PDA

View Full Version : HPK:n sikakatsomolle.

taskuraketti
07.01.2004, 19:19
Ettökö yhtään ajatelleet mitä tiistaina huusitte, Hpk-Ilves matsissa Ilveksen päävalmentajan Vaclav Sykoran kouluikäisestä pojasta MAREKISTA. Se mitä Marekille tapahtui viime keskiviikkona Hervannan pulkkamäessä, paha aivotärähdys. Tämä tapaturma ei kuulu jääkiekkoon, vaan lätkä ulkopuolisiin asioihin jotka ei teille kuullu. Te pilkkasitte erittäin törkeästi pientä viatonta Marek poikaa, voitteko ollenkaan ajatella miltä Vaclav Sykoralta tuntui.

Ei varmaan kivalta tuntunu, miltäs teillä tuntuu jos oma perheenjäsen loukkaantuu pahasti. Ja tollanen iso ihmis joukko pilkkaa teiän perheenjäsentä?. Ei varmaan tunnu mukavalta.
Kuinka Sydänmettömiä ihmisiä te voitte olla???.

Sistis
07.01.2004, 19:25
1. Teko oli erittäin tuomittava.

2. Teko ei tee silti koko sikakatsomosta syyllistä. Valitettavasti pari idioottia antaa huonon leiman koko joukolle.

3. Onko missään todettu, että huuto tuli juuri Sikakatsomosta?

Noose
07.01.2004, 20:07
Viestin lähetti taskuraketti

Te = se.

Oli Sikakatsomosta tai sitten päädystä, itse veikkailisin ensimmäistä.

Onneksi Vaclav Sykora ei ymmärrä suomea.

JasonMiller
07.01.2004, 20:11
Viestin lähetti Sistis
1. Teko oli erittäin tuomittava.

2. Teko ei tee silti koko sikakatsomosta syyllistä. Valitettavasti pari idioottia antaa huonon leiman koko joukolle.

3. Onko missään todettu, että huuto tuli juuri Sikakatsomosta?

Kyllä se on aina Hämeenlinnassa sikakatsomo. Ja tätä kautta kaikki hämeenlinnalaiset. Yleistäminen toimii aina. Maailma on täynnä idiootteja, joilla ei järki riitä ja tästä saa kärsiä lähiympäristö.

Eiköhän Sykora ole maailmalla karaistunut ja osaa jättää idioottien huutelut omaan arvoonsa.

palle fontän
07.01.2004, 20:14
Lyön tonnin vetoa, ettet ollut kuulemassa koko tapahtumaa, vaan elät kuulopuheiden varassa. Hienoa, että silti tulet tänne jeesustelemaan. Mitä tulee huudolle naureskelleisiin ihmisiin, niin tuskin olivat kuulleet koko tapahtumasta. Minä en ainakaan ollut.

wilco
08.01.2004, 00:30
Tätäkään aloitusviestiä ei voinut lisätä siihen otteluketjuun, jossa oli jo käsitelty kyseistä asiaa.

Pelissä en kuullut huutoa, enkä ole edes asiasta tiennyt ennen lukemista otteluketjusta.

Jatkan yleistämistä, kun se kerran on suosittua. Olette kaikki villikissa-fanit pellejä, kun yleistätte ihmisiä yksittäisten huutojen perusteella.

Eiköhän lopeteta.

Että silleen...

rico
08.01.2004, 01:08
Kyllähän kaikki ymmärtää miten vakavasta asiasta on kyse. Aina kuitenkin joukkoon mahtuu niitä, joilla on vintti vähän pimeänä. Vastikään Porissa tehtiin pilaa erään vierasjoukkueen pelaajan perhe-draamasta. Joka seuralla on ajattelemattomia kannattajia, myös Ilveksellä.

Ei tästä olisi uutta ketjua tarvinnut avata.

Kaikkea hyvää Vaclav Sykoralle ja hänen Marek pojalleen.

Axel K.
08.01.2004, 01:26
Se on se Ilveksen perinteisiin nojaava voittamisen kulttuuri, joka jyrää. Jos on pienikin mahdolllisuus takoa turpaanottanutta vielä enemään maan rakoon, se käytetään aikailematta hyväksi.

Uskotaan, me ollaan paskoja. Kiekkofaneina, ihmisinä, Hämeenlinnalaisina. Kerhokin on ihan paska. Sikakatsomo varsinkin on ihan paska.

Minkä vuoksi AINA VAIN Ilvesfanien kanssa syntyy näitä keskusteluja...

ervatsalo
08.01.2004, 07:42
Niin, vaikuttaa siis taas kerran vahvasti siltä, että miehekkääseen (*) joukkoomme on saapunut henkiseen kukkahattuun pukeutuva henkilö, joka näkee parhaaksi alkaa paheksumaan muiden toilailuja.

Tämä ehkä johtuu siitä, että ko. henkilö on vetänyt herneet nenäänsä siitä, että joku yksityishenkilö on huutanut eräässä urheilutapahtumassa juuri häntä loukkaavan huudon.

Mikäli lähdemme tarkemmin analysoimaan tilannetta, olen vahvasti sitä mieltä, että ko. huutaja on saanut haluamansa. Hänen haluamansa tilannehan on ilman muuta se, että huuto saa aikaan provosoitumisen vierasjoukkueen taholla.

Näin on todellakin käynyt. Vierasjoukkueen edustajat ovat tässä ja ko. ottelun otteluketjussa ulvoneet pahaa mieltään kuin kiljuvat jalopeurat.

Huutaja on siis saanut aikaan juuri sen, mitä huudollaan halusikin.

Siitä voidaan tietysti voidaan olla montaakin mieltä, oliko ko. huutajan huuto asianmukainen vai asiaton. Itse en ole ko. huutoa kuullut enkä tiennyt ko. huudon taustoja.

Vaikka nyt tiedänkin huudon taustat, en silti viitsi ruveta saarnaamaan. Jokainen huutakoon mitä huutaa. Huutoonsa täytyy tietysti pystyä myös vastaamaan.

Eniten tässä asiassa allekirjoittanutta ottaa närpiöön yleistäminen ja yleinen asian hysterisointi.

Sattuuhan sitä tekevälle.

(*) =Henkinen miehekkyys, tämä siksi että joukossamme on myös "miehekkäitä" naisia.

Täältä tähän

dude
08.01.2004, 08:40
Viestin lähetti taskuraketti
Ettökö yhtään ajatelleet mitä tiistaina huusitte, Hpk-Ilves matsissa Ilveksen päävalmentajan Vaclav Sykoran kouluikäisestä pojasta MAREKISTA. Se mitä Marekille tapahtui viime keskiviikkona Hervannan pulkkamäessä, paha aivotärähdys. Tämä tapaturma ei kuulu jääkiekkoon, vaan lätkä ulkopuolisiin asioihin jotka ei teille kuullu. Te pilkkasitte erittäin törkeästi pientä viatonta Marek poikaa, voitteko ollenkaan ajatella miltä Vaclav Sykoralta tuntui.

Ei varmaan kivalta tuntunu, miltäs teillä tuntuu jos oma perheenjäsen loukkaantuu pahasti. Ja tollanen iso ihmis joukko pilkkaa teiän perheenjäsentä?. Ei varmaan tunnu mukavalta.

Lopeta jo. Ollutta ja mennyttä. Mene haukkumaan vaikka oululaiset.

2-4. Hähähhää!

Designer
08.01.2004, 08:59
Taannoisessa SaiPa-pelissä bongasin yhden tällaisen huutelijan, ja kas, tunnistin heebon. Tunsin hänet noin kymmenen vuotta sitten, ja täytyy sanoa, että kyseessä ei todellakaan ollut mikään järjen jättiläinen. Lisäksi kaverin ainoa tapa päteä oli tehdä jonkinlaista jäynää milloin kenellekin, koska hänen itsetuntonsa oli täysin nolla. Eikä ihmekään. Sen pelin huudoista päätellen kehitystä näiden kymmenen vuoden aikana ei ole tapahtunut ainakaan parempaan suuntaan.

En tietenkään tiedä, onko kyseessä sama henkilö, mutten hämmästyisi, jos olisi. Ja nyt se uutissalama, joka hämmästyttää taskuraketin: noita idiootteja on tuossa pelätyssä katsomossa vain muutama. Ovat varmasti teoistaan ylpeitä, mutta muut heitä häpeävät. Moralisoimalla asiasta sen enempää tietämättä ja leimaamalla koko katsomo noiden muutamien idioottien takia onkin sitten iso askel sen tason suuntaan, jossa nuo idiootit majailevat. Se, onko askeleen ottaminen kannattavaa, onkin jo ihan pohdinnanarvoinen asia.

Twite
08.01.2004, 11:50
Minulla on nyt sitten kai nenässä herne ja päässä kukkahattu mutta olkoot. Sanon kuitenkin että minusta ilvesfanien kollektiivina syyttäminen moralisoijiksi muutaman hassun viestin perusteella on yhtä perseestä kuin koko sikakatsomon syyttäminen yhden huudon vuoksi.

clayman
08.01.2004, 12:04
Mielestäni on turha arvostella täällä sitä henkilöä, joka ko. huudon päästi suustaan. Tuskin tuollainen kaveri edes osaa käynnistää tietokonetta. Eli hän ei välttämättä vieraile näillä sivuilla.

Moralisointi menee muutenkin hukkaan tällaisten ihmisten kanssa. Jos he ymmärtäisivät jotain, he osaisivat myös käyttäytyä asiallisesti.

Flonaldo
08.01.2004, 12:04
Jätkät, te missasitte nyt homman pointin. Katsokaas kun tampereen kissimirrien kannattajilla on paha tapa jäädä alakynteen palstadebaateissa, kun niillä on niin maanmainio keskustelupalsta omasta takaa...

Sen takiahan täytyy asiaa kompensoida ja löytää joku jekku, jolla kissimirrifanit pääsisivät niskan päälle. Ja mikä tietysti parempi kuin sellainen lyömäase, johon vastustaja ei voi millään kuitata.

Odotan kaikkia seuraavia HPK-Ilves-otteluketjuja, ja missä vaiheessa ensimmäinen Ipa-fani vetoaa siihen, että TE KAIKKI huusitte ja TE KAIKKI nauroitte HENGENVAARALLISELLE PIKKUPOJAN TAPATURMALLE. YHDELLÄKÄÄN TEISTÄ ei ole varaa sanoa yhtään mitään yhtään mihinkään, koska TE KAIKKI olette SAIRAITA ihmisiä.

Twite
08.01.2004, 12:21
Flonaldo, omassa viestissäsi laitoit ipa-fanit yhteen nippuun 'TE KAIKKI'-tyyliin. Jos se ensimmäinen ipa-fani tulevaisuudessa ottaa 'TE HUUSITTE'-linjan niin se on edelleen yksittäinen ipa-fani. Ilveksen keskustelupalstalla en ole käynyt koskaan eli en oikein tiedä että minkä pointin minä tässä olen missannut?

Myönnän että minulla ei ole vuosikausia kertyneitä kismoja kissojen kanssa, eli ehkäpä tässä taustalla on sitten kuitenkin muuta kuin tämä yksittäinen tapaus. Kai ne taustat pitäisi sitten tuntea että tänne saa kirjoittaa, kuten kai olisi myös pitänyt tietää pulkkailuonnettomuudesta että saa käydä katsomassa Ilveksen peliä.

Ja ihan pohjimmiltaan.. minua vieläkin vi**uttaa että hävisimme Ilvekselle. Tappio ei ole ilvesfanien vika. Se on ainakin minun kirjoituksissani jollakin asteella taustalla, pahoittelen ikävää sävyä.

expertti
08.01.2004, 17:24
Viestin lähetti Twite
Flonaldo, omassa viestissäsi laitoit ipa-fanit yhteen nippuun 'TE KAIKKI'-tyyliin. Jos se ensimmäinen ipa-fani tulevaisuudessa ottaa 'TE HUUSITTE'-linjan niin se on edelleen yksittäinen ipa-fani. Ilveksen keskustelupalstalla en ole käynyt koskaan eli en oikein tiedä että minkä pointin minä tässä olen missannut?

Myönnän että minulla ei ole vuosikausia kertyneitä kismoja kissojen kanssa, eli ehkäpä tässä taustalla on sitten kuitenkin muuta kuin tämä yksittäinen tapaus. Kai ne taustat pitäisi sitten tuntea että tänne saa kirjoittaa, kuten kai olisi myös pitänyt tietää pulkkailuonnettomuudesta että saa käydä katsomassa Ilveksen peliä.

Ja ihan pohjimmiltaan.. minua vieläkin vi**uttaa että hävisimme Ilvekselle. Tappio ei ole ilvesfanien vika. Se on ainakin minun kirjoituksissani jollakin asteella taustalla, pahoittelen ikävää sävyä.

Vähän off topic, mutta itselläni meinasi jälleen keittää sen yhden nuijan kanssa joka alkoi Lahtea morkkaamaan kovaan ääneen. Yritystä oli Jannella enemmän kuin aikoihin ja mielestäni hän oli Token ohella Kerhon parhaita. Noh, tämän saman löysän äijän tarinoihin ovat vittuuntuneet monet muutkin tällä kaudella...kai...

Peter Gabriel
19.01.2004, 15:49
Ipa saapuu taas huomenna Rinkulalle.

Eiköhän koko poppoo huudeta suoraa huutoa "Pulkkamäkeä" koko ottelun ajan. Ollaanhan saatu aiheesta jo niin paljon shittiä, että ei kai pikku lisähuutaminen mitään enää miksikään muuta? Olemmehan kaikki täysin dorkia ja ihmisinä huonoja olentoja koska pääasiallinen nautintomme on ehdoin tahdoin tehdä pilaa muiden tragediasta. Millään emme voi tekojamme puolustella...

Kyll muakin korpesi Ipan voitto, mutta ennenkaikkea se Ipan fanijoukon kannustus, joka lopetti hiljaiselon n. 56. minuutin kohdalla ja aloitti villit karnevaalit. Eihän tosi fani biletä vasta kun voitto alkaa olla sinettiä vaille varma.

Jep. Kaikki

Fossey
21.01.2004, 13:57
Viestin lähetti Peter Gabriel
Kyll muakin korpesi Ipan voitto, mutta ennenkaikkea se Ipan fanijoukon kannustus, joka lopetti hiljaiselon n. 56. minuutin kohdalla ja aloitti villit karnevaalit. Eihän tosi fani biletä vasta kun voitto alkaa olla sinettiä vaille varma.

Jep. Kaikki

Samahan oli meininki myös eilen. Hallissa ei edes näyttänyt olevan yhtään Ilveksen kannattajaa ennen voittomaalin syntyä.

wilco
21.01.2004, 15:39
Viestin lähetti tommilin
Samahan oli meininki myös eilen. Hallissa ei edes näyttänyt olevan yhtään Ilveksen kannattajaa ennen voittomaalin syntyä.

Väärin. Tästä joutuu antamaan pisteet niille parille hepulle, jotka tuolla eräässä katsomossa huusivat ilvestä vielä 3-0 tilanteessa.

Että silleen...