PDA

View Full Version : Uusi Suomi-sarja porukka "Salamat"!

kohottaja
22.04.2002, 15:33
Tänään ilmestyneessä Jääkiekkolehdessä oli juttu, että Kirkkonummen uuteen halliin olisi siirtymässä entinen EPS:n porukkka, joka siis muuttaisi Kirkkonummelle. Nimeksi tulisi "Salamat".

Hankkeen puuhamiehenä on itse "Finnish Flash" eli Teemu Selänne. Hän on myös seuran taloudellisena tukijana ja tarkoituksena olisi nousta Mestikseen jo kaudelle 2003-2004.

Filmaaja
22.04.2002, 17:25
Sittenhän me nähdään kun Diskos-salamat pelaavat mestikseen pääsystä oikeen kilpaa :D

Diselläkään ei ole muuta tavoitetta kun nousta takaisin sinne minne se kuuluukin eli mestikseen.

EDIT: unohdin kysäistä, että onko tietoa EPS:n nettisivuista. Jalkapalloa kyllä kyseiseltä seuralta löytyy ?

Mane
22.04.2002, 19:05
Siinä mallia Bluesille ja Pelicansille nimestä joka ei ole uskomattoman typerä sekä samalla yleinen naurunaihe.

Suomi-Salama
03.05.2002, 18:55
Hitto, mun on varmaan kanssa ryhdyttävä seuraamaan Suomi-sarjaa... ;)

Euro71
03.05.2002, 20:07
Aargh - ei olisi Hokin hyvä jäädä jumbosijoille, Diskos ja "Salamat" vaanimassa päänahkaa... Toivottavasti Kajaanin pojat saavat pidettyä mes... mes... divaripaikkansa kauemmin kuin yhden kauden.

petsari
04.05.2002, 13:07
Pitäneekin alkaa seuraaman ko. sarjaa vähän useammin, ei nimittäin ole kovin pitkä matka ko. hallille. "Salamat" Mestikseen, ja sitten isompien kimppuun :)

PS. Mitkä ovat mahdolliset Salamien vastustajat Suomi-Sarjan lohkossa (etelälohko ?)

Filmaaja
04.05.2002, 13:53
Joko on tiedossa mikä on Teemu Selänteen panos ex. EPS:n joukkueessa?

Kuinka suuri on tämä "taloudellinen tuki" ja miten paljon hän itse touhuaa ns. "puuhamiehenä", vai onko kyseessä vain pelkällä nimellä puuhailua?