View Full Version : Projekti: Nicklas Hedberg
On aika avata tälle ihan oma ketjunsa, mies josta puhutaan lähes yhtä paljon kuin Nivalan julmasta jumalasta.
Tämä herättänee nyt taas paljon hilpeyttä, mutta Nickessä on ainesta paljon korkeammalle missä äijä nyt luuraa, ja minä kun olen jotenkin tykästynyt näihin "toivottomiin tapauksiin", niin tässä resepti millä hänestä tulee Z:n lähdettyä meidän johtava pakki. (ei hymiöitä)
Viimeistään minut vakuutti vaaka-asennossa metrin korkeudessa lentävä narri Nicken poikittaisen jälkeen! Ja vielä oman maalin edessä! Kun ei kerran Jereä nähdä tällä kaudella kehissä, niin Nicce sitten hoitaa senkin homman.
Tämä kausi alkaa olla jo tosin lost case, joten nyt olisi sopiva aika pistää herra Hedberg special -kuurille notta ensi kaudella on kunnossa.
Listataan ensin kaverin vahvuudet ja heikkoudet:
+ Röyhkeä
+ Hyvä luistelu
+ Vikkelät liikkeet
+ Kohtalainen mailatekniikka
+ Potentiaalinen pelisilmä (vähän lisää itseluottamusta, niin hyvä pelisimä löytyy)
- Höyhenkevyt
- Surkea "lämäri"
- Epävarman näköinen meno
Mitenkäs tästä tehdään pelimies?
Oma henk. koht. lähtökohtani näissä tilanteissa on aina tehdä heikkouksista vahvuuksia, muut suhteellisen ok ominaisuudet kehittyvät siinä sivussa jonnin (ei edelleenkään Vauhkosen) verran. Sitten kun ne heikkoudet ovat vahvuuksia, niin taas jatketaan heikkouksista. Tämmöinen projekti on mahdollista viedä läpi n. 3 vuodessa, jonka jälkeen Nicce puhkeaisi kukkaan muuten saman ikäisenä kuin tämä kovasti luottamani kaveri nimeltänsä Kimmo Kuhta.
- Ihan ensin ihan järkyttävä punttikuuri päälle, lyhyillä toistoilla ja maksimipainoilla sen verran että lisää lihasmassaa tulee 5-10kg, painopisteen ollessa jaloissa ja keski-vartalossa. Tämä on ns. pohjatyö, josta sitten aletaan veistämään sitä taideteosta. Kun se massa on olemassa, keskitytään sen ylläpitämiseen ja samalla nopeus-ominaisuuksien kehittämiseen.
Sitten se puoli-koikkelehtiva meno. Suurempi massa tuo jo hiukan vakautta menemiseen, ja Ape voi pitää oppitunnin aiheesta "miten luistelen tehokkaasti". Sitten myöskin B. Rafalski voisi tarjota hiukan konsultaatiota aiheesta "miten käytän vastustajan voimaa+vauhtia aseena puolustuksessa". Sitten vielä oppitunti The Pepeltä aiheesta "miten pysäytän liukkaan hyökkääjän".
Ja surkea lämäri. Tähän auttaa paljon oikeanlainen ylävartalon trimmaus sekä perkeleesti harjoittelua. Joka ilta treenien jälkeen 2 tuntia kotipihassa autotallin oveen (10 lämäriä / 10 sekuntia, kerää kiekot, ja sama uudestaan), 4 kuukauden päästä touhu on jo ihan erinäköistä. Kiinnittämällä siihen autotallin oveen pieniä hjalliksen kuvia voi myös kehittää asennetta ja osumatarkkuutta. Tai kuka nyt sitten parhaiten toimii hänelle.
Sitten vielä illalla tv:tä katsellessa maila toiseen käteen ja pyörittele kiekkoa lavassa (ilmassa) koko se aika kun katsot telkkaria. Ei uskoisi, mutta tämä toimii tosi hyvin nimenomaan psykologisesti, itselle uppoaa alitajuntaan se että "tossa lavassahan se kiekko pysyy vaikka miten kikkailisin". Ja jos ei muuta, niin on ainakin mahdollisuuksia tehdä jossain pelissä vaikka "Nicklas Hede -special."
Sitten vielä jos energiaa jää, voi hakata silloin tällöin vaikka hiekkasäkkiä (ilman hanskoja), se kehittää ihan itsestään hiukan lisää agressiivisuutta, halua mennä ahtaaseenkin paikkaan, ja vittumaista luonnetta, sen lisäksi että purkaa kivasti stressiä.
Että tämmöistä, Nickelle jatkosoppari ja kiekkokoulu käyntiin, hänessä on ihan oikeasti ainesta, kun se vain kaivetaan esiin.
Ja asiaan liittyen, toinen potentiaalinen projekti olisi Nicken ominaisuuksilla varustettu ja Pelicansissa flopannut Kaj Lindström, ihan vinkkinä vaan.
Paitselo
11.12.2002, 16:20
Viestin lähetti Carlos
Ja surkea lämäri. Tähän auttaa paljon oikeanlainen ylävartalon trimmaus sekä perkeleesti harjoittelua. Joka ilta treenien jälkeen 2 tuntia kotipihassa autotallin oveen (10 lämäriä / 10 sekuntia, kerää kiekot, ja sama uudestaan)
Sitten vielä jos energiaa jää, voi hakata silloin tällöin vaikka hiekkasäkkiä (ilman hanskoja), se kehittää ihan itsestään hiukan lisää agressiivisuutta, halua mennä ahtaaseenkin paikkaan, ja vittumaista luonnetta, sen lisäksi että purkaa kivasti stressiä.
Ensin tuosta Hedscreenin lämäristä: Taidat veli Carlos nyt kuvitella että Nikke-boylla on talo jossakin Saharassa - ei naapureita satojen kilometrien säteellä? Eihän Hedbrink osu autotallin oveen, vaikka siihen otsallaan yrittäisi nojata kaksin käsin...
Siis, kuka todellisuudessa maksaa ne naapuritalojen rikkoutuneet ikkunat, kuka auttaa hermoromahduksen partaalla olevia naapureiden kissoja ja koiria, oravista puhumattakaan... jaa, jätetään ne oravat pois, ei se niin korkeelle onnistu laukomaan.
Ja toinen asia: Mistä luulet Hedhulkin löytävän niin köykäisen hiekkasäkin, ettei se tyrmää Nikkeä jo pelkällä ulkonäollään? Paha siinä on pojan kehittää agressiivisuutta, kun hiekkasäkki voittaa jokaisen erän... jos nyt ei ihan tyrmäyksellä, niin kuitenkin tuomariäänin. Mielestäni Hedscrew voisikin keskittyä varjonyrkkeilyyn. Siinä touhussa hyvällä tuurilla hän teloisi itsensä niin pahaan kuntoon, ettei hänestä olisi jatkossa enää riesaa millekään joukkueelle. Ei edes Ilvekselle. Tai noh, ehkä nyt Ilvekselle kuitenkin...
Nikke ei todellakaan ole niin paska, kuin on ollut puhetta. Olen itsekin sortunut liialliseen kritiikkiin Nikkeä kohtaan. Miehessä on potentiaalia. Muutaman kerran tuonut kiekon todella hyvin ylös, uhrautuvaa heittäytymistä kiekkojen eteen. Se onneton epävarmuus vain aiheuttaa jatkuvaa haparointia. Vielä kun sir Hedbergin parina pelaa täysin rapakautta pelaava Saarinen, niin tilanne on huono.
Niken pieni koko on ainoa minus. Nyt Nikke sinne punttisalille ja ovi lukkoon. Proteeinia vaan ikkunasta sisään ja mies pumppaamaan. Ensi vuonna ovi auki ja voisi tulosta tullakin. Eiköhän Nikestä vielä pelaaja tule. Toivottavasti vain saisi pari kunnon onnistumista alle, niin tulisi sitä itsetuntoa lisää. Sitä puuttuu ja paljon.
Paitselo
11.12.2002, 16:56
Viestin lähetti wabbit
Niken pieni koko on ainoa minus. Nyt Nikke sinne punttisalille ja ovi lukkoon. Proteeinia vaan ikkunasta sisään ja mies pumppaamaan. Ensi vuonna ovi auki ja voisi tulosta tullakin. Eiköhän Nikestä vielä pelaaja tule. Toivottavasti vain saisi pari kunnon onnistumista alle, niin tulisi sitä itsetuntoa lisää. Sitä puuttuu ja paljon.
No ei kun ihan tosissaan. Millä helvatan proteiineilla tuollainen kukkakeppi saadaan PUOLUSTAJAN mittoihin? Vahinko ettei jääkiekkossa ole gigoloa... eikun siis liberoa. Se voisi olla Nikelle oikea paikka kentällä... vilkas liikkuja (vaikkakin hoippuvainen) eikä joutuisi vastustajien isojen, pahojen hyökkääjien tönimäksi (kuten Ilveksen Raimon, SM-liigan The Poliisi).
PS: Annan Nikelle pluspisteitä: Kundi osaa sirklata yhtä hyvin vasemmalle ja oikealle, ja kaiken lisäksi osaa luistella takaperin (silloin kun luistimien terät osuvat jäähän, eikä vastustaja ole nostanut Nikkeä mailanvarrella yläilmoihin).
Viestin lähetti wabbit
Ja vielä tuosta Nicken koosta, hänellä väitetään olevan pituutta 179cm, mikä on aika vähän, mutta huonomminkin voisi mennä. Esim. T. Mäntylä on vain 173cm pitkä, ja silti menestyy ihan ok. Tällä Rafalskin konsultaatiolla meinasin sitä en ole vielä kenenkään nähneen käyttävän pientä kokoa niin tehokkaasti hyväkseen kuin Rafu. Hän on meinaan kohtalaisen hintelään olemukseensa nähden erittäin vahva, ja varsinkin teknisesti aivan käsittämättömän hyvä. Ei mahdu meikäläisen kaaliin miten joku voi luistella niin hyvin, ei millään.
Juu, mutta tsemppiä Nickelle!
Viestin lähetti Carlos
Listataan ensin kaverin vahvuudet ja heikkoudet:
+ Röyhkeä
+ Hyvä luistelu
+ Vikkelät liikkeet
+ Kohtalainen mailatekniikka
+ Potentiaalinen pelisilmä
Bratha Carlos. Ei Nickestä saa röyhkeätä edes hyvällä tahdolla.
Kokonaisuutena voisi sanoa, että Nicke on liian 'kevyt' liigapakiksi. Ukolta puuttuu massaa, röykeyttä, itseluottamusta, voimaa ja 'spirittiä'.
Pakko kommentoida. Onhan Hedberg ollut heikko niissä peleissä missä minä hänet olen nänhyt mutta kyllähän Saarinen vie voiton. Niin surkeaa esitystä en muista nähneeni siten Tommi Nyyssösen. Miksi muuten näitä kahta heeboa peluutetaan samassa pakkiparissa. Tai no, pelaatkoot vaan ensin lauantaina. Eipä haittaisi....
Edit: Pakko viilata sen verran pilkkua että hemmon etunimi kirjoitetaan Niclas....
Viestin lähetti Senior
Bratha Carlos. Ei Nickestä saa röyhkeätä edes hyvällä tahdolla.
Bro Senior, Nicce on pelillisesti luonteeltaan röyhkeä pelaaja. Hänessä se on tällä hetkellä lähes täysin piilossa johtuen surkeasta itseluottamuksesta, mutta siltikin ajoittain se paistaa läpi sieltä kuoren alta. Trast mii.
Valtakunnasta löytyy varmasti helpompiakin projekteja, mutta tämä projekti maksaisi kyllä itsensä takaisin jos sen ottaa joku kunnolla asiakseen.
Footless
11.12.2002, 20:42
Jaa Hedbergistä pelaaja? Lykkyä tykö. Perusedellytykset ehkä olemassa, mutta koko suurin puute. Nickestä voisi jossain tullakin hyvä pakki, muttei teillä. Syynä se että itseluottamus on jo valmiiksi huono ja sitten vielä fanit huutelee ja ilkkuu. Ei tee kovin hyvää.
Ihailen kyllä Carlos suurta luottamustasi. Jos Nicce joskus lyö itsensä läpi, tarjoan kaljan sinulle.
Muuten, meillä Espoossa olisi vielä pari projektia jotka eivät tunnu oikein edistyvän. Josko nekin saataisiin tungettua teille.
Viestin lähetti Footless
Muuten, meillä Espoossa olisi vielä pari projektia jotka eivät tunnu oikein edistyvän. Josko nekin saataisiin tungettua teille.
Kiitos vaan, mutta projektiin ei kannata lähteä ellei ole jotain edellytyksiä sen onnistumiselle. Eli pelaajassa tuli olla edes lahjoja. :-) Tai... kerroppas tarkemmin ketä tarkoitat, niin katsellaan...
Footless
11.12.2002, 21:17
Viestin lähetti Carlos
Kiitos vaan, mutta projektiin ei kannata lähteä ellei ole jotain edellytyksiä sen onnistumiselle. Eli pelaajassa tuli olla edes lahjoja. :-) Tai... kerroppas tarkemmin ketä tarkoitat, niin katsellaan...
Määttä ja Virkkunen. Määttä sopisi kokonsa ja tyylinsä puolesta kyllä HIFK:n linjaan, ja sinne kuulemma miestä oli kyseltykin. Olisi mielestäni Terolle paras paikka Suomessa. Meillä kun se tuntuu koko ajan epäonnistuvan. Virkkunen on flegmaattinen kasa paskaa, josta ei mielestäni saa pelaajaa tähän sarjaan.
Onhan toki Hedbergillä jotain ominaisuuksia joilla siitä voisi tulla vielä pelimies, muttei mielestäni HIFK:ssa. Ehkä Jortikan joukkueessa voisi toimia, jos saisi aikaa.
Niin ja jos Carlos lahjoja kaipaat, niin onhan Määttä varattu NHL:äänkin kuitenkin ensimmäisellä tai toisella kierroksella. Mutta katsellaan nyt josko Tero saisi itsensä edes tulokaskautensa tasolle. Heikolta on näyttänyt viimeiset 2,5 vuotta.
Kyllä Hedbergissä on pakko olla potentiaalia. Ei Pena sitä ihan lämpimikseen IFKhon hankkinut. Mielestäni suurin syy on " massan " puuttuminen ja heikko itseluottamus. Muttamuttamutta , eiköhän niihinkin lääke löydy. Massaa saa salilta ( ehkä JHag voisi konsultoida ? ). Minä itse kun saan massaa hieman eri keinoin ( Tarjoilija ! Pizza Special Opera ja 3 tuoppia KOFFin kolmosta , kiitos ) ja itseluottamusta saa onnistuneiden pelien myötä ( Ilmalan Jokeri matsi oli jo lupaava ), Ei muuta kun peliaikaa vaan Hedbergille ! Onhan sukunimikin kuin suoraan NY Rangersin 80 - luvun alun 1. kentästä ja TreKronorista!
Ehkä Rindellin kannattaisi kokeilla Niklasta myös jonkun muun kuin Saarisen Pasin parina........... prkl , Jorma olisi sille hyvä pari ja kouluttaja , jos noi kantrikaupungin miehet sittenkin antaisi Jörölle peliluvan .......... please...........
Viestin lähetti Brewer
Ehkä Rindellin kannattaisi kokeilla Niklasta myös jonkun muun kuin Saarisen Pasin parina........... prkl , Jorma olisi sille hyvä pari ja kouluttaja , jos noi kantrikaupungin miehet sittenkin antaisi Jörölle peliluvan .......... please...........
Samaa mieltä. Jos "The Big H" on tähän mennessä pelannut lähinnä joko Zidin parina ykkösessä tai sitten narrin parina kolmosessa, tai viltissä, niin mikään em. ei oikein ole hyvä paikka kehittyä. Mitä jos kokeiltaisiin sitä vaikka Söderholmin kanssa 5-10 peliä? Varmasti pelaava peruspakki voisi olla paljon kivampi pelikaveri kuin totaali tähtönen tai totaali hasardi.
Niin ja veli Brewer, luulen että se pizza ja 3 x KOFF, varsinkin riittävillä toistoilla tuo myös sitä itseluottamusta. :-)
Espooseen sen verran että lähettäkää vaan Määttä meille, me tehdään siitä NHL-mies. Siinä teillä olisikin itkua ja hampaiden kiristystä kun NHL:n all-starssissa pelaa jonain päivänä Määttä-Hedberg pakkiparina!
Virkkusesta jalaton antoikin jo niin hyvän luonnehdinnan, ettei minun kai tarvitse sanoa mitään. :-)
Brutha Carlos ,
Kyllä kelpaisi Tero Määttä meille . Lähettäkää kiitos vaan.
Sitten kun pakkipari Hedberg - Määttä olisi pahasti " kuutamolla " jossain pelissä , niin savolaiset kannattajat voisivat huutaa : " Mihin tyä määttä ! "
VIHANNESKAAPPI
12.12.2002, 10:30
Kyllä todellakin nikke on röyhkeä,jopa niin röyhkeä,että kehtaa pukea ylleen kunnioittavan punaisen peliasun.
Nikkeen kyllä saa massaa,syötetään kuivahiivaa ja juotetaan täyteen dexalia kesken pelin.
Liigan ehdottomasti suurimpiin pettymyksiin sitten hyttisen ja fagerholmin.(kaikki ifk:ssa)
cool,cool,cool.
fiftyeight
12.12.2002, 22:19
Viestin lähetti Carlos
Ja vielä tuosta Nicken koosta, hänellä väitetään olevan pituutta 179cm, mikä on aika vähän, mutta huonomminkin voisi mennä.
- - -
Jos Nicke on tuon mittainen, niin minä haen seuraavaan Bondiin rosmon paikalle!
Ja silti ilman vaivaista polveani pistäisin naapurin miehet seinille. Joku roti se on kerjäämiselläkin.
Viestin lähetti fiftyeight
Jos Nicke on tuon mittainen, niin minä haen seuraavaan Bondiin rosmon paikalle!
Ja silti ilman vaivaista polveani pistäisin naapurin miehet seinille. Joku roti se on kerjäämiselläkin.
Tiedoksi nyt vielä kerran että The Big H oli eilen Hifk:n pelaajista ainoa, joka pelasi kuten meillä kuuluukin. Hän oli nimittäin ainoa meistä joka ns. veti käkättimeen Ässäpelaajaa, vaikkakin sitten vain hanska kädessä. Muut ilmeisesti keskittyivät enemmän hissutteluun, virvelöintiin ja itkemiseen.
Nickessä on asennetta!
Ja tällä päivämäärällä 13.12.2002, klo 07.51 CET, Nicklas The Great Hedbergillä on sitten oma suojelija-kerho. Kerhon nimeksi tulee In Nicce We Trust, eli tuttavallisemmin INWT.
Jokainen joka sanoo poikittaisin sanan tästä lähin tulee heräämään aamulla norsun korvalehdestä tehdyssä vaipassa, ja mitä sen vaipan sisällä on, jääköön tässä kohtaa arvoitukseksi, en suosittele kokeilemaan!
Nicce on tästä lähin siis henkilökohtainen idolini, jos joku haluaa liittyä kerhoon, niin perusteltuja hakemuksia tännepäin. Jäsenmäärä -tavoite vuodelle 2003 on vähintään 2 kpl, mukaanlukien perustaja (ja hänen äitinsä). Määrä korvaa laadun, me emme kaipaa mitään wannabe-popular -jäseniä, vaan tämä on sitten tosimiesten kerho.
Joo , minä myös sain porilaiselta ystävältäni raportin , missä hän kertoi että Niklas oli ollut eilen todellinen badmuthafucka. Mitäs tähän sanoo hard core osasto ?
Carlos , mä liityn Nikke Clubiin !
Viestin lähetti Brewer
Joo , minä myös sain porilaiselta ystävältäni raportin , missä hän kertoi että Niklas oli ollut eilen todellinen badmuthafucka. Mitäs tähän sanoo hard core osasto ?
Carlos , mä liityn Nikke Clubiin !
Homma selvä, tervetuloa joukkoomme! :-) Klaanimme pyytää jäseniään nöyrimmästi liittämään johonkin kohtaan "itseään" tunnuksen INWT.
Niin ja Nicce-klubissa ei ole sitten mitään hierarkiaa, seisomme kaikki yhdessä rivissä yhtälaisin oikeuksin & velvollisuuksin suojella Nicceä.
Kaunis-Jorma
13.12.2002, 12:25
Viestin lähetti Carlos
Valtakunnasta löytyy varmasti helpompiakin projekteja, mutta tämä projekti maksaisi kyllä itsensä takaisin jos sen ottaa joku kunnolla asiakseen.
Mutta kun Penalla on ollut tapana lempata/menettää nuo projektit yleensä muualle, sen jälkeen kun olemme päässeet "nauttimaan" heidän koulutuksestaan. Näitä esimerkkejä löytyy Ahmasta, Eskeliseen ja Paappaseen. Näillä merkeillä Nikke loistaa ensikaudella JYP:ssä (asia on nyt myös varmistettu Tamaran korteista =)).
Kaunis-Jorma
Mielestäni Ahma, Paappanen ja Eskelinen eivät ole huippupakkeja, parempia kuitenkin kuin Nikke. Ainoastaan tästä nelikosta Eskelisellä on potentiaalia kehittyä hyväksi puolustajaksi. Jos pelaa Saipan tai Pelicansin ykköspakkiparissa, se ei mielestäni ole meriitti tai osoitus pelaajan hyvyydestä.
Minulla on yksi toive joulupukille: Toivottavasti Nikke treidataan jonnekin muualle, eikä sitä tarvitse enään nähdä joulun jälkeen petopaidassa.
Sitten kehuja: Sun nickisi on yksi parhaista, sijoitut sillä top-5:een.
No voi vittu! Kalma-Nicelle oma ketju. Koetetaan suhtautua puolueettomasti.
Olen nähnyt Nicen treenaamaassa salillamme, itse asiassa useita kertoja. Tämä tapahtui kesällä -01, jolloin NH oli vielä Bluesissa. Olin itse menossa tekemään olkapäiden levitysliikettä (ns. siivet) Davidin valmistamaan mainioon laitteeseen. Laitteeseen voi sijoittaa irtopainot kummallekin puolelle vastusta lisäämään. Se on siis eräänlainen koneen ja punttien välimuoto, ns. toisen polven salilaite...mutta mitäpä näistä jaarittelemaan. Niin, itse tapaan aloittaa harjoittelun 15 kg kummallakin puolella, lopussa 20 kg/sivu. Kaikki treenanneet tietävät, että olkapäät -ja nimenomaan ulkosivut- ovat pieni lihasryhmä, joka menee helposti tukkoon. Pitempiä treenisessioita ei pysty tekemään. Niinpä aloituspainojen on oltava jo aika korkeat, jos meinaa käydä maksimien lähellä edes. No, menen laitteen luo ja huomaan, että joku on ripustanut korvikset (2,5 kg:n painot) kummallekin puolelle. Luulen, että jollain naisella on treeni kesken ja vilkuilen ympärilleni. Ei naisia. No, kiroan urpoja, jotka jättävät painot treenin jälkeen paikoilleen ja menen nostamaan korviksia pois. Yhtäkkiä viereen ilmestyy salamana nuori ja laiha poika, joka sanoo ystävällisesti: "Sori, mulla olis siinä treeni kesken". Poika oli Nicce Doomsday Hedberg.
Tarina on 100%:sesti totta, ilman liioittelun häivääkään.
Huoh. Jos lähtötaso on tätä luokkaa, ei massaa/voimaa rakenneta hetkessä. Voin luvata, että osaisin tehdä Nicellekin ohjelman + ruokavalion, jota noudattamalla päästäisiin noin vuodessa - puolessatoista selkeästi eteenpäin. Penkissä nousisi 70-80 kiloa, em. olkavarsilaitteessa treenattaisiin jo 7.5 kilon painoilla etc.
Mutta.
Kun sen Nicen pitäisi samanaikaisesti kuitenkin pelata jääkiekkoa! Hankala homma. Ja jääkiekko muutenkin kataboliseen (kuluttavaan) kroppaan luodulle yksilölle pikemminkin vähentää massaa kuin lisää sitä.
Joten Nicce tarvitsisi erityisen kovaa treeniä ja hänen täytyisi tinkiä lajitreeneistä, jopa lajista kokonaan, jos tavoitteena on lisämassa. Mitä pitäisi ehdottomasti SM-liigapakilla olla. Proggis kestäisi kauan ja luulen, että se tekisi karhunpalveluksen Nicen luontaisesti hyville ominaisuuksille eli luistelulle ja ketteryydelle.
Homma on vähän kuin harakalla, joka jää vuoroin nokasta, vuoroin pyrstöstä tervattuun lankkuun kiinni.
Minun mielestäni ainoa oikea ratkaisu Nicen tapauksessa olisi siirto alkuperäiselle pelipaikalle eli hyökkääjäksi. Ja siihen päälle sellainen 30%:nen massan- ja voimanlisäys, jolloin nopeus ei ainakaan kokonaan menisi ja mitat alkaisivat olla Jaana Calounin luokkaa. Eihän hyökkääjä sen enempää tarvitse, jos on taitoa, jota Nicellä kyllä on. Isot pakit ja isot hyökkääjät hoitaisivat sitten lihahommat.
Joten ei tehdä Nicestä Rafalskia. Tehdään siitä Caloun! Kyllä meidän sitten kelpaa elvistellä, kun Nicce takoo 25+36/kausi.
Viestin lähetti Carlos
Ja tällä päivämäärällä 13.12.2002, klo 07.51 CET, Nicklas The Great Hedbergillä on sitten oma suojelija-kerho. Kerhon nimeksi tulee In Nicce We Trust, eli tuttavallisemmin INWT.
.
Minä haluana mukaan tähän kerhoon. Nikke Rules !
Perustelut ovat vertahyytävät:
Olen huutanut tällä kaudella "Hyvä Nikke!", ilman sarkasmia, siis. Tämä tapahtui IFK-Tappara ottelussa, kun Marek menetti kikkailujen jälkeen kiekon, Tappara pääsi 2-1 hyökkäykseen...tämän hyökkäyksen katkasi sankarimme heittämällä koko atleettisen runkonsa kuolemaa halveksuen kiekon tielle !!
Hyvä Nikke !
Viestin lähetti kaizu
Minä haluana mukaan tähän kerhoon. Nikke Rules !
Perustelut ovat vertahyytävät:
Olen huutanut tällä kaudella "Hyvä Nikke!", ilman sarkasmia, siis.
No tähän ei ainakaan voi sanoa ei, tervetuloa kerhoomme kaizu, jäsenmäärämme on kasvanut tänään jo 200% (mutsi ei sittenkään lähteny mukaan).
JHag, tuosta Nicken kunto-ohjelmasta sen verran että se on ollut juuri pointtini että tällä hetkellä Nicce voitaisiin pistää melkeinpä puhtaasti projektin kohteeksi, tai viimeistään sitten kun saadaan R-P takaisin kehiin. Jos nyt aloittaisi himokuurin, niin jo vuoden päästä mentäisiin ihan eri sfääreissä.
Tuo hyökkääjänä peluuttaminenkin on ihan mahdollinen vaihtoehto, mutta meillä riittää kyllä niitä ilmankin. Esim. K. Salminen on hyvin pitkälti kuin Nicce hyökkääjänä, paitsi että hän on hiukan nopeampi.
Siltikin sanoisin että kehitetään Nickestä edelleen vaan pakkia, sitten kun sillä on samanlainen pyssy kuin Timosella, niin kukaan ei enää edes muista että sen pitäisi tehdäkään mitään muuta. Ja varsinkin muuten nyt kun Z lähtee meiltä pois, tarvitaan hyvä kiekollinen pakki.
(jätin viimeiseen lauseeseen aukon vastaiskulle, jos joku on niin säälittävä että käyttää sen hyväkseen... niin säälin häntä)
Kaunis-Jorma
13.12.2002, 13:49
Viestin lähetti Kempes
Kaunis-Jorma
Mielestäni Ahma, Paappanen ja Eskelinen eivät ole huippupakkeja, parempia kuitenkin kuin Nikke. Ainoastaan tästä nelikosta Eskelisellä on potentiaalia kehittyä hyväksi puolustajaksi. Jos pelaa Saipan tai Pelicansin ykköspakkiparissa, se ei mielestäni ole meriitti tai osoitus pelaajan hyvyydestä.
Sori jos ilmaisin itseäni huonosti ja taisipa jäädä tuosta loistaa sanasta lainausmerkit pois. Tarkoitin vain tätä kuviota, jossa Pena antaa meidän tavallisten kuolevaisten nauttia ja ihastella näiden "Ihme-Poikien" suorituksia jäällä kokonaisen/kokonaisia kausia ja sitten kaverit heitetään yli laidan (ehkä parempi myöhään kuin ei milloinkaan). Rajalan kohdalla puhuisin jopa ikuisuudesta.
Samaa mieltä kanssasi, että tuo Eskelinen taisi olla ainoa jolla oli edes jonkinlaista potentiaalia.
Ps. Kiitoksia kehuista. Tässähän menee ihan punaiseksi.
Viestin lähetti JHag
Niin, itse tapaan aloittaa harjoittelun 15 kg kummallakin puolella, lopussa 20 kg/sivu. Kaikki treenanneet tietävät, että olkapäät -ja nimenomaan ulkosivut- ovat pieni lihasryhmä, joka menee helposti tukkoon. Pitempiä treenisessioita ei pysty tekemään. Niinpä aloituspainojen on oltava jo aika korkeat, jos meinaa käydä maksimien lähellä edes. No, menen laitteen luo ja huomaan, että joku on ripustanut korvikset (2,5 kg:n painot) kummallekin puolelle. Luulen, että jollain naisella on treeni kesken ja vilkuilen ympärilleni. Ei naisia. No, kiroan urpoja, jotka jättävät painot treenin jälkeen paikoilleen ja menen nostamaan korviksia pois. Yhtäkkiä viereen ilmestyy salamana nuori ja laiha poika, joka sanoo ystävällisesti: "Sori, mulla olis siinä treeni kesken". Poika oli Nicce Doomsday Hedberg.
Ja tästä tuli muuten semmoinen pieni juttu mieleen, että kun minä joskus "pikkupoikana" vielä kävin salilla, tutustuin siellä erääseen korealaiseen mustan vyön karatekaan, oli voittanut ihan jotain titteleitäkin. Mies oli kohtalaisen hintelän näköinen, ja veti penkkiä tangossa nuo samaiset 2,5kg painot. Mutta voin vakuuttaa että olisin ollut maatakiertävällä radalla hyvin nopeasti jos olisin ruvennut leikillänikään "kokeilemaan" tuota sisarhentovalkoista.
Että mistäs me tiedämme miten Nicken valmentaja häntä treenauttaa, kenties tarkoituksena ei ole saada sitä massaa alkuunkaan, vaikka näin maalaisjärjellä siitä paljon apua olisikin.
Eli jos kaveri vain opettelee lämärin tyyliin K. Timonen ja siinä sivussa vaikka hiukan tekniikkaa kohdalleen, saattaa jo tuollakin massalla saada ihmeitä aikaan. Ja Niccehän saa, kun vaan itseluottamus nousee.
Nickelle jatkosoppari!
Paitselo
13.12.2002, 17:11
Ihme älämölöä nyt tämän Nicce (Nikke, Naikki, Nikei?) perustuvaan nuorukaiseen kohdistuvassa threadissa! Mikä siitä vyöstä tekee niin tärkeän? Nuo eriväristen vöiden haltijat ovat aivan välivallin jätkiä minuun verrattuna: minullapa on NAHKAVYÖ ja sen lisäksi minulla KOLMET ERIVÄRISET HENKSELIT! Repikää siitä, te "mukamas kovat kundit"... onko teillä pokkaa laittaa yökerhoon henkselit, joiden kuva-aiheena on Nuuska-Muikkunen?
Anteeksi, meni offtopic, lähden jääkaapille ottamaan seuraavan Koffin,... ehkä tämä tästä kirkastuu..
Carlos : minun on saatava tämän kyseisen kerhon jo jäsenyys jo nimimerkkini perusteella, eikö? Mitäs muuten jos olenkin Hedberg? Olisinkin puolustanut itseäni jo Blues-ajoilta. Olisi siinä monella ihmettelemistä....
PS: mitä ihmeellistä siinä on että Hedbergillä on oma ketju? Menkää Blues-puolelle, meillä on Määtästä ja Teemu Virkkusesta (sic!) omat ketjut....
Viestin lähetti Nikke
Carlos : minun on saatava tämän kyseisen kerhon jo jäsenyys jo nimimerkkini perusteella, eikö? Mitäs muuten jos olenkin Hedberg? Olisinkin puolustanut itseäni jo Blues-ajoilta. Olisi siinä monella ihmettelemistä....
Membership granted, ilman muuta. Helvetti, meitä on jo neljä! Mennään reippaasti yli odotusten.
Onkin tehnyt jo mieleni kysyä että mahdatko olla Hra Hedberg ihan itse, mutta en ole viitsinyt. Jos joka tapauksessa olet, niin ei muuta kuin hatunnosto sinnepäin vaan ja lisää tsemppiä! :-)
Viestin lähetti Nikke
[
PS: mitä ihmeellistä siinä on että Hedbergillä on oma ketju? Menkää Blues-puolelle, meillä on Määtästä ja Teemu Virkkusesta (sic!) omat ketjut....
Juuri näin. Ja vielä semmoinen juttu että Nicce ei pelaa Bluesissa, vaan HIFK:ssa, ja mistään HIFK:hon liittyvästä ei yksinkertaisesti voida puhua tarpeeksi. Nih. Ugh.
Veli Predator, olen samaa mieltä kanssasi tuosta vyöstä, homoilla on värivyöt. Minulla on elämäni toinen nahkavyö menossa, ja olen siihen oikein tyytyväinen. Värivyön hankkiminen on oikeastaan vähän sama kuin narrien fanipaidan; pakko näyttää että olen jotain, vaikka kaikki tietävät että en ole mitään ja tämä riepu yrittää vain nostaa heikkoa itsetuntoani.
Ja minä kadehdin sinua sitäpaitsi nyt todella paljon. Minä olen (kuten tavallista) edelleen töissä, ja Koffia en saa koko viikonloppuna yhtään! Nih, revi siitä huumoria. Taidan lähteä metsästämään liftareita ja kysymään jos joku antais edes säälistä.
Viestin lähetti Carlos
Ja tästä tuli muuten semmoinen pieni juttu mieleen, että kun minä joskus "pikkupoikana" vielä kävin salilla, tutustuin siellä erääseen korealaiseen mustan vyön karatekaan, oli voittanut ihan jotain titteleitäkin. Mies oli kohtalaisen hintelän näköinen, ja veti penkkiä tangossa nuo samaiset 2,5kg painot. Mutta voin vakuuttaa että olisin ollut maatakiertävällä radalla hyvin nopeasti jos olisin ruvennut leikillänikään "kokeilemaan" tuota sisarhentovalkoista.
Mä taidan tuntea sen korealaisen! Ikäväkseni minun on todettava, että budolajien taitamisesta ei ole mitään hyötyä jääkiekossa....kokeiltu on!
Nicce hyökkääjäksi! Salminen voi olla nopeampi, mutta Nicellä on pelisilmää. On. Salmisen suurin idea pelissä on painaa helvetin lujaa kiekon kanssa vastustajan alueelle ja sinne hän hyvin pääseekin. Sen jälkeen hänellä on musta aukko: mitä vittua mun nyt pitäis tehdä? mitä mä nyt hei ihan oikeesti teen? hei jätkät ihan tosi tulkaa nyt apuun.....Ja tilanne ohi.
Mitäs tuota nicceumpisolmua väkisin aukomaan. Eikö olisi helpompi luopua miehestä, jolla ei kerta kaikkiaan löydy minkäänlaista käyttöä IFK:ssa. Tuskin se nicen hyökkääjäksi siirto hänestä kovaa pelimiestä tekee. Sitäpaitsi näen paljon mielummin esimerkiksi Fagerstedtin IFK:n hyökkäyksessä, kuin sinne väkisin tungetun Nicen. No, tulihan tuokin sanottua :)
Viestin lähetti Carlos
Nickelle jatkosoppari!
Juuri näin. Me tulemme väellä (onko sovelista tässä kohtaa sanoa-ja voimalla ?), me Nikke-fanit ! Huomenna Makkarahallissa rähjätää ekan kerran, Nikke 1+2 !! ja hanskaus päälle, kuka raukka uskaltaa tulla koittamaan ?
Ihan oikeesti, ei se Nikke ny niin paska ole !! Luistelutaitoa löytyy, pelinluku toimii suht hyvin, eikä se laukauskaan ole niin huono mitä täällä puhutaan....esimerkiksi Lehtonen on niin hidas äijä, että mielummin Nikke rosterissa kuin R-P. Nikke on tulossa, oletko valmis ?
Tähän projektiin liittyen meillä on kaksi vaihtoehtoa:
a) Nikke pelaa ensi kauden TPS:ssä
b) Meille tulee uusi valmentaja
Tsekatkaa itse täältä (http://haku.carnac.fi/FMPro?-db=52.fp5&-format=%2f52%2frecord%5fdetail.htm&-lay=www&-sortfield=pvm&-max=2147483647&-recid=32868&-findall=)
On se Nicce/Nikke/Nicke/Nikce(?) ihme jarppa. Äijä on illasta toiseen kentän paskimpia kaukalossa kirmatessaan, joskus kuitenkin myös neutraalin kohtalainen, helvetin harvoin tosin. Eli jotain positiivista: Nicen taso pysyy pelistä toiseen, tasaista (paskaa) suorittamista jatkuvasti, kaikki tietävät mitä odottaa tältä hepulta ja Nicce vastaa huutoon.
Mielestäni ketjun otsikko kuuluisi muotoon "Päättymätön projekti: Nicklas Hedberg". Tietenkin siksi, että eihän kukaan pelaaja ole koskaan täysin "valmis" jääkiekkoilija, aina löytyy kehitettävää.
Toisaalta pitää ihmetellä, miksi suurin piirtein Nicen tasoinen jätkä (pelillisesti), Pablo Saarinen, ei saa läheskään yhtä suurta huomiota - ja omaa keskusteluketjua - kuin pikkuruinen pakkiparinsa. Syy lienee näiden hemmojen edustamassa joukkueessa, tai lähinnä sen faneissa. Saarinen tuntuu saavan helvetisti anteeksi sen takia, että on fyysisesti vahva ja pystyy halutessaan fyysiseen peliin ja jopa hanskaamaan. Mutta ei kuitenkaan pelaa fyysisen pakin tavoin.
Sen sijaan Nicen kohtalo on olla liigan heiveröisimpiä jannuja ja pelata IFK:ssa, puolustajana. Vaikka pelintekoon olisi periaatteessa potentiaalia, esitykset ovat luokattomia. Kun sitten fysiikka on teinipojan tasolla, ruoskitaan jätkää virheistä ja paskoista peleistä huomattavan kovalla kädellä, paljon pahemmin kuin pariaan Saarista.
IFK:ssa ihannoidaan vahvaa fyysistä peliä varmaankin eniten kaikista SM-liigan jengeistä ja se on Nicen kannalta paska homma. Jos Nicce olisi Rafalski2 tai Timonen2, ei sontaa sataisi tietenkään yhtä rankasti. Mutta kun Nicce on 1) heiveröinen hyttynen, 2) pelaa paskasti ja 3) pelaa IFK:ssa, pakkina, on tilanne aika vaikea.
Vielä kun odotukset olivat ennen kautta jo valmiiksi pohjamudissa Nicen suhteen ja Saariselta sentään odotettiin hyviä otteita treenipelien perusteella, on Nicen kannalta veemäinen juttu kun sitä itteänsä sataa joka suunnalta.
Pienestä sympatiasta huolimatta en halua liittyä INWT-klubin jäseneksi...
Nyt on kyllä Carlos haukannut hatullisen paskaa, ei voi muuta sanoa. JHag tossa kävikin jo läpi kaikki fyysiset reaaliteetit sen verran kattavasti läpi että ei niistä mitään mutta kun kaverin muissakaan osa-alueissa ei ole kehumista niin ei mene hyvin.
Ja Määttää ette saa, Terosta tulee vielä hyvä NHL-pelaaja. Tämän kuulitte täällä ekana. Ja tähän ei sitten vaikuta ne 5 gin tonicia jotka olen kerinnyt nauttia. Olen sanojani takona vielä huomenakin.
Teidän keskustelu muistuttaa hyvin keskustelua Blues-ketjuissa keväällä 2001 jolloin Nikke sai maajoukkue kutsunkin (älkää kysykö miksi, ei todellakaan ansainnut sitä). Blues ketjuista löytyi ikuisia optimisteja ja niitä jotka eivät halunneet tunnustaa tosiasioita vaikka fakta oli että Hedberg oli sanalla sanoen paska. Ymmärtäisin jos mies olisi 17v mutta kun ikää taitaa olla jo 24v niin eipä taida kehitystä enään hirveesti tulla.
ps. jos Hedberg on 179cm niin tulen jakamaan tuon paskahatullisen Carloksen kanssa. Olen itse n.182cm ja kun kerran seisoin Niken vieressä hallilla (taisi olla loukkaantunut silloin) niin pituuseroa oli ainakin 10cm. Oikea pituus lienee 170-175cm, max.
ps2. Hedberg-fan club on jo olemassa, luovutin puheenjohtajuuden JHagille kesällä kun Pena kaikessa viisaudessaan signasi miehen.
Nicen pelaaminen meillä liittyy Penan itsepäisyyteen. Kun kerran hankittiin, niin sitten peluutetaan. Asiaa vaikeuttaa tietenkin myös se, että Nicestä ei ole toistaiseksi ollut kiinnostunut kuin Saipa. Mutta ei sekään tarpeeksi kiinnostunut.
Minusta jokaisessa joukkueessa pitää olla yksi Nicce muistuttamassa elämän tosiasioista. Jotkut meistä syntyvät kääpiöiksi. Viime kaudella virallisen Kääpiön titteliä kantoi Sakke. Nyt on Nicen vuoro.
Pablo Saarisesta: On aivan totta, että kaveri on pelillisesti vain aavistuksen Nicceä edellä. Lisäksi Saarinen saa paljon anteeksi em. fyysisyytensä vuoksi, vaikkei sitä ole juuri käyttänytkään. Pablo on kuitenkin luvannut minulle henkilökohtaisesti, että vielä kerran tällä kaudella nyrkki heiluu.
Sitä odotellaan.
Viestin lähetti JHag
Pablo on kuitenkin luvannut minulle henkilökohtaisesti, että vielä kerran tällä kaudella nyrkki heiluu.
Sitä odotellaan.
Kerran tällä kaudella nyrkki heiluu? Muutoinko Potilas ei aio rymistellä, taklata tai myllyttää? Periaatteessa Saarinen on paskempi tapaus kaukalossa kuin Nicce, kääpiö edes yrittää joskus pelata fyysisesti (hieno poikittainen vastustajan selkään narri-pelissä), vaikkei siihen oikeastaan pystykään, mutta Saarisen raameilla fyysisen pelin pitäisi olla itsestäänselvyys joka vaihdossa. Säälittävää, ettei vahva jässikkä (siis Pasi, ei Nicce) käytä avujaan ja lisäksi pelaa muutenkin päin persettä suurimman osan ajasta.
TheAnimal
15.12.2002, 21:01
Viestin lähetti JHag
Nicen pelaaminen meillä liittyy Penan itsepäisyyteen. Kun kerran hankittiin, niin sitten peluutetaan.
Kokoonpanon valitsee Suhonen, ei Matikainen. Ja peluutus johtuu ihan siitä, että valmennusportaan mielestä Hedberg mahtuu seitsemän pöytäkirjaan merkittävän pakin joukkoon. Niukasti, mutta mahtuu kuitenkin. Kilpailua on jo nyt ja se vain kiristyy, kun esimerkiksi Lehtosen käsi paranee pelikuntoon.
Jos Hedberg olisi oikeasti niin huono kuin jatkuvasti annetaan ymmärtää, hän olisi menettänyt pelipaikkansa jo aikoja sitten. Kiekottomana löytyy parempiakin pelaajia, mutta Hedbergin kiekollinen peli on toistaiseksi pitänyt hänet joukkueessa. Tilastojen valossa kohtuullisen hyvä kiekollinen peli ei näy, mutta ei näy toisaalta kohtalaisen huono kiekotonkaan peli.
Espoon kannattajien joukosta tuleva massiivinen Hedberg "shitti" on kyllä jollain tapaa kuvaavaa espoolaisesta kiekkokulttuurista, koska onhan Hedberg sentään Bluesin - yksi harvoista - liigassa pelaavista kasvateista.
Minusta jokaisessa joukkueessa pitää olla yksi Nicce muistuttamassa elämän tosiasioista. Jotkut meistä syntyvät kääpiöiksi. Viime kaudella virallisen Kääpiön titteliä kantoi Sakke. Nyt on Nicen vuoro.
Eipä taida Hedberg olla tämän kauden lyhin pelaaja IFK:ssa.
Footless
15.12.2002, 21:43
Viestin lähetti TheAnimal
Espoon kannattajien joukosta tuleva massiivinen Hedberg "shitti" on kyllä jollain tapaa kuvaavaa espoolaisesta kiekkokulttuurista, koska onhan Hedberg sentään Bluesin - yksi harvoista - liigassa pelaavista kasvateista.
Eli meidän pitäisi mielestäsi olla puolustelemassa miestä joka käänteessä ihan vain sen takia että Hedberg on meidän kasvatti? Ja koska emme näin tee, espoolainen kiekkokulttuuri on perseestä. Loistava veto että sait tähänkin tuotua espoolaisten morkkaamisen esiin. Massiivinen Hedberg-shitti on ilmeisesti tämä muutaman kirjoittajan toteamus että Hedberg on aivan paska. Lienee tullut selväksi jo suurimmalle osalle teidän faneistakin?
Onkohan nyt kyseessä joku Joulupila, vai miksi The Animal melko huoletta hyväksyy Niccen pelaamisen ja olemassaolon joukkueessamme? Oli kaverilla kiekko tai ei, niin jälki on liian usein tuhoisaa. Ei vain omalle uralleen ja mielenterveydelleen, vaan koko joukkueelle.
Noiden ”tilastojen valossa”: Ainakin SM –liigan tilastoa katsellessa täytyy mennä puolustajien pistepörssissä aika pitkälle, ennen kuin nimi Hedberg tulee vastaan. Sijalta 102. / 105 . Yksi syöttöpiste. Ja +/- tilastoa ( ”vain” - 4 ) kaunistaa se, että oli Marekin päivähoidossa aika pitkään alkusyksyllä. Tosin juuri silloin Marekin tehot jostain syystä olivat heikot…
Olen näitä matseja käynyt katsomassa tuolta jostain 70- luvulta alkaen, ja ei heti tule mieleen saman tasoista kaveria. On monia puolustajia, joille on naureskeltu ja joita on pidetty huonoina, vaan ei tällaista. Muistaako joku muu jotakin toista pelaajaa, joka olisi jatkuvasti pelannut tuolla tasolla –ja pahinta vielä, saa sitä edelleen jatkaa? Olen oikeasti pahoillani. Sekä Niccen että HIFK:n puolesta.
Ja olen oikeasti vihainen siitä, että joudun maksamaan tuollaisen näkemisestä.
Näin Joulun aikana toivonkin ”lahjaksi” yhtä kunnollista, isoa ja osaavaa pakkia kentälle. Sekä sinne vaihtoaitioon asennemuutosta, koskien kummallista ”piste per peli, niin ollaan onnellisia” –julistusta.
TheAnimal
15.12.2002, 22:41
Viestin lähetti Footless
Eli meidän pitäisi mielestäsi olla puolustelemassa miestä joka käänteessä ihan vain sen takia että Hedberg on meidän kasvatti?
Ilmeisesti, jos se on ainoa vaihtoehto Espoossa sille, että heitetään massiivista shittiä oman kasvatin päälle. Ei niitä ylpeyden aiheita Espoossa kovin montaa ole omien kasvattien suhteen, jos Hedbergin kaltaistenkin pelaajien päälle shittiä heitellään.
Ilmeisesti, jos se on ainoa vaihtoehto Espoossa sille, että heitetään massiivista shittiä oman kasvatin päälle. Ei niitä ylpeyden aiheita Espoossa kovin montaa ole omien kasvattien suhteen, jos Hedbergin kaltaistenkin pelaajien päälle shittiä heitellään.
Ei ole ei, mutta säälittävää on tuo sinun paskan heittäminen aidan tälle puolelle. Mistä moinen johtuu en tiedä, mutta sinullahan on tapana muissakin ketjuissa ollut saada puhe käännettyä pois aiheista. Miten se, että Nikke on suhteellisen huonosti pelannut viime aikoina, tekee jotenkin espoolaisesta kiekkokulttuurista huonoa?
Mene ja etsi ne ketjut vuoden parin takaa, kun 90% meistä Blues-faneista antoi Hedbergille huonojen esitystenkin jälkeen jatkuvasti tukensa ja aikaa, nimenomaan sen takia, että hän ON oma kasvatti.
Mitä tulee Espoon kasvatteihin niin onhan noita. Muunmuassa monet teidän Hifk-ikoninne, Saket, Köllit jne. Jos tämä nyt pitää naurettavaksi nokitteluksi pistää, niin montakos Hifk-kasvattia pelaa tällä hetkellä NHL:ssä?
Viestin lähetti JHag
Nicen pelaaminen meillä liittyy Penan itsepäisyyteen. Kun kerran hankittiin, niin sitten peluutetaan.
Noniin, olen antanut itselleni kertoa, että mies hankittiin IFK:hon koska on a.) helvetin halpa b.) pelannut jopa maajoukkueessa ja haluttiin nähdä, että ovatko muut joukkueet vain epäonnistuneet peluutuksessa. Eli siis että miehestä jäänyt jokin potentiaali käyttämättä. Eli oikeastaan mitään ei hävitä siinä, että Nikke pelaa meillä. Paitsi sen, että Saarinen-Hedberg on pahasti yössä, Espoossa tämä kaksikko pelasi jostain kumman syystä myös alivoimaa.
Ihmettelinkin, miksi IFK-valmennus ei peluuta Hank Pikkaraista? Pari paskaa matsia ja mies on viltissä ikuisesti? Kun superkaksikko pelaa edelleen, virheistä huolimatta. Stana.
TheAnimal puolustamassa Nicceä? Mitä seuraavaksi? No, oikeastaan aika looginen jatko......joo, jos Suhonen tuhoaa perinteisen HIFK-kiekon, niin tuokoon Nicce meille sitten uuden HIFK-kiekon sellaisena kuin HIFKin toimisto sen haluaa.
Ei tähän ole muuta sanottavaa kuin että saisikohan sen Lehterän Teron vielä HPK:sta? On muuten nöyrä jätkä ja pelaa juuri niinkuin valmentaja sanoo. Ja taitaa muuten olla espoolaisen kiekon kasvattikin?
Sitten voitaisiin ottaa Petri Kokko Saipasta, niin jääkiekkopelaajien päiväkerho on valmis.
Rebel: Huomannet itsekin, että joku mättää, kun Hedberg-Saarinen pelaa ja pelaa Hank Pikkaraisen, Lambergin, Lostedtin (minne katosi? Ape kehui kovasti keväällä) hämmästyttäessä poissaolollaan. Olisikohan se se paljon puhuttu kiekollinen peli? Vai olisikohan se sitä, että Nicce on kaupan ja näytillä?
RedFox: Olemme selvästi käyneet samoissa matseissa.
bystander
16.12.2002, 00:38
Niin kova Hannu Pikkarainen -fani kun olenkin, niin olen sitä mieltä, että tällä hetkellä A-junnut lienee Hankille paras vaihtoehto. Viimeiset pari peliä Hank pelasi sanalla sanoen surkeasti, enkä pidä ollenkaan pahana sitä, että äijä hakee junnuista isoja peliminuutteja ja sen myötä kadonnutta itseluottamustaan takaisin. Mikä tärkeintä, kaveri on osoittanut olevansa kiekollinen pakki. Tätä taitoa on vaikeaa, ellei mahdotonta kehittää liigassa jämäminuuteilla huonon pakkiparin kanssa. Junnuissa Pikkarainen pelannee niin paljon kun vaan jaksaa, tasakentällisin sekä yli- ja alivoimaa. Eli pääkoppa ja pelituntuma kuntoon ja Hank takaisin äijiin. Siitä hepusta kuullaan vielä.
Puolustus on, kuten todettua, helvetin kapea. On silkkaa opportunismia väittää, että esim. RPL:n paluu olisi mikään ratkaisu pakkipulaamme. Kaupoilla siis tarttis käydä. Jarski tehnee päätöksiä jatkostaan lähiaikoina, joten nyt Pentti hereillä. Lisäksi haluaisin edelleen jatkaa Ihmiskuula-Lostedtin rummuttamista. On se nyt kumma jos ei nykyisentasoiseen IFK-puolustukseen voida äijää ottaa edes kokeilemaan. Vaan mitenköhän on, onko äijällä juuri nyt intti- tai loukkaantumishuolia? Vähään aikaan en Patesta ole nimittäin kuullut.
Luojan lykky muuten, että Söderholm on yllättänyt. Kaveri tuli täysin puskista, ja Espoon-pelin perusteella äijä alkaa olla jo kakkospakkimme. Kiekollinen peli, itseluottamus ja uskallus on kehittynyt alkukaudesta aivan perkeleesti. Ilman Söderholmia puolustus olisi käytännössä yhden tai kahden äijän varassa. Ja sellaisella pulustuksellahan harvoin tapellaan edes pleijaripaikasta.
TheAnimal
16.12.2002, 01:09
Viestin lähetti RedFox
Onkohan nyt kyseessä joku Joulupila, vai miksi The Animal melko huoletta hyväksyy Niccen pelaamisen ja olemassaolon joukkueessamme?
Pöytäkirjaan sopii seitsemän pakkia.
1. Zidlicky
2. Kantor
3. Söderholm
4. Kurvinen
5. Saarinen
6. Lehtonen
7-8. Hedberg
7-8. Pikkarainen
9.- Lamberg, Purola, Varakas jne..
Suunnilleen näin se tilanne on minun näkökulmastani katsottuna, kun miettii asiaa ilman turhaa vouhottamista ja ennakkoasenteita. Enemmän kuin mielelläni näen esimerkiksi Purolan liigassa, mutta mieluummin katson hänen esityksiään A-junnuissa ja nautin nuoren kundin kehityksestä ja runsaasta vastuusta/peliajasta, kuin katson hänen haukotteluaan liigajoukkueen penkillä.
Oli kaverilla kiekko tai ei, niin jälki on liian usein tuhoisaa. Ei vain omalle uralleen ja mielenterveydelleen, vaan koko joukkueelle. Noiden ”tilastojen valossa”: Ainakin SM –liigan tilastoa katsellessa täytyy mennä puolustajien pistepörssissä aika pitkälle, ennen kuin nimi Hedberg tulee vastaan. Sijalta 102. / 105 . Yksi syöttöpiste. Ja +/- tilastoa ( ”vain” - 4 ) kaunistaa se, että oli Marekin päivähoidossa aika pitkään alkusyksyllä.
Sieltä tehopörssistä käy ilmi myös sellainen seikka, että Hedbergin ollessa kaukalossa (poislukien alivoima) kiekko on ollut IFK:n verkossa 11 kertaa. Ei ollenkaan huono lukema, kun vertaa enemmän vastuuta saaneisiin pelaajiin. Jälki ei siis ole ollut niin tuhoisaa kuin mielikuvissa annetaan ymmärtää.
Yksi syöttöpiste ei kerro Hedbergin kiekollisesta tasosta yhtään mitään. Sen sijaan se kertoo, että Hedberg mätti viimeisellä kaudellaan A-junnuissa 30 pinnaa 35 ottelussa. Toki silloin roolikin oli täysin toinen, mutta se on osoitus kuitenkin siitä, että Hedberg on mainettaan huomattavasti parempi kiekollisena. Ei todellakaan mikään puukäsi ja esimerkiksi sen seikan valmentajat näkevät harjoituksissa joka päivä. Hyvä kiekollinen pelihän ei automaattisesti tarkoita sitä, että pelaajalla pitäisi olla kassikaupalla pisteitä.
Hedberg on ollut pienessä roolissa. Jälki ei ole ollut tuhoisaa puolustuspäässä, mutta ei se ole ollut loistokasta hyökkäyspäässäkään. Siksi hän ei ansaitsekaan suurempaa roolia, mutta ei myöskään mitään sylkykupin roolia. Peliaika on kortilla sen jälkeen, kun on uusia miehiä mistä valita.
Olen näitä matseja käynyt katsomassa tuolta jostain 70- luvulta alkaen, ja ei heti tule mieleen saman tasoista kaveria. On monia puolustajia, joille on naureskeltu ja joita on pidetty huonoina, vaan ei tällaista.
Tässä yhteydessä on hyvä palauttaa mieliin vaikkapa toinen espoolainen pakki muutaman vuoden takaa, eli Peter Ahola. Hän joutui syyttään todelliseen sylkykupin rooliin ja oli joidenkin mielestä naurunaihe IFK:ssa. 1999 keväällä oli aika hiljaista naureskelijoiden keskuudessa, kun Ahola oli kenties ratkaisevassa roolissa Tepsin mestaruuden suhteen ja loisti muutenkin kuin Naantalin aurinko.
En muilta osin vertaa Hedbergiä Aholaan millään tavoin, koska aivan eri luokan pelaajista on kysymys.
Näin Joulun aikana toivonkin ”lahjaksi” yhtä kunnollista, isoa ja osaavaa pakkia kentälle.
Sellaiset kotimaan tuotantoa olevat lahjat vaan ovat kiven alla ja ulkomaalaiselle lahjakäärölle ei löydy tilaa.
Viestin lähetti bystander
Niin kova Hannu Pikkarainen -fani kun olenkin, niin olen sitä mieltä, että tällä hetkellä A-junnut lienee Hankille paras vaihtoehto.
Vaan mitenköhän on, onko äijällä juuri nyt intti- tai loukkaantumishuolia? Vähään aikaan en Patesta ole nimittäin kuullut.
Olen sinänsä samaa mieltä, että A:ssa Hank pääsee starailemaan ja sieltä kuuluu semmoista sanomaa, että hyvin on kundi pelannut. Ja saa siellä myöskin todella paljon peliaikaa. Että nuorelle miehelle tärkeintä tällä hetkellä saada paljon pelejä alle.
Lodsted teki eilen K-Vantaata vastaan maalin. Että ei ainakaan loukkaantuneena ole. Mutta siitä intistä, olen jälleen antanut itselleni kertoa, että Lodstedt tulee IFK:n rinkiin tammikuussa. Eli kun intti on ohi, niin paikka on aukeamassa IFK:sta. Tai ainakin testipaikka. Tällaisen huhun kuulin eilen.
Olen kyllä aika ymmälläni tuosta paskan määrästä, mitä on jaettu yksittäisille pelaajille ja varsinkin siitä kuinka ääliömäisesti omat fanit viheltävät nimenomaan yksittäiselle OMALLE pelaajalle?
Onhan tällä kyseisellä ja muulla muutamalla ollut vaikeuksia, mutta ei perkele niille aleta kotihallissa ja omien taholta viheltämään! Sitäkö se fanius on? Omien haukkumista?
Jokainen tässä ja muussa sarjassa pelaava "stara" saadaan yhtä "yöhön" tuolla henk koht kritiikillä haluttaessa..
Joku virtuaali maailman hulk tietysti tämän jälkeen ilmoittautuu henkisesti niin kovaksi äijäksi ettei tämmöinen mm. viheltäminen hänen peliinsä vaikuttaisi. Onhan hän kovaukko salilla käyneenä ja mitä lie muuta Sun Tzu:ta lukeneena.
Sitten ihan itse pelaajasta, #6 ei muuten ole ihan niin köykäinen kuin mitä pituus ja ulkonäkö antaa ymmärtää. Joukkueessa on useita kevyempiä kavereita ja mm monien aiheestakin kehuma Söderholm on noin samanpainoinen.
Pelaajien painosta puhuttaessa on aika kummaa, ettei kukaan (en ole ainakaan huomannut) ole kiinnittänyt pelaajien ylipainoon huomiota samalla tavalla kuin "alipainoon" (mitä lie)? Minä olisin tuosta enemmän huolissani, joka kuitenkin näkyy kentällä todella selvästi. Jokunen kilpaluistelu on tässäkin liigassa hävitty hitauteen mikä johtuu muutamasta liikakilosta.Katsokaapa huvikseen pelejä tämä mielessä.
Olisiko nyt arvoisat kanssafanit aika alkaa tukemaan meidän omia ukkoja ja nostamaan sitä fiilistä hallissa tämän omaan kekoon kusemisen sijasta? Itse lupaan seuraavassa kotipelissä osallistua kannustukseen hitusen enemmän, tehdään kaikki samoin?
Footless
16.12.2002, 02:30
Ilmeisesti, jos se on ainoa vaihtoehto Espoossa sille, että heitetään massiivista shittiä oman kasvatin päälle.
Mä en täällä Nickeä puolustele, koska se olisi valehtelua. En viitsi ruveta paskaa jauhamaan edes tälläisellä keskustelupalstalla missä minua ei henkilökohtaisesti tunneta. Itse olenkin valinnut olla pääsääntöisesti hiljaa asiasta, se kun ei varsinaisesti minulle enää kuulu. Edellisellä sivulla on kommenttini Nickestä, jos se on massiivistä shittiä niin sitten on. Sinun mielestäsi meidän pitäisi kait pitää kiinni kaikista omista vaikka olisivat kuinka paskoja. Ja poislähteneitä puolustella jokaisella netin foorumilla. Ehkä se pelastaisi espoolaisen kiekkokulttuurin turmiolta.
Ei niitä ylpeyden aiheita Espoossa kovin montaa ole omien kasvattien suhteen, jos Hedbergin kaltaistenkin pelaajien päälle shittiä heitellään.
Tämä meni jo naurettavaksi. Olen aikaisemminkin huomannut asenteesi Bluesia vastaan negatiiviseksi, mutta älä nyt hyvä mies lähde vähättelemään Espoolaista juniorityötä. On täältä kai aika monta pelaajaa lähtenyt maailmalle, ei mielestäni sitä hävetä ollenkaan.
scoutti: Mainittakoon tässä yhteydessä, että pelitilanteissa en punapaitaisille shittiä heitä. Eli et saa minua kiinni katsomosta Nicelle buuamasta. En kyllä hurraakaan, olen tämän kaverin kiekkoon koskiessa hyvin hiljaa. Söderholm painaa about 86 kg, painoi ainakin pari viikkoa sitten. Näin itse. Mitä tulee luistelukilpailuihin kiekosta, niin totta toinen puoli. On myös toki muistettava, että jos sen kiekon sitten saa voimakkaalla luistelulla, ei asiasta ole mitään hyötyä joukkueelle, ellei ko. pelivälineellä osata tehdä mitään. Vrt. Kimmo Salminen.
Nicce on muuten 3goalsin listoilla, mutta sillähän ei ole yhtään mitään tekemistä yhtään minkään kanssa. Ei tietenkään.
Peter Ahola oli oikeaan osunut esimerkki. Pakko myöntää. Pakko myöntää myös se, että määritelmä aivan eri luokan kaveristakin osui oikeaan. Muita HIFKissä dyykanneita, muualla onnistuneita: Tom Bisset, Ove Molin. Ei ole helppoa pelata maan seuratuimmassa joukkueessa.
VIHANNESKAAPPI
16.12.2002, 12:07
Niken pisteet a-junnuissa eivät ole missään suhteessa siihen,mitä kyseinen droidi hommailee jäällä.
Ero A:n ja liigan välillä on (hiuksen hieno)?.
Jos todella samaan kategoriaan laskettaisiin vaan luistelutaito,tulisi ifk:n tehdä diili rosenhdalin veljesten kanssa,pojille mailat käteen ja reiden vinkumaan ,kyllä ylös tultaisdiin,mutta????
IFK:ssa on perinteisesti annettu kavereille jääaikaa,joilla eivarmastikaan näytöt ole aivan kunnossa.(carlsson,rajala,hyttinen,fagerström)tusk in mitään suuria kiekonkäsittelijöitä pikemminkin piimäpohkeita.
Itse pidän tarpeettomana pitää ifk:ta näyteikkunana kaikille mahdollisille lupauksille.Eiköhän viimekauden sössiminen riitä siihen.
Puolustuspään pelaaminen on korostunut jo muutamien vuosien aikana,joten sen pitäisi näyttää myös siltä.Omien aloitusten jälkeinen kulmavääntö,joista useat tilanteet saavat alkunsa,tulisi kitkeä pois kyseisillä hankinnoilla.
cool,cool,cool.
Hauskaa on ja jatkossakin olla pitää. Siispä veivaamaan vielä kerran. Sitten taidan lopettaa tähän ketjuun kirjoittamisen.
Mitä? Olen kertonut täällä Jatkoajalla mielipiteeni puolustaja Hedbergistä erityisesti ja Alpo Suhosesta yleensä. En pidä minäkään siitä, että kaveria mollataan turhaan, eikä anneta tilaisuutta näyttää, mutta eiköhän aleta olla jo niillä rajamailla, että ainakin tuon yhden kaverin peluuttaminen saisi loppua. Ja tuosta valmentajan touhusta sen verran, että ei saa koskaan ( yhdessä Penan kanssa ) anteeksi viime kauden ja tämän alkukauden hölmöilyjään. Vaikka olisi mestaruuskannu tänä ja ensi vuonna, niin ei se tekisi noita asioita tekemättömiksi. Tapa jolla asioita tehdään on usein tärkeämpää, kuin lopputulos. Varsinkin niille, jotka seuraavat enemmän tekemistä, kuin sitä lopputuotetta.
Miksi? Olisin OIKEIN onnellinen, jos ei tarvitsisi täällä noita asioita kommentoida, vaan kun tuntuu siltä, ja olen ymmärtänyt, että tämä lienee aika vapaa foorumi kertoa, mitä mieltä on, niin teenpä sen. Ainakin siinä sinisilmäisessä uskossa, että jotain tapahtuisi. En koskaan harrasta kritiikkiä sen takia, että saisin jotain sanotuksi, vaan ja ainoastaan sen takia, että saataisiin kehitystä aikaiseksi. Epäkohtien osoittaminen on tietty joskus helppoa, ( ja niiden korjaaminen lähes aina vaikeata ), mutta jos kriittisyyttä aletaan rajoittaa, niin ollaan jo aika lähellä totalitarismia, harvainvaltaa ja sensuuria. Ei toimi.
Ketkä? Kommenteissaan Animal ( en viitsi kopioida tähän joka toista, kolmatta etc. riviä ) vertaa
Hedbergiä Aholaan. Oho, luulenpa, että Ahola voisi hermostua moisesta… A-junnuissa pisteiden kerääminen on aika lailla helpompaa, kuin ”miesten hommissa”. Tulijoita olisi paljon enemmän, kuin NHL tai osa-aikaeläke pois kuluttavat. Puhumattakaan ulkomaalaiskiintiöstä tai paluumuuttajista.
Aikanaan on naurettu monelle, osaltaanhan se kuuluukin lajiin, ja katsomokulttuuriin yleensäkin. Vaan mm. Saarisen Simostakin tuli ihan oikea pelimies, vaikkei aikanaan löytänyt edes pelivermeitään. Pakola, no joo, mutta molemmat ovat ihan eri planeetalta kuitenkin. Ja liuta noita, joille annettiin mahdollisuus, ja sen jälkeen tehtiin johtopäätökset. Oikeita tai ei, paha sanoa, mutta reagoitiin kuitenkin. Niin se toimii kaikkivaltiaassa liiketoiminnassa, miksei siis urheiluliiketoiminnassakin. Jos ei, niin tule Pena esiin ja sano, että ei oo varaa parempiin, tai sitten Alpo tulisi ja kertoisi sen suuren salaisuuden, miksi Nicce yhä pukee punaisiin.
Loppuun positiivista, onneksi meillä on:
-Huippukuntoinen ja –tehokas ykkösnyrkki
-Upea löytö maalivahtina
-Z, Kantor ja Söde puolustuksessa
-Maan paras fanikatsomo
-Mahdollisuudet vielä vaikka mihin.
--
Ps. Ja sananvapaus.
TheAnimal
16.12.2002, 21:30
Viestin lähetti RedFox
Kommenteissaan Animal ( en viitsi kopioida tähän joka toista, kolmatta etc. riviä ) vertaa Hedbergiä Aholaan. Oho, luulenpa, että Ahola voisi hermostua moisesta…
Fiksuna miehenä Aholan sisälukutaito on kuitenkin sitä luokkaa, että hän osaisi lukea mitä todellisuudessa kirjoitin ja miten aivan erikseen totesin etten vertaa näitä kahta pelaajaa. Vertasin heidän saamaansa kohtelua.
Kannattaa todellakin käyttää sitä lainausta ihan oikeasti, jos ei kerran kykene ilman vääristelyjä muuten ilmaisemaan, mitä toinen on oikeasti kirjoittanut.
Mielestäni Hedberg pelasi hyvän matsin Blues matsissa. Tietynlaista röyhkeyttä alkoi esiintymään. Hedberg meni tilanteisiin kovaa ja antoikin muutaman taklauksen, vaikka voimakkuus ei ollut mitä parhainta. Muutama kiekon ylöstuonti oli todella hyvä ja Jaanaltakin lähti kiekko todella helposti lavasta. Maalikaan ei ollut kaukana. Ehdottamasti Hedbergin parhaita pelejä tällä kaudella.
Viestin lähetti wabbit
Mielestäni Hedberg pelasi hyvän matsin Blues matsissa. Tietynlaista röyhkeyttä alkoi esiintymään. Hedberg meni tilanteisiin kovaa ja antoikin muutaman taklauksen, vaikka voimakkuus ei ollut mitä parhainta. Muutama kiekon ylöstuonti oli todella hyvä ja Jaanaltakin lähti kiekko todella helposti lavasta. Maalikaan ei ollut kaukana. Ehdottamasti Hedbergin parhaita pelejä tällä kaudella.
Näin juuri!!! Nicce tulee vielä, INWT-klubi poikii jo selvästi tulosta... :-)
Uskokaa nyt muutkin, se ei ole niin huono kuin kaikki kuvittelevat. Kuten jo sanottu, pienestä koostaan huolimatta hänellä taitaa olla kohtalaisen ilkeä mieli, ja sillä pääsee jo pitkälle minun kaavoillani. Ei muuta kuin Nickelle vaan kunnolla kannustusta jokaisesta onnistumisesta, niin kyllä se siitä! Trast mii.
Viestin lähetti Carlos
...kyllä se siitä! Trast mii.
ICWT ?? In Carlos We Trust?
Viestin lähetti wabbit
7 peli jonka Nikeltä (siis Hedbergiltä, toim.huom) jonka tällä kaudella näin ja mielestäni mies pelasi ihan ok. Kerran haparoi hieman hyökkäyssinisellä mutta ei siitä mitään vaarallista syntynyt. Ylivoimallakin hyvä syöttö olikohan Hirschovitsille joka veti lumet pois kiekosta ja muutenkin avaukset omille jne. Näin siis lauantaina Offside:sta katsottuna muutaman oluen voimalla...
Jindebyne
18.12.2002, 23:55
Kyllä Nicceä on liikaa arvosteltu. Koko vaan lisää, röyhkeyttä löytyy jo kuten myös yritystä. Itseluottamus ei kovin korkealla ole joten nyt aletaan kannustamaan Nicceä! Kokoajan äijällä peli paranee minun mielestäni. INWT!
VIHANNESKAAPPI
19.12.2002, 10:30
IFK on nyt vaan liian julkinen paikka nikelle,paineen sietokyky on minimissään.Kuuluu samaan kategoriaan kuin kokko,pienellä siirrolla saadaan luultavasti paremmat tehot irti?
cool,cool,cool.
The Bad H:n fanikerhon perustajana kaivelin hiukan Nicen highlightseja:
Marski Cup, Mikkeli 11.-12.8.2000
Jokerit - Blues 4 - 3
0-1 13.25 Niklas Hedberg (Peter Ahola) yv
Espoo 3.10.2000
Blues - Jokerit 3-1
3-1 Jiri Vykoukal (Toni Koivunen-Niklas Hedberg) yv
Espoo 11.1.2001
Blues - Jokerit 4-4
"Ottelun avausmaali syntyi ajassa 4.38, kun Bluesin Niklas Hedberg ampui siniviivalta lämärin ohi Pasi Nurmisen."
"Avausmaalin tehnyt Hedberg ampui löysän kudin kohti maalia ja Toni Koivunen ohjasi kiekon verkkoon."
Espoo 24.11.2001:
Blues - Tappara 3-0
"Bluesin nimiä olivat kaksi ensimmäistä osumaa syöttänyt puolustaja Niklas Hedberg ja ketju Elomo-Krykov-Lehterä."
Tampere xx.xx.xxxx
ILVES - BLUES 2-0
Otteluennakko: "Jiri Vykoukal on loukkaantumisesta toivuttuaan selkeä alakerran liideri, jonka perässä nuoret Arto Laatikainen, Niklas Hedberg ja Juha Gustafsson ovat osoittaneet myös lupaavia otteita."
Ottelu:
"31 minuutin kohdalla Bluesin Niklas Hedberg pääsi hiipimään vasemmalta laidalta hyvään maalipaikkaan, mutta tuoreen maajoukkuepakin rannelaukaus sujahti Ilveksen onneksi hiuksenhienosti ohi maalin."
Hjaffala 18.10.2002
Jokerit – Hifk 6 - 3
2 - 2 35.18 Arttu Luttinen (Niklas Hedberg)
Näin nopeasti raapaisten, Nicce on oikea Narrien tappaja! Pistesaldo ei päätä huimaa, mutta narreja vastaan toimii. Tämmöiselle miehelle meillä on todellakin käyttöä! :-)
Ja... mikä olisikaan Nickelle hienompi paikka tehdä Hifk-uransa avausmaali narreja vastaan 29.12, kun itse kerhon perustaja on henk. koht. katsomossa! Kyllä, näin siinä tulee käymään. Ei hymiötä.
Vieläkö kamut hyväksytte INWT-kerhoon lisäjäseniä, sillä minä uskon vakaasti Hedbergin nimeen. Täytyyhän jonkun ottaa ohjat käsiin HIFK-puolustuksessa kun iso Z aikanaan lähtee änäriin, ja mielestäni Nikeltä saattaisi jotain tällaista johtotehtävää odottaa.
Ja Carlos, olen itsekin menossa 29.12 katsomaan Tsoukkeri-peliä, ja hartaasti toivon että olet oikeassa, ja Nikke laittaa verkot solmuun, ainakin kerran.
Ja Nikke, jos tämän luet, niin muista, että kokohan ei aina ratkaise...
Viestin lähetti Iker
Vieläkö kamut hyväksytte INWT-kerhoon lisäjäseniä, sillä minä uskon vakaasti Hedbergin nimeen.
No iliman muuta, tervetuloa joukkoon! Olet muuten jäsen nro 5. :-) Ensi vuoden puolella jäsenmäärämme on muuten arvioitu jopa tuplaantuvan nykyisestä, joten Nicetismi elää ja voi hyvin!
Viestin lähetti Iker
Ja Nikke, jos tämän luet, niin muista, että kokohan ei aina ratkaise...
Tämä on totta. Jos on riittävän iso, hiukan hitaanpuoleinen liikekin annetaan usein anteeksi, ja se riittää jopa hyvinkin pitkälle. Varsinkin jos on hyvä kunto, ja jaksaa kauan.
Vastaavasti taas pientä kokoa voi kompensoida valtaisalla liikkeellä, sillä voi päästä täysin yhtä hyvään lopputulokseen, tietyillä osa-alueilla jopa parempaan lopputulokseen.
Sitten tietysti jos on iso ja liikettä löytyy, pääsee jo suorastaan jumalan maineeseen.
punaiset_lasit
20.12.2002, 10:34
Täältä hakemus INWT-kerhoon. Äijälle en ole koskaan buuannut (kuten en muillekaan HIFK:n pelaajille). Arvostellut Nikkeä kyllä olen vierustovereilleni, mutta toisaalta olen arvostellut varmaan kaikkia HIFK:n paidassa pelanneita pelaajia. Sitä paitsi äijällä on melkein sama sukunimi kuin allekirjoittaneella, joten Nikkeä ei tönitä prkl!!
Meneköhän hakemus läpi? Nyt jännitää...
Viestin lähetti punaiset_lasit
Sitä paitsi äijällä on melkein sama sukunimi kuin allekirjoittaneella, joten Nikkeä ei tönitä prkl!!
Meneköhän hakemus läpi? Nyt jännitää...
Koska kerhomme aatteen mukaisesti täydellisyys on hyve, myös veli punaiset_lasit on tällä päivämäärällä hyväksytty INWT:n kunniakkaaseen veljeskuntaan. Olet jäsenemme numero 6. Olet itse asiassa meidän kunnia-jäsen, sillä sait idolimme The Bad H:n pelinumeron!!
Jos mutten jotakuta kiinnostaa, niin jäsenmäärämme kasvu käy ilmi seuraavasta:
Perustaminen 13.12.2002
Jäseniä 4
19.12.2002
Jäseniä 5
20.12.2002
Jäseniä 6
Hyvä, Nicce! INWT!
EDIT: Nicce aate leviää ennennäkemättömällä vauhdilla, meillä on nyt jo haarakonttori (savolaisittain huarakonttori) myös kauko-idässä! www.inwt.com
No voi vittu teidän kanssa.....Mikä muu jengi kirvoittaisi tällaisestäkin rääpäleestä kolmisivuisen ketjun ja vielä klubin??
:D
INWT = I, Nicce, Will Terminate!
Jätän kuitenkin hakemukseni odottamaan tässä vaiheessa. Tällä vaiheella tarkoitan aikaa ennen seuraavaa jääkautta.
tant gredulin
20.12.2002, 12:01
Saako laittaa hang-around -hakemuksen? Toi nettisaitti oli taivaat räjäyttävä juttu... Pahaa jälkeä teet, veli Hyvävalo, tolla saitilla - onks TOI Nicce siivilit päällä?
cc_rider23
20.12.2002, 12:25
"Mitää en oo ottanu" , eiku siis ikinä en oo omille buuannut, en edes Topille saatikka sitte Nicelle!
Ei sillä koolla todellakaan oo mitään väliä, niin ainakin vaimo yrittää väittää! ;-) Se miten sitä kokoa käyttää ratkaisee.
Eli hakemusta vetämään INWT-klubiin täältä CeeCeeäRrältä!
Ps. aatelkaa jos se olis ollu Nicce joka lämäs Ilikka Pikkaraista päähän.......huhhuh
Viestin lähetti tant gredulin
Saako laittaa hang-around -hakemuksen? Toi nettisaitti oli taivaat räjäyttävä juttu... Pahaa jälkeä teet, veli Hyvävalo, tolla saitilla - onks TOI Nicce siivilit päällä?
Hangaround -hakemus hyväksytty, olet järjestysnumeroltaan ensimmäinen.
Siisiiaarin hakemus myöskin hyväksytty, nro 007! (otin käyttöön nuo nollat, koska tällä tahdilla sata jäsentä paukkuu rikki ennen vuodenvaihdetta.
Kauko-idän osaston sivuilla esiintyvä henkilö ei ole Nicce, mutta siellä ollaan omaksuttu erittäin hyvin tämä "maasta se pienikin ponnistaa" -periaate, jonka ansiosta valta-osa väestöä on kasvattanut itsestään pituuden ja painon suhteen Nicce-klooneja. Tämän nettisivun tarkoitus on demonstroida Nicken räjähtävää nopeutta ja ketteryyttä, joka tekee perässä pysymisen mahdottomaksi.
Ja toivon edelleen kaikkia INWT:n jäseniä saapumaan paikalle pelle-peliin, jossa idolimme The Bad H, a.k.a. The Narri-Killer, tekee vähintään 2 maalia narrien verkkoon. Jokaista Nicken maalia tulee juhlistaa nousemalla seisomaan nyrkki pystyssä ja huutamalla Braveheartin äänenpainolla "INWT!" (jos triplakonsonantti tuottaa ongelmia, vaihtoehtoisesti voi myös huutaa "In Nicce We Trust" tai sitten voi myös olla hiljaa)
punaiset_lasit
20.12.2002, 12:49
Koska kerhomme aatteen mukaisesti täydellisyys on hyve, myös veli punaiset_lasit on tällä päivämäärällä hyväksytty INWT:n kunniakkaaseen veljeskuntaan. Olet jäsenemme numero 6. Olet itse asiassa meidän kunnia-jäsen, sillä sait idolimme The Bad H:n pelinumeron!!
Hienoa! Tämän hakemusen jättämisen ajankohta oli minulta vain taktinen veto, jotta saisin tuon numeron 6 (sex). Tähän vielä sopii oikein hyvin se, että minulla on tälläkin hetkellä paita päällä, jonka selkämyksessä on numero 6 (sex)!
Ps. Eiks tolle JHagille vois antaa hangaround-jäsenyyden vaikka ei sitä haekaan (demokratia sucks etc.)? Oikeasti se diggaa Nikestä (ei se tuotemerkki) kuitenkin...;)
Viestin lähetti cc_rider23
[BPs. aatelkaa jos se olis ollu Nicce joka lämäs Ilikka Pikkaraista päähän.......huhhuh [/B]
:D :D
Pikuhan on sentään 188 cm korkea ja kontillaankin pää on metrin korkeudella. Vielä on Nicen "lämäreillä" matkaa sinne.
Tämä on kerho jonka jäseneksi tahdon minäkin.
Minulle jotenkin tulee Poro Rajala mieleen kun katselee Nikkeä - niin hyvässä kuin pahassa mutta myös nostalgisessa. Asenne on kova ja taitoakin on, kunhan itseluottamus kasvaisia syrjäyttämään pienen hosumisen niin Nikestä voisi oikeasti tullakin hyväliikkeinen, kiekollinen pakki. Ihan tosi.
Sitäpaitsi itse nikkeä aavistuksen verran lyhyempänä (en kylläkään kevyempänä) uskottelen tietäväni ettei koolla ole väliä ole, vaan sillä miten sitä pienempääkin kokoaan käyttää! kröhöm. Pienempikokoisetkin pojat pääsee kauniita tyttöjä saatille viemään jos vekkuli oikein vilkasliikkeinen on.
Ps. Eiks tolle JHagille vois antaa hangaround-jäsenyyden vaikka ei sitä haekaan (demokratia sucks etc.)? Oikeasti se diggaa Nikestä (ei se tuotemerkki) kuitenkin...;)
Kerhomme periaatteisiin kuuluu hyvä ja kannustava meininki, ja me emme voi pakottaa ketään hangaround jäseneksi. Tänne kerhoon pitää oikeasti haluta, sillä jäsenyys INWT:ssä vaatii kovaa itsetuntoa, että kestää kaiken sen pilkan minkä kohteeksi joutuu. Siitä tosin tulee palkinto sitten finaaleissa kun Nicce tekee hattutempun (=3 maalia yhdessä ottelussa, toim.huom.).
Viestin lähetti JHag
Ps. aatelkaa jos se olis ollu Nicce joka lämäs Ilikka Pikkaraista päähän.......huhhuh
Second thought... JHagille on juuri myönnetty INWT-klubin kunniajäsenyys, kunniajäsennro:lla 1! Tämä mies on niin suuri Nicce-fani, että sitä ei voi peittää edes näillä Nicce-herjoilla. Tulehan sinäkin hyvä veli ulos kaapista, ja tunnusta että sisälläsi asuu pieni Nicce! :-)
EDIT: Nickestä on tullut jo niin suuri ilmiö ettei tässä enää ehdi tekemään muuta kuin hyväksymään uusia jäseniä! Lalli-boy, tervetuloa joukkoon! :-) Olet sitten 8. varsinainen jäsen.
Ylpeänä ja uskollisena INWT:n jäsenenä uskon vakaasti, että kukaan HIFK-kannattaja ei voi olla antamatta jonkin sortin kredittiä ystävällemme Nikelle. Ihan tosissaan... :)
On totta, että esim. hyvä lämäri on käytännöllinen taito SM-liigassa pelaavalle pakille, mutta ei suinkaan välttämätön. Nykymaalivahdit alkavat nimittäin olla niin hyviä lämäreiden ja reboundien torjunnassa, että tällainen odottamaton, b-pisteen kaarelle pysähtyvä Nikke-sutaisu saa aikaan tuplasti vaarallisemman tilanteen, joskus jopa 2 vs 0 hyökkäyksiä, tai jotain. It could happen...
Myönnän, että olen itsekin joskus sortunut ajattelemaan, ja jopa ääneen toteamaan, pahoja ajatuksia Niken pelistä. Mutta aina olen iltarukouksessa pyytänyt ylemmiltä tahoilta, eli lähinnä Nikeltä itseltään, anteeksiantoa hetkellisestä luottamuksen ja uskon puutteesta.
Nykyään, INWT-jäsenyyden mukana, yritän hillitä itseni kaikilta negatiivisilta Nikkeen liittyviltä ajatuksilta, sillä uskon esikuvaamme kuin kiveen.
Uskon enemmän kuin mihinkään muuhun, että jonakin päivänä kamut, kun torstaisessa Hockey Nightissa käydään Topit ja Flopit, niin Toppien ykkösenä on Niken loistava maali. Maali, jonka jälkeen korkkaan pullon kuplivaa. En vielä tiedä mitä, mutta kuplia sen pitää.
tant gredulin
20.12.2002, 15:50
Niin kauan kaikki on hyvin jos Floppiykkösenä ei ole Dave ja se sama maali ;-)
haluan INWT:n jäseneksi koska tunnen suurta samaistumista kulttihahmoon.
Eli kun juoksen sählykentän päästä päähän ja suoritan vain vähän kuolleena raudankovan lyöntilaukauksen se muistuttaa huomattavan paljon keulakuvan lämäriä.....(huoh) jos osun palloon....edes...
Olis mykke-kiva olla numero 9 kun se on sex pyörtyneenä....
Snakster
20.12.2002, 21:44
Viestin lähetti Carlos
Ja toivon edelleen kaikkia INWT:n jäseniä saapumaan paikalle pelle-peliin, jossa idolimme The Bad H, a.k.a. The Narri-Killer, tekee vähintään 2 maalia narrien verkkoon. Jokaista Nicken maalia tulee juhlistaa nousemalla seisomaan nyrkki pystyssä ja huutamalla Braveheartin äänenpainolla "INWT!" (jos triplakonsonantti tuottaa ongelmia, vaihtoehtoisesti voi myös huutaa "In Nicce We Trust" tai sitten voi myös olla hiljaa)
Itse olen miettinyt jäsenyyshakemuksen pistämistä sisään kerhon perustamisesta alkaen, mutta joku sisälläni asuva skeptikko on toistaiseksi onnistunut jäädyttämään hankkeeni. Liput narri-peliin on kuitenkin plakkarissa ja jos Nicce (vai Nikke), tekee jonkun seuraavista, lupaan hakea jäsenyyttä:
-Saa tehopisteen.
-Saa jäähyn jostain miehekkäästä syystä.
-Taklaa.
-Pistää nappiavauksen tai syötön.
-Kuljettaa kiekon hyökkäysalueelle ja siellä lähelle vastustajan maalia.
Jännä nähdä miten käy jäsenyyteni. Liput on F1:ssa, jonka takana olevassa baarissa ostan kaljan heti kun edellämainitut asiat näkevät päivänvalon. Ostan kyllä muutenkin.
VIHANNESKAAPPI
20.12.2002, 22:14
Tämä on lähes identtinen tilanne, kun odotettiin 80-luvulla pakolan lämäriä siniviivalta.Maaliin asti se ei mennyt omin avuin vaan vaati flipperi ilmiön ja mikä meteli sen jälkeen....
cool,cool,cool.
Viestin lähetti coolman
haluan INWT:n jäseneksi koska tunnen suurta samaistumista kulttihahmoon.
Mai hambol öpolodzi, olen ollut "hiukan" kiireinen tässä eilen ja tänään, joten en ole ehtinyt hyväksyä anomustasi, mutta nyt sen teen. Eli jäsennumero 9 on sinun. :-)
Sivuhuomautuksena täytyy sanoa että kyllä maailmassa sattuu ja tapahtuu, eikä aina pelkästään kivoja juttuja, viitaten tuohon "hiukan kiireeseeni". Sen rinnalla Nicken seuraava hattutemppu on suorastaan todennäköinen mutta mitätön tapahtuma.
Ei terve, ihme jengii täälläkin.
In Nicke We Trust? Heh, haluuks joku ostaa sillan San Franciscosta halvalla? Meillä olis myös myydä todellinen powerforward Teemu Virkkunen joka voisi hyvin olla Nicken kauan kadoksissa ollut velipuoli tai jotain.
Btw, meillä oli jo Nicke fanclubi JHagin kanssa pari vuotta sitten! Luovutin puheenjohtajuuden kesällä kun Pena sweeppas pöydän tyhjäksi treidaamalla kukkakepin punapaitoihin.
Viestin lähetti Daespoo
Luovutin puheenjohtajuuden kesällä kun Pena sweeppas pöydän tyhjäksi treidaamalla kukkakepin punapaitoihin.
Kukkakeppi? Teillä on 3 nickeä heiveröisempää pakkia itsellä.
Ei siis huudella vieraisiin ketjuihin, niinkuin sanonta kuuluu.
Viestin lähetti scoutti
Missään sarjassa, missään päin maailmaa ei löydy NH:ta heiveröisempää pakkia. Jos nyt kuitenkin jätettäisiin alle D-juniori ikäiset pelaajat tämän keskustelun ulkopuolelle ?
Viestin lähetti scoutti
Hehehe...Ihan vain mielenkiinnosta, ketkä ovat nämä kolme Nickeä heiveröisempää pakkia? Voin jo nyt sanoa että olet niin väärässä kun ihminen voi yksinkertaisesti olla mutta for the sake of the argument, kerros nämä kolme 'onnellista'...
Viestin lähetti Daespoo
Hehehe...Ihan vain mielenkiinnosta, ketkä ovat nämä kolme Nickeä heiveröisempää pakkia? Voin jo nyt sanoa että olet niin väärässä kun ihminen voi yksinkertaisesti olla mutta for the sake of the argument, kerros nämä kolme 'onnellista'...
Noniin. tästä jo t55:n kanssa irkissä väännettiin..
Pakkeja heiveröisiä ovat siis Jalasvaara, Murphy ja Pelkonen.
Hyökkääjiä en alkanut edes loppuun asti laskea, kun niillä näyttäisi 10:n nippu täyttyä teidän joukkueesta :D
Lähteenä tässä siis www.bleg.fi ja pelaajien painot.
Viestin lähetti scoutti
Noniin. tästä jo t55:n kanssa irkissä väännettiin..
Pakkeja heiveröisiä ovat siis Jalasvaara, Murphy ja Pelkonen.
Hyökkääjiä en alkanut edes loppuun asti laskea, kun niillä näyttäisi 10:n nippu täyttyä teidän joukkueesta :D
Lähteenä tässä siis www.bleg.fi ja pelaajien painot.
Niklas Hedberg, 179 cm ja 80 kg, painoindeksi 24
Cory Murphy, 178 cm ja 84 kg, painoindeksi 26
Janne Jalasvaara, 181 cm ja ja 82 kg, painoindeksi 25
Tommi Pelkonen, 183 cm ja 81 kg, painoindeksi 24
Hyökkääjistämme Hedbergin painoisia löytyy vain Matti Näätänen.
Silti hänkin Hedbergiä 20 x fyysisempi.
Lähteenä käytetty Jatkoajan sivuja.
Ja äläkä tule väittämään että BÄNG-hifk.fi -sivujen mukaan Hedberg painaa yli tuon 80 kg. Ei todellakaan.
Viestin lähetti Tommy
Niklas Hedberg, 179 cm ja 80 kg, painoindeksi 24
Cory Murphy, 178 cm ja 84 kg, painoindeksi 26
Janne Jalasvaara, 181 cm ja ja 82 kg, painoindeksi 25
Tommi Pelkonen, 183 cm ja 81 kg, painoindeksi 24
Hyökkääjistämme Hedbergin painoisia löytyy vain Matti Näätänen.
Silti hänkin Hedbergiä 20 x fyysisempi.
Lähteenä käytetty Jatkoajan sivuja.
Ja äläkä tule väittämään että BÄNG-hifk.fi -sivujen mukaan Hedberg painaa yli tuon 80 kg. Ei todellakaan.
Bäng SM-Liigan sivujen mukaan Hedbergin mitat ovat 177 cm ja 81 kg. Sitäpaitsi hemmo on syönyt aattona potran possun. Revi Sä siitä. Hedukka on sata kertaa fyysisempi.
Ja paskat, Hedbergin luvut on oikeasti tyyliin 174/70, kaikki muu on suurta kusetusta. Kuinka moni teistä on nähnyt Niken siviilit päällä?
Niin ja hyvä verrata -83 syntyneitä junnuja kaveriin joka taitaa olla jo 24v, eihän siinä ole kuin 5v ikäeroa parhaassa massanhaku vaiheessa.
Btw scoutti, kuinka kukkakepiltä Murphy näytti ajaessaan Grunnin hirveellä pommilla toiselle planeetalle siinä tokassa matsissa? Hedberg ei ikimaailmassa tule ajamaan ketään kylmäksi SM-liigassa, se on fakta.
Viestin lähetti Senior
Sitäpaitsi hemmo on syönyt aattona potran possun.
Ai, mä taas oon kuullut että Nicke on kasvissyöjä ja siviilipalveluksen käynyt - siis IFK:n näköinen pelaaja.
EDIT: Tofupossu.
Viestin lähetti Daespoo
Hedberg ei ikimaailmassa tule ajamaan ketään kylmäksi SM-liigassa, se on fakta.
Tut se mikään fakta on, Hedberg kuitenkin ajoi Jörgen Jönssonin keräilemään kamojaan Ahvenanmaan turnauksessa. Ja taklasi viimeisimmässä Blues-ottelussakin. Harvinaisuushan se on kuin Markku Hurmeen osuma tyhjään maaliin, mutta kyllä niitä kerran vuodessa tapahtuu.
Onpas täällä nyt böhölls-veljet lämpöisenä The Bad H:sta. :-) Ymmärrän kyllä että katkeruus on kovaa kun tämä helmi on päästetty naapuriin, mutta antakaa miehelle silti vähän breikkiä, hyvä pelaaja se on.
Nicce tekee Hifk-uran avausmaalin perjantaina Lahdessa, jolloin olen todennäköisesti katsomossa hurraamassa (jos naiset suo). Rumba jatkuu sitten narri -pelissä, jossa Nicce soittaa yläputkea kuin kirkonkelloja, ja merkkauttaa tililleen tehot 2+2, Hifkin voittaessa 7-1. Jokerit häviää pelin koska Hifk on syönyt tauolla vain kinkkua ja jokerit on harjoitellut kovempaa kuin koskaan.
Nicce on kone!
hehe, porukkahan ihan innostuu täällä aiheesta.. hyvä hyvä, kiekko herättää tunteita :D
Hedperi taisi olla 84 ennen joulua, joten laskehan ne indeksit uusiksi. Taklaamisesta en ole puhunut, kysehän oli "kukkakeppiydestä".
En kuppakeppiydellä tarkoita pelkkää pituus/paino-indeksiä vaan yleistä 'painoarvoa' kentällä. Ja sitähän Nikellä on nolla, kun kaveri lämää siniseltä niin harvoin jaksaa se lepakko pysyä ilmassa maaliin asti. Nicen taklaukset ovat just näitä SM-liiga taklauksia eli vähän tönästään sinneppäin jne.
Viestin lähetti Daespoo
Ja paskat, Hedbergin luvut on oikeasti tyyliin 174/70, kaikki muu on suurta kusetusta.
Jolloin varmaan Tommyn ilmoittamat:
''Cory Murphy, 178 cm ja 84 kg,
Janne Jalasvaara, 181 cm ja ja 82 kg,
Tommi Pelkonen, 183 cm ja 81 kg''
ovat kanssa suurta kusetusta ja luvut ovat oikeasti tyyliin
CM 169 cm ja 69 1/2 kg
JJ 171 cm ja 68 kg
TP 172 cm ja 67 kg.
Juu. Eli Nickelle liigasivuilla ilmoitetut 177/81 on shittiä. Asiakeskustelu.
Jannut on vaan meille kateellisia :)
Viestin lähetti Senior
Jannut on vaan meille kateellisia :)
Ainoa asia josta IFK:lle voi olla kateellinen on puolustajien pistepörssi. Pyydänkin sinua, Senior, vilkaisemaan sarjataulukkoa, pistepörssiä ja maalivahtipörssiä.
..okei, mä jätän tähän.
Kohta taas neiti-IFK-fanit näpyttelee "Raportoi viesti moderaattoreille" nappia.
Viestin lähetti Tommy
Ainoa asia josta IFK:lle voi olla kateellinen on puolustajien pistepörssi. Pyydänkin sinua, Senior, vilkaisemaan sarjataulukkoa, pistepörssiä ja maalivahtipörssiä.
..okei, mä jätän tähän.
Kävin mieliksesi katselemassa, mutten oikein tajunnut, miten se liittyy NHedbergiin. Varmaan yhtä vähän, kuin että minä pyytäisin Sinua katselemaan samaisista paikoista esim yleisömääriä ja jäähallistanne mestaruusviirien määrää. Tai pyytäisin tarkastamaan ulkolämpötilan tai hallinne bissehinnat. Niinku mitä sitte? Pyydänkin Sinua, Tommy, pysymään asiassa.
Joo, jätetään vaan.
Viestin lähetti Daespoo
En kuppakeppiydellä tarkoita pelkkää pituus/paino-indeksiä vaan yleistä 'painoarvoa' kentällä. Ja sitähän Nikellä on nolla, kun kaveri lämää siniseltä niin harvoin jaksaa se lepakko pysyä ilmassa maaliin asti. Nicen taklaukset ovat just näitä SM-liiga taklauksia eli vähän tönästään sinneppäin jne.
Sana "kukkakeppi" liitetään aina mielissä tiettyyn Judakseen, eikä sillä ole mitään tekemistä Nicholas "Dynamate" Hedbergin kanssa. Espoon kannattajien kuokkiminen NH ketjussa herättää tiettävästi huomiota jo päättävissä tahoissa, jossa muistikirjaan on tehty merkintöjä.
Olen kuullut HUHUN, joka saa Carloksen surulliseksi. Nimittäin saattaa olla, että The Big Bad NH jättää HIFKin jo tammikuun aikana.
Korostan, että tämä on huhu.
Viestin lähetti JHag
Olen kuullut HUHUN, joka saa Carloksen surulliseksi. Nimittäin saattaa olla, että The Big Bad NH jättää HIFKin jo tammikuun aikana.
Korostan, että tämä on huhu.
Jiihakki alkaa kyllä lipsumaan näissä tiedoissa jo aika pahasti :)
Vielä aiemmin tuli kohtuudella tietoa, nyt enään mutua ja pitkän kierron "varmaa" tietoa..harmi..
Viestin lähetti scoutti
Jiihakki alkaa kyllä lipsumaan näissä tiedoissa jo aika pahasti :)
Vielä aiemmin tuli kohtuudella tietoa, nyt enään mutua ja pitkän kierron "varmaa" tietoa..harmi..
No älä sinä siitä paineita ota, veli hyvä. Lukikos tuossa yläpuolella, että HUHU? Mainittakoon vielä, että kuulin asiasta sinulle ehkä vieraalta taholta: HIFKin ulkopuolelta. Kyllä, sieltäkin kuulee ihmeellisiä asioita, jotka joskus toteutuvat. Kuten viime kevätkaudella, jolloin Mäkkärin tuleva lähtö HIFKistä oli uutinen kaikkialla muualla, paitsi HIFKissä.
Mainittakoon myös, että minulle on aivan yks hailee, missä N.Hedberg pelaa.
Olen kuullut huhun jonka mukaan Q puhuu usein ja paskaa. Korostan että tämä on siis vain huhu.
Kerroppas JHaagi lisää tästä, kuka voi olla niin ty..viisas että olisi ottamassa Kukkiksen? Ei liene Suomesta...?
Viestin lähetti Daespoo
Kerroppas JHaagi lisää tästä, kuka voi olla niin ty..viisas että olisi ottamassa Kukkiksen? Ei liene Suomesta...?
Mutta johan sinä kuulit, että NH on ja pysyy HIFKissä. En ole pitkiin aikoihin kertonut mitään faktaa, ainoastaan mutua, kuten 18.12, jolloin kerroin Blues-HIFK -ketjussa HIFKinkiin tehneen tarjousta Stapletonista. Jostain syystä kukaan ei tuolloin kiistänyt mitään.
Tammikuussa tehdään useiden joukkueiden toimesta monenlaisia vaihtokauppoja, joissa Niccekin saattaa liikahtaa. Tai sitten ei. Nicce on -aivan yllättäen- 3goalsin miehiä ja 3goalsin palveluja käyttävät HIFKin lisäksi ainakin Saipa ja Ilves, joiden kanssa HIFK on ennenkin liikuttanut pelaajia. Viimeksi tuli Vopat (Ipa) ja menivät Aki ja Aigars (Saipa). Jospa sillä sektorilla sitten olisi kenties kohua herättäviä kauppoja suunnitteilla?
Näissä asioissa on hyvä muistaa nöyryys ja lisäksi se, että A:ssa hyökkääjänä pelatessaan Nicce mätti maaleja ihan simona. Minulle on vielä toistaiseksi suuri arvoitus, mitä tekemistä sillä on sen kanssa, mitä Nicce puolustajana tekee 24-vuotiaana liigassa juuri nyt.
Mutta niin kauan kuin NH punaista paitaa kantaa, hän on mustanaamion tai jonkun vastaavan suojeluksessa. Meillä nääs vedetään yhtä (hirtto)köyttä.
Viestin lähetti JHag En ole pitkiin aikoihin kertonut mitään faktaa, ainoastaan mutua, kuten 18.12, jolloin kerroin Blues-HIFK -ketjussa HIFKinkiin tehneen tarjousta Stapletonista. Jostain syystä kukaan ei tuolloin kiistänyt mitään.
[/B]
Hieman hypitään pois nicke knatterton aiheesta, mutta tärkeintähän on että juttua riittää.
Siis tämä case 'kuitutonni', se taisi mennä pidemmälle kuin tarjous asteelle, koska ukko oli itse jopa hyväksynyt suullisesti sopimuksen, mutta suuri HIFK-fani ruuttu sen sitten vesitti, perhana.. Onnea vaan blegille, saitte hyvän pelurin..
Iso_kutonen
27.12.2002, 01:08
Viestin lähetti Senior
...hallinne bissehinnat.
ei millään pahalla, mutta oletko oikeasti ostanut espoossa sitä litkua jota ne bisseksi siellä nimittää??
ja sitten asiaan ?= )
olen nähnyt tällä kaudella jopa (1) yhden pelin jossa nicce on pelannut sillä tasolla kuin pena on odottanut
- #77 rafun fyysisyys ja sijoittuminen
- #4 timosen johtajuus ja oman pään pelaaminen
ja sitten todella monta paskaa peliä niin miten te oikein viitsitte leikkiä näin vakavalla asialla (IFK) ja lisätä bensaa liekkeihin ???
Viestin lähetti Iso_kutonen
ja sitten todella monta paskaa peliä niin miten te oikein viitsitte leikkiä näin vakavalla asialla (IFK) ja lisätä bensaa liekkeihin ???
Couldn´t agree more. Hedberg tiedettiin jo etukäteen paskaksi hankinnaksi ja mitään yllättävää ei ole tapahtunut sen jälkeen. Paitsi ehkä se, että Nicce ei ole osoittanut edes niitä kiekollisia kykyjään, joita hänellä kuulemma on, kuin pieninä välähdyksinä.
Valitettavasti sellainen taktiikka ei edelleenkään onnistu kovin usein, että ostetaan huono ja toivotaan, että se muuttuu hyväksi. Halpa tapahan se on. Toinen tapa olisi maksaa jo lähtöhinnaltaan vähän enemmän. Lisähaittana Nicestä mainittakoon se, että hän vie omista kavereista ainakin Lamberg/Lostedt -osastolta peliaikaa koko ajan, mutta mitäs me omista jätkistä.
Ei ole kuitenkaan Nicen syytä, että hän meillä pelaa, joten onnea matkaan vaan.
---
scoutti: Nimenomaan halusin ottaa esiin HIFK-ketjuissa aika vähän puhuttaneen Stapletonin esimerkiksi ihan lähiajan jutusta, jossa en puhu paskaa, mutua ynnä muuta. Syytöksesi minua kohtaan oli ala-arvoinen huitaisu. HIFKistä puhutaan paljon myös Nordiksen ulkopuolella, eivätkä pelaajaneuvottelut -myöskään ne jotka koskevat HIFKiä- ole edelleenkään pelkästään HIFKin toimiston tiedossa. Ihmettelen toisinaan HIFKin tapaa toimia pelaajamarkkinoilla, enkä ole ainoa, joka sitä ihmettelee. Olen siitäkin huolimatta hyvin tyytyväinen esimerkiksi Stathosiin ja Mrazekiin. Pärästä ja Vopatista nyt puhumattakaan. Joten ei siellä toimistollakaan tarvitse vetää hernettä nenään jokaisesta kritiikistä, kun kehujakin tulee. Nicen hankinta on kritiikkinsä ansainnut surkea ratkaisu pakkipulaan. Eikä Nicce meillä pelaisi, jos hän ei olisi 3goalsin listoilla. Enempää ei minulla ole todettavaa tästä casesta ja kommentoinkin jatkossa Nicceä ainoastaan matsiketjuissa. Syytönhän hän tähän tilanteeseen todellakin on.
---
Viestin lähetti Iso_kutonen
ei millään pahalla, mutta oletko oikeasti ostanut espoossa sitä litkua jota ne bisseksi siellä nimittää??
Minkä sitä viinahimoissaan mahtaa? Kyllä olen sitä 'kaljaa' juonut. Olkoon selitykseni myös se, että tein sen Jatkiksen miesporukassa humaltumistarkoituksessa, kun en tohtinut pillimehuakaan tilata.
Mitä Nickeen ja kokonaisuuteen tulee, onhan aivan selvää, että kun katsotaan peliä, on Nicke kutakuinkin pelaavasta ryhmästä heikoin lenkki. RPLn tervehtyinen muuttanee pakkien asetelmaa. Sen jälkeen kysymys on enää se, pukeeko Nicke peleihin seitsemäntenä pakkina vai ei. Veikkaan jälkimmäistä. Miehelle on suotu mahdollisuus näyttää peluuttamalla häntä eri pakkien kanssa plus yv:t ja av:t. Fyysisyys ei vain riitä, siinä päällimmäinen ongelma.
edit: mä oon satavarma, että enterin jälkeen joku roplaa mun viestejä, kun niihin aina jää typoja. Ne lähtee virheettöminä.
Onkos muuten Reipperikin 3goalsin miehiä?
Viimeistään tämän perjantain matsikommenteissa Carlosin esittämän lausahduksen innoittamana haen tämän loisteliaan klubin jäsenyyttä, ihan vain kiitoksena Hifkille ja Isolle P:lle siitä, että Nicce on teillä eikä meillä. Carlosia lainaten: "Nicce kannattaa pitää kyllä ilman muuta." Toivon näin myös käyvän.
Nuff' said. Mikäli jäseneksi pääsen, pidätän itselläni eromahdollisuuden, jonka aion käyttää heti, mikäli Nicce tekee kasvattajaseuraansa vastaan maalin. Siihen asti, In Nicce We Trust!
Viestin lähetti Juhaht
Nuff' said. Mikäli jäseneksi pääsen, pidätän itselläni eromahdollisuuden, jonka aion käyttää heti, mikäli Nicce tekee kasvattajaseuraansa vastaan maalin. Siihen asti, In Nicce We Trust!
Pahoittelen arvon Juhaht, mutta en valitettavasti voi hyväkysä jäsenanomustanne näillä perusteilla. Kerhomme idea on Nicken kannustaminen ja uskominen hänen Rafalskimaisuuteensa, -ei toivominen että hän ei pelaisi omassa joukkueessa. Hiukan lisää perusteluita kaivattaisiin. (esim. hehkutus että Nicce tekee narreja vastaan 2 maalia olisi yksi mahdollisuus...) :-)
Siltikin, Nicce pelasi oikein mallikkaan pelin Pelicanseja vastaan, valehtelematta voin sanoa että oli yksi kentän parhaista puolustajista. Liike ja kiekollinen osaaminen oli sillä tasolla että sitä oli värittöminkin lasein ilo katsella. Hyvä Nicce!!
Viestin lähetti Carlos
Kerhomme idea on Nicken kannustaminen ja uskominen hänen Rafalskimaisuuteensa, -ei toivominen että hän ei pelaisi omassa joukkueessa. Hiukan lisää perusteluita kaivattaisiin. (esim. hehkutus että Nicce tekee narreja vastaan 2 maalia olisi yksi mahdollisuus...) :-)
Haa!
Haastan sinut kaivamaan parin vuoden takaisia viestejäni Nicestä, tai kyselemään vaikkapa muilta Blues-henkisiltä kirjoittajilta, olenko kannustanut Isoa H:ta. Niccen pelatessa Bluesissa olin yksi niistä, jotka viimeiseen asti puolustivat miestä, ja olisin koska vain heittänyt erään T.Määtän pois pelaavasta pakistosta Hedbergin edestä...
Mutta totuus ei pala tulessa, ja viimeistään viimeisellä Bluesin kaudella minunkin täytyi myöntää, ettei Niclaksesta taida Bluesissa koskaan tulla sitä pelaajaa, johon lahjat riittäisivät. Tämän karmean oivalluksen myötä olin siis erittäin iloinen, että juuri Hifk hankki miehen täyttämään Levokarin jättämää aukkoa. Syyni sille, että toivon Niccen pelaavan teillä eikä meillä, on siis puhtaasti sankarin oman edun ajaminen! Toivon kaverille pelkkää hyvää, ja olen ihan oikeasti sitä mieltä, että siitä sopivalla treenillä saadaan vielä hyvä liigapakki.
Hyvä Nicce! Näin uskallan sanoa, kuulun klubiin eli en. :)
Viestin lähetti Juhaht
Hyvä Nicce! Näin uskallan sanoa, kuulun klubiin eli en. :)
Suorastaan liikutuin tästä kertomuksesta, ja kutsun Sinut nöyrimmästi INWT-klubin täysjäseneksi, anteeksipyyntöjen kera.
Ja mietitäänpä nyt kaikki oikein kunnolla tätä tilannetta, jos 6kg vaahtosammuttimen kokoinen T. Mäntylä kelpaa liigapakiksi, niin kyllä sitten meidän Niccekin. Lahjoja löytyy, ja me käytämme ne hyväksi. Älä nyt Pena vaan päästä tätä miestä muualle.
Snakster
29.12.2002, 19:38
Viestin lähetti Snakster
Itse olen miettinyt jäsenyyshakemuksen pistämistä sisään kerhon perustamisesta alkaen, mutta joku sisälläni asuva skeptikko on toistaiseksi onnistunut jäädyttämään hankkeeni. Liput narri-peliin on kuitenkin plakkarissa ja jos Nicce tekee jonkun seuraavista, lupaan hakea jäsenyyttä:
-Saa tehopisteen.
-Saa jäähyn jostain miehekkäästä syystä.
-Taklaa.
-Pistää nappiavauksen tai syötön.
-Kuljettaa kiekon hyökkäysalueelle ja siellä lähelle vastustajan maalia.
Noniin. Nicce vastasi huutooni ja nosti pari kertaa ukon näyttävästi seinälle. Pari hyvää syöttöäkin nähtiin. Eli tällä päivämäärällä pistän jäsenhakemukseni sisään.
Ja totta Carlos: Nicen luistelutyyli muistuttaa Rafalskin menoa. Pidetään Nicce meillä.
Hedberg-Saarinen pelasi tänään hyvän ottelun Jokereita vastaan. Kaikki tunnustus heille siitä, että otteet ovat kohentuneet viime peleissä selkeästi. Keep on going.
Kaikki kunnia Nicelle tosiaan tämän illan nähdyn ja perjantai-illan kuullun perustella.
Ja Carlos, kuten hallilla jo puheltiinkin, niin jäsenhakemuksen sisäänlaitto lähestyy uhkaavasti;) Katellaan...
Veli Snakster, ollos tervetullut jaloon kerhoomme, anomuksenne on hyväksytty yksimielisesti. (vaikka jakomielitautinen olenkin)
Nicce pelasi loisto-ottelun tänään, täytyy tunnustaa että jopa yllätti minut. Siinä vaiheessa kun Tomaatti "Heinz" Valtonen lähti kiertämään Nicceä, pelkäsin hiukan että ohi menee, mutta vielä mitä, äijä seinälle niin että tömähtää!! Taisi olla muuten ainoa meidän pakki joka yleensäkään ajeli narreja seinälle, toudella iso plussa siitä. Se jatkoaikamaali olisi kyllä kruunannut kaiken, mutta ehkä sitten Turussa?
On myöskin nähtävissä että Nicken luistelutaito paranee jopa peli peliltä, tänäänkin oli suorastaan ilo katsella kun narri-pelle tuli karvaamaan kiekkoa alimmalta pelaajalta (Nickeltä), niin kaveri heitti Rafalskimaisen suunnanmuutoksen ja pelle jäi kuin seisomaan! Loistavaa... :-))))
Ja nyt täytyy todella alkaa laittamaan adresseja Penan suuntaan, Nicce pidetään meillä, lahjat saattavat olla suuremmat kuin moni meistä osaa edes kuvitella... ;-)
juttu nickestä tämän päivän (maanantain) hbl:ssä
hbl.fi -> sport -> Hedberg på väg tillbaka
mahtava ottelu nickeltä eilen...
On mukava katsella pelaajaa joka pienestä varrestaan huolimatta panee kroppansa täysillä peliin.
Jokainen joka kantaa punanuttua jäällä ja antaa sen eteen kaikkensa saa automaattisesti sympatiapisteet täältä. Lisäksi, kun meidän fanien naureskelusta huolimatta punainen kuutonen määrätietoisen päättäväisesti ajaa kiinni ja pelaa oikeasti fyysistä peliä - eikä vain yritä - ja jopa osin onnistuukin siinä, ja vielä puhtaasti, on ison käden paikka. Tapu-tapu Nikelle.
Eilisen tv-pelin perusteella yrittää Saarinen ottaa kiekollisen pakin roolia tässä kaksikossa Niken laittaessa vastapuolen laitaa vasten.
Matka on vielä pitkä Rafalskiin tai Timoseen mutta näiden otteiden jatkuessa jää ranking-listalla Poro ja Ahma jälkeen.
Oli kyllä oikein ilo katsella Niken peliä paikan päällä, sillä kaverihan pelasi oikein jääkiekkoa. Sai yleisön kohahtamaankin kunnolla siirtämällä Valtosen pleksiin, jonka lisäksi pelasi vahvan kiekollisen pelin.
Samaan malliin vaan jatkossakin, niin Nikkehän karkaa meiltä vielä rapakon taakse... =)
Jindebyne
31.12.2002, 12:25
Dear Carlos,
Olen itsekkin huomannut Nicen piilevät kyvyt jo enne joulutaukoa, enkä ole ikinä mollannut Nicceä edes jatkoajassa ja olen parissa matsissa huutanutkin "Anna mennä Nicce!".
Haluan, että Hedberg pysyy meillä, koska hänestä tulee olemaan pelkkää hyötyä. Täten haen INWT-clubin jäseneksi.
Viestin lähetti Trancezz
Haluan, että Hedberg pysyy meillä, koska hänestä tulee olemaan pelkkää hyötyä. Täten haen INWT-clubin jäseneksi.
Dear Trancezz,
anomuksenne on juuri hyväksytty clubin epävirallisessa hätäkokouksessa, jossa oli läsnä Carlos, me, myself, I ja etcetera.
Nicce-buumi nostaa päätään yhä kiihtyvällä tahdilla. Kiitokset Canuckille tuosta HBL-linkistä, tiivistelmänä toista kotimaista taitamattomille jäsenillemme; syksyllä Nicce ei tuntenut peli-iloa, nyt tuntuu taas hyvältä ja se näkyy kentällä.
Vaikka artikkelissa ei mainittu INWT:stä mitään, olen jokseenkin varma että clubimme perustamisen yhdenaikaisuus Nicken otteiden paranemisen kanssa ei voi olla sattumaa... ;-)
tant gredulin
31.12.2002, 12:45
Carlos - olen aivan varma että INWT on hänet siivittänyt uuteen lentoon. Itsemurhakaksikkomme näyttää jo paljon paremmalta yhdessä, joten siinä sivussa on Potilaskin piristynyt. Ei paha.
Viestin lähetti Carlos
Suorastaan liikutuin tästä kertomuksesta, ja kutsun Sinut nöyrimmästi INWT-klubin täysjäseneksi, anteeksipyyntöjen kera.
Loistavaa! Myöhästyneet kiitokset siis jäsenyydestä. Mitkäs ovat nämä jengitunnukset, joilla kanssakeskustelijoissamme aiheutamme pelkoa ja kateutta?
Viestin lähetti Juhaht
Loistavaa! Myöhästyneet kiitokset siis jäsenyydestä. Mitkäs ovat nämä jengitunnukset, joilla kanssakeskustelijoissamme aiheutamme pelkoa ja kateutta?
Meillä INWT:ssä on pyritty antamaan jäsenille mahdollisuus luovuuteen tässä yhteydessä, mutta tietysti jo hiukan kulunut "Member of INWT" on ihan toimiva, ja taatusti herättää pelonsekaista kunnioitusta. Tiedän jopa että CIA on suorittamassa tutkimusta tämän salaperäisen kirjainyhdistelmän merkityksestä.
Myöskin muita allekirjoitukseen liitettäviä vaihtoehtoja ovat:
Nicce hoitaa
In Nicce We Trust
INWT
Ja itse saa keksiä lisää, pääasia on että viesti menee perille ja Nickelle ei ryppyillä.
Nicce näytti potentiaalinsa viimeistään sunnuntain Jokeripelissä. Ensi kesänä kun Zidlicky lähtee me tarvitaan johtavaa kiekollista pakkia. Nicestä on siihen, jos vielä ensi kaydella niin ainakin sitä seuraavalla. Mutta Nicce tarvitsee tukijoita mahdollisimman paljon, ja täten haen jäsenyyttä INWT-klubiin.
In Nicce We Trust!
aika epeli
31.12.2002, 16:07
Viestin lähetti Carlos
Meillä INWT:ssä on pyritty antamaan jäsenille mahdollisuus luovuuteen tässä yhteydessä
Nicce Hedberg Laukoo
Nicce Hedberg Lusikoi
Nicce Hedberg Liimaa (tekee "tomekit" tai muuten vaan eliminoi vastapuolen hyökkääjän)
Nicce Hedberg Laulattaa
Nicce Hedberg Liiskaa (vrt. "Liimaa")
Nicce Hedber Lataa
jne.
... siis tästä lähtien kamala möly ja kannustus: N-H-L, N-H-L!!!
Kävin pari päivää sitten luistelemassa Pukinmäen kaukalossa, ja aloin pelaamaan hokia kaukalossa vilisseiden pikkujätkien kanssa. Yhdellä joukkueessani olleista oli HIFK-paita päällä, joten utelin tältä jantterilta hänen mielestä parhaita HIFK-pelaajia. Kuin liukuhihnalta tuli mm. Pärssinen ja Zidlicky. Pelatessaan hän sanoi olevansa juuri kuningas Marek.
Minä totesin pelissä olevani tietenkin Nicce Hedberg, koska sanoin hänen olevan HIFKin paras puolustaja. Junnu ei ollut kuullutkaan Hedbergistä, eikä uskonut Nicken olevan mikään pelimies. Joten joka kerta kun tein maalin tai syötin häkin, totesin tälle tsuniorille pieni virne naamalla, että näin se Nicce Hedberg pelaa. Tätä jankutin koko ottelun ajan tälle Punanuttuiselle kiitäjälle.
Tarinan liikuttava pointti on se, että tunnin pelaamisen jälkeen tämä vaahtosammuttimen kokoinen pikkupeto muisti nimen, joka tulee vielä johdattamaan HIFKin mestaruustaistoon. Tuo nimi on Nicklas "Nicce" Hedberg.
Joten Carlos ja muut, älkää huolehtiko. Nicken kannustus ja häneen uskominen on leviämässä aina nuorimpiin petofaneihin asti. Aamen.
Hei,
Olen kahden- ja kolmenkympin välissä oleva Espoossa asuva IFK-fani ja toivoisin INWT-clubin ottavan mitä nöyrimmän jäsenanomukseni vastaan ja huomioivansa sen valitessaan uusia jäseniään.
Pienenä pohjustuksena anomukselleni haluan sanoa, etten ole enkä koskaan tule olemaan ÄTPPOMK-clubin jäsen siitä yksinkertaisesta syystä, että Pentti ei tosiaankaan ole minun kaverini ja hän todellakin on ansainnut osansa tönimisistä. (Huom. ÄTPPOMK: en töninyt, kerroin vain totuuden. Ei hevosenpäitä, kiitos.)
Ja miksi haluan hakea INWT-clubin jäsenyyttä? Tietysti siksi, että Nickckce pelaa IFK:ssa ja luotan vähintään sataprosenttisesti kaikkiin IFK:ssa pelaaviin pelaajiin. Oli kyseessä mikä tahansa pororajala, ahmatuominen, mattivuorio tai kujuhyttinen, niin haluan luottaa pelaajaan, enkä koskaan buuaa Omassa Joukkueessani pelaavalle pelaajalle. IFK:laiset rokkaa, oli ne sitten miten paskoja tahansa. Rok rok.
Lisäksi uskon, toivon ja haluan, että INWT-clubin jäsenyys lisäisi katu-uskottavuuttani vähintäänkin eksponentiaalisesti. Onhan Nickckckcke kotoisin kaupungista, jossa nykyään asun, ja tosi rok.
Olisihan se mahtavaa mennä johonkin paikalliseen huippuravintolaan in nicke we trust -mantraa hokien.
Parhain terveisin täältä moottoritien rampilta,
Healy
Snakster
31.12.2002, 21:53
Viestin lähetti Hiili
Ja miksi haluan hakea INWT-clubin jäsenyyttä? Tietysti siksi, että Nickckce pelaa IFK:ssa ja luotan vähintään sataprosenttisesti kaikkiin IFK:ssa pelaaviin pelaajiin. Oli kyseessä mikä tahansa pororajala, ahmatuominen, mattivuorio tai kujuhyttinen, niin haluan luottaa pelaajaan, enkä koskaan buuaa Omassa Joukkueessani pelaavalle pelaajalle. IFK:laiset rokkaa, oli ne sitten miten paskoja tahansa. Rok rok.
Hyvä ettet buua, mutta taisit nyt vahingossa tehdä ns. freudilaisen lipsautuksen. Oikeastihan IFK:laiset eivät ole koskaan paskoja.
-Kova, kovempi, Nicce
Viestin lähetti Snakster
Hyvä ettet buua, mutta taisit nyt vahingossa tehdä ns. freudilaisen lipsautuksen. Oikeastihan IFK:laiset eivät ole koskaan paskoja.
-Kova, kovempi, Nicce Et nyt ymmärtänyt tätä asiaa. Muiden joukkueiden pelaajillahan asteikko on nollasta sataan, kun IFK:lla se on sadasta kahteensataan. Sadan paikkeilla oleva pelaaja voi olla ns. paska, vaikka jossain muussa joukkueessa tämä olisi vähintään "loistava."
Snakster
31.12.2002, 22:05
Viestin lähetti Hiili
Et nyt ymmärtänyt tätä asiaa. Muiden joukkueiden pelaajillahan asteikko on nollasta sataan, kun IFK:lla se on sadasta kahteensataan. Sadan paikkeilla oleva pelaaja voi olla ns. paska, vaikka jossain muussa joukkueessa tämä olisi vähintään "loistava."
Aivan. Sorry etten heti tajunnut. Ymmärsin nimittäin, ettet buuaa paskallekaan IFK-pelaajalle, mutta ilmeisesti jaamme siis näkemyksen, että IFK-pelaajalle ei buuata, koska punaisessa paidassa pelaava ei voi olla paska. :)
Tästä päivästä lukien teillä on oikeus sanoa kuuluvanne INWT:n kunniakkaaseen jäsenistöön. Stand up and be recognised. :-)
Veli Iker, esimerkillistä toimintaa Nicce-aatteen puolesta. Lisää samanlaisia kansalaisalotteita, niin kohta kysellään että kuka helvetti enää haluaa T. Selänteen nimmareita, kaikkien huulilla on vain yksi nimi, The Bad H.
Päivä, jolloin Nicce nykäisee sen ensimmäisen maalinsa on lähempänä koko ajan, huomenna Turussa olisi erinomainen tilaisuus. Kenttä on iso, jolloin Nicce pääsee käyttämään erinomaista liikkuvuuttaan hyväkseen ja hassuttelee Elliotin lähimpään puhelinkoppiin.
Nimittäin tämä kunniallinen kerhomme unohti täysin miehen 25-vuotissyntymäpäivän eilen. Joten myöhästyneet synttärionnittelut täältä päin ja tsemppiä illan ottelun!
Nim. Machuldalle samanlaista pommia kuin Aallolle.
Pahoitteluni minunkin puolestani että tämä jäi noteeraamatta, mutta näin juuri A-K Hermusen alastonkuvan Hesarin kuukausiliitteessä, joten ymmärrätte että olen järkyttynyt, hyvin järkyttynyt, enkä kykene ajattelemaan kovin selkeästi nyt.
Enivei, sankarimme The Bad H on jälleen vuoden vanhempi, toivottavasti tästä tuli myös vuoden verran lisää yrmeyttä.
Paitselo
04.01.2003, 16:40
Mä kanssa: Happy Birthday Nicce!
Olkoon voima kanssasi (löytäköön voima sinut?), sinä veijari, sinä SM-liigan kovin poliisi heti Raimon jälkeen.
Älä nyt kuitenkaan kevätkaudella murskaa ihan kaikkien yli satakiloisten hyökkäjjien luustoja, annetaan edes HIUKAN mahkuja vastustajien isoille hyökkääjille kevään pleijareissa...
Hymiö, mikä se on?
Toisaalta Nicken syntymäpäivät ovat myös surullinen asia, sillä jokaisen ikävuoden myötä on eläkeikäkin vuoden lähempänä! Sydäntä oikein riipii ajatus, että joskus kaukaisuudessa kaukalosta on poissa "The Bad One", Nicklas Hedberg.
Ihan aluksi on huomioitava että sankarimme The Bad H tuplasi kauden pistesaldonsa kärppälauman kustannuksella eilen, ja pelasi tiettävästi muutenkin varsin mallikkaan ottelun. Hyvä Nicce, vi trast in juu!
Sitten kerho-asiaa:
Rosterimme tänään 8. Tammikuuta armon vuonna 2003.
INWT Perustettu 13.12.2002 klo 07.51 CET
Jäsennro Nimi Liittymispäivä
1. Carlos 13.12.2002
2. Brewer 13.12.2002
3. kaizu 13.12.2002
4. Nikke 13.12.2002
5. Iker 19.12.2002
6. punaiset_lasit 20.12.2002
7. cc_rider23 20.12.2002
8. Lalli68 20.12.2002
9. coolman 23.12.2002
10. Juhaht 28.12.2002
11. Snakster 29.12.2002
12. Trancezz 31.12.2002
13. bliktz 01.01.2003
14. Hiili 01.01.2003
Sen lisäksi ainoana kunniajäsenenä JHag, sekä ainoana hangaround -jäsenenä tant gredulin.
Alkuperäinen jäsentavoite oli 2 henkilöä mukaanluettuna äitini, mutta siitä huolimatta että hän meni puihin, meitä on jo kyllä vallan mahlottomasti. Nicce pelaa itsensä meidän mieliin ja sydämiin, luihin ja ytimiin.
Kaikkea hyvää arvon siskoille ja veljille kuluvaan vuoteen, olkoon Nicce vahva myös tulevaisuudessa!
tant gredulin
08.01.2003, 12:13
Tyydyn toistaiseksi hang-aroundiksi, vaikka meitsillä ei ole oikein mitään roikutettavaa. Saanko kuitenkin option täysjäsenyyttä varten? Vaikkei sitten tietenkään ole sitä jäsentäkään. Huoh. Vaikeaa tämä naisihmisen elämä.
Enivei, Nicke parentaa kuin pieni possu koko ajan. Tässä toteutuu fanius puhtaimmillaan, heikointa on kannustettu ja itseluottamusta kohennettu, Nicke uskoo nyt itsekin itseensä.
punaiset_lasit
09.01.2003, 11:00
Nyt kaikki INWT-klubin jäsenet lukemaan HIFK:n sivuilta uugen kolumni "Niilo Mainio", jos ette ole vielä sitä lukeneet. Siellä Nikke kertoo mietteitään mm. itseensä kohdistuneesta kriitiikistä. Eli tuonne ---> www.hifk.fi ja sieltä vasemmasta alalaidasta "uugen kolumnit" ja "Niilo Mainio". Nikke tulee ja jyrää vielä!
Nyt kaikki INWT-klubin jäsenet lukemaan HIFK:n sivuilta uugen kolumni "Niilo Mainio", jos ette ole vielä sitä lukeneet. Siellä Nikke kertoo mietteitään mm. itseensä kohdistuneesta kriitiikistä. Eli tuonne ---> www.hifk.fi ja sieltä vasemmasta alalaidasta "uugen kolumnit" ja "Niilo Mainio". Nikke tulee ja jyrää vielä!
Hyvä löytö veli punaiset_lasit! Todellakin käykäähän kaikki vielä lukemassa. Ja tuo kuva mikä siihen juttuun on tällätty! Jos tuohon pantaisiin numeron 6 tilalle 77 ja nimeksi vaihdettaisiin Rafalski, kukaan ei eipäilisi hetkeäkään etteikö The Rafu olisi kyseessä, niin on samat elkeet.
Hyvä Nicce, näytä niille!
Snakster
09.01.2003, 11:23
Hyvä juttu ja hienot mietteet. Erityisesti lämmitti tämä kohta: "Aika harvoin sitä tulee niin isoja jätkiä, etteikö jotain pystys tekeen."
Just näin. Way to go bad-H.
Jindebyne
14.01.2003, 16:36
Jep itsekkin luin tuon Uugen jutun ja ihan hyviä kommentteja Nicce laittoi. Ei mene kukaan läpi no matter how big he is :)
Tänään alkoi enkuntunnilla koulussa kutittamaan rannetta aivan julmetusti, ja kun oli raapinut valtimoni verille kutinasta, ajattelin, että tämä oli enne.. Tänään Nicce pamauttaa ensimmäisen börsän petopaidassa ja vielä Hartwall-Areenassa!
-IN NICCE WE TRUST-
Jos ei Nicce huomenna tee maalia niin mä pyydän eroa fani-klubista. Luulis et se vois luikerrella maalille kiekon kanssa, koska kukaan ei sitä kuitenkaan vartios niin kuin oikeita pelaajia.....
Viestin lähetti coolman
Jos ei Nicce huomenna tee maalia niin mä pyydän eroa fani-klubista.
Ettei vain brotha coolmanissa olisi hiukan gloryhunterin vikaa? :-) Ja Nicce tekee huomenna muuten 2 byyriä. Jatkoajalla.
Pyytäisin asioista tietäviltä tahoilta hiukan kommenttia Niccen tilanteesta. Alkaa olla selvää että meillä ei ole tilaa pakistossa, joten seuran vaihto taitaa olla selviö. Mikä olisi siis suunta tälle köyhän miehen Rafalskille, kenelläkään tietoja?
On meillä tilaa Nikelle koska nythän meillä on vasta pari pakkia eli Söde,Jere,potilas ja junnut.
Kultsi jää lammikon taakse ja Z lähtee sinne.
Kurvisella selän kesto on ?????
Nikke stunttaa Jereä tämän pelikieltojen ajan...... ja on halpa koska muut jengit maksaa penalle siitä että pitää sen meillä.
mielestäni velkaa olevan rafalski olisi parempi nimitys nicelle. Aina välillä Nicce tosin väläytteli ja pari kertaa teki melkein jopa maalinkin. Hyvää jatkoa uralle vaan, jossain muualla.
Tiedä kiinnostaako tämä ketään, mutta laitetaan tännekin, eli Hedbergin Nicce 'vahvistaa' salamien pakistoa ottelussa tutoa vastaan. Mikäs Nicen tilanne on? Eikö ole löytynyt seuraa, vai miksi mies mestikseen menee pelailemaan? En kyllä yhtään ihmettele, jos näin on.
Linkki artikkeliin (http://www.kirkkonummensanomat.fi/cgi-bin/tulostus.cgi?1462)
Nicce on ollut kesän alusta Ericssonilla duunissa (Kirkkonummella),
ja kolistellut päivittäin firman punttisalissa.
Olisko jo jäähdyttelemässä...
Viestin lähetti oka
Eipä ole jäähdyttelemässä. Eiköhän lähi-aikoina jotain tapahdu.
Viestin lähetti Nikke
Eipä ole jäähdyttelemässä. Eiköhän lähi-aikoina jotain tapahdu.
Tämän päivän Iltasanomissa luki että Hedberg olisi tehnyt sopimuksen Kirkkonummen Salamoihin.
Le Banner
21.08.2003, 16:37
Viestin lähetti oka
Nicce on ollut kesän alusta Ericssonilla duunissa (Kirkkonummella),
ja kolistellut päivittäin firman punttisalissa.
Pari päivää kannattaa myös pyhittää levolle.Tiedä sitten kuinka massiivinen Nicce nähdään missä ikinä sitten pelaakaan.
mirasane
12.09.2003, 17:57
Ei mene Nicellä hyvin. Hänen tryout-sopparinsa Salamien kanssa päättyi, eikä uutta annettu. Ei ihme, jos HIFK-fanit on saaneet harmaita hiuksia Nicen kurvailuista viime kaudella, jos kaveri kerran on tasoltaan sellainen, ettei mahdu edes mestisjoukkueeseen.
Viestin lähetti mirasane
Ei mene Nicellä hyvin. Hänen tryout-sopparinsa Salamien kanssa päättyi, eikä uutta annettu. Ei ihme, jos HIFK-fanit on saaneet harmaita hiuksia Nicen kurvailuista viime kaudella, jos kaveri kerran on tasoltaan sellainen, ettei mahdu edes mestisjoukkueeseen.
Tämähän johtuu ihan vain puhtaasti siitä, että Nicce on juuri valitsemassa parasta tarjousta niistä, mitä NHL-seurat ovat hänelle lähettäneet. Eli kohta nähdään, kannattaa S. Stevensinkin pitää pää ylläällä ens kaudella. Ja tänään Nicce tekee siis 3+2.
karel de groot
12.09.2003, 18:03
Kyselin tuolla rosterin puolella Nicen kohtaloa. Mies on kadonnut pelaajarostereista kokonaan. Kysymyksessä oli siis try-out Salamiin? Eikä jatkoa tullut...? Ei kieltämättä hyvin mene.
Ei kai Hedberg sentään ole kokonaan kiekkoa jättänyt ja siirtynyt Ericssoninille hanttihommiin?
Pistäkää viestiä jos kuulette uudesta try-outista tai sopimuksesta toiseen seuraan. Pahin pelkoni nimittäin on, että Hedberg on Penan "Plan B" jos joku puolustuspään hankinnoista floppaa...
Viestin lähetti karel de groot
Pistäkää viestiä jos kuulette uudesta try-outista tai sopimuksesta toiseen seuraan. Pahin pelkoni nimittäin on, että Hedberg on Penan "Plan B" jos joku puolustuspään hankinnoista floppaa...
Kunniakas järjestömme INWT on lobannut The Sir Penaa koko kesän vain ja ainoastaan tämän märän unen toteuttamiseksi. Toivo elää.
Viestin lähetti karel de groot
Ei kai Hedberg sentään ole kokonaan kiekkoa jättänyt ja siirtynyt Ericssoninille hanttihommiin?
Ei ole Nicceä näkyny Ericssonilla Elokuun lopun jälkeen, epäilen että on lähteny muille maille, täytyy kysellä kavereilta duunissa..
viestin lähetti mirasane
Tuskin yksi parhaista NHL:n ulkopuolella pelaavista puolustajista viitsii kovin pitkää sopimusta Mestikseen tehdä.
Joten eiköhän Nicce odottele että rapakon takana saadaan harjoitusleirit pelattua, ja siirry sitten valmiiseen NHL-joukkueeseen, josta on raakileet pudotettu pois.
Kuulin juuri suhteellisen luotettavalta taholta, että jatko Salamoissa oli Niken oma päätös. Eli herra itse ei halunnut jatkaa. Tiedä sitten aivan koko totuutta. Salamoiden pelejä nähneenä sanoisin, että kyllä Nikke olisi sinne mainiosti hyvin liikkuvana pelaajana mahtunut. Hänelle on tarjottu kuulemma myös muita paikkoja kauempaa, että älkääs nyt ihan dumatko. Kyllä hän pelipaikan löytää mutta toinen juttu on sitten mikä kelpaa hänelle.
Viestin lähetti spesu
Hänelle on tarjottu kuulemma myös muita paikkoja kauempaa, että älkääs nyt ihan dumatko. Kyllä hän pelipaikan löytää mutta toinen juttu on sitten mikä kelpaa hänelle.
Ihan vakavissaan jos puhutaan, uskon todellakin että Niccellä on vielä paljon annettavaa, myös SM-liigakiekossa. Ehkä hän voisi tehdä vaikka "Porkat", DEL-liigan kauttaa maajoukkueeseen 3-kymppisenä?
Kaikkia naurattaa taas ihan hirveästi, mutta kyllä, Nicce omaa potentiaalia, sanoisin jopa että paljon potentiaalia, ja jos hän vain jonain päivänä sinne lahjojen mukaiselle tasolle pääsee, niin kysyntää riittää kyllä paljon.
Varmasti kaikki muistavat jokusen näistä Nicken huippuväläytyksistä. Harvoin niitä tuli, mutta kun tuli, ne olivat tyylikkäitä suorituksia. Jokunen kiekon kanssa ylösnousu, jokunen alimpana pelaajana tapahtunut vastustajan karvaajan kahvillevienti, Tomekin tupla-seinälleheitto, Aallon lonkkataklaus, ja muuten vaan iloista liikkumista ajoittain.
INWT elää ja voi hyvin.
Nicce bongattu eilen Hankenilla. Ilmeisesti on aloittelemassa/jatkamassa opiskelijaelämää...
Jepp! Nicke nähty hankenilla... huhjen mukaan Nicke siirtyy HC Morjensiin, sen broidin Patrickin kanssa ja jatkaa opiskeluja... HC Morjens on 5:divarissa... miettikää pä sitä!
Viestin lähetti rsalven
huhjen mukaan Nicke siirtyy HC Morjensiin, sen broidin Patrickin kanssa ja jatkaa opiskeluja... HC Morjens on 5:divarissa Veikkaan että tulee vielä maitojunalla takaisin anelemaan pelipaikkaa HIFK:sta.
MC Nikke H. ("kuuma, kostea, hikinen; tänä yönä toimii kikka jokaikinen") esiintyi viikonloppuna SubTV:llä Tuomas Kytömäen(?) 'Yllätysvieras'-ohjelmassa. Kyseessä oli hieman vanha jakso, koska Nicce oli vielä IFK:n palkkalistoilla.
Joku perheenisä halusi yllättää lätkää pelaavat tenavansa, joten SubTV:n kuvausryhmä karautti heidän kotiinsa juttelemaan mukavia poikien kanssa ja hetken päästä ovelle ilmestyivät N. Hedberg ja Järvisen Turo. Juontaja Kytömäki kertoi asiantuntevasti, että "tässä ovat Niklas Hedberg Bluesista ja Turo Järvinen IFK:sta". Iso-Nikke korjasi heti kättelyssä, että "nykyään ollaan kylläkin molemmat IFK:n miehiä".
Nikke ja Turre pelasivat pöytälätkää näitä pikkupoikia vastaan (vissiin 8- ja 10-vuotiaat), eikä Niken otteissa ollut kehumista edes pöytälätkässä... Vaimo väitti, että Nikke on ihan hyvännäköinen mies(!). Ehkä sitä olis kuitenkin mieluummin perkeleen ruma ja kelpo pelimies kuin nätti ja paska, ainakin jos ammattina on jääkiekkoilija.
Huomasin vaan huokailleeni helpottuneena, että onneksi NH ei enää vaikuta IFK:ssa, ei sitä helvettiä kestäis einarikaan. Onnea valitsemallasi tiellä (Hanken), Nicce!
Johannes
25.09.2003, 22:45
http://www.vipers.mi.it/news.asp?idnew=512
No, mitäs täällä on. Nikke Hedberg Milanoon, onnittelut.
Onnea Nikelle!
Oikeasti, hieno homma että peliura saa jatkoa. Milanolaisilla mahtaa olla kovat odotukset, kun saavat riveihinsä suomalaispuolustajan, jolla on 218 SM-liigaottelua tilillään.
No, eipä siinä mitään. Rauta-Nikke täyttää luonnolisesti kaikki odotukset, ja rymistelee tiensä suoraan Milano Vipersin fanien sydämiin.
Juu onnittelut vaan täältäkin. Virityksiä miehellä kyllä on ollut jos jonnekin tuon Salamat-pestin kariutumisen jälkeen. Mutta äkkiä asiat tapahtuvat kun sikseen käy. Mies on nimittäin nyt jo Milanossa...
Viestin lähetti Iker
Onnea Nikelle!
Oikeasti, hieno homma että peliura saa jatkoa. Milanolaisilla mahtaa olla kovat odotukset, kun saavat riveihinsä suomalaispuolustajan, jolla on 218 SM-liigaottelua tilillään.
No, eipä siinä mitään. Rauta-Nikke täyttää luonnolisesti kaikki odotukset, ja rymistelee tiensä suoraan Milano Vipersin fanien sydämiin.
Milanolaiset saavat suomalaispuolustajan, joka teki ensimmäisessä maaottelussaan maalin!
Ja kyllähän Nicce fanien sydämiin tiensä löytää, naisten ainakin...
Onnittelut Niclakselle!
Näin se projekti etenee, poika hakee kokemuksia ja kovuutta, palatakseen goonien gooniksi .... onnea ja menestystä valitsemallesi uralle NIKKE !!
Takapiru
26.09.2003, 20:00
Arrivederci, Super-Nick!
Pidä etäisyydet pieninä ja AJA niitä kahden passin kanukkeja!
Niklas "Nicce" Hedbergin ura Italiassa on päässyt käyntiin. Takana on nyt kolme ottelua Milano Vipersin paidassa.
Tehopisteiden makuun Nicce ei ole vielä päässyt. Luotettavan kyseenalaiset huhut Italiasta tosin kertovat Niccen iskeneen jokaisessa pelaamassaan ottelussa tutut tehot 3+2.
Siinä missä kotoisessa liigassamme Nicce lukeutui kaukaloiden pienimpiin kavereihin, lukeutuu hän Milanossa suorastaan joukkueen "lihaosastoon". Alla pientä vertailua Vipers-joukkuetovereihin.
Niklas Hedberg: 177cm, 74kg
Gianluca Tomasello - 177cm, 74kg
Patrice Lefebvre - 170, 73
Andrea Molteni - 172, 70
Matteo Molteni - 174, 72
Scott Beattie - 174, 74
Edit: Hetkinen...
Pistepörssi ei tainnutkaan olla ihan ajan tasalla. Tarkempi tutkiskelu osoitti, että Milano onkin pelannut sarjassa jo viisi ottelua, ja edellisessä ottelussa Milano on voittanut sarjajumbo Egnan luvuin 2-11. Nicce on iskenyt siinä tehot 2+0, ihan oikeasti! Ottelussa on muuten ollut huikeat 153 katsojaa.
Ruoska siis puhuu!! Go Nicce.
Nicce kuvassa oikealla, #12. (http://www.vipers.mi.it/newgallery/v2ci28.jpg)
Hieno homma, että Nicce on päässyt jo maalienkin makuun. Toivotaan ehjää kautta ja huikeita peliesityksiä.
Viestin lähetti Iker
Nicce kuvassa oikealla, #12.
Juhuu. Mun nicci saa ihan uusia ulottuvuuksia!!
Se siitä Italian-reissusta, Hankeniltahan sen Niccen taas tänään bongasin. Kielitaitoiset varmaan setvivät sopimuskuviot täältä (http://www.vipers.mi.it/news.asp?idnew=545).
Viestin lähetti Idefix
Kielitaitoiset varmaan setvivät sopimuskuviot täältä (http://www.vipers.mi.it/news.asp?idnew=545).
Mä voin kääntää vähän alusta:
''Cambio nel roster dell'HC Junior Milano Vipers. Come previsto nella programmazione agonistica per la stagione in corso, Bruno Zarrillo e Niclas Hedberg hanno terminato il loro periodo di permanenza a Milano.''
Milanolaiset ovat taas käyneet vaihtamassa pikkurahaa tuulilasinpyyhkimiin. Meistä nyt on ihan sama, vaikka Nicce pelaisi Korsossa, kommentoi Bruno Zarrillo. Nicce ehdittiin tuntemaan Milanossa Hannu Terminaattorina, kunnes totesimme, ettei meillä ole käyttöä hänenlaiselleen tuhoajalle Milanossa.
Vasuppia, Nicce?
Eli mitä kuuluu sympaattiselle kiekkoikonillemme? Pettymys oli täällä nimittäin melkoinen, kun Nicce jätettiin paskamaisesti ulos juuri päättyneestä MM-turnauksesta. No, saipahan Summasen poika tuntea nahoissaan kohtalokkaan valintavirheensä, kun Kanadan karpaasit paiskoivat Suomen haavoittuvaa puolustusta ämpäriinsä.
Näinkö Nicce rakentaa tukevaa uraansa SM-liigassa ensi kaudella, vai siirtyykö mies jo tulevana syksynä "kotiinsa" NHL-jäille? Taalaliigassa Niccen perässä ovat kuulemma ainakin Anaheim, Atlanta, Boston, Buffalo, Calgary, Carolina, Chicago, Colorado, Columbus, Dallas, Edmonton, Florida, Los Angeles, Minnesota, Montreal, Nashville, New Jersey, NY Islanders, NY Rangers, Ottawa, Philadelphia, Phoenix, Pittsburgh, San Jose, St. Louis, Tampa Bay, Toronto, Vancouver ja Washington. Detroit ei kuulemma hae kiekollista puolustajaa.
Mutta mitä Nicce nyt tekee?
Viestin lähetti Iker
Mutta mitä Nicce nyt tekee?
on duunissa (taas) Erkkilässä ja tulossa petojen training-campille...
Viestin lähetti oka
on duunissa (taas) Erkkilässä ja tulossa petojen training-campille...
Sähän pilailet tuon training-campin kanssa? Jos et niin saamme kuitenkin kiittää onneamme ettei Pena tarjonnut suoraa diiliä...
Renegade
12.05.2004, 10:53
Taitaa Oka jauhaa sontaa, koska ainakin viimeisimmän tiedon mukaan Hedbergin työnantaja on aivan muu kuin Erkkilä..ja tuosta Training Campista sen verran, että ..nåjoo antaa olla!
Nicce pelasi käsittääkseni viime kauden kolmosessa Hernesaaren Näädissä. Ainakin rosterista löytyy, sen tarkempia tilastoja en tiedä. Keskittyy muutenkin käsittääkseni muuhun tulonhankkimiseen kuin kiekkoon.
Viestin lähetti E
Nicce pelasi käsittääkseni viime kauden kolmosessa Hernesaaren Näädissä. Ainakin rosterista löytyy, sen tarkempia tilastoja en tiedä. Keskittyy muutenkin käsittääkseni muuhun tulonhankkimiseen kuin kiekkoon.
Nicce pelasi tosiaan kolmosessa, tuossa joukkueessa pelaa jonkun verran Kauppiksen opiskelijoita. Ja Nicce on kyllä minun ymmärtääkseni keskittymässä opiskeluihin...
OldTimeHockey
13.05.2004, 15:58
Viestin lähetti Renegade
Taitaa Oka jauhaa sontaa, koska ainakin viimeisimmän tiedon mukaan Hedbergin työnantaja on aivan muu kuin Erkkilä..Niin, ehkä se työnantaja onkin Erkkilän sijasta Kekkilä - Nicellähän on meinaan loistavat näytöt siitä, miten armottoman duunin lopputulos on pelkkää p****a...
Nicce oli aikoinaan jännä pelaaja. Hänen pelityyli oli nautittavaa, ja hän todella miellytti sekä Bluesissa että HIFK:ssa, vaikka ei loistanut. Sääli ettei homma toiminut, mutta toivotaan että Nickekin nousisi takas arvoiseensa sarjaan.
Tronicle
03.12.2004, 21:03
Piti Tämäkin ketju kaivaa esiin, kun kuulin että nikke on palannut. Ja paluun nikke tekee mielenkiintoiseen seuraan nimittäin Hernesaaren Näätiin!!! joka pelaa ilmeisesti 3. divarissa ;)
Nyt sille nikelle kunnon treeniohjelma ja se pelaa ensi kaudella taas HIFK:n 1 pakkiparissa parinaan "Poro" Rajala!!
(tähän hymiöitä tarpeen mukaan)
INWT!
edit.
hieno säätöä...
aika epeli
03.12.2004, 21:05
Viestin lähetti Tronicle
Ja paluun nikke tekee mielenkiintoiseen seuraan nimittäin Hernesaaren Näätiin!!! joka pelaa ilmeisesti 4. divarissa ;)
Onnea. Ja perään (toistuvat) syvät ihmettelyt siitä, että hemmo oli, ei niin kauan aikaa sitten, IFK:n rosterissa.
Viestin lähetti aika epeli
Onnea. Ja perään (toistuvat) syvät ihmettelyt siitä, että hemmo oli, ei niin kauan aikaa sitten, IFK:n rosterissa.
Syvimmät ihmettelyt tosiaan. Nyt on löytynyt sopivampi sarjataso tälle kukkakepille, joka laahasi koko kauden tekemättä maalia ja lähes tuhosi Pasi Saarisen uran HIFKissä. Eräs paskimmista hankinnoista kautta aikojen. Ja turha vetää mitään Jonni Vauhkosia samalle viivalle, Jonnissa, Podossa, Junkassa etc. oli sentään kokoa ja massaa, luoja nähköön. Ja Vauhkonen teki jopa maalin.
edit: fiilausta
vBulletin v3.8.6, Copyright ©2000-2013, Jelsoft Enterprises Ltd.