View Full Version : Pikkujoulut porilaisella
Pikkujouluja jokaisella on varmaan riittämiin. Tässä olisi ehdotelma yhteen lisää.
Aika: 22.11. lauantai
Paikka: ehkä sama kuin viimeeksi tai ehdotusten mukaan jokin toinen.
Kommentteja kiitos...
Niin ja muistakaa olla kiltisti, tontut kurkkii jo ikkunoiden takana.
Minä osallistun ainakin. On hyvä kun ilmoitetaan asiasta aikaisin niin kerkee järjestelemään asioita. Kesä meetingissä oli kovin vähän väkeä joten lisää vaan ja rohkeasti mukaan. Ehdotelma lahja on pakollinen. Muuten ei pääse mukaan.
Paikka käy. Onko muita ehdoituksia/mahdollisuuksia. Taitavat nuo vuokrattavat saunatilat jo olla mennyttä (?) kun firmat ja muut suunnitelevat omiaan (esim Anton sauna ynm...). Ja siitä tulikin mieleen onko ihmiset valmiita maksamaan pienen summan vaiko mitä mietitte ? Kuulin että kesämeeting paikassa on ehostettu paikat aivan uuteen uskoon...
Kommentteja. Nostellaan tätä väliin ylöspäin ja muistutellaan.
Kappas. Syksy tulee ja Kapakin on palannut koneen ääreen (sori muuten etten soittanut takaisin kun huomasin että olit soittanut, olin töissä)...
Niin... Meikäläinen ottanee kyllä osaa tuohon meetingiin jos vaan saan työvuorot sovittua. Mulla on silloin yövuoro että voi käydä niinkin että tulen vain kääntymään. Mutta sen näkee sitten myöhemmin...
Niin, mukana ollaan melko varmasti. Kannatan myös jotain Antonin tyylistä paikkaa tai vastaavaa. Toki siinä pitäisi maksaa sitten hyvissä ajoin etukäteen asiaa järjestävälle rahat tilille, ja varata tila(t) tarpeeksi aikaisin, ettei mikään firma kerkeä viemään paikkaa nokan edestä. Ainahan voimme vedota siihen, että parempaa väkeä saa juuri hakea, koska Ässä-fanit osaavat käyttäytyä hyvin tilanteessa kuin tilanteessa. Enhän määkään kauheesti riehunut lauantain pelissä, enhän? heh
Erään vanhan sanonnan mukaan paras "porilainen" on kylmä porilainen!
Ei sikseen Ässien liigaporukka on ihan kohtuullinen, kunhan toi "Lankkukin" alkaisi pelaamaan eikä sylkisi kiekkoja turhaan eteensä.
Enää pitäisi tietää, että seilaako kippari katsastamaan Ässien faniporukkaa?
Tietääkseni Lankku ei kuulu tähän ketjuun, eh?
Viestin lähetti Kippari
Ja paras Kemppi on hitsauskone.
Joo mä voisin olla mukana pikkujouluissa. Pukkiahan aina jossain vaiheessa kaivataan paikalle.
Viestin lähetti Kippari
Ja paras Kippari on juusto.
Pikkujoulupaikaksi imo paras olis joku rafla (kuinka realistista se sitten lieneekään). Voisin tulla paremman puoliskoni kanssa paikalle.
Pikkujoulut ravintolassa on varmasti hyvä idea, mutta tällöin tarvitsisin sitovia ilmottautumisia mahdollisimman pian, mikä tarkoittaa myös rahallista sijoittamista, sillä en ole kauhean halukas sijoittamaan omia vähäisiä varojani kyseiseen tapahtumaan. Jos joku nyt tuntee jonkun ravintoloitsijan tai omaa tietoa joistakin tiloista, joita voisi käyttää, olisi kiva, jos vaikka ottaisi yv:llä yhteyttä minuun. Paikat alkavat täyttyä, jos eivät vielä ole täyttyneet.
Niin ja, jos juusto keskustelut käytäisiin jollain muulla foorumilla. Ja niille, jotka eivät edes ole aikeissa saapua kyseiseen tapahtumaan, heittäkää herjojanne jossain muualla...jookosta???
..mikä ettei Touch & Go myös..
Joka tapauksessa, kai tämä on vielä voimissaan? Olisi mukava nähdä Jatkoajan Ässä-faneja jälleen hyvin menneiden kesäbileiden jälkeen. Uusia naamoja mahtuu aina mukaan.
Jos meinataan joku paikka hankkia erikseen, niin sen kanssa saattaa tulla pian kiire. Firmojen pikkujoulut tunnetusti ovat etusijalla. Mutta itse olen mukana tulevissa mahdollisissa pikkujoulupippaloissa 95% varmuudella.
Tottakai on voimissaan. Tuon ulkopuolisen paikan olen jo mielessäni haudannut vähäisen innostuksen vuoksi, en kauhean mielelläni ottaisi lainaa pikkujouluja varten. Toivottavasti vanha tuttu paikka kelpaa...
Ideoita, mitä vaan...antaa tulla.
Olisiko kiinnostusta mennä Cafe Antoniin ? Mahtuu 20 henkeä. Käytössä klo 18-24. Ei omia juomia. Maksaa 120 euroa. Vielä vapaana. Passar bra.
Entä muut. Hopi hopi... Vai kiinnostaako tämä ollenkaan ?
Juu mää tuun kans.. riippuen tietysti vähän näistä valtion velvollisuuksista eli meikäläiselle viikonloput sopii parhaiten, mutta ei kai tarkoitus oo keskellä viikkoa lähteäkään..
tosta Antonin saunasta vielä niin kyllä sinne ennen on ainakin saanut omia juomia viedä, kun siellä oli oikeen jääkaappikin niitä varten.. Ainakin Arska tietää et sinne saa omia viedä.. =DD
vBulletin v3.8.6, Copyright ©2000-2013, Jelsoft Enterprises Ltd.