PDA

View Full Version : Ipan fanit, mistä päin Suomea olette ?

TwilightZone
29.03.2001, 16:22
Tuppuran faneja tuppaa olemaan vähän kaikkialla, mutta Ipan faneja näkee harvemmin Tampereen ulkopuolella (ellei sitten ole muuttanut esim. opiskelun takia) . Mistäspäin te palstaa lukevat Ipa-fanit olette, ja kuinka usein käytte peleissä ?
Itse asun Pyynikillä. Tällä kaudella olen nähnyt n. 20 peliä (mm. kaikki paik.pelit paitsi 1:6 päättynyt), joista 3 "varsinaisesti" vieraissa(tapparan kotiotteluja ei lasketa) : 1*HPK runkosarjassa ja 2 ensimmäistä pleijarimatsia Hesassa)

Hiili
29.03.2001, 16:43
En ole ipafani, mutta tunnen erään vinksahtaneen. ;-) Kaveri asuu Vantaalla ja kannattaa Ilvestä. Terveisiä koiralle. Vuh-Vuh!!

Niin no... onhan noita kaveripiirissä muitakin. Yksi kannattaa Ässiä, toinen Tepsiä ja kolmas Lukkoa. Että sellaista. Ja kaikki ovat syntyperäisiä Vantaalaisia.

BTW: törkeää nimenvääntelyä.

hammer lynx
29.03.2001, 17:41
Koivistonkylä on nykyinen osoite. Olen muuttanut Lahdesta
Tampereelle kuusi vuotta sitten.

Johnny99
01.04.2001, 01:28
Viestin lähettänyt käyttäjä Hiili

Niin no... onhan noita kaveripiirissä muitakin. Yksi kannattaa Ässiä, toinen Tepsiä ja kolmas Lukkoa. Että sellaista. Ja kaikki ovat syntyperäisiä Vantaalaisia.

En tajua. Jos on henk.koht./sukulaisuussiteitä toiselle paikkakunnalle, niin kässään vielä. Tai jos omalla paikkakunnalla ei oo seuraa. Muuten hankala ymmärtää. Eihän kukaan Ruotsiakaan kannata mm-kisoissa, vaikka se kuinka olisi paras joukkue!

keltainen vaara
01.04.2001, 22:38
Minä en voi ymmärtää, mitä vaikutusta asuinpaikalla voi olla suosikkijoukkueen suhteen.
Minä kyllä asun Tampereella, mutta tiedän, että kannattaisin Ilvestä vaikka asuisin Torniossa.
Itse esim. kannatan jääpallossa OLS:aa, pesäpallossa Kiteetä jne.

Kun joku joukkue kolahtaa, niin se kolahtaa eikä paikkakunnalla ole mitään merkitystä siinä.
Minulla on muuten jostain sellainen tuntuma, että eteläisessä Itä-Suomessa on Ilveksen
kannattajia. Kannattaisin Ilvestä, vaikka olisin ruotsalainen.