View Full Version : Vieraspeleihin lähtijät/Rauman ulkopuolelta peleihin kulkevat: kausi 2010-2011
Silmiini ei ainakaan osunut että tällainen ketju olisi vielä avattu. Eli tänne voisi kirjoitella jos on lähdössä katsomaan Lukon vieraspelejä ja omassa autossa on vielä tilaa tai jos olisi kiinnostusta lähteä peliin mutta kyyti puuttuu. Myös Rauman ulkopuolella asuvat kannattajat voisivat kirjoitella tänne, jos ovat johonkin päin suomea Lukon peliä lähdössä katsomaan mutta kyytiasiat ovat epäselviä.
Ainakin täällä Tampereella tuntuu asuvan useita Jatkoaikaankin kirjoittelevia Lukko-faneja, joten jos kiinnostusta lähteä peleihin löytyy niin tähän ketjuun vaan viestiä. Ainakin itse olisin enemmän kuin kiinnostunut lähtemään paikanpäälle katsomaan esim. kevään pleijariotteluita Raumalle/muualle Suomeen. Itselläni on auto käytettävissä mahdollisuuksien mukaan ja ainakin nyt keväällä olen pelejä lähdössä katsomaan aina kuin vain on mahdollista. Joten halukkaat lähtijät ja autonomistajat vaan ilmoittautumaan mieluiten mahdollisimman ajoissa ennen peliä jotta saadaan kyyti järjestettyä!
PS. Voisitteko moderaattorit laittaa tämän ketjun pysyväksi?
Erinomainen idea! Itse olen monesti halunnut lähteä lukon vieraspeleihin mutta kyydin puutteessa ei ole tullut lähdettyä. (tämän päivän peli hyvänä esimerkkinä) Varsinkin lähistöllä pelattaviin vieraspeleihin olisin useinkin lähdössä (mm. Ässät, TPS, Ilves, Tappara) Tämähän voisi pelata niin että ihmiset jotka omalla autollaan on lähdössä ilmoittaisi täällä että autoon mahtuu. Toki ymmärrettävää on jos jotkut ei halua tuntemattomia chat-ihmisiä autoonsa matkaseuraksi :)
Locksmith
26.02.2004, 14:56
Tässä ketjussa voisi mielestäni kertoa hieman noista Lukon fanimatkoistakin. Esimerkiksi että mihn katsomoon liput ovat, koska me ulkoraumalaiset ei nähdä nettilärssistä mitään mainoksia ja tuo Lukon nettisivuilla oleva fani-osio on suorastaa surkea tuon tiedottamisen suhteen.
Kun tietää katsomon, niin voi sitten nekin, jotka tulevat omalla kyydillä, niin tulla samaan katsomoon ja näin ollen saadaan parempi tunnelma peliin. Esimerkiksi itse käyn kyllä katsomossa nämä pääkaupunkiseudun 3 kotihallia ja lauantaina Hämeenliinnaankin. Julkisilla kuljen eli autokyytiä en ole tarjoamassa, mutta olisihan se hyvä saada niistäkin infoa. Meinaan vaan, että jos tulee esim. viikonloppuna Raumalle käymään, niin sitten kuulee siellä, että on fanimatka vaikkapa nyt Tampereelle ja se olis tänään. Sitten kyselet paikkaa, niin busi on jo täynnä eli kun olisi aikaisemmin tiennyt, niin olisi voinut varata lipunkin jo aiemmin.
No sen nyt tiedän, että Turkuun ja Hämeenlinnaan on fanimatkat tiedossa, mutta katsomoista ei ole edelleenkään mitään tietoa. Ainahan todennäköinen arvaus on se pääty, jonne Lukko hyökkää 2 kertaa...Sekavaa tekstiä.. en tiedä ymmärsikö kukaan tästä mitään..
psychodad
26.02.2004, 15:26
Meinasin samaa kirjoitella kuin locksmith, välillä jäänyt pääkaupunkiseudun matsit katsomatta, kun en ole saanut vaimosta seuraa katsomoon enkä ole tiennyt missä katsomossa olisi lukkofaneja. Se olisi hyvä tietää.
Mitenköhän Blues-Lukko, onko tulijoita? Mihin katsomoon?
Locksmith
26.02.2004, 18:38
Kyllä sivullekirjoittanut ainakin saapuu Tapiolan liepeille keskiviikkona.. hyviä katsomoita voisi olla esim. 401 ja 406
TheBlade
27.02.2004, 00:07
Raumalla asuvien kannattaa seurata Uudenrauman urheiluseurat ilmoituksia, siellä Lukkofanit ilmoittelee fanimatkoista tietoineen.. tietysti jatkossa ne tekstit voisi tänne joku kopioida, itse kun asun Turussa niin on aika hankalaa..
Katsomopaikat on aina ollut sieltä päästä minne Lukko hyökkää 2 kertaa ja jos Lukkofanit on varannut lippuja etukäteen niin yleensä seuran lipunmyynnissä tiedetään minne raumalaiset on menossa..
EDIT: Itse kuulun Lukkofanit Ry:n hallitukseen mutta nyt tuo homma on jäänyt vähemmälle muuton takia.. ilmoittelu esim fanimatkoista on aika heikkotasoista mutta koitan vaikka parhaani mukaan saada infoa tänne jatkoaikaan..
jenttu87
27.02.2004, 17:19
Itse kuulun Lukko-fanit RY:öön ja suunnilleen kaikki tämän porukan järjestämät fanimatkat kierrän. Kovin suurta vaivaa ei siis minulle olisi kirjoitella näiden fanimatkojen infoja Uudesta Raumasta tännekkin. Ilmoituksista tosin ei yleensä tuo katsomo selviä, mutta ainakin tietäisitte, koska matkoja on ja minne....
Huomenna siis on tosiaan fanimatka Hämeenlinnaan, mutta sinne on jo myöhäistä ilmottautua, joten ei siitä sen enempää...
jenttu87
27.02.2004, 17:21
Itsekin kuulun Lukko-fanit RY:öön ja suunnilleen kaikki tämän porukan järjestämät fanimatkat kierrän. Kovin suurta vaivaa ei siis minulle olisi kirjoitella näiden fanimatkojen infoja Uudesta Raumasta tännekkin. Ilmoituksista tosin ei yleensä tuo katsomo selviä, mutta ainakin tietäisitte, koska matkoja on ja minne....
Huomenna siis on tosiaan fanimatka Hämeenlinnaan, mutta sinne on jo myöhäistä ilmottautua, joten ei siitä sen enempää...
Golden Fox
27.02.2004, 22:52
Itse olin ns. ensimmäisellä fanimatkalla Turussa torstaina mutta en fanibussin mukana.
Olen lähinnä käynny katsomassa pelit Raumalla ja lukon vieraspelit Porissa.
Olen kotoisin Porin lähistöltä niin ei ole ollut oikein aikaa tai mielenkiintoa lähteä.
Jos nyt play-offeihin päästään niin eiköhän sitä tule varmaan mentyä mukaan vieraspeleihin.
Mutta seuraavaan kauteen ajattelin hiukan panostaa tota
asiaa. Liittymällä ekaksi Lukkofani ry:n.
PS. Rahaa näemmä ei ole koskaan liikaa, kun katselee hintoja fanimatkoihin.
www.irclukko.cjb.net
TheBlade
27.02.2004, 23:54
Tuolta löytyy faneista vähän tietoa: http://www.raumanlukko.fi/?s=fanit
Jos tosiaan aikoo ostaa seisomakatsomoon kausikortin niin faneihin liittyminen kannattaa ehdottomasti.. Ja maksun saa muutenkin takaisin nopeasti fanimatkojen alennuksista ja fanituote alennuksista.. (pieni mainosspiikki)
Play-offeihin tehdään varmasti matkoja joten ilmoittelua kannattaa seurata ja varata paikkansa hyvissä ajoin..
Mitenköhän Blues-Lukko, onko tulijoita? Mihin katsomoon? [/B][/QUOTE]
Minä olen ainakin menossa katsomaan Blues - Lukko matsia.
Raumalta ei ole tietääkseni tulossa fanikuljetusta. Jos jotain faneja tulee niin tulevat omilla autoilla.
psychodad
03.03.2004, 09:36
Nyt vielä viime hetken tietoja kehiin, missä katsomossa aiotte majailla, lukkomieliset?
En ole vielä päättänyt jaksaako vaivautua Itä-auto areenalle, koska eilinen oli kuitenkin kova pettymys. Mutta varmuuden vuoksi olisi kiva tietää missä muuta aikovat istua
tarkotus olis mennä tuonne 402 missä olin viimeksikin katsomassa, paikka oli jotakuinkin keskeltä ja ihan hyvin sieltä näki. Sinne vaan.
psychodad
03.03.2004, 15:29
Liput hommattu, katsomosta 406.
Locksmith
03.03.2004, 16:08
Itselläni ei vielä ole lippua, mutta hallilta sellaisen ostan. Tarkoituksena oli ostaa lippu katsomoon 401 tai 406 eli ostan sitten vaikka tonne 406 katsomoon lipun.
no ostan sitte itellenikin tuonne 406 katsomoon lipun kun te muutkin olette sinne menossa. Eipähän siinä kuin näkyy hallilla ja pidetään meteliä :)
psychodad
03.03.2004, 22:25
Kyllähän siellä tuntui tosiaan olevan Raumalaisia, juuri tuolla 406:ssa.
Raumalaisia tosiaan näkyi tänään olevan Espoossa. Itse hieman ihmettelin lippua ostaessani teksti '10 euron liput loppuunmyyty', joka oli liimattu siihen lipunmyynti kojun ikkunaan. En kylläkään tiedä missä ko. 10 euron paikat hallissa ovat, mutta aika tyhjää näytti hallissa olevan. No lippuemäntä arpoi koneestaan paikat katsomoon 405, josta kyllä näkyi ihan hyvin.
psychodad
04.03.2004, 00:02
Espoon halli oli kyllä todella hiljainen ja tylsä paikka vaikka puitteet ovat alusta lähtien olleet komeat. Ei tuota oikein jäähalliksi voi kehua. Äijänsuo voittaa tuon tyhjiön 100-0.
Ruutiveijari
04.03.2004, 10:15
Viestin lähetti Ojo
Raumalaisia tosiaan näkyi tänään olevan Espoossa. Itse hieman ihmettelin lippua ostaessani teksti '10 euron liput loppuunmyyty', joka oli liimattu siihen lipunmyynti kojun ikkunaan. En kylläkään tiedä missä ko. 10 euron paikat hallissa ovat, mutta aika tyhjää näytti hallissa olevan. No lippuemäntä arpoi koneestaan paikat katsomoon 405, josta kyllä näkyi ihan hyvin.
Ostitko lipun ennakkoon vai matsiin saapuessa?
Niitä 10 euron lippuja saa nääs vain ennakkoon, matsia ennen halvin on 11 euroa.
No niin. Runkosarja on taaksejäänyttä elämää ja tosipelit alkavat. Lukko aloittaa oman urakkansa Hämeenlinnassa 13.3 lauantaina. Nyt kaivataankin kaikkien tuki Lukolle, että saadaan kotietu Raumalle. Siispä kaikki kynnelle kykenevät mukaan ja huutamaan voitto Lukolle. Todennäköisesti fanikuljetus järjestetään Raumalta, mutta itse olen ainakin lähdössä Helsingistä katsomaan tuota ottelua. Jos jollakin on tietoa mihin katsomoon Lukon kannattajat meinaavat asettua, niin infoa vaan tänne, että muutkin osaavat ostaa lipun samaan paikkaan.
Metalwarrior
08.03.2004, 13:27
Parin fanibussin voimin on tarkoitus lauantaina lähteä. Inga sanoit että bussi lähtee 13.30 ja hinta on jotain 33-35 egen kieppeillä. Siitä mihin katsomoon mennään ei ole vielä tietoa.
Jos en ihan väärin muista, niin päädyn B2 on yleensä ollut vieraskannattajien miehittämä.
Onko kukaan lähdössä Tampereen suunnalta Raumalla 15.03 pelattavaan HPK-otteluun? Kyytiä tarvittaisiin, laittakaa yv:tä tulemaan jos joku on menossa.
psychodad
09.03.2004, 10:58
Onko kukaan menossa pääkaupunkiseudulta ensi viikon peleihin Raumalle? Jos olet, ja haluat jonkun jakamaan bensakuluja, ilmoittele ihmeessä.
Ruutiveijari
09.03.2004, 13:30
Viestin lähetti psychodad
Onko kukaan menossa pääkaupunkiseudulta ensi viikon peleihin Raumalle? Jos olet, ja haluat jonkun jakamaan bensakuluja, ilmoittele ihmeessä.
Sama kiinnostaisi minuakin. Ja bensarahaakin löytyy - voin kahveetkin tarjota. Oikein nisun kera.
Ruutiveijari & Psychodad
Minä olen miettinyt, että vosin lähteä perjantaina 19.3 Raumalle katsomaan matsia. Mukaan kyllä mahtuu ja seurakin kelpaa. On aika pitkästyttävää ajaa yksinään. Mulla ei ole kyllä vielä lippua siihen otteluun, mutta eiköhän se järjesty jotenkin. Mietin vielä viikonlopun ylitse ja ilmoittelen viimeistään maanantaina olenko lähdössä.
psychodad
10.03.2004, 12:01
Ok. En ole itsekään vielä 100% varma, mutta mieli tekisi kyllä. Ongelmaksi muodostuu nyt se lippujen saanti. Raporttien mukaan istumaan ei taida enää päästä, tai jos vielä pääseekin niin sekin ikkuna menee kiinni muutamassa tunnissa. Eipä seisomakatsomossakaan vikaa ole.
Tilasin tänään hockey night plussan, mutta onhan se lätkä parasta paikan päällä.
Ilmoittele kun päätät.
Ruutiveijari
10.03.2004, 12:32
Viestin lähetti psychodad
Ilmoittele kun päätät.
Mites tuo HN+ muuten toimii? Mitä vaatii ja mitä maksaa? Näkeekö kaikki Lukon matsit tms...?
psychodad
10.03.2004, 13:05
Viestin lähetti Ruutiveijari
Mites tuo HN+ muuten toimii? Mitä vaatii ja mitä maksaa? Näkeekö kaikki Lukon matsit tms...?
Tarvii digiboksin ja ohjelmakortin, oletan että asut pääkaupunkiseudulla, joten jos sinulla on HTV:ltä vuokrattu digiboksi ja siinä jokin ohjelmakortti, he voivat aktivoida siihen tuon palvelun.
Sillä ei valitettavasti kaikkia lukon matseja näe, huonolla tuurilla yhden.
Neljännesfinaalit (paras seitsemästä)
la 13.03. 1.ottelu MTV3+ klo 16.45
ma 15.03. 2.ottelu MTV3+ klo 18.15
ke 17.03. 3.ottelu MTV3+ klo 18.15
pe 19.03. 4.ottelu MTV3 klo 18.15
su 21.03. 5.ottelu(t) MTV3 ja MTV3+ (tarvittaessa) klo 15.45
ti 23.03. 6.ottelu(t) MTV3 ja MTV3+ (tarvittaessa) klo 18.15
to 25.03. 7.ottelu(t) MTV3 ja MTV3+ (tarvittaessa) klo 18.15
Semifinaalit (paras viidestä)
la 27.03. 1.ottelu MTV3+ klo 16.45
ma 29.03. 2.ottelu MTV3+ klo 18.15
ke 31.03. 3.ottelut MTV3 ja MTV3+ klo 18.15
pe 02.04. 4.ottelu(t) MTV3 ja MTV3+(tarvittaessa) klo 18.15
su 04.04. 5.ottelu MTV3 (tarvittaessa) heti formula ykkösten jälkeen noin klo 16.15
Eli MTV3+ näyttää aina samaan aikaan vaihtoehtoisen matsin kun on nämä normaalit HN matsit, ja lisäksi on näitä ylimääräisiä matseja viikolla.
Palvelun hinta 42e, ja erikseen tietysti nuo digiboksin vuokra ja ohjelmakortin vuokra (mutta esim. minullahan nuo ovat valmiina canalia varten, joten sen suhteen lisäkustannuksia ei tullut). Hinta on kohtuullinen, saman verran saisi varmaan pulittaa yhdessä matsissa käymisestä.
psychodad
11.03.2004, 11:30
Olisihan se taas pitänyt tietää...3 maksullista matsia on nyt päätetty, ja ne ovat juuri ne kolme muuta kuin lukon matsia. Blues näkyy nyt kolmannen tai neljännen kerran tämän kauden playoffeissa.
Että näin!
TheBlade
11.03.2004, 18:30
Elikkäs lauantain fanimatkalle hommatut 100 lippua on loppuunmyyty, peruutuspaikkoja tuskin tulee sillä ilmoittautuminen on sitovaa.. Kannattaa kysellä keskiviikon reissulle paikkoja Raumanlinnasta 02/83221, ilmoittautumiset ovat sitovia!
Toki jos Lukko ja HPK innostuu tahkomaan 7 peliä niin meikäläisen budjetti kaatuu.. nyt jo olen ilmoittautunut lauantain ja keskiviikon reissuille + kotipelit..yaiks!
Jeps, itsekin olisi tarkoitus ängetä yhteen noista fanibusseista. Kautta rantain olen antanut huhujen itselleni ymmärtää, että Hämeslinnaan on lähtemässä myös omilla kulkupeleillä niin maan julmetusti sakkia ainakin Raumalta ja Eurasta noiden sadan fanibussilla matkaavien lisäksi, joten eiköhän meteliä ainakin ole luvassa.
Kertokaattens asioista tietävät mulle, että lähteekö huomiseen matsiin mukaan bussintynkää myös Eurasta, kuten huhut väittävät? Ja jos lähtee niin kelpaako siihen bussiin sama ilmottautuminen, joka tuli tehtyä Raumanlinnaan alkuviikosta?
Joudun aamusella käymään Eurassa, joten jos sieltäkin on samanlaista kuljetusta lähdössä niin voisin vaikka hypätä sieltä kyytiin eikä tarvitsisi ajella turhan päiten edestakaisin.
Ja jos tällainen Euran bussin legenda pitää kutinsa niin lähtöaika ja -paikka voisivat tulla myös tarpeeseen.
jenttu87
16.03.2004, 14:28
Lukon fanibussi ainakin viimeksi koukkasi Euran linja-autoaseman kautta poimimassa sieltäkin muutaman ihmisen mukaan. Kannattaa soitella Helimon Ingalle, niin mitä luultavimmin järjestyy mukaan tuleminen sieltä. Numero on päässyt unohtumaan, mutta muistaakseni se löytyy Lukon virallisilta sivuilta alaotsikon Fanit alta.
Kahdella viime kerralla on Lukon fanit muuten olleet Rinkelinmäellä katsomossa B1, jossei se edeltävistä viesteistä vielä ole selvinnyt. Fanimatkojen hinnat ovat faneilta 25€ ja ei-faneilta 35€
Moderaattorit
13.09.2004, 18:29
Tämä ketju on kesän ajan ollut alhaalla, koska silloin ei paljon matkalaisia houkuttelevia vieraspelejäkään pelata. Nyt kun uusi kausi lähenee, niin ketju on taas syytä nostaa ylös.
Moderaattorit
No niin. Kohta se liiga taas pyörähtää käyntiin, joten kait se täytyy aloittaa kirjoittaminenkin tänne taas. Elikkä. Perjantaina 17.9 tosissaan olisi tuo Jokerit - Lukko jonne olen itse ainakin menossa. Onkohan muita tulossa katsomaan mikä on alkukauden kunto ja minkälaisia pelimiehiä sitä on joukkueeseen hommattu?
psychodad
13.09.2004, 20:31
Minä ainakin aion olla paikalla.
Moderaattorit
13.09.2004, 20:45
Viestin lähetti Johto
Eli tänne voisi kirjoitella jos on lähdössä katsomaan Lukon vieraspelejä ja omassa autossa on vielä tilaa tai jos olisi kiinnostusta lähteä peliin mutta kyyti puuttuu. Myös Rauman ulkopuolella asuvat kannattajat voisivat kirjoitella tänne, jos ovat johonkin päin suomea Lukon peliä lähdössä katsomaan mutta kyytiasiat ovat epäselviä.
Tässä ketjun avausviestissä sanotaan riittävän selvästi, mikä tämän ketjun tarkoitus on. Eli ainoastaan siinä tapauksessa että kyytiä vieraspeliin ei ole, tai että omassa kulkuneuvossa on tilaa muillekin, tähän ketjuun voi kirjoittaa.
Pelkän vieraspeliin menon ilmoittamisen tai pelaajien kunnosta keskustelemisen voi tehdä itse otteluketjussa sitten kun se on ajankohtaista.
Terveisin
Moderaattorit
Onko halukkaita lähteä tiistaina Helsingistä Lahteen. Itse vielä epävarma, mutta jos lähden niin kyytiin mahtuu 3 hlö. Ilmoitukset mielellään tiistai klo. 12.00 mennessä
LukkoUkko79
25.10.2004, 15:44
Olisin menossa Turusta Raumalle Lukko-SaiPa -otteluun. Olisiko joku muukin menossa Raumalle tuolloin? Olisin kyytiä vailla. Muuten joudun menemään bussilla, mikä tulee paljon kalliimmaksi (kun ei ole opiskelijakorttia) kuin esim. kahdestaan autolla.
Olen erittäin todennäköisesti lähdössä lauantaina 30.10 täältä Tampereelta katsomaan Lukko-Blues ottelua omalla autolla. Jos Tampereen suunnasta löytyy halukkaita lähtijöitä niin kyytiin mahtuu jakamaan bensakuluja. Eli yv:tä tulemaan mikäli on haluja lähteä kyseistä peliä katsomaan.
onko Helsingistä lähtiöitä. Itse olen menossa, mutta jos löytyy muita halukkaita niin ilmoitusta mulle vaan.
psychodad
05.11.2004, 20:41
Viestin lähetti Humppa
onko Helsingistä lähtiöitä. Itse olen menossa, mutta jos löytyy muita halukkaita niin ilmoitusta mulle vaan.
Perhana, olisin kyllä lähtenyt mutta menen just laivalle. Ensi kerralla sitten!
KÄRPÄT-LUKKO 27.11
Onko lähtijöitä?
Olisin varaamassa lippuja itselleni ja muutamalle kaverilleni. Olisi mukava tietää missä katsomon osassa yleensä näkee pelin aikana kettupaitaisia!!!
En ala tämän asian takia, otteluketjua avaamaan,eiköhän asian suhteen ole useammallakin taholla pohjatyö käynnissä;) Tänään kuulin Raumalta, että ko. matsin liput ovat tulleet myyntiin ja kauppa on alkanut kiivaana. Menin saman tien Lippupalvelun sivuille varaamaan lippua ja niinhän siinä kävi, että ihan paraatipaikalle ei enää päässyt. No halliin sisälle kumminkin.
Peliin aikoville ulkoraumalaisille siis vinkkinä:
http://www.ticketservicefinland.fi/Lippu.html
Lukkoseppä
17.12.2004, 18:56
Todellakin, ketkä matsiin halajavat niin suosittelen marssimista "lippuluukulle" todella pikaisesti. Näytti meinaan tossa pari tuntia sitten olevan enää hajapaikkoja ja kahden ensimmäisen rivin paikkoja jäljellä. Tupa tullee olemaan täynnä ja näytös vakuuttava luulisin....
Elikkä Turkuun ollaan menossa lauantaina 8.1 ja kyydissä pääsee Raumalta mikäli tarvetta jollakin on. Mikäli kiinnostaa, niin ota yhteyttä pikaisesti yv:llä.
Onko Helsingistä lähtiöitä? Jos lähtee niin olisin mielelläni tulossa mukaan.
Helsingistä halukkaita lähtijöitä? Olisi kiinnostus lähteä Lahteen katsomaan jos vaan saan autoon muutaman mukaan. Vastausta tänne jos kiinnostaa lähteä katsomaan Lahteen matsia.
Lukkoseppä
11.01.2005, 21:59
Onko kukaan lähdössä Hämikseen ensi lauantaina tai onko tietoa mahdollisesta fanimatkasta?
Onko ketään lähdössä Helsingistä Raumalle perjantaina 18.3.?
Olisin halukas liittymään matkaseuraksi menomatkalle. Takaisin tulen sitten omin avuin ehkä joskus tuonnempana.
LukkoUkko79
30.01.2006, 19:08
Olisiko joku halukas lähtemään Turusta Poriin katselemaan Ässät-Lukko -ottelua? Yksikseen en viitsisi lähteä ajelemaan Poriin jo matkan bensakulujen takia.
Pelirangaistus
27.02.2006, 20:35
Pistetään tänne idioottimainen kysymys kun nyt ei tule mieleen, eli kumpaan päätyyn ÄSSÄT hyökkää kaksi kertaa, seisomakatsomon suuntaan, vai päinvastaiseen?
Pistetään tänne idioottimainen kysymys kun nyt ei tule mieleen, eli kumpaan päätyyn ÄSSÄT hyökkää kaksi kertaa, seisomakatsomon suuntaan, vai päinvastaiseen?
Ässät hyökkää Penalty Pubin puoleiseen päätyyn kaksi kertaa, eli päinvastaiseen.
Metsästäjä
02.08.2006, 22:24
Kiltit ja hyvä tapaiset Jatkoajan mode-sedät siellä tietokoneidenne ääressä. Voisitteko ikäänkuin, vaikka vahingossa kenenkään huomaamatta vaihtaa tämän ketjumme otsikon uuteen uskoon ja nykypäivään? En kyllä aio enää näitä kyseessä olevia pelejä paljon edes videolta katsoa tai muutenkaan tuota kautta muistella ja noita pelejä ei kai enää Raumallakaan kovin innokkaasti aiota mennä seuraamaan jatkossa. Jospa vaikka tämä pieni korjaus herättäisi foorumilaisetkin nykypäivään muuallakin kuin Raumalla. Nykyisestä otsikosta Vieraspeleihin lähtijät/Rauman ulkopuolelta peleihin kulkevat: kausi 2005-06 ainakin tuo kausi voisi ainakin korjata toiseksi vaikkapa esim. muuttamalla se seuraavaan muotoon; kausi 2006-07, vaikka meneehän se noinkin hätätapauksessa paremman puutteessa (ei se nyt niin suuri painajainen ollut).
Sv veinikretski
13.08.2006, 10:46
Niin kysyisin Tallinnan osalta ihmistä josko tässä jotkut pelit tänä kautena mentäisiin katsomaan ! Ennen jäiden tuloa ehtisimme kaiketi viimeisellä nopealla laivalla takaisin ? Viikonloppuja lähinnä ajattelin.
veini
Ruutiveijari
23.08.2006, 10:21
Matkustaako kukaan matseihin pk-seudulta? Leppävaarasta yksin bussilla Raumalle köröttely tuntuu aina välillä jotenkin debiililtä, joten harmittavan moni kotimatsi jää väliin.
Trekolmestar
23.08.2006, 14:01
Matkustaako kukaan matseihin pk-seudulta? Leppävaarasta yksin bussilla Raumalle köröttely tuntuu aina välillä jotenkin debiililtä, joten harmittavan moni kotimatsi jää väliin.Mulla on samasta syystä jäänyt Äijänsuolla käynnit ihan muutamaan kautta kohden. Ei oikein ole yksin viitsinyt lähteä Vihdistä asti Raumalle. Samoin kovin vähän on tullut käytyä näissä pk-seudun jääladoissa, kun lähipiiristä ei löydy samanhenkistä väkeä matseihin. Eli saa ottaa yhteyttä, jos haluaa sinikeltaisten lasien läpi peliä seuraavaa seuraa joko Raumalle tai IFK/Narrit/Bleg-peleihin. Raumalle en tosin työkiireiden takia kovin monta kertaa ehdi... valitettavasti.
Ruutiveijari
24.08.2006, 11:28
Mulla on samasta syystä jäänyt Äijänsuolla käynnit ihan muutamaan kautta kohden. Ei oikein ole yksin viitsinyt lähteä Vihdistä asti Raumalle. Samoin kovin vähän on tullut käytyä näissä pk-seudun jääladoissa, kun lähipiiristä ei löydy samanhenkistä väkeä matseihin. Eli saa ottaa yhteyttä, jos haluaa sinikeltaisten lasien läpi peliä seuraavaa seuraa joko Raumalle tai IFK/Narrit/Bleg-peleihin. Raumalle en tosin työkiireiden takia kovin monta kertaa ehdi... valitettavasti.
Mikä ettei, seura peleihin kelpaa. Nykyinen mukana roikkuva poppoo kun jostain ihmeen syystä kannustaa näitä paikallisvärejä ja lapskoussin pakkosyöttäminenkään ei ole saanut päätä kääntymään Rauman suuntaan. Löytyisikö kenties muitakin pk-seudun asuttajia mukaan?
Trekolmestar
24.08.2006, 13:56
Mikä ettei, seura peleihin kelpaa. Nykyinen mukana roikkuva poppoo kun jostain ihmeen syystä kannustaa näitä paikallisvärejä ja lapskoussin pakkosyöttäminenkään ei ole saanut päätä kääntymään Rauman suuntaan. Löytyisikö kenties muitakin pk-seudun asuttajia mukaan?Hyvä. Täytyy olla yhteyksissä, kun tuo kausi tuosta pikkuhiljaa käynnistyy. Tosiaankin, onkos muita sinikeltaisia pk-seudulla, josko joskus hieman isommallakin porukalla mentäis johonkin matsiin?
Hyvä. Täytyy olla yhteyksissä, kun tuo kausi tuosta pikkuhiljaa käynnistyy. Tosiaankin, onkos muita sinikeltaisia pk-seudulla, josko joskus hieman isommallakin porukalla mentäis johonkin matsiin?
Täällä ollaan - vaan puolet työajasta menee Itä-Suomea kiertäessä joten jos vaikka Kuopioon osuisi Lukon vieraillessa Savossa. Yleensä on tullut käytyä ainakin Blues ja Jokerit- matseista toiset katsomassa. Yläkatsomoon kun kummassakin hallissa pääsee edullisesti ja hallissa on väljää ja mukavan rauhallista!
Hyvä. Täytyy olla yhteyksissä, kun tuo kausi tuosta pikkuhiljaa käynnistyy. Tosiaankin, onkos muita sinikeltaisia pk-seudulla, josko joskus hieman isommallakin porukalla mentäis johonkin matsiin?
Kyllä täältä löytyy ainakin yksi innokas kannattaja. Olisihan se mukavaa saada porukkaa kasaan ja yhteen osaa katsomoa. Olen mukana niin useasti kuin työt sen vain sallivat.
psychodad
24.08.2006, 16:52
Löytyisikö kenties muitakin pk-seudun asuttajia mukaan?
Löytyy kyllä, sen mitä työt ja koiran hoito antavat myöden. Käyn muutenkin näissä PK-seudun peleissä, ja tällä kaudella tulisi ilmeisesti mentyä yksin muuten.
Ja Leppävaarassa asun itsekin, joten voin kyllä lähteä pidemmällekin jos joltain vain auto löytyy, itselläni ei ole edes korttia mutta porukallahan se matkustaminen tulee edulliseksi.
Sheriffi
10.09.2006, 22:18
Jos jonkun autoon mahtuu torstaina takaisinpäin Helsinkiin, niin yksi Ässä-fani on valmis jakamaan bensakustannuksia.
Pistä pm:ää.
Trekolmestar
14.09.2006, 12:47
Hyvä. Täytyy olla yhteyksissä, kun tuo kausi tuosta pikkuhiljaa käynnistyy.Itse itseäni lainaten lähetän kyselyn. Tutkin otteluohjelmaa ja nämä pk-seudun matsit näyttäisivät ajoittuvan seuraavasti. Niin, otin mukaan Lahdenkin, kun kuulemma sen oikoradan valmistuttua matka-aika Kaanien kotipesäänkään ei enää ole aivan mahdoton.
ti 26.9. klo 18.30 HIFK - Lukko
to 12.10. klo 18.30 Pelicans - Lukko
la 28.10. klo 17.00 Blues - Lukko
la 25.11. klo 17.00 Jokerit - Lukko
la 30.12. klo 17.00 HIFK - Lukko
ti 16.1. klo 18.30 Pelicans - Lukko
to 1.2. klo 18.30 Blues - Lukko
to 1.3. klo 18.30 Jokerit - Lukko
Eli arvoisat aiemmin mielenkiintonsa tässä ketjussa ilmaisseet nimimerkit Ruutiveijari, mäkine, Humppa ja psychodad... olisiko tosiaankin joskus paikallaan porukalla lähteä johonkin näistä peleistä. Ja toki muutkin ovat tervetulleita.
Itse tiedän jo nyt tässä vaiheessa, että Bleg-peli 28.10. jää väliin ulkomaille suuntautuvan työmatkan takia. Muut syksyn matsit näyttäisivät olevan lähinnä järjestelykysymys. Ensi vuodesta (vaikka pelit tuohon listasinkin) on tietysti paha mennä sanomaan mitään tässä vaiheessa.
Laittakaas ehdotuksia, missä pelissä voitaisiin kokoontua? Ja täytyy tietenkin sitten sopia, kuinka piletit hommataan, että päästään samaan katsomonosaan, mutta siitä varmaan tuonnempana, jos nyt ensin löytyy se sopiva matsi.
psychodad
14.09.2006, 13:08
Minulla on ainakin noihin molempiin jokeripeleihin liput varmistettuna firman kautta, ja toki olen kaikkiin muihinkin menossa.
Tuo oikorata juttu tuli ihan uutena, mutta kyllä sinne lahteenkin voisi lähteä pelejä katsomaan jos porukkaa vaan on menossa.
Trekolmestar
14.09.2006, 16:07
Minulla on ainakin noihin molempiin jokeripeleihin liput varmistettuna firman kautta, ja toki olen kaikkiin muihinkin menossa.Noissa Jokeri-peleissä lienee sitten hankala meidän muiden hankkia pilettejä samalle suunnalle katsomoa.
Mutta laitanpa vauhtia tähänkin missioon kysymällä suoraan noista kahdesta ekasta mahdollisesta:
Ketkä pk-seutulaisista Lukko-henkisistä nimimerkeistä olisivat lähdössä porukalla jompaan kumpaan näistä tai jopa molempiin? Lahtihan vaatinee sen junakyydin, mutta siinähän pääsee r-vaunussa mukavasti tunnelmaan. Jos kiinnostusta löytyy, niin sovitaan sitten tarkemmin pilettien hankinnoista tms. vaikka yv:iden avulla.
Minulle sopii alustavasti molemmat, mutta tuosta Pelicans ottelusta en vielä ole aivan varma. Tuohon IFk matsiin olen menossa ja seurakin kelpaa. Joten jos joku on lähdössä tai hommaamassa lippuja niin ilmotusta mulle niin olen mukana.
Ruutiveijari
22.09.2006, 20:06
la 28.10. klo 17.00 Blues - Lukko
Tuo olisi aikaisin minulle sopiva. Tuli jo Ässät matsissa käytyä bussilla Raumalla. Tyly olo istua 4h bussissa kotiin sen ottelun jälkeen.
Blue&Gold Forever
22.09.2006, 20:55
Mites olisiko täällä Porissa ketään lukkohenkistä kuka olisi kiinnostunut pelireissuista Raumalle päin...saisi noi bensakulut ainakin puolitettua??
Trekolmestar
22.09.2006, 21:24
Tuohon IFk matsiin olen menossa ja seurakin kelpaa. Joten jos joku on lähdössä tai hommaamassa lippuja niin ilmotusta mulle niin olen mukana.Kyllähän IFK:n kaato sen verran kiinnostaa, että ilmoittauden mukaan. Onko muita kuin Humppa ja minä? Sovitaan sitten pilettien hommaamisesta, kun porukka on tiedossa.
psychodad
22.09.2006, 21:25
Minä ainakin aion tuohon peliin mennä.
Trekolmestar
22.09.2006, 21:30
Minä ainakin aion tuohon peliin mennä.No eikun porukka kasaan, vai mitä? Mukavampihan se on suorituksia ruotia, kun ympärillä on muitakin sinikeltaisten lasien läpi kentän tapahtumia katsovia?
Ruutiveijari
22.09.2006, 22:08
No eikun porukka kasaan, vai mitä? Mukavampihan se on suorituksia ruotia, kun ympärillä on muitakin sinikeltaisten lasien läpi kentän tapahtumia katsovia?
Ja itseasiassa pääsen minäkin, joten mukana ollaan.
EDIT: ...ja en pääsekään, duunimatkan puski alkuviikolle. Hauskaa matsia teille kuitenkin.
psychodad
22.09.2006, 22:35
No eikun porukka kasaan, vai mitä? Mukavampihan se on suorituksia ruotia, kun ympärillä on muitakin sinikeltaisten lasien läpi kentän tapahtumia katsovia?
Juu tottakai, muuten tulisi mentyä yksin, eikä se olisi niin hauskaa.
Trekolmestar
22.09.2006, 22:54
Juu tottakai, muuten tulisi mentyä yksin, eikä se olisi niin hauskaa.Eli nyt Humppa ja muut pk-seudun sinikeltaiset, ilmoittautumisia tänne, ja porukka kasaan. Ketä on tulossa? Sunnunataihin mennessä ilmoittautuneet vielä mukaan, ja sen jälkeen sovitaan kuka hankkii liput ja missä nähdään ennen peliä. Ok?
psychodad
22.09.2006, 23:04
Juu sopii hyvin.
Ai niin, onko jengillä tarkoitus pistää lukkopaidat päälle? Tiedän sitten vaan että otanko Gillin seinältä.
Eli nyt Humppa ja muut pk-seudun sinikeltaiset, ilmoittautumisia tänne, ja porukka kasaan. Ketä on tulossa? Sunnunataihin mennessä ilmoittautuneet vielä mukaan, ja sen jälkeen sovitaan kuka hankkii liput ja missä nähdään ennen peliä. Ok?
Joo mukana ollaan. Ja tietenkin pelipaita päälle, jos sellaisen omistaa.
Korinekki
26.09.2006, 10:39
Mihin katsomoon "pojat" on tänään menossa Lukkoa kannustamaan?
Joutuu itsekin tänään lähtemään Helsinkiin peliin...
Mihin katsomoon "pojat" on tänään menossa Lukkoa kannustamaan?
Joutuu itsekin tänään lähtemään Helsinkiin peliin...
ei ole vielä päätetty, kun tavataan vasta klo.17 - 17.30 pasilan aseman yläkerran juottolassa. Siitä sitten siirrytään hallille ostamaan lippuja. Oletettavasti ollaan ostamassa liput D2, mutta varmuutta ei vielä ole.
psychodad
27.09.2006, 10:43
Kiitokset Humpalle ja Trekolmestarille hyvästä seurasta, onhan näissä matseissa huomattavasti mukavampaa käydä porukalla kuin yksin.
Trekolmestar
27.09.2006, 22:25
Kiitokset Humpalle ja Trekolmestarille hyvästä seurasta, onhan näissä matseissa huomattavasti mukavampaa käydä porukalla kuin yksin.Kiitoksia vaan itse kullekin. Ja seuraavaksi sitten Lahteen, oliko se nyt 12.10. Selvitellään se järkevin kuljetusmuoto ja sumplitaan sitten kokonaisedullinen paketti kasaan. Laitetaan tänne sitten suunnitelmia, josko veilä joku muukin pk-seudun kettu saataisiin porukkaan.
Vecchia Volpe
27.09.2006, 22:37
Kiitoksia vaan itse kullekin. Ja seuraavaksi sitten Lahteen, oliko se nyt 12.10. Selvitellään se järkevin kuljetusmuoto ja sumplitaan sitten kokonaisedullinen paketti kasaan. Laitetaan tänne sitten suunnitelmia, josko veilä joku muukin pk-seudun kettu saataisiin porukkaan.
Kun olisitte tienneet etukäteen / ilmoittaneet täällä, missä istutte hallissa, niin olisin koittanut vähän vakoilla, uskaltaako teidän porukoihin liittyä! :) Lahteen en kyllä ole lähdössä, joten seuraavaksi täällä suunnassa vuorossa 28.10. Blues-Lukko tai 25.11. Jokerit-Lukko.
Kiitoksia vaan itse kullekin. Ja seuraavaksi sitten Lahteen, oliko se nyt 12.10. Selvitellään se järkevin kuljetusmuoto ja sumplitaan sitten kokonaisedullinen paketti kasaan. Laitetaan tänne sitten suunnitelmia, josko veilä joku muukin pk-seudun kettu saataisiin porukkaan.
Kiitoksia myös täältä suunnalta. Seura oli hyvää ja pelikin ihan kohtalainen, ilman tuomarin 3 erän kämmäilyjä. Joo Lahteen seuraavaksi ja tarkastellaan tilannetta matkakustannusten minimoimiseksi. Toivottavasti löytyy vielä lisää innokkaita Lukko kannattajia että saadaan isompi jengi kasaan. Saa liittyä seuraan...
psychodad
28.09.2006, 13:50
Kun olisitte tienneet etukäteen / ilmoittaneet täällä, missä istutte hallissa, niin olisin koittanut vähän vakoilla, uskaltaako teidän porukoihin liittyä! :) Lahteen en kyllä ole lähdössä, joten seuraavaksi täällä suunnassa vuorossa 28.10. Blues-Lukko tai 25.11. Jokerit-Lukko.
Ei me niin pelottavia olla. Ehkä saat kerättyä rohkeutesi tuohon Blues peliin mennessä. Varmasti sinnekin tulee mentyä, kuten myös tuohon jokeripeliin.
Trekolmestar
28.09.2006, 14:00
VeeÄrrän sivuilta tarkistelin tilannetta. Uusi lähiliikennejuna Z ehtii Pasilasta Lahteen alta tunnissa (16:44-17:39). Aikataulu olisi melko sopiva, mutta piletin hinta saa harkitsemaan sitä autovaihtoehtoa. Eli yhteen suuntaan 12,60 egulia per nuppi. Ja kai tuo saman on toiseenkin suuntaan, sitä en erikseen tsekannut. Bensakulujahan reissusta ei pariakymppiä enempää taida kertyä, että jos meitä nyt kolmekin on lähdössä, niin kyllä kumijalka huomattavasti edukkaammaksi tulee. Muuten kyllä junassa olisi puolensa... ei kuskin arpomista, ei p-paikan etsimistä jne...
psychodad
28.09.2006, 14:06
VeeÄrrän sivuilta tarkistelin tilannetta. Uusi lähiliikennejuna Z ehtii Pasilasta Lahteen alta tunnissa (16:44-17:39). Aikataulu olisi melko sopiva, mutta piletin hinta saa harkitsemaan sitä autovaihtoehtoa. Eli yhteen suuntaan 12,60 egulia per nuppi. Ja kai tuo saman on toiseenkin suuntaan, sitä en erikseen tsekannut. Bensakulujahan reissusta ei pariakymppiä enempää taida kertyä, että jos meitä nyt kolmekin on lähdössä, niin kyllä kumijalka huomattavasti edukkaammaksi tulee. Muuten kyllä junassa olisi puolensa... ei kuskin arpomista, ei p-paikan etsimistä jne...
Joo hinta on kyllä aika suolainen verrattuna toiseen vaihtoehtoon. Kaikki riippuu siis siitä löytyykö vapaaehtoista kuskia vai ei. Minä en kortittomana voi vapaaehtoisten joukkoon liittyä (voi harmi...heheh).
Korinekki
03.10.2006, 11:18
Onko Porista lähdössä kukaan torstaina Tampereelle Ilves-Lukko matsiin?
Tuohon Blues matsiin olisi tarkoitus lähteä, joten olisi mukava katsella lippuja samasta katsomosta missä on "tuttua" porukkaa.
Onko Porista lähdössä kukaan torstaina Tampereelle Ilves-Lukko matsiin?
Tuohon Blues matsiin olisi tarkoitus lähteä, joten olisi mukava katsella lippuja samasta katsomosta missä on "tuttua" porukkaa.
Raumalta on lähdössä ja sinne parvelle menemme. Olisi vielä autossa tilaa, jos jollain on kyydin tarvetta.
Koljat Candlelight
05.10.2006, 13:38
Ilves- Lukko matsi, mihinkäs Lukkohenkiset aikovat sijoittua?
(saako näitä udella tässä ketjussa)
Ilves- Lukko matsi, mihinkäs Lukkohenkiset aikovat sijoittua?
(saako näitä udella tässä ketjussa)
Tämä kiinnostaa itseäkin vielä näin pari tuntia ennen matsia. Juuri olen lippuja menossa ostamaan ja sitämyöten pikapuoliin hallillekin.
Sivullekirjoittanutkin ilmoittautuu tässä ketjussa. Lahden reissu oli varsin onnistunut ja hauskaakin oli, vaikkei sitä olutta juurikaan tullut nautittua. Peli, no , siitä ei ole paljon kertomista. Mutta itse reissu järjestelyineen onnistui varsin hyvin. Kiitos mukana olleille.
onkos porukkaa lähdössä tuohon matsiin? vähän tiedustelua vaan että jos kiinnostaa niin voisin koittaa järkätä lippuja samaan katsomoon minne tulevat raumalaiset fanit. ilmoitusta yv:llä tai tänne niin selvittelen hommaa...
Koljat Candlelight
18.10.2006, 02:14
Onko suunnitteilla jonkinlaista isompaa fanimatkaa tälle vuodelle?
Voisi olla helkkarin mukava usean bussilastillisen voimalla lähteä jotain vieraspeliä katsomaan, miten tälläinen saataisiin järjestettyä?
psychodad
18.10.2006, 20:58
Onko suunnitteilla jonkinlaista isompaa fanimatkaa tälle vuodelle?
Voisi olla helkkarin mukava usean bussilastillisen voimalla lähteä jotain vieraspeliä katsomaan, miten tälläinen saataisiin järjestettyä?
Lukkofanithan järjestävät näitä bussimatkoja useampaankin otteluun,seuraava taitaa olla tuo blues-lukko.
Koljat Candlelight
18.10.2006, 22:14
Tarkoitan tälläistä .. megamatkan nimikkeelläkö tuo kulkee, mm. HIFK ja TPS- faneilta tuttua toimintaa, joka poikkeaa määrältään täysin normaaleista vieraspelireissuista.
Tarkoitan tälläistä .. megamatkan nimikkeelläkö tuo kulkee, mm. HIFK ja TPS- faneilta tuttua toimintaa, joka poikkeaa määrältään täysin normaaleista vieraspelireissuista.
HIFK ja TPS toimivat hieman erikokoisella talousalueella. Aivan varmasti fanit järjestäisivät vaikka minkälaisia megamatkoja jos olisi megamäärä lähtijöitä. Toissakaudella Playoffseihin fanit kulkivat parhaimmillaan kahdella bussilla + minibussilla jne. Normaalimäärä matkapeleissä on ollut n. 1 (vajaa) bussillinen AFAIK. Aina ei saada riittävästi lähtijöitä ja matka peruuntuu.
Koljat Candlelight
19.10.2006, 16:00
Kyllä tietysti.
Mutta uskoisin että jonkinlainen isompi reissu olisi Raumaltakin mahdollista järjestää, omien resurssien megareissu tj :)
Tuohon 25.11 pelattavaan Jokerit - Lukko peliin voisi yrittää järjestää paljon sinikeltaisia peliin ja samoille paikoille kannustamaa!?
Itse olen lähdössä Turusta junalla ja pari Lukko henkistä kaveria ainakin hyppää matkalla salosta vaunuun. Varmasti myös muita Lukkolaisia täällä Turun alueella asuu, eli ei muuta kun kaikki mukaan vaan!
Pk-seudun sinikeltaiset tietenkin myös, ja Raumaltahan käsittääkseni mukaan lähtee fanibussi.
Peliin nyt vielä aikaa, mutta kun ajankohtaisempaa niin joku ketä tietää mihin Raumalta matkaavat fanit hallissa sijoittuvat, niin voisi sinne hommata sitten lippuja samaan katsomoon?
Wrighter
23.10.2006, 18:31
Kyllä tietysti.
Mutta uskoisin että jonkinlainen isompi reissu olisi Raumaltakin mahdollista järjestää, omien resurssien megareissu tj :)
Itse olisin valmis vaikka sellaiseen parin päivän reissuun. Jos joskus sattuisi olemaan kaksi peliä kahdessa päivässä. En jaksa nyt kesken kirjoittamisen katsoa. Joku hotelliyö jossain ja uuteen paikkaan peliä kattomaan. Mahtaisiko tuollainen onnistua?
Locksmith
23.10.2006, 21:34
Tuohon 25.11 pelattavaan Jokerit - Lukko peliin voisi yrittää järjestää paljon sinikeltaisia peliin ja samoille paikoille kannustamaa!?
Peliin nyt vielä aikaa, mutta kun ajankohtaisempaa niin joku ketä tietää mihin Raumalta matkaavat fanit hallissa sijoittuvat, niin voisi sinne hommata sitten lippuja samaan katsomoon?
Vierasfanithan on yleensä lähes poikkeusetta olleet kaikissa peleissä Hartwallilla katsomoissa 111-116. Ja noistakin voisin laittaa veikkaukseni katsomoille 111-113, koska nuo loput ovat sitten jo lähempänä klubikatsomoa eli golden staria. Eihän sinne lähelle sovi vierasfanit. Jokerifanit kun ovat katsomoissa 104-105. Paitsi ultrasit, jotka saattavat istua muualla, mutta pääsääntöisesti nekin ovat fanikatsomossa.
Itse olen kyllä tulossa näillä näkymin sekä Espoon että Ilmalan peliin. Jokereiden pelistä ei nyt vielä ihan varmaksi voi sanoa.
Jukan takahiukset
26.10.2006, 20:05
Lauantaina voisi ajatella Espooseen lähtöä. Ketään muita menossa?
Itselläni on vielä epäselvää siinä määrin, että miten on tuon "terveyden" laita. Edellispäivänä revittiin molempien isovarpaiden kynnet helvettiin ja vielä en pysty edes sukkia laittamaan jalkaan, koska sattuu niin perhanasti. Kävely kyllä jo sujuu jotenkuten, mutta sukanlaitto ei ensinkään. Kenkien laitosta en uskalla vielä edes sanoa mitään, koska ajatuskin sattuu niin perhanasti :)
psychodad
26.10.2006, 22:25
Lauantaina voisi ajatella Espooseen lähtöä. Ketään muita menossa?
Raumalta on tulossa bussilastillinen, täältä pääkaupunkiseudulta ainakin me "etälukot". Sekaan vaan!
EDIT: ei siellä mitään sukkia tarvita. Ole vaan paljasjalkainen raumalainen!
Wrighter
26.10.2006, 22:38
Edellispäivänä revittiin molempien isovarpaiden kynnet helvettiin ja vielä en pysty edes sukkia laittamaan jalkaan
Ottiko se HIFK-peli noin koville? Olihan tuo tuskainen peli, mutta jotain tuollaista! Otetaan osaa.
Jukan takahiukset
26.10.2006, 23:40
Ottiko se HIFK-peli noin koville? Olihan tuo tuskainen peli, mutta jotain tuollaista! Otetaan osaa.Joo, ottihan se. Tänään olin jo katkomassa vasenta peukaloa, mutta onneksi Topo osui tolppien väliin jatkoajalla ;)
Tulen Espooseen joko omalla autolla tai sitten jätän "kaljoitteluportin" auki ja tulen julkisilla.
Raumalta on tulossa bussilastillinen, täältä pääkaupunkiseudulta ainakin me "etälukot". Sekaan vaan!
EDIT: ei siellä mitään sukkia tarvita. Ole vaan paljasjalkainen raumalainen!
Itsekin olen jo valmiiksi Espoossa, mutta flunssa estänee kyllä huomisen :(ellei olo tästä huomattavasti parane. Vieraissa kun lukko on kerran ollut todella hyvä niin olisi se hienoa päästä katsomaan välillä kotipelien sijaan jotain aivan muuta. Katsotaan päivän kunto huomenna.
Mihin katsomoon ovat lukkolaiset menossa huomenna turussa?
Lukkoseppä
13.11.2006, 21:02
Lippuja ei vielä ole mutta eikös niitä hallilta saa. Mielenkiinto on taas tauon jälkeen kova, mutta enpä tiedä jaksaako sinne yksikseen lähteä rynnimään?
Tämä kiinnostaisi itseänikin. Kai sinne päätyyn minne Lukko hyökkää 1 ja 3 erässä?
Raumalta fanibussi lähdössä?
joka tapauksessa hallille illalla.
Muutama vuosi hiljaiseloa kirjotuksilta, mutta nyt ajattelin kyselyä pistää. Eli onkos ketään pk-seudun sinikeltaista menossa lauantaina Jokerit-Lukko peliin? Yksin noita matseja on aika tylsä katsella ja seura kelpaisi.
oliskos porukkaa tulossa. itse olen ainakin menossa ja muutama tuttu tulee mukana. Ilmeisesti myös raumalta on tulossa jonkin verran porukkaa, mutta taitaa olla vielä huhupuhetta...
oliskos porukkaa tulossa. itse olen ainakin menossa ja muutama tuttu tulee mukana. Ilmeisesti myös raumalta on tulossa jonkin verran porukkaa, mutta taitaa olla vielä huhupuhetta...
Vähän oot myöhässä... :D
Vähän oot myöhässä... :D
heheh olipas hyvä moka.
njoo mut tarkotus olis kyllä kuten kaikki tietää niin 30.12.06 pelistä.
psychodad
16.12.2006, 21:01
Siellä taas herätetään pahennusta Trekolmestarin ja Humpan kanssa, toivottavasti muitakin osallistuu.
Jos oon pk-seudulla niin kyllä. Katsojana/töissä.
Trekolmestar
16.12.2006, 22:34
Siellä taas herätetään pahennusta Trekolmestarin ja Humpan kanssa, toivottavasti muitakin osallistuu.
Jep. Näin tehdään.
16.1.07 Lahti
Olisiko pääkaupunkiseudulta porukkaa lähdössä? Etälukko herätys. nyt porukka kasaan ja lähdetään Lahteen hakemaan pisteet Raumalle. Ilmoituksia tänne tai suoraan minulle YV:nä niin hoidetaan alennukset vielä lipuista.
psychodad
15.01.2007, 21:08
Jos nähtäisiin vaikka kauden ensimmäinen kolmen pisteen voitto täällä päin? Ainakin hyvät saumat pitäisi olla.
Perkele.
Olen kolme päivää kurssilla Vierumäellä, joka sijaitsee jonku 30 km Lahden jäähallista. Ajattelin jo että huomenna halliin Lukkoa katsomaan...vaan meillä on järjestettyä iltaohjelmaa. Pitää varmaan karata.
Edit: ja nyt osui oikeaan ketjuun tämäkin.
Kuulkaas kun olen lauantaina menossa katsomaan tappara - lukko peliä D3 katsomoon niin kinnostaisi tietää minnepäin lukon fanilauma on menossa? Ainakin tuo katsomo johon itse menen on siellä päässä johon lukon pitäisi hyökätä kaksi kertaa.
psychodad
14.02.2007, 01:56
Onkos etälukkoja menossa lauantaina katsomaan lukko-hifk?
Itse ajattelin vihdoinkin areenan katsastaa kun kerran pääsen paikan päälle kerrankin sopivasti.
no niin olis aika lähteä Tampereelle kaatamaan ilves, ilmoituksia, onko porukkaa lähdössä? niin hommataan liput jälleen kerran samaan katsomoon muiden lukkolaisten seuraan.
Elikkä taas olisi tilaisuus hommata lippuja samaan katsomoon minne Raumalta saapuvat fanit ovat menossa. Ilmoituksia vaan minulle, niin tiedän montako lippua otan.
Onkos Turusta päin lähdössä porukkaa torstaina 20.9. Lukko-HPK peliin? Olisin kiinnostunut tunkemaan muitten kyytiin tai jakamaan saabbini bensakuluja.
K'maan, eikö oikeasti kukaan ole lähdössä Turusta katsomaan HPK-peliä vajaalla autolla? Nyt YV:tä tähän suuntaan ja Al Gorekin on tyytyväinen.
Onko joku menossa lauantaina Ilves-Lukko matsiin? Jos on, niin mihin katsomonosaan olette menossa? Ja voi muutenkin vihjaista, mistä kohtaa kannattaisi liput hankkia kun en ole ennen Tampereella ollut peliä katsomassa.
Onko joku Turusta lähdössä katsomaan eepin juhlapeliä lauantaina vajaalla autolla?
Wrighter
06.09.2008, 14:49
Onko porukkaa lähdössä ensi viikon lauantaina Tampereelle? Ja onko mahdollisesti fanibussia lähdössä, jotta ei tarvisi omalla autolla ajella?
Näkisi nuo valkoiset sitten livenä.
Locksmith
06.09.2008, 15:10
Onko porukkaa lähdössä ensi viikon lauantaina Tampereelle? Ja onko mahdollisesti fanibussia lähdössä, jotta ei tarvisi omalla autolla ajella?
Näkisi nuo valkoiset sitten livenä.
Tämäkin olisi selvinnyt aika helposti lukkofanien omilta sivuilta eli http://www.lukkofanit.net/fanimatkat/
Eli Tampereelle on kyllä lähdössä fanibussi. normaali ja alkoholiton perhebussi eli kahden bussin voimin, mikäli vaan kysyntää on riittävästi oletettavasti. Keskiviikkoon asti aikaa ilmoittautua.
Wrighter
06.09.2008, 22:51
Tämäkin olisi selvinnyt aika helposti lukkofanien omilta sivuilta eli http://www.lukkofanit.net/fanimatkat/
Eli Tampereelle on kyllä lähdössä fanibussi. normaali ja alkoholiton perhebussi eli kahden bussin voimin, mikäli vaan kysyntää on riittävästi oletettavasti. Keskiviikkoon asti aikaa ilmoittautua.
Ja hienosti se selvisi myös täältä. Kiitos informaatiosta.
Onko kukaan pääkaupunkiseudulla asuva lähdössä perjantaina Raumalle katsomaan liiga-avausta? Voisin mahdollisesti olla kyydin tarpeessa.
Ruutiveijari
11.09.2008, 08:45
Onko kukaan pääkaupunkiseudulla asuva lähdössä perjantaina Raumalle katsomaan liiga-avausta? Voisin mahdollisesti olla kyydin tarpeessa.
Kuten myös. Tarve olis myös lipulle (juujuu, hävettää tässä vaiheessa kysellä). Duunista pääsen perjantaina 12:00 ja samantien siitä valmis lähtemään.
Ruutiveijari
01.10.2008, 15:19
Yritetäänpä uudelleen.
14.10. Ilves-Lukko. Kukaan menossa pk-seudulta peliä katsomaan kyydillä johon mahtuisi yksi lisää?
Strongbow
17.10.2008, 22:08
Onko kukaan lahdossa Turusta Raumalle huomiseen peliin vajaalla autolla?
Johon mahtuisi yksi lisaa.
Referee81
28.02.2009, 21:19
Nyt on sen verran kiinnostava peli (ainakin Lukon osalta) edessä, että ajattelin lähteä täältä Tre:ltä katsomaan peliä tuonne Porin suuntaan. Tilaa olisi autossa ainakin kolmelle ja miksei neljälleki, jos joku haluaa istua siin keskellä. Toki jos on joku ryhmä lähdössä, niin voin osallistua menovesien maksujen jakamiseen siinä kyydissä. Pistäkää yv:llä, niin katsotaan miten mennään kannustamaan Lukko voittoon.
Blue&Gold Forever
21.09.2009, 18:37
Olisiko Porista päin Raumalle menijöitä tämän viikon kotipeleihin?
Luukkuvahti #30
08.12.2009, 21:35
Tervehdys!
Mikäs katsomo Turkuhallissa on varattu vierasfaneille, kun olis harvinainen vieraspelimatka tulossa? Tai ylipäätään mihinkä katsomoon lukkohenkiset ihmiset Turussa ylipäätään sijoittuvat?
edit: Pahoitteluni, jos meni väärään ketjuun.. Tää oli musta paras paikka kysyä.
Mikäs katsomo Turkuhallissa on varattu vierasfaneille, kun olis harvinainen vieraspelimatka tulossa? Tai ylipäätään mihinkä katsomoon lukkohenkiset ihmiset Turussa ylipäätään sijoittuvat
H-Katsomossa on yleensä ollut vierasfanit. Tuohon päätyyn Lukko hyökkää kaksi kertaa, eli siellä on myös ihan hyvä olla. Noista päädyn piippuhyllypaikoista näkeekin pelin ihan hyvin.
Olen keskiviikkona työmatkalla Oulussa. Veikkaan ettei ihan kovin montaa vieraskannattajaa paikalle eksy? Mahtaako lukkofanit tms. järjestää fanimatkoja tuonne kauas pohjoiseen? Ei sillä että varsinaisesti seuraa kaipailisin, kunhan vaan olen kiinnostunut ja leuhkin että pääsen vihdoin Raksilassa käymään minäkin.
Korinekki
28.01.2010, 22:36
Oliko Tampereelle huomenna kukaan lähdössä/menossa matsiin? Jälleen kerran pitäisi yksi kettujen matsi katsella.
Oliko Tampereelle huomenna kukaan lähdössä/menossa matsiin? Jälleen kerran pitäisi yksi kettujen matsi katsella.
Itse ainakin olen reissun päälle lähdössä Lukkofanien bussissa, joten Raumalaisia paikalla kyllä on. Peli nummero 22. itselle tällä kaudella luvassa.
Korinekki
28.01.2010, 23:18
Itse ainakin olen reissun päälle lähdössä Lukkofanien bussissa, joten Raumalaisia paikalla kyllä on. Peli nummero 22. itselle tällä kaudella luvassa.
Missäs osassa katsomoa Lukkofanit istuvat/seisovat? Vaikea matsi tulossa huomenna.
Missäs osassa katsomoa Lukkofanit istuvat/seisovat? Vaikea matsi tulossa huomenna.
Vailla tarkempaa tietoa sanoisin, että katsomo on D2. Siellä ainakin viime reissulla oltiin.
Faniryhmän lippuvastaava sanoi mielestäni että D2-katsomossa jatkettaisiin. Tiukka peli on kyllä tulossa, Tappara ei ihan parhaimmillaan ollut lauantain TV-pelissä, ja Lukko taas pelasi loistavasti HIFK vastaan. Toivotaan parasta!
Tiedän että meitä Raumalaisia asuu paljon muullakin, kuin aivan Rauman seudulla.
Mielestäni lisi hieno perustaa meille ulkopaikkakuntalaisilla oma porukka, ollaanhan samaa sydäntä kuitenkin.
Uskon että saisiimme ryhmähengellämme aika positiivista ja tietenkin meteliä/meininkiä katsomoon!!
Ja porukan nimi tietenkin etä-Lukot !? Saa ehdottaa muutakin!
Tiedän että piraattiryhmä vaikuttaa jo ainakin turun seudulla ja se on helvetin hienoa toimintaa! Pyydänkin mukaan nöyränä?
Mutta kuitenkin, pyydän kaikki etäfaneja ottamaan vaikka yv yhteyttä, että saadaan jotain kokoon ja ehdotuksia!
Ei jumalauta nyt tehdään se eikä mietitä!!
vBulletin v3.8.6, Copyright ©2000-2013, Jelsoft Enterprises Ltd.