PDA

View Full Version : Kimppakyytirinki

Allu79
30.08.2003, 09:19
Kauden alkuun muutama viikko, joten nyt voisi olla oikea aika haistella muualla kuin LPR:ssa asuvien Saipa fanien halukkuutta jonkin muotoiseen kimppakyyti rinkiin.
Auto on käytännössä aina tyhjä kun Hki:stä Saipan pelejä katsomaan olen mennyt, joten saman henkisiä kyytiläisiä mukaan mahtuu.
Miltä idea kuullostaa? Itse kävisin varmasti useammin Kisapuistossa jos saisi kuluja hieman jaettua.

mirasane
30.08.2003, 11:06
Viestin lähetti Allu79
Kauden alkuun muutama viikko, joten nyt voisi olla oikea aika haistella muualla kuin LPR:ssa asuvien Saipa fanien halukkuutta jonkin muotoiseen kimppakyyti rinkiin.
Auto on käytännössä aina tyhjä kun Hki:stä Saipan pelejä katsomaan olen mennyt, joten saman henkisiä kyytiläisiä mukaan mahtuu.

Kiinnostava idea! Itsekin voin innostua helpommin lähtemään Lappeenrantaan matseja katsomaan, jos on autokyyti Helsingistä tarjolla. Pannaan korvan taakse. :)

Hamraan
01.09.2003, 22:30
Kuullostaa hyvältä.. varsinkin Lahden ja Hämeenlinnan keikat kiinnostaa minua, kun ovat kuitenkin kohtuullisen ajomatkan päässä ja toki Turkusessakin olisi mukava joskus käydä. Eli kiinnostusta löytyy. Asun Helsingissä.

Peltsi
01.09.2003, 23:10
Eikös sinua Hamraan kiinnostais lähteä Jokereiden fanibussilla lauantaina 22.11 katsomaan Lappeenrantaan Saipa - Jokerit matsia. Vai riittikö edellinen kerta kun olit meidän kanssa Lappeenrannassa henkilöautolla, tais silloin vielä Saipa voittaa. Jos en väärin muista niin meitä potutti melko ankarasti paluumatkalla.

aHab
02.09.2003, 07:58
Jos Lahden kautta jaksaa puikata niin saattaisi saada kyytiin vielä yhden henkilön, aina silloin tällöin.

Tulppu
02.09.2003, 19:06
Kuulostaa mielenkiintoiselta. Olen myöskin mukana, mikäli autosi ohjautuu seiskatietä, eli Kotkan ohi. Tänä talvena olen muutenkin päättänyt käydä Lappeenrannassa pelejä katsomassa aina kun ehdin, ja varmasti tulisi käytyä useamminkin jos kyyti järjestyisi edes silloin tällöin!

Allu79
03.09.2003, 00:01
Kyllä Lahdesta helposti kaverin kyytiin koukkaa. Majakassa on muutenkin sopiva paikka pitää eka tauko...

Perimmäinen ajatukseni tässä viestiketjussa oli, että kukin lähtiessään Lappeenrantaan omalla autolla, laitaa ilmoituksen tänne, mikäli matkaseuraa kaipaa. Kyse ei siis ollut vain minun autostani jne jne. Tämä taisi toki olla kaikille selvää, mutta vain täsmentääkseni...

Hamraan
03.09.2003, 23:06
Jos bensa-kulut tasataan niin melko samahan se on kenen autolla ajetaan, ellei kuski kuulu niihin kenen tekee kovasti bisseä mieli peli-matkoilla. :)

Mulla ei omaa autoa ole.

vallu#24
06.09.2003, 10:20
Loistava idea. Varmasti tulisi peleissä enemmän käytyä jos olisi autokyyti tarjolla. Ja bensakuluistakaan ei kovin suurta summaa kertyisi kun kulut tasataan. Asun espoossa, omaa autoa ei ainakaan vielä ole.

Lalli™
07.09.2003, 12:36
Kiinnostusta piisaa aina. Pidetaas asia mielessa.

jusas
09.09.2003, 15:43
Erittäin hyvä idea. Ei ole tullut Kisapuistossa seurattua montaa peliä Helsinkiin muuton jälkeen. Liigan avauksen menen kyllä katsomaan mutta silloin satun olemaan muutenkin Lappeenrannassa käymässä, joten silloin ei kyytiä ainakaan minun osalta tarvitse. Toivottavasti saadaan "fanimatkoja" toteutumaan.

edit: autoa ei ikävä kyllä löydy

strongelf
09.09.2003, 22:51
Täälläkin asutaan stadissa, ja Lahdessa sekä H:linnassa on tullut käytyä ainakin kerran kaudessa. Ja nyt varsinkin kun Sikiläkin pelaa ainakin 2kk Kerhossa....

Jos en löydä seuraa autoon niin ilmoittelen myös varmasti täällä!

PS. Aika moni täällä kirjoittelevista näyttää asuvan Helsingin tienoolla....

Allu79
12.09.2003, 17:31
18. 9 pelattavaan Saipa - Hifk peliin olen ilmeisesti lähdössä.
Autooni mahtuu max. 4 henkeä mukaan. Kyytiin haluavat ilmoittakaa esim. privalla, liittäkää mahd. viestiinne myöskin oikea nimenne sekä puh. no. yhteydenottoa varten.
Auto starttaa Järvenpäästä. Eli jos asustelet akselilla Hki- Lahti, kyytiin pääsee. Ilmoitelkaa!!

Wolves
28.10.2003, 20:24
Vuoden lopussa olen jättämässä Rauman pimeät valot ja muuttamassa Rajatorppaan Vantaalle.

Johonkin pääkaupunkiseudun otteluun voisi järjestää meetingin näin pääkaupunkilaisten fanien ja miksei muidenkin kannattajien kesken.

Edit: Korjattiin ajankohtaa

vallu#24
13.01.2004, 13:17
Tämä tulee nyt aika myöhäisessä vaiheessa, mutta sain vasta äsken päähäni ajatuksen, että voisin lähteä tänä iltana Mansesterin suuntaan peliä katsomaan. Löytyisiköhän halukkaita mukaanlähtijöitä Helsinki/Espoo/Vantaa seudulta?

Dean Moriarty
29.01.2004, 15:36
Nyt tuntuu siltä, että SaiPan vierasotteluissa on varmasti kivaa. Kuka lähtisi kuskiksi loppukauden otteluihin?

Allu79
30.01.2004, 00:37
Synkältä näyttää, mutta Saipaa ei jätetä! Ilves peliin auto on jo täyteen buukattu, mutta Ässät peliin mahtuu vielä.
Auto starttaa Järvenpäästä, mutta tarvittaessa koukkaan esim. Helsingin kautta.
Halukkaat mukaan lähtiät ilmoitelkaa hyvissä ajoin privalla. Laittakaa liitteeksi oikeat yhteystietonne.

Allu79
26.02.2004, 21:35
Ja ei muuta kuin halukkaat HKI-Vantaa-Kerava-Järvenpää-Lahti akselilta mukaan Saipaa kannustamaan!!

Peggis
29.06.2004, 15:16
Onko kiinnostusta ensi kauden kimppakyydeistä?

Hamraan
10.07.2004, 14:11
Periaatteessa on joo. Viime kauden heikot esitykset kyllä romutti ainakin henk.kohtaisen kiinnostuksen heti alkuunsa reissuille, mutta uusi kausi, uudet kujeet.

vallu#24
17.08.2004, 18:48
Kiinnostusta kyllä on kimppakyydeistä ensi kauden suhteen. Onko täällä pk-seudulla muitakin jotka kiinnostuneita ovat? Ja asiasta kolmanteen. Olisiko näillä pääkaupunkiseudulla asuvilla SaiPan kannattajilla mielenkiintoa järkätä jotain miittinkiä johonkin Jokerit-SaiPa tai HIFK-SaiPa pelin yhteyteen?

Ted Raikas
17.08.2004, 20:20
Viestin lähetti vallu#24
Olisiko näillä pääkaupunkiseudulla asuvilla SaiPan kannattajilla mielenkiintoa järkätä jotain miittinkiä johonkin Jokerit-SaiPa tai HIFK-SaiPa pelin yhteyteen?
No mikä ettei! Itse olen lähiaikoina muuttamassa pääkaupunkiseudulle, joten passaa oikein hyvin tuontapaiset miitit. Pitäähän sitä nyt SaiPalaisten pitää yhtä suuressa maailmassakin!

ahal
17.08.2004, 22:47
Jo vain se onnistuu. Heti siinä Pave Maijasen ja Artsi Bryggaren tuntumassa :-) Totta puhuen, joku koordinaattipiste kyllä löytyy molemmista. Mutta kimppakyydit maakuntiin voivat olla satunnaisempia. Toki niistäkin kannattaa aina tiedottaa.

Spac
27.08.2004, 16:58
Olen ollut aikeissa hankkia kausikortin ihan vain seisomapaikoille, mutta olen tullut uudelleen aatoksiin, jotta kannattaisiko sittenkään hankkia.. Uudesta hallista olen innoissani, ja mikäs siellä olisi katsellessa mielenkiintoisen joukkueen otteluita kaikkine oheispalveluineen - ainakin alkukaudesta.
Yksi kysymysmerkki on kuitenkin välimatka hallille. Kysymykseni kuuluukin, että onko Sammonlahden suunnasta mahdollisesti joku kausikorttilainen/aktiivikannattaja menossa katsomaan pelejä autolla. Itse en omaa autoa omista, ja välttämättä en aina jaksa sieltä saakka pyörälläkään ajella, varsinkaan talvella. Linja-autokyyti on yksi vaihtoehto. Eikös niitäkin kulje Lappeenrannan seudulla peleihin?

Satellite
27.08.2004, 17:04
Viestin lähetti Spac
Eikös niitäkin kulje Lappeenrannan seudulla peleihin?
Sammonlahdesta päin joka peliin tulee jäähallille saakka yksi bussi, joka muistaakseni ajaa kutosen linjaa. Aikaisempina vuosina taisi lähteä yliopistolta sinä 17.30-17.40 aikoihin, joten se on paikan päällä kuuden aikaan. Minä en ole oikein koskaan tykännyt siitä, sillä tuntuu turhauttalvalta istua 30min odottamassa peliä (Kun usein yksinään seuraan)

Spac
28.08.2004, 00:11
Viestin lähetti Satellite
Minä en ole oikein koskaan tykännyt siitä, sillä tuntuu turhauttalvalta istua 30min odottamassa peliä
Juu, se saattaa tuntua turhalta - varsinkin yksin. Käyhän siinä joukkueet ottamassa lämpöä, mutta odotteluahan se on. En tiedä sitten nyt, olisiko ennen ottelua olisi enemmän aktiviteettia, kun on uudemmat puitteet.. Täytyy nyt sitten kuitenkin kuumeisesti miettiä tuota kausikorttihommaa.

Hepitus
03.09.2004, 11:54
Nyt on päässyt tapahtumaan sellainen erehdys, että on kotikunta muuttunut Tampereeksi ja pitäisi täältä yritellä SaiPan peleihin lähteä. Eli onko Tampereella muita SaiPan kannattajia ja jos on niin onko kiinnostusta käydä matseissa niin Tampereella kuin muilla paikkakunnilla?

Kauden avaukseen Jyväskylään lähden omalla autolla ja pelin jälkeen suuntaan Lappeenrantaan. Jos on muita innostuneita niin heitelkää yv:llä.

-H-

Sachl
17.09.2004, 15:43
Ihan sopiva ketjua tälle aiheelle en löytänyt joten päätin kirjoittaa tänne.

Elikkä, tarvitsisin vähän neuvoja tietäjiltä, miten pääse Lappeenrannan juna-asemalta hallille? Autolla yleensä kun oon käynyt peleissä niin sen enempää Lpnr:taa en tunne. Kova halu on päästä hallin avajaisiin ja ensimmäiseen kotipeliin, joten junalla päätin sitten tulla.

Kiitos etukäteen.

vallu#24
22.09.2004, 18:07
Tämä tulee nyt vähän lyhyellä varoitusajalla, mutta löytyisikö torstain peliin innokkaita lähtijöitä täältä pk-seudun suunnalta? Itse olen tässä lähtöä miettinyt ja jos löytyisi 1-2 halukasta lähtijää mukaan bensakuluja jakamaan niin varmasti tulisi peliin lähdettyä. Auto(tai siis kulkuväline) löytyy, tosin ei mikään niin mukava sellainen mutta pääasia että liikkuu...Kiinnostuneet laittakaa yksityisviestiä pikaisesti

Allu79
15.10.2004, 00:46
Löytyykö pk-seudulta henkilöitä jotka olisivat kyytiä vaille em. otteluun, pientä löpökorvausta vastaan. Itse olen lähdössä, ja mikäli haluja mukaan lähtöön on, niin privalla viestiä!

Allu79
31.12.2004, 04:01
Tämä tulee ainakin hyvissä ajoin. Löytyykö kenties keskuudestamme halukkaita lähtemään kyseiseen otteluun? Kyytiin mahtuu!

Domi28
01.03.2005, 22:13
Pistin viestin nyt tähän ketjuun, kun ei näin pikku jutun takia viitsi uuttakaan avata, eli:
ollaan työporukalla tulossa täältä länsirannikolta lauantaina Lappeenrantaan ja koska kiekkofaneja on porukassa, pitää päästä matsiin.
Pari kysymystä:
1. Onko keskustassa jotain "virallista" pohjienottobaaria?

2. Miten keskustasta pääsee hallille (paitsi taksilla)?

Vilttiketju
01.03.2005, 22:27
[Pari kysymystä:
1. Onko keskustassa jotain "virallista" pohjienottobaaria?

2. Miten keskustasta pääsee hallille (paitsi taksilla)? [/B][/QUOTE]

1.Birra kauppakadulla, toimii myös jälkipelipaikkana

2.Bussit jäähallille ottelupäivinä:
"Autolinjat,Savonlinja-Yhtiöt Lpr
lauantait Kivisalmen kärki + Yliopisto klo 16.10
paluu pelin loputtua"

Domi28
01.03.2005, 23:00
Meidät (joukko isoja, rumia ja humalaisia äijiä ja mahd. muutama eukko mongertamassa teikäläisittäin naurettavalta kuulostavaa murretta) löytää siis kyseisestä baarista ennen matsia. Matsissa nähdään ja huudetaan Pyh kumoon!

pest
01.03.2005, 23:01
Viestin lähetti Domi28
2. Miten keskustasta pääsee hallille (paitsi taksilla)?

Taksi ei välttämättä ole huono vaihtoehto, bussi kustantaa kuitenkin sen pari euroa per naama ja taksi ei paljoa yli kymppiä maksa hallille.

Murmeli
20.09.2005, 14:35
Pikkubussireissua olisi tarjolla.

http://www.saipafanit.com/uutiset/index.php?id=181&v=8

RedRave
16.11.2005, 13:56
Voisihan sitä itsekkin harkita lähtöä, mutta taitaapa SaiPa:n faneja olla aika harvakseltaan Satakunnan alueella. Mutta jos joku löytyy, niin kättä pystyyn, ja kyytejä suunnittelemaan.

Juulia
16.11.2005, 15:30
Ketään lähdössä Hesan suunnalta peliä huomenna katsomaan??? Ois kiva lähtee, mutta junalla en viittis mennä...

Ted Raikas
16.11.2005, 16:18
Ketään lähdössä Hesan suunnalta peliä huomenna katsomaan??? Ois kiva lähtee, mutta junalla en viittis mennä...
Jos tuo olisi ollut viikonloppupeli, niin olisin ehkä jopa voinut lähteä. Nyt ei oikein voi irroittautua.

Beagle Boy
05.12.2005, 12:42
Eli tilanne on tämä. Lauantaina pitäisi tulla katsomaan SaiPa-HIFK peliä ja lippuja pitäisi hankkia. Ongelmana on vain se, että kumpi hallin päistä on se mihin vieraat hyökkäävät kaksi kertaa? Olenko oikeassa jos veikkaan sitä päätyä, missä ei ole katsomoa?
Kiitos jo etukäteen ja lauantaina hallilla..

Gleb
05.12.2005, 12:51
Eli tilanne on tämä. Lauantaina pitäisi tulla katsomaan SaiPa-HIFK peliä ja lippuja pitäisi hankkia. Ongelmana on vain se, että kumpi hallin päistä on se mihin vieraat hyökkäävät kaksi kertaa? Olenko oikeassa jos veikkaan sitä päätyä, missä ei ole katsomoa?
Kiitos jo etukäteen ja lauantaina hallilla..

D-pääty.
Toisessa päässä on seisomakatsomo ja sinne hyökkää kotijoukkue kahdesti.

haltija
10.12.2005, 14:02
Olenko oikeassa jos veikkaan sitä päätyä, missä ei ole katsomoa?

Vai ei se seisomakatsomo ole katsomo ollenkaan?

Aksu
03.02.2006, 22:08
Tämä nyt on vähän erikoisempi kimppakyytikysely, mutta SaiPan virallisilla sivuilla mainitaan lauantaipelien kohdalla bussien lähtevän 16.10 yliopistolta. Osaisiko joku kertoa tarkan kulkureitin? Siitä en löydä tietoa mistään. Kenties noudattelee tarkkaan jotain olemassa olevaa reittiä?

Gleb
03.02.2006, 22:18
Tämä nyt on vähän erikoisempi kimppakyytikysely, mutta SaiPan virallisilla sivuilla mainitaan lauantaipelien kohdalla bussien lähtevän 16.10 yliopistolta. Osaisiko joku kertoa tarkan kulkureitin? Siitä en löydä tietoa mistään. Kenties noudattelee tarkkaan jotain olemassa olevaa reittiä?

Bussin numero 1 reittiähän tuo kulkee.

Juulia
05.02.2006, 05:19
Minä olen lähdössä. Ja nyt riippuu onko ketään muita lähdössä, että menenkö autolla vai junalla. Autolla voin lähteä ajelemaan ja jos joku haluaa kyytiin, niin se onnistuu osallistumalla polttoainekuluihin. Toki voisi olla kiva lähteä pääkaupunki-seudun muiden SaiPaFanien kanssa junalla. Olen jo aikatauluista ottanut selvää, eli lähtö olis Pasilasta klo 16.40 (Lahdessa klo 17.55) ja paluu klo 21.20 tai 22.20 junalla Hesaan, kumpaan nyt ehtis. Lippujen hinnat olis menopaluu aikuiselta 23,20 euroa, opiskelijalta vain 11,60 . Tosin autolla tulis halvemmaks (miullakaan ei silloin kuluis siideriin rahaa...)

Eli onko innokkaita faneja, ketkä olis lähdössä??? Tuolla SaiPaFanit.com:ssa jo jonkin aikaa sitten kyselin lähtijöitä... Laittakaa vaikka yv:tä tulemaan, jos on kiinnostusta.

btw. sitten en lähde, jos SaiPaFanit ei järkkää reissua eli LPR:n päästä peruuntuu tulo.

Aksu
05.02.2006, 09:13
btw. sitten en lähde, jos SaiPaFanit ei järkkää reissua eli LPR:n päästä peruuntuu tulo.

Ei peruunnu. Matka järjestyy varmasti, vaikka yhdellä bussilla jos jostain syystä kahta ei saada liikkeelle.

Juulia
06.02.2006, 00:40
Ei peruunnu. Matka järjestyy varmasti, vaikka yhdellä bussilla jos jostain syystä kahta ei saada liikkeelle.

Hyvä hyvä, tämä oli helpottavaa kuulla. Kiitos jälleen kerran Aksu!

Franchi
06.02.2006, 18:27
Jos joku on siirtymässä torstaina 9.2. Blues-ottelun jälkeen Espoosta Lappeenrantaan ja autossa on ylimääräistä tilaa, voisin kinuta kyytiä ja osallistua kulujen tasaamiseen.

Murmeli
09.03.2006, 23:58
Pikkubussilla käy tie kohti Helsingin jäähallia lauantaina. Pari penkkiä olisi vielä vapaana autossa. Utelut yksityisviestitse minulta. Kustannukset n. 30e + lippu, eli n. 55e. Toki jos haluaa mennä piippuhyllylle, on lippu halvempi.

Hamraan
16.03.2006, 11:06
Pittääpi kysellä että onko porukkaa menossa omilla autoilla pk-seudulta lappeenrantaan perjantaina tai lauantaina? Yksi potentiaalinen kyytiläinen.

Aksu
29.03.2006, 15:40
SaiPaFanit järjestää huomiseen peliin matkan. Tarkemmat tiedot sun muut infot nettisivuilta.

Jay
30.03.2006, 21:45
Moi,

pienen Corsan takapenkillä ois kolme paikkaa mennen tullen Lappeenrantaan ja Kisapuistoon tarjolla bensakuluja vastaan lauantaina 1.4. Laittaisitko vaikkapa yv:tä tulemaan tänään, niin tiedän missä mennään. Tarkoitus olisi startata noin klo 12 Helsingistä.

Jay

Battle Ankka
04.08.2006, 17:43
Tänään Sputnik-cup:iin menijöitä Sammonlahden suunnalta? Ei viitsisi yksikseen mennä taksilla huhtiniemestä, jos löytyisi vaihtoehtoja.

Hamraan
01.03.2008, 09:53
Onkos tänään pk-seudulta Lappeenrantaan menijöitä? Vähän myöhässä liikenteessä, mutta kyyti saattaisi kiinnostaa, polttoainekulut toki jakoon.

Battle Ankka
07.08.2008, 12:45
Huomenna turneeseen menijöitä? SaiPan peliin huhtarista lähtee auto jossa 4 vapaata paikkaa.

Blur
01.02.2010, 16:35
Huomenna Turkuun lähtijöitä PK-seudulta?
Autossa ois 2 (kolmaskin ahtaasti) paikkaa.