PDA

View Full Version : Lähde mukaan vierasmatsiin, täältä tietoa muista menijöistä ja kuljetuksista

Sivut : [1] 2

Oloneuvos
15.12.2002, 09:41
Tänne siis tietoa niin vapaasta tilasta matsireissulla autossasi, kuin myös innokkaista lähtijöistä. Ketjun tarkoitus on informoida yksittäisiä kannattajia toisten menemisistä vieraspeleihin. Niin myös mahdollisuuksista, sekä halukkuudesta olla itse mukana ja saada useampia innostumaan yhteisistä pelireissuista. Jos siis olet vailla seuraa, mutta mielesi tekisi lähteä kannustamaan Tepsiä vierasotteluun, niin ilmoita asiasta tähän ketjuun. Samoin, mikäli autossasi on tilaa vaikka vain yhdelle tai olet päättänyt koota porukan johonkin tiettyyn peliin.

Asia on pian taas ajankohtainen, vaikka joulutauko onkin juuri vieraspelien osalta alkanut. Onko tällainen ketju yleensäkään täällä tarpeellinen ja jos on, olisiko sen hyvä olla jopa pysyvä?

Ottakaa kantaa!

c'elysee
15.12.2002, 12:02
Kyllähän tämä ihan paikallaan on tällainen otsikko. Ainoa huono puoli asiassa on se, että tänne ei käsittääkseni ole määrällisesti kovin paljon Tepsin kannattajia kirjoittamassa. En jaksa lukumäärää alkaa laskemaan, mutta sellainen mutu ainakin on.

Kannatan kuitenkin tätä otsikkoa pysyväksi.

Oloneuvos
15.12.2002, 12:24
Viestin lähetti champselyse
Ainoa huono puoli asiassa on se, että tänne ei käsittääkseni ole määrällisesti kovin paljon Tepsin kannattajia kirjoittamassa.

Olet oikeassa. Meitä mustavalkoisia kirjoittajia ei ole todellakaan liikaa. Tarkoituksena onkin ensin saada tämän joukon jo olemassa oleva aktiviteetti näkymään uloskin päin ja kasvamaan. Näin voisimme ehkä saada palstalla jo olevia kirjoittajia mukaan porukkaan ja parhaassa tapauksesa jopa uusiakin sekä vierasmatseihin, että palstalle. Täytyy muistaa, että jos mitään ei tehdä, ei mitään myöskään tapahdu itsestään.

Jaakko
16.12.2002, 20:52
Hyvä otsikko tämä on. Varmasti jonkun verran tilausta löytyy. Katsotaan tuossa uuden vuoden jälkeen, kun pelit ja vieraissa käyminen alkaa urakalla. Aika paljon Tepsin lippuja näkyy kaikissa halleissa. Varmaan osa on ainakin samaan suuntaan menossa.

Oloneuvos
26.01.2003, 20:48
Onko joku menossa omalla autolla katsomaan Ässien kaatumista? Voisimpa vaikka olla kiinnostunut lähtemään Poriin seuraamaan Tepsin paljon puhuttuja hyviä otteita vieraissa.

c'elysee
26.01.2003, 23:49
Viestin lähetti Oloneuvos
Onko joku menossa omalla autolla katsomaan Ässien kaatumista? Voisimpa vaikka olla kiinnostunut lähtemään Poriin seuraamaan Tepsin paljon puhuttuja hyviä otteita vieraissa.
Minä kyllä olen menossa perheen kanssa, mutta juuri varasin hotellihuoneen Porista, joten yövymme siellä. Saturday Night Fever in Pori!

Muitakin autoja uskoakseni on tulossa.

Hantta
27.01.2003, 00:36

Valitettavasti jää reissu väliin meikäläiseltä tällä kertaa, vaikka matka olisikin sopivan lyhyt. Muita kiireitä sen verran, että menee Ikun puolelle. Taitaa seuraava reissu jäädä sinne helmikuun lopulle (22.2. Blues) jos on aihetta...

Jaakko
27.01.2003, 21:37
Kyllä Poriin olisi tarkoitus mennä. Tällä hetkellä oleva tulirokko tosin saattaa tapaa aika hyvin kaikki matkasuunnitelmat lähiajoilta, ainakaan jos ei se helposti lääkkeitä tottele. Kyllä sinne pari henkilöautollista voisi lauantain kunniaksi saada liikkeelle.

Lord Nikon
28.01.2003, 12:38
olisin halukas lähtemään poriin...mitä matka maksaisi?
en ole itse vielä lähelläkään ajo ikää...jää sellaiset 3 vuotta vaille...kelpaisiko matka seura?

Juha Salminen
29.01.2003, 16:44
15.2 pukkaa IFK-peliä...
Onko täältä lähdössä ihmisiä sinne? Fanimatka sinne järjestetään, mutta onko joku mahdollisesti omalla kyydillä menossa? Saattaapi olla että Salminen lähtee silloin messiin, kun tuo hiihtolomakin alkaa tuosta...

Jaakko
29.01.2003, 21:27
Viestin lähetti Juha Salminen
15.2 pukkaa IFK-peliä...
Onko täältä lähdössä ihmisiä sinne? Fanimatka sinne järjestetään, mutta onko joku mahdollisesti omalla kyydillä menossa? Saattaapi olla että Salminen lähtee silloin messiin, kun tuo hiihtolomakin alkaa tuosta...

Jos TPS:n kannattijia kiinnostaa tietää, missä olemma, niin katsomo on E1 ja paikat 56-60,
76-79, 95-103, 110-127, 143-151, 167-175, 195-199 paikkojen pitäisi olla yhdessä ryppäässä useammalla rivillä. Jos seuramme kiinnostaa, niin hanki lippusi vierestämme.

Jaakko
14.02.2003, 11:49
Lauantaiseen IFK-peliin on bussillamme lähdössä ainoastaan parikymmentä henkeä, mikä on todella huono juttu, koska onhan peli tärkeä ja muutenkin ollaan voitto putkessa. Mikäli vielä kiinnostaa lähteä mukaan, niin 16 ekellä saa matkan, joka ei sisällä lippua tosin. Jos tuli viimehetken kiinnostus, niin kannattaa kysellä vielä shopista tai tulla suoraan linja-autolle, mikä lähtee klo 14 aurakatu kahdesta.

Jaakko
28.02.2003, 00:07
kas, olen ominut tämän ketjun, mutta ei kai se mitään.

Jos kiinnostaa liittyä Sissiryhmän kanssa pitämään meteliä, niin me menemme seisomaan sinne Tapparan fanikatsomoa vastakkaiseen päätyyn. Jos en väärin muista, niin d3 katsomon takana olevaan seisomakatsomoon. Kaikki TPS:n kannattajat olisi hyvä saada sinne nurkkaan kannustamaan TPS voittoon. Kyllä meidät varmasti huomaa, jos ei heti löydä sinne.

Forza TPS

Jaakko
17.03.2003, 12:40
Jos vieraspaikkakuntalaiset TPS:n kannattajat haluavat samasta paikasta liput, kuin muu kannattaja porukka, niin voi lähettää yhteistietosi, nimesi ja sen kuinka monta lippua haluat osoitteeseen fanclub@tps.fi . Varaus on tehtävät keskiviikkoon 19.3 klo 12. mennessä. Lipun voi itse noutaa lipunmyynnissä omalla nimelle vähintään puolituntia ennen ottelun alkua.

Jaakko
04.09.2003, 16:28
Kausi lähestyy ja vieraspelit alkavat, joten alkaa olla aika nostaa tämä ketju ylemmäs. Viime kauden rämpiminen on toivottavasti taakse jäänyttä elämää ja luulisi kiinnostusta mustavalkoisella väellä enemmän vieraspelien kiertämiseen, kuin viimekaudella. Sissiryhmä ryhmä kiertää kaikki pelit joka tapauksessa, mutta lisää innokkaita kannustajia tarvitaan aina tai jos muuten vaan kiinnostaa tulla katsomaan Palloseuran otteita muualla kuin Turussa. Espooseen matka vie keskiviikkona, joten onkos sinne päin paljonkin ihmisiä matkalla? Muutenkin olisi hyvä, jos Tepsin kannattajia saataisiin enemmän samaan nurkkaan kasattua, vaikka muualta päin tulisikin.

Annamaila
06.09.2003, 16:26
Mihinkäspäin ajattelitte sijoittautua Espoossa? Entäs Jaffa-mökissä 23.9.? Oli hiukan ajatuksissa ainakin toiseen noista otteluista lähteä. Tosin Porikin on ihan potentiaalinen vaihtoehto, kun tässä on nyt "kärsittävä" pitkään ilman kotipelejä.

MustaEnkeli
15.09.2003, 18:38
Onko Blues-matsiin menijöillä tilaa autossa. 2 potentiaalista kannattajaa hakee mahdollisuutta päästä kauden avausmatsiin.
Yst.vast.nimim."Tositarkoituksella"

timppa
15.09.2003, 19:19
Viestin lähetti Annamaila
Mihinkäspäin ajattelitte sijoittautua Espoossa? Entäs Jaffa-mökissä 23.9.? Oli hiukan ajatuksissa ainakin toiseen noista otteluista lähteä. Tosin Porikin on ihan potentiaalinen vaihtoehto, kun tässä on nyt "kärsittävä" pitkään ilman kotipelejä.

Meikäläistä myös kiinnostaisi tietää mihin päin olette menossa istumaan Blues pelissä. Tuli mieleen jos vaikka paikanpäälle eksyisi, tästä kun on 10min matka tuonne hallille. Ei viitsisi vain varata paikkaa jostain bluesin "fani"lauman keskeltä. Mielummin varaan paikan sellaisesta kohdasta jossa myös muita TPS-faneja istuskelee..

Jaakko
15.09.2003, 19:28
Kyllä meitä sinne on jonkin verran tulossa. Varmaan jostain missä on halvat liput kannattaa paikat varata. Harmi vaan kun ei ole tuolla seisomakatsomoa, niin saisi porukan yhteen nippuun helposti. Tietenkin, jos kaikki vaikka baariin sijoittautuisivat, mutta pitää laittaa tietoa kun saan selville, mihin meiden porukka on menossa.

Oloneuvos
16.09.2003, 11:19
Mikäli joku on menossa Blues - TPS otteluun ja autossa on tilaa vielä yhdelle bensakustannusten jakajalle, niin olen kiinnostunut kyydistä mennen tullen.

Edit: Homma hoidossa.

Jaakko
16.09.2003, 16:53
Pitäisi sopia johonkin kaikkiin halleihin katsomo, mihin TPS:n kannattajat voisivat aina lippunsa ostaa, niin oltaisiin samassa. Tässä on se ongelma, että ihmiset haluavat erihintaisia lippuja. Halleissa, joissa on seisomakatsomo, voisi koittaa aina niihin sijoittua, sillä niihin on helpoin kerätä jengi kasaan. Pitää tässä tutkailla katsomokarttoja ja muistella halleja. Ehdotuksia ja ideoita voi aina antaa.

Jii
16.09.2003, 16:59
Onkos torstain Ässät-peliin joku muu tulossa? Ajattelin mennä katsomaan kun kerran seutuvilla olen.

Vieläkö Isomäessä saa turpiinsa TPS-paita päällä?

Jaakko
16.09.2003, 17:05
Kyllä sinne joitakin on menossa, vaikka paikkallisottelu futiksessa porukka syö. Seisomakatsomoon sinne ei Raumantien puoleiseen päätyy luutavasti Porukka sijoittuu.

Dino Koff
16.09.2003, 21:46
Otetaanpas vanha perinne käyttöön eli avataan kausi Tepsin ekalla vierasmatsilla. Olen pari kertaa avannut kauden Kuopiossa - tai ainakin kerran - sekä todistanut Kärppien 1. voittoa SM-liigassa 2000-luvulla.

Eli Dino yhdistää huomenna työn ja huvin, kun päivä menee pisnestä tehden Länsi-Venäjällä, niin illalla tullaan katsomaan, kun Palloseura vinguttaa Bluesia. Yritän vääntäytyä kohti mustavalkoisia kannustusjoukkoja. Pyydän jo etukäteen anteeksi, kun joudun tulemaan työhaalarit päällä halliin...

BTW, entinen Blues-koutsi Timo Tuomi bongattu FOPSin C-89-joukkueen vaihtoaitiosta koutsin buutseissa.

Dino

Jaakko
16.09.2003, 23:35
Voisi vaikka tehdä, jonkin sortin tapaamista siellä päädy baarissa, joka on Bluesin fanikatsomon takana ensimmäisellä erätauolla. Ainakin minä sinne suunnistan. 406 on kuulemma myyty turkulaisille lippuja, joten sinne voi olla hyvä ostaa paikat ainakin samalle sivustalle.

Mr.Fox
17.09.2003, 00:29
Viestin lähetti Jaakko
Seisomakatsomoon sinne ei Raumantien puoleiseen päätyy luutavasti Porukka sijoittuu.

Tiedoksi Poriin tulijoille:
Isomäen hallin Rauman puoleiseen päätyyn on avattu KALJAKATSOMO!!! Pyhättö on sijoitettu niiden seisomakatsomon kulmassa olleiden penkkien tilalle; ts. osa penkeistä on revitty huitsin w*ttuun meidän janoisten kannattajien riemuksi! Kaikkia penkkejä ei ole poistettu, vaan katsomo on siis istumakatsomon keskellä! Kaljakatsomoon mahtuu noin seitsemänkymmentä janoisinta! Käsittääkseni janoaan pääsee sammuttamaan myös seisomalipulla! Näkyvyys kentälle ihan mukiinmenevä...

Hanaolutta ei valitettavasti ole tarjolla, vaan kahden Hartwallin kylmäkaapin verran Karjalan tölkkiolutta! Tölkin hinta on kuulemma <sikahinta> neljä euroa! 0,33l/0,5l ei tietoa! Perustuu siis kuulopuheisiin; en ollut katsomassa Ässät-Lukko -matsia viime perjantaina! Puolivalmiin katsomon olen jo nähnyt, mutta en ole vielä testannut sen toimivuutta käytännössä! Eiköhän se torstaina tule testattua...

Pre-game aivan keskustassa Pub Winstonissa, josta ilmainen bussikuljetus hallille klo 18.00! Jälkipelit samassa paikassa, jonne matsin jälkeen myös ilmainen bussikuljetus hallilta! Ässien kotipelipäivinä Winstonissa ISO (0,5l) tuoppi Karjalaa 2,50e!!! Ja tarjolla oikein lasituopista! Jälkipeleissä haastateltavana kaksi Ässien pelaajaa ja haastattelijana saattaa olla Ässien tämän kauden kenttäkuuluttaja Iku Viitanen... Saan varmaan huomenna tietää ketkä ovat tulossa haastatteluun! Laitan ilmoa!

Näillä näkymin Turusta seurakseni on tulossa myös Ms.Foxie!? Mr.Fox on joka tapauksessa erät The Kaljakatsomossa ja erätauot Kiekkokansan Pubissa! TPS-antennipipo saa siis viimeinkin Pitsiturnauksen jälkeen myös SM-liigakasteen...

Onko mahdollisesti joku jäämässä viettämään iltaa Poriin pidemmän kaavan mukaan?! Ehdottoman asiantuntevaa opastusta paikallisista kapakoista olisi saatavilla! Family Foxie on jäämässä ainakin jonkinasteiselle liikekannalle... Viestiä vain YV:llä niin sovitaan asioita tarkemmin!

Törmäillään hallilla!

Ja Jii:
Isomäen hallissa EI saa turpiinsa TPS-paita päällä
Tai no varmasti saa, jos itse hölmöilee...

MustaEnkeli
17.09.2003, 10:01
Viestin lähetti Jaakko
Voisi vaikka tehdä, jonkin sortin tapaamista siellä päädy baarissa, joka on Bluesin fanikatsomon takana ensimmäisellä erätauolla. Ainakin minä sinne suunnistan. 406 on kuulemma myyty turkulaisille lippuja, joten sinne voi olla hyvä ostaa paikat ainakin samalle sivustalle.
OK! Kun nyt näyttää siltä että Mustat Enkelitkin pääsee paikalle otamme tähtäimeksi 406:sen ja tauolle mainitsemasi Bubi. Tästä se alkaa! (Eikä yhtään liian aikaisin!)

timppa
17.09.2003, 10:16
Viestin lähetti Jaakko

Onko sulla tuosta 406:sta parempaa tietoa kuin meikäläisen kommentti Blues-TPS -otteluketjussa? Jos sulla vaikkapa on tietoa siitä että paljonko on myyty siihen katsomoon Turgulaissille lippuja.

Itse tässä olen pohdiskellut että jaksanko paikalta mihinkään liikkua erätaukojen aikana. Varsinkin kun halli on vieras, luultavasti onnistun eksymään ja löydän itseni jostain kotijoukkueen pukukopista tai jäältä.

Jaakko
17.09.2003, 15:06
Eipä minulla mitään muuta ole, mutta parempi se on jotain lonkalta heittää, kun olla mitään heittämättä. Ainakin yhdeksän kannattajan tiedän sinne sijoittuvan. Ehkäpä jos siellä on tilaa sinne voi halukaat tunkea meidän joukkoomme. Kyllä me jotain ääntä ainakin saadaan aikaiseksi.

Rosoh
17.09.2003, 16:40
Poriin tullaan mutta seurueemme istuu jossain minne matkanjohtaja on hommannut liput.
Hengessä ollaan kuitenkin mukana.

Forza TPS!!!

Jii
18.09.2003, 07:09
Ajeleeko kukaan tänän Poriin Harjavallan kautta? Voisin hypätä kyytiin.

korkki
18.09.2003, 09:39
Viestin lähetti Jii
Ajeleeko kukaan tänän Poriin Harjavallan kautta? Voisin hypätä kyytiin.
Pikavuoron linja-autollakin pääsee hyvin, kun jää pois sairaalan pysäkillä. Aikatauluja en muista mutta löytyvät vaikka www.satakunnanliikenne.fi sivuilta.

Perkele, minä ajelen Harjavaltaan päin :( Iltavuoron takia jää peli väliin...

Fedsy91
23.09.2003, 11:20
Peli on tänään, ja näin ajoissa kyselen, että mistä katsomosta löytyy TPS-fanit hjareenalta tänään? Itse harkitsen tulevani katsomaan, kun pelikin on parantunut(?) edellisesta Blues-pelistä, jonka paikan päällä kävin katsomassa... Mutta jos on tietoa, missäpäin esim. sissiryhmä oleilee tänään, niin mielelläni hankkisin lipun samalta suunnalta...

Jaakko
26.09.2003, 19:44
Sissiryhmä goes to seisomakatsomo. Meidät on varmasti helppo löytää huutojen, rekvisiitan ja laulujen perusteella. Toivottavasti mukaamme tulee mahdollisimman paljon mustavalkoisia katsojia.

stouni
29.09.2003, 17:23
Mihin katsomoon Sissiryhmä on menossa kun keskiviikkona pelataan raumalla? Onko mahdollisesti seisomakatsomo?
Itse lähden peliä katsomaan.

-Stouni-

Edit: Kuulemieni tietojen mukaan halli on aikas täynnä. Joten lippuja ei välttämättä ole saatavilla lippuluukulta. Joten kannattaa tilata lippu jos tietää numeron.

Jaakko
01.10.2003, 14:33
Mukaan mahtuu vielä muutama, joten jos reissu kiinnostaa, niin laittakaa minulle YV:tä. Lähtö on 16.15.

Jykke1978
08.10.2003, 18:04
Kahdelle henkilölle löytyisi tilaa autosta Jyväskylään katsomaan Jyp-TPS ottelua. Lähtö tapahtuu Aurakatu 2 klo 13.00, koska matkalla on kuulemma tietöitä, siksi lähtö hyvissä ajoin.

Ottakaa yhteyttä YV:nä, jos löytyy kiinnostusta.

Oloneuvos
13.10.2003, 20:50
Mikäli joku on menossa Helsinkiin tiistaina 21.10. seuraamaan Palloseuran edesottamuksia HIFK:ta vastaan ja tarvitsee bensakustannusten jakajia, niin yyveellä passaa mielellään lähestyä. Edes sun takas tarttis päästä tietysti.

Edit; Se siitä sitten.

foobar
20.10.2003, 22:24
Onko tälle kaudelle tiedossa fanimatkaa johon olisi tarkoitus lähteä suuremmalla pääluvulla? Jokunen kausi sitten ainakin Pasilassa käytiin junalla hakemassa pisteet kotiin.

Jaakko
30.10.2003, 23:59
Ilves pelissä olemme C1-katsomon takana olevassa seisomakatsomossa, joten kaikki mustavalkoista väriä kannattavat sinne, jotka haluavat olla hyvässä tunnelmassa mukana. Nyt sinne on ainakin yksi minibussillinen porukkaa tulossa kannustamaan.

Juha Salminen
03.11.2003, 22:41
Viestin lähetti foobar
Onko tälle kaudelle tiedossa fanimatkaa johon olisi tarkoitus lähteä suuremmalla pääluvulla? Jokunen kausi sitten ainakin Pasilassa käytiin junalla hakemassa pisteet kotiin.

Tämähän on ihan utopiaa nykyisellä markkinoinnilla ja hinnoilla - Hämeenlinnankin matka olisi maksanut suunnattomasti. Nykyisellä rahanhimolla saada minnekään edes bussillista lähtemään, pitää vain vieraspeleissä poikien tyytyä Sissiryhmään ja Mustiin Enkeleihin kun seurajohto ahneudessaan yrittää repiä rahaa kuin paperia.

Taitaa olla kolme matkaa ollut varsinaisen kauden aikana (Pitsiturnaus siis poislukien) kehitteillä seuran puolesta, mutta muistaakseni yksikään ei ole toteutunut?

foobar
04.11.2003, 16:02
Tämähän on ihan utopiaa nykyisellä markkinoinnilla ja hinnoilla - Hämeenlinnankin matka olisi maksanut suunnattomasti. Nykyisellä rahanhimolla saada minnekään edes bussillista lähtemään, pitää vain vieraspeleissä poikien tyytyä Sissiryhmään ja Mustiin Enkeleihin kun seurajohto ahneudessaan yrittää repiä rahaa kuin paperia.

Taitaa olla kolme matkaa ollut varsinaisen kauden aikana (Pitsiturnaus siis poislukien) kehitteillä seuran puolesta, mutta muistaakseni yksikään ei ole toteutunut?

Kateellisena katselee IFK:n vastaavia reissuja, olenko käsittänyt väärin vai sponsoroiko IFK faniensa reissuja jotenkin?

Jaakko
04.11.2003, 16:50
Eipä sponsoroi. Megamatka tänne on kyllä ollut kai Koffin ja DNA sponsoroima. Turkulaisia ei vaan taida kiinnostaa reissaaminen, mikä on sinällään sääli. Sillä onhan ainakin minun mielestä vierasreissut juuri niitä hauskimpia. Pitäisi vaan löytää sellaista porukkaa, jota kiinnostaa ottaa bisseä bussissa ja pitää hauskaa matseissa. Nyt on aivan liikaa porukkaa, jotka vaan katselevat peliä. Ei siinäkään mitään pahaa ole, mutta kaikenlaista tallaajaa tänne mahtuu. Uskon, että olisi hyvinkin mahdollista tämän kokoisesta kaupungista saada ainakin yksi dösä suurimpaan osaan viikkopeleistä ja useampia lauantaisin. Markkinointi ja hinnat kohdalleen, niin alkaa väkeä riittämään. HIFK:lla on kyllä hinnat meidän kanssa aikalailla samoissa.

Tietenkin loppukaudesta porukka enemmän innostuu, niin kotona kuin vieraissa matseja katsomaan. Koitammekin Sissiryhmän kanssa muuttaa ainakin sen verran kun pystymme, että porukka lähtisi pitämään reissuille hyvää menoa. En minäkään jaksaisi lähes kaikkia vierasreissuja kiertää pelkästään katsomassa matseja. Pääasia niissä yleensä on se, että siellä hyvä meno ja viihdyn hyvin.

Tietenkin kova ottelumäärä rajoittaa, mutta siihen ei voi vaikuttaa. Paljon kyllä löytyy asioita, joihin voisi vaikuttaa. Väitäkin, että suuri osa turkulaisista eivät edes tiedä koska reissuja järjestetään, vaikka sellaiseen olisivat kenties halukkaita lähtemään.

Hämeenlinnaan muuten lähti kuljetus. Seuraava reissu on Lappeenrantaa, joten toivottavasti sinne lähtee tarpeeksi porukkaa.

Oloneuvos
04.11.2003, 18:17
Viestin lähetti Jaakko
Nyt on aivan liikaa porukkaa, jotka vaan katselevat peliä. Ei siinäkään mitään pahaa ole, mutta kaikenlaista tallaajaa tänne mahtuu.

Minusta Jaakon organisoiman Sissiryhmän meno on mukavaa seurattavaa. Ääntä piisaa ja meno on varmasti asianosaisten mielestä mukavaa. On kokonaan toinen asia, viihtyvätkö kaikki tällaisessa hulinassa. Itse kannatan lämpimästi kaikkia yrityksiä lisätä elämää katsomossa. En kuitenkaan voisi kuvitella itse seuraavani peliä sellaisessa porukassa, sillä itse ottelu ja peliesitys jäisi mielestäni siinä muiden asioiden jalkoihin.

On hienoa, että jääkiekko-ottelusta voi nauttia monella tavalla. Jokainen lipun lunastanut tai muuten aidan alta tiensä halliin raivannut on kuitenkin oikeutettu seuraamaan peliä haluamallaan tavalla. Ei mökä ja elämöinti ole mikään itsetarkoitus. Kyllä ääntä ja meteliä lähtee, jos tunnelma ja pelisuoritus on sen arvoista. Omalta osaltani en voisi nauttia pelaajien suorituksista, mikäli huomioni kiinnittyisi ensimmäisenä metelöintiin ja tunnelman luomiseen.

Nauttikoon kukin jääkiekosta edelleen haluamallaan tavalla.

Jaakko
04.11.2003, 22:55
Suurilla kentillä keskieuroopassa Curvat, Standit etc. muut päätykatsomot meteliä pitävät. Eipä sielläkään kovin paljom sivukatsomoista vältämättä ääntä kuulu. Joten on aivan luonnollista, että osa porukasta pitää meteliä ja osa keskittyy pelkästään lajin seruraamiseen. Eikä siinä suinkaa ole mitään pahaa.

Oliskohan tässä jotain siihen, että Turun kokoisessa kaupungissa voi olla toisella kymmenellätuhannella alkavia yleisömääriä kun tästä lähdetään vähän länteen ja etelään.

Jaakko
12.11.2003, 23:21
TPS:n fanibussi menee Lappeenrantaa Helsingin kautta, eli jos siinä välissä kiinnostaa tulla mukaan niin voi laittaa vaikka minulle YV:ttä ja ilmoittaa asiasta Sarille toimistoon. Itsekin tulen sieltä kyytiin siippani kanssa. Minulle kannattaa laittaa viestiä, että voidaan katsoa sopiva paikka, mistä dösä meidät poimii.

*edit: Niin ja voi sitä tulla kyytiin, vaikka ihan Turusta tai muualta reitiltä, kun vaan siitä ilmoittelee ajoissa.

AnaMasa
25.11.2003, 08:33
Lähden näillä näkymin yksin ajelemaan kohti Helsinkiä viimeistään klo 16. Mukaan siis mahtuu 1-3 TPS-kannattajaa jakamaan löpörahoja. Kyyti on savuton ja kohtuuholiton. Juoppokuskiksi en aatellut ruveta.

Itellä lippu E4-katsomosta parin helsinkiläisen kaverin kanssa.

YV:tä kehiin.

Edit; 2 paikkaa varattu

Juha Salminen
08.12.2003, 16:12
Ajattelin uteliaisuuttani ilman kyydin tarvetta kysellä, että kuinka moni on huomenna pimeyden langetessa isänmaamme ylle kuljettamassa majaansa Björneborgiin? Ihan tepsiläisedustusta silmälläpitäen... :)

MustaEnkeli
09.12.2003, 11:26
Ja aika utelias tuo Salminen taitaa ollakin kun oikein viiteen kertaan on pakko kysyä ;)

Juha Salminen
09.12.2003, 23:58
Viestin lähetti MustaEnkeli
Ja aika utelias tuo Salminen taitaa ollakin kun oikein viiteen kertaan on pakko kysyä ;)

No kerspele. Antoi neljällä ensimmäisellä kerralla virheilmoituksen niin oletin että ei tullut läpi. :)

AnaMasa
17.12.2003, 16:43
Kas, rakas palloseuramme järjestää matkan Helsinkiin 2.1.2004. Kyseinen päivä on perjantai, eli ei paha. 31 euron hinta tällaiselta "hang around"-jäseneltä tuntuu hieman tylyltä, mutta onhan toi kuitenkin aavistuksen omaa kyytiä edullisempaa.

Linkki (http://hc.tps.fi/index.php?main=uutiset&id=186)

Satanen
18.12.2003, 14:51
SItä vain kysyisin, että mihin katsomoon sissiryhmä aikoo kokoontua?

Huomaa sitten ostaa liput oikein!

Juha Salminen
18.12.2003, 21:46
Eikös se Jaffa-tölkin vieraskannattajille annettava paikka ole jossain katsomon 305 tienoilla? Itse olen mitä todennäköisimmin peliin tulossa. Aivan muulla kyydillä, mutta yritän kaikin voimin päästä seuraamaan peliä samanhenkisten kanssa, vaikka se hankalaa tuleekin olemaan.

Wewe
22.12.2003, 19:43
Viestin lähetti foobar
Kateellisena katselee IFK:n vastaavia reissuja, olenko käsittänyt väärin vai sponsoroiko IFK faniensa reissuja jotenkin?

Ei sponsoroi ellen ihan väärässä ole, myöskään KOFF tai DNA ei sponsoroi Turun megamatkaa, kyllä se järjestetään ihan itse. Anteeksi vain että kesti vastata ;)

kosh
25.12.2003, 21:18
Blues-TPS lauantai 27.12.
Olisikohan jonkun autossa tilaa/halukkuutta jakamaan bensakustannukset?

Jaakko
26.12.2003, 14:08
406-katsomo on sopiva siihen, että sinne voivat mustavalkoiset ihmiset kokoontua peliä katsomaan. Oma kyytini sisältää Ikea ja helsinki keikan, mutta katsomoon sitten ilmestyn seurakuntani kanssa.

Annamaila
03.01.2004, 09:54
Heitän nyt viestini tähän ketjuun - vierasmatsejahan nämäkin. Eli onko joku lähdössä Turusta päin nuorten MM-otteluihin Helsinkiin maanantaina 5.1.? Täältä saisi kaksi hehkeää (???) matkaseuralaista jakamaan bensakustannuksia!

P.S. Liput ovat menneet aika hyvin kaupaksi. Kävin nimittäin aamulla hakemassa omani ja alakerta on ainakin melkoisen piukassa. Joten hopi-hopi, äkkiä kaikki lippupalveluun!

Jaakko
03.01.2004, 19:23
TPS järjestää reissun 10.1 Lukko otteluun Raumalle. Tällä hetkellä lähtijöitä ensimmäinen bussi alkaa olla jo suhteellisen täynnä, joten kaikki mukaan kannustamaan ja viihtymään Raumalle. Reissu on myynnissä TPS shopissa ja hintakin on huippu halpa. Hinnat kyseiselle reissulle ovat vain 16-18-20 euroa. Kaikki runsain joukoin valloittamaan Äijänsuo.

Sissiryhmä valloittaa taas seisomapäädyn, oli liput sitten minne tahansa hallilla, joten sinne sopii tulla mukaan, jos vaikka ei sattuisikaan tällä halvalla reissulla mukaan tulemaan.

Annamaila
07.01.2004, 18:19
Jatketaan nyt tällä maajoukkuelinjalla. Onko Jatkiksen porukoissa World Cupiin menijöitä? Olisi tietenkin mukavampi istua tuttujen vieressä kuin itsekseen. Lipunmyynti alkaa siis huomenaamuna!

Oloneuvos
07.01.2004, 18:27
Olisi tietenkin mukavampi istua tuttujen vieressä kuin itsekseen. Lipunmyynti alkaa siis huomenaamuna!

Minkä hiton takia kaikki pitää tehdä niin vaikeasti? Reissata nyt puoli palloa putkella ja sitten noitua Suomen selkäsaunaa!? Ratkaisin koko jutun hommaamalla videotykin ja screenin. Nyt saa kuikuilla niitä maaleja ihan kotisohvalta. Ilman jonottamista ja kaalisopalta tuoksahtavia naapurin turisteja. ;)

dude
07.01.2004, 18:37
Reissata nyt puoli palloa putkella ja sitten noitua Suomen selkäsaunaa!? Ratkaisin koko jutun hommaamalla videotykin ja screenin.

Itsehän ratkaisisin koko jutun ostamalla lipun Hartwall Areenalle, jossa pelataan Suomen alkusarjan ottelut Suomi-Tsekki ja Suomi-Ruotsi.

Juippi
07.01.2004, 18:45
Viestin lähetti dude
Itsehän ratkaisisin koko jutun ostamalla lipun Hartwall Areenalle, jossa pelataan Suomen alkusarjan ottelut Suomi-Tsekki ja Suomi-Ruotsi.

Itsehän hommaan liput joko Suomi-Ruotsi tai Suomi-Tsekki peliin. Ruotsi peliin mennään jos lippuja riittää ja jos ei sinne "mahdu" niin sitten Tsekki peliin.

Jaakko
08.01.2004, 23:35
Toinen bussi on parasta aikaa täyttymässä, vaikka välillä myytiinkin eioota. Tällä hetkellä on n. 70 kannattajaa on mukana. Vielä ehtii mukaan perjantaina voi kysellä shopista tai vaikka lauantaiaamulla. 14.30 bussi lähtee, jolloin on viimeinen oljenkorsi päästä kyytiin.

Kaikki mukaan Raumalle vielä on tilaa jäljellä.

foobar
10.01.2004, 10:54
Mihin katsomoon fanimatkalaisten liput on?

Jaakko
10.01.2004, 11:41
E-katsomoon käsittääkseni tai ainakin siellä päädyssä ne on aina ennenkin olleet. Seisomokatsomosta löytää kyllä äänekkäimmät TPS:n kannattajat, joten kaksi pesäkettä meillä on mistä voimme omiamme kannustaa.

nesti
21.01.2004, 12:00
Onkos sissiryhmä tulossa vallottamaan kisapuiston 12.2... jos ootte ni meettekö seisoma katsomoon? vai?
Ois siisti saada vähä tunnelmaa hallii... =)

Jykke1978
21.01.2004, 16:35
Viestin lähetti nesti
Onkos sissiryhmä tulossa vallottamaan kisapuiston 12.2... jos ootte ni meettekö seisoma katsomoon? vai?
Ois siisti saada vähä tunnelmaa hallii... =)

Jonkun kokoinen porukka on tulossa paikalle ja tottakai me menemme seisomakatsomoon. Kaikki paikalle tulevat TPS-fanit mukaan vaan pitämään menoa.

Jaakko
16.02.2004, 16:48
Koska edes TPS ei viitsi tästä itse mitään kertoa, niin laitetaan tänne. Siis Ilves peliin 28.2 on tulossa isoreissu, joten tule mukaan ja ota kaveritkin messiin, sillä ensimmäinen bussi on myyty jo loppuun. Tunnelmaa tulee siis matkalla riittämään. Reissulla on hyvä viritellä playoff-tunnelmaa. Sillä tämä on viimeinen ja ainut jäljellä oleva bussimatka ennen pudotuspelejä.

Hinta on fanijäseniltä 20 e ja lähtöaika Aurakatu kahdesta 14.00

Myynti: TPS-shop

Sitä ennen Sissiryhmä vierailee Tampereella 17.2 ja Stadissa 22.2. Tamperella olemme ainakin Tapparan fanikatsomoa vastakkaisessa kulmassa olevassa seisomakatsomossa.

edit. lähtöaika

Jykke1978
16.02.2004, 18:08
Viestin lähetti Jaakko
Hinta on fanijäseniltä 20 e ja lähtöaika Aurakatu kahdesta 13.30.

Jäseniltä reissu maksaa 22 euroa ja normaalihinta on 24 euroa, joten matka ei todellakaan ole hinnalla pilattu.

Jaakko
19.02.2004, 16:28
57 oli tänään puolenpäivän aikaan Tampereelle lähtijöiden määrä. Kaksi bussia on ainakin näin alustavasti varattu.

foobar
20.02.2004, 16:22
Viestin lähetti Jaakko
57 oli tänään puolenpäivän aikaan Tampereelle lähtijöiden määrä. Kaksi bussia on ainakin näin alustavasti varattu.

Onko lähtiöiden määrä pysynyt samana? Mihin asti on mahdollista ostaa matkalle lippuja? Lähteekö tuo toinen bussi varmasti? Varataanko mahdollisesti kolmas bussi jos toinen saataisiin jollain ilveellä täyteen?

Hulk Hogan
20.02.2004, 18:35
Ootekos sissiryhmä ja muut turkulaiset menossa Ilves-TPS (28.2) pelissä samaan paikkaan kannustaan TEPSIÄ kuin Tapparaa (17.2) vastaan. Vai meettekö tällä kertaa vastakkaiseen seisomakatsomoon? Täältä ois tulossa ainakin pari tepsin kannattajaa tuohon peliin.

Ei voi muuta sanoa kuin, että on teillä hieno ja rento meininki ryhmän koosta riippumatta.

Jykke1978
20.02.2004, 19:25
Menemme Ilves-TPS pelissä sinne seisomakatsomoon joka sijaitsee samassa päädyssä kuin Hemingways ravintola. Ilveksen fanikatsomo sijaitsee siinä päädyssä missä olimme Tappara pelissä, siksi menemme vastakkaiseen päätyyn. Tervetuloa Hulk Hogan ja kaikki muutkin TPS-fanit sinne Tepsiä kannustamaan.

foobar
20.02.2004, 19:50
Mielestäni Sissiryhmän tulisi olla näissä matsireissu peleissä samassa katsomossa kuin matsireissulaiset vaikka muuten olisittekin seisomassa.

Sitruuna
20.02.2004, 20:07
Miks pitäis olla? Puolet reissulla olijoista ei laula tai kannusta mitenkään muuten kuin taputtamalla maaleille joten miksi mennä samaan katsomoon kuin muut?

foobar
20.02.2004, 20:23
Siksi että ne muutkin voisivat innostua laulamisesta tai kannustamisesta kun Sissiryhmä olisi samassa katsomossa. Vierasreissuilla kuitenki on eri meininki mitä kotipeleissä.

Sitruuna
21.02.2004, 06:20
Viestin lähetti foobar
Siksi että ne muutkin voisivat innostua laulamisesta tai kannustamisesta kun Sissiryhmä olisi samassa katsomossa. Vierasreissuilla kuitenki on eri meininki mitä kotipeleissä.

Jos ne tosissaan ovat kiinnostuneita kannustamaan ja laulamaan niin tulkoon perässä sinne seisomakatsomoon. Ihmisestä lähtee kuitenkin enemmän ääntä kun se seisoo. En näe mitään eroa vieras tai kotipelillä. Sissiryhmä pyrkii menemään aina seisomakatsomoon jos se on mahdollista tai seistä istumakatsomossa (onnistuu todella harvoin).

foobar
21.02.2004, 11:37
Viestin lähetti Sitruuna
Jos ne tosissaan ovat kiinnostuneita kannustamaan ja laulamaan niin tulkoon perässä sinne seisomakatsomoon. Ihmisestä lähtee kuitenkin enemmän ääntä kun se seisoo. En näe mitään eroa vieras tai kotipelillä. Sissiryhmä pyrkii menemään aina seisomakatsomoon jos se on mahdollista tai seistä istumakatsomossa (onnistuu todella harvoin).

Milläs tulevat jos matsireissun liput ovat johonkin muualle?

Sääli että Sissiryhmä haluaa erottautua muista tällä tavalla. Isossa ryhmässä hiljasemmatkin uskaltavat avata suunsa. Tätä tässä haen, sääli josset ymmärrä.

Ja mitä tulee koti- ja vieraspelien eroihin niin väittäisin että jokakerta kun turusta on tehty suurempi fanimatka vieraspeliin ääntä on riittänyt, toisin kuin kotipeleissä.

Jykke1978
21.02.2004, 13:47
Viestin lähetti foobar

Ei siellä katsota millä lipulla sinne seisomakatsomoon menee ja minullakin on Tepsin kautta tämä lippu ja silti aion sinne seisomakatsomoon mennä.

Viestin lähetti Sitruuna
tai seistä istumakatsomossa (onnistuu todella harvoin).

Vain Espoossa olemme istuneet kaikki pelit, muissa halleissa olemme seisoneet vähintään kaksi erää.

Jaakko
21.02.2004, 14:49
Viestin lähetti foobar

Tämä onkin juuri seisomakatsomoiden idea. Kyllä aina istumalipulla voi tulla seisomakatsomoon, mutta toisin päin voi olla vaikeaa. Tarkoitus olisikin, että mahdollisimman moni tulisi sinne seisomaan. Täten muutenkin kuin virallisella reisulla tulleet pääsevät nauttimaan tunnelmasta.

Tunnelman luonnin kannalta seisomakatsomot ovat ylivoimaisia koska:

1. Samaan katsomoon mahtuu seisten enemmän kuin istumaan, joten ääntäkin lähtee enemmän.
2. Seisten ääni kuuluu paremmin, vai miksi laulajat ja puhujat yleensä aina seisovat.
3. Istuminen passivoi. Kun istuu rauhassa paikallaan ei tule niin helposti huudettua.
4. Seisomakatsomossa on helpompi mennä aina kaverin viereen ja kannustaa juuri omassa porukassa. Uusienkin jäsenten on helpompi tulla mukaan.
5. Seisomakatsomossa laulu ja huuto tarttuu huomattavasti helpommin viereisiin katsojiin.

Matsissa ja seksissä latistaa tunnelmaa huomattavasti se että ei seiso.

foobar
25.02.2004, 10:10
Onko jollain tietoa vieläkö reissulle mahtuu? Entä mikä on lähtijöiden tilanne? Monelta bussit lauantaina starttaavat, Aurakatu 2?

Jaakko
25.02.2004, 12:20
Tuossahan ylenpänä nuo lukee, että Aurakatu 2 on lähtöpaikka ja klo 14.00.

Paikkoja on varattu 99, joista taitaa olla parikymmentä jäljellä.

edit. Paikkoja on enää kymmenkunta jäljellä.

Jaakko
11.03.2004, 12:09
Klaanin sivuilta lainattua:

"TPS järjestää matkan kumpaankin Blues-matsiin. Lähtöaika on sama, 15.45, sekä maanantaina että perjantaina ja lähtöpaikka perinteinen Aurakatu 2.

Hinnat kummallekin reissulle ovat seuraavat:
Ei-jäsen 26 egeä
TPS-jäsen 24 egeä
Fanijäsen 22 egeä

Lippuja on Espoossa varattuna rajoitettu määrä, joten kannattaa toimia ajoissa! Maanantain reissua myydään huomisesta lauantaihin Shopissa ja lauantain kotipelissä. Maanantainahan Shop on kiinni. Perjantain reissu on myynnissä vielä perjantaipäivään klo 12 asti!"

Jaffa
11.03.2004, 12:51
Onko kellään tietoa mihin katsomoon TPS-rykmentti on
tulossa maanantain matsiin? Tietää sitten ite mihin päin
varailee lippuja!

Jaakko
17.03.2004, 12:21
Perjantaiksi lipumme on varattu katsomosta 406. Paikkoja on näin alustavasti varattu 100, joten kahdella linja-autolla olemme liikeellä, mikäli kysyntää on tarpeeksi.

keppimies
17.03.2004, 16:31
Viestin lähetti Jaakko
Perjantaiksi lipumme on varattu katsomosta 406. Paikkoja on näin alustavasti varattu 100, joten kahdella linja-autolla olemme liikeellä, mikäli kysyntää on tarpeeksi.

Loistavaa.

Laitilasta lähtee linja-auto täynnä örinää, joten luulisi tunnelmaa piisaavan, käy tänään miten pain hyvänsä...

Jaakko
18.03.2004, 13:54
Onko tietoa, että mistä päin teidän liput on? Toivottavasti läheltä meitä. Paikallisiakin TPS:n kannattajia varmasti tulossa paikalle ihan kiitettävissä määrin.

Näin yleisesti, mikäli muualta kuin TPS:n toimesta ollaan reissuja järjestelemässä, niin olisi hyvä, jos liput varattaisiin samasta katsomosta, minne TPS:n reissulla tulevat ovat liput ostaneet. Ehkä yhteiset lippuvaraukset voisivat olla mshdollisia. Tai jos muita porukoita on turusta tulossa, niin voisi tulla edullisemmaksi, jos yhteistyötä olisi enemmän. Aika usein näkee linja-autoja, jotka ovat täynä mustavalkoisia jääkiekkokannattajia, mutta kaikki ovat ympäri hallia. Kaikille tulisi parempi mene, jos porukat olisivat ns.samassa kasassa.

keppimies
19.03.2004, 09:52
Ei ole tietoa katsomosta.

Meiltä järjestetään matkat myös neljänteen välierään ja neljänteen finaaliin (mikäli ei kärpät).

Lippumme ovat yleensä olleet niitä halvimpia...

Toivotaan, että armo käy oikeudesta ja mustavalkeat ovat kansoittaneet tuon 406:sen

Jaakko
22.03.2004, 12:01
Lainataan tekstiä Klaanin foorumilta:

"Tiistaina lähdetään jälleen kerran kohti Espoota, mikäli lähtijöitä on tarpeeksi. Lähtöaika on klo 16.00 ja paikka sama tuttu, Aurakatu 2. Hinnatkin pysyvät samana, eli fanijäseniltä 22 egeä, jäseniltä 24 ja muilta 26 egeä.

HUOM! Maanantaisinhan TPS shop on normaalisti kiinni, mutta huomenna Shop pitää ovensa auki klo 9.30-10.30! Käy siis lunastamassa oma reissusi silloin, tai tiistaina. Mikäli et shopiin pääse, varauksia otetaan vastaan MAANANTAINA klo 10-14 numerossa 02-2731113! TPS Shop myy matkaa vielä tiistaina klo 11.30 asti.

Varaus on sitova ja sen voi käydä shopissa maksamassa vielä tiistaina ennen lähtöä. Huomatkaa kuitenkin, että varauksia ei oteta enää vastaan tiistaina klo 11.30 jälkeen, sillä lopullinen lippumäärä on ilmoitettava Espooseen tuolloin."

Lerva
04.04.2004, 19:03
Nonih.Kai Turusta on porukkaa tulossa torstain otteluun Ouluun?Mihinkäspäin katsomoa meinaatte liput hommata jos eksyis joukkoon tummaan?

kosh
05.04.2004, 09:55
On täältä jonkin verran porukkaa lähdössä. Monille iskee ongelma pelipäivän suhteen (arkipäivä) ,joka on kuitenkin työssä/koulussa oleville paha. (Toista se on meillä kesälomalaisilla). Katsomosta en osaa sanoa.

Venom
05.04.2004, 12:48
Muistakaa, että Kärppien, samoin kuin Tepsin, on SM-Liigan sääntöjen nojalla pakko luovuttaa 15% istumapaikkakiintiöstä vierasjoukkueen kannattajien käyttöön.

Seuroille ei ole asetettu velvoitetta antaa paikkoja samasta katsomonosasta. Lipputilaus on tehtävä vierasjoukkueen seuran toimiston kautta.

kosh
05.04.2004, 15:56
Viestin lähetti Venom
Muistakaa, että Kärppien, samoin kuin Tepsin, on SM-Liigan sääntöjen nojalla pakko luovuttaa 15% istumapaikkakiintiöstä vierasjoukkueen kannattajien käyttöön.

Mistä tällainen tieto?
Oletko aivan varma tästä :)

Koala
05.04.2004, 18:29
JOS voitot ovat TPS:lle ennen toista Raksilan peliä 2-1, niin onko Ouluun lähdössä fanibussia? Mitä tulisi kustantamaan? Kuinka pitkä olisi matka? Eikö sinne aja puoli päivää noin?

Jaakko
05.04.2004, 19:53
Luutavasti junalla ollaan menossa, ainakin aikaisempien tietojeni perusteella. Todennäköisesti molempiin otteluihin. Korjatkoon joku jos olen väärässä.

Annamaila
05.04.2004, 20:52
Viestin lähetti Venom

Seuroille ei ole asetettu velvoitetta antaa paikkoja samasta katsomonosasta. Lipputilaus on tehtävä vierasjoukkueen seuran toimiston kautta.

Ensinnäkin, missään vaiheessa ei säännössä ole lukenut, että määrä on 15%, vaan 10% Tämä ns. 10%:n sääntö on ollut voimassa viimeksi kaksi kautta sitten ja tälle kaudelle SM-liiga antoi suosituksen siitä, että kaikki playoff-joukkueet noudattaisivat tätä käytäntöä.

Seuroille ei siis ole asetettu minkäänlaisia velvotteita (mikä on ehdottoman huono asia). Ja kyllä, jokainen seura tekee fan clubinsa viralliset lippuvaraukset vierasjoukkueen toimiston kautta.

Torstaina Turusta lähtee junareissu. Reissu on myynnissä TPS shopissa keskiviikkoon klo 17 asti, sekä hallilla tiistain ottelun erätauoilla (A-katsomoiden takana sijaitsevassa myyntipisteessä, hallin shopia vastapäätä). Matkan hinta on 81 euroa ja se sisältää istumapaikkalipun. (Katsomo taisi olla L?) Lisätietoja saa numerosta 02-2731113 tiistaina klo 10:stä eteenpäin.

Koska kukaan ei tiedä, pelataanko 11.4. Oulussa, sunnuntain matkasta ei vielä infota. Mutta siitä lähdetään, että reissu järjestetään, jos 4 finaali pelataan. Junan hyvä puoli on se, että vähimmäismäärää lähtijöille ei ole.

Tiedoksi Oulussa ja lähistöllä asuville, että torstain ottelu myytiin loppuun n. vartissa, eli tuskin kannattaa kysellä Kärppien lipunmyynnistä tai Lippupalvelusta.

blackhawk
07.04.2004, 15:22
Torstain otteluun oli Lippupalvelussa saatavilla lippuja vielä tunti myynnin alkamisen jälkeen eli ei niitä ihan vartissa myyty.

Annamaila
08.04.2004, 01:53
Viestin lähetti blackhawk
Torstain otteluun oli Lippupalvelussa saatavilla lippuja vielä tunti myynnin alkamisen jälkeen eli ei niitä ihan vartissa myyty.
Nämä ovat niitä lippuja, jotka vapautuvat myyntiin, kun jäävät lunastamatta. HIFKiläisten varaamia lippuja on vapautunut myyntiin lähes päivittäin, kun lunastamisaika menee umpeen. Eri päivinä varatuilla lipuilla on siis eri lunastuspäivä.

Hmm, olinpas selkeäsanainen tähän aikaan yöstä...

blackhawk
08.04.2004, 09:14
Hmm, olinpas selkeäsanainen tähän aikaan yöstä...

Olitpas niin, sillä minä puhuin torstain ottelusta Oulussa, jota ei myyty loppuun läheskään niin nopeasti kuin aiemmassa kirjoituksessasi väitit.

Sinä taas tunnut yöllisessä vastauksessasi puhuvan perjantain ottelusta Turussa, joka puolestaan ei ole missään vaiheessa edes ollut loppuunvarattu HIFK-fanien varauksista huolimatta.

Jaakko
13.07.2004, 17:08
Laitetaan tiedoksi tännekin, että kukaan kiinnostunut ei jää tiedosta paitsi.

Minne: Raumalle Pitsiturnaukseen

Koska: 30.7

Lähtö: 7.30, Aurakatu 2

Hinta: 30 euroa (sisältää turnauslipun 22 euroa)

Tällä hetkellä lähtijöitä: 32 (13.7)

Lisäksi porukaa on jonkin verran tulossa omilla kyydeillä. Joten tässä vaiheessa on jo hyvä ilmoittaa, että Sissiryhmän kisakatsomo sijaitsee seisomakatsomossa.

kosh
13.07.2004, 18:29
Viestin lähetti Jaakko
Joten tässä vaiheessa on jo hyvä ilmoittaa, että Sissiryhmän kisakatsomo sijaitsee seisomakatsomossa.
Ainakin Palloseuran matsien aikana. Muutenhan aikaa vietään myös ulkona, oluelle seuraa pitäen.

Annamaila
14.07.2004, 02:34
No mutta hei, eihän kukaan halua istua helteellä (Raumalla on aina helle heinäkuun viimeisenä perjantaina) shortsit jalassa Äijänsuon areenan ulkoterassilla kylmä kalja kädessä, kun voisi istua shortsit päällä jäähallissa katsomassa esim. ottelua Mestis-Pelicans! ;) Mutta aikuisten oikeesti, pakkohan sitä kiekkoa on katsella - vaikka kesäteräistä kiekkoa puolivaloilla - kun koko pitkän kuuman (?) kesän joutuu olemaan ihan paitsiossa ja ainoa kiekkotarjonta on tasoa Miracle by Disney...

Oloneuvos
15.07.2004, 00:01
No mutta hei, eihän kukaan halua istua helteellä (Raumalla on aina helle heinäkuun viimeisenä perjantaina) shortsit jalassa Äijänsuon areenan ulkoterassilla kylmä kalja kädessä, kun voisi istua shortsit päällä jäähallissa katsomassa esim. ottelua Mestis-Pelicans! ;)

Onnittelut kaikkien aikojen mainoksesta! Mestis-Pelsut lyö kiinnostavuudessa kirkkaasti jopa TPS-Blues -otteluparin huippuväännöt. Katsomossa tulee olemaan ainutlaatuinen tunnelma ihmismassojen tungeksiessa vielä varttia pelin alkamisesta lippuluukulla. Onneksi hallissa on sentään olutta. Ai niin, mutta eivät nuo kuitenkaan myy Karhua Äijänsuolla - muistaakseni.

dreamy83
15.07.2004, 14:44
Hei miten olisi, löytyiskös joku hengen heimolainen joka olisi menossa Maarianhaminan mästarcupenia katselemaan? Itse ajattelin mennä katselemaan hallille kun kerrankin olen paikan päällä kaupungissa. Uskoisin, että ainakin TPS-Djurgården (eläintarha, melkein kuin jullit) matsin käväisen katsomassa

Koska jotenkin on sellainen tunne, ettei elokuiseen maarianhaminaan tuolloin kuitenkaan ole tunkua, voisin pistää matsista vaikka pientä juttua jatkikseen vaikka en toimittaja olekaan.

Jaakko
15.07.2004, 16:16
Kyllä sinne Maarianhaminaan on porukkaa jonkun verran lähdössä laivalla Turusta. Infoa asiasta tulee, kun tarkemmat aikataulut ja järjestelyt selvinevät. Ehkä joku asiasta enemmän tietävä voi nyt jo asiaa valaista.

Jykke1978
15.07.2004, 16:36
Viestin lähetti dreamy83
Hei miten olisi, löytyiskös joku hengen heimolainen joka olisi menossa Maarianhaminan mästarcupenia katselemaan? Itse ajattelin mennä katselemaan hallille kun kerrankin olen paikan päällä kaupungissa. Uskoisin, että ainakin TPS-Djurgården (eläintarha, melkein kuin jullit) matsin käväisen katsomassa

Meitä on ainakin 5 henkeä varmuudella lähdössä turnausta katsomaan, joka on 3 enemmän kuin viime vuonna ja molemmat pelit meinaamme katsoa, kun ne sattuvat tällä kertaa olemaan peräkkäisinä päivinä toisin kuin viime vuonna.

Pääsylipun hinta yhteen otteluun on 12 euroa aikuisilta ja 8 euroa alle 12-vuotiailta lapsilta. Kaikki kolme ottelua kattava turnauslippu maksaa 27 euroa aikuisilta ja 24 euroa lapsilta. Harmi ettei myynnissä ole kahden pelin turnauslippuja.

Esimerkkejä matkan hinnasta:

1. Viking Linellä 4 henkeä lähtö 25.08. klo 08.45 ja paluu 27.08. Långnäsistä klo 03.30 154 euroo sisältäen taxi kuljetuksen Maarianhaminasta yöllä Långnäsiin.

2. Viking Linellä 5 henkeä + auto, ajat ja ajankohta sama maksettuna kuukautta ennen matkaa 70,05 euroo ja normaalihinnalla 103 euroo.

Molempiin tulee myös mukaan majoitus kustannukset + ruuat ja juomat.

3. Yhden pelin reissu maksaa nuo samat hinnat ilman majoituskustannuksia ja aikataulut ovat silloin seuraavat: 25.08. klo 08.45 Turusta ja lähtö paluu matkalle 26.08. klo 03.30 Långnäs ja 26.08. klo 08.45 Turusta ja 27.08. klo 03.30 Långnäs.

Toivottavasti Maarianhaminaan tulisi mahdollisimman paljon TPS kannattajia pitämään hauskaa. HIFK on varannut faneilleen 150 lippua HIFK:n peleihin, joten meillä on vielä siihen määrään matkaa. Djurgårdenin faniporukka Järnkaminerna (http://www.jarnkaminerna.nu/nyheter.asp?id=2583) on järjestämässä myös matkaa Maarianhaminaan ja enemmän tietoa asiasta löytyy linkistä niille jotka Ruotsia taitavat.

Jaakko
23.07.2004, 10:03
Eilen oli yksi paikka jäljellä ensimmäisessä linja-autossa. Jos porukkaa tulee tarpeeksi toinenkin linja-auto lähtee Raumalle kuljettamaan turkulaisia pitsiturnaukseen. Omilla kyydeillä on perinteisesti aika paljon väkeä saapunut, joten todennäköisesti aika mukava mekkala saadaan Pitsissä aikaiseksi.

Annamaila
27.07.2004, 21:39
Reissu Pitsiin on loppuunmyyty ja toisen bussin kysyntä ei ole ollut tarpeeksi suurta, jotta siihen saataisiin tarvittava määrä porukkaa. Mutta tokihan sinne omilla autoilla pääsee - lippuja tuskin myydään loppuun.

"Kolme yötä Pitsiin on, laskin aivan itse..."

foobar
28.07.2004, 21:58
Foobar ja remmi lähtee pitsiin kahdeksan hengen voimin, paloautolla tottakai ;)

Jaakko
28.07.2004, 22:22
Jaakko lähtee neljän hengen naisseurueen kanssa Pitsiturnaukseen. TPS-henkisiä siis tulee olemaan paikalla pilvin pimein. Mustavalkoinen kannustus kuuluu Raumalla varmasti todella kovaa. Sissiryhmä ja kumppanit löytyvät seisomapäätykatsomosta, joten toivottavasti sinne mahdollisimman moni Palloseurankannattaja tulee pitämään menoa yllä kanssamme.

Mr.Fox
29.07.2004, 05:53
Myös FoxMobile starttaa perjantaiaamuna Hirvensalosta Raumaa kohti. Ms.Foxie jää tällä kertaa Turkuun ansaitsemaan elantoa perheellemme, mutta seuranani on Ms.Foxien 13-v pikkuveli (nuorena ne on opetettava). Logististen ongelmien lopputuloksena on se, että (tänäkään vuonna PRKL) Mr.Fox ei turnauksen edetessä olutta nauti (no ehkä yhden) tai jää Mustan Pitsin yöhön.

FoxMobilessa olisi siis 2-3 istumapaikkaa tarjolla Raumalle päin. Lähtö perjantaiaamuna ennen yhtätoista. Tarkoitus olisi olla Äijänsuolla reilusti ennen ensimmäistä TPS:n peliä Pub Yläpesän Jatkoaika-meetingia silmällä pitäen. Kyytiin pääsee Hirvensalosta, Turun keskustasta tai mahdollisesti myös muualtakin.

Kyydintarvitsijat voivat laittaa YV:lla viestiä.

Kyytiä takaisin Turkuun en voi luvata. Tämänvuotisen Rauman valloituksen (positive thinking) jälkeen FoxMobile suuntaa mökille Taivassaloon. Humbla Humbla och tillbaka till Åbo mahdollisesti joskus sunnuntaina...

Mr.Fox:n XII Pitsiturnauksen tuntomerkit:
- (todennäköisesti) Sahlstedtin paita,
- pinsseillä vuorattu TPS:n kalastajahattu (~350g) sekä
- olkapäällä Ässien otteita seuraa myös ThePasiHiiri...

Oloneuvos
29.07.2004, 08:58
Viestin lähetti Jaakko
Jaakko lähtee neljän hengen naisseurueen kanssa Pitsiturnaukseen.

Toivottavasti äitee ja siskot viihtyvät hyvin.

*ei pätkääkään kade*

Oloneuvos
29.07.2004, 11:43
Niin siinä sitten taas kävi, että valmiit suunnitelmat heittivät häränpyllyä viime hetkellä. Mikäli jonkun autossa on vielä tilaa ja kuski haluaa bensakustannusten jakajia lisää, olisin mielelläni tulossa Raumalle. Paluumatka on järjestyksessä.

edit; Homma hanskassa.

foobar
29.07.2004, 12:08
Niin siinä sitten taas kävi, että valmiit suunnitelmat heittivät häränpyllyä viime hetkellä. Mikäli jonkun autossa on vielä tilaa ja kuski haluaa bensakustannusten jakajia lisää, olisin mielelläni tulossa Raumalle. Paluumatka on järjestyksessä.

Juurihan Mr. Fox tarjosi kyytiä Rauman suuntaan jonka tietenkin jo huomasit? ;)

Oloneuvos
29.07.2004, 12:13
Viestin lähetti foobar
Juurihan Mr. Fox tarjosi kyytiä Rauman suuntaan jonka tietenkin jo huomasit? ;)

Turhaan näin sokea äijä mihinkään Raumalle lähtee pelejä _katsomaan_. Kiitos tarpeellisesta vinkistä.

Juha Salminen
29.07.2004, 13:34
Viestin lähetti Mr.Fox
(nuorena ne on opetettava).

Nuorena? Tuohan on jo aikuiskoulutusta kun Tepsin kannattamisesta puhutaan. ;)

Viestin lähetti Mr. Fox
- olkapäällä Ässien otteita seuraa myös ThePasiHiiri...

Voi hyvää päivää. Sinä et kyllä sitten parane koskaan. :D
Mutta missä on antennipipo?

Ei mitään, Raumalla nähdään aika suuri osa tätäkin porukkaa. Kaikki kyydittömät hankkivat myös itsensä vaikka salamatkustajiksi kaverin auton takaboksiin jos hätä tulee.

Raumalla nähdään, sorry off-topic!

Mr.Fox
30.07.2004, 10:58
Kyydin tarvitsijoita Raumalle ei ilmaantunut (Neuvos tosin kyseli, mutta sai jonkin toisen kyydin). Toisaalta ihan hyvä, sillä myöhään eilen illalla iso-iso FoxMobileni vaihtui Ms.Foxien pikku-pikku urheilumalliin. Tuossa mallissa takapenkki on sellainen, että nimimerkillä "Kerran kokeillut" en voi suositella kenellekään. Nooh, toisaalta oletan, että FoxMobile tulee takaisin pestynä ja tankki täytettynä... Jos ei, niin koulutus on vielä pahasti kesken.

Nuorena? Tuohan on jo aikuiskoulutusta kun Tepsin kannattamisesta puhutaan. ;)
Tarkoitin ihan yleisesti jääkiekon seuraamista sillä aikaa kun hameväki tekee töitä...

Voi hyvää päivää. Sinä et kyllä sitten parane koskaan. :D
Mutta missä on antennipipo?
Pitäähän sitä ThePasia jollain tavalla yrittää lämmittää.
Antennipipon kanssa tuli pieniä ongelmia. Sehän tehtiin viime keväänä/kesänä mittojen mukaan Mr.Fox:n päähän. Muuten hyvä, mutta kun hiusmalli oli viime kesänä <1cm, niin se ei enää tuossa talven mittaan mahtunutkaan päähäni pidempien/paksumpien hiusten kanssa. Ongelmansa kullakin...

Pari kupillista vielä kahvia ja sitten kohti Raumaa.

Jaakko
04.08.2004, 21:22
Hc.tps.fi kertoo seuraavaa:

TPS:n kannattajayhdistys järjestää matsireissun Mikkeliin Marski Cupiin 13. - 14.8. Turnauksessa pelaavat TPS:n lisäksi HIFK, Jokerit ja SaiPa.

Reissun hinta on 47€. Hinta sisältää edestakaisen bussimatkan ja majoituksen asuntolahotelli Puolikuussa (HUOM! Omat liinavaatteet mukaan). Varaa mukaasi 30€ turnauslippuun, joka ei sisälly matkan hintaan. Yksittäiset otteluliput maksavat 10€ kappale.

Turnausbussi lähtee osoitteesta Aurakatu 2 perjantaina 13.8. kello 11.30. Takaisin Turkuun bussi lähtee Mikkelistä asuntolahotellin edestä 14.8. finaaliottelun jälkeen n. klo 20.30.

Jotta reissu toteutuu, mukaan pitää saada 20 henkilöä. Lähde mukaan kannustamaan Tepsiä ja tutustumaan kesäiseen Mikkeliin!

Reissun myynti hoituu tutusti TPS Shopin kautta. Turnausohjelma löytyy Marski Cupin kotisivuilta

sami.to
02.09.2004, 18:09
Onko sissiryhmältä tulossa nettisivuilleen tietoa tämän kauden vieraspelimatkoista kuten ennen viime kautta?

Jaakko
03.09.2004, 16:42
Sissiryhmä lienee matkustanee jokaiseen Suomen rajojen sisäpuolella olevaan peliin kuten viimekaudellakin. Väkimäärästä riippuen käytetään eri kulkuneuvoja.

Virallisista TPS:n järjestämistä reisuista tiedotetaan, kun niistä kuulaan. Alustavien tietojen mukaan ensimmäiseen vieraspeliin Tampereelle lähtee linja-auto. Muita suunnitteella olevia reissuja on joulukuussa junalla Ouluun ja Tammikuussa megamatka IFK:n vieraaksi. Yleisesti voidaan sanoa, että viikonloppupeleihin lähtee kuljetus.

Vierasreissut ovat kauden suola, joten toivottavasti kannattajamäärät vierasreisuilla kasvavat ensikaudella. Luulisi, että Turun kokoisesta kaupungista saisi jokaiseen viikkopeliin dösällisen ja viikonloppuna useita lähtemään, mikäli innostusta ja markkinointia saataisiin lisättyä.

Ei muuta kuin sankoin joukoin valtamaan vierasareenoja.

Annamaila
05.09.2004, 23:02
Onkohan joku muu suuntaamassa huomenna Jaffa-areenalle katsastamaan Suomi-Saksa -ottelua? Täällä oisi kaksi irmaa kyydin tarpeessa. Siis autokyydin... ;D

Jykke1978
08.09.2004, 13:32
Laitetaan tähän taas näin kauden aluksi näkyviin mistä Sissiryhmäläiset löytää missäkin hallissa ensikauden aikana Tepsin vieraspeleistä.

Blues: 406.

HIFK: E1 katsomo.

HPK: Seisomakatsomo päädyssä.

Ilves/Tappara: Seisomakatsomo kotijoukkueen fanikatsomoa vastapäätä olevassa päädyssä. Ilvestä vastaan seisomakatsomo Hemingways ravintolan päädyssä.

Jokerit: 305.

Jyp: Seisomakatsomo siinä päädyssä mistä pelaajat tulevat kentälle.

Kärpät: Seisomaan siihen päähän mihin vastustaja joukkue hyökkää kaksi kertaa, A-N tai M-L katsomo. Tarkempi tieto siitä kumpi näistä lähempänä ottelua.

Lukko: Seisomakatsomo päätybaarin alapuolella.

Pelicans: Seisomakatsomo päädyssä josta pelaajat tulevat kentälle.

Saipa: Seisomakatsomo.

Ässät: Seisomakatsomo ja se pää mihin Tepsi hyökkää kaksi kertaa eli se mistä pelaajat tulevat kentälle ja missä on olutkatsomo.

Toivottavasti ensikaudella mustavalkoinen porukka löytäisi tiensä samaan katsomonosaan kanssamme, että saisimme kovemman kannustuksen Tepsille.

Jaakko
14.09.2004, 14:10
Reissu Tampereelle Tappara peliin järjestetään perjantaina. Hinta 25, josta lienee saanee vielä jäsen ja kannattaja alennukset. Lähtöaika selvinnee lähiaikoina.

Matkan voi noutaa shopista.

Jykke1978
15.09.2004, 20:12
TPS järjestää matkan Tampereelle kauden toiseen otteluun ja silloin Hakametsän jäällä vastaan asettuu Tappara.

Matkaa myydään TPS Shopissa Aurakatu kolmessa ja Elyseellä torstaina. Matkan hinta 23 euroa fanijäsenet / 25 euroa jäsenet / 27 euroa muut. Matkaan lähdetään Aurakatu kakkosesta kello 15.45 perjantaina.

Kaikki mukaan kannustamaan TPS voittoon. Sissiryhmä sijoittuu seisomakatsomoon kannustamaan.

Jaakko
28.09.2004, 07:54
Tilaa olisi vielä autossa tänään Poriin matsia katsomaan ja takaisin, joten jos kiinnostaa, niin laita YV:tä.

*edit: Lähtö noin 16.15.

Jaakko
06.10.2004, 07:55
Tepsin nettisivut kertovat seuraavaa:

"Matsireissu Tampereelle Ilves-TPS otteluun 9.10
Lauantaina 9.10 järjestetetään matsireissu Tampereelle Ilves-TPS otteluun.
Lähtö tapahtuu tuttuun tapaan Aurakatu 2:sta klo 16.30.
Huomioi ottelun poikkeuksellinen alkamisaika kello 19.30.

Reissun hinta (sisältää edestakaisen bussimatkan ja ottelulipun): ei jäsenet 27€, TPS:n jäsenet 25€ ja Fan Club -jäsenet 23€.

Matka on myynnissä TPS Shopissa, Aurakatu 3, Turku. Shop on avoinna tiistaosta perjantaihin kello 10.00-17.00 ja lauantaisin kello 10.00-14.00.

Tervetuloa mukaan
"

foobar
21.10.2004, 10:13
Jos käy niin että Saku pelaa ensimmäisen ottelunsa TPS-paidassa 7.11. Helsingissä niin eiköhän lähdetä porukalla ottamaan äijä vastaan? Otteluhan tosin on tv-peli mutta telkkarista sitä Koivua on viimeiset noin 10 vuotta voinut seurata muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

Jykke1978
23.11.2004, 14:14
Tepsi järjestää kyseiseen otteluun fanimatkan ja matkaa myydään niin TPS Shopissa kuin Elyseellä ja matkan hinnat ovat 25 / 30 euroa ja nyt on poikkeuksellisesti vain kaksi hintaa matkalla. Lähtö tapahtuu tuolloin 27.11. klo 12.00 Aurakatu 2:sta.

Joten kaikki joukolla Hippoksen valloitukseen.

Jaakko
25.11.2004, 15:26
Lähtijöitä oli 19 kun kävin matkan hakemassa, joten vielä ehtii hyvin mukaa. Ihme penailua taas Palloseuran puolelta tämä reissu. Missään sitä ei ole mainostettu ja matkin saatiin myyntiin vasta viime viikon perjantaina. Vituttaa kun ei yhtään viitsitä kannattajia palvella edes tällaisessa asiassa, jossa mainos nettisivuille ja juuri tulleeseen tiedotuslehteen ei olisi mitään maksanut. Eikä hallillakaan sitä mainostettu yhtään ainakaan niin, että olisin sellaisen huomannut. Vierasreissut ovat kuitenkin tämän homman suola ja kaikista hauskimpia otteluita, joten luulisi pienellä vaivalla niille saavan suuremman osan oton. Sillä mikäs sen hauskempaa kuin ottelussa hyvä meno ja runsaasti nestepitoista tankkausta ennen ja jälkeen ottelun.

kosh
15.12.2004, 20:46
Viestin lähetti foobar
Jos käy niin että Saku pelaa ensimmäisen ottelunsa TPS-paidassa 7.11. Helsingissä niin eiköhän lähdetä porukalla ottamaan äijä vastaan?
Vaikka päivämäärä on muuttunut, niin kolmannen liigapelinsä Saku pelaa Helsingissä ifk:ta vataan perjantaina 07.01. ottelussa johon järjestään myös matka.
Eiköhän lähdetä porukalla katsomaan kun Saku vie Maddea ja kumppaneita.

Rosoh
28.12.2004, 15:17
Minulla pitäisi olla lippu odottamassa noutoa illalla.

Jos saan suunnitelman mukaiseni lippuni ylihuomiseen The Peliin niin lähden ajelemaan Espoosta 15.00 aikaan kohti Turggusta.

Kyydissäni mahtuu 1-3 matkustajaa Turkuun ja takaisin.

Romppaane
22.01.2005, 00:14
Romppaane, Black Star, Jannu Peräpukama, Arto Melleri, Jokke, Ravi-Makke, Sakke ilman ässää, Nakke-naku-ttaja, Vihtoori vituuttaaja, Remontti-Reiska ja Remontti-Arska, Ulosottomies, VR:n lipunmyyjät + Vancouver Kanuksin Zampoonin levittäjät.

¨No, kaikki me tullaan, OIKEESTI!!!!

KOSKA ME OLLAAN YHTÄ SAATANAN POMPOJA KU TE KAIKKI MUUTKIN TEPSIN TOSI FANIT JA VARSINKIN FANI-KATSOMO. B2 JYRÄÄ.

...POMPO UTD RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!

...oisko kiva joskus nussia jotain vajaa-älyistä?

Jaakko
16.02.2005, 14:57
TPS tiedoittaa vaihteeksi:

"Jäsenmatka Raumalle 24.2

TPS järjestää jäsenmatkan Raumalle
torstaina 24.02.2005

Lähtö reissulle tapahtuu osoitteesta Aurakatu 2 kello 16.30.

Hinnat fanijäsenille 17 euroa
Tepsiläiset ry:n jäsenille 19 euroa
ja muille TPS:n kannattajille 21 euroa.

Myynti: TPS Shop ja Turkuhallin fanipiste kotiotteluissa.

Tervetuloa mukaan!"

Kiinnostava ottelu luvassa, koska Lukon kanssa taistellaan samoista sijoista. Sissiryhmä on ottelussa seisomakatsomossa, mikä ei liene kennelekään mikään yllätys.

kausi
16.02.2005, 17:12
Viestin lähetti Romppaane

Voi jeesus, tulin ihan uteliaisuuttani tännekin pälyilemään ja törmäsin tuohon tuotokseen. Näitä samansisältöisiä kun joku nakuttaa Joukolle 1000 viestiä päivässä niin alan ymmärtämään tarvetta jatkotoimiin. Vieläkö tämä Romppaanen kirjoittelee jatkoajassa?

kosh
17.02.2005, 07:24
Viestin lähetti kausi
Vieläkö tämä Romppaanen kirjoittelee jatkoajassa?
Ei :)

Rosoh
22.02.2005, 09:19
Lähden tänään 15.30 aikoihin Espoo/Länsi-Helsinki kohti Turkua.
Autossa on tilaa.

stouni
23.02.2005, 09:10
Viestin lähetti Jaakko
TPS tiedoittaa vaihteeksi:

"Jäsenmatka Raumalle 24.2

TPS järjestää jäsenmatkan Raumalle
torstaina 24.02.2005

Lähtö reissulle tapahtuu osoitteesta Aurakatu 2 kello 16.30.

Hinnat fanijäsenille 17 euroa
Tepsiläiset ry:n jäsenille 19 euroa
ja muille TPS:n kannattajille 21 euroa.

Myynti: TPS Shop ja Turkuhallin fanipiste kotiotteluissa.

Tervetuloa mukaan!"

Ja mikäli oikein kuulin/ymmärsin niin matkan myynti loppuisi keskiviikkona puoliltapäivin?

Annamaila voi asian vahvistaa jos näin on, mutta nyt sankoin joukoin hakemaan matkaa raumalle!

-Stouni-

Jaakko
23.02.2005, 10:38
Raumalle pitää ilmoittaa lippujen määrä puolilta päivin, mutta tietääkseni tai ainakin yritin itse vihjata shoppiin, että pelkää matkaa myydään vielä niin kauan kuin bussissa on tilaa. Otteluhan ei kuitenkaan kaiken todennäköisyyden mukaan ole loppuunmyyty vaikka tiukka vääntö on luvassa. Kuten edellä mainittua se, että lipun ostaa halilta vasta ei haittane koska äänekkäin porukka valloittaa seisomakatsomosta palasen, jonne siirtyy äänekkäästi kannattamaan omiaan.

Annamaila
23.02.2005, 15:31
Juu, Raumalle piti tosiaan ilmoittaa lippumäärä viimeistään klo 12 ja käsittääkseni lähtijöitä on kaikkiaan 27. Ihan mukavasti arkipeliksi. Kuten Jaakko jo totesikin, vaikka huominen peli on tärkeä kummallekin joukkueelle, lippuja varmaan on vielä tarjolla hallillakin. Tietääkseni TPS shop myy pelkkää matkaakin, eli mattimyöhäset jonoon vaan Aurakadulle.

Annamaila
10.03.2005, 21:28
Keskiviikon pelissä kuuluteltiin tuosta ensimmäisestä pleijareiden vieraspelireissusta Hämeenlinnaan. Lähtö ompi kuulemma 16.15 Aurakatu 2:sta, hinta on 30€ jäseniltä ja 32 € muilta. Shop myy niin kuin ennenkin. Bussi on tulossa Aurakadulle aika reippaastikin ennen tuota lähtöaikaa eli mitä nopeammin kaikki ovat paikalla, sitä nopeammin bussi pääsee lähtemään ja sitä pidempi tauko ehditään pitää.

kosh
01.07.2005, 10:03
Matsireissu Pitsiturnaukseen 29.7
Tepsiläiset ry järjestää matsireissun perinteiseen kauden avaavaan harjoitusturnaukseen Raumalle perjantaina 29.7.

Pitsiturnaukseen lähdetään linja-autolla tutusta osoitteesta, Aurakatu 2, kello 7.30.

Mukaan mahtuu 35 nopeinta. Myynnissä on matkapaketti, joka sisältää edestakaisen matkan ja turnauslipun.
Irtolippuja voi kysellä Rauman Lukosta.

Matsireissun hinta Tepsiläiset ry:n jäsenille on 30 euroa, muille Tepsin ystäville 35 euroa.

Linja-auto toimii reissulaisten tavaransäilytyspaikkana turnauspäivän ajan ja lähtee Raumalta takaisin Pitsiturnauksen finaalin jälkeen TPS:n turnausmenestyksestä riippumatta.

Tervetuloa mukaan!

Eli hauskaa on ja halpaa.

Pressiboxi
06.08.2005, 07:22
www.jaakotkat.fi/jaahalli.htm

... tuolta löytyy jonkin sortin koordinaatit Ukihin ja sen jäähallihin. Menikö nyt paikallismongerrus varmasti oikein?

Jaakko
09.09.2005, 09:58
Hämeenlinnaan voi lähteä katsomaan kiekkokauden avausta Turusta bussilla, joka lähtee Aurakatu kahdesta klo 16.00. Reissun hinta on jäseniltä 30 egeä ja muilta 35. Matkan voi itselleen lunnastaa tutusti TPS Shopista. Foorumilla notkumisen sijasta kaljat voi laittaa kylmään ja valmistautua reissuun.

Jykke1978
15.09.2005, 14:38
Jos vielä löytyy joku innokas joka haluaisi lähteä Hämeenlinnaan katsomaan peliä niin Tepsin matsireissulla pääsee vielä. Ottelulipun joutuu itse kyllä paikanpäältä hankkimaan, mutta bussikuljetus paikanpäälle järjestyy, jos on kello 16.00 Aurakatu 2:ssa. Matka maksaa bussikuljetuksen hinnan jota en tähään hätään muista, mutta se selviää bussissa.

Jaakko
21.09.2005, 07:24
Tepsiläiset ry järjestää jäsenistönsä toiveesta ottelumatkan Poriin lauantaiseen Ässät – TPS –otteluun. Reissuun lähdetään jälleen osoitteesta Aurakatu 2 kello 14.30. Visiitti teolisuuskaupunkiin kustaantaa Fan Clubin jäseniltä on 32 euroa, Tepsiläiset ry:n jäseniltä 34 euroa ja muilta 37 euroa.

Tepsiläiset ry:llä on oikeus peruuttaa matka, mikäli matkalle lähtijöitä on alle 25 henkeä, eli ei kun hommaamaan matkaliput Poriin

Reissun voi hakea TPS Shopista osoitteesta Aurakatu 3, 02-2330403.

kosh
27.09.2005, 20:32
Oluet jo jäähtymään. TPS järjestää matsireissun ensi lauantaina Lahteen Pelicans-TPS otteluun.

Matka toteutuu, mikäli lähtijöitä on vähintään 25 kpl.
Tästä syystä käykäähän pikaisesti ilmoittautumassa TPS-shopiin, jotta saadaan varmistettua tämäkin reissu.

Lahteen ei olekaan pitkään aikaan ollut järjestettyä matkaa eli nyt olisi tilaisuus korjata tämäkin puute pienen TPS-kannattajan elämässä.

Hinnat ja aikataulut selviävät TPS-shopissa.

Jykke1978
28.09.2005, 14:27
Lahden reissun hinnat ovat 33 / 36 / 39 euroa ja matkaan lähdetään klo 14.00 Aurakatu 2:sta.

Jykke1978
30.09.2005, 15:31
Tepsin järjestämä reissu Lahteen on peruttu, mutta järjestämme oman bussimatkan sinne.

20 lähtijällä matkan hinnaksi tulee 21 euroa per henki + ottelulippu ja mitä enemmän on lähtijöitä sitä halvemmaksi bussin hinta tulee per nenä.

Seisomapaikkaliput otteluun maksavat aikuiset 10 euroa / opiskelijat 7,50 euroa / lapset (7-16v) 5 euroa.

Kiinnostuneet voivat ilmoittautua minulle YV:llä.

Jykke1978
19.10.2005, 13:58
20.10. pelattavaan HIFK-TPS peliin on Turusta lähdössä noin 20 hengen porukka kannustamaan Tepsiä voittoon ja meillä on paikat E1-katsomosta ja sieltä alariveiltä. Toivottavasti mahdollisimman moni TPS kannattaja saapuisi sinne meidän kanssa TPS:ää kannustamaan.

Jaakko
22.10.2005, 10:20
Tepsin nettisivut kertoo seuraavaa:

"Tepsiläisten seuraava fanimatka tehdään torstaina 27.10. Helsinkiin Jokerit – TPS –otteluun. Matkaan lähdetään osoitteesta Aurakatu 2 kello 16.00. Matkan hinta fan clubilaisilta 30 euroa, tepsiläisiltä 32 euroa ja muilta 35 euroa.

Mikäli lähtijöitä on alle 25, matkaa ei järjestetä. Matkan myynti päättyy 25.10 kello 17.00.

Matkaa myy TPS Shop, Aurakatu 3, puh. 02-2330403."

Hulda
31.10.2005, 18:43
Olisiko mitään mieltä käydä etukäteiskeskustelua siitä, missä katsomonosassa aiotaan istua.. On vähän heikkoa kannustaa Tepsiä jos kaikki ympärillä ovat esimerkiksi punapaitoja.. Sitäkin olen kyllä tehnyt mutta se ei tuo toivottua tulosta äänenvoimakkuudessa..

Eli esim jos kaikki tähtäisivät siihen päätyyn, jossa vastustajajoukkueen maali on kaksi erää, tai johonkin muuhun soveliaaseen katsomolohkoon, samanhenkiset olisi helpompi paikantaa ja näin saisimme enemmän myös tepsiläistä kannustusta kuulumaan jäälle asti? Kun tuntuu vähän turhalta varata paikkaa Turku-Helsinki-vieraspelikuljetuksista, kun täällä asuvana olen jo valmiiksi Helsingissä..

Jykke1978
01.11.2005, 00:06
Esimerkiksi pääkaupunki seudulla se porukka jonka kanssa itse peleissä käyn niin istumme seuraavissa katsomoissa: HIFK E1-katsomo, Jokerit 305 ja ne 13 euron paikat, Bluesia vastaan alamme tästä lähtien olemaan siellä seisomakatsomossa.

Olisi todella mukavaa, jos jokaisella paikkakunnalla TPS henkiset sijoittuisivat samaan katsomonosaan.

Jaakko
02.11.2005, 10:57
Sissiryhmä järjestää bussireissun Lappeenrantaa 5.11. Dösä lähtee Turusta 10.30, siitä parin tunninpäästä olemme pääkaupunki seudulla, ja nappaamme sieltä tulevat TPS:n kannattajat kyytiin. Reissun hinta on noin 25 € (riippuu lähtijämäärästä) + ottelulippu, joka maksaa aikuisilta 10 ja opiskelijat saavat sen 7 euroon. Sijoitumme seisomakatsomoon, mutta jos joku haluaa mennä istumaan niin senkin voi tehdä. Kaikki mukaan kavereineen, jotta saadaan reissu mahdollisiman edulliseksi.

Tarkempaan infoa lähempänä. Ilmoittautumiset ja kyselyt viestillä numeroon 0440666469

Jykke1978
15.11.2005, 16:15
TPS järjestää 26.11. matkan Jyp - TPS otteluun ja matkan hinta on TPS Fan Clubin jäseniltä 34 euroa, Tepsiläisten jäseniltä 37 euroa ja muilta 40 euroa. Lähtö on Aurakatu 2 klo 12.00. Matkaa myydään TPS Shopissa ja Tepsin kotipeleissä toisella erätauolla aina Kärpät peliin saakka.

Jaakko
30.11.2005, 11:41
Maanantaina Poriin erikoishintaan

Tepsiläiset ry haluaa kiittää kannattajiaan kuluneesta syyskaudesta ja tarjota matsireissun Poriin erikoishintaan. Maanantain 5.12. matsireissu Poriin maksaa Tepsiläisten jäseniltä vain 15 euroa ja muilta 20 euroa. Hinta sisältää matkan ja istumalipun.

Matkaan lähdetään osoitteesta Aurakatu 2 kello 16.00. Mukaan mahtuu ainoastaan 45 nopeinta, joten ilmoittaudu nopeasti.

Matkaa myy TPS-shop, Aurakatu 3, 02-233 0403

stouni
15.12.2005, 17:35
Nyt olisi kolmella PalloSeura-fanilla mahdollisuus kasvattaa elämyksiään Tallinnan matkalla ensi keskiviikkona! TPS menee ottamaan mittaa Viron maajoukkueesta, ja itse olen Jykke1978:n kanssa lähdössä rattoisan hauskalle matkalle, uudenvuoden ostokset ja jääkiekonnäkeminen on nyt käden ulottuvilla, ja molemmat asiat pystyt tekemään yhtäaikaa! Jos kiinnostusta on, ottakaa yhteyttä yv:nä! Ainut mikä sinun täytyy itse tehdä on varata laivaliput itsellesi Tallink Meloodialle, me jo hankkisimme matkan! Mutta yv:nä saat enemmän tietoa jos on kiinnostusta lähteä Turusta käymään Tallinnassa TPS:n peliä katsomassa!
Muille sen verran tietoa että jos Helsingin tai muulta suunnalta tulevia on niin lähdemme 09.00 lähtevällä laivalla, ja palaamme samana iltana 23.55 lähtevällä laivalla! Kaikki joukolla pitämään hauskaa ja TPS:n peliä katsomaan!!!

-Stouni

Jaakko
10.01.2006, 13:43
TPS:n sivut kertovat seuraavaa: "Tepsiläiset ry:n seuraava ottelumatka suuntautuu Helsinkiin. Lauantaina 14.1. kello 17.00 kohdataan HIFK. Matkaan lähdetään osoitteesta Aurakatu 2 kello 14.00.

Matkan hinta fan clubin jäseniltä 34 euroa, tepsiläisten jäseniltä 36 euroa ja muilta 38 euroa.

Matkaa myy TPS-shop, Aurakatu 3, 02-2330403."

Jaakko
16.01.2006, 11:07
Sissiryhmä järjestää lauantaina 11.2 Lappeenrantaan reissun katsomaan Saipa - TPS ottelua. Liikkeelle lähdetään bussilla. Reissu tehdään omakustanne hintaan, eli hinta riippuu kuinka paljon porukkaa on mukana. Tarkemmat tiedot reissusta tulee lähempänä ajankohtaa. Ilmoittautua voi minulle YV:llä, tai vaikka nappaamalla mua hihasta kiinni, jos sattuu jossain näkemään. Tulemme myös ajamaan pääkaupunki seudun kautta, joten voimme kerätä kehäykkösen varrelle kerääntyneet kannattajat samalla kertaa kyytiin. Mitä nopeammin ilmoittumisia tulee niin sen helpompi meille. Perinteiseen tapaan tulemme menemään seisomakatsomoon, joten omille kyydeillä tulevien on helppo liittyä seuraamme.

sunnuntai
23.01.2006, 19:34
onkohan joku lahteen ajatellut siirtyä peliä katsomaan 24.01? Onkohan missä päin kattomassa tai jotain? Jos vaikka hyppäis junaan h-linnasta ja eiku kattomaan Humlia..

Sunnuntai

Jykke1978
24.01.2006, 12:30
onkohan joku lahteen ajatellut siirtyä peliä katsomaan 24.01? Onkohan missä päin kattomassa tai jotain? Jos vaikka hyppäis junaan h-linnasta ja eiku kattomaan Humlia..

Sunnuntai

Seisomakatsomosta siitä päädystä mihin Tepsin hyökkää ensimmäisen ja kolmannen erän ajan löytyy ainakin 3 TPS kannattajaa.

Jaakko
31.01.2006, 21:58
Linja-autossa on tunnelmaa ja niin 11.2 Lappeenrannassakin, kun Sissiryhmä tekee kaukopartio iskun keskelle seisomakatsomoa ja ottaa hallin haltuun. Nyt sinullakin on mahdollisuus olla mukana tässä valtausoperaatiossa. Tällä hetkellä 37 on jo lähdössä itärajalle poulustamaan mustavalkoisia värejä. Reissun hinta tulee olemaan korkeintaa n.30 euroa ja jokainen lähtijä vaikuttaa hintaa laskevasti.

Millaista reissulla sitten on? Tästä vähän ennakkoa:
http://vilee.com/~sippe/videot/mainos.WMV

Matkalle voi ilmoittautua( tai kysellä lisää) täällä vaikka yv:llä sähköpostilla osoitteeseen jaakkoski@hotmail.com tai vaikka tekstiviestillä numeroon 0440666469

huomasin juuri, että viestissä ollut puh numero on ollut väärin. Nyt se korjattu, eli jos on laittanut sms-viestiä, niin kannattaa laittaa uudestaan.

Jaakko
06.02.2006, 09:48
Lisää infoa Lappeenrannan matkasta:

-Paikkoja jäljellä enää viisi, eli vähiin käy ennenkuin loppuu.
-Lähtö klo 11.00 ja paikkahan on Aurakatu 2
-Ensimmäinen pysähdys, josta voi tulla mukaan Piihovi (Salo)
-Toinen kauppakeskus Sello (Espoo) noin klo 13.
-Mustavalkoinen kaulahuivi sitten mukaan.

koo
05.03.2006, 13:43
Ajattelin käyttää tätä ketjua kysymykseeni kun tämä nyt tuntui sopivalta.

Tietääkseni Wiklundin edestä lähtee pelipäivinä bussi teidän hallille ja oletettavasti paluu tapahtuu pelin jälkeen samaan paikkaan. Kysyisinkin bussin paluureittiä ?
Ajaako rautatieaseman läheltä ja ennen kaikkea sen haluaisin tietää kuinka pian pelin loppumisen jälkeen bussi hallilta keskustaan lähtee ?
Ja sitten vielä mahdollinen bussilakon vaikutus, onko tuo TPS:n bussi, joku yksityinen joka ajaa lakosta huolimatta ...?

Terveisin koo

Annamaila
05.03.2006, 19:24
Meneeköhän Wiklundinkin edestä joku bussi? Ainakin matsibussi eli bussi nro 100 ajaa siis Turkuhallille ja lähtee normaalisti Aurakadulta TPS-shopin edestä, mutta ilmeisesti lakko puree sen verran, että tuskin tiistaina ainakaan menee yhtään bussia. Lauantaina tilanne voi jo olla erilainen. En nyt pitkään aikaan ole käyttänyt tuota bussia, mutta muistaakseni se ajaa aivan rautatieaseman vierestä.

Sen lisäksi kulkee ravintola Amarillon matsibussi, mutta sen reitti on vaihdellut paljonkin. Mahtaakohan ottaa edes reitin varrelta matkustajia? Saattaa olla, että se ajettaisiin lakon aikana pomojen voimin. Vaikia sannoo...

Jykke1978
05.03.2006, 22:51
Meneeköhän Wiklundinkin edestä joku bussi? Ainakin matsibussi eli bussi nro 100 ajaa siis Turkuhallille ja lähtee normaalisti Aurakadulta TPS-shopin edestä

"Matsibussi 100 hallille alkaen 1.5 h ennen ottelua torin laidalta Wiklundia vastapäätä." Noin lukee TPS:n sivuilla, vielä viime kaudella bussi lähti TPS Shopin edestä, mutta täksi kaudeksi lähtöpaikka vaihtui Wikken kulmalle.

Eikös ensimmäiset sataset lähde lähes välittömästi pelin jälkeen ja reitti kulkee aivan rautatieaseman vierestä.

koo
09.03.2006, 14:30
Kiitos tiedoista Annamaila ja Jykke. Enää ei tarvitse kuin lakon loppua lauantaiksi, sillä nuo bussit eivät kuulemma lakon aikana kulje.

Terveisin koo

Pressiboxi
09.03.2006, 14:32
Kiitos tiedoista Annamaila ja Jykke. Enää ei tarvitse kuin lakon loppua lauantaiksi, sillä nuo bussit eivät kuulemma lakon aikana kulje.

Terveisin koo

Tepsillä oli ainakin tiistaina oma kuljetus shopilta hallille ja takaisin. Seuratkaa TPS:n webbisivuja aiheeseen liittyen.

Noin yleisesti Viljasiilo on matsien jälkeen täysin saarroksissa julkisista busseista jos lakko jatkuu.

Jet-Ace
09.03.2006, 14:39
Ajaako rautatieaseman läheltä ja ennen kaikkea sen haluaisin tietää kuinka pian pelin loppumisen jälkeen bussi hallilta keskustaan lähtee ?
Terveisin koo

Jos teitä usempi tulee, niin ottakaa saman tien taksi hallille ja sieltä pois. Ei siinä juurikaan useamman kesken tule hintaeroa aikuisesta näkökulmasta, jossa ero esim 1 euro / nuppi ei ole mitään. Puhumattakaan säästyneestä ajasta ja vaivasta.

Hieman kärjistäen tuo matsibussille kävely rautatiesemalta on kuin kävelisi "puoliväliin" matkalla halliin.

Jaakko
09.03.2006, 20:18
Espooseen olisi tarkoitus lähteä. Vielä ei ole ihan selvillä millä sinne mennään, riippuu lähtijämäärästä. Jos saadaan yli 20-henkilöä lähtemään mennään bussilla, muuten mennään henkilöautoilla. Jos kiinnostusta löytyy, niin laita mailia mulle osoitteeseen jaakkoski@hotmail.com. Seisomakatsomoon mennään, joten pääkaupunkiseudulla asuvien Palloseuran kannattajien on helppo tulla messiin.

koo
09.03.2006, 20:34
Hieman kärjistäen tuo matsibussille kävely rautatiesemalta on kuin kävelisi "puoliväliin" matkalla halliin.
No hallille toki ehdin vaikka kontaten mutta paluu onkin tällä kertaa niin minuuttiaikataulua, että parista vahingosta viisastuneena luotan nopeudessa enemmän bussiin kuin taksiin. Tosin en tiedä pääseekö teidän hallilta taksit jotenkin sujuvammin pois kuin yksityisautot mutta en ihan kaikkia asioita viitsinyt alkaa kyselemään.
Joka tapauksessa lakko on loppu joten bussit kulkee. Vielä kun peli päättyisi normiajassa (mieluummin Tapparan voittoon) ilman jatkoaikaa niin hyvin ehdin sinne minne olen menossakin.

Terveisin koo

Jet-Ace
09.03.2006, 20:55
Tosin en tiedä pääseekö teidän hallilta taksit jotenkin sujuvammin pois kuin yksityisautot mutta en ihan kaikkia asioita viitsinyt alkaa kyselemään.

Taksi pääsee etuoikeutettuna pysäköintialueelta ja tilatakin sen voi numerosta 02-10041. Mutta pääsee toki bussillakin.

Jet

Pressiboxi
09.03.2006, 22:32

Matsibussi 100 ajaa rautatieaseman vieresta, pysäkki on asemaa vastapäätä n. 50 m päässä. Bussit menevät hallilta kaupunkiin nonstoppina pelin päätyttyä, joskin kuljetukset takkuilevat mitä myöhemmin hallilta poistut.

Jaakko
16.03.2006, 13:17
Tepsin webbisivut tiedotta:

Tepsiläiset ry järjestää matsireissun ensimmäiseen pudotuspeliin Lappeenrantaan lauantaina 18.3. Matkan hinta Tepsiläisten jäseniltä on 30 euroa ja muilta 34 euroa. Hinta sisältää kuljetuksen ja seisomapaikkalipun. Lähtö on kello 11.00 osoitteesta Aurakatu 2.

Matkaa myy ainoastaan TPS-shop, Aurakatu 3, 02-2330403.

Tietääkseni bussi menee Helsingin kautta, joten sieltä voi tulla vielä kyytiin.

Jaakko
31.05.2006, 12:40
Kesälomia varatessa kannattaa muistaa, että TPS matkustaa Nordic Cuppiin harjoituskaudella ja Sissiryhmä lähtee messiin katsastamaan paikallisen menon ja kannustamaan Palloseura voittoon.

Tarkemmat infot selvinevät, kun tiedetään lähtijöden määrä, mutta alustavaa keskustelua löytyy Täältä (http://www.sissiryhma.com/keskustelu/viewtopic.php?t=282).
Hyppää laivaan ja lähde messiin!

Jaakko
29.06.2006, 14:30
Alustava lista reissuista, jonne Sissiryhmä järjestää henkilöautokaravaania isomman reissun:

Ke 23-26.8 Ruotsin kiertue
La 16.9 Blues - TPS
La 30.9 Lukko - TPS
La 28.10 Tappara - TPS
Pe 24.11. HIFK - TPS
La 30.12 JYP - TPS
La 13.1 Ilves - TPS
La 24.2 KalPa - TPS

Jokaiseen matsiin lähdetään kiinnostuksen mukaan lähtijämäärän vaatimalla kulkupelillä Viking Isabelasta henkilöautoon.

Jaakko
04.09.2006, 15:18
Sissiryhmä järjestää bussireissun Espooseen 16.9. Lähtö tapahtuu klo 14.00 osoitteesta Aurakatu 2 ja takaisin Turkuun lähdemme ottelun jälkeen. Hallissa tulemme olemaan alakatsomossa sijaitsevassa seisomakatsomossa. Reissun hinta määräytyy lähtijämäärän mukaan, mutta pitäisi olla vähän alle 30 euroa. Reissulle voi ilmoittautua osoitteeseen jaakkoski@hotmail.com tai numeroon 0440666469.

Älä missaa tätä reissua.

fani#x
16.09.2006, 08:56
Sissiryhmä järjestää bussireissun Espooseen 16.9. Lähtö tapahtuu klo 14.00 osoitteesta Aurakatu 2 ja takaisin Turkuun lähdemme ottelun jälkeen. Hallissa tulemme olemaan alakatsomossa sijaitsevassa seisomakatsomossa. Reissun hinta määräytyy lähtijämäärän mukaan, mutta pitäisi olla vähän alle 30 euroa. Reissulle voi ilmoittautua osoitteeseen jaakkoski@hotmail.com tai numeroon 0440666469.

Älä missaa tätä reissua.

Kuinkas paljon sissejä on paikalle tulossa? Itse tulen messiin vasta hallilla..

Jaakko
16.09.2006, 11:41
Vaivainen 16-hengen iskuryhmä saapuu Arenalle meidän kuljetuksella. Seisomakatsomoon mennään ja toivotaan, että mahdollisimman moni mustavalkoinen sinne tiensä löytäisi.

MustaEnkeli
16.09.2006, 11:53
Vaivainen 16-hengen iskuryhmä saapuu Arenalle meidän kuljetuksella. Seisomakatsomoon mennään ja toivotaan, että mahdollisimman moni mustavalkoinen sinne tiensä löytäisi.
Meitä on tulossa ainakin 5 lisää.

Hulda
17.09.2006, 23:44
Eli onko mustavalkovärejä tulossa Hämeenlinnaan torstaina ja mihin katsomonosaan majoittumassa?

Jaakko
18.09.2006, 19:44
Sissiryhmä järjestää Raumalle 30.9 bussikuljetuksen. Lisää aiheesta täältä:
http://www.sissiryhma.com/keskustelu/viewtopic.php?t=356

Eli onko mustavalkovärejä tulossa Hämeenlinnaan torstaina ja mihin katsomonosaan majoittumassa?

Seisomakatsomossa siellä B-päädyssä ollaan oltu. Vielä ei ole tiedossa millä porukalla paikalle ollaan tulossa ja omakin tulo on vielä jonkin verran epäselvä.

Jaakko
26.09.2006, 12:50
Lauantaina on hyvä tilaisuus lähteä katsastamaan Rauman uusittu jäähalli ja sen uudet upeat puitteet. Omalla autolla sinne ei tietenkään kannata lähteä, koska silloin voi jäädä kokematta uudet ravintolapalvelut. Sissiryhmän kyydissä sinne pääsee helpoiten, edullisimmin ja parhaassa seurassa (bussi lastattuna jatkoaikalaisilla).

Tunnusta väriä!

Sissiryhmä järjestää Raumalle 30.9 bussikuljetuksen. Lisää aiheesta täältä:
http://www.sissiryhma.com/keskustelu/viewtopic.php?t=356

stouni
08.10.2006, 15:44
otteluun on Sissiryhmä lähdössä kahden henkilöauton verran kannattajia ja vielä olisi yksi paikka jäljellä toisessa henkilöautossa, jos on kiinnostusta lähteä katsomaan kuinka Hurme eliminoi Jokerit ja Berg hiljentää Valtosen, niiin YV:tä minulle!

-Stouni-

Jaakko
08.10.2006, 19:38
305;ssa ajateltiin narripelissä olla, joten sinne toivottavasti mahdollisimman mustavalkoinen löytää tiensä.

Jaakko
11.10.2006, 16:50
Torstaina 19.10 Sissiryhmä on taas tienpäällä ja kohteena on taas Rauma. Otetaan halli uudestaan haltuun. Lisää infoa täällä (http://www.sissiryhma.com/keskustelu/viewtopic.php?p=4593#4593).

Jaakko
16.10.2006, 14:21
Sissiryhmä järjestää bussireissun Tampereelle 28.10. Lähtö tapahtuu klo 14.00 osoitteesta Aurakatu 2 ja takaisin Turkuun lähdemme ottelun jälkeen. Hallissa tulemme olemaan TPS:n hyökkäyspäädyssä sijaitsevassa seisomakatsomossa. Reissun hinta 23 euroa. Reissulle voi ilmoittautua osoitteeseen jaakkoski@hotmail.com tai numeroon 0440666469.
Lisää infoa ja muuta turinaa täällä (http://www.sissiryhma.com/keskustelu/viewtopic.php?t=384).

Lord Nikon
19.10.2006, 12:03
tänään joku menossa raumalle ? täällä menijä ja mahdollinen kuljetuskin.

kosh
19.10.2006, 12:04
tänään joku menossa raumalle ?
Joitain henkilöautoja on lähdössä.

Lord Nikon
19.10.2006, 14:46
Joitain henkilöautoja on lähdössä.

onko kakilla halukkailla kyydit jo?

mahtuisiko johonkin kyytiin, kun ei yksin viitseis omalla autolla lähteä...

Jaakko
19.10.2006, 15:02
onko kakilla halukkailla kyydit jo?

mahtuisiko johonkin kyytiin, kun ei yksin viitseis omalla autolla lähteä...

Tule vaikka omalla autolla Aurakatu 2:n parkkipaikalle. Sinne on ihmisiä tulossa ja tarkoitus olisi järjestäytyä jotenkin autoihin. Eli siellä voi joko mahduttaa itsensä johonkin kyytiin tai vaihtoehtoisesti ottaa porukkaa omaan autoon.

kosh
19.10.2006, 15:04
Tule vaikka omalla autolla Aurakatu 2:n parkkipaikalle.
Ja lähtöaikahan oli 1630. Tai oikeastaan "kokoontumisaika".

Jaakko
26.10.2006, 18:21
Sissiryhmä järjestää bussireissun Tampereelle 28.10. Lähtö tapahtuu klo 14.00 osoitteesta Aurakatu 2 ja takaisin Turkuun lähdemme ottelun jälkeen. Hallissa tulemme olemaan TPS:n hyökkäyspäädyssä sijaitsevassa seisomakatsomossa. Reissun hinta 23 euroa (sis. matkat ja lipun). Reissulle voi ilmoittautua osoitteeseen jaakkoski@hotmail.com tai numeroon 0440666469.
Lisää infoa ja muuta turinaa täällä (http://www.sissiryhma.com/keskustelu/viewtopic.php?t=384).

Elikkä vielä on muutama päivä aikaa ilmoittautua mukaan reissuun. Hyvä matka varmasti tiedossa, lähtijöitä tällä hetkellä 35 eli muutama paikka vielä vapaana...Myös Sissiryhmän foorumilla muutama pääkaupunkiseudun asukki on Tampereelle tulossa ja kyselivät mahdollisia halukkaita kimppakyytiin.

Herkku
07.11.2006, 12:34
Onko jo tietoa mihin päin hallia TPS-fanit järjestäytyvät?
Kauden avaus omalta kohdaltani pääsee vasta nyt käyntiin, ja olisi kiva jotten olisi yksin koko hallissa.

Annamaila
07.11.2006, 14:54
Eiköhän katsomona toimi perinteiseen tapaan E1. Tuolla on lisää tietoa: http://www.sissiryhma.com/keskustelu/viewtopic.php?t=342.

Jaakko
20.11.2006, 15:02
Eiköhän katsomona toimi perinteiseen tapaan E1. Tuolla on lisää tietoa: http://www.sissiryhma.com/keskustelu/viewtopic.php?t=342.
Sissiryhmä lähtee Helsinkiin perjantaina 24.11. Lähtö klo 16 osoitteesta Aurakatu 2. Sissiryhmä tulee olemaan perinteiseen tapaan E1 katsomossa. Reissun hinta on reilu 30 euroa, joka riippuneen lähtijämäärästä. Salosta tai muualta matkanvarrelta tulevat kannattajat voidaan poimia mukaan sopimuksen mukaan. Ilmoittautuminen reissulle osoitteeseen: jonna.haapaniemi@luukku.com tai puhelinnumeroon 0440871116 Jonnalle.

keppimies
27.11.2006, 14:01
Todellisena offtopickommenttina kysyisin, että onko F-katsomoon kuvassa jonkunlaista banderollia viime kuukausien uutisointiin liittyen?

Ja jotta offtopiclinja jatkuisi, kesällä Veritaksella (taisi olla VPS-matsi) nähty: "Tunnustimme väriä, nyt maksamme sakkoa"-banderolli saa myöhästyneet kaksi peukkua ylöspäin täältä.

Jaakko
06.12.2006, 20:19
Sissiryhmä lähtee maaseudulle lauantaina 9.12. Lähtö klo 14 osoitteesta Aurakatu 2 ja takaisin Turkuun lähdemme ottelun jälkeen. Hallissa tulemme olemaan TPS:n hyökkäyspäädyssä sijaitsevassa seisomakatsomossa. Reissun hinta on 23 euroa ja opiskelijoilta 19 euroa. Ilmoittautuminen reissulle osoitteeseen: jaakkoski@hotmail.com tai puhelinnumeroon 0440666469 Jaakolle.

Todellisena offtopickommenttina kysyisin, että onko F-katsomoon kuvassa jonkunlaista banderollia viime kuukausien uutisointiin liittyen?
Eiköhän ne ihan itsestään laanu.

Jaakko
14.12.2006, 15:25
Sissiryhmä lähtee melkein lappiin (näet kenties lunta vielä tämän vuoden puolella) lauantaina 30.12. Lähtö klo 11.30 osoitteesta Aurakatu 2 ja takaisin Turkuun lähdemme ottelun jälkeen. Hallissa tulemme olemaan TPS:n hyökkäyspäädyssä sijaitsevassa seisomakatsomossa. Reissun hinta määräytyy lähtijämäärän mukaan (veikkaus hinta<30). Ilmoittautuminen reissulle osoitteeseen: jaakkoski@hotmail.com tai puhelinnumeroon 0440666469 Jaakolle.

Matkan varrella asuvat lähtijät voidaan poimia kyytiin sopimuksen mukaan.

Jaakko
05.01.2007, 15:16
Sissiryhmä järjestää bussireissun Tampereelle 13.1. Lähtö tapahtuu klo 14.00 osoitteesta Aurakatu 2 ja takaisin Turkuun lähdemme ottelun jälkeen. Hallissa tulemme olemaan TPS:n hyökkäyspäädyssä sijaitsevassa seisomakatsomossa. Reissun hinta määräytyy lähtijämäärän mukaan, joka sisältää kuljetuksen ja ottelulipun. (viimeksi Tampereelle oli 23 egee eli samoissa varmaan nyt pyöritään.) Reissulle voi ilmoittautua osoitteeseen jaakkoski@hotmail.com tai numeroon 0440666469.

Jaakko
10.01.2007, 16:01
Sissiryhmä järjestää bussireissun Tampereelle 13.1. Lähtö tapahtuu klo 14.00 osoitteesta Aurakatu 2 ja takaisin Turkuun lähdemme ottelun jälkeen. Hallissa tulemme olemaan TPS:n hyökkäyspäädyssä sijaitsevassa seisomakatsomossa. Reissun hinta määräytyy lähtijämäärän mukaan, joka sisältää kuljetuksen ja ottelulipun. (viimeksi Tampereelle oli 23 egee eli samoissa varmaan nyt pyöritään.) Reissulle voi ilmoittautua osoitteeseen jaakkoski@hotmail.com tai numeroon 0440666469.

Täällä: ( http://www.sissiryhma.com/keskustelu/viewtopic.php?t=452) nimimerkki J kyselee, että jos pääkaupunkiseudulta jotain kiinnostaa lähteä messiin niin autossa on vielä muutama paikka vapaana. Myöskin bussiin, joka lähtee Turusta vielä mahtuu kyytiin, joten kaljat kylmään ja reissulle messiin!

Jaakko
23.01.2007, 10:58
Sissiryhmä järjestää hotellireissun Kuopioon 24.2. Kyseessä on runkosarjan viimeinen lauantaivierasreissu. Lähdemme Turusta lauantai aamulla 9.30 kohti Kuopiota. Kuopiossa majoittaudumme Hotelliin ja sitten hallille ottamaan se haltuun Olemme A6-katsomossa. Ottelun jälkeen kadut ja baarit haltuun ja aamulla noin klo 12.00 lähdemme takaisin ajelemaan Turkuun. Takaisin olemme noin klo 18.

Reissun hinta, joka sisältää ottelulipun, määräytyy lähtijämäärän mukaan:

31 lähtijällä, hinta kahden hengen huoneissa: 77 euroa (tällä hetkellä)
40 lähtijällä, hinta kahden hengen huoneissa: 67 euroa

(Opiskelijat -3 euroa. Hintaa saa myöskin halvemmaksi, jos huoneessa on lisävuode. Tällä hetkellä hinnat ovat noin hintoja, johin tulee pientä hienosäätöä vielä)

Hinnat sisältävät majoituksen lisäksi runsaan buffetaamiaisen ja vapaan sisäänpääsyn Hotellin yökerhoon.

Mahdollisuus on myös hankkia yöpaikka kaverin/sukulaisen/hoidon luota, jolloin ei tietenkään hotelliosutta joudu maksamaan eli voi vähentää hinnasta 32 egeä pois.

Reissulle voi ilmoittautua osoitteeseen jaakkoski@hotmail.com tai numeroon 0440666469. Ilmoittakaa samalla, että hotelli vai muu yöpyminen.

Annamaila
16.02.2007, 10:01
Onko muuten bussi käytössä siirtymisiin hotellilta hallille ja takaisin?

Ei millään malttaisi odottaa reissua. ;) Hyvä määrä porukkaakin jo kasassa, ja onhan tässä vielä halukkailla viikko aikaa ilmoittautua... (Vai mikä on viimeinen dead line?)

KIIMAA!

Jaakko
16.02.2007, 11:42
Onko muuten bussi käytössä siirtymisiin hotellilta hallille ja takaisin?

Varmasti järkevintä tehdä näin, muuten voi tulla kiire.

Jaakko
21.02.2007, 22:50
Mulla on vielä muutama hotelli huone, jotka huomenna peruutan klo 14.00 jälkeen. Tätä reissua ei kannata missata, joten lähde mukaan.

Vode
23.02.2007, 22:22
Mihinkäs päin hallia Sissiryhmä on huomenna menossa katsomaan peliä? Tänään varmistui, että olen itsekin tästä Keski-Suomesta tulossa peliä katsomaan Kuopioon. Jos vaikka näkisi ensimmäistä kertaa tällä kaudella suosikkijoukkueen vierasvoiton.

kone82
23.02.2007, 22:51
Mihinkäs päin hallia Sissiryhmä on huomenna menossa katsomaan peliä? Tänään varmistui, että olen itsekin tästä Keski-Suomesta tulossa peliä katsomaan Kuopioon. Jos vaikka näkisi ensimmäistä kertaa tällä kaudella suosikkijoukkueen vierasvoiton.
Jos tuon tämän sivun ensimmäisestä viestistä maltat edes ensimmäisen kappaleen lukea loppuun niin uskon vahvasti että löydät vastauksen kysymykseesi :D

Vinkkinä kysytty katsomo-osan lyhenne koostuu kahdesta merkistä, joista ensimmäinen on aakkosten ensimmäinen kirjain ja toinen luonnollisista luvuista kuudes (olettaen että nolla ei ole luonnollinen luku).

Vode
24.02.2007, 08:52
Jos tuon tämän sivun ensimmäisestä viestistä maltat edes ensimmäisen kappaleen lukea loppuun niin uskon vahvasti että löydät vastauksen kysymykseesi :D

Vinkkinä kysytty katsomo-osan lyhenne koostuu kahdesta merkistä, joista ensimmäinen on aakkosten ensimmäinen kirjain ja toinen luonnollisista luvuista kuudes (olettaen että nolla ei ole luonnollinen luku).

Kappas vaan. Kyllähän minä sen luin, mutta on mennyt täysin ohi korvien.

No kiitos koneelle vinkeistä elikkä ei muuta kuin pubin kautta B3:seen :)

Jaakko
06.03.2007, 21:25
Lahteen sunnuntaina kiinnostuneet lähtijät voivat käydä tuolla katsomassa:
http://www.sissiryhma.com/keskustelu/viewtopic.php?t=511

Jaakko
07.08.2007, 12:27
KIIMAviikonloppu vol 1.

Perjantain Tuto-ottelussa voisi ottaa TPS:n hyökkäyspään haltuun, niin että sinne kokoontuisi mahdollisiman paljon TPS-henkistä porukkaa. Derbyt ovat derbyjä harkkapeleissäkin.

Lauantaina on megamatka Tampereelle Tamu - TPS otteluun. Porukkaa on tällä hetkellä neljä bussillista lähdössä. Lähde mukaan.

Tuolta lisää:
http://www.sissiryhma.com/keskustelu/viewtopic.php?p=12256#12256

Jaakko
25.09.2007, 13:28
SR:n kauden ensimmäinen dösäreissu lähestyy. Lähde mukaan kannustamaan TPS voittoon. Hinta on noin 20 euroa, joka määräytyy tarkan lähtijämäärän mukaan ja sisältää ottelulipun. Lähtö klo 15.00 aurakatu kahdesta.

Lisää infoa reissusta ja ilmoittautumisohjeet:
http://www.sissiryhma.com/keskustelu/viewtopic.php?f=9&t=676

Ps. Sr:n etusivulla kannattaa liittyä postituslistaan, jos haluaa tietoa vierasreisuista ja muista ajankohtaisista tapahtumista suoraan omaan sähköpostiin.

Jaakko
05.10.2007, 19:59
SR:n kauden ensimmäinen dösäreissu lähestyy. Lähde mukaan kannustamaan TPS voittoon. Hinta on noin 20 euroa, joka määräytyy tarkan lähtijämäärän mukaan ja sisältää ottelulipun. Lähtö klo 15.00 aurakatu kahdesta.

Lisää infoa reissusta ja ilmoittautumisohjeet:
http://www.sissiryhma.com/keskustelu/viewtopic.php?f=9&t=676

Vielä mahtuu mukaan. Voit ottaa myös pelkän matkan, jos haluaa seesteisemmin katsella ottelun.

Jaakko
19.10.2007, 16:38
Syyskauden isoin reissu tehdään katsomaan futiksen päätöskierroksen ottelu Helsinkiin HJK:ta vastaan 27.10. Ilmoittautuneita tällä hetkellä n.140, joten kannattaa ehdottamasti lähteä mukaan. Reisun hinta vaivaiset 10 euroa.

Lisätiedot ja ilmoittautumisohjeet täältä:
http://www.sissiryhma.com/keskustelu/viewtopic.php?f=9&t=655&sid=0fd41af3e6ab5021c82e77acccf87974

Jaakko
01.12.2007, 13:12
SR järjestää keskiviikkona 5.6 matsireissun Hämeenlinnaan kiinnostuneet voivat katsella lisäinfoa täältä:http://www.sissiryhma.com/keskustelu/viewtopic.php?f=9&t=747&p=17193#p17193

Jaakko
07.01.2008, 15:55
Ensi sunnuntaina olisi tarkoitus lähteä katsomaan 90-luvun klassiko-ottelua Helsinkiin. Jos kiinnostaa lähteä mukaan niin vieraile täällä ja kaiva lisätietoa:
http://www.sissiryhma.com/keskustelu/viewtopic.php?f=9&t=775

stouni
18.02.2008, 18:20
SR järjestää matsireissun Lappeenrantaan runkosarjan viimeiseen lauantai vieraspeliin, reissusta kiinnostuneet voivat katsoa lisä infoa osoitteesta: http://www.sissiryhma.com/keskustelu/viewtopic.php?f=9&t=805.
Ilmoittautumiset reissuun voit laittaa yv:llä minulle!

-Stouni-

Jaakko
07.04.2008, 15:07
Jos ei jaksa väijyä muiden pelaamia finaaleja telkusta, niin Raitapaidat järjestevät vierasmatsireissun Liigacupin finaaliin Interiä vastaan Finnar Stadiumille 12.4. Älä jää kyydistä pois, vaan lähde mukaan kannustamaan TPS Liigacupin voittoon. Mukana jo yli 100 lähtijää!

Hinta: 10 euroa Raitapaidat/ 15 euroa muut.
Lähtö: 16.00 Pikku-Torren edestä

Lisään infoa: http://www.sissiryhma.com/keskustelu/viewtopic.php?f=9&t=834

*linkki korjattu

TPS89
01.08.2008, 14:37
TPS-kannattajat derbyssä A-katsomon reunimmaisen lohkon yläosassa

Kaikkia äänekkäästi ja seisten kannustamaan haluavia TPS-kannattajia pyydetään varaamaan lippunsa ensi maanantain Inter-paikallispeliin Veritas-stadionin A-katsomon reunimmaisen lohkon yläosasta

Mikäli mahdollista, ostakaa lippunne itse - osto onnistuu FC Interin kotisivujen http://www.fcinter.com/ yläosassa olevan mainoksen kautta

Lippuja myydään myös Interin toimistolla arkipäivisin klo 8-16 sekä ottelupäivänä Veritas-stadionilla alkaen klo 12

Osta lippusi jo ENNAKKOON, sillä istumapaikkojen myyminen loppuun Suomen suurimmassa sarjapelissä on todennäköistä

Sydämesi ollessa mustavalkoinen paikkasi on tässä matsissa A-katsomossa!

(Kyseessä siis Veikkausliigan tämän kauden toinen paikalliskamppailu FC Inter - TPS, joka pelataan Veritas stadionilla maanantaina 4.8. klo 18.30 alkaen!)

Jaakko
25.08.2008, 14:46
Tuto - TPS harkkaderbystä infoa täällä:
http://www.sissiryhma.com/keskustelu/viewtopic.php?f=9&t=918

Porukkaa messiin näyttämään, että Turku on mustavalkoinen.

rivet
28.08.2008, 16:59
Saakos tähän Jokerit-TPS reissuun lippua muualta kuin tänään TPS-shopista? En tänään paikalla ole, mutta jos lipun saisi niin lähtisin kyllä mukaan Helsingin reissuun.

Jaakko
04.09.2008, 17:34
Kauden avaukseen on ihan mukava määrä TPS:n kannattajia lähdössä. Tällä hetkellä noin 120, mikä on varmaan suurimpia reissua meillä vähään aikaan. Vielä mahtuu mukaan.

Jos kiinnostaa lähteä mukaan niin ainakin SR:n busissa on vielä tilaa ja täältä löytää lisä infoa:
http://www.sissiryhma.com/keskustelu/viewtopic.php?f=9&t=908&p=23865#p23865

Jaakko
12.09.2008, 16:12
Kauden avaukseen on ihan mukava määrä TPS:n kannattajia lähdössä. Tällä hetkellä noin 120, mikä on varmaan suurimpia reissua meillä vähään aikaan. Vielä mahtuu mukaan.

Jos kiinnostaa lähteä mukaan niin ainakin SR:n busissa on vielä tilaa ja täältä löytää lisä infoa:
http://www.sissiryhma.com/keskustelu/viewtopic.php?f=9&t=908&p=23865#p23865

Tällä hetkellä noin 150 TPS-kannatajaa lähdössä huomisella reissulle. Vielä mahtuu bussiin, joten nopasti ilmoitautumaan jos ei vielä ole mukana reisussa! Tätä reissua ei kannata missata!

Hinta noin 25 euroa, riippuen lähtiämäärästä
Ilmoittautumiset ja lisätiedot ylenpänä olevasta linkistä.

Lord Nikon
25.11.2008, 15:25
Tänään lähtijöitä Tappara TPS matsiin. Meikäläisen auto starttaa Loimaalta tunnin sisällä kohti tamperetta. Halukkaan voinee laittaa yv taikka ehdoituksia mahdollisista kimppa kyyti menoista. Kiitos

Uuhis #97
27.11.2008, 21:23
Lauantaina olisi mahdollisesti Pussileuka-matsiin tulossa keskisuomen suunnalta muutama mustavalkoinen, mitenkäs muualta?

mackeri
27.11.2008, 22:04
Lauantaina olisi mahdollisesti Pussileuka-matsiin tulossa keskisuomen suunnalta muutama mustavalkoinen, mitenkäs muualta?

Työkeikka juurikin keskisuomessa silloin, muuten houkuttelis tulla myös matsiin. No, maanantaina sitten katsomaan jännä spektaakkeli Baron.. eiku Länsi-Auto Areenalle.

Uuhis #97
28.11.2008, 15:26
Työkeikka juurikin keskisuomessa silloin, muuten houkuttelis tulla myös matsiin. No, maanantaina sitten katsomaan jännä spektaakkeli Baron.. eiku Länsi-Auto Areenalle.

Harmi sinänsä, no kai sielä joku muukin mustavalkoinen on. Aina helpompi polkea Lonkkataklaus maanrakoon suuremmalla joukolla.

JiiTee
28.11.2008, 15:52

Etelä-Savosta päin on myöskin tulossa n. viisi henkeä. Enempää ei juurikaan tarvitse Isku-Areenan haltuun ottamiseen.

Jykke1978
16.12.2008, 15:29
Ouluun menijöitä? Jos on niin hankkikaapa lippunne N-katsomoon, seisomakatsomo on kyseessä, sinne on suunnistamassa porukkaa Turusta ja hienoa olisi, että sinne saisi mahdollisimman paljon mustavalkoisia yhteen kasaan kannustamaan TPS voittoon.

Uuhis #97
19.02.2009, 15:06
Kuinkas runsaasti mustavalkoista väriä tänään on nähtävissä Patria-areenalla? Lähtö on nyt vähän kahden vaiheilla.

Lonkkataklaus
19.02.2009, 15:08
Lähtö on nyt vähän kahden vaiheilla.

Tule nyt ihmeessä, minäkin olen paikalla!

Lisäksi Sissiryhmästä varmaan vähän alle 10 tyyppiä ja B2-porukkaa päälle?

Uuhis #97
19.02.2009, 15:14
Tule nyt ihmeessä, minäkin olen paikalla!

Lisäksi Sissiryhmästä varmaan vähän alle 10 tyyppiä ja B2-porukkaa päälle?

Sehän ratkaisi asian...;) Viimeksi Patrialla oli ihan hyvä henki sielä pienessä seisomakatsomossa vierasnurkkauksessa(tosin lauantai-peli), harmi vain että aluksi oltiin sikakatsomon keskellä.

Tajusin että TPS:llä ja allekirjoittaneella on yhtäläiset putket päällä, TPS voittanut 4 otteluaan putkeen ja minä olen todistanut 4 TPS:n vierasvoittoa tällä kaudella putkeen....putkia olisi hyvä jatkaa.

Lonkkataklaus
19.02.2009, 15:16
Viimeksi Patrialla oli ihan hyvä henki sielä pienessä seisomakatsomossa vierasnurkkauksessa(tosin lauantai-peli), harmi vain että aluksi oltiin sikakatsomon keskellä.

Viimeksi Patrialla oli myös hyvä peli. TPS pelasi hyvin -minunkin standardeillani- ja viihdyin todella katsomossa. Minulla tosin oli istumapaikka, kuten on nytkin. Sielläkin saa välillä kaikenlaista kestää vieraskannattaja.

Nyt kiinnostaa pelin lisäksi valmis uusi halli.

Uuhis #97
09.03.2009, 14:17
Noniin, onko perjantaina Synergia-areenalle(tunnetaan myös Jyväskylän nuorisovankilana) lähtijöitä?

Tietääkseni Sissiryhmällä oli ainakin tapana kokoontua päätyyn josta pelaajat menevät pukuhuoneisiin, eiköhän kaikki tarpeellisen massan kokoamiseksi oteta paikat sieltä?

mackeri
09.03.2009, 14:26
Noniin, onko perjantaina Synergia-areenalle(tunnetaan myös Jyväskylän nuorisovankilana) lähtijöitä?

Itselläni on jokotai-tilanne: Joko perjantaina vieraisiin, tai lauantaina kotona. Mielummin ehkä lauantaina kun on taas sen tason kotikiimaa luvassa. Näin "autottomana stadilaisena" molemmat vaihtoehdot yhdessä tuottaisi liikaa vaivaa ja rahanmenoa.

Uuhis #97
10.03.2009, 00:35
Lähtö varmistui nyt. Ja ilmeisesti Ry on järjestämässä Turggusesta pelimatkaa http://hc.tps.fi/index.php?page=37dae8af08169d477380dd0effa9d56

Perjantaina tavataan!

12961
10.03.2009, 09:37
Lähtö varmistui nyt. Ja ilmeisesti Ry on järjestämässä Turggusesta pelimatkaa http://hc.tps.fi/index.php?page=37dae8af08169d477380dd0effa9d56

Perjantaina tavataan!

Itse lähden ainakin tuonne RY:n reissulle, kun sai koko paketin aika edullisesti. Osasyynä myös ettei kukaan kolmen/neljän porukastamme halua olla kuskina eikä no-smoking-teamin kotikylästä pääse takaisin Turkuun millään julkisella välineellä enää pelin jälkeen.

Pikkuvelikin "joutuu" nyt pitämään uunituoretta Suomisen paitaa päällänsä koko loppukauden kun IFK tipahti eikä uskonut. :)

Jaakko
11.03.2009, 16:00
Jees. Pakko tuonne lähteä. Toivottavasti pari bussilastillista tonne saataisiin lähtemään.

Jaakko
12.03.2009, 21:45
RY:n reissulla on vielä jonkin verran tilaa, jos kiinnostaa niin kannattaa soittaa aamulla hc.tps.fi sivulla olevan reissuuutisen puhelinnumeroon.

Sabe36
13.03.2009, 14:04
Jos joku on menossa tänään Kuopiosta Jyväskylään katsomaan matsia, niin multa löytyisi autosta neljä paikkaa tilaa. Ottakaa yhteyttä vaikka YV:llä jos on kiinnostusta lähteä mukaan jakamaan bensakuluja.

Jaakko
11.05.2009, 17:14
Turun derbyssä TPS:n kannattajat ovat J-katsomossa ja sinne saa lipun hankittua vitosella, kun seuraa näitä ohjeita (http://tps-kannattajat.net/keskustelu/viewtopic.php?f=23&t=72)

Jykke1978
02.06.2009, 15:23
Niille joita TPS kiinnostaa kesälläkin ja kesäisessä lajissa eli jalkapallossa olisi tarjolla Espoossa Tapiolan urheilupuistossa 6.7. tarjolla Honka - TPS. Mitä enemmän porukkaa lähtee reissuun sen halvemmalla pääsee joten nyt kaikki kiinnostuneet ilmoittautumaan www.TPS-kannattajat.net osoitteessa ja sieltä vierasmatkat -> jalkapallo. Näillä näkymin lähtö matsiin on Onnelan edestä klo 16.00.

Uuhis #97
07.09.2009, 18:02
Onkos Hämpton Towniin lähdössä ketään liiga-avaukseen? Plihalin tulo nosti kiinnostusta lähteä matkaan, vaikkakin uskon että rajun kesätreenin jälkeen ensimmäiset kierrokset ovat vielä aika hakemista.

mackeri
07.09.2009, 22:30
Onkos Hämpton Towniin lähdössä ketään liiga-avaukseen? Plihalin tulo nosti kiinnostusta lähteä matkaan, vaikkakin uskon että rajun kesätreenin jälkeen ensimmäiset kierrokset ovat vielä aika hakemista.

Kyllähän meitä SC:n jannuja ainakin löytynee seisomakatsomosta.

Mr.Fox
16.09.2009, 23:08
Pitääkö tuo oikeasti paikkansa, että la 19.09.2009 PEL-TPS (http://hc.tps.fi/index.php?page=0c89f9d8a0c9bc970c7368f6069f8bf) -matsi alkaa vasta klo 18:30? Kyseessä on kuitenkin lauantai-matsi (= 17:00-).

Näillä näkymin olen la:na Helsingissä n.16:00-17:00, joten matsihan olisi aivan optimaaliseen aikaan. Yöpaikkakin olisi (luultavasti) vain puhelinsoiton päässä. Lahden Jäähallikin olisi vielä sopivasti bongaamatta...

Urmas Kulkunen
16.09.2009, 23:14
Pitääkö tuo oikeasti paikkansa, että la 19.09.2009 PEL-TPS (http://hc.tps.fi/index.php?page=0c89f9d8a0c9bc970c7368f6069f8bf) -matsi alkaa vasta klo 18:30? Kyseessä on kuitenkin lauantai-matsi (= 17:00-).

Näillä näkymin olen la:na Helsingissä n.16:00-17:00, joten matsihan olisi aivan optimaaliseen aikaan. Yöpaikkakin olisi (luultavasti) vain puhelinsoiton päässä. Lahden Jäähallikin olisi vielä sopivasti bongaamatta...

Kyllä tuo paikkaansa pitää. Alkaa myöhemmin, koska on tv-peli.

foobar
28.09.2009, 15:58
Futiksessa järjestetään viimeiseen vierasreissuun matka Kouvolaan. Matkan hinta 20e sisältäen ottelulipun. Lähtö kello 12 Pikku-Torren edestä.

Ilmoittautumisohjeet:
http://tps-kannattajat.net/keskustelu/viewtopic.php?f=23&t=266

Uuhis #97
15.10.2009, 15:17
Muita menijöitä huomenna Traktorikylään, vai joudunko yksin kiillottamaan itkevän Duffmanin kaljua?

kone82
15.10.2009, 18:50
Muita menijöitä huomenna Traktorikylään, vai joudunko yksin kiillottamaan itkevän Duffmanin kaljua?
Allekirjoittanut on ainakin menossa ihmettelemään Immosen syysvirettä.

Vode
15.10.2009, 21:55

Ei tarvitse erikseen mennä vaan täällä ollaan jo valmiiksi ja huomenillalla otetaan kyllä suunnaksi Hippos.

Uuhis #97
16.10.2009, 12:56
Mitenkäs muuten tuo perinteinen vieraskatsomo Synergialla, keväällä pleijareissa oli tuo Panorama-katsomo, ilmeisesti sinne kannattaisi kokoontua nytkin?

http://www.jypliiga.fi/images/stories/Synergia-areena/kartta_synergia-areena.pdf

stouni
27.10.2009, 16:34
Se olisi sitten ensi kuun 21 päivä Lappeenrannassa kiekkoilua. Itse olen paikalle tulossa ja muutama muukin, meillä on pikku-bussi jo täynnä ja tarkoitus olisi jäädä hotelliin yöksi. Kyselisin että onko muita palstaveljiä/siskoja tulossa katsomaan itä-rajalle kiekkoa kun Suikkanen tulee suojatteineen katsastamaan SaiPan vireen? Samalla jos muita on tulossa ja meinaavat myös yöpyä kyseisellä paikkakunnalla, voisi kysyä ryhmä-alennusta Sokos-Hotel Lappeesta jonne meidän porukkamme on ainakin majoittumassa. Yv:tä kehiin jos on muitakin paikalle tulijoita, ja jos myös yöpyminen mielessä.

-Stouni-