View Full Version : Kännykkäsi soittoääni?
..tai vaihtoehtoisesti soittoäänet?
Omaan 8210:iin mahtuu "vain" viisi omaa soittoääntä. Ne ovat seuraavat:
-Gigi D'Agostino: L'Amour Tourjours (pääsoittoäänenä)
-Kim Wilde: Cambodia
-Scooter: Back In The U.K.
-E-Type: Arabian Star
-MacGyver Theme
Ja hyvin toimivat :)
Ei ole kännykkää, joten ei siten soittoääniäkään....
Animals: House of the Rising Sun
Jukka Koivisto: Lukkolaulu
Europe: Final Countdown
Black Sabbath: Paranoid
Näitä sitten vaihtelen tarpeen vaatiessa. Nyt on tuo Animals kova sana.
CKY-96 bitter beeings
Metallica-Harvester of sorrow
- Master of Puppets
Slipknot-Wait and Bleed
Cartman-Kyle's mom....
Erkki Liikanen - Lätkä Lentää
Toistaiseksi minulla on Nokia 7110 ja seuraavat neljä tilattuna (en käytä viidettä):
Knight Rider- theme
Eurhytmics: Sweet dreams
The Offspring: Kid's aren't allright
Juice Leskinen: Syksyn sävel
Soittoäänivillitys on kadonnut aikoja sitten. Jos keksin/löydän uuden hyvän tonen, saatan ottaa sen. Logona on ollut jo vuosia Batman-logo.
We are the kings
Veikko Nieminen
Ritari ässä
Larry (tuo vanha hauska peli)
Naurava kulkuri
Peter Gabriel - Sledgehammer on ollut kännykän soittoäänenä koko ajan. Voisihan sitä vaihtaa joskus, mutta saa nyt nähdä.
Demon Allbran
31.03.2002, 15:03
Juuri nyt on käytössä Musen Plug In Baby. Se on "itse sävelletty", eli kopioin nuotit netistä. Sen verran hyvä tuo on, ettei vaihtaakaan viitsi ihan heti.
Baritoni
31.03.2002, 15:04
ja Taiteilijaelämää on soinut niin kauan kuin olen nykyisen 6150-luurini omistanut (2,5 v). Köyhänä kommunistina en ole vieläkään raatsinut investoida useampia biisejä hyväksyvään allofooniin.
B
ps. Huuhaa, alat vaikuttaa entistäkin vähemmän tavalliselta kaduntallaajalta. Etanoli on muistaakseni pannassa ja liikkuvaa televiestintäkään et omista...
CMX - Matti
Pink Panther Theme
Pokerin tuplausääni
Fanfaari, lätkäkatsomoistakin tuttu dyt-ty, dyt-ty, dyt-ty, dyt-ty-tyyy
Bond Theme
Käytössä on tällä hetkellä fanfaari. Pokeria ja Bondia en ole ainakaan vielä käyttänyt ollenkaan. CMX:ää lukuunottamatta imuroin nuo kaikki viime tipassa edesmenneestä Ioboxista, kun piti jäljellä olevia krediittejä johonkin tuhlata.
Monia on ollut, tässä parhaimmat:
Suuri ja Mahtava Neuvostoliitto
Ismo Alanko Säätiö - Värityskirja
Hassisen Kone - Levottomat jalat
Pohjannaula - Jääkannel
Vangelis - Conquest de paradise (tai mikä lie)
Tällä hetkellä on tämä sävelmä, joka soi aina Jenkkien propaganda-elokuvissa sotilasparaateissa, olisikohan sen nimi jotain "When Johnny goes marching home" tai jotain, Yö on esittänyt kappaleen nimellä "Sankari palaa sodasta".
Olen aika viitsimätön; soittoäänenä on "Menuet". Ulkoilma-asennossa "Den glider in".
finnjewel
31.03.2002, 15:35
Pidin ensi alkuun soittoääniä aivan huuhaana, mutta onhan persoonallinen soittoääni ihan käyttökelpoinen jos oleskelee paljon julkisissa tiloissa; ei tarvitse turhaan korvia lotkauttaa kaikkiin lurituksiin, joita muiden paikallaolijoiden puhelimista kuuluu.
"Rawhide" eli "Lännen Tie" -länkkärisarjan tunnussävel on itselläni soittoäänenä. Vaihdan jos kuulen sen jonkun muun luurista.
Nämä käytössä tällä hetkellä:
Kingston Wall: And I hear You Call
Monkey Island Theme
Tohtori Sykerö
Itchy and Scratchy Theme
SÄLLI 85
31.03.2002, 15:43
3330 löytyy taskusta ja kännykästä löytyy soittoäänenä: Petri Nygård(ia)
Kännykästäni ei löydy soittoääntä, sillä se hälyyttää minua vain piippauksella ja värinällä... toisinsanoen VIHAAN kännykän pirinää ja pärinää!
girlzilla
31.03.2002, 15:55
Hmm...Mitäs täältä löytyy:
-Village People:In the Navy (kun joku perheestä soittaa)
-Peipon laulua (kun joku kaveri soittaa)
-Oma sävellys "Ihme luritus" (kun joku jolle en halua vastata soittaa)
-Rocky Theme:Gonna Fly Now (kun joku jokerifaniystävä soittaa)
-Killer:All I want (yhdellä tietyllä kaverilla)
-Hot Chocolate:You sexy thing (lue ylläoleva)
-Love is All around (yhdellä IHANALLA kaverilla!:))
Yllättäen ehkä Touch and go... toisena löytyy toi Umba lumba elokuvasta Jali ja suklaatehdas.
Let's play hockey - silloin kun jaksan pitää ääniä päällä
Iron Maiden:
-Afraid to shoot strangers
-Wickerman
-Trooper
eivät soi koskaan vaikka valikossa ovatkin
Yleensä ei vain värinä on päällä ja äänet pois.
punaiset_lasit
31.03.2002, 16:19
Black Sabbath: Iron Man. Eipä tuo kyllä paljoa soi, koska pidän puhelintani 90% äänettömällä (mutta tietenkin värinähälytyksen päällä :))...
Mari Rantasila-Vain Rakkaus
Yö-Joutsenlaulu
Yö-Särkynyt Enkeli
Yö-Tia-Maria
Särkynyt Enkeli on yleisääni ja muut ovat tietyille henkilöille. Yleensä on kyllä värinähälytys päällä.
"Men behaving badly".
Välillä tilanteen mukaan "Hunajata".
liverpool
31.03.2002, 18:11
Nightwish- Over the hills
nedomansky
31.03.2002, 18:40
Sinä lähdit pois.
Viestin lähetti Baritoni
ps. Huuhaa, alat vaikuttaa entistäkin vähemmän tavalliselta kaduntallaajalta. Etanoli on muistaakseni pannassa ja liikkuvaa televiestintäkään et omista...
Nimenomaan. Olen itsekin huomannut.... :D
Kahvia, enkä teetäkään en muuten juo. Pahaa molemmat. Lisäksi ajokortti ja autot ei kiinnosta, joten ajokorttia en ihan heti hanki, kun en sillä mitään tee. Ja armeijankin/siviilipalveluksenkin vältän.
Kyllä kännykän ehkä tässä keväällä vielä hankin, vaikka enpä sillä kyllä juurikaan mitään tee.
Jack Daniel's
31.03.2002, 21:14
mun 3210:n ei mahdu kuin yksi oma soittoääni. Ja se on AC/DC - Hard as a rock
McGyver se olla pitää.
di-di-di-di-di-di-di-di-dii di-di-dii..
Neljä Ruusua - Valuva taivas
Nightwish - Over the hills and far away
Öääähh - Pennitön (näin eurojen tultua erittäin ajankohtainen)
Mikko Leinonen - Heimo
Hmmmm - Säkkijärven polkka
Amiga 500 - Bubble bobble
Luonto kutsuu - Kalalokki
Öööh, aika persoonallinen puhelin?:rolleyes:
Pelisilmätön
31.03.2002, 22:06
Terminator 2 theme
Men behaving badly
Seindfled
Guns n´Roses: Sweet child of mine
We are the kings
Minullapa onkin aivan hassunhilpeä Kauniit ja Rohkeat & Dallas mix. Naurattaa aina kun puhelin soi. Itse olen Erkkaan sen säveltänyt, lähes.
Oikeassa elämässä käytän kyllä ihan peruspirinää, jossa korkeita ja matalia ääniä sekaisin.
The Rock
31.03.2002, 22:09
AC/DC: Hells Bells
AC/DC: Big Gun
AC/DC: Back in Black
WWF: The Rock entrance song :D
Supreme -->-->-->-->-->--> Robbie W.
Kauppaopiston naiset-->--> En muista...
Over The Hilss -->-->-->-->-> Nightwish
Maammelaulu-->-->-->-->--> Kuka tahansa...
Ajetaan me tandemilla-->--> En muista tyypin nimee...
Hey beby-->-->-->-->-->--> En muista myöskän tätä...
:D :p :eek:
Kyllä se on se Let's play hockey...
tai toinen on kun äiti soittaa niin tulee pokeria... voi tulla ihan mitä vaan
Espoon Siniset
31.03.2002, 22:48
Stompin' Tomin The Hockey Song on mun kännykässäni ollut jo jonkin aikaa, ja muita ei ole tällä hetkellä käytössä.
Kalkun rusakko
31.03.2002, 23:21
Viestin lähetti girlzilla15
Hmm...Mitäs täältä löytyy:
-Village People:In the Navy (kun joku perheestä soittaa)
-Peipon laulua (kun joku kaveri soittaa)
-Oma sävellys "Ihme luritus" (kun joku jolle en halua vastata soittaa)
-Rocky Theme:Gonna Fly Now (kun joku jokerifaniystävä soittaa)
-Killer:All I want (yhdellä tietyllä kaverilla)
-Hot Chocolate:You sexy thing (lue ylläoleva)
-Love is All around (yhdellä IHANALLA kaverilla!:))
Ai, soitteleeko Törmäsen Antti sulle usein?
Ring-ring. Taitaa olla tällä hetkellä yksi persoonallisimmasta soittoäänistä. Miten ihmeessä joku voi muistaa kuusi soittoääntään ulkoa? Kun itselläni oli enemmän kuin kaksi soittoääntä, soi puhelin välillä tolkuttoman kauan, kun en tajunnut sen olevan oma.
Man behave badly
Metallican Enter Sandman
Motorhead: Ace of spades
MacGyverin teema
Uuno on nro 1
Love And Marriage, eli pulmuset ( kun muija soittaa)
let´s play hockey ( kun kamraterna soittaa)
Löytyyhän noita 3310:sta jonkun verran:
Farout (http://scully.mtv3.fi/msc/palvelut_mobiili2001popup?sivu=Soittoaanet&val=FAROUT&data=Far+Out&target=http%3a%2f%2fwww%2emusiikkiasema%2efi%2fsoi ttoaanet%2fu%2fmid%2fFar%5fOut%2ewav)
Bonanza
Lätkä lentää
Nightwish-Over the hills and far away
Limp Bizkit-Mission Impossible II theme
Smoerrebroed
01.04.2002, 13:13
Yleisenä soittoäänenä huonohko versio Live is Lifestä. Sitten pari muuta, kun joku tietty henkilö soittaa. Usein vaan on kännykkä äänettömällä, kun on niin paranoidinen, että joku "ei-tuttu" soittaa. Ehm. Öö joo.
C5-Jarppa
01.04.2002, 13:15
Tietysti kännykässä soi SE ON SIELLÄ -tunnari.
Sitä on kiva kuunnella samalla kun juo pussikaljaa ja ajelee traktorilla ympäri kartsaa, niin ja bongailee lettipäisiä maitotyttöjä...Sehän meillä nappiverkkarimiehillä on tapana täälläpäin.
Kolmen viikon päästä täytyy ilmeisesti lähteä "kylälle" ilman Fiatagria, kun on ne monipäiväiset juhlat "pojan" ja poikien kaa.
kangaroo
01.04.2002, 14:11
Up Around the Bend
Puuha-Pete
Inspector Gadget
joku muukin, jota en nyt muista...
Kysytään tässä samalla nyt sitäkin, että onko Teillä kännyköissänne jääkiekkoon liittyvää värikuorta, vai onko värikuorta ollenkaan?....
Monta eri tuosta puhelimesta löytyy mutta se yleisin on
Nylon Beat : Anna Mulle :D
Kertokaapas joku hyvä sivu, mistä löytyy paljon ja monipuolisesti rock-soittoääniä!
Kaikenmaailman haksut, jippiit, zedit ja mtv3-kotisivut on koluttu ja valikoimat ovat näillä sivuilla olleet, sanotaan nyt vaikka että suolesta.
Erityisesti Teddy And The Tigersin - Put On Your Dancin' Shoes lämmittäisi mieltä kännykän soittoäänenä.
Viestin lähetti Ande
Kertokaapas joku hyvä sivu, mistä löytyy paljon ja monipuolisesti rock-soittoääniä!
Hmm.. No ainakin www.jippii.fi ja sieltä viihde -> soittoäänet ja valitse sieltä "rock"-kategoria. Sieltä ainakin löytyy suht kattavasti noita soittoääniä. Ja saa kuunnella ennen kuin tilaa.
Multa löytyy...
Limp Bizkit: My Way
Metallica: Unforgiven
Guns 'n Roses: Sweet child of mine
Sit se lätkätunnari: tididi titti dii...
Yö - Kuorotyttö
Queen - Innuendo
Sillanpään Marssilaulu
CMX - Matti (varattu duunikavereille)
(Heikki Nurmio) Jääkärimarssi
Soivat hiljaisella ettei ketään häiritse jos en ole puhelimen vierellä. Yleensä kuitenkin äänettömällä ja värinällä.
Käytän pelkästään Frendien tunnusmusiikkia soittoäänenä,jotta ymmärrän soivan puhelimen ovan minun.
Viestin lähetti Oloneuvos
Vieroitusoireiden välttämiseksi Hunajata hunajata.
Minullakin on kakkosäänenä. Oletko muuten kuullut Turkuhallisssa sen TPS:n uuden kannatushuudon: "Haloo!" 5000 katsojan suusta?
Oloneuvos
01.04.2002, 21:45
Viestin lähetti Jet Ace
Minullakin on kakkosäänenä. Oletko muuten kuullut Turkuhallisssa sen TPS:n uuden kannatushuudon: "Haloo!" 5000 katsojan suusta?
Taisi olla saaristossa kirkkaat "vedet"? :D
Mulla on tällä hetkellä ainoa käytössä oleva soittoääni Safri duon "Played alive". En mä mikään fani ole, mutta se soittoääni kuulosti vaan kivalta. Mun serkulla on Bon Jovin "One wild night" mutta sitä ei tunnista siksi biisiksi Erkkikään, hienon kuulonen sävellys kuitenkin.
BigRedBob
02.04.2002, 00:44
Eri soittajille eri ääniä, esim. Bonanza-tunnari, Jackass-tunnari ja Slayerin "Raining blood".
Guns n Roses: Sweet child o mine
Ollut niin kauan kuin mahdollista eli otin heti kun oli saatavana.
Loistava riffi kertakaikkijjaan.
pelimanne
02.04.2002, 06:24
Tassa muutama soittoaani mita sielta puhelimesta on vuosien mittaan loytynyt:
-Stratovarius: Black Diamond
-1492
-Jaakarin marssi
-Sukkulaa veenukseen
-Eric Clapton: Layla
Oma suosikkini on 1492, jonka jalkeen tulee Layla. Muutamalla kaverilla on ollut ATC: Around the world, joka on mielestani erittain hyva.
No nyt on tälläkin jätkällä kännykkä! Ja tietysti Ilveksen kuorilla.
Soittoäänet:
NHL:n tunnelman nostatus -urut="Tidititittitii"
Weeping Willows: Touch Me
Rammstein: Du Hast
Rainbow: I Surrender
Arsenal -sävelmä
Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus: Surupuku
Paras kuitenkin on ehkä kuitenkin tällä hetkellä yleisenä soittoäänenä minulla oleva Timo Kotipelto: Beginning.
Sitten viime kyselyn on meikäläisen äänet muuttuneet seuraavasti:
-Gigi D'Agostino: L'Amour Tourjours -> Eminem: Rock Bottom
-Kim Wilde: Cambodia -> Solid Base: Ticket To Fly
-E-Type: Arabian Star -> Janne Hurme: Tinasormus :p
-Scooter: Back In The U.K.
-MacGyver Theme
Ja Rock Bottom jyrähtää pääsoittoäänenä.
Ja onnittelut Huuhaalle kännykän johdosta :)
Matti Koskinen
16.05.2002, 17:03
Minun 3310:ssä on seuraavat soittarit
Pink Panther (vaaleanpunainen pantteri)
We Are the Champions Queen
Rocky (myös jokerien maalilaulu)
Smoothcriminal (se bändi jota en muista nimeltä)
Alivepod POD
Knight Rider (Ritariässä-theme)
Itse asiassa ykkössoittarini vuorottelee tämä rocky ja ritariässä. Kaikki näistä on hyviä, mutta ne on ylivoimaisia.
:p
Aina niin ajankohtainen Kulkuset. Kyseinen soittoääni on vielä maksimaalisen ärsyttävyyden saavuttamiseksi soitettu niin huonosti, kuin se tunnistettavuudesta tinkimättä vain voidaan soittaa. Varsinkin täpötäydessä ruuhkabussissa "soittixeni" toimii (vihaisten)katseidenkerääjänä, jonka aiheuttamasta sosiaalisesta paineesta huolimatta vaihdan sitä vasta ensilumen sadettua, jolloin on vuorossa "Jo joutui armas aika".
Nyt pistää kyllä niin vihaksi, että lähtee vihainen naama.
:mad:
Saatana!
Viestin lähetti Arnold
Ja onnittelut Huuhaalle kännykän johdosta :)
Kiitti, kiitti. Onhan tätä jo odotettukin.... :D
Seuraavat kaksi:
Coca-Cola theme (se allways cocacola...)
Uncle Fucker (southparkista)
Uutisvuodon tunnarista se "piipitys". Musikaalinen frendi sävelsi sen, itselläni ei taito riittänyt.. :)
SaiPan maalilaulun aion hankkia heti ensi lätkäkauden alussa puhelimeeni, jolloin liitän sen sitten SaiPa-käyttöprofiiliini, joka on siis aina hallilla käytössä.
Lisäksi olen säveltänyt itse puhelimeeni jonkun aivan käsittämättömän pimputuksen, joka soi aina silloin, kun joku sellainen henkilö, kenen soittoa minun ehkä pitäisi pelätä/varoa soittaa.
Titiyo- Come Along
On ollut jo hiukan kauan, mutta ei ole varaa vaihtaa.
Viikate - Kulkurin iltatähti
MA Numminen - Minä soitan harmonikkaa
Turos hevi gee - Peeniskateus
Matti ja Teppo - Näitä polkuja
Problems - Katupoikien laulu
I only want to be with you
Oi niitä aikoja
Löytyy ainoastaan Halloween-theme.
Vain Men behaving badly, jokin sorttinen kipale minkä nimenä on hifk, Ac/Dc tnt ja juicen sika!
Nyt soittoäänenä on tuo eka!
Ja kun vanhenpani soittavat, aina pe tai la iltana kun olen radalla, niin Merry Xmas!
Seuraavat äänet 3310:aan löytyy:
- CCR: Up around the bend (yleisääni)
- Eric Clapton: Layla (pikkuveli)
- AC/DC: Back in black (pelikavereita)
- Rolling Stones: Satisfaction (koulukavereita)
- Eagles: Hotel California (vanhat ihmiset)
- Eminem: The real shim shady (pari kaveria)
- Pulkkinen: Ruusulaulu (Pulkkis-fani kollega)
Nyt soi "All the young dudes" by Mott The Hoople
Ja varastossa on minullakin se GnR:n "Sweet child of mine"
Öh, tuota. Täällä hieman sekoitetaan käsitteet säveltäminen ja kopioiminen. Jos siirrät valmiin sävelmän, vaikkapa Villihevosia-biisin;) by Martti Heikkilä ns. korvakuulotekniikalla eli muistelet kuinka biisi menee ja haet sen kännykän koskettimistosta, niin et todellakaan sävellä. Vaan kopioit valmista sävellystä. Musikaalisuutta vaatii sekin, tosin.
Säveltäminen on originaalin luomista. Miksikö valitsin esimerkiksi juuri iki-ihanan Villihevosia-biisin, joka on ollut hyvin esillä eräässä toisessakin ketjussa? No siksi, että biisin säveltäjä Heikkilä, joka on muuten Hanna Ekolan veli, kertoi jossain haastattelussa, että hän ei anna lupaa operaattoreille tehdä biisistään soittoääntä. Voi harmi. Se olisi varmaan kolmen yleisimmän joukossa;) Joten Villihevosia-schlaageri täytyy itse hahmotella kännyynsä, jos tai siis kun sen haluaa.
Tässä meikiksen soittoäänisetti:
Theme from Psycho - Bernard Herrman TUNTEMATTOMAT
Thunderbirds are go - tv-tunnari KAVERIT
Ghostbusters - Ray Parker Jr. VILTISSÄ
NFL on Fox - tv-tunnari VILTISSÄ
Mission Impossible - Lalo Schifrin TYÖASIAT
Lisäksi soittajaryhmän "voi vi**u" soittoäänenä mosquito, joka kuvaa näitä soittajia erinomaisesti.
Viestin lähetti JHag
Nyt soi "All the young dudes" by Mott The Hoople
Mistäs sen löysit. Loistobiisi, nyt iski nostalgia.
Tietenkin se ainoa oikea alkuperäinen pärinä (ring-ring-ring). Koska kukaan muu ei käytä sitä, niin tietää aina että se on oma joka puhelin soi.
tsei_tsei
17.05.2002, 00:16
Soittoääniä valitessa yritän aina etsiä sellaisia, joita ei joka kaduntallaajalla ole. Kerran olen tainnut tehdä poikkeuksen. Lisäksi soittoäänen pitäisi toimia edes jotenkin piipityksenä. Ihmettelen miltä joku Rammstein kuulostaa kännykänpiipityksenä? Tällä hetkellä puhelimessa on seuraavat:
Super Mario Brosin luolakentän musa. Toimii ihan hyvin, mutta jotenkin niin hiljainen ja lyhyt, että ei oikein meinaa kuulla puhelimensoittoa.
Super Mario Bros kakkosen teema. Toimii ihan ok, mutta ei herätä toi tunnusmusiikki niin paljon tunteita, joten käyttämättä jää.
Suuri ja mahtava Neuvostoliitto. Tämä oli se poikkeus. C.C.C.P. ja sirppi ja vasara olivat vielä logonakin jokin aikaa sitten. Piti vaan vaihtaa, kun kaverilla oli sama ja muutenkin tämä on turhan yleinen.
Prodigy - Mindfields. Harvinainen ja toimii hyvin soittoäänenä. Vaihdoin pois oikeastaan vaan kyllästymisen takia.
Fatboy Slim - Right here right now. Toimii myös hyvin soittoäänenä, mutta eipä ole tullut käytettyä. Hommasin joskus, kun sain ilmaiseksi. Ei sitä oikein kehtaa mitään Fatboy Slimiä soittoäänenä pitää. Luulevat vielä joksikin faniksi.
Tehosekoitin - Maailma on sun. Tätä käytin hetken, mutta ei oikein toimi hyvin soittoäänenä. Mielestäni menee vielä jotenkin väärin tää soittoääni. Voi toki olla, että instrumenttien ja laulun puuttuminen vääristää liikaa.
Röyksopp - Eple. Tämä on käytössä nyt. Toimii kohtuullisesti soittoäänenä, mutta ei ihan parhaalla mahdollisella tavalla. Kellään muulla en ole tätä vielä kuullut, jos kuulen, niin taidan vaihtaa.
Ritari ässä on ollut nyt puolisen vuotta.
Saa ollakin. Yllättävän vähän on tuota muilla kuullut vaikka se onkin ollut erilaisten TOP listojen kärkinimiä.
Aiemmin halusin ehdottomasti Kauniit ja Rohkeat soittoäänen, mutta ei semmoista kunnollista oikein löytynyt. Olisi ollut varsin hauska.
pernaveikko
17.05.2002, 04:38
Viestin lähetti tsei_tsei
Suuri ja mahtava Neuvostoliitto. Tämä oli se poikkeus. C.C.C.P. ja sirppi ja vasara olivat vielä logonakin jokin aikaa sitten. Piti vaan vaihtaa, kun kaverilla oli sama ja muutenkin tämä on turhan yleinen.
Onko ollut mistä lähtien yleinen? Frendi sävelsi itselleen luuriin joskus kauan sitten (pari tuntia siinäkin meni), mistä lähtien niitä nyt onkaan saanut itse säveltää. Sillon se ainakin oli huikea eikä sitä missään todellakaan kuullu.
Mulla on soittoäänenä Britney Spears, olen armoton fani ja livenäkin on nähty... (oli pakko lisätä:cool: )
Puhelun tullessa kännykkäni lurittelee Leisuresuit Larry peleistä tutun "For your thighs only" sävelmän.
Valitettavasti vain kännykkää vaihtaessani menetin sen useampi vuosi sitten löytämäni paremman sovituksen ja nykyisestä jotenkin vain puuttuu originaalin laahaava "sleazy" -tunnelma. Noh, ehkäpä se toinenkin versio vielä joskus jostain löytyy...
Voi vitsi. Leisure Suit Larryn musa olisi loistohomma.
No, mulla on Futuraman tunnusmelodia.
Yleensäkin vaihdan tota musaa silloin kun puhelintakin.
Ja toisaalta 9210 soittaa väärin useimmat tilattavat äänet. 9110:lla soittoääniä pystyi muokkaamaan itse, 9210:lla ei.
Eli vanhalla kommukalla tuli itsekin sävelleltyä, tai siis siirrettyä soittoääniksi omia lempibiisejä
Taito-Ojanen
17.05.2002, 09:30
3210:ssa on Muppet Show'n tunnari, eikä värikuoria ole. Tylsät harmaat vaan.
undertaker
17.05.2002, 10:28
tähän aikaan vuodesta tietenkin Gyllene Tiderin Sommartider!
polvipetteri
17.05.2002, 10:32
Näillä soi tänään:
1. Eddie Van Halenin Eruption-soolo
2. Merrie melodies
3. Muppet Show
4. Ghostbusters
5. Vuorenpeikkojen tanssi
Viestin lähetti Bast
Mistäs sen löysit. Loistobiisi, nyt iski nostalgia.
Hain Jippiin sivuilta, muistaakseni. Käyhän tsekkaamassa. Siellä on jopa oma osasto "70´s"
fullkelson
17.05.2002, 10:38
Jay-Z : Just wanna love you babe
ja
Cypress Hill : Rap Superstar
ja MacGyver löytyy itse sävellettynä...
Deep Purple: Sometimes I Feel Like Screaming
Kungfu girl - Eli tuo J.C. vaateketjun mainoksissa oleva japanilais-tekno renkutus jonka tahdissa mm. ne kolme karskia äijää tanssii keittiössä.
3210:n yksi paikka on täytetty pikkukakkosen teemalla, mikä on samalla yleisääni. Itse sävelletty "hallelujaa"-hymni kaikuu ilmoille aina, kun vaimon puhelimesta otetaan minuun yhteyttä.
Kaikille soittajille yksi ja sama soittoääni Griegin "Vuorenpeikkojen kuninkaan luolassa" tjsp. Mitä sitä turhaan soittoääniä vaihtelemaan, ainakaan tähän nykyiseen "rotiskooni".
Puhelimeni olisi oikeastaan sovelias verkon painoksi jollei olisi niin pirun kevyt.
vlad#16.
Vakioäänenä Nirvanan Come as you are.
Sitten on Ritari ässää, Pink Pantheria, Leevien Maanteiden kuningas, Vaarallinen tehtävä tv-sarjan Mission Impossible, Macgyverin tunnari ja Beverly Hills kytän tunnari.
Chaikovsky "Peikkojen tanssi"
Kent - Dom andra (pääsoittoäänenä)
Avain - Punainentiili
??? - Kung fu girl
Halloween theme
Gladiator theme
bomfunk mc - super electric (huomaa pienet kirjaimet ;) )
Eminem - Criminal
Hmmm... mitäs niitä löytyykään...
Alien Ant Farmin (tai siis Michael Jacksonin) Smooth Criminal on yleisäänenä.
Vuortenpeikkojen marssi näkyy olevan joukkuekavereille.
Men Behaving Badly tuota... öh... rajatulle kaveriporukalle.
Lisäksi löytyy vielä:
Benny Hill Shown teema
Axel Foley (siis Beverly Hills kytän teema)
Hyvät, pahat ja rumat tunnari (siis sen leffan)
Siinähän nuo.
Tilatiili
17.05.2002, 17:57
Pidididi-pidididi-pidididi nousevalla nuotilla eli "ikuisen" Panasonicin soittoääni numero 4. Käyttäisin mieluummin pelkkää pärryytystä, mutta se horaisee akun tyhjäksi. On ollut pientä sähkövikaa siitä lähtien, kun uitin laitetta Paasitornin vessanpöntön keltaisessa nesteessä. Suosittelenkin juopottelusessioissa välttämään kännykän tunkemista varmaan paikkaan eli muniin. Kyllä se sieltäkin hukkuu; jos ei katoa niin ainakin kuseen hukkuu.
Just äsken tilasin Rocky themen ja sen lisäksi löytyy itse sävelletty Kahden keikka theme.
tsei_tsei
17.05.2002, 23:14
Viestin lähetti pernaveikko
Onko ollut mistä lähtien yleinen? Frendi sävelsi itselleen luuriin joskus kauan sitten (pari tuntia siinäkin meni), mistä lähtien niitä nyt onkaan saanut itse säveltää. Sillon se ainakin oli huikea eikä sitä missään todellakaan kuullu.
Nojaa. Ei kai tuo hirveän yleinen ole, mutta pari kaveria taisi huomata tuon loistavuuden, ja kopio itselleen. No enhän minäkään tuota itse keksinyt, vaan inttikaverilla oli joskus tuo käytössä vähän aikaa. Nykyään tuo löytynee kuitenkin jo useasta paikasta valmiina soittoäänenä.
Mustaine
17.05.2002, 23:20
Gongin Masterbuilder.
Alkujaan Euroption - Oneway ticket.
Suomalainen versio Virve "Vicky" Rosti - Menolippu
Battleaxe
19.05.2002, 07:58
Twisted Sisterin We`re Not Gonna Take It.:cool:
Itselläni kun ei ole Nokian leikkikalua vaan Siemens niin ei tule soittoäänien kanssa pelattua.Luulin tähän asti että soittoäänet ovat teinien hömpötyksiä mutta huomaan taas olevani väärässä.
Receiver
19.05.2002, 11:03
Ihan vakiosoittoääni Playgroundilla mennään, kun on sen verran vanha puhelin (Nokia 5110), että ei pysty noita ääniä tilaamaan.
Pelikaani
19.05.2002, 11:46
Tällä hetkellä soi Apulannan - Poistuisitko mun elämästäni. Tosin se on jo ollut niin kauan, että voisi hakea uutta. Lisäksi puhelimesta löytyy Zen Cafe - Mies jonka ympäriltä tuolit viedään ja YUP - Meitä odotellaan mullan alla.
Ja meikulta tällä hetkellä nämä:
Lofsöngur (=Islannin kansallislaulu)
Burning Heart (melkein jo tulee ikävä Hippokselle..)
Emmi: Green Car
Emmi: Crashing down
Nypykät: Lastenlaulu
+ toki ne luurin mukana tulleet, joita ei käytetä.
korvia hivelevä "PIRRRRRRRRRRRRR-PIRRRRRRRRRRRRRRRRRRR".
Eli ikinä en ole pitänyt minkäänlaista sävelmää puhelimessa ja ikinä en myöskään tule pitämään. Mikään ei ole niin helvetin rasittavaa kun jossain bussissa jollakulla alkaa soimaan joku Ihmemiehen tunnari tai mikä tahansa sävelmä. Puhelimesta pitää kuulua virkamiesmäinen pirinä eikä mitään kauheita biisejä.
Jos mulla olis valtuudet, kännyköiden soittoäänien säveltäminen olis lailla kiellettyä.
Itse vaihdoin juuri viime viikolla soittoäänen todella persoonalliseksi. Eli "Ring ring". Ei, ei Abban biisi vaan ihan tavallinen pirinä.
Tällä hetkellä on Boulder Dash "legendaarinen" biisi. Edellisessä puhelimessa oli Arkanoid.
Aurinkotuuli
29.05.2002, 16:19
Tällä hetkellä soivat nokian kumisaappaassa
1. Williams: StarWars -teema
2. Enpäs muista: Suvivirsi (toisen puoli vuotta Kulkuset)
3. - "- :Muistoja pohjolasta (Kiitos, Reijo Frank!)
4. Elgar: Land Of Hope and Glory
5. Enpäs muista: Perhe on pahin -tunnari (valitettavasti).
Mistä löytyisi kunnon rekiretkikappaleita, esimerkiksi Peter Toshin Mark of The Beast?
Kaivanto
29.05.2002, 16:28
Sinatran "Love and Marriage".
Luonnollisesti patakakkosen tunnus, joskus myos men behaving badly
Paitselo
29.05.2002, 16:35
Johan on taas upea aihe... minulla känny piippaa jotakin ihme hälyääntä... kunhan sen erottaa ympäröivästä massan möykästä... minä olen sen verran idiootti, että minulle on tärkeintä kuulla jos tulee puhelu... ja sitten vastaan siihen. En minä viitsi elvistellä ruuhkaratikassa jollakin Hurriganesin Get Oonin intron piipityksellä... voi luoja kuinka TURHAA kikkailua...
Viestin lähetti Tommy72
Luonnollisesti patakakkosen tunnus, joskus myos men behaving badly
Samat ja päälle Dawson's Creek
Tällaisia korvanärsyttäjiä löytyy:
Mötley Crue - Too fast for love
Iron Maiden - The trooper
The 69 Eyes - Chair
Guns n' Roses - Paradise city
"Den glider in" ulkoilma-asennossa, tavallisesti "Men behaving badly".
Nostetaas tämä ylös, kun on kuitenkin tullut muutoksia....
Tänään vaihdoin muutaman soittoäänen, joten nykyinen "kokoonpano"=
CMX: Pohjoista leveyttä
Limp Bizkit: Rollin
Lordi: Would you love a monsterman
Mamba: Vielä on kesää jäljellä
Mighty 44: Mighty 44
Pate Mustajärvi: Ukkometso
Sakari Kuosmanen: Pieni sydän
Iron maiden : Afraid to shoot strangers. Tästä ei soittoääni parane.
Mary J Blige - Family Affair
Cypress Hill - Rock Superstar
Fat Boy Slim - Praise You
Simpsons theme
Dr Dre - Forgot About Dre
DMX - Ruff Ryders Anthem
Busta Rhymes - Fire It Up (Ritariässä)
Noista mikään ei oo varsinainen soittoääni, vaan ihan netistä haettu ja infrapunalla puhelimeen siirretty täysimittainen midi-tiedosto. Ja hyvältä kuulostaa kun luuri soittaa 22 ääntä yhtäaikaa. Polyfoniaa nääs...
Sonic Empire
30.07.2002, 08:55
Tällä hetkellä 19 erilaista "tilattua" soittoääntä puhelimessa, en jaksa luetella kaikkia.
Pääasiassa "maan korvessa". Onhan puhelimessa muitakin, mutta ne eivät ole käytössä. Yleisin soittoääni kuitenkin viime ehtoina on ollut äänetön-toiminto. Puhelin pirisee koulujen lähestymisen takia aivan helvetisti eikä kaikille jaksa vastata.
Paria vaihdellen:
Judas Priest - Breaking the Law
Daft Punk - Da Funk
Monty Python - Always Look On Bright Side Of Life (vaikka ei hajuakaan missä kyseinen puoli sijaitsee)
mission16W
30.07.2002, 12:01
"You are our Solskjaer", tunnettu paremmin nimellä "You are my sunshine".
-Scooter: Ramp! (The Logical Song) - pääsoittoäänenä
-Apulanta: Ilona?
-E-Type: Borschstjii
-Hausmylly: Ikävä lokakuu - tajuton suomidancepophelmi :D
-Peikkovuorentanssi
Eli tällä hetkellä Frederickin Titanic...muitakin suosikkeja kännykästä löytyy, mm Panteraa, gunnareita jne ;)
Viimeksi kentän laidalla puhelimen soidessa, yksi tuntematon äijä huusi "kenellä on kännykässä tää Fredin pask.. biisi?, No se kuitenkin soi"
Jotain se piipittää, aluksi ihan hiljakseen ja sitten hieman kovempaa, ja samalla tärisee niin maan perkeleesti...
Whiskey in the Jar
Mä en tahdo sua enää
Lauralle
Poison
Suuri ja mahtava Neuvostoliitto
Motörhead: The game
Nylon Beat: Anna mulle :)
Sejern är vår
Kellarihumppa (nelosen mainos)
J.Karjalainen/Olvi: Älä ota sitä vakavasti
Täältähän löytyy:
Kent - Dom Andra
Leevi and the Leavings - Teuvo, maanteiden kuningas
Rauli Badding Somerjoki - Paratiisi
Pelle Miljoona - Moottoritie on kuuma
Janne Hurme - Kirje
Turha kysely, mutta vastaan silti:
King Crimson - 21st century Schizoid man
(se siis tällä hetkellä valittuna)
Jethro Tull - Aqualung
Sielun Veljet - Kuka teki huorin
Kingston Wall - Two of a Kind
Pink Floyd - Money
Viestin lähetti CMX
Turha kysely, mutta vastaan silti:
Jep jep, tylsäpä hyvinkin. JA:n Vapaa Keskustelu -osiossa käsittääkseni saa hyvän maun rajoissa mistä vain. Kyselyitä on kaikista mahdollisista ollut, joten toki tästäkin pitää olla. Onhan kännykkä lähes jokaisen elämässä suuressa roolissa ja sitä kautta persoonalliset soittoäänet.
Miksi menit sitten vastaamaan, jos oli niin tylsä aihe?
Vaicci#63
01.08.2002, 15:28
Mun kännykässä soi Eminemin uunituore sinkku With Out me
-Fintelligens-Pää pystyyn
-Eminem-Whit out me
-JYP:n maalibiisi
-ATB-Hold you
J.Pursey
01.08.2002, 15:30
Mulla on tietenkin Ericssonin viuviu ! Jos musaa haluan kuunnella, niin mulla on noin 600 cd:tä ja useampi radio.
3330:ssani on viisi soittoääntä jotka ovat:
1. AC/DC: Black n Black
2. AC/DC: T.N.T
3. Irwin Goodman: Sant paulia Reebhermaa (tai joku sen tapainen)
4. DJ.Ötzi: Hey Baby
5. Survivor: Eye of the tiger.
Siiri Nordin - Sydämeni osuman sai (pääsoittoäänenä)
PMMP - Rusketusraidat
Emerson, Lake & Palmer - Touch And Go
DMX - X Gon' Give It To Ya
Hausmylly - Ikävä lokakuu
Nypykät: Lastenlaulu (ollut jo vuosikausien ajan, kun en ole nähnyt mitään syytä vaihtaa toiseen)
MarkusMaggot
01.09.2003, 18:58
Martti Servo & Napanderin Mikä on kun ei taidot riitä, Kissin I was made for loving you ja Kotiteollisuuden Vuonna yksi ja kaksi. Kukin käytössä erottelemassa soittajaryhmiä.
Demon Allbran
01.09.2003, 19:15
Blurin Music Is My Radar sekä Coldplayn Clocks ovat käytössä. Talletettuna ovat lisäksi Spacen Female Of The Species, Musen Muscle Museum sekä paras kaikista, Matti Nykäsen Samurai.
Tällä hetkellä perussoittarina on Suuri ja mahtava, ollut jo toista vuotta. Jotain näitä nokialaisessa valmiina olevia on joillekin tietyille ihmisille laitettuna, on se niin kivaa jo soittarista kuulla, kuka soittaa...
Naisrock osastolle menee:
Maija Vilkkumaa - Ei
Jonna Tervomaa - Rakkauden Haudalla
Edit: kiroitusvirhe
Paranoid tietenkin!
Sitä ennen oli pitkään AC/DC:n Hell`s Bells.
Hill`s street bluesin tunnari sopivan rauhallinen melodia eikä ala pitemmän päälle ärsyttään.
Ja toinen mikä on Lordin Monsterman pitäähän sitä oman kylän miehiä kannattaa(Rovaniemi).
girlzilla
01.09.2003, 20:53
Olen varmaankin aika tylsä, mutta soittoäänenä aina niin persoonallinen "ring ring".
En vaan jaksa niitä ihme pilipali-ääniä.
on ääniä vähän joka makuun... tässä profiilien soittoäänet
Normaali : Leevit - Itkisitkö onnesta
VIP : Trooper (kuin voin unohtaa bändin...)
Kamut : Leevit - Teuvo, maanteiden kunigas
Työ : Pokeri tuplausääni (olen koulun ohella töissä On-line kipsassa)
Suku : Star Warsin se Darth Vader biisi...
Soittoäänet eivät ole näitä naurettavia polyfoonisia, vaan vanhoja kunnon pipipipipipipipipip-ääniä...
Puhelinkaan ei ole mikään värinäytöllinen romu, vaan 6310 joka on ihmeen hyvin kestänyt iskua... Ainoa on että DNA kuuluu jossain paikoissa helvetin huonosti...
tällä hetkellä hegemoninen Terminator theme sitä ennen PMMPn jumputus.. huoh....
Jokin aika sitten vaihdoin "Ring Ringin" "Lowiin". Alkaa lähinnä vituttaa kaikki erilaiset pimputukset, nuo tavallisetkin pirinät osaavat välistä raastaa hermoja.
Eikä noilla äänillä ole sitten mitään tekemistä ABBAn, REMin tai Foo Fightersin kanssa...
Viestin lähetti Moto
CMX - Matti
Pink Panther Theme
Pokerin tuplausääni
Fanfaari, lätkäkatsomoistakin tuttu dyt-ty, dyt-ty, dyt-ty, dyt-ty-tyyy
Bond Theme
Noin vuosi ja kolme kuukautta sitten. Samat äänet näköjään löytyvät edelleen kännykän muistista, mutta mikään niistä ei ole ollut käytössä aikoihin. Ja muistiin varmaan jäävätkin, sillä ei todellakaan ole aikomusta maksaa uusista äänistä.
Roman Vopat#38
01.09.2003, 21:44
Iron Maiden-Fear of the dark
Iron Maiden-The Trooper
Fintelligens-kaikki peliin
Ja manaaja leffan tunnari Tubular Bells.
Ja nämä ovat siis melodisia.Kannattaa ottaa Buumista The Trooper,on sairaan hyvin tehty!
Jack Daniel's
01.09.2003, 21:53
Niitä on neljä:
Black Sabbath - Paranoid (tällä hetkellä käytössä)
AC/DC - Thunderstruck
Van Halen - Ain´t talking bout love
Mission Impossible-theme.
Mun puhelin ei muuta kuin tärisee ja kerran piippaa soidessaan.
Iron maiden - The Trooper
Metallica - St. Anger
Korn - Did my time
Samaa mieltä Roman Vopat#38:n kanssa. Tuo Trooper on loistavasti tehty ja yllättävän pitkäkin.
Metallica - Jump In The Fire (http://www.partnersinrhyme.com/midi/pop_rock/metallica/jump_in_the_fire.mid) ollut jo vuosia. Seek And Destroyn intron nykersin joskus ihan itse johonkin luuriin. Sekin potki hyvin.
Tämäkin toimii
Muistoja Pohjolasta (http://www.panuworld.net/nuukiaworld/download/ringtone/muistoja.mid)
Tätä käytetään vaan "ulkomailla" :)
Hunajata(swf) (http://www.musta-klaani.com/html/sound/hunajata.swf)
Tosin mulla noi on ihan ti taa ääninä kun on niin deeku luuri.
Communicaattoriin tuli ripattua ~32 sekuntia pätkä Queenin Innuendon mahtavasta kitarasoolosta (soitetaan kahdella kitaralla tosin). 7,65MB well spent, ei tule tuo soittoääni vastaan jokapaikassa.
Pressiboxi
01.09.2003, 22:50
Nokian 6310:ssa pirisee "low". Muutamia kaupallisia soittoääniä on tullut kokeiltua mutta säännönmukaisesti ne alkavat nyppiä liikaa kun trafiikkia on kunnolla.
Oloneuvos
01.09.2003, 22:55
Puhelin menee huomenna vaihtoon ja samalla vaihtuu soittoäänikin. Men behaving badly palaa taas kehiin.
Viestin lähetti SaiPa2000
Jonna Tervomaa - Rakkauden Haudalla
Vähän taitaa mennä OffTopic, mutta...
Tuosta Jonnan esittämästä biisistä pitävät ja sen alkuperäisesiteykseen tutustumattomat voisivat etsiä käsiinsä alkuperäisen version tästä loistavasta kappaleesta... Jonnan esitys kalpenee omasta mielestäni alkuperäisen rinnalla ihan 6-0. Itseäni vähän kyrsii tuo, että vanhat loistavat biisit esitetään uudelleen huonompien artistien esittäminä huonompina versioina.
Älkää nyt mulle tästä kommentista herjatko, makunsa kullakin. Joku saattaa tykätä Jonnan esittämästä enemmän kuin alkuperäisestä, mutta minä en.
Terkkuja vaan Juicelle.
Puhelimeni lurittaa milloin milläkin äänellä tai sitten se ei lurita ollenkaan. Entistä useammin olen nimittäin ruvennut "unohtamaan" sitä äänettömälle. Ei kai sitä nyt tarvitse jatkuvasti olla tavoitettavissa?? Pelkkä piippaus on myös aika ok, sitä suosin öisin, jos puhkaani vain auki pidän. Värinähälytys on sellainen ominaisuus, joka puhelimessani sitten lähes aina käytössä oleva ominaisuus.
Soittoääniin palatakseni sanon, että muistelisin puhelimeni soivan tällä hetkellä Dawn-äänellä. Muistista löytyy tosin mm. Apulannan "Odotus", HIM:n "Gone With The Sin", SaiPan maalilaulu ja Uutisvuodon tunnarin "piipitys". Noita käyttelen sitten aina vähän mielen ja tilanteen mukaan. "Den Glider In" oli aikas hyvä soittoääni MM-kisojen aikaan, mutta jostain kumman syystä sitä ei tullut käytettyä enää kesällä...
Voimassaoleva:
Judas Priest - Breaking the Law.
Vaihtoehdot:
Rammstein - Asche zu Asche
Judas Priest - Electric Eye
Hopeanuoli theme
Viestin lähetti Poison
...Uutisvuodon tunnarin "piipitys".
Hey, nyt vähän respektiä pikkuneiti! Kyseessähän on hieman hidastettu Säkkijärven Polokka (tai kai se ihan "polkka" taitaa olla), joka oli Nokia 2110i:ssa se ensimmäinen melodinen soittoääni jonkun "tuiki tuiki tähtönen" lisäksi. Tämä siis vuonna -92. Siitä se kaikki alkoi. Eli se ei ole ihan mikä tahansa piipitys.
Jollain oli kuulemma silloin -95 kisojen aikoihin myös Den Glider In puhelimessa, ja se jos joku oli katu-uskottavaa.
Itselläni on 6610:ssä eri ryhmille:
Tohtori sykerö
Muppet show
Urheiluruutu (eli Leevin TMS)
Super Mario Bros.
Ja sokerina pohjalla: Kolme muskettikoiraa!
Kaikki omaa tuotantoa. Tai sovitusta lähinnä. Ja puhelimeen sopivaksi, musan teosta ole mitään hajua.
Iron Maiden : Afraid to shoot strangers. Aivan loistava.
Footless
02.09.2003, 02:34
Käytössä: Tohtori Sykerö
Varalla:
Slayer - Raining blood (yksiääninen, mistähän sais moniäänisen...)
Iron Maiden - Trooper
Joku siellä vielä oli, enkä muista mikä... Hyvä tietysti sekin.
Käytössä tällä hetkellä:
Nirvana - Smells like teen spirit
Tällä Hetkellä:
Jethro Tull - Aqualung
The Godfather theme
Nirvana - Smells like teenspirit.
Nyt kun minulla on polyfoniset soittoäänet niin uskalsin ottaa vähän hienompia biisejä, nyt ne jopa tunnistaa.
Soittajasta riippuen
Metallica - Fade To Black
Metallica - For Whom The Bell Tolls
CKY - 96 Quite Bitter Beings
Nokian tuottamaTrepak
Kaiser Soze
02.09.2003, 09:19
Saku Sammakko kosiomatkallaan...
Tai duunikavereille,
Pikku Matin autosta on kumi puhjennut...
K
Puff the magic dragon - Peter, Paul and Mary
Romanssi – Leif Wager
Prince Igor – Sissel Kirkebye
Elämää juoksuhaudoissa – kuka lie
Samba di Janeiro – Bellini
Siitä löytyy: muksu, vaimo, kaverit, työ ja muut.
Kolmenlaista soittoääntä kuuluu mun puhelimesta
Vaimon soittaessa on syytä kuulua Halloween
Muutamalle kaverille olen uhrannut Ritari Ässän
ja lopuilla soi YUP : Beelsebub ei nuku koskaan
Näillä pärjään jo kivasti
tant gredulin
02.09.2003, 09:55
Ihanasti kilajaa 'Bad to the Bone' kauden aikana, off-season soittoääni on 'Take Five'. Näillä on menty jokunen vuosi.
Eukon rimpauttaessa kännystä kajahtaa Kissin 'I was made for loving you', pelikamujen kilauttaessa soi Metallican 'Seek & destroy', muut kaverit tunnistaa The Verven 'Bitter sweet symphonyn' tahdeista, 'Muut'-soittajaryhmän äänenä on Snowman-animaation tunnari 'Walking in the air', sukulaisten piinatessa meikäläistä turhilla jutuillaan soi Ozzy Osbournen/Black Sabbathin 'Shot in the dark' ja vielä yhtenä ylimääräisenä äänenä soi Bobby Mcferinin 'Don't worry be happy".
Työpuheluiden soittoäänenä on enteellisesti Wasted Years. Muuten kuunnellaan MacGyveriä ja Stratovariusta.
finnishninja
02.09.2003, 12:59
Tietääkö joku miten tai mistä lähettää suomalaisia soittoääniä ruotsalaiseen numeroon? Yritin lähettää kovasti Bourbon Streettiä kesällä muttei tullut perille.
Ramchester
02.09.2003, 13:12
Tästä voi taas joku psykologi vetää jotain omia päätelmiään...
The Doors: Love Street (Kultamussukka)
Iron Maiden: The Number Of The Beast (VIP)
Iron Maiden: Fear Of The Dark (Kaverit)
Iron Maiden: Power Slave (Työ)
Iron Maiden: Run To The Hills (Suku)
The Doors: People Are Strange (Yleinen)
Ti-Ti Nalle (ty:n soittaessa)
Matlock Theme
Bonanza Theme
Maali se on hunajata..
mikkojii
02.09.2003, 14:29
Oma käpälä rimpauttaa Hockey Nightin tunnarin ja työpuhelin Sopranosin teeman. Samat äänet vuodesta toiseen ja kesät talvet. Mitä näitä vaihtamaan. Pahin soittoäänisekoilu (kolme eri ääntä saman päivän aikana) on jo onneksi ohi. Katsotaan kuinka käy, kun hankin puhelimen joka soi monissa äänissä...
Jindebyne
02.09.2003, 15:45
Tänään on Starsplash - Travel time, mutta taidan vaihtaa sen nyt Groove Coverage - God is A Girl:n kun tuo vaihtelu tuntuu virkistävän.
Polyfoninen Dr.Dre - Still D.R.E
Viestin lähetti Cosmo
Hey, nyt vähän respektiä pikkuneiti! Kyseessähän on hieman hidastettu Säkkijärven Polokka (tai kai se ihan "polkka" taitaa olla), joka oli Nokia 2110i:ssa se ensimmäinen melodinen soittoääni jonkun "tuiki tuiki tähtönen" lisäksi. Tämä siis vuonna -92. Siitä se kaikki alkoi. Eli se ei ole ihan mikä tahansa piipitys.
Äsh... En mie tiennyt tuota(kaan). V.1992 minä tosin olen ollut niin kakarakin, että en ole paremmin Säkkijärven polkista mitään tiennyt. Nyt olen kuitenkin taas viisaampi, kiitos sinulle Cosmonautti Cosmo. (Ja ei noita etuliitteitä, kiiiiitos ;)
Omassa puhelimessani on soittoäänenä aiemmin mainitsemieni lisäksi vielä Dingon "Levoton tuhkimo". Siitä en tosin ole pahemmin tykännyt, joten kovin useasti se ei ole käytössä. Ihmeellinen pimputus, joka vain jatkuu ja jatkuu ja jatkuu... Pelle Miljoonan "Tahdon rakastella sinua" sen sijaan on jo huomattavasti parempi, ja sitä on tullut käytettyäkin.
Oli muuten hyvä, että aloin kirjoittamaan tähän ketjuun. Tajusin nimittäin, että oma puhelimeni on jälleen kerran jossain repun pohjalla ja piippauksella. Ehkäpä sen voisi sieltä kaivella esiin...sitten kun jaksaa.
Monty Python Flying Circus -tunnari.
Mission Impossible, niin monotoonisena kuin mahdollisessa
Sen sai DNA:lta ilmaiseksi. Koskaan en ole maksullista soittoääntä tilannut.
Polyfonisena: Iron Maidenin The Trooper ja Hurriganesin Get On.
Nykyään pidän vain yhtä soittoääntä. Se on Maan korvessa kulkevi lapsosen tie.
Ennen joillakin henkilöillä/ryhmillä oli oma soittoäänensä. Siksi kännykkäni muistiin on jäänyt
Juice Leskinen - Syksyn sävel
Metallica - The Unforgiven
Yö - Vie mut minne vaan
Hyviä sävelmiä nuokin, mutta jäissä ovat ainakin toistaiseksi.
Piippauksella, aina. Jos olen ulkona niin piippaus & värinä.
V*******aa sellaiset työtoverit joilla on kännykkä 4 cm päässä kädestä, toimistossa on hiirenhiljaista niin silti täytyy äänenvoimakkuus olla tasolla 5, värinähälytys päällä ja kaupan päälle joku todella huonosti ja väärin tehty monotoninen renkutus joka on tilattu jostain neverheard-paikasta.
Sitten kun se puhelin soi, siihen tuijotellaan ensin muutama sekunti, sitten otetaan puhelin käteen, tuijotellaan vielä varmuuden vuoksi vähän aikaa ja sitten vasta painetaan sitä vihreää luuria. Ai ristus!
No niin, helpottipas.
Halloween theme ja Konevitsan kirkonkellot
Sisäliitin
02.09.2003, 21:32
Hanoi Rocks- A day late dollar short ja Evanescense-Bring me to life.
Heip! Eka viesti nyt sitte tähän :)
Nyt kun on tuo 3510i puhelin niin noita melodisia soittoääniä on tullut tilailtua. Esim.
* Live is Life (ehdoton ykkönen taas lätkän alettua)
* Summer in the city
* No good - Prodigy (onko toi nyt oikein kirjoitettu?)
* Weekend - Scooter
Näitä sitten tilanteen mukaan ja monia muita.
finnishninja
04.09.2003, 07:34
Viestin lähetti kettu666
Hanoi Rocks- A day late dollar short Tästä soittoäänestä olisin valmis uhraamaan vaikka oikean käteni... Tiedätkö voiko sen lähettää ruotsalaiseen numeroon ja miten?
Tällä hetkellä tavoittelusta ilmoittaa Nylon Beat - Anna mulle
Näin latkäkauden alkua odotellessa puhelimessani soi
Martti Servo&Napander-yhtyeen 'Mikä on, kun ei taidot riitä?'
- trumppa
Viestin lähetti Cosmo
Kyllä 2110 ja 2110i oli vielä -92 nokialaisten piirustuslaudalla eli markkinoille tuli kai vasta -94. Vai?
Omassa puhelimessa ei tilattuja eikä itse väsäiltyjä soittoääniä. Lähes koko ajan pelkkä äänettömänä väristen.
Old TJ
Tällä hetkellä kännyssäni on seuraavat tilatut äänet:
Per Gessle - Här kommer alla känslorna (på en och samma gång)
Roxette - Fading Like a Flower
Roxette - It Must Have Been Love
Harpo - Moviestar
The Ark - Father of a Son
Ei hajuakaan kenen biisi - Oot täydellinen
Viestin lähetti Gellner
Ei hajuakaan kenen biisi - Oot täydellinen
Oiskohan Sillanpään Jarskin.
Itselläni pärisee luurissa seuraavia:
Maija Vilkkumaa - Mun Elämä
Denigrate - Mombasa
Freeman - Ajetaan tandemilla
Teleks - Hiljaa virtaa Vantaa
Depeche Mode - Strange Love
Dingo - Autiotalo
?? - You are my sunshine, kun vaimo soittelee =)
mendieta
04.09.2003, 14:39
Miami Vicen tunnari.
Tälläset mun 3330:ssa
Metallica - Enter Sandman (Pääsoittari)
Avain - Punainentiili
Ripsipiirakka - Sanni
Kent - Dom Andra
Gladiator theme
? - Kung fu girl (Oli mm. vaatekauppa jc:n mainoksessa)
CKY - 96 quite bitter begins
Footless
07.09.2003, 14:48
Onko kellään tietoa, mistä löytyisi polyfonisia soittoääniä enemmänkin? Tähän mennessä joka paikka mikä on tullut vastaan tarjoaa ainoastaan niitä samoja, muutamia lurituksia...
edit.
Buumi.net näytti olevan aika hyvä. Sieltä:
Slayer - South of Heaven
SOAD - Chop Suey (joka käytössä, aivan loistava.)
taskuraketti
07.09.2003, 18:19
Terminator (terminaattori leffojen tunnarit)
Beverly Hills Cop. ( Leffan tunnari)
Eye of the tiger. ( Rocky leffojen tunnari musa)
It`s my life.
Maamme.
Mission Imbossible.
Stone Gold Steve Austin (vapaapainian tunnari)
System Of A Down - Chop Suey!
Tämä tuli hankittua Hausmyllyn tilalle. Toimii!
Eino_Mies
07.09.2003, 19:33
Ring ring, eli ihan se perussoundi pirisee luurissani. Musiikkia kuuntelen muualta kuin kännykästä. Riittää kun puhelin pitää jonkun äänen kun siihen soitetaan.
Itselläni kun on toi nokian musiikkipuhelin(3300), niin minulla on soittoäänenä Baby feat. p.diddy- do that oikeana biisinä. On se kyllä hienoa.
Viestin lähetti Eino_Mies
Ring ring, eli ihan se perussoundi pirisee luurissani.
Sama täällä. Tosin aina ei soi edes tuo vaan pelkkä värinä riittää.
Eivät oikein nuo soittoäänet innosta. Teinimäistä hommaa, sanon minä.
Soittoäänenä tällä hetkellä:
jackass- teema
cob-toward dead ends
ManUtd
Sash-ecuador
mombasa
ripsipiirakka-sanni
kalinka
Aina Pata
09.09.2003, 13:56
Pari vuotta soinut Radioheadin "Knives Out". Kehotuksia soittoäänen vaihtoon on tullut... ja paljon, mutta enpäs vaihda.
MARRS - Pump up the volume.
En myy enkä vaihda.
-SpaceRat-
09.09.2003, 18:41
Yksiäänisenä (nokia2100) löytyy:
Iron maiden - Fear of the dark
Ja 3650:n käytössä on vähän enemmän vaihtoehtoja, ehkä kuitenkin useimmin soi:
Bon jovi - Living on a prayer -wav :) formaatissa.
Curtis Sheptak
09.09.2003, 21:55
Viestin lähetti Tarik
MARRS - Pump up the volume.
En myy enkä vaihda.
Mistähän löysit tuon soittoäänen?
Itsellä tällä hetkellä soi ELP:n Touch and go
Tottakai Bill Conti - Gonna fly now eli Jokereiden maalibiisi sekä Mike Oldfieldin Moonlight shadow ja Deep Purplen Smoke on the water. Kaikki polyfonisina tietenkin. Tietääkö joku mistä saa Popcornin polyna..?
Caater - Queen Of The Night (pääsoittoääni)
Matti & Teppo - Meidän laulu
Da Buzz - I'm Alive
Scooter - Maria (I Like It Loud)
Emerson, Lake & Powell - Touch And Go
Moniäänisinä eri ryhmille
Metallica - Unforgiven
Pink Floyd - Another Brick In The Wall
David Bowie - Ashes To Ashes
Guns n' Roses - Sweed Child O' Mine
Nightwish - Dead To The World
Käytössä myös:
Niskalaukaus - Lumessakahlaajat
Iron Maiden - The Evil That Men Do
Black Sabbath - Paranoid
Entwine - Losing The Ground
Klamydia - E.V.V.K, jo vuosia...
The Terminator
Ja myös käytössä:
Kurkotunnari
Jääkärimarssi
Michael Jackson - Billie Jean
Audioslave - Like a Stone
Jääkarhu
18.02.2004, 15:12
On vaihdellut aiemmin, mutta nyt on jo pitkään ollut Ironman. Siinä tulee aina fanimatkat mieleen kun alkaa kännykkä soimaan. Tyyliin "Roooobert Kaaantor, shalalalala laalalaa..."
Iron Maiden : Afraid to shoot strangers.
Oletuksena: CoB - Lake Bodom
Perheen soittaessa: AC/DC - You Shook Me All Night Long
Eräällä huikealla tytsyllä tietystä syystä: Machine Head - The Blood, The Sweat, The Tears (Rupean lähes aina nauramaan kun soittari rupeaa soimaan :P)
Tällä hetkellä - Queens of the Stone Age: Go with the Flow
varalla:
Alice In Chains: Junkhead (kitara soolo)
My Dying Bride: Sear Me
Queens of the Stone Age: No One Knows
Amorphis: On Rich and Poor
Slayer: Dead Skin Mask
Noutaja#9
18.02.2004, 19:37
Viestin lähetti mikse
Tietääkö joku mistä saa Popcornin polyna..?
Mistäköhän sen hain? Siitä on sen verran aikaa, että varmuudella en voi sanoa, mutta muistelisin että...Joko City-lehden nettisivuilta tai sitten Buuminetista.
Se on minulla tekstiviestiäänenä.
Soittoääninä on Metallican Seek and destroy, Finlandia hymni ja Pelle Miljoonan tahdon rakastella sinua.
Edit: City-lehden sivuilta sen ainakin löytää.
No Paranoidihan se on soittoäänenä.
Kännykkäni soittaa wav-tiedostoja soittoääninään, soittoääninä mm.
Coldplay - Clocks
2 Unlimited - Twilight Zone
Rammstein - Links 2,3,4
New Order - Blue Monday
Polyfonisena
The Smiths - Bigmouth Strikes Again
Parin viikon takainen älynväläys:
Pikkukakkosen posti!
Kaiser Soze
18.02.2004, 21:43
Mistä löytyy soittoääneksi Kill Bill sountrackin "Twisted Nerve" ?
Edit.
Polyfoonisena on kyllä kaikkea hauskaa (http://w3.buumi.net/fi/mp3_poly/22000/60332.mp3) jaossa..
lisää (http://w3.buumi.net/fi/mp3_poly/22000/57940.mp3)
Ja poikamiehen (http://w3.buumi.net/fi/mp3_poly/22000/80332.mp3) laulu.
K
Puolikuu - ota minut nyt
Puolikuu - viimeiset 5 kilometriä
Guns n' Roses - Mr. Brownstone
Mission impossible -theme
Black sabbath - paranoid
Iron maiden - trooper
Klamydia - metanol man
Jindebyne
19.02.2004, 00:06
Armin Van Buuren - Burned With Desire
Jumalainen biisi oikeasti (Rising Star Mix), soittoääni tehty siitä alkuperäisestä, mutta pakko oli laittaa.
Tiit-ti-diiii ... tiit-ti-diii ... tiit-ti-diiii ...
Wanha, mutta toimiva.
Deep Purple: "Smoke on the Water"
Kuuluu kauas ja kirkkaasti.
Claudius
19.02.2004, 09:47
Mukavasti oon aikoinaan löytäny itseäni miellyttävät biisit puhelimen omaa valikoimaa piristämään, joten pariin-kolmeen vuoteen ei ole tullu uusia soittoääniä hankittua... Tässä ne, mitkä soi soittajasta riippuen:
Vanhemmat: Eminemin Stan
Isoveli: Vaahteranmäen Eemeli (lähinnä kummipojan mukaan)
Kaverit: Hectorin Juodaan viinaa
Kaikki muut: Eric Idle/Monty Python Always look on the bright side of life
Viestin lähetti Eppis
Tohtori Sykerö Samma här.
testoman
19.02.2004, 21:12
Volvo tunnari :)
Matlockin tunnari, oh yeah!
Cucamonga
20.02.2004, 21:06
itelläni soi Wheatuksen: teenage dirtbag
YUP:n Murhaaja Soittaa Pasuunaa, mutta tarkoitus olisi tässä näin Manic Street Preachersien No Surface All Feeling itse muuttaa soittoääneksi lähiaikoina, vielä kun tällainen yksiäänisiä säveltävä puhelin löytyy :)
Kummeli1
22.02.2004, 00:11
Itelläni on sellanen soittari ku Hang It Up.(Redrama)
Siskon mies on töissä erittäin suuressa suomalaisessa kännyköitä valmistamassa firmassa, jota mainoskiellon vuoksi en näin nimeltä mainitse. *wirn*
Heidän pääruokala on melko iso ja siellä joka ainoan kännyn piippauksen jälkeen suurin osa porukasta, ihan niinkuin lännen elokuvissa, kourii kainaloaan tai vyökoteloa. Toisistaan erottuvia melodioita onkin liian vähän?
Siskon mies ratkaisi ongelman kohdaltaan ja nyt työpuheluiden soittoäänenä on "Jäätelöauto".
Ääni kuullostaa jo luonnossa aika irvokkaalta, saati sitten kun kuullet sen parikymmentä kertaa päivän aikana?
Ainakin minua jo vi[SENSUROITU!]si vastata tuollaisiin soittoihin.
Voisin kysyä vastavetona, että mikä on pahin soittoääni jonka olette kuulleet. Minun top-3 huiput ovat ollet:
1. Jäätelöauto
2. Dallas -teema
3. Pystytkö lupaamaan
Jääkärimarssi soi omassa luurissa, ja jos löytyisi ottaisin mielellään 30 vuotisen sodan marssin, ihan muistellakseen Torsten Stålhandskea ja muita Hakkapeliittoja.Jep
Viestin lähetti tony
Jääkärimarssi soi omassa luurissa, ja jos löytyisi ottaisin mielellään 30 vuotisen sodan marssin, ihan muistellakseen Torsten Stålhandskea ja muita Hakkapeliittoja.Jep
Noh, kyseisen kappaleen nuotit löytyvät aivan varmasti, kun etsii. Siitä vain kyhäilemään.
Nimimerkillä: Väsään itse kaikki soittoääneni.
Nimittäin itsetehty soittoääni on parempi, kuin valmiiksi tilattu. Vähän sama filosofia, kuin kotitekoisen leivän kanssa verrattuna kaupan leipään...
Viestin lähetti Anton
Siskon mies ratkaisi ongelman kohdaltaan ja nyt työpuheluiden soittoäänenä on "Jäätelöauto".
Tarkoitatko Ultra Bran kappaletta, vaiko ihan sen oikean jäätelöauton piipitystä? Ei siinä mitään, kyseisestä kappaleestakaan en pahemmin pidä, mutta tuo jälkimmäinen on kyllä kidutusta.
Off-topicina: Mietimme joskus kaverini kanssa, että olisi hauskaa, jos jäätelöauto alkaisi kajauttaa muitakin sävelmiä. Olisi nimittäin upeata, jos sininen auto kurvaa pihaan ja kaiuttimista kuuluu: "Oi suuri ja mahtava Neuvostoliitto". =)
Boomhauer
22.02.2004, 14:33
Omasta 3330-puhelimesta löytyy seuraavanlaisia tilattuja soittoääniä:
ATB - Don't Stop
Skydive - Circles
Barthezz - Infected
Topmodelz - L'Esperanza
The White Stripes - Seven Nation Army
Mike Post - MacGyver Theme
Robert Miles - Fable
Eipä ole vähän aikaan tullut tilattua uutta, mutta kyllä nuokin kelpaavat vielä kun kukaan ei kuitenkaan soita niin usein että ehtisi kyllästyä soittoääneen.
Kännykkääni erehtyi sarjassa ”pilalle menneet soittoäänet” esiintyvä:
Europe – Final Countdown
Biisi lähtee liikkeelle ihan normaalisti, mutta puolen välin jälkeen kosketinhemmo alkaa sekoilemaan ja loppuosa on tunnistamatonta sotkua. Aivan upea!
Sistis:
…Neuvostohymni! *repeää*
Kai sen jäätelöauton ämyreistä voisi kuulua myös Simo Salmisen Pornolaulukin?
Jesh! Kyseessä on, ikävä kyllä, sen oikean jäätelöauton tyly yksioikoinen piipparointi. Kännyäänenhän saa aina pistettyä täysille, jolloin naapuri työhuoneen duunaritkin pääset osalliseksi nautinnosta.
kingstonwall
26.11.2004, 08:20
Kännykkäni on nykyisin kovin IFK-henkinen.
J. Geils Band - Flamethrower (HIFK:n maalibiisi)
Terry Ball - Let´s Play Hockey
Löytyy toki valikoimista myös lähes 20 Leevi And The Leavingsin biisiä.
Mustaine
26.11.2004, 10:12
Iron Butterfly: In a gadda-da-vida
Kotiteollisuus : Tämän taivaan alla
vBulletin v3.8.6, Copyright ©2000-2013, Jelsoft Enterprises Ltd.