti yhteyksiä Ilkka Kanervaan, Arto Merisaloon, Volvo Markkaseen, Matti Eskoon, Mattiesko Hytöseen, Joonas Hytöseen, Hannes Hyvöseen, Hannes Kolehmaiseen ja Pekka Siitoimeen.

Freddie Freeloader
07.06.2012, 22:27
Odotahan vaan, kun AKT:n tunkiota pöyhitään oikein tiheäpiikkisellä talikolla. Sieltä löytyy taatusti yhteyksiä Ilkka Kanervaan, Arto Merisaloon, Volvo Markkaseen, Matti Eskoon, Mattiesko Hytöseen, Joonas Hytöseen, Hannes Hyvöseen, Hannes Kolehmaiseen ja Pekka Siitoimeen.

Tuostahan nyt ei puutu kuin Toivo Sukari, Pentti Matikainen ja Kyösti Kakkonen, jos nimittäin ihan kunnolla halutaan riman alta mennä.

TQoFE
07.06.2012, 22:40
Juu ja eiköhän tuo olisi tullut seväksi vaikka sen olisi tatuoinut vaan toiseen tissiin.

Halusin käyttää isompaa fonttia.

Freddie Freeloader
07.06.2012, 22:44
Halusin käyttää isompaa fonttia.

Tekisi mieli kysyä, että oliko se lihavoitu, mutten taida uskaltaa. Voipi tulla turpaan nimittäin.

Evil
08.06.2012, 01:08
Tekisi mieli kysyä, että oliko se lihavoitu, mutten taida uskaltaa. Voipi tulla turpaan nimittäin.
Voihan sen suomentaa boldattu-sanasta että röyhkennetty.

Janiz80
08.06.2012, 10:02
Nauran Jypin uuden toimitusjohtajan ansioluettelolle. Viittaus Jatkiksen etusivun uutiseen.

RuuhkaTukka
10.06.2012, 00:31
Tuli luettua FF2-foorumia ja ketjua Muiden keskustelupalstojen helmiä (http://futisforum2.org/index.php?topic=30643.0). Siellä osui silmään f1-foorumille kirjoitettu kuvaelma jalkapallon historista. Lainaan sen tähän suoraan, koska FF2-foorumin linkki alkuperäiseen kirjoitukseen ei toimi.

Jalkapallo on joukkueurheilulaji, jossa värikkäästi pukeutuneet pelaajat potkivat nahkapalloa pitkin nurmelle rajattua aluetta, pelikenttää.

Jalkapallon historiaa

Ensimmäiset oireet jalkapallosta ilmestyivät ihmiskunnan keskuuteen 300-luvun Englannissa, jossa tuolloin vielä puhekyvyttömät alkuasukkaat selvittelivät heimojen välisiä kiistoja potkimalla toisaan palleille. Englantilaiset pallit ovat tunnetusti pienet ja ne usein hävisivät pelin tiimellyksessä, joten roomalaismiehityksen aikana pelivälineeksi yleistyivät roomalaisten mukanaan tuomien norsujen testiikkelit.Muutamassa vuodessa roomalaiset kyllästyivät kylmään ja sateiseen saareen ja häipyivät norsuineen. Tämän johdosta englantilaiset palasivat alkuperäisiin pelivälineisiin.

Varsin pitkään peli säilyi muuttumattomana, kunnes 1700-luvulla Englannin hallitsija Margaret Thatcher I kielsi pallien potkimisen maan nuorten miesten metroseksualisoitumisen pelossa. Nuoriso purki tarmoaan potkimalla kaikkea muuta. Mummojen, koirien ja tyhjänpotkimisen jälkeen suosituksi pelivälineeksi nousivat maassa hyvin yleiset, noin nykyisen jalkapallon kokoiset rotat. Tässä vaiheessa peliin tuli mukaan juokseminen, elävä rotta kun ei mielellään pysy paikallaan potkittavana. Pienen saarivaltion rotat kuolivat nopeasti sukupuuttoon ja taas oli briteillä pallo hukassa. Tuntemattomaksi jäänyt turkistarhaaja keksi lopulta täytää ylensyöneen, kuolleen englanninspringerspanielin sahajauhoilla. Näin muodostui nykyisen kaltainen peliväline. Vuodesta 1998 pallot on valmistettu, eläinsuojelijoiden vaatimuksesta, synteettisistä spanieleista.

Varsinaiset säännöt peliin syntyivät sattumalta, kun etelä-korealaisen geenilaboratorion koe-eläintarhasta karkasi lauma lepakon ja seepran risteytyksiä, erotuomareita. Nämä lisääntyivät luonnossa holtittomasti, ja pesiytyivät lähes kaikkien joukkuepelien harrastuspaikoille. Siellä nämä isot, hidasliikkeiset sokeat nisäkkäät viheltelevät aina, kun luulevat että lähistöllä tapahtuu jotakin. Viheltely ei lakkaa ennekuin erotuomari tuntee olonsa turvalliseksi, joten pelaajien on pakko pysähtä ja hiljentyä, että tuomari rauhoittuu. Muita lajeja, kuten esimerkiksi jääkiekkoa varten erotuomareita on kesytetty ja koulutettu, mutta jalkapallokentällä pesivät tuomarit ovat edelleen luonnonvaraisia ja erittäin säikkyjä.
Kohta tulee... kohta... MAAAALI!
Kohta tulee... kohta... MAAAALI!

Arat erotuomarit ja pallittomat pelaajat luovatkin jalkapalloon sen ominaisuuden joka muista joukkuepeleistä puuttuu; Kentällä ei yleensä tapahdu mitään.

Pelin kulku

Pelin alussa koreasti pukeutuneet pelaajat kirmaavat kentälle vilkutellen ja pyllyä keinutellen. Joukkueet kokoontuvat kentän vastakkaisiin päätyihin, maalin edustalle ja läpsivät toisiaan leikkisästi pyllylle. Tämän jälkeen joukkueen paras pelaaja, eli se jolla on suurimmat timanttikorvikset ja kallein kampaus, siirtyy kentän keskustaan ja muu joukkue sijoittuu hänen taakseen. Tässä vaiheessa pallo toimitetaan erotuomarille, joka heittää pallon pois, säikätää ja vihetää. Kun pallo on irrallaan kentällä, kukin pelaaja yrittää päästä potkaisemaan sitä. Huonommat pelaajat, eli ne joilla on halvin kampaus, voivat yrittää osua palloon myös päällään. Jos kaksi vastakkaisten joukkueiden pelaajaa ajautuu liian lähelle toisiaan, molemmat asettuvat nurmikolle makaamaan ja huutaman. Erotuomari säikähtää, viheltää ja saattaa kohottaa punaisen tai keltaisen kortin. Pelin tiimellyksessä pallo saattaa ajautua maaliin. Tällöin pelaajat palaavat omiin kentän päätyihinsä läpsimään toisiaan pyllylle. Ihanaa. Peli loppuu, kun tähtipelaajien kampaus lässähtää ja dödö pettää. Tässä vaiheessa yleensä pelaajat riisuvat paidat pois, halailevat ja läpsivät toisiaan pyllylle. Tämän jälkeen joukkeet vetäytyvät pukuhuoneesiinsa yhteiseen suihkuun.

redcat
10.06.2012, 15:09
Naisten autolla-ajotaito herättää aika ajoin hilpeyttä... kuten näkyy (http://www.youtube.com/watch?v=yZBjcO3HP5A&feature=b-mv)... tosin hieman ihmetyttää kyllä hänen toimenpiteensä tapahtuneen jälkeen. Sinällään kyllä kuuluisi kategoriaan "pitäisikö itkeä vaiko nauraa?"

Konsta Kepuli
11.06.2012, 20:34
Hieman huvittaa kun tuolla Ukrainassa järjestysmiesten selässä näyttäisi lukevan "ohrana".

Pisin Kääpiö 186cm
11.06.2012, 20:43
Hieman huvittaa kun tuolla Ukrainassa järjestysmiesten selässä näyttäisi lukevan "ohrana".Tästä venäläissukuisesta vartijaa tarkoittavasta sanasta aikanaan kuuluisa meikäläinenkin ohrana on johdettu.

Kihaus
11.06.2012, 21:21
Hieman huvittaa kun tuolla Ukrainassa järjestysmiesten selässä näyttäisi lukevan "ohrana".

Paremmalta se kuitenkin kuulostaa kuin "ape".

Tifosi
12.06.2012, 12:37
Litmanen YLE:n blogissaan: "Sain tekstiviestin, jossa sanottiin lauantain Hollanti-Tanska-ottelun jälkeen seuraavaa: Egoland 0 - Legoland 1. Mielestäni erittäin osuva arvio pelistä, joka varmisti sen, että vähemmän legoja tuottavalla maalla on kohtalonottelu edessään keskiviikkona Harkovassa."

julle-jr
12.06.2012, 14:00
Hieman nauratti allalinkitetyn Kauppalehden uutisen lyhyt ja ytimekäs kuvateksti.

Sponsorointi hiipuu Suomessa | Kauppalehti.fi (http://www.kauppalehti.fi/5/i/yritykset/yritysuutiset/uutinen.jsp?oid=201206192139)

Wicci
13.06.2012, 11:31
Elintarvike-ketju on lipsahtanu aika spermaseks. Osa ei enää tiedä millon puhutaan jäätelöstä, sipseistä vai spermasta. Yksinkertaista mutta hauskaa.

charger
13.06.2012, 12:13
Ruotsalaisten touhuille:

Ruotsin EM-joukkue sai aikaan kohun - vapaapotkuja paljaaseen takapuoleen! - Ilta-Sanomat (http://www.iltasanomat.fi/jalkapallo/art-1288476612477.html)

Vesuri
13.06.2012, 12:14
Elintarvike-ketju on lipsahtanu aika spermaseks. Osa ei enää tiedä millon puhutaan jäätelöstä, sipseistä vai spermasta. Yksinkertaista mutta hauskaa.Yllättävän yksinkertaista. Jäätelöstä puhuttaessa puhutaan jäätelöstä ja sipseistä puhuttaessa sipseistä. Spermasta siellä ei ole elintarvikkeena puhuttu lainkaan. Ei kaikesta kannata yrittää löytää mitään irstaita spermajuttuja, vaikka olisi kuinka kieroutunut mieli. Asiat voivat olla myös juuri sitä mille ne näyttää.

sampio
13.06.2012, 12:18
Niinpä, kaksimielisyys on kuulijan korvassa tai lukijan mielikuvituksessa.

Lidlissä on muuten amerikkalaiset jäätelöt tarjouksessa. Sipseistä en tiedä.

Alamummo
13.06.2012, 12:30
Ruotsalaisten touhuille:

Ruotsin EM-joukkue sai aikaan kohun - vapaapotkuja paljaaseen takapuoleen! - Ilta-Sanomat (http://www.iltasanomat.fi/jalkapallo/art-1288476612477.html)
Tämähän vain todentaa sen, mistä aina puhutaan eli ruotsalaismiesten halusta penetroida toistensa peräaukkoihin.

charger
13.06.2012, 12:35
Ilta-Sanomat olisi kyllä voinut otsikoida ihan rehellisesti:

"Ruotsin maajoukkuepelaajat vetelevät toisiaan perseeseen" :D

sampio
13.06.2012, 12:37
Ruotsalaisten touhuille:

Jotenkin iskee mieleen Kummelit ja Meanwhile in Sweden...

Murmeli
13.06.2012, 13:34
Onkohan varmasti nyt linkin kuvailu (http://keskustelu.jatkoaika.com/showpost.php?p=4211410&postcount=804) hoidettu kunnolla. Vielä voisi pari kertaa varmuuden vuoksi mainita.

motamoro
13.06.2012, 15:24
Ruotsalaisten touhuille:

No voi jehna mikä "kohu". Käsi ylös ketä ei ole "Persettä" koskaan pelannut? Ilmeisesti Lars Arrhenius, tai sitten hän on aina hävinnyt ja pahoittanut mielensä pelin johdosta iankaikkisesti. Nauran siis Larsille, tai oikeastaan pitäisi ehkä itkeä.

Luki siellä jossain välissä Vetoja paljaaseen takapuoleen (http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=99396&c=5)

FASlapsi
13.06.2012, 15:47

Oli ne sentään linkittänyt ton uutisen alle mielestään aihetta sivuavan jutun, jonka mukaan:

"Italian hyökkääjä Antonio Cassano toivoo, ettei Italian EM-joukkueesta löydy homoja."

Kursivointi oma. Vaikkei pitäisi olla.

Spiit
13.06.2012, 16:34
Ruotsalaisten touhuille:

"Oikeaoppiseen" asentoon tuo veskari ainakin hyppää heti aluksi, pettyiköhän pahasti kun selän takaa alkoi lentämään pelkkiä palloja kohti...

Artikkeli osuu aika hyvin myös tuonne "Pitäisikö itkeä vai nauraa" -osastolle, kun lueskelee tuon ruotsalaisen ammattiloukkaantujan kommentteja, joiden mukaan ruotsalaisten maajoukkue toimii nyt tämän seurauksena huonona esimerkkinä kiusaamisen vastustamista ajatellen. Hohhoijaa..

edit. Jaahas, motamoro olikin kommentoinut jo tuossa aiemmin tästä samasta Larsista, jota ei pikkupoikana otettu mukaan perseeseenvetotreeneihin.!

Kalalokki
14.06.2012, 09:51
Tämän aamuisen vitutusketjun tarjonnalle. Siellä veljet etsiskeli täyttä häkää joidenkin kroaattien tissejä internetin syövereistä ja päätyivätkin sitten ihmettelemään keski-ikäisten teurasporsastusten sekoilua jossain paikallisessa ruuhkabussissa.

Heheheheeee..

Pavlovin Koira
14.06.2012, 10:26
Ruotsalaisten touhuille:

Eikös tuossa ole kyse ihan maailmanlaajuiseksi levinneestä perskympistä. Vuosi-pari takaperin oli Suomenkin lehdistössä pienimuotoinen "kohu" siitä kun jonkun jalkapallojuniorin vanhemmat olivat pahastuneet perskympin käytöstä joukkueessaan. Oli oikein yleisöäänestyksiä että onko Perskymppi nöyryyttävää.

John Copter
14.06.2012, 13:25
Ehkä upeimmat kotisivut koskaan: Suomen Farkkumuseo (http://www.suomenfarkkumuseo.fi/)

Luulin ensin läpäksi, mutta jampan nimi on oikeasti Matti Majava ja tuo katuosoitekin osuu kuin jäätelö selkään.

Leon
14.06.2012, 13:43
Ehkä upeimmat kotisivut koskaan: Suomen Farkkumuseo (http://www.suomenfarkkumuseo.fi/)

Luulin ensin läpäksi, mutta jampan nimi on oikeasti Matti Majava ja tuo katuosoitekin osuu kuin jäätelö selkään.
Mistäs luulet Beavers -farkkujen saaneen nimensä?

John Copter
14.06.2012, 13:49
Mistäs luulet Beavers -farkkujen saaneen nimensä?

Kyllä mä sen siihen yhdistin samantien. Tuo on vain kokonaisuutena jotain sangen upeeta.

M10
14.06.2012, 14:58
Farkku-keskustelusta tuli mieleen tämä klassikko

Nice Beaver (http://www.youtube.com/watch?v=zhyCL-ELRxg)

Masculine
14.06.2012, 18:47
Näin kesällä on mukava naureskalla Esko Seppäselle.

"Pulkkisen kroppa on kuin voipaketti, kun sitä vertaa huippu-urheilijan vastaavaan."
"Pulkkinen on jääkiekkoilijaksi ylipainoinen, mikä saa hänen poikkeuslahjansa pysymään visusti piilossa."

Näitä jaksettiin ihmetellä jo tuon jutun(linkki urheilulehteen (http://www.urheilulehti.fi/jaakiekko/pahin-skenaario-toteutui-teemu-pulkkisen-tilanne-katastrofi)) tultua nettiin, mutta näin jälkikäteen tämä naurattaa jo aika paljon. Varsinkin kun katsoo tämän youtube-videon (http://www.youtube.com/watch?v=sBzaGBi_TYw&feature=g-all-u) tai tarkemmin sanottuna kohdasta 0:40 eteenpäin. En tiedä kuinka hyvässä kunnossa pelaajan pitäisi olla, mutta aika mielenkiintoisissa paketeissa tulee Seppäsen voi.

maken veivi jr.
14.06.2012, 19:50
Tää on varmaan joku alitajuntainen juttu, miksi itsekin olen aloittanut pienenä poikana ManUa kannattamaan. Kiva kuvakollaasi joukkueen pelaajien hellyydenosoituksista (https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150960854033433&set=a.401644463432.167499.209399938432&type=1&theater)

Pekkis
14.06.2012, 21:18
En tiedä kuinka hyvässä kunnossa pelaajan pitäisi olla, mutta aika mielenkiintoisissa paketeissa tulee Seppäsen voi.

Jos sinulta löytyy paidatonta kuvaa maaliskuulta, niin oltaisiin paljon viisaampia. Ja kun tunnut olevan hyvin perillä kaverin kunnosta, niin viitsitkö laittaa uutta kuvaa legendaarisen "omatoimijakson" jälkeen?

Onhan se ihan vitun naurettavaa, että jääkiekkoilijoiden kuntoa voi arvioida ulkoisen habituksen perusteella. Oletusarvona noin hyvin tienaavien urheilijoiden kohdalla pitäisi olla, että kaikki edes näyttävät urheilijoilta, ja läpi vuoden. Kuntoa arvioitaessa mittarina pitäisi toimia ihan jokin muu kuin silmät.

Tälle nauran juuri nyt.

Masculine
14.06.2012, 21:35
Jos sinulta löytyy paidatonta kuvaa maaliskuulta, niin oltaisiin paljon viisaampia. Ja kun tunnut olevan hyvin perillä kaverin kunnosta, niin viitsitkö laittaa uutta kuvaa legendaarisen "omatoimijakson" jälkeen?

Ei ole kuvaa, mutta jokainen Teemu Pulkkisen nähnyt tietää näiden voipaketti-juttujen olevan ihan roskaa. Ei Pulkkinen välttämättä noin kovassa kunnossa ollut (joukkueen paras 30min juoksussa, 7520m), mutta kai sen jokainen tajuaa ettei voipaketista tule noin rautaista jätkää parissa kuukaudessa, varsinkaan kun Seppäsen mukaan harjoittelu ei edes maita.

Pakko kysyä, että oletko samaa mieltä Seppäsen kanssa vai mistä tämä pätemisen tarve kumpuaa? Mitä tuohon silmillä kunnon mittaamiseen tulee, niin jos kaveria sanotaan ylipainoiseksi ja voipaketiksi, niin kyllähän sen silmilläkin pitäisi nähdä, jos paikkansa kerran pitää.

Pekkis
14.06.2012, 23:23
Pakko kysyä, että oletko samaa mieltä Seppäsen kanssa vai mistä tämä pätemisen tarve kumpuaa?

Oletkos nyt lukenut ton jutun ihan ajatuksella läpi? Erittäin hyvä kirjoitus mielestäni.

Päteä, en koe tarvetta.

Balrog
15.06.2012, 13:21
Tää on varmaan joku alitajuntainen juttu, miksi itsekin olen aloittanut pienenä poikana ManUa kannattamaan. Kiva kuvakollaasi joukkueen pelaajien hellyydenosoituksista (https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150960854033433&set=a.401644463432.167499.209399938432&type=1&theater)

Kommentit ovat myös aika koomisia, "Jari Holopainen Oliko se niin, että Antti Niemellä on vielä takaportti auki maajoukkueelle?", "Masa Tikkala haistakaa kendo hintit vittu!", "Samuli Christiansen Siinä ei ole naiset kuin tiellä, kun kaksi miestä kunnolla toisiaan rakastaa."